• kats
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-04-2020
Hallo iedereen!

Zoals iedereen wel bekend is, is PSN lang down geweest. Van de week was ie weer online en ik ging gelijk Black Ops spelen. Dit lukte voor een dag. Volgende dag bleef ie haken op:
'Trying to join ... matches'.. Hij telt dan langzaam af en begint opnieuw. Na een aantal keer kom je in een soort match waarbij je zelf alles mag instellen en dan staat er:'
'Waiting for 5 more players'.

NAT-Type in black ops staat op open.
Als ik de verbinding test op ps3 dan staat ie op type 2.

Ik snap er niks van!
Weet iemand raad hiermee? Ik wil graag weer spelen! (Double XP weekend! _/-\o_ )

Anoniem: 382995

He stoney hier

weet iemand waar het aan kan liggen. Aan de draadloze muis ligt het dus niet. Maar als ik een hoek om wil dan blijft het beeld hangen en dan staat ik ineens 6 meter verder.
Mijn instellingen zijn:
resol. 1024-720
Ales is uit voor de rest.

heeft iemand een idee hoe ik dit op ken lossen

Het spel draai ik op win7 32 bit met een HD 5670 van MSI met de juiste drivers.

[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 382995 op 21-05-2011 14:13]

• kats
Ik heb m nu met een lankabel aangesloten. En dan instellingen opnieuw gedaan en het netwerk opgeslagen.
Nu staat nattype op moderate maar ik kon wel spelen. Alleen vet weinig spelers in een match..

Heeft dit er iets mee te maken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 80673
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Bij singleplayer loop ik vast bij de missie op het schip. Multi geen problemen. Nog iemand bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 393481

kats schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 14:24:
Ik heb m nu met een lankabel aangesloten. En dan instellingen opnieuw gedaan en het netwerk opgeslagen.
Nu staat nattype op moderate maar ik kon wel spelen. Alleen vet weinig spelers in een match..

Heeft dit er iets mee te maken?
Mooi dat het weer werkt. Waarschijnlijk is door het gerommel je IP verandert. Weet niet of je al wat in je router had gedaan om het te verbeteren voor dat je problemen kreeg?
Zo niet: Je moet nu gaan proberen je NAT-type weer open/2 te krijgen. Wat kan door wat gerommel in je router (poorten openen/dmz host instellen)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slammed_a4
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-09-2022
heeft hier iemand nog volgend probleem?:

regelmatig log ik in op steam,vervolgens kies ik om black ops te spelen,eenmaal in het spel ben ik prestige 0 rank 0 m.a.w hij herinnerd zich mijn stats niet,vervolgens als ik dan tot rank 5 speel dan speel je voor het eerst de eerste custom vrij,bij de volgende map kan ik dan opeens wel al mijn customs kiezen,ook herinnerd hij zich mijn wapenconfig's enz,alleen mijn ranking blijft 5 en loopt natuurlijk verder omhoog als ik speel,de volgende dag is er dan weer niks aan de hand,hij herinnerd zich alles keurig en kan gewoon met de juiste ranking enz spelen...

iemand nog dit probleem?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Slammed_a4 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 22:46:
heeft hier iemand nog volgend probleem?:

regelmatig log ik in op steam,vervolgens kies ik om black ops te spelen,eenmaal in het spel ben ik prestige 0 rank 0 m.a.w hij herinnerd zich mijn stats niet,vervolgens als ik dan tot rank 5 speel dan speel je voor het eerst de eerste custom vrij,bij de volgende map kan ik dan opeens wel al mijn customs kiezen,ook herinnerd hij zich mijn wapenconfig's enz,alleen mijn ranking blijft 5 en loopt natuurlijk verder omhoog als ik speel,de volgende dag is er dan weer niks aan de hand,hij herinnerd zich alles keurig en kan gewoon met de juiste ranking enz spelen...

iemand nog dit probleem?
Had gister net het zelfde probleem. Was level 43, hij zag geen van mijn custom classes. Vervolgens level omhoog en de commando vrij gespeelt. Gestopt omdat ik ff wat moest eten. Log ik weer in, ben ik weer level 43 en geen commando meer.

wel balen maar kan dan weer een potje extra spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Stoney hier

ik ben er uit, kan weer lekker gamen. Had laatst 28 kills naar lange tijd.

moest ik ff kwijt.

Groeten Stoney

• kats
Iemand al een oplossing voor dit probleem?
Trying to join ... matches'.. Hij telt dan langzaam af en begint opnieuw. Na een aantal keer kom je in een soort match waarbij je zelf alles mag instellen en dan staat er:'
'Waiting for 5 more players'.

NAT-Type in black ops staat op open.
Als ik de verbinding test op ps3 dan staat ie op type 2.

Andere spellen zoals Fifa 11 en Battlefield Bad Company 2 doen het wel gewoon.

Wie o wie? :D _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ben van een radeon 4890 naar een radeon 6950 gegaan, wat ervoor zorgt dat de max fps flink omhoog is gegaan... Maar in DLC maps heb ik nog steeds van die leuke dips naar 50 fps soms.... Raar spel blijft t. Seconde later heb ik dan 200 fps.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 382508

Sinds vandaag ben ik terug gezet naar prestige 0 lvl 1, heb BO en steam afgesloten maar ben nog steeds prestige 0 lvl 1. Ook na 5 uur gewacht te hebben. Via de zoekfunctie in dit topic heb ik geen oplossing kunnen vinden. Iemand de oplossing / verwijzing? Het zal mij erg helpen aangezien er veel tijd in het behalen van deze prestiges is gestopt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sebasss2
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:36

sebasss2

[Tweakers2] Clan member

Ik kan alleen zeggen maak vaak een copie van de map waar je gegevens instaan iets van config,
Ik had er vandaag ook problemen mee dat ik niks kon doen in het menu..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:53
sebasss2 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:02:
Ik kan alleen zeggen maak vaak een copie van de map waar je gegevens instaan iets van config,
Ik had er vandaag ook problemen mee dat ik niks kon doen in het menu..
Dat werkt dus niet, alleen bij MW2

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-02 14:55
Anoniem: 382508 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:52:
Sinds vandaag ben ik terug gezet naar prestige 0 lvl 1, heb BO en steam afgesloten maar ben nog steeds prestige 0 lvl 1. Ook na 5 uur gewacht te hebben. Via de zoekfunctie in dit topic heb ik geen oplossing kunnen vinden. Iemand de oplossing / verwijzing? Het zal mij erg helpen aangezien er veel tijd in het behalen van deze prestiges is gestopt
Hopelijk werkt onderstaande:
This works for some. You have to rank back up enough so you can chose your perks. Then you have to follow the instructions exactly.

If you still have rank issues, try:

(1) change one perk in each of your classes. (do not set classes to Default).
(2) exit the game.
(3) wait 30 minutes.
(4) start the game and check your rank.

-pcdev-
twitter.com/pcdev

Delerium Steam Profile BF4 profile

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-02 15:37

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Miss dat iemand mij kan helpen, heb sinds kort (2 maanden) een HD 5870 te vervanging van een 4890.
Helaas loopt de game sinds dien bagger (30 ~ 50 fps, met een flinke vertraging in het spel)
Heb al Windows al opnieuw geïnstalleerd, zelfs gekeken of Windows Xp verschil maakte. Helaas zonder resultaat.

Dit zijn mijn specs:
Q6600 @ 2.8 Ghz
4096 800mhz ddr2
Club3d 5870
En dat alles op een Asus P5Q Deluxe

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:58

LosGieros

White Ninja

Ff tijdje niet gespeeld dacht alles goed te hebben, nog de config file aangepast maar ..hmmm laatste drivers, alle patches en weer volop lag echt net op hetmoment dat ik wil schieten!
PC versie....zucht!

If you tip them really good, they will help you with your wood..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kats
Sorry dit wordt een lang verhaal maar ik hoop echt dat iemand me ermee kan helpen!

Ik post nog eens in dit forum aangezien ik nog steeds hetzelfde probleem heb.
Het problem is als volgt.

Ik heb een playstation 3 met Call Of Duty Black Ops en Modern Warfare 2.
Met beide kan ik niet meer online een match inkomen. Hij blijft maar zoeken naar 'potential matches' en na een aantal minuten ben ik de host en zoekt hij naar mensen die een match zoeken.
Er zijn genoeg mensen online. Bij mijn vader werkt het wel (op een andere playstation, met hetzelfde schijfje en ook met ander schijfje). Dus het ligt niet aan de CD. Battlefield 2 werkt wel en ook mn andere PS3 games werken gewoon online zonder problemen.
Nu hoorde ik iets over poorten open zetten. Ik ben naar portforward.com gegaan en heb het precies ingevuld als dit: http://portforward.com/en...l_of_Duty_-_Black_Ops.htm

Mijn vraag: wat moet er bij Private IP address ingevuld staan?
Ik heb ook de firewall uitgeschakeld in het modem. (Tip op de site van callofduty.com)
hier stonden deze poorten vermeld.
Set port forwarding on your router to the IP address of your Playstation 3. This game uses ports 81, 3074, 3075, 3478 (UDP) and ports 80, 81,443, 3074, 5223(TCP).
Dit is weer anders dan op portforward.com

Als ik dit (de stappen van portforward.com) doe en op Save klik, dan geeft poort 3074 UDP de melding: 'The Inbound port ranges must not have intersection'.

Wat gaat hier fout en hoe kan ik ooit weer Call of Duty spelen?

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:27
PC gamer via Steam hier.
Net prestige 15 gehaald. Op lvl 14 leave'k een game om de famas te halen. Gaat allemaal prima. Maar wanener ik terug in het game kom heb ik alleen de standaard lvl 1 wapens nog maar. Foutje denk'k dus weer exit game en terug naar de menu's, maar blijkbaar ben'k dus echt al mijn prestiges en whatever kwijt.
Iemand een oplossing? Ik gebruik dus Steam mocht dat er toe doen.

En een perk van elk profiel aanpassen zoals hierboven gezegd kan neit eens. Ik heb voldoende 'geld' maar zodra ik terug ga heb ik mijn geld weer terug en nog steeds dezelfde perks als voorheen.

IETS heeft toch succes opgeleverd. Ik ben weer prestige 15.. Slechts level 8 ipv 15, maar daar gaan we niet over vallen.

Grappig: nu ben ik lvl 8 en kan ik wel gewoon m'n famas equipen :D

[Voor 32% gewijzigd door witchdoc op 03-09-2011 12:49]

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-12-2022

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

'persistent rank data' corrupted. zie

had dit van de week op pc al keer. game was toen via steam geupdate. doorgespeeld tot rank 37, wat ik enkele weken terug voor vakantie ook was. haal het soms op google terug bij enkeling die het 1 keertje had.

vanavond weer begonnen op oude rank 35, bij 36 netjes einde spel exit en steam+BO weer gestart. zelfde fenomeen. op activision.custhelp.com haal je alleen NEW posting waarbij ze aangeven dat stats gereset zijn (duh). lijkt op lokale file van steam ,synchronisatiefoutje of gewoon corrupte file (lezen kennelijk probleem, wegschrijven komt geen error). ervaringen, tips?

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Anoniem: 141365

Sj44k13 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:54:
Ben van een radeon 4890 naar een radeon 6950 gegaan, wat ervoor zorgt dat de max fps flink omhoog is gegaan... Maar in DLC maps heb ik nog steeds van die leuke dips naar 50 fps soms.... Raar spel blijft t. Seconde later heb ik dan 200 fps.
200 FPS haal ik niet eens met mijn 2 x 6970 i7 950 4ghz...

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-12-2022

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Blijft regelmatig terugkomen. Ook even minuutje wachten met BO verlaten, zelfs Steam netjes afsluiten voor pc uit te zetten... Nu dus wapen van rank 26 terwijl ik weer eens teruggezet ben naar rank 25 :(

[Voor 19% gewijzigd door tweaktubbie op 09-10-2011 21:01]

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-02 14:55
Heb het ook regelmatig Tweaktubbie, hij blijft mij alleen terug zetten naar 15-50 dus heb er niet zoveel last van.
De reden heb ik niet kunnen achterhalen.

Delerium Steam Profile BF4 profile

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-02 19:57
Zijn er momenteel problemen met de servers?
Eerst bleef de game hangen op fetching stats, is ineens nu niet meer maar er is geen enkele server meer te vinden in de browser ... iemand?

star citizen referal code

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-02 00:55
Ik heb hetzelfde probleem. Kan ook niks vinden en ook fletching problemen. Kan dus niet spelen.

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-01 21:05
Same here. Als ik private start kan iemand anders die ook niet eens joinen. Tis goed mis!

• ian_d_h
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-01 21:29
Voor de mensen op de PC:
Pcdev "For those of you experiencing connectivity issues with Black Ops PC right now - a fix is in progress. I will tweet when this is fixed"
https://twitter.com/#!/pcdev

• shaiwa887
Ok, dan zal ik geduldig moeten wachten :(
Wel balen maar dan ligt het (deze keer) niet aan mij ;)
Thnx ian_d_h voor de info.

• shaiwa887
Momenteel als ik BO opstart:
Je kunt dit spel momenteel niet spelen. Probeer het op een ander moment nog eens.
Meer mensen die er last van hebben?

• kevinr1
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-02 16:09

kevinr1

Dude?

shaiwa887 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:58:
Momenteel als ik BO opstart:
Je kunt dit spel momenteel niet spelen. Probeer het op een ander moment nog eens.
Meer mensen die er last van hebben?
Ga is naar:
Steam - > Instellingen en kijk is of je VAC banned bent :o :+

Life is meant to be experienced

• KnetterGek
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-01-2020

KnetterGek

Is lief, zacht en knuffelig.

kevinr1 schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:29:
[...]
Ga is naar:
Steam - > Instellingen en kijk is of je VAC banned bent :o :+
Lik op stuk geven:
"Iemand lik op stuk geven betekent 'iemand meteen van repliek dienen', 'een onmiddellijke en afdoende reactie geven'." volgens deze website: http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/lik-op-stuk

Gezien het feit dat je vijf weken nodig had voor een niet ter zake doende opmerking die bovendien niet grappig is, denk ik dat je nog wat moet oefenen voor je je carrière als forumkomediant echt van de grond kunt krijgen.

Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.

Pagina: 1 ... 26 27 28 Laatste

Let op:
Als je slim bent lees je ook even deze post.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee