Ik heb een PS4 in bestelling staan die ik binnen een maand in huis hoop te hebben, maar ik zit met een dilemma qua gamekeus en hoop dat jullie mij daarbij kunnen helpen.
Ik heb voor 100 Euro aan Bol.com bonnen liggen en mijn idee was daarvoor 2 games te halen (idd, met een klein beetje aanbetaling

). Fifa 14 staat daarbij buiten kijf, ik wil een voetbalgame hebben. Nu wil ik ook een FPS aanschaffen, eigenlijk alleen maar voor multiplayer. Ik twijfel over het volgende:
1) CoD: Ghosts. Ik heb een aantal titels van MW en BO liggen, en de laatste die ik gekocht heb (BO2) is zeer goed bevallen in de multiplayer. Ik lees alleen dat Ghosts weinig vernieuwend is en daarnaast ook grafisch ietwat tegenvalt, next-gen gezien.
2) BF4. Wat ik zo van screens en filmpjes zie ziet het er allemaal zeer goed uit, en ik wil toch eigenlijk ook wel een game die enigszins laat zien wat de PS4 kan. Alleen... wat me tegenhoudt is dat ik BF3 ook heb voor de PS3, maar deze in de multiplayer zeer weinig gespeeld heb, mede ook door MW en BO.
Dus, what to do? Aan de ene kant denk ik: laat ik BF4 maar weer eens een kans geven, en de schaal van de gevechten is echt wel wijs en het ziet er prachtig uit. Maar aan de andere kant zit ik misschien "veiliger" bij Ghosts, alleen ben ik dan weer bang dat het tegen gaat vallen.
Zijn er hier toevallig ervaringsdeskundigen die jarenlang vooral Modern Warfare en Black Ops gespeeld hebben en overgestapt zijn naar BF?