Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
hehe, het was het wachten "in" FF14 wat mij irriteerde maar vooral het verplicht moeten doen van dungeons.
Maar eerlijk gezegd kosten mijn baan en gezin steeds meer tijd c.q. ik kan pas later op de avond beginnen

Gisteren als ex-MMO addict maar eens lekker begonnen met Skyrim en Dark Souls.
Geen idee met welke ik doorga maar vermoed Dark Souls.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin56
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-03-2022
Haha Dark souls zit je ook zo aan de 100-150 uur :) Weet je of hiermee beter af bent kwa tijd ;) Maar wel geweldige game natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Vond Skyrim veel interessanter dan DS persoonlijk. Probleem van Skyrim op PS3 was wel de l a a d t i j d. Tering, daar was ik na 100 uur helemaal klaar mee, duurde gewoon een halve minuut. En dat elke keer als ie iets moest laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben deze week maar weer is overnieuw begonnen met een aantal geweldige games. Ik bedoel natuurlijk Age of empires 2 (age of kings), Warcraft 3 en command and conquer 3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
AoE2 doe ik ook om de zoveel jaar weer, blijft gewoon fantastisch en ik moet zeggen dat heb ik met maar erg weinig spellen (mijn gamevariatie is dan ook heel klein door multiplayers die ik lang speel).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Het spelen van oude spellen verveelt me meestal toch al weer snel. Jammer ergens, door de goede nostalgische good feelings die je erover had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Age of Empires was niet men ding, maar dat is omdat ik niet graag "pure" rts games speel. Warcraft 3 + The Frozen Throne echter speel ik om de paar jaar nog eens opnieuw. Niets nostalgie, die games zijn gewoon steengoed :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Ben zelf weer helemaal into Knights and Merchants sinds ik zag dat ze die op steam verkochten.
KaM Remake mod erover en het is helemaal klaar voor 2014.
AoE2 blijft altijd een ramp om LAN te fixen en de SP vind ik maar meh (goed maar niet KaM of TA goed)

Mijn gamepc is een tijdje terug overleden en sindsdien heb ik me uitermate vermaakt op de HTPC (i3 2120 met hd2000 )
Volgende nostalgie games werkten lekker op 1080P:
-KotOR (ini)
-Fable TLC (ini)
-Dungeon Siege1(tweak/mod) (2 is net over het randje maar wel speelbaar)
-Total Annihilation (ini)
-GTA 3/VC (tweak)/SanAn(tweak)
-JK2 Jedi Outcast (ini)
-DN3D
-THPS2 (tweak, maar werkt zoals THPS hoort te werken en niet zoals de crappy remake)
TheNephilim schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:54:
Het spelen van oude spellen verveelt me meestal toch al weer snel. Jammer ergens, door de goede nostalgische good feelings die je erover had.
Mij niet, doet me juist terugsnakken naar betere tijden. (enige AAA game van de laatste 3 jaar die ik zou missen is Skyrim) Zeker bij spellen waarbij de OST memorabel is ben ik uren/dagen zoet. (TA, THPS2, GTA, KaM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zijn er eigenlijk veel tweakers die zich bezighouden met ESL? Of vaak mee doen aan competities/tournaments/cups? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Na Ni No Kuni uitgespeeld te hebben (voor mij de beste PS3 game die er is), nu Lego: Lord of the Rings aangeschaft. Ben een Lord of the Rings fan, en Lego games zijn altijd vet. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

psychoclown schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:47:
Zijn er eigenlijk veel tweakers die zich bezighouden met ESL? Of vaak mee doen aan competities/tournaments/cups? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar :)
Zou ik graag gaan doen! :o Misschien dat ik met Battlefield 4 een poging doe. In StarCraft en Dota ben ik gewoon niet goed genoeg om dat alleen al te proberen. Het niveau ligt daar zo vreselijk hoog :+

Maar... het lijkt me wel heel leuk! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

psychoclown schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:47:
Vroeger geregeld meegedaan aan toernooien, cups, etc bij kleinere en de grotere organisaties, zelfs een tijdje gesponsord gespeeld. Er mee gestopt toen ik ben gaan werken, heb er gewoon de tijd niet meer voor.
Wil het tevens niet meer met alles wat er bij komt en hoeveel tijd er in gaat zitten.

[ Voor 5% gewijzigd door solique op 23-10-2013 16:41 ]

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 16:14

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ook een ex-cup speler hier. Erg leuk maar een enorme time-sink en daarom ook gestopt toen het spel een langzame dood stierf (UT99)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Moet even mijn frustratie kwijt.. zucht na een jaar of wat counterstrike source maar weer eens geinstalleerd. Natuurlijk update steam lastig.. maar goed uiteindelijk een inlogschermpje.. en natuurlijk ik weet mijn account dus echt niet meer..

Dus ik voer mijn game key in en dan zegt hij netjes ja ik stuur je account naam wel naar je e-mail toe.. fantastisch.. ware het niet dat ik dus op geen 1 van mijn e-mails (geen idee welke ik het ooit op had geregistrerd) iets binnen krijg.. Dus dan maar een nieuw account maken.. ja natuurlijk is het niet zo simpel. want ik kan mijn key niet koppelen aan mijn nieuwe account omdat hij nog in gebruik is op een account wat ik kwijt ben.

Oh en dan het leukste :D wil je een support call aanleggen ofzo dan mag je ook daar eerst nog een appart account aan gaan maken.. ja.. ik geef het maar gewoon op. dan maar geen steam games -_- zucht.

--- Edit

Zal je zien, na nog 20 keer usernames / wachtwoord combinaties proberen uiteindelijk mijn oude account terug gevonden (voor het laatst in Feb 2009 gebruikt) en jawel, die hangt aan een e-mailadres wat ik verkocht heb :D dus daar komt de mail nu op binnen -_-

[ Voor 13% gewijzigd door TgR_KILLER op 25-10-2013 22:06 . Reden: meh ]

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

prima gelegenheid om CS:GO te kopen :)

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Ik game bijna niet.. en ik las ergens de specs van GO dat gaat dus maar net draaien ofzo xD mijn machine is niet meer de nieuwste :P

Maar! uiteindelijk heb ik mijn acount dus weer terug gevonden. en net mijn e-mail gewijzigd naar mijn huidige.. dus hopelijk gaat dat nu goed.. hij is ook net klaar met 1 of andere conversie die een half uur moest duren -_- dus maar is ff kijken of er nog iets leeft daar :P

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

O wat ben ik trots op mezelf, platinum trophy Ni No Kuni :)

Ik heb overigens een vraag, weet niet of iemand het weet, maar ik kan het niet vinden. Heb op de Wii genoten van Okami, maar zou Okami HD ook op de PS3 willen spelen. Deze is alleen niet te krijgen in Europa? Of hoe zit dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Niku schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 11:54:
O wat ben ik trots op mezelf, platinum trophy Ni No Kuni :)

Ik heb overigens een vraag, weet niet of iemand het weet, maar ik kan het niet vinden. Heb op de Wii genoten van Okami, maar zou Okami HD ook op de PS3 willen spelen. Deze is alleen niet te krijgen in Europa? Of hoe zit dit?
Hij is in ieder geval in PSN store wel te vinden voor 20 euro: https://store.sonyenterta...00900_00-0000000000000000

Ik heb hem laatst zelf nog gespeeld ('gratis' bij PS+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Inderdaad. Mm. Tastbaar in de winkel lijkt een moeilijk verhaal te worden, zeer jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo weer een avondje Minecraft Roleplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
TheNephilim schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:35:
[...]

Zou ik graag gaan doen! :o Misschien dat ik met Battlefield 4 een poging doe. In StarCraft en Dota ben ik gewoon niet goed genoeg om dat alleen al te proberen. Het niveau ligt daar zo vreselijk hoog :+

Maar... het lijkt me wel heel leuk! 8)
solique schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:40:
[...]

Vroeger geregeld meegedaan aan toernooien, cups, etc bij kleinere en de grotere organisaties, zelfs een tijdje gesponsord gespeeld. Er mee gestopt toen ik ben gaan werken, heb er gewoon de tijd niet meer voor.
Wil het tevens niet meer met alles wat er bij komt en hoeveel tijd er in gaat zitten.
rockhopper schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 17:02:
Ook een ex-cup speler hier. Erg leuk maar een enorme time-sink en daarom ook gestopt toen het spel een langzame dood stierf (UT99)
Ik speel nu juist nog erg veel cups/tournaments/leagues en dan in World of Tanks (zoals solique wel weet). Leuke is dat er vaak niet enkel geldprijzen zijn voor de top x maar ook ingame gold dat verdiend kan worden. Daarmee dit jaar alleen al 550 euro (met het team) en voor zo'n 150-200 euro (pp) aan ingame gold door gewonnen. Het is geen vetpot natuurlijk maar blijft gaaf om een prijs te winnen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Dikke aanrader op steam: The Typing of The Dead: Overkill.
Vroeger op lanparties nog veel hilarische uren met de originele ToTD gehad. Dit is een compleet nieuw deel, met even foute voice-acting als het origineel. DIkke aanrader, zeker met de huidige promotie :D

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mogelijke data van Steam Autumn Sale en Holiday Sale gelekt.
(Plus leuk stukje inzicht hoe de communicatie tussen Valve en spelontwikkelaars gaat)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9BZs3SOG8FhmmnER2rZb0WSg/full.png

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik zit ook op Steam sales te wachten ivm verschillende games die ik nog wil hebben.

Hou ons op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

anandus schreef op zondag 03 november 2013 @ 12:49:
Mogelijke data van Steam Autumn Sale en Holiday Sale gelekt.
(Plus leuk stukje inzicht hoe de communicatie tussen Valve en spelontwikkelaars gaat)
Niks wat we niet echt al wisten, maar wat de detractors van Steam wel graag claimen dat het niet zo is dus wel leuk om het toch weer eens bevestigd te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Haha, ik kwam net een reactie tegen van mezelf uit 2005 waarin ik Midnight Club 3 helemaal de hemel in prijs omdat het er zo ontzettend goed en realistisch uit ziet. :D

Toen ik de screenshots bekeek waar ik het over had moest ik wel even lachen :')
http://worthplaying.com/article/2005/4/1/news/23591/

Mooi om die ontwikkeling te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

ik speel voor het eerst de campaign van MW2. Dat knalt lekker weg en ziet er nog best goed uit voor zo'n oudje.
2 screenies van de triple monitor:
j gaat mw2 j gaat mw2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Even een aankoopadvies vraagje. Voor op de PS3, Jak & Daxter collectie of Ratchet & Clank collectie? Beide nog nooit iets fatsoenlijk van gespeeld. Af en toe bij vrienden, maar dat was het.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Niku schreef op woensdag 20 november 2013 @ 20:00:
Even een aankoopadvies vraagje. Voor op de PS3, Jak & Daxter collectie of Ratchet & Clank collectie? Beide nog nooit iets fatsoenlijk van gespeeld. Af en toe bij vrienden, maar dat was het.
Hoewel ze allebei wel wat overlap hebben (beide platformers) zijn het toch net wat andere spellen. Jak & Dexter wordt over het algemeen beter beoordeeld, maar ik vond zelf destijds Ratchet & Clank leuker. R&C bevat wat simpelere platform en puzelelementen, maar bizarre wapens en redelijk wat buton-bash hack en slash actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

MrJayMan schreef op maandag 18 november 2013 @ 06:21:
ik speel voor het eerst de campaign van MW2. Dat knalt lekker weg en ziet er nog best goed uit voor zo'n oudje.
2 screenies van de triple monitor:
[afbeelding] [afbeelding]
Is dat later mogelijk gemaakt of zo :? Ik kreeg de game ooit bij mijn 5870, maar heb het nooit meer dan 5 seconden gespeeld, want heel de game werd stretched en weet ik het wat met Eyefinity aan en voor MP moet je met NAT prutsen wat ik echt niet vind kunnen voor een hedendaagse shooter... :F

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

nero355 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 23:54:
[...]
Is dat later mogelijk gemaakt of zo :? Ik kreeg de game ooit bij mijn 5870, maar heb het nooit meer dan 5 seconden gespeeld, want heel de game werd stretched en weet ik het wat met Eyefinity aan en voor MP moet je met NAT prutsen wat ik echt niet vind kunnen voor een hedendaagse shooter... :F
ik gebruik de Wide Screen Fixer (https://www.widescreenfixer.org/) om de aspect ratio te fiksen.
Multiplayer vind ik ook een afrader. Tenzij je je PC als DMZ-hoer durft aan te wijzen, dan is ms. COOP nog wel geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Cyleo schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:11:
[...]

Hoewel ze allebei wel wat overlap hebben (beide platformers) zijn het toch net wat andere spellen. Jak & Dexter wordt over het algemeen beter beoordeeld, maar ik vond zelf destijds Ratchet & Clank leuker. R&C bevat wat simpelere platform en puzelelementen, maar bizarre wapens en redelijk wat buton-bash hack en slash actie.
Het is om te beginnen maar eens Ratchet and Clank: Tools of Destruction geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Argh! Wanneer gaat het [NextGen] [PS4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen topic weer open ;(

Was er al helemaal verslaafd aan de laatste paar dagen :X

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Ik vind het juist jammer dat een topic als dit niet populairder is, daar zou ik nu verslaafd aan kunnen zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Mijn portemonnee verstopt zich alweer trillend achter de plantenpot .... Over 50 minuten begint er weer een Steam sale (als de geruchten kloppen) *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op woensdag 27 november 2013 @ 18:08:
Mijn portemonnee verstopt zich alweer trillend achter de plantenpot .... Over 50 minuten begint er weer een Steam sale (als de geruchten kloppen) *O*
Yes een Steam sale ...

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
uh oh.... Het is niet alsof ik een backlog van een jaar of 3 heb :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Bundin schreef op woensdag 27 november 2013 @ 18:58:
uh oh.... Het is niet alsof ik een backlog van een jaar of 3 heb :/
Herkenbaar hier...

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

It has begun, praise Gaben!

Gelijk maar gegaan voor the walking dead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Niku schreef op woensdag 27 november 2013 @ 17:44:
Ik vind het juist jammer dat een topic als dit niet populairder is, daar zou ik nu verslaafd aan kunnen zijn :+
Je zou inderdaad verwachten dat dit topic harder zou lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
MrJayMan schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:35:
ik gebruik de Wide Screen Fixer (https://www.widescreenfixer.org/) om de aspect ratio te fiksen.
Multiplayer vind ik ook een afrader. Tenzij je je PC als DMZ-hoer durft aan te wijzen, dan is ms. COOP nog wel geinig.
MW2 Singleplayer had inderdaad een goed verhaal, echt een goede game imo, zeker met die COOP erbij (heb de race echt al veel te veel gedaan 8)7). MP vond ik wel leuk eigenlijk, de occasionele nuke binnen halen geeft altijd een goed gevoel en van die idiote trickshots dat het gewoon te gek is voor woorden is een komisch extra'tje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

psychoclown schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:02:
[...]

Je zou inderdaad verwachten dat dit topic harder zou lopen ;)
Eens kijken of we het aan de gang krijgen ;)

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Soms, als ik weer eens terugdenk aan vroeger... waar ik me vermaakte met Age of Empires: Rise of Rome. Het spel (van slechts 45 MB) heeft me heel wat uurtjes vermaakt op jonge leeftijd. Misschien was ik een jaar of 10-11?

Toen Age of Empires II uitkwam en daaropvolgend The Conquerors was er eigenlijk ook niks beters. Daartussen heb ik me nog zeer vermaakt met Theocracy, een spookie game die het managen van een heel rijk, real time strategy en een mooi verhaal met cinematics combineerde.

Rise of Nations heeft ook nog best wat aandacht gehad, zelfs de uitbreiding Thrones and Patriots.

Age of Mythology was de eerste RTS waarbij ik ook met anderen speelde, vele uren tegen de computer samen met een mattie. Qua RTS en balance zat Age of Mythology veel beter in elkaar. Ook was de gameplay veel handiger. De uitbreiding The Titans was een leuke toevoeging, al was het spel zonder Titans soms ook wel leuk, dan duurde het wat langer.

Ergens onderweg is er nog Call of Duty opgepikt. We speelden ook wel Medal of Honor, maar CoD was populairder. We maar één copy van het spel en online spelen losten we op door gewoon zelf een server te hosten. Dan konden we op één LAN met z'n allen (met zelfde key) op de server terwijl andere spelers gewoon konden joinen en we dus al snel een volle server hadden. Call of Duty 2 hebben we ook nog veel gespeeld en zelfs Modern Warfare 1 en vooral 2 hebben we met vrienden helemaal grijs gedraaid.

Gothic, de beste RPG ooit gemaakt. Althans, in z'n tijd zeker! De Elder Scrolls games kunnen er niet aan tippen, die bieden veel minder een immersive gameplay en hebben lang niet zoveel details. Uren en uren na 3-4 keer uitspelen heb ik me er mee vermaakt. Ook Gothic 2 was een prachtig spel en zelfs 3 heeft me nog kunnen bekoren.

America's Army; dat was pas de shit! Competitieve shooter waarbij een kogel ook echt dodelijk is. Geduld, tactics en skills was het enige dat je nodig had. Geen bullshit, geen onzin, gewoon skills. In verschillende clans en in verschillende Leagues (TWL) spelen maakte het spel echt een uitdaging. Tot op de dag van vandaag is er geen shooter die zich kan meten op competitie niveau met dit spel. Tot versie 2.9.x was het een leuk spel hoor, maar vanaf versie 3 was er geen verbetering in de basis. Ergens daar ging het mis.

---

Ik vergeet vast nog een boel spellen, maar deze kwamen zo even naar boven. Nu speel ik overigens StarCraft 2, Battlefield 4 en Dota 2.

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Power Unlimited zet The Last of Us op 1 bij hun current gen top 100. GTA V op 2 en Oblivion op 3. Mooie lijst.

• psychoclown
TheNephilim schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:39:
Ergens onderweg is er nog Call of Duty opgepikt. We speelden ook wel Medal of Honor, maar CoD was populairder. We maar één copy van het spel en online spelen losten we op door gewoon zelf een server te hosten. Dan konden we op één LAN met z'n allen (met zelfde key) op de server terwijl andere spelers gewoon konden joinen en we dus al snel een volle server hadden. Call of Duty 2 hebben we ook nog veel gespeeld en zelfs Modern Warfare 1 en vooral 2 hebben we met vrienden helemaal grijs gedraaid.

---

Ik vergeet vast nog een boel spellen, maar deze kwamen zo even naar boven. Nu speel ik overigens StarCraft 2, Battlefield 4 en Dota 2.
Leuke lijst! Zal ook eens zo'n post maken zodra ik er even voor kan zitten!

CoD en CoD2 ook helemaal grijs gespeeld en veelal met vrienden. Online lekker competitief meegedaan maar toen Modern Warfare uitkwam vond ik dat een stuk minder pakkend. De online ervaring kwam meer op het rushen van de targets in de (veel) kleinere maps dan daadwerkelijk tactisch spel, mijn inziens.

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Toen Age of Empires II uitkwam en daaropvolgend The Conquerors was er eigenlijk ook niks beters. Daartussen heb ik me nog zeer vermaakt met Theocracy, een spookie game die het managen van een heel rijk, real time strategy en een mooi verhaal met cinematics combineerde.

Age of Mythology was de eerste RTS waarbij ik ook met anderen speelde, vele uren tegen de computer samen met een mattie. Qua RTS en balance zat Age of Mythology veel beter in elkaar. Ook was de gameplay veel handiger. De uitbreiding The Titans was een leuke toevoeging, al was het spel zonder Titans soms ook wel leuk, dan duurde het wat langer.
Ach, de herinnering alleen al.
Was echt totaal verslaafd aan AoE2 samen met twee collega's hier op het werk.
Kocht zelfs het boek van Essembly , hehe

Speelde zelf het meeste Frankrijk (castle rush was het dacht ik)

Mythology vond ik misschien wel beter qua single player maar die Titans waren in multiplayer niet echt leuk.
De eerste met een Titan uit won meestal wel.

FUMES et CARNES

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:05

Falastine

Think about my signature...

Call of Duty 2 grijs gespeeld. De maps kon ik dromen. Vooral S&D niet rennen en schieten dood opnieuw beginnen. Nee als je dood was kon je een heel potje wachten mensen dingen rustig en tactisch spelen. En de wapens oude 2e WO wapens Kar98k wat een wapen was dat.

De mooie maps franse landweggetjes en velden met oude gebouwen waar je moest verstoppen.

Ik droom terug van een call of duty in WO2 style.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms, als ik weer eens terugdenk aan vroeger... waar ik me vermaakte met Age of Empires: Rise of Rome. Het spel (van slechts 45 MB) heeft me heel wat uurtjes vermaakt op jonge leeftijd. Misschien was ik een jaar of 10-11?

Rise of Nations heeft ook nog best wat aandacht gehad, zelfs de uitbreiding Thrones and Patriots.

Gothic, de beste RPG ooit gemaakt. Althans, in z'n tijd zeker! De Elder Scrolls games kunnen er niet aan tippen, die bieden veel minder een immersive gameplay en hebben lang niet zoveel details. Uren en uren na 3-4 keer uitspelen heb ik me er mee vermaakt. Ook Gothic 2 was een prachtig spel en zelfs 3 heeft me nog kunnen bekoren.

America's Army; dat was pas de shit! Competitieve shooter waarbij een kogel ook echt dodelijk is. Geduld, tactics en skills was het enige dat je nodig had. Geen bullshit, geen onzin, gewoon skills. In verschillende clans en in verschillende Leagues (TWL) spelen maakte het spel echt een uitdaging. Tot op de dag van vandaag is er geen shooter die zich kan meten op competitie niveau met dit spel. Tot versie 2.9.x was het een leuk spel hoor, maar vanaf versie 3 was er geen verbetering in de basis. Ergens daar ging het mis.

---

Wat zou een vernieuwde online editie van gothic mij goed doen, oh jeetje :+ :P

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 02:59:
[...]

Wat zou een vernieuwde online editie van gothic mij goed doen, oh jeetje :+ :P
Haha, ja daar heb ik vaak over gedroomd :+ Helaas lijkt dat bijna onmogelijk en heb ik me ook vaak afgevraagd hoe je dan de gameplay interessant houd. Alleen de universe lenen is niet genoeg, de manier van spelen en vertellen was juist zo sterk in Gothic.

Overigens; een mooie aanbieding op Steam: http://store.steampowered.com/sub/12075/

[ Voor 8% gewijzigd door TheNephilim op 12-12-2013 13:29 ]

• psychoclown
Erg benieuwd naar de Steambox / SteamOS :)

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Zo, Assassin's Creed II platinum trophy, en ben erachter gekomen dat AC eigenlijk niets voor mij is. Besturing laat het te vaak afweten en enorm repetitief. Het was (redelijk) leuk voor zolang het duurde, maar ik ga geen vergelijkbare AC meer in mijn PS3 knallen. Misschien BF ooit, omdat die heel anders schijnt te zijn.

• daan56666
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-10-2021
Niku schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:43:
Zo, Assassin's Creed II platinum trophy, en ben erachter gekomen dat AC eigenlijk niets voor mij is. Besturing laat het te vaak afweten en enorm repetitief. Het was (redelijk) leuk voor zolang het duurde, maar ik ga geen vergelijkbare AC meer in mijn PS3 knallen. Misschien BF ooit, omdat die heel anders schijnt te zijn.
Ik ben van plan komende kerstvakantie ACII te platinum'en. Is het een beetje leuk? Is het repetitieve echt zo erg? Ik dacht gehoord te hebben dat dat alleen in deel 1 echt storend was.

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Nouja, het is wel leuk op zich, maar op een gegeven moment was ik er redelijk klaar mee. Vooral die wall-jump besturing is echt brak, net als ze in de GameKings review toen der tijd zeiden, puur trial and error.
Heb er zeker wel plezier aan beleefd hoor, maar één van dit soort games is wel genoeg voor mij.

Die platinum trophy is trouwens super makkelijk, dus daar hoef je het niet voor te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

psychoclown schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:44:
Erg benieuwd naar de Steambox / SteamOS :)
Ik ook! Heb bij de aanschaf van een htpc voor m'n vader er zelfs een klein beetje rekening mee gehouden. Of die snel genoeg en compatibal is weet ik overigens niet, dual core A6 processor zou best wat moeten trekken. Er zijn vast minder veeleisende games die je zo leuk met vrienden of casual kan spelen.

Als SteamOS dan ook nog helemaal voldoet als media center, zie ik geen reden om het niet te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Inderdaad, ik ben zelf niet zo console-achtige-gamer maar een htpc staat natuurlijk wel in de woonkamer dus dan is de 'overstap' ook een stuk toegankelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

psychoclown schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 20:46:
Inderdaad, ik ben zelf niet zo console-achtige-gamer maar een htpc staat natuurlijk wel in de woonkamer dus dan is de 'overstap' ook een stuk toegankelijker!
Ja daarom! De console is voor mij slechts een manier voor 'fun' gaming. Dus gewoon even voor de lol, met vrienden, maar niet serieus. Met zo'n controller kun je namelijk niet echt serieus games besturen naar mijn mening :+

Maar... SteamOS zou een mooie middenweg zijn! Toch m'n eigen game lib, waarvan er vast wel enkele voor Linux geschikt zijn.

---

Btw; we krijgen thuis pups en het lijken er drie te zijn. Als er ook echt 3 pups geboren worden (en niet meer of minder) krijgen ze de namen (op papier):

Wings of Liberty
Heart of the Swarm
Legacy of the Void

De StarCraft 2 thrilogy, vet toch! 8) Ervoor en erachter nog de kennelnaam en andere meuk. De andere honden die we thuis hebben hebben namen uit het Guild Wars universum. Onze grootste reu (bijv.) heet <kennelnaam fokker> Molotov Rocktail at <onze kennelnaam>.

[ Voor 30% gewijzigd door TheNephilim op 18-12-2013 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 13:31
Komt er in 2014 nog een game zoals Anno 1404? ( dus niet games die er uit zien alsof ze uit 1404 komen xd )
Ik heb me dood gezocht maar ik kan op release lijsten bijna geen een game vinden.(op Banished na)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
TheNephilim schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:31:
[...]

Btw; we krijgen thuis pups en het lijken er drie te zijn. Als er ook echt 3 pups geboren worden (en niet meer of minder) krijgen ze de namen (op papier):

Wings of Liberty
Heart of the Swarm
Legacy of the Void

De StarCraft 2 thrilogy, vet toch! 8) Ervoor en erachter nog de kennelnaam en andere meuk. De andere honden die we thuis hebben hebben namen uit het Guild Wars universum. Onze grootste reu (bijv.) heet <kennelnaam fokker> Molotov Rocktail at <onze kennelnaam>.
Dat is nog eens dedication :P

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

rejer schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:46:
Komt er in 2014 nog een game zoals Anno 1404? ( dus niet games die er uit zien alsof ze uit 1404 komen xd )
Ik heb me dood gezocht maar ik kan op release lijsten bijna geen een game vinden.(op Banished na)
Niet dat ik weet, maar Anno 2070 is inmiddels wel bijna 2.5 jaar uit geloof ik. Al is 1404 nog wel het fijnste (hoop dat 'ie ooit weer op Steam komt :().

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

• psychoclown
Left 4 Dead 2 is nu gratis verkrijgbaar op Steam, snel oppikken dus als je dat al niet gedaan had!

Verwijderd

psychoclown schreef op donderdag 26 december 2013 @ 09:44:
Left 4 Dead 2 is nu gratis verkrijgbaar op Steam, snel oppikken dus als je dat al niet gedaan had!
Inderdaad, Valve geeft tijdelijk Left 4 Dead 2 weg.
Iemand zin om te multiplayen?

• ABD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 02:22

ABD

Ik word met de kerst altijd een beetje nostalgisch en ik had zin in "de goeie ouwe tijd". Ik vroeg me af of er nog mods(shooters) worden gespeeld op basis van UT/UT2003, zoals SF, TO of FO, of andere gratis CS achtige spellen die ik deze vakantie kan spelen. Ik ben al jaren uit de scene en het kriebelt een beetje. Tips?

UT2K4 heb ik geloof ik niet, maar UT en UT2K3 wel.

edit: vergissing, 2004 heb ik ook. Balen, die L4D 2 actie heb ik net gemist.

[ Voor 9% gewijzigd door ABD op 26-12-2013 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Alvast een knallend, strategisch en razendsnelle 2014 gewenst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

psychoclown schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 17:50:
Van hetzelfde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
ABD schreef op donderdag 26 december 2013 @ 22:46:
Ik word met de kerst altijd een beetje nostalgisch en ik had zin in "de goeie ouwe tijd". Ik vroeg me af of er nog mods(shooters) worden gespeeld op basis van UT/UT2003, zoals SF, TO of FO, of andere gratis CS achtige spellen die ik deze vakantie kan spelen. Ik ben al jaren uit de scene en het kriebelt een beetje. Tips?
Over UT en dergelijke mods weet ik niet veel, maar als je graag wat mods speelde op CS(S), zoals surfen of jailor, dan kan ik zeker Garry's Mod aanraden. Helemaal gratis is dat jammer genoeg niet, maar voor zo'n 5 euri kan je die gewoon meepikken op Steam en dat is het in mijn ogen zeker waard!
psychoclown schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 17:50:
Dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

nFo

nFo schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 22:19:
[...]

Een jaar later :+
Games waar ik naar uit kijk:
Deze moeten nog steeds uitkomen: :z

Tomb Raider
BioShock Infinite
The Last Guardian
Prey 2
Metal Gear Rising: Revengeance

Deze lijst plus de nieuwe titels voor dit jaar in willekeurige volgorde:

GTA V
Devil May Cry
Gears of War: Judgment
The Last of Us
Beyond: Two Souls
Dead Space 3
Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist
Deadpool
StarCraft II: Heart of the Swarm
Crysis 3
Sim City
South Park: The Stick of Truth
Tom Clancy's Rainbow 6: Patriots
Aliens: Colonial Marines
Ni no Kuni: Wrath of the White Witch
Home Front 2
The Elder Scrolls Online
God of War: Ascension
Grid 2
Watch Dogs
Star Wars 1313
Fortnite
Beyond Good And Evil 2
Metro: Last Light
Battlefield 4
Call Of Duty: Modern Warfare 4
Dark Souls 2
Dragon Age 3: Inquisition
Shadowrun Returns
FIFA 14
Total War: Rome 2
Command & Conquer
Company Of Heroes 2
Army of Two: The Devil's Cartel
Castlevania 2: Lords of Shadow
Lost Planet 3
Arma III
Agent
Rayman Legends
Metal Gear Solid: Ground Zeroes
Metal Gear Solid: The Phantom Pain
Remember Me
Sly Cooper: Thieves in Time
Een jaar later... :+

Toch nog de meeste games gespeeld op mijn lijst. 8)
Games waar ik naar uit kijk:

Metal Gear Solid: Ground Zeroes
Metal Gear Solid: The Phantom Pain
South Park: The Stick of Truth
Thief
Watch Dogs
Tom Clancy's The Division
Destiny
The Evil Within
Mad Max
Dark Souls 2
Broken Age
Hotline Miami 2: Wrong Number
Fortnite
Wolfenstein: The New Order

En wat nog meer ?
Even zoeken op het internet...

[ Voor 5% gewijzigd door nFo op 01-01-2014 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik heb een PS4 in bestelling staan die ik binnen een maand in huis hoop te hebben, maar ik zit met een dilemma qua gamekeus en hoop dat jullie mij daarbij kunnen helpen.

Ik heb voor 100 Euro aan Bol.com bonnen liggen en mijn idee was daarvoor 2 games te halen (idd, met een klein beetje aanbetaling :P). Fifa 14 staat daarbij buiten kijf, ik wil een voetbalgame hebben. Nu wil ik ook een FPS aanschaffen, eigenlijk alleen maar voor multiplayer. Ik twijfel over het volgende:

1) CoD: Ghosts. Ik heb een aantal titels van MW en BO liggen, en de laatste die ik gekocht heb (BO2) is zeer goed bevallen in de multiplayer. Ik lees alleen dat Ghosts weinig vernieuwend is en daarnaast ook grafisch ietwat tegenvalt, next-gen gezien.
2) BF4. Wat ik zo van screens en filmpjes zie ziet het er allemaal zeer goed uit, en ik wil toch eigenlijk ook wel een game die enigszins laat zien wat de PS4 kan. Alleen... wat me tegenhoudt is dat ik BF3 ook heb voor de PS3, maar deze in de multiplayer zeer weinig gespeeld heb, mede ook door MW en BO.

Dus, what to do? Aan de ene kant denk ik: laat ik BF4 maar weer eens een kans geven, en de schaal van de gevechten is echt wel wijs en het ziet er prachtig uit. Maar aan de andere kant zit ik misschien "veiliger" bij Ghosts, alleen ben ik dan weer bang dat het tegen gaat vallen.

Zijn er hier toevallig ervaringsdeskundigen die jarenlang vooral Modern Warfare en Black Ops gespeeld hebben en overgestapt zijn naar BF? :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

JimDB schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 20:45:
Over UT en dergelijke mods weet ik niet veel, maar als je graag wat mods speelde op CS(S), zoals surfen of jailor, dan kan ik zeker Garry's Mod aanraden. Helemaal gratis is dat jammer genoeg niet, maar voor zo'n 5 euri kan je die gewoon meepikken op Steam en dat is het in mijn ogen zeker waard!
Wat speel/doe jij dan allemaal i.c.m. Garry's MOD ?? Ik heb het ook, maar ik heb er eigenlijk nooit iets leuks uit gekregen : Alleen allerlei dingen die gruwelijk fout gingen, NADAT ik VEEL TE VEEL UREN bezig was :D

Eigenlijk had ik het allemaal moeten opnemen en dan ergens online gooien als "nero355@Garry's MOD EPIC FAIL moments :F " :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ABD schreef op donderdag 26 december 2013 @ 22:46:

UT2K4 heb ik geloof ik niet, maar UT en UT2K3 wel.

edit: vergissing, 2004 heb ik ook. Balen, die L4D 2 actie heb ik net gemist.
UT ('99): Tactical Ops heb ik al even niet aangeraakt, maar die scene leefde toen (half jaar geleden) nog volop. Verder is er Bunnytrack / Monster Hunter maar dat is uiteraard heel wat anders dan (i)CTF / (i)TDM. Tot slot dacht ik nog aan de diverse Sniper servers, maar het is eigenlijk al te lang geleden dat ik UT voor het laatst speelde. Ik weet nog wel dat de Clanbase ladder voor deze mod eigenlijk pas werd aangemaakt toen de hype rond deze mod alweer over zijn hoogtepunt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nu dat het het nieuwe jaar is hoop ik toch wel dat het hier iets harder gaat lopen! Zeker als je ziet wat de vraag is naar wat luchtiger kletsen over games ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Net The Last Of Us uitgespeeld (op hard). Wat. Een. Game. Magistraal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfoe... Ik heb echt een craplading games gespeeld dit jaar. Ik verdeel het altijd onder in games die in het jaar uitkomen en oudere games. En dan kom je tot de schrikbarende conclusie dat het toch ruim 60 games zijn geweest!

Pro-2013: 36
Air Conflicts: Vietnam (PS3)
AiRace Speed (3DS)
Batman: Arkham Origins (PS3)
Bioshock Infinite (PS3)
Call of Duty: Ghosts (PS3)
Castle of Illusion starring Mickey Mouse HD (PS3)
Castlevania: Lords of Shadow - Mirror of Fate (3DS)
Ducktales Remastered (PC)
Far Cry 3: Blood Dragon (PS3)
Final Fantasy XIV: A realm reborn (PS3)
Giana Sisters: Twisted Dreams (PS3)
God of War: Ascension (PS3)
Gran Turismo 6 (PS3)
GTA V (PS3)
Jak & Daxter collection (PS3/Vita)
Killzone Mercenary (Vita)
Last of Us, The (PS3)
Legend of Zelda: A Link between Worlds, The (3DS)
LEGO City: Undercover (WiiU)
Lone Survivor (PS3/Vita)
Luigi's Mansion 2: Dark Moon (3DS)
Metal Gear rising: Revengeance (PS3)
Ninja Gaiden Sigma Plus 2 (PS3)
Pikmin 3 (WiiU)
Puppeteer (PS3)
Rain (PS3)
Rayman Legends (WiiU)
Remember Me (PS3)
Resident Evil: Revelations HD (PS3)
Shin Megami Tensei IV: Devil Summoner: Soul Hackers (3DS)
SimCity (PC)
Sonic: Lost World (WiiU)
Soul Sacrifice (Vita)
Tearaway (Vita)
Tomb Raider (PS3)
Wonderful 101, The (WiiU)

Pre-2013: 28
Bayonetta (PS3)
Call of Duty: Modern Warfare (PS3)
Crysis 2 (PS3)
Dante's Inferno (360)
Darkness 2, The (PS3)
Dead Space 3 (PS3)
DJ Hero 2 (PS3)
Donkey Kong Country Returns (Wii)
Epic Mickey 2: The Power of Two (PS3)
F.E.A.R. (360)
Far-cry 3 (PS3)
Gravity Rush (Vita)
Heroes of Ruin (3DS)
LocoRoco (PSP)
Lollipop Chainsaw (PS3)
Max Payne 3 (PS3)
Paper Mario: Sticker star (3DS)
Playstation Allstars: Battle Royale (PS3/Vita)
Resistance 2 (PS3)
Resistance: Fall of Man (PS3)
SAW II: Flesh & Blood (PS3)
Skylanders: Giants (PS3/3DS)
Sonic & Knuckles (XBL)
Sonic the Hedgehog (XBL)
Sonic the Hedgehog 2 (XBL)
Sorcery (PS3)
Theme Hospital (PC)
Trine 2: Directors Cut (WiiU)
XCOM: Enemy Unknown (PS3)

Zoals je ziet... Een aantal games uit 2013, en een aantal games van ervoor... Ze zijn ook niet allemaal uitgespeeld. De meeste wel overigens. Ik had echt teveel tijd afgelopen jaar om games te spelen. Komend jaar verwacht ik weer een hoop van. Van de redactie van de gamesite waar ik voor schrijf kan ik zowiezo al Assassins Creed 3: Liberation HD verwachten... Das alvast een leuk bagin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Afgelopen jaar
- 120 games gespeeld
- Ruim 400 uur gespeeld (wat er geregistreerd is, echte aantal uur zal zeker vele malen hoger liggen)
- 512 achievements gehaald

Denk dat het een goed jaar was.

[ Voor 28% gewijzigd door solique op 07-01-2014 09:21 ]

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Met de wintersale van steam heb ik XCOM enemy within aangeschaft, en hoezeeer ik de remake van Fireaxis zeer geslaagd vind ben ik toch weer teruggevallen naar het orignele spel met extender.

Tijdens mijn zoektoch naar een betere launcher kwam ik ook weer xenonauts tegen welk ik twijfel om aan te gaan schaffen, maar in verband met het "vroeger was alles beter" syndroom Toch ook weer een bezoek gebracht aan openxcom.com

En omg, wat is dat sweet :D

De oude xcom, zonder de tekortkomingen van het oude spel, perfect draaiend zonder dosbox en volledig modbaar met yaml.

In mijn hoogmoed was ik meteen een superhuman game gestart, maar ik werd gruwlijk afgemaakt, daar de AI anders is dan in de originele game.

Afgelopen weekend al vele uurtjes in de game gestoken ,evenals in het modden :P

Aanrader voor liefhebbers van xcom (mits je uiteraard over de gedateerde graphics kan komen, wat imho ook wel charme heeft)

Orignele versie of steamversie van x-com is vereist omdat de originele datafiles gebruikt worden.

Waar ik eerst zeker wist dat ik Xenonauts wilde gaan halen, ligt dat nu in de hoek eigenlijk.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Dat dacht ik :9 Nog een weekje overigens, en dan worden ze geboren! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Denman schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 20:20:
Ik heb een PS4 in bestelling staan die ik binnen een maand in huis hoop te hebben, maar ik zit met een dilemma qua gamekeus en hoop dat jullie mij daarbij kunnen helpen.

Ik heb voor 100 Euro aan Bol.com bonnen liggen en mijn idee was daarvoor 2 games te halen (idd, met een klein beetje aanbetaling :P). Fifa 14 staat daarbij buiten kijf, ik wil een voetbalgame hebben. Nu wil ik ook een FPS aanschaffen, eigenlijk alleen maar voor multiplayer. Ik twijfel over het volgende:

1) CoD: Ghosts. Ik heb een aantal titels van MW en BO liggen, en de laatste die ik gekocht heb (BO2) is zeer goed bevallen in de multiplayer. Ik lees alleen dat Ghosts weinig vernieuwend is en daarnaast ook grafisch ietwat tegenvalt, next-gen gezien.
2) BF4. Wat ik zo van screens en filmpjes zie ziet het er allemaal zeer goed uit, en ik wil toch eigenlijk ook wel een game die enigszins laat zien wat de PS4 kan. Alleen... wat me tegenhoudt is dat ik BF3 ook heb voor de PS3, maar deze in de multiplayer zeer weinig gespeeld heb, mede ook door MW en BO.

Dus, what to do? Aan de ene kant denk ik: laat ik BF4 maar weer eens een kans geven, en de schaal van de gevechten is echt wel wijs en het ziet er prachtig uit. Maar aan de andere kant zit ik misschien "veiliger" bij Ghosts, alleen ben ik dan weer bang dat het tegen gaat vallen.

Zijn er hier toevallig ervaringsdeskundigen die jarenlang vooral Modern Warfare en Black Ops gespeeld hebben en overgestapt zijn naar BF? :)
Een redelijk bekend verhaal. Sinds 29 november 2013 heb ik ook een PS4 en FIFA 14 stond bij de aanschaf vast. Battlefield 4 ook nog gekocht en later Call Of Duty: Ghosts. Als ik nu na een maand terug kijk, heb ik het meeste FIFA 14 (met vrienden op de bank) gespeeld, daarna BF4, en COD:G maar een uurtje ofzo (deze had ik gekocht omdat vrienden met PS4 dit ook speelde). De Playstation Plus titels Contrast en Resogun heb ik ook veel gespeeld. Sowieso even goed kijken waar je je games koopt, er zijn leuke aanbiedingen te vinden.

Als ik de facturen hier bekijk:
PS4 Battlefield 4 China Rising Expansion Pack Edition € 44,49
PS4 Call Of Duty: Ghosts € 42,67
PS4 FIFA14 € 50,24
PS Plus 365 Dagen Abonnement € 37,50
PS Plus 365 Dagen Abonnement € 25,00
PS Plus 365 Dagen Abonnement € 37,49

Aardig wat uitgegeven in de eerste maand, maar de drie voor mij belangrijkste games in bezit en 1095 dagen PS Plus. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Zat zo eens in de kast te kijken wat mijn persoonlijke PlayStation 3 top 3 zou zijn, van games die ik gespeeld heb. Bij deze.

1. Ni No Kuni
2. The Last of Us
3. Skyrim

Met Uncharted 2 als goede vierde. Wat heeft de PS3 pracht exclusives gehad zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Voor mij is dit (zo uit me hoofd):

1. Uncharted 2: Among Thieves
2. Burnout Paradise
3. GTA V

Alle FIFA's (08 t/m 13) zijn hier enorm veel gespeeld en COD: World At War, Battlefield: Bad Company 2 en Battlefield 3 veel in Multi Player.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 07-01-2014 11:45 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Ik heb nog eens goed gekeken, en ga er een top 5 van maken.

1. Ni No Kuni
2. The Last of Us
3. The Elder Scrolls: Skyrim
4. Uncharted 2: Among Thieves
5. Fallout: New Vegas

Met als meest gespeelde online game het geweldige BF:BC2, maar staat niet in mijn top 5 omdat de singleplayer kut was. Maar man, wat hebben daar veel uren in gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Komt het volgende je bekend voor?

Je speelt een paar jaar een spel en hebt daarin een fijne guild/kin/clan of groep vrienden maar zodra je een ander spel gaat spelen verwateren de contacten, je ziet elkaar nog 1-2 per jaar (ingame of IRL meeting wanneer er echt een klik is) maar de teamspeak en/of Ventrilo server blijft angstig leeg? Wij wel, met een paar vrienden ;). We spelen nu al zo’n 15 jaar een aantal games maar vaak is het een komen en gaan van mensen op een handjevol maten na welke we nog regelmatig op TS zien. Of je joined een spel, er is een zeer actieve community op TeamSpeak maar deze blijken allemaal 14-18 jaar te zijn (niets mis mee maar soms zit er wel een leeftijdsverschil aangezien wij 35+ zijn of ouder) waardoor er niet echt een klik is.

Komt dit je bekend voor, ben je een Old Fella maar vrij open van geest en sta je open voor nieuwe spellen, onderling gezellig ouwehoeren en indien mogelijk of zin soms samenspelen, geef een gil en kom een keer langs. Ik kan je de TS gegevens per DM versturen.

Spellen welke we fanatiek gespeeld hebben:
  • Ultima Online
  • Darkfall Online
  • World of Warcraft
  • Diablo II
Spellen welke we nog steeds spelen:
  • Path of Exile
  • Diablo III
  • Hearthstone
  • World of Warcraft
  • Smite (testing)

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
TheNephilim schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 10:43:
[...]

Dat dacht ik :9 Nog een weekje overigens, en dan worden ze geboren! :o
Ik ben benieuwd! :P
Ngangatar schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:56:
Zelf speel ik (nog steeds) World of Tanks en daar ken ik een groot aantal oudere gamers (die veelal ook gewoon meedraaien met de 18-30 groep) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonard_nl
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-02 19:31
Ngangatar schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:56:

Je speelt een paar jaar een spel en hebt daarin een fijne guild/kin/clan of groep vrienden maar zodra je een ander spel gaat spelen verwateren de contacten, je ziet elkaar nog 1-2 per jaar (ingame of IRL meeting wanneer er echt een klik is) maar de teamspeak en/of Ventrilo server blijft angstig leeg? Wij wel, met een paar vrienden ;). We spelen nu al zo’n 15 jaar een aantal games maar vaak is het een komen en gaan van mensen op een handjevol maten na welke we nog regelmatig op TS zien. Of je joined een spel, er is een zeer actieve community op TeamSpeak maar deze blijken allemaal 14-18 jaar te zijn (niets mis mee maar soms zit er wel een leeftijdsverschil aangezien wij 35+ zijn of ouder) waardoor er niet echt een klik is.

Komt dit je bekend voor, ben je een Old Fella maar vrij open van geest en sta je open voor nieuwe spellen, onderling gezellig ouwehoeren en indien mogelijk of zin soms samenspelen, geef een gil en kom een keer langs. Ik kan je de TS gegevens per DM versturen.

Spellen welke we fanatiek gespeeld hebben:
  • Ultima Online
  • Darkfall Online
  • World of Warcraft
  • Diablo II
Spellen welke we nog steeds spelen:
  • Path of Exile
  • Diablo III
  • Hearthstone
  • World of Warcraft
  • Smite (testing)
Heb zelf ooit nog in de HC ladder van Diablo II gestaan. Good old times.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Vorig jaar verklaarden ze nog voor gek maar het ziet er naar uit dat ik toch gelijk ga krijgen. GTA V Q1 2014 op pc. (nog steeds niets officieels natuurlijk)
http://frontpage.fok.nl/n...0/gta-v-komt-naar-pc.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Q1 kan ik niet geloven. Zal wel naar de PC komen, maar niet zo snel. PU had er vandaag ook een bericht over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51
eL_Jay schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:51:
Vorig jaar verklaarden ze nog voor gek maar het ziet er naar uit dat ik toch gelijk ga krijgen. GTA V Q1 2014 op pc. (nog steeds niets officieels natuurlijk)
Er zijn inderdaad al meerdere geruchten welke rond gaan. Ook verschijnen er af en toe Youtube filmpjes wat van PC gameplay schijnt te zijn (hierin zie je ook een cursor in de menu's). De filmpjes worden echter snel offline gehaald en Rockstar zelf geeft helemaal niets vrij over een PC game release.

Denk dat hij toch wat later komt als Q1.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij vorige GTA games werd de PC versie enkele maanden voor release aangekondigd, dus Q1 lijkt me inderdaad wat optimistisch. Maar vooralsnog is het net zo gegaan als bij die eerdere games. Voor en vlak na de console release wordt er met geen woord gerept over een PC versie (maar ook niets ontkend), om zodoende te voorkomen dat mensen wachten op de PC versie ipv de console versie te kopen. Nadat de kerstverkopen binnen zijn volgt er dan in januari of februari een aankondiging en is de release van de PC versie ergens in mei/juni/juli. Wat dat betreft is het wel interessant dat de geruchtenmolen nu weer op gang komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

eL_Jay schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:51:
Waarom zou je voor gek verklaard zijn? Om Q1? Toch niet om of het wel of niet naar PC komt neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik verbaas me soms over het asociale gedrag in het voucher-topic.
Al moet ik me er natuurlijk gewoon niet aan ergeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

anandus schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:38:
Ik verbaas me soms over het asociale gedrag in het voucher-topic.
Al moet ik me er natuurlijk gewoon niet aan ergeren :P
Dat topic met de free keys bedoel je? Mij niet hoor, freeloaders zijn meestal het ergst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Weer enkele goede kickstarters tegenwoordig. Voor Kingdom Code Deliverance is al een topic aangemaakt, maar ik zou ook even schaamteloos reclame willen maken voor een meer niche project: La-Mulana 2. De remake van deel 1 staat spotgoedkoop op steam en kan nog best omschreven worden als Metroidvania genre meets Dark Souls en kan ik warm aanraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Famous schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:09:
Er zijn inderdaad al meerdere geruchten welke rond gaan. Ook verschijnen er af en toe Youtube filmpjes wat van PC gameplay schijnt te zijn (hierin zie je ook een cursor in de menu's). De filmpjes worden echter snel offline gehaald en Rockstar zelf geeft helemaal niets vrij over een PC game release.

Denk dat hij toch wat later komt als Q1.
Die van die KennethViper? Die heeft later toegegeven dat het gewoon een recording was afgespeeld in windows en synchroon de muis over menu liet gaan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

We kennen allemaal nog CBOAT van neogaf? Gaf meer foute dan juiste voorspellingen, maar werd toch opgehemeld op neogaf?
http://misterxmedia.livejournal.com/153933.html

oeps 8)7
Waarchuwing, de blog is heel pro xbox, maar de basis klopt wel: CBOAT heeft onwaarheden verspreid die gebacked werden door moderators, die gewoon dezelfde persoon bleken te zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door boe2 op 28-01-2014 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dat is best heftig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Eigenlijk heb ik gewoon te veel (verschillende) dingen te doen, kom bijna niet toe aan een potje fatsoenlijk gamen :o Heb me maar op Rust gestort, dat leek m'n vriendin wel leuk. Kost alleen wel veel tijd en we kunnen één onderdeel niet vinden om fatsoenlijk aan het bouwen te gaan. Details hè... anyway wat dat betreft heb je als schoolgaande tiener echt veel tijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Student met drukke stages in het ziekenhuis laat anders ook niet al teveel tijd over, zeker niet als je ook nog een leuke vriendin hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Op het beroepsonderwijs is dat soms ook wel lastig ja. Maar in de 3e en 4e op het voortgezet onderwijs had ik echt veel tijd. Op het MBO ook wel hoor, al gooide een 9 maanden durende stage van 40 uur per week wel wat roet in het eten :o

Mijn vriendin gamed gelukkig, dus zo spendeer je dan ook nog eens wat tijd samen, terwijl je toch keihard kan gamen! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Op voortgezet onderwijs maakte ik 40 uur in de week.. gamen :+

Dat scheelt inderdaad maar dan grijp je toch sneller naar diversiteit terwijl ik zelf bijv. (erg) competitief jarenlang éénzelfde spel kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Nou we hebben een tijdje fanatiek Dota 2 gespeeld met z'n vijven. Alleen kruipt het bloed waar het niet gaan gaan; Battlefield 4 heb ik geprobeerd, mwah :/ ... dus weer terug naar competitieve shooter (Warface, Insurgency) lijkt me helemaal vet. Zoals ooit America's Army was :o

Maar... Rust vind ik ook wel tof, het survival element met het craften. Alles bare minimum, dat is wel leuk. Het is nog wat saai en echt veel is er niet te doen, dus veel bouwen dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:09
TheNephilim schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:20:
Nou we hebben een tijdje fanatiek Dota 2 gespeeld met z'n vijven. Alleen kruipt het bloed waar het niet gaan gaan; Battlefield 4 heb ik geprobeerd, mwah :/ ... dus weer terug naar competitieve shooter (Warface, Insurgency) lijkt me helemaal vet. Zoals ooit America's Army was :o

Maar... Rust vind ik ook wel tof, het survival element met het craften. Alles bare minimum, dat is wel leuk. Het is nog wat saai en echt veel is er niet te doen, dus veel bouwen dan maar.
America's Army 2.0 was fantastisch, heb ik een aantal jaren met veel plezier met mijn vader kunnen spelen.
Wat een machtig spel was dat zeg, het was in de eerste updates écht moeilijk om het aantal punten te halen om de sniper training te mogen volgen. De SF update was ook geniaal, je eigen wapen samenstellen en een groter speelterrein. Jammer dat het daarna alleen maar bergafwaarts is gegaan.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb in december ac4bf gekocht voor de ps3. (coolblue rotterdam)
Nu zat daar eeen code bij die geldig was tot 31januari voor 9,99 update nar ps4 (wist ik niet)
vandaag de PS4 binnengehad en dus de code verlopen,zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt?
beetje raar dat dit kan,toch?
Pagina: 1 ... 10 ... 22 Laatste