Nog een speler hier die problemen heeft met Black Ops op de PC, hoewel ik wenste dat het maar bij lag bleef...
Ik kan namelijk een flink deel van het spel niet eens spelen. Als ik de campaign wil opstarten blijft het spel steken op een zwart scherm na de eerste cutscene (met het martelen en het geklets over Castro vermoorden), hetzelfde gebeurt als ik de zombie mode wil opstarten.
Multiplayer is ook een ramp aangezien ik de meeste servers gewoon niet kan joinen, ik kan zoveel op Join klikken als ik wil maar er gebeurt helemaal niks. Als het wél lukt is het vaak óf Connection Lost óf ik krijg de sputterende gameplay die zoveel mensen krijgen, niet super extreem maar het maakt het spelen wel erg moeilijk.
Combat Training kan ik overigens wel gewoon opstarten, ook al duurt het laden lang, maar ook daar sputtert het.
Mijn specs zijn overigens:
WinXP SP3
AMD 6000+ Dual Core 3.1ghz
Radeon HD 5750 1GB (ja ja een DX11 kaart met XP, ik ben van plan om snel te gaan upgraden

)
3GB RAM
Ik kan hiermee Metro 2033 heerlijk soepel op High spelen, dus mijn specs zouden het probleem toch niet moeten zijn. Vraag is dan natuurlijk; wat is het dan wél? Het spel ziet er hartstikke leuk uit, campaign net als de multiplayer, maar dan moet ik het wel kunnen spelen

De veelgenoemde oplossingen zoals BO's priority op High zetten en Steam op Low, Cloud Syncing uitzetten, etc etc hebben in ieder geval niet geholpen.
[
Voor 11% gewijzigd door
Anoniem: 251423 op 17-11-2010 11:21
]