Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 13:20:
[...]

Bij mij is het probleem punt 4.
Ik zou zeggen:
Join the club, er zijn 100.000en mensen die op de fix wachten dat ze eindelijk soepel kunnen gamen. De constante framedrops maken het voor mij lastig om te quickscopen ;(

Edit: @soundstorm, wat is er in godsnaam mis met een duo, mijn e8400 heeft het altijd goed gedaan. Dat de code van treyarch zo brak is kan die duo toch niks aan doen?

[ Voor 19% gewijzigd door HesRuud op 15-11-2010 13:24 ]

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
soulfightah schreef op maandag 15 november 2010 @ 13:23:
[...]

Ik zou zeggen:
Join the club, er zijn 100.000en mensen die op de fix wachten dat ze eindelijk soepel kunnen gamen. De constante framedrops maken het voor mij lastig om te quickscopen ;(

Edit: @soundstorm, wat is er in godsnaam mis met een duo, mijn e8400 heeft het altijd goed gedaan. Dat de code van treyarch zo brak is kan die duo toch niks aan doen?
nee klopt. maar mensen allemaal klagen dat ze niet kunnen gamen, terwijl het probleem bij Treyarch ligt
en niet aan Hardware... Maar als mensen eerst op google vinden, en dan GOED lezen, dan wisten ze dat het niet aan systeem ligt ;)

(ps, vindt gewoon leuk om soms te pesten.. aangezien veel mensen met DUO problemen hebben , en mensen met een Quad niet O+

[ Voor 8% gewijzigd door Soundstorm2010 op 15-11-2010 13:27 ]

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Misiek schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:04:
Voor alle mensen die geinteresseerd zijn in updates van het development team, of die graag een vraag willen stellen omtrent features: http://twitter.com/pcdev
Voor alle mensen met problemen quote ik even mijn eigen post. Ik de Twitter feed staat dat er morgen een QA van een nieuwe patch met (volgens hen) performance verbeteringen. Deze patch zou bij goed testresultaat deze week uit moeten komen.

Ik weet het dit is geen garantie voor een betere performance, maar biedt een goed vooruitzicht en nieuwe hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart hermans
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-09-2021
Soundstorm2010 schreef op maandag 15 november 2010 @ 13:26:
[...]

nee klopt. maar mensen allemaal klagen dat ze niet kunnen gamen, terwijl het probleem bij Treyarch ligt
en niet aan Hardware... Maar als mensen eerst op google vinden, en dan GOED lezen, dan wisten ze dat het niet aan systeem ligt ;)

(ps, vindt gewoon leuk om soms te pesten.. aangezien veel mensen met DUO problemen hebben , en mensen met een Quad niet O+
Correctie mensen met een quad like me hebben er ook problemen mee en het lijkt mij erg sterk dat ik de enige ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Steampowered forums zijn zat mensen met Quad waarbij het niet lekker werkt. Je bent gelukkig (voor jou) dus niet de enige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Loool... das best jammer voor die mensen dan.
Ik hoop dat in de volgende patch jullie probleem ook is opgelost zodat jullie lekker kunnen gamen :D

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, hier ook Q6600. Geen stutter alleen nog fpsdrops. Alle anderen bugs kan ik nog wel mee leven, als dat opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:50
Ook ik heb problemen..
Gamen met 15 ~ 30 fps is niet echt prettig. :(
Al van alles geprobeert, alle fixes die ik heb kunnen vinden.
Mijn specs zijn:
- amd phenom 2 955BE 4 x 3.2 Ghz
- asus m4a88t- v evo
- 4 gb geheugen
- nvidia geforce 9500 gt
Het lijkt me dat men pc het wel moet trekken, alleen me videokaart begint al wat ouder te worden.
Maar nog wel boven de minimum. Het is dus wachten op een fix.
Ik kon Cod mw 2 wel gewoon spelen zonder stutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Ik heb ook geen fpsdrops meer...

En @Fast...

Mw2 was ook grafisch niet zo goed, en vroeg ook niet veel van de cpu. BO vraagt nu veel van cpu en gpu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Laatst online: 16:50
Maar men cpu moet het makkelijk trekken, alleen ik twijfel over mijn videokaart of die wel goed genoeg is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runner15
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:41
Zo, die door die patch(es) kan ik het met goede framerate etc spelen. Nu het volgende probleem: welke server ik ook aanklik, hoe lang ik ook wacht, wat ik ook doe: ik kom er gewoon niet in! Ligt het toevallig aan het moment van de dag (bedoel: zijn er meer mensen die het NU hebben?)? Of is het een structureel probleem?

Wordt er onderhand wel gek van.. heb het al een poos niet fatsoenlijk kunnen spelen door die lag, en nu die gezeik weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Uhm... das een algemene probleem

Dan zijn ze waarschijnlijk bezig of je internet wordt leeg gehaald
(dat was bij mij in het begin ook, kwam ik uit MP map. sloot spel af. wou op google of wat dan ook, kwam er niet op, kon server niet vinden)

Misschien ff je modem resetten en dan nog een keer proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
ik denk dat mensen met een quad er geen problemen mee hebben omdat het voor cod normaal beetje over kill is
(sins de laatste patch kan ik het met duo 3 GHZ ATi HD4850 op High spellen met 60 fps )

4 x 3.2 Ghz en dan vind je dat je pc ouder word ?? O_O
ik ga er vanuit dat ik met mijn setup nog wel een half jaartje alles goed moet kunnen draaien :P

[ Voor 28% gewijzigd door Somath op 15-11-2010 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Ook lekker, gisteren even een paar rondjes gespeeld en van Level 6 naar level 12 gegaan. Daarna even twee keer naar mijn eigen stats kijken en is was alle punten van de sessie weer kwijt.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
ja dat is beetje apart had ik ook al last van
ik speelde smorgens paar potjes tot lvl 10 daarna heeft een vriend mijn steam ff op gestart om te kijken hoe het spel daar werkt logt die in ben ik weer lvl 8 .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 15:44
Zijn er hier ook mensen die een GTX295 gebruiken ? Zo ja : wat is jullie ervaring met COD:BO ?

Mijn FPS zijn zeer instabiel, sommige punten vd max 35/45 , andere weer 125+ (max) , en de 40 is soms ook bij het kijken naar een muur met 1 plantje erbij.

Jullie hebben het nu over 'de laatste patch', van wanneer is die ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-08 08:42
Joh Black ops is gewoon iets te fout geprogrammeerd.. klaar punt uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
als ik het goed heb afgelopen woensdag of donderdag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Raar die foutmelding krijg ik ook wel eens maar ik kan daarna weer gewoon verder spelen. Wat bij mij wel lijkt te helpen is ingame Steam community uitzetten het aantal random server disconnects is daarmee sterk afgenomen.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
beunhaasbaas schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:17:
Joh Black ops is gewoon iets te fout geprogrammeerd.. klaar punt uit
Fout programmeren is wel heel algemeen. Er is gewoon een bug die ervoor zorgt dat je cpu overuren maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvm071
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-07 17:48
Beste Tweakers,
Ik heb sinds 9 november Call of Duty Black ops voor de PC gekocht(ik heb win 7).
Eerst ging alles goed en kon ik gewoon normaal online spelen.
Maar opeens sinds afgelopen zaterdag toen ik online wou kreeg ik opeens de melding:
Error The Call of Duty: Black Ops servers are unavailable at this time. Please try again later or visit http://www.callofduty.com/blackops/status for updates. elke keer als ik het spel start en hij probeert te connecten
Ik heb vervolgens al de volgende dingen geprobeerd:
Firewall van router uitzetten, de goede poorten openzetten, firewall van de computer uit te zetten en het spel opnieuw installeren.
Maar dat heeft allemaal niet gewerkt weet iemand nog wat ik nog kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvm071
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-07 17:48
Frentik schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:27:
Raar die foutmelding krijg ik ook wel eens maar ik kan daarna weer gewoon verder spelen. Wat bij mij wel lijkt te helpen is ingame Steam community uitzetten het aantal random server disconnects is daarmee sterk afgenomen.
Ik heb het geprobeerd maar het heeft helaas niet mogen helpen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 19:55
Voor de mensen met mouselag (ik had een halve seconde +/-, was vrij onspeelbaar):
De enige oplossing voor mij bleek te downgraden van 1920x1200 16xAA en full AF naar 1440x900 met 0xAA en geen AF, ook shadows moesten plaats maken voor een soepelere gameplay. En vsync uit!! Het zal al wel meerdere malen verteld zijn hier, maar vsync en shadows moeten echt uit als je performance problemen ervaart.

Body amount staat nog op Huge en field dept ook op max. Wat in eerste instantie ook hielp was directx updaten/reinstallen met de redist package van microsoft!

Het mag dan wel niet ideaal zijn om een game grafisch te vernaggelen, maar nu is het tenminste weer speelbaar. Gisteren nog lekker Domination gespeeld :)

pc specs voor zover relevant:
Core i7 920
Intel DX58SO
3gb triple channel geheugen
ati 4890 1gb
en al dit hangt aan een 40mbit verbinding van ziggo

edit: Nog even een aanvulling van het steam forum:
Here is a gathered list of a PC DEV at treyarch. Most of the questions are listed and answered.

Source: Black Ops QA

Q: Will we get the /connect and /reconnect commands in the next patch?

Treyarch
A: /connect is coming back. maybe not next patch but I promise it is coming back.

Q: Will the last killcam (End of the round) lag too fixed if the patch comes out?

Treyarch
A: TBH I’m not sure yet what is causing killcam choppiness, but we see it too. Will fix.

Q: Not asking specifics, but now that the game is launched, are mod tools ideas being kicked around yet? and congrats on the game!

Treyarch
A:Thanks, man. mod tool dev started already. no bandwidth to discuss until after some patches though.

Q: Will it be possible at some point to have servers with lower max player counts? 18 players in FFA games for example = too chaotic!

Treyarch
A: Will add 12 player playlists.

Q: Will it be possible to put reserved slots for my friends and me on my own ranked server again?

Treyarch
A:We removed the feature because it was abused. will fix.

Q: Are you aware of the bug where theater mode replays are only being saved on some servers? Mostly treyarch servers seem to work

Treyarch
A: Film recording should be fixed – this was a backend config problem for rented ranked servers only

Q: Have you thought about allowing editing of classes in a server?

Treyarch
A: We tried this but had a lot of problems due to the way the data is secured. had to bench the feature for future review.

Q: Hi, if i go into the server browser, sometimes i click on a server nothing happens, its not full etc but its just that nothing happen

Treyarch
A: This is a bug – highlight another server then double-click the one you want to join.

Q: Are there any engine optimisations coming I am above the min spec but still get awful fps in lowest settings, not lag related.

Treyarch
A: We have some nice optimizations for better FPS going into QA tomorrow.

Q: Awesome, will the next patch be in the next couple days you think?

Treyarch
A:Trying to release patch before the weekend. will go into QA tomorrow.

[ Voor 57% gewijzigd door Bliep op 15-11-2010 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Heb ook constante drops van 60 fps naar +/- 30. (settings op high)

Specs:
Intel Core 2 Duo E8500 @ 3.16GHz
4.0GB Dual-Channel DDR2 @ 334MHz
ATI Radeon HD 5700 Series (5750 1GB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt goed :D Kijk beetje communicatie scheelt een hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain87
  • Laatst online: 21-11-2010
Met installeren heb ik geen problemen gehad maar nu ik hem wil spelen start black ops normaal op alleen dan in het main screen zie ik mijn black ops muis en de laadcirkel van windows die blijft ook bij als ik dan over het menu scroll hoor ik geluid en zie ik het bewegen maar zodra ik wil klikken doet ie niks, nog steeds blijft dan de windows laad cirkel staan iemand een idee ik bne op

thnx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
Geen spoilers!
ik heb net weer even de singe player gedaan en kwam een moment tegen dat ik toch even wil delen.
er komt een moment waar het van je vraagt om de shift knop afgewisseld met V meerdere malen snel in te drukken. nu heeft windows blijkbaar de neiging om dit te registreren als plak toetsen.....
met als gevolg dat het spel alt tapt en vast slaat zonder ook maar enige save game info van de voorgaande 20 min op te slaan ....... dus weer +1 voor Cod black ops ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 17:39
Als ik dit allemaal zo lees ga ik Black Ops toch nog maar niet kopen...

Denk dat het zonde van me geld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:01
Janusch schreef op maandag 15 november 2010 @ 18:50:
Als ik dit allemaal zo lees ga ik Black Ops toch nog maar niet kopen...

Denk dat het zonde van me geld is.
Tja, als het een beetje lekker loopt is het een geweldige game (beter dan MW2 imo). Maar het lijkt een gok of hij wel of niet lekker loopt op je systeem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
de multy is opsig niks mis mee
beter dan MW2 weet ik niet de multi is uitgebreider
maar ik mis de verschillende titels en Emblems uit MW2 (misschien kan je die later wel maar heb ze nog niet gevonden) maar of een spel goed speelt vind ik persoonlijk veel waard en MW2 had mischien een kut server systeem en akimbo was wel wat over kill op een aantal mapen maar het spel is nog nooit vastgelopen en speelde altijd soepel zonder problemen en als je een potje wil spelen ben je binnen 1 min aan de gang en dat kan ik hier niet van zegen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadMoody schreef op maandag 15 november 2010 @ 19:02:
Maar het lijkt een gok of hij wel of niet lekker loopt op je systeem...
Dat zal mettertijd wel beter worden. Probleem met PC versies is dat je met zoveel hardware en configuraties rekening moet houden. Er zijn meer uitzonderingen dan regels.

Maar, ik ga ervan uit dat mettertijd het een en ander wel stabieler gemaakt zal worden door middel patch na patch na patch. Ja, het is niet ideaal, maar, wat is je alternatief? Of het spel niet spelen of het spel kopen op console, ervan uitgaande dat je überhaupt één van de twee consoles waar het op draait hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RA7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 12:00

RA7

hier nog een handige fix van hun forum, voor de eerste patch had ik ook last van sound glitches op mn creative HS-1200. Ik zal um is proberen.

http://www.callofduty.com...spmdhkf3fsta3ddo2v3jcra15

Hoop dat het helpt.

We are all accidents waiting to happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaLuXX
  • Laatst online: 12:25
De hoop heb ik reeds opgegeven, en het spel verwijderd.
Als ze volgende week een nieuwe patch "live" hebben ga ik weer eens kijken of het dan wel gaat lukken.
Diversen aanpassingen mochten bij mij (ook) niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus percies het zelfde probleem, alles gaat goed maar in het keuze menu van black ops kan ik helaas niks kiezen, het loading tekentje blijft maar staan en kan helaas geen keuze maken, erg vreemd en ik wil erg graag bo spelen.. iemand een oplossing?

MVG,

Doede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RA7

RA7

Nou die sound fix werkt wel zeg, veel minder lag op de server. Lkkr gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Kwam zojuist iemand tegen die een hakenkruis als icoon had. Heb toen maar gezegd dat ik dat absurd vind dat het kan. Hij werd ook voor hacker uitgemaakt maar toch. Foutje van Treyarch?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain87
  • Laatst online: 21-11-2010
@dedudes

Irritant he ik heb hem verwijderd en opnieuw geinstalleerd en nog steeds doen klote zooi, word er een beetje chaggi van,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 14:41
RA7 schreef op maandag 15 november 2010 @ 20:39:
hier nog een handige fix van hun forum, voor de eerste patch had ik ook last van sound glitches op mn creative HS-1200. Ik zal um is proberen.

Hoop dat het helpt.
Dit heeft mij geholpen in combinatie met prioriteit van BO ops high zetten.. nagenoeg géén lag meer _/-\o_
Meteen ff wat uurtjes gegenaan geknalt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Zonet is m'n wapen ook beginnen vastlopen in de singleplayer, had ik twee dagen geleden nog niet :s

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejavu023
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-09 17:59
Sc0rPi0N schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:48:
Kwam zojuist iemand tegen die een hakenkruis als icoon had. Heb toen maar gezegd dat ik dat absurd vind dat het kan. Hij werd ook voor hacker uitgemaakt maar toch. Foutje van Treyarch?
Sja kwam t ook tegen zeg je er wat van vinden ze het allemaal prachtig :S

Hebben jullie ook weleens dat je wapen opeens jammed ?
Dan doet gewoon een sec ofzo niet?:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-08 10:48
RA7 schreef op maandag 15 november 2010 @ 20:39:

Hoop dat het helpt.
Geweldig! Dit was echt precies waar ik naar opzoek was! Had toch wat meer moeten doen met mijn vermoeden dat het aan de geluidskaart lag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sc0rPi0N schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:48:
Tja, het kan, dus het gebeurt.
Ga er maar vanuit dat het 13 jarige jochies zijn die graag willen provoceren en reacties uitlokken. Puberteit he. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op maandag 15 november 2010 @ 23:32:
Ga er maar vanuit dat het 13 jarige jochies zijn die graag willen provoceren en reacties uitlokken.
Exact. Gewoon volledig geen aandacht aan schenken. Is de lol er snel vanaf. En zelfs al is deze dat niet, dan alsnog heb je er geen acht op geslagen en de provocatie dus niet bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theck88
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 13:05

Theck88

If it's hard just KISS!

superbassie schreef op maandag 15 november 2010 @ 23:32:
[...]

Tja, het kan, dus het gebeurt.
Ga er maar vanuit dat het 13 jarige jochies zijn die graag willen provoceren en reacties uitlokken. Puberteit he. ;)
Ik kwam ook iemand tegen met een hakenkruis, alleen was het een omgekeerde swastika. Dan is het een eeuwenoud symbool en brengt het geluk. Het is een symbool van Budda.

My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Zijn er meer mensen die savonds laat geen lag hebben en smorgens/smiddags wel?

E8400, HD4850, 4GB DDR2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt de hele server browser list erg slecht:
- kan eigen server niet in de serverlijst vinden;
- kan eigen server niet bij favo's zetten en/of bij recent zien;
- sommige servers die wel verschijnen in de browser list zijn niet te joinen.. blijf ie constant hangen op connecting.
- Heb de poorten 3074 udp en tcp open gezet (dit zijn de enige die open gezet moeten worden voor de PC he?)

Het gekke is dat vrienden van me deze problemen totaal niet hebben. Hebben meerder mensen hier last van en is het nog een bug die gefixed moet worden? Of ben ik de enige die dit heeft? Vrij irritant dit namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix1337
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:05
Ik heb het probleem dat mijn punten weer weg zijn wanneer ik t spel opnieuw opstart. Best irritant want zo heeft het geen nut om te gaan gamen. Hopelijk is dat gefixed met de nieuwe patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Mischien een domme vraag ivm die soundfix.
Maar als je ALLES uitschakelt bij playback en record dan heb je toch ook geen geluid meer?

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 14:41
Daywalk3r schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 00:33:
Mischien een domme vraag ivm die soundfix.
Maar als je ALLES uitschakelt bij playback en record dan heb je toch ook geen geluid meer?
Ik heb alleen In-game het geluid op "headphones" gezet... dat deed al wonderen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Het helpt wel ja.
Alles uit behalve me headphones en de fps gaat omhoog.
Kan 't nu redelijk spelen.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZZeHH
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik lees helemaal niks over problemen bij de versie op de PS3. Normaal met wat vrienden in een party komen en vervolgens een pot te spelen is er niet bij. Met sommige kan ik wel in een party komen, maar om vervolgens in een server te komen en daar te blijven schijnt ook lastig te zijn! Hebben meerdere mensen hier last van? Weet iemand of ze ook met een patch bezig zijn voor de PS3?

Ik moet zeggen dat bij MW2 hier totaal geen problemen mee waren. Alleen dat je af en toe iemand kwijt was als je een server ging zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Bliep schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:55:
Pc specs voor zover relevant:
Core i7 920
Intel DX58SO
3gb triple channel geheugen
ati 4890 1gb
en al dit hangt aan een 40mbit verbinding van ziggo
[...]
Hoeveel RAM gebruikt het systeem maximaal als je ingame zit op 1920x1200? Ik speel met een i5-750 @ 3.8, 4GB intern en een 4890 probleemloos op 1920x1080 met een fps van 90 - 120+. Ik gebruik nu wel wat lagere settings, zoals glow uit etc, maar had hiervoor met alle opties aan nog een strakke framerate.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaZZeHH schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 07:53:
Ik lees helemaal niks over problemen bij de versie op de PS3. Normaal met wat vrienden in een party komen en vervolgens een pot te spelen is er niet bij. Met sommige kan ik wel in een party komen, maar om vervolgens in een server te komen en daar te blijven schijnt ook lastig te zijn! Hebben meerdere mensen hier last van? Weet iemand of ze ook met een patch bezig zijn voor de PS3?

Ik moet zeggen dat bij MW2 hier totaal geen problemen mee waren. Alleen dat je af en toe iemand kwijt was als je een server ging zoeken.
Treyarch is al bezig met patchen van de PS3 versie zie ook:
http://www.callofduty.com...ewtopic.php?f=72&t=313365 voor alle fixes die al live zijn en degene die nog moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Het gaat bij mij al een paar dagen goed. *klopt af*
Gisteravond had ik heel even dat het net zoals powerpoint ging. Dat was 5 minuten en toen was het over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

hmm, ik heb nu voornamelijk problemen met het joinen van een server na een invite. Dat werkt allemaal voor geen meter. Meerdere hier last van (zombie mode)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagleman7
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-07 03:01
Ik hem gekocht en heb gellukig nog geen problemen gehad, heel soms hangt ie een paar ms maar dat is bijna niet te merken.

ik heb wel 1 rondje gehad waar ik veel lagg had. maar dat is alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb em nu ook redelijk speelbaar maar het ziet er zo echt niet uit. 1920x1200, alleen de textures op high, AA uit, AF uit, al die glow blur en distortion shit uit en dan haal ik ongeveer 40 fps met soms nog drops naar de 10fps. Echt schandalig. Vroeg me af of een upgrade naar quadcore veel uit zal maken of dat ik beter een paar patches kan wachten. Heb zelf niet het idee dat dit nog gefixt kan worden namelijk aangezien ze dan alles opnieuw kunnen gaan programmeren lijkt me.

Specs: e6850 @ 3.7
4GB ddr2 @ 1161 mhz
2 x 4870 512mb cf
Rampage Formula x48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renkie
IN PROGRESS
GPU hitching on certain graphics cards.
Incomplete server browser results.
Improvements to Quickmatch joins (results with better ping and reduced lag).
Zombies "The game session is no longer available" error.
Ik vraag me af of ergens terug te vinden is WELKE kaarten ze bedoelen met "certain graphics cards". Ik hoop dat ze de problemen met een GTX295 oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Somath schreef op maandag 15 november 2010 @ 18:43:
er komt een moment waar het van je vraagt om de shift knop afgewisseld met V meerdere malen snel in te drukken. nu heeft windows blijkbaar de neiging om dit te registreren als plak toetsen.....
met als gevolg dat het spel alt tapt en vast slaat zonder ook maar enige save game info van de voorgaande 20 min op te slaan ....... dus weer +1 voor Cod black ops ......
_O- Windows Wheelchair Keyboard Hotkeys vergeten uit te zetten na je Windows installatie ligt niet noodzakelijkerwijs aan Bops maar ik vind het wel heel grappig. :+

Duplicate Qport on server
Komt iemand anders dit ook telkens tegen met Bops? Ik krijg bij negen van de tien servers die ik wil joinen gewoon geen verbinding, terwijl er niemand in mijn huis verder gamet en ik alle poortjes voor Bops en Steam direct aan m'n PC heb gemapt. Ik vind heel veel leesvoer van mensen die zeggen "even wachten en nog een keer proberen" maar als je een kwartier bezig bent voor je überhaupt een server inkomt, en dán nog moet gaan klieren om je maten er bij te krijgen (nog losgelaten dat iedereen in het verkeerde team terecht komt :( ) dan is "effe opnieuw proberen" niet de oplossing die je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
was er al een goeie patch?? like official?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renkie schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:15:
[...]

Ik vraag me af of ergens terug te vinden is WELKE kaarten ze bedoelen met "certain graphics cards". Ik hoop dat ze de problemen met een GTX295 oplossen.
Heb zelf ook een GTX 295. Maar welke problemen bedoel je precies? Zelf heb ik nog niet echt top FPS. Bij MW2 kwam ik nooit lager dan 91. En bij BO schiet ie vaak naar de 50-60.
Processor is een i7 920 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renkie
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:41:
[...]

Heb zelf ook een GTX 295. Maar welke problemen bedoel je precies? Zelf heb ik nog niet echt top FPS. Bij MW2 kwam ik nooit lager dan 91. En bij BO schiet ie vaak naar de 50-60.
Ik heb een AMD Quadcore 940BE @ 3.5Ghz oid, probleem wat ik heb dat ik bij bepaalde textures / delen vd map ineens dropt van 125 naar 40 FPS.
Ik zal vanavond even een private match starten en screenshots maken, maar ik heb dus in een bepaalde map deze situatie :
- Sta tegen een muur en ik heb 125FPS
- Loop 1M naar links en ik zie nog steeds dezelfde muur MET 1 plantje -> BAF 40FPS

En dergelijke situaties heb ik dus door meerdere maps, ongeacht of er 1 of 10 vijanden in beeld zijn : zodra ik een bepaald deel van de map in beeld heb dan kakt de FPS extreem in.

Welke drivers gebruik jij met je GTX295 ? En welk OS ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of het al gemeld is maar er is een server patch released die Rank cheats/exploits tegen moet gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renkie schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:08:
[...]

Welke drivers gebruik jij met je GTX295 ? En welk OS ?
Gebruik de nieuwste drivers (niet de beta drivers). En windows 7 prof 64 bit. De problemen waar jij last van heb heb ik dus totaal geen last van. Wel al sta ik bovenaan een map (bijvoorbeeld bij cracked) dropped mijn fps naar rond de 50, maar dat is opzich niet heel raar. Spel loopt wel een stuk minder soepel dan mw2, terwijl de graphics niet echt mooier zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
Daarvoor kwam ik niet, ik wou weten of er al een patch was waardoor black ops weer kans maakt tegen mw2 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Lagere FPS tov MW2 ligt denk ik aan de complexiteit van de maps, niet de grafische details. Treyarch heeft duidelijk een andere filosofie wat betreft mapping dan IW.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met installeren heb ik geen problemen gehad maar nu ik hem wil spelen start black ops normaal op alleen dan in het main screen zie ik mijn black ops muis en de laadcirkel van windows die blijft ook bij als ik dan over het menu scroll hoor ik geluid en zie ik het bewegen maar zodra ik wil klikken doet ie niks, nog steeds blijft dan de windows laad cirkel staan,

heeft iemand een idee hoe dit kan? wil het erg graag spelen!

MVG,

Doede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:41

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:54:
Met installeren heb ik geen problemen gehad maar nu ik hem wil spelen start black ops normaal op alleen dan in het main screen zie ik mijn black ops muis en de laadcirkel van windows die blijft ook bij als ik dan over het menu scroll hoor ik geluid en zie ik het bewegen maar zodra ik wil klikken doet ie niks, nog steeds blijft dan de windows laad cirkel staan,

heeft iemand een idee hoe dit kan? wil het erg graag spelen!

MVG,

Doede
Welkom bij tweakers ;),

Allereerst groeten doen we hier niet. Bij elke post lezen we de groet zelf. Dus dat scheelt alweer wat tijd.
Als je die tijd nu investeert in het lezen van de FAQ dan zou je weten dat we ook wat eigen input verwachten.

Onze bol van kristal is namelijk helaas gisteren gestolen en we moeten het dus even zonder doen...

Dus vertel ons wat je zelf al geprobeerd hebt? Wat voor hardware gebruik je? Wat voor besturingssysteem gebruik je? En dan kunnen we je misschien verder helpen.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké bedankt voor de info!

Wat ik zelf al heb geprobeerd is het veranderen van de config's met het programma black ops config editor, hierin heb ik de glow, depth field, mulit gpu, multidreaddevice, blur, VSsync en de distortion uit gezet,

ook heb ik op steam, het steam cloud uitgezet!

op canirun it heb ik getest of ik het kan spelen en ik zit precies op het minimum dus het zou goed moeten zijn, ik zet dan gewoon de graphics wat lager.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:41

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:17:
Oké bedankt voor de info!

Wat ik zelf al heb geprobeerd is het veranderen van de config's met het programma black ops config editor, hierin heb ik de glow, depth field, mulit gpu, multidreaddevice, blur, VSsync en de distortion uit gezet,

ook heb ik op steam, het steam cloud uitgezet!

op canirun it heb ik getest of ik het kan spelen en ik zit precies op het minimum dus het zou goed moeten zijn, ik zet dan gewoon de graphics wat lager.

Alvast bedankt!
Je begint er langzaam te komen, maar nu weten we nog niet wat voor hardware je hebt en welke OS je gebruikt.

Als je precies op minimum zit en (zoals je ongetwijfeld hebt gedaan) je leest dit topic door zie je dat er veel mensen met hele snelle systemen ook een probleem hebben met dit spel. Er lijkt wat mis te zijn met hoe ze het spel geprogrammeerd hebben. Dus als je op dit moment op minimum zit, is het enigste wat je kan doen op dit moment, wachten op een patch. Met een beetje geluk komt die deze week uit. Echter het blijft dan nog steeds de vraag of deze patch gaat werken EN of deze patch specifiek voor jou (minimale) systeem gaat werken.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat heb ik inderdaad gelezen, maar omdat ik zelf niet echt veel verstand van computers enz. heb dacht ik misschien zijn er wel meer mensen met dit probleem en hebben hun het misschien op kunnen lossen, wat percies mijn hardware en OS?? is weet ik dus niet!

je wordt wel vriendelijk bedankt voor de informatie! weet jij misschien dan ook wanneer die patch uit gaat komen of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 14:16
Helaas trekt de 5750 in mijn 27" iMac de game niet helemaal soepel op 2560x1440. Met alles low dipt de FPS toch vaak naar de 45fps en ik merk dat ik dan gewoon minder snel reageer. Op 1920x1080 haal ik gelukkig wel gewoon 120 stable. Het is jammer dat er er zo'n groot verschil in FPS tussen 2560x1440 en 1920x1080 zit want eigenlijk heb ik geen fps nodig boven de 90 (wil geen dips onder de 60 hebben). image quality maakt me niet zo veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:56
Kan er iemand die zogezegd goeie fps haalt (met een redelijke pc, geen monsterpc), eens testen hoeveel fps hij haalt in de Vietnam missie Khe Sanh: met name daar in de loopgraven waar al die vijanden afstormen.
Om snel te kunnen testen:
code:
1
2
seta sv_lastSaveCommitedToDevice "save\khe_sanh-8.svg"
seta sv_lastSaveGame "save\khe_sanh-8.svg"

Dat lijkt me een van de missies die het meeste stress test, waar de problemen het pijnlijkst duidelijk worden. Wat ik ook doe, niks brengt mij daar op een redelijke fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinny
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-08 12:56
maxietheboss schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:03:
Helaas trekt de 5750 in mijn 27" iMac de game niet helemaal soepel op 2560x1440. Met alles low dipt de FPS toch vaak naar de 45fps en ik merk dat ik dan gewoon minder snel reageer. Op 1920x1080 haal ik gelukkig wel gewoon 120 stable. Het is jammer dat er er zo'n groot verschil in FPS tussen 2560x1440 en 1920x1080 zit want eigenlijk heb ik geen fps nodig boven de 90 (wil geen dips onder de 60 hebben). image quality maakt me niet zo veel uit.
Nou dan vraag ik mij toch af waarom ik framedrops heb naar 40 fps met mijn gtx 295 op 1920x1080

Mag toch hopen dat er met de patch een oplossing gaat komen voor alle gfx problemen bij iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-08 11:57
Neverwinterx schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:04:
Kan er iemand die zogezegd goeie fps haalt (met een redelijke pc, geen monsterpc), eens testen hoeveel fps hij haalt in de Vietnam missie Khe Sanh: met name daar in de loopgraven waar al die vijanden afstormen.
code:
1
2

Dat lijkt me een van de missies die het meeste stress test, waar de problemen het pijnlijkst duidelijk worden. Wat ik ook doe, niks brengt mij daar op een redelijke fps.
heb het hele stuk gespeeld in de loopgraaf tot na de vaten met napalm.
zit vrijwel de hele tijd op 80fps met dips naar 70 en pieken naar 90fps
alles op zn hoogst 4x aa 1920x1200 op een i7 860@stock 8gb en een gtx285@stock
draait onder vista 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
* Windows Wheelchair Keyboard Hotkeys vergeten uit te zetten na je Windows installatie ligt niet noodzakelijkerwijs aan Bops maar ik vind het wel heel grappig. *

dat is zo maar elk beetje game designer zorgt er voor dat deze functie gewoon niet werkt in game
of teminste dat hebben ze gedaan bij MW2 / BC2 / WOW en weet ik veel welk andere spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
Goofy1978 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 18:21:
[...]

heb het hele stuk gespeeld in de loopgraaf tot na de vaten met napalm.
zit vrijwel de hele tijd op 80fps met dips naar 70 en pieken naar 90fps
alles op zn hoogst 4x aa 1920x1200 op een i7 860@stock 8gb en een gtx285@stock
draait onder vista 64 bit
Ik zei geen monsterpc :p dat is een monster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RA7

RA7

tokko1 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 00:38:
[...]

Ik heb alleen In-game het geluid op "headphones" gezet... dat deed al wonderen :+
Yup alleen datgene aanzetten waarop je de playback doet, headphones / speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renkie
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:41:
[...]

Ik heb even een voorbeeldje in een simpel kladblok htm bestandje gezet

Zie deze pagina

http://www.renkie.nl/

DIT is goed
http://www.renkie.nl/cod_...k_near_failspot_small.jpg

En DIT is dezelfde plek maar dan foute boel, alleen de kijkhoek is anders.
http://www.renkie.nl/cod_...s_fail_failspot_small.jpg
Ik vind het zeer vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerronimo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-08 12:27
Ik heb zelf nagenoeg nergens last van, maar een paar vrienden van mij helaas wel.
Ze hebben gigantische lag in MP maar SP speelt wel helemaal soepel.
Hebben meer mensen hier hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renkie schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 20:05:
[...]

Zie deze pagina

DIT is goed

Hmm, raar idd. Ik zal even snel testen of ik het ook heb.

Edit:
Ja nu je het zegt :0. Maar hij daalt bij mij tot de 60-70. Heeft er denk mee te maken dat hij ook de plant erachter rendered. Maar ik moest echt mijn best doen om het te merken ;). Heb er dus geen last van maar wel erg apart.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2010 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renkie
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 21:06:
[...]

Hmm, raar idd. Ik zal even snel testen of ik het ook heb.

Edit:
Ja nu je het zegt :0. Maar hij daalt bij mij tot de 60-70. Heeft er denk mee te maken dat hij ook de plant erachter rendered. Maar ik moest echt mijn best doen om het te merken ;). Heb er dus geen last van maar wel erg apart.
Maar het leuke is dus dat er op die url ook een screenshot staat van die plant aan de andere kant vd muur, ook DAAR is 125FPS !

Zie ook http://www.renkie.nl/cod_...ner_area_fps_ok_small.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Renkie op 16-11-2010 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

Neverwinterx schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:04:
code:
1
2

Ik zou het graag testen, maar wat moet ik met die code van je doen? Plakken in de console?

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touwkop
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-08 23:49
Ik heb van alles in de config aangepast, maar niets helpt. Het rare is dat de eerste 5 min na opstarten van de multiplayer BO zo goed als lag-vrij bespeelbaar is, maar daarna is het bout. Gewoon finaal onbespeelbaar. Het heeft wel iets weg van het vollopen van geheugen, zoals dat bij mij in het verre verleden ook wel eens met Battlefield 1942 gebeurde, maar dat zou met 4 Gig toch zeker geen probleem mogen zijn........toch???? O ja, graphics sky high of ultra low maakt ook geen verschil. :?

Nou, ik geef het voorlopig op en zal moeten wachten totdat e.e.a. gepatcht gaat worden. Helaas pindakaas voor mij (en vele anderen). ;w

Mijn setup:

E8400 @ 3600
8800 GT
4 Gig Kingston RAM
Win7, 32bit

Meten = Weten = Denken = Doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
Franko P. schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 21:25:
[...]

Ik zou het graag testen, maar wat moet ik met die code van je doen? Plakken in de console?
Dat staat in de config.cfg file, geeft aan op welk savepunt je bent aangekomen om te kunnen resumen enzo. Om op dat punt te komen, vervang jouw regels door de mijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-08 11:57
Neverwinterx schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 19:20:
[...]

Ik zei geen monsterpc :p dat is een monster
ha ha is dat zo? als ik zie wat voor setups hier soms voorbijkomen.
cpu op 4.2ghz en dual gpu's enzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Zou het erg veel verschil maken ingame als een CPU wordt veranderd, terwijl de overige config hetzelfde blijft?
Een vriend van me speelt deze game op z'n laptop met een i5 450CPU en 4GB RAM en een nVidia....?
En hij twijfelt om er een i7 in te laten zetten.. Hij vind het spel nu goed spelen maar zijn CPU is een dualcore..
en die i7's zijn quadcores.. Gaat dat nog negatief uitvallen bij dit spel of is het zelfde / betere performance!?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Laatst online: 11:17
Touwkop schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 21:36:
Ik heb van alles in de config aangepast, maar niets helpt. Het rare is dat de eerste 5 min na opstarten van de multiplayer BO zo goed als lag-vrij bespeelbaar is, maar daarna is het bout. Gewoon finaal onbespeelbaar. Het heeft wel iets weg van het vollopen van geheugen, zoals dat bij mij in het verre verleden ook wel eens met Battlefield 1942 gebeurde, maar dat zou met 4 Gig toch zeker geen probleem mogen zijn........toch???? O ja, graphics sky high of ultra low maakt ook geen verschil. :?

Nou, ik geef het voorlopig op en zal moeten wachten totdat e.e.a. gepatcht gaat worden. Helaas pindakaas voor mij (en vele anderen). ;w

Mijn setup:

E8400 @ 3600
8800 GT
4 Gig Kingston RAM
Win7, 32bit
Ik heb ongeveer dezelfde setup (maar dan met een HD5850 en 64 bit), en heb precies hetzelfde. Als je net begonnen bent gaat alles goed, 125 fps, en dan ben je net lekker bezig, zakt de fps opeens vanuit het niets naar de 24 of zo, met super veel lag. Niks valt meer te raken, was een keer mortars aan het droppen op het kaartje toen dit gebeurde, en 2 van de 3 plekken kwamen buiten de map terecht, zo erg is het.

Met een beetje geduld gaat het na een tijdje opeens weer goed, maar dan lijkt het steeds sneller weer terug te komen. Heel erg raar...

Op mijn laptop (die een i7 heeft) kan ik echter lagvrij spelen (alhoewel mijn fps daar dan weer standaard rond de 45 zit, ongeacht welke instellingen ik gebruik), dus het lijkt er op dat het toch echt iets met je cpu te maken heeft. Geheugen is daar namelijk wel hetzelfde, ook 64bit, en ook een HD5xxx kaart erin.

@hierboven: slechter zal het er nooit van worden ;), maar waarom upgraden als het toch al goed werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Tower410 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 00:10:
@hierboven: slechter zal het er nooit van worden ;),
maar waarom upgraden als het toch al goed werkt?
Kan toch icm dualcore / quadcore enzo... Ik lees zoveel problemen hier van mensen met uberdesktops... :X
En waarom upgraden.. Omdat een i7 toch wel net iets vetter is dan een i5 instapmodelletje denk ik zo :9
Tevens is het niet alleen voor deze game natuurlijk, maar voor z'n opleiding en meer toekomstgericht ihho...

[ Voor 25% gewijzigd door CLB op 17-11-2010 00:13 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

[...]

Zie deze pagina

DIT is goed

Oh ik zie het probleem al Windows Vista :+

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Laatst online: 11:17
CLB schreef op woensdag 17 november 2010 @ 00:12:
[...]

Kan toch icm dualcore / quadcore enzo... Ik lees zoveel problemen hier van mensen met uberdesktops... :X
En waarom upgraden.. Omdat een i7 toch wel net iets vetter is dan een i5 instapmodelletje denk ik zo :9
Tevens is het niet alleen voor deze game natuurlijk, maar voor z'n opleiding en meer toekomstgericht ihho...
Ah ok, naja zoals je kan lezen werkt de game gewoon lagvrij op mijn laptop met een i7, dus ik denk niet dat het echt een probleem zal kunnen zijn.

[ Voor 60% gewijzigd door Tower410 op 17-11-2010 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een phenom x4 955 4gb en 5850 maar met alles laag op 1600x1200 haal ik regelmatig niet meer dan 60 fps.

Alle instellingen al gedaan welke ik kon vinden, maar meeste lijkt niet heel veel verschil uit te maken.

Verder vraag ik me af wat ze met het geluid gedaan hebben, welke instelling ik ook gebruik ik kan nooit iemand horen, zelf iemand die op me schiet van 5 m afstand lijkt 2 km ver te zijn met demper.

Heb een razer megalodon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoen
  • Laatst online: 30-06 22:13
Heeft iemand dit ook?
Defcon staat zoals altijd gewoon op 5
http://www.callofduty.com/blackops/status

Afbeeldingslocatie: http://kamer3p.nl/lol.png

krijg ook veel errors dat mijn internetverbinding niet werkt,
maar zoals je ziet kan ik hier gewoon posten!

[ Voor 27% gewijzigd door amoen op 17-11-2010 00:49 ]

heeeeee ..... hoe is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KPN klant?... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Petitie voor meer controle over de servers.
Teken aub!
http://www.petitiononline.com/bo123/petition.html

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
[...]

Zie deze pagina

DIT is goed

Kijk ook eens in de rechter bovenhoek, hij gaat opeens van 8 cg ms/frame ( ja dat staat er) naar 20 cg ms/frame, ik merk dat als ik framedrops heb, dit getal altijd ook hoger dan normaal ligt.

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
DIT is goed

Precies DAT! Heb ik ook (tja wel meer mensen). En dat ligt echt niet de hardware (hoe slecht je specs ook zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soulfightah schreef op woensdag 17 november 2010 @ 08:10:
[...]
Kijk ook eens in de rechter bovenhoek, hij gaat opeens van 8 cg ms/frame ( ja dat staat er) naar 20 cg ms/frame, ik merk dat als ik framedrops heb, dit getal altijd ook hoger dan normaal ligt.
Dat is logisch, dat is de tijd hoelang het duurt om 1 frame te renderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renkie
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 08:17:
[...]

Precies DAT! Heb ik ook (tja wel meer mensen). En dat ligt echt niet de hardware (hoe slecht je specs ook zijn).
Welk OS heb je ? Want ik draai nu (nog) Vista 32bit. Kan best eens met Windows 7 testen, maar om daar nu een licentie voor te gaan halen..
En wat voor CPU/GPU heb je ?

Trouwens : ALS je dit ook hebt, post aub ook even hier !
http://www.callofduty.com...7q5aro96s3k5hr01#p3850109

Voor mensen die het willen testen : http://www.renkie.nl , staan screenshots van de location vd map en een paar voorbeelden.

[ Voor 27% gewijzigd door Renkie op 17-11-2010 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renkie schreef op woensdag 17 november 2010 @ 08:38:
[...]

Welk OS heb je ? Want ik draai nu (nog) Vista 32bit. Kan best eens met Windows 7 testen, maar om daar nu een licentie voor te gaan halen..
En wat voor CPU/GPU heb je ?
Win7 64bit. Q6600 @ 2.8, HD5850, 4GB ram. Specs zijn het dus niet :+ Je kan Windows 7 downloaden, en zonder key 30 dagen gebruiken.
Pagina: 1 ... 11 ... 28 Laatste

Let op:
Als je slim bent lees je ook even deze post.