Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 05-09 02:31

GTX404

Hi

D4NG3R schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:46:
[...]

Beetje van beide, het verhaal is relatief lineair maar je hoeft de locaties allemaal niet in 1 strakke volgorde te bezoeken. 'True' open-world is het echter niet.

Ik (en met mij vele) hadden grote hoop dat het een beetje een New Vegas smaakje ging krijgen gezien het ontwikkelteam wat er achter zit - maar helaas is het dat niet geworden.

Desalniettemin een prima game.
Ah ja, die verwachtingen zijn er altijd wel en meestal zijn dat te hoge verwachtingen :P Klinkt wel als een mooi spel dus ik ga 'm spelen.
Ik weet het niet hoor met die souls games; heb Demons Souls wel gespeeld maar het lijkt alsof die genre iets te overhyped wordt (lange tijd geleden ook gezien bij een streamer die alleen maar DS speelde)..

Verhaal is verwarrend of je weet gewoon niet waar het over gaat; het is niet echt true open world; uiteindelijk kom je altijd op dezelfde plekken uit en qua tijd kost het je veel retries omdat die games ook een beetje focussen op het doodgaan-opnieuw proberen, en dan niet omdat het lastig is maar omdat je dood moet gaan om de boss te leren oid. Lijkt meer een trend te zijn dan echt een creatief goed spel :P

Elden Ring ziet er wel erg cool uit moet ik zeggen, alleen vraag ik me af of het hetzelfde gedoe is als de rest.

Ik zag laatst 'Outward' ergens op steam geloof ik; iemand die de game heeft gespeeld? Blijkbaar is het een 'realistischere' RPG waar je geen held bent die alles kan doodmaken. Als het grindy is moet ik het niet hebben :P

AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:52

D4NG3R

kiwi

:)

GTX404 schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:56:
Ik weet het niet hoor met die souls games; heb Demons Souls wel gespeeld maar het lijkt alsof die genre iets te overhyped wordt (lange tijd geleden ook gezien bij een streamer die alleen maar DS speelde)..

Verhaal is verwarrend of je weet gewoon niet waar het over gaat; het is niet echt true open world; uiteindelijk kom je altijd op dezelfde plekken uit en qua tijd kost het je veel retries omdat die games ook een beetje focussen op het doodgaan-opnieuw proberen, en dan niet omdat het lastig is maar omdat je dood moet gaan om de boss te leren oid. Lijkt meer een trend te zijn dan echt een creatief goed spel :P

Elden Ring ziet er wel erg cool uit moet ik zeggen, alleen vraag ik me af of het hetzelfde gedoe is als de rest.

Ik zag laatst 'Outward' ergens op steam geloof ik; iemand die de game heeft gespeeld? Blijkbaar is het een 'realistischere' RPG waar je geen held bent die alles kan doodmaken. Als het grindy is moet ik het niet hebben :P
Je kan ER niet geheel vergelijken met haar voortgangers, het spel is totaal niet lineair en daadwerkelijk open. Dat aspect is zowel heel zwak als heel sterk: De toegankelijkheid is velen malen groter, maar het is veel te makkelijk om maar 'weg' te lopen van een obstakel en een paar uur later zwaar overleveled terug te komen.

Overhyped zijn de spellen (naar mijn mening) zeer zeker niet, maar DS3 is mijn persoonlijke all-time favourite dus daarin ben ik nogal biased.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

D4NG3R schreef op maandag 7 november 2022 @ 11:04:
[...]

Je kan ER niet geheel vergelijken met haar voortgangers, het spel is totaal niet lineair en daadwerkelijk open. Dat aspect is zowel heel zwak als heel sterk: De toegankelijkheid is velen malen groter, maar het is veel te makkelijk om maar 'weg' te lopen van een obstakel en een paar uur later zwaar overleveled terug te komen.

Overhyped zijn de spellen (naar mijn mening) zeer zeker niet, maar DS3 is mijn persoonlijke all-time favourite dus daarin ben ik nogal biased.
Het ziet er ook gewoon erg mooi uit, dus ik denk dat ik hem ga spelen in de komende maanden.

AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

GTX404 schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:07:
Op Steam zit ik voorlopig nog in een goedkopere regio op m'n account aangezien ik een lange tijd in het buitenland heb gewoond :+
Doe dat niet te lang, want het schijnt je een gebanned account op te kunnen leveren... :/
Heb wel gamepass (y)
Dergelijke diensten zouden naar mijn mening weleens het einde van losse games kunnen kopen kunnen betekenen dus ik hoop stiekem dat het de zoveelste flop van Microsoft wordt }) :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

nero355 schreef op maandag 7 november 2022 @ 13:55:
[...]

Doe dat niet te lang, want het schijnt je een gebanned account op te kunnen leveren... :/

[...]

Dergelijke diensten zouden naar mijn mening weleens het einde van losse games kunnen kopen kunnen betekenen dus ik hoop stiekem dat het de zoveelste flop van Microsoft wordt }) :+
Geen idee hoe het zit qua bans; heb namelijk een betaalmethode uit dat land; dus het is wel allemaal legaal. Heb een bankrekening + cc + adres daar.

En helaas haha, want gamepass is eigenlijk de meest succesvolle service/feature van Xbox geworden in de afgelopen 9/10 jaar oid? Trekt veel klanten aan; denk ook omdat het backwards compat titels, indie games en MS exclusives day one heeft.

Ik koop zelf geen losse spellen meer voor games die elk jaar een refresh krijgen, of games die kleinschalig zijn en/of gewoon geen doosje hebben. Specifieke grote titels koop ik sowieso fysiek met als doel bewaren of inruilen :P

De keuze hebben vind ik mooi, vooral met gamepass kan ik goedkoop iets proberen/uitspelen en als ik het echt een toffe game vind koop ik hem later zelf in de aanbieding oid oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Eerder deze week een nare ervaring gehad. Ik wilde op steam inloggen in een browser op een nieuw device. Dan krijg je dus een code toegestuurd op het email adres in je profiel, vijf tekens (cijfers en letters)

Het mail adres heb je verder met steam nergens voor nodig. Bij elke dienst zet ik notificaties en spam zo veel mogelijk uit. Alle info en nieuws krijg je ook op de steam website of via de apps. En ook al krijg je alsnog wel mail verkeer vanuit steam, daar heb ik in tien+ jaar niet meer naar gekeken. Iden voor aankoop bevestigingen.

Omdat ik dan ook via een nieuw apparaat (dus nieuw browswer ID) op dat oude email adres wou inloggen voor die code, werd ook de beveiliging/bescherming van dat email adres geactiveerd, waardoor ik niet kon inloggen, en doorverwezen werd naar een 'recovery' mail adres (dat ik ook al lang niet meer gebruik, maar wel nog het paswoord van heb in m'n wachtwoord manager). Dus naar dat email adres: idem, ook buiten gesloten, en ook code naar opnieuw een recovery mail adres. 8)7 8)7

Was even een stress momentje tot ik later die dag nog op een openstaande steam sessie op m'n laptop (waar verder niets aan veranderd was, en waar ik gelukkig niet was uitgelogd) nog kon inloggen en in m'n steam profiel het email adres kon veranderen.

Ik heb dan later nog die twee oorspronkelijke mail adressen ook weten te recoveren (ook omdat ik toevallig nog een geldige sessie had op een andere laptop).

Wat een gedoe! En een wake-up momentje!! :X Indien ik geen enkele openstaande sessie meer had, of enkel op 'nieuwe' hardware kon inloggen, kan je zou zomaar kunnen buitengesloten worden van een library met honderden games waar je wel voor hebt betaald ;w :|

Vermoedelijk kan je via steam op een of andere manier wel je identiteit bewijzen (ik heb een log van aangekochte games gekopieerd buiten steam). Dus eventueel via een paar vragen zoals: op welke datum kocht je games x en y' en eventueel een betaling met de kredietkaart die je het laatst hebt gebruikt... Maar feitelijk geen idee. Gelukkig heb ik het ook niet nodig gehad.

Vroeger (toen de dieren nog spraken), had je gewoon genoeg aan een login en paswoord. Als dat paswoord voldoende complex is (32 random tekens of zo, via een paswoord manager) is er geen enkele reden voor dat soort complexe fail safes en accounts blokkeren...

Nu op zoek naar een goede 2FA manier voor allerhande accounts (en dan niet via sms, want dat wordt steevast afgeraden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

@Amos_x

Je beschrijft precies de reden waarom ik een hekel heb gekregen aan die hele 2FA trend en hype toestand! :r

Ik heb altijd netjes na elke aankoop de bon die je kan uitprinten in twee formaten opgeslagen en op meerdere keren als backup staan : Waarom is dat niet voldoende als aankoopbewijs op het moment dat er wat mis is met mijn account of een of andere idioot die van me steelt :?

Heerlijk die wereld waarin we elkaar wantrouwen en bang maken en zo... |:(

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 17:36
Amos_x schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 21:17:
Eerder deze week een nare ervaring gehad. Ik wilde op steam inloggen in een browser op een nieuw device. Dan krijg je dus een code toegestuurd op het email adres in je profiel, vijf tekens (cijfers en letters)

Het mail adres heb je verder met steam nergens voor nodig. Bij elke dienst zet ik notificaties en spam zo veel mogelijk uit. Alle info en nieuws krijg je ook op de steam website of via de apps. En ook al krijg je alsnog wel mail verkeer vanuit steam, daar heb ik in tien+ jaar niet meer naar gekeken. Iden voor aankoop bevestigingen.

Omdat ik dan ook via een nieuw apparaat (dus nieuw browswer ID) op dat oude email adres wou inloggen voor die code, werd ook de beveiliging/bescherming van dat email adres geactiveerd, waardoor ik niet kon inloggen, en doorverwezen werd naar een 'recovery' mail adres (dat ik ook al lang niet meer gebruik, maar wel nog het paswoord van heb in m'n wachtwoord manager). Dus naar dat email adres: idem, ook buiten gesloten, en ook code naar opnieuw een recovery mail adres. 8)7 8)7

Was even een stress momentje tot ik later die dag nog op een openstaande steam sessie op m'n laptop (waar verder niets aan veranderd was, en waar ik gelukkig niet was uitgelogd) nog kon inloggen en in m'n steam profiel het email adres kon veranderen.

Ik heb dan later nog die twee oorspronkelijke mail adressen ook weten te recoveren (ook omdat ik toevallig nog een geldige sessie had op een andere laptop).

Wat een gedoe! En een wake-up momentje!! :X Indien ik geen enkele openstaande sessie meer had, of enkel op 'nieuwe' hardware kon inloggen, kan je zou zomaar kunnen buitengesloten worden van een library met honderden games waar je wel voor hebt betaald ;w :|

Vermoedelijk kan je via steam op een of andere manier wel je identiteit bewijzen (ik heb een log van aangekochte games gekopieerd buiten steam). Dus eventueel via een paar vragen zoals: op welke datum kocht je games x en y' en eventueel een betaling met de kredietkaart die je het laatst hebt gebruikt... Maar feitelijk geen idee. Gelukkig heb ik het ook niet nodig gehad.

Vroeger (toen de dieren nog spraken), had je gewoon genoeg aan een login en paswoord. Als dat paswoord voldoende complex is (32 random tekens of zo, via een paswoord manager) is er geen enkele reden voor dat soort complexe fail safes en accounts blokkeren...

Nu op zoek naar een goede 2FA manier voor allerhande accounts (en dan niet via sms, want dat wordt steevast afgeraden)
Heb ik ooit voorgehad met mijn vorige account.
Mijn mail adres bestond niet meer door overschakeling van een andere provider.
En ik had niet genoeg bewijzen volgens steam om mijn account terug te krijgen omdat ik niet voorbij die code kon geraden.
Aantal games kwijt toen.
Dit overkomt me geen 2de keer. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:39

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Wie heeft vroeger ook dit spel gespeeld op de Playstation 1? Ik weet nog dat ik het een ontzettend moeilijk spel vond..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

G_Dragon schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 22:59:
Wie heeft vroeger ook dit spel gespeeld op de Playstation 1?
Maak daar Tony Hawk Pro Skater 2 van en ik kan je ALLES erover vertellen! B-)

Zelfs alle gaps! :+

* nero355 heeft dat gek spel meerdere keren samen met een paar vrienden uitgespeeld namelijk... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

nero355 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 17:15:
@Amos_x

Je beschrijft precies de reden waarom ik een hekel heb gekregen aan die hele 2FA trend en hype toestand! :r

Ik heb altijd netjes na elke aankoop de bon die je kan uitprinten in twee formaten opgeslagen en op meerdere keren als backup staan : Waarom is dat niet voldoende als aankoopbewijs op het moment dat er wat mis is met mijn account of een of andere idioot die van me steelt :?

Heerlijk die wereld waarin we elkaar wantrouwen en bang maken en zo... |:(
Omdat dat tijd en geld kost. Steam accounts zijn een gewild doelwit.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

MrVegeta schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 07:32:
Omdat dat tijd en geld kost. Steam accounts zijn een gewild doelwit.
Is hun eigen schuld IMHO met al die rare websites die je Inventory van TF2 en CS:GO en zo kunnen uitlezen en mensen dan die items willen hebben! }:| :F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amos_x
Triple Stars schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 23:26:
[...]

Heb ik ooit voorgehad met mijn vorige account.
Mijn mail adres bestond niet meer door overschakeling van een andere provider.
En ik had niet genoeg bewijzen volgens steam om mijn account terug te krijgen omdat ik niet voorbij die code kon geraden.
Aantal games kwijt toen.
Dit overkomt me geen 2de keer. 8)7
Beeld je hetzelfde eens in, maar met een library uitgebouwd over 10+ jaar met een paar honderd (ok, vaak kleine en in sales gekochte) games.

Ik kreeg een hartverzakking. En het maakt nog maar eens duidelijk hoe kwetsbaar je bent, als je tegen alle verwachting in eens dik en hard pech hebt met dit soort diensten.

Wat vroegen ze je als bewijs, en wat had je voorgelegd dat niet genoeg was? Anders dan een lijst met licenses kan ik ze weinig geven (ik houd die ook apart bij in een excel). Want op dat moment kon ik dus ook kortstondig niet aan het email adres, dus had ik ook de bevestigingsmails met exacte bedragen en aankooptijden niet.

Misschien nog PC-ID's die ingelogd zijn op steam (als steam dat kan uitlezen). Dat van m'n pc. Van de macbook weet ik het zo niet te vinden, ...

Maar goed, echt iets om voorzichtig mee om te gaan dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
Ik keek onlangs naar https://www.collectorz.com/

Als een manier op een game catalogus bij te houden (over alle stores heen waar je games hebt, inclusief fysiek). Dus geen launchers, of van die verzamel launchers.

Gewoon leuk om een database bij te houden.

Dus iets waar je je titels kan ingeven, die dan automatisch de album-art (game cover) er bij haalt.

Mijn idee was eerder om er een fysiek boekje van te printen. Leek me leuk om te hebben.

Collectorz.com is wel betalend op jaarbasis met abonnement. Misschien dat ik het maar best manueel doe, en zelf de covers er bij zoek...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Triple Stars
Amos_x schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 17:13:
[...]

Beeld je hetzelfde eens in, maar met een library uitgebouwd over 10+ jaar met een paar honderd (ok, vaak kleine en in sales gekochte) games.

Ik kreeg een hartverzakking. En het maakt nog maar eens duidelijk hoe kwetsbaar je bent, als je tegen alle verwachting in eens dik en hard pech hebt met dit soort diensten.

Wat vroegen ze je als bewijs, en wat had je voorgelegd dat niet genoeg was? Anders dan een lijst met licenses kan ik ze weinig geven (ik houd die ook apart bij in een excel). Want op dat moment kon ik dus ook kortstondig niet aan het email adres, dus had ik ook de bevestigingsmails met exacte bedragen en aankooptijden niet.

Misschien nog PC-ID's die ingelogd zijn op steam (als steam dat kan uitlezen). Dat van m'n pc. Van de macbook weet ik het zo niet te vinden, ...

Maar goed, echt iets om voorzichtig mee om te gaan dus!
Mijn bewijs betalingen stonden in mijn mail,waar ik niet meer in geraakte.
Ik kon ze niet tonen, dus voor hun einde verhaal.(ging gelukkig maar om een paar games)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amos_x
Triple Stars schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 13:28:
[...]

Mijn bewijs betalingen stonden in mijn mail,waar ik niet meer in geraakte.
Ik kon ze niet tonen, dus voor hun einde verhaal.(ging gelukkig maar om een paar games)
Auch, exact dus de nachtmerrie waar ik _bijna_ in verzeild was geraakt. Geen idee meer hoe ik die mail account heb kunnen recoveren (was nogal in een waas, wellicht met veel geluk nog een openstaande sessie gevonden in een tabblad...)

Het was een microsoft account (hotmail nog). En van zodra ze de toegang dichtgooien om onduidelijke redenen en 'verdacht gedrag' dan hang je, als je alle recovery opties niet in orde hebt.

Wat me er aan herinnert om nog eens al m'n belangrijkste mail adressen te auditen naar acces en wat er nu weer gevraagd wordt aan 2FA. Geen zin in, maar moet gebeuren. Wordt bijna een job!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Triple Stars
Amos_x schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 14:40:
[...]

Auch, exact dus de nachtmerrie waar ik _bijna_ in verzeild was geraakt. Geen idee meer hoe ik die mail account heb kunnen recoveren (was nogal in een waas, wellicht met veel geluk nog een openstaande sessie gevonden in een tabblad...)

Het was een microsoft account (hotmail nog). En van zodra ze de toegang dichtgooien om onduidelijke redenen en 'verdacht gedrag' dan hang je, als je alle recovery opties niet in orde hebt.

Wat me er aan herinnert om nog eens al m'n belangrijkste mail adressen te auditen naar acces en wat er nu weer gevraagd wordt aan 2FA. Geen zin in, maar moet gebeuren. Wordt bijna een job!
Bij mij ging het over een provider e-mail(telenet)
Overgeschakelt naar een andere provider.(proximus)
En had alle mails aangepast behalve blijkbaar STEAM |:(
Nu gebruik ik voor alles gmail of iets anders, maar nooit meer een provider email adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Triple Stars schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 18:03:
Nu gebruik ik voor alles gmail of iets anders, maar nooit meer een provider email adres.
Eigen domeinnaam FTW!!! :Y) 8) :*) d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
Ik heb niet de IT skills om zoiets te ‘beheren’. Vermoed ik. Moet je dan ook niet een eigen mail server opzetten bij je thuis? Of ergens een abonnement afnemen? Het betalen is geen probleem, maar als je betaling ergens ‘stokt’ (cc vervallen, weet ik veel) kan je ook niet meer op je eigen domein?

Anyway, off-topic inderdaad, maar ik zoek het wel eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Amos_x schreef op zondag 8 januari 2023 @ 10:26:
Ik heb niet de IT skills om zoiets te ‘beheren’. Vermoed ik.
Dat doen één van de bekendste webhosting bedrijven in Nederland wel voor je! :)
Moet je dan ook niet een eigen mail server opzetten bij je thuis?
Dat is ook een optie en goedkoper ook, want alleen domeinnaam nodig en die zijn echt spotgoedkoop! :*)
Of ergens een abonnement afnemen?
Dat dus! :)
Het betalen is geen probleem, maar als je betaling ergens ‘stokt’ (cc vervallen, weet ik veel) kan je ook niet meer op je eigen domein?
Dat lijkt me meer een probleem op het moment dat je buiten Nederland gaat shoppen ?!
Anyway, off-topic inderdaad, maar ik zoek het wel eens uit.
DOEN! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackroban
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 10-01-2023
spam

[ Voor 98% gewijzigd door Ircghost op 10-01-2023 22:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Larmoth
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-09 14:00
Is inderdaad zot worden met die provider mail services. Ooit ook zo heel wat verloren geraakt. Ondertussen ook iets anders voor, mijn LOTR inlog vergeten en een heel brakke customer service => bey life time experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
Iemand ervaring met hier op vraag en aanbod digitale keys verkopen voor PC games? Ik vermoed dat dit is toegestaan? Ik zie alvast enkele PC games te koop staan.

Ik heb een paar dubbels, die bijvoorbeeld in een humble bundle zaten, terwijl ik de game al had op steam. Of games die ik niet hoef uit zo'n bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Amos_x schreef op maandag 6 maart 2023 @ 15:46:
Iemand ervaring met hier op vraag en aanbod digitale keys verkopen voor PC games? Ik vermoed dat dit is toegestaan? Ik zie alvast enkele PC games te koop staan.
Ik heb heeeel lang geleden dit verkocht : v&a aangeboden: Battlefield 3 Activatie Code Voucher (2 stuks beschikbaar)
Dus ik gok dat het nog steeds mag :?
Ik heb een paar dubbels, die bijvoorbeeld in een humble bundle zaten, terwijl ik de game al had op steam. Of games die ik niet hoef uit zo'n bundel.
Als je wil kan je ze ook weggeven in de bijbehorende topics @ Aanbiedingen en kortingscodes :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:52

D4NG3R

kiwi

:)

Amos_x schreef op maandag 6 maart 2023 @ 15:46:

https://tweakers.net/info/algemene-voorwaarden/v-a/
13. De volgende zaken zijn niet toegestaan in advertenties:
  • g. Gamekeys, gameaccounts, gamevouchers etc.
  • h. Software, (digitale) licenties, keys, cadeau-, kortings- en tegoedbonnen, vouchers etc. zonder dat daarvan een aantoonbaar bewijs van aankoop is te overleggen.
Al heb ik niet het idee dat daar echt actief op gehandhaafd wordt. @Microkid zou jij hier invulling op kunnen geven? Toen ik net even in V&A koekeloerde onder games zag ik al direct 2 advertenties voor keys. :)

[ Voor 12% gewijzigd door D4NG3R op 06-03-2023 16:58 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:26

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Het mag inderdaad niet. Dat er advertenties staan wil niet zeggen dat het mag. We zien ook niet alles helaas...

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amos_x
@D4NG3R , bedankt voor de toelichting

Geen probleem verder. Ik dacht, ik vraag het even. Alvorens de vraag te stellen, heb ik net zoals jij gezien dat er PC keys in V&A te koop staan, en gevoelsmatig leek me dat op het randje.

Dan mag in de sectie "gaming" => games, PC games wel helemaal opgedoekt worden. Ik heb in geen tien jaar een fysieke cd van een game gezien. Dus dan heb je enkel nog keys om te verkopen.

Op een paar unieke collectors editions na dan misschien, maar ook die zie je niet in mediamarkt of intertoys.

Op V&A staan dan ook nog wat keys die je typisch bij CPU's of GPU's krijgt. In mijn geval gaat het om aangekochte games uit humblebundle die ik reeds had. Toch 8 codes. Tien euro per code zou toch 80 euro zijn, altijd mooi meegenomen. Ga eens vragen aan een aantal kenissen, en anders gewoon weggeven aan familie of zo. Of eventueel claimen op een tweede nieuwe steam account om te multiplayeren met anderen...

[ Voor 3% gewijzigd door Amos_x op 06-03-2023 17:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rickskeg99
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:30
Bestaan er nog games vergelijkbaar met C &C en Red Alert op Steam?

[ Voor 7% gewijzigd door rickskeg99 op 09-04-2023 13:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froooooom
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 00:31
Tempest Rising lijkt redelijk tot veel overeen te komen met C&C, is alleen nog niet gereleased..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nero355

nero355

rickskeg99 schreef op zondag 9 april 2023 @ 13:46:
Ik vind 8-Bit Armies een erg leuk alternatief! :)

- http://www.8bitarmies.com/
- https://store.steampowered.com/app/427250/8Bit_Armies/

Ik vond C&C Tiberian Sun en de Firestorm uitbreiding veel moeilijker dan C&C Red Alert 2 en de Yuri's Revenge uitbreiding en 8-Bit Armies neigt voor mij in ieder geval meer de Tiberian Sun en Firestorm kant op want op een gegeven moment kwam ik gewoon niet verder vanaf een bepaalde missie! :$ O-)

Ik ben toen maar lekker ouderwets gaan Skirmishen zoals altijd! :Y) :D

Verder vond ik het hele 3D gebeuren van C&C Generals helemaal niks omdat je zo ingezoomed bent t.o.v. de oudere games en daar heeft 8-Bit Armies gelukkig geen last van! d:)b

Een totaal andere optie is de Company of Heroes reeks en daar is net het derde deel van uitgebracht, maar dat wist je al gok ik ? :)

Daar ben ik trouwens ook verschrikkelijk slecht in! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
ghost recon wildlands of breakpoint? Welke is leuker? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18:39

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Amos_x schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 10:46:
ghost recon wildlands of breakpoint? Welke is leuker? :?
Ik vond zelf Wildlands leuker, maar ik heb niet veel Breakpoint gespeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nero355

nero355

Amos_x schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 10:46:
ghost recon wildlands of breakpoint? Welke is leuker? :? : Zo oud mogelijk!
De eerste delen waren veel beter dan die nieuwe hippe zooi! ;)

Meer een beetje zoals Delta Force : Land Warrior en zo vroeger waren of Rainbow Six : Ravenshield en zo d:)b

Alles wat recent(er)/nieuw(er) is hebben ze vaak veel meer Arcade Mode gemaakt vergeleken met de originele delen!

S.W.A.T. 4 of zelfs de ArmA reeks zou dan eerder mijn voorkeur hebben als het om wat nieuwere games gaat :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Ik hoop dat ik het hier mag delen in dit topic want ik heb net mijn hele verzameling even doorzocht op de foto gezet omdat we in Juni een nieuwe kast krijgen, heb door de jaren heen toch het een en ander aan mooie items verzameld of bewaard.

Mijn Dragonball collectie (weet beetje offtopic met de Dvd/Blu-rays):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kCioNp8F2FbN8VyFPv1giaEQqAQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SyHhCveZShviyfEi3PUAUnWY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z3w5BCxHv8Syxle3Ta9abpbsiiQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rLpBvl9ElBSj3aaKUrkjW756.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ncsqi0kHMlwSUMssxNZta2rd9HM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vcWhn00jRA71oRoihkn6gArJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0dln7HNAAQBHc8oOUGczZoicBTY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4uTlT616oVprZW9aUCrNIDRd.jpg?f=fotoalbum_large

Oude orginele spellen van vroeger:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X0xppcN1CtIDzkqbVfnSsIED6DI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y6ggtAmty6T45mlBmwqyXSTP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9LqrMWQ461Sw_vatrAY-C8RD1d4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OkQXLTpLHu1UBpnY4YF1sonR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Hh4QhZnRGYXyTOX-XAfLE8mNYY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZmSRY0PSe4gxYkd1U8RdYIw7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qoYjKIv-3EYgYcb1X41QYmMIJgE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jsCUHLS9RVZPdXt4OEHEdBs8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ByQT-RRE0leT8KG9amzLfsv2els=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7R3DjqCCyDp3eJyO9fFw3nm7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/45jiCJ_ZhAvbFK70_9rfofVr3Wo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3YfD7M0mRe9YAJZqpq3i07Dw.jpg?f=fotoalbum_large

Dan kwam ik nog deze mooie steelcases tegen, helaas werden ze na F1 2019 niet meer gemaakt want dat was echt leuk om te verzamelen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/blToALMkswfrtJgGl_Go7GVgCzM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j9GJkGTZnap1Vmp6fL5Hbggv.jpg?f=fotoalbum_large

Grand Theft Auto Verzameling:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o6FzvD3Yxcy3TlPlqpYEmA-gB1U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9DF97B7xqrhk8o2VlrSQoSgn.jpg?f=fotoalbum_large

En nog wat verzamelde beeldjes:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_EQrvn1AqBZNF0LuEHypbH4dnto=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8iBelHmYkTAWKDf5NjKHwQKY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/35-O2QkMO20KvnnlKS-0s_595UU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w3oE39zK108jspVqNhUCjcZf.jpg?f=fotoalbum_large

Altijd leuk om even te delen en terug te zien wat je na al die jaren hebt bewaard _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 28-05-2023 11:38 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nero355

nero355

@G_Dragon En niet te vergeten : Bob! :D

Maar ik denk dat je eigenlijk dit topic zoekt : Post je gameroom! - deel 3 ;)

Niet dat ik het trouwens erg vind om het hier te zien, maar ik gok dat ze daar heel gelukkig worden van dit soort foto's :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

nero355 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 00:35:
@G_Dragon En niet te vergeten : Bob! :D

Maar ik denk dat je eigenlijk dit topic zoekt : Post je gameroom! - deel 3 ;)

Niet dat ik het trouwens erg vind om het hier te zien, maar ik gok dat ze daar heel gelukkig worden van dit soort foto's :*)
Daar twijfelde ik al over, maar het is meer een logeerkamer met een HTPC computer + een Xbox Series S met onze verzameling. Niet echt een gamekamer verder :9 , we krijgen straks wel veel meer ruimte door de nieuwe kast waardoor de muur veel beter benut kan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3DEXP
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 31-01-2024
Ik heb gisterenavond Aliens: Dark Descent uitgespeeld en ik vond de game wel leuk. Ondanks dat ik rts games vaak moeilijk vind valt het met deze game wel mee. Het is niet meer dan een beetje je marines beheren, zoals verzorgen en trainen, om vervolgen weer met je andere samengestelde squad naar planeet Lethe af te reizen om je missies te voltooien. Ik had verwacht op Tweakers meer te lezen over Aliens: Dark Descent. Zowel op de FP als forum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rickokun
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 15-09 12:04
Ik weet niet geheel of ik hier bij het juiste adres ben, maar weet iemand een goede gamesite incluis forum waar games actiever worden besproken?

Ik merk dat het op tweakers wat minder actief besproken wordt (ook niche games). Maakt me niet uit of het engels is. Als het maar geen resetera is of iets in die trant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nero355

nero355

Rickokun schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:09:
Ik weet niet geheel of ik hier bij het juiste adres ben, maar weet iemand een goede gamesite incluis forum waar games actiever worden besproken?
Reddit of IGN of zo al bekeken :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rickokun
nero355 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 19:59:
[...]

Reddit of IGN of zo al bekeken :?
Tipje, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 16:54
Rickokun schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:09:

Ik merk dat het op tweakers wat minder actief besproken wordt (ook niche games). Maakt me niet uit of het engels is. Als het maar geen resetera is of iets in die trant.
Budgetgaming.nl

Al is het daar vooral een Nintendo feestje helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DEXP
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 31-01-2024
Ik heb Layers of Fear even gespeeld maar ik ben niet onder de indruk al het om UE5 gaat. De game ziet er redelijk goed uit maar ik ben niet onder de indruk. De game zou gebruik maken van Lumen voor GI en RT voor reflecties wat ik niet terug zie in Layers of Fear. Als ik RT ook aan zet zie ik ook geen verschil in fps dus het word ook nauwlijks gebruikt. Tot nu toe is het ook weinig horror aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binamin
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-10-2024
Ik ben weer regelmatig Arma 3 aan het spelen (en zeusen). Zijn er nog meer mensen die dat spelen? Sinds 2 maanden in een leuke actieve unit met veel Nederlanders. Mocht je het leuk vinden om samen te spelen, laat het even weten. Hierbij wat gameplay van laatst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Froooooom schreef op zondag 9 april 2023 @ 14:11:
Tempest Rising lijkt redelijk tot veel overeen te komen met C&C, is alleen nog niet gereleased..
Je kan nu toegang aanvragen voor Tempest Rising Playtest. (9.0GB)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zd9G-wtbW-GcPXIe8jvs8Jwi0ZQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YSieEN7XOaZN4yMUcSxY9C00.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froooooom
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 00:31
Thanks! Zou graag meedoen, ben helaas nu op vakantie en heb “alleen” een Steam Deck mee! Ga de release zeker in de gaten houden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:54

g0tanks

Moderator CSA
Ik heb een topic aangemaakt: [PC] Tempest Rising

Als dit spel ook maar een beetje lijkt op de klassieke C&C-spellen dan is het voor mij al een succes. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
@g0tanks Heb je deze gezien? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
Eindelijk goed nieuws:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fx0a_pJ6MqSOf2DNC0Vif6Mv_7Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3g2YvrSg9UMTnN5eXWztXJyr.png?f=fotoalbum_large

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:47
rickskeg99 schreef op zondag 9 april 2023 @ 13:46:
Al wat ouder maar Act of War vond ik toen erg goed, is ook een uitbreiding van en een opvolger Act of Agression

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
Nazanir schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:20:
Laatst voor 5 euro The Darkness op de kop getikt, voor dat geld hoef ik het niet te laten toch?

Wat een verassend goed spel is het eigenlijk. Geweldige dialogen en voice acting, een heel grimmig/donker verhaal en setting. Het voelt aan als een heel volwassen spel. Het vervolg ziet er inderrdaad heel wat cartoony achtig uit, maar ik zie dit zeker niet als een slecht iets, gezien het gebasseerd is op een comic. Ben heel benieuwd.
er komt mss remaster van The Darkness
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FkByEomoxm2P6EPPL4W9rJSy688=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KTaKGdVyeO6fsMxCYME5TBm7.jpg?f=user_large

[ Voor 14% gewijzigd door LadyVodka op 29-08-2023 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Mimimi games stopt er mee, echt eeuwig zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 16:54
SemperFidelis schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 18:35:
Mimimi games stopt er mee, echt eeuwig zonde.
Neeeeee.... shadow gambit en desperados waren briljant. Jammer om te lezen dat game development zo'n zware tol eist van werknemers. Goed om te lezen dat de werknemers een transitievergoeding krijgen.

Weer een stukje creativiteit dat weg ebt. Er is al zo weinig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:52

RoyK

Hobby tekenaar

Lieve mensen, er zit mij iets dwars en misschien kunnen jullie mij helpen.

Mijn zoon (13) speelt op mijn GTA V account de laatste tijd veel GTA. Ik speel de game middels niet meer dus hebben we alles gereset zodat hij zijn gang kan gaan. Vooral heist spelen vind hij leuk. Zoals alle pubers zoekt hij graag de randjes wel eens op. Ik heb hem erop gewezen dat wat hij ook doet, als hij online speelt samen met anderen, cheaten een dikke no-go is. Daar trek ik de grens.

Deze ochtend kwam in de activiteiten rapport die Microsoft voor me genereert dan toch iets naar voren wat hij misschien voor mij achter houd. Maar, misschien is het iets onschuldigs. Dus voordat ik hem een preek gaat geven en maatregelen tref wil ik het even met jullie checken, want ik kom er online niet uit.

Hij heeft via discord een tool ontvangen dat Heist_Editor_unknowcheats.me_.exe heet. Nu krijg ik al de kriebels dat hij .exe bestanden opstart van anderen via discords.. en kan ik alleen maar hopen dat Bitdefender hem al op zijn vingers tikt. Maar ik krijg toch vooral een naar smaakje in mijn mond dat hij cheats gebruikt, waar ik een beetje naar van kan worden.

Misschien is het puur een editor om een heist op te kunnen zetten, maar waarom zou het dan cheats me heten. Ik voel argwaan.

Ik wacht jullie reactie af

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:56

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Topicstarter
RoyK schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 08:02:
Lieve mensen, ik zit mij iets dwars en misschien kunnen jullie mij helpen.

Mijn zoon (13) speelt op mijn GTA V account de laatste tijd veel GTA. Ik speel de game middels niet meer dus hebben we alles gereset zodat hij zijn gang kan gaan. Vooral heist spelen vind hij leuk. Zoals alle pubers zoekt hij graag de randjes wel eens op. Ik heb hem erop gewezen dat wat hij ook doet, als hij online speelt samen met anderen, cheaten een dikke no-go is. Daar trek ik de grens.

Deze ochtend kwam in de activiteiten rapport die Microsoft voor me genereert dan toch iets naar voren wat hij misschien voor mij achter houd. Maar, misschien is het iets onschuldigs. Dus voordat ik hem een preek gaat geven en maatregelen tref wil ik het even met jullie checken, want ik kom er online niet uit.

Hij heeft via discord een tool ontvangen dat Heist_Editor_unknowcheats.me_.exe heet. Nu krijg ik al de kriebels dat hij .exe bestanden opstart van anderen via discords.. en kan ik alleen maar hopen dat Bitdefender hem al op zijn vingers tikt. Maar ik krijg toch vooral een naar smaakje in mijn mond dat hij cheats gebruikt, waar ik een beetje naar van kan worden.

Misschien is het puur een editor om een heist op te kunnen zetten, maar waarom zou het dan cheats me heten. Ik voel argwaan.

https://www.unknowncheats...-cut-editor-external.html

Lijkt erop dat het een Heist Editor is, die je kunt downloaden van de website unknowncheats.me. Maar ook van andere sites, bijvoorbeeld https://getmods.net/heists-editor-external-gta-5/

Het lijkt erop dat je het geldbedrag dat je voor Heists krijgt ermee kunt aanpassen. Ik zou dat wel als cheaten bestempelen. Maar ik ben geen expert en speel ook geen GTA online.

Cunning linguist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nero355

nero355

Mijn zoon (13) speelt op mijn GTA V account de laatste tijd veel GTA.

Hij heeft via discord een tool ontvangen dat Heist_Editor_unknowcheats.me_.exe heet.
GTA V en dan het Online gedeelte i.c.m. Externe Tools = CHEATING/MODDING/enz. :') :F

Dus je zoon zal met een beetje pech dat account voor minimaal een maand kwijtraken samen met alle progress die hij heeft gemaakt !! _O-

IMHO eigenlijk wel de beste manier om cheaten af te leren! >:) :P :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LikeABawzs
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-09 15:11
Lieve mensen, er zit mij iets dwars en misschien kunnen jullie mij helpen.

Ach zie het van de positieve kant. Hij probeert te stelen van rockstar. En dat is altijd nog beter dan sharkcards kopen met jouw CC :+

7800X3D - TUF 4090 - SC2 Pro - Ascher F28 - Simlab GT1 - Quest 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amos_x
LikeABawzs schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 16:28:
[...]

Ach zie het van de positieve kant. Hij probeert te stelen van rockstar. En dat is altijd nog beter dan sharkcards kopen met jouw CC :+
Yep, ik zou me er niet druk om maken, 'ethisch gezien'.

De originele vraag lijkt wel uit een zelfhulpgroep voor ouders met drugsverslaafde kinderen te komen of zo. Of alsof hij lid is van een terroristische organisatie of zo.

Ik zie weinig problemen, om de simpele reden dat:

1. de account sowieso geflagged zal worden, en je er als ouder dan toch achterkomt (waarom kan je niet meer spelen?) en dan geblokkeerd. Anti-cheat, op steam/valve of andere platformer is tegenwoordig echt wel scherp afgesteld. Dat lijkt me op zich 'straf genoeg', zal hij vast wel van schrikken als hij nog maar 13-14 is. Plus dat alle aankopen dan ook potentieel weg zijn, enz..

Beter op die manier, via rockstar, dan moeten toegeven dat je z'n gedrag actief loopt na te gaan (wat mag, maar nu moet je dat dus ook expliciet vertellen, want hoe kom je er anders achter)

2. Iedere puber moet door die fase, als ze een beetje normaal opgevoed zijn en een stel hersenen hebben, groeien ze daar vanzelf wel uit. Jammer, maar het hoort bij het aftasten van de grenzen.

3. Is er een verschil tussen stat boosters/pay-out boosters, en bvb aim bots, wallhacks en dergelijke. Veel games zijn tegenwoordig ultra grindy gemaakt om maar mtx te kunnen verkopen. Dat je je daaraan frustreert en manieren zoekt om dat wat te accelereren, kan ik begrijpen. Het zijn dan ook achterbakse praktijken van game devs (publishers vooral)

4. We probeerder vroeger allemaal wel games 'te breken'. Belachelijke payouts, en dergelijke. Er zit een online component aan, dat is waar. Maar dat hele shark card gebeuren is sowieso zo lek als een mandje. Glitch na glitch na glitch die moet gepatched worden, omdat heel die economie anders naar de knoppen gaat (en wellicht al lang compleet verzopen is, heb daar wel eens wat youtube filmpjes over gezien). Als rockstar dat zo slecht implementeert, moeten ze de exploits er maar bij nemen.

5. Wees blij dat hij bij GTA Online z'n shark cards niet zit te vergokken in een casino, die rockstar er nota bene zelf officieel heeft ingestoken. Moreel besef van rockstar = nul. Als 'ie enkel heists speelt, is er niets aan de hand.

Wellicht maximum een kleine opmerking dat cheaten (gameplay cheaten dan wel!) niet netjes is naar mede-gamers, dat je dat toch wel wat jammer zou vinden. Vind hij vast ook.

Plus, als hij exclusief speelt met vriendjes in 1 server die ook allemaal de "game breken" in GTA online, waar iedere participant goed op de hoogte is, is ook al weer iets helemaal anders. Compleet over the top gaan, is best hilarisch voor een 13 jarige.

Edit: ik denk dat het veel belangrijker is om hem aan te leren dat hij niet zomaar toegestuurde vage .exe's mag of moet installeren! Als er ergens een les zit, dan die wel. Cheats be damed... :P

[ Voor 3% gewijzigd door Amos_x op 02-10-2023 16:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LikeABawzs
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-09 15:11
Amos_x schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 16:51:
[...]

Yep, ik zou me er niet druk om maken, 'ethisch gezien'.

De originele vraag lijkt wel uit een zelfhulpgroep voor ouders met drugsverslaafde kinderen te komen of zo. Of alsof hij lid is van een terroristische organisatie of zo.

Ik zie weinig problemen, om de simpele reden dat:

1. de account sowieso geflagged zal worden, en je er als ouder dan toch achterkomt (waarom kan je niet meer spelen?) en dan geblokkeerd. Anti-cheat, op steam/valve of andere platformer is tegenwoordig echt wel scherp afgesteld. Dat lijkt me op zich 'straf genoeg', zal hij vast wel van schrikken als hij nog maar 13-14 is. Plus dat alle aankopen dan ook potentieel weg zijn, enz..

Beter op die manier, via rockstar, dan moeten toegeven dat je z'n gedrag actief loopt na te gaan (wat mag, maar nu moet je dat dus ook expliciet vertellen, want hoe kom je er anders achter)

2. Iedere puber moet door die fase, als ze een beetje normaal opgevoed zijn en een stel hersenen hebben, groeien ze daar vanzelf wel uit. Jammer, maar het hoort bij het aftasten van de grenzen.

3. Is er een verschil tussen stat boosters/pay-out boosters, en bvb aim bots, wallhacks en dergelijke. Veel games zijn tegenwoordig ultra grindy gemaakt om maar mtx te kunnen verkopen. Dat je je daaraan frustreert en manieren zoekt om dat wat te accelereren, kan ik begrijpen. Het zijn dan ook achterbakse praktijken van game devs (publishers vooral)

4. We probeerder vroeger allemaal wel games 'te breken'. Belachelijke payouts, en dergelijke. Er zit een online component aan, dat is waar. Maar dat hele shark card gebeuren is sowieso zo lek als een mandje. Glitch na glitch na glitch die moet gepatched worden, omdat heel die economie anders naar de knoppen gaat (en wellicht al lang compleet verzopen is, heb daar wel eens wat youtube filmpjes over gezien). Als rockstar dat zo slecht implementeert, moeten ze de exploits er maar bij nemen.

5. Wees blij dat hij bij GTA Online z'n shark cards niet zit te vergokken in een casino, die rockstar er nota bene zelf officieel heeft ingestoken. Moreel besef van rockstar = nul. Als 'ie enkel heists speelt is er niets aan de hand.

Wellicht maximum een kleine opmerking dat cheaten (gameplay cheaten dan wel!) niet netjes is naar mede-gamers, dat je dat toch wel wat jammer zou vinden. Vind hij vast ook.

Plus, als hij exclusief speelt met vriendjes in 1 server die ook allemaal de "game breken" in GTA online, waar iedere participant goed op de hoogte is, is ook al weer iets helemaal anders. Compleet over the top gaan, is best hilarisch voor een 13 jarige.
En dan is een money heist cheat nog een groot verschil met een mod menu. Waarmee ze meestal het plezier van andere vergallen door ze op te blazen, disconnecten en al dat soort ongein.

Zelf ook wel eens mod menu gebruikt, maar alleen om zelf misschien wat geld te droppen O-) , daarna meteen verwijderd. Nooit een ban gehad overigens :+
En toen ik ook puber was wel eens cheats gebruikt in BF2. Ban gehad. Nooit meer gecheat buiten gta online dan.

7800X3D - TUF 4090 - SC2 Pro - Ascher F28 - Simlab GT1 - Quest 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amos_x
LikeABawzs schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 16:58:
[...]

En dan is een money heist cheat nog een groot verschil met een mod menu. Waarmee ze meestal het plezier van andere vergallen door ze op te blazen, disconnecten en al dat soort ongein.
Precies. En zoals ik in mijn edit ook al zei, de belangrijkste les lijkt me dan nog wel het niet installeren van vage onbetrouwbare .exe's, toegestuurd via discord! Als er ergens een les in zit, dan die wel. Rockstar overleeft het wel, maar potentiele trojans of andere vage rommel op wat waarschijnlijk de familie pc/vaders pc is?

Hell no :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

[...]

huh?

Voor de rest, thanks ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amos_x
Sorry, slecht uitgedrukt, ik weet het.

Het ging me erom dat de post qua toon nogal 'dramatisch' was, alsof het een probleemkind betrof die een erge misdaad had begaan. Terwijl hij naar alle waarschijnlijkheid enkel wat credits wou boosten in een ultra grindy game. Dus alles is relatief.

Komt allemaal goed :)

Enne, ik weet niet of windows hier bescherming kan tegen bieden, maar niet zomaar .exe's laten installeren ;) Alhoewel, en hoe waren we zelf, een clevere 13-jarige zal de eerste zijn om uit te zoeken hoe je langs alle beperkingen heen fietst. Dus ik weet niet of het veel zin heeft om de pc volledig dicht te zetten. Vooral niet als hij z'n eigen pc heeft, dan heb je helemaal geen controle meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

No problemo. Als vader sta ik ook gewoon voor wat uitdagingen om zaken een beetje okay te houden. Hij heeft mijn oude werk pc welke ik via Microsoft Family Savety monitor. Dit brengt het aantal game uren per week in kaart, maar geeft ook aan als hij iets installeert.

Dit vond ik op het eerste zicht behoorlijk shady en ben ik wat allergisch over cheaten in een online game. Wat betreft GTA en deze 'cheat' is de soep gelukkig niet zo heet als hij wordt gegeten. En heeft hij de exe overigens ook niet geïnstalleerd via iemand op Discord. Hij is netjes gaan uitzoeken waar hij hem wel vandaan moet halen en heeft zelfs bitdefender nog extra laten checken haha.

Thanks voor jullie snelle reacties!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amos_x
RoyK schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 09:45:
En heeft hij de exe overigens ook niet geïnstalleerd via iemand op Discord. Hij is netjes gaan uitzoeken waar hij hem wel vandaan moet halen en heeft zelfs bitdefender nog extra laten checken haha.
Kijk eens aan d:)b PC skills, veel belangrijker...

[ Voor 8% gewijzigd door Amos_x op 03-10-2023 10:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nero355

nero355

Anti-cheat, op steam/valve of andere platformer is tegenwoordig echt wel scherp afgesteld.
Nou die van Rockstar dus ECHT NIET !!! :') Bugs EVERYWHERE!!! _O- :+
Veel games zijn tegenwoordig ultra grindy gemaakt om maar mtx te kunnen verkopen.
Het zijn dan ook achterbakse praktijken van game devs (publishers vooral)

Moreel besef van Rockstar = nul.
AMEN! _O_
Ik denk dat het veel belangrijker is om hem aan te leren dat hij niet zomaar toegestuurde vage .exe's mag of moet installeren! Als er ergens een les zit, dan die wel. Cheats be damed... :P
$Insert trauma's van vroeger over het herinstalleren van PC's van mensen die vol met spyware/adware/virussen/trojans en allerlei andere troep zaten! :| :F
LikeABawzs schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 16:58:
En toen ik ook puber was wel eens cheats gebruikt in BF2. Ban gehad.
Sorry... O+

* nero355 vroeger extreem veel BF2 Servers heeft leeggespeeld samen met een groepje anderen en zo... O-) :+

Toevallig teveel TV Missiles gekopt ?? Of ietsjes teveel bommen geknuffeld ??
Op die manier "de mieren opruimen" = AWESOME!!! B-)
Amos_x schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 09:17:
Enne, ik weet niet of windows hier bescherming kan tegen bieden.
Gisteren door omstandigheden maar eens Windows 10 geïnstalleerd voor de eerste keer op mijn Game PC en holy crap wat een zooitje is dat zeg... :X

Maar wat ik dus onder andere tegenkwam was allerlei "Family dit/dat/zus/zo Crap" die je inderdaad kan activeren, maar hoe effectief het is geen idee :)

* nero355 is de heerlijke rust van een Linux distro gewend... HEERLIJK!!! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:23
Net de 30 jaar Power Unlimited USB stick binnen gekregen, een heel bescheiden gouden stickje met opdruk. Nu weet ik weer waarom ik geen USB sticks meer gebruik, 15+min scannen naar shenanigans, en dan nog eens 30+min bezig met kopiëren naar de lokale SSD... Het is dan ook zover, PU#1 met de originele X-Wing voor MS-DOS, het FBI inval verhaal bij Steve Jackson, etc. Het eerste nummer fl. 4,95 ter introductie (€2,25)...

Erg leuk! Met een persoonlijk geschreven kaartje van Matin erbij.

Ik zou graag meer van dat soort collecties willen zien, voor bv. ct' Magazine, ik weet dat er ooit een archief CD (of DVD?) is geweest, maar kan die geheel niet te koop vinden. Was toen ook een artikel archief niet in PDF en zonder de opmaak/advertenties, wat het heel jammer maakt. Juist zoals Power Unlimited heeft gedaan geeft je de hele experience (en informatie) van vroeger!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Cergorach schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 11:33:
Het eerste nummer fl. 4,95 ter introductie (€2,25)...
offtopic:
fl4,95 in 1993 is €4,40 anno 2023 ;)

Wel heel leuk, trouwens, zo'n kijkje terug in de tijd.

[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 13-10-2023 11:49 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Cergorach schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 11:33:
Net de 30 jaar Power Unlimited USB stick binnen gekregen, een heel bescheiden gouden stickje met opdruk. Nu weet ik weer waarom ik geen USB sticks meer gebruik, 15+min scannen naar shenanigans, en dan nog eens 30+min bezig met kopiëren naar de lokale SSD...
Tja, het is een USB Stickje dat ze naar een zooi klanten sturen en dat kan natuurlijk niet gelijk een uitvoering: Sandisk Extreme Pro USB 3.1 128GB Zwart zijn dus veel kan je daar niet van verwachten natuurlijk! :P

Verder heb ik soms het idee dat ik de enige ben die dat hele Power Unlimited gedoe nooit echt boeiend heeft gevonden..... ?!?!

Veel te druk en irritant over het algemeen geweest!
Soort ouderwetse Linus Tech Tips die ik ook niet kan uitstaan en iedereen geweldig lijkt te vinden..... :X :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:23
nero355 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 17:21:
Verder heb ik soms het idee dat ik de enige ben die dat hele Power Unlimited gedoe nooit echt boeiend heeft gevonden..... ?!?!

Soort ouderwetse Linus Tech Tips die ik ook niet kan uitstaan en iedereen geweldig lijkt te vinden..... :X :F
Ik heb een aantal PU bladen gehad, ik weet niet zeker of ik (of m'n broertje) ooit een abo heb gehad. Het was wel grappig, maar latere jaren was er natuurlijk 'beter', zeker via het internet. En helemaal dat het het beter aansloot op mijn smaak toen ik ouder werd...

Zo een pdf archief, zeker compleet met advertenties geeft wel een veel beter beeld van 'toen' dan een Wikipedia pagina...

Ik vind bv. LTT wel leuk, afhankelijk van het onderwerp natuurlijk, echt niet alles op dat kanaal is mijn ding. Het voordeel daar is dat het me geen geld kost en als er iets irritants is, ik het kan skippen... En €40 voor een USB met bijna 350 Power Unlimiteds is gewoon een absoluut goede deal! ;)

1993... Toen der tijd zaten we nog in het MegaDrive/Amiga500 tijdperk, misschien dat ik net al of nog net niet m'n eerste PC had gekochte een Vobis 486 66MHz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:14
Hopelijk komt dat PU archief nog eens op hun website te staan voor abonnees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik vind het wel jammer dat het archief alleen via die USB sticks verkocht werd, en ook nog eens in beperkte oplage. Ik wil het heel graag hebben maar er is geen enkele manier om er aan te komen. Onbegrijpelijk dat ze het niet breder toegankelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit. Ik heb een beetje een gaming burn-out. Vandaag de hele dag vrij maar heb nog geen console aangezet. Heb een beetje heimwee naar de jonge Retro die altijd zin had om te gamen.

Soms denk ik erover om wat magie van vroeger in huis te halen. Was pas in het Bonami spelcomputer museum en mijn vriendin heeft het er nog over. Zo enthousiast als een klein kind speelde ik op de PS2 en PS3, Gamecube, Xbox, N64, GameBoy, etc.

Ben alleen een beetje bang dat het tegenvalt en daarom koop ik steeds toch maar niet. Ben wel vaak te vinden in de tweedehands winkels en check dan altijd het 2e hands aanbod.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:33
nero355 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 17:21:
[...]

Tja, het is een USB Stickje dat ze naar een zooi klanten sturen en dat kan natuurlijk niet gelijk een uitvoering: Sandisk Extreme Pro USB 3.1 128GB Zwart zijn dus veel kan je daar niet van verwachten natuurlijk! :P

Het is semi-nostalgie, veel van de eerste uitgaves (en ook de special uitgave-game-reviews) herken ik uit de oude tijd, in 30 jaar is er veel veranderd en zeker de laatste 10 jaar hebben ze mij totaal niet meer geboeid, maar in de mid 90s was het altijd leuk blad om te lezen.

Wel leuk dat je een persoonlijk geschreven kaartje erbij kreeg :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
Iemand die een goede link heeft voor het volgen van waar Ben Chroshaw (yathzee van escapist) naar toe trekt? Twitter volg ik niet echt.

Vond z'n analyses altijd wel fijn, straight through the bullshit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Weet niet zo goed waar ik deze vraag moet stellen. Dus vandaar maar in een algemeen topic.

Ik vind het leuk om screenshots van mijn PC games te maken. Normaal maak ik die via de Game Bar in Windows 11. Maar sinds ik Alan Wake II heb gespeeld maakt hij alleen nog screenshots met HDR support (JXR bestanden). Daar kan ik op mijn telefoon niets mee. Naast de JXR screenshots, staan er ook duplicate PNG's bij, maar die zijn zwaar onderbelicht. Hoe kan ik HDR screenshots uitzetten?

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huugje
  • Laatst online: 15-09 15:53
Mog schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 10:43:
Weet niet zo goed waar ik deze vraag moet stellen. Dus vandaar maar in een algemeen topic.

Ik vind het leuk om screenshots van mijn PC games te maken. Normaal maak ik die via de Game Bar in Windows 11. Maar sinds ik Alan Wake II heb gespeeld maakt hij alleen nog screenshots met HDR support (JXR bestanden). Daar kan ik op mijn telefoon niets mee. Naast de JXR screenshots, staan er ook duplicate PNG's bij, maar die zijn zwaar onderbelicht. Hoe kan ik HDR screenshots uitzetten?
Ik gebruik Game Bar zelf niet, maar heb je misschien iets aan de volgende link?

https://devblogs.microsof...t%20to%20use%20Auto%20HDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Mog schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 10:43:
Ik vind het leuk om screenshots van mijn PC games te maken.

Normaal maak ik die via de Game Bar in Windows 11.
Die troep zet ik meteen uit en maak gewoon op de normale manier screenshots : PrintScreen rammen en dan in Paint/Paint.NET/Photoshop/enz. de screenshot opslaan en eventueel een beetje croppen :)
Maar sinds ik Alan Wake II heb gespeeld maakt hij alleen nog screenshots met HDR support (JXR bestanden). Daar kan ik op mijn telefoon niets mee. Naast de JXR screenshots, staan er ook duplicate PNG's bij, maar die zijn zwaar onderbelicht. Hoe kan ik HDR screenshots uitzetten?
Bekijk je die PNG's terwijl je monitor in SDR of HDR Mode staat ?

En heb je bijvoorbeeld al geprobeerd om MSI Afterburner of iets dergelijks ervoor te gebruiken ?

Sommige games schrijven ook zelf iets van een JPEG/PNG/BMP weg op het moment dat je PrintScreen indrukt trouwens dus kijk daar ook effe naar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
Amos_x schreef op zondag 12 november 2023 @ 11:29:
Iemand die een goede link heeft voor het volgen van waar Ben Chroshaw (yathzee van escapist) naar toe trekt? Twitter volg ik niet echt.

Vond z'n analyses altijd wel fijn, straight through the bullshit.
Hier is 'ie terug, voor wie het interesseert: https://www.youtube.com/@SecondWindGroup *O* *O*

Nog nooit zo snel op subscribe geramd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvercity
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 28-11-2023
Hi, nieuw hier. Heb een playseat met thrustmaster t300 en SF1000 stuur (ook nog het originele stuur erbij). Tot heden altijd PS4 F1 gespeeld, mijn meest recente versie is 2019. Nu wil ik gaan upgraden en ik ben benieuwd wat momenteel het leukste zou zijn, iracing of F1 2023. Ik heb ook een goeie gaming laptop dus beide zou kunnen. Ik heb enkel nog geen ervaring met mijn stuur werkzaam krijgen op mijn laptop, en heel IT minded ben ik niet. Ik speel niet supervaak, het is voor de loze uurtjes. Het lijkt mij wel ook leuk wat ander soortige races te doen met wat meer close contact racing, maar belangrijkste is F1. Ik hecht wel ook waarde aan graphics.

Wat adviseren jullie? Nieuw PS4 spel, of iracing abbo?

Welk spel raden jullie aan op PS4 voor meer close contact racing?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Silvercity schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 10:51:
Hi, nieuw hier. Heb een playseat met thrustmaster t300 en SF1000 stuur (ook nog het originele stuur erbij). Tot heden altijd PS4 F1 gespeeld, mijn meest recente versie is 2019. Nu wil ik gaan upgraden en ik ben benieuwd wat momenteel het leukste zou zijn, iracing of F1 2023. Ik heb ook een goeie gaming laptop dus beide zou kunnen. Ik heb enkel nog geen ervaring met mijn stuur werkzaam krijgen op mijn laptop, en heel IT minded ben ik niet. Ik speel niet supervaak, het is voor de loze uurtjes. Het lijkt mij wel ook leuk wat ander soortige races te doen met wat meer close contact racing, maar belangrijkste is F1. Ik hecht wel ook waarde aan graphics.

Gt7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Huugje
Silvercity schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 10:51:

Hou er rekening mee dat het bij iRacing niet voldoende is om enkel een abonnement af te sluiten. Je krijgt in eerste instantie enkel de basis content waarmee je in de rookies klasse mee kunt doen. Wil je uiteindelijk F1 rijden (in iRacing noemen ze dat overigens Formule A), dan zul je je niet alleen omhoog moeten werken naar klasse A, maar ook gaandeweg meer content moeten kopen (circuits en auto's) om daar te komen en uiteindelijk volledige seizoens van 12 weken te kunnen rijden. Daarnaast heeft iRacing enkel de Mercedes W13 als F1 auto (seizoen 2022). Uit eigen ervaring weet ik dat de kosten voor iRacing behoorlijk oplopen en dat moet je er wel voor over hebben. Overigens is het wel zo dat iRacing meer open-wheel auto's heeft dan enkel F1 waarmee je je vast ook zult amuseren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amos_x
iRacing is wel een dikke game. Inderdaad, je moet er wat voor over hebben, maar dat zijn andere hobby's ook.

Ik heb het zelf niet, maar heb het wel eens gespeeld bij anderen. Als je wil sim racen is dit echt wel een must have. Je moet voor jezelf de berekening eens maken. En afzetten tegen andere hobby's. (vissen, dure racefiets, cinema, weet ik veel).

In mijn ervaring ga je ook veel minder andere games kopen eens je hooked bent op een simulator. Als simulators echt je ding zijn, wil je eigenlijk enkel nog maar eens een rondje in de sim. Of flightsim, enz... 1 of 2 andere games er naast voor de afwisseling is dan wel voldoende.

Vergelijk het met mensen die elk jaar 120 euro neerleggen voor MW en de battlepasses, en enkel dat spelen. Ze krijgen veel kritiek, maar 'good for them' als dat hun ding is.

edit: er zijn ook vaak promo's en kortingen. Ik zie nu 100 euro voor 2 jaar membership. Daar koop je twee pc games voor. En dan ben je klaar voor 100 euro. Afgezet tegen de hardware die je nodig hebt om het te spelen is dat een schijntje. Een Special edition van een random game kost hetzelfde.

En ja, sommige tracks moet je extra voor betalen, maar er zit echt wel al een mooi aanbod in de game. Je hoeft ook niet alles te kopen. Net als met MSFS kies je specifiek een paar dingen uit, je koopt ze, en dan ben je klaar.

[ Voor 24% gewijzigd door Amos_x op 25-11-2023 10:34 ]

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Oh mijn god, hoe is het mogelijk dat er nog geen topic is over Rogue Trader(PC).
Ik heb hem sinds vrijdag en er nu al zo'n 40 uur inzitten.
Het is dat ik het niet aandurf om er zelf een goed topic over te openen. :+

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nero355

nero355

hexta schreef op donderdag 14 december 2023 @ 09:40:
Oh mijn god, hoe is het mogelijk dat er nog geen topic is over Rogue Trader(PC).
Bedoel je https://store.steampowere...ammer_40000_Rogue_Trader/ :?

Volgens mij zijn er wel wat topics over de Warhammer 40.000 reeks geweest ??
Het is dat ik het niet aandurf om er zelf een goed topic over te openen. :+
Copy > Paste van een bestaande TS en dan ergens klein in de credits erbij zetten van wie je het hebt gejat scheelt je al een heleboel uitzoekwerk! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik doe het hier maar want zover ik weet is er geen algemeen gamenieuws of Epic gerelateerd onderwerp.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:01
Na het zien van Gran Turismo (netflix) zit ik eigenlijk stiekem met een schuin oog te kijken naar een race game. Ik speel dit echt nooit en de laatste keer was een NFS game.

Ik speel op de PS5.

Is een Gran Turismo hèt spel om op de PS5 te spelen of zijn er andere, misschien laagdrempeligere race games die wel de ervaring bieden om te testen of het iets is.

Gezien ik op de bank in de woonkamer speel, zal er niet snel een race stuur of iets komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huugje
crimby schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 15:10:
Na het zien van Gran Turismo (netflix) zit ik eigenlijk stiekem met een schuin oog te kijken naar een race game. Ik speel dit echt nooit en de laatste keer was een NFS game.

Ik speel op de PS5.

Is een Gran Turismo hèt spel om op de PS5 te spelen of zijn er andere, misschien laagdrempeligere race games die wel de ervaring bieden om te testen of het iets is.

Gezien ik op de bank in de woonkamer speel, zal er niet snel een race stuur of iets komen.
Je zou eens kunnen googlen op "PS5 race games". Hier in ieder geval een kort lijstje. En zoals je ziet staat daar ook een Need for Speed tussen.

https://gamerant.com/ps5-...s/#need-for-speed-unbound

Overigens is Gran Turismo volgens mij ook best wel laagdrempelig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nero355

nero355

crimby schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 15:10:

Ik speel op de PS5.

Ik heb toevallig onlangs die film gezien en hoe leuk het allemaal ook lijkt :

Zo geweldig goed is Gran Turismo helemaal niet vergeleken met de Simracing titels die je op de PC kan spelen... ;)

Dus als je die game gewoon met een gamepad wilt spelen dan moet je dat vooral lekker doen! d:)b

Leuke film verder hoor, vooral als je zelf ook gamer bent :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Expanse
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 25-06-2024
Er is ook een nieuwe Delta Force game in ontwikkeling. Delta Force Hawk Ops. Helaas wel alleen multiplyer. Ik heb zelf heel lang DFBHD en Team Sarbe in clan verband gespeeld bij DMC Dutch Marine Corp. Onze slogan was as a finishing touch god created the dutch Het was een leuke gezellige clan met jongens en meiden. Ik heb er nog een pet van.

мы идем к победе

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nero355

nero355

Expanse schreef op maandag 11 maart 2024 @ 14:29:
Er is ook een nieuwe Delta Force game in ontwikkeling. Delta Force Hawk Ops.
Helaas wel alleen multiplayer.
Als in Co-Op PvE Missions doen of PvP geneuzel ??

Ik heb ooit heel veel lol gehad met Delta Force : Land Warrior dus als ze iets nieuws in die stijl kunnen maken dan zou dat weleens heel interessant kunnen worden! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:41
Vandaag in de Steam Spring sale Robocop gekocht. Eerste indruk is goed!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amos_x
nero355 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 18:34:
[...]

Ik heb toevallig onlangs die film gezien en hoe leuk het allemaal ook lijkt :

Zo geweldig goed is Gran Turismo helemaal niet vergeleken met de Simracing titels die je op de PC kan spelen... ;)
De 3l1te sweaty gamer heeft weer gesproken. Wat speel je zelf, dan kunnen we je uitspraak naar waarde schatten tenminste. Ik vraag me af of je ooit serieus GT7 gespeeld hebt, langer dan een half uurtje, of gewoon de reddit fora napraat.

crimby geeft zelf aan nooit racing games te spelen, en zoekt iets laagdrempeling. En dan kom je aanzetten met pretentieuze 'PC master race simracing'. Excellent advies! :z :F

@crimby Zoek je echt de perfecte mix tussen sim en arcade, simcade dus, dan kan ik je van harte GT7 aanbeleven. Ik speel het bijna dagelijks wel als ik even tijd heb en is zowat de enige reden dat de ps5 aan gaat hier. Het zit gewoon ERRRRG goed in elkaar, het is goed te spelen met controller (beter met stuur, maar met controller kan je aardig mee), en het is verder ook een ode aan de auto.

Als autofan (en geen simracing fan) hoor je gewoon GT7 gespeeld te hebben.

En zeker als je laagdrempelig zoekt, kan je niet mis met GT. Je kan racen met autootjes die max 150kmu doen of zo. VW polo en zo, en klassiekers uit de jaren 70-80. Helemaal tot Gr4. en Gr3. Perfect en met veel detail gemodelleerd.

En verder is er nog zoveel meer te doen dan in een simracing game. Fotografie (serieus, kan ik echt wel eens 20 minuutjes in spenderen), car collecting, license test, track days, track experiences, verschillende challenges, online gamen, meedoen aan serieuze competities, goede youtubers kijken en begrijpen wat ze doen, liveries maken.

En als je een PSVR2 hebt, compleet immersed rondrijden, de graphics bewonderen, auto's bekijken waar je in het echt maar zelden of nooit de kans toe hebt, elk detail bekijken, rond de wagen lopen, ...

Gewoon een absolute prachtgame waar ik 200 euro zo voor neertellen als dat de prijs was (en voor mij is het dat gewoon waard)

Maar je kan natuurlijk ook hartstikke moeilijk gaan doen in ACC of iRacing, eindeloos met settings klooien, een ultra stijle leercurve beklimmen voor je ook maar even leuk kan meedoen online. Ik heb die pc simracers ook wel eens gespeeld, maar GT7 is gewoon meer fun, en 'sim' genoeg om het gevoel van racen/rijden goed te benaderen en te vertalen naar controller/2D scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Amos_x schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 20:05:
De 3l1te sweaty gamer heeft weer gesproken.
1337 heet zoiets :P
Wat speel je zelf, dan kunnen we je uitspraak naar waarde schatten tenminste.
Ik heb iets van 6 jaar Simracing ervaring inclusief een volledige 24 Uur van Le Mans dus ik weet waar ik over praat :z
Ik vraag me af of je ooit serieus GT7 gespeeld hebt, langer dan een half uurtje, of gewoon de reddit fora napraat.
Reddit vind ik het domste forum ooit ter wereld gemaakt en bekijk ik hooguit via old.reddit.com als ik wat GTA V Online geinigheid via via tegenkom :P
crimby geeft zelf aan nooit racing games te spelen, en zoekt iets laagdrempeling. En dan kom je aanzetten met pretentieuze 'PC master race simracing'. Excellent advies! :z :F
Dat staat er niet beste Gran Turismo 7 liefhebber waarvan het ego de kreukelzone heeft geraakt !!! :F :+

Ik stel zelfs voor om die game lekker met een gamepad te spelen als hij daar zin in heeft :P
Als autofan (en geen simracing fan) hoor je gewoon GT7 gespeeld te hebben.
Dat heb ik dan ook gedaan op meerdere PlayStation generaties :)
En als je een PSVR2 hebt, compleet immersed rondrijden
VR in het algemeen kan ik iedereen eigenlijk wel aanraden, want dat is echt gewoon te leuk om niet meegemaakt te hebben !!! _O_ d:)b
Maar je kan natuurlijk ook hartstikke moeilijk gaan doen in ACC of iRacing, eindeloos met settings klooien, een ultra stijle leercurve beklimmen voor je ook maar even leuk kan meedoen online. Ik heb die pc simracers ook wel eens gespeeld, maar GT7 is gewoon meer fun, en 'sim' genoeg om het gevoel van racen/rijden goed te benaderen en te vertalen naar controller/2D scherm.
Het is dus maar net wat je wilt inderdaad ;)

"There, There" :(:) @Amos_x ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huugje
[quote]Amos_x schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 20:05:
[...]
Bovenstaande is natuurlijk helemaal afhankelijk van je doel. Wil je per se mee kunnen doen met de top, dan zul je inderdaad aandacht moeten besteden aan je setup. Maar die tijd zal uiteindelijk in het niet vallen bij de hoeveelheid oefening die je nodig zal hebben om "de top" te bereiken. Zoals ik al zei, het is maar net wat je motiveert.

Maar uiteindelijk is het niet meer dan een keuze. Niemand die je dwingt om "moeilijke te gaan doen in ACC of iRacing". Je kunt gewoon de standaard setups gebruiken die het spel je levert en anders zijn er wel andere bronnen voor setups. Daarnaast hoef je ook geen ultra steile leercurve te beklimmen om online leuke races te hebben. Een dienst als iRacing deelt je per race in met mensen die een vergelijkbaar niveau hebben als jijzelf en dat levert echt wel leuke races op. Ook minder leuke, maar dat zul je in GT7 ook hebben.

Overigens realiseert iRacing zich ook dat er meer dan genoeg mensen zijn die geen tijd willen besteden aan setups en komen er steeds meer fixed setup series die naast de open setup serie draaien. Iedereen gebruikt dan dezelfde setup waarmee je enkel iets als de brake bias kunt afstellen. Aan jou de keuze om aan de fixed of open serie mee te doen.

Prima dat jij een voorkeur voor GT7 hebt en je zult mij dat spel ook niet horen afkraken, maar je moet ook geen verkeerd beeld van simracen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:01
Thanks @Amos_x ! Voor nu ben ik even genezen… afgelopen donderdag met werk een uitje gehad bij Go! gaming bij Pathé en ook formule 1 geprobeerd, het waren 11 lange rondes haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brecht_vb
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:08
Waarschijnlijk verkeerde forum: hoe komt dat er geen strategy-sub-forum is voor Beyond All Reason?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huugje
brecht_vb schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 08:26:
Waarschijnlijk verkeerde forum: hoe komt dat er geen strategy-sub-forum is voor Beyond All Reason?
Als je die mist, dan begin je er toch gewoon eentje zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brecht_vb
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:08
Huugje schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 10:07:
[...]

Als je die mist, dan begin je er toch gewoon eentje zelf?
Ik game weinig, BAR sporadisch met een paar vrienden, heb hier niet de achtergrond voor.

Het verwonderde mij gewoon dat dat er niet is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Floriss
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 11:33
Ik als een van de hoofd BAR developers heb er wel de achtergrond voor echter game ik weinig en bevind ik mij nauwelijks op het tweakers forum, bij zeer toeval dat ik jullie posts nu zie. Dus heb ik de link naar bovenstaande posts maar op ons #nederlands kanaal in de BAR discord server gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ludewig
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
brecht_vb schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 08:26:
Het hele spel is in totaal minder dan 10 keer genoemd op het forum, dus ik denk niet dat er hier voldoende interesse is. Je kunt dan vermoedelijk beter op een plek terecht waar BAR-fans zich verzamelen, bijvoorbeeld op eerder genoemde Discord.

En we doen hier niet aan sub-forums voor specifieke spellen, maar aan topics. En zoals hierboven gemeld zou je die zelf kunnen aanmaken. Maar ik verwacht weinig reacties.

When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickokun
Hallo lieve mensOn. Even een kleine klaagbaak als dat mag :@

Als jullie naar de afgelopen periode kijken, en naar de tijd die ons te wachten staat. Zijn jullie het eens dat het momenteel wat "dood" is, kijkende naar nieuwe tofde games die uit komen? Waarom wel of waarom niet?

Ikzelf vind het wel wat dood. Ik kijk nasr de games maar ook naar de topics op o.a. Tweakers en er is al maandenlang dezelfde games die besproken worden.

Dat kan natuurlijk. Maar ik denk nu; wat zijn nou eigenlijk wat games waar we nu naar mogen uitkijken? Alle meningen mogen natuurlijk. Zelf hoosgstens een Stalker 2 op de agenda, waar ik zeker sceptisch over mag wezen.
Pagina: 1 ... 20 ... 22 Laatste