• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-03 19:46
Duke Nukem Forever
What are you waiting for? Christmas?
Na jaren van onzekerheid is hij vorige maand dan eindelijk voor 2011 officieel bevestigd. Op 14 juni 2011 zal het spel in Europese winkels liggen voor PC, PS3 en Xbox360. Forever komt nu immers eindelijk dichtbij... en oeh wat was alleen de soundtrack al lekker. Let's rock!
Uh uh uh. Where is it?
Hail to the King! 2K Games Announces Duke Nukem Forever®
New York, NY - January 21, 2011 - 2K Games and Gearbox Software announced today what will be a landmark date in gaming history - legendary hero Duke Nukem will make his triumphant return in Duke Nukem Forever® on the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft, PlayStation® 3 computer entertainment system and Windows PC on June 8, 2011 in North America and June 14, 2011 internationally!
Groovy!
Officiële Duke Nukem Forever trailer 2010
Duke Nukem E1 Trailer 2001
Officiële 2011 Duke Nukem Forever Trailer
Duke Nukem: History of a Legend Documentary Part 1
Duke Nukem: History of a Legend Documentary Par 2
Your face. Your ass. What's the difference?
Ingame beelden Firstlook Amsterdam 2010
Gameplay trailer 2010
You're an inspiration for birth control
Officiële website
Officiële fora
Gearbox software
Duke Nukem 3D High resolution pack
Megadeth Duke Nukem Theme
Nobody steals our chicks... and lives.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=77BiMIOn_dE]
Hmm.. i don't have time to play with myself
In 2011 komt na exact 15 jaar een opvolger voor de in de ogen van velen beste shooter ooit. Niet alleen vanwege de voor die tijd revolutionaire graphics (hoewel die al snel door Quake teniet werden gedaan) maar vooral vanwege de in zoveel games afwezige humor en een geweldige gameplay. Van over de hele wereld zitten fans reikhalzend te wachten tot ze eindelijk weer kunnen zeggen:
It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum...

[Voor 69% gewijzigd door DeNachtwacht op 02-06-2011 15:54]

• Redsandro
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Poll: Duke Nukem Forever! Welke versie koop jij?
Xbox 360
PlayStation 3
PC
Ik ga 'm niet kopen
Tussenstand:

Ik kan niet wachten, ik ga in 2011 weer eens een spel kopen! :9

Jammer dat die gameplay trailer zo'n über über slechte kwaliteit is. En dan haalt de uploadbaklap ook nog een truukje uit zodat ie als HD wordt aangemerkt. Meh. }:|

Gaaf dat die 1e level zo de laatste level van Duke Nukem 3d is, en jammer dat die speler zo'n mongool is. Ik ben benieuwd of je ook omhoog kunt kijken om de zeppelin kapot te schieten.. :P

Ik ga voor de PC versie.

[Voor 92% gewijzigd door Redsandro op 30-10-2010 03:25]

🤘 Amp.lol. No bloat, just radio. ☕ Ninite-killer. 1000+ packages. ⛟

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-03 14:37

Goku33

Ownage!

Erg mooi om te zien dat hij ook al sinds 2004 in de pricewatch staat: :P

Anoniem: 107117

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-03 11:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Ik hoop dat Bombshell er nog in zit!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-03 10:43

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ik heb net Duke Nukem 3D geïnstalleerd met de High Resolution pack! Lache man, wat een nostalgie! Het ziet er best geinig uit met deze high resolution textures en 3D modellen i.p.v. sprites. De game broncode is ergens in 2004 vrijgegeven dus downloaden mag. Er zijn zat sites te vinden die alles als een download pack aanbieden. Dus mocht je even terug in de tijd willen.... klik

[Voor 7% gewijzigd door FloydRaalte op 07-02-2011 15:07]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hier ook hetzelfde probleem |:(
DNF pre-order gedaan via Steam in de week dat hij te pre-orderen was. Game staat al in me library list, maar nergens een optie op de demo op te kunnen halen. Volgens sommige forums zou je de CD-Key moeten kunnen zien, staat er hier echt niet tussen 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:58

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Ook ik heb de demo net even gespeeld. Hij viel mij eerlijk gezegd nieteens echt tegen. Game ziet er op de pc best aardig uit nog.

Paar screentjes gemaakt:

Rest is hier te bekijken:
http://rw-racing.nl/pics/Duke_Nukem_Forver_Demo
Zal hem zo nog eens opnieuw spelen en wat extra screentjes maken :).

[Voor 12% gewijzigd door Tortelli op 03-06-2011 21:46]

22x330Wp Oost-Zuid-West, 24x360Wp Oost-West, Total 15.900Wp

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Liep ik gisteren (maandag 6 juni) in Bologna, Italië, zag ik een drietal in schooluniformen geklede dames bij een Amerikaanse trailer/caravan met Duke Nukem stickers. Blijkt onderdeel te zijn van de Italiaanse "come get some tour"...
Zelf geen tijd gehad om een kijkje te nemen, wel wat foto's gevonden op het net:

Meer dan dat was het ook niet, was ook niet bepaald een publiekstrekker...

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-03 16:59

sus

is druk :+

Woei, net gehaald bij Dynabyte, kreeg er zelfs een pakje kauwgom bij :D

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-04 10:18

Pubbert

random gestoord

Ik heb hem vanmorgen ook via Steam gedownload, echter heb ik flink wat grafische issues:

Meer mensen hier last van?

Heb Steam mn videodriver laten checken, deze is up2date.

VGA is een HD5770, OS Windows 7 x64.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Redsandro
  • Niet online
sewer schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 10:16:
[...]
Tja, wat had je er dan van verwacht, 22e eeuwse graphics en gameplay :? :P
Nee doomed space marine (lees: flapdrol), 19e eeuwse gameplay waarvan ik net vertelde dat het veel beter is en dat ze dat - juist omdat ze duidelijk naar de oude fans marketen - voor éééééjjjn keer eens in een hedendaags spel moeten houden.

[Voor 4% gewijzigd door Redsandro op 11-06-2011 15:37]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:12
Nadat ik 2 dagen heb kunnen genieten van DNF, krijg ik sinds gisteren een foutmelding tijdens het opstarten van DNF. Vandaag Windows 7 opnieuw geinstalleerd, daarna DNF ook opnieuw geinstalleerd. Krijg nog steeds onderstaande foutmelding. Iemand een idee?

[Voor 22% gewijzigd door drpeer_holland op 12-06-2011 15:39]

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:55

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Redsandro schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 18:57:
Ik heb toentertijd wel meteen Duke 3d full version gekocht, ik weet niet of het de special edition was of dat het standaard was dat ie met build editor en goodies kwam, maar vandaar dat ik hoopte dat DNF ook de 1997 en 2001 niet-af versies van DNF mee zou leveren. :)

Leuke tijden. Voor het modemmen met mijn vrienden had ik stukken van alle coole levels gecombineerd. Als je nog één sector erbij deed in build dan crashte hij.
Waarschijnlijk de 'complete version' (=standaard versie) :p

Kwam standaard met Duke Nukem 1 en 2, leveleditor, shareware versies van games als Wacky Wheels en Raptor en een shitload aan reclame boekjes (die ik nog allemaal heb :X ) en vast nog veel meer. Goede tijden :D

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03 21:03

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Duke Nukem knalt PR-bureau neer

Game-ontwikkelaar 2K heeft abrupt een einde gemaakt aan zijn overeenkomst met pr-bureau Redner Group. Het hoofd van Redner had namelijk getweet dat wie een negatieve recensie schreef over het spel 'Duke Nukem Forever' in het vervolg geen gratis games meer zou ontvangen.

Oprichter James Redner schreef op zijn twitteraccount dat hij 'op basis van de venijnige reacties' zou herbepalen wie bij volgende releases nog recensie-exemplaren zou ontvangen. De twete zelf is ondertussen verwijderd, maar op de pagina zijn wel nog excuses terug te vinden: Redner gaf aan dat hij 'emotioneel' had gereageerd. Maar 2K besliste toch de samenwerking stop te zetten.

Hoewel er erg lang aan het spel is gewerkt, kreeg het jongste deel uit de Duke Nukem reeks erg negatieve reacties.

Bron: De Standaard Online

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-06-2022
jaaoie17 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 13:24:
[...]

daar is toch niks grofs aan.
Vind ik ook, maar sommige mensen zijn anders opgevoed en die hebben andere normen en waarden :) Niets mis mee, maar dan moet je ook naar de rating kijken van de game.

(Rated M for mature)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Redsandro
  • Niet online
Wow, voor mensen die dit nog niet hebben gedaan, de eDuke32 HighRes + model pack maakt Duke 3d echt weer gaaf om te spelen. Gameplay veel beter dan DNF :P

http://hrp.duke4.net/media.php

`
-edit-

Mijn god waarom heb ik dit niet eerder ontdekt? :D
Controls zijn wat makkelijker tegenwoordig, erg gaaf om op hard te spelen! :D

Je moet even duke3d.grp van je originele Duke3d CD kopiëren en de autoload directory kiezen (autoloaden) in de launcher voor de mooie textures en de 3d sprites.

[Voor 33% gewijzigd door Redsandro op 18-06-2011 18:35]

• Redsandro
  • Niet online
lol oldskool! Wie herinnert zich deze nog?

-edit-

Ander geheimpje, heb ff het 'origineel' erbij gezocht:

HRP + Polymer:

Original Duke3d:

Pagina: 1

Let op:
Let een beetje op de spoilers: gebruik [spoiler]-tags als je echt belangrijke delen van de verhaallijn plaatst.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee