Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QinX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:41

QinX

Shai-Hulud

Decrypting game files :D

http://tweakers.net/productreview/user/184256

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
urgh mijn beeld is zwart in game, en geen idee waar het door komt

edit: oh wel windows, wat is dit nou weer :S

[ Voor 26% gewijzigd door Sn0wblind op 10-06-2011 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De game ligt tog pas 14 june in stores?
waarom hebben jullie de game nu al? Of is het de demo waar jullie over praten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:38

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 00:34:
Nee, is de 10e beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
driver probleem gefixed

na een anderhalfuur spelen mijn volgende conclusie. degraphics zijn matig maar passen wel bij de duke sfeer, maar ik vind het buiten level zodra je las vegas in gaat wel tegenvallen zeg. Het mist een beetje de aankleding van de oude duke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackBurn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 19:26

BlackBurn

One Ring To Rule Them All

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 00:34:
In dit opmerkelijke geval is europa voor noord amerika aan de beurt :D

Europa = 10 juni
N-Amerika = 14 juni

Ik hoop hem vandaag ook te ontvangen, nu nog een PC om op te spelen :+

If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 14:42
Ik vind het wel grappig.
Het spel is in nederland voor het "eerst" gepresenteerd, de eerste demo was als eerst in nederland.
En het spel wordt in nederland eerder verkocht dan in amerika.

Is er soms een speciale relatie met nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle babes in DNF zijn gescreencaptured vanaf NL babes ?:P

Nee ontopic, heb halve nacht zitten spelen op de xbox 360 : even een kleine resume.

Mik de schijf in je xbox(in mijn geval ) en start de game op , en je word direct getrakteerd op de eerste update.
Even installeren en gaan.
Inleiding in de chaos duurt mij eigenlijk iets te lang, maar na een 20 minuten krijg je toch je handgun.
Wat me opvalt is het volgende :

Graphics zijn acceptabel, het is geen cod of bf3 maar voor the duke meer dan voldoende.
Interactieviteit , aardig geintergreerd tot nu toe, maar mis een beetje alle rommel uit d3d.
controls zijn redelijk, waar ik me vooral aan erger is het aim down sights bij de handgun, de gun blijft rechts in beeld, en het beeld zelf word ingezoomd, ipv het tegenwoordig gebruikelijkzijnde : gun gaat naar het midden en dat word scherp de rest blurt uit.

Moeilijkheidsgraad is goed, niet te makkelijk niet te moeilijk, mits je hem op let's rock speelt.

Puntje van ergernis : als je lift deuren open moet doen ( en dat zijn er nogal wat in het begin) moet je op x drukken om je handen er tussen te zetten , en dan als een malle op a rammen om de deur open te wrikken, 2x is leuk maar 20x word vervelend!!!!

Ben nog geen stripper tegengekomen, alleen die 2 schapen als duke de game zelf zit te spelen en een dame die zegt dat je een handtekening wil op een "very special place".

Tot nu toe heb ik me er goed mee vermaakt, technisch niet top, verre van zelfs, maar de fun uit d3d is terug, en daar gaat het mij om.

HAIL TO THE KING BABY

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2011 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:02
Heb gisteravond weer een paar levels gespeeld omdat je toch hoopt dat het toch nog leuk gaat worden maar helaas... het blijft saai. Als je dan even lekker objecten kan stuk schieten of zo maar ook dat kan niet.

Dat ze na 12 jaar met zo iets durven te komen. Echt jammer omdat zoveel mensen er naar uit gekeken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Artwido schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 08:31:
Heb gisteravond weer een paar levels gespeeld omdat je toch hoopt dat het toch nog leuk gaat worden maar helaas... het blijft saai. Als je dan even lekker objecten kan stuk schieten of zo maar ook dat kan niet.

Dat ze na 12 jaar met zo iets durven te komen. Echt jammer omdat zoveel mensen er naar uit gekeken hebben.
Dat kun je ook wel verwachten van een game die zo lang op zich heeft laten wachten. Hoe vaak hebben ze de engine wel niet weer aangepast? Als het een beetje goed verkoopt hebben ze misschien in Q2 2013 wel een echt goede opvolger klaarliggen met een frostbite 3.0 engine ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Laatst online: 26-08 13:51
Ik heb er al een paar uur opzitten PC versie (steam dus vanaf 12 uur vannacht) maar vind het eigenlijk uiteindelijk allemaal wel werken en is het toch een Duke game. Ik ben er iig blij mee. Maar ik heb mijn verwachtings patroon ook wel een beetje aangepast :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat iedereen hem eigenlijk gewoon moet kopen, ook al is de game niet ju van het.
12 jaar ontwikkeling, bijna nooit uitgekomen, cult status, en leuk om het nageslacht te vertellen.
Wie weet word een mint exemplaar ooit nog eens dikke knaken waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Laatst online: 22:02
mickjuh schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 08:43:
[...]

Dat kun je ook wel verwachten van een game die zo lang op zich heeft laten wachten. Hoe vaak hebben ze de engine wel niet weer aangepast? Als het een beetje goed verkoopt hebben ze misschien in Q2 2013 wel een echt goede opvolger klaarliggen met een frostbite 3.0 engine ;)
Het is gewoon de Unreal engine. En aangezien ik vroegah zelf veel levels heb gemaakt met de UEd herken ik de structuur en de elementen.Daar hebben ze niets of nauwelijks iets aan aangepast hoor.
Maar als je zoals sommige al aangeven je verwachtings patroon laag houd dan valt het misschien wel mee. :P
Ik ben in ieder geval teleurgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
DCG909 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 08:20:
Ik vind het wel grappig.
Het spel is in nederland voor het "eerst" gepresenteerd, de eerste demo was als eerst in nederland.
En het spel wordt in nederland eerder verkocht dan in amerika.

Is er soms een speciale relatie met nederland?
Hij is voor het eerst op PAX(Penny Arcade eXpo) gepresenteerd. Maar daarna wel als eerste in Nederland op de firstlook. Maar toen zei Randy wel dat hij verrast was over de populariteit van de Duke in NL.

@ps3player idd, haters keep hating! :P. Ik heb er wel plezier mee :P. Afgelopen 2 jaar DN3D vanilla twee keer compleet uitgespeeld. Dus dan is DNF zeker welkom!

[ Voor 20% gewijzigd door CR35 op 10-06-2011 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artwido schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 08:56:
[...]

Het is gewoon de Unreal engine. En aangezien ik vroegah zelf veel levels heb gemaakt met de UEd herken ik de structuur en de elementen.Daar hebben ze niets of nauwelijks iets aan aangepast hoor.
Maar als je zoals sommige al aangeven je verwachtings patroon laag houd dan valt het misschien wel mee. :P
Ik ben in ieder geval teleurgesteld.
Dat is inmiddels duidelijk dat je teleurgesteld bent :)
Step over it and move on :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:21

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
CR35 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 08:49:
Ik heb er al een paar uur opzitten PC versie (steam dus vanaf 12 uur vannacht) maar vind het eigenlijk uiteindelijk allemaal wel werken en is het toch een Duke game. Ik ben er iig blij mee. Maar ik heb mijn verwachtings patroon ook wel een beetje aangepast :P.
Hoe zit het met de controls? Er waren nogal wat geruchten dat ook op de pc de besturing niet lekker was.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackBurn

BlackBurn

Overigens waar ik wel benieuwd naar ben, vroeger had je de geniale Build (level) editor, is er voor DNF ook een level editor meegeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Nou, mijn 360 Balls of Steel editie komt vanmiddag aan. Jammer dat ik op mijn werk zit, maar goed, morgen heb ik 'm dus zeker. Ik heb er geen torenhoge verwachtingen van (komop, een game met zo'n historische ontwikkelingscyclus, daar MOET zowat wel het een en ander aan mankeren) maar het is de Duke. Ik moet dit spel hebben, alleen al voor de nostalgie.

De demo heb ik wel gespeeld, en vooral qua technische volwassenheid viel die me wat tegen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
DeNachtwacht schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:15:
[...]

Hoe zit het met de controls? Er waren nogal wat geruchten dat ook op de pc de besturing niet lekker was.
Ik vind de controls wel goed, reageert direct en voelt soepel aan als een moderne shooter. Het enige probleem wat ik zie zijn de verouderde physics(soms dan, soms is het ook wel goed) en de inconsistentie in kwaliteit van de graphics en gameplayelementen. Sommige dingen voelen up to date aan, maar sommige ook redelijk verouderd en de graphics verschilt nogal. Maar daar moet je maar door heen kijken vind ik :P.

Wapens wisselen is wel wennen, wil nog steeds op 5 voor rocketlauncher drukken en 3 voor shotgun, 4 voor ripper etc(ondanks dat je twee wapens bij je hebt :P, maar dat went!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Niet dat ik zo kan zien, hopelijk doen ze nog mod tools in een later proces, maar ik vrees van niet.
BlackBurn schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:17:
Overigens waar ik wel benieuwd naar ben, vroeger had je de geniale Build (level) editor, is er voor DNF ook een level editor meegeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

BlackBurn schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:17:
Gezien de game met de Unreal Engine gemaakt is kunnen volgens mij de maps gemaakt worden met UnrealEd. Ik kan me herinneren dat tijdens een interview met Gearbox gezegd was dat er iets van uitkomt.. Wanneer en hoe niet volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Klopt het dat de PC versie een update heeft van 6,6 GB? 8)7 |:(

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Mouse_NL schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:45:
Nee dan download je hele spel. ff local files deleten en opnieuw vanaf cd installatie starten. Dan gaat et goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:50

Cyphax

Moderator LNX
Mouse_NL schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:45:
Dat lijkt me heel erg sterk, dat zal zo'n beetje de hele game zijn...

De review van Paul is duidelijk: het is waarschijnlijk het meest leuk voor fans van D3D. Het minpunt van de gedateerde graphics negeer ik voor mezelf, dat kan me namelijk geen bal schelen. Ik ben nu pas bezig met Half-Life 2 en ik vind het er prachtig uitzien, het laatste waar ik me aan ga zitten ergeren bij zo'n game is de graphics. Heb ik even mazzel. :)

Gewoon hersenloos vermaak, dat is ongeveer waar het op neer komt. En dat is fine with me. :)

Het valt wel een beetje op dat de wapenlimiet door Paul niet als groot minpunt wordt beschouwd. Ik vermoed dat het op papier veel ergerlijker klinkt dan het in de praktijk zal zijn. Ze hebben de game er ongetwijfeld op ingericht, het is niet alsof je D3D speelt maar dan met een limiet van 2 wapens, waar dat helemaal niet in zou passen.

[ Voor 18% gewijzigd door Cyphax op 10-06-2011 09:50 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

CR35 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 08:49:
Same here. Grafisch vind ik het ook nog best wel meevallen. Prima als tussendoortje.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
CR35 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:48:
[...]

Nee dan download je hele spel. ff local files deleten en opnieuw vanaf cd installatie starten. Dan gaat et goed.
De vraag is naar aanleiding van een comentaar bij een youtube filmpje .... wellicht dat die amerikanen bepaalde dingen niet mogen zien dus het hele spel wordt overschreven LOL

ik citeer van af YT: (krachttermen even weggelaten)

PACK OF @@@@... To play the PC version first you need to download the 6.6GB "update" before installing.... @@@@?? I paid for the DVD and then they make me use up 6.6GB of bandwidth!!! COMMON!! This is @@@@@ in the head....

No where in the install requirements does it say you need 6.6GB of net download before it even installs!!!

@@@@@!!!!!
hf47hg4wjg89aw 53 minuten geleden

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Mouse_NL schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:09:
[...]

De vraag is naar aanleiding van een comentaar bij een youtube filmpje .... wellicht dat die amerikanen bepaalde dingen niet mogen zien dus het hele spel wordt overschreven LOL

ik citeer van af YT: (krachttermen even weggelaten)

PACK OF @@@@... To play the PC version first you need to download the 6.6GB "update" before installing.... @@@@?? I paid for the DVD and then they make me use up 6.6GB of bandwidth!!! COMMON!! This is @@@@@ in the head....

No where in the install requirements does it say you need 6.6GB of net download before it even installs!!!

@@@@@!!!!!
hf47hg4wjg89aw 53 minuten geleden

:D
Nou dat was dus hier in Europa niet het geval. Maar ik denk dat hij het ook verkeerd heeft gedaan. Ik ken ook wel mensen die hetzelfde met Black Ops en andere steamworks spellen hebben ervaren. Het proces kan verstoord worden en dan wordt de DVD genegeerd en lijkt het alsof je een update ter grote van het spel moet downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:40

vectormatic

Warlock of the doorlock

Net ook even naar de gamemania gelopen (ik ben ook zo'n bastard die twee minuten lopen van de gamemania werkt), en de Duke voor de xbox gehaald. Kreeg er ook een kaartje bij met een unlockcode voor Duke's big package, volgens de kaart extra health, een big heads mod en extra ingame t-shirts, toch wel grappig (vooral die bighead mod denk ik).

Vanavond lekker op de bank met een pizza er bij Duke-en dus

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat deze game een nieuw soort genre is.
First person modern classic retro shooter.

nog effe wachten totdat de prijs wat lager is en dan haal ik de game ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
vectormatic schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:52:
Net ook even naar de gamemania gelopen (ik ben ook zo'n bastard die twee minuten lopen van de gamemania werkt), en de Duke voor de xbox gehaald. Kreeg er ook een kaartje bij met een unlockcode voor Duke's big package, volgens de kaart extra health, een big heads mod en extra ingame t-shirts, toch wel grappig (vooral die bighead mod denk ik).

Vanavond lekker op de bank met een pizza er bij Duke-en dus
Gamemania Zaandam toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Iemand a in game footage gemaakt? Laat het weten ... de VS kan ons deze keer niet voor zijn op youtube dus ook hier heeft Eurpa een primeur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Voor wie hem nog moet kopen.

Getgamesgo heeft de game voor £22.49, wat net iets meer dan 25 euro is. (gewoon pond kiezen rechtsboven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:37
Na een paar uur wordt het best een goed spelletje. Alleen de claim van datg het 16 uur aan SP b evat klopt echt niet. Ben al bijna bij het laatste level :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Pheace schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:59:

Getgamesgo heeft de game voor £22.49, wat net iets meer dan 25 euro is. (gewoon pond kiezen rechtsboven)
in euro's is het 37,49 (ex. verzend) wat zijn de ervaringen met deze leverancier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Mouse_NL schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 12:06:
[...]

in euro's is het 37,49 (ex. verzend) wat zijn de ervaringen met deze leverancier?
Zoals ik al zei, gewoon in pond veranderen bovenaan, dat kan bij deze, en het is digitaal, dus je krijgt gewoon een key voor Steam die je dan inplugt bij steam en dan kan je daar downloaden :)

Ik heb het zelf destijds met Just Cause 2 gedaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Pheace op 10-06-2011 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 05:25

Pubbert

random gestoord

Ik heb hem vanmorgen ook via Steam gedownload, echter heb ik flink wat grafische issues:

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/ixrqqf.jpg

Meer mensen hier last van?

Heb Steam mn videodriver laten checken, deze is up2date.

VGA is een HD5770, OS Windows 7 x64.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:51

Vrijdag

De Zwarte

Thund3r schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 12:36:
Ik heb hem vanmorgen ook via Steam gedownload, echter heb ik flink wat grafische issues:

[afbeelding]

Dat lijkt wel op die clipping die je vroeger kreeg als je no_clip deed en je ging te ver buiten het level. (met Doom had je dat bijvoorbeeld heel sterk)

Eigenlijk best wel old skool :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL

[afbeelding]

Dit kreeg ik vroeger als mijn videokaart net niet compatible was .... heb je misschien geen us driver ipv Europese? 64 bit drivers gedl? En even kijken of je directx ook goed staat. maybe ergens een update van win 7 gemist. Dit bekeek ik vroeger meestal. en aangezien het een beetje retro is zou het in die hoek kunnen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Laatst online: 23:40
Een korte review/eerste impressie van het spel (incl. filmpje):
http://uk.pc.ign.com/articles/117/1175194p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar multiplayer :P

Dat bepaald voor mij met name de levensduur.
(zo speel ik met regelmaat Half-Life 2 mods)

[ Voor 47% gewijzigd door B_FORCE op 10-06-2011 13:14 ]

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackBurn

BlackBurn

B_FORCE schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:11:

Ja idd, het zou ook gaaf zijn als je elkaar weer kunt uitschelden zoals in DN3D, m.b.v. ALT F1-F8 geloof ik zo uit mijn hoofd ;-)

Your face, your ass, what's the difference :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Laatst online: 22:37
B_FORCE schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:11:

multiplayer is best leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanac-ex
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 21:04

[afbeelding]

10.15b Hotfix schijnt dit op te lossen
http://support.amd.com/us...MDCatalyst115ahotfix.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Thund3r .

Laat je ati de smoothvision afhandelen zeker.
Ik krijg dat dan nl ook.

Leuke game is het geworden.Best wel het vervolg op DN3d.
Een aldult shooters is het niet.
Als ze de taal aangepast hadden dan had het geen pegi 18+ hoeven wezen.
Een 12+ had dan ook gekunt.
Het lijkt op prey,doom3,quake 4.
De game loopt gewoon soepel op Ultra met een o.c E1500 @3Ghz /3 Gb ddr2-800Mhz ,Ati 5670 1Gbddr5.
Wel wat aangepast in de ati catalist want de laatste insteling waarop ik singularity(ook een ureal game)speel werkten niet voor DNF.
Ze hebben wel hun best gedaan om erwat van te maken met de unreal engine.
The Ball ,Saw of Singularity zien er minder goed uit.
Hoewel Singularity wel mooi momenten heeft,is het algeheel minder mooi als in DNF.

Duke is back,forever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:01
Bah, vond er niets aan, grafisch echt ver ondermaats (tja, 12 jaar..). De humor is aardig, maar de stem van Duke is gewoon niet meer dezelfde als die van vroeger, dat is jammer.. Het spel is op normal al super makkelijk uit te spelen (dus ik weet niet waar de review van t.net het over had?), veel te lineair, saaie herhalingen (deuren telkens open moeten spatiebalken) etc...

Nee, gemiste kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

MoiZie schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:27:
De humor is aardig, maar de stem van Duke is gewoon niet meer dezelfde als die van vroeger, dat is jammer..
Ik meen toch in de t.net review te hebben gelezen dat ze de zelfde stemacteur hebben kunnen strikken, misschien dat het wat anders klinkt omdat er minder zware lossy compressie overheen zit dan in d3d?

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
vectormatic schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:02:
[...]

Ik meen toch in de t.net review te hebben gelezen dat ze de zelfde stemacteur hebben kunnen strikken, misschien dat het wat anders klinkt omdat er minder zware lossy compressie overheen zit dan in d3d?
Is idd dezelfde. Staat een filmpje van op Gametrailers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Hij klinkt ook gewoon precies hetzelfde hoor, hij is alleen wat ouder geworden ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Dus klinkt hij niet hetzelfde :P De sfeer is er toch anders door. Hij klinkt als een oude opa.

[ Voor 18% gewijzigd door MoiZie op 10-06-2011 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Bah, vond er niets aan, grafisch echt ver ondermaats (tja, 12 jaar..). De humor is aardig, maar de stem van Duke is gewoon niet meer dezelfde als die van vroeger, dat is jammer.. Het spel is op normal al super makkelijk uit te spelen (dus ik weet niet waar de review van t.net het over had?), veel te lineair, saaie herhalingen (deuren telkens open moeten spatiebalken) etc...

Nee, gemiste kans.
Doe je hem al in e verkoop? welke versie?

Ik mag wel aannemen dat je de demo of gespeeld of gezien hebt?
de stem hoort bij de DN serie vet retro ...... ik wil hem niet voor e release prijs kopen omdat ik vindt dat er te weinig in zit tegen deze prijs. Oude wijn nieuwe zak en dan weer uitmelken ...... dat is wat mij hekelt. Niet het spel op zich want DN heb ik allemaal gespeeld.

[ Voor 23% gewijzigd door Mouse_NL op 10-06-2011 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 10:35

Shunt

Boe

Nee, gemiste kans.
Voor zover ik weet moet je in Duke3D toch ook die deuren steeds open spatiebalken en de stem is gewoon de zelfde acteur alleen nu zijn de stemmetjes in Hoge kwaliteit opgenomen ipv de gare compressie van 12 jaar geleden. Qua gameplay kan ik niet veel zeggen heb slechts een paar minuten gespeeld tot nu.
Mouse_NL schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:19:
[...]

Doe je hem al in e verkoop? welke versie?

Ik mag wel aannemen dat je de demo of gespeeld of gezien hebt?
de stem hoort bij de DN serie vet retro ...... ik wil hem niet voor e release prijs kopen omdat ik vindt dat er te weinig in zit tegen deze prijs. Oude wijn nieuwe zak en dan weer uitmelken ...... dat is wat mij hekelt. Niet het spel op zich want DN heb ik allemaal gespeeld.
uitmelken ? dat spel heeft waarschijnlijk een veelvoud van wat het ooit gaat opbrengen gekost in de ontwikkeling fase.

[ Voor 27% gewijzigd door Shunt op 10-06-2011 15:33 ]

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 09:42
nou ik heb net de eerste paar levels gespeeld en ik vind hem echt onwijs cool. Lekker old school schieten zonder gezeik. Ook nog even de multiplayer geprobeerd die is ook leuk vooral de shrink gun is lachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Laatst online: 21-04-2018
Haha singleplayer is briljant, net eerste level gespeeld. Enorme narcist die duke. geweldig. Multiplayer wel erg unreal tournement gevoel, maar slechts 5 min. getest. Microfoons van spelers waren erg irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

MoiZie schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:14:
Dus klinkt hij niet hetzelfde :P De sfeer is er toch anders door. Hij klinkt als een oude opa.
Met de stem ben ik het echt niet eens. De stem is wel lichtelijk veranderd, maar de kwaliteit is ook een stuk hoger dus hoor je alles beter. Verder klinkt het nog echt duidelijk als Duke.

Overigens speelt het spel heerlijk weg, het voelt en speelt gewoon prima. Grafisch voldoet het mij prima en het draait ook zeer soepel hier. De oneliners gecombineerd met ouderwets schieten vind ik nog steeds een prima combinatie. Come get some speel ik trouwens wel op, als iemand op minder dan dat speelt mag je wel opnieuw beginnen op hard wil je kunnen zeggen dat je DNF gespeeld hebt :P

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
tennisbal schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 17:08:
Haha singleplayer is briljant, net eerste level gespeeld. Enorme narcist die duke. geweldig. Multiplayer wel erg unreal tournement gevoel, maar slechts 5 min. getest. Microfoons van spelers waren erg irritant...
Erg irritant, kon geen optie vinden om te muten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Shunt schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:32:
[...]

Voor zover ik weet moet je in Duke3D toch ook die deuren steeds open spatiebalken en de stem is gewoon de zelfde acteur alleen nu zijn de stemmetjes in Hoge kwaliteit opgenomen ipv de gare compressie van 12 jaar geleden. Qua gameplay kan ik niet veel zeggen heb slechts een paar minuten gespeeld tot nu.
Ja, maar je moet niet bij elke deur 20 x op de spatiebalk rammen om een deur open te krijgen. Geef mij dan maar de puzzels naar de keycards...

En de gare compressie van 12 jaar geleden was imho sfeervoller voor dit spel, hij klinkt gewoon echt oud nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Pheace schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:59:

Maar na het invullen van je adres verandert het gewoon weer naar €37.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Laatst online: 23:06
Sando schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 18:31:
[...]

Ik kwam voor de gelegenheid uit de UK en heb mijn steam code al ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Laatst online: 14-09 05:25

Pubbert

random gestoord

Hmm, downloadlinks zijn down, werkten ze vanmiddag bij jou nog?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een uurtje gespeeld op mijn PS3 en de graphics zijn wel opvallend veel slechter dan de demo op de PC, te verwachten natuurlijk, maar hier lijkt het verschil tussen pc & console groter dan bij andere titels.

Verder zie ik inderdaad een hoop wazige textures enzo, maar stoor me er niet aan, de gameplay is erg leuk, en best pittig. Met een RC car rijden, IN een RC car rijden, klein worden, pinballen, popcorn maken et. Ik ben fan van een hoge interactiviteit in shooters, Destijds is Duke Nukem 3d (de shareware) een behoorlijke obsessie geweest, evenals Shadow Warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Sando schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 18:31:
[...]

Excuses dan, lijkt dat het niet meer werkt. Hoewel je neem ik aan ook gewoon een UK adres in zou kunnen vullen, het is niet alsof het opgestuurd hoeft te worden anyway.

Edit: Ah, wat Slaatjebla inderdaad zei :)

[ Voor 5% gewijzigd door Pheace op 10-06-2011 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Laatst online: 21:04
Iemand al gezien dat je in het allerbegin een drol uit de wc kan pakken en daarmee gooien? 8)7 Heb even gespeeld tot 'the lady killer part 3', maar tot nu toe is ie precies zoals ik het gehoopt had.

Maar het ligt er natuurlijk aan wat je ervan verwacht, dit is gewoon vergelijkbaar met het oude spel, maar dan met betere graphics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Laatst online: 21-04-2018
vind het best pittig. Speel uiteraard come get some. Ben nu bij het megaruimteschip die ik neer moet knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

SlaadjeBla schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 18:42:
[...]

Ik kwam voor de gelegenheid uit de UK en heb mijn steam code al ontvangen.
Gewoon iets ge-google-maps'ed?
Anyway, ik meende eens gehoord te hebben dat bij dergelijke grapjes je steam account geblocked kan worden. ?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Sando schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:03:
[...]

Anyway, ik meende eens gehoord te hebben dat bij dergelijke grapjes je steam account geblocked kan worden. ?
Dat ging om accounts die keys gekocht hadden van keyshops die keys uit singapore of iets dergelijks verkochten. Met een UK key gaat er echt niks gebeuren, die zijn hetzelfde als de rest van Europa op zijn minst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
Sando schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:03:
[...]

Ik heb alleen land in United Kingdom veranderd en de rest laten staan. Vervolgens kreeg ik de steamcode gemaild.

Steam weet niet hoe ik aan die code gekomen ben, dus ik zie niet hoe zij mijn account zouden moeten blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Thund3r schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 18:43:
Hmm, downloadlinks zijn down, werkten ze vanmiddag bij jou nog?
Deze fix doet het bij mij in ieder geval niet. Moet wel zeggen dat de gehele feel van de game gewoon "niet af" is. Lange laadtijden, schokkerige filmpjes en menu-animaties en sprites die niet goed zitten enzo, op een systeem dat het prima aan zou moeten kunnen. Dan kunnen nog zoveel lieve woorden worden gesproken over Gearbox, maar voor 50 euro moet je gewoon een goed spel leveren en geen houtje-touwtje werk.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

Ik heb vandaag mijn BoS editie opgehaald in Eindhoven, eventjes kunnen spelen maar heb er tot zover nog niets over op te merken. Hij speelt lekker weg, laat ik het daar op houden.

Alleen heb ik tevens een "Duke's Big Package" kaart gekregen voor extra's, ik zie alleen niet hoe ik deze op de PC versie moet activeren :/

De kaart zegt het volgende:
- start de game
- kies "extra's" uit het menu
- kras de laag weg
- vul de code in
... profit!

Maar laat ik nu de optie "extra's" al niet kunnen vinden in het menu -_-' Iemand die mij het verhelderende antwoord kan geven? Alvast bedankt =)

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

In de xbox versie kan ik die "extra's" optie ook niet vinden.

Nog een teleurstelling trouwens, het lijkt er op dat je alle dingen in je "Digs" alleen kan unlocken via online-play, laat ik nou eens geen xbox live gold hebben (en als ik het had, ging ik geen uren online spelen, daar heb ik de tijd en skills niet voor)

Overigens vind ik em nog best pittig, zelfs op easy, maar ik denk dat dat meer met mijn console-fps-kunsten te maken heeft dan het spel, die pig-cops zijn gewoon net te snel. Op de pc zou het geen probleem zijn geweest.

Er zit best een berg goeie humor in, maar de gameplay zelf op de xbox loopt voor mij net niet lekker genoeg, en er zitten best wat schoonheidsfoutjes in, al met al ben ik niet echt razend enthousiast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Wie van de PC gamers met een Radeon in de 48xx serie ervaren ook performance problemen? Het spel draait echt bagger, constante lag en vertraging lijkt het wel, het loopt totaal niet soepel. Dikke driver problemen lijkt me, voor zover ik het kan nagaan gaat Catalyst 10.6 dit fixen maar tot nu toe vind ik het echt bagger werken allemaal. Sorry dat ik het zeg maar Starcraft 2 ziet er 10x strakker uit en draait toch veel soepeler op dit systeem. Nee, tot nu toe heb ik echt spijt van de aankoop...

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 09:52

D33F

Tweelingtemmer

heb hier ook af en toe problemen met mijn 5870 maar lijkt een bug in de powerplay functie van AMD, want op sommige momenten zag ik dat de kaart maar @ 600mhz core stond te draaien terwijl hij gewoon op 850mhz moet draaien.

Verder vraag ik mij ook af waarom wij DTS,dolby logo's aan het begin te zien krijgen terwijl het spel zelf gewoon in STEREO is ??

Aan mijn audio setup ligt het niet want bij een DTS film krijg ik ook netjes DTS geluid @ 96Khz @24bit in 5.1
audiosetup (Z5500 + alc 889a deze bezit dolby digital live en DTS connect)

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

SlaadjeBla schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:20:
[...]

Ik heb alleen land in United Kingdom veranderd en de rest laten staan. Vervolgens kreeg ik de steamcode gemaild.
We cannot accept PayPal as a method of payment for this product.
Moet met credit card. :(

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De game ziet er best goed uit, heb alles op max/ultra, 2560x1600 en speeld gewoon smooth. Dus qua performance had ik veel minder verwacht, verder is de gameplay zo slecht nog niet:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

ik moet zelf zeggen dat ik zeer content ben over de gameplay! het geeft mij in ieder geval echt weer dat Duke3D gevoel alleen dan geupdate/ in het kwadraat. Tot nu toe helemaal geen spijt van mijn aankoop ^^ (ben nu btw @ lady killer part3)

wel vind ik dat er nog flink aan de multiplayer mag worden gesleuteld want dat LAGT toch op sommige momenten heftig en ook de server browser is traag als maar wat!

maar het belangrijkste is: The Duke is BACK! after all these years!

[ Voor 8% gewijzigd door D33F op 10-06-2011 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
W00t!! Ik kon me niet langer beheersen en hem toch maar full price op Steam gekocht. Ik dacht, dat wordt niks, downloaden op vrijdagavond na zo'n release. Maar hij komt toch binnenhuppelen met een mb of 4,5 per seconde, straks toch lekker spelen.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Hoe knal je dat vliegende ding af bij de lady killer part 3? die heeft geen health balkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

EvaluationCopy schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 22:06:
W00t!! Ik kon me niet langer beheersen en hem toch maar full price op Steam gekocht. Ik dacht, dat wordt niks, downloaden op vrijdagavond na zo'n release. Maar hij komt toch binnenhuppelen met een mb of 4,5 per seconde, straks toch lekker spelen.
geen verkeerde beslissing imho :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Vandaag toch ook kunnen beginnen (bij de buren bezorgd!) en ik moet zeggen... I like it. De demo stelde me teleur maar ik denk dat de verwachtingen die ik daardoor had ervoor zorgen dat ik dit toch wel vet vind. Bovendien vind ik wat ik tot nog toe heb gespeeld qua levels ook al beter dan de demo, ik denk dat het woestijndeel gewoon niet zo slim gekozen was...

Het voelt als Duke. Het voelt (en ziet eruit) als een spel van 10 jaar oud. Maar dat boeit mij niet!

Ze strooien overgens wel met achievements, ik had er al 3 na 10 minuten spelen ofzo :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

eppie schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 22:09:
Hoe knal je dat vliegende ding af bij de lady killer part 3? die heeft geen health balkje?
cover zoeken en blijven schieten ;) duurde bij mij ook ff en met die trip mines kun je ook leuke dingen uitvoeren 8) :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

/ trekt zich nog een biertje open over onder het spelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

David Regeling schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 21:56:
maar het belangrijkste is: The Duke is BACK! after all these years!
sluit ik me bij aan,

nog niet veel gezien van de game maar de 1e indruk is errug positief; scheve humor, leuke one-liners, grappige verwijzigen naar andere events etc. goed, duurde allemaal wel een tijdje maar de sfeer van de game hebben ze goed weten over te brengen in deze release

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eppie schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 22:09:
Bedoel je de assualt commander? Gewoon strafen en blijven schieten, 8 of 10 schoten met de shotgun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:26
Voor die Duke's Big Package code,

Snapte er zelf ook geen hol van, maar na wat googlen las ik dat je hem gewoon bij "activeer een product" in steam moet gebruiken. Voor de Xbox blijkbaar bij "Redeem a code" in Xbox Live menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 21:09
Nu 2 uur gespeeld. Had mijn verwachtingen niet hoog, maar oh oh oh wat een slechte graphics... Half-Life 2 (2004, bijna 7 jaar terug) is vele malen beter. IMHO is het zelfs zo slecht dat het gewoon opgepoetste graphics uit D3D zijn met fysics die er iets op vooruit zijn gegaan (maar ook behoorlijk slecht nog). Dat is dus ondanks mijn al lage verwachtingen een tegenvaller.

De sfeer vind ik wel oke tot nu toe, vooral met z'n opmerkingen erbij. Al met al vind ik bijna €50 voor deze game "a bloody shame" ;(.

€25 was prima geweest.

[ Voor 4% gewijzigd door Jack Flushell op 10-06-2011 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QinX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:41

QinX

Shai-Hulud

Spel heb ik inmiddels uitgespeeld, vond het zelf erg vermakelijk en aan de graphics stoor ik mij totaal niet, vond het er goed uitzien.

Ik moet wel toe geven, een beetje een gebrek aan babes, als ik de tweakers.net review bekijk dan zie ik bijvoorbeeld een army babe, een basketball babe en een of andere babe in met kattenoren? waar zijn die gebleven?

http://tweakers.net/productreview/user/184256

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 13:47
Duke Nukem 3d heb ik tot in den treure gespeeld, goede gameplay, stoer spel, goede geluiden (allen voor die tijd dan wel).

De nieuwe game...
Slechte graphics (maar kanik mee leven), matige gameplay, weinig spannende wereld, saaie audio (altijd hetzelfde geluid), meer een walkthrough en weinig vrijheid volgens mij.

En de marketing die ze er voor gedaan hebben.... dit gaat financiele gezien een flinke strop zijn ben ik bang

[ Voor 15% gewijzigd door Bender op 10-06-2011 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmanX
  • Laatst online: 10-03-2023

RmanX

Mario pizza!

In tegenstelling tot de reviews maakt de game tot nu toe al mijn verwachtingen waar. De graphics zijn niet super, maar een beetje vergelijkbaar met Rainbow 6: vegas (ik speel de pc versie). Net even 2 uurtjes gespeeld en man oh man wat een nostalgie in die eerste levels. Ja de gameplay is ouderwets en ja de graphics ook en ja de wapens zijn grotendeels hetzelfde, maar ja het is ook de Duke. Lekker rechttoe rechtaan knallen met de handel! :P

Edit Ben ook blij verrast met Logitech G19 support

[ Voor 7% gewijzigd door RmanX op 10-06-2011 23:21 ]

AMD Ryzen 9 3900X | 16 GB DDR4 3200 MHz | AMD Radeon RX Vega 64 | 2 x SSD | 2 x 5400 RPM HDD | LG 16X DVD RW | LG BD | LG 27" 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
Ik vind dat rechttoe rechtaan knallen juist vaak heerlijk.
Tegenwoordig heb ik echt niet meer het geduld om oeverloos te zoeken en m'n "best" te moeten doen.
Een game is voor mij ontspanning.
Gewoon gaan! :P

Dat mis ik tegenwoordig in heel erg veel games.
Het is altijd maar diepgang. (naar mijn mening)

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

B_FORCE schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 23:23:
Dat mis ik tegenwoordig in heel erg veel games.
Het is altijd maar diepgang. (naar mijn mening)
_O-

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
????
Sorry, wat is er grappig aan (ik zie ehm niet :P )

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-07-2024
B_FORCE schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 00:37:
[...]

????
Sorry, wat is er grappig aan (ik zie ehm niet :P )
Ik vind juist dat in de games van tegenwoordig juist weinig diepgang zit ;) ...
Daarom vond ik metro 2033 zo'n gave game. Maarja ieder zo zijn eigen mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

AppieNL schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 22:56:
Voor die Duke's Big Package code,

Snapte er zelf ook geen hol van, maar na wat googlen las ik dat je hem gewoon bij "activeer een product" in steam moet gebruiken. Voor de Xbox blijkbaar bij "Redeem a code" in Xbox Live menu.
Ik heb de code ingevuld op Steam, maar Steam geeft aan dat het een invalid code is :/
Toch bedankt though =)

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
ben ik nou de enige hier bij wie de game simpelweg bagger draait?

Het introfilmpje schokt al, laden van levels duurt 2 tot 3 minuten en het spel loopt helemaal niet vloeiend. De pc is een AMD XII 2,8 ghz met Ati Radeon 4870 en 4gb ram geheugen; dit zou totaal geen probleem moeten zijn...

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
zo nu 4 uur in de game zitten en aan de ene kant ben ik blij dat ze bepaalde dingen oldschool hebben gehouden, zoals het afentoe even moeten zoeken hoe je verder moet in plaats dat alles voorgekauwd word. Sommigen geven hier kritiek op maar die hebben duidelijk geen oldschool games gespeeld waar je soms een uur bezig was om een oplossing te vinden, wimps :D

Het valt me vooral op dat de game in binnen locaties er helemaal niet zo slecht uit ziet, maar de kaalheid in buiten locaties is wat jammer, nogsteeds niet hedendaags maar het heeft wel duke sfeer.

Alleen blijf die maar 2 wapens tegelijk jammer vinden. Toch vermaak ik me wel met de game, ik mis alleen voornamelijk de straten van LA in deze game :D

[ Voor 4% gewijzigd door Sn0wblind op 11-06-2011 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
DeNachtwacht schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 01:13:
ben ik nou de enige hier bij wie de game simpelweg bagger draait?

Het introfilmpje schokt al, laden van levels duurt 2 tot 3 minuten en het spel loopt helemaal niet vloeiend. De pc is een AMD XII 2,8 ghz met Ati Radeon 4870 en 4gb ram geheugen; dit zou totaal geen probleem moeten zijn...
Fixed. AA en AF moeten zijn uitgeschakeld, evenals 3voudige buffering onder openGL. Dan werkt het.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
Wow, nu de PC versie aan het spelen, wat een verschil met de XBOX!

Ziet er veel beter uit en loopt veel soepeler!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Laatst online: 19:54

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ben nu bij de hive na 2 uur spelen,
Vind het spel inderdaad beetje te simpel, zelfs voor een 12 jaar in de maak duke nukem.
Had wel meer geschreeuw verwacht en meer gekke one liners.
Moet ik nou elke flipperkast en gokautomaat bespelen wil ik meer ego krijgen?

Ik vind hem maar een beetje matig..

Als je erg van nostalgie houd en ouwe shit vind je het misschien leuk..

Ik heb me het eerste uur vermaakt vanwege deze dingen, verder vind ik het een 5-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dawn schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 01:13:
[...]

Ik heb de code ingevuld op Steam, maar Steam geeft aan dat het een invalid code is :/
Toch bedankt though =)
ff contact op nemen met support van steam. vaak als je een scan van je key kan opsturen fixxen ze het voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Meh, vannacht bij iemand gespeeld, ben blij dat ik 'm gister niet voor de volle mep kocht.

Lame lineair. Lame alles ligt precies goed voor je autootje. Lame in elke ruimte 100 rondjes achteruit circelen totdat je 15 waves van alien respawns hebt gehad. Dan is TOCH bij de vetste D3Dmods de gameplay beter, waaebij je steeds denkt: Als dit in een hedendaagse engine zat was het gewoon vet. Jammer van die 21e eeuwse crap. Iok vind de eerder genoemde 5- wel een goed cijfer.

Enige keer dat ik in de eerste levels hardop moest lachen was bij de horde fans achter de deur.

Als ie wat goedkoper is koop ik m wel hoor. Het is toch de duke en misschien is het script verder wel leuk. Dan zet ik 'm wel op easy, want die vijanden zijn gewoon irritant en saai ipv een spannende uitdaging.

Dit spel komt niet in mijn top 10.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Laatst online: 21:04
Sando schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 06:14:
Jammer van die 21e eeuwse crap. Iok vind de eerder genoemde 5- wel een goed cijfer.
Tja, wat had je er dan van verwacht, 22e eeuwse graphics en gameplay :? :P
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Let op:
Let een beetje op de spoilers: gebruik [spoiler]-tags als je echt belangrijke delen van de verhaallijn plaatst.