Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-07 09:53
soulfightah schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 12:17:
[...]

EN, draait hij goed, of juist niet? aan dit soort informatie hebben we niks...

8800 GT's zijn er in 512, 256 (768 dacht ik ook nog) maar niet in 1gb, mijn gok is trouwens een 512mb variant.
er is wel degelijk een 8800GT met 1GB ;) zoek maar is op EN8800GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Het draait redelijk slecht hier, ook hier die korte freeze's, hick-ups, enz.. Buiten deze momentjes gewoon smooth. Maar als ik zo naar het spel kijk lijkt dit een regelrechte poort, ook het menu en die irritante ( erg zware? ) filmpjes zijn een regelrechte ramp. Modern Warfare 2 draaide echt perfect gewoon, en nodigde ook uit om te spelen vond ik..

Weet iemand of deze patch ( gecrackt of niet ) al ergens op het internet gepost is, of gepost gaat worden? Kan nog niets vinden.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 09:59
NLuna schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 12:37:
Weet iemand of deze patch ( gecrackt of niet ) al ergens op het internet gepost is, of gepost gaat worden? Kan nog niets vinden.
Die krijg je dus gewoon vanzelf via Steam.

[ Voor 38% gewijzigd door mdcobra op 12-11-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

NLuna heeft dus een illegale versie? Anders vraag je zoiets niet, of ben ik nu kort door de bocht?

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

PiRiVi schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:05:
NLuna heeft dus een illegale versie? Anders vraag je zoiets niet, of ben ik nu kort door de bocht?
Niet verassend, na de dingen die je hier leest zou ik hem zelf ook even vantevoren willen testen...

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLuna schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 12:37:
Nee hoor, deze patch krijg je netjes automatisch via Steam binnen. Geen probleem, want uiteraard heb je netjes een legale versie toch :P Zo niet dan heb je eigenlijk ook geen recht om te klagen dat één en ander niet werkt.
Je koopt een game, speelt het en klaagt als het niet werkt of je koopt het niet en speelt het verder ook niet. Simpel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als goed is ligt straks thuis mijn 24" scherm klaar :D Eens kijken of ik de videokaart wat meer kan laten doen door 'm in full hd te spelen. Hopen dat de framedrops dan weg zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:11
Even een vraag tussendoor :).

Is deze game nou zo zwaar vergeleken met moderwarfare etc ?.

Ik heb al zoveel belletjes gehad met mensen met een x2 4000 of x2 5000 en die dan het spel niet konden spelen omdat ze geen x3 / x4 hadden ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Mystikal

It never hurts to help!

Mektheb schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:22:

Ik heb al zoveel belletjes gehad met mensen met een x2 4000 of x2 5000 en die dan het spel niet konden spelen omdat ze geen x3 / x4 hadden ?.
Nope, slecht geprogrammeerd. GPU wordt haast niet gebruikt, CPU 100%. Er zitten dus nog wat foutjes in. Ik verwacht na het nodige gepatch dat je met een duo core dit makkelijk moet kunnen spelen.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:13
Hier even hoe ik het nu draai zonder problemen:
Steam.exe op low priority.

Deze fixes heb ik in de multiplayer config:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
seta cg_drawFPS "Simple"
seta cg_fov_default "80"
seta cl_maxpackets "100"
seta cl_maxPing "800"
seta cl_packetdup "1"
seta com_maxfps "125"
seta r_aaAlpha "off"
seta r_aaSamples "2"
seta r_glow_allowed "0"
seta r_mode "1920x1200"
seta r_multiGpu "0"
seta r_multithreaded_device "1"
seta r_specular "0"
seta r_texFilterAnisoMax "16"
seta r_texFilterAnisoMin "6"
seta r_vsync "0"
seta rate "25000"
seta sv_maxRate "25000"

Dan voor ik ga spelen start ik GameBooster en switch ik naar Gaming Mode.

Je kunt nog veel meer laten sluiten door in GameBooster rechtsboven "Opties->Bewerk service lijst" te kiezen en extra services en programma's toe te voegen (het opent in Kladblok). Helemaal onderaan vind je daar eerst Windows 7 Services (voeg service-naam toe) en Windows 7 programma's (voeg .exe toe). Je kunt ook eventueel mijn ini gebruiken, moet je 'm alleen wel editten. Staat op http://matr1x.nl/GameBooster.ini

Happy fraggin'

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GotG
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:42
na wat aanpassen kan ik nu ook redelijk lag-vrij spelen, al hangt het af van map tot map.
en ander vraagje,
hoe kan ik meerdere attachments aan mijn geweer toevoegen? lukt mij maar niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meh, engine is ook beetje bugged geloof ik. En in het bezonder de Occlusion Culling volgens mij. Ik heb op stukken als ik naar muur kijk (of hoekje) dat mijn fps dropped naar 30fps. Dit klopt dus niet, dit zou 100+ moeten zijn. Want hij hoort dan alleen de muur te renderen en niet alles wat erachter zit.

Voorbeeld:
YouTube: Umbra Occlusion Culling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:11
Kijk dat scheeld, ik had mensen al die gelijk weer een heel nieuw systeem wouden kopen, maar dat kan ik dus nog even afraden :P

Dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:06

Ik heb zelf een E8400, 4GB ram en een 1GB GTX460. Ik kan modern warfare 2 op het allerhoogste aan (fullhd resolutie), zonder lags, framedrops en met een goede steady fps. Bij cod4 haal ik op dezelfde resolutie 250fps steady (promodlive204). Bij dit spel haal ik 60 - 100 fps... met gigantische drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelodyDeluxe
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:39:
[...]

Nee hoor, deze patch krijg je netjes automatisch via Steam binnen. Geen probleem, want uiteraard heb je netjes een legale versie toch :P Zo niet dan heb je eigenlijk ook geen recht om te klagen dat één en ander niet werkt.
Je koopt een game, speelt het en klaagt als het niet werkt of je koopt het niet en speelt het verder ook niet. Simpel toch?
groot gelijk. je betaald dus je hebt recht op een goed product, of je moet niet lopen zeiken met een rip.

ik heb t spel overigens op mn SSD gezet, OCZ vertex turbo, en alleen last van miniscule hick-ups, misschien een aanrader voor sommigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
Awsom schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:38:
[...]

Ik heb zelf een E8400, 4GB ram en een 1GB GTX460. Ik kan modern warfare 2 op het allerhoogste aan (fullhd resolutie), zonder lags, framedrops en met een goede steady fps. Bij cod4 haal ik op dezelfde resolutie 250fps steady (promodlive204). Bij dit spel haal ik 60 - 100 fps... met gigantische drops.
Is dit voor of na de patch? voor de patch haalde ik ~30fps (specs staan in sig) op 800x600 en alles uit/laagste.
Nu (na patch) zal ik toch wel meer moeten kunnen halen @ 1280x1024?

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog iemand die na die update niet meer Combat Training kan doen?
als ik nu Combat Training wil doen, en ik duid aan 6 personen elk team, krijg ik slechts 1 vijand en sta ik zelf ook alleen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
GotG schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:29:
na wat aanpassen kan ik nu ook redelijk lag-vrij spelen, al hangt het af van map tot map.
en ander vraagje,
hoe kan ik meerdere attachments aan mijn geweer toevoegen? lukt mij maar niet :p
Kan via een Perk WarlorD , dat is een perk waarbij je 2 attachments aan je wapen kan toevoegen.

Warlord
Two attachments on primary weapon
PRO: Start with 1 extra lethal and tactical grenade (except smoke)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iemand waarbij het toevoegen van een server aan favorites niet werkt? De lijst blijft leeg.. (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
Echt heb het helemaal gehad met TreyArch... GVD ben echt zoooo pisssiigg...

Ik kom thuis... start steam op... gaat patch installeren... Wil ik MP spelen... FREEZE die K*T spel gewoon, en gaat niet weg...

En ja van alles geprobeerd... Priorities en schit...

Voor mij gaat deze BO gewoon de kast in... Have fun

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 15:00

ErA

Je kan met de huidige situatie twee dingen doen:

1: Hetzelfde als de user hierboven. Je groen en geel ergeren aan zaken die opgelost worden als ze opgelost worden. Je game in de kast zetten en heel boos doen.

2: Je kan beseffen dat iedere game launch problemen met zich mee brengt. Hoe vervelend dit ook is, en hoeveel dit ook niet zou mogen, is het gewoon de waarheid. Meestal zijn binnen 1~3 weken de meest cruciale problemen opgelost. De 6 weken daarna gelden voor balance patches etc. Bewaar je geduld, en stel je op deze planning in. Dat beteken dat je in ieder geval 6 weken de tijd hebt om alles rustig te beoordelen.

Is het dan nog chaos, dan kan je weloverwogen je game in de kast zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Was ook zo met de release van CoD:WaW, daar deed het geluid ook heel raar en was de game ook heel buggy. Toeval of niet, dit was ook van Treyarch, had onderhand wel gedacht dat ze van hun fouten zouden leren, maar nu blijkt het nog vele malen erger te zijn.

Verder ben ik het wel eens met de poster boven mij (ErA), over een aantal weken zal het allemaal wel een stuk minder zijn door patches. Helaas maar waar, je kan je er aan ergeren maar het haalt niets uit blijkbaar.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GotG
moet beter leren zien :p

[ Voor 81% gewijzigd door GotG op 12-11-2010 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 21:34
Hardstikke tof spel, alleen sinds de laatste patch kan ik een rondje spelen en daarna loopt ie vast. Beetje jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

ErA schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:22:

1: Hetzelfde als de user hierboven. Je groen en geel ergeren aan zaken die opgelost worden als ze opgelost worden. Je game in de kast zetten en heel boos doen.

2: Je kan beseffen dat iedere game launch problemen met zich mee brengt. Hoe vervelend dit ook is, en hoeveel dit ook niet zou mogen, is het gewoon de waarheid. Meestal zijn binnen 1~3 weken de meest cruciale problemen opgelost. De 6 weken daarna gelden voor balance patches etc. Bewaar je geduld, en stel je op deze planning in. Dat beteken dat je in ieder geval 6 weken de tijd hebt om alles rustig te beoordelen.
Een paar mini probleempjes ok.
Maar zo graag met zo'n grote launch een spel uit willen brengen en dan zo'n slecht lopend iets uitbrengen is ronduit belachelijk.

Kijk naar Gran Turismo. Het wordt 12312x uit gesteld maar hoogst waarschijnlijk heb je straks ook een spel als een zonnetje. (ok het is wel ps3 maar toch)

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
Hoe kan je alle 10000 servers zien? Ik zie er maar 1500 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svenneh schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:29:
Hardstikke tof spel, alleen sinds de laatste patch kan ik een rondje spelen en daarna loopt ie vast. Beetje jammer..
Same here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

hmm hij liep soms op 80 fps met alles behalve resolutie op het laagst maar nog steeds hick-ups.
Alle tweaks toegepast en prio op hoog en steamprio op laag maar het wil nog niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xenomorphh schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:10:
[...]

In steam, eigenschappen van Black ops multiplayer selecteren tabje lokale bestanden en dan de onderste 2 dingen doen ;)
Merci :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvg103
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 01:50
gelukkig heb ik geen problemen. alles draait vlekkenloos. in een paar servers heb ik last van lag. als je sli/crossfire hebt, dan moet je deze uitzetten. ik draai met de standaard config. ik heb er alle vertrouwen in dat treyarch alles gaat oplossen:). mensen heb geduld. met cod waw hebben ze ook alles netjes opgelost. als je eerlijk bent, zie je dat treyarch veel meer support levert dan iw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

Ja en tegen de tijd dat alles opgelost is dan ligt dat spel in de budgetbak zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Mystikal

It never hurts to help!

Daywalk3r schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:57:
Ja en tegen de tijd dat alles opgelost is dan ligt dat spel in de budgetbak zeker.
Nee, dan is COD 8 al uit...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
pvg103 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:54:
gelukkig heb ik geen problemen. alles draait vlekkenloos. in een paar servers heb ik last van lag. als je sli/crossfire hebt, dan moet je deze uitzetten. ik draai met de standaard config. ik heb er alle vertrouwen in dat treyarch alles gaat oplossen:). mensen heb geduld. met cod waw hebben ze ook alles netjes opgelost. als je eerlijk bent, zie je dat treyarch veel meer support levert dan iw.
Ach ja, er lopen veel bevooroordeelde tweakers hier rond. IW is heilig en Treyarch is Crap, terwijl MW2 het minste waar voor je geld bood en IW luisterde toen totaal niet naar de Community. 15 euro voor 4 hergebruikte Maps.

Maar goed laten we vooral volhouden dat IW zo "geweldig" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet eens het spel normaal spelen. De singleplayer freezed of crashed zelfde geld voor de multiplayer. Enigste wat je kan spelen is zombie solo want online lukt dat ook al nie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:46

aex351

I am the one

Ik vind niet dat de ontwikkelaars duidelijk naar de community communiceert over updates etc. Niet bepaald klantvriendelijk.

[ Voor 70% gewijzigd door aex351 op 12-11-2010 16:44 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Banaan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-06 14:12
Ik heb een vaag probleem. Zeer regelmaitg wanneer ik CoD Black Ops wil spelen wordt na het laden van de servers list mijn draadloze internetverbinding 'verbroken' (Lost connection to host). Dit heb ik ook met gehad met CoD MW2 (via AlterIWnet), ik dacht eerst dat het aan de minder legale versie lag, maar nu heb ik Black Ops gekocht, blijk ik hetzelfde probleem te hebben. Dit wordt zeker weten veroorzaakt door CoD, maar hoe?

Ik speel al tijden probleemloos ETQW en surf en download altijd zonder problemen, hoe kan een spel dit nu verprutsen? Zodra ik terug ga naar Windows is de verbinding verbroken of deels beschikbaar.

Wie o wie kan mij helpen dit probleem te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
ErA schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:22:

Klopt, heb je gelijk in... Maar ik erger me aan dat het in de begin wel werkt, en na patch niet meer...

heb probleem trouwens nu ik wat afgekoeld was opgelost... Alles (steam en BO) opnieuw installeren :D

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:44

Cheezus

Luiaard

Relief2009 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:18:
[...]

Ach ja, er lopen veel bevooroordeelde tweakers hier rond. IW is heilig en Treyarch is Crap, terwijl MW2 het minste waar voor je geld bood en IW luisterde toen totaal niet naar de Community. 15 euro voor 4 hergebruikte Maps.

Maar goed laten we vooral volhouden dat IW zo "geweldig" is.
Tot CoD4 was dit inderdaad zo :P MW2 vond ik ook een beetje faal, het speelt wel lekker maar het gebrek aan dedicated servers en het verplichten van steam waren slechte keuzes..

BO heb ik maar niet blind bij de release gekocht, en zo te lezen was dat een goede keus.. Misschien vis ik hem ooit eens uit de budgetbak als de bugs gefixed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:45
Sorry wanneer 't al gepost is, maar ik zie het in ieder geval niet...

Vanmiddag was ik de MP aan 't spelen en op 'n gegeven crashte de mp.exe dus... Erna maar SP gaan spelen, zojuist wilde ik dus weer de MP gaan spelen en nu blijkt dat ik de game kan opstarten maar zodra hij de stats gaat ophalen crashed ie weer :X Heb de resolutie etc al eens aangepast maar dat helpt niet. Iemand 'n idee/oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:20

Sorbo

Uw hulp in huis!

Mmm, de patch heeft bij mij wel geholpen, maar met 18 man TDM kan ik nog steeds niet "lag"vrij spelen. Ik heb dan, zeker als er veel op mn scherm gebeurt, last van hiccups, met als hoogte/dieptepunt soms 10 seconden 1 frame.

En dat terwijl mijn hardware (E8500, HD4870, 2GB RAM) toch ruim boven t minimum ligt. Ik speel niet op mn native resolutie (2048x1152 is een bitch ;)), AA en alle andere fancy grafische trucjes uit, config_mp aangepast zodat multigpu uit en multithreaded aan staan.

Maar, ik kan zo wel spelen, dus ik houd t nog wel uit tot de volgende patch... hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet echt zeggen dat ik dik tevreden ben met de patch, nog steeds last van lag en het speelt gewoon niet lekker op deze manier.
M'n hardware moet het goed aan kunnen (E6600@3.1, gtx460 1gb, 5gb ram) dus daar kan het niet aan liggen.
Zit niks anders op dan nog eventjes iets langer wachten op de volgende patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Banaan
  • Laatst online: 24-06 14:12
Om nog even terug te komen op mijn probleem hierboven. Alles wat ik woensdag had opgebouwd (level 22 t/m 29) zijn ook verloren gegaan (waarschijnlijk) hierdoor. Deze heb ik gisteren terug moeten verdienen (gelukkig toen wel gesaved op level 32...

[ Voor 5% gewijzigd door Sjaak_Banaan op 12-11-2010 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Exterminator schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 17:13:
Sorry wanneer 't al gepost is, maar ik zie het in ieder geval niet...

Vanmiddag was ik de MP aan 't spelen en op 'n gegeven crashte de mp.exe dus... Erna maar SP gaan spelen, zojuist wilde ik dus weer de MP gaan spelen en nu blijkt dat ik de game kan opstarten maar zodra hij de stats gaat ophalen crashed ie weer :X Heb de resolutie etc al eens aangepast maar dat helpt niet. Iemand 'n idee/oplossing?
Op zich heb ik vandaag ook al 2 keer gehad dat BlackOpsMP.exe vast is gelopen in game.
Beeld bevriest en windows 7 geeft dan de melding. Daarna maar weer opstarten en de meldingen (safe mode) wegklikken en we kunnen weer verder..

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Pfft, eerste ban al weer binnen na 3 dagen spelen, ik ging iets van 50/2 en vervolgens roept er een gast HACKER, dan vervolgens kicked and banned. 8)7

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2237610/Screenshots/Black%20Ops/BlackOpsMP%202010-11-12%2017-59-22-14.jpg

Website van die clan volgens mij:
http://www.wclangamers.org/

Kan ik ze nog ergens aangeven of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Eerdere vraag subtiel schopje: alleen bij 'vertekenende' resoluties, 16:10 geneuzel op lage resolutie, krijg ik bij HQ die timer rechtsboven in beeld; anders valt tijd eraf of zie je alleen "0:" staan?

Afbeeldingslocatie: http://twitpic.com/show/thumb/35t03z.png

Afbeeldingslocatie: http://twitpic.com/show/thumb/35t04e.png

Gisteren in 3 uurtjes spelen, ruim 6x gecrashed :( Hopelijk vanavond goed nieuws met die patch...

[ Voor 8% gewijzigd door tweaktubbie op 12-11-2010 18:09 ]

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuiCk01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:08
Zijn er ook nog mensen die geen xbox servers kunnen joinen of dat het laden heel lang duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog iemand die na die update niet meer Combat Training kan doen?

als ik nu Combat Training wil doen, en ik duid aan 6 personen elk team, krijg ik slechts 1 vijand en sta ik zelf ook alleen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 09:49
Worden we uit de ene topic gekicked omdat we de topic vervuilen moeten mensen hier natuurlijk ook niet niet problemen gaan posten .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ok, vraagje aan de wat meer technisch begaafde mensen.

Ik heb een i7 860, 4GB ram op Windows 7 64bit en een 9800GTX+ videokaart. Als ik drawfps gebruik ingame, dan is mijn max maar 50fps ofzo, terwijl mijn videokaart altijd heel erg goed heeft meegedraaid (zoals MoH). Ik heb enorm last van lag, hickups of andere irritaties welke mijn prestaties ver naar beneden gooien.

Ik heb mijn config_mp geedit, waaronder VSync, Blur etc. etc. op OFF. Dat scheelde wel wat, maar absoluut niet genoeg.

Is mijn videokaart de bottleneck? Of kampen meerdere mensen met deze problemen? Ik weet dat er een "lag" probleem is, maar wat ik heb is best erg.

Volgens taakbeheer gebruik ik 3,5gb aan geheugen voor deze game (??!!??) en schiet mijn cores wel eens flink tot de max. Dit lijkt me duidelijk overdreven aangezien het de engine van MW2 is en deze bij mij behoorlijk goed loopt.

Heeft iemand nog tips voor me....zoals, mocht het de videokaart zijn, voor welke kaart moet ik dan gaan? Of config tips..want op deze manier is het spelen van BO als gezakt richting het 0 punt terwijl ik me er maanden op heb verheugd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
even een vraagje. hoe is de geluidsbeleving op de pc met black ops ? op de 360 is het geluid namelijk heel slecht uitgevoerd. van het missen van wapen reloads tot het niet kunnen horen van spelers en het geluid van defusen,planten van bommen.

ik speel voornamelijk search & destroy hardcore en zonder geluid is het gewoon een kwalitatief uitermate teleurstellende game geworden.

nu ben ik benieuwd hoe dat op de pc is.

ik vind persoonlijk black ops echt een minder versie dan mw2 ( ondanks de issues die er zijn in mw2 ) zowel op het gebied van geluid en de mapppen ( treyarch heeft echt slechte mappers )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 14:42
innerchild schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:05:
even een vraagje. hoe is de geluidsbeleving op de pc met black ops ? op de 360 is het geluid namelijk heel slecht uitgevoerd. van het missen van wapen reloads tot het niet kunnen horen van spelers en het geluid van defusen,planten van bommen.

ik speel voornamelijk search & destroy hardcore en zonder geluid is het gewoon een kwalitatief uitermate teleurstellende game geworden.

ik vind persoonlijk black ops echt een minder versie dan mw2 ( ondanks de issues die er zijn in mw2 ) zowel op het gebied van geluid en de mapppen ( treyarch heeft echt slechte mappers )
Geluid van defusen is inderdaad te zacht, wordt verholpen met een patch las ik ergens.

Geluid van voetstappen is ook erg zacht, maar geen idee of ze daar aan gaan werken. Ik hoop het, zo heeft ninja (pro) ook nog wat te doen :)

Wel grappig, ik heb nu eigenlijk geen fps en connectie lag meer, mede door juist dof, blur en glow weer aan te zetten :s Enige tweaks zijn maxpackets op 100 en snaps op 30, rest via ingame menu gedaan. Hoe on-tweaker!

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Gundogan schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:12:
[...]

Geluid van defusen is inderdaad te zacht, wordt verholpen met een patch las ik ergens.

Geluid van voetstappen is ook erg zacht, maar geen idee of ze daar aan gaan werken. Ik hoop het, zo heeft ninja (pro) ook nog wat te doen :)

Wel grappig, ik heb nu eigenlijk geen fps en connectie lag meer, mede door juist dof, blur en glow weer aan te zetten :s Enige tweaks zijn maxpackets op 100 en snaps op 30, rest via ingame menu gedaan. Hoe on-tweaker!
bedankt voor je informatie. zo te zien is het dus hetzelfde als op de 360. hoe is dat in hemelsnaam nou mogelijk. ik krijg nu echt het gevoel dat de beta testers, zover die er waren, doof en blind waren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszomer
  • Laatst online: 15-06-2023
innerchild schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:05:

Ik heb eigenlijk alleen nog maar met de m1911 akimbo, dat als ik m'n headset gebruik, ik dan de schoten achter me hoor 8)7 Wat ook nog wel raar is dat als je met pistol akimbo met de linkermousebutton klikt, schiet je rechter pistool, en als je met de rechtermousebutton klikt dan schiet het linker pistool :P

PC: i5-750 / MSI P55 GD65 / Corsair XMS3 4GB 1600mhz / Club3D HD 5770 / Samsung Spinpoint F3 1TB / Coolermaster M620 / Antec Three Hundred / Logitech G19 / Logitech G500. Gamertag: Th0massssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik dacht, patch help niet tegen framedrops... Net met me nieuw scherm geprobeerd op full hd, draait dus precies hetzelfde als op 1024... geen frame meer of minder. > niet te spelen dus. En je kunt ook niet de Detail lager zetten he?? In andere game kun je model details lager zetten. DAT scheelt in rekenkracht. Textures lager zetten niet...

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2010 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Laatst online: 15:14
Ik vind het geluid ook een beetje tegenvallen.. In de SP missie waar je op die motor stapt. Hoor je heel die motor gewoon niet. Alsof hij Electrisch is...

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik een officeel Support ticket indienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-12-2024

Thrilseeka

Woef Woef.

Woohooo net de eerste soort van War Gedaan .
And gues what er zijn al weer hacks uit ... ze vonden het wel kunnen want ze gaven gewoon toe dat ze van artificial aiming kwamen ..... gaat nog leuk worden >.<

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enveekaa
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 22:05
Heb je dit topic uberhaupt gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enveekaa
Patch lijkt wel iets te helpen?
E8400/HD4850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Ik heb een probleem met de single player in Black Ops, in mijn verhaal onthul ik wel wat van het verhaal vandaar dat ik hem in een spoiler heb gezet voor diegene die nog niet zover zijn.

spoiler:
het zit zo, in de ene laatste missie (als je uit de stoel ontsnapt) van de single player komt er een moment met Hudson als je op de grond ligt en hij zijn wapen op je richt.. Vervolgens slaat mijn beeld een soort van ''vast'' en gebeurt er niks. Het rare is is dat Hudson stil blijft staan maar dat de TV's links van hem op de achtergrond door gaan met bewegen (grijze sneeuw) en links onderin blijft een lampje knipperen. Ook speelt de ondertiteling gewoon en blijft de muziek ook spelen. Ik kan wel gewoon op esc drukken en naar main menu gaan of naar settings etc maar Hudson blijft in een bepaalde positie staan zonder dat er iets gebeurt. Ik neem aan dat het gewoon door hoort te lopen?

Zie links voor printscreens
http://img833.imageshack.us/img833/1020/shot0009j.jpg
en hier is de tv versprongen en een nieuwe ondertiteling.
http://img254.imageshack.us/img254/9733/shot0010t.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Richard! op 12-11-2010 20:54 ]

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GotG
enveekaa schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 20:29:
Patch lijkt wel iets te helpen?
E8400/HD4850
als je je config aanpast naar diegene die hier gepost is, dan werkt alles vloeiend.
in mijn geval toch :)
e8400@3.6 / hd6870

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Laatst online: 11-08 18:37
Sorry, Ik kan het niet meer terugvinden, maar waar staat die config, en wat veranderen jullie voor een vloeiend beeld?? :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Laatst online: 13:05
FrankLe schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 20:41:
Sorry, Ik kan het niet meer terugvinden, maar waar staat die config, en wat veranderen jullie voor een vloeiend beeld?? :)
Gaat je niet lukken ook niet met een high end systeem...... SPEL IS BRAK !!!!!!!!!!!

Gewoon even een jaar of 2 wachten op de juiste patch !!!!!!!!!!!!!!!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FrankLe schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 20:41:
De config van DM.Aram staat hier

Kleine tweaks kan je onder andere hier vinden.
RoaDHouse schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 21:26:
[...]

Gaat je niet lukken ook niet met een high end systeem...... SPEL IS BRAK !!!!!!!!!!!

Gewoon even een jaar of 2 wachten op de juiste patch !!!!!!!!!!!!!!!!! _/-\o_
Spel loopt bij mij na de patch en wat tweaks in de config nagenoeg perfect nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Inderdaad, ik zie ook niet in hoe ze op korte termijn problemen van deze omvang kunnen patchen.
Ik heb maatjes met een i7 4GB en een HD5870 voor wie het onspeelbaar is. Op mijn C2D @ 4+ GHz en GTX460 draait het ook vreselijk slecht. Ongeacht hoe laag ik de details en resolutie zet, of welke cfg ik gebruik. Framedrops tot onder de 25 zijn doodgewoon, en regelmatig bevriest de boel voor 5 sec.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvdbijl
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-09 12:06
Richard! schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 20:33:
Ik heb een probleem met de single player in Black Ops, in mijn verhaal onthul ik wel wat van het verhaal vandaar dat ik hem in een spoiler heb gezet voor diegene die nog niet zover zijn.

spoiler:
het zit zo, in de ene laatste missie (als je uit de stoel ontsnapt) van de single player komt er een moment met Hudson als je op de grond ligt en hij zijn wapen op je richt.. Vervolgens slaat mijn beeld een soort van ''vast'' en gebeurt er niks. Het rare is is dat Hudson stil blijft staan maar dat de TV's links van hem op de achtergrond door gaan met bewegen (grijze sneeuw) en links onderin blijft een lampje knipperen. Ook speelt de ondertiteling gewoon en blijft de muziek ook spelen. Ik kan wel gewoon op esc drukken en naar main menu gaan of naar settings etc maar Hudson blijft in een bepaalde positie staan zonder dat er iets gebeurt. Ik neem aan dat het gewoon door hoort te lopen?

Zie links voor printscreens
http://img833.imageshack.us/img833/1020/shot0009j.jpg
en hier is de tv versprongen en een nieuwe ondertiteling.
http://img254.imageshack.us/img254/9733/shot0010t.jpg
Ik heb precies hetzelfde probleem
Erg vervelend aangezien ik nu niet het laatste level kan spelen :(
Ik heb wel gekeken op internet of ik ergens een savegame kan vinden voor de PC zodat ik alsnog het laatste level tenminste kan spelen, maar die heb ik nog niet kunnen vinden.
Ik heb al wel een post geplaatst op het officiële forum, dus ik hoop dat ze het ooit fixen
Maar het is eigenlijk belachelijk dat deze bug er in zit, hebben ze dan niet een complete playthrough gedaan op de singleplayer campaign op de PC?
(Als er iemand hier is die wel de campaign heeft gefinished heeft, stuur me even een DM dan kunnen we misschien regelen dat je ergens je savegame upload)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap er niks van. Gisteren na installatie van de patch liep de MP bij mij lekker soepel maar net was het weer kut met peren. CPU gebruik is ook weer hoog. Dacht dat de problemen na gisteren grotendeels verholpen waren maar het lijkt er alsnog niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
@bvdbijl

Lol. op precies hetzelfde moment ook? Ik heb het al eerder gehad. Als je gaat afdalen in Yamateau en je door dat raam trapt ging ik dood toen ik opnieuw wou afdalen reageerde hij niet op linkse en rechtse muisknop maar hoorde je wel de wind, en zag je hem bewegen aan het touw en kon ik alles doen behalve de afdaling maken.

Denk je dat het met een savegame verholpen is? Ik wil namelijk ook nog wel die ene laatste missie even afmaken waar ik vast blijf hangen.

Wil je me op de hoogte houden als je nog wat nieuws hebt :) ?

[ Voor 7% gewijzigd door Richard! op 12-11-2010 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvdbijl
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-09 12:06
Richard! schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 22:12:
@bvdbijl

Lol. op precies hetzelfde moment ook? Ik heb het al eerder gehad. Als je gaat afdalen in Yamateau en je door dat raam trapt ging ik dood toen ik opnieuw wou afdalen reageerde hij niet op linkse en rechtse muisknop maar hoorde je wel de wind, en zag je hem bewegen aan het touw en kon ik alles doen behalve de afdaling maken.

Denk je dat het met een savegame verholpen is? Ik wil namelijk ook nog wel die ene laatste missie even afmaken waar ik vast blijf hangen.
Ik heb datzelfde level al 3x gespeeld, maar elke keer hetzelfde
Heb jij ook dat die gast je neerslaat, dat hij 1 flits heel even een zonnebril heeft, een AK47 vasthoud en rechtop staat en daarna weer een pistool op je richt waarna de cutscene-start-maar-je-ziet-hem-niet?
Ik heb verder geen problemen gehad, alleen bij de Yamantau dat een paar savespots niet goed werkten en soms wel maar verder no problems
Vind het trouwens nog wel een slordige boel dat Treyarch ervan gemaakt heeft, als ik een uurtje de Beta had gespeelt dan zou het spel veel beter zijn (hah)

EDIT: maar ik denk dat het met een savegame wel verholpen is, ja, het gaat alleen om dat stukje
en als je dan niet die zombiemap krijgt omdat je de campaign niet uitgespeeld hebt kan je een cheat invoeren in de terminal in die martelkamer zodat je die alsnog krijgt (zoek maar op als je geen idee hebt waar ik het over heb)

[ Voor 12% gewijzigd door bvdbijl op 12-11-2010 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
Lol, precies hetzelfde verhaal bij mij met die AK47 en die zonnebril. Ook al 3x opnieuw geprobeerd.

Ik kan je inderdaad niet helemaal volgen, ik zoek het wel even op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Sjaak_Banaan schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 17:02:
Ik heb een vaag probleem. Zeer regelmaitg wanneer ik CoD Black Ops wil spelen wordt na het laden van de servers list mijn draadloze internetverbinding 'verbroken' (Lost connection to host). Dit heb ik ook met gehad met CoD MW2 (via AlterIWnet), ik dacht eerst dat het aan de minder legale versie lag, maar nu heb ik Black Ops gekocht, blijk ik hetzelfde probleem te hebben. Dit wordt zeker weten veroorzaakt door CoD, maar hoe?

Ik speel al tijden probleemloos ETQW en surf en download altijd zonder problemen, hoe kan een spel dit nu verprutsen? Zodra ik terug ga naar Windows is de verbinding verbroken of deels beschikbaar.

Wie o wie kan mij helpen dit probleem te fixen.
Ik ga voor het gemak aannemen dat jij Windows Vista draait. Ik heb dit ook gehad met Vista en wat ik ook deed, het probleem werd nauwelijks verholpen alleen had ik dit bij RTCW:ET en het opstarten van het spel alleen al zorgde voor een verbindingsverlies. Bedraad op het netwerk gaf deze problemen niet.

Je kan een nieuwe draadloze netwerkkaart kopen en hopen op beterschap of Windows 7 aanschaffen.

Als je geen Vista draait dan heb ik niets gezegd maar bij een ander OS heb ik dit nog nooit gezien of over gelezen. Vista is zwaar naadje. Het heeft niets met de spellen te maken, dat kan ik je verzekeren.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Na heel veel klooien met de config, werkt bij mij het spel eindelijk zo soepel als boter.

Ik draai nu alles op max behalve AA (2x). Ik heb een 5770 + AMD 955 en een FULL HD scherm.

Nu het spel soepel draait, kan ik zeggen dat de campaign geweldig aanvoelt. Mijn favoriete wapen is de Dragon Breath :D Soort Shotgun icm Flame Thrower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Nah, een kleine nuance is hier wel op zijn plaats. Er zijn zoveel problemen en oplossingen dat je al snel door de bomen het bos niet meer ziet. Het is dat ik vanmorgen de tijd heb genomen om de configfiles te begrijpen en aan te passen, nu draait het soepel maar anders had het spel echt voorlopig in de kast gegaan.

De post van Yzord begrijp ik volledig aangezien ik ook een gezin heb en een veeleisende baan waardoor ik al blij mag zijn dat ik kan spelen. Als je dan ook nog eens op zoek moet naar een oplossing van één van de vele problemen dan ben je veel tijd kwijt en die wil je dan liever besteden aan het spelen van het spel dan aan het oplossen van de problemen.

@ enveekaa, til niet te zwaar aan Yzord want met hem zijn er nog vele anderen. Treyarch had het beter gewoon werkend in de markt kunnen gooien i.p.v. dit zooitje ongeregeld want een 27 pagina's tellend topic over ellende zegt genoeg natuurlijk. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enveekaa
Er is niet één oplossing die werkt, je zal (helaas) zelf even moeten kijken wat wel en niet werkt. Ik begrijp dat mensen hier misschien geen tijd aan willen of kunnen besteden, maar je kan dan niet verwachten dat iemand het dan even voor je uitzoekt. Just my 2 cents.

Ontopic
Volgens velen vergt het spel teveel cpu kracht en is de gpu veelal onderbelast, waarschijnlijk omdat het een port vanaf de xBox is. Upgraden van je graka gaat dus waarschijnlijk geen soelaas bieden.
Ik kan je als tip geven de config file die hier langs is gekomen te gebruiken, die werkt voor mij redelijk
al geprobeerd zie ik.

[ Voor 41% gewijzigd door enveekaa op 12-11-2010 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejavu023
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-09 17:59
Ik krijg steeds Steam connect fail ,
hebbe jullie dit ook of ligt dit aan mij ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

enveekaa schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 23:41:
Ontopic
Volgens velen vergt het spel teveel cpu kracht en is de gpu veelal onderbelast, waarschijnlijk omdat het een port vanaf de xBox is. Upgraden van je graka gaat dus waarschijnlijk geen soelaas bieden.
Ik kan je als tip geven de config file die hier langs is gekomen te gebruiken, die werkt voor mij redelijk al geprobeerd zie ik.
Dat config file werkt bij mij niet helemaal jofel...ik heb wel het idee dat mijn fps wat omhoog gaat maar dat kan ook aan de map zelf liggen. Ik blijf vage hickups hebben en dan voornamelijk wanneer iemand mij voor mijn hoofd schiet :/

Ik heb er wel vertrouwen in dat het met een patch goedkomt, tis alleen zo vervelend nu het weekend is dat ik met het spel nog niks kan. Level 5 na 4 dagen spelen is natuurlijk niks en toont maar eens aan hoe gefrustreerd ik weer mijn MP afkap na een klein poosje spelen. Ondanks dat het geport zou kunnen zijn, werkt SP wel goed bij mij...en dat is dus wat ik raar vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 23:35

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

dejavu023 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 23:45:
Ik heb het ook steeds en zo te zien nog veel meer mensen. Kan niet langer dan 2 minuten op een server zitten, voordat ik 'steam connect failed' krijgt. Volgens mij ligt Steam er half uit of zo.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enveekaa
We delen iig de frustratie :) Bij mij is de SP eigenlijk net zo beroerd.. tot noch toe zijn het allemaal pleisters op de wond.. het zal mij benieuwen of dit is op te lossen met een patch. Vind het zo typisch dat dit niet met het testen naar boven is gekomen, als je naar de system requirements kijkt dan zitten we daar toch dik boven. Ik moet er niet aan denken met een minimum config het spel te starten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Zelfde hier, heb al alles geprobeerd, steam restarten, niets helpt... Weet niet wat er aan de hand is :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejavu023
Die server lijst loopt ook heel langzaam vol,
en dan server kiezen gaat ook heel moeilijk ..... klik klik :P

Edit: Nu ligt Steam er helemaal uit in game :(

[ Voor 18% gewijzigd door dejavu023 op 13-11-2010 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

No network connection could be made to the Steam servers. Steam will automatically retry connection untill the service becomes available.

:/

Ouderwets potje patiencen dan maar weer....pfff

[ Voor 15% gewijzigd door Yzord op 13-11-2010 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb net wat offtopic reacties verwijderd. Aannames en persoonlijke problemen mogen voortaan buiten dit topic blijven.

Buiten dat: Ik kom toch nog steeds heel veel problemen tegen waar door een kleine zoekactie in dit topic (hint: er is een zoekveld bovenaan) heel snel een antwoord op te vinden is. Jep, da's nog sneller dan wachten op een reactie! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelfde hier,

na 2 min spelen foutmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 09:49
Hello,

Please bear with us, as we are doing a bit of overhauling to help speed up response times in the ticket system.

Many of these issues have been resolved since launch day. If you restart your client and restart your server from the Info panel, you should notice that many changes have occurred.

You can also try issuing a "Reinstall Server" from the "Info" panel of your server in your my.gameservers.com members area, though I don't recommend using the full wipe option if it is not necessary for the time being.

We are aware of ongoing lag issues that still have yet to be resolved. Though some things like the server rates and some client-side issues have been resolved, there are other game-specific issues causing lag that Treyarch is aware of and working on as this response is being sent out.

The other known lag issue, specifically with pings, is what appears to be some locations experiencing routing issues. These routing issues aren't affecting everyone, though some major ISP's are routing players out of the country and back to cause a major ping increase. We are doing our best to continue investigating this issue to see if there's anything we can do about it.

If you are still experiencing issues, please let us know.

We are also encouraging anyone experience separate issues, to have one ticket open per issue per server, so that each issue may be addressed and resolved individually for the quickest and most helpful assistance.

Please Note: This is a mass responder, so if we've not addressed all the issues in your ticket, we are extremely sorry. This is being sent out in an effort to improve response times across the board so everyone can receive faster and more helpful responses to their tickets. We hope for your understanding on the matter and appreciate any patience you have to spare.

Documentation of known issues is being kept in this thread: http://forums.gameservers.com/viewtopic.php?f=11&t=41535

Thank you,
Beau Young
Limp_bizkit*[GS]
http://www.gameservers.com

Please check http://faq.gameservers.com to see if your issue is listed there. If not, feel free to contact us regarding your issue.

Ik weet niet wie er nog meer issues hadden met diverse servers en hun ping , maar deze mail kan je verwachten zoals ik deze kreeg ,

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

TheZeroorez schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 00:05:
[mbr]
Buiten dat: Ik kom toch nog steeds heel veel problemen tegen waar door een kleine zoekactie in dit topic (hint: er is een zoekveld bovenaan) heel snel een antwoord op te vinden is. Jep, da's nog sneller dan wachten op een reactie! :*)[/mbr]
Hopelijk mag ik hier even op reageren? Tuurlijk probeer ik van alles uit alvorens hier iets neer te zetten. Ik lees ook het steam forum en probeer de tips daar ook uit. Alleen als je de problemen blijft behouden moet je als troubleshooter toch ook even naar je systeem kijken. Ik vond mijn vraag of mijn kaart niet aan het verouderen was dan ook legit om hier neer te zetten, dacht ik.

Ik ken de regels hier, maar soms is het wel te gemakkelijk om te roepen dat je het topic door moet lezen (soms zijn het 20 topics met 60 pagina's, eer dat ik die allemaal doorgelezen heb is het 2015 ;)). Ik heb gezocht op 9800GTX+, driver issues en andere pakkende trefwoorden, maar daar vond ik weinig tot niets op. Dan heb ik nog twee opties: of ik ga stilletjes in een hoekje wachten totdat iemand een oplossing voor mij heeft/vindt, of ik stel mijn probleem in een forum die daar ook nog eens voor is bedoelt. Dat is altijd nog de grondlegging van een forum. Je problemen voorleggen en eventueel een reactie krijgen van mede lotgenoten.

Daarbij wil ik wel zeggen dat ik het grootste respect heb voor de mods hier. Topics als deze clean en netjes houden vergt veel werk en op den duur wellicht ook wat frustraties als je elke keer dezelfde vragen ziet. Maar laten we mekaar wel lief blijven vinden, want op den duur geeft dat nog steeds wel het gevoel de ander te willen helpen. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enveekaa
Net even paar potjes gedaan, het is re-de-lijk te doen met die config aanpassing in mijn geval. Nog steeds verre van ideaal, laat die patch maar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Yzord schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 00:16:
[...]

Hopelijk mag ik hier even op reageren? Tuurlijk probeer ik van alles uit alvorens hier iets neer te zetten. Ik lees ook het steam forum en probeer de tips daar ook uit. Alleen als je de problemen blijft behouden moet je als troubleshooter toch ook even naar je systeem kijken. Ik vond mijn vraag of mijn kaart niet aan het verouderen was dan ook legit om hier neer te zetten, dacht ik.
Het vergt idd veel moeite om jezelf te beheersen wanneer mensen totaal de regels niet respecteren en constant onzin blijven neerzetten hier.

Zoals de mod al zei, persoonlijke problemen horen hier niet. Dit topic gaat over problemen die algemeen heersen en daar praten we over. Dit is geen helpdesk om van je problemen af te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

God, wat is dit toch een kutrelease.

Ik krijg, wat ik ook doe, maar geen fatsoenlijke FPS. hoe mijn aim of lag is merk ik amper, omdat mijn FPS zo beroerd is.

Mijn config:

Quadcore Q6600 op 3.4Ghz
Radeon 4870x2 op stock speeds (driver versie 10.10c, in Catalyst Control Center alles op het midden en geen geforceerde AA of dat soort shit)
8GB mem op DDR2-1100 Mhz
Windows 7 64bits.

Ik heb diverse monitoring tools aangegooid, om te kijken hoe mijn systeembelasting is tijdens het gamen:

- CPU hangt gemiddeld rond de 50% usage, met uitschieters (zeldzaam) naar 60%
- Videokaart usage hangt zo rond de 40-60%max. (wel beide cores in gebruik)
- Ram usage komt niet verder dan 50%.

Waar zit ik gemiddeld aan qua FPS? Tops 60 in hele kleine ruimtes,(5% van de tijd ofzo) gemiddeld rond de 38-40 (60% van de tijd) en heel veel drops naar wel 25fps... (35% van de tijd) Komop zeg, met mijn config moet ik makkelijk 80FPS stabiel kunnen trekken, zoals bij BF-BC2, MoH, MW2, etc.

Niets wordt er te warm (cpu niet meer dan 50c, GPU blijft rond de 45c (gemodificeerde cooler, Arctic Cooling triple fan ding met MX2 pasta)

Wat ik heb ontdekt, is dat resolutie aanpassen weinig zin heeft. Ik krijg geen FPS meer als ik van 1920x1200 (native resolutie) naar 1680x1050 omschakel. AA staat uit, Vsync staat uit, MaxFPS op 250, bloom uit, distortion uit, glow uit, etc.

Het is te triest voor woorden. Na het uitkomen van de patch heb ik mijn oude getweakte mp.cfg weggegooid en ben met stock settings begonnen. Geen verbetering. Weer allemaal tweaks gedaan, geen verbetering. Hell, als ik mijn videokaart clock van 750Mhz naar 500Mhz blijft het nog gelijk! Ik weet niet wat die game doet, maar verdacht weinig met mijn GPU's iig.

Met -alle- andere spellen niets aan de hand. (En dat zijn er veeeeeel!) Is dus een specifiek BO issue. Ik heb ook maar voor de gein eens een DX re-install gedaan, maakt ook allemaal niets uit.

Het is zo jammer allemaal. Geld voor marketing is er genoeg, maar voor een fatsoenlijke release ho maar. Er worden de laatste tijd wel veel games gerushed maar ik heb nog nooit zo erg het gevoel gehad als de hoofdprijs te betalen voor iets wat je eigenlijk nog niet eens een Beta kunt noemen, zo slecht is het.

[ Voor 9% gewijzigd door GaMeOvEr op 13-11-2010 04:02 ]

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Laatst online: 13:05
Ok , dit is wat ik tot nu toe heb geprobeerd om het een beetje speelbaar te maken:

E8400 Proc
asus p5k mobo
4 gig kingston mem DDR2
GTX 9800 Videokaart
( niks overgeklokt )

1. Verse windows 7 Ultimate 64x (met alle updates) (zonder all updates)
2. Laatste 6 uitgekomen drivers drivers nvidia
3. Geen audiodrivers drivers geinstalled ( xfi soundblaster )
4. 4 vershillende DirectX 9 types geprobeerd
5. Bios instellingen naar default gezet
6. Alle configs geprobeerd die er maar zijn
7 Steam alle trucjes die er maar zijn
8. Grafische kaart overgeclocked
9. Firewall aan/uit
10. Alle onnodige processen stop gezet
11. Laatste chipset drivers geinstalled Intel

Dit heb ik ook geprobeerd met WinXP 32 bits , Win 7 32 bits

Let wel: elke keer met een verse image van windows !!!! (helemaal clean)

Het resultaat na uren tweaken en proberen LOOPT HET NOG STEEDS BAGGER.

Ik heb van Dimensionplus een nieuwe DVD gekregen om te proberen (ook dit helpt niks)

Al mijn andere games lopen SUPER van quake4 tot MW2 !!!!!!

Mijn CPU geeft constant full load en mijn GPU draait op halve kracht (ook na de patch)

Mijn conclusie is dan ook dat er echt iets mis is met de codering van het spel, en je kan mij echt
niet wijs maken dat ze dit niet hebben geweten. Vooral omdat er echt duizenden zijn met dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejavu023
Mijn HD4850 wordt ook helemaal niet warm, en mijn Q6600 loopt op zn 60% en ook niet echt warm heb zn 90 FPS.
Maar sins die patch loopt alles lijkt wel beroerder en een server in komen gaat lastig ik blijf maar klikken :S
Enigste wat weg is zijn die lag spikes gelukkig!
Maar weer wachten op een nieuwe patch want het ligt denk ik niet aan onze systeempies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-09 18:49
De patch/fix van 11-11-2010 was toch gericht op een specifiek probleem, wat blijkbaar niet voor iedereen heeft geholpen.

Gaan ze dan doodleuk verder met een patch/fix dat zich weer richt op een ander probleem, of houd Treyarch ook rekening mee met het feit dat de patch/fix niet voor iedereen heeft geholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel is ook superzwaar. Ik heb een AMD X4 965 BE, GTX 460, 4GB ram en een vriend van me heeft hetzelfde systeem. Beiden hebben we, zowel op de laagste als de hoogste settings, op een handjevol maps gewoon <60 FPS soms. Maargoed, geen stutters meer door shadows uit te zetten dus ik ben tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 02:51:
Het spel is ook superzwaar. Ik heb een AMD X4 965 BE, GTX 460, 4GB ram en een vriend van me heeft hetzelfde systeem. Beiden hebben we, zowel op de laagste als de hoogste settings, op een handjevol maps gewoon <60 FPS soms. Maargoed, geen stutters meer door shadows uit te zetten dus ik ben tevreden.
Het spel is helemaal niet superzwaar. Het spel zit kloten in elkaar gecode. Als het spel super zwaar zou zijn, zouden al mijn componenten wel gemaxed zijn. Ik betwijfel of het spel zwaarder is als bijvoorbeeld BF:BC2 of MoH of voor mijn part MW2. En daar heb ik royaal meer als de dubbele hoeveelheid FPS en kakt hij nooit in onder de 60FPS. (Waar ik bij BO een ontroeringsmomentje krijgt als hij 60FPS -haalt- )

En als het al zo zwaar zou zijn, zit het alsnog beroerd in elkaar, want grafisch is het zeker niet beter dan bovengenoemde games.

[ Voor 3% gewijzigd door GaMeOvEr op 13-11-2010 04:00 ]

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 16:55
GaMeOvEr schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 03:59:
[...]

Het spel is helemaal niet superzwaar. Het spel zit kloten in elkaar gecode. Als het spel super zwaar zou zijn, zouden al mijn componenten wel gemaxed zijn. Ik betwijfel of het spel zwaarder is als bijvoorbeeld BF:BC2 of MoH of voor mijn part MW2. En daar heb ik royaal meer als de dubbele hoeveelheid FPS en kakt hij nooit in onder de 60FPS. (Waar ik bij BO een ontroeringsmomentje krijgt als hij 60FPS -haalt- )

En als het al zo zwaar zou zijn, zit het alsnog beroerd in elkaar, want grafisch is het zeker niet beter dan bovengenoemde games.
heb je /r_multithread_device op 1 gezet?
en /r_dof_enable op 0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ok, na de patch van donderdag op vrijdag kan ik met mijn setup goed spelen. Er zijn echter 2 levels waar ik nog steeds frame lag heb. Eentje is waar de hele tijd die trein langs zoeft. En de andere dat vietnam level met dat strand. Alle andere levels gaat het prima, geen frame lag niks. Ook me cpu staat niet meer constant op 100%.

Wat ik wel apart vind is dat het lijkt of er rollbacks gebeuren op EXP, cod points en challenges. En niet 1 keer maar is gister wel paar keer gebeurt. Zo is er een challenge voor ghost pro dat je een sentry gun moet slopen, die heb ik gister dus 3 keer gehaald en hij staat nu nog steeds niet op complete. Beetje jammer. Ma goed zullen de eerste kinderziektes zijn.

Voor de record mijn setup:
E8400, 4GB, 4850 1GB op een asus rampage formula. Niets overclocked, standaard cfg file. Nu hopen dat het voor die gene waar het nog niet werkt ook snel gaat werken.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki19
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-08 16:26
Heeft iemand anders ook het probleem in de singleplayer dat je niet kunt zien op welke difficulty je een lvl heb gecompleet? het gaat hierbij om xbox360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ongeveer de zelfde setup, kan ook geen normale FPS krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:56
Ik heb zowat alle "fixes" die de ronde doen geprobeerd en wat ik ook doe fps blijft tussen de 20 à 30 met framedrops tot nog lager. Bizar dat alle die grafische settings bijna niets uithalen: CPU-gebruik-wise is er gewoon iets mis met dit spel.

Wat geks dat ik heb opgemerkt in de config files:
Black Ops detecteert:
seta sys_configSum "266827972"
seta sys_configureGHz "0.00821461"
seta sys_gpu "NVIDIA GeForce 8800 GTS"
seta sys_sysMB "1024"
Terwijl MW2 detecteert:
seta sys_configSum "63619246"
seta sys_configureGHz "11.9396"
seta sys_gpu "NVIDIA GeForce 8800 GTS"
seta sys_sysMB "2047"
Als ik dat verander, dan merkt Black Ops op bij het opstarten dat er wat veranderd is en vraagt om de settings opnieuw in te stellen. Maar of ik dat doet of niet en speel blijft het dezelfde performance en als ik daarna in de config file ga kijken dan staan die settings weer op het oude.

Ik ben ook maar eens met Process Monitor ( http://technet.microsoft....ysinternals/bb896645.aspx ) aan het kijken wat Black Ops allemaal uitvoert. Lastig om aan uit te geraken allemaal natuurlijk, maar wat al opvalt is dat er geregeld events opduiken als dit:
CreateFile - D:\games\steam\steamapps\common\call of duty black ops\players\images\river_intel.iwi - Path_Not_Found
Waarbij dat pad niet bestaat en als ik ga kijken tijdens het spelen zie ik ook niet dat dat pad aangemaakt wordt ofzo.
Ik zie ook redelijk veel Name_Not_Found bij een heel aantal RegQueryValue's. Vaak op keys als HKLM\System\CurrentControlSet\Control\Class\{verschillendekeyshier}\0000\PruningMode
(Vaak ook Video ipv Class)

[ Voor 89% gewijzigd door Neverwinterx op 13-11-2010 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Hmmm... dit lage FPS probleem had ik gister nadat de patch geinstalleerd was ook ineens...

Setup:
i5 750 stock speed
4 gig ram
HD5870

Maar nadat ik de allernieuwste drivers had geinstalleerd (CCC van 10/11) was het probleem weg...
Het schijnt ook dat veel servers nog opnieuw gestart moeten worden na de patch en dat een verschil van client/server editie van het spel voor veel problemen zorgt.

Wat ook helpt als je ovnerklaarbare lag hebt terwijl je wel normale ping hebt (en normale fps in singleplayer) is de optie ''autodownload'' in multiplayer uit te zetten. Dit heb je toch niet nodig (nog geen mods ed) en het verbeterd daadwerkelijk prestaties...

Nadat ik dit gedaan had en het spel opnieuw startte draaide het weer perfect.
DWZ: 1920x1080, alles aan, 16xAF, 4xAA (meer vind ik echt niet nodig) en textures op High (extra voegt weinig toe en vreet wel fps). Met gemiddelde frames tussen de 50 en 70, met uitzonderingen (lees: Cracked waar je uitzicht hebt over half de map) naar de 30-40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

dat had ik dus ook, dus momenteel zijn ze het voor me aan het omzetten naar een unranked - dan krijg je wel geen xp enzo als je er op speelt, maar je kunt dan echt ALLES aanpassen naar je eigen zin :) dus wapen limits, tijden, scores etc! En er kan een wachtwoord op dus als je alleen je eigen vrienden er op wil kan dat ook ;)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Pagina: 1 ... 7 ... 28 Laatste

Let op:
Als je slim bent lees je ook even deze post.