Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart hermans
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-09-2021
Eagleman7 schreef op zondag 14 november 2010 @ 19:57:
Ik heb hem eerst gedownload, maar daar de singeplayer liep ook niet 100% soepel ( ook omdat ik de patch nog niet heb wss )

Maar 6 uur singleplayer is een beetje weinig, maar ik las dat de multiplayer wel het uitgebreidst ooit was dan alle andere cod's?
ja dat wel je hebt echt super vrede game modes naast de bestaande waar je je cod points (punten die je in games als TDM verdiend ) kan inzetten en de eerste 3 van die speciale match krijgen dan een bepaald aantal cod points :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagleman7
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-07 03:01
Dat is wel nice die punten die je kan uitgeven, voorderest nog hele nieuwe dingen vergeleken met MW 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart hermans
ja nieuwe wapens en killstreaks maar de ouwe vertrouwde AK u en AK zijn er ook in enzo.
Je hebt wel leuke dingen om te doen je kan een eigen playercard maken helemaal zelf costumizen en bij perk 1 hoort elk perk bij een bepaalde outfit enzo kortom genoeg om op te noemen ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart hermans
Maarja het probleem met lage fps /drops in MP is er bij MIJ nog steeds na de patch en mijn systeem kan dit spel met gemak draaien maar de hoop een nieuwe patch is er nog dus ik kan nog wel effe wachten ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshuatree
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 16:41
Heeft iemand misschien ook dat er in de Combat Training maar 1 :'( tegenstander is terwijl toch echt in de settings 9 tegen 9 staat??
Ik wil graag wat streaks testen maar dat duurt zo eeeeeeerg lang....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 13:17
na het downloaden van deze config loopt bij mij alles soepel:
http://www.mediafire.com/?k48j6l5r4ws52d8
op request eff gepost ;)

http://www.callofduty.com...vj3ojutr5s813hqg0kpui4g46

komt van deze topic

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-09 22:37
ik kan nu dus gewoon alweer geen zombie online spelen. vanmiddag lukte het na lang proberen, maar ik heb nu in het afgelopen uur 3x een poging gedaan. Het is nu zelfs zo erg dat ik niet eens een lobby meer in kom. beetje jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weekend heb ik maar 1 mapje kunnen spelen... Daarna ging het helemaal mis.
In het startmenu heb ik al last van freeze en mijn geluid valt daarbij ook uit... Als ik 10 seconden wacht kan ik weer mijn muis bewegen en vervolgens weer hetzelfde probleem. Als ik dan uit nood maar op 'quit' druk zie ik dat steam op 'no connection' staat.

Mijn pc voldoet aan de minimale instellingen!
Heb een asus radeon hd 5770, heb de nieuwe updates, heb steam er vandaag opnieuw opgezet en ook BO... niets helpt.

Zou mijn aansluiting op modem niet goed (meer) zijn? hebben meer mensen hier nog steeds last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nick_haak schreef op zondag 14 november 2010 @ 13:35:
Iemand een idee waar dit vandaan kan komen?
Ik gok - Windows' special key combinations (5 maal SHIFT, etc, etc, etc). Plaktoetsen, etc. Je kent het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
koekjeh schreef op zondag 14 november 2010 @ 20:41:
na het downloaden van deze config loopt bij mij alles soepel:
http://www.mediafire.com/?k48j6l5r4ws52d8
op request eff gepost ;)

http://www.callofduty.com...vj3ojutr5s813hqg0kpui4g46

komt van deze topic
Ik lees ook verder in dat topic :

"And btw i bet you get more FPS just because the graphics settings (aka r_picmip, sm_enable) are on low/off now. That's the only real difference and the added settings shouldn't have any affect. "

Ik krijg hier echt sterk een dejavu met Half-life 1 en stuttering..

Lees " The Half-Life 2 Stuttering Problem

This site is a collection of information on a problem with Half-Life 2 that has plagued many players of this otherwise excellent game. This problem is characterized by a sudden massive drop in frame rate when turning corners or moving into new areas of the game. These drops are usually accompanied by looping or stuttering sound during the frame rate drop which is how most people become aware of the problem. Aside from these isolated drops in frame rate, the game is otherwise perfectly smooth. These sudden drops kill the immersion and lead to a very frustrating experience. Below you will find additional details on this problem, some theories, and all responses from Valve on this problem."

Als ik het goed heb was dat probleem ontstaan door het pre laden van textures..
Nu ga ik echt heel ver uit de box denken, maar dit spel gebruikt namelijk ook gebruik van pre loading textures.

Ik zie dit namelijk op de 360 versie waar ik hem ook op speel tamelijk vaak gebeuren.
Het gebeurd altijd als ik een nieuwe map inkom. Dan zie ik sommige textures namelijk ook een vertraging hebben ( net als in mass effect 1 alleen niet zo erg) .

Ik merk dat aan de texture van mijn wapen. of als ik een map inloop dan zie ik allerlei textures ineens duidelijker worden. Ook zie ik dit vaak op de posters en de muur textures. Ook als je verder in de map kijkt dan zie je het.

Als je er op gaat letten dan zie je het de hele tijd gebeuren.

Ik kan het verkeerd hebben maar de fixes die de hele tijd uitkomen zijn allemaal gebaseerd op de textures...

shoot me if i am wrong ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Trollen doen we maar ergens anders en niet op tweakers.

[ Voor 90% gewijzigd door psychoclown op 15-11-2010 10:58 ]

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
innerchild schreef op zondag 14 november 2010 @ 20:59:
[...]
Verhaal over HL2 en textures.
Ikzelf denk dat het evt. aan de ragdolls kan liggen, omdat de final killcam ALTIJD hapert en daarop zie je die ragdolls (dode ventjes) soms heel gaar flubberen en wegvliegen. En als ik zelf sterf dan blijft hij ook vaak hangen, ook dan moet mijn ventje vallen. Dus dunno, maar er is wel iets met de ragdolls, anders knallen ze soms ook niet weg bij de final killcam.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
leuk hoor net weer 3 levels en een aantal onmogelijk te halen challenges kwijt geraakt doordat de stats gewoon niet opgeslagen zijn. Zeer kreupel systeem nog. Zeker omdat zodra er 1x iets niet lukt met opslaan je gelijk teurggaat naar de laatste backup om het maar zo te noemen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dstyle_nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 14:28
Het ligt echt niet alleen dat systemen van de mensen hier hoor. Ook ik ondervind problemen.

Core i7 920,
12gb OCZ reaper geheugen
ATI 5850

Zou prima moeten lopen maar dat doet het niet, het is een niet goed afgewerkt spel. Geluids probleem blijf ik ook maar houden.

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
BlackOps heeft een probleem met Win_7 64 bits !!!!!!!!!!

Op XP 32 bits draait het geweldig, alleen kan ik het probleem niet vinden in Win_7 64x :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffie500
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-07 08:50
Gvd 3 levels kwijt na een paar potjes lekker spelen.
Heeft iedereen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:34

aex351

I am the one

Misschien omdat XP Directx 9 is en Windows 7 Directx 11? Het is immers een Directx 9 spel.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Nu online

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ik ondervind op dat gebied geen problemen meer. De eerste dag dat ik speelde (donderdag - stomme tnt...) had ik er erg veel last van, de laatste 2 dagen totaal geen last meer van gehad en al is mijn pc niet slecht, is het zeker geen top of the line.

AMD Phenom II x3 710 (2.6Ghz)
Radeon 4890 OC
4GB geheugen
Windows 7 64bit
1920x1200 maxed op 4x AA na. Ga nog wel een keer hoger proberen.

Ik heb wel op het moment het probleem dat die lang op het downloading game settings beeld blijft hangen...

[ Voor 18% gewijzigd door Benjamin- op 14-11-2010 23:13 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Laatst online: 12:04
voegt niets toe

http://www.tek-9.org/foru...ial_bo_fps_fix-52887.html
Dat heeft mij aan een veel soepelere gameplay geholpen! Probeer het maar eens uit!

[ Voor 60% gewijzigd door Pim. op 15-11-2010 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
voegt niets toe

[ Voor 98% gewijzigd door Pim. op 15-11-2010 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Die config file doet toch niets meer dan alle settings heel laag zetten? Ik wil wel meer FPS, maar als de game dan super lelijk is hoeft het ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Zijn er nog mensen wiens wapen jammed? Ik ondervind geen enkel probleem buiten de final kill lag en weaponjams. Echter loopt dat wapen wel 90% van de tijd vast.. Enkel snipers werken zoals ze moeten :s

6GB geheugen, HD 5870 & core i5 750 hier.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:30

beuker19

Killerbeuker is so OP

Janic schreef op zondag 14 november 2010 @ 23:05:
Gvd 3 levels kwijt na een paar potjes lekker spelen.
Heeft iedereen hier last van?
Ik ben zo over het hele weekend wel 40k aan xp kwijt +cod points.
+de challanges die ik heb gehaald
Wordt er schijt ziek van. :r
Ik denk dat we naar de punten kunnen fluiten. :(

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
voegt niets toe

[ Voor 93% gewijzigd door Pim. op 15-11-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
  • Laatst online: 10-03-2024
Stel je eens niet zo aan man, raar ventje :') Het spel draait perfect voor TALLOZE mensen. Niet alleen mij en Warhamstr. Dus doe eens niet zo angry videogame nerd achtig, want je gedrag slaat echt nergens op. Anyway, 1920x1200 alles op max met deze specs :

Manufacturer:
memememe!
Processor:
AMD Phenom(tm) II X3 710 Processor (3 CPUs), ~2.6GHz
Memory:
4094MB RAM
Hard Drive:
1.5 TB (1500GB)
Video Card:
ATI Radeon HD 4870
Monitor:
Samsung Syncmaster T240 HD
Sound Card:
Realtek High Definition Audio
Speakers/Headphones:
Trust 2.1 set. With remote control. It sucks.
Keyboard:
Microsoft Comfort Curve keyboard
Mouse:
CM Storm Advance
Mouse Surface:
Desk
Operating System:
Windows Vista™ Ultimate (6.0, Build 6002) Service Pack 2 (6002.lh_sp2rtm.090410-1830)
Motherboard:
MSI 790-GX
Computer Case:
Antec Three Hundred

Schaamteloos gekopieerd van XFire. OS is outdated maar /care. Soms wel wat gestutter, maar een simpele reboot van CoD fixed dit :/
speedzor schreef op zondag 14 november 2010 @ 23:34:
Zijn er nog mensen wiens wapen jammed? Ik ondervind geen enkel probleem buiten de final kill lag en weaponjams. Echter loopt dat wapen wel 90% van de tijd vast.. Enkel snipers werken zoals ze moeten :s

Mensen.. het is hier CALL OF DUTY. Een arcade shooter. Je wapens lopen echt 100% NIET vast.

[ Voor 27% gewijzigd door Pim. op 15-11-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
  • Laatst online: 10-03-2024
Achievements en ranks verdwijnen omdat de sync met Steamcloud niet goed is. Dit kan door oa overload komen, of je laat ze simpelweg niet syncen en drukt gelijk je PC uit. Zet Steam cloud gewoon uit (Rechtermuisknop op game in steam game lijst, properties, updates en dan onderaan SC uitzetten) en shiz zal gefixed zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door cheesefrog op 14-11-2010 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Nu online

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Eerst kwam ik nog met heel veel geduld in een spel, maar nu is dit ook alweer over... nu staat die oneindig lang op server te connecten.

Ze mogen hier toch echt weleens sneller achteraan, je betaald het volle pond voor een nieuw spel en je krijgt gigantisch veel bugs. Ik vraag me dan ook erg af of ze dit niet hadden kunnen voorkomen door bijvoorbeeld een public beta.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 09:59
beuker19 schreef op zondag 14 november 2010 @ 23:35:
[...]

Ik ben zo over het hele weekend wel 40k aan xp kwijt +cod points.
+de challanges die ik heb gehaald
Wordt er schijt ziek van. :r
Ik denk dat we naar de punten kunnen fluiten. :(
Jammer net precies hetzelfde, dat snap ik echt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldin
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-09 21:51
RoaDHouse schreef op zondag 14 november 2010 @ 22:54:
BlackOps heeft een probleem met Win_7 64 bits !!!!!!!!!!

Op XP 32 bits draait het geweldig, alleen kan ik het probleem niet vinden in Win_7 64x :X
Ik heb van dit probleem geen last. Draai prima op windows 7 64bit HP vanaf de release.

Soms alleen een gigantische server lag, het verschilt echter per server wanneer ik lag. soms draait ik beter op een server van 100+ ping dan 1 van 30 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Goldin op 15-11-2010 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
cheesefrog schreef op zondag 14 november 2010 @ 23:36:
[...]

Stel je eens niet zo aan man, raar ventje :') Het spel draait perfect voor TALLOZE mensen. Niet alleen mij en Warhamstr. Dus doe eens niet zo angry videogame nerd achtig, want je gedrag slaat echt nergens op. Anyway, 1920x1200 alles op max met deze specs :

Manufacturer:
memememe!
Processor:
AMD Phenom(tm) II X3 710 Processor (3 CPUs), ~2.6GHz
Memory:
4094MB RAM
Hard Drive:
1.5 TB (1500GB)
Video Card:
ATI Radeon HD 4870
Monitor:
Samsung Syncmaster T240 HD
Sound Card:
Realtek High Definition Audio
Speakers/Headphones:
Trust 2.1 set. With remote control. It sucks.
Keyboard:
Microsoft Comfort Curve keyboard
Mouse:
CM Storm Advance
Mouse Surface:
Desk
Operating System:
Windows Vista™ Ultimate (6.0, Build 6002) Service Pack 2 (6002.lh_sp2rtm.090410-1830)
Motherboard:
MSI 790-GX
Computer Case:
Antec Three Hundred

Schaamteloos gekopieerd van XFire. OS is outdated maar /care. Soms wel wat gestutter, maar een simpele reboot van CoD fixed dit :/

[...]

Mensen.. het is hier CALL OF DUTY. Een arcade shooter. Je wapens lopen echt 100% NIET vast.
Raar dat het op jou pc soepel loopt. Op mijn E8400 @ 3.0ghz en HD4850 en 4GB werkgeheugen heb ik op low settings nog framedrops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Moet zeggen dat ik vanavond goed kon spelen.
En ja dat ik 3 keer hetzelfde wapen vrijspeel zal wel komen omdat hij de settings niet goed heeft gesynct ofzo .
Was level 20 en ineens had ik -13000 XP voor het volgende level nodig. Daarna verder spelen en was toen al weer Level 22. Gewoon doorspelen dus. :)

En laten we aub niet gaan flamen of roepen dat het spel soepel loopt bij je eigen PC bak (hoe snel die ook is..)
Probeer in ieder geval mee te denken met diegene die problemen hebben.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Sinds beide patches, (laten we hopen dat die patch van 180MB ook nog komt), draait mijn singleplayer heerlijk. Ik heb schaduwen nu wel uitgezet en AA zoals eerder genoemd van 4 naar 2 gezet. Van sommige gevechten heb ik nu wel echt genoten zelfs, vloeiend en soepel.

De multiplayer blijft hier echter drama en gewoon onspeelbaar. Hopelijk lost 1 grote patch dit op deze week en wordt het net zo genieten als van de singleplayer voor mij, en de rest 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

speedzor schreef op zondag 14 november 2010 @ 23:34:

Gister merkte ik het voor het eerst. Ik dacht eerst dat ik mijn magazijn had leeggeschoten en dat ik moest herladen maar het gebeurde ook wanneer ik nog geen schot had gelost. Herladen helpt wel omdat je daarna weer kan schieten maar als nog nog niet hebt geschoten kun je nog niet herladen en dan moet je van wapen wisselen, daarna kun je weer schieten.

Ik dacht dat het aan mijn muis lag en dat bleek niet zo te zijn. Wat het wel is, dat weet ik niet maar het heeft mij wel wat kills gekost. Ik ga voor de zekerheid een driverupdate doen al is het wel gek dat het zich ineens voordoet.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
Lizardz schreef op maandag 15 november 2010 @ 00:38:
[...]

Raar dat het op jou pc soepel loopt. Op mijn E8400 @ 3.0ghz en HD4850 en 4GB werkgeheugen heb ik op low settings nog framedrops.
yep, klopt iets echt niet. Had me E8400, naar 3.8Ghz opgeklokt maar haalde niks uit... Ook vraagt het spel maar 15-20% van men videokaart... (GTX460 1gb.) Op 800x600 krijg ik nog ministotters, (op cod4 constant 500 fps en BO ~60 op 800x600, klopt dus iets niet :P).
Het komt erop neer dat er ergens in de code (engine of niet) een fout zit die ervoor zorgt dat het spel niet soepel loopt, maar er is hoop! ze zijn er mee bezig, jonges heb geduld, het komt goed ;) :>

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook niet nodig

Ik heb nooitgezegd dat deze game kut is. Inhoudelijk qua gameplay vind ik hem top. Daarom baal ik ervan dat hij slecht draait op een systeem dat ruimschoots voldoet aan de minimale eisen. Kijk eens naar het CPU en GPU gebruik. Dat slaat nergens op. En dan heb jij het over onkunde. Ik ben zelf ICT'er en weet prima mijn zaakjes te regelen. Dat het bij mij niet lekker loopt ligt aan de slecht geoptimaliseerde engine en ja, als je een dikke CPU hebt, heeft ie minder snel last van haperingen. Ik blijf erbij dat jij in dit topic alleen maar actief bent om te treiteren. Personen bij wie BO niet goed draait af te zeiken met onvolwassen opmerkingen. En dan zeggen dat ze maar een console moeten kopen. :')

On topic: zijn er nog meer mensen die een support vraag hebben ingediend bij Activision? Ik had dat gisteren gedaan maar zie vervolgens onder mijn account de vraag niet terug bij "Questions" terwijl die daar wel zou moeten staan. Verder ook geen bevestigingsemail ontvangen.

[ Voor 37% gewijzigd door Pim. op 15-11-2010 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:53
Ook ik had last van stotters en lage FPS.
Nu ben ik geupgrade van een core2duo (okok E6400) naar een X4 en alles draait als een zonnetje.

Kennelijk wil BO toch graag een zware quadcore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
..knip..

Nog mensen hier die problemen ondervinden op een HD5770? Ik heb hier:

Athlon II X3 435 @ 3.55Ghz
HD5770 @ 953Mhz / 1321Mhz
4GB Kingstone Valueram 1333Mhz C9 @ 1333Mhz C8 .
Asrock 870 Extreme3

Ik blijf noemenswaardige hangups krijgen wanneer ik via steam online speel. Hierbij loopt mn CPU constant op 100%, maar mijn GPU slechts op 40 - 60%...

Dit is (neem ik aan) een bekend probleem?

Owja: Wanneer ik black ops opstart, steam eruit trap, en dan steam weer activeer wil het wel (voor een paar uur). Dan loopt mn GPU gewoon lekker op 80 - 90%. En mn CPU ook op 80 - 90% .

Alles maxed out op 1920x1080.

Ik weet dus 100% zeker dat het wel maxed out wil, maar gewoon "normaal" het spel opstarten via steam zorgt voor random hangups ect.

Edit: @ Hieronder. 100% AMD platform dus. Het spel speelt perfect, maar "hangt" wel random in de MP en Zombie modus. Normaal heb ik gewoon constant 47FPS (Capped voor jumps), zonder FPS cap schiet hij van 50 - 55FPS naar 125FPS... Het is dus geen FPS probleem of een PC die hangt.

[ Voor 27% gewijzigd door psychoclown op 15-11-2010 11:03 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:41

Mystikal

It never hurts to help!

[TLT]Lynx schreef op maandag 15 november 2010 @ 08:53:
Nu ben ik geupgrade van een core2duo (okok E6400) naar een X4 en alles draait als een zonnetje.

Ik begin steeds meer te denken dat het ligt aan Intel versus AMD. Kan iemand dat bevestigen? Als ik bij RFFN kijk, hebben 4 mensen een Quad Core.

2 PC's met een:
Processor Intel Core 2 Quad Q9550 (2,83/1333/12MB)

1PC met een:
Processor AMD Phenom II X4 945 AM3 Box

1PC met een:
Processor AMD Phenom II X4 965 AM3 Black Box

Beide AMD lopen ergggg goed. Beide Intel's lopen niet goed. Terwijl de Intel's betere Graka's hebben.

Ik ben graag benieuwd naar de mensen die hem goed of slecht draaien of ze een Intel of een AMD hebben.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Voor alle mensen die geinteresseerd zijn in updates van het development team, of die graag een vraag willen stellen omtrent features: http://twitter.com/pcdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Mystikal schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:03:
Ik begin steeds meer te denken dat het ligt aan Intel versus AMD. Kan iemand dat bevestigen? Als ik bij RFFN kijk, hebben 4 mensen een Quad Core.
Nee, ik draai alles helemaal lekker op een Intel i7 870.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Gisteren weer geprobeerd en het was speelbaar! Eindelijk!
Speel met:
E8500
4gb ram
GTX280

Single player speelt ook vrij soepel. Heel af en toe nog wat lichte framedrops in multiplayer maar niet irritant iig.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Beide AMD lopen ergggg goed. Beide Intel's lopen niet goed. Terwijl de Intel's betere Graka's hebben.

Ik ben graag benieuwd naar de mensen die hem goed of slecht draaien of ze een Intel of een AMD hebben.
Ik heb een Core 2 Duo (2.66 Ghz) en deze loopt erg laggy. Constant tussen de 90 en 100 % CPU gebruik, zelfs na de patch. Loopt echter wel iets beter na de patch. De GPU wordt echter bijna niet gebruikt. Het hele probleem zit 'm in de slechte optimalisatie. Maar ja, dat krijg je met een directe console port. De engine maakt gewoon amper gebruik van de GPU. Vandaar dat het weinig uitmaakt. Ach, ik was al van plan binnenkort eens te upgraden. Ik denk dat ik dat maar met enige voorrang ga doen. Te zot voor woorden eigenlijk dat deze game pas lekker draait met een quad core maar het is niet anders. Of er in deze verschil is tussen Intel of AMD kan ik helaas niet bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:41

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:18:
[...]

Ik heb een Core 2 Duo (2.66 Ghz) en deze loopt erg laggy. Constant tussen de 90 en 100 % CPU gebruik, zelfs na de patch. Loopt echter wel iets beter na de patch. De GPU wordt echter bijna niet gebruikt. Het hele probleem zit 'm in de slechte optimalisatie. Maar ja, dat krijg je met een directe console port. De engine maakt gewoon amper gebruik van de GPU. Vandaar dat het weinig uitmaakt. Ach, ik was al van plan binnenkort eens te upgraden. Ik denk dat ik dat maar met enige voorrang ga doen. Te zot voor woorden eigenlijk dat deze game pas lekker draait met een quad core maar het is niet anders. Of er in deze verschil is tussen Intel of AMD kan ik helaas niet bevestigen.
Let op! Een quad core is geen garantie! zie mijn eerdere post. Een maat van mij heeft 2 quad's gekocht en daarmee is ie nog steeds laggy! Dus kijk uit wat je doet!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Na installatie van de patch loopt het spel super hier, ook kun je nu redelijk snel de filmpjes wegskippen en gewoon snel door het (belachelijke)menu scrollen. Maar toch blijf ik zeggen dat MW2 een stuk beter liep, en minstens net zo mooi.

Specs :

E8400 @ 4GHz
2x2Gb Dominator
GTX260 216
Win 7 Ultimate, 64-bits
Laatste Detonator drivers enz. enz.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt grappig. Ik haal op alles vol open net zoveel frames als met een UBER low config. Maar dan ook echt alles low he. r_picmip, r_lodscalebias die dingen. Echt het ziet er niet uit! En nog maar 25fps he :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldin
  • Laatst online: 02-09 21:51
[...]

2 PC's met een:

1PC met een:

1PC met een:

Ik draai hem ook met een AMD Phenom II X4 965 Black Edition @ 4Ghz helemaal vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ik heb gisteren voor het eerst redelijk kunnen spelen op een:

- Core 2 Duo E6600
- Ati X1900XT
- 4 GB geheugen
- Windows 7 x64

Alles loopt goed en de server browser werkte gisteren ook weer goed.

Misschien iets met ATi en Nvidia kaarten?

[ Voor 9% gewijzigd door TiMMieJ op 15-11-2010 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:13
Ik werd er gister toch wel str*ntziek van, online op de ps3.. ik en 3 vrienden konden maar niet bij elkaar in een party komen, invite na invite! (30-40min geprobeerd)
Toen besloten om zelf gewoon online te gaan en maar doorgegeven dat ze moeten proberen sessie te joinen, wonderbaarlijk genoeg werkte het! dit terwijl de game sessions zo vol zitten normaal gesproken :S

Activision/Treyarch heeft al aangegeven bezig te zijn met een patch, nou voor mij kan dit niet snel genoeg komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Meer mensen die niet online kunnen omdat de servers niet beschikbaar zijn?

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

[TLT]Lynx schreef op maandag 15 november 2010 @ 08:53:

Nee hoor, de meeste servers zijn gerestart. Ik heb namelijk nergens last meer van, terwijl ik dat eerst wel had. En ik heb niets veranderd aan mijn hardware...zelfs geen drivers geupdate. Met mijn i7 had ik ook alleen maar hickups en stotteren als het wat druk werd op het scherm...nu dus niet meer.

Dus het ligt niet aan je cpu dat het beter gaat...ze hebben de boel gefinetuned ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TiMMieJ schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:18:
Ik heb gisteren voor het eerst redelijk kunnen spelen op een:

- Core 2 Duo E6600
- Ati X1900XT
- 4 GB geheugen
- Windows 7 x64
Heb jij geen last van haperingen? Dat je om de zoveel seconde een stottering in je beeld hebt? Ik heb een E6750. Op welke snelheid draait jouw CPU, of draait ie stock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
not done

[ Voor 98% gewijzigd door Pim. op 15-11-2010 10:53 ]

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:26:
[...]

Heb jij geen last van haperingen? Dat je om de zoveel seconde een stottering in je beeld hebt? Ik heb een E6750. Op welke snelheid draait jouw CPU, of draait ie stock?
kheb ook een E6750 die op stock draait.

Sinds die update heb ik nergens meer last van.. af en toe nog is een stottering maar niet dat je er veel last van hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
..knip..

Blijf het vervelend vinden die hangups.. Het is gewoon geen preformance probleem, want zonder steam gaat alles normaal.

[ Voor 98% gewijzigd door psychoclown op 15-11-2010 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
[...]

Ik heb ook geen last van happeringen.. Terwijl ik dat wel in begin had.

System specs:

Intel Core 2 Quad Q6600 (@ 2.4 GHZ)
P35_Ds4
2x2GB Data DDR2 800 HMZ
Win7 Ultimate x64
HD5770 OC

Beeldsettings:

1280x1024 (@ 75 HMZ)
AA x4
Details Extra (high)

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

[...]

Ik heb alles stock draaien en geen last van stotteringen. Eerder last van onkunde dat ik niet frag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Modbreak:Even een duidelijk waarschuwing hier.

Trollen, flamen of gewoon naar doen is nog steeds niet de manier waarop we met elkaar omgaan hier. Ik verwacht dat we respectvol communiceren en anders verwacht ik dat een paar mensen hun mailbox kunnen gaan checken aangezien je met een ban niet bij je DM's kan.

short and sweet: behave !

p.s. als je twijfelt of dit over jou gaat dan gaat het dus inderdaad over jou !

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
Nounou Pim. Ferme taal.

Een paar galbakken zitten het topic stelselmatig te saboteren, maar als er iemand wat van zegt, dan grijp je in omdat je één woordje te ver vind gaan. Dreigementen in de PM: de melding dat je je niet gaat verdiepen in de materie, maar mij gaat aanpakken als ik nog een keer wat durf te zeggen.

Kortom: Je hebt zojuist een vrijbrief gegeven aan diegenen die het topic lopen te saboteren, daar je de mensen aanpakt die er wat van zeggen. Slim aangepakt moet ik zeggen...

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 16:17
ik heb dit ook al gepost in het normale topic, maar misschien weet iemand dit.
'' Weet iemand waar je Profile + Rank kan backuppen lokaal?
Steam Cload backupped namelijk helemaal niks, en lees online dat er al wat mensen alles kwijt zijn.
Het zou toch zonde zijn"

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

tss68nl schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:11:
Nounou Pim. Ferme taal.

Een paar galbakken zitten het topic stelselmatig te saboteren, maar als er iemand wat van zegt, dan grijp je in omdat je één woordje te ver vind gaan. Dreigementen in de PM: de melding dat je je niet gaat verdiepen in de materie, maar mij gaat aanpakken als ik nog een keer wat durf te zeggen.

Kortom: Je hebt zojuist een vrijbrief gegeven aan diegenen die het topic lopen te saboteren, daar je de mensen aanpakt die er wat van zeggen. Slim aangepakt moet ik zeggen...
Yup, ferme taal. Ik vind het onacceptabel dat een paar mensen een leuk topic gijzelen onder het mom van 'dit is not done dus ik ga in het topic reageren'. We weten allemaal dat dit het begin kan zijn van een totaal ontspoort topic wat de lol bij iedereen wegneemt, daarnaast zitten de meeste mensen hier lang genoeg om te weten dat we hier TR's, DM's, mail, irc en MSN voor hebben.

Je reactie in dit topic is hier ook weer exemplarisch voor, als je het niet met me eens bent (en dat mag altijd) ben ik gewoon te vinden in de DM zonder dat de lol voor anderen verpest wordt. Waarom ik dit hier dan post ???? Nou dan kan iedereen die je standpunt deelt meteen lezen waar ik te vinden ben, desnoods maken we er een gezellige DM thread voor :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:46
[...]

Ik heb dezelfde CPU als jij hebt Wildcat, en ik heb ook last van precies dezelfde problemen.
Mijn E6750 draait stock.
Ik heb mijn config aangepast, maar nog steeds last van de stotteringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Broodjebram schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:22:
[...]

Ik heb dezelfde CPU als jij hebt Wildcat, en ik heb ook last van precies dezelfde problemen.
Mijn E6750 draait stock.
Ik heb mijn config aangepast, maar nog steeds last van de stotteringen.
Welke Videokaart heb je ?? en staat AA aan ?

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03
Allereerst jammer dat een topic op deze manier aangepakt moest worden, maar ik vond het niet meer kunnen. Daarom heb ik het aangekaart.

Verder ging het gisteren vlot op mijn i7 860 (stock), MSI GD-65 Bios 1.10 , 4Gb, HD5870, Windows 7 x64.
Waar het dus eerder niet te spelen was.

Ik draai trouwens op 1900 x 1200 (en haal zo'n 60 FPS) met 2 x AA.

[ Voor 14% gewijzigd door Frostbite op 15-11-2010 11:33 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbeh
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-07 11:54
[...]

2 PC's met een:

1PC met een:

1PC met een:

Ik heb dit al meerdere malen in verschillende topics aangekaart, niemand schijnt er een verband in te zien?

Zelf heb ik een AMD 720 BE draaid behoorlijk goed.

[ Voor 3% gewijzigd door Bobbeh op 15-11-2010 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
offtopic:
Ik dacht even dat ik een DM of Mail ging ontvangen :P. Wist eigenlijk al dat ik niks fout deed en alleen andere users erop wees ;)

Is het al bekend wanneer de aangekondigde patch uit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
  • Laatst online: 12:46
Soundstorm2010 schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:30:
[...]

Welke Videokaart heb je ?? en staat AA aan ?
Even mijn volledige specs:
CPU: E6750 @ 2,6Ghz
GPU: Sapphire HD5850 stock
RAM: Kingston 4GB 800Mhz
Mobo: Asus P5K

BO staat op:
High
Geen AA
Shadows on
Bullets on
Vsync uit

Config aanpassingen
Multi threaded device 1
Multi GPU 0
rate: 25000
snaps 30

De lag is na deze aanpassingen wel veel minder geworden maar nog steeds om de paar seconden even een halve seconde stilstaand beeld

[ Voor 32% gewijzigd door Broodjebram op 15-11-2010 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Bobbeh schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:33:
[...]

Ik heb dit al meerdere malen in verschillende topics aangekaart, niemand schijnt er een verband in te zien?

Zelf heb ik een AMD 720 BE draaid behoorlijk goed.
Nee, ik hoor ook dat veel Intel Q en i3/i5/i7 erg goed lopen..

Dus als ik voor mezelf mag uitkomen dan NEE, geen VERBAND _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Het heeft helemaal niks te maken of je een AMD of een Intel hebt !!!!!!!

Onder win7 loopt het bagger !!!!!! 20 - 70 fps

Onder winXP super !!!!!!! 70 - 160 fps

Ik heb E8400 Intel Core Duo !!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Laatst online: 12-09 10:56
Misiek schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:04:
Voor alle mensen die geinteresseerd zijn in updates van het development team, of die graag een vraag willen stellen omtrent features: http://twitter.com/pcdev
Ik zag daar wat interessants :p
@y0haN trying to release patch before the weekend. will go into QA tomorrow.
11 hours ago via web

@theCenty We have some nice optimizations for better FPS going into QA tomorrow.
11 hours ago via web

[ Voor 10% gewijzigd door Neverwinterx op 15-11-2010 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

bazs2000 schreef op maandag 15 november 2010 @ 06:29:
[...]

Gister merkte ik het voor het eerst. Ik dacht eerst dat ik mijn magazijn had leeggeschoten en dat ik moest herladen maar het gebeurde ook wanneer ik nog geen schot had gelost. Herladen helpt wel omdat je daarna weer kan schieten maar als nog nog niet hebt geschoten kun je nog niet herladen en dan moet je van wapen wisselen, daarna kun je weer schieten.

Ik dacht dat het aan mijn muis lag en dat bleek niet zo te zijn. Wat het wel is, dat weet ik niet maar het heeft mij wel wat kills gekost. Ik ga voor de zekerheid een driverupdate doen al is het wel gek dat het zich ineens voordoet.
Hey! Gek zeg... Ik had ook een paar keer dat de LMB of RMB het niet meer deden, maar óók in spectator mode, dus dat ik geen andere mensen meet kon spectaten... IK dacht ook dat het aan mijn muis ligt maar nu begin ik wel te twijfelen.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gisteren met een vriend split-screen multiplayer gedaan zombies/online team deatmatch (PS3)

Een issue welke we tegenkwamen was een echo in het geluid. Blijkbaar werkt splitscreen multiplayer nog niet helemaal lekker waarbij het geluid 2 keer verstuurd wordt vanuit de overige spelers. Nadat een vriend via internet 1 van de 2 spelers gemute had werkt het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
RoaDHouse schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:36:
Het heeft helemaal niks te maken of je een AMD of een Intel hebt !!!!!!!

Onder win7 loopt het bagger !!!!!! 20 - 70 fps

Onder winXP super !!!!!!! 70 - 160 fps

Ik heb E8400 Intel Core Duo !!!!!!!!!!
Weet niet wat jij doet, maar draai hier ook op win7 ulti x64... met 4x AA.. en draai erg soepel en zit gemiddeld om 50 a 70 fps (en geen framedrops) of haperingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soundstorm2010 schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:49:
[...]

Weet niet wat jij doet, maar draai hier ook op win7 ulti x64... met 4x AA.. en draai erg soepel en zit gemiddeld om 50 a 70 fps (en geen framedrops) of haperingen
Heb jij niet een Intel Core 2 Quad Q6600? Misschien werkt het met een C2D wel beter onder WinXp. Heb zelf ook de E8400 (@3.4) maar heb eigenlijk geen zin om een dualboot te maken om het uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 13:17
D4NG3R schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:35:
[...]

offtopic:
Ik dacht even dat ik een DM of Mail ging ontvangen :P. Wist eigenlijk al dat ik niks fout deed en alleen andere users erop wees ;)

Is het al bekend wanneer de aangekondigde patch uit komt?
Q: Awesome, will the next patch be in the next couple days you think?

Treyarch
A:Trying to release patch before the weekend. will go into QA tomorrow.

Source: http://blackopscallofduty...atch-and-fixes-on-pc/1789

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Klopt... Maar ik had in begin ook mijn probleempjes, maar nu zijn ze gelukkig opgelost..

Maar maakt volgens mij vrij weinig uit of je nou quad of duo hebt..

Kan misschien ook aan de instellingen/ISP/hardware/software liggen, das maar een gedachte dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:01
Ik draai 'm ook op Win7 64 bit en tot dusver ook weinig problemen. Ik zal niet zeggen helemaal vlekkeloos, want ik had pasgeleden ook dat ik op geen enkele server kon komen, maar meestal gaat het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soundstorm2010 schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:10:
Klopt... Maar ik had in begin ook mijn probleempjes, maar nu zijn ze gelukkig opgelost..

Maar maakt volgens mij vrij weinig uit of je nou quad of duo hebt..

Kan misschien ook aan de instellingen/ISP/hardware/software liggen, das maar een gedachte dan
Over het algemeen denk ik dat CoDBO beter draait op quads op dit moment. Heb ergens in dit topic een link gegeven naar Steamforum waar mensen posten of ze problemen hebben en welke setup ze hadden en ik had het idee (maar misschien faalt mijn hoofd-statistiek :P ) dat Q beter draaien dan Duos. Heb met mijn E8400 ook nog steeds problemen met fps drops.

En ik heb alle instellingen wel gehad ondertussen. En met de tweaks wordt het wel beter, maar nog steeds lange na niet hoe het zou moeten.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2010 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 23:55
Misschien nog nuttig voor het zoeken van een verband.
mijn config stottert ook. Het is wel beter geworden sinds de afgelopen hotfixes.

ik heb een E6600 (oc van stock 2.66 naar 3.3ghz met het geheugen op 1:1 dus 1100 mhz lopend maakt geen duidelijk verschil met stock qua stotteringen)
Ook het uitzetten van de 2de cpu maakt het niet veel beter eerder wat slechter moet ik zeggen maar niet onspeelbaar veel slechter
6GB Ram
Radeon HD 5770

Verder draai ik dus windows 7 64bits met de laatste updates.

https://www.afrikareisopmaat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Zo te zien hebben veel mensen dus last met hun Duotjes... Tja quadjes gaan nu eenmaals sneller :P

Kan zover ik weet wel de DATA beter verdelen over 4 cores, in plaats van 2..

Maar hoop voor jullie dat het wordt gefixed na de patch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theck88
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 13:05

Theck88

If it's hard just KISS!

Momenteel speel ik het spel op deze PC.

Asus P7P55D-Premium
Intel i5-750
4 GB OZC geheugen
XFX 260GTX 216 Black edition
OZC Vertex 2 120GB SSD
Windows 7 64-bit

Tot nu toe heb ik geen problemen gevonden tijdens de singleplayer campagne. Geen gestotter, vastlopers of andere ongein.

Multiplayer wel wat problemen met de servers. Maar 9 van de 10 keer gaat dat ook goed.

My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
ThijsPothoff schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:21:
Momenteel speel ik het spel op deze PC.

Asus P7P55D-Premium
Intel i5-750
4 GB OZC geheugen
XFX 260GTX 216 Black edition
OZC Vertex 2 120GB SSD
Windows 7 64-bit

Tot nu toe heb ik geen problemen gevonden tijdens de singleplayer campagne. Geen gestotter, vastlopers of andere ongein.

Multiplayer wel wat problemen met de servers. Maar 9 van de 10 keer gaat dat ook goed.
Dat komt omdat de meeste i5 en i7 quads zijn.. dus die draaien wel lekker soepel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:01
Dat quad of duo verhaal zou best kunnen kloppen. Ik speel zelf ook met een quadcore en heb over het algemeen weinig problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theck88
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 13:05

Theck88

If it's hard just KISS!

Soundstorm2010 schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:23:
[...]

Dat komt omdat de meeste i5 en i7 quads zijn.. dus die draaien wel lekker soepel :)
Ter aanvulling, draai ik alles maximaal (1920 x 1080) AA max. AF max. Zonder dat het aantal FPS inzakt of iets dergelijks.

[ Voor 4% gewijzigd door Theck88 op 15-11-2010 12:25 ]

My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Link

Dit is dat topic. Lijkt er echt op dat Qs minder problemen geven. Maar om eerlijk te zijn, denk ik dat de high end CPUs gewoon door de problemen heen rammen met brute CPU kracht ipv dat het echt 'beter' is. Oftewel de symptomen van de crap code van treyarch zijn meer aanwezig als je minder cpu kracht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

MadMoody schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:23:
Dat quad of duo verhaal zou best kunnen kloppen. Ik speel zelf ook met een quadcore en heb over het algemeen weinig problemen.
Ik heb een i7 860 en ik had in het begin wel degelijk problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 08:50
Ik wil even melden dat ik totaal geen problemen heb :)

AMD Phenom II X4 @ 3.4GHz
6850 @ 900/1050

Een ander systeem heeft wel last van net te lage FPS:

AMD Athlon X2 6000+
3870 @ 850/1100

Bij het laatste systeem wordt ook de GPU niet voluit gebruikt, de CPU is de bottleneck. Maar de processor ligt eigenlijk ook wel erg op het randje van de minimale systeemeisen...

Het eerste systeem heeft een CPU usage van 30 tot 40% en de GPU iets van 50 tot 60%. Altijd 60FPS :)

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:13
Heeft er iemand al ergens een bevestiging wanneer de patch beschikbaar wordt voor consoles?

Alvast bedankt.

Het is hier geen waarzeggers-sociëteit, doe aub zelf de volgende keer even research alvorens een (zoek)vraag te plaatsen.

[ Voor 37% gewijzigd door psychoclown op 16-11-2010 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BigF25 schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:33:
Heeft er iemand al ergens een bevestiging wanneer de patch beschikbaar wordt voor consoles?

Alvast bedankt.
Op de consoles zijn er geen problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Zover ik gelezen heb niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0eyv
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 18:12
Hmm.. Ik heb toch redelijke slechte performance met het volgende systeem:

- Pentium D 3.4 Ghz
- 3 GB Memory
- Sapphire Radeon x1950
- Windows 7 32 Bit

Bij veel frames/drukke beelden schokt het nog wel eens waardoor ik dus al dood ben voor ik het nog maar door heb. Zou het geheugen upgraden of eventueel terug naar Win XP een oplossing zijn? Ben zelf bang dat het toch een nieuwe videokaart zou moeten worden dan.. Wat denken jullie? Eventueel een aanrader voor het volgende moederbord: Asus P5ND2 SE.

[ Voor 9% gewijzigd door j0eyv op 15-11-2010 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
j0eyv schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:48:
Hmm.. Ik heb toch redelijke performance met het volgende systeem:

- Pentium D 3.4 Ghz
- 3 GB Memory
- Sapphire Radeon x1950
- Windows 7 32 Bit

Bij veel frames/drukke beelden schokt het nog wel eens waardoor ik dus al dood ben voor ik het nog maar door heb. Zou het geheugen upgraden of eventueel terug naar Win XP een oplossing zijn? Ben zelf bang dat het toch een nieuwe videokaart zou moeten worden dan..
Denk eerder een nieuwe PC ;)

En je kan altijd kijken of het onder XP beter werdt, maar dat betwijfel ik... je zou het bijna niet merken :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volture
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 19:47
Sinds afgelopen weekend heb ik ook maar de knoop doorgehakt en de overstap naar Blackops gemaakt. Ook bij mij alleen maar problemen. Installatie via Steam uitgevoerd, zonder problemen. Singleplayer niet geprobeerd, aangezien ik daar geen tijd voor heb. Speel het spel alleen maar multiplayer. En dat loopt dus totaal niet.

Mijn systeem specificaties:

Intel Cori i7 920 @ stock
6 Gb 1800 Mhz geheugen @ stock
Gigabyte GTX460 785 MB OC @ stock

Ik zou verwachten dat ik dut spel toch wel in 720p met alles instellingen max zou moeten kunnen spelen. Maar nee hoor. Zelfs met alles op "low" loopt het niet vloeiend. Ik heb met taakbeheer naar me CPU gekeken en daar zie ik wel multitread activiteit. Ook het proces van blackops MP kan alle 8 de cores gebruikten, maar ik zie er niks van terug in performance. Ik heb inmiddels de laatste NVidia drivers geinstalleerd, maar ook dat helpt niet.

Iemand nog ideeën of een oplossing? Of moeten we wachten totdat er gepatched gaat worden? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0eyv
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 18:12
Denk eerder een nieuwe PC ;)

En je kan altijd kijken of het onder XP beter werdt, maar dat betwijfel ik... je zou het bijna niet merken :-(
Mwaa.. wil niet echt zoveel geld meer uitgeven aan mijn systeem ;) Die tijd heb ik eigenlijk wel gehad. Maar wat zou een beter idee zijn. Graffische kaart of cpu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Volture schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:52:
Sinds afgelopen weekend heb ik ook maar de knoop doorgehakt en de overstap naar Blackops gemaakt. Ook bij mij alleen maar problemen. Installatie via Steam uitgevoerd, zonder problemen. Singleplayer niet geprobeerd, aangezien ik daar geen tijd voor heb. Speel het spel alleen maar multiplayer. En dat loopt dus totaal niet.

Ik zou verwachten dat ik dut spel toch wel in 720p met alles instellingen max zou moeten kunnen spelen. Maar nee hoor. Zelfs met alles op "low" loopt het niet vloeiend. Ik heb met taakbeheer naar me CPU gekeken en daar zie ik wel multitread activiteit. Ook het proces van blackops MP kan alle 8 de cores gebruikten, maar ik zie er niks van terug in performance. Ik heb inmiddels de laatste NVidia drivers geinstalleerd, maar ook dat helpt niet.

Iemand nog ideeën of een oplossing? Of moeten we wachten totdat er gepatched gaat worden? :(
Eerder in dit topic zijn er configs geplaatst met fixes, probeer ze eens, het heeft voor veel mensen goed gewerkt.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
j0eyv schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:59:
[...]

Mwaa.. wil niet echt zoveel geld meer uitgeven aan mijn systeem ;) Die tijd heb ik eigenlijk wel gehad. Maar wat zou een beter idee zijn. Graffische kaart of cpu?
Nieuwe Graffische kaart zou ik doen.. maar kijk wel ff wat je moeder ondersteund :D
en kijk ook als je voeding sterk genoeg is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvm071
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-07 17:48
Beste Tweakers,

Ik heb sinds 9 november Call of Duty Black ops voor de PC gekocht(ik heb win 7).
Eerst ging alles goed en kon ik gewoon normaal online spelen.
Maar opeens sinds afgelopen zaterdag toen ik online wou kreeg ik opeens de melding:
Error The Call of Duty: Black Ops servers are unavailable at this time. Please try again later or visit http://www.callofduty.com/blackops/status for updates. elke keer als ik het spel start en hij probeert te conecte
Ik heb vervolgens al de volgende dingen geprobeerd:
Firewall van router uitzetten, de goede poorten openzetten, firewall van de computer uit te zetten en het spel opnieuw installeren.
Maar dat heeft allemaal niet gewerkt weet iemand nog wat ik nog kan proberen?

[ Voor 3% gewijzigd door nvm071 op 15-11-2010 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010

1. ga naar GOOGLE.nl
2 voer in Tweaks & Fixes Black Ops
3. Lees alles goed, en voor ze netjes uit ;)

4. Probleem opgelost
5. Game ze nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook het proces van blackops MP kan alle 8 de cores gebruikten, maar ik zie er niks van terug in performance. Ik heb inmiddels de laatste NVidia drivers geinstalleerd, maar ook dat helpt niet.

Dat kan dus niet kloppen, aangezien games HyperThreadning niet ondersteunen. Black ops ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soundstorm2010 schreef op maandag 15 november 2010 @ 13:16:
[...]

1. ga naar GOOGLE.nl
2 voer in Tweaks & Fixes Black Ops
3. Lees alles goed, en voor ze netjes uit ;)

4. Probleem opgelost
5. Game ze nog ;)
Bij mij is het probleem punt 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Zeker een DUO coretje :P

Pagina: 1 ... 10 ... 28 Laatste

Let op:
Als je slim bent lees je ook even deze post.