Oke, ik doe mijn best:
Stap 1
Download de nieuwste Android SDK
hier (Windows). En pak hem uit op C:\AndroidSDK.
Daarna de legend downgrade tools uitpakken in de map C:\AndroidSDK\platform-tools\
Stap 2
Zorg dat je de volgende packages geïnstalleerd hebt (open SDK manager in de map C:\AndroidSDK\) :
- Android SDK Tools, revision 9
- Android SDK Platform-tools, revision 2
De rest van de packages hoef je niet te installeren, en één van de twee is standaard al geïnstalleerd.
Stap 3
Zorg dat je Legend voor de zekerheid op factory default is gezet zorg dat je goldcard er voor de volgende stap in zit. Nadat je de Legend op factory default hebt gezet moet je ook even de app op je Legend zetten die in het start topic stond om jezelf temp root acces te geven (Visionary+)
Stap 4
Connect je telefoon in de stand alleen opladen / charge only en zorg dat je USB debugging aan hebt.
(zorg ook dat je temproot hebt)
Stap 5
open cmd (start, uitvoeren, cmd).
Typ het volgende in:
code:
1
| cd C:\AndroidSDK\platform-tools\ |
en druk op enter, je zit nu in de platform-tools map.
Vervolgens typ je:
chek of je Legend herkent word
daarna typ je
code:
1
| adb push flash_image /data/local/flash_image |
& druk enter, dit bestand word nu gekopieerd, vervolgens typ je de volgende code:
code:
1
| adb push misc1-2.img /data/local/misc1-2.img |
Als het goed is word deze nu ook gekopieerd.
Stap 6
voer de Officiële 1.31 Legend Ruu uit als administrator (bij mij stond HTC sync 2.0.33 niet aan op de achtergrond, maar wel geïnstalleerd). En doe wat het menu van je vraagt en je legend word ge downgrade.
Dit werkte voor mij, hierna ging ik verder met de root stap van de start post.
Laat me even weten of dit ook voor jullie werkt.
Nu eventjes de laatste nightly erop knallen en kijken hoe die loopt.
edit:Weet iemand nog een goed toetsenbord app voor de legend? De standaard android vind ik niet zo fijn. En zijn er nog andere MUST HAVE apps? Incl uitleg met wat ze doen etc? Misschien handig voor de begin post.
[
Voor 6% gewijzigd door
Falqoon op 21-02-2011 15:02
]