Ah ja, die verwachtingen zijn er altijd wel en meestal zijn dat te hoge verwachtingenD4NG3R schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:46:
[...]
Beetje van beide, het verhaal is relatief lineair maar je hoeft de locaties allemaal niet in 1 strakke volgorde te bezoeken. 'True' open-world is het echter niet.
Ik (en met mij vele) hadden grote hoop dat het een beetje een New Vegas smaakje ging krijgen gezien het ontwikkelteam wat er achter zit - maar helaas is het dat niet geworden.
Desalniettemin een prima game.
Ik weet het niet hoor met die souls games; heb Demons Souls wel gespeeld maar het lijkt alsof die genre iets te overhyped wordt (lange tijd geleden ook gezien bij een streamer die alleen maar DS speelde)..
Verhaal is verwarrend of je weet gewoon niet waar het over gaat; het is niet echt true open world; uiteindelijk kom je altijd op dezelfde plekken uit en qua tijd kost het je veel retries omdat die games ook een beetje focussen op het doodgaan-opnieuw proberen, en dan niet omdat het lastig is maar omdat je dood moet gaan om de boss te leren oid. Lijkt meer een trend te zijn dan echt een creatief goed spel
Elden Ring ziet er wel erg cool uit moet ik zeggen, alleen vraag ik me af of het hetzelfde gedoe is als de rest.
Ik zag laatst 'Outward' ergens op steam geloof ik; iemand die de game heeft gespeeld? Blijkbaar is het een 'realistischere' RPG waar je geen held bent die alles kan doodmaken. Als het grindy is moet ik het niet hebben
AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black