|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
De origin versie van Red alert 2 en Yuris revenge werken perfect op Windows 10, die zijn gefixed.nero355 schreef op zondag 25 juli 2021 @ 16:38:
[...]
Ik moet daar nog een keer naar kijken, want wat ik vooral wil is deze titels :
- Command & Conquer : Tiberian Sun - Firestorm
- Command & Conquer : Red Alert 2 - Yuri's Revenge
als Offline Skirmish spelen onder Windows 7 of in ieder geval een OS nieuwer dan Windows XP
Ik heb zelfs een keer uit wanhoop die hele verzameling aan C&C games op Origin gekocht voor € 8,95 of zo, maar dat schiet ook niet op als het systeem te nieuw is voor die games
Andere cnc games denk ik ook, maar dat weet ik niet zeker die speel ik niet. Het mooie is ook , als je de games installed via de origin launcher, en daarna origin uninstalled, blijven Red alert 2 en Yuris Revenge gewoon op je pc staan, werkend.
Straks moet ik nog upgraden! LOL!Vlizzjeffrey schreef op zondag 25 juli 2021 @ 17:01:
De origin versie van Red alert 2 en Yuris revenge werken perfect op Windows 10, die zijn gefixed.

Het ging destijds om een laptop die ik naar een LANparty meesleepte en die had zo'n Intel iGPU + Extra Nvidia GPU combo dus misschien lag het ook daaraan... weet niet meer preciesAndere cnc games denk ik ook, maar dat weet ik niet zeker die speel ik niet.
Dat is wel mooi! Thnx!Het mooie is ook , als je de games installed via de origin launcher, en daarna origin uninstalled, blijven Red alert 2 en Yuris Revenge gewoon op je pc staan, werkend.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
[...]
Straks moet ik nog upgraden! LOL!

[...]
Op windows 7 werken ze ook hoor.
Dus welke van de latere NFS-games hebben het meest 'pakkende' race-gevoel en zijn het leukst om te spelen? Ik heb een pc ea play abo waar ze volgens mij allemaal in zitten.
Copy-paste van wikpedia:
Need for Speed: Most Wanted 2012
Need for Speed Rivals 2013
Need for Speed 2017
Need for Speed Payback 2017
Need for Speed Heat 2019
Ik heb ze niet allemaal gespeeld, maar heb toevallig een paar weken terug op PS4 nog eens Rivals geïnstalleerd. Erg vermakelijk, en een welkome afwisseling t.o.v. 'serieuzere' games zoals GT Sport en Dirt Rally 2. (M'n zoon vond het overigens ook leuk om een keer 'politie en boef' te kunnen spelen...). Flink gevoel van snelheid, en je wordt niet direct afgestraft als je eens een klein stuurfoutje maakt. Ik denk soms wel dat ik simracers leuk vind, maar eigenlijk bevallen arcaderacers me veel beter om te ontspannen.Amos_x schreef op maandag 26 juli 2021 @ 22:07:
Dus welke van de latere NFS-games hebben het meest 'pakkende' race-gevoel en zijn het leukst om te spelen? Ik heb een pc ea play abo waar ze volgens mij allemaal in zitten.
Overigens is dit wel zo'n type spel dat ik een weekje speel, en dan weer langzaam aan de kant schuif...
Wou gisteravond nog 's een game spelen op PC, was geleden van de eerste corona-periode, rond het voorjaar 2020 dus, dat ik nog een game op PC speelde.
Het resultaat was: half uur pure irritatie om uiteindelijk PC weer af te zetten en naar de bank te verhuizen om wat Netflix te kijken.
Reden?
EA
Ja hoor... Want YourMom vond het nog 's tijd om nog 's een playthrough van Dead Space 2 te spelen, een game dat ik... pfff... lang geleden via Steam heb aangekocht.
Maar plots vraagt EA om bewijs dat ik de game weldegelijk aangekocht heb... "activation key"... NOOIT nodig gehad, denk dat ik de game 3 of 4 keer uitgespeeld heb in de jaren na aankoop, en nu plots, een decennium later zou ik een f***ing activation key nodig hebben?!

het is dat OF contact opnemen met EA en de bevestigingsmail en POP(?) van Steam doorsturen naar hen... maar jah... een mail van een decennium geleden... zowel de bevestigingsmail als dat ander mailtje zitten al làng niet meer in m'n mailbox... waarom niet? misschien omdat ik ervan uit ging dat ik dat niet meer nodig ging hebben, weet ik veel... mijn mails gaan maar terug tot 2018 en denk dat ik deze game rond 2012 moet gekocht hebben.
Maar goed, even logica aan het werk: Steam is nog de beroerdste niet, ergens in de mappen van de game dat ik net geherinstalleerd heb, vind ik wel die activation key en idd... "YEEEEY!! ik ben gered!"
...NOT... want nadat je flink je activation key in het veldje plakt van die EA popup en klikt op "next" komt er Error: failed to connect, check your internet connection... maar daar is helemaal niks mis mee... TOF, kan ik zélf niet meer beslissen wanneer ik één van mijn eigen, zelfbetaalde games wel of niet nog kan spelen.
andere optie: naar de webpagina van EA gaan, inloggen met mijn EA account, en de productcode redeemen... dan zou de game in je ORIGIN client geinstalleerd moeten worden, dan heb ik wel een extra versie staan op Steam die nog steeds niet werkt maar da's niet zo erg; of ik het spel nu draai vanuit Origin of vanuit Steam maakt me niet uit, zo lang ik het maar kan spelen, dus ik dacht, no problemo: weet je welk het f***ing ENIGE tabje is dat blanco blijft (met een rond laadalkje dat oneindig blijft draaien)? Juist ja: het "redeem code" tabje.

Laatste optie: EA je laten contacteren, oftewel telefonisch (had ik gisteravond even geen zin in) dus maar tweede optie gekozen: chat. "blijf op deze pagina totdat er een chatpopup komt"... heb dan nog 20 minuten zitten wachten... niks.
F*** Off EA

@Tweakers: jullie missen een middelvinger-emoticon.

Vandaag zal ik misschien DS1 uittesten... was idd. de betere game maar ik had gewoon zin om DS2 te spelen, heb er verdomme premium money naar gegooid indertijd want ik weet dat ik erop zat te wachten dus kans is klein dat ik gewacht heb op sales... En dan nog... gekocht is gekocht. EA = kak
[ Voor 4% gewijzigd door PinusRigida op 17-08-2021 10:08 ]
TIP : Aparte Mailbox of Mail Folder voor al je Steam/Origin/UPlay aankopen!PinusRigida schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 10:02:
het is dat OF contact opnemen met EA en de bevestigingsmail en POP(?) van Steam doorsturen naar hen... maar jah... een mail van een decennium geleden... zowel de bevestigingsmail als dat ander mailtje zitten al làng niet meer in m'n mailbox... waarom niet? misschien omdat ik ervan uit ging dat ik dat niet meer nodig ging hebben, weet ik veel... mijn mails gaan maar terug tot 2018 en denk dat ik deze game rond 2012 moet gekocht hebben.
En daarnaast altijd de boel "uitprinten" naar een bestand toe via een PDF Writer of die toestand in Windows zelf!
Nooit meer wat kwijt voortaan!
Bij mij was dat ooit een DNS issue van mijn ISP geloof ik en DNS toestanden tussen EA en alle ISP's wereldwijd per bepaald gebied of zo......NOT... want nadat je flink je activation key in het veldje plakt van die EA popup en klikt op "next" komt er Error: failed to connect, check your internet connection... maar daar is helemaal niks mis mee...
Twee opties :
- Draai zelf al je DNS meuk : https://docs.pi-hole.net/guides/dns/unbound/
- Probeer wat alternatieve DNS Servers uit dit topic : Het grote privacy-gerichte DNS server topic
Dat is sowieso DE REDEN voor mij om games zonder zo'n Launcher te spelen indien mogelijk!TOF, kan ik zélf niet meer beslissen wanneer ik één van mijn eigen, zelfbetaalde games wel of niet nog kan spelen.
Zo zal je nooit mijn Burnout : Paradise City licentie in Origin terugvinden!
Andere browser geprobeerdandere optie: naar de webpagina van EA gaan, inloggen met mijn EA account, en de productcode redeemen... dan zou de game in je ORIGIN client geinstalleerd moeten worden, dan heb ik wel een extra versie staan op Steam die nog steeds niet werkt maar da's niet zo erg; of ik het spel nu draai vanuit Origin of vanuit Steam maakt me niet uit, zo lang ik het maar kan spelen, dus ik dacht, no problemo: weet je welk het f***ing ENIGE tabje is dat blanco blijft (met een rond laadalkje dat oneindig blijft draaien)? Juist ja: het "redeem code" tabje.
Klinkt als een hele oude ervaring van mij met EA Games tijdens een of andere "Open Beta" periode van een oude game!Laatste optie: EA je laten contacteren, oftewel telefonisch (had ik gisteravond even geen zin in) dus maar tweede optie gekozen: chat. "blijf op deze pagina totdat er een chatpopup komt"... heb dan nog 20 minuten zitten wachten... niks.
F*** Off EA![]()
![]()

HOPELOOS bedrijf is het!

Premium Moneyheb er verdomme premium money naar gegooid indertijd want ik weet dat ik erop zat te wachten dus kans is klein dat ik gewacht heb op sales... En dan nog... gekocht is gekocht. EA = kak
Klinkt inderdaad wel als iets dat EA Games heel graag wil hebben!
Stop, je doet me blozen van schaamte.

Maar het is in orde gekomen! En nog verbazend snel... wàt net het probleem was zal ik wellicht nooit weten...
Dus gisterenmiddag start ik nog 's op en probeer alweer iemand aan de chat te krijgen, zonder succes, maar m'n oog valt op nog een andere optie: "beschrijf je probleem in dit formulier en een medewerker zal je zo snel mogelijk een e-mail sturen"...
Dus dat doe ik: en geloof het of niet maar ik hield het zo beknopt maar volledig mogelijk.
Ik hou m'n mail in het oog maar ik ontvang niks, nu, ik ga er niet van uit dat dat meteen die zelfde dag zou komen. Tegen 22u gisteravond probeer ik toch nog 's de game op te starten en "low and behold" IT'S ALIVE!!!

Net nog 's gechecked maar ik heb nog steeds geen mail van die EA medewerker ontvangen maar het probleem is i.i.g. opgelost, ik garaak in de game en heb zelfs m'n savegames van zoveel jaar geleden nog.
Ik vermoed dat ze achter de schermen iéts gedaan hebben, misschien omdat ze het beu waren dat ik steeds een nieuwe 'case' aanmaakte voor hetzelfde probleem.
Zonder me terug te mailen omdat ze het misschien snel konden oplossen, ik had in m'n bericht ook wel die .xml productcode vanuit Steam meegegeven dus wellicht was dat voldoende.
Anyway, gisteravond toch nog wat pret met DS2 beleefd... blijft een goed vervolg op het origineel. Maar de besturing loopt bij DS2 aanzienlijk vlotter, het is hetgene me bij DS1 meteen tegenvalt, je personage (Isaac) "loopt/stapt/stampt/slaat/draait" niet vlot.
En idd: je tip van de aparte mailbox heb ik (half) gevolgd... ik ga er geen nieuwe mailbox voor aanmaken maar ik heb wel een regeltje ingesteld dat alles van zowel Origin als Steam automatisch naar een apart mapje gaat, en van daaruit delete ik niks meer.
[ Voor 6% gewijzigd door PinusRigida op 18-08-2021 10:29 ]
Ik zou The Crew2 eens een kans geven. Koste recent een euro of 8.Amos_x schreef op maandag 26 juli 2021 @ 22:07:
Ik ben in de stemming voor wat need for speed. Blijkbaar zijn de latere NFS nogal matig. Nu ben ik niet bijzonder veeleisend, en is NFS sowieso een beetje pulp gaming (in de beste betekenis van het woord).
Copy-paste van wikpedia:
Need for Speed: Most Wanted 2012
Need for Speed Rivals 2013
Need for Speed 2017
Need for Speed Payback 2017
Need for Speed Heat 2019
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Misschien zelfs wel GRATIS de komende maanden, want Black Friday/Thanksgiving/Kerst/Oud en Nieuw en zo...sdk1985 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 23:03:
Ik zou The Crew2 eens een kans geven. Koste recent een euro of 8.
The Crew 1 werd ook voor noppes weggegeven in het verleden!
Waarschijnlijk ben ik te laat (en te oud 42) om hierin mee te komen...
Alle prutsers zoals ik zijn wss al naar de offline modus gegaan... Of wellicht moet ik op zoek naar een bejaarden vriendenlijst zodat alleen die mij kunnen invaden..
(zocht een plekje om hierover te klagen en kwam op dit forum uit... )
nieuws: Gearbox brengt Homeworld 3 in laatste kwartaal 2022 uit en toont trailer
nieuws: Northgard-maker werkt aan rts-game Dune: Spice Wars
Ooit gekocht in een sale, maar nooit geprobeerd. Ik zie dit als een teken
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dit kan ik me nog heel goed herinneren :
Met die wormen die uit het zand omhoog kwamen!De bekendste is Dune II: The Building of a Dynasty, die Westwood Studios in 1992 uitbracht en die als blauwdruk wordt gezien voor opvolgende rts-games, met alle basiselementen die het genre kenmerken.
Wat mij aanspreekt:
1) Base building
2) Langzaam tempo
3) Multiplayer. Gewoon met mijn vrienden wat slap ouwehoeren terwijl wat bomen hakken, vissen, een basis bouwen, het is voor mij een goede manier om de avond te vullen
Ik had bij Valheim wel het idee dat het spel nog niet helemaal af was. Volgens mij is Subnautica ook ergens een check op 1 en 2, maar voor mij is multiplayer wel echt een must. Wat raden jullie aan om even op te zoeken?
Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen
Met keyboard zou je ook nog animal crossing op de switch kunnen overwegen. Zeer relaxed, bouw je eigen eiland, beetje vissen, beetje insecten vangen, recepten maken, praten met bewoners... tempo is traag en real time (1 wereld dag is 1 spel dag). Alleen het multiplayer is net iets anders dat je bij elkaar op bezoek gaat, jij bij hen, of zij bij jou, dus niet samen bouwen aan. Jouw eiland is jouw creativiteit. Dus afhankelijk wat je zoekt is het net wel of net niet goed.Michael_OsGroot schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:30:
Ha, even een kort vraagje of jullie een paar titels kunnen aanbevelen. Ik heb Valheim met veel plezier gespeeld maar ben er wel een beetje op uitgekeken. Met de lockdown verlengd zoek ik weer een leuke game om 's avonds te spelen. Wat zijn titels waar ik naar kan kijken, vergelijkbaar met Valheim?
Wat mij aanspreekt:
1) Base building
2) Langzaam tempo
3) Multiplayer. Gewoon met mijn vrienden wat slap ouwehoeren terwijl wat bomen hakken, vissen, een basis bouwen, het is voor mij een goede manier om de avond te vullen
Ik had bij Valheim wel het idee dat het spel nog niet helemaal af was. Volgens mij is Subnautica ook ergens een check op 1 en 2, maar voor mij is multiplayer wel echt een must. Wat raden jullie aan om even op te zoeken?
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Ik werk nu al 2jaar van thuis uit in mijn bureau kamer boven dus daar heb ik nog wel genoeg plek. Enkel houd het een beetje tegen dat je dan toch wel apart zit en niet echt interactie met elkaar hebt, al game ik nooit wnr de kleine thuis is beneden.rockhopper schreef op maandag 13 december 2021 @ 09:58:
Ik game op beide manieren. De woonkamer minder, of er moet een zeldzaam moment van rust zijn, meestal laat als iedereen slaapt. En verder meer eigen kamertje (2e inderdaad). Sowieso fijn om een eigen plek te maken waar je even je eigen dingen kan doen zonder direct afgeleid te worden. Indien je de mogelijkheid hebt, let op geluidisolatie en waar je de speakers neerzet in verband met doorslaand geluid naar beneden toe.
bedankt voor de tips!rockhopper schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:05:
Samen gamen is woonkamer. Simpel, dat is ook meer switch voor ons. Voor mij is een eigen plek in huis ook belangrijk, met werk of andere dingen. Het is niet verkeerd om ergens wat afgrenzing te hebben en dat hoeft niet meteen een grens als noord & zuid korea te zijn
Ik vind de ghost recon games daar ook zeer geschikt voor, zeker Wildlands is echt dikke fun met een groepje van maximaal 4 mensen onlineMichael_OsGroot schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:30:
Ha, even een kort vraagje of jullie een paar titels kunnen aanbevelen. Ik heb Valheim met veel plezier gespeeld maar ben er wel een beetje op uitgekeken. Met de lockdown verlengd zoek ik weer een leuke game om 's avonds te spelen. Wat zijn titels waar ik naar kan kijken, vergelijkbaar met Valheim?
Wat mij aanspreekt:
1) Base building
2) Langzaam tempo
Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen
PC kamer FTW!!!SteffanS schreef op maandag 13 december 2021 @ 09:38:
Waar gamen jullie eigenlijk ? in de woonkamer of hebben jullie een aparte kamer ? als 33 jarige met een 5 jarige zoon in huis game ik voorlopig op een monitor in de woonkamer maar ben aan het nadenken om een aparte kamer op de 2de verdieping te maken ? wat raden jullie aan of wat zijn jullie ervaringen ?
- Grote DIY tafel op basis van een keukenblad + 4 poten van je favoriete DIY winkel.
- 3 x 1920x1200 van 24 inch aan de muur
- Big Tower kast waar altijd alles in past en voldoende koeling heeft!
- Leuke stereo/versterke+speakers die op de achtergrond wat muziek afspeelt!
- Eigen In Wall accesspoint en 8-poorts switch waar ooit nog eens een 10 Gbps switch bij komt om de andere 2 DIY NAS/VM Testbakkie Big Towers onder de tafel te verbinden met de Gamebak/Workstation
- En een airco natuurlijk!
Als je dan vervolgens zit te knallen in zoiets :
:strip_exif()/f/image/QWwM0XWjlFq1L8TJOK1eMqXS.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/gbNKG05OIsGpOWYOZBacuedw.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/2rhdupihrWnri6LkV5DtUpad.jpg?f=fotoalbum_medium)
Dan kan de lol niet op!
Dit waren screenshots voor een bugreport dus negeer effe die zwarte vlakken...
Daarnaast zie je normaal gesproken ook nog eens veel meer aan de rechterkant, maar dat kan niet in deze specifieke mech in MechWarrior Online
Nu ik sinds maart vorig jaar zo een beetje 100% thuis werk, heb ik een kamer geclaimd voor bureau en dockingstation. Maar belangrijker, er hangt ook een grote tv aan de muur met een series x er aan gekoppeld. Ik kan het absoluut aanraden. Ook om je gamespullen wat veiliger te houden van de koters. En als ze een keer zelfstandig gaan gamen (in jouw geval over een tijdje later gok ik wellicht) kan de deur dicht zodat je er geen last van hebt.SteffanS schreef op maandag 13 december 2021 @ 09:38:
Waar gamen jullie eigenlijk ? in de woonkamer of hebben jullie een aparte kamer ? als 33 jarige met een 5 jarige zoon in huis game ik voorlopig op een monitor in de woonkamer maar ben aan het nadenken om een aparte kamer op de 2de verdieping te maken ? wat raden jullie aan of wat zijn jullie ervaringen ?
Lijkt me idd wel handig! Nu heb ik wel het voordeel als de vrouw tv kijkt ik nog wel in de zelfde ruimte zit. Alvast bedankt voor de tipsExactor it schreef op maandag 13 december 2021 @ 17:11:
[...]
Nu ik sinds maart vorig jaar zo een beetje 100% thuis werk, heb ik een kamer geclaimd voor bureau en dockingstation. Maar belangrijker, er hangt ook een grote tv aan de muur met een series x er aan gekoppeld. Ik kan het absoluut aanraden. Ook om je gamespullen wat veiliger te houden van de koters. En als ze een keer zelfstandig gaan gamen (in jouw geval over een tijdje later gok ik wellicht) kan de deur dicht zodat je er geen last van hebt.
¨Use the Force Search Luke!¨SteffanS schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:03:
Is er eigenlijk nog een topic over posten van game room fotos ?
Post je gameroom! - deel 3
Zeker! Maar al uitgespeeld :-) ben nu meer op zoek naar een RPG en liefst beetje meer actiekneusteun schreef op zondag 2 januari 2022 @ 11:58:
it takes two, beste co-op van het jaar
Check dit eens :crimby schreef op zondag 2 januari 2022 @ 11:50:
Weet iemand of er voor de PS5 couch multiplayer rpg games zijn? Diablo kan, maar ik wil dan wel iets meer graphics a la world of warcraft of final fantasy.
- https://www.torchlight3.com/en/
- https://www.torchlight2.com/en/
- https://www.torchlight1.com/en/
Thanks, maar dit is meer diablo dan wow of ff. Ik zoek dus meer third person. Daarbij staat dat deze game 1 speler is.
Dus je zoekt een MMORPGcrimby schreef op maandag 3 januari 2022 @ 14:40:
Thanks, maar dit is meer diablo dan wow of ff. Ik zoek dus meer third person. Daarbij staat dat deze game 1 speler is.
Dacht dat het vooral een RPG moest zijn...
Ik vond jouw suggestie voor Torchlight juist goed aansluiten: Diablo maar dan met meer cartoon-achtige graphics zoals WoW (en multiplayer).nero355 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 14:47:
[...]
Dus je zoekt een MMORPG
Dacht dat het vooral een RPG moest zijn...
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ja, dat was ook een beetje mijn logica, maar blijkbaar zoekt @crimby meer een MMORPG
Ik zat nog aan GuildWars te denken, maar volgens mij kan je dat alleen op de PC spelen ?!
Maar kan je die couch coop spelen? Dan zou het best een optie zijn om te proberen!g0tanks schreef op maandag 3 januari 2022 @ 14:51:
[...]
Ik vond jouw suggestie voor Torchlight juist goed aansluiten: Diablo maar dan met meer cartoon-achtige graphics zoals WoW (en multiplayer).
GW, WOW, FF etc allemaal goed maar geen couch mp mogelijk toch? GW en WOW alleen op PC overigens.
Edit: ik zoek dus geen MMORPG, maar meer de 3rd person achtigheid van dergelijk genoemde MMORPG’s
[ Voor 10% gewijzigd door crimby op 03-01-2022 15:08 ]
Torchlight 2 heeft splitscreen co-op. Torchlight 3 is een zwak aftreksel van de vorige games en zou ik vermijden.crimby schreef op maandag 3 januari 2022 @ 15:07:
[...]
Maar kan je die couch coop spelen? Dan zou het best een optie zijn om te proberen!
GW, WOW, FF etc allemaal goed maar geen couch mp mogelijk toch? GW en WOW alleen op PC overigens.
Edit: ik zoek dus geen MMORPG, maar meer de 3rd person achtigheid van dergelijk genoemde MMORPG’s
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Dan ga ik eens naar TL2 kijken!g0tanks schreef op maandag 3 januari 2022 @ 15:10:
[...]
Torchlight 2 heeft splitscreen co-op. Torchlight 3 is een zwak aftreksel van de vorige games en zou ik vermijden.
Edit: is dat nieuw? Want volgens het grote boze internet is er geen couch coop
[ Voor 13% gewijzigd door crimby op 03-01-2022 15:22 ]
Twitch.tv/coelijoeli
Het lijkt me echt zonde om zo'n game op een klein scherm te spelen terwijl dat ook kan i.c.m. 3 x 1920x1200 @ 24 inch
Oh tell me morenero355 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 18:14:
@CoeliJoeli
Het lijkt me echt zonde om zo'n game op een klein scherm te spelen terwijl dat ook kan i.c.m. 3 x 1920x1200 @ 24 inch![]()
![]()
![]()
Twitch.tv/coelijoeli
Jaren gedaan met plezier, nu over op 1 scherm met 5120x1440. Gamed heerlijk rustig.nero355 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 18:14:
@CoeliJoeli
Het lijkt me echt zonde om zo'n game op een klein scherm te spelen terwijl dat ook kan i.c.m. 3 x 1920x1200 @ 24 inch![]()
![]()
![]()
Floksor
Men neme drie leuke schermen met DP Inputs erop.
En combineert dat dan met één van deze twee :
- https://www.amd.com/en/technologies/eyefinity
Gebruikte ik vroeger voordat CCC verdween...
- https://www.nvidia.com/en-gb/geforce/technologies/surround/
Gebruik ik op het moment omdat het veel beter en fijner werkt dan de huidige Control Panel toestanden van AMD
En gaaaaan met die banaan!

En wat gebruik je vervolgens om mobiele games op deze schermen te spelen?nero355 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 18:22:
[...]
Men neme drie leuke schermen met DP Inputs erop.
En combineert dat dan met één van deze twee :
- https://www.amd.com/en/technologies/eyefinity
Gebruikte ik vroeger voordat CCC verdween...
- https://www.nvidia.com/en-gb/geforce/technologies/surround/
Gebruik ik op het moment omdat het veel beter en fijner werkt dan de huidige Control Panel toestanden van AMD
En gaaaaan met die banaan!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Twitch.tv/coelijoeli
Gewoon : NIET!CoeliJoeli schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 18:52:
En wat gebruik je vervolgens om mobiele games op deze schermen te spelen?
Dat is het hele punt juist : Lekker de PC versie met een heel breed gezichtsveld spelen!
Dat zou mooi zijn, als er een PC versie voor isnero355 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 18:55:
[...]
Gewoon : NIET!![]()
Dat is het hele punt juist : Lekker de PC versie met een heel breed gezichtsveld spelen!![]()
![]()
![]()
Twitch.tv/coelijoeli
Iemand een tip welke van de 2 het leukst is?
The best is yet to come
Ik vind ijshockey echt heel leuk, thanks voor de TipDean Martin schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:38:
Zowel NHL22 als NBA22 heeft mooie korting in de PSStore.
Floksor
Ik zit zelf toevallig ook te kijken naar NHL 22. Ik hoorde dat hij beter is dan de voorgaande edities, maar nog steeds wat buggy. Ik wil het voor die prijs wel proberen. De laatste NHL die ik had was NHL hitz 2002, overigens wel helemaal grijs gespeeld.Dean Martin schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:38:
Zowel NHL22 als NBA22 heeft mooie korting in de PSStore.
Ik koop hem ongeveer 1x per 4 jaar. Net als met fifa trouwens en dan om de 2 jaar de andere game.Vizjee schreef op maandag 21 februari 2022 @ 12:45:
[...]
Ik zit zelf toevallig ook te kijken naar NHL 22. Ik hoorde dat hij beter is dan de voorgaande edities, maar nog steeds wat buggy. Ik wil het voor die prijs wel proberen. De laatste NHL die ik had was NHL hitz 2002, overigens wel helemaal grijs gespeeld.
Floksor
Ik heb m gekocht en vind het een toffe game! Alleen moet nog wel even oefenenFloks schreef op maandag 21 februari 2022 @ 21:02:
[...]
Ik koop hem ongeveer 1x per 4 jaar. Net als met fifa trouwens en dan om de 2 jaar de andere game.
The Ultimate Racing Sim Bundle
Onderstaande voor +-10 euro
Ik ben zelf wel een liefhebber van racegames, maar geen diehard fan. Ik kan ook niet steeds het stuurtje opstellen, dus ik speel ze erg zelden. Heb me wel altijd afgevraagd hoe de andere games 'voelen'. Er zijn echter geen demo's en om ze nu allemaal aan full price te kopen om even te testen, gaat me ook wat ver. Heb zelf enkel PC2 en AC (standard edition). Voor 10 euro kan ik nu ook automobilista 1 en 2 proberen, en ACC.
/f/image/sjR7qe6scXy6rmZFMtV5DMGZ.png?f=fotoalbum_large)
Welke game is er inmiddels uit die echt goed werkt met die nieuwe triggers? ( los van Astro )
www.mariovisser.com
Astrobot is wel echt de beste, qua gebruik van de adaptive triggers. Logisch, het is ook deels een tech demo van wat er mogelijk is met de nieuwe controllerMavi86 schreef op maandag 23 mei 2022 @ 11:45:
Sinds dit weekend in het bezit van een PS5 en erg onder de indruk van de controller moet ik zeggen.
Welke game is er inmiddels uit die echt goed werkt met die nieuwe triggers? ( los van Astro )
Verder maakt eigenlijk elk spel in bepaalde mate gebruik van de adaptive functionaliteit. Een paar games die me te binnen schieten:
- Returnal: doet wat coole dingen, zoals richten door de trekker in te knijpen tot aan de "stop" halverwege, dan daar doorheen duwen om een speciale aanval te doen
- Ratchet & Clank: is vooral qua feedback van het schieten leuk
- Wreckfest: gas geven/remmen wordt zwaarder naarmate je auto meer kapot gaat. En soms trap je echt "door de rem heen" (opeens alle weerstand weg)
- Spider-Man: Miles Morales: schijnt weerstand te geven bij het webschieten, maar vond ik zelf niet heel merkbaar
Zijn er vast meer. Maar zo tof als bij Astrobot is er geeneen, helaas
Als WSA de GPU kon gebruiken op Windows 11, dan was het spel op de pc spelen een optie geweest. Andere mogelijkheid is middels bluestacks of iets dergelijks.CoeliJoeli schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 19:34:
[...]
Dat zou mooi zijn, als er een PC versie voor isDe game die ik noemde is exclusief voor mobiel (in tegenstelling tot Final Fantasy VII Remake)
Qua spellen met couch coop moet ik denken aan DnD Dark Alliance. Daar is volgens mij een nieuwere versie van uitgekomen enige tijd geleden.
Top dankjewel! Spider-Man heb ik toevallig. Triggers voelen daar wel gewoon prima aan maar niet zo tof als bij Astro inderdaad.Beempje schreef op maandag 23 mei 2022 @ 13:19:
[...]
Astrobot is wel echt de beste, qua gebruik van de adaptive triggers. Logisch, het is ook deels een tech demo van wat er mogelijk is met de nieuwe controller
Verder maakt eigenlijk elk spel in bepaalde mate gebruik van de adaptive functionaliteit. Een paar games die me te binnen schieten:
- Returnal: doet wat coole dingen, zoals richten door de trekker in te knijpen tot aan de "stop" halverwege, dan daar doorheen duwen om een speciale aanval te doen
- Ratchet & Clank: is vooral qua feedback van het schieten leuk
- Wreckfest: gas geven/remmen wordt zwaarder naarmate je auto meer kapot gaat. En soms trap je echt "door de rem heen" (opeens alle weerstand weg)
- Spider-Man: Miles Morales: schijnt weerstand te geven bij het webschieten, maar vond ik zelf niet heel merkbaar
Zijn er vast meer. Maar zo tof als bij Astrobot is er geeneen, helaas
Ik zag ooit een filmpje op youtube van een shooter ( iets van call of duty achtig denk ik ) waar je per gun verschil merkte in de trigger.
Maar ik weet dus niet zeker welke game dit was.
www.mariovisser.com
GTA V Online heeft het een en ander aan updates gekregen voor die nieuwe controllers geloof ik ?!Mavi86 schreef op maandag 23 mei 2022 @ 11:45:
Sinds dit weekend in het bezit van een PS5 en erg onder de indruk van de controller moet ik zeggen.
Je zou nu beter moeten kunnen merken over welke ondergrond je heen rijdt en zo...
Mensen hier die het hebben gespeeld?
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Na oa. Horizon, spiderman en GOW te hebben aangeschaft moet ik eigenlijk bekennen dat alle 3 de games me zijn tegengevallen. Elke game heeft imo flinke minpunten. Ik vind het dan ook wel typisch om te zien dat veel ports op steam worden ontvangen met “overwhelmingly positive”.
Meer mensen die toch ietwat teleurgesteld waren in bovenstaande games?
GOW op de PS4 Pro gespeeld, was ik ook niet lyrisch over maar ik vond het wel een behoorlijk goede game. Spiderman op de PS4 Pro gespeeld, vond ik echt een vette game. Heerlijk om tussen alle gebouwen te slingeren en bad guys in elkaar te meppen. HZD eerst op de PS4 Pro gespeeld, kon er niet inkomen. Vond het schieten met controller maar ruk. Toen kwam ie uit op de PC, en met muis en keyboard in één ruk uitgespeeld, supervet spel. Dus nee, ik herken me niet in jouw ervaring...swoutr schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:18:
Ik heb de afgelopen jaren meerdere playstation studio games gekocht voor Pc. En als laatste aankoop spiderman remastered. Heb zelf een game pc en een series X. En baalde altijd dat ik goeie exclusives misliep.
Na oa. Horizon, spiderman en GOW te hebben aangeschaft moet ik eigenlijk bekennen dat alle 3 de games me zijn tegengevallen. Elke game heeft imo flinke minpunten. Ik vind het dan ook wel typisch om te zien dat veel ports op steam worden ontvangen met “overwhelmingly positive”.
Cunning linguist.
Horizon: Zero Dawn heb ik vorig jaar een uur of 5 gespeeld op PS4, met de intentie om er eens verder mee te gaan, maar dat nooit gedaan. Vooral het schieten enzo ligt me toch niet helemaal met een controller (ben voornamelijk een PC-gamer).swoutr schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:18:
Ik heb de afgelopen jaren meerdere playstation studio games gekocht voor Pc. En als laatste aankoop spiderman remastered. Heb zelf een game pc en een series X. En baalde altijd dat ik goeie exclusives misliep.
God of War en Spider-Man heb ik allebei uitgespeeld op PS4, en een game moet veel in z'n mars hebben voordat je mij zover krijgt dat ik 10+ uur blijf spelen
God of War vond ik qua combat heel vet, ziet er heel mooi uit, maar raakte af en toe een beetje in herhaling qua battles. Maar nooit genoeg om me helemaal af te laten haken.
Spider-Man daarentegen, heb ik bijzonder weinig op aan te merken. Prachtig spel, en holy shit wat speelde dat heerlijk weg. Alleen het rondslingeren in de stad kon ik al lange tijd doen, zonder überhaupt met een missie bezig te zijn. Ook qua interface enzo vond ik Spider-Man briljant gedaan. Ik wist altijd waar ik heen moest, en wat me te doen stond, zonder dat het heel geforceerd voelde.
Dus al met al: Horizon, redelijk met je eens dat die wat tegenviel. God of War, niet met je eens. Spider-Man, ab-so-luut niet met je eens
Naast dat het technisch gezien volgens mij alle drie solide ports zijn, zijn het ook alle drie zeer goed ontvangen games, dus die rating op Steam lijkt me totaal niks geks, dan wel niks mis mee? Waarom (en wat precies) vind jij het 'typisch'?Ik vind het dan ook wel typisch om te zien dat veel ports op steam worden ontvangen met “overwhelmingly positive”.
[ Voor 9% gewijzigd door Hahn op 28-08-2022 17:09 ]
The devil is in the details.
Dat het prima games zijn staat buiten kijf, maar spiderman bijvoorbeeld vind ik een zeer repetitieve game met alleen maar dezelfde enemies en vrij eentonige missies. Dan laat ik de “sneak” missies maar even achterwege. Maar goed, dat het zo zwart wit is, is natuurlijk ook vanwege het feit dat mensen de game positief of negatief ervaren. En daar zit niks tussenin. En gamers staan natuurlijk wel redelijk bekend als iets is geweldig of iets is kut. Kijk naar bijv. Een EA of Ubisoft. Terwijl de Ubisoft tormule niet zo heel anders is dan wat ik terug zie bij spiderman.Hahn schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 17:04:
[...]
Horizon: Zero Dawn heb ik vorig jaar een uur of 5 gespeeld op PS4, met de intentie om er eens verder mee te gaan, maar dat nooit gedaan. Vooral het schieten enzo ligt me toch niet helemaal met een controller (ben voornamelijk een PC-gamer).
God of War en Spider-Man heb ik allebei uitgespeeld op PS4, en een game moet veel in z'n mars hebben voordat je mij zover krijgt dat ik 10+ uur blijf spelen![]()
God of War vond ik qua combat heel vet, ziet er heel mooi uit, maar raakte af en toe een beetje in herhaling qua battles. Maar nooit genoeg om me helemaal af te laten haken.
Spider-Man daarentegen, heb ik bijzonder weinig op aan te merken. Prachtig spel, en holy shit wat speelde dat heerlijk weg. Alleen het rondslingeren in de stad kon ik al lange tijd doen, zonder überhaupt met een missie bezig te zijn. Ook qua interface enzo vond ik Spider-Man briljant gedaan. Ik wist altijd waar ik heen moest, en wat me te doen stond, zonder dat het heel geforceerd voelde.
Dus al met al: Horizon, redelijk met je eens dat die wat tegenviel. God of War, niet met je eens. Spider-Man, ab-so-luut niet met je eens
[...]
Naast dat het technisch gezien volgens mij alle drie solide ports zijn, zijn het ook alle drie zeer goed ontvangen games, dus die rating op Steam lijkt me totaal niks geks, dan wel niks mis mee? Waarom (en wat precies) vind jij het 'typisch'?
Maargoed, mijn ervaring met alle games is dus ook wat minder omdat ik er vooral door alle mega positieve berichten net wat meer van verwacht had.
[ Voor 3% gewijzigd door swoutr op 28-08-2022 17:29 ]
Dat gamers alleen maar dingen 'geweldig of kut' vinden, vind ik dan weer ironisch gezien heel erg zwart/witswoutr schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 17:25:
[...]
Dat het prima games zijn staat buiten kijf, maar spiderman bijvoorbeeld vind ik een zeer repetitieve game met alleen maar dezelfde enemies en vrij eentonige missies. Dan laat ik de “sneak” missies maar even achterwege. Maar goed, dat het zo zwart wit is, is natuurlijk ook vanwege het feit dat mensen de game positief of negatief ervaren. En daar zit niks tussenin. En gamers staan natuurlijk wel redelijk bekend als iets is geweldig of iets is kut. Kijk naar bijv. Een EA of Ubisoft. Terwijl de Ubisoft tormule niet zo heel anders is dan wat ik terug zie bij spiderman.
Zowel bij God of War als bij Spider-Man kan ik de herhaling van vijanden als één van de weinige dingen opnoemen waardoor het geen perfecte games zijn. Maar vrijwel alles er omheen is van een dusdanig hoog niveau (graphics, besturing, audio, voice-acting, en nog veel meer), inclusief het vechten zelf dat zo goed gedaan is (in beide games), dat ik het geen gróót probleem vond om voor de 300e keer dezelfde vijand te verslaan.
Verder mag je het uiteraard vinden tegenvallen, misschien waren je verwachtingen ook simpelweg te hoog gespannen door alle lyrische reacties en 9's en 10'en. Maar dat jij het geen 10 vindt (wat je misschien wel verwachtte), betekent niet gelijk dat het eigenlijk maar middelmatige games zijn, die overhyped zijn
Maar nu ben ik wel benieuwd: wat vind jij wel écht goede actiegames, a la God of War en Spider-Man?
Ik vind de games wel meer dan matig hoor. Maar gewoon niet zo Ge-Wel-Dig! Als gehoopt. Misschien word ik oud, de games hebben me gewoon niet weten te verassen. Op GOW na, maar dat was vooral de eerste 6 uur.Hahn schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 17:36:
[...]
Dat gamers alleen maar dingen 'geweldig of kut' vinden, vind ik dan weer ironisch gezien heel erg zwart/wit
Zowel bij God of War als bij Spider-Man kan ik de herhaling van vijanden als één van de weinige dingen opnoemen waardoor het geen perfecte games zijn. Maar vrijwel alles er omheen is van een dusdanig hoog niveau (graphics, besturing, audio, voice-acting, en nog veel meer), inclusief het vechten zelf dat zo goed gedaan is (in beide games), dat ik het geen gróót probleem vond om voor de 300e keer dezelfde vijand te verslaan.
Verder mag je het uiteraard vinden tegenvallen, misschien waren je verwachtingen ook simpelweg te hoog gespannen door alle lyrische reacties en 9's en 10'en. Maar dat jij het geen 10 vindt (wat je misschien wel verwachtte), betekent niet gelijk dat het eigenlijk maar middelmatige games zijn, die overhyped zijn
Maar nu ben ik wel benieuwd: wat vind jij wel écht goede actiegames, a la God of War en Spider-Man?
The witcher 3, RDR1/2, Psychonauts 2 (verassend) The last of us, Doom, Elden ring, maar zelfs Cyberpunk hebben me echter meer weten te boeien.
The witcher 3 staat wel bovenaan denk ik.
[ Voor 3% gewijzigd door swoutr op 28-08-2022 17:52 ]
Ik heb ooit een paar Spiderman games op zowel een of andere Console als de PC gespeeld en dat was eigenlijk niet heel anders op een gegeven momentswoutr schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 17:25:
Dat het prima games zijn staat buiten kijf, maar spiderman bijvoorbeeld vind ik een zeer repetitieve game met alleen maar dezelfde enemies en vrij eentonige missies.
Dat soort missies vind ik dan weer vaak het leukst in games!Dan laat ik de “sneak” missies maar even achterwege.
Verder moet je beseffen dat bij sommige games "Meer van hetzelfde" juist een goed iets is en dat moet je dan maar net liggen en blijkbaar was dat bij jou niet zo...
Kiezen tussen twee kwaden bedoel je ??EA of Ubisoft
IMHO zijn de wat meer kritische en vaak wat negatievere berichten juist betrouwbaarder als het om games of producten gaatMaargoed, mijn ervaring met alle games is dus ook wat minder omdat ik er vooral door alle mega positieve berichten net wat meer van verwacht had.
Welke game is dan ook leuk voor zo iemand om cadeau te geven?
Graag tips met wat motivatie.
Ik vind persoonlijk een van de beste games die ik tot nu heb gespeeld Guardians of the Galaxy ( geen free roaming) maar echt een heel goed verhaal / gameplay en heb mezelf ook super vermaakt met Ghost of tsushima.MKMosselman schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 12:35:
Wie oh wie helpt mij ff... ik heb een jarige binnenkort.... Playstation 5 - Horizon Forbidden West is door diegene met veel plezier gespeeld.
Welke game is dan ook leuk voor zo iemand om cadeau te geven?
Graag tips met wat motivatie.
De laatst genoemde is wel free roaming en erg groot en wederom ook een goed verhaal maar kan soms ook wat langdradig zijn.
Horizon forbidden west heb ik pas gespeeld naar Elden Ring en vond hem leuk maar had toch erg veel moeite hem echt uit te spelen en dat had ik met Elden ring dus niet.
Puur eigen mening

[ Voor 10% gewijzigd door JustC op 01-09-2022 16:32 ]
In tegenstelling tot vroeger ben ik echter -voorlopig- gedwongen om te gamen op m'n vrouw d'r laptop (dewelke een 10'th gen i5 heeft met onboard Intel graphics...
Voor 3/4'den van m'n Steambib. is dat dus een no-go... maar The Long Dark draait betrekkelijk goed op zo'n baseline laptop... (niet zo goed als Homeworld 1 en 2 remastered)
Hierbij toch een tip voor wie er iets mee kan: resulutie op HD i.p.v. Full HD en dan kan je alle graphics settings op High en Ultra laten staan, zelfs op een pc met onboard graphics!
Op m'n 27inch scherm is (gewoon) HD toch wat wazig naar m'n zin, dus in windowed mode (naar iets van 19 of 22 inch) is zeker en vast te doen, en dan draait het wel best soepel én kan je genieten van al het grafische lekkers.
Dat -toegegeven- bij The Long Dark niet gigantisch veel is, maar deze game draait meer om de sfeer en het behalen van je doel dan om graphics...
Iemand een idee welke game en mod dit is?
De user geeft op het kanaal F1 challenge 99-02 aan. Maar vind graphics daar voor toch iets te scherp.
Mij lijkt het eerder iets van Grand Prix 4
https://youtube.com/channel/UCEVh0gYwz6yDwf2N8upPicg
Nu heb ik weet van ET legacy. Een soort 'open source', community onderhouden versie van RTCW:ET. Perfect, draait op een aardappel, en is gewoon plug and play, instant actie.
Geen character progression, seasons, boosters, stats, weet ik veel. Zodat iedereen gelijk aan de matches begint. Zoals alle MP games vroeger.
Rocket league
Flatout 2
Eventueel een oude versie van quake of UT (maar daar moet ik eens kijken wat er nog werkt op huidige pc's en hoe)
Wreckfest is ook een leuke
Worms vind ik ook altijd wel lachen en anders age of empiresAmos_x schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 12:16:
Wat raden jullie aan voor een old school LAN? Stel je wil op zeer kleine schaal een LAN doen thuis (4, max. 6 personen)
Nu heb ik weet van ET legacy. Een soort 'open source', community onderhouden versie van RTCW:ET. Perfect, draait op een aardappel, en is gewoon plug and play, instant actie.
Geen character progression, seasons, boosters, stats, weet ik veel. Zodat iedereen gelijk aan de matches begint. Zoals alle MP games vroeger.
Rocket league
Flatout 2
Eventueel een oude versie van quake of UT (maar daar moet ik eens kijken wat er nog werkt op huidige pc's en hoe)
Dank! hoe kan ik deze vergetenBrilsmurfffje schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 13:07:
[...]
Worms vind ik ook altijd wel lachen en anders age of empires

Rock of ages kan je vast ook wel tegen elkaar spelen?
Trackmania (maar daar heb ik onlangs eens werkende versies van proberen te vinden, zelfs legaal, en dat werkte niet. De eerdere versies dan)
Left 4 Dead 1/2Amos_x schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 12:16:
Wat raden jullie aan voor een old school LAN? Stel je wil op zeer kleine schaal een LAN doen thuis (4, max. 6 personen)
Rocket league
Flatout 2
Supreme Commander Forged Alliance
Factorio
Deep Rock Galactic
Rainbow Six Siege
Dat zijn de games die ik aankomend weekend op een LAN ga spelen
Cunning linguist.
Goed bezig!Amos_x schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 12:16:
Wat raden jullie aan voor een old school LAN?
Is weer eens wat anders dan dat iedereen suf thuis zit!
C&C gamesStel je wil op zeer kleine schaal een LAN doen thuis (4, max. 6 personen)
Counter-Strike 1.6 t/m het laatste deel.
En als je dan toch bezig bent dan gelijk ook de Half-Life games en dat Garry's MOD gebeuren en zo!
Dan moet je IMHO gewoon zoveel mogelijk oude games gebruiken en de nieuwere meuk skippen, tenzij daar iets van Co-Op in zit zoals MechWarrior 5 schijnt te hebben, maar die heeft ook weer wat uitbreidingen/DLC gekregen ondertussen dus ik weet niet hoe handig dat is als het überhaupt al jullie ding isGeen character progression, seasons, boosters, stats, weet ik veel. Zodat iedereen gelijk aan de matches begint. Zoals alle MP games vroeger.
UT '99 werkt gewoon als het goed is : QuestGamer in "[UT] uttweakers.net -> niemand? deel 10"Eventueel een oude versie van quake of UT (maar daar moet ik eens kijken wat er nog werkt op huidige pc's en hoe)
De Quake toestand waarschijnlijk ook, maar je kan ook effe kijken hoe het zit met dat Quake Live gebeuren : Ik kan me namelijk herinneren dat het een tijdje geleden offline is gehaald of toch niet
Verder zou je eens kunnen kijken de G.O.G. versie van Re-Volt nog wat leuks op kan leveren : Spelen met RC autotjes totdat je erbij neervalt, want je kan je eigen Tracks bouwen!
Zou ook eens kijken naar:Amos_x schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 12:16:
Rocket league
Flatout 2
Muck
TrackMania
Omega Strikers
Besiege
Risk of Rain 2
Spellbreak
Golf with your friends
Dat zijn wat games die nog niet zijn genoemd waar wij met LAN party's veel lol mee hebben gehad.
Golf with your friends komt regelmatig nog wel eens langs in steam voor 4.99, prima game idd
Ik kan je ook aanraden om de golfbaan in GTA V Online op te zoeken als je dat leuk vindt!Amos_x schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 14:35:
Golf with your friends komt regelmatig nog wel eens langs in steam voor 4.99, prima game idd
Wel maximaal 4 spelers, maar ohh zo verslavend en zwaar onderschat en ongeliefd in GTA V Online helaas!
En moet zeggen.. wat een simulatie is het geworden zeg..
Staat per direct in mijn Top 3 beste Race sims..
[YouTube: Ford Capri Zakspeed | Onboard Start | Circuit Park Zandvoort | (GROUP 5)]
RaceRoom Experience
Dat is een doorontwikkeling vanuit de Race 07 reeks (Zitten echt iets van 4 tot 6 uitbreidingen aan vast!) wat weer de opvolger was van GTR2 dus dat zou sowieso een fatsoenlijke Racing Simulator moeten zijn!Tosti55 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:15:
RaceRoom Experience
+1Tosti55 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:24:
Race 07 helemaal grijs gespeeld vroeger.. Simbin FTW
Vroeger op het oude S.NL Forum een hoop lol mee gehad totdat we over zijn gegaan op rFactor 1 & 2 en daarna nog bij Race Department het een en ander gedaan inclusief een echte volledige 24 uur van Le Mans
Ik zoek al een tijd een goede game, wellicht iets met mystery of space. Heb wat NMS gespeeld kort geleden, hele coole game alleeb weet ik niet of ik er eindeloos mee verder wil haha.
AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black
Mass Effect-serieGTX404 schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:22:
Iemand suggesties voor een goede single player (open world) RPG? mag op PC of Xbox game pass (pc of console).
Ik zoek al een tijd een goede game, wellicht iets met mystery of space. Heb wat NMS gespeeld kort geleden, hele coole game alleeb weet ik niet of ik er eindeloos mee verder wil haha.
Dat gaat 'm niet worden... Is me niet gelukt, niet voor mij
AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black
Als de beste space RPG's niks voor jou zijn, dan gok ik dat 'wellicht iets met space' geen wellicht is, maar een zeker weten niet?GTX404 schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:39:
[...]
Dat gaat 'm niet worden... Is me niet gelukt, niet voor mij
[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 06-11-2022 18:41 ]
Het was zeker niet het space thema, dat space+exploration(+graphics) vind ik fantastisch in NMSHahn schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:40:
[...]
Als de beste space RPG's niks voor jou zijn, dan gok ik dat 'wellicht iets met space' geen wellicht is, maar een zeker weten niet?
Tover ergens Freelancer vandaan of kijk eens naar de Elite Dangerous reeks die een aantal keer GRATIS is weggegeven zowel op Steam als EPIC Games onder andere en nog steeds op mijn "To Do List" staatGTX404 schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:22:
Iemand suggesties voor een goede single player (open world) RPG? mag op PC of Xbox game pass (pc of console).
Ah ja, zal eens even kijken naar ED. Is dat trouwens combatgericht of ook exploration? Ik denk dat ik ook een beetje een 'chille' game zoek voor na het werk; dan is mijn hoofd vooral heel moenero355 schreef op zondag 6 november 2022 @ 19:40:
[...]
Tover ergens Freelancer vandaan of kijk eens naar de Elite Dangerous reeks die een aantal keer GRATIS is weggegeven zowel op Steam als EPIC Games onder andere en nog steeds op mijn "To Do List" staat
Freelancer herinner ik me nog van vroegah, die hadden we op een pc staan, goede oude tijden.. Ik ben nu bijna 28 en het lijkt alsof alles steeds saaier wordt en sneller verveelt.
[ Voor 3% gewijzigd door GTX404 op 06-11-2022 21:04 ]
Ik heb van iemand die ook ooit Freelancer heeft gespeeld begrepen dat het een mooie opvolger is in tegenstelling tot dat overdreven Star Citizen gedoe!GTX404 schreef op zondag 6 november 2022 @ 21:01:
Ah ja, zal eens even kijken naar ED. Is dat trouwens combatgericht of ook exploration?
Het enige spel dat me dan nog boeit is "Sleep Simulator"Ik denk dat ik ook een beetje een 'chille' game zoek voor na het werk; dan is mijn hoofd vooral heel moe(hoeft niet per se space-thema te zijn hoor)

Nog effe en ik kan mezelf "Retrogamer" noemen wat dat betreft : Speel alleen nog maar ouwe meuk!Freelancer herinner ik me nog van vroegah, die hadden we op een pc staan, goede oude tijden.. Ik ben nu bijna 28 en het lijkt alsof alles steeds saaier wordt en sneller verveelt.
Horizon Zero Dawn?GTX404 schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:22:
Vet spel inderdaad, had die uitgespeeld toen die net was uitgekomen
Misschien een keer de nieuwe uitproberen op de PS5, wel dikke munnies en de TV is niet altijd beschikbaar haha. En op mijn ultrawide irriteer ik me mateloos aan die zwarte balken op consoles.

Op steam zit ik voorlopig nog in een goedkopere regio op m'n account aangezien ik een lange tijd in het buitenland heb gewoond
Heb wel gamepass
Ziet er interessant uit! Volgens mij heb ik er ooit van gehoord en toen vergist voor Outer Wilds (kom ik net achter) wat ik na een uur of twee niet heel boeiend vondMilitia Pilot schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:14:
@GTX404 anders misschien The Outer Worlds?
Ik zet deze op mijn lijstje! Is dit een lineair verhaal met begin-eind of meer een open wereld fallout achtig iets?
Ik heb hem nooit gespeeld dus ik zou het je niet kunnen vertellen.GTX404 schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:25:
[...]
Is dit een lineair verhaal met begin-eind of meer een open wereld fallout achtig iets?
Beetje van beide, het verhaal is relatief lineair maar je hoeft de locaties allemaal niet in 1 strakke volgorde te bezoeken. 'True' open-world is het echter niet.GTX404 schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:25:
[...]
Ik zet deze op mijn lijstje! Is dit een lineair verhaal met begin-eind of meer een open wereld fallout achtig iets?
Ik (en met mij vele) hadden grote hoop dat het een beetje een New Vegas smaakje ging krijgen gezien het ontwikkelteam wat er achter zit - maar helaas is het dat niet geworden.
Desalniettemin een prima game.
Andere suggestie; Elden Ring?
ED is ook heerlijk ja, soms is het gewoon leuk om even de space trucker uit te hangen - op andere momenten zoek je geweld en actie op.
[ Voor 25% gewijzigd door D4NG3R op 07-11-2022 10:48 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken