Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-03 23:18
Anoniem: 225842 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 08:48:
[...]

Win7 64bit. Q6600 @ 2.8, HD5850, 4GB ram. Specs zijn het dus niet :+ Je kan Windows 7 downloaden, en zonder key 30 dagen gebruiken.
K,
Ik wacht eerst 'de' patch maar even af, zou hopelijk voor het weekend uit komen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251423

Nog een speler hier die problemen heeft met Black Ops op de PC, hoewel ik wenste dat het maar bij lag bleef...

Ik kan namelijk een flink deel van het spel niet eens spelen. Als ik de campaign wil opstarten blijft het spel steken op een zwart scherm na de eerste cutscene (met het martelen en het geklets over Castro vermoorden), hetzelfde gebeurt als ik de zombie mode wil opstarten.

Multiplayer is ook een ramp aangezien ik de meeste servers gewoon niet kan joinen, ik kan zoveel op Join klikken als ik wil maar er gebeurt helemaal niks. Als het wél lukt is het vaak óf Connection Lost óf ik krijg de sputterende gameplay die zoveel mensen krijgen, niet super extreem maar het maakt het spelen wel erg moeilijk.

Combat Training kan ik overigens wel gewoon opstarten, ook al duurt het laden lang, maar ook daar sputtert het.

Mijn specs zijn overigens:
WinXP SP3
AMD 6000+ Dual Core 3.1ghz
Radeon HD 5750 1GB (ja ja een DX11 kaart met XP, ik ben van plan om snel te gaan upgraden :P)
3GB RAM

Ik kan hiermee Metro 2033 heerlijk soepel op High spelen, dus mijn specs zouden het probleem toch niet moeten zijn. Vraag is dan natuurlijk; wat is het dan wél? Het spel ziet er hartstikke leuk uit, campaign net als de multiplayer, maar dan moet ik het wel kunnen spelen :-( De veelgenoemde oplossingen zoals BO's priority op High zetten en Steam op Low, Cloud Syncing uitzetten, etc etc hebben in ieder geval niet geholpen.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 251423 op 17-11-2010 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225842

PCdev:
Trying to roll out another patch before the weekend. CPU optimizations and Zombie matchmaking fix included. QA starts in the AM. Stay Tuned
Hoop ik toch ook dat ze iets aan de framerops hebben gedaan, anders ken ik NOG niet spelen. *gaap*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 383456

Die error van het niet kunnen vinden van servers heb ik ook...

Maar gisteren heb ik eindelijk weer kunnen spelen.
Heb het geluid op headphones gezet,
Heb full screen uit gedaan,
Heb. Schermresolutie op laag gezet.

Dit werkte voor mij, maar ideaal vind ik het niet... Vooral niet op full screen kunnen spelen is niet fijn. Vanmiddag eens ikijken of fullscreen nu wel weer lukt...
Overigens hou ik de eerste minuut van mp game last van freeze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Renkie schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 20:05:
[...]

Ik heb even een voorbeeldje in een simpel kladblok htm bestandje gezet

Zie deze pagina

http://www.renkie.nl/

DIT is goed
http://www.renkie.nl/cod_...k_near_failspot_small.jpg

En DIT is dezelfde plek maar dan foute boel, alleen de kijkhoek is anders.
http://www.renkie.nl/cod_...s_fail_failspot_small.jpg
Ik vind het zeer vreemd...
Stuur dit alsjeblieft naar TreyArch. Je helpt hier hun wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-05 13:07
Sinds zaterdag weer SP gespeeld, en het valt me direct op dat de koeler op de videokaart nu wel lawaai maakt, zoals normaal bij andere spellen ^.^

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-03 23:18
Misiek schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:03:
[...]

Stuur dit alsjeblieft naar TreyArch. Je helpt hier hun wel mee.
Ik zal eens zien of ik ergens een mailadres kan vinden.

Je kunt ook replyen in mijn topic op het BlackOps forum. Dat wordt het bij dit forum weer omhoog getrapt.

http://www.callofduty.com...1cibuq0iubf0nne4#p3850109

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik thuis ben straks zal ik ook posten in het topic + wat screenshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 333108

heb de schaduwen uitgezet merk wel veel verschil in performance. Bewijst wel dat er geen gebruik gemaakt wordt van de gpu. Slecht gedaan nu wachten op de patch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-05 13:19
Heeft iemand uberhaupt al een wager match kunnen spelen? bij mij geeft die standaard server is full melding als ik connecten wil, bij de browser zie ik nooit van die matches staan. Ik wil die ook graag eens spelen maar ik kom er maar niet in.
Verder draait die bij mij met e6750 en 6850 prima met de occasional stutter daargelaten en lagspikes op de servers die nog niet helemaal stabiel draaien.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Laatst online: 15:08

Mavamaarten

Omdat het kan!

Mijn spel crasht altijd na 1 kill. Gewoon zwart scherm of bevrozen beeld, verder niets.

In safe mode werkt alles wel goed, maar na 5 minuten (bijna einde van game) krijg ik een error dialog 'Fatal Error'
en dan de console :
Afbeeldingslocatie: http://img13.imageshack.us/img13/1270/fatalerrorf.png

Bij het opstarten van de singleplayer krijg ik soms de melding dat sommige bestanden / textures niet kunnen gevonden worden. Bij een herstart werkt het spel gewoon.

Glow en schaduwen heb ik al uitgezet bij de Multiplayer. Magere prestatiewinst, maar nog steeds crashes. Wat ik vooral vreemd vind is dat de singleplayer wel gewoon werkt, redelijke FPS (nog altijd niet geweldig, maar toch) en op multiplayer huge FPS drops,... En het ligt niet aan mijn connectie, want ik heb sinds gisteren nieuw internet, ping 30 - 40.

[ Voor 54% gewijzigd door Mavamaarten op 17-11-2010 16:17 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwolluf
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-03 13:30
bazs2000 schreef op maandag 15 november 2010 @ 06:29:
[...]

Gister merkte ik het voor het eerst. Ik dacht eerst dat ik mijn magazijn had leeggeschoten en dat ik moest herladen maar het gebeurde ook wanneer ik nog geen schot had gelost. Herladen helpt wel omdat je daarna weer kan schieten maar als nog nog niet hebt geschoten kun je nog niet herladen en dan moet je van wapen wisselen, daarna kun je weer schieten.

Ik dacht dat het aan mijn muis lag en dat bleek niet zo te zijn. Wat het wel is, dat weet ik niet maar het heeft mij wel wat kills gekost. Ik ga voor de zekerheid een driverupdate doen al is het wel gek dat het zich ineens voordoet.
Hier ook steeds jams. Ben online slechts 1 andere tegen gekomen die het ook had. Hij dacht dat het kwam als je te snel schiet na je mikt, maar voor mijn gevoel heb ik het echt random. dacht eerst ook aan mn muis.
Reloaden werkt op dat moment trouwens ook niet. Lopen wel.
De rest van onze groep heeft er geen problemen mee.

win 7 64
core 2 duo e8600
8 gb ddr3
gtx480
muis: nova slider x600

Gamende vader of moeder? Kom eens kijken op de FoT Discord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Die weapon jams heb ik ook enkele keren gehad, best irritant :) maar als het bij een of twee keer gebeurd in de 15 uur dat ik het heb gespeeld vind ik het niet zo erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

SouLLeSSportal schreef op woensdag 17 november 2010 @ 16:26:
Die weapon jams heb ik ook enkele keren gehad, best irritant :) maar als het bij een of twee keer gebeurd in de 15 uur dat ik het heb gespeeld vind ik het niet zo erg.
Ik kan de single fire rifles enzo gewoon niet gebruiken. Hij jammed gewoon om de enemy, vind het jammer want ik vind het meestal fijne wapens (als je snel kunt klikken, wat blijkbaar door veel mensen als cheaten wordt gezien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Laatst online: 19:09

Wish

ingwell

Al sinds ik mijn eigen classes kan maken valt me het volgende op:

Ik maak een nieuwe class, zoek mijn uitrusting bij elkaar en hernoem dan bijvoorbeeld "Custom Class 1" tot, weet ik veel "MP5K". Dat gaat goed zolang ik in de game ben. Echter, bij het opnieuw opstarten van het spel zijn de classes dan allemaal in naam veranderd naar Custom Class #. De uitrusting is dan wel bewaard gebleven.

Nou kan ik daar wel mee leven, maar vervelend is het wel (nu scroll ik de hele tijd over de classes om te kijken wat er in zit en om bijvoorbeeld mijn Flyswatter class te vinden).

Op google vind ik hier niks over en in de laatste paar pagina's hier zie ik het ook niet terugkomen. Heb ik het over het hoofd gezien?

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-07-2024
Wish schreef op woensdag 17 november 2010 @ 16:59:

Ik maak een nieuwe class, zoek mijn uitrusting bij elkaar en hernoem dan bijvoorbeeld "Custom Class 1" tot, weet ik veel "MP5K". Dat gaat goed zolang ik in de game ben. Echter, bij het opnieuw opstarten van het spel zijn de classes dan allemaal in naam veranderd naar Custom Class #. De uitrusting is dan wel bewaard gebleven.

Nou kan ik daar wel mee leven, maar vervelend is het wel (nu scroll ik de hele tijd over de classes om te kijken wat er in zit en om bijvoorbeeld mijn Flyswatter class te vinden).

Op google vind ik hier niks over en in de laatste paar pagina's hier zie ik het ook niet terugkomen. Heb ik het over het hoofd gezien?
Klopt dit probleem heb ik ook, maar dat heeft voor mij verder een lage prio en daar kan ik mee leven. Echter de framedrops en de lags die komen onderhand me strot uit :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Wish schreef op woensdag 17 november 2010 @ 16:59:

Misschien omdat je je config op read only hebt staan?

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yup, had hetzelfde maar dat kwam idd omdat m'n config op read only stond.
Met deze config tool kan je overigens makkelijker read only aan en uit vinken zonder steeds weer naar je steam maps te hoeven gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Laatst online: 19:09

Wish

ingwell

MicScott schreef op woensdag 17 november 2010 @ 17:26:
[...]

Misschien omdat je je config op read only hebt staan?
Heh... dat was het - fixed. Thanks!

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:42

Bezulba

Formerly known as Eendje

ThijsPothoff schreef op maandag 15 november 2010 @ 23:41:
[...]

Ik kwam ook iemand tegen met een hakenkruis, alleen was het een omgekeerde swastika. Dan is het een eeuwenoud symbool en brengt het geluk. Het is een symbool van Budda.
elke westerse persoon die dat gebruikt gebruikt het natuurlijk om de associatie met de swastika, en dan lekker bijdehand zeggen dat het geen swastika is... nee het is niet hetzelfde, maar de intentie is om andere mensen te irriteren ermee.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-05 23:37
speedzor schreef op zondag 14 november 2010 @ 23:34:
Zijn er nog mensen wiens wapen jammed? Ik ondervind geen enkel probleem buiten de final kill lag en weaponjams. Echter loopt dat wapen wel 90% van de tijd vast.. Enkel snipers werken zoals ze moeten :s

6GB geheugen, HD 5870 & core i5 750 hier.
Ja heb ik ook af en toe last van, heb constant lagspikes, en het lijkt erop dat als ik begin met schieten tijdens zo'n lag moment, hij soms jammed. Weer uit en inzoomen werkte de laatste keer, maar toen was het al te laat...

Heb 4GB geheugen. HD 5850 en een E8400.

Om trouwens nog even terug te komen op mijn laatste post hier in dit topic, daar had ik het over momenten waarop mijn fps opeens een paar minuten lang gigantisch laag was. Na een beetje research gedaan te hebben, kwam ik erachter dat wmpnetwk.exe op zo'n moment bijna 25% van mijn cpu load opslokte. Heb deze service aan de hand van deze handleiding uitgeschakeld, en deze 'lage-fps-momenten' heb ik sindsdien niet meer gehad.

Heb nog wel momenten waarop hij stukjes 'overslaat', en mijn fps lijkt ook opeens een stuk minder dan gisteravond (haal de 125fps niet meer, weet niet hoe dat komt). Hoop dat ze dat nog gaan fixen.

[ Voor 37% gewijzigd door Tower410 op 17-11-2010 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-05 18:36
[PS3] blijft ook maar vastlopen tijdens de multiplayer... en loopt ie niet vast dan is het connection lost en vaak eerst migrating session.... vastloper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTZ
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-03 17:45

TTZ

Tower410 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 18:10:
[...]

Ja heb ik ook af en toe last van, heb constant lagspikes, en het lijkt erop dat als ik begin met schieten tijdens zo'n lag moment, hij soms jammed. Weer uit en inzoomen werkte de laatste keer, maar toen was het al te laat...

Heb 4GB geheugen. HD 5850 en een E8400.

Om trouwens nog even terug te komen op mijn laatste post hier in dit topic, daar had ik het over momenten waarop mijn fps opeens een paar minuten lang gigantisch laag was. Na een beetje research gedaan te hebben, kwam ik erachter dat wmpnetwk.exe op zo'n moment bijna 25% van mijn cpu load opslokte. Heb deze service aan de hand van deze handleiding uitgeschakeld, en deze 'lage-fps-momenten' heb ik sindsdien niet meer gehad.

Heb nog wel momenten waarop hij stukjes 'overslaat', en mijn fps lijkt ook opeens een stuk minder dan gisteravond (haal de 125fps niet meer, weet niet hoe dat komt). Hoop dat ze dat nog gaan fixen.
Ik heb sinds de laatste patch bijna geen lag meer, alleen op trage servers. Enige lag verder is er zodra ik op iemand schiet of iemand in de buurt... moet dus direct raken anders is het over met de pret. Gelukkig kan mn muis tegen een stootje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-05 22:10
ik heb mensen in mijn friendslist in steam staan die op dit momentje black ops multiplayer aan het spelen zijn maar ik zie ze ingame onder serverbrowser (tabje friends) niets staan. Iemand een idee?

[ Voor 67% gewijzigd door Kupauw op 17-11-2010 20:29 . Reden: nvt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry voor het bumpje, maar:
Nog een speler hier die problemen heeft met Black Ops op de PC, hoewel ik wenste dat het maar bij lag bleef...

Ik kan namelijk een flink deel van het spel niet eens spelen. Als ik de campaign wil opstarten blijft het spel steken op een zwart scherm na de eerste cutscene (met het martelen en het geklets over Castro vermoorden), hetzelfde gebeurt als ik de zombie mode wil opstarten.

Multiplayer is ook een ramp aangezien ik de meeste servers gewoon niet kan joinen, ik kan zoveel op Join klikken als ik wil maar er gebeurt helemaal niks. Als het wél lukt is het vaak óf Connection Lost óf ik krijg de sputterende gameplay die zoveel mensen krijgen, niet super extreem maar het maakt het spelen wel erg moeilijk.

Combat Training kan ik overigens wel gewoon opstarten, ook al duurt het laden lang, maar ook daar sputtert het.

Mijn specs zijn overigens:
WinXP SP3
AMD 6000+ Dual Core 3.1ghz
Radeon HD 5750 1GB (ja ja een DX11 kaart met XP, ik ben van plan om snel te gaan upgraden :P)
3GB RAM

Ik kan hiermee Metro 2033 heerlijk soepel op High spelen, dus mijn specs zouden het probleem toch niet moeten zijn. Vraag is dan natuurlijk; wat is het dan wél? Het spel ziet er hartstikke leuk uit, campaign net als de multiplayer, maar dan moet ik het wel kunnen spelen :-( De veelgenoemde oplossingen zoals BO's priority op High zetten en Steam op Low, Cloud Syncing uitzetten, etc etc hebben in ieder geval niet geholpen.
Wat ik me vooral afvraag is of dit ook bekende problemen zijn, en niet iets obscuurs. Fingers crossed voor de patch in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdie_NL
  • Laatst online: 14-05 19:13
Heeft iemand anders hier ook last van?

Ik krijg sinds 2 uurtjes de melding bij het opstarten van de multiplayer: :S

Error:
The Call of Duty Black Ops server is not available at this time.
Please try again later or visit http://www.callofduty.com/blackops/status for updates.

Het gaat uiteraard om de pc variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:19

Dhrax

Prog Lord

Unbreukable schreef op woensdag 17 november 2010 @ 19:24:
[PS3] blijft ook maar vastlopen tijdens de multiplayer... en loopt ie niet vast dan is het connection lost en vaak eerst migrating session.... vastloper...
Ik had vanmiddag 3 crashes bij Nuke Town, constant voordat de map start, lijkt op een netwerk euvel oid :|
Wat mij ook opvalt is het grote framerate verschil tussen de maps, sommige lopen vloeiend maar je hebt er ook een aantal bij dat is voortdurend een drama. Veel lag en vastlopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:08
Anoniem: 251423 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 21:44:
Sorry voor het bumpje, maar:

[...]

Wat ik me vooral afvraag is of dit ook bekende problemen zijn, en niet iets obscuurs. Fingers crossed voor de patch in ieder geval.
Mn broertje heeft dezelfde CPU welke constant op 100% zit.. Doordat het nog teveel van de CPU vraagt heb je deze problemen ook nog. Maar je CPU voldoet ook maar krapjes aan de minimale systeemeisen.

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StefanvanGelder schreef op woensdag 17 november 2010 @ 22:25:
[...]

Mn broertje heeft dezelfde CPU welke constant op 100% zit.. Doordat het nog teveel van de CPU vraagt heb je deze problemen ook nog. Maar je CPU voldoet ook maar krapjes aan de minimale systeemeisen.
Thing is, ik kan Combat Training gewoon spelen. Ik begreep dat veel van dat stutteren kwam doordat inderdaad de CPU tegen de 100% aanzit (yay voor slechte optimalisering), en volgens mij is dat bij mij ook het geval. Maar dat de gehele singleplayer dan crasht...

Verklaart volgens mij ook het kennelijk niet-werken van de Join knop. Ik kan er bij 99% van de servers op drukken wat ik wil, maar ik krijg geen Server is Full bericht of iets dat de server niet beschikbaar is, helemaal niks. Beetje vreemd.

Je toch overigens denken dat als mn PC specs niet goed genoeg zijn ik Metro 2033 ook slecht zou moeten draaien, maar het tegendeel is waar.

Bijna vergeten; een clangenoot van mij draait het spel op een overgeclockte AMD 5600+ Niet prettig maar het is speelbaar en hij crasht níet tijdens de singleplayer. Beetje vreemd.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 251423 op 18-11-2010 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

uurtje geleden mn pc aangezet, en ik kreeg een 8mb patch binnen voor de multiplayer... gelijk even getest natuurlijk, maar nog steeds die haperingen helaas.
Het is vooral als ik iemand raak, of als iemand op mij schiet. Dan 'hangt' mn pc gewoon een klein moment, want als ik bijvoorbeeld een assault rifle gebruik, en ik hou mijn muisknop ingedrukt, dan hoor ik hem gewoon stotterend schieten (en de killcam bevestigd dat)

mijn pc moet voldoende zijn trouwens:
E8500
4Gb Ram
GTX260 (stock overclocked)
W7 64bit

[ Voor 10% gewijzigd door GeleFles op 17-11-2010 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:07

3DDude

I void warranty's

Lol,

Van de week gespeeld en ik was level 22 ofzo, vervolgens ben ik gewoon ingame in een TDM match.
ik nate mezelf met een sticky (per ongeluk ja >_<) en Voila ik ben opeens Level 31 ?

Verder heb ik ook een aantal keer gehad dat de XP uit de XP meter loopt en ik een negatief getal heb en die score wel verder loopt.

Like WTF is going on? buggiest game ever :S

Be nice, You Assholes :)

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-05 13:45
3DDude schreef op woensdag 17 november 2010 @ 23:33:
Lol,

Van de week gespeeld en ik was level 22 ofzo, vervolgens ben ik gewoon ingame in een TDM match.
ik nate mezelf met een sticky (per ongeluk ja >_<) en Voila ik ben opeens Level 31 ?

Verder heb ik ook een aantal keer gehad dat de XP uit de XP meter loopt en ik een negatief getal heb en die score wel verder loopt.

Like WTF is going on? buggiest game ever :S
Waarschijnlijk iemand die de xp bonus voor bepaalde challenges heeft aangepast, schijnt te kunnen...

Kiek em goan!

Dat is gepatched :)

Anoniem: 238040

RonnieB82 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 23:13:
Het is vooral als ik iemand raak, of als iemand op mij schiet. Dan 'hangt' mn pc gewoon een klein moment, want als ik bijvoorbeeld een assault rifle gebruik, en ik hou mijn muisknop ingedrukt, dan hoor ik hem gewoon stotterend schieten (en de killcam bevestigd dat)
Bij mij exact hetzelfde. Ik heb nu ook besloten om niet meer te spelen totdat de nieuwe patch uit is. Zou als het goed is voor het weekend moeten komen en dan nog is het maar de vraag of het daarna verholpen is. Hooguit dat ik nog wat combat training doe om toch een beetje de maps beter te leren kennen en wat wapens uit te proberen. Maar online maar even niet meer.

Check onderstaande community updates eens. Het blijkt mij weer wat er prioriteit heeft.

PC:
http://www.callofduty.com...1k0btp8pp96lo4p2eq97gkel2

PS3:

XBox:

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 238040 op 18-11-2010 09:34 ]

• Birdie_NL
brndst schreef op woensdag 17 november 2010 @ 21:50:

Error:
Please try again later or visit http://www.callofduty.com/blackops/status for updates.

Ik heb bovenstaand probleem dus nu nog steeds. :(

Weet iemand waarom ik dit te zien krijg? want alle servers draaien gewoon.

• SouLLeSSportal
Anoniem: 251423 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 22:59:
[...]

Thing is, ik kan Combat Training gewoon spelen. Ik begreep dat veel van dat stutteren kwam doordat inderdaad de CPU tegen de 100% aanzit (yay voor slechte optimalisering), en volgens mij is dat bij mij ook het geval. Maar dat de gehele singleplayer dan crasht...

Verklaart volgens mij ook het kennelijk niet-werken van de Join knop. Ik kan er bij 99% van de servers op drukken wat ik wil, maar ik krijg geen Server is Full bericht of iets dat de server niet beschikbaar is, helemaal niks. Beetje vreemd.

Je toch overigens denken dat als mn PC specs niet goed genoeg zijn ik Metro 2033 ook slecht zou moeten draaien, maar het tegendeel is waar.

Bijna vergeten; een clangenoot van mij draait het spel op een overgeclockte AMD 5600+ Niet prettig maar het is speelbaar en hij crasht níet tijdens de singleplayer. Beetje vreemd.
Vaak moet je even wachten, opnieuw de servers loaden en dan de server eronder 1x aanklikken en dan twee keer klikken op de server die je wil. iig met pc versie bij mij :) maar blijft erg raar, de ene keer kan je niet eens de server joinen, de andere keer blijft hij hangen in load scherm van server, weer andere keer loopt het spel gewoonweg vast, weer een andere keer kom je wel in de server maar valt die uit en mag je opnieuw beginnen... Oftewel FIX die shit treyarch!
dan hebben we het niet eens nog over de overpowerede wapens/killstreaks, idioot random spawns, random vastlopers ingame, lagspikes (ja nog best regelmatig last van, icm de cpu overload) en glitches ed.

enige wat ik verder wel veel lees is het knife verhaal, ik vind het juist helemaal niet overpowered of dat je van enorme afstanden kan knifen, ik heb het tenminste niet gehad of zelf last van gehad. Wel vind ik het erg jammer dat vrijwel iedereen nu in het begin al met ninja kan rondhuppelen waardoor knifen een behoorlijk stuk moeilijker wordt aangezien je nu vrijwel niemand hoort lopen. Dead silence was in cod4 een van de laatste perks die je kon halen en dat was ook iets waar je dan ook goed gebruik van kon maken. Maar helaas niet in black ops ;w

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-05 21:11
brndst schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:27:
[...]

Heb dit met de SP gehad ipv de MP.
Mijn oplossing was naar de properties van het spel door met de rechtermuisknop te gaan.
In een van deze menu's aanzetten dat het spel up to date moet blijven.
(stond bij mij op "do not update")

• Mavamaarten
  • Laatst online: 15:08

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik ben het spel echt kotsbeu. Het spel draait niet om skill, maar om hoe hard je lagt, en waar jij en de enemy spawnt. De enemy spawnt altijd vlak achter mij, maar het tegenovergestelde (in mijn voordeel) gebeurt natuurlijk nooit :( Ook kan ik maar 5 minuten spelen, want dan krijg ik een droge fatal error zonder andere info.
Knifes zijn ook enorm overpowered, en die napalm strike doet extreem vreemd. Die viel echt 100m van mij vandaan, en opeens valt mijn player dood op de grond. Op killcam zie je dan de napalm 100m verder vallen, en opeens staat mijn player op magische wijze in brand en valt dood.

Treyarch, jullie doen me echt twijfelen of jullie je game ooit wel eens hebben getest !

[ Voor 34% gewijzigd door Mavamaarten op 18-11-2010 10:49 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:56

Mystikal

It never hurts to help!

De linkjes waren al gepost door Wildcat1, maar ik vond het schokkend genoeg, om maar even de tekst zelf neer te zetten... Belachelijk gewoon!

---------------------------------------------------------
PC:
Hey PC gamers:

We are listening to you and we’ve been busy working on updates based on feedback from the community. We have already deployed a number of updates, and there will be many more to come. Stay tuned right here for all the latest info.

LIVE FIXES
11/10
- GameServers.com has bumped sv_maxrate to 25000 across all servers to reduce lag.
- GameServers.com continues to improve official server distribution in various worldwide regions.

11/11
- Friends fix for join in progress and Friends tab in server browser.
- Performance improvement for dual and quad core.
- Improved connectivity with Black Ops Rcon tool.

IN PROGRESS
- GPU hitching on certain graphics cards.
- Incomplete server browser results.
- Improvements to Quickmatch joins (results with better ping and reduced lag).
- Zombies "The game session is no longer available" error.

Regards,
-JD

---------------------------------------------------------

PS3

Hey PS3 gamers,

We are listening to you and we’ve been busy working on updates based on feedback from the community. We have already deployed a number of updates, and there will be many more to come. Stay tuned right here for all the latest info.

LIVE FIXES
11/5
- Villa: User can clip into rock at west edge of grid zone B2 and see through to the other side
- Crisis: User can clip into LVT between grid zone A3 and B3 and see through to the other side
- User can get an infinite number of 'Sam Turret', 'Care Package' and 'Sentry Gun' killstreaks (commonly referred to as the “care package glitch”)

11/9
- Radar sweep when there are only 2 players left in One in the Chamber will stop functioning if the 2 players have multiple lives when the sweep starts
- Crash when viewing content (films, clips, etc) in the Community & Recent Games menu

11/10
- Users’ rank and stats can get wiped under very specific conditions

11/11
- Online number counts were not updating properly; these are now reporting exact online numbers
- Parties getting disbanded when host did not find a match quickly

11/12
- Launch: User could access a small platform outside of the intended play space below the rocket gantry by jumping to a very specific location; now blocked from access
- Launch: User could access a small area inside geometry at vents near Dom flag A by going prone and moving around in a very specific location; now blocked from access
- Some users reported that weapon attachment challenges were not resetting after prestige; now all are guaranteed to clear as soon as selecting the prestige option

11/16
· Prevention of killstreak selection getting disabled in Combat Training under rare conditions
· Array: Added collision to prevent players from partially clipping into a tree
· Launch: Added collision to prevent players from strafe jumping onto an invisible ledge at the base of the rocket near B3
· Summit: Added collision to prevent players from jumping to a location outside of the map boundary when in Custom Games where player speed is maxed out
· Havana: Added collision to prevent players from jumping onto an invisible ledge above a doorway at C2
· Nuketown: Adjusted a spawn point that would spawn players on top of a mannequin’s head when that mannequin was randomly spawned in that location.

IN PROGRESS
· Improved matchmaking to find matches significantly faster
· Improved matchmaking to ensure that players are more effectively matched to games with the best networking conditions
· Improved host selection to ensure that the best host is always selected in the pre-game lobby
· Improved party system to ensure that parties don’t get broken apart
· Disable ability to join Private Match, Combat Training and Theater lobbies when searching for Player Match games
· Server-side and game-side changes to decrease the amount of failed Film uploads
· Weekly and Monthly leaderboards will now track all kills, deaths and assists properly (All Time leaderboards were not affected by this)
· Prevention of Combat Training stats getting crossed with Player Match stats under rare conditions
· Prevention of Valkyrie rocket exploding upon release under rare conditions
· Prevention of Gunship failing to give player full control under rare conditions
· Prevention of temporary loss of functionality when a button was being held down at the point of a disconnect
· Additional fine-tuning of audio levels and ranges for footsteps and gunfire
· Additional fine-tuning of audio levels for bomb plants/defuses
· Additional online security enhancements
· Prevention of a rare issue where a player will get teleported outside the map boundaries under very specific circumstances
· Optimization to prevent friends list from spamming user while in game – will improve game performance for users with large numbers of friends
Regards,
-JD

---------------------------------------------

Xbox

Hey 360 gamers,

LIVE FIXES
11/5
- Villa: User can clip into rock at west edge of grid zone B2 and see through to the other side
- Crisis: User can clip into LVT between grid zone A3 and B3 and see through to the other side
- User can get an infinite number of 'Sam Turret', 'Care Package' and 'Sentry Gun' killstreaks (commonly referred to as the “care package glitch”)

11/9
- Radar sweep when there are only 2 players left in One in the Chamber will stop functioning if the 2 players have multiple lives when the sweep starts
- Crash when viewing content (films, clips, etc) in the Community & Recent Games menu

11/10
- Users’ rank and stats can get wiped under very specific conditions

11/11
- Online number counts were not updating properly; these are now reporting exact online numbers
- Parties getting disbanded when host did not find a match quickly

11/12
- Launch: User could access a small platform outside of the intended play space below the rocket gantry by jumping to a very specific location; now blocked from access
- Launch: User could access a small area inside geometry at vents near Dom flag A by going prone and moving around in a very specific location; now blocked from access
- Some users reported that weapon attachment challenges were not resetting after prestige; now all are guaranteed to clear as soon as selecting the prestige option

11/16
· Prevention of killstreak selection getting disabled in Combat Training under rare conditions
· Array: Added collision to prevent players from partially clipping into a tree
· Launch: Added collision to prevent players from strafe jumping onto an invisible ledge at the base of the rocket near B3
· Summit: Added collision to prevent players from jumping to a location outside of the map boundary when in Custom Games where player speed is maxed out
· Havana: Added collision to prevent players from jumping onto an invisible ledge above a doorway at C2
· Nuketown: Adjusted a spawn point that would spawn players on top of a mannequin’s head when that mannequin was randomly spawned in that location.

IN PROGRESS
· Improved matchmaking to find matches significantly faster
· Improved matchmaking to ensure that players are more effectively matched to games with the best networking conditions
· Improved host selection to ensure that the best host is always selected in the pre-game lobby
· Improved party system to ensure that parties don’t get broken apart
· Disable ability to join Private Match, Combat Training and Theater lobbies when searching for Player Match games
· Server-side and game-side changes to decrease the amount of failed Film uploads
· Weekly and Monthly leaderboards will now track all kills, deaths and assists properly (All Time leaderboards were not affected by this)
· Prevention of Combat Training stats getting crossed with Player Match stats under rare conditions
· Prevention of Valkyrie rocket exploding upon release under rare conditions
· Prevention of Gunship failing to give player full control under rare conditions
· Prevention of temporary loss of functionality when a button was being held down at the point of a disconnect
· Additional fine-tuning of audio levels and ranges for footsteps and gunfire
· Additional fine-tuning of audio levels for bomb plants/defuses
· Additional online security enhancements
· Prevention of a rare issue where a player will get teleported outside the map boundaries under very specific circumstances
Regards,
-JD

---------------------------------------------

Het bewijs dat pc-gaming inderdaad aan het uitsterven is...

Basement Bios ---- Exo-S

• Misiek
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Dollars dollars dollars !

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Hier verbaasde ik mij een paar dagen geleden ook al over.
Het lijkt erop dat alle moeite in de consoles wordt gestoken om Sony en Microsoft maar tevreden te houden terwijl de spelers op de PC (die meer problemen moeten verduren) niet hoeven te rekenen op een snelle oplossing.

Is dat de nieuwe wereld? We gaan de consolebouwers tevreden houden zodat de opdrachten blijven komen? De PC is niet meer interessant omdat er niet genoeg winst uit kan worden gesleept? Je hoort altijd dat het door de piraten komt maar steeds vaker wordt duidelijk dat het puur om het geld gaat.

Dit is dus een ordinaire geldkwestie als je het mij vraagt.

In alle MW2-topics werd geroepen dat het allemaal beter zou worden met Treyarch omdat Infinity Ward een groep op geld beluste wolven zijn. Zie waar wij ons nu bevinden. We hebben een spel dat sinds de release nog steeds niet normaal te spelen valt voor vele gamers en wat gebeurt er? Vrijwel niets.

Er worden patches gemaakt om ons zoet te houden en meer hoeven wij niet te verwachten.

---------------------------------

Het wordt tijd dat de fabrikanten eens wakker worden en weer het besef krijgen dat spellen worden gemaakt om mensen te plezieren en niet om zoveel als mogelijk geld binnen te harken. Bedrijven die slechte producten maken gaan vroeger of later failliet vanwege de slechte naam die zij hieraan over houden.

Welke smiley zou hier beter van toepassing zijn :( of :r ? Voorlopig houd ik het op de :'(

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-05 18:40
Wanneer komt er een fix dat ik met clanmaten in het zelfde team kan joinen? .. teams kiezen is toch niet zoveel gevraagd..

automation fanboy

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-05 15:38
Is Treyarch ook niet de maker van die belachelijke en bugged spel genaamt Cod 5 world at war ofso? Dat was ook een groote flop.. Ik hoop toch echt dat ze alles gaan fixen aangezien mijn e6850 het niet eens normaal op low kan draaien... daarintegen kan MOH dat wel..

3ghz e6850
8880gts 512mb
150gb raptor
8GB

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Punkbuster schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:09:
Wanneer komt er een fix dat ik met clanmaten in het zelfde team kan joinen? .. teams kiezen is toch niet zoveel gevraagd..
Lees jij uberhaupt het topic wel? Kijk nou 2 posts boven je. Daar staan op dit moment de fixes waar ze aan werken. Ervan uitgaande dat je op een pc speelt, staat je fix er niet bij en dus weet niemand dit. Zo moeilijk is het toch allemaal niet?
|:(
rafler schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:14:
Is Treyarch ook niet de maker van die belachelijke en bugged spel genaamt Cod 5 world at war ofso? Dat was ook een groote flop.. Ik hoop toch echt dat ze alles gaan fixen aangezien mijn e6850 het niet eens normaal op low kan draaien... daarintegen kan MOH dat wel..

3ghz e6850
8880gts 512mb
150gb raptor
8GB
Yep, COD5 heb ik eigenlijk maar even gespeeld (uurtje ofzo). Maar was niet mijn spel. Maar idd dezelfde studio. Inhoudelijk kan ik er dus niet echt op reageren.

Er zijn mensen met specs vele malen beter dan de jouwe, en die kunnen het ook niet spelen.
Ik heb draai bijvb:
E8400 @3,6Ghz
HD4870
4GB.

[ Voor 42% gewijzigd door Mystikal op 18-11-2010 11:28 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Anoniem: 135867

brndst schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:27:
[...]

heb hier hetzelfde, mijn onderbuurman ook.

• SouLLeSSportal
rafler schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:14:

3ghz e6850
8880gts 512mb
150gb raptor
8GB
Hoewel je eerste vraag zo'n beetje algemene kennis, no offence, klopt dat idd.

Voor je setup, heb je de .cfg fixes al uitgevoerd? zoek maar eens op, je moet dan de blackops.cfg wat regels aanpassen en dan zou het een stukje beter moeten lopen.

Bij mij draait het met een e6750 op 3,52ghz, 6850 1024mb, 74gb raptor en 4gb intern ook niet altijd lekker maar met die fixes en laatste update van blackops wel redelijk, qua fps.

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:23

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Catalyst 10.11 is uit! In de release notes staat niets over Black Ops, maar het is het proberen waard!

download: klik

• rafler
  • Laatst online: 16-05 15:38
Uiteraard het draait wel soempel, maar zodra er actie op het scherm verschijnt gaat het mis happer de happer zoals iedereen en ik vind niet nogal belachelijk dat waarschijnlijk treyarch dezelfde fout gaat maken als met cod 5 vol met bus.... Net als bijna iedereen die ook zegt en ook ziet dat PC onderaan het lijstje word gezet omdat iederen op die geile console speelt wat ik zelf ook heb maar daarop speel ik geen schooters.. Daar heb ik uiteraard de pc voor.

[ Voor 11% gewijzigd door rafler op 18-11-2010 11:53 ]

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-03 17:51

theezeefje

Poehee

Wie heeft onderstaande ook?

ik heb alle layers in mn playercard leeggemaakt, en toch blijft er een ploatje instaan van een schildje, zie screenshot.

slaat ie dit lokaal op ? of zal dit ergens op een server opgeslagen worden ?
ik wil van dat pestschildje af :D

Afbeeldingslocatie: http://www.konijnenopaardgas.nl/upload/images/22f9a14450cbf39e15079cac7788002c.jpg

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

• SouLLeSSportal
Odysseus253 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:48:
Catalyst 10.11 is uit! In de release notes staat niets over Black Ops, maar het is het proberen waard!

LET OP ondersteuning voor de 6850/70 kaarten zit hier nog NIET in, gebruik hiervoor de 10.10e hotfix!

Linkje

[ Voor 11% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-11-2010 12:09 ]

• GotG
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:24
SouLLeSSportal schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:52:
[...]

LET OP de 6850/70 zit hier nog NIET in, gebruik hiervoor de 190.10 hotfix!
bedoel je de 10.10e hotfix?

• SouLLeSSportal
jep :)
edit: ik zie nu dat ik een tiepfaudje heb gemaakt 8)7 fixed!

[ Voor 83% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-11-2010 12:05 ]

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-01 06:55
kon zelf die hotfix 10.10e niet vinden, maar is niet erg, ik download wel die 10.11 :D

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Heuyyyy drivers, kzie idd niks wat kan slaan op BO. Verwacht er daar dan ook niks van. T_T

• Soundstorm2010
theezeefje schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:52:

ik heb alle layers in mn playercard leeggemaakt, en toch blijft er een ploatje instaan van een schildje, zie screenshot.

[afbeelding]
Als je op de PC zit.. sluit steam en BO af, en start ff opnieuw op, en kijk dan of het er nog steeds is ;)

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

• SouLLeSSportal
Soundstorm2010 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:07:
kon zelf die hotfix 10.10e niet vinden, maar is niet erg, ik download wel die 10.11 :D
zie mijn bericht ;) zoeken op 10.10e hotfix helpt ook wel in google...

• Soundstorm2010
SouLLeSSportal schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:14:
[...]

zie mijn bericht ;) zoeken op 10.10e hotfix helpt ook wel in google...
dat heb ik 9 of 10 november geprobeerd, maar niks kunnen vinden...

Maar is niet erg, als ik straks thuis ben, dan download ik die 10.11 wel.. heb toch een hd5xxx serie :)

Anoniem: 135867

mhoogendam schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:16:
[...]

Heb dit met de SP gehad ipv de MP.
Mijn oplossing was naar de properties van het spel door met de rechtermuisknop te gaan.
In een van deze menu's aanzetten dat het spel up to date moet blijven.
(stond bij mij op "do not update")
Stond al op spel altijd updaten, dus dit is niet het probleem.
En als ik bekijk staat op de site van cod bo alles op groen dus de servers zijn online.
Waarom krijg ik dan de error

Error:
Please try again later or visit http://www.callofduty.com/blackops/status for updates

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 135867 op 18-11-2010 13:40 ]

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 17:46
theezeefje schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:52:

[afbeelding]
Ik had gisteren ook zoiets. Had mijn oranje leeuw icoon in zijn geheel verwijderd en een nieuwe gemaakt en die oude bleef maar staan. Wel raar maar goed toen ben ik maar gestopt. Zal kijken of hij er vandaag wel staat.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Anoniem: 326500

Weet iemand hoe jeje save game kan terugzetten?
Ik was namelijk bij de missie na die motoren (toen ik hem na dag 1 ging spelen)
En de volgende dag starte ik SP mode op en voila weg save game alleen new game aan te klikken.

Ik had een backup gemaakt van mijn save mapje, maar die map bij steam doet niks? als ik terug kopieer gebeurd er niks.

Nog vreemder ik was dus 1 level gaan spelen gesaved/afgesloten. Daarna de save map leeggemaakt en toch staat er resume game van waar ik begonnen was met het nieuwe spel

Space ik em of mijn Black ops:P

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-03 17:51

theezeefje

Poehee

Soundstorm2010 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:13:
[...]

Als je op de PC zit.. sluit steam en BO af, en start ff opnieuw op, en kijk dan of het er nog steeds is ;)
ding staat er al bijna een week :)
spel is al div. keren herstart.

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

• Punkbuster
Mystikal schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:26:
[...]

Lees jij uberhaupt het topic wel? Kijk nou 2 posts boven je. Daar staan op dit moment de fixes waar ze aan werken. Ervan uitgaande dat je op een pc speelt, staat je fix er niet bij en dus weet niemand dit. Zo moeilijk is het toch allemaal niet?
|:(
Daar heb ik het toch niet over, ik heb het er over dat het toch van de zotte is, dat we geen kant kunnen kiezen. Nu kun je nooit met je vrienden joinen en met elkaar spelen. Maar 9 van de 10 x tegen elkaar.

automation fanboy

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Punkbuster schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:48:
[...]

Daar heb ik het toch niet over, ik heb het er over dat het toch van de zotte is, dat we geen kant kunnen kiezen. Nu kun je nooit met je vrienden joinen en met elkaar spelen. Maar 9 van de 10 x tegen elkaar.
Daar heb jij het wel over. Jij hebt het over een fix voor een probleem wat er op dit moment is binnen BO. (het kiezen van een party of het opzetten van een party).

2 posts daarboven staan alle fixes waar ze op dit moment aan werken of hebben gewerkt. Als het daar niet bij staat is het dus niet bekend of en wanneer het gefixed wordt.

Basement Bios ---- Exo-S

• SouLLeSSportal
Mystikal schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:00:
[...]

Daar heb jij het wel over. Jij hebt het over een fix voor een probleem wat er op dit moment is binnen BO. (het kiezen van een party of het opzetten van een party).

2 posts daarboven staan alle fixes waar ze op dit moment aan werken of hebben gewerkt. Als het daar niet bij staat is het dus niet bekend of en wanneer het gefixed wordt.
Nou ja als je een optie in een game stopt om een team te kiezen en die werkt niet in de game, tja dan mag je toch wel verwachten dat het bekend is. Of ze er NU al mee bezig zijn, dat weet ik niet nee.

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

SouLLeSSportal schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:10:
[...]

Nou ja als je een optie in een game stopt om een team te kiezen en die werkt niet in de game, tja dan mag je toch wel verwachten dat het bekend is. Of ze er NU al mee bezig zijn, dat weet ik niet nee.
Dan zitten wij toch op 1 lijn? Volgens mij is dat precies wat ik ook probeerde duidelijk te maken?

Basement Bios ---- Exo-S

• Punkbuster
Laat maar, de AlterRcon tool enabled teams joinen( en teambalance ), en Hardcore map rotatie.. lol dit is heerlijk

automation fanboy

• Mr.ZeroNull!
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-03 11:08
Ik ben nieuw hier, laat ik dat even voorop stellen!
Ik speel dit spel op de pc en ik geloof dat ik al zowat klaar ben met het single player gebeuren, alleen heb ik het gevoel dat die nu vastloopt, of het is het einde? Ik heb hem al op 800x600 staan

spoiler: title
Ik ben nu waar je de hele tijd opgesloten zit in de stoel, en als je daaruit komt moet je een stuk lopen door de gangen en wordt je neergeslagen door die FBIagent Hudson, maar dan gebeurt er verder niks meer, t lijkt wel of die vastloopt? Ik kan verder nergens wat vinden over het einde. Hoe los ik dit op!?

• bart hermans
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-09-2021
wiebepol schreef op donderdag 18 november 2010 @ 15:00:
Ik speel dit spel op de pc en ik geloof dat ik al zowat klaar ben met het single player gebeuren, alleen heb ik het gevoel dat die nu vastloopt, of het is het einde? Ik heb hem al op 800x600 staan

Ik ben nu waar je de hele tijd opgesloten zit in de stoel, en als je daaruit komt moet je een stuk lopen door de gangen en wordt je neergeslagen door die FBIagent Hudson, maar dan gebeurt er verder niks meer, t lijkt wel of die vastloopt? Ik kan verder nergens wat vinden over het einde. Hoe los ik dit op!?
er moet nog een missie daarna komen zegmaar dat je op die boot die big boss neerknalt.

• SouLLeSSportal
Mystikal schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:14:
[...]

Dan zitten wij toch op 1 lijn? Volgens mij is dat precies wat ik ook probeerde duidelijk te maken?
Ik bedoel meer dat of het bekend is bij treyarch niet duidelijk wordt uit die lijst maar het wel een bekend probleem zou moeten zijn aangezien de optie in de game zit maar niet te gebruiken is door iemand.
Dus volgens mij niet helemaal hetzelfde, is ook maar klein detail. punt lijkt me duidelijk voor de andere poster.

• SouLLeSSportal

Probeer eens te kijken of een eerdere save, als je die hebt, kan gebruiken, anders weet ik het ook niet. Je zou idd verder moeten kunnen spelen.

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Punkbuster schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:21:
Laat maar, de AlterRcon tool enabled teams joinen( en teambalance ), en Hardcore map rotatie.. lol dit is heerlijk
Ook op rankeds?

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-12-2024
Ik heb de update gedaan op de PS3 en nou krijg ik steeds server is not available terwijl mijn hele vriendenlijst aan het spelen is :s. Ben ik de enigste?

Anoniem: 384038

Ik heb vanmiddag Black Ops gekocht en wil gelijk multiplayer gaan spelen maar elke keer als ik een server join duurt het te lang en krijg ik server disconnected. Iemand die weet hoe ik dit kan verhelpen? MW2 draaide me pc met gemak dus dit moet ook geen probleem zijn. Draadloze internet met 4 streepjes dus daar lijkt het ook niet aan te liggen....

Anoniem: 384054

Ik had dit eerst ook, heb Black Ops opnieuw opgestart, en toen liep ie wel gewoon door.

En ik heb nog ff een andere vraag
Als ik multiplayer doe, kan ik eventjes spelen, maar even later loopt ie helemaal vast, en restart mijn PC...

Odysseus253 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:48:

Hm, ik kan op Check For Video Driver Updates drukken wat ik wil in Steam, maar hij vind niks.

• XanaLuXX
  • Laatst online: 15-05 22:50
bazs2000 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:06:
Je hoort altijd dat het door de piraten komt maar steeds vaker wordt duidelijk dat het puur om het geld gaat.
Iedereen bestelt van te voren het spel (dus gegarandeerde inkomsten) en dan krijgen een hoop mensen deze teleurstelling te verwerken, die na de release date al 9 dagen duurt. Ik hou het op :( + :'(
In de toekomst zullen de meeste dus nu eerst een spel gaan "proberen" om te bepalen of het wel of niet speelbaar is. Door dit soort rare acties wordt dit wel gemotiveerd.
Gemiste kans van de makers

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 14:44
Voor degene met schokken en lage fps adviseer ik dit: http://blackopsforum.com/showthread.php?t=9390
Het maakt 't spel er niet mooier op, maar het is een prima tijdelijke oplossing voor het schokken.
Ik haal nu meer dan 2x zoveel kills per death dan voorheen.

• NMNN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-04 09:57
Over de 10.11 drivers voor ATI, die driver is ouder dan de 10.10 hotfix. Zie de FP voor details.

Had er overigens geen goede ervaring mee. Ik speel BO soepel vanaf het begin met 10.10 (non-hotfix) maar na de installatie van 10.11 was het onspeelbaar geworden. Reset naar 10.10 loste het probleem op.

unfor schreef op donderdag 18 november 2010 @ 21:56:
Voor degene met schokken en lage fps adviseer ik dit: http://blackopsforum.com/showthread.php?t=9390
Het maakt 't spel er niet mooier op, maar het is een prima tijdelijke oplossing voor het schokken.
Ik haal nu meer dan 2x zoveel kills per death dan voorheen.
Dat werkt dus voor geen meter. Ik heb het spel zelf nog lager, met andere cvars. Precies dezelfde fps. Met full hd of bagger kwaliteit...

• peatron
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-01-2024
Anoniem: 384054 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 19:42:
[...]

Ik had dit eerst ook, heb Black Ops opnieuw opgestart, en toen liep ie wel gewoon door.

En ik heb nog ff een andere vraag
Als ik multiplayer doe, kan ik eventjes spelen, maar even later loopt ie helemaal vast, en restart mijn PC...
Het zelfde hier. BSOD. Of hij bevriest.
Laatste driver van nvidia zit erin.FPS zijn top dik boven de 100. Geen lag.
Wordt er een beetje leip van .
Zoek me rot op het net voor een oplossing.. Maar noppes. :'(

Iemand een oplossing?

[ Voor 3% gewijzigd door peatron op 19-11-2010 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:23

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Dat die blijft hangen heb ik sinds de laatste patch (vorige week woensdag) ook. Als ik de game opstart blijft die 20 seconde hangen (geluid stopt ook), en daarna werkt die prima. Het heeft niets met steam te maken want het Steam ingame schermpje is al weg voordat de freeze begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 14:44
Anoniem: 225842 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 22:25:
[...]

Dat werkt dus voor geen meter. Ik heb het spel zelf nog lager, met andere cvars. Precies dezelfde fps. Met full hd of bagger kwaliteit...
Ik heb sinds die config geen enkele hapering gezien, terwijl het standaard elke paar seconden schokt en zo nu en dan gewoon 5 seconden stil staat.

[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 19-11-2010 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

unfor schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 01:27:
[...]

Ik heb sinds die config geen enkele hapering gezien, terwijl het standaard elke paar seconden schokt en zo nu en dan gewoon 5 seconden stil staat.
Ah ok, ik dacht dat over fpsdrops ging. Happeringen heb ik niet echt meer last van. (minste die keer boeit me niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PCDEV
We are on track so far to release MP patch sometime tomorrow, and SP patch the following day, pendig good test results.
Hopelijk vanavond dus :) Klinkt veel belovend...

EDIT;

PCDEV
Leaderboards will be cleansed, hax0rs banned

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 225842 op 19-11-2010 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdie_NL
brndst schreef op woensdag 17 november 2010 @ 21:50:

Error:

Ik Quote nogmaals even mezelf want ik ben achter wat dingetjes gekomen.

Ik heb dus nog steeds last van bovenstaande error. Als ik zoek @ google krijg ik wel mensen met dezelfde klachten en ook hier op het forum zag ik het 1 a 2 keer voorbij komen.

Alleen bij mij staat er dus dit:
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/14kxg93.png

Ik word helemaal schijtziek van dit spel en heb daarom ook maar besloten om het gewoon helemaal niet meer te spelen. :(

Het schijnt ook dat als ik op mijn Steam account verder kijk, ik uitkom bij een mededeling van dat ik dus een VAC ban heb.

OMG, ik heb net dat spel 11 uurtjes gespeeld!

Ik weet niet wat ik hier nu mee moet? is er een support waar ik naartoe kan emailen of bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
zoek even op forum van treyarch waar je daar contact kan opnemen, mits het niet een terechte ban is natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-05 21:27
is er al eeeeen paaaatch???? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
brndst schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 09:19:
[...]

Ik Quote nogmaals even mezelf want ik ben achter wat dingetjes gekomen.

Ik heb dus nog steeds last van bovenstaande error. Als ik zoek @ google krijg ik wel mensen met dezelfde klachten en ook hier op het forum zag ik het 1 a 2 keer voorbij komen.

Alleen bij mij staat er dus dit:
[afbeelding]

Ik word helemaal schijtziek van dit spel en heb daarom ook maar besloten om het gewoon helemaal niet meer te spelen. :(

Het schijnt ook dat als ik op mijn Steam account verder kijk, ik uitkom bij een mededeling van dat ik dus een VAC ban heb.

OMG, ik heb net dat spel 11 uurtjes gespeeld!

Ik weet niet wat ik hier nu mee moet? is er een support waar ik naartoe kan emailen of bellen?
Ik zou Treyarch benaderen, aan Valve heb je niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
mensen die zeurderig vragen worden overgeslagen ;) zoek maar even zelf in deze thread...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:33
VAC ban ja.

Raar, ik heb gehoord dat iemand anders ook een VAC Ban had zonder dat hij duidelijk wist wat ie heeft gedaan.

Hopelijk geeft Treyarch meer info weg dan valve :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je hebt gewoon liggen cheaten, klaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdie_NL
Dorest0rm schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 09:39:
VAC ban ja.

Raar, ik heb gehoord dat iemand anders ook een VAC Ban had zonder dat hij duidelijk wist wat ie heeft gedaan.

Hopelijk geeft Treyarch meer info weg dan valve :S
Ik zal treyarch even benaderen, al moet ik volgens mij wel flink graven voor de contact gegevens.

@AiChan.

Sure. :O ik koop blackops op de release datum en ik speel dat kut spel 11,8 uur. Dan ga ik echt niet cheaten. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom niet? Kan best. Ik heb tientalle Steam games, nog nooit onterecht gebanned :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-04 22:25

MikeVM

- Baloo -

Na een aankoop van een quadcore loopt het spel ondetussen prima, maar ik zou graag meer weten over het finetunen van de grafische instellingen

welke instellingen zullen de zwaarste inpact hebben; en welke instellingen kan ik zonder problemen op het hoogste zetten?

systeem
Q9450, 6GB Ram
GTX460 1Gb

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
MikeVM schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:27:
Na een aankoop van een quadcore loopt het spel ondetussen prima, maar ik zou graag meer weten over het finetunen van de grafische instellingen

welke instellingen zullen de zwaarste inpact hebben; en welke instellingen kan ik zonder problemen op het hoogste zetten?

systeem
Q9450, 6GB Ram
GTX460 1Gb
wacht nou maar even de patch af van dit weekend :) als het dan nog niet goed loopt, op google tweaks blackops.cfg zoeken, dan komt het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MikeVM schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:27:

systeem
Q9450, 6GB Ram
GTX460 1Gb
Textures slaat op geheugen, 1GB VRAM zal dus geen probleem zijn. Er zijn geen opties om de details van de spelers/omgeving lager te zetten (bv Model detail of World detail)...

Ik raadt iedereen deze pagina aan van Cod4. Hier staan veel handige cvars op.

http://bashandslash.com/i...ask=view&id=196&Itemid=74

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 225842 op 19-11-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdie_NL
Anoniem: 225842 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:06:
Waarom niet? Kan best. Ik heb tientalle Steam games, nog nooit onterecht gebanned :S
Waarom zou ik 60,00 euro uitgeven aan een spel en hem al pre-ordered hebben. om vervolgens net 11,8 uurtjes te kunnen spelen en daarna de melding krijgen dat ik een vac ban heb omdat ik zogenaamd heb lopen cheaten. Dan ben je wel erg kansloos bezig.

[ Voor 9% gewijzigd door Birdie_NL op 19-11-2010 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

Anoniem: 225842 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:06:
Je zult nooit weten of iemand cheat of niet. Maar zeggen ik heb 10 games en ben nog nooit gebanned is natuurlijk geen argument, bij mij is het niet gebeurd dus het kan bij jou niet gebeuren? Het kan gewoon een false-positive zijn, lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat hun VAC systeem 100% accuraat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik zie iedereen over frames praten maar nooit over resoluties die ze erbij hebben? Moeilijk vergelijken zo toch?

[ Voor 15% gewijzigd door LosGieros op 19-11-2010 12:03 ]

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-05 18:25

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik kan geen zombie online games meer in. Ik kom er wel in, maar spel knikkert eruit.
Pagina: 1 ... 12 ... 28 Laatste

Let op:
Als je slim bent lees je ook even deze post.