Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:24
Neverwinterx schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 10:54:
Ik heb zowat alle "fixes" die de ronde doen geprobeerd en wat ik ook doe fps blijft tussen de 20 à 30 met framedrops tot nog lager. Bizar dat alle die grafische settings bijna niets uithalen: CPU-gebruik-wise is er gewoon iets mis met dit spel.

Wat geks dat ik heb opgemerkt in de config files:
Black Ops detecteert:

[...]

Terwijl MW2 detecteert:

[...]

Als ik dat verander, dan merkt Black Ops op bij het opstarten dat er wat veranderd is en vraagt om de settings opnieuw in te stellen. Maar of ik dat doet of niet en speel blijft het dezelfde performance en als ik daarna in de config file ga kijken dan staan die settings weer op het oude.

Ik ben ook maar eens met Process Monitor ( http://technet.microsoft....ysinternals/bb896645.aspx ) aan het kijken wat Black Ops allemaal uitvoert. Lastig om aan uit te geraken allemaal natuurlijk, maar wat al opvalt is dat er geregeld events opduiken als dit:
CreateFile - D:\games\steam\steamapps\common\call of duty black ops\players\images\river_intel.iwi - Path_Not_Found
Waarbij dat pad niet bestaat en als ik ga kijken tijdens het spelen zie ik ook niet dat dat pad aangemaakt wordt ofzo.
Ik zie ook redelijk veel Name_Not_Found bij een heel aantal RegQueryValue's.
Die lagere ghz waarde is normaal. Denk dat Tryarch een andere berekening er op nahoudt dan IW, want bij WaW was dit ook zo.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 11:50
Nou het spel lijkt weer normaal te draaien bij mij :) niks gedaan of verandert alleen nu zit ik met het volgende. ik wil 5 reserved slots weggeven aan de mensen op got. Alleen als ik in de reserved slot.txt kijk dan is deze leeg. Duhh.. alleen wordt er aangegeven om zo neer te zetten:

pass1
pass2
Enz enz maar toch werkt dit niet. doe ik nou iets fout?

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister nog ff gespeeld, ging ietsje beter met de patch maar nog steeds lag mn als ik inzoom cq. begin te schieten....

nu wil ik opstarten blijft ie constant op fetching stats staan gvd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:01
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 12:17:
gister nog ff gespeeld, ging ietsje beter met de patch maar nog steeds lag mn als ik inzoom cq. begin te schieten....

nu wil ik opstarten blijft ie constant op fetching stats staan gvd :(
Ja, blijft bij mij ook hangen op fetching stats. En bij mijn Steam matties ook. Gaat soepel dus.
En ik dacht toenstraks nog: "Joh, wat weinig problemen vandaag."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
Black Ops wil niet syncen. Was level 9. Heb toen de M14 gekocht met reflex sight. Nu blijft hij hangen op downloading game settings en ben ik weer level 6 :(

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Hm, het connecten naar servers duurt wel heel erg lang nu, was 5min weg en nog zat ik niet in de server.
Als ik hier:
http://www.callofduty.com...atus?path=blackops/status

De status van de PC servers probeer te bekijken dan lukt dat ook niet, probeer maar eens naar PC te gaan (staat nu op xbox).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Hier ook constant "downloading game settings" zelfs als ik alleen maar mijn player card wil aanpassen (hallo!!!?? )

Verder net een game gejoined (eindelijk) maar dat was niet te spelen zo laggy.
Tijd voor een serieuzere patch heren van Treyarch, voordat iedereen terugvalt naar MW2.

Mw2 is tenminste nog goed te spelen weliswaar zonder dedi. servers maar alles loopt daar wel vlot!

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 10:10
Ik speel op de xbox 360 en als ik op multiplayer klik en dan op xboxlive dan blijft die hangen op connecting, ik heb een open NAT en gebruik upc 60Mb/s. Meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willie Billie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 00:33
Bah!
Wat hebben ze het spel verpest zeg.
De gameplay is gelukkig nog wel zoals ik van cod4 gewend was, maar alles daar om heen is wel echt triest:
-Friends joinen via steam werkt al niet (soms met invites werkt het wel maar wat een drama)
-Soms kan je een server niet joinen als je er op klikt (je moet dan 100x klikken en dan werkt het eindelijk)
-De prestaties zijn echt om te huilen en komt echt door een slechte engine.
Van dit laatste baal ik echt nog het meest wat je ook doet de perfomance blijft gewoon triest en helemaal als je ziet dat het spel nog eens minder mooi is dan BC2 (mijn mening).
http://www.hardwareheaven...n-5970-bad-company-2.html
Als je dan die benchmark vergelijkt met die van BlackOps:
http://www.hardwareheaven...ll-of-duty-black-ops.html

Dan zijn de MIN fps van BC2 gewoon 2x zo hoog!
Ik vindt het echt jammerlijk en baal echt van mijn aankoop moet ik zeggen :S
Ik hoop dat er snel patches komen om deze bugs en ellende te voorkomen en dat de rest van het spel ook de gameplay benadrukt ipv verpest.

Mijn game PC: http://tweakers.net/gallery/125384?inv_id=19781#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 00:38
ik probeer nu al de hele ochtend om zombie online te spelen. en ben het nu een beetje zat. heb in 3 uur tijd nog geen 1 potje kunnen spelen.

verste waar ik kom is dat er 4 man zijn gevonden, waarvan er 3 "ready of dus groen " zijn, dan begint het af te tellen " game starts in..... " en zodra hij bij nul is zegt ie weer. This party is no longer available .... :(

maar 9 van de 10 keer kom ik niet eens zo ver, en zijn er geen sessions available.

iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Volgens mij hebben ze een bomaanslag op de servers gepleegt, kan zoals hierboven al gezegt, niet joinen, niet stats syncen, 100x klikken voor hij server joint. Omdat dan vervolgens een 30 minuten naar een connecting to... scherm te kijken. BAH! Van de 4 dagen dat ik nu BlackOps heb ben ik er 2.5 kwijt aan problemen :(

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
oke servers zijn niet te joinen.............. gaan we weer !!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Vandread schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:00:
[...]

Denk dat ik dit ga doen:

[...]

Mocht iemand hier ervaring mee hebben dan hoor ik het graag.

Ik denk dat als ik die port dan per PC route dan krijg ik ook niet meer die attacks.
Uiteindelijk enkel de steamcloud uitgezet en het probleem is opgelost zonder verder gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Ik wilde hier ook net mijn frustraties uiten over het gewoon niet kunnen joinen van servers.
Wordt hier gewoon triest van op deze manier.

Zou op zich wel lol zijn als iedereen nu BO in de kast legt / terugbrengt naar de winkel maar ja.

Hmm ik heb over het algemeen niet heel veel tijd om te gamen, maar dan zou het wel fijn zijn dat het als je het wil spelen je ook kán spelen.

Ik ga wel verder proberen met de single player.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 14:16
Het gaat inderdaad niet lekker vandaag met de servers, heb al verscheidene goede potjes gehad die gewoon niet werden opgeslagen. In een potje meer dan 10k aan exp en ongeveer 4k CP, maar niet geregistreerd. Ik kom nu ook bijna niet door het menu omdat je voor bijna elk venter dat je opent iets moet downloaden en dat gaat niet echt lekker op het moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Mensen mensen, dit is geen zeik-topic en geen spam-topic (ScOrPiON). Treyarch heeft aangeven dat ze flink bezig zijn om alles weer goed te krijgen. Dus het is niet vreemd dat het van tijd tot tijd plat ligt (ze moeten natuurlijk alles verbeteren en dat kun je niet doen als iedereen aaan het gamen is).

Laten we hopen dat na het weekend heel veel opgelost is. Ik durf te wedden dat de mensen bij Treyarch geen vrij weekendje hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerronimo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-08 12:27
Jep de hele zooi ligt weer op zn gat...
Vanmorgen nog prima kunnen spelen, maar nu ook constant connecting/fetching scherm.
Ben je eindelijk in het servermenu, is het of server full of connecting, een server joinen is onmogelijk op dit moment.
Ook zo mooi, als je het connecten naar een server annuleert gaat ie doodleuk weer terug naar het mainmenu |:(
Kan je dus die hele serverlijst weer opnieuw gaan laden, niet echt slim.

Blijkbaar toch wel lastig om dit fatsoenlijk werkend te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relief2009 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 12:56:
Mensen mensen, dit is geen zeik-topic en geen spam-topic (ScOrPiON). Treyarch heeft aangeven dat ze flink bezig zijn om alles weer goed te krijgen. Dus het is niet vreemd dat het van tijd tot tijd plat ligt (ze moeten natuurlijk alles verbeteren en dat kun je niet doen als iedereen aaan het gamen is).

Laten we hopen dat na het weekend heel veel opgelost is. Ik durf te wedden dat de mensen bij Treyarch geen vrij weekendje hebben ;)
Inderdaad hebben ze tijd nodig om dingen te fixen en moeten ze daarom dingen down gooien. Wat ik niet snap is dat een berichtje naar de community toe (wat 1 minuut werk is) blijkbaar onmogelijk lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 02:51:
Het spel is ook superzwaar. Ik heb een AMD X4 965 BE, GTX 460, 4GB ram en een vriend van me heeft hetzelfde systeem. Beiden hebben we, zowel op de laagste als de hoogste settings, op een handjevol maps gewoon <60 FPS soms. Maargoed, geen stutters meer door shadows uit te zetten dus ik ben tevreden.
Het is helemaal niet superzwaar. Ik draai het supervlot en zonder lag of hick-ups whatsoever met alles op max en 4xAA (meer dan genoeg op 1680x1050 imo).
En dat op een > 1 jaar oud systeem.
i5 750
4gb ram
8800GT - 512MB (waarvan ik de driver al in geen jaar meer heb geupdate)
en een Intel X25-M SSD.

Zowel voor of na de patches ging alles vlot...

[ Voor 3% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 13-11-2010 12:59 ]

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Downloading game settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerronimo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-08 12:27
Mensen mensen, dit is geen zeik-topic en geen spam-topic (ScOrPiON). Treyarch heeft aangeven dat ze flink bezig zijn om alles weer goed te krijgen.
Alles WEER goed te krijgen?
Welk moment vanaf launch heeft het uberhaubt allemaal goed gewerkt?
Kom op het is gewoon schandalig, als pc gamers krijgen we gewoon een of andere brakke consolepoort met inferieure graphics.
MOHAA uit het jaar 0 functioneerde online nog beter.
Pc gaming is zeker niet dood, maar op deze manier jaag je de mainstream pc gamer wel de consolekant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer nu al een uur online te spelen, krijg geen connectie of foutmeldingen. Nu is het net gelukt, kom ik tot de ontdekking dat ik nu terug op level 1 ben, en -13853 XP heb...
Dit is geloof ik de slechtste release die ik ooit gezien heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoen
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-06 22:13

klopt waarschijnlijk ook wel wat je zegt.
maar ik denk dat het wel zo netjes is, dat als je services het niet doen, gewoon even een melding te geven die verklaart wat er aan de hand is.

over crisis-management hebben ze daar maar weinig gehoord.
een simpele: "we zijn nu druk bezig met het updaten van xy, daarom is service ab even niet bereikbaar sorry voor het ongemak. eta: 1 uurtje" was al erg fijn!

heeeeee ..... hoe is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Om even terug te komen op de bug probleem in de single player (Hudson Bug).

Als ik de savegame van een vriend overneem en de laatse 2 levels in de map save gooi om vervolgens verder te kunnen met de single player mislukt dit. Het laatste level komt dan niet bij mission select te staan en is nog steeds doorgestreept, dat terwijl de savefile wel in de savemap staat. Het gaat dan om de files int_escape.svg & underwaterbase.svg (Dat zijn de laatste 2 levens als ik het goed heb)

Hoe zou ik dit kunnen fixen :) ?

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanochtend kon ik nog online en nu krijg ik dat het connecten vet lang duurt, of connection lost, net als ik in een game load met 18 man, waarvan er 3 een normale ping hadden incl ik ^^ en de rest had 999

=/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
  • Laatst online: 30-08 08:42
Ja ik heb me er ook maar bij neergelegd, echt top dat ze uberhaupt nog wat aan doen :p als ik baas was van treyarch zei ik echt doei tegen al die zeikerds haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMNN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-04 09:57
Vind het wel ironisch. Bij MW2 was iedereen, uiteraard, ontevreden over het gebrek aan dedi servers, het noob-gedrag, enz enz. Nu is er een nieuwe CoD en hoor ik mensen alweer roepen dat ze teruggaan naar MW2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals gezegd heeft het vanaf het begin af aan al niet goed gewerkt. De grote vraag is waarom ze dit in deze staat in hemelsnaam op de markt gebracht hebben? Onder druk van Activision? Ik bedoel, iedereen heeft problemen in meer of mindere mate. Dit MOETEN ze toch gezien hebben bij het testen? Hoe kan het zijn dat Treyarch/Activision het goed genoeg hebben bevonden en er vervolgens bij zo'n beetje iedereen gigantische performanceproblemen zijn? Ik vraag mij af in hoeverre dit gefixed kan gaan worden. Het is echt doodzonde. De game opzich, inhoudelijk is hartstikke goed vind ik maar om het dan op zo'n manier te moeten spelen, zo jammer. Laten we hopen dat ze het verder kunnen verbeteren dan dat ze met de laatste patch hebben gedaan. PC gaming is wel langzaam dood aan het gaan. Dit is overduidelijk een ordinaire console port zonder optimalisaties whatever.

Zo meneer, uw nieuwe auto is klaar. Komt u hem ophalen? De motor functioneert niet helemaal optimaal. Het kan zijn dat hij onderweg stil valt. Oh ja en de remmen worden binnenkort ook nog even nagekeken. Maar u heeft betaald en mag hem meenemen. Veel plezier ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Nou precies. Je kan die "auto" niet vertrouwen. Ene moment ben je doolbij dat hij het weer doet, want immers, het is een prachtige auto. Jammer dat hij stotert op de snelweg en vaak uitvalt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Niet online

Ik als consument eis en ga er van uit dat die lui van treyarch 24/7 bezig zijn om dit spel te "fixen". Het is te belachelijke voor woorden om een spel zo af te leveren aan de pc community.

Waar ik me nog veel meer aan irriteer is de franchise. Compleet uitgemolken en het zou het beste spel aller tijden zijn. Wat blijkt ? Just another COD met een paar nieuwtjes en nog steeds op de zelfde brakke engine. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:28
NMNN schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 13:15:
Vind het wel ironisch. Bij MW2 was iedereen, uiteraard, ontevreden over het gebrek aan dedi servers, het noob-gedrag, enz enz. Nu is er een nieuwe CoD en hoor ik mensen alweer roepen dat ze teruggaan naar MW2!
Buiten het feit dat wat je zegt totaal niet topic waardig is , mede omdat de games totaal anders zijn en voor meer en deel de problemen met servers de game nekt , maar als iedereen daadwerkelijk normaal op die servers kunnen spelen dan zullen we jouw waarschijnlijk ook hier niet meer zien replyen .
Anyways ontopic .

Ik heb vanmorgen een tracert gedaan naar onze server en elke keer krijg ik request timed out , dan moet er toch gewoon simpel weg iets niet met die server goed wezen , of zou het dan alsnog aan de game kunnen leggen |:(

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
Dat is zo niet kloppend wat je zegt, bij mw2 was iedereen ontevreden omdat er geen dedi servers waren. Maargoed nu zijn die er wel... al is het niet oldskool dedi servers.. je hebt er alsnog geen goeie controle over.

Maar je vergelijkt echt een banaan met een banaan zonder schil ofzo :s als blackops NET ZO GOED functioneert als mw2 wil ik je nog wel eens horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMNN
  • Laatst online: 15-04 09:57
MaFFia schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 13:21:
[...]

Buiten het feit dat wat je zegt totaal niet topic waardig is , mede omdat de games totaal anders zijn en voor meer en deel de problemen met servers de game nekt , maar als iedereen daadwerkelijk normaal op die servers kunnen spelen dan zullen we jouw waarschijnlijk ook hier niet meer zien replyen .
Ik bedoel het niet verkeerd hoor. Ik ervaar zelf ook problemen en ik hoop net als ieder ander dat de problemen snel opgelost worden. Daar probeer ikzelf ook aan mee te helpen. Wil alleen maar zeggen dat het ironisch is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Als je me dan noemt doet het dan wel goed. (het zijn namelijk nullen in mijn naam)
En ik ben niet de enige die 'zeikt' zoals je hier kunt lezen.

Je geeft geld uit aan een spel wat het niet goed doet (multiplayer) Dat is gewoon jammer want hier zit 80% van al je klanten op en zorgt ervoor dat mensen het spel langer spelen. Uit dat oogpunt vind ik dat je dan ook hoort te zorgen dat dit vloeiend draait op welk systeem dan ook.

En ja ik heb gisteren gewoon vloeiend gespeeld, maar om een of andere reden schijnt dat nu weer voorbij te zijn. En nee aan mijn specs ligt het niet.

En nogmaals dit is een problementopic waar je mag klagen. Als jij dat zeiken vindt dat is jouw mening en waar spam ik volgens jou?

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:37

Hupske

AFCA

Is het normaal dat ik hij superlang bezig is met: Downloading game settings?

Als ik namelijk dan op ESC druk, ben ik me leveling kwijt en alle challenges etc.

Dat betekent dat ik terug ga van level 7 na level 15:s

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat 'Downloading game settings' is al irritant, maar duurt meestal niet zo lang.
Mja, ik kom nu niet eens verder dan 'Fetching stats' als ik de MP start...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:37

Hupske

AFCA

Omg, wat is dit ongelooflijk dramatisch, dat ze het op deze manier op de markt durven te brengen.

Ik wacht nog atlijd op Treyarch dat ze gaan zeggen: Sorry dames en heren, we hebben de PC versie geen 1 keer getest op fouten.

Dan ben ik in iig al blij, dat ze nog weer wat toegegeven hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door Hupske op 13-11-2010 13:42 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
beunhaasbaas schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 13:15:
Ja ik heb me er ook maar bij neergelegd, echt top dat ze uberhaupt nog wat aan doen :p als ik baas was van treyarch zei ik echt doei tegen al die zeikerds haha.
Dus jij vind het niet erg dat je een spel hebt gekocht van 50 euro dat je niet kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:20

GaMeOvEr

Is een hork.

blueice85 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 04:30:
[...]

heb je /r_multithread_device op 1 gezet?
en /r_dof_enable op 0?
Jups en jups. :)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:43
Hoe kan ik in het spel 5.1 sound instellen??

Ik ben redelijk tevreden over de patch ik krijg geen framedrops meer maar soms komt het weleens voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Dit is de eerste keer dat ik dit mee maak, maar een vraagje. Zijn er meer mensen waar bij nadat het spel opgestart is Fetching stats ineens HEEEL lang duurt en als dit dan eindelijk gebeurt is dat connecten naar geen enkele server werkt? Ik krijg dat mooie connecting scherm en thats it, Gebeurt niks :) Oh en elke keer als ik de game start krijg ik de melding dat me system settings aangepast zijn of zo (is niet zo) maar of ik dus maar optimal settings wil draaien. Maja eigenlijk ben ik niet echt geintereseerd in mensen die dit ook hebben, maar meer of iemand een oplossing weet :) Thanks.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:07

beuker19

Killerbeuker is so OP

Ik heb het probleem dat ik naar elke ronde S&D of HQ met xp kwijt ben.
Maar bij TDM of HC TDM word mijn xp er wel bij getelt wordt.
Hebben meer mensen hier er last van ?
Scheelt me nu toch al wel 2 leverls UP ;)
(pc)versie

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alsditookniet
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10-2023
de patch zorgt bij mij net voor server problemen grrrrrr had liever geen patch gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja , ik heb die probleme ook.
En gistere kon ik servers joinen ( met geluk ) en als de map gedaan was en de voglende map laadde dan komt de class chose menu op en dan blokeerde het -__-
kon dus nooit 2 mappe acjhter elkaar spele :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
nog heeeeeeel even....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Ja, sommige weten niet wat ze van een spel moeten verwachten, maar verwachten aan de andere kant heel veel van de ontwikkelaar.

Maar misschien komt het ook doordat het internet de communicatie lijn tussen de ontwikkelaar en de speler veel kleiner is geworden. Zonder het internet was er alleen maar een telefoonnummer of misschien een postadres om support te krijgen.

Terug naar MW2 doe ik niet meer, ondanks dat de performance en gameplay uitstekend was, maar het hele IWnet gedoe voor de pc is iets wat mij sterk afhoud van MW2.

Ik houd het op MW1 en Black Ops. :)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:38
Ik krijg nu telkens 'Downloading Game Settings' in beeld. Zit ik in het hoofdmenu, komt die melding weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 14:06:
Dit is de eerste keer dat ik dit mee maak, maar een vraagje. Zijn er meer mensen waar bij nadat het spel opgestart is Fetching stats ineens HEEEL lang duurt en als dit dan eindelijk gebeurt is dat connecten naar geen enkele server werkt? Ik krijg dat mooie connecting scherm en thats it, Gebeurt niks :) Oh en elke keer als ik de game start krijg ik de melding dat me system settings aangepast zijn of zo (is niet zo) maar of ik dus maar optimal settings wil draaien. Maja eigenlijk ben ik niet echt geintereseerd in mensen die dit ook hebben, maar meer of iemand een oplossing weet :) Thanks.
1e wt je zei heb ik ook gehad net, fetching stats duurde aantal min daarna kon ik geen servers meer joine en mr gestopt.

2e wt je zegt had ik mt mw2 wel xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:04

Roshnak

PSN: Roshgill

Hij blijft bij mij hangen bij Fetching Data ofzo :S en dan krijg ik een Fatal Error :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 13:17
Ja, op een of andere manier zijn de servers offline, ik kan er tenminsten geen 1 joinen. Zombies nog niet geprobeerd. Is er al een reactie van Treyarch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-07 09:53
goed vandaar dat ik van alles kwijt ben :S ben ook een level down en 4K punten kwijt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:28

watercoolertje

Untertitel

beuker19 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 14:12:
Ik heb het probleem dat ik naar elke ronde S&D of HQ met xp kwijt ben.
Maar bij TDM of HC TDM word mijn xp er wel bij getelt wordt.
Hebben meer mensen hier er last van ?
Scheelt me nu toch al wel 2 leverls UP ;)
(pc)versie
Daar had ik ook last van, heb 3x naar level 4 moeten levelen :P

Vandaag wou ik weer spelen maar na 5 uur achter elkaar proberen te connecten heb ik de hoop eigenlijk wel een beetje op gegeven, snap er geen !@#$%^ van waarom het gister vrijwel perfect werkte 8 uur achter elkaar, en vandaag al 5 uur achter elkaar niet :P

Owja ik heb heus niet 5 uur lang geprobeerd maar in de afgelopen 5 uur toch wel een poging of 50/60 gedaan :P

Helaas blijft ie of oneindig laden of hij geeft aan dat de server vol is (terwijl die dat niet eens is).

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:07

beuker19

Killerbeuker is so OP

LightStar schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 14:33:
goed vandaar dat ik van alles kwijt ben :S ben ook een level down en 4K punten kwijt :S
is mij als wel 5x ofzo gebeurt echt :r

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Laatst online: 29-08 16:01
Hmm... vandaag nog niet gespeeld, maar wel appart dat ik helemaal geen issues heb gehad die ik niet zelf kon oplossen...

En ook altijd heerlijk dat als er bij bv een CoD launch van alles misgaat iedereen de doden wakker schreeuwt, maar als er bij bv een Battlefield game er weer eens 30.000 bugs inzitten men gewoon zegt ''ach, das altijd zo bij BF, wacht maar een maandje of 3 ;)'' zodra je maar een opmerking maakt :')

Maarjah als de servers down zijn zijn de servers down dames en heren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:04

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik keek ff bij Create a Class stond nog steeds dat ik 36 ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Bah bij elke server die ik join staat er eindeloos "Verbinden..." maar hij begint nooit met laden :(

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Is er een update geweest ?
Want ik kan niet meer connecten en mijn muis freezed heletijd op het scherm :S

voorheen had ik nergens last van. Niet eens lag in game waar iedereen het overhad

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
Blue_Fear schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 13:51:
[...]

Dus jij vind het niet erg dat je een spel hebt gekocht van 50 euro dat je niet kan spelen?
Nope, ik vind het erg dat Treyarch bij iedereen de verwachtingen zo hoog had opgekrikt en vervolgens met een bagger release komen voor de pc. En dat ik erin ben getrapt dat ik hem daarna ging kopen, dat vind ik erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GotG
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:46
juist een patch gedownload
ben benieuwd
iemand een changelog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022
Je bedoelt niet de patch van 11/11?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 21:26

m0nk

16-09-2003 15.15

Nee vandaag is er ook een patch gereleased. Ik moest net ook updaten. Weet alleen de changes niet.. :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
Doet Steam Black Ops zelf patchen of moet ik hem zelf binnenhalen via een site oid? Ik heb Black Ops namelijk nog niet één keer zien bijwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Niet online
doet hij zelf. Trouwens servers doen het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pruimenpit
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-08 11:07
Ik zie trouwens de meeste problemen met mensen die een core2 duo of quad cpu hebben. Bij mij werkt hij ook erg slecht, veel fps drops bij grotere open stukken. Vrienden van mij met een AMD of een core i7 cpu hebben veel minder problemen, en dat lees je ook hier op het forum. De i7 860 en de phenom x2/4 lijken beter te lopen...

Ik vind het jammer dat ze de pc versie niet goed genoeg hebben geoptimaliseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 15:04

Tijn96

In speed we trust

als ik black ops koop kan ik dan zonder registreren spelen? of moet ik zoals bij medal of honor aan bepaalde eisen vol doen om online te kunnen? want dan heb ik een probleem want bij medal of honor kan ik nu niet online komen.
dus kan ik bij black ops gewoon online zoder registratie?
of ander geneuzel waar je aan moet voldoen
ik speel op xbox360

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdonline
  • Laatst online: 16-02-2024
Bij mij wel het spel niet starten. Ik krijg de volgende foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://img190.imageshack.us/img190/1268/foutmelding.th.png

Uploaded with ImageShack.us

Op mijn iMac draai ik met boot camp Windows 7 Ultimate (64) en zou het spel maximaal moeten aankunnen.

Dezelfde foutmelding heb ik ook bij James Bond Blood Stone.
Andere spellen als Medal of Honor 2010, Fifa11, F1 2010 en GTA IV lopen geven geen problemen en speel ik op de hoogste instellingen.

Herkent iemand deze foutmelding of weet iemand de oplossing??

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Tijn96 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 15:41:
als ik black ops koop kan ik dan zonder registreren spelen? of moet ik zoals bij medal of honor aan bepaalde eisen vol doen om online te kunnen? want dan heb ik een probleem want bij medal of honor kan ik nu niet online komen.
dus kan ik bij black ops gewoon online zoder registratie?
of ander geneuzel waar je aan moet voldoen
ik speel op xbox360
Ik heb hier nog nooit van gehoord op de 360. Gewoon aanmelden met je xbox live acount en gaan!!!!

Gisteren weer enorme connection interrupted problemen gehad. Mijn boosheid op twitter geventileerd met de hash tag #codblackops. Binnen 2 minuten iemand van activision support in mijn timeline of ik kon vertellen op welk platform en wanneer ik die problemen heb. Gasten zijn er echt hard mee bezig hoor, kwestie van geduld voor alles weer helemaal geweldig gaat werken. Ik heb er wel vertrouwen in.

Vannacht om een uur of 1 kon ik wel games connecten, met regelmatig lag, maar wel speelbaar. Wel een paar killcams gezien waarop je mij zelf niet ziet schieten maar ik in werkelijkheid bijna 2 clips geleegd had. 8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hopen dat die patch er snel kom...
IN PROGRESS

* - GPU hitching on certain graphics cards.
* - Incomplete server browser results.
* - Improvements to Quickmatch joins (results with better ping and reduced lag).
* - Zombies "The game session is no longer available" error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:01
Op het moment kan ik alleen wager matches joinen ofzo, bij normale server blijft ie gewoon heel lang connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszomer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 15:53:

[...]
Dat ziet er veelbelovend uit!

PC: i5-750 / MSI P55 GD65 / Corsair XMS3 4GB 1600mhz / Club3D HD 5770 / Samsung Spinpoint F3 1TB / Coolermaster M620 / Antec Three Hundred / Logitech G19 / Logitech G500. Gamertag: Th0massssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Laatst online: 09-09 20:11
In de loop van de middag is het blijkbaar erg lastig om op servers te komen voor pc. En als ik probeer op een server te komen krijg ik constant "Dowloading Game settings". is dat de update misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:16
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 15:53:

[...]
Volgens mij hebben ze iets gedaan aan punt 2. Ik word wel moedeloos van Treyarch, krijg een beetje het idee dat ze niet echt weten waar ze mee bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Wat ze van mij ook mogen aanpassen is als je probeert te connecten en je breekt hem af of de server is vol dat je dan gewoon in je server lijst blijft.
Nu moet je telkens weer opnieuw de lijst laden.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuke reactie van David Vonderhaar ook op Twitter:
I am a realist and know that many people are having a good time playing and issues are blown up larger than they are.
Volgens mij kan meer dan de helft van de PC gamers BO amper spelen, maar wat maakt het uit joh...zolang de console spelers maar plezier hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Het valt me ook op dat er veel minder servers zijn dan gisteren. Gisteren speelde ik probleemloos en vandaag heb ik nog geen minuut kunnen spelen! Terwijl ik tot dusver geen problemen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
Hebben er mensen hier nu ook het probleem dat dat ze opeens gewoon niet meer een server kunnen joinen? Als je op een server klikt en hij wilt verbinden dat hij maar blijft verbinden..

Wat Sc0rpi0n zegt is inderdaad slecht, als ik dan opnieuw naar die lijst ga moet hij constant opnieuw laden de lijst laden. De ene keer heb ik dan 1000 en daarna als ik hem opnieuw laad krijg ik er maar 20 te zien en zonet maar één.. achter de haakjes staat dan wel weer een getal van 4 cijfers wat betekent dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 27-08 23:11
reemprive schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 16:12:
[...]

Volgens mij hebben ze iets gedaan aan punt 2. Ik word wel moedeloos van Treyarch, krijg een beetje het idee dat ze niet echt weten waar ze mee bezig zijn.
Inderdaad, waarom als ik bijvoorbeeld op Ranked match klik, zodat het spel mij zelf in een server zet krijg ik de melding 'server is full'. 8)7

Ook ben ik weer 2 levels terug. Fijn trouwens dat de choppers zo gebalanced zijn, net 4 keer achter elkaar gemold door zo'n attack chopper.. juist.

Verder beleef ik echt veel lol aan Black Ops, daar echt niet van maar kom op, zo moeilijk kan het toch niet zijn.

(Geen last van lag hier trouwens..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Laatst online: 09-09 20:11
Richard! schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 16:22:
Hebben er mensen hier nu ook het probleem dat dat ze opeens gewoon niet meer een server kunnen joinen? Als je op een server klikt en hij wilt verbinden dat hij maar blijft verbinden..
heb ik ook..stront vervelend is het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Richard! schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 16:22:

Wat Sc0rpi0n zegt is inderdaad slecht, als ik dan opnieuw naar die lijst ga moet hij constant opnieuw laden de lijst laden. De ene keer heb ik dan 1000 en daarna als ik hem opnieuw laad krijg ik er maar 20 te zien en zonet maar één.. achter de haakjes staat dan wel weer een getal van 4 cijfers wat betekent dat dan?
Wat Sc0rpi0n zegt is ook onzin ...
:o

Lezen :P En ja ik had het gezien :P

Voor is geloof ik het aantal spelers wat er nu inzit dat tussen haakjes is het maximale aantal spelers 17 (18) betekent dat er nog 1 plek vrij is. 18 (18) is dus vol. Daarachter staat de ping het antwoord van de server (hoe lager hoe beter)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

patrickos85 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 16:25:
[...]

heb ik ook..stront vervelend is het!
Ja hier ook...

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
Ah gelukkig (Ja eigenlijk niet :+ ) ik dacht dat het eraan lag dat ik net in config had zitten kloten nadat ik dit even geprobeerd had.
Sc0rPi0N schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 16:26:
[...]

[...]
:o

Lezen :P En ja ik had het gezien :P

Voor is geloof ik het aantal spelers wat er nu inzit dat tussen haakjes is het maximale aantal spelers 17 (18) betekent dat er nog 1 plek vrij is. 18 (18) is dus vol. Daarachter staat de ping het antwoord van de server (hoe lager hoe beter)
Haha, dat was een beetje verkeerd geformuleerd, toen ik het las dacht ik van hé dat klopt niet :P !

Die haakjes bedoel ik overigens niet, ik bedoel die bovenin de servertabel staan (waar je op kan klikken als je ze bijvoorbeeld op alfabetische volgorde, aantal ping of land wil hebben.

[ Voor 66% gewijzigd door Richard! op 13-11-2010 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Net een diavoorstelling dit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mijn geld terug, zelfs Powerpoint loopt vloeiender ;) Heb helaas nog geen 1 keer normaal kunnen spelen. Zombie mode wilde ik eens zien, wat ik nog nooit gedaan heb, maar na 100 pogingen nog geen game kunnen starten.
En bij gewoon multiplayer vallen servers niet tot nauwelijks te joinen en als je erin zit is de lag enorm. En dan zo extreem dat het gewoon niet speelbaar is. Helaas heb ik nergens een oplossing kunnen vinden.

Overigens een Q6600 en 8800GT hier. Misschien handige info. PC is goed geconfigureerd. Laatste drivers.

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2010 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Mijn Setup was eerst:

Moederbord: Foxconn MB INTEL S775 P35A-S ATX
Processor: Intel Core 2 Duo E8200 (S775, 2,66 GHz, 6MB Cache, FSB1333)
Geheugen: 2 GB (1 x 2 GB) Kingston DIMM DDR2 800 CL5

Had heel gestotter, fps lag, etc. CPU draaide zoals bij iedereen met het probleem op 100%.
Nou was ik dus al een tijd van plan te upgraden naar i7 dus ik dacht laat ik het gewoon doen, misschien word het dan ook minder.

Nu is mijn setup:

Moederbord: Asrock H55M Pro
Processor: Intel Core i7 870 @ 2,93Ghz
Geheugen: Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G

Helemaal nergens meer last van, CPU word voor 40/60% belast.

Dit was overigens voor de patches.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruffzz schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 15:36:
doet hij zelf. Trouwens servers doen het weer
Ze deden het en ze zijn weer down.
Ik heb geen lagg btw, maar ik heb ook gehoord dat Intel Core i5's en i7's geen problemen met het spel hebben?
(ik zelf heb i5 dus zou wel wat van kunnen kloppen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan nu joinen maar bespaar je de moeite maar, de game lagged als weetikveel wat nog erger dan op de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Kon zelfs net connecten en spelen (nu ja diavoorstelling)

Toen maar even een filmpje van gemaakt. Iedereen klaagde.
Filmpje komt binnenkort op youtube

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 16:43:
je kan nu joinen maar bespaar je de moeite maar, de game lagged als weetikveel wat nog erger dan op de release.
Je krijgt zeker heel de tijd connection interrupted?
Dat kan kloppen want dat heeft iedereen, zombie mode dan maar :S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

ik had nergens last van tot aan vandaag :S

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben een keer in een server geweest de afgelopen 4 uur, en die laggde heel erg dus er uit gegaan.. Nu kan ik helemaal geen servers meer vinden -.-.. Schiet lekker op zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 14:16
Fijn, nu vind ik 0 servers meer. Wat een slecht spel qua pc support, op de PS3 is het wel heel leuk om te doen. Ik hoop dat ze snel gaan patchen, maar ik koop denk ik toch binnenkort maar eens een console aangezien de meeste pc-release of heel slecht zijn of gewoon een grove port zijn (uitzonderingen daargelaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smashnl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-06-2023
lukt het iemand om met de pc versie online te spelen?

yep it's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
maxietheboss schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 16:52:
Fijn, nu vind ik 0 servers meer. Wat een slecht spel qua pc support, op de PS3 is het wel heel leuk om te doen. Ik hoop dat ze snel gaan patchen, maar ik koop denk ik toch binnenkort maar eens een console aangezien de meeste pc-release of heel slecht zijn of gewoon een grove port zijn (uitzonderingen daargelaten)
Op de Ps3 loopt het toch ook allemaal niet zo lekker? Hoor van veel mensen dat ze enorme framedrops hebben en last van lag online, zo erg dat het bijna niet speelbaar is als je met vrienden speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:33
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 16:31:
Overigens een Q6600 en 8800GT hier. Misschien handige info. PC is goed geconfigureerd. Laatste drivers.
Klinkt bekend, MyCom PC toevallig? :p

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
smashnl schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 16:54:
Zo te lezen hier: NEE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 08:50
smashnl schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 16:54:
Nope...

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandd!
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 14:56
Ik ben blij dat ik niet de enige ben, maar het rare is....
Nu kom ik ook niet in MW2 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn console geeft aan dat ik naar 0.255.0.255:xxxx probeer te verbinden bij het joinen van een server.

Kon twee uur geleden nog een potje of 4-5 spelen, en nu alweer niks. Jammer van de zaterdag middag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Laatst online: 09-10-2023
het slechte er aan is is dat als je een I7 hebt het wel goed speelt maar dat is omdat die het makelijk aan kan je komt dan op 60 of 70% load terwijl het bij andere games mischien 30 is ofzo

btw waarom kan ik plots geen games meer vinden ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-07 09:53
nog niet :S ik ben uit ellende maar de SP gaan spelen :P
Pagina: 1 ... 8 ... 28 Laatste

Let op:
Als je slim bent lees je ook even deze post.