Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

brndst schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:19:
[...]

Waarom zou ik 60,00 euro uitgeven aan een spel en hem al pre-ordered hebben. om vervolgens net 11,8 uurtjes te kunnen spelen en daarna de melding krijgen dat ik een vac ban heb omdat ik zogenaamd heb lopen cheaten. Dan ben je wel erg kansloos bezig.
Misschien op zo'n hacked boost server terecht gekomen perongeluk een keer? Hier heb ik al wel wat berichten over gelezen.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54
LosGieros schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:03:
Ik zie iedereen over frames praten maar nooit over resoluties die ze erbij hebben? Moeilijk vergelijken zo toch?
Dat komt omdat het vrij weinig met je resolutie te maken heeft 8)7 het komt doordat de cpu overloaded is en daardoor de game stottert. met oudere cpu's kan een lagere resolutie en low settings wel een en ander wat verhelpen maar dat moet niet zo zijn, het spel is namelijk niet zo zwaar. de gpu wordt alleen veel te weinig gebruikt en de cpu te veel. Ik kon mw2 en cod4/waw op hoogste spelen op 40fps maar hier stottert die zelfs met een 6850 videokaart erin vs de 8800gt die ik eerst had...

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart hermans
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-09-2021
Iemand al een idee wanneer die preformance patch ongeveer gereleased gaat worden ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:33

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

bart hermans schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:12:
Iemand al een idee wanneer die preformance patch ongeveer gereleased gaat worden ? :P
"voor het weekend", was de planning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:56
bart hermans schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:12:
We are on track so far to release MP patch sometime tomorrow and SP patch the following day, pending good test results. #codblackops #pc
8 hours ago via web

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:32:
[...]

Je zult nooit weten of iemand cheat of niet. Maar zeggen ik heb 10 games en ben nog nooit gebanned is natuurlijk geen argument, bij mij is het niet gebeurd dus het kan bij jou niet gebeuren? Het kan gewoon een false-positive zijn, lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat hun VAC systeem 100% accuraat is.
Ik heb dit ook al gelezen op cod forum...
Ik heb alleen MP_cfg aangepast, dat kan toch verder geen kwaad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Heeft iemand dit ook gehad?

YouTube: vaag

Clanmaatje had dit en ik heb het ook al eens gehad.....

[ Voor 11% gewijzigd door Vandread op 19-11-2010 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Vandread schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:54:
Heeft iemand dit ook gehad?

YouTube: vaag

Clanmaatje had dit en ik heb het ook al eens gehad.....
Wow, inderdaad vaag,

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:49:
[...]

Ik heb dit ook al gelezen op cod forum...
Ik heb alleen MP_cfg aangepast, dat kan toch verder geen kwaad??
Wel als je cvars aanpast waarmee een groot voordeel krijgt. Ok, die zouden gelocked moeten zijn. Maar kan zijn dat er nog een paar niet bijveiligd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:03:
[...]

Wel als je cvars aanpast waarmee een groot voordeel krijgt. Ok, die zouden gelocked moeten zijn. Maar kan zijn dat er nog een paar niet bijveiligd zijn.
Wat uiteraard ook niet de bedoeling is van het spel... vrij logisch als je daarin gaat rommelen het een en ander gaat rinkelen bij VAC... terecht of onterecht het is niet de bedoeling om daar in dingen te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na al die verhalen over VAC bans ben ik toch een beetje huiverig geworden. Ik heb de mijne ook aangepast in de hoop er betere performance door te krijgen dat uiteindelijk niet veel heeft geholpen. Mochten er toch waarden in staan waar VAC het niet mee eens blijkt te zijn, kan ik straks ook zomaar een ban krijgen. Om weer een standaard config te krijgen hoef je je huidige toch alleen maar weg te gooien waarna er weer een nieuwe wordt aangemaakt zodra je de MP opstart? Ik ben de originele namelijk vergeten te backuppen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 16:06:
Om weer een standaard config te krijgen hoef je je huidige toch alleen maar weg te gooien waarna er weer een nieuwe wordt aangemaakt zodra je de MP opstart? Ik ben de originele namelijk vergeten te backuppen 8)7
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:24:
[...]

Dat komt omdat het vrij weinig met je resolutie te maken heeft 8)7 het komt doordat de cpu overloaded is en daardoor de game stottert. met oudere cpu's kan een lagere resolutie en low settings wel een en ander wat verhelpen maar dat moet niet zo zijn, het spel is namelijk niet zo zwaar. de gpu wordt alleen veel te weinig gebruikt en de cpu te veel. Ik kon mw2 en cod4/waw op hoogste spelen op 40fps maar hier stottert die zelfs met een 6850 videokaart erin vs de 8800gt die ik eerst had...
Ja dat weet ik ook :/ , alleen ik zie mensen elke keer praten over frames maar dan vraag ik me af bij welke reso..

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:28
hoe zit het nou precies met die nieuwe patch die ps3 classics laat ontploffen?

Ik heb namelijk geen zin dat dit gebeurd uiteraard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:51:
[...]

Wat uiteraard ook niet de bedoeling is van het spel... vrij logisch als je daarin gaat rommelen het een en ander gaat rinkelen bij VAC... terecht of onterecht het is niet de bedoeling om daar in dingen te veranderen.
Wat een onzin, die dingen past iedereen bij elke shooter aan om betere fps te krijgen. Het zou helemaal van de zotten zijn als je daar niet in mag prutsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 16:53:
[...]

Wat een onzin, die dingen past iedereen bij elke shooter aan om betere fps te krijgen. Het zou helemaal van de zotten zijn als je daar niet in mag prutsen...
Er is een Cvar waarmee heel veel objecten pas op het laatste moment zichtbaar worden. Denk aan olievaten/zandzakken/rommel dat soort dingen. Betekend dus dat je op een afstand gewoon een 'wallhack' hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 16:57:
[...]

Er is een Cvar waarmee heel veel objecten pas op het laatste moment zichtbaar worden. Denk aan olievaten/zandzakken/rommel dat soort dingen. Betekend dus dat je op een afstand gewoon een 'wallhack' hebt.
Ja maar om daar nou voor te gaan steambannen, vooral met het aantal mensen dat dingen gaat proberen om de (standaard bij veel mensen slechte) fps beter te krijgen, vind ik wel vrij belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart hermans
  • Laatst online: 20-09-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:32:
[...]

Je zult nooit weten of iemand cheat of niet. Maar zeggen ik heb 10 games en ben nog nooit gebanned is natuurlijk geen argument, bij mij is het niet gebeurd dus het kan bij jou niet gebeuren? Het kan gewoon een false-positive zijn, lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat hun VAC systeem 100% accuraat is.
Een maat van me heeft het zelfs nog ergers gehad... Hij heeft zelfs bans bij VAC status staan die hij nog nooit heeft gespeelt / in zijn steam lijst heeft staan 1 game wel daardoor ontdekte die dat en dat was een sireuze waslijst die spellenlijst :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
MicScott schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 16:53:
[...]

Dat het wordt gedaan betekent niet dat het mág, vriend. ;)
de gemiddelde gamer doet dat namelijk niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
Several hours of testing to go before MP patch can be approved. Still morning on West Coast US.
1 hour ago via web

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reken dus maar op laat-zaterdag/zondag. Fingers crossed dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Ik ben benieuwd! Weet iemand hoe het kan dat ik een film vloeiend kan zien @ 24 fps en ik gruwelijk lag in black ops @ 35 fps...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-08 11:57
omdat je in een shooter veel sneller en vaker heen en weer kijkt dan in een film.
in sommige film als ze de camera te snel heen en weer bewegen zie je het ook schokken.
bijvoorbeeld als ze van een top van een berg naar een dal kijken en redelijk snel bewegen met de camera.
heb al eens ergens gelezen dat ze naar 48fps willen in films weet niet of ze dat gaan doen binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 19:40
bart hermans schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 18:04:
[...]

Een maat van me heeft het zelfs nog ergers gehad... Hij heeft zelfs bans bij VAC status staan die hij nog nooit heeft gespeelt / in zijn steam lijst heeft staan 1 game wel daardoor ontdekte die dat en dat was een sireuze waslijst die spellenlijst :\
Tja een vac ban geldt voor alle games die van vac gebruik maken, ik ben jaaaren geleden voor cs:s gebanned en had laatst tf2 gekocht en wou dat eens proberen, nou dat ging mooi niet door :/

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey is het je al gelukt met COD BO

en speel jij single player wel gewoon? of wil die ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
omdat je in een shooter veel sneller en vaker heen en weer kijkt dan in een film.
in sommige film als ze de camera te snel heen en weer bewegen zie je het ook schokken.
bijvoorbeeld als ze van een top van een berg naar een dal kijken en redelijk snel bewegen met de camera.
heb al eens ergens gelezen dat ze naar 48fps willen in films weet niet of ze dat gaan doen binnenkort.
Maar ligt eraan hoe je de film encode... H264 gebruikt vaak variabele encoding (stilstaande beelden = lafe fps), bewegende beelden = hoge fps) maar er zijn ook codecs die gewoon altijd op bijv. 24 fps blijven weergeven en daar zie geen stuttering.
In Black ops zie ik mijn fps niet onder de 30 gaan hoeveel ik ook beweeg en toch lag ik daar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:01
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 18:19:
[...]

Dat het wordt gedaan betekent niet dat het mág, vriend. ;)
de gemiddelde gamer doet dat namelijk niet...
Onzin, de config aanpassen doet men al sinds Quake. Een groot deel van de community past configs aan, hiervoor moet en mag niet permanent gebanned worden. Als je bij PB cvars buiten de toegestane grens aanpast wordt je gekicked met het verzoek het aan te passen.

Waar denk je dat de console uberhaupt voor is? Alles wat je daarin tikt wordt in je config weggeschreven, behalve chat en server commands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Blue_Fear schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 18:41:
Ik ben benieuwd! Weet iemand hoe het kan dat ik een film vloeiend kan zien @ 24 fps en ik gruwelijk lag in black ops @ 35 fps...?
Als je geen drops hebt is het connectielag. Ik heb gemerkt dat alles onder de 60fps zichtbare vertraging kan opleveren. Daarboven merk je er helemaal niets meer van, behalve dat je hoger kunt springen bij bepaalde FPS waarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.ZeroNull!
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 15:04
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 19:42:
[...]

Ik had dit eerst ook, heb Black Ops opnieuw opgestart, en toen liep ie wel gewoon door.

En ik heb nog ff een andere vraag
Als ik multiplayer doe, kan ik eventjes spelen, maar even later loopt ie helemaal vast, en restart mijn PC...
Hmm, jammer. Al opnieuw opgestart en vanaf een vanaf een missie dervoor begonnen en dan door maar dat werk ook niet. Hij blijft vastlopen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
weet niet of iemand dit al heeft gezien op gepost :

http://www.eurogamer.net/...of-duty-black-ops-faceoff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-08 11:49
reemprive schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 19:33:
[...]

Onzin, de config aanpassen doet men al sinds Quake. Een groot deel van de community past configs aan, hiervoor moet en mag niet permanent gebanned worden. Als je bij PB cvars buiten de toegestane grens aanpast wordt je gekicked met het verzoek het aan te passen.

Waar denk je dat de console uberhaupt voor is? Alles wat je daarin tikt wordt in je config weggeschreven, behalve chat en server commands.
Overigens kan je door PB wel een perm ban krijgen voor bepaalde cvars, dit zijn dan cvars die alleen gebruikt worden om hacks te togglen. (/hax 1 bijvoorbeeld)

Maar verder is het compleet veilig om aan configs te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wiebepol schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 20:30:
[...]

Hmm, jammer. Al opnieuw opgestart en vanaf een vanaf een missie dervoor begonnen en dan door maar dat werk ook niet. Hij blijft vastlopen :|
Hmm...
Bij mij werkte dat wel, hij bleef eerst op het beeld staan dat Hudson zijn pistool op je richt, en toen ik Black Ops opnieuw startte, en resume game deed, ging ie daarna wel gewoon door... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SymenGT
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03:03
Singleplayer totaal geen problemen.
Multiplayer 90% van de gevallen lukt het me niet om online te komen. In het menu na Fetching stats freezed de game en loopt het vast. Ik moet BO killen via taakbeheer. Maar als ik online kom heb ik totaal geen problemen. Ik speel op Windows 7 64bit trouwens. Iemand een oplossing?

Edit: Ik ben erachter dat het allemaal prima gaat als ik het in windowed mode speel. Maar dat willen we natuurlijk niet.

[ Voor 16% gewijzigd door SymenGT op 20-11-2010 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 03:09
Vandaag BO gekocht en nu al 3 vastlopers gehad... Elke keer tijdens het laden van een MP-game. Andere mensen hier ook last van?

Lees ook veel op andere fora over mensen die een YLOD kregen tijdens het spelen van BO met hun PS3 classics. Ik zelf heb de 40GiB versie en die heb ik onlangs gerepareerd na een YLOD, hopelijk blijft ie het nu doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

Ik heb hetzelfde probleem sinds de laatste patch, 1.03 geloof ik.
Bij vrijwel elke map krijg ik nu een vast loper met als enig redmiddel een harde reset ...

Moet daarnaast wel weer zeggen dan van wat ik gespeeld heb tussen de crashes door wel beter aanvoelde dan voor de patch, de fps is stabieler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-08 18:56
pcdev
Multiplayer patch will go live in less than 2 hrs. #codblackops #pc

http://twitter.com/#!/pcdev/status/5777683657007105

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 03:09
Heb ook vaak dat er geen nieuwe host gevonden kan worden :@ arghhh, wanneer is de volgende patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sweet. Zal het morgen wel merken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt een top game.. Black Ops !!! Eindelijk kan ik lekker campen ! Ze moeten toch een hele clip in je douwen voordat ze een kill krijgen ! Eindelijk een keertje waar voor mijn geld !! Mijn kill death ratio is inmiddels 2.73 :)
Top game.... top game !!!!..
Terwijl ik niet eens een idee heb hoe de mappen eruit zien haha...
Zo zie je maar ..ik heb skillssss ouwe

PS voor mijn volgende slachtoffers ..succes met proberen een HELE clip in mij te schieten ...
WOEHOE !!! ik wacht op je ..running noob !!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pcdev: Patch is live now. Please be patient as servers restart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
patch getest, FPS drops bij inschakelen shadows blijft aanwezig. FPS is wel omhoog gegaan, waar het eerst schommelde tussen de 60 en 90 schommelt het nu tussen de 80 en 125.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:03

aex351

I am the one

Het probleem is bij mij met deze patch alleen maar erger geworden. Nog meer korte freezes door fps drops. Dat zou met deze patch opgelost moeten zijn.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafnold
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
aex351 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 03:03:
Het probleem is bij mij met deze patch alleen maar erger geworden. Nog meer korte freezes door fps drops. Dat zou met deze patch opgelost moeten zijn.
Hier ook. Ik word er moe van. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:03

aex351

I am the one

Ik zie op het Steam forum dat het placebo effect van de patch begint uit te werken. Meer mensen melden nu dat de patch niet de gewenste uitkomst heeft.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChickMagneet
  • Laatst online: 03-03-2024
Blue_Fear schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 18:41:
Kijk hier even bij test 1: http://www.100fps.com/how_many_frames_can_humans_see.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:05
De patch helpt dus echt voor geen meter :(

Is het nu zo moeilijk om dit te fixen ?

( op winxp 32x draait het perfect !!!!!!!!! win7 64x BAGGER !!!!!!!!!!!!!

Meer mensen die dit ook hebben ?

Dus heb ik maar weer een image van winxp terug-gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:32
Ik had in het begin slechte performance, toen na de eerste patch nog maar heel af en toe. Na deze patch LIJKT het voor alsnog ook weer ietsje beter te zijn voor mijn situatie.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Voor de mensen die problemen hebben met windows 7.

Je kan eventueel proberen de game in compatibility mode te draaien, en vaak werkt het uitzetten van Aero ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 14:16
Hmm, ik weet niet direct of de patch heeft geholpen, in de 2 potjes die ik even snel heb getetst, 1 op 1920x1080 en de ander op 2560x1440, leek het alsof er minder hoge FPS behaalt werd, maar minder framedrops onder de 60. Eerst dropte de fps op2560x1440 nog regelmatig naar de 40-45 en in dat potje had ik de fps niet lager dan 60 gehaald. Op 1920x1080 draaide die stable op 90fps, wat eerst 125 high met drops naar de 70 was. Dit kan natuurlijk ook aan de map liggen, jungle is niet het meest eenvoudige level om te renderen.
Ik weet het dus nog niet, meer testen vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:35

Mystikal

It never hurts to help!

RoaDHouse schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 04:16:
De patch helpt dus echt voor geen meter :(

Is het nu zo moeilijk om dit te fixen ?

( op winxp 32x draait het perfect !!!!!!!!! win7 64x BAGGER !!!!!!!!!!!!!

Meer mensen die dit ook hebben ?

Dus heb ik maar weer een image van winxp terug-gezet.
Nope, exact dezelfde ervaring. Het heeft bij mij helemaal NIETS geholpen!
Win 7 64Bit
E8400 @3600Ghz
4GB
HD 4870

[ Voor 4% gewijzigd door Mystikal op 20-11-2010 07:43 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
Bij mij ook NIETS geholpen... Ik hoop dat ze met de echte oplossing bezig zijn en dit slechts kleine fixes betrof...

E8400, HD4850, 4GB DDR2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 17:44
bij mij is wel verbetering merkbaar; e8400 HD4870 4GB ram DDR2

zit nu op 100fps steady met uitschieters naar 125 steady op sommige stukjes (indoor/outdoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbnl
  • Laatst online: 21:01
Gister was het met flink wat config aanpassingen redelijk speelbaar, vandaag, na de update, kom ik niet meer voorbij het start menu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Ook ik heb niet het gewenste resultaat, totaal geen verbetering. De eerste 3 min gaan goed en dan slaat het weer toe, net zoals afgelopen week.

Als een windows xp installatie de enige optie is.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steef200sx
  • Laatst online: 21:39
Bij mij heeft het ietsjes geholpen, had eerst uitschieters naar beneden tot minimaal 50fps en nu 70fps.
Als hij niet hakkelt heb ik gewoon stabiel rond de 94 fps.
Maar is nog steeds laggy, is gewoon niet lekker spelen hakkelt gewoon op sommige momenten voor een halve seconde. :(

Systeem i7 930 6GB GTX460SLI alles op max @1920x1200. WIN64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steef200sx schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 10:18:
Bij mij heeft het ietsjes geholpen, had eerst uitschieters naar beneden tot minimaal 50fps en nu 70fps.
Als hij niet hakkelt heb ik gewoon stabiel rond de 94 fps.
Maar is nog steeds laggy, is gewoon niet lekker spelen hakkelt gewoon op sommige momenten voor een halve seconde. :(

Systeem i7 930 6GB GTX460SLI alles op max @1920x1200. WIN64
pfff hier minder speelbaar geworden... meer gestotter zelfs met shadows off, tot gister voor de patch liep het prima met shadows off maar dit slaat nergens op, wat een QA.

AMD PhenomII 940BE/4gb/NVgtx460

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hier en daar gelezen dat er een dikke patch aan zou komen van zo'n 180 MB en nu blijkt het er eentje te zijn van 9,4 MB. Op het Call of Duty forum is er ook zo'n beetje niemand bij wie de patch echt heeft geholpen. Een iets hogere fps maar nog altijd de stotteringen en hoog CPU gebruik. Ik heb nu niet veel tijd om te spelen maar ga er maar vanuit dat het ook bij mij niet veel zal helpen. If so, dan flikker ik deze bagger zonder pardon van mijn PC om vervolgens nooit meer een Treyarch titel te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het probleem is dat ik het spel zelf echt geweldig vind, het loopt alleen niet zoals het hoort. het lijkt me normaal dat er bij een pc game bugs de kop opsteken maar dit is gewoon Kwalitatief Uitermate Teleurstellend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patch heeft ook hier niets geholpen. Singleplayer blijft crashen na de eerste cutscene, multiplayer doet nog steeds zo moeilijk; crashen tijdens het laden, Join werkt vaak niet, spel floept er gewoon uit tijdens het spelen, stotterende gameplay. Een dikke teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
  • Nu online
Ik heb mijn config_mp weggegooid en geen nieuwe aangemaakt.
Daarna waren de stotteringen weer op het niveau van voor de patch.
Het heeft bij mij dus wel iets geholpen. :)

E6750 @ 2,6Ghz, Sapphire HD5850, 4GB DDR2, Win 7 Prof 64bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
Hier doet de patch voor SP ook niks, nog steeds veel te lage fps.
We are looking into the problem reports.
7 hours ago via web

[ Voor 67% gewijzigd door Neverwinterx op 20-11-2010 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aex351 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 03:03:
Precies, wou ik ook al zeggen, normaal niet echt last van freezes nu al in Combat Training. En de bagger FPS er ook nog steeds. Echt 0% vooruitgang voor mij. FFS!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
De patch helpt wel iets. Maar het is nog steeds verre van perfect

Deze situatie http://www.renkie.nl/ is nu minder extreem en dropped tot 65fps nu

Maar het is nog steeds verre van perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 01:57:
Echt een top game.. Black Ops !!! Eindelijk kan ik lekker campen ! Ze moeten toch een hele clip in je douwen voordat ze een kill krijgen ! Eindelijk een keertje waar voor mijn geld !! Mijn kill death ratio is inmiddels 2.73 :)

PS voor mijn volgende slachtoffers ..succes met proberen een HELE clip in mij te schieten ...
Dit is toch wel sarcasme he?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker die patch !
3-5 fps extra maar 5x zoveel stottering.
Failpatch is fail.
Vraag me af of ze gewoon patches uitbrengen om te kunnen zeggen dat ze druk aan het patchen zijn, maar eigenlijk niks fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De patch heeft voor mij niks verbeterd, wel verslechterd. Mijn framerate is nog lager en lag is nog erger. Tevens zou de final killcam gefixed worden en dat is ook niet gebeurd...was te verwachten met een 9 MB patch -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enveekaa
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 23:45
Bij mij was het heel slecht na de patch wat beter. Ik heb nu mijn HD4850 geupdate naar een HD6850 en het loopt soepel! CPU E8400 3ghz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mij config_mp gedelete, en nog een geprobeerd, werkt toch wel stukken beter hoor! (Volgensmij moeten die multi_gpu enzo weer terug naar default) Zo lekker heb ik nooit gespeeld. Ok Combat Training, maar zelf dat draaide eerst niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2010 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:33

MazeWing

The plot thickens...

het is volgens mij echt de netwerkcode die brak is. Als ik combat training doe op zware maps zoals jungle, geen enkele keer onder de 70fps, ga ik echter online dan is het een stuk lager en veel lagspikes

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Ik heb geen enkel probleem op W7 64bit i.c.m. AMD Phenom X4 955 Black Edition en HD5770 1GB GDDR5.
Kan jullie 4850 en 4870 niet de bottleneck zijn?

Ik speel op 1680x1050 en haal nu altijd +60fps

En wat de patches betreft, ik heb helemaal geen last meer van spikes, framedrops, freezes of lag...

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Laatst online: 11:17
Jij hebt een 5770 en dan vraag je of hun 4850 en 4870 geen bottlenecks zijn? HD 5770 presteert ongeveer gelijk aan de 4870.

Bovendien heb ik een HD5850 en bij mij schokt hij ook zodra ik begin te schieten. Ook heb ik om de 5 seconden een hang momentje van 0.25 seconde. Niet veel, maar wel merkbaar en irritant. Of die patch dat verholpen heeft weet ik nog niet, zit nu op mijn laptop, zondagavond kan ik mijn normale pc pas weer uittesten.

[ Voor 6% gewijzigd door Tower410 op 20-11-2010 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Heeft iedereen van zijn customconfig een backup gemaakt en het weggegegooid om het te testen met default config? Alleen dan weet je 100% zeker dat het aan Treyarch ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 18:45
Config weggegooid, alleen resolutie aangepast. Nog steeds FPS drops in combat training al. Online ga ik dan niet eens proberen.

E8400@3.3 GHz , 4 GB DDR2 800 MHz, HD5770 1 GB

Weet toevallig niet iemand of we niet iets kunnen doen tegen de uitgevers d.m.v. één of andere consumentenbond o.i.d. Lijkt me toch dat dit iets is van gewekte verwachtingen niet nakomen. (Of hoe dat heet in juridische termen).

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvg103
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 01:50

aangezien dit het cod bo problemen topic is, zie ik geen enkele meerwaarde van jou bericht hier. het enige wat jouw bericht uitlokt is een nutteloze discussie. mensen zoals jij horen niet op tweakers thuis. iedereen heeft zn eigen manier van spelen. een running noob heeft meer skill dan een camper. het enige wat jij doet is wachten tot er iemand langs loopt en vervolgens een bonus kill krijgen. vervolgens wordt je beloond met een killstreak. een killratio van 2.73 is zeer slecht voor een camper. ik vraag me dan sterk af wie er dan de noob is. een running noob kan tenminste de knop W op het toetsenbord vinden.

PS: je manier van praten geeft al aan wie de noob is!!! dan hebben we het nog niet eens over je manier van spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDNurgle
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-08-2024
Ik heb het topic doorgeworsteld maar niet echt mijn probleem gevonden.

In de single player loop ik vast in een bepaald level. Je gaat door een deur en alles wordt zwart. En dat blijft het ook. Ik zie dat ik naar mijn volgende objective 14 m moet lopen. Ik hoor mijn team mates schieten en hoor de vijand. Ik kom tot een max van 4 m van het objective. Iemand een idee?
plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://img593.imageshack.us/img593/8299/codproblem.gif

Uploaded with ImageShack.us

[ Voor 21% gewijzigd door DDNurgle op 20-11-2010 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist even MP gespeeld en ik weet genoeg :( Deze patch heeft NIETS MAAR DAN OOK HELEMAAL NIETS OPGELOST. CPU gebruik gewoon hetzelfde. En dat geld voor veruit de meesten die ook al problemen hadden. Ik kan niet beschrijven hoe kwaad en teleurgesteld ik nu ben. Zoals eerder in dit topic was al te zien hoe veel hoger de prioriteiten voor de consoles liggen tov de PC. Het zou mij helemaal niets verbazen als dit gewoon een soort van dummy patch is met nietszeggende code, gewoon om de community voor heel even stil te houden. Hoe achterlijk zou Activision/Treyarch denken dat we zijn? Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat na al die klachten en ruim een week die voorbij ging er helemaal niets is opgelost? Kijk eens naar de "Black Ops PC" afdeling op het Call of Duty forum. :N
Echt walgelijk hoe men omgaat met de PC community. Echt, ze hadden dit spel beter helemaal niet uit kunnen brengen voor de PC.

Hierbij wil ik ook even het vriendelijke verzoek doen aan iedereen bij wie het wel lekker loopt en hoe fantastisch het allemaal wel niet is, om niet meer hier te posten. Dit lokt alleen maar irritaties uit en is in feite gewoon provoceren. Er is een algemeen Black Ops topic waar deze positieve ervaringen meer op zijn plaats zijn. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:06

Cheezus

Luiaard

pvg103 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 14:02:
[...]

aangezien dit het cod bo problemen topic is, zie ik geen enkele meerwaarde van jou bericht hier. het enige wat jouw bericht uitlokt is een nutteloze discussie. mensen zoals jij horen niet op tweakers thuis. iedereen heeft zn eigen manier van spelen. een running noob heeft meer skill dan een camper. het enige wat jij doet is wachten tot er iemand langs loopt en vervolgens een bonus kill krijgen. vervolgens wordt je beloond met een killstreak. een killratio van 2.73 is zeer slecht voor een camper. ik vraag me dan sterk af wie er dan de noob is. een running noob kan tenminste de knop W op het toetsenbord vinden.

PS: je manier van praten geeft al aan wie de noob is!!! dan hebben we het nog niet eens over je manier van spelen!
Obvious troll is obvious?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00

Mijn spas VS jou tentje
SPAS wins! Fatality!

Ontopic:
Ik merk dat core i5 / i7 het erg goed doet.... en nog ben ik teleurgesteld.... erg jammer...
Ook kan je kill-sprayen zonder steady-aim met bv de famas, claymores zie ik zelfs met Hacker soms niet....
Al met al kunnen ze opnieuwe aan de tafel gaan zitten om dit spel te maken.

[ Voor 10% gewijzigd door Vandread op 20-11-2010 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
Ik heb een i7 in mijn laptop en daar speel ik lag-vrij mee. De fps hangt echter altijd rond de 40, zowel op de laagste als op de hoogste instellingen. Heel erg raar. En sinds die patch van vandaag heb ik random vastlopers, waar ik hiervoor nooit last van had. Lekker bezig, Treyarch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Blergh, sinds vandaag loopt mijn PS3 om de twee games vast, krijg er hoofdpijn van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 15:08

JohnD

Bernd

spel liep goed hier. Nu hangt het spel regelmatig. Goed geregeld. Mijn vrouw is een dagje weg dus ik denk ik ga lekker los in black ops... maar nee. bah.

Phenom II x6 1055T + 4850

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

zoenvisje schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 14:57:
Blergh, sinds vandaag loopt mijn PS3 om de twee games vast, krijg er hoofdpijn van 8)7
Het is vreselijk, constant crashes sinds de laatste patch en de lag is een drama, hit detection klopt geen zak van en je hebt soms een volle clip nodig om iemand neer te krijgen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Bij sommige kills krijg ik ook vreemde screen glitches van buiten de map? Ctrl+Alt+Delete en dan terug naar CoD werkt dan alleen nog.

Met laatste updates en op de pc...

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb opeens connection problems op de pc na deze patch, kom amper meer een server in. Voorheen alles prima, joinde zo een game en nu blijft hij maar staan op connecting?? wtf

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
belfrink schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 15:55:
[...]

Het is vreselijk, constant crashes sinds de laatste patch en de lag is een drama, hit detection klopt geen zak van en je hebt soms een volle clip nodig om iemand neer te krijgen ....
Ik heb m'n PS3 fat uit de kast gehaald en daar op lijk ik tot nu toe minder problemen te hebben dan op mijn PS3 slim. Klein beetje lag en hij is nog niet vast gelopen. Maar de tijd zal het leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Black Ops draaide met shadows uit prima, nu ineens zijn die framedrops weer terug. Nu wel minder frequent maar het was weg! Klote Treyarch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik merkte ook niets na de patch vandaag, ben toen even wat gaan rondlezen op steam forums en daar heeft iemand deze tip gepost: Steam afsluiten, config_mp.cfg verwijderen en dan Black Ops weer spelen. Ik had normaal een schommeling rond de 50fps (met multithreaded device, dof, glow etc. aangepast in de config). Nu heb ik ongeveer gemiddeld 70fps, en gewoon met de standaard config (ingame: 0x AA, shadows en bullet impact aan, 1920x120, vsync uit).
Mijn systeem:
Q6600 @ 3,3 Ghz
XFX 260GTX 216core
4096mb ram
windows 7 64bits.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tower410 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 14:55:
Ik heb een i7 in mijn laptop en daar speel ik lag-vrij mee. De fps hangt echter altijd rond de 40, zowel op de laagste als op de hoogste instellingen. Heel erg raar. En sinds die patch van vandaag heb ik random vastlopers, waar ik hiervoor nooit last van had. Lekker bezig, Treyarch...
Ik heb op de pc ook steeds random crashes. Het aantal frames is iets omhoog gegaan, maar als ik de multiplayer niet eens 10 minuten achter elkaar kan spelen heeft dat weinig nut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:13
Laat ik me ook eens melden :P

Het spel draaide erg slecht met deze specs:

AMD 62 X2 6000+
5GB
NVIDIA 6800GTS 256

Toen werd er iets gepatched en werkte het een stuk beter. Inmiddels was de AIT HD5770 al besteld.
Deze erin, wauw, draaide heerlijk.

Tijdje druk gehad, niet gespeeld. Zet steam voor het eerst in een week aan. Patch...

Bijna weer onspeelbaar. Steeds op het cruciale moment enorme wegval van beelden. Vaak zie ik pas weer bewering als ik dood ben. Processor belasting rond de 100%. Geen idee hoeveel FPS.

Settings veranderen helemaal niets. Van alles op max tot aan de minimale settings.

[ Voor 7% gewijzigd door TafkaP op 20-11-2010 19:10 ]

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideonnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-07 23:44
Ik heb sinds de nieuwe patch ineens last van random crashes, meer mensen?
Gewoon ineens een artifact en dan een freeze.
Even nieuwe drivers downloaden, denk niet dat het helpt, maand geleden nog geupdate.
Hiervoor had ik nergens last van. (Na shadows uit te zetten natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runner15
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:41
Ook ik heb allemaal lag-problemen, met een E6550@2,5GHz HD5770 en 4GB DDR2-800. Vanmiddag met een wijsneus in een server:

Ik: nog meer mensen last van lag na de patch?
Gast: ligt aan jezelf. geen lag hier.
Ik: heb vanaf het begin lag gehad, geprobeerd op 640*480 alles laag en nog steeds lag
Gast: *stilte*

Zucht... 1e en laatste spel van Treyarch dat ik koop. Ik vind het echt jammer, want zonder die lag (af en toe een potje) is het een super spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Eigenlijk had ik Treyarch na de mislukking van COD5 al afgezworen, maargoed kon het toch niet laten en had de Black Ops toch gekocht, dag erna teruggebracht. Schandalig slecht..

Jammer dat Infinity Ward geen COD games meer gaat uitbrengen.

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
Qiro schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 19:31:
Ik heb sinds de nieuwe patch ineens last van random crashes, meer mensen?
Gewoon ineens een artifact en dan een freeze.
Even nieuwe drivers downloaden, denk niet dat het helpt, maand geleden nog geupdate.
Hiervoor had ik nergens last van. (Na shadows uit te zetten natuurlijk)
Ja, zijn veel mensen die er last van hebben, in een topic op het black ops forum reageren alleen maar mensen met dit probleem die een ATI kaart hebben, jij toevallig ook?

Heb er zelf ook last van en heb ook een ATI, drivers updaten hielp ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

zoenvisje schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 16:58:
[...]

Ik heb m'n PS3 fat uit de kast gehaald en daar op lijk ik tot nu toe minder problemen te hebben dan op mijn PS3 slim. Klein beetje lag en hij is nog niet vast gelopen. Maar de tijd zal het leren.
Zou kunnen, maar ik denk dat het puur toeval is. Mijn crashes komen ook op random momenten voor, soms direct de eerste map al. Speel wel op een 120GB Slim overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Tot nu toe loopt ie nog goed. Geen idee hoe dat komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
  • Laatst online: 13-09 16:12
Ik bne in het bezit van een ati kaart, en heb totaal geen last van de bovengenoemde klachten. Ook draait het spel soepel en heb ik geen last van framedrops. Speel op 1920x1200 met alle settings van het spel op het hoogste. Dus heb niet met catalyst lopen spelen om de instellingen hoger te krijgen.

gemiddelde fps is 100

amd 1090T @ 4,2ghz
hd 5870 @ 900/1300
8gig ram

Wel valt het me op dat de videokaart maar max voor 75% word belast, maar de cpu word in game voor 23% belast.

[ Voor 17% gewijzigd door yniezink op 20-11-2010 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:35
Wat een prutsers bij Treyarch. De vorige patch verhielp bij mij de framedrops, en ik kon alles op high spelen. Nu na de patch heb ik weer die stomme framedrops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Ik heb eigenlijk ook geen verbeteringen gezien, eigenlijk alleen maar verslechtering. Geen verbetering in cpu/gepu gebruik, servers zijn nog steeds 8/10 keer niet op te komen door eternal load screen, random crashes lijken wel ietsje minder maar niet verholpen, stuttering bij het zien van vijanden nog steeds aanwezig zoniet erger.
Fail dus, een wannabe patch die eigenlijk alleen de cfg punten aanpakt gok ik.

we komen zo van de regen of miezer in de drup...

[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 20-11-2010 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Na die nieuwe patch heb ik ineens last van dat de MP gewoon vast loopt! Heb het nu al paar keer gehad en het is echt jammer, want ervoor had ik geen last ! Arg!

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamStar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-01-2022
ik speel op een
Q6600
4GB 1066 Ram
2x 8800 GTS 512

geen problemen met spelen online...
Pagina: 1 ... 13 ... 28 Laatste

Let op:
Als je slim bent lees je ook even deze post.