• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:23

Cyphax

Moderator LNX
't Zou natuurlijk kunnen dat het gaat om textures en dat soort data, toch? 'k Zou het maar vreemd vinden als het gaat om iets dat al die tijd wel is meegeleverd, maar dan gelockt of iets dergelijks.

Saved by the buoyancy of citrus

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-05 22:22
Nou hij had eerst dnf geinstalleerd aka 6000mb en ging daarna de dlc installeren á 1800 mb. Dus het zou er makkelijk op kunnen.
Download van de dlc gaf trouwens minder aan. :/

[Voor 17% gewijzigd door Haas_nl op 13-10-2011 20:10]

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Met elke dag dat ik DnF niet meer speel (maar b.v. Hard Reset of zelfs Indie games met oude Unreal 3 engines), word ik negatiever over de game. Heb net vorige week Homefront gekocht en ondanks de veel te korte singeplayer gameplay (ala CoD), is de actie gewoon veel intensiever en beter uitgewerkt (imho) dan met DnF en hetzelfde geldt voor b.v. Hard Reset; dat is tenminste 'diehard knallen' zoals ik DnF had verwacht.

Nofi, maar als diehard Duke fan (ja, ik loop al 10 jaar met een DN Manhattan Project badge aan m'n sleutelbos rond), faalde de games echt op alle gebieden voor een game met een 'triple a / premium' retailprijs, ondanks m'n lage verwachtingen (want dat het geen topper ging worden was allang duidelijk), vooral op het gebied van humor en level-design/interactie.

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik begon me te ergeren aan de muziek/geluiden.

Je weet precies wanneer er iets gebeurt/gaat komen en wanneer het is afgelopen. :(
Dat haalt de spanning echt helemaal weg

One World Concepts

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-06 16:55
Voor de liefhebber: op steam nu voor 6,79 euro.

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

• appelsientje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-05 11:54

appelsientje

Het beste onder de zon

Vorige week gekocht voor € 10,- .. (terwijl in sommige winkels er nog rustig € 50,- voor wordt gevraagd)
Het is wel grappig om weer te spelen, maar om heel eerlijk te zijn, ben blij dat ik er maar € 10,- voor betaald heb.

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

• Zanac-ex
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:56
Duke3D Megaton editie is gereleased op Steam.
Originele Atomic Edition met de nodige uitbreidingen.
Geweldige herinneringen in MP: Spincircle, LA Rumble, Jetpack and Steroids.

Het mooie is dat het onder OpenGL werkt (Jonof's port?) en Steamplay wordt ondersteund. ze van plan zijn Steamplay Multiplayer te activeren.
Aan de prijzige kant, €10 maar hij komt vanzelf een keer in de Steam Sale ;)

[Voor 33% gewijzigd door Zanac-ex op 21-03-2013 12:16]

• Coldfreeze
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-04-2015
Ik vond Duke Nukem forever, redelijk. Het was te licht van toon en veels te vel gefocused op humor.

Ik heb laatst voor de nintendo 64, Duke Nukem: Zero hour gekocht. één van de Duke games die ik nooit goed heb kunnen spelen.

Je merkt aan alles dat het spel gewoon beter is dan forever. De toon is donker, veel bloed, ledematen, bad ass one liners en goede gameplay die uitdagend is. ( geen checkpoints in levels die een uur kunnen duren.)

Daarbij komt DnF is eigenlijk te laat uit gebracht, als de game zeg maar in 2007 was uitgekomen, dan klopte het compleet. Met de moderne standaarden van games vinden veel mensen het niet goed genoeg, zowel grafisch als gameplay.

Ik had er wel veel plezier mee, maar ik hoop dat als er een nieuwe komt dat ze de grimmige sfeer weer terug brengen en duke weer een certified bad ass.

• Coldfreeze
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-04-2015
oops double post....

[Voor 95% gewijzigd door Coldfreeze op 25-03-2013 13:15]

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Let op:
Let een beetje op de spoilers: gebruik [spoiler]-tags als je echt belangrijke delen van de verhaallijn plaatst.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee