Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Earthworm Jim! Wow dat is lang geleden, alhoewel ik vorig jaar bij mij toenmalig vriendin het nog op de PS3 heb gespeeld ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zou het te maken hebben met het succes van Armikrog?

Man oh man, ik hoop dat deze Kickstarter het nog gaat halen: Dark Matter.

Ik vond Alien 3 echt een geweldig spel (en Metroid ook, trouwens), dus ik hoop dat het nog wat wordt.

[ Voor 70% gewijzigd door anandus op 05-07-2013 18:04 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

@ psy,

Was zeker de HD versie van hem(PSN) voor de ps3
YouTube: Earthworm Jim HD gameplay, PSN game for PS3

Ja we gaan heel wat jaartjes terug voor deze aardeworm maar lijkt me leuk als we echt een nieuwe game gaan krijgen, de vraag is dan moet hij in 2d of 3d?
anandus schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 18:03:

Ik vond Alien 3 echt een geweldig spel (en Metroid ook, trouwens), dus ik hoop dat het nog wat wordt.
Ziet er zeker interessant uit!

BTw een game wellicht al eerder genoemd waar ik toch ook wel naar uit kijk is good old Oddworld.

http://www.oddworld.com/2...orld-new-n-tasty-for-ps4/

[ Voor 59% gewijzigd door pino85 op 05-07-2013 18:10 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Yups, was inderdaad 'enkel' een remake maar alsnog wel erg leuk om weer zo tegen te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

psychoclown schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 18:25:
[...]

Yups, was inderdaad 'enkel' een remake maar alsnog wel erg leuk om weer zo tegen te komen :)
Helemaal mee eens, is zeker leuk om tegen te komen en te spelen.
Tegenwoordig kunnen we wellicht op gamevlak veel meer dan toen maar toch, die goede oldies doen me zeker nog wel wat :)!
Als hier een remake van komt en ook van oddworld dan ben ik sowieso happy, al helemaal als men toch dicht bij de roots gaat blijven, er zijn veel voorbeelden waar dat niet gebeurd en dat het helaas niet zo succesvol blijkt te zijn/onherkenbaar voor de mensen die er mee zijn opgegroeid.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja maar het hoeft soms helemaal niet zo super ingewikkeld te worden om leuk te wezen.
Zo heb ik nog kort Rayman: Origins kunnen spelen op haar PS3 en dat zat echt heel leuk in elkaar. 'Zo eenvoudig' maar tig keer mooier, smoother en veel effects die voorheen niet mogelijk waren. Het valt niet te vergelijken met een spel als bijv. Skyrim maar dat hoeft ook niet zou je denken echter vaart de industrie de koers waar het geld ze naar toe draagt (en ook wel enigszins te begrijpen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Er was toch ook iemand bezig met Jazz Jackrabbit opnieuw te maken :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:29

TheAnthonyNL

PC Gamer

nero355 schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 01:30:
Die ene 3d gemaakt op de unreal engine ( Wikipedia: Jazz Jackrabbit 3 ) ? zoja nee dat is gestopt. Verder zou dat wel tof zijn als er een nieuwe jazz jackrabbit uitkwam :D.

Btw wat vinden jullie dat steam nu momenteel ook oude games weer released ?

Zoals apogee throwback pack , duke nukem classic pack ?

Persoonlijk wel awesome maar toch ...

[ Voor 8% gewijzigd door TheAnthonyNL op 07-07-2013 11:58 ]

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 18:03:

Doet me ergens denken aan Heart of Darkness. Er is nog wat tijd te gaan, maar ze zitten nog niet eens op 10% van het benodigde bedrag. Ze kunnen dus nog wel wat hulp gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:50
De simulators worden steeds vreemder. Mijn wenkbrauwen fronsten al bij Farm Simulator en European Bus Simulator. Maar dit slaat werkelijk alles.
Robot Vacuum Simulator 2013 gratis verkrijgbaar

Robot Vacuum Simulator 2013 is gratis verkrijgbaar via de website van de ontwikkelaar.

Ontwikkelaar Stolidus Simulations volgt Robot Vacuum Simulator 2012 op met een nieuwe versie. De PC-game laat spelers een huis schoonmaken met een automatische stofzuiger. De game bevat een multiplayermodus voor twee spelers.

Robot Vacuum Simulator 2013 is gratis te downloaden via de officiële website.

:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51
'comes a new and exciting' :X

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Weet niet of hier mensen zijn die Giant Bomb regelmatig bezochten maar de videogame industrie is erg onverwachts een kleurrijk en geliefd persoon kwijt geraakt vandaag:

http://www.giantbomb.com/...avis-1979-2013/1100-4685/

Bizar, de man was pas 34 jaar en vorige week getrouwd. Je kunt je haast niet voorstellen hoe zijn vrouw zich moet voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:28
nero355 schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 01:30:
Hulde aan diegene! JJR1+2+3 worden hier nog dagelijks door meerdere personen gespeeld, zou ook meteen een exemplaar kopen mocht er een nieuwe uitkomen!

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
kazuka schreef op maandag 08 juli 2013 @ 20:36:
Weet niet of hier mensen zijn die Giant Bomb regelmatig bezochten maar de videogame industrie is erg onverwachts een kleurrijk en geliefd persoon kwijt geraakt vandaag:

http://www.giantbomb.com/...avis-1979-2013/1100-4685/

Bizar, de man was pas 34 jaar en vorige week getrouwd. Je kunt je haast niet voorstellen hoe zijn vrouw zich moet voelen.
Die reacties op gamespot van die tributefilm.. zielig, maarja.. that's the internet.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
Ik ben op zoek naar een paar leuke andere games die ik binnenkort een keer zou willen spelen.
Daarbij heb ik jullie hulp/tips nodig.

Wat heb ik oa tot nu toe gespeeld?:

-Jazz Jackrabbit1,2,3
-Quake1
-Driver
-Need For Speed
-Gta VC, SA(MP)
-Worms
-Train/flight simulator
-Rollercoaster
-Battlefield Play4free
-Sonic Generations

Ik heb laatst expres een notebook gekocht die zware games aan moet kunnen, dus in principe hoef ik niet te kijken naar hardware specs. Wel op te letten dat ik beperkte bandbreedte voor online heb. Ik weet totaal niet wat ik leuk vind en heb een flinke onderbreking gehad(+/-4 a 6 jaar), niet echt meer gegamed dus moet er weer inkomen. Kunnen jullie een paar games tippen die ik zou kunnen spelen? Die echt de moeite waard zouden kunnen zijn? Uiteraard voor pc, andere consoles zoals PS2/3, XboX, Gamecube hebben we niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Om heel eerlijk te zijn heb je echt verdomd weinig gemist bij de grote spelers in de afgelopen 4-6 jaar, het zijn de kloon wars geweest, de ene sequel na de andere etc.

Wat echter wél de moeite waard is, is de golf van indie games die ons heeft overspoelt. Het zijn niet altijd super graphics, maar de gameplay is vaak vele malen beter dan de meeste AAA-producties.

Overigens, ik zou je graag wat spellen willen aanraden, zowel AAA als indie, maar je voorkeur is *nogal* breed :D
Is er iets specifieks waar je naar op zoek bent, een bepaald genre? (Ja, je geeft zelf al aan dat je het niet weet)
Anders kan je namelijk net zo goed gewoon de "Best of 2012", etc, lijsten gaan bekijken :)

[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 15-07-2013 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:05

PromoX

Flying solo

timmie1 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:14:
Ik ben op zoek naar een paar leuke andere games die ik binnenkort een keer zou willen spelen.
Daarbij heb ik jullie hulp/tips nodig.
Trine 1 + Trine 2, op dit moment voor nog geen 5 euro te koop op Steam. Vanwege de Summer Sale is Steam sowieso wel goed om in de gaten te houden. Genoeg leuke games die voor weinig aangeschaft kunnen worden.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

anandus schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:22:
Om heel eerlijk te zijn heb je echt verdomd weinig gemist bij de grote spelers in de afgelopen 4-6 jaar, het zijn de kloon wars geweest, de ene sequel na de andere etc.

Wat echter wél de moeite waard is, is de golf van indie games die ons heeft overspoelt. Het zijn niet altijd super graphics, maar de gameplay is vaak vele malen beter dan de meeste AAA-producties.

Overigens, ik zou je graag wat spellen willen aanraden, zowel AAA als indie, maar je voorkeur is *nogal* breed :D
Is er iets specifieks waar je naar op zoek bent, een bepaald genre? (Ja, je geeft zelf al aan dat je het niet weet)
Anders kan je namelijk net zo goed gewoon de "Best of 2012", etc, lijsten gaan bekijken :)
Dit. De massas steengoede indie games hebben me terug een pc gamer gemaakt, terwijl ik jarenlang een overtuigde consolegamer was. Als bonus zijn je games nog een stuk goedkoper ook :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
En kopen jullie ze echt of downloaden jullie ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel al een tijdje met de gedachten om mijn fysieke PC Collectie van de hand te doen (niet alles in Windows 7/8 compatible). Loont dat de moeite om bijvoorbeeld op Marktplaats/eBay te zetten of is daar geen vraag meer naar?

Dan koop ik verder enkel de digitale versies van games die ik nog wel zou willen spelen.

@Timmie1: Op dit moment is de Steam Summer Sale gaande. Daarin komen genoeg games voorbij die je voor een gering bedrag kunt uitproberen. Alleen de lijst die je zelf aanlevert, is nogal wisselend qua genre. Trine is inderdaad wel een goede tip, verder lijkt GTA IV dan wel een veilige keuze. Qua indies denk ik aan Torchlight (en deel 2), Braid of Stacking (puzzel-adventure met Matroesjka poppen) om maar wat te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:12:
Ik speel al een tijdje met de gedachten om mijn fysieke PC Collectie van de hand te doen (niet alles in Windows 7/8 compatible). Loont dat de moeite om bijvoorbeeld op Marktplaats/eBay te zetten of is daar geen vraag meer naar?
Ik zou het via Marktplaats niet meer doen, teveel negatieve verhalen over o.a. oplichting, beschadigingen en zoekrakende goederen. Ebay kan nog wel, maar is vaak buitenland zie ik net.
Dan koop ik verder enkel de digitale versies van games die ik nog wel zou willen spelen.

@Timmie1: Op dit moment is de Steam Summer Sale gaande. Daarin komen genoeg games voorbij die je voor een gering bedrag kunt uitproberen. Alleen de lijst die je zelf aanlevert, is nogal wisselend qua genre. Trine is inderdaad wel een goede tip, verder lijkt GTA IV dan wel een veilige keuze. Qua indies denk ik aan Torchlight (en deel 2), Braid of Stacking (puzzel-adventure met Matroesjka poppen) om maar wat te noemen.
Aha, Steam dus. Veel van gehoord. Ik heb het alleen niet zo meer op downloaden, vooral omdat ik gedowngrade ben...

Ik weet dat het genre wisselend is, het is dan ook een wilde lijst van spellen die ik geprobeerd ben en waar ik door mee ben gegaan. Lijst begint overigens geloof ik ergens 1998-1999-2000... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ook een site om in de gaten te houden is GOG.com, deze heeft ook regelmatig sale en ze hebben *onwijs* veel topgames :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:38
AC 2 nu gratis te downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em nu ook gratis...

:) ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Zo, de controverse zit nog altijd erg hoog:
Caayn in 'nieuws: Koerswijziging Microsoft maakt day-one-update Forza 5 noodzakelijk'

Op moment van schrijven 15 +3 votes, 18 +2 votes, 18 +1, 23 0-scores en 8 keer -1 :Y)
Welke score terecht is is een discussie apart, maar het toont wel hoe zwaar de meningen verdeeld zijn over de richting die MS wou uitgaan :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Zou handig zijn als je erbij vertelt wáár ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gok xbox360 gold :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:36

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:12:
Dat loont. Of vooral, dat kan best lonen. Op V&A staat genoeg spul te koop ook. Hell, ik koop daar zelf genoeg oude pc games. Zeker als je er gewoon goed voor gezorgd hebt raak je dat nog wel kwijt. Levert (tenzij je echt iets bijzonders hebt) geen kapitalen op maar toch. Ik heb sowieso interesse :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dat ligt eraan wat voor games dat zijn.
Als het oude games zijn kan het waarschijnlijk wel. Vroeger was de licentie van games altijd mediumgebonden toch (m.a.w. de enige vorm van DRM was kopieerbeveiliging)?

Hedendaagse games kun je niet tweedehands verkopen omdat ook retail copy's moeten worden geactiveerd op een online account. In het begin ging het vaak om een apart account (dat je speciaal moest aanmaken), Gamespy of een EA-account, steeds vaker gaat het om Origin danwel Steam danwel uPlay.

[ Voor 12% gewijzigd door Compizfox op 22-07-2013 19:21 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat om echt oude games, die lang niet altijd compatible zijn met Windows 7/8. Ik heb nog geen compleet overzicht, maar het gaat onder meer om Railroad Tycoon 3, oude Sim City's, Desperados, Commandos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-09 23:56

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Hoi allemaal ik zoek een game die ik samen met mijn broertje kan doen ik heb wel een paar eisen:

1- Moet op de laptop kunnen runnen (pricewatch: HP Pavilion g6-1180sd (LZ176EA)

2- Moet op lan kunnen

3- Moet leuk zijn :+

Ik zoek rts, fps, shooter, rpg, strategy (eigenlijk alles wel)

ook zou ik graag een survival game willen (minecraft loopt slecht op de laptop)

games die we al hebben:

Counter strike source(loopt en is super), Minecraft(loopt slecht op laptop), Starmade, SupCom Fa(loopt redelijk en vinden we leuk), Terraria, Simcity(vinden we saai)

Alvast bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Torchlight 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 19:23

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

dungeon defenders?

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

bedankt voor de reacties!

Heb torchlight 2 al gespeeld vergeten bij te zetten...

Dungeon defenders ziet er wel leuk uit ga ik proberen!

Iemand nog een survival game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Je kan Dungeon defenders op hardcore spelen zodat het ook survival is. Of misschien betekend survival iets anders?

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

rockhopper schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:56:
[...]

Je kan Dungeon defenders op hardcore spelen zodat het ook survival is. Of misschien betekend survival iets anders?
Iets als dit http://survivetheforest.com/ horror mag er gewoon in zitten dus, Maar het survival aspect moet echt blijven. Honger, Drinken, Slaapplek en Vuur enzo zijn wel goede survival dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ah oke, ik versta onder survival meer als overleef wave na wave monsters, probeer zo ver mogelijk te komen en dood = dood = einde oefening.

Mja plenty vuur in Dungeon defenders, als het je ding is kan je je ranger een vlammenwerper geven en je hebt vuurvallen (creëer je eigen hel), maar honger/drinken/slaapplek (real life survival dus) zal je inderdaad niet gaan tegenkomen.

Qua samenspel ik neem dat je de grote namen wel gehad hebt? Portal 2 bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

rockhopper schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:30:
Ah oke, ik versta onder survival meer als overleef wave na wave monsters, probeer zo ver mogelijk te komen en dood = dood = einde oefening.

Mja plenty vuur in Dungeon defenders, als het je ding is kan je je ranger een vlammenwerper geven en je hebt vuurvallen (creëer je eigen hel), maar honger/drinken/slaapplek (real life survival dus) zal je inderdaad niet gaan tegenkomen.

Qua samenspel ik neem dat je de grote namen wel gehad hebt? Portal 2 bijvoorbeeld?
Portal 2 op xbox 360 ja.

In Homworld 2 op de pc uit mijn sig kan ik de camera niet draaien, Iemand idee hoe dat kan?

-EDIT

Met vuur bedoel ik kampvuur, Maar dat wist je wel denk ik :+

[ Voor 4% gewijzigd door Djesse8999 op 13-08-2013 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:44
Mortal kombat! Kan ook op 1 pc mocht de laptop em niet trekken :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Ik had een vraagje, en hopelijk kunnen jullie me hier me helpen.

Ik wil enkel nog digitale aankopen doen van games. De reden waarom maakt allemaal niet uit.
Kan ik GTA 5 eigenlijk van launch dag kopen op de Xbox 360 marketplace? Of is dat pas vanaf Xbox One dat games vanaf dag 1 beschikbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Sagat schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:34:
Mortal kombat! Kan ook op 1 pc mocht de laptop em niet trekken :D
We hebben mortal combat dc universe op xbox al gedaan was wel leuk maar begon zaai te worden, Met meer mensen zou het wel goed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
X-Fighter schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:58:
Ik had een vraagje, en hopelijk kunnen jullie me hier me helpen.

Ik wil enkel nog digitale aankopen doen van games. De reden waarom maakt allemaal niet uit.
Kan ik GTA 5 eigenlijk van launch dag kopen op de Xbox 360 marketplace? Of is dat pas vanaf Xbox One dat games vanaf dag 1 beschikbaar zijn?
Het blijft altijd afhankelijk van de publishers, of ze hem ook via digitale kanalen beschikbaar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
SinergyX schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:28:
[...]

Het blijft altijd afhankelijk van de publishers, of ze hem ook via digitale kanalen beschikbaar maken.
Dat is wel minder, of ja nu weet ik dus nog niets :D

Verwijderd

Hallo,

Ik speel metro last light best vaak maar ik ben vast komen te zitten in de ondergrondse tunnels.
Ik heb geen munitie meer als ik tegen die beesten moet vechten.
Laatst heb ik de rpk gekocht met Microsoft points en dan ga ik naar zo'n wapenhandelaar waar ik die rpk moet ophalen. Maar dan moet ik ook nog eens 90 ammo betalen.
Kunnen jullie mij helpen?

Verwijderd

Ik heb vandaag lekker een halve dag Call of Duty 4 Modern Warfare gespeeld, story-line in 4/5 uur uitgespeeld en toen nog was multiplay.

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 22:06:
Ik heb vandaag lekker een halve dag Call of Duty 4 Modern Warfare gespeeld, story-line in 4/5 uur uitgespeeld en toen nog was multiplay.
Wel met pauzes mag ik hopen :+

Verwijderd

Tuurlijk :)
Ik ben niet een Die hard gamer die echt daadwerkelijk uren achter elkaar zit te gamen, maar gewoon een uurtje gamen en dan iets anders doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 22:11:
Tuurlijk :)
Ik ben niet een Die hard gamer die echt daadwerkelijk uren achter elkaar zit te gamen, maar gewoon een uurtje gamen en dan iets anders doen.
Ik trek dat tegenwoordig ook niet echt meer. Ik heb 'vroeger' echt uren achter elkaar Socom II gespeeld. Tegenwoordig ben ik wel tevreden als ik 1.5 uur achter elkaar heb volgehouden en dan ben ik ook klaar voor die dag. Of dat nu te maken heeft met het feit dat mijn algemene concentratieboog dramatische is afgenomen of dat het iets anders is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:28:
[...]

GTA Online komt wel digitaal beschikbaar en ik meen GTA V ook op PSN te hebben gezien, maar nog niet als preorder. Wel een themapagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Tweakers,

Zoals iedereen die dit forum checkt wel weet, komt er dit jaar een shitload aan vette games uit. Watch_Dogs, Battlefield 4, Assassin's Creed IV enz.. Ik kijk persoonlijk heel erg uit naar de 3 laatst genoemde games. Watch_Dogs omdat het echt iets nieuws is en het concept me heel erg aanspreekt, Battlefield 4 krijgt gewoon de meest epische MP evah en de setting van AC4 lijkt mij echt heel vet.

Nu is natuurlijk mijn vraag: Naar welke games kijken jullie uit en waarom? En ga je de nieuwe consoles halen? enz.

Alvast bedankt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zagre
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 14:57
Rome 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:57
DayZ Standalone.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DayZ Standalone lijkt mij idd ook erg vet en Rome 2 wil ik ook misschien nog wel gaan checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:00
Niet een beetje te vroeg voor dit Topic?

SCII HotS
The Last of us zijn tot nu toe de titels voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 10:06:
Wat is het hier stil zonder humble bundle keys >.>
Klopt , had je nog wat gewonnen de vorige keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 10:34:
[...]

Klopt , had je nog wat gewonnen de vorige keer?
Nope, was heel hard op zoek naar een gratis BF3 key maar die was steeds meteen weer weg :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 10:55:
[...]

Nope, was heel hard op zoek naar een gratis BF3 key maar die was steeds meteen weer weg :<
Ik kreeg een paar uur later dan verwacht nog een key omdat ik toch de eerste was voor die key...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Je kunt er ook gewoon €4 voor betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris Smoove schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 11:01:
Heb alleen op het moment geen 4 euro...Maar misschien als iemand nog een van mijn aanbiedingen koopt...Iemand heeft 17 euro of een 9800gtx geboden voor mijn Mugen 3 koeler...Weet niet of ik voor geld of de GPU ga doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydr
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:30

ydr

Verwijderd schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 11:03:
[...]

Heb alleen op het moment geen 4 euro...Maar misschien als iemand nog een van mijn aanbiedingen koopt...Iemand heeft 17 euro of een 9800gtx geboden voor mijn Mugen 3 koeler...Weet niet of ik voor geld of de GPU ga doen :P
Je hebt nog ruim tien dagen om vier euro bij elkaar te sprokelen en de hele bundle te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Niet om lullig te doen, maar voor dit soort dingen hebben we De Gamelounge toch? :)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris Smoove schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 11:01:
LOL inderdaad , maar gratis is nog beter natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
  • Laatst online: 09:50
Verwijderd schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 12:05:
[...]

LOL inderdaad , maar gratis is nog beter natuurlijk...
4 euro is haast gratis, zeker gezien wat men er voor krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HannesB schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 12:07:
[...]

4 euro is haast gratis, zeker gezien wat men er voor krijgt.
Weet het, maar moet ge wel 4 euro hebben..Ik heb net al mijn zakcentjes aan waterkoeling uitgegeven duuusseeh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Verwijderd schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 12:08:
[...]

Weet het, maar moet ge wel 4 euro hebben..Ik heb net al mijn zakcentjes aan waterkoeling uitgegeven duuusseeh.
En dan geen 4 euro overhebben na aanschaf van waterkoeling. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agoNITE schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 12:11:
[...]

En dan geen 4 euro overhebben na aanschaf van waterkoeling. :/
Nope, heb zelfs 3 euro teveel uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritual
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13-09 08:59
Gta V en Battlefield 4, de online gameplay van deze spellen wordt geweldig volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

MrVegeta schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 11:11:
Niet om lullig te doen, maar voor dit soort dingen hebben we De Gamelounge toch? :)
Modbreak:Yep, topic "De beste games van 2013" gemerged met "De Gamelounge".

Een apart topic voor de beste game(s) van 2013 kan misschien wel later dit jaar worden aangemaakt, maar dan denk ik eerder aan november of december. Dan heeft iedereen ook de mogelijkheid gehad om de echt grote titels te kunnen spelen (zoals GTA 5, Call of Duty, FIFA, Battlefield, Watch_Dogs, etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Verwijderd schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:24:
Hallo Tweakers,

Zoals iedereen die dit forum checkt wel weet, komt er dit jaar een shitload aan vette games uit. Watch_Dogs, Battlefield 4, Assassin's Creed IV enz.. Ik kijk persoonlijk heel erg uit naar de 3 laatst genoemde games. Watch_Dogs omdat het echt iets nieuws is en het concept me heel erg aanspreekt, Battlefield 4 krijgt gewoon de meest epische MP evah en de setting van AC4 lijkt mij echt heel vet.

Nu is natuurlijk mijn vraag: Naar welke games kijken jullie uit en waarom? En ga je de nieuwe consoles halen? enz.

Alvast bedankt! ;)
Verrek..dit topic nog niet eerder gespot :P
BF4 komt hier waarschijnlijk wel weer in huis, lekkere game om met wat bekenden te spelen op de regenachtige avonden ;) WatchDogs is zeker eentje die m'n belangstelling heeft..maar The Witcher 3 (epic reeks, prachtig en goed herspeelbaar) en de nieuwe Splinter Cell komen er zeer waarschijnlijk vrij rap na de release.

Ben de laatste jaren wat meer op de aanbiedingen aan het letten en kan gerust even geduld opbrengen als ik de MP niet speel, bijvoorbeeld door Humble Bundles of een Steam Sale. Ook hoef ik niet zo nodig hoesjes en collectors editions, digitale download is wat mij betreft ook prima. Verkopen kun je ze vrijwel toch niet meer omdat ze aan een systeem zijn gekoppeld (Steam, Origin, Uplay) en ze nemen ruimte in ;)

Consoles heb ik geprobeerd: Wii was ff leuk, Nintendo DS grappig voor op het nachtkastje, Xbox 360 met Kinect ook even leuk, maar doe mij maar een toetsenbord, muis en pc met voldoende power: veelzijdiger en mooier..en prettiger gamen :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke games zit ik te wachten?...Hmmm....Nou, nummer 3 spellen van Valve, zoals een groot aantal mensen ook wel zal doen...Al hemenaal nadat ze zeiden dat ze 3 grote verassingen in petto hebben, en ze zijn aan het werk op een Source Engine 2. Ik kan niet wachten op wat next-gen Valve games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Arnhem gaat op 1 sept. a.s.(zondag) een Fifa(Ps3 competitie plaatsvinden buiten bij het musis sacrum op een superscherm. Hier zal ook de Vitesse-jeugd club aan meedoen. Dit zal van 14.00 tot 16.00 uur gaan plaatsvinden. Kun je niet missen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interlude
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:35
Waarom heeft battlefield van die stomme naambordjes, als ik aanval zoek ik geen tegenstanders maar naambordjes zodat ik ze kan neerknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Verwijderd schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:24:
Hallo Tweakers,

Alvast bedankt! ;)
Star Citizen!

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvanD
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-07-2021

BvanD

Humans are...disgusting

Hallo allemaal!
Ik lees al jaren(5?) mee op het tweaker forum en dan vooral in de sectie Spielerij.
Uiteindelijk dacht ik:'Ik doe eens gek en ik meld me aan!' Ik hoop dat dit de goede plek is om mezelf even voor te stellen btw. O-)

Kort iets over mezelf:
25 jaar, woon in Zwolle en geef les op een basisschool(invalbasis atm)en mijn nick is eigenlijk al sinds MOH:AA Manneke.
MOH:AA was dan ook het eerste spel wat ik echt intensief heb gespeeld en deed dit ook in clanverband op Clanbase. Ik zat toen in FOH en #easy.compagnie.

Nu speel ik voornamelijk Diablo 3, FIFA, Total War en Borderlands 2.
Rome total war 2 en fifa 14 al gepreorderd

Heel belangrijk de inhoud van mijn kast en wat ik nog meer bezit:
PC
AMD 955 BE
ati radeon 4890 1 gig
4 gig ram
(heb destijds een BBG gamingsysteem overgenomen) zal ongeveer 3 jaar geleden zijn.

Daarnaast ben ik in het bezit van een PS3

Ik lees al wel jaren mee maar moet nog een beetje wegwijs worden op het forum. Ik probeer meestal wel eerst zelf goed te zoeken voordat ik iets vraag dus als ik een keer een domme vraag stel dan hoop ik dat het me vergeven wordt ;)

Mocht je meer willen weten dan zie ik wel een dm'tje verschijnen.

Groet van een mede-tweaker.(finally ;) )

[ Voor 0% gewijzigd door BvanD op 02-09-2013 15:58 . Reden: typo ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Manneke-2577/hero/8271539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Welkom :D
Lang leve Zwolle ;). Waar woon je ergens in Zwolle?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvanD
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-07-2021

BvanD

Humans are...disgusting

Wipstrik de gekste:)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Manneke-2577/hero/8271539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Modbreak:Dit topic maar nieuw leven ingeblazen... BvanD heeft een goede OP gemaakt, hij is een gamer... dus... dit topic kan hier, in Hardware & Spielerij Algemeen, wel blijven staan. :)

Poging twee :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Welkom, BvanD! En succes met het volspammen van fifa en diablodraadjes :) Niet echt mijn games, maar ik ben sowieso meer een lurker dan een poster hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Uniciteit schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 16:48:
[modbreak]Dit topic maar nieuw leven ingeblazen... BvanD heeft een goede OP gemaakt, hij is een gamer... dus... dit topic kan hier, in Hardware & Spielerij Algemeen, wel blijven staan. :)[/modbreak]
Poging twee :$
Huh? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ons lieve modje bedoeld dat we ons hier mogen voorstellen mochten we hier de behoefte aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:39:
Ik denk dat ons lieve modje bedoeld dat we ons hier mogen voorstellen mochten we hier de behoefte aan hebben.
Ah jah, nu je het zegt :9

---

En nu is het gamelounge :p

[ Voor 6% gewijzigd door TheNephilim op 04-09-2013 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmkay..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Maar... vanavond keihard gamen! Ben er nog niet uit of het StarCraft 2 of Dota 2 word, maar ik ga vast zelfs nog wel streamen :D

http://nl.twitch.tv/trxnephilim/profile

Edit: GF calling, daar gaat m'n gameavondje ;w

[ Voor 12% gewijzigd door TheNephilim op 04-09-2013 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Zo ik heb D3 aangeschaft. Lekker gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheNephilim schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:34:
Maar... vanavond keihard gamen! Ben er nog niet uit of het StarCraft 2 of Dota 2 word, maar ik ga vast zelfs nog wel streamen :D

http://nl.twitch.tv/trxnephilim/profile

Edit: GF calling, daar gaat m'n gameavondje ;w
Mijn vriendin zou maar al te graag samen met me gamen. da´s pas leuk x3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Humble weekly Bundle gekocht! Morgen misschien met mijn co-op buddy en zijn broer ff wat lulz beleven.

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 21:37:
[...]

Mijn vriendin zou maar al te graag samen met me gamen. da´s pas leuk x3
Ja die van mij normaal ook, maar ze was bij een vriendin en vroeg of ik ook nog langs kwam. Ze is deze week begonnen met school, dus omdat we elkaar dan toch al minder zien hè.

Maar goed, vanavond herkansing, nu eerst hard aan het werk! :o

• psychoclown
Stream je vaak? Heb je veel followers?

Ik probeer in de weekenden te streamen en mijn aantal followers en viewers neemt gestaag toe. Probleem is dat er veel WoT streamers zijn de (bijna) dagelijks streamen en dus veel vaste viewers hebben. Gelukkig begint mijn (goede) speelstijl en tactische inzicht in het spel interesse te wekken bij veel van de viewers die beter willen worden in het spel.

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

psychoclown schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:26:
Stream je vaak? Heb je veel followers?

Ik probeer in de weekenden te streamen en mijn aantal followers en viewers neemt gestaag toe. Probleem is dat er veel WoT streamers zijn de (bijna) dagelijks streamen en dus veel vaste viewers hebben. Gelukkig begint mijn (goede) speelstijl en tactische inzicht in het spel interesse te wekken bij veel van de viewers die beter willen worden in het spel.
Neuj, nog geen 'echte' followers :+

Normaal gesproken meerdere malen per week wel aan het streamen, Dota 2 of StarCraft 2. Ben alleen niet zo goed, maar als we met een paar mensen zijn met TeamSpeak aan, kan ik me voorstellen dat best grappig is om ons te zien n00ben :9

Maar netjes, als je een beetje groei ziet, dan heb je toch een beetje eer van je stream! :D

• psychoclown
Mja ik doe het enkel voor de fun en probeer op die manier de community van WoT wat bij te leren. Daarnaast betekent meer viewers en meet chatactivity meer followers dus dan kun je zien dat het ineens hard kan gaan. Hetzelfde heb ik met mijn YT channel die ook af en toe wat groeispurts doormaakt als er weer wat nieuwe subscribers vrienden erover vertellen.

Verwijderd

Ik upload op Youtube onder de naam Rottenbrains Scaredycat...Moet alleen goede 100% gratis video editing software hebben, of eens software kopen.

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

psychoclown schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:47:
Mja ik doe het enkel voor de fun en probeer op die manier de community van WoT wat bij te leren. Daarnaast betekent meer viewers en meet chatactivity meer followers dus dan kun je zien dat het ineens hard kan gaan. Hetzelfde heb ik met mijn YT channel die ook af en toe wat groeispurts doormaakt als er weer wat nieuwe subscribers vrienden erover vertellen.
Ja precies, als je eenmaal viewers hebt, dan kan het heel hard gaan! Zal je vods eens bekijken, ben benieuwd hoe je dat doet 8)

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Zo de tijden van de 360 lijken bijna over.. Maar sowieso haal ik nog GTAV en BF4 voor die console.

Voor de volgende console ga ik denk de PS4 halen. Waarom weet ik niet echt, 360 is perfect bevallen qua performance.
Alleen heb ik dus wel bepaalde PS3 exclusives gemist, zoals bv. Gran Turismo, Last of Us en de Uncharted games. Die lijken me echt nog onwijs vet, dus twijfel of ik nog een PS3 moet scoren snel of dat ik gewoon beter op HD remakes kan wachten voor de PS4.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

SemperFidelis schreef op donderdag 05 september 2013 @ 12:03:
Zo de tijden van de 360 lijken bijna over.. Maar sowieso haal ik nog GTAV en BF4 voor die console.

Voor de volgende console ga ik denk de PS4 halen. Waarom weet ik niet echt, 360 is perfect bevallen qua performance.
Alleen heb ik dus wel bepaalde PS3 exclusives gemist, zoals bv. Gran Turismo, Last of Us en de Uncharted games. Die lijken me echt nog onwijs vet, dus twijfel of ik nog een PS3 moet scoren snel of dat ik gewoon beter op HD remakes kan wachten voor de PS4.
wacht op de ps4 launch, koop een tweedehandse ps3+massas games voor 150 euro en dan ben je weer een jaar verder vooraleer je behoefte hebt aan een next-gen :)

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Kijk dat is een best goed idee! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Had vanavond weer een game-avondje gepland, maar dat weer niet door. Naar de Bioscoop! :o Hopelijk daarna nog even stream met een paar biertjes erbij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Kreeg van de week een berichtje van iemand die wel geïnteresseerd was in hoe mijn livestreams zijn en wat ik livestream. Vanavond zal ik weer een tijdje online gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Gisteren weer eens fijn gegamed! :p Ook meteen gestreamd, had alleen m'n mic in OBS uitstaan, dus je hoort mij niet :+

http://www.twitch.tv/trxnephilim/c/2894148

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Na vele, vele jaren van het spelen van MMO's heb ik dit weekend besloten om "cold turkey" te gaan.
Ik heb alle 3 de MMO's die ik nu nog speelde verwijderd en ga er geen tijd meer aan besteden.
Ben begonnen van Ultima online in 1997(denk ik) en heb daarna toch wel bijna elke MMO in meerdere of mindere mate gespeeld.
Met name het lange wachten in FF14 hebben mij doen besluiten om eens te kijken hoe ik mijn game tijd anders kan indelen.

Ook is de lijst met nog te spelen games in Steam schokkend lang :)

MMO's zijn een te grote "time sink" geworden plus ik vind ze langzamerhand toch wel minder aantrekkelijk dan de "oudjes"

Voelt wel vreemd moet ik eerlijk bekennen :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Iusedto schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:08:
Met name het lange wachten in op? FF14 hebben mij doen besluiten om eens te kijken hoe ik mijn game tijd anders kan indelen.

Ook is de lijst met nog te spelen games in Steam schokkend lang :)
Mja steam backlog heeft een boel met impulskoopjes enzo te maken. (althans bij mij)
Ik ben twee jaar geleden cold turkey gestopt met FF11 geen spijt van, maar soms mis ik het nog steeds.

Pagina: 1 ... 9 ... 22 Laatste