Radio! | Fuji X100S | 2x Fuji X-E1 | Samyang 12mm f/2.0 | Fujinon 18-55mm f/2.8-4.0
Hier ook kan ook ineens geen games vindenSomath schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 17:06:
het slechte er aan is is dat als je een I7 hebt het wel goed speelt maar dat is omdat die het makelijk aan kan je komt dan op 60 of 70% load terwijl het bij andere games mischien 30 is ofzo
btw waarom kan ik plots geen games meer vinden ??
Verwijderd
SameLightStar schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 17:07:
[...]
nog nietik ben uit ellende maar de SP gaan spelen
Verwijderd
Haha, nee
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2010 17:35 ]
Ook al settings enzo veranderd maar nog altijd die lag.
Heb hier een I7 980x dus de opmerking van op een i5 of i7 gaat het beter tot goed, gaat toch niet op voor mij.
echt zonde van deze zaterdag middag, hebben ze ( treyarch) het nog niet in de gaten ofzo?

[ Voor 18% gewijzigd door goosche op 13-11-2010 18:08 ]
1. Te kleingoosche schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 18:04:
hebben hier mensen last van errors in singleplayer want ik kom niet verder omdat deze er heb. heeft iemand een oplossing hiervoor?
[afbeelding]
2. Op zn kop
Maar nadat ik een aantal aanpassing heb gedaan in mijn nvidea control panel, kan ik de game gewoon vloeiend spelen @ 60 fps. Dit met een e6750 @ 3,2 ghz 8800 gts 640mb en 2 gig ram.
Als er interesse in is kan die instellingen zo wel even posten.
Ik ben normaal niet zo kritisch of skeptisch, maar door het complete gebrek van communicatie vanuit de kant van Treyarch zeg ik: het boeit ze niet.Gediminas schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 18:04:
ik had in ieder geval geen last meer van lag na die 8mb patch van 11/11 .
echt zonde van deze zaterdag middag, hebben ze ( treyarch) het nog niet in de gaten ofzo?
Ik krijg sterk het idee dat Treyarch de prioriteit van de support legt bij de consoles. Waarschijnlijk is kwaliteit van supprt ook een eis van Microsoft en Sony en gaat dat ten koste van de PC.
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Dat wil ik wel weten. Ik heb dan wel een gtx 460 maar wil ook wel wat meer eruit halen.marinos88 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 18:12:
Ik kan ook geen servers connecten deze middag helaas, zonde van de zondag.
Maar nadat ik een aantal aanpassing heb gedaan in mijn nvidea control panel, kan ik de game gewoon vloeiend spelen @ 60 fps. Dit met een e6750 @ 3,2 ghz 8800 gts 640mb en 2 gig ram.
Zou ik die instellingen mogen a.u.b. (=marinos88 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 18:12:
Ik kan ook geen servers connecten deze middag helaas, zonde van de zondag.
Zou me heeeeeeeeeeeeel veel helpen kan ik teminste eens goed spelen en als de servers ook eens meewerken
hier vind je alles terug wat je moet weten over het tunen van je config file.
Iemand anders hier ook last van?
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Dat haalde bij mij niks uit, daarna kon ik zelf niet eens meer een server of een zombie game joinen..Subject117 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 18:36:
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1572406
hier vind je alles terug wat je moet weten over het tunen van je config file.
Ja, precies dezeflde problemen hier..SouLLeSSportal schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 18:44:
Ik heb nu vrijwel geen last meer van die microstutter en lagspikes, maar nu heb ik weer een probleem met de servers... ik zie er maar 5-10 max in mijn lijst. -.- 5 van9200 servers lijkt me met alleen hardcore en full/empty filter nogal weinig... Daarnaast kom ik die servers ook niet meer in, blijft hangen in connect scherm.
Iemand anders hier ook last van?

reemprive schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 18:22:
[...]
Dat wil ik wel weten. Ik heb dan wel een gtx 460 maar wil ook wel wat meer eruit halen.

En dan in de game aa op 2x en de rest op automatisch
Typisch zelfs dat een practice game ( 15 bots ) vloeiender loopt dan een 16 slot MP game.
Make a program idiotproof and someone will make a better idiot

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Dat dachten we afgelopen dinsdag ookpvg103 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 19:22:
allemaal chill. komt allemaal goed. over een paar dagen ben je alles weer vergeten als alles netjes werkt:)

Ik snap er niks meer van. Gisteren heb ik eigenlijk de hele dag probleemloos kunnen spelen, vandaag ligt het weer helemaal plat.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Daar heb je veel aan als het nu weekend is en straks niet... Het hoort gewoon te werken!pvg103 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 19:22:
allemaal chill. komt allemaal goed. over een paar dagen ben je alles weer vergeten als alles netjes werkt:)
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Hoe kan je een ip adres joinen dan?axis schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 19:45:
Hmm.. als we nu wat ip-adressen zouden hebben van werkende servers (weet iemand IP van de GoT server?)
\connect is in ieder geval uit het spel gehaald (net als \reconnect overigens
oh, ik zie nu dat ze het connect command opeens eruit hebben gesloopt
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
het is dat ik nergens een e mail van customer suport kan vinden maar ik ben in staat geld terug te vragen en dan koop ik hem wel als die goedkoper is en goed werkt ......
"you bought a beta - noob" staat er op den achterkant , in kleine letterkes op uw dooske
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
Verwijderd
In de players/save map staan nog netjes alle save games.
edit:
toch maar weer terug gezet ivm met discussie...
Ik heb een vraagje... Ik heb een vrij bagger pc'tje. Een AMD athlon 3800+ met een 4650 512MB en 2gb (niet dual channel) intern. Nu weet ik dat ik de single player met een fps van 30 kan spelen, omdat ik dit heb kunnen testen via mijn broer.
Nu wil ik weten of ik de mp dan ook trek. Mijn broer wil namelijk niet dat ik mp ga met zijn acc (en dat snap ik best). Maar is de mp veel zwaarder dan de sp, of is het ongeveer gelijk?
[ Voor 185% gewijzigd door Gropah op 13-11-2010 20:22 ]
Naja sp draait hij met 30 fps drops naar 23 (ben erger gewend, dus voor mij goed speelbaar...) maar ik heb niet de mogelijkheid om de mp te testen. Nu was mijn vraag of de mp zwaarder was. Dus of sommige mensen het zelf merken dat de mp zwaarder is. Want als dat zo is, moet Black ops maar wachten tot mei als het geld binnen is voor een nieuw systeem ,of ik koop hem voor de ps3...

Iemand een oplossing?
Ik heb een AMD Quadcore CPU, 940BE. Met een Nvidia GTX295. De FPS is in het algemeen niet heel raar maar kakt op bepaalde momenten in van 80-100 naar 40.
Nu stond ik net tegen een muur -> 125fps
Loop ik 1 meter naar links , zie ik dezelfde muur en 1 plantje -> hop 40fps !
Dit ook na alle cfg en nvidia control panel tweaks. Zijn er meer mensen die dit specifieke probleem herkennen ?
Een maat van mij heeft eenzelfde AMD Quadcore cpu die iets trager is met een ATI 4850 met 1GB geheugen en daar draait het heel veel soepeler...
Die verscheen terug door gewoon even in "mission select" te gaan en terug te keren....
Verwijderd
Helaas, hier niet het geval.Buzz_Fuzz schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 20:29:
Die missing "resume game" had ik ook een tweetal keer.
Die verscheen terug door gewoon even in "mission select" te gaan en terug te keren....
Nadeeltje van SLI wellicht?Renkie schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 20:27:
Los van de algemene performance problemen valt mij iets raars op.
Ik heb een AMD Quadcore CPU, 940BE. Met een Nvidia GTX295. De FPS is in het algemeen niet heel raar maar kakt op bepaalde momenten in van 80-100 naar 40.
Dit ook na alle cfg en nvidia control panel tweaks. Zijn er meer mensen die dit specifieke probleem herkennen ?
Een maat van mij heeft eenzelfde AMD Quadcore cpu die iets trager is met een ATI 4850 met 1GB geheugen en daar draait het heel veel soepeler...
En servers vinden, tja, wat moet ik daar nou van zeggen
Ik heb Win7 al vanaf de RC versie, daar ligt het probleem iig niet.bazs2000 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 23:11:
[...]
Ik ga voor het gemak aannemen dat jij Windows Vista draait. Ik heb dit ook gehad met Vista en wat ik ook deed, het probleem werd nauwelijks verholpen alleen had ik dit bij RTCW:ET en het opstarten van het spel alleen al zorgde voor een verbindingsverlies. Bedraad op het netwerk gaf deze problemen niet.
Je kan een nieuwe draadloze netwerkkaart kopen en hopen op beterschap of Windows 7 aanschaffen.
Als je geen Vista draait dan heb ik niets gezegd maar bij een ander OS heb ik dit nog nooit gezien of over gelezen. Vista is zwaar naadje. Het heeft niets met de spellen te maken, dat kan ik je verzekeren.
Maar dit is toch een softwareprobleem? Anders games hebben het probleem namelijk niet.
Een bedraad netwerk is helaas geen optie voor me.
Iemand een idee wat het verbingsverlies veroorzaakt?
Waarom zijn we nog steeds met zijn alleen aan het zoeken naar een oplossing voor alle problemen die er zijn, terwijl het zo klaar als een klontje is waar het probleem ligt? Daar op een plek waar wij het niet kunnen oplossen?
Als 100 mensen niet kunnen pinnen bij een pin automaat. Ga je dan 100 passen nakijken? of de pinmachine. Juist.
Ik ga gewoon 2 weken rustig de ontwikkelingen volgen en hoop dat het dan voorbij is.
Het heeft gewoon geen nut meer om ons op te winden, er is niemand die luistert, of in ieder geval, geen reactie geeft!
de 15 sec menu freezes blijven wel erg kut....
yup heb je wel gelijk in.....
gelukkig is er als je er bij ........ word door cod altijd nog pizza om de pijn te verlichten!
[ Voor 37% gewijzigd door Somath op 13-11-2010 21:05 ]
Verwijderd
Als 75 van die 100 passen weer werkt door er een plakbandje over te plakken, zou ik zulke opties graag willen weten!ErA schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 21:01:
Ik vraag me iets af:
Waarom zijn we nog steeds met zijn alleen aan het zoeken naar een oplossing voor alle problemen die er zijn, terwijl het zo klaar als een klontje is waar het probleem ligt? Daar op een plek waar wij het niet kunnen oplossen?
Als 100 mensen niet kunnen pinnen bij een pin automaat. Ga je dan 100 passen nakijken? of de pinmachine. Juist.
Ik ga gewoon 2 weken rustig de ontwikkelingen volgen en hoop dat het dan voorbij is.
Het heeft gewoon geen nut meer om ons op te winden, er is niemand die luistert, of in ieder geval, geen reactie geeft!
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2010 21:23 . Reden: typo ]
Verwijderd
(voor de volledigheid:
i7 920
radeon 5850
3 GB geheugen
Vista 32 bit)
Misschien moet je de overlay aanzetten met F12/F11? Bij mij stond hij standaard uit...
En hoe zou ik dit op kunnen lossen =\?
Grtz Zip
Er zijn bewijzen genoeg dat het ook bij legale versies optreedt en daarnaast is dit geen discussie topic..
[ Voor 39% gewijzigd door psychoclown op 13-11-2010 22:17 ]
Radio! | Fuji X100S | 2x Fuji X-E1 | Samyang 12mm f/2.0 | Fujinon 18-55mm f/2.8-4.0
Verwijderd
Algemene menu = vóórdat je op campaign drukt? HelaasRelief2009 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 21:46:
Wat ik altijd doe als ik niet kan resumen, dan ga ik ff terug naar het algemene menu en daarna weer erin terug. Dit werkt bij mij prima
..knip..
En 100% legaal via Steam ;-) (Dat mij overigens vertelde met 10,7 MB/s te downloaden, terwijl we een 35Mb/s abo hebben
[ Voor 15% gewijzigd door psychoclown op 13-11-2010 22:18 ]
Ga wel weer MW2 spelen
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Zet het spel eens in je taakbeheer(-processon) naar 3 cores (set affinity). Sommigen merken dan een veel betere cpu load! (alle 3 op 50% oid)prutser001 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 22:31:
Kan niet zeggen dat ik iets merk van de patch, cpu load is nogsteeds hetzelfde, tijdens de filmpjes ~95%load op alle 4 de cores. Tijdens het spelen gaat het van 50% tot 95% overall.
Ga wel weer MW2 spelen
Geen idee in hoeverre deze info voor anderen nuttig is, (met Ati single kaarten of Nvidia SLI opstellingen) maar dit heeft bij mij (als enige fix) daadwerkelijk verbetering gebracht, in tegenstelling tot alle cfg settings en lagere resoluties en dergelijke.
(Reminder voor mijn specs en issues, zie mijn post: GaMeOvEr in "[Multi] Call of Duty: Black Ops - Proble..." )
Aannames zijn fataal.
ingame zit ik rond de 80-90% cpu, en dan loopt alles soepel. op het moment dat ik op iemand begin te schieten, of iemand vliegt spontaan in beeld, dan schiet de cpu naar 100%, en stottert het op dat moment. dan word er dus ook niks geregistreerd, waardoor ik dus even stotter, en dan vind ik erna mezelf dood op de grond.
Fatsoenlijk aimen en schieten is er dus niet bij helaas, erg frustrerend!
Het lijkt me dus echt een cpu probleem, graphics settings wijzigen helpt helaas niet.
En met een E8500 lijkt me dat dit geen probleem hoeft te zijn.
Maargoed, zoals ik al zei elk probleem word afgelost door een nieuwe..
Ik heb net even via dit die confix fix gedaan, en blijkbaar helpt hij. Vanmiddag ook geprobeerd maar toen het het alleen maar ergen want toen kon ik niet eens meer joinen.
Nu heb ik dus dat mijn beeld zwart/wit is
zie screenshot:
http://img831.imageshack.us/img831/6717/shot0012q.jpg
vervolgens als de game is afgelopen en je dan final gamcam krijgt te zien is het wel gewoon weer in kleur
zie screenshot
http://img44.imageshack.us/img44/1139/shot0013q.jpg (dit is dus een andere speler)
Kan het er aan liggen dat ik in de config heb liggen spelen?
Ja, veel mensen zoeken automatisch de oorzaak bij zichzelf. Sommige installeren zelfs hun complete OS. Daarnaast is het toch een product waarvoor je geld hebt betaald en niet goed functioneert. Dus erover klagen is volstrekt logisch. We hebben niet betaald om nog weken te wachten tot zij een probleem oplossen. Het is simpelweg niet acceptabel.ErA schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 21:01:
Ik vraag me iets af:
< dit stukje webruimte is te huur >
Verwijderd
Om je fps te zien open console met ~ en typ in /cg_drawfps 1..Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 21:32:
Ik draai fraps op de achtergrond, maar krijg geen FPS te zien? wat gebruiken jullie?? ben nu wel benieuwd. Als ik op een lagvrije server zit (15 min. geleden) heb ik eigenlijk geen problemen.
(voor de volledigheid:
i7 920
radeon 5850
3 GB geheugen
Vista 32 bit)
Ik heb een Core2Duo E6850 @ 3.4Ghz icm een GTX295 en Windows XP Pro SP3.Renkie schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 20:27:
Los van de algemene performance problemen valt mij iets raars op.
Heb dezelfde framedrops
[ Voor 1% gewijzigd door RoadKill21 op 14-11-2010 13:32 . Reden: OS ]
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
- Als je ATI hebt, probeer je CCC instellingen op default te zette (door te klooien met CCC, is het mogelijk dat er teveel van je kaart gevraagd wordt)
- Breng in het spel je AA terug naar 2x (dat scheelde bij mij heel veel)
Ik heb eerder ook getracht bij mijn GTX295 1 GPU te laten gebruiken, hielp niets maar de FPS werden ook niet lager (..)GaMeOvEr schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 23:11:
Zo, ik heb nu een speelbare game. Nog niet optimaal, maar speelbaar. Wat heb ik gedaan? Ik heb Catalyst AI uitgezet. Nu gebruikt mijn Game maar één core, maar ik heb wel bijna 70FPS stabiel. (Die ene GPU wordt dan wel voor 90% gebruikt.) Dat betekend, als de boel eenmaal gefixed is (drivers OF game) dat ik mijn 100FPS wel moet kunnen halen.
Geen idee in hoeverre deze info voor anderen nuttig is, (met Ati single kaarten of Nvidia SLI opstellingen) maar dit heeft bij mij (als enige fix) daadwerkelijk verbetering gebracht, in tegenstelling tot alle cfg settings en lagere resoluties en dergelijke.
(Reminder voor mijn specs en issues, zie mijn post: GaMeOvEr in "[Multi] Call of Duty: Black Ops - Proble..." )
heb een intel core i7 4x 3,4 ghz 6gb tripple channel ddr3 en een 5870 cpu load in game is zo goed als nihil max 20% en toch lagg vooral bij de kill cams.
Op windows 7 werkt het niet.
Wat ik gedaan heb, windowsXP 32 bits + oude 197.13 nividia driver geinstalled (Physx DISABLED)
Nu draait het geweldig met een constante FPS van rond de 100-140.
Let wel: niet op alle servers (maar 7 op de 10)
Ook de singleplay draait als een tierelier
Het zal wel iets met windows 7 Ultimate 64x te maken hebben denk ik, maar wat het dan veroorzaakt weet ik niet.
Nu alleen nog de bug aan het einde van de single player..
Verwijderd
En voor de zoveelste keer is één van mijn vorige berichten verwijderd. En berichten als die van clockw1ze blijven wel gewoon staan

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2010 02:54 ]
Misschien een tip voor de topicstart om iedereen te vragen bij zijn problemen aan te geven op welke OS hij/zij speelt?
zucht
Verwijderd
Ik heb geen lag met windows 7 64 bit.Relief2009 schreef op zondag 14 november 2010 @ 10:53:
Het lijkt me ook interessant om in dit topic te onderzoeken wat voor OS iedereen gebruikt. Zou het kunnen dat W7 met 64-bit echt de problemen veroorzaakt? Ik heb het namelijk ook
Misschien een tip voor de topicstart om iedereen te vragen bij zijn problemen aan te geven op welke OS hij/zij speelt?
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Jawel, soms ben ik opeens level één, maar naar een potje gespeeld te hebben of een beetje door het menu te zitten bladeren ben ik weer op mijn huidige rank.zippy1990 schreef op zondag 14 november 2010 @ 11:25:
Heeft nou niemand last van dat zijn rank terug gereset is naar 1 ?
zucht
Ik heb overigens ook geen lagg meer op Windows 7 64 bit.
[ Voor 7% gewijzigd door Richard! op 14-11-2010 12:10 ]
Dat is niet mogelijk. Het werkt alleen via dedicated servers van Treyarch zelf of van www.gameservers.combvdbijl schreef op zondag 14 november 2010 @ 11:51:
Heeft iemand enig idee hoe ik op LAN kan spelen? Ik wil met een vriend gewoon een potje 1 tegen 1 op LAN spelen maar ik heb nog niet kunnen vinden hoe dit moet...
Verwijderd
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Tijdens het spelen besluit het spel ineens terug te gaan naar m'n desktop, maar het is geen standaard crash to desktop, want ik kan gewoon terugswitchen naar het spel...
Het is dus net alsof je op alt tab, of windows + D drukt ofzo, maar dat is 100% zeker niet het geval.
Vervelend genoeg is dit al een aantal keer midden in een vuurgevecht gebeurd, needless to say verpest dit je kansen nogal
Iemand een idee waar dit vandaan kan komen?
Daarbuiten heb ik eens per half uur spelen een freeze van een seconde of 5 en crashed heeeeeel soms mijn game naar Desktop(directx error).
Draai Windows 7 32bit op een systeem met een Q9550 @ 3,5ghz en een GTX 460 768 MB(5% OC). Alle andere spellen lopen als een trein, systeem is zo stabiel als een huis. Alleen Black Ops is problematisch.
Edit:
Wtf? Ik zet shadows voor de gein uit en de freezes nemen ineens met 90 procent af.
[ Voor 6% gewijzigd door codex op 14-11-2010 16:41 ]
Deze game is helaas compleet onspeelbaar voor mij, ik draai de game op een Core 2 Duo E8400, 4 GB Ram en een XFX ATI Radeon 4870 1GB. De CPU load vliegt constant naar 100%.
Om de paar seconden hapert het spel op een manier waardoor het irritant is om te spelen. De patch update helpt hier alleen bij de filmpjes, die haperen niet meer.
Klein detail is om te vermelden dat ik zowat elke game op high kan draaien zonder dat ik haperingen tegenkom, zo draait CoD MW2 ook uitstekend. De CPU vervang ik volgend jaar wanneer de Sandy Bridge familie tot leven komt.
Gereserveerd voor een nog te verzinnen Signature
het is bekend dat er leaks zijn waardoor je cpu te veel wordt belast. Dit wordt gefixed met een grote (180mb) patch die er aan zit te komen.
Jij hebt btw nog een degelijke pc. ik speel steady met 25 fps op een AMD3800+(naar 2.1GHz) een HD4650 512mb en 2GB ram DDR2 (niet dual channel)
Hey wat is de bron van die 180mb? Dat zou wel erg netjes zijn als ze dat nog dit weekend of morgen lanceren.Gropah schreef op zondag 14 november 2010 @ 16:52:
@mksoftware
het is bekend dat er leaks zijn waardoor je cpu te veel wordt belast. Dit wordt gefixed met een grote (180mb) patch die er aan zit te komen.
Jij hebt btw nog een degelijke pc. ik speel steady met 25 fps op een AMD3800+(naar 2.1GHz) een HD4650 512mb en 2GB ram DDR2 (niet dual channel)
@anderen:
Zelf snap ik niet waarom mensen BO grafisch minder vinden dan MW2. Ik vond MW2 namelijk totaal niet zo spectaculair. Ik vind BO juist er beter uitzien, vooral door de campaign waar het flink regende en bliksemde.
[ Voor 17% gewijzigd door Relief2009 op 14-11-2010 16:58 ]
Dat had ik volgens mij hier ergens in dit topic gelezen...
gevonden:
was in andere BO topicMinaaj schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 18:20:
Er blijkt een patch aan te komen van 180mb hoorde ik, maat van me was trouwens Prestige 1/Level 16 maar was 2dagen geleden terug gezet naar level 38, heeft 500 kills met famas ookal heeft hij dat wapen nooit gebruikt.
Ook is zijn k/d van ~1.5 naar 0.6 gegaan, alsof zijn stats door elkaar zijn gehaald met iemand. Hij kan trouwens ook niet meer zijn Setup veranderen (wapens ect) het is helemaal gelocked.
En support is ook niet echt te vragen, omdat zo veel mensen het forum vol spammen van dat hun pc te slecht is.
Allemaal vreemd.
Verwijderd
Ik zou die bron ook wel eens willen weten. Want aan aannames en geruchten hebben wij niet zoveel. Als dit inderdaad waar is en hij is echt 180 MB dan zou dat wel eens erg goed nieuws kunnen zijn.Relief2009 schreef op zondag 14 november 2010 @ 16:57:
[...]
Hey wat is de bron van die 180mb? Dat zou wel erg netjes zijn als ze dat nog dit weekend of morgen lanceren.
@anderen:
Zelf snap ik niet waarom mensen BO grafisch minder vinden dan MW2. Ik vond MW2 namelijk totaal niet zo spectaculair. Ik vind BO juist er beter uitzien, vooral door de campaign waar het flink regende en bliksemde.
Ben het verder 100% eens met Relief2009 wat betreft de graphics. Zelf vind ik hem er op de PC ook beter uitzien. Met name dat stuk in de jungle in SP. Maar overall vind ik het dik in orde.
De freezes in de menu's ook? Want daar heb ik namelijk wel last van.reemprive schreef op zondag 14 november 2010 @ 16:19:
Ik heb in de menu's last van korte freezes(mijn muisaanwijzer staat kort stil) en als ik een map start de eerste minuut tot 2 minuten korte freezes van een halve seconde en framedrops. Na een tijdje spelen is het weg tot de volgende map weer is geladen. Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen? Ik heb mijn harde schijf al gedefragmenteerd.
Daarbuiten heb ik eens per half uur spelen een freeze van een seconde of 5 en crashed heeeeeel soms mijn game naar Desktop(directx error).
Draai Windows 7 32bit op een systeem met een Q9550 @ 3,5ghz en een GTX 460 768 MB(5% OC). Alle andere spellen lopen als een trein, systeem is zo stabiel als een huis. Alleen Black Ops is problematisch.
Edit:
Wtf? Ik zet shadows voor de gein uit en de freezes nemen ineens met 90 procent af.
Steeds als ik uit een server terug ga naar het menu (om bv m'n class aan te passen) freezed het beeld zo'n 5 seconden. Daarna loopt het weer vloeiend totdat ik weer uit een server kom...
Be-lach-e-lijk.
Ze hadden beter geen PC versie kunnen uitbrengen. Ongetwijfeld zal het iets te maken hebben met de piraterij in het PC wereldje en hebben de developers niet genoeg resources kunnen steken in de PC variant. Maar breng dan niets uit. Ik vind dit echt schofterig tov. diegene (waaronder ik) de game netjes gekocht hebben.
Het bizarre is nog dat de framerate op zicht best goed is (>50 gok ik), zelfs in de hoge resoluties 1920x1200. Maar omdat de CPU geen cycles meer overheeft gaat het stotteren. Heel slecht gemaakt, nog slechter getest.
[ Voor 14% gewijzigd door ISaFeeliN op 14-11-2010 17:59 ]
Ik sluit me hier bij aan...ISaFeeliN schreef op zondag 14 november 2010 @ 17:56:
De PC versie van CODBO zal denk ik ten boek gaan als het slechtste stuk software ooit. Het maakt volgens mij totaal (of praktisch) geen gebruik van de GPU. Mijn GTX 275 wordt 1 graad warmer als ik de game speel. Mijn CPU echter (CD E6850 @ 3.2GHz) gaat bonkers. Op 800x600 gaat het, soms, niet eens altijd. Als de scene druk wordt, blijft het gehakkel.
Be-lach-e-lijk.
Ze hadden beter geen PC versie kunnen uitbrengen. Ongetwijfeld zal het iets te maken hebben met de piraterij in het PC wereldje en hebben de developers niet genoeg resources kunnen steken in de PC variant. Maar breng dan niets uit. Ik vind dit echt schofterig tov. diegene (waaronder ik) de game netjes gekocht hebben.
Het bizarre is nog dat de framerate op zicht best goed is (>50 gok ik), zelfs in de hoge resoluties 1920x1200. Maar omdat de CPU geen cycles meer overheeft gaat het stotteren. Heel slecht gemaakt, nog slechter getest.
Ik dacht er zal nog wel een update uitkomen maar de update die op 11/11 is uitgekomen heeft helemaal niets geholpen.
Dit lijkt precies op de release van Cod WaW maar dan erger , hopelijk word dit opgeslost want mijn cpu draait "overtoeren" in tegenstelling tot mijn gpu.
Nee, meteen kopen. Je leest hier in een topic als dit alleen maar de 'negatieve' verhalen, van mensen waar het spel niet lekker werkt. Je moet nagaan dat sinds de patch van een paar dagen geleden, er heel veel pc gamers zijn waarbij het volledig smooth loopt.Eagleman7 schreef op zondag 14 november 2010 @ 19:17:
Zo te lezen kan ik beter nog effe wachten met kopen?
Het is gewoon een gave game met een hoop opties, en op een prijsdaling hoef je ook niet te wachten!
Maar 6 uur singleplayer is een beetje weinig, maar ik las dat de multiplayer wel het uitgebreidst ooit was dan alle andere cod's?
Als je slim bent lees je ook even deze post.