Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aekaz
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-08 00:42
Ngangatar schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:56:
Komt het volgende je bekend voor?

Je speelt een paar jaar een spel en hebt daarin een fijne guild/kin/clan of groep vrienden maar zodra je een ander spel gaat spelen verwateren de contacten, je ziet elkaar nog 1-2 per jaar (ingame of IRL meeting wanneer er echt een klik is) maar de teamspeak en/of Ventrilo server blijft angstig leeg? Wij wel, met een paar vrienden ;). We spelen nu al zo’n 15 jaar een aantal games maar vaak is het een komen en gaan van mensen op een handjevol maten na welke we nog regelmatig op TS zien. Of je joined een spel, er is een zeer actieve community op TeamSpeak maar deze blijken allemaal 14-18 jaar te zijn (niets mis mee maar soms zit er wel een leeftijdsverschil aangezien wij 35+ zijn of ouder) waardoor er niet echt een klik is.

Komt dit je bekend voor, ben je een Old Fella maar vrij open van geest en sta je open voor nieuwe spellen, onderling gezellig ouwehoeren en indien mogelijk of zin soms samenspelen, geef een gil en kom een keer langs. Ik kan je de TS gegevens per DM versturen.

Spellen welke we fanatiek gespeeld hebben:
  • Ultima Online
  • Darkfall Online
  • World of Warcraft
  • Diablo II
Spellen welke we nog steeds spelen:
  • Path of Exile
  • Diablo III
  • Hearthstone
  • World of Warcraft
  • Smite (testing)
Dit komt me, ookal ben ik nog maar 23 jaartjes jong, maar al te bekend voor! Ik heb vroeger op de middelbare school de nodige uurtjes in cs 1.6 , diablo 2 LOD (ladder, nonladder. Als je een echte oldschool NLD-1 regular was let me know, ik ken je vast nog wel), world of warcraft en warcraft 3 tft cuatom maps gestopt. Ik had een groep van 5 vrienden waarmee ik al deze spellen speelde sinds het begin van mijn d2 carrière (1.08) tot aan 2010. Daarna is het contact verwaterd, weet nieteens meer waarom.

Tegenwoordig speel ik veel dota2, left 4 dead 2, CS:GO en ik ben opzoek naar leuke games om te streamen. Als iemand ideeën heeft hoor ik het graag! (Genre maakt niet uit, als het maar geen mmo is want dat past niet meer in mijn studentenleven)

(Verstuurd vanaf mijn telefoon, typfouten voorbehouden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:10

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

Aekaz schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 23:40:
Als iemand ideeën heeft hoor ik het graag! (Genre maakt niet uit, als het maar geen mmo is want dat past niet meer in mijn studentenleven)
Gmod is een heerlijk kijkcijfer kanon mits je leuke mensen heb om mee samen te spelen!
de variatie in de verschillende game mode's zijn pakkend genoeg om sowieso je eigen avond mee te vullen.

Ik wil best dit weekend (contact me maar op Steam, is trouwens een open uitnodiging aan iedereen) mee doen om daar wat ongein uit te halen ;)

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

SacreBleu schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:50:
[...]

America's Army 2.0 was fantastisch, heb ik een aantal jaren met veel plezier met mijn vader kunnen spelen.
Wat een machtig spel was dat zeg, het was in de eerste updates écht moeilijk om het aantal punten te halen om de sniper training te mogen volgen. De SF update was ook geniaal, je eigen wapen samenstellen en een groter speelterrein. Jammer dat het daarna alleen maar bergafwaarts is gegaan.
Ja dat waren nog eens tijden, ik heb tot 2.9.x gespeeld. Maar rond (volgens mij) 2.6.x was AA op z'n hoogtepunt.

Btw; deze shooter deed toch bepaalde AA momenten herleven. Heb hem nog niet gespeeld, maar een review van Total Biscuit zag er goed uit: http://www.playinsurgency.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Weet iemand of de steam app games kan toevoegen middels keys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

eL_Jay schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:24:
Ja dat kan, je kunt gewoon een productcode verzilveren. Staat wel ergens bij Library/Bibliotheek ofzo, bovenin het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
eL_Jay schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:24:
Je bedoelt gewoon het Steam-programma? Ja, je kan games toevoegen middels keys (mits het Steamworks heeft).
Linksonder "add game product key" ofzoiets.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Nee de smartphone app, sorry voor de onduidelijkheid (noem pc software nooit een app). Heb op het werk namelijk geen steam op de desktop maar ik wil toch ff wat verzilveren. (Waren wat problemen met een bundel die ik had gekocht en wil gelijk kijken of de nieuwe keys werken, zodat ik anders weer actie moet ondernemen)

Edit: 2 jaar oude post, vrees dat het nog steeds niet is geimplementeerd: http://steamcommunity.com.../1/864970587198847616/#p2 :(

[ Voor 76% gewijzigd door eL_Jay op 07-02-2014 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

eL_Jay schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:42:
Nee de smartphone app, sorry voor de onduidelijkheid (noem pc software nooit een app). Heb op het werk namelijk geen steam op de desktop maar ik wil toch ff wat verzilveren. (Waren wat problemen met een bundel die ik had gekocht en wil gelijk kijken of de nieuwe keys werken, zodat ik anders weer actie moet ondernemen)

Edit: 2 jaar oude post, vrees dat het nog steeds niet is geimplementeerd: http://steamcommunity.com.../1/864970587198847616/#p2 :(
Gewoon even in je browser (op je mobiele telefoon) inloggen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Mortum schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 08:51:
Gmod is een heerlijk kijkcijfer kanon mits je leuke mensen heb om mee samen te spelen!
de variatie in de verschillende game mode's zijn pakkend genoeg om sowieso je eigen avond mee te vullen.
Dat is natuurlijk wel een keyelement bij Gmod, aangezien de game ansich, zonder wat vrienden, eigenlijk weinig speciaals is. Maar gewoon een groepje bij elkaar zoeken en dan nog op voice coms zitten, maakt het dan wel weer af + het is nog goedkoop ook ;)
(Aanrader is dan ook wel Prop Hunt; Dat + een manier van voice coms en het is gegarandeerd lachen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
TheNephilim schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 14:45:
[...]

Gewoon even in je browser (op je mobiele telefoon) inloggen dan.
Hoe dan? Kan via de mobile en desktop browser niet vinden waar ik een key kan toevoegen (afaik kan dat alleen in de steam software)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of dit de juiste plek is.

BUT WHO THE FUCK MESSED UP MY STEAM.

Waarom zit er een recent bijgewerkt schermpje BOVEN mijn recent uitgebracht.
En nog belangrijker hoe haal ik het weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze week komt de originele Far Cry naar PSN (en volgens mij ook Xbox Live) voor 7,99 euro. Het lijkt me best wel tof om die alsnog te spelen aangezien ik dat spel destijds links heb laten liggen i.v.m. hoge PC eisen. Ik vroeg me alleen of het een moeilijke game is (i.v.m. te behalen Trophies)? Ik kan me enigzins heugen dat de AI destijds zijn tijd ver vooruit was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

zijn er nog mensen die naar The-Party in Eindhoven gaan?

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Dit weekend met een paar vrienden een LAN-party! :o De eerste voor Team VILF (:+), maar we hebben natuurlijk al eens nagedacht over welke games er gespeeld worden. We hebben een aantal mensen die eigenlijk alleen Dota 2 spelen en daarvoor ga ik niet slepen met m'n PC. Dus nu eens aan het kijken welke games we gaan spelen.

Action RPG
Dota 2 - Dat spelen we allemaal al, dus dat was geen moeilijke keuze.

RTS
StarCraft 2 - Age of Empires 2 was nog een idee, maar de snelheid van StarCraft 2 spreekt me we aan en ook de gratis Arcade moet wel wat vertier kunnen verzorgen. Met Spawning kun je ook online spelen, dus dat komt helemaal goed.

FPS
Warface - Battlefield 3 hebben we wel allemaal, maar niet alle PC's worden daar even blij van. Warface leent zich daarnaast wat beter voor 'een potje' en past een wedstrijd element ook beter. Daarnaast is het gratis en dat is altijd makkelijk!

En nu...

Nog twee games zou leuk zijn. Left 4 Dead 2 kwam voorbij, maar dat vind ik al snel saai worden. Warface heeft daarnaast ook een co-op element en een shooter hebben we al.

Guild Wars 2 is nog een optie, echter ook niet echt een game waar je even een potje doet. Helemaal niet tegen elkaar... Je moet dan al gauw een dungeon in en wat rondrennen heeft ook geen begin of eind. Lastige game voor een LAN-party dunkt me.

Heeft hier nog iemand suggesties voor een paar leuke games? Het moet niet hetzelfde zijn als wat voorheen genoemd is, dus geen FPS, RTS of Action RPG (moba) games. Misschien is een game als Orcs Must Die! 2 leuk om te doen, helaas kost die nog wel meer dan 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:27

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Awesomenauts is ook wel leuk hoewel je hier vast zit aan teams van 3x3 en het "dota2" achtig is, maar toch heel anders aanvoelt zeker omdat het side-view is.
Anders zou je nog aan andere "action rpg" kunnen denken zoals torchlight 2 of diabloIII
Orcs must die is overigens erg leuk, komt altijd wel in sales voorbij.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-09 08:53

iLikeNoobies

With Big Boobies

@TheNephilim

Probeer Loadout eens ;)

Leuke F2P game op steam

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

lanparties zonder Worms? Nee toch? ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

rockhopper schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:15:
Awesomenauts is ook wel leuk hoewel je hier vast zit aan teams van 3x3 en het "dota2" achtig is, maar toch heel anders aanvoelt zeker omdat het side-view is.
Anders zou je nog aan andere "action rpg" kunnen denken zoals torchlight 2 of diabloIII
Orcs must die is overigens erg leuk, komt altijd wel in sales voorbij.
Een sidescroller, hmmm daar ben ik niet snel voor te porren. Kan me daar altijd moeilijk in inleven :p.

Diablo 3 is eventueel een mogelijkheid, volgens mij hoeft maar één iemand die te kopen.
iLikeNoobies schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:30:
@TheNephilim

Probeer Loadout eens ;)

Leuke F2P game op steam
Haha, ziet er wel fun uit! Ga ik onthouden :D
boe2 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:08:
lanparties zonder Worms? Nee toch? ;)
Ik heb echt helemaal niks met Worms, nooit gehad ook :p Ben opgegroeid met Lemmings, maar Worms... nee dat is nooit blijven plakken :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheNephilim schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 11:13:
Dit weekend met een paar vrienden een LAN-party! :o De eerste voor Team VILF (:+), maar we hebben natuurlijk al eens nagedacht over welke games er gespeeld worden. We hebben een aantal mensen die eigenlijk alleen Dota 2 spelen en daarvoor ga ik niet slepen met m'n PC. Dus nu eens aan het kijken welke games we gaan spelen.

Action RPG
Dota 2 - Dat spelen we allemaal al, dus dat was geen moeilijke keuze.

RTS
StarCraft 2 - Age of Empires 2 was nog een idee, maar de snelheid van StarCraft 2 spreekt me we aan en ook de gratis Arcade moet wel wat vertier kunnen verzorgen. Met Spawning kun je ook online spelen, dus dat komt helemaal goed.

FPS
Warface - Battlefield 3 hebben we wel allemaal, maar niet alle PC's worden daar even blij van. Warface leent zich daarnaast wat beter voor 'een potje' en past een wedstrijd element ook beter. Daarnaast is het gratis en dat is altijd makkelijk!

En nu...

Nog twee games zou leuk zijn. Left 4 Dead 2 kwam voorbij, maar dat vind ik al snel saai worden. Warface heeft daarnaast ook een co-op element en een shooter hebben we al.

Guild Wars 2 is nog een optie, echter ook niet echt een game waar je even een potje doet. Helemaal niet tegen elkaar... Je moet dan al gauw een dungeon in en wat rondrennen heeft ook geen begin of eind. Lastige game voor een LAN-party dunkt me.

Heeft hier nog iemand suggesties voor een paar leuke games? Het moet niet hetzelfde zijn als wat voorheen genoemd is, dus geen FPS, RTS of Action RPG (moba) games. Misschien is een game als Orcs Must Die! 2 leuk om te doen, helaas kost die nog wel meer dan 10 euro.
Half-Life 2: Deathmatch (smijten van kasten en banken - Sweet! :D), UT, Counterstrike...

OMD2 is vaak genoeg in de uitverkoop via Steam of Humble Bundle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

blobby volley!!!
probeer eens Gmod met bijvoorbeeld Prophunt of Trouble in Terrorist Town (hilariteit gegarandeerd)

andere leuke party games:
Flatout
Trackmania
Dungeon Defenders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 12:27

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Oeh ja Dungeon defenders is ook errug leuk!

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Orcs Must Die! is sowieso nog een spel wat een keer wil proberen. Dus misschien zelfs dit weekend dan, maar die moet ik even onthouden dus.

Half-Life 2 en consorten hebben me nooit echt kunnen boeien. Ook Counter Strike niet, de plastisch allemaal, het lopen in CT stoort me al :+

Unreal/Quake/etc. vind ik wel grappig en best vermakelijk. Ik ben bang dat mijn medespelers dat niet gaan waarderen, de meiden in ieder geval niet.

Flatout is een standaard race game, nee dat word niks :+ Trackmania is wel een kanshebber, ga ik even onthouden! ^^ Dungeon Defenders lijkt een beetje op first person Diablo of iets dergelijks, alleen dan tekenfilmstijl, niet echt mijn ding.

Nouja... er is genoeg te kiezen dus :+ We zijn druk dit weekend, het is de eerste keer, dus we zien wel waar het schip strand! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Burnout : Paradise City d:)b

Gaan we binnenkort op onze eigen LANparty misbruiken, want ik heb iedereen verslaafd aan het spel laten raken binnen onze community >:) :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

nero355 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 01:37:
Burnout : Paradise City d:)b

Gaan we binnenkort op onze eigen LANparty misbruiken, want ik heb iedereen verslaafd aan het spel laten raken binnen onze community >:) :+
Ugh, had die game ~2 jaar geleden verkocht, had hem voor de 360, maar elke keer als ik mensen erover hoor praten, gaat het toch weer kriebelen.

Eh, misschien met wat mazzel komt hij binnen kort naar GwG, en is er ineens veel meer leven in de online community.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Burnout: Paradise City komt elke sale wel langs voor een prikkie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Nazanir schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 10:35:
Ugh, had die game ~2 jaar geleden verkocht, had hem voor de 360, maar elke keer als ik mensen erover hoor praten, gaat het toch weer kriebelen.

Eh, misschien met wat mazzel komt hij binnen kort naar GwG, en is er ineens veel meer leven in de online community.
Op Origin is die nu goedkoper dan op Steam dus sla je slag :)

Ik heb de game ooit op de X-Box 360 kunnen spelen en, nadat ik merkte dat ik opeens de halve game had uitgespeeld op 1 avond (was ook op een LAN party) heb ik maar gelijk de PC versie voor 29,95 € gekocht en helemaal verslaafd uitgespeeld voor zover mogelijk :+

Wat dat betreft vind ik het echt een koopje al die Humble Bundle en Steam en Origin prijsjes die IMHO echt niks voorstellen als je kijkt wat voor game je krijgt _O_

Nu zitten we dus met zijn allen de MP / online dingetjes uit te spelen en zo. Echt IEDEREEN vindt het leuker en speelt het vaker dan ik had verwacht !! AWESOME!!!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Wellicht interessant voor een ieder die een wedstrijd/competitie organiseert: http://bracketsninja.com/

Online brackets maken, simpel en in de browser!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:11
Nog mensen geïnteresseerd in vrijkaartjes voor Need for speed, the movie? Kijk hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Bij 'Warcraft the movie' mag je me wakker maken, maar voor Need for Speed loop ik niet warm. Daarnaast gun ik hem de liefhebbers van de franchise natuurlijk :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:07
De premiere vindt plaats op zaterdag 8 maart in CineMec te Ede.

Kan ik per saldo beter naar R'dam of Alphen gaan, ben ik goedkoper uit dan benzine kosten naar Ede :P

Dus ik sla over :+

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

zeef schreef op maandag 24 februari 2014 @ 18:04:
Nog mensen geïnteresseerd in vrijkaartjes voor Need for speed, the movie? Kijk hier. :)
Ik ga hem al gratis in Amsterdam zien. ;)
Scheelt benzinekosten om eventueel naar Ede te rijden.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Lang gezocht en nu eindelijk binnen: Battlefield: Bad Company Gold Edition. Yeah baby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

KipCurreh

Nightcrawler

Age of wonders 3 presale op steam ! Eindelijk na al die jaren !

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik merk dat ik de laatste tijd moeite heb met spelletjes spelen.
Niet zozeer omdat ik geen zin heb, maar omdat het gewoon een tijdje duurt om een spel te laden (ja, ik heb SSD ;) )
Tijdens het wachten ben ik alweer afgeleid *okee, dan maar een filmpje*

Herkennen jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

anandus schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 23:54:
Niet zozeer omdat ik geen zin heb, maar omdat het gewoon een tijdje duurt om een spel te laden (ja, ik heb SSD ;) )

Herkennen jullie dat?
Nee, maar ik heb wel een hekel aan slechte console ports die niet sneller laden op een SSD dan een HDD waar ze eigenlijk voor gemaakt zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

KipCurreh

Nightcrawler

anandus schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 23:54:

Herkennen jullie dat?
mwa ik heb enkel BF4 op men SSD staan, de rest van men steamlibrary staat op een HDD en heb hier toch weinig last van...
Bij de meeste spelletjes ben je toch ingame na max een half minuutje (als je niks moet instellen ofzo)..
Enkel BF4 kan wel eens iets langer duren maar dan enkel de eerste x (als je connect op de server)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
KipCurreh schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:11:
Age of wonders 3 presale op steam ! Eindelijk na al die jaren !
Oeh dat is wel retegaaf, AoW2 heb ik echt heul veul uurtjes ingestoken door de jaren heen!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SBTweaker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 21:16
Hallo,
weet iemand of dit orginele of neppe spelletjes zijn

http://www.marktplaats.nl...cd&previousPage=mympBuyer

Nadat ik de zwarte links zag die ik nog nooit had gezien heb ik de andere spelletjes vergeleken.
De gele cartridge heeft bij geen een google resultaat https://www.google.nl/sea...mon+geel+gameboy&tbm=isch de pikachu zover boven de E staan.
Ik heb er geen verstand van maar ze lijken mij nep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ligt het aan mij, of is dit idee een beetje gejat van de Blackwell-serie? :P

Maar dan in een AAA-jasje. Overigens niets mis mee, ziet er uit als een tof spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
SBTweaker schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 20:10:
Hallo,
weet iemand of dit orginele of neppe spelletjes zijn

http://www.marktplaats.nl...cd&previousPage=mympBuyer

Nadat ik de zwarte links zag die ik nog nooit had gezien heb ik de andere spelletjes vergeleken.
De gele cartridge heeft bij geen een google resultaat https://www.google.nl/sea...mon+geel+gameboy&tbm=isch de pikachu zover boven de E staan.
Ik heb er geen verstand van maar ze lijken mij nep.
De door u gezochte advertentie is helaas niet meer beschikbaar.
Wellicht kunnen onderstaande advertenties u verder helpen.

Mogelijk dus toch nep, of heb je ze gekocht? :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SBTweaker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 21:16
Ik had hem erover gemail, gaf toe dat ze nep waren ;)
SinergyX schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 11:57:
[...]

De door u gezochte advertentie is helaas niet meer beschikbaar.
Wellicht kunnen onderstaande advertenties u verder helpen.

Mogelijk dus toch nep, of heb je ze gekocht? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:19
Weet niet of de gamelounge de juiste plek is om voor het volgende advies te vragen maar.....ik ga binnenkort weer is op vakantie, voor de rustige momenten is het dan toch fijn om nog wat te kunnen gamen, iets meer dan het telefoon werk.
Bij mij gingen dus altijd mijn gba en (non 3d)ds mee, met toch wel redelijke verzameling games. Echter bij de laatste vakantie bleek mijn ds ineens onvindbaar :o .
Ik heb de hoop nog niet helemaal opgegeven, maar ik vermoed dat ik hem ooit is heb uitgeleend en nooit retour heb gekregen :| .
Geluk bij een ongeluk is dat ik alleen brain training er nog bij had gegeven, dus mijn overige games heb ik nog.
komen we bij
optie 1:
Ga naar marktplaats en koop voor weining een nieuwe ds.
Maar ja......de game markt staat niet stil en we hebben nu al enige tijd de 3ds!
dus
Optie 2:
koop een 3 of zelfs een 2ds.....het 3d van de 3ds vind ik niet zo spannend, het uitgebreidere games aanbod wel.

Heb heel vroeger altijd met interesse naar lynx, gamegear, en zelfs portable home consoes gekeken, maar vond dit uiteindelijk nooit de moeite waard.
Maar de ps vita........wow.
Optie 3:
Hierbij kan je echt spreken de thuis ervaring portable gemaakt. Ik hoor altijd dat er weinig goede games voor zijn maar........ik speel op vakantie niet heel erg veel, en thuis liever op mijn pc of consoles, EN ik heb ps+, dus krijg per maand toch een zooitje psp vita games graties. Zal altijd wel iets tussen zitten wat de moeite waard is.

Het nadeel is wel dat mijn ds games dan weer onbruikbaar blijven........beslissingen beslissingen. Wat zouden jullie doen?

Qua games hou ik erg van arcade style games (contra op ds vond ik geweldig bijvoorbeeld), pokemon blijft wel grappig. (maar ik had red al voor mijn orginele GB eind jaren 90 ofzo?) Zelda vind ik ook een topper (maar de pure ds games vielen me wat tegen, minish cap, en nu between worlds wow :9~
Verder dingen als Elite beat agents, en recent nog prof layton gekocht (was vergeten dat de ds weg was 8)7 ) en picross als relaxte puzzelgame. Op mijn gba speel ik meestal nog tetris (b mode blind spelen! en golf vind ik ook nog steeds leuk.........Oh en mario is ook nog steeds iets wat ik erg leuk vind.
Nanostray (sp?) fun!

Voor de vita, wipe out! super serie. Verder zag ik een mega pack bundle met deze games:

01LittleBigPlanet PS Vita (mwah, vond hem op de ps3 wat tegen vallen maar ok)
02WipeOut 2048 (lijkte me dus super)
03MotorStorm RC (vond ik ook leuk op ps3)
04Little Deviants (ken ik niet, maar was dacht ik wel goede game)
05Frobisher Says! (with Fun Pack DLC) (err wut :? )
06Ecolibrium (with Bronze, Silver, Gold and Platinum game packs) (ken ik ook niet)
07Ratchet and Clank: Size Matters (lijkt me leuk)
08Lemmings (haha, die had ik nog eerder dan pokemon, maar ook grappig)
09Hungry Giraffe (ken ik niet)
10The HD Adventures of Rotating Octopus Character (ken ik niet)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Sagat: Het lijkt me een prima plek voor deze vraag, maar je maakt het wel lastig om een advies uit te brengen. Voor beiden heb je inmiddels al een collectie opgebouwd. Sinds wanneer ben je PS+ abonnee? Dan kun je die titels even checken. Volgens Wikipedia zijn de eerste PS+ titels voor de PSVita in november 2012 verschenen. Voor een overzicht kun je hier klikken. Elk systeem heeft zijn voor- en nadelen. De 2DS lijkt mij overigens prima, aangezien 3D nooit echt doorgebroken is (zie ook bij de films). PSVita heeft misschien geen grote bibliotheek door een vrijwel afwezige 3rd party support en een beperkt aantal exclusives, maar er zitten toch zeker meerdere titels in die zeer de moeite waard zijn. Daarnaast wordt een handheld veelal voor korte speelsessies gebruikt, dus hoeveel titels heb je daadwerkelijk nodig...

Ik denk dat het meer de vraag is: Wat (voor game) zou je nu graag willen spelen? Zelf ben ik ooit overgestapt, omdat ik klaar was met het aanbod van console/handheld X. Ik was gewoon op zoek naar wat anders. Overigens neemt dat niet weg, dat ik nog steeds wel eens terugkeer naar mijn oude liefde.

Ik vind het overigens wel opvallend dat je niet zo lang geleden een game van Professor Layton hebt gekocht.

P.S. Frobisher Says! is overigens een hele weirde game. Een soort aaneenschakeling van minigames die wel gebruik maakt van alle features van de PSVita. Daar zou ik het nooit voor kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Ben pas paar weken ps+ lid, dus heb nog geen voorraad games, vandaar dat ik bij de psp vita interesse heb in een bundel set.
Layton heb ik gekocht in de veronderstelling dat mijn ds nog wel ergens in een doos rond zwierf, en op de lange termijn komt er toch wel weer iets waarmee ik die game ga kunnen spelen, Deze keuze wil ik eigenlijk maken voor de korte termijn (over paar weken vakantie).

Verder even wat ik nu als pro's en con's zie
ds lite terugkopen
pro: goedkoopste optie, kan gelijk al mijn games spelen, backwards compatibel met gba
con: verouderd, geen 3ds games mogelijk, 2e hands of refurbisched bijna verplicht en ik heb liever nieuw.

2ds:
pro: een na goedkoopste optie, toegang tot 3ds games,
con: vind het ontwerp lelijk! niet compact want niet opvouwbaar.

3ds: looks, 3d mogelijk, wel compact, toegang tot 3ds
con: relatief duur voor wat het biedt, minder volwassen games dan vita (geld voor alle nintendo's natuurlijk)

vita:
pro: technisch meeste geavanceerd, andere game keuzes dan bij ninty, gratis games via ps+, combinatie met ps4 remote play
con: mijn huidige games niet speelbaar, ook duur (want megabundle is 200 euro), kan nieuwste zelda dan niet spelen

[ Voor 15% gewijzigd door Sagat op 25-03-2014 10:33 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:06
Ik heb even voor je gekeken of er ergens een aanbieding is met een 3DS XL maar kan niet echt wat vinden. Wat dat betreft is dit misschien niet het ideale moment om een handheld te kopen als je naar de prijzen kijkt. Ik weet bijvoorbeeld dat je een tijdje terug een 2DS voor 99 euro kon scoren.

Ik heb ervaring met de 2DS en de 3DS XL en ik vind de 3DS XL de beste optie. Zoals je zelf zegt is de 2DS niet echt mooi om te zien maar mijn grootste probleem met de 2DS zijn de kleine schermpjes. Het nadeel van de 3DS vind ik dan weer de 3D functie waar ik raar van wordt als het aan staat. De grote schermen van de 3DS XL zijn daarentegen een verademing en je zou iemand anders een wachtwoord in kunnen laten voeren voor de 3D functie zodat je niet in de verleiding kan komen om jezelf naar te maken met de functie die er in sommige games bijzonder mooi uit ziet. Of je moet jezelf goed onder controle hebben en niet langer dan een half uur de functie gebruiken. Langer dan een half uur zou namelijk niet goed voor je zijn heb ik van een kenner begrepen.

PS Vita ben ik niet bekend mee maar ik heb begrepen dat het aanbod van games op deze console niet echt goed is ook al zijn er wel enkele goede games. Voor echt goede handheld games moet je bij Nintendo zijn denk ik. Super Mario 3D Land bijv. is een handheld game van ongekende klasse in mijn ogen. Ik weet niet of je van RPG's houdt maar dan lijkt de 3DS mij een duidelijke keuze. Je zegt dat je Zelda ALBW een mooie game lijkt en dat je Mario tof vind. Ik denk dat je zeer tevreden zal zijn over de kwaliteit van deze games op de 3DS.

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Thanks......ik moet zeggen dat ps4 remote play me erg leuk lijkt, maar ik heb nog geen ps4 en die zal er op korte termijn ook echt niet komen. Ik ga dan geen wipeout kunnen spelen, maar dan maar beetje fzero of mariokart als ik wil racen.

Backwards gba compatibility gebruikte ik heel weinig (en ik heb dus nog een gba sp) dus dat valt ook wel mee.
Grote schermen vind ik ook heel fijn.
En ja de games....mijn neef heeft ook pokemon, das leuk voor mp, yoshi new island ziet er weer super uit, donkey kong, zelda dus........kom ik de vakantie wel door!

Denk dat ik dus maar lekker een zelda 3ds ga kopen. Misschien idd wel een ds lite 2e hads en eventueel losse casing omdat als hobby projectje te doen en die misschien aan mijn zoon te geven. In het meest gunstige geval vind of krijg ik mijn eigen ds lite ook weer terug en heb er dan ook (tzt want ze is net 3) ook een voor mijn dochter :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Oeps.. Jaartje weg geweest, geen gebruik gemaakt van PS3. PS3 uitgeleend ook, heeft diegene mijn master account veranderd.. Heb dat account verwijderd, met al mijn save games... Geen PS Plus natuurlijk, en niet bij nagedacht.. Nouja, iig weer een goede reden om alle games opnieuw te spelen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ouch dat is zuur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
Tsja, eigen stomme fout. Had het kunnen weten, misschien maar ps+ aanscaffen.. Maar kan iig weer opnieuw beginnen met tales of graces f, tales of xillia, hi mo kuni oids, borderlands2 etc.Genoeg te doen dus :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ben je in ieder geval even zoet inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Bij PS+ moet je dan ook niet vergeten om het aan te zetten als hij er om vraagt, anders heb je er nog niets aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Griffin
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 22:59
Weet niet of dit al eens voorbij is gekomen.. iets om naar uit te kijken

YouTube: Black Desert - Pearl Abyss - Trailer 1 + 2 + extra content

een mmorpg in ontwikkeling uit zkorea. ziet er prachtig uit. binnenkort een tweede beta test.

speelbare classes: ziet eruit alsof barbarian en sorceress (Adriana Lima) uit diablo meedoen, en Doutzen Kroes als boogmeisje. verder spotte ik oa Legolas en Gandalf uit LotR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
+1 innovatief, een turn-based tactical arcade shooter:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zo'n combi heb ik nog niet eerder gezien :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
Zijn er hier geen fans van de "tales of" serie van Namco Bandai?

Ik heb net Tales of Xilia uitgespeeld, in een uur of 43. Kennis gemaakt met Tales of Serie op de gamecube, Tales of Symphonia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toevallig wel :-)

Ik ben momenteel bezig met Xillia & heb Tales of Vesperia heel veel gespeeld. De serie mag van mij een stuk bekender worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
Ah, Tales of Vesperia heb ik ook nog liggen voor de x360, maar ben niet zo fan van de x360, dus die ligt nu stof te happen. Had gehoopt dat hij ook op de ps3 zou komen, was wel sprake van maar is dus nooit gebeurd. Tales of Chronicles wil ik nog wel graag halen voor de ps3, zit ook nog het "vervolg" bij van ToS, die op de Wii was uitgekomen maar ik nooit heb gekocht...

Enige nadeel vind ik toch dat ze de PAL/NTSC versie vaak voice-over doen, waarom niet gewoon origineel met subs.. Is niet bij elke game zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey hey iedereen klein vraagje weet er hier soms iemand wnnr de tickets voor gc 2014 verkrijgbaar zijn want op de site staat wel april maar voor de rest raak ik er ni echt wijs uit eerlijk gezegd

toch bedankt op voorhand :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:53

Falastine

Think about my signature...

Staat er vrij onduidelijk. Als je een exacte datum wilt hebben of de start van de verkoop moet je jezelf aanmelden voor de nieuwsbrief.

The ticket sale for gamescom 2014 will start in April 2014. Don’t miss it and register here for our newsletter.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 14:44
Dead Space nu gratis bij Origin.
https://www.origin.com/nl-nl/store/on-the-house

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appieh4ck
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 18:48
Heb veel GTA V en Halo 4 gespeeld deze twee weken (sorry PC gamers). Halo 4 uitgespeeld en ben nog bezig GTA V uit te spelen. Echt een lange SP en uitgebreid. Beste game in 5 jaar, Rockstar is gewoon een top uitgever en ontwikkelaar. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel meestal gta of cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Wat is het rustig zo op tweede Paasdag! Het kriebelt om even te gamen maar ik moet van mezelf nog even wat werk afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
Net weer eens een keer pangya gedaan. Ruim 2 jaar geleden voor het laatst gespeelt. Niet heel veel veranderd, ben alleen wel al mijn stats kwijt. Vermakelijk is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Wow hey, voor ons mini-gaming team (check signature) hebben we nu een TeamSpeak server en een kleine website. Met maar 6 leden (waarvan 3 alle games kunnen spelen) is het nog de vraag of we groter (willen) worden, maar dat kan altijd hè.

Nu hopelijk eens inschrijven voor een Dota 2 wedstrijd en even kijken waar het met America's Army: Proving Grounds heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Net eindelijk Hitman HD trilogy voor de Xbox 360 kunnen opstarten, ik moest op ebay een av kabel kopen om mijn xbox op PAL-60 te kunnen zetten. Deze optie ontbreekt met een hdmi kabel.
Blijkt het dat blood money een franse versie is, nagesynchroniseerd!

Even gegoogled en het blijkt een foute persing te zijn van de benelux versie. De game was tweedehands, dus terugbrengen gaat niet lukken. Ik ben benieuwd of ik nog wat gedaan krijg bij square enix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ahh zuur, nagesynchroniseerd is zo kak.

Ik twijfel om de day one edition van Tales of Xillia te halen, mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:13

World Citizen

FreeReef.nl

Oke ik weet niet zo goed waar ik het moet vragen, dus de lounge leek me wel een optie.

Ik zoek een game voor op mijn MAC die ongeveer doet wat "Boom Beach" op IOS doet.
Belangrijk is dat je de game kunt spelen zonder geld te betalen, maar de optie om te betalen voor extra dingen mag er best inzitten. Boom Beach kun je helemaal "uitspelen" zover ik weet zonder geld te betalen.

Het klinkt fout, maar het is een soort aftreksel van een Facebook game. Lekker simpel klikken en om het uur een beetje in de gaten houden.

Veel complexer als Boom Beach moet het niet zijn, want dan begrijpt diegene waar ik het voor nodig heb niet meer hoe het werkt. Boom Beach speelt hij lekker weg... dat is net complex genoeg om hem bezig te houden. Tropico of SimCity is echt te complex...

Het mag geld kosten, en hoeft niet perse uit de MacAppStore te komen. Dus steam oid is ook goed.

Boom Beach vind ik tevens goed omdat je dus niet bestookt word met Facebook meldingen, aanbiedingen, reclames etc etc...

Iemand tips?

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joukea
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 18:31
Dit is misschien wel erg basic, maar dit is ook wel een leuke game:

http://dhmholley.co.uk/civclicker.html

Ik heb geen idee wat Boom Beach precies voor game is, maar als je gewoon wat wilt klikken, maar geen Cookie Clicker (http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/) wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

die civclikker is cool man, wel verslavend zeg.. Moet ECHT gaan tukken

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

60 fps is really responsive and really cool. I enjoy playing games in 60 fps, but one thing that really changes is the aesthetic of the game in 60 fps. We're going for this filmic look, so one thing that we knew immediately was that films run at 24 fps. We're gonna run at 30 because 24 fps does not feel good to play. — Dana Jan, Ready At Dawn Studios
Dit zei Dana Jan (van Ready At Dawn Studios) op de E3 over 'The Order 1886'. Toch grappig dat iemand in die positie denkt dat fps iets te maken heeft hoe een game eruit ziet.

Meer over de opmerking van Dana Jan: http://youtu.be/eXJh9ut2hrc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Kwam deze net tegen

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QpoHdOMvZQAsIt1vGyJ1uc08/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

TheNephilim schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:27:
[...]

Dit zei Dana Jan (van Ready At Dawn Studios) op de E3 over 'The Order 1886'. Toch grappig dat iemand in die positie denkt dat fps iets te maken heeft hoe een game eruit ziet.

Meer over de opmerking van Dana Jan: http://youtu.be/eXJh9ut2hrc
Ik ben Dana Jan dankbaar eigenlijk. Hij heeft me definitief doen beslissen dat ik helemaal niets te doen wil hebben met de X1/PS4 deze generatie. Ze zijn verdorie achterwaards aan het evolueren, en de fanboys slikken het allemaal als zoete koek.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Maar aan de andere kant zijn er veel consolespelers die die onzin geloven. Tja, nu weten we in elk geval waar ze die bullshit vandaan halen. ... van de devs zelf. :N

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-04 10:24
Of misschien...heel misschien geeft 90% geen reet om 1080p/60fps en willen ze gewoon hun nieuwste favoriete games thuis op de bank kunnen spelen.

Spelers zoals mensen hier op Tweakers, die diep ingaan op de techniek en specs van consoles/games zijn een minderheid. Consoles moeten verkoopbaar zijn voor de mensen die dit niets kan interesseren en gewoon hersenloos willen gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Framerate draagt nochtans VEEL meer bij aan goede gameplay dan je resolutie ooit kan doen. Nintendo zet volop in op gameplay en hun 1st party games draaien steevast op 60 fps. Waarom? Omdat de responsiviteit zoveel beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Pas begonnen aan tabletop RPGs weer :+ hartstikke leuk en dit weekend on eerst D&D weekend in lange tijd. van versie 3.5 naar 4e gegaan of course.

zijn er nog tweakers die D&D spelen ? :)

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Shadowrun, telt dat ook? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Shrake schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:13:
Of misschien...heel misschien geeft 90% geen reet om 1080p/60fps en willen ze gewoon hun nieuwste favoriete games thuis op de bank kunnen spelen.

Spelers zoals mensen hier op Tweakers, die diep ingaan op de techniek en specs van consoles/games zijn een minderheid. Consoles moeten verkoopbaar zijn voor de mensen die dit niets kan interesseren en gewoon hersenloos willen gamen.
Ik denk wel dat je gelijk hebt als je zegt dat veel gamers het niet precies weten. Console gamers weten soms ook gewoon niet beter, omdat ze nooit wat anders dan 30 fps gewend zijn. Eigenlijk precies hetzelfde geval als PC-gamers die een 60 Hz-scherm hebben; het schijnt dat als je eenmaal 120 Hz gewend bent, je nooit weer terug wilt. Maar velen (waaronder ik) hebben nooit beter dan 60 Hz ervaren en weten dus niet wat ze missen, hoewel het onbetwistbaar is dat 120 Hz veel fijner is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Ik mis mijn CRT'tje nog elke dag vanwege de 75/85/100Hz mogelijkheden :)

Ook leuk : http://nl.hardware.info/r...rde-definitief-aangetoond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

www.spelinruil.nl

Iemand ervaringen met deze website? De recensies op budgetgaming zijn heel erg positief, als dat werkelijkheid is, is het een interessante site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uppie8374
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-09 19:55

uppie8374

Sousousou

Weet iemand of gamespy nu compleet down is? Gisteravond speelde ik borderlands 1 nog online, maar vandaag mag ik niet meer inloggen, bij geen van mijn accounts. Heb ook al de player.wsg file gewist, maar niets helpt.

Rebuilding knowledge database

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uppie8374

uppie8374

Sousousou

Ja dat had ik ook wel gevonden. Maar aangezien ik het maandagavond nog wel online kon spelen (op de pc)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-03 12:35
RIP Gamespy ;w
Hebben toch puik werk afgeleverd vroeger. Voor steam gebruikte ik het volgens mij voor bijna alle games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af of er echt nog hard gezocht gaat worden naar een oplossing door de uitgevers. Op gegeven moment maalt niemand er meer om.
Confusius-nl schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 23:37:
[...]

RIP Gamespy ;w
Hebben toch puik werk afgeleverd vroeger. Voor steam gebruikte ik het volgens mij voor bijna alle games.
Het is inderdaad een stukje nostalgie. Helaas zijn er onlangs wel meer van die namen gesneuveld waaronder Clanbase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uppie8374

uppie8374

Sousousou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-03 12:35
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 08:50:
[...]

Ik vraag me af of er echt nog hard gezocht gaat worden naar een oplossing door de uitgevers. Op gegeven moment maalt niemand er meer om.

[...]

Het is inderdaad een stukje nostalgie. Helaas zijn er onlangs wel meer van die namen gesneuveld waaronder Clanbase.
Hehe ja, vroeger speelde we ladder matches op Clanbase.
Dat was toen 't juh van het ( mid/eind jaren 90 ) ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:08

hellknight

Medieval Nerd

TeGek schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 23:21:
Pas begonnen aan tabletop RPGs weer :+ hartstikke leuk en dit weekend on eerst D&D weekend in lange tijd. van versie 3.5 naar 4e gegaan of course.

zijn er nog tweakers die D&D spelen ? :)
Ik speel al een jaar of wat D&D - momenteel 2 groepen - 1 met 3.5, een 4.0 (al ligt deze laatste groep al een half jaar stil)

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Confusius-nl schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 21:19:
[...]

Hehe ja, vroeger speelde we ladder matches op Clanbase.
Dat was toen 't juh van het ( mid/eind jaren 90 ) ;w
Dat is ook een van de redenen dat de stekker eruitgetrokken werd. Qua populariteit is het voorbijgestreefd door anderen. In de hoogtijdagen van UT, TO, COD2 en COD4 en Quake werd er veel gebruik van gemaakt. Zelf heb ik nog de nodige Cupwars gespeeld in de nadagen van UT'99 (2005/2006 etc). De site is in al die jaren nagenoeg ongewijzigd voortgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Kan er iemand trouwens iets met het Star Citizen topic doen? Mijn browser kan de TS helemaal niet laden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ietwat traag maar dat herken ik van wel meer langere TS'en, voor de rest laad het allemaal prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:25

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
boe2 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:58:
Kan er iemand trouwens iets met het Star Citizen topic doen? Mijn browser kan de TS helemaal niet laden :|
Hij is wat groot, maar dat je browser het niet kan laden lijkt mij eerder een probleem aan jou kant dan dat het echt zo'n grote pagina is.

Verder, hoe vaak kom je op de TS? Gebruik gewoon my react/bookmarks en klik op de laatste pagina, heb je er geen last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ircghost schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 01:02:
[...]
Verder, hoe vaak kom je op de TS?
Ik zou hem toch graag minstens 1 keer willen zien :p.
Maar neen, Chrome hangt lange tijd, vervolgens crasht de tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die TS laadt hier in Chrome prima. Weet je zeker dat het geen extensie of plugin is die zich verslikt? Probeer het eens in incognito modus, daarin staan alle extensies standaard uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Gisteren op Epicon geweest, vrijkaarten van een maat die die bij PU werkt, en Evolve gespeeld. Ongelofelijk vette game! Ook de nieuwe Transformers gespeeld, erg vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 16:29:
Die TS laadt hier in Chrome prima. Weet je zeker dat het geen extensie of plugin is die zich verslikt? Probeer het eens in incognito modus, daarin staan alle extensies standaard uit.
Bij mij doet Firefox ook even moeilijk. Beetje traag voor een paar seconden, maar laadt hem vervolgens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hoeveelheid youtube embedded zal daar wel een rol in spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Awesome, GOG ondersteunt nu ook Linux *O*
Het wordt wel wat met dat Linux gaming :)

[ Voor 34% gewijzigd door anandus op 24-07-2014 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Mail van bioware: You've been chosen, http://www.youve-been-chosen.com/watch-nightmare-teaser/

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Pagina: 1 ... 11 ... 22 Laatste