Dit komt me, ookal ben ik nog maar 23 jaartjes jong, maar al te bekend voor! Ik heb vroeger op de middelbare school de nodige uurtjes in cs 1.6 , diablo 2 LOD (ladder, nonladder. Als je een echte oldschool NLD-1 regular was let me know, ik ken je vast nog wel), world of warcraft en warcraft 3 tft cuatom maps gestopt. Ik had een groep van 5 vrienden waarmee ik al deze spellen speelde sinds het begin van mijn d2 carrière (1.08) tot aan 2010. Daarna is het contact verwaterd, weet nieteens meer waarom.Ngangatar schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:56:
Komt het volgende je bekend voor?
Je speelt een paar jaar een spel en hebt daarin een fijne guild/kin/clan of groep vrienden maar zodra je een ander spel gaat spelen verwateren de contacten, je ziet elkaar nog 1-2 per jaar (ingame of IRL meeting wanneer er echt een klik is) maar de teamspeak en/of Ventrilo server blijft angstig leeg? Wij wel, met een paar vrienden. We spelen nu al zo’n 15 jaar een aantal games maar vaak is het een komen en gaan van mensen op een handjevol maten na welke we nog regelmatig op TS zien. Of je joined een spel, er is een zeer actieve community op TeamSpeak maar deze blijken allemaal 14-18 jaar te zijn (niets mis mee maar soms zit er wel een leeftijdsverschil aangezien wij 35+ zijn of ouder) waardoor er niet echt een klik is.
Komt dit je bekend voor, ben je een Old Fella maar vrij open van geest en sta je open voor nieuwe spellen, onderling gezellig ouwehoeren en indien mogelijk of zin soms samenspelen, geef een gil en kom een keer langs. Ik kan je de TS gegevens per DM versturen.
Spellen welke we fanatiek gespeeld hebben:Spellen welke we nog steeds spelen:
- Ultima Online
- Darkfall Online
- World of Warcraft
- Diablo II
- Path of Exile
- Diablo III
- Hearthstone
- World of Warcraft
- Smite (testing)
Tegenwoordig speel ik veel dota2, left 4 dead 2, CS:GO en ik ben opzoek naar leuke games om te streamen. Als iemand ideeën heeft hoor ik het graag! (Genre maakt niet uit, als het maar geen mmo is want dat past niet meer in mijn studentenleven)
(Verstuurd vanaf mijn telefoon, typfouten voorbehouden)