Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 09:42

Onbekend

...

Het is jammer dat het soms erg duidelijk is welke richting je moet volgen. En vaak kan je ook niet meer terug van waar je vandaan kwam.

Daarnaast zijn (in het begin) heeft veel deuren die niet open kunnen. Duke Nukem kan ze toch intrappen? Als er echt niets achter zit, hadden ze die nep-deuren ook achterwege kunnen laten.
Daarnaast zie ik geen mogelijkheid om de filmpjes te skippen. Soms ga je wel eens dood bij een level :+ , en moet je weer een tijd gaan wachten op het filmpje.
Je kan trouwens ook geen mensen opzij duwen en zijn door de makers expres in de weg gezet. :)

Het bespelen gaat wel redelijk vloeiend, en daarom ben ik blij dat de graphics niet al te zwaar zijn. :)

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:21

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Ik heb inmiddels een paar uurtjes kunnen gamen en kan de humor van het spel wel inzien. Ik erger me persoonlijk niet aan de 2 weapon limit maar vind de health packs toch wel een gemis. Ook vind ik de game inderdaad veel te veel gescript; waar is de tijd dat je zelf met een kaart door een game moest navigeren?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimpie007 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 02:22:
Wow, nu de PC versie aan het spelen, wat een verschil met de XBOX!

Ziet er veel beter uit en loopt veel soepeler!!!
Duh.. Xbox is echt crap.. denk dat iedereen die hier ligt te klagen over graphics etc dit spel op de xbox spelen helaas..

Ik heb Duke op de ps3 en het ziet er allemaal goed uit en loopt super lekker. Ik snap niet waarom veel mensen aan het huilen zijn over hoe vies het uitziet en hoe de gameplay is. Ik vind het echt een coole game, pcies wat ik me ervan had voorgesteld, een lekkere nostalgische shooter en de multiplayer is ook echt nice. Had gister paar games op de map "Hollywood" gedaan (die map van de oude duke game) snel jetpack pakken en lekker knallen vanuit de lucht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
update. Echt een briljant spel, pc versie alles ultra. Vind het er prima uitzien, wat een gezeik over de graphics. Alsof COD mw2 zoveel beter is???

ik hoop dat er een editor uitkomt, kan ik net als vroeger tig levels bouwen :)

[ Voor 21% gewijzigd door Tennisbal op 11-06-2011 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 09:52

D33F

Tweelingtemmer

tennisbal schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 14:12:
update. Echt een briljant spel, pc versie alles ultra. Vind het er prima uitzien, wat een gezeik over de graphics. Alsof COD mw2 zoveel beter is???

ik hoop dat er een editor uitkomt, kan ik net als vroeger tig levels bouwen :)
hahaha ja ik wilde al zeggen :P in het geval van crysis 2 vind ik de graphics een grotere aanfluiting aangezien men meer verwachtte na deel 1. De graphics in het geval van DNF vind ik gewoon goed (niet geweldig) maar wat verwacht je na zo'n oude engine ? ik vind het nog knap wat ze eruit hebben weten te persen!

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:25

Gundogan

Rip and tear, until it is done

DeNachtwacht schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:40:
Ook vind ik de game inderdaad veel te veel gescript; waar is de tijd dat je zelf met een kaart door een game moest navigeren?
Als het de oude keycard-A-opent-deur-B-om-vervolgens-keycard-C-te-zoeken-voor-deur-D-gameplay had, zou het waarschijnlijk onverbiddelijk zijn afgebrand als verwarrend, verouderd en tijdrekkend. Schattenjacht kan tegenwoordig alleen in de vorm van vaak nutteloze achievements ;)

@hieronder: de MW2 engine is volgens mij nog ouder (Quake3->CoD2->CoD4), maar MW2 ziet er inderdaad beter uit. En beiden zijn ook verouderd tegenwoordig :p

[ Voor 13% gewijzigd door Gundogan op 11-06-2011 14:38 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:02
tennisbal schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 14:12:
update. Echt een briljant spel, pc versie alles ultra. Vind het er prima uitzien, wat een gezeik over de graphics. Alsof COD mw2 zoveel beter is??
Een kinderhand is snel gevuld. :+
Natuurlijk ziet COD mw2 er beter uit. Als je dat verschil niet kunt zien dan ben je echt aan een bril toe.
Maar dat COD mw2 er beter uit ziet is ook niet gek als je bedenkt dat ze bij Duke Nukem de oude Unreal Engine 2.5 gebruikt hebben. Deze versie komt uit 2003.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Laatst online: 23-07 21:54
Artwido schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 14:36:
[...]

Een kinderhand is snel gevuld. :+
Natuurlijk ziet COD mw2 er beter uit. Als je dat verschil niet kunt zien dan ben je echt aan een bril toe.
Maar dat COD mw2 er beter uit ziet is ook niet gek als je bedenkt dat ze bij Duke Nukem de oude Unreal Engine 2.5 gebruikt hebben. Deze versie komt uit 2003.
Beide engines kunnen ogneveer hetzelfde, het probleem is meer dat de omgeving vrij kaal is gehouden in buiten locaties in DNF. Waar Infinity ward juist gigantisch veel in game assets heeft gebouwt, zit zoveel detaisl in de maps.

Overigens is de IW engine serie natuurlijk wel flink uitgebreid ten opzichte van de Doom3 engine. Die engine was namelijk zeer slecht voor grote en open omgevingen. Waar wel meer ID tech engines destijds mee kampten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

sewer schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 10:16:
[...]
Tja, wat had je er dan van verwacht, 22e eeuwse graphics en gameplay :? :P
Nee doomed space marine (lees: flapdrol), 19e eeuwse gameplay waarvan ik net vertelde dat het veel beter is en dat ze dat - juist omdat ze duidelijk naar de oude fans marketen - voor éééééjjjn keer eens in een hedendaags spel moeten houden.

Afbeeldingslocatie: http://memearchive.net/memerial.net/page/1371.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Sando op 11-06-2011 15:37 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:04
Sando schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 15:37:
[...]

Nee doomed space marine (lees: flapdrol), 19e eeuwse gameplay waarvan ik net vertelde dat het veel beter is en dat ze dat - juist omdat ze duidelijk naar de oude fans marketen - voor éééééjjjn keer eens in een hedendaags spel moeten houden.
19e eeuws :?
Dus je wilt dus toch 20e eeuwse gameplay (tenminste, volgens mij zoek je dat getal :P), maar in je vorige post zit je wel te klagen over lineaire gameplay? En wil je het spel op makkelijk spelen? Bij spellen van de jaren 90 gaat het nou juist om repetiviteit en een eindbaas om de drie levels, dat is nou de hele gameplay :+

En dat is precies waar dit spel om gaat, 100% gescript waar je alles in een lineaire volgorde moet doen, waar je af en toe vast zit omdat je geen idee hebt welke kant je op moet en om de paar levels een irritante eindbaas. 100% Duke Nukem dus _/-\o_ + titties, boobwalls, vibrators, stront om mee te gooien, oneliners en gewoon bruut, zonder dekking te zoeken, kont schoppen

edit:
Bij het plaatje hierboven lijkt het alsof je vroeger alle kanten op kunt, maar in werkelijkheid zijn een aantal gebieden afgesloten door keycards, zodat het toch veel lineairer is dan het lijkt

[ Voor 14% gewijzigd door sewer op 11-06-2011 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

Dawn schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 01:13:
[...]

Ik heb de code ingevuld op Steam, maar Steam geeft aan dat het een invalid code is :/
Toch bedankt though =)
Heb eindelijk het probleem gevonden waarom ik mijn Big Package niet geactiveerd krijg op Steam...
Gamemania heeft mij een X360 code meegegeven i.p.v. een PC code... :/

Aankomende week even een nieuw kaartje halen :)

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:54

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Iemand anders op de pc met hetzelfde?

Als het spel opstart en ik heb Vsync uit gezet dan krijg ik rond de
1200 FPS (nee geen '0' teveel) en hoor ik mijn videokaart een hele
hoge toon produceren.

Heb em snel op Vsync gezet en dan behoudt ie netjes 60fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

ApC_IcE schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 17:58:
Iemand anders op de pc met hetzelfde?

Als het spel opstart en ik heb Vsync uit gezet dan krijg ik rond de
1200 FPS (nee geen '0' teveel) en hoor ik mijn videokaart een hele
hoge toon produceren.

Heb em snel op Vsync gezet en dan behoudt ie netjes 60fps.
misschien de fan die flink gaat draaien aangezien de kaart veel fps staat uit te poepen, maar kan natuurlijk ook n vorm zijn van coil whining.

Maar idd ik krijg hier ook rond de 1200+ fps zonder vsync maar geen rare tonen ofzo. (5870 in dit geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er voor de ps3 ook coole Duke avatars te krijgen zijn? >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bestaudio
  • Laatst online: 22-08-2024

bestaudio

Gnoeeeeeee

euh wait whut

Er zit geen console meer in DNF waarom, ik bedoel ik doe nogal wat settings via de console omdat ze niet in menu's voorkomen, en had Randy niet gezegt ooit dat DNF mod friendly werd? Hoe kun je dan in hemelsnaam de console killen

Slowly getting there, euh wait whut? Slowly?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

bestaudio schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 18:51:
euh wait whut

Er zit geen console meer in DNF waarom, ik bedoel ik doe nogal wat settings via de console omdat ze niet in menu's voorkomen, en had Randy niet gezegt ooit dat DNF mod friendly werd? Hoe kun je dan in hemelsnaam de console killen
dit hebben ze gedaan omdat mensen via de console cheats/custom code konden draaien in de multiplayer.. zal even het officiële antwoord zoeken..

edit: Originally Posted by ChrisF
Hey guys, I talked to the devs.

The console was disabled to prevent exploits and cheating in multiplayer. There were some very nasty things one could do in multiplayer with the console enabled and we couldn't in good conscience allow access to something that had the potential to spoil the multiplayer experience.

That said, we're examining ways to enable the console without impacting the multiplayer gameplay and I'll keep you posted.

[ Voor 32% gewijzigd door D33F op 11-06-2011 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bestaudio
  • Laatst online: 22-08-2024

bestaudio

Gnoeeeeeee

David Regeling schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 19:04:
[...]

dit hebben ze gedaan omdat mensen via de console cheats/custom code konden draaien in de multiplayer.. zal even het officiële antwoord zoeken..
Fair maar maak dan 2 versies, een offline exe en online exe. Dus 1 met en 1 zonder console. Tevens zijn er mogelijkheden te over om cheats/scripts te ondervangen met een beetje goede coding.

Edit, ik heb dat antwoord ook gelezen maar dan nog had ik het liever anders gezien, en met mij vele anderen

[ Voor 10% gewijzigd door bestaudio op 11-06-2011 19:09 ]

Slowly getting there, euh wait whut? Slowly?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Zonet voor een 30 euro bij de MediaMarkt gehaald ^^ Trip down memory lane!

Maar, verdomd, zelfs een World of Warcraft refrence o0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Denk wel dat dit spel vor echte duke fans geweldig is. Ik heb duke3d zo vaak gespeeld vroeger en gisteravond ook weer ff met een vriend multiplayer. Geweldig. Weet iemand of er een leveleditor uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

mja ik hoor zelf de nodige negatieve geluiden over duke nukem forever.. aan 1 kant kan ik het wel snappen aangezien de huidige generatie alles met CoD, Battlefield etc vergelijkt, maar ik ben juist blij dat Duke het weer eens lekker ouderwets doet! maarja kan er ook aan liggen dat ik nog een gamer ben van de oude garde. Maar ikzelf vermaak mij meer dan kostelijk met duke nukem en op een klein aantal minpuntjes doet Duke precies wat ik ervan verwacht had! Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:42
..... Heb de BoS edition bij bol besteld ( 9e, net op tijd, was daarna uitverkocht).
beslist PostNL (voorheen TNT) dat ze vandaag niet gaan leveren ..... wachten tot dindsdag ......
Gelukkig hoor ik nu wel dat Duke fans het spel wel leuk vinden :p

BoS gerelateerde quote: Don't have time to play with myself.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
In come get some modus is het wel een uitdaging, alhoewel het wel frusterend is om sommige stukjes vaak over te moeten doen, vind ik het voor the Duke niet erg. Wel veel WTF momentjes :P

En dan te bedenken dat er nog een "insane" modus is, waarschijnlijk pas te activeren als je hem op come get some modus hebt uitgespeeld.

In in ieder geval wel een uitdaging nu, ben bang dat je erop lagere moeilijksgraad zo doorheen walst.
Mensen die het origineel niet kennen zullen misschien teleurgesteld zijn, maar voor de rest moet het wel een feest van herkenning zijn.

spoiler:
haha, bij Vegas in ruin ligt er een armour pack met verwijzing naar Halo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yippie schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 20:56:
In come get some modus is het wel een uitdaging, alhoewel het wel frusterend is om sommige stukjes vaak over te moeten doen, vind ik het voor the Duke niet erg. Wel veel WTF momentjes :P

En dan te bedenken dat er nog een "insane" modus is, waarschijnlijk pas te activeren als je hem op come get some modus hebt uitgespeeld.

In in ieder geval wel een uitdaging nu, ben bang dat je erop lagere moeilijksgraad zo doorheen walst.
Mensen die het origineel niet kennen zullen misschien teleurgesteld zijn, maar voor de rest moet het wel een feest van herkenning zijn.

spoiler:
Het spel zit vol met verwijzingen naar andere spellen. Ik ben Portal, Half-Life, Team fortress, Halo en nog een paar andere welke ik zo even niet op kom tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Laatst online: 19:54

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Yippie schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 20:56:

spoiler:
spoiler:
Power armor is for pussies
David Regeling schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 18:25:
[...]

misschien de fan die flink gaat draaien aangezien de kaart veel fps staat uit te poepen, maar kan natuurlijk ook n vorm zijn van coil whining.

Maar idd ik krijg hier ook rond de 1200+ fps zonder vsync maar geen rare tonen ofzo. (5870 in dit geval)
Ja het was ook de fan, effe wat ontdoen van iets stof zometeen..
Maar wel slecht in elkaar gezet als je in een menu 1200fps gaat 'poepen' :+

[ Voor 51% gewijzigd door ApC_IcE op 11-06-2011 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 21:01:
[...]

Het spel zit vol met verwijzingen naar andere spellen. Ik ben Portal, Half-Life, Team fortress, Halo en nog een paar andere welke ik zo even niet op kom tegen gekomen.
Volgens mij komt zelfs WoW meermaals voor. "Dammit Leroy" herkende ik in de gauwigheid en volgens mij is er ook nog een kleine referentie naar als je wapens/explosives oppakt. Iets in de trant van "I'm just gonna ninja this".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
Zit net eventjes te spelen, wat me wel tegenvalt is hoe de monsters eruit zien (net als de review op frontpage van tweakers).
Die zijn veel te donker. (terwijl Duke toch cartoonachtig is)
Ook vind ik het spel wel heeeeeel erg lineair en zijn twee wapens wel een beetje jammer.

Voor de rest een hoop fun :)

[ Voor 6% gewijzigd door B_FORCE op 11-06-2011 22:12 ]

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abeltje130
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-03-2024
Ik vind de gameplay & humor wel prima aan dit spel, maar het ziet er niet al te blits meer uit, maar zeker wel moeite van spelen waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekdejong
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:11
David Regeling schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 18:25:
[...]

is gewoon je core die je hoort. als hij onbelast draait, dan kan je hem horen piepen. draai Furmark maar eens. hoor je hem verschillende tonen geven, bij het draaien van de fuzzy donut :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

btw is iemand van jullie al opgevallen dat er soms wel hele sublieme details in duke zitten ?
Zo zie ik bv een klok die gewoon realtime meeloopt met de echte tijd!, etiketten op de blikken (@ duke burger), licht dat je kapot kan en ''mag'' schieten, en het stuk waar wordt gezegt dat je in 5 minuten wordt opgehaald.. dat zijn dus ook echte 5 minuten later dat je daadwerkelijk wordt opgehaald :P ipv dat ze binnen 10 sec naast je staan terwijl ze zeggen 5 minuten zoals in de meeste shooters!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Ok ik geef toe ik was in het begin behoorlijk negatief en ok grafisch is het geen hoogstandje maar ben nu een stuk verder in het spel en begin er toch wel in te komen nu. :P
Zeker het uitpuzzelen hoe je verder moet maakt het interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:04
Heb hem een uurtje geleden uitgespeeld, maar ik vond de tweede helft ook een stuk beter. Sowieso vond ik de levels waarbij je gekrompen was wat minder (zoals met dat speelgoed autootje in het begin). Op het eind had dat gehele gedoe onder water voor mij eigenlijk ook niet gehoeven, vond het ook maar een beetje wazig waar je heen moest.

Maar alles beschouwd heb ik me goed vermaakt, paar keer gelachen ('I expected a monkey' in een van de laatste levels :+) en nu maar hopen dat Gearbox/2K de franchise in leven houdt (en als het even kan binnen 10 jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 21:56

nFo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

Wow wat een goede game! Zoooo lang naar uit gekeken, en precies zoals ik had gehoopt!
"I'm back baby!" Bij het eerst opstarten, toen ik de intro zag.....kippevel! Zo goed, the duke is back!

spoiler:
Na een paar uur spelen kwam ik eindelijk aan in de titty bar, en daar Duke "shake it baby" weer horen zeggen, haha! Het is me alleen nog niet gelukt om geld te geven of in de lucht te gooien zoals dat vroeger kon....iemand die weet hoe dat gaat?

Ik kwam trouwens nog een leuke verwijzing naar American Psycho tegen in the titty bar, op een geld automaat, stond "Feed me a stray cat" op het display.

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er ook Duke Nukem avatars te unlocken zijn voor de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

garagaholic schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 21:34:
[...]

Volgens mij komt zelfs WoW meermaals voor. "Dammit Leroy"
Klopt, Dat was dan ook Private Jenkins ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al guides online voor de Ego items? Ik moet er nog 4 in Titty City maar ik kan niet vinden waar ze liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brederodekater
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-06 17:02
Ik vind het tot nu toe best wel tegenvallen;
  • De AI is onwijs dom; als ik bijvoorbeel in een container sta, dan proberen de Pigcops via de wand naar binnen te lopen.. wat mij brengt op het volgende punt:
  • Soms lopen objecten dwars door elkaar heen. Ik kan bijvoorbeeld een halve Pigcop door een containerwand zien wanneer hij zo stom is er tegenaan te lopen.
  • Ik ben een keer hopeloos vast komen te zitten omdat er een trigger gemist was, waardoor een paar mannetjes een obstakel niet uit de weg ruimde. Na een half uur klooien ging ik maar terug naar een oud checkpoint waarna ik binnen 2 minuten verder kon.
  • De manier waarop je vloeiend door velden zou moeten worden gedirigeerd is soms helemaal niet duidelijk.
  • De graphics & Gameplay zijn totaal niet van deze tijd.
  • Om nog verder aangevuld te worden...
Al met al lijkt het op een haastklus om dit spel af te krijgen & vind ik het eindresultaat tot nu toe niet waardig voor deze grote titel.

Anyway - ik ga maar weer eens verder spelen... dit moet natuurlijk wel uitgespeeld worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
brederodekater schreef op zondag 12 juni 2011 @ 11:18:
  • De manier waarop je vloeiend door velden zou moeten worden gedirigeerd is soms helemaal niet duidelijk.
Dat vind ik juist nog het leukste aan het spel... zelf moeten uitpuzzelen hoe je verder moet. Je zult zien dat daar nog leuke varianten op komen.
Voor de rest ben ik het zeker met je eens. Maar ik moet toegeven de tweede helft van het spel word al wat leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artwido schreef op zondag 12 juni 2011 @ 11:51:
[...]

Dat vind ik juist nog het leukste aan het spel... zelf moeten uitpuzzelen hoe je verder moet. Je zult zien dat daar nog leuke varianten op komen.
Voor de rest ben ik het zeker met je eens. Maar ik moet toegeven de tweede helft van het spel word al wat leuker.
Agreed, en de multiplayer vind ik ook echt vet, zit ook nog een oude map in "Holywood" ^^

Ik hoop dat ze later nog oude mappen bij downloadable content gaan zetten dat zou super zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:40
Nadat ik 2 dagen heb kunnen genieten van DNF, krijg ik sinds gisteren een foutmelding tijdens het opstarten van DNF. Vandaag Windows 7 opnieuw geinstalleerd, daarna DNF ook opnieuw geinstalleerd. Krijg nog steeds onderstaande foutmelding. Iemand een idee?

Afbeeldingslocatie: http://s4.postimage.org/2x33aywf8/foutmelding.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door drpeer_holland op 12-06-2011 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 09:42

Onbekend

...

Welke versie van die DLL heb je?

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
brederodekater schreef op zondag 12 juni 2011 @ 11:18:
  • De AI is onwijs dom; als ik bijvoorbeel in een container sta, dan proberen de Pigcops via de wand naar binnen te lopen.. wat mij brengt op het volgende punt:
  • Soms lopen objecten dwars door elkaar heen. Ik kan bijvoorbeeld een halve Pigcop door een containerwand zien wanneer hij zo stom is er tegenaan te lopen.
  • Ik ben een keer hopeloos vast komen te zitten omdat er een trigger gemist was, waardoor een paar mannetjes een obstakel niet uit de weg ruimde. Na een half uur klooien ging ik maar terug naar een oud checkpoint waarna ik binnen 2 minuten verder kon.
  • De graphics & Gameplay zijn totaal niet van deze tijd.
  • Om nog verder aangevuld te worden...
Al met al lijkt het op een haastklus om dit spel af te krijgen & vind ik het eindresultaat tot nu toe niet waardig voor deze grote titel.

Anyway - ik ga maar weer eens verder spelen... dit moet natuurlijk wel uitgespeeld worden :)
Volgens mij heb je totaal geen idee waar Duke Nukem voor staat. Alles wat je aangeeft zit in Crysis 2 :w

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27
White Dust schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 19:19:
Zonet voor een 30 euro bij de MediaMarkt gehaald ^^ Trip down memory lane!

Maar, verdomd, zelfs een World of Warcraft refrence o0
Welke MM verkoopt hem voor slechts 30 euro???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Hehehe, Power armor is for pussies. Geniaal.

Ik vermaak me prima. Okay, de game is niet perfect, maar je merkt wel aan alles dat je een Duke game speelt.

De ragdoll physics zijn overigens wel erg goed. Beter dan de meeste shooters zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

bram1984 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:38:
Hehehe, Power armor is for pussies. Geniaal.

Ik vermaak me prima. Okay, de game is niet perfect, maar je merkt wel aan alles dat je een Duke game speelt.

De ragdoll physics zijn overigens wel erg goed. Beter dan de meeste shooters zelfs.
Heb toch al meerdere malen gezien dat aliens er nogal vreemd bij lagen of niet helemaal netjes neervielen. Volgens mij een bekend Unreal2 engine fenomeen (heb het al bij andere U2E games gezien).

Voor de rest een iets beneden redelijke game. De Duke elementen en interactie redden de game wel een beetje zodat je toch wel een aardig vermakelijke game hebt, maar de stroeve besturing (op de PC in ieder geval) en matige graphics (zowel techinsch als qua aankleding) maken het zeker geen aanrader.

[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 12-06-2011 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Gundogan schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:55:
[...]

Heb toch al meerdere malen gezien dat aliens er nogal vreemd bij lagen of niet helemaal netjes neervielen. Volgens mij een bekend Unreal2 engine fenomeen (heb het al bij andere U2E games gezien).

Voor de rest een iets beneden redelijke game. De Duke elementen en interactie redden de game wel een beetje zodat je toch wel een aardig vermakelijke game hebt, maar de stroeve besturing (op de PC in ieder geval) en matige graphics (zowel techinsch als qua aankleding) maken het zeker geen aanrader.
stroeve besturing? Dat is echt wel de laatste dingen waar ik last van heb in deze game :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:02
Gundogan schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:55:
[...]

iedereen heeft het over slechte besturing, maar ik heb op de pc (met mouse precision op 1) werkelijk nergens last van, aimed prima zoals alle andere shooters, misschien nog wel beter als CoD, nergens last van zweverigheid/vertraging (wat ik wel bij cod4 heb)

alleen tja, die max 2 guns verneukt eigenlijk mijn hele duke ervaring

edit: zoals hierboven ben ik niet de enige met geen slechte besturing :P

ik heb trouwens een mx518 en ooit een reg bestand gedraaid die mijn besturing van mijn muis verandert zodat je in cs1.6 horizontale en verticale snelheid gelijk hebt.

[ Voor 11% gewijzigd door Dalyxia op 12-06-2011 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik speel ook op de PC en de besturing vind ik echt dik in orde. Lekker simpel en direct.

Ik baal wel een beetje dat ik 'm net weer opstart en dat mijn complete progressie is verdwenen. Kan ook nog nergens cheats vinden. Ik heb nu geen zin om dat hele hotel/casino weer door te klauteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:02
bram1984 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 23:11:
Ik speel ook op de PC en de besturing vind ik echt dik in orde. Lekker simpel en direct.

Ik baal wel een beetje dat ik 'm net weer opstart en dat mijn complete progressie is verdwenen. Kan ook nog nergens cheats vinden. Ik heb nu geen zin om dat hele hotel/casino weer door te klauteren.
hij saved alleen bij bepaalde "checkpoints"

dus je zult er toch doorheen moeten... ach, je kan tenminste met een vibrator spelen

al vind ik hem wel erg hard trillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja, maar ik heb net dik een uur gespeeld tot het moment dat je de Ripper krijgt. Ik kon net alleen kiezen voor een nieuwe campaign. Lijkt me niet helemaal de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Volgens mij is daar een simpele oplossing voor, koop het orgineel.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Verderf schreef op zondag 12 juni 2011 @ 23:08:
[...]

stroeve besturing? Dat is echt wel de laatste dingen waar ik last van heb in deze game :P
En de anderen die dus wel een soepele besturing hebben: hm ik heb hier met alle mouse settings geprobeerd nog steeds een beetje last van muis acceleratie lijkt wel. Zal wel eens op lagere settings proberen en kijken of dat helpt. Maar nog steeds vind ik de besturing van bijvoorbeeld vehicles nou niet echt goed en vaak heb ik ook al gehad dat ik werd tegengehouden door de bekende onzichtbare muren als ik ergens wilde opspringen. Draagt ook bij aan de stroeve ervaring :-(

Ook maar eventjes wat multiplayer gespeeld. Beetje niveau el cheapo shooter helaas, maar net als de singleplayer bij vlagen toch wel stiekem vermakelijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verderf schreef op zondag 12 juni 2011 @ 23:31:
Volgens mij is daar een simpele oplossing voor, koop het orgineel.
Ja, zou het daar aan liggen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Waar ik echt van geniet met dit spel is wel bij het wit-bord... Lekker zelf wat erop tekenen :+ (Zelfs als je een bepaalde "deel" tekent, schreeuwt die gast dat het een briljant plan is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mis nog 2 ego caps in Titty City en 1 in Blowin the dam. Heeft iemand ze wel kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Weer ff verder gespeeld, en ik vermaak me nog steeds best! Nee het is niet het beste spel ooit, maar who cares, het is fun.

Veel leuke verwijzingen ook...

spoiler:
Ik ben bijvoorbeeld het lijk van Isaac Clarke (Dead Space) tegengekomen, waarop Duke zegt "That's one doomed Space marine!" wat dan weer een Doom referentie en een Duke3D referentie in één is... En in de droomsequentie (de Stripclub) staat op een goed moment zo'n Inception-tol te draaien, ook leuk. Idd de power armor quote, en heel in het begin "I don't need no keycard!" en de Leroy Jenkins zaken. Leuk!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
Zo, uitgespeeld :)
Baal er van op easy (normal had ook wel gekund).
Krijg ik geen extra's namelijk :(
Zijn er nog andere veranderingen met hogere niveaus?

Beetje mixed back of feelings over dit spel.
spoiler:
Het einde vond ik bv echt wel heel slap.

Een hoop fun dat zeker (soms echt in een deuk gelezen van het lachen), af en toe wel wat langdradige puzzels en soms wel heel erg voorspelbaar
spoiler:
Zoals laatste dat gedeelte met die hoogwerker waar je de tonnen moet hebben om de kraan omhoog te krijgen. De laatste ton zit natuurlijk weer waar vijanden vandaan komen

Zoals ik al eerder zei, vind ik de monsters veel en veel te donker.
Het is Duke Nukem, dus het mag veel helderder, meer "cartoon" achtig (zoals Duke 3D)
Ze zijn soms ook echt lomp (tegen muren rennen enzo 8)7 )

Al met al zeker wel een voldoende.
Ik ben benieuwd naar de multiplayer (video's), mocht dat helemaal het einde zijn dan koop ik hem :$ ;)

Geen minpunt, maar je krijgt heel erg het gevoel dat het inderdaad een console game is en geen echt PC game. (manier van laden etc)

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanac-ex
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 21:04
Duke does not care about GOTY or release dates.
Daikatana comes to my mind, "Duke's about to make you his bitch",

3$Drealms, Gearbox bedankt voor dit meester werk, Rivella mixed with Beer (en ik neem op de lichte kater nog een slok bier -> press 6 < :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk alle ego caps in Titty City gevonden, nu nog die laatste in Blowin the Dam.

Voor de mensen die er behoefte aan hebben. Hiero een lijstje.

spoiler:
1. Win een spel air hockey, 7-0 hoeft niet maar wie het eerste 7 heeft, heeft gewonnen denk ik.
2, Biljarten, alle ballen in de holes zonder dat de witte bal valt.
3. Basketbal, 1x erin, gewoon veel oefenen of geluk hebben. Neem een paar passen terug.
4. High score met alien abortion. Gewoon meppen.
5. High score met de flipper kast, boven de 100.000 dacht ik.
6. Win een hand met de poker kast.
7. Win een spel met de gokkast.
8. In de WC is er een gloryhole, have fun!
9. In de WC kijk in de spiegel.
10. In de WC pissen in de pisbakken
11. Maak popcorn
12. In kantoor van Duke, porno kijken.
13. Maak een kopie van je reet.
14. Wacht aan het einde van de catwalk tot er een stripper komt en geef haar wat geld, Duke3D!

Ik denk trouwens dat er een bug zit in het spel. Ik weet heel zeker dat ik een van de dingen had gedaan en de andere niet. Het lukte me maar niet om die ene te doen, toen ik dan maar weer alles overnieuw ging doen bleek dat ik die welke ik al eerder had gedaan niet had.

/EDIT:

Er zit zeker een bug in het spel! Bij Titty City had ik 12/14. Ik heb net nog de laatste 2 gevonden want hij gaf 2 ego cap awards. Nu ga ik uit het spel en zi ineens dat ik 13/14 heb.

/EDIT2:

Zeker een bug. Ik heb alle ego caps opnieuw gedaan en hij gaf een ego cap bij iets wat ik al eerder had gedaan. Nu is het wel ineens 14/14.

/EDIT3:

In "The Mighty Foot" Had ik al alle ego caps, maar staat nu ineens op 2/3.

/EDIT4:

Okey deze bug gaat echt te ver. Zoals ik al eerder had gezegd miste ik alleen nog een ego cap in blowin the dam. Omdat The mighty foot ineens op 2/3 stond dacht ik: "doe die even over nieuw". Haal alle ego caps in The mighty foot en ineens krijg ik achievement omdat ik alle ego caps heb.

Als ik dan terug kijk in de chapter slecet dan zie ik dat Titty City weer op 13/14 staat en Bustin the dam op 2/3.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2011 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 21:09
Ik was eerder nogal negatief, maar na een paar uur spelen moet ik erop terug komen. Het is grafisch wat minder, maar acht... zo erg is het ook weer niet. Het is inderdaad wel typisch Duke Nukem, vooral zijn opmerkingen. De verwijzingen naar andere spellen: ook geniaal;

spoiler:
Als je de mijn ingaat bijvoorbeeld: 'A crowbar could come in handy richt now' (of zoiets), vlak voordat je houten planken moet stukslaan, haha.

Gameplay is verderop in het spel ook steeds beter vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 21:09
spoiler:
7-0 moet wel, dan heb je ook een achievement. Duke gaat dan ook juichen.
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 09:40:
Eindelijk alle ego caps in Titty City gevonden, nu nog die laatste in Blowin the Dam.

Voor de mensen die er behoefte aan hebben. Hiero een lijstje.

spoiler:
1. Win een spel air hockey, 7-0 hoeft niet maar wie het eerste 7 heeft, heeft gewonnen denk ik.
2, Biljarten, alle ballen in de holes zonder dat de witte bal valt.
3. Basketbal, 1x erin, gewoon veel oefenen of geluk hebben. Neem een paar passen terug.
4. High score met alien abortion. Gewoon meppen.
5. High score met de flipper kast, boven de 100.000 dacht ik.
6. Win een hand met de poker kast.
7. Win een spel met de gokkast.
8. In de WC is er een gloryhole, have fun!
9. In de WC kijk in de spiegel.
10. In de WC pissen in de pisbakken
11. Maak popcorn
12. In kantoor van Duke, porno kijken.
13. Maak een kopie van je reet.
14. Wacht aan het einde van de catwalk tot er een stripper komt en geef haar wat geld, Duke3D!

Ik denk trouwens dat er een bug zit in het spel. Ik weet heel zeker dat ik een van de dingen had gedaan en de andere niet. Het lukte me maar niet om die ene te doen, toen ik dan maar weer alles overnieuw ging doen bleek dat ik die welke ik al eerder had gedaan niet had.

/EDIT:

Er zit zeker een bug in het spel! Bij Titty City had ik 12/14. Ik heb net nog de laatste 2 gevonden want hij gaf 2 ego cap awards. Nu ga ik uit het spel en zi ineens dat ik 13/14 heb.

/EDIT2:

Zeker een bug. Ik heb alle ego caps opnieuw gedaan en hij gaf een ego cap bij iets wat ik al eerder had gedaan. Nu is het wel ineens 14/14.

/EDIT3:

In "The Mighty Foot" Had ik al alle ego caps, maar staat nu ineens op 2/3.

/EDIT4:

Okey deze bug gaat echt te ver. Zoals ik al eerder had gezegd miste ik alleen nog een ego cap in blowin the dam. Omdat The mighty foot ineens op 2/3 stond dacht ik: "doe die even over nieuw". Haal alle ego caps in The mighty foot en ineens krijg ik achievement omdat ik alle ego caps heb.

Als ik dan terug kijk in de chapter slecet dan zie ik dat Titty City weer op 13/14 staat en Bustin the dam op 2/3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
Veel verwijzingen kende ik niet eens, je ontdekt steeds meer als je dit spel nog eens speelt :P
Op een gegeven moment zingt hij ook:
America, f*ck yeah!
Dit slaat op de film Team America: World Police volgens mij :+

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B_FORCE schreef op maandag 13 juni 2011 @ 13:27:
Veel verwijzingen kende ik niet eens, je ontdekt steeds meer als je dit spel nog eens speelt :P
Op een gegeven moment zingt hij ook:
America, f*ck yeah!
Dit slaat op de film Team America: World Police volgens mij :+
Helemaal aan het begin.
Step 1. ---
Step 2. ---
Step 3. Profit?

Verwijzing naar South Park underpants gnomes. South Park wordt ook door Matt Stone en tray Parker gemaakt.

YouTube: ‪South Park Underpants Gnomes Profit plan‬‏

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2011 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
Inmiddels is er aantal multiplayer videos op youtube te vinden.
Grappig is dat je dus in een aantal oude maps kunt spelen :)
(voor de mensen die benieuwd zijn of ze het spel kopen voor multiplayer)

[ Voor 22% gewijzigd door B_FORCE op 13-06-2011 15:20 ]

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jack Flushell schreef op maandag 13 juni 2011 @ 12:14:
Ik was eerder nogal negatief, maar na een paar uur spelen moet ik erop terug komen. Het is grafisch wat minder, maar acht... zo erg is het ook weer niet. Het is inderdaad wel typisch Duke Nukem, vooral zijn opmerkingen. De verwijzingen naar andere spellen: ook geniaal;

spoiler:
Als je de mijn ingaat bijvoorbeeld: 'A crowbar could come in handy richt now' (of zoiets), vlak voordat je houten planken moet stukslaan, haha.

Gameplay is verderop in het spel ook steeds beter vind ik.
Ik denk ook dat we allemaal een beetje moeten afkicken van eye-candy en flashy graphics en maar weer is terug moeten naar de basis, naar mijn weten vermakelijke gameplay en humor .. veel humor !
Door de roep om altijd maar mooier sneuvelen altijd als eerste originaliteit en vermaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 15:19:
[...]

Ik denk ook dat we allemaal een beetje moeten afkicken van eye-candy en flashy graphics en maar weer is terug moeten naar de basis, naar mijn weten vermakelijke gameplay en humor .. veel humor !
Door de roep om altijd maar mooier sneuvelen altijd als eerste originaliteit en vermaak.
juist

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brederodekater
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-06 17:02
Ik vond de gameplay inderdaad beter worden gedurende het spel.

Alleen een beetje jammer van het simpele einde. Maar goed, ik heb mijzelf twee daagjes goed vermaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
spoiler:
ongelooflijk wat is de queens bitch fucking moeilijk. Speel op hard, slechts 2 keer in de red zonde gekomen maar heb haar tong er nog niet kunnen uit trekken.. iemand tips|?

edit: eerste stuk is easy, stuk met octopussen is erg klote....en als ik hem eindelijk dood heb kan ik z'n tong niet vinden :(

[ Voor 60% gewijzigd door Tennisbal op 13-06-2011 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
spoiler:
[quote]tennisbal schreef op maandag 13 juni 2011 @ 17:15:
[...]

ongelooflijk wat is de queens bitch fucking moeilijk. Speel op hard, slechts 2 keer in de red zonde gekomen maar heb haar tong er nog niet kunnen uit trekken.. iemand tips|?
[/quote]

spoiler:
Heb je haar wel al ten val kunnen brengen zodat je op haar kon springen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Artwido schreef op maandag 13 juni 2011 @ 17:25:
[...]

spoiler:
Heb je haar wel al ten val kunnen brengen zodat je op haar kon springen?
spoiler:
ja 2 keer, probeerde erop te springen, kan haar tong niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
tennisbal schreef op maandag 13 juni 2011 @ 17:26:
[...]

spoiler:
ja 2 keer, probeerde erop te springen, kan haar tong niet vinden
spoiler:
Vreemd. na het springen op haar kop kon ik direct tappen op A (xbox) dat zal op de PC wel de spatiebalk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Artwido schreef op maandag 13 juni 2011 @ 17:32:
[...]

spoiler:
Vreemd. na het springen op haar kop kon ik direct tappen op A (xbox) dat zal op de PC wel de spatiebalk zijn.
spoiler:
met welk wapen/hoe knal je die octopussen neer? Met pipebombs? shotgun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:32
Ik heb een raar probleem bij het spelen van Duke Nukem Forever.

Ik word namelijk misselijk tijdens het spelen van DNF. Ik had dit ook al bij Duke Nukem 3D en Half Life 1+2.

Het begint al na 10 minuutjes. Ik word er zo ziek van en voel me zo slecht dat ik het echt moet afzetten.

Van Half Life weet ik dat het daar om de FoV ging die de oorzaak was.

Ik vind het ontzettend spijtig want ik wil de game gewoon uitspelen. Duke is da man.

Zijn er nog mensen die dit ondervinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
tennisbal schreef op maandag 13 juni 2011 @ 17:39:
[...]

spoiler:
spoiler:
Shotgun gaat makkelijkste vind ik

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
tennisbal schreef op maandag 13 juni 2011 @ 17:39:
[...]

spoiler:
spoiler:
Er ligt een shotgun al voor je klaar. als je naar de linkerhoek loopt waar ook de munitiekist staat daar staan vlak daarvoor tegen de muur een rgp en een shotgun voor je klaar. De rgp heb je zoals je al gemerkt hebt nodig voor de queen en de shotgun gebruik je voor de octopussen en de spin (ja die komt ook nog een keer)
Heb je ook explosieven gegooid tegen die trampoline-achtige plant links in de hoek? Die stuiteren dan richting de queen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
ongelooflijk, vanaf 1430 tot nu bezig om die k***e queens bitch op hard te verslaan, ben ik echt zo slecht :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Laatst online: 22:37
tennisbal schreef op maandag 13 juni 2011 @ 18:01:
ongelooflijk, vanaf 1430 tot nu bezig om die k***e queens bitch op hard te verslaan, ben ik echt zo slecht :'(
Op hard is die bitch moeilijk. Gelukkig had ik hem op normal uitgespeeld, dus heb ik die maar overgeslagen op hard (chapter select) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

tbh vond ik hem hier nog wel meevallen @ hard, misschien n keer of 2 dood gegaan maar heb de bitch toch klein gekregen :P

maar hij was wel een van de pittigere moet ik zeggen..

al bij al nu na 23uur bij de final boss, dus kwa gameplay zitten er meer dan genoeg uurtjes in iig ^^ en wat waren het toch ook een vermakelijke 23uur :o :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
tennisbal schreef op maandag 13 juni 2011 @ 17:15:
spoiler:

edit: eerste stuk is easy, stuk met octopussen is erg klote....en als ik hem eindelijk dood heb kan ik z'n tong niet vinden :(
Ik vond hem op normal echt een eitje, ik vond die vorige eindbaas veel lastiger (die enorme reus in het zandlandschap tussen de auto's met riot gun die je moet neerknallen met RPG).

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
DeNachtwacht schreef op maandag 13 juni 2011 @ 18:40:
[...]

Ik vond hem op normal echt een eitje, ik vond die vorige eindbaas veel lastiger (die enorme reus in het zandlandschap tussen de auto's met riot gun die je moet neerknallen met RPG).
vorige was easy, beetje rondlopen en schieten, deze is kansloos moeilijkj :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Heeft denk ik ook met wat mazzel te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Artwido schreef op maandag 13 juni 2011 @ 19:03:
Heeft denk ik ook met wat mazzel te maken. :)
spoiler:
gewoon achter de bus wachten en rpg's schieten, erg simpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
tennisbal schreef op maandag 13 juni 2011 @ 19:02:
[...]

vorige was easy, beetje rondlopen en schieten, deze is kansloos moeilijkj :)
Neem de riot gun voor de octopussen en de RPG voor de queen. Waste geen tijd aan pipebombs, die gooien lastiger. Ga links bij de weapon crate zitten, hier zit je beschut voor haar attacks. Loop iets naar rechts en gooi een RPG haar richting op zodra de armen open gaan. Duik meteen terug achter de beschutting (dus niet 2x schieten). Wissel direct je wapen naar riot om de komende octopus te killen. Wissel weer terug naar RPG en refill je ammo.

Dit trucje 30x uithalen en je zal zien hoe makkelijk ie is :P

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
tennisbal schreef op maandag 13 juni 2011 @ 18:01:
Anders toch maar een trainer downloaden en aanzetten }) B-) :Y)

Muziekjes in de liften vind ik trouwens zo geniaal :)

spoiler:
Halo masker + armor kom je trouwens vrij in het begin tegen, vlak voordat je met een machinegun op zandzakken allerlei enemies moet uitschakelen

[ Voor 28% gewijzigd door B_FORCE op 13-06-2011 20:02 ]

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
DeNachtwacht schreef op maandag 13 juni 2011 @ 19:47:
[...]

Neem de riot gun voor de octopussen en de RPG voor de queen. Waste geen tijd aan pipebombs, die gooien lastiger. Ga links bij de weapon crate zitten, hier zit je beschut voor haar attacks. Loop iets naar rechts en gooi een RPG haar richting op zodra de armen open gaan. Duik meteen terug achter de beschutting (dus niet 2x schieten). Wissel direct je wapen naar riot om de komende octopus te killen. Wissel weer terug naar RPG en refill je ammo.

of je gooit rechts pipebombs op de trampolines en schiet 5 RPG rockets in 1 go.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

[...]

Kets een pipebomb achter de armen via de trampoline links of rechts en ze is even knock-out. Dan blaas je een 5 RPG-combo haar kant op; tijdens de knock-out fase gaat ze toch niet slaan of spugen.

Doe dit door steeds naar rechts en links te rennen om resp. pipebombs en RPGs bij te vullen.

Dit trucje ~6x herhalen en ze is compleet nokkie, niet vergeten haar tong eruit te roppen (ofzo) anders krijgt ze opeens best veel ego weer terug.

Die stomme spinnen die afentoe aankomen gewoon meteen raketje erop, maakt niet uit als je zelf een beetje pijn hebt, die 21e eeuwse ego-regen (engelse uitspraak) lost dat wel op. Of melee als ze dichtbij zijn. Op het laatst komen wat van die octodingen, 2x railgun erop (rechts te vinden). Die dingen zijn prioriteit 1 want je gaat zo snel dood van ze.

Zwaar klote met een controller, ik wou dat ik m op de pc had :P Maar tijdens de zomeraanbieding van steam pas. :P Wij waren ook een halve middag bezig om pro te worden :P Maar dan kan je wel alsvanouds claimen dat je een Duke Nukem baas weer eens zonder code's hebt gepwnd.

-edit-

Wat Dakreal zei toen ik aan het tiepen was. :P

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

zo jullie hebben hem dus al uitgespeeld. Waar zijn die andere 2 episodes? :9

-O-

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
Ik moet zeggen dat naarmate ik het spel speelde steeds meer plezier er in had en steeds minder de negatieve reacties begreep. Binnenkort maar es de multiplay serieus gaan proberen. Moet nog wel een aantal achievements... Iemand tips om 1.000.000 bij pinball te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:20
Ik ben al die achievements aan het halen echt super lache speel nu het spel bijna geheel 2 keer en toch zit er nog veel grappige dingen in die ik gemist had.
Zoals een companion barrel met hartje en al, en die moet je ook op een plek neer zetten, waarna duke iets over cake zegt haha :D
Zit in de fork lift level waar je hem kan vinden is al grotendeels verklapt in de achievement alleen is de barrel nog wel lastig te vinden.
Owh en drollen gooien is echt fout. Maar de glory hole is denk nog fouter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Haas het aller foutst is nog als je de spoiler tags niet gebruikt.

Heeft iemand nog tips voor de flipperkast? 1.000.000 punten lijkt mij een beetje onmogelijk tenzij er een trucje is.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2011 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Haas82 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 00:02:
Maar de glory hole is denk nog fouter....
Vooral als je weet dat er in dat hokje naast je een man zit te schijten ipv een lekkere dame. Spring maar es omhoog vanaf het toilet dan zie je hem zitten...

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
DeNachtwacht schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 01:34:
[...]

Vooral als je weet dat er in dat hokje naast je een man zit te schijten ipv een lekkere dame. Spring maar es omhoog vanaf het toilet dan zie je hem zitten...
Er worden ook foto's gemaakt. Je ziet de een flitser flitsen uit het hokje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artwido schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 05:05:
[...]

Er worden ook foto's gemaakt. Je ziet de een flitser flitsen uit het hokje.
Dat is de kapotte lamp aan het plafond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
[...]

Haha volgens mij doe jij wel erg moeilijk. Er staan niet voor niets van die trampoline dingen aan de rechterkant, en waarom zou er anders een krat met pipebombs staan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foute baas
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 20:27
Ik ben nu ongeveer halverwege bij dit spel en ik eerlijk gezegd vind ik dit spel geweldig! Het ziet er gedateerd uit maar ik stoor me er niet aan. Ik vind de humor in dit spel gewoon ontzettend leuk. Ook de afwisseling tussen schieten en puzzelen is geweldig. Verder is het natuurlijk pure nostalgie aangezien ik Duke 3D helemaal grijs heb gespeeld.

Eindelijk een shooter die zichzelf niet zo serieus neemt als bijv. de COD serie :D.

spoiler:
Qua humor vind het het stukje briljant dat Duke zijn eigen kont kopieert in de bouwkeet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
dotslasher schreef op maandag 13 juni 2011 @ 17:45:
Ik heb een raar probleem bij het spelen van Duke Nukem Forever.

Ik word namelijk misselijk tijdens het spelen van DNF. Ik had dit ook al bij Duke Nukem 3D en Half Life 1+2.

Het begint al na 10 minuutjes. Ik word er zo ziek van en voel me zo slecht dat ik het echt moet afzetten.

Van Half Life weet ik dat het daar om de FoV ging die de oorzaak was.

Ik vind het ontzettend spijtig want ik wil de game gewoon uitspelen. Duke is da man.

Zijn er nog mensen die dit ondervinden?
Dat heet motion sickness, ik weet helaas niet of fov is aan te passen in DNF.
Motion sickness or kinetosis, also known as travel sickness, is a condition in which a disagreement exists between visually perceived movement and the vestibular system's sense of movement. Depending on the cause it can also be referred to as seasickness, car sickness, simulation sickness or airsickness.[1]
Dizziness, fatigue, and nausea are the most common symptoms of motion sickness.[2] Sopite syndrome in which a person feels fatigue or tiredness is also associated with motion sickness. Nausea in Greek means seasickness (naus means ship).[3][4] If the motion causing nausea is not resolved, the sufferer will frequently vomit. Unlike ordinary sickness, vomiting in motion sickness tends not to relieve the nausea.[1]

[ Voor 35% gewijzigd door Verderf op 14-06-2011 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Ik heb de demo gespeeld, maar ik wacht toch echt tot de Duke in de budget bak ligt.

Ik zal niet ingaan op de graphics, ze zijn misschien niet meer up to date, maar ik wil ze niet slecht noemen, maar beter is gewoon mogelijk.

Ik stoor me gigantisch aan het regenerating HP + 2 wapens max. Het mooi aan de oude Duke was, dat je gewoon kon wisselen tussen je wapen en kon gebruiken wat je het liefst wilde per situatie. Nu ga je me niet vertellen, dat dit gedaan is vanwege consoles. Games zoals Bioshock hebben het ook gedaan, je kan of de Y knop ingedrukt houden, en je wapen uit een "wiel" kiezen, of met de 8 richtingen van de D-Pad. Het hoeft dus geen probleem te zijn. Maar het regenerating health, daar kan ik niet echt omheen. Het doet nogal af aan de moeilijkheid van het spel. Ik mis daarnaast ook de power-ups (Jetpack, Atomic Health, Holo-Duk, etc) die het spel net iets verder de hoogte in wisten te tillen. Ook heb ik geen enkele geheime locatie in de game weten te ontdekken.

Alle oude dingetjes, die Duke Nukem tot een geweldige game maakten, ontbreken. Ja er zit humor in, veel tieten, maar dat is slechts een stukje van. Ik had best wel hoge verwachtingen, die ik iets naar beneden aan had gepast, maar dit valt me gewoon tegen. Ik mis de oude gameplay van vroeger. Ik vind dan deze game ook niet de volle mep waard.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

-

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Nazanir schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 10:57:
Ik heb de demo gespeeld, maar ik wacht toch echt tot de Duke in de budget bak ligt.
Demo is niet representatief.

Ik zal niet ingaan op de graphics, ze zijn misschien niet meer up to date, maar ik wil ze niet slecht noemen, maar beter is gewoon mogelijk.
De graphics zijn gewoon netjes, het is geen realistic shooter, het is een retro run&gun actieshooter.
Ik stoor me gigantisch aan het regenerating HP + 2 wapens max. Het mooi aan de oude Duke was, dat je gewoon kon wisselen tussen je wapen en kon gebruiken wat je het liefst wilde per situatie. Nu ga je me niet vertellen, dat dit gedaan is vanwege consoles. Games zoals Bioshock hebben het ook gedaan, je kan of de Y knop ingedrukt houden, en je wapen uit een "wiel" kiezen, of met de 8 richtingen van de D-Pad. Het hoeft dus geen probleem te zijn. Maar het regenerating health, daar kan ik niet echt omheen. Het doet nogal af aan de moeilijkheid van het spel. Ik mis daarnaast ook de power-ups (Jetpack, Atomic Health, Holo-Duk, etc) die het spel net iets verder de hoogte in wisten te tillen. Ook heb ik geen enkele geheime locatie in de game weten te ontdekken.
De HP regen maakt de g ame makkelijker? Het tegenovergestelde. Je HP bar is nu vele malen fragieler dan als je 100 HP max had. (+armor, +extra max HP). Nu ben je met 1 foutje uitgeschakeld, met max hp en armor had je dat niet.

De 2 weapons max is een mooie toevoeging dat meer diepgang in het spel brengt. Het doet echter wel heel de "run & gun retro shooter á la Duke 3D" teniet ja.
Alle oude dingetjes, die Duke Nukem tot een geweldige game maakten, ontbreken. Ja er zit humor in, veel tieten, maar dat is slechts een stukje van. Ik had best wel hoge verwachtingen, die ik iets naar beneden aan had gepast, maar dit valt me gewoon tegen. Ik mis de oude gameplay van vroeger. Ik vind dan deze game ook niet de volle mep waard.
spoiler:
De "oude" dingetjes, zijn vervangen door nieuwe dingetjes. Racen in een RC wagentje? :-)
Kladden op een whiteboard, met verschillende kleurtjes nota bene!
Iemand willekeurig knock out slaan die ligt te zeiken over je show.
Mini puzzels waarbij je EGO permanent verhoogd wordt. (Zoals de laatste 20kg schijf voor op de barbell vinden om te bankdrukken), of lekker met de gokkast aan de slag!

Een enkel minpuntje:

spoiler:
als je in je mansion in die RC wagen zit en er komen pigs op je af rennen, zodra je ze voorbij bent gereden verdwijnen ze 'spontaan'. Lopen er 4 op je af, rijdt je er voorbij en kijk je onmiddelijk om - geen pig meer te bekennen ??

[ Voor 11% gewijzigd door kaluro2 op 14-06-2011 11:14 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Let op:
Let een beetje op de spoilers: gebruik [spoiler]-tags als je echt belangrijke delen van de verhaallijn plaatst.