ik ben niet zo'n tweaker wat uit mijn vraag wel zal blijken. ik wou ook de config aanpassen maar waar kan dat ik zoek op mijn pc en die map waar dat kan blijkt niet te bestaan? en ook heel black ops staat niet bij program files waar ligt dit aan? en zou ik dan gewoon die config kopieëren en in die map plakken? alvast bedankt
Program Files/Steam/common/Black OpsAnoniem: 306778 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 14:54:
ik ben niet zo'n tweaker wat uit mijn vraag wel zal blijken. ik wou ook de config aanpassen maar waar kan dat ik zoek op mijn pc en die map waar dat kan blijkt niet te bestaan? en ook heel black ops staat niet bij program files waar ligt dit aan? en zou ik dan gewoon die config kopieëren en in die map plakken? alvast bedankt
Als ik me niet vergis.
Basement Bios ---- Exo-S
Anoniem: 306778
maar dan moet je hem wel via disk hebben geinstalleerd of maakt dat in dit geval niks uit? en kun je die config lijst die van de startpost zo kopieëren en vervangen voor de huidige of?
Anoniem: 387913
Bijna,Mystikal schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:01:
[...]
Program Files/Steam/common/Black Ops
Als ik me niet vergis.
Ik zit op het werk, dus pin me er niet helemaal op vast
Program Files/Steam/steamapp/common/player/Black Ops
iets in die trant...
Overigens, volgens mij kun je net zo makkelijk dat tooltje downloaden dat in het "BO forum" starttopic staat
http://www.4shared.com/get/46UDaa_5/BOConfig.html
heb je hetzelfde probleem in de Single player?Roodey schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 22:17:
Net mijn nieuwe pc geinstalleerd.
i2500 + GTX560ti OC edition
Alles op max loopt als een trein, alleen 1 probleem!
In MP loopt het in een potje telkens vast. Via taakbeheer moet ik het spel afsluiten en opnieuw opstarten.
Mijn vorderingen gaan telkens verloren.
Multigpu op 0 en multithreaded op 1 helpt niet.
Shadow staat op off, helpt ook niet.
Tips?
EDIT:
Drivers videokaart up to date
Veel config aanpassingen geprobeerd
Shadow.... uitgezet
Disable cloud syncing
Disable in game community
Niets helpt!
Ik kan dus gewoon MP opstarten zonder problemen, maar zo gauw ik een map speel stopt het na 1 minuut...
Of specifiek alleen in de MP?
Ik heb een vaag probleem de laatste 2 potjes gehad, ervoor totaal geen last van gehad.
Ik ben gewoon aan het spelen, totaal niks aan de hand en dan ga ik ineens uit het niets dood. Staat niks van iemand die me afmaakt ofzo maar ik zie wel een killcam van een persoon die gewoon rondloopt en wat schiet. Tevens valt mijn geluid direct weg en krijg ik totaal geen geluid in het spel totdat ik het weer opnieuw opstart...
Eens kijken of dit aanhoud of dat het dadelijk gewoon weg is..
Ik ben gewoon aan het spelen, totaal niks aan de hand en dan ga ik ineens uit het niets dood. Staat niks van iemand die me afmaakt ofzo maar ik zie wel een killcam van een persoon die gewoon rondloopt en wat schiet. Tevens valt mijn geluid direct weg en krijg ik totaal geen geluid in het spel totdat ik het weer opnieuw opstart...

Had je reactie eerder gelezen, maar eenmaal thuis direct getest.Anoniem: 387913 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:10:
[...]
heb je hetzelfde probleem in de Single player?
Of specifiek alleen in de MP?
Ook in de single player heb ik dezelfde problemen dat het vastloopt/freezed.
Jup, is mij ook al een paar keer overkomen (volgens mij alleen op de map Grid trouwens), ik ben er nog niet achter of het een hack of bug is....wsLy schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 17:59:
Ik heb een vaag probleem de laatste 2 potjes gehad, ervoor totaal geen last van gehad.
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Bij mij gebeurde het op Nuketown.Frentik schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 21:03:
[...]
Jup, is mij ook al een paar keer overkomen (volgens mij alleen op de map Grid trouwens), ik ben er nog niet achter of het een hack of bug is....
Weet niet meer of ik echt gekilled werd door iemand of dat ik gewoon ineens dood ging. Eens kijken als ik de replay kan bekijken. Mss kan ik het dan recorden.
Jep, gebeurde bij mij ook steeds vaker, zie ook hier:Anoniem: 225842 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 08:45:
Waarschijnlijk de Magic Bullet Bug/Exploit?
YouTube: Black Ops: Magic Bullet
YouTube: Call Of Duty: Black Ops - Quad L96A1
Yep dat lijkt er sterk op, behoorlijk irritant omdat ook je geluid verneukt wordt en je dus weer opnieuw moet opstarten...Anoniem: 225842 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 08:45:
Waarschijnlijk de Magic Bullet Bug/Exploit?
YouTube: Black Ops: Magic Bullet
Ja dat is het. Zwaar irritant
hoop dan ook dat het erg snel gefixed gaat worden.

Firewall uitzetten etc. hielp ook niets.Roodey schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 22:17:
Net mijn nieuwe pc geinstalleerd.
i2500 + GTX560ti OC edition
Alles op max loopt als een trein, alleen 1 probleem!
In MP loopt het in een potje telkens vast. Via taakbeheer moet ik het spel afsluiten en opnieuw opstarten.
Mijn vorderingen gaan telkens verloren.
Multigpu op 0 en multithreaded op 1 helpt niet.
Shadow staat op off, helpt ook niet.
Tips?
EDIT:
Drivers videokaart up to date
Veel config aanpassingen geprobeerd
Shadow.... uitgezet
Disable cloud syncing
Disable in game community
Niets helpt!
Ik kan dus gewoon MP opstarten zonder problemen, maar zo gauw ik een map speel stopt het na 1 minuut...
Dit heeft het voor opgelost. Kan nu niet op high spelen, maar dat neem ik voor lief.
Sync every frame (OFF)
Texture quality (NORMAL)
AA (OFF)
Nu ga ik 1 voor 1 weer aanzetten om te kijken wat het veroorzaakt.
Nu draaid het spel bij mij ook niet bepaald super stabiel.
Ik heb bijvoorbeeld regelmatig ook dat ik een ctrl+alt+del kan doen omdat het spel crashed.
Dit is echter bij mij 9 uit de 10x gerelateerd aan direct X dat weer eens raar doet (herinstallatie helpt niets)
maar dit is iets waar velen last van hebben..
Het zou echter niet binnen een minuut moeten zijn, bij ieder potje.
Weet iemand of BO een Log file bijhoud met crashes? wellicht dat we daar iets aan kunnen zien.
Ik heb bijvoorbeeld regelmatig ook dat ik een ctrl+alt+del kan doen omdat het spel crashed.
Dit is echter bij mij 9 uit de 10x gerelateerd aan direct X dat weer eens raar doet (herinstallatie helpt niets)
maar dit is iets waar velen last van hebben..
Het zou echter niet binnen een minuut moeten zijn, bij ieder potje.
Weet iemand of BO een Log file bijhoud met crashes? wellicht dat we daar iets aan kunnen zien.
Anoniem: 333034
Ben ik toe aan een pc upgrade om dit spel te kunnen draaien?
e6850 3Ghz
4gb ram
hd 4870 1gb ddr5
p35 msi moederbord
Config file aangepast, er was verbetering, stond zonder probleem op top score, maar het speelde zooo niet lekker...
pc 3,5 jaar jong ongeveer... (stofvrij)

e6850 3Ghz

4gb ram
hd 4870 1gb ddr5
p35 msi moederbord
Config file aangepast, er was verbetering, stond zonder probleem op top score, maar het speelde zooo niet lekker...

Nee, tenzij je alles high/max wilt draaien. Ik zelf draai BO ook nog op een e6750/3Gb/8800GT met medium settings.Anoniem: 333034 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:52:
Ben ik toe aan een pc upgrade om dit spel te kunnen draaien?![]()
e6850 3Ghz![]()
4gb ram
hd 4870 1gb ddr5
p35 msi moederbord
Config file aangepast, er was verbetering, stond zonder probleem op top score, maar het speelde zooo niet lekker...![]()
En draait BO goed bij jou?Frentik schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:17:
[...]
Nee, tenzij je alles high/max wilt draaien. Ik zelf draai BO ook nog op een e6750/3Gb/8800GT met medium settings.
Als ik resolutie verlaag en settings ook laag, dan loopt het spel nog steeds niet soepel.
Heb 2 HD 4870 geprobeerd maar maakt geen verschil.
nou ik heb die 4870 in Crossfire staan en het loopt als een speer.
Mischien veroorzaakt je processor de bottleneck.
mischien een update waardig ?(mits je moederbord dat trekt)
Mischien veroorzaakt je processor de bottleneck.
mischien een update waardig ?(mits je moederbord dat trekt)
Yup, met deze settings Frentik in "[Multi] Call of Duty: Black Ops - Proble..." haal ik meestal 60+ fps, natuurlijk wel framedropje af en toe op sommige buggy mappen (Hanoi) of teveel rook e.d. maar dan nog kom ik niet/zelden beneden de 40 fps.Anoniem: 333034 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:52:
En draait BO goed bij jou?
Als ik resolutie verlaag en settings ook laag, dan loopt het spel nog steeds niet soepel.
wel erg lage resolutie...Frentik schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 12:23:
[...]
Yup, met deze settings Frentik in "[Multi] Call of Duty: Black Ops - Proble..." haal ik meestal 60+ fps, natuurlijk wel framedropje af en toe op sommige buggy mappen (Hanoi) of teveel rook e.d. maar dan nog kom ik niet/zelden beneden de 40 fps.
Ik zal gewoon mijn systeem aanmoeten passen. Jammer, blijf ik eerst lekker COD MW2 spelen.

Goed genoeg voor een 19" CRTAnoniem: 333034 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:41:
wel erg lage resolutie...
Ik zal gewoon mijn systeem aanmoeten passen. Jammer, blijf ik eerst lekker COD MW2 spelen.

Anoniem: 225842
Anoniem: 333034 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:52:
[...]
En draait BO goed bij jou?

XP installatie begins. . . . .Anoniem: 225842 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 16:17:
[...]
dualboot XP, en het draait als een tiet. Niet ideaal, maar lets face it, in W7 draait het gewoon NIET.
Nog een tip: omdat ik merkte dat tijdens de hickups de HD actief was dacht ik dat het wel eens aan de virusscanner kon liggen.
In heb dus in AVG de Steam dir ge-exclude om te scannen. Ik moet zeggen: daar is het niet slechter van geworden!
In heb dus in AVG de Steam dir ge-exclude om te scannen. Ik moet zeggen: daar is het niet slechter van geworden!
Proud owner of the [CBJ]Lanhok!
Dat is ook niet helemaal waar. Bij mij loopt het goed. 125 fps gelocked.Anoniem: 225842 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 16:17:
[...]
dualboot XP, en het draait als een tiet. Niet ideaal, maar lets face it, in W7 draait het gewoon NIET.
[Voor 3% gewijzigd door eXsownur op 26-03-2011 19:15]
Even ter reminder, als er mensen zijn die het spel onverklaarbaar schokkerig vinden lopen onder Win7 dan zou je vanuit taakbeheer Steam een low priority kunnen geven. Zelf doe ik dit al sinds BO uit is en als ik het niet doe dan loopt het schokkerig. Doe ik het wel dan loopt het vloeiend, vervelend dat dit iedere keer moet worden gedaan maar goed, het loopt dan wel.
Als ik het niet doe dan heb ik de zelfde framerate als wanneer Steam wel een low priority heeft maar het schokt dan. Voor de mensen die het niet vloeiend vinden lopen, geef het een gooi, je weet maar nooit.
Als ik het niet doe dan heb ik de zelfde framerate als wanneer Steam wel een low priority heeft maar het schokt dan. Voor de mensen die het niet vloeiend vinden lopen, geef het een gooi, je weet maar nooit.

vraagje ; ik speel op het moment de single-player.
Game zelf loopt goed, de cut-scenes ook, maar die filmpjes tussendoor van Mason's ondervraging zijn niet om aan te zien/horen. Nou snap ik dat het wat vaag is omdat-ie waarschijnlijk platgespoten is en een beetje hallucineert, maar ik mis hele stukken van de tekst, beelden blijven hangen, overgeslagen en soms kleine sound-loops ...
hoort dat echt zo te zijn ?
Game zelf loopt goed, de cut-scenes ook, maar die filmpjes tussendoor van Mason's ondervraging zijn niet om aan te zien/horen. Nou snap ik dat het wat vaag is omdat-ie waarschijnlijk platgespoten is en een beetje hallucineert, maar ik mis hele stukken van de tekst, beelden blijven hangen, overgeslagen en soms kleine sound-loops ...
hoort dat echt zo te zijn ?
Nog iemand die magic bullet bug tegengekomen ?
Daarnet was ik rustig aan het schieten met mijn commando (1 mannetje) en opeens had ik 3 kills
(Theater stond wel uit op de server
)
Daarnet was ik rustig aan het schieten met mijn commando (1 mannetje) en opeens had ik 3 kills

(Theater stond wel uit op de server

Android developer & dürüm-liefhebber
Ik vroeg met net af of ik met mijn systeem niet meer dan 60 FPS moet halen?
Amd phenom 2 x4 3.2 GHZ
Sapphire hd5770
Asus m3a88t-evo
Ik draai alles op high 8x AA, haal hier 60 fps mee.
Ik hoor soms mensen met een 4870 met boven de 100 fps.
Ik dacht misschien dat iemand hier een oplossing had.
Amd phenom 2 x4 3.2 GHZ
Sapphire hd5770
Asus m3a88t-evo
Die hebben vast geen 8xAA aan (fps killer)?Fastclaimer schreef op zondag 27 maart 2011 @ 21:42:
Amd phenom 2 x4 3.2 GHZ
Sapphire hd5770
Asus m3a88t-evo
Als het echte crashes zijn, dan zou Windows zelf dat moeten loggen ... in de minidumps. In XP staan ze in C:\WINDOWS\Minidump (er is een tool, WhoCrashed, die ze leesbaar maakt).Anoniem: 387913 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:10:
Weet iemand of BO een Log file bijhoud met crashes?
ik ben degene die de 4870 in de kast heeft.Fastclaimer schreef op zondag 27 maart 2011 @ 21:42:
Amd phenom 2 x4 3.2 GHZ
Sapphire hd5770
Asus m3a88t-evo
Let wel ik heb die in crossfire

nu weet ik niet uit mijn hoofd hoeveel slechter/beter een 4870 crossfire is vergeleken met een enkele 5770.
wanneer die kaarten in de budget bak liggen, mischien een 2de aanschaffen en er ook een mooie crossfire opstelling van maken?
Dat was ook de bedoelingAnoniem: 387913 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 07:16:
[...]
ik ben degene die de 4870 in de kast heeft.
Let wel ik heb die in crossfire, en inderdaad dat loopt als een speer...
nu weet ik niet uit mijn hoofd hoeveel slechter/beter een 4870 crossfire is vergeleken met een enkele 5770.
wanneer die kaarten in de budget bak liggen, mischien een 2de aanschaffen en er ook een mooie crossfire opstelling van maken?

Zal zo 8x AA uitzetten, zien hoe het dan gaat.
Ik heb de volgende specs, maar BO loopt gewoon beroerd, nieuwe drivers etc alles geupdate;
Proc: AMD X2 250
Ram: 4GB Kingston
Vid: AMD HD5750 1GB
Bij sommige levels heb ik een FPS van 35/40
en speel ik met een res van 1280x800 alle details uit en texture's op low!
Ik wil graag wat meer FPS, iemand idee wat ik als eerst kan upgraden, Proc?
Bij sommige levels heb ik een FPS van 35/40

Ik denk dat je je processor het best kan upgraden, ik heb een 5770(bijna dezelfde kaart) en het loopt wel lekkerconsole schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:58:
Ik heb de volgende specs, maar BO loopt gewoon beroerd, nieuwe drivers etc alles geupdate;
Bij sommige levels heb ik een FPS van 35/40en speel ik met een res van 1280x800 alle details uit en texture's op low!
![]()

Waarom eigenlijk ? 35/40 is toch best speelbaar ?console schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:58:
IBij sommige levels heb ik een FPS van 35/40
...
Ik wil graag wat meer FPS,
[Voor 166% gewijzigd door Goner op 28-03-2011 20:51]
Eindelijk draait black ops goed
SSD aangeschaft ocz vertex2 60gb
Windows 7 ultimate x64
e6850
HD 4870
p35 mobo
4gb ram
Steam op me ssd'tje
draai op 1650x1050, AA off
En verrek ik draai soepel
Na veel gezeik toch tijdelijk tevreden dat het zo werkt...
SSD aangeschaft ocz vertex2 60gb
Windows 7 ultimate x64
e6850
HD 4870
p35 mobo
4gb ram
Steam op me ssd'tje

draai op 1650x1050, AA off
En verrek ik draai soepel

Na veel gezeik toch tijdelijk tevreden dat het zo werkt...
Na de laatste updates heb ik vaak een crash, waarvan in de afgelopen 3 dagen meerdere keren net op het moment dat ik me chopper gunner inzet. Super irritant. Weg punten, weg chopper, weg attack helicopter, weg humeur 
Zijn er ook mensen die last hebben van crashes van TeamSpeak3 icm BO ?
Dit gebeurt bij ook zeer regelmatig, zonder BO heb ik hier geen last van. Lijkt of dit sinds de laatste update ook vaker voorkomt

Zijn er ook mensen die last hebben van crashes van TeamSpeak3 icm BO ?
Dit gebeurt bij ook zeer regelmatig, zonder BO heb ik hier geen last van. Lijkt of dit sinds de laatste update ook vaker voorkomt
Heb op mijn PC crashes of random bluescreens: atikmpag.sys
Heb nooit problemen met mijn pc, alleen bij black ops
Kan bij het laden zijn, soms ook ingame. temperaturen enz zijn gewoon goed rond 50 graden.
ati radeon hd 5970
11.3 drivers.
iemand een oplossing?
Heb nooit problemen met mijn pc, alleen bij black ops
Kan bij het laden zijn, soms ook ingame. temperaturen enz zijn gewoon goed rond 50 graden.
ati radeon hd 5970
11.3 drivers.
iemand een oplossing?
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Rick-Jan Google eens op die bestandsnaam
http://www.overclock.net/...sys-starting-rage-me.html
Toevallig OC?
Toevallig OC?
tikfouten? tjah..m..
Heb al gegoogled, ga denk ik de 11.4 preview proberen, kijken of dat helpt.fatihbatur schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:53:
Rick-Jan Google eens op die bestandsnaam
Toevallig OC?
volgens mij had ik het probleem bij 11.2 niet. geen OC trouwens.
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Dan adviseer ik je om terug te gaan naar 11.2 aangezien het op die versie goed draaideRick-Jan schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:08:
[...]
Heb al gegoogled, ga denk ik de 11.4 preview proberen, kijken of dat helpt.

tikfouten? tjah..m..
Maar ik weet uit ervaring, dat mensen goede resultaten behalen met de 11.4 icm Black Ops. Zeker een poging waard dus!!Rick-Jan schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:08:
[...]
Heb al gegoogled, ga denk ik de 11.4 preview proberen, kijken of dat helpt.
Basement Bios ---- Exo-S
Hier een i7 920 met een hd 6870 waarmee ik met de nieuwste driver toch 10 fps meer haal.Maar ik weet uit ervaring, dat mensen goede resultaten behalen met de 11.4 icm Black Ops. Zeker een poging waard dus!!
op 1920x1080 met alles op high maar met AA uitgeschakeld.
Haalde met 11.2 altijd rond de 75 vast nu is het 85 en soms wel meer ligt er maar helemaal aan welke map ik speel. als je bijv nuketown hebt met allemaal airstrike's, RC xd's en choppers schiet hij nog wel eens een stukje omlaag.
Maar ik sta er versteld van te kijken hoe sommige mensen hier 60 fps vast halen met ook nog 8x AA ben dan wel heel benieuw op welke resolutie en welke instellingen.
Ook met de 11.4 drivers zelfde bluescreens, hoewel de game inderdaad vloeiender loopt. Ik ga nog even terug naar 11.2.
Ik haal met mijn i7 920 met een radeon 4890 @ stock op 1920x1200 met 4x aa (8x aa nooit geprobeerd eigenlijk) en alles op max (ook anisotropic filtering op max) altijd meer dan 60fps. Haal meestal iets van 70-90fps, behalve op zeer zeldzame momenten. Zo gaat het spel in het overzicht van een map als de match is afgelopen wel eens rond de 50. Dit alles met catalyst 10.10e, omdat ik geen driver ga installeren waar ik de muis niet vloeiend kan bewegen in de rechterbovenhoek van mijn schermenhendrilankamp schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:18:
[...]
Hier een i7 920 met een hd 6870 waarmee ik met de nieuwste driver toch 10 fps meer haal.
op 1920x1080 met alles op high maar met AA uitgeschakeld.
Haalde met 11.2 altijd rond de 75 vast nu is het 85 en soms wel meer ligt er maar helemaal aan welke map ik speel. als je bijv nuketown hebt met allemaal airstrike's, RC xd's en choppers schiet hij nog wel eens een stukje omlaag.
Maar ik sta er versteld van te kijken hoe sommige mensen hier 60 fps vast halen met ook nog 8x AA ben dan wel heel benieuw op welke resolutie en welke instellingen.

Merkte ook dat het scheelt hoe hoog je FOV staat. Had altijd 2 streepjes, maar had hem per ongeluk op max gezet laatst, waardoor het spel wel eens wat trager ging, vooral in de nieuwe DLC map Berlin. Heb nu FOV op de helft staan en gaat perfect.
[Voor 12% gewijzigd door Cobiwan op 05-04-2011 18:34]
Anoniem: 393481
Zit al sinds de release met het volgende probleem(ps3)
De game draait altijd goed tot dat ik de host wordt(wat bijna altijd het geval is) dan krijg ik enorme last van stotteren(fps-drops), vooral last van met 12 man(hchq). Bij 6 man(gungame) is het aanzienlijk minder. Nog meer mensen die hier last van hebben/hadden? Heb al aardig wat gegoogled maar niks nuttigs gevonden.
Wat info:
UPC 60mb / ps3 als DMZ host / NAT type: Open (2)
Bij andere games nergens last van. (kz3/homefront/crysis2/gt5)
De game draait altijd goed tot dat ik de host wordt(wat bijna altijd het geval is) dan krijg ik enorme last van stotteren(fps-drops), vooral last van met 12 man(hchq). Bij 6 man(gungame) is het aanzienlijk minder. Nog meer mensen die hier last van hebben/hadden? Heb al aardig wat gegoogled maar niks nuttigs gevonden.
Wat info:
Yo,
ik heb Black ops op de ps3 en ik ben nu de single player op veteran gaan spelen voor de trofeeën. nar 6 levels heb ik nog steeds geen trofee gekregen terwijl ik er al lang 3 zou moeten hebben. hoe zit dit?
Philippeee
ik heb Black ops op de ps3 en ik ben nu de single player op veteran gaan spelen voor de trofeeën. nar 6 levels heb ik nog steeds geen trofee gekregen terwijl ik er al lang 3 zou moeten hebben. hoe zit dit?
Philippeee
Hier hetzelfde probleem. Ik heb een PS3 fat-model (40Gb) en ben bijna altijd host, dankzij mijn glasvezel-verbinding vermoed ik. Niet alleen is de framerate dan lager, hij loopt nu bijna ieder potje vast (volledige freeze) en Black Ops begint op deze manier redelijk onspeelbaar te worden. Ik denk dat de enige oplossing voor mij is dat ik geen host meer ben, maar hoe doe je dat?Anoniem: 393481 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 04:38:
Zit al sinds de release met het volgende probleem(ps3)
Wat info:
Ben dus niet de enige met dit probleem. Er is geen manier om geen host te worden, we hebben gewoon pech.CorteX schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:40:
[...]
Hier hetzelfde probleem. Ik heb een PS3 fat-model (40Gb) en ben bijna altijd host, dankzij mijn glasvezel-verbinding vermoed ik. Niet alleen is de framerate dan lager, hij loopt nu bijna ieder potje vast (volledige freeze) en Black Ops begint op deze manier redelijk onspeelbaar te worden. Ik denk dat de enige oplossing voor mij is dat ik geen host meer ben, maar hoe doe je dat?

Ik ben er nu wel achter dat de game alleen freezed wanneer ik host ben, en dat is dus heel vaak (ik gok dat 80% van de games die ik host crashen). En ik vraag me af of de lopende game het overleeft als ik zo plotseling weg val. Ik verpest dus zo waarschijnlijk ook veel potjes. En inderdaad, ziet er naar uit dat er geen manier is om geen host te zijn. Enige manier voor mij is dan om meteen exit te doen als ik zie dat ik host ben. Vervelend voor de rest, maar die crash is dan toch wel gegarandeerd.Anoniem: 393481 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:11:
[...]
Ben dus niet de enige met dit probleem. Er is geen manier om geen host te worden, we hebben gewoon pech.BO is gewoon zwaar bugged. Maar goed wacht zoiezo op een andere shooter die mij kan bekoren en denk dat Brink wel is aardig in de richting kan komen.
Grrrr, join ik een server, kies een class en spawn zonder een wapen in mijn handen te hebben. Ik kon wel lopen en springen maar niet schieten dus.
Wanneer ik een andere class wil kiezen omdat ik er niets van snap blijken al mijn classes verdwenen te zijn. Niet alleen dat, ik ben ook weer LvL 1 zonder prestige. Mijn profiel is gereset!!!
Locale bestanden verwijderd en opnieuw gedownload, integriteit gecontroleerd maar niets......
Ik heb geen idee meer maar ik kan dus weer opnieuw beginnen.
Wanneer ik een andere class wil kiezen omdat ik er niets van snap blijken al mijn classes verdwenen te zijn. Niet alleen dat, ik ben ook weer LvL 1 zonder prestige. Mijn profiel is gereset!!!
Locale bestanden verwijderd en opnieuw gedownload, integriteit gecontroleerd maar niets......
Ik heb geen idee meer maar ik kan dus weer opnieuw beginnen.

Anoniem: 286930
Hallo ik zit met een klein probleem dat vooral irritant is.
Ik heb het spel Cod Black Ops nu al een tijdje, alleen sinds laatst heb ik een SSD schijf gekocht. Nu heb ik alle program files en ook Steam op de SSD geinstalleerd. COD BO starte gewoon normaal op bij mijn oude harde schijf, alleen sinds mijn SSD (ik denk niet dat het aan de SSD ligt) start hij wel snel op, alleen na 10 seconden freezed het beeld en blijft dit +- 15 seconden hangen. Daarna unfreased hij weer en kan ik gewoon spelen.
Het vervelendste is dat hij dit ook doen elke keer als ik een server leave. Daardoor is dit probleem mij behoorlijk gaan ergeren.
Zelf heb ik al lopen googlen, alleen vind ik niets wat duid op mijn probleem. Verder heb ik lopen spelen met video instellingen, alleen dit maakte geen verschil. Het probleem doet zich niet voor bij andere spellen.
Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen, dan hoor ik het graag.
PC onderdelen:
Core i7 (3.3 gh)
Ati asus 4890 videokaart
2x Corsaid ddr3 2gb geheugen
Corsair Force Series 120GB SF-1200 SSD
Windows 7 32Bit Professional.
Alvast bedankt.
Ik heb het spel Cod Black Ops nu al een tijdje, alleen sinds laatst heb ik een SSD schijf gekocht. Nu heb ik alle program files en ook Steam op de SSD geinstalleerd. COD BO starte gewoon normaal op bij mijn oude harde schijf, alleen sinds mijn SSD (ik denk niet dat het aan de SSD ligt) start hij wel snel op, alleen na 10 seconden freezed het beeld en blijft dit +- 15 seconden hangen. Daarna unfreased hij weer en kan ik gewoon spelen.
Het vervelendste is dat hij dit ook doen elke keer als ik een server leave. Daardoor is dit probleem mij behoorlijk gaan ergeren.
Zelf heb ik al lopen googlen, alleen vind ik niets wat duid op mijn probleem. Verder heb ik lopen spelen met video instellingen, alleen dit maakte geen verschil. Het probleem doet zich niet voor bij andere spellen.
Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen, dan hoor ik het graag.
PC onderdelen:
Core i7 (3.3 gh)
Ati asus 4890 videokaart
2x Corsaid ddr3 2gb geheugen
Corsair Force Series 120GB SF-1200 SSD
Windows 7 32Bit Professional.
Alvast bedankt.
Heb het zelfde, alleen niet als ik uit een server kom. Had het al voor ik SSD had, geen idee waar het aan ligt. Als je bij het starten van het spel een seconde of 20 wacht voor je iets gaat doen dan hangt het spel niet... Heel apart. Heb trouwens een core i7 920 en ook een radeon 4890... Misschien amd probleempje? Draai zelf cat. 10.10e.
Oke ja het is echt vervelend.Sj44k13 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 16:43:
Heb het zelfde, alleen niet als ik uit een server kom. Had het al voor ik SSD had, geen idee waar het aan ligt. Als je bij het starten van het spel een seconde of 20 wacht voor je iets gaat doen dan hangt het spel niet... Heel apart. Heb trouwens een core i7 920 en ook een radeon 4890... Misschien amd probleempje? Draai zelf cat. 10.10e.
Ik heb een i7 890 en mijn videokaart is een Asus 4890 niet van radeon. Ik heb ook geen amd maar intel. dus ik weet het ook niet.
Iemand nog suggesties?
Je hebt een Asus Radeon 4890... Ik Sapphire Radeon 4890. Dus wel dezelfde kaart ongeveer.Anoniem: 286930 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 16:56:
[...]
Oke ja het is echt vervelend.
Ik heb een i7 890 en mijn videokaart is een Asus 4890 niet van radeon. Ik heb ook geen amd maar intel. dus ik weet het ook niet.
Iemand nog suggesties?
De soort fabrikant lijkt me inderdaad niet veel uitmaken. Maar is het je gelukt het op te lossen of zit je ook nog steeds ermee?Sj44k13 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 16:58:
[...]
Je hebt een Asus Radeon 4890... Ik Sapphire Radeon 4890. Dus wel dezelfde kaart ongeveer.
Nee, heb het nog niet opgelost. Dacht dat het na reinstall van pc weg was, maar dat was helaas dus niet zo...Anoniem: 286930 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 16:59:
[...]
De soort fabrikant lijkt me inderdaad niet veel uitmaken. Maar is het je gelukt het op te lossen of zit je ook nog steeds ermee?
Je zegt dat je Cat. 10.10 hebt. dit gaat over de catalyst neem ik aan? Ik heb die namelijk automatisch geupdate via steam. want dat leek me het handigst. Ik draai nu op cat. 11.3. Het gekke is dat ik deze vroeger niet had. het uiterlijk is heel anders. en ik dacht: zou het kunnen dat je perse een cat. van Asus moet hebben of iets dergelijks, of maakt dit sowieso niet uit?Sj44k13 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 17:04:
[...]
Nee, heb het nog niet opgelost. Dacht dat het na reinstall van pc weg was, maar dat was helaas dus niet zo...
Ik heb een probleem ik heb vandaag een nieuwe voeding 600 watt en grafische kaart ook nieuw de hd sapphire 5850 in mijn kast geplaats. Als ik call of duty black ops ging spelen krijg ik na ongeveer 30minuten soort van warmtegolfjes door me beeld heen. Dan gaan de letters en bijvoorbeeld bureaupictogrammen (golven).
(me frames space ook van 30-90)
Wat kan het probleem zijn?
Drivers heb ik al geinstalleerd. En kaart zit er goed in.
Hulp nodig aub.
(me frames space ook van 30-90)
Wat kan het probleem zijn?
Drivers heb ik al geinstalleerd. En kaart zit er goed in.
Hulp nodig aub.
[Voor 3% gewijzigd door bryan91 op 28-04-2011 22:57]
Heb ineens sinds dit weekend het probleem met COD BO op pc dat ik een tijd kan spelen zonder problemen en dan ineens gedisconnect word van de server, dan verschijnt de melding dat de COD BO server op dit moment niet beschikbaar is. kan daarna weer gewoon connecten maar het wel irritant om er constant uitgegooid te worden.
alles waarop ik zoek verwijzen naar dingen die met een vorige patch opgelost zijn, heb hier echter nooit last van gehad.
iemand hetzelfde misschien?
alles waarop ik zoek verwijzen naar dingen die met een vorige patch opgelost zijn, heb hier echter nooit last van gehad.
ik heb precies hetzelfde probleem, ahd vorige week de game voor de pc gekocht, alle porten opengegooid voor steam en de game zelf, heb een beest van een verbinding. Maar niks helpt word er gewoon uitgegooid zonder reden midden in een game.Jabba schreef op zondag 01 mei 2011 @ 19:26:
Heb ineens sinds dit weekend het probleem met COD BO op pc dat ik een tijd kan spelen zonder problemen en dan ineens gedisconnect word van de server, dan verschijnt de melding dat de COD BO server op dit moment niet beschikbaar is. kan daarna weer gewoon connecten maar het wel irritant om er constant uitgegooid te worden.
Als het steam forum check zijn we niet de enigste, voor veel mensen begonnen na de laatste patchSn0wblind schreef op zondag 01 mei 2011 @ 20:08:
[...]
ik heb precies hetzelfde probleem, ahd vorige week de game voor de pc gekocht, alle porten opengegooid voor steam en de game zelf, heb een beest van een verbinding. Maar niks helpt word er gewoon uitgegooid zonder reden midden in een game.

Ik word zo moe van die gameservers.com , ik vind het echt jammer dat hun de enige hoster zijn. pffff de server crashed eigenlijk veel vaker dan ik in de gaten hebt en lagt dan ook enorm.... heb nu al zovaak support tickets aangemaakt dat ik er echt moe van word.... het probleem van 1 hoster die alles moet regelen....
probleem is ook als je bijv. een ip change zou krijgen weet iemand dan ook of de mensen die proberen te connecten naar oude ip geredirect worden naar het nieuwe ip? Of moet je dat zelf maar zien te regelen want dat zou minder zijn want dan zou ik echt veel mensen kwijtraken. veel mensen op black ops zijn of te lui of te dom om te connecten via /connect command wat mij ook enorm verbaast.
Ik sta ook op gametracker.com en dan zou je toch waarschijnlijk ook je rank kwijtraken of niet want volgens mij is die op IP gebaseerd of op naam?
Alvast bedankt
Edit:
heb een mailtje gekregen van gameservers met het volgende :
Offtopic:
zoals VGA kabel vanaf pc halen om film te kijken op lcd tv bij iemand anders en even later de VGA kabel weer willen aansluiten en dan opeens de hele computer dood is. in ieder geval het moederbord of de cpu is opeens dood..... Ook dat BTM ook opeens iedereen ging kicken met als reden second chance omdat de persoon gehitmarked werd... het kan voor mij deze week niet raar genoeg zijn
probleem is ook als je bijv. een ip change zou krijgen weet iemand dan ook of de mensen die proberen te connecten naar oude ip geredirect worden naar het nieuwe ip? Of moet je dat zelf maar zien te regelen want dat zou minder zijn want dan zou ik echt veel mensen kwijtraken. veel mensen op black ops zijn of te lui of te dom om te connecten via /connect command wat mij ook enorm verbaast.
Ik sta ook op gametracker.com en dan zou je toch waarschijnlijk ook je rank kwijtraken of niet want volgens mij is die op IP gebaseerd of op naam?
Alvast bedankt

Edit:
heb een mailtje gekregen van gameservers met het volgende :
Hun zeggen dat het dus ook deels aan het spel zelf ligt... en eventueel third party rcon tools die ik toevallig wel gebruik maar dan nog... hele tijd werkt die normaal en opeens vliegt die eruit en dan zou aan BTM ofzo moeten liggen. laatste paar dagen zou het voor mij allemaal kunnen gebeuren aangezien ik afgelopen paar dagen rare dingen heb gemaakt.I am very sorry to hear about the issues with your server. We do our best to run the servers without problem but at the end of the day the game itself can be buggy and nothing but a patch from the developers will resolve this.
There are certain steps you can take however to help reduce the issue. Limiting use of third party rcon tools such as BlackTomatoMod can help reduce the issue. Also performing a full wipe and reinstall of the server can help clear any old configs on your server which can cause instability. If you still experience issues we can move your server to a new machine although as said the problem is generally with the game code itself so it may have limited effect.
Offtopic:
zoals VGA kabel vanaf pc halen om film te kijken op lcd tv bij iemand anders en even later de VGA kabel weer willen aansluiten en dan opeens de hele computer dood is. in ieder geval het moederbord of de cpu is opeens dood..... Ook dat BTM ook opeens iedereen ging kicken met als reden second chance omdat de persoon gehitmarked werd... het kan voor mij deze week niet raar genoeg zijn

[Voor 46% gewijzigd door falcon123 op 06-05-2011 16:05. Reden: bericht van gameservers.]
Anoniem: 382995
He
is er iemand die met een draad loze muis speelt en zo ja kan je normaal gamen. Ik kan black ops goed spelen maar sinds ik een draad loze muis heb schokt het beeld erg, de eene keer meer als de andere, maar ik vroeg me af of iemand dit ook heeft
stoney
is er iemand die met een draad loze muis speelt en zo ja kan je normaal gamen. Ik kan black ops goed spelen maar sinds ik een draad loze muis heb schokt het beeld erg, de eene keer meer als de andere, maar ik vroeg me af of iemand dit ook heeft
stoney
je spatie balk is stuk en splits woor den die niet ges plitst moet en wor den.Anoniem: 382995 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 06:48:
He
stoney
Een goeie draadloze muis werkt natuurlijk prima, maar als je Trust, Sweex over vergelijkbare rotzooi gekocht hebt, dan ligt het zekers aan je muis.
Ik heb een Logitech G7 - werkt perfect.
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Ik heb een muis van microsoftKnetterGek schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 08:17:
[...]
je spatie balk is stuk en splits woor den die niet ges plitst moet en wor den.
Een goeie draadloze muis werkt natuurlijk prima, maar als je Trust, Sweex over vergelijkbare rotzooi gekocht hebt, dan ligt het zekers aan je muis.
Ik heb een Logitech G7 - werkt perfect.
Hallo iedereen!
Zoals iedereen wel bekend is, is PSN lang down geweest. Van de week was ie weer online en ik ging gelijk Black Ops spelen. Dit lukte voor een dag. Volgende dag bleef ie haken op:
'Trying to join ... matches'.. Hij telt dan langzaam af en begint opnieuw. Na een aantal keer kom je in een soort match waarbij je zelf alles mag instellen en dan staat er:'
'Waiting for 5 more players'.
NAT-Type in black ops staat op open.
Als ik de verbinding test op ps3 dan staat ie op type 2.
Ik snap er niks van!
Weet iemand raad hiermee? Ik wil graag weer spelen! (Double XP weekend!
)
Zoals iedereen wel bekend is, is PSN lang down geweest. Van de week was ie weer online en ik ging gelijk Black Ops spelen. Dit lukte voor een dag. Volgende dag bleef ie haken op:
'Trying to join ... matches'.. Hij telt dan langzaam af en begint opnieuw. Na een aantal keer kom je in een soort match waarbij je zelf alles mag instellen en dan staat er:'
Ik snap er niks van!
Weet iemand raad hiermee? Ik wil graag weer spelen! (Double XP weekend!

He stoney hier
weet iemand waar het aan kan liggen. Aan de draadloze muis ligt het dus niet. Maar als ik een hoek om wil dan blijft het beeld hangen en dan staat ik ineens 6 meter verder.
Mijn instellingen zijn:
resol. 1024-720
Ales is uit voor de rest.
heeft iemand een idee hoe ik dit op ken lossen
Het spel draai ik op win7 32 bit met een HD 5670 van MSI met de juiste drivers.
weet iemand waar het aan kan liggen. Aan de draadloze muis ligt het dus niet. Maar als ik een hoek om wil dan blijft het beeld hangen en dan staat ik ineens 6 meter verder.
Mijn instellingen zijn:
resol. 1024-720
Ales is uit voor de rest.
heeft iemand een idee hoe ik dit op ken lossen
Het spel draai ik op win7 32 bit met een HD 5670 van MSI met de juiste drivers.
[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 382995 op 21-05-2011 14:13]
Ik heb m nu met een lankabel aangesloten. En dan instellingen opnieuw gedaan en het netwerk opgeslagen.
Nu staat nattype op moderate maar ik kon wel spelen. Alleen vet weinig spelers in een match..
Heeft dit er iets mee te maken?
Nu staat nattype op moderate maar ik kon wel spelen. Alleen vet weinig spelers in een match..
Bij singleplayer loop ik vast bij de missie op het schip. Multi geen problemen. Nog iemand bekend met dit probleem?
Mooi dat het weer werkt. Waarschijnlijk is door het gerommel je IP verandert. Weet niet of je al wat in je router had gedaan om het te verbeteren voor dat je problemen kreeg?kats schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 14:24:
Ik heb m nu met een lankabel aangesloten. En dan instellingen opnieuw gedaan en het netwerk opgeslagen.
Zo niet: Je moet nu gaan proberen je NAT-type weer open/2 te krijgen. Wat kan door wat gerommel in je router (poorten openen/dmz host instellen)
heeft hier iemand nog volgend probleem?:
regelmatig log ik in op steam,vervolgens kies ik om black ops te spelen,eenmaal in het spel ben ik prestige 0 rank 0 m.a.w hij herinnerd zich mijn stats niet,vervolgens als ik dan tot rank 5 speel dan speel je voor het eerst de eerste custom vrij,bij de volgende map kan ik dan opeens wel al mijn customs kiezen,ook herinnerd hij zich mijn wapenconfig's enz,alleen mijn ranking blijft 5 en loopt natuurlijk verder omhoog als ik speel,de volgende dag is er dan weer niks aan de hand,hij herinnerd zich alles keurig en kan gewoon met de juiste ranking enz spelen...
iemand nog dit probleem?
regelmatig log ik in op steam,vervolgens kies ik om black ops te spelen,eenmaal in het spel ben ik prestige 0 rank 0 m.a.w hij herinnerd zich mijn stats niet,vervolgens als ik dan tot rank 5 speel dan speel je voor het eerst de eerste custom vrij,bij de volgende map kan ik dan opeens wel al mijn customs kiezen,ook herinnerd hij zich mijn wapenconfig's enz,alleen mijn ranking blijft 5 en loopt natuurlijk verder omhoog als ik speel,de volgende dag is er dan weer niks aan de hand,hij herinnerd zich alles keurig en kan gewoon met de juiste ranking enz spelen...
iemand nog dit probleem?
Had gister net het zelfde probleem. Was level 43, hij zag geen van mijn custom classes. Vervolgens level omhoog en de commando vrij gespeelt. Gestopt omdat ik ff wat moest eten. Log ik weer in, ben ik weer level 43 en geen commando meer.Slammed_a4 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 22:46:
heeft hier iemand nog volgend probleem?:
iemand nog dit probleem?
wel balen maar kan dan weer een potje extra spelen.
Stoney hier
ik ben er uit, kan weer lekker gamen. Had laatst 28 kills naar lange tijd.
moest ik ff kwijt.
Groeten Stoney
ik ben er uit, kan weer lekker gamen. Had laatst 28 kills naar lange tijd.
moest ik ff kwijt.
Groeten Stoney
Iemand al een oplossing voor dit probleem?
Trying to join ... matches'.. Hij telt dan langzaam af en begint opnieuw. Na een aantal keer kom je in een soort match waarbij je zelf alles mag instellen en dan staat er:'
Andere spellen zoals Fifa 11 en Battlefield Bad Company 2 doen het wel gewoon.
Wie o wie?

Trying to join ... matches'.. Hij telt dan langzaam af en begint opnieuw. Na een aantal keer kom je in een soort match waarbij je zelf alles mag instellen en dan staat er:'
Andere spellen zoals Fifa 11 en Battlefield Bad Company 2 doen het wel gewoon.
Wie o wie?

Ben van een radeon 4890 naar een radeon 6950 gegaan, wat ervoor zorgt dat de max fps flink omhoog is gegaan... Maar in DLC maps heb ik nog steeds van die leuke dips naar 50 fps soms.... Raar spel blijft t. Seconde later heb ik dan 200 fps.
Anoniem: 382508
Sinds vandaag ben ik terug gezet naar prestige 0 lvl 1, heb BO en steam afgesloten maar ben nog steeds prestige 0 lvl 1. Ook na 5 uur gewacht te hebben. Via de zoekfunctie in dit topic heb ik geen oplossing kunnen vinden. Iemand de oplossing / verwijzing? Het zal mij erg helpen aangezien er veel tijd in het behalen van deze prestiges is gestopt
Ik kan alleen zeggen maak vaak een copie van de map waar je gegevens instaan iets van config,
Ik had er vandaag ook problemen mee dat ik niks kon doen in het menu..
Dat werkt dus niet, alleen bij MW2sebasss2 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:02:
Ik kan alleen zeggen maak vaak een copie van de map waar je gegevens instaan iets van config,
Hopelijk werkt onderstaande:Anoniem: 382508 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:52:
Sinds vandaag ben ik terug gezet naar prestige 0 lvl 1, heb BO en steam afgesloten maar ben nog steeds prestige 0 lvl 1. Ook na 5 uur gewacht te hebben. Via de zoekfunctie in dit topic heb ik geen oplossing kunnen vinden. Iemand de oplossing / verwijzing? Het zal mij erg helpen aangezien er veel tijd in het behalen van deze prestiges is gestopt
This works for some. You have to rank back up enough so you can chose your perks. Then you have to follow the instructions exactly.
If you still have rank issues, try:
(1) change one perk in each of your classes. (do not set classes to Default).
(2) exit the game.
(3) wait 30 minutes.
(4) start the game and check your rank.
-pcdev-
twitter.com/pcdev
Miss dat iemand mij kan helpen, heb sinds kort (2 maanden) een HD 5870 te vervanging van een 4890.
Helaas loopt de game sinds dien bagger (30 ~ 50 fps, met een flinke vertraging in het spel)
Heb al Windows al opnieuw geïnstalleerd, zelfs gekeken of Windows Xp verschil maakte. Helaas zonder resultaat.
Dit zijn mijn specs:
Q6600 @ 2.8 Ghz
4096 800mhz ddr2
Club3d 5870
En dat alles op een Asus P5Q Deluxe
Helaas loopt de game sinds dien bagger (30 ~ 50 fps, met een flinke vertraging in het spel)
Heb al Windows al opnieuw geïnstalleerd, zelfs gekeken of Windows Xp verschil maakte. Helaas zonder resultaat.
Dit zijn mijn specs:
Q6600 @ 2.8 Ghz
4096 800mhz ddr2
Club3d 5870
En dat alles op een Asus P5Q Deluxe
Ff tijdje niet gespeeld dacht alles goed te hebben, nog de config file aangepast maar ..hmmm laatste drivers, alle patches en weer volop lag echt net op hetmoment dat ik wil schieten!
PC versie....zucht!
PC versie....zucht!
If you tip them really good, they will help you with your wood..
Sorry dit wordt een lang verhaal maar ik hoop echt dat iemand me ermee kan helpen!
Ik post nog eens in dit forum aangezien ik nog steeds hetzelfde probleem heb.
Het problem is als volgt.
Ik heb een playstation 3 met Call Of Duty Black Ops en Modern Warfare 2.
Met beide kan ik niet meer online een match inkomen. Hij blijft maar zoeken naar 'potential matches' en na een aantal minuten ben ik de host en zoekt hij naar mensen die een match zoeken.
Er zijn genoeg mensen online. Bij mijn vader werkt het wel (op een andere playstation, met hetzelfde schijfje en ook met ander schijfje). Dus het ligt niet aan de CD. Battlefield 2 werkt wel en ook mn andere PS3 games werken gewoon online zonder problemen.
Nu hoorde ik iets over poorten open zetten. Ik ben naar portforward.com gegaan en heb het precies ingevuld als dit: http://portforward.com/en...l_of_Duty_-_Black_Ops.htm
Mijn vraag: wat moet er bij Private IP address ingevuld staan?
Ik heb ook de firewall uitgeschakeld in het modem. (Tip op de site van callofduty.com)
hier stonden deze poorten vermeld.
Set port forwarding on your router to the IP address of your Playstation 3. This game uses ports 81, 3074, 3075, 3478 (UDP) and ports 80, 81,443, 3074, 5223(TCP).
Dit is weer anders dan op portforward.com
Als ik dit (de stappen van portforward.com) doe en op Save klik, dan geeft poort 3074 UDP de melding: 'The Inbound port ranges must not have intersection'.
Wat gaat hier fout en hoe kan ik ooit weer Call of Duty spelen?
Ik post nog eens in dit forum aangezien ik nog steeds hetzelfde probleem heb.
Het problem is als volgt.
Ik heb een playstation 3 met Call Of Duty Black Ops en Modern Warfare 2.
Met beide kan ik niet meer online een match inkomen. Hij blijft maar zoeken naar 'potential matches' en na een aantal minuten ben ik de host en zoekt hij naar mensen die een match zoeken.
Er zijn genoeg mensen online. Bij mijn vader werkt het wel (op een andere playstation, met hetzelfde schijfje en ook met ander schijfje). Dus het ligt niet aan de CD. Battlefield 2 werkt wel en ook mn andere PS3 games werken gewoon online zonder problemen.
Nu hoorde ik iets over poorten open zetten. Ik ben naar portforward.com gegaan en heb het precies ingevuld als dit: http://portforward.com/en...l_of_Duty_-_Black_Ops.htm
Mijn vraag: wat moet er bij Private IP address ingevuld staan?
Ik heb ook de firewall uitgeschakeld in het modem. (Tip op de site van callofduty.com)
hier stonden deze poorten vermeld.
Set port forwarding on your router to the IP address of your Playstation 3. This game uses ports 81, 3074, 3075, 3478 (UDP) and ports 80, 81,443, 3074, 5223(TCP).
Dit is weer anders dan op portforward.com
Als ik dit (de stappen van portforward.com) doe en op Save klik, dan geeft poort 3074 UDP de melding: 'The Inbound port ranges must not have intersection'.
Wat gaat hier fout en hoe kan ik ooit weer Call of Duty spelen?
PC gamer via Steam hier.
Net prestige 15 gehaald. Op lvl 14 leave'k een game om de famas te halen. Gaat allemaal prima. Maar wanener ik terug in het game kom heb ik alleen de standaard lvl 1 wapens nog maar. Foutje denk'k dus weer exit game en terug naar de menu's, maar blijkbaar ben'k dus echt al mijn prestiges en whatever kwijt.
Iemand een oplossing? Ik gebruik dus Steam mocht dat er toe doen.
En een perk van elk profiel aanpassen zoals hierboven gezegd kan neit eens. Ik heb voldoende 'geld' maar zodra ik terug ga heb ik mijn geld weer terug en nog steeds dezelfde perks als voorheen.
IETS heeft toch succes opgeleverd. Ik ben weer prestige 15.. Slechts level 8 ipv 15, maar daar gaan we niet over vallen.
Grappig: nu ben ik lvl 8 en kan ik wel gewoon m'n famas equipen
Net prestige 15 gehaald. Op lvl 14 leave'k een game om de famas te halen. Gaat allemaal prima. Maar wanener ik terug in het game kom heb ik alleen de standaard lvl 1 wapens nog maar. Foutje denk'k dus weer exit game en terug naar de menu's, maar blijkbaar ben'k dus echt al mijn prestiges en whatever kwijt.
Iemand een oplossing? Ik gebruik dus Steam mocht dat er toe doen.
En een perk van elk profiel aanpassen zoals hierboven gezegd kan neit eens. Ik heb voldoende 'geld' maar zodra ik terug ga heb ik mijn geld weer terug en nog steeds dezelfde perks als voorheen.
IETS heeft toch succes opgeleverd. Ik ben weer prestige 15.. Slechts level 8 ipv 15, maar daar gaan we niet over vallen.
Grappig: nu ben ik lvl 8 en kan ik wel gewoon m'n famas equipen

[Voor 32% gewijzigd door witchdoc op 03-09-2011 12:49]
'persistent rank data' corrupted. zie
had dit van de week op pc al keer. game was toen via steam geupdate. doorgespeeld tot rank 37, wat ik enkele weken terug voor vakantie ook was. haal het soms op google terug bij enkeling die het 1 keertje had.
vanavond weer begonnen op oude rank 35, bij 36 netjes einde spel exit en steam+BO weer gestart. zelfde fenomeen. op activision.custhelp.com haal je alleen NEW posting waarbij ze aangeven dat stats gereset zijn (duh). lijkt op lokale file van steam ,synchronisatiefoutje of gewoon corrupte file (lezen kennelijk probleem, wegschrijven komt geen error). ervaringen, tips?
had dit van de week op pc al keer. game was toen via steam geupdate. doorgespeeld tot rank 37, wat ik enkele weken terug voor vakantie ook was. haal het soms op google terug bij enkeling die het 1 keertje had.
vanavond weer begonnen op oude rank 35, bij 36 netjes einde spel exit en steam+BO weer gestart. zelfde fenomeen. op activision.custhelp.com haal je alleen NEW posting waarbij ze aangeven dat stats gereset zijn (duh). lijkt op lokale file van steam ,synchronisatiefoutje of gewoon corrupte file (lezen kennelijk probleem, wegschrijven komt geen error). ervaringen, tips?
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
Anoniem: 141365
200 FPS haal ik niet eens met mijn 2 x 6970 i7 950 4ghz...Sj44k13 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:54:
Ben van een radeon 4890 naar een radeon 6950 gegaan, wat ervoor zorgt dat de max fps flink omhoog is gegaan... Maar in DLC maps heb ik nog steeds van die leuke dips naar 50 fps soms.... Raar spel blijft t. Seconde later heb ik dan 200 fps.
Blijft regelmatig terugkomen. Ook even minuutje wachten met BO verlaten, zelfs Steam netjes afsluiten voor pc uit te zetten... Nu dus wapen van rank 26 terwijl ik weer eens teruggezet ben naar rank 25

[Voor 19% gewijzigd door tweaktubbie op 09-10-2011 21:01]
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
Heb het ook regelmatig Tweaktubbie, hij blijft mij alleen terug zetten naar 15-50 dus heb er niet zoveel last van.
De reden heb ik niet kunnen achterhalen.
De reden heb ik niet kunnen achterhalen.
Zijn er momenteel problemen met de servers?
Eerst bleef de game hangen op fetching stats, is ineens nu niet meer maar er is geen enkele server meer te vinden in de browser ... iemand?
Eerst bleef de game hangen op fetching stats, is ineens nu niet meer maar er is geen enkele server meer te vinden in de browser ... iemand?
Ik heb hetzelfde probleem. Kan ook niks vinden en ook fletching problemen. Kan dus niet spelen.
Voor de mensen op de PC:
Pcdev "For those of you experiencing connectivity issues with Black Ops PC right now - a fix is in progress. I will tweet when this is fixed"
https://twitter.com/#!/pcdev
Pcdev "For those of you experiencing connectivity issues with Black Ops PC right now - a fix is in progress. I will tweet when this is fixed"
https://twitter.com/#!/pcdev
Ok, dan zal ik geduldig moeten wachten 
Wel balen maar dan ligt het (deze keer) niet aan mij
Thnx ian_d_h voor de info.

Wel balen maar dan ligt het (deze keer) niet aan mij

Thnx ian_d_h voor de info.
Momenteel als ik BO opstart:
Je kunt dit spel momenteel niet spelen. Probeer het op een ander moment nog eens.
Meer mensen die er last van hebben?
Je kunt dit spel momenteel niet spelen. Probeer het op een ander moment nog eens.
Ga is naar:shaiwa887 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:58:
Momenteel als ik BO opstart:
Steam - > Instellingen en kijk is of je VAC banned bent

Life is meant to be experienced
Lik op stuk geven:kevinr1 schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:29:
[...]
Ga is naar:
Steam - > Instellingen en kijk is of je VAC banned bent![]()
"Iemand lik op stuk geven betekent 'iemand meteen van repliek dienen', 'een onmiddellijke en afdoende reactie geven'." volgens deze website: http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/lik-op-stuk
Gezien het feit dat je vijf weken nodig had voor een niet ter zake doende opmerking die bovendien niet grappig is, denk ik dat je nog wat moet oefenen voor je je carrière als forumkomediant echt van de grond kunt krijgen.
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Let op:
Als je slim bent lees je ook even deze post.
Als je slim bent lees je ook even deze post.