Toon posts:

[PC] Duke Nukem Forever OverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 8 Laatste
Acties:
  • 32.085 views sinds 30-01-2008

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-04 09:22
http://www.3drealms.com/fanstuff/images/icet2.jpg
Nu op de Take 2 Interactive site (http://www.take2games.com/index.php?p=games&released=n) Duke Nukem Forever in het coming soon lijstje staat en ik geen ander DNF topic kon vinden heb ik maar even een topic geopent over het spel waar we forever op moeten wachten.

1. Info

Duke Nukem Forever brings back the king of action in a highly anticipated game set to pummel players with unprecedented interactivity, variety, realism, and Duke's special whoop-ass brand of humor. The first in-house Duke Nukem game by 3D Realms since Duke Nukem 3D.

Powered by the latest in Unreal technology, Duke Nukem Forever delivers an intense FPS experience, with stunningly detailed characters in expansive interactive maps. Motion captured animation and realistic area-sensitive damage take realism to scary new heights, and make picking off those alien bastards all the more fun.

DNF will push the limits of gaming and establish new standards in interactivity, variety, and pure fun.

De mensheid heeft nog steeds de kans om te overleven.....

2. Screenshots.

Helaas zijn er alleen wat oude screens op internet te vinden, maar toch beter dan niets! ;)

Alle in een zipje voor thuis: http://www.3dgamers.com/dl/games/duke4ever/dnfjpgs.zip.html

3. Movies.

E3 trailer 2001 :
http://www.3dgamers.com/d...ever/dnf2001_hiq.exe.html

4. Websites.

www.3dreals.com
http://www.take2games.com/index.php?p=games&released=n

5. Preview.

Ik kon hem nog niet vinden!

Ik dacht zo dat ik nu wel genoeg getypt had :) , nu is de beurt aan jullie!
En hopen dat die site van Take 2 een beetje klopt en hij nu echt snel komt.

Update 28 Juni 2003: De officiele FAQ is vandaag geupdate!:
http://www.planetduke.com/duke4/faq/

[Voor 4% gewijzigd door GG85 op 30-06-2003 19:15]

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01 23:32

Firecow

worldofnature.nl

hmm dit spel zou toch al 3 jaar terug moeten uitkomen ??
al die dukes versie's ik snap er geen hol meer van welke nu wel of neit uitgekomen is en op welke console... ik ken alleen duke 3d en die penthouse versie :7

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Anoniem: 62131

nou ik ben zeer benieuwd en hoop dat we eindelijk weer es de lol van duke 3d in een shooter krijgen... want dat mis ik de laatste jaren écht: spellen met een supergameplay in combinatie met humor

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
'tuurlijk, en het plaatje wat take2 gebruikt is hetzelfde plaatje als 3drealms gebruikt voor de "Atari 2600-versie"...

http://www.3drealms.com/duke4/dnf2600.html

Iets zegt me dat hier iets niet klopt.

Firmpete on Aerie Peak

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 00:06
Valt verder weinig over te zeggen, maar de paar schaarse screenshots zien er goed uit.
Overigens heb ik de duke nukem games altijd erg goed gevonden(op de matige DOS versies na), dus ik denk dat deze ook wel weer goed is :*)

Dus maar even afwachten.

• GG85
Lijkt me niet dat Take 2 doe boel flest

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 00:06
FirmPete schreef op 15 April 2003 @ 23:45:
'tuurlijk, en het plaatje wat take2 gebruikt is hetzelfde plaatje als 3drealms gebruikt voor de "Atari 2600-versie"...

http://www.3drealms.com/duke4/dnf2600.html

Iets zegt me dat hier iets niet klopt.
Humor hebben ze iig wel, daar bij 3DRealms :)

Anoniem: 62131

ik hoop dat zich dat weer uit in Duke3d... :)

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Dit is t laatste topique over dit spel btw...

Enig Woord Over Duke Nukem Forever!?

Ondertussen nog niet al te veel veranderd, afgezien van de mededeling (ongeveer de 1742e keer 8)7 ) dat het spel nu ECHT uitkomt :D

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-03 12:49

Glorificationer426

come we hero rush yes?

hmm ik ben eigk te bang dat t gaat zuigen :P
en dat zou jammer zijn want dan sta je helemaal voor lul als publisher, en de goeie naam van duke wordt te grabbel gegooid :)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Anoniem: 51925

Duke Nukem Forever Preview op [Ja helaasch pindakaasch gaat deze link niet door vanwege wat andere zaken op de site - IceStorm]

[Voor 63% gewijzigd door IceStorm op 16-04-2003 11:34]

• Anoniem: 27945
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Firecow schreef op 15 april 2003 @ 23:42:
hmm dit spel zou toch al 3 jaar terug moeten uitkomen ??
al die dukes versie's ik snap er geen hol meer van welke nu wel of neit uitgekomen is en op welke console... ik ken alleen duke 3d en die penthouse versie :7
Maak daar ondertussen maar 5 jaar van :/

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03 12:07

LordMithril

Wordt een leuk jaar

Glorificationer schreef op 16 april 2003 @ 01:14:
hmm ik ben eigk te bang dat t gaat zuigen :P
en dat zou jammer zijn want dan sta je helemaal voor lul als publisher, en de goeie naam van duke wordt te grabbel gegooid :)
ik weet niet, ik denk dat het zolang duurt omdat ze zeker willen zijn dat het spel niet gaat zuigen ;)
eerlijk gezegt. ik verwacht er express niks van. ik zie wel wat het is als ik het heb geinstalleerd (die fout maakte ik juist bij U2, veel verwachten en t blijkt niet leuk te zijn :/ )

Bier, Whiskey en Metal!!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-03 17:21
Ik denk dat de naam van duke al aan grabbels gegooid is na manhattan project en die 3th person playstation versie :/

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:41

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

[quote]Anoniem: 51925 schreef op 16 april 2003 @ 07:41:
Duke Nukem Forever Preview op .....:
http://www.verbodenlinks.nl.nl.nl/dukenukemforever.shtml

Kan je deze link ff wissen. Je weet dat hier meer dan alleen reviews/previews staan. :(

Ik hoop dat het wel een leuk spelletje word. En ja, ik had ook gehoord dat de game veel eerder uitgebracht moet worden. Als het spel nog met de graphics van 3 jaar geleden werkt ;) Oei
Maar jah, daar komen we pas achter als we het spelen.

[Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 16-04-2003 11:30]

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!
Zoekt nieuwe collega's in omgeving Twente

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-03 23:25
[quote]OUTerspace schreef op 16 April 2003 @ 09:50:
Anoniem: 51925 schreef op 16 april 2003 @ 07:41:
Duke Nukem Forever Preview op Megagames:
http://www.verbodenlinks.nl.nl.nl/dukenukemforever.shtml

Kan je deze link ff wissen. Je weet dat hier meer dan alleen reviews/previews staan. :(

Ik hoop dat het wel een leuk spelletje word. En ja, ik had ook gehoord dat de game veel eerder uitgebracht moet worden. Als het spel nog met de graphics van 3 jaar geleden werkt ;) Oei
Maar jah, daar komen we pas achter als we het spelen.
da's dus niet handig he
als je die link volgt kom je op een site waar niks illegaals aan te zien is
maar blijkbaar staat het er toch op. Geinteresseerden in illegale praktijken zullen dus ernaar gaan zoeken aan de hand van jouw bericht
terwijl als je niks gezegd had men gewoon de link volgt, het stukje over duke nukem when ever leest en niks merkt van eventuele illegaliteiten

• Tigertje
  • Laatst online: 23:17
Dit staat op de site van 3DRealms:
You've waited a long time for information about Duke Nukem Forever, and today we have some for you. We're proud to announce that the first console system to have Duke Nukem Forever on it (as a matter of fact, the first appearance anywhere) is the Atari 2600 gaming system.
Many folks have wondered why it's taken us so long to get any information out on the game. Well, the reason for that is that we've had to spend an enormous amount of time and effort figuring out how to make the Unreal engine work on the Atari 2600 system
Que? Wat is er zo vreselijk belangrijk aan deze console dat ze er een spel-release jaren voor uitstellen terwijl ik nog nooit van dit ding heb gehoord.

• Outerspace
  • Laatst online: 21:41

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

[quote]Schaapje_BlaaT schreef op 16 April 2003 @ 10:47:
OUTerspace schreef op 16 April 2003 @ 09:50:

[...]

da's dus niet handig he
als je die link volgt kom je op een site waar niks illegaals aan te zien is
maar blijkbaar staat het er toch op. Geinteresseerden in illegale praktijken zullen dus ernaar gaan zoeken aan de hand van jouw bericht
terwijl als je niks gezegd had men gewoon de link volgt, het stukje over duke nukem when ever leest en niks merkt van eventuele illegaliteiten
offtopic:
daarom moeten die personen die links ook weglaten, want ze weten dat het niet kan!!! En kijk ff op de rechterbalk |:(

Ik hoop ook dat ik duke nukem kan spelen op mijn trage bak ;)

[Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 16-04-2003 11:23]

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!
Zoekt nieuwe collega's in omgeving Twente

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
"Wat is er zo vreselijk belangrijk aan deze console dat ze er een spel-release jaren voor uitstellen terwijl ik nog nooit van dit ding heb gehoord."

De Atari 2600 staat bekend om de grote blockbuster hits zoals Keystone Cop, River Raid, Defender, E.T.. etc
Geen enkel spel heeft last van lage framerates of iets dergelijks.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:03

Wildfire

Joy to the world!

Tigertje schreef op 16 April 2003 @ 11:18:

[...]

Que? Wat is er zo vreselijk belangrijk aan deze console dat ze er een spel-release jaren voor uitstellen terwijl ik nog nooit van dit ding heb gehoord.
Ahem.... *kuch*

Dat nieuwsberichtje werd op 1 april wereldkundig gemaakt... misschien dat dat een belletje doet rinkelen? :)

De Atari 2600 is echt een mega-oude console waar zelfs de eerste Duke Nukemtjes nog niet op zouden kunnen draaien... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 13:12

tazzman

a real boardmonkey

Hoe lang wachten we al niet op de DNF eigenlijK? Hij zou toch eerst de Quake II engine gebruiken .... dat werd dus weer de Unreal engine ... en toen nooit meer van vernomen :) Vaporware eerste klas. Ben erg benieuwd :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:19

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Een linkje even gesloopt :)

• Haay
  • Laatst online: 23:18
Als DNF inderdaad binnenkort uitkomt en draait op de UT2003 engine dan gaat dat denk ik best dikke fun worden! :9 Vooral met de ragdoll physics van UT2003 die in DNF heel goed tot hun recht kunnen komen, heh heh! >:)

Heb onlangs de demo van Postal 2 gespeeld, en hoewel dat spel al snel saai wordt vond ik de ragdoll physics ERG indrukwekkend. Wanneer een spel op dezelfde manier werkt, maar met de fun en humor van de Duke, mooie babes in weinig verhullende kleding, en een goede verhaallijn, dan gaan we denk ik wel een topper krijgen! _/-\o_

• LordMithril

LordMithril

Wordt een leuk jaar

Haay schreef op 16 april 2003 @ 11:44:
Als DNF inderdaad binnenkort uitkomt en draait op de UT2003 engine dan gaat dat denk ik best dikke fun worden! :9 Vooral met de ragdoll physics van UT2003 die in DNF heel goed tot hun recht kunnen komen, heh heh! >:)

Heb onlangs de demo van Postal 2 gespeeld, en hoewel dat spel al snel saai wordt vond ik de ragdoll physics ERG indrukwekkend. Wanneer een spel op dezelfde manier werkt, maar met de fun en humor van de Duke, mooie babes in weinig verhullende kleding, en een goede verhaallijn, dan gaan we denk ik wel een topper krijgen! _/-\o_
Ragdoll physics in combinatie met rondborstige dames in weinig kleding? :9~ :9~ :9~ :9~ 8)7

Bier, Whiskey en Metal!!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Lord_Mithril schreef op 16 april 2003 @ 12:10:
[...]

Ragdoll physics in combinatie met rondborstige dames in weinig kleding? :9~ :9~ :9~ :9~ 8)7
Ragdoll borsten! Echt op en neer stuiterend!! :P

• Glorificationer426
  • Laatst online: 09-03 12:49

Glorificationer426

come we hero rush yes?

[...]

yeah bouncy bouncy :P

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Anoniem: 75552

[quote]OUTerspace schreef op 16 april 2003 @ 11:22:
Schaapje_BlaaT schreef op 16 April 2003 @ 10:47:

[...]

offtopic:
daarom moeten die personen die links ook weglaten, want ze weten dat het niet kan!!! En kijk ff op de rechterbalk |:(

Ik hoop ook dat ik duke nukem kan spelen op mijn trage bak ;)
Als hij op een atari 2600 werkt dan zal hij op jouw bak ook wel werken ;)

• KneoK
  • Laatst online: 22:04

KneoK

Not in a million lightyears

Tigertje schreef op 16 april 2003 @ 11:18:

[...]

SCHAAM JE !!! ;)
[...]

Wildfire schreef op 16 april 2003 @ 12:13:
[...]

Ragdoll borsten! Echt op en neer stuiterend!! :P
Yeah !!! Ala Dead or Alive 2&3 en Beach Volley !!!!

• Tigertje
OK, OK, ik ben dom geweest zie ik....die 1 april had ik nog niet gezien.

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Weet je wat je hoort te zeggen na al deze tijd: Fuck Duke Nukem, Fuck Him In His Wrinkled Crusted Country Asshole!..in die tijd was Duke echt de king of all, maar er zijn alweer zoveel coole characters bijgekomen die ook Duke van het podium afduwen...Tis gewoon doodzonde dat 3drealms zo lang heeft gewacht met de release,

En ik durf ook te wedden dat Duke Nukem weinig zonlicht zal brengen op de ouderwetse gein na en misschien wat nieuwe coole effect en original characters...maar voor de new graphics hoeven we niet te rekenen

Anyway..ga em wel buyen dah niet :)

Vind ut alleen zonde

Anoniem: 83097

MrCaleb schreef op 17 april 2003 @ 14:23:
Weet je wat je hoort te zeggen na al deze tijd: Fuck Duke Nukem, Fuck Him In His Wrinkled Crusted Country Asshole!..in die tijd was Duke echt de king of all, maar er zijn alweer zoveel coole characters bijgekomen die ook Duke van het podium afduwen...Tis gewoon doodzonde dat 3drealms zo lang heeft gewacht met de release,

En ik durf ook te wedden dat Duke Nukem weinig zonlicht zal brengen op de ouderwetse gein na en misschien wat nieuwe coole effect en original characters...maar voor de new graphics hoeven we niet te rekenen

Anyway..ga em wel buyen dah niet :)

Vind ut alleen zonde
Neen... Na alle coole characters te hebben gezien blijft Duke Nukem toch wel de allervestste met z'n quotes, babes en guns... Dat het nou even stil is rond Duke Nukem zal alleen maar komen vanwege het feit dat het spel gewoon niet aan de eisen van 3D Realms voldoet...

En ik ben het qua die graphics wel met je eens... veel meer valt er niet meer uit de UT engine te pompen , maar datgene wat er wel is zal toch tot het uiterste worden gebruikt..

• MrCaleb
Okay, daar heb je wel gelijk in, maar laat ik ook even weten dat 5 van de 10 quotes gestolen zijn uit films ;) Hail To The King Baby (Evil Dead)

Maar goed, ik ben zelf ontzettend Duke Fan..gewoon teleurstellend dat je zo lang moet wachten he, in 1998 rende ik al naar de shop om te vragen waar die blijft

Ik hoop dat het wachten het waard is geweest en dat oude DUke Nukem gevoeltje weer hard terug komt

daar gaat ut om :)

Its Down To You And Me Now...You ONe Eyed Freak!

• LordMithril

LordMithril

Wordt een leuk jaar

MrCaleb schreef op 17 April 2003 @ 15:26:
Okay, daar heb je wel gelijk in, maar laat ik ook even weten dat 5 van de 10 quotes gestolen zijn uit films ;) Hail To The King Baby (Evil Dead)

Maar goed, ik ben zelf ontzettend Duke Fan..gewoon teleurstellend dat je zo lang moet wachten he, in 1998 rende ik al naar de shop om te vragen waar die blijft

Ik hoop dat het wachten het waard is geweest en dat oude DUke Nukem gevoeltje weer hard terug komt

daar gaat ut om :)

Its Down To You And Me Now...You ONe Eyed Freak!
hij moet het wel waard worden.
die gasten kunnen het zich kennelijk permiteren om er inmiddel meer dan 6 jaar mee bezig te zijn. ik kan me naast 3drealms en blizzard geen 1 bedrijf verzinnen wat dat kan :)

Bier, Whiskey en Metal!!

• MrCaleb
Got A Point There :) hehe Ze schoppen ut wel voor elkaar

Anoniem: 69968

*drukt op spatiebalk voor een dame (flashback duke3d) :P

• MrCaleb
lol, tis te hopen ;)

• LordMithril

LordMithril

Wordt een leuk jaar

Anoniem: 69968 schreef op 17 april 2003 @ 17:06:
*drukt op spatiebalk voor een dame (flashback duke3d) :P
oh was dat in Duke3d?
damn dan liep ik wel voor gek van t weekend met mn keybord op t strand :/
vond het al zo gek, ik maar op spatie rammen als ik bij zo'n meid stond maar t werkte maar niet :(

Bier, Whiskey en Metal!!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Okay, daar heb je wel gelijk in, maar laat ik ook even weten dat 5 van de 10 quotes gestolen zijn uit films Hail To The King Baby (Evil Dead)
En daarom is DNF zo geweldig :)

Groovy...

[Voor 4% gewijzigd door HuggyB op 17-04-2003 18:18]

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:22

steveman

Comfortabel ten onder

Lord_Mithril schreef op 17 april 2003 @ 18:13:
[...]

oh was dat in Duke3d?
damn dan liep ik wel voor gek van t weekend met mn keybord op t strand :/
vond het al zo gek, ik maar op spatie rammen als ik bij zo'n meid stond maar t werkte maar niet :(
duuuuus

na manhattan project ben ik wel heel benieuwd naar de nieuwew one-liners :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:08
Ondertussen om afkick verschijnselen tegen te gaan diverse andere games geprobeerd maar niet 1 die voor mij ook maar in de buurt komt van Duke _/-\o_ Nukem.

Natuurlijk wel wat uiterlijk betreft maar wat al die games missen is de humor, die stem, die one liners uit de mond van de master 8)
Misschien dat ze dan wel niet van hem zijn maar ze klinken bij hem wel very cool.

time to kick ass

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ad de Jong
Heeft er iemand trouwens die one-liners als mp3 of wave ???
Ik wil een audio cd maken en er dan wat tussen zetten.
Heb ik in de auto tenminste ook nog wat Duke fun

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cyberblizzard
  • Niet online
OOIT wil ik Duke Nukem Forever spelen op een kaartje van BitBoys :z

Welkom in het Antropoceen! - Fietsen, goed voor iedereen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:22
Cyberblizzard schreef op 09 June 2003 @ 02:04:
OOIT wil ik Duke Nukem Forever spelen op een kaartje van BitBoys :z
in your dreams :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 22:52

Maxow

Hidden Sound System

nou vraag ik me af, is DN forever nog op de e3 geweest? (die poosje terug was)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LordMithril

LordMithril

Wordt een leuk jaar

Maxow schreef op 09 June 2003 @ 12:00:
nou vraag ik me af, is DN forever nog op de e3 geweest? (die poosje terug was)
nope

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 19:30
Wat is trouwens waar van de geruchten (uit 2001) dat 3DRealms zo'n beetje al hun geld in DNF zouden investeren, en wanneer DNF dus zou floppen het dan ook game over zou zijn voor 3DRealsm. Opzich lijkt me dat natuurlijk het stomste wat je kunt doen, en het is dan ook bij dat gerucht gebleven. Maar toch zet het je aan het denken als je ziet dat DNF al zo lang in ontwikkeling is, en er zo geheimzinnig over gedaan wordt.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ad de Jong
Het zal ongetwijfeld een wereld game worden maar of het datgene wordt wat ze zeggen dat betwijfel ik.
(al hoop ik het natuurlijk wel 8) )
Maar tot die tijd :Z :Z ;( ;(

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-02 14:21
ik geloof dat ze weer de enigen aan het veranderen waren :?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cyberblizzard
  • Niet online
Misschien hebben ze te weinig geld of een personeelstekort en kunnen ze daardoor niet tijdig voldoen aan de nieuwste standaarden zoals DirectX8+, nieuwste engines,... al kan een nieuwe engine wel gekocht worden.

Is het bekend waarom dit game zo veel vertraging oploopt? Het zou wel eens Duke Nukem Fornever kunnen worden...

[Voor 11% gewijzigd door Cyberblizzard op 09-06-2003 13:11]

Welkom in het Antropoceen! - Fietsen, goed voor iedereen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LordMithril

LordMithril

Wordt een leuk jaar

Cyberblizzard schreef op 09 juni 2003 @ 13:10:
Misschien hebben ze te weinig geld of een personeelstekort en kunnen ze daardoor niet tijdig voldoen aan de nieuwste standaarden zoals DirectX8+, nieuwste engines,... al kan een nieuwe engine wel gekocht worden.

Is het bekend waarom dit game zo veel vertraging oploopt? Het zou wel eens Duke Nukem Fornever kunnen worden...
uh inmiddels zijn ze 3 a 4 keer van engine geswitched :X
en 2x ofzo zijn ze dus helemaal overnieuw begonnen. van wat ik nu hoor hier en daar zijn ze van de Unreal engine (versie erg veel) naar de halflife2 engine gegaan.
maar ik weet niet of dat waar is..

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DOCACE
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-03 22:52

DOCACE

Whut's up

En toen kwam microsoft met het bericht dat duke 4 ever exclusief voor de xbox wordt uitgebracht :p

DOC.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:14

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

It's time to kick ass and chew bubble gum. I'm all out of gum!

aaaah , die one-liners... Duke blijft heer een meester van de shooters! :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 19:30
DOCACE schreef op 09 juni 2003 @ 13:23:
En toen kwam microsoft met het bericht dat duke 4 ever exclusief voor de xbox wordt uitgebracht :p
Maak daar maar Xbox 2 van in dit tempo ;)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ad de Jong
-ETz-Memphis Z schreef op 09 juni 2003 @ 13:25:
It's time to kick ass and chew bubble gum. I'm all out of gum!

aaaah , die one-liners... Duke blijft heer een meester van de shooters! :p
Ik sluit me hier bij aan.
Weet iemand hoe ik ze uit de gamefiles kan halen ??

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 22:04

KneoK

Not in a million lightyears

DOCACE schreef op 09 juni 2003 @ 13:23:
Wat dus hoogstwaarschijnlijk er op neer komt dat je Duke straks op de PC en op de XBOX kan spelen maar niet op een Gamecube of PS2...

• Tigertje
Dit vond ik vandaag. Is dit echt of zie ik iets over het hoofd?

http://www.pcgamereview.com/reviews/action/moreinfo_2041.asp

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Number of reviews: 0
Volgens mij zie je niets over het hoofd, hoor, volgens mij zijn er echt geen reviews :P
Check die specs ook! :o
Description
Duke Nukem is back, and Vegas is his new playground. That is, until the aliens bust up the opening of Duke's new casino! Stupid aliens! Duke Nukem Forever brings back the king of action in a highly anticipated game set to pummel players with unprecedented interactivity, variety, realism, and Duke's special whoop-ass brand of humor. DNF will push the limits of gaming and establish new standards in interactivity, variety, and pure fun.

Minimum Requirements
CPU :
RAM :
HD Space :
Video :
:+

Duke Nukem If Ever 8)7

Maar wat voor nieuws staat er? :)
Die pics zijn ieg niet nieuw, ik denk gewoon dat ze een bit voorbarig zijn met t neerzetten.
Er waren een paar jaar geleden ook winkels waar je het spel kon pre-orderen 8)7

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• WJP
  • Laatst online: 29-03 10:12

WJP

Shibby

Wat zou er met die bestellingen gedaan worden.. wachten of bestelling aflasten

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Anoniem: 83312

lijkt me sterk dat het binnenkort gereleased word. in ieder geval nooit zo snel

• Maxow
  • Laatst online: 22:52

Maxow

Hidden Sound System

het lijkt me idd een vrij onzinnige post op pcgamereview, aangezien die screenshots vrij oud zijn, en als ze al weet ik veel hoe vaak van engine zijn verandert, zal het er ongetwijfeld niet meer zo uit zien ;)

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-03 06:20
Kan je nu al vertellen dat deze screenies uit 2001 komen (gloof ik), duz zo zal het er cker niet gaan uitzien :D

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• ETzPliskin

ETzPliskin

JanAlesi schreef op 09 June 2003 @ 15:40:
[...]

Ik sluit me hier bij aan.
Weet iemand hoe ik ze uit de gamefiles kan halen ??
Dit vraag ik me ook wel af... :/

• WJP

WJP

Shibby

Kan ik de muziek van Duke3d hier zo posten?? ik heb ze wel als mid bestandje hier..

edit:
kijk hier anders eens:
http://www.planetduke.com/duke3/files/desktop/

Edit 2:
http://www.geocities.com/TimesSquare/3440/sounds.html
;)
"This is KTIT, K TIT. Playing the breast, uh... I mean the best tunes in town."

[Voor 66% gewijzigd door WJP op 12-06-2003 11:23]

• De_Flexe_Toki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-03 07:14

De_Flexe_Toki

Opgeroegd staat noger!

Please, wil je mij dat midi bestandje mailen??

specs

• Ad de Jong
Mee too please _/-\o_
Of is die midi ergens te downloaden ???
Kheb nog geen gsm met poly.. beltonen maar die komt er wel een keertje, toch cool als ik die midi kan gebruiken als beltoon 8)

Mijn profiel op Discogs

• WJP

WJP

Shibby

:X

P.S. klik op smilie

Anoniem: 83312

sowieso makkelijk te vinden. ff googlelen met "gamemidi" en je hebt een complete waslijst.

Anoniem: 73685

Anoniem: 62131 schreef op 15 April 2003 @ 23:44:
nou ik ben zeer benieuwd en hoop dat we eindelijk weer es de lol van duke 3d in een shooter krijgen... want dat mis ik de laatste jaren écht: spellen met een supergameplay in combinatie met humor
Duke3D (en ook de Platoon-mod) hebben mij eigenlijk voor de multiplayer games klaargestoomt. Zoveel lol en speelplezier, dus ik wacht nog wel ff op de nieuwe Duke, als ie maar lekkere gameplay heeft.

Anoniem: 69968

Volgens die gasten van pcgamereview komt dit spel overmorgen uit (Release : 6/14/2003 )

Maar op www.planetduke.com/msdn staat dit:
June 9, 2003

According to Take 2, Duke Nukem Forever won't be released this year. What a surprise. But who cares? DNF has been a joke for years. Half-Life 2 however is going to be released next fall. It looks damn impressive and so far it hasn't been delayed. And for sure - it will kick the crap out of DNF. Well you can have your own opinions but there's only one way to prove that I'm wrong - release the damn game.
Je kan in iedergeval :Z

• Ad de Jong
Hmmm
Ze vergeten denk ik 1 van DE belangrijkste dingen die van Duke een topper maakt en die ik in nog geen andere game ben tegen gekomen.
Hoe mooi de andere games eruit zien hoe gelikt het de beeld kwaliteit ook is ze missen de humor, de stem, de one-liners en die krijgen ze ook nooit.
Dat is voor mij de reden dat voor mij zelfs Duke 3d en DNMP nog mee kunnen komen en zelfs met plezier te spelen zijn ondanks dat (zeker) Duke 3d met zijn voor hedendaagse begrippen zwaar belabberd beeld heeft.
Duke is niet gewoon knallen, Duke is fun, Duke is Cool.

Mijn profiel op Discogs

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 15:30

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

JanAlesi schreef op 13 juni 2003 @ 00:21:
Hmmm
Ze vergeten denk ik 1 van DE belangrijkste dingen die van Duke een topper maakt en die ik in nog geen andere game ben tegen gekomen.
Hoe mooi de andere games eruit zien hoe gelikt het de beeld kwaliteit ook is ze missen de humor, de stem, de one-liners en die krijgen ze ook nooit.
Dat is voor mij de reden dat voor mij zelfs Duke 3d en DNMP nog mee kunnen komen en zelfs met plezier te spelen zijn ondanks dat (zeker) Duke 3d met zijn voor hedendaagse begrippen zwaar belabberd beeld heeft.
Duke is niet gewoon knallen, Duke is fun, Duke is Cool.
Idd. What are you? Some bottom feeding, scum sucking algae eater!!! _/-\o_
Dat soort uitspraken, geweldig gewoon. Eerste keer dat ik het hoorde (back in the long bygone era of 1996) lag ik echt dubbel van het lachen :o

P.S. Ik heb hier nog origineel liggen een mod voor Duke3D, zodat je in de tropen kan knallen met oa waterpistooltjes 8)7 en ananasgranaten })

[Voor 9% gewijzigd door SandsOfArrakis op 13-06-2003 16:12]

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Ad de Jong
Ik durf het bijna niet te vragen maar uhhhhh 8)7
Kan je die mailen aub _/-\o_

Is dr 1 ding wat ik ff moet prob, kijken of Duke 3d draait onder XP.

Mijn profiel op Discogs

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

JanAlesi schreef op 14 June 2003 @ 07:06:

Dat zou je moeten lukken. Heb het zelf eens een tijdje gespeeld onder XP... je zou wellicht wel even VDMSound moeten installeren om het geluid goed aan de gang te krijgen.

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Wildfire schreef op 14 June 2003 @ 13:37:
[...]

Dat zou je moeten lukken. Heb het zelf eens een tijdje gespeeld onder XP... je zou wellicht wel even VDMSound moeten installeren om het geluid goed aan de gang te krijgen.
Niet nodig. Lees het topic maar eens door. Staat een linkje naar een site waar je een frontend kunt downloaden, zodat je Duke3D prima onder XP kunt draaien met geluid en muziek erbij :) Configureren was een eitje. Draait als een speer hier.

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

JanAlesi schreef op 14 June 2003 @ 07:06:

Sorry, maar 69 mb via ISDN, is imho een nogo 8)7
De mod heet trouwens Caribbean - Life's A Beach. Zal vast nog wel ergens anders te halen zijn ;)

• WJP

WJP

Shibby

MST_Morpheus schreef op 14 June 2003 @ 13:41:
[...]
Lees het topic maar eens door. Staat een linkje naar een site waar je een frontend kunt downloaden, zodat je Duke3D prima onder XP kunt draaien met geluid en muziek erbij :) Configureren was een eitje. Draait als een speer hier.
Ik durf het bijna niet te vragen.. :X

:? Maar ik heb gezogd naar die link, en ik kon niet vinden welke ik moest hebben..

Een hint zou goed zijn... :>

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

WJP schreef op 14 June 2003 @ 19:07:
[...]

Ik durf het bijna niet te vragen.. :X

:? Maar ik heb gezogd naar die link, en ik kon niet vinden welke ik moest hebben..

Een hint zou goed zijn... :>
Omdat ik ook niet de beroerdste ben :) Click here

• WJP

WJP

Shibby

LOL, hij werkt nu helemaal :)

Shake it baby
:P

trouwens ik hoop dat de geluiden in Duke Nukem Forever een beetje lijken op die van duke3d zodat je het echte dukegevoel krijgt
(bijvoorbeeld dat geluid als je iemand plet :D )

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

WJP schreef op 14 June 2003 @ 19:52:
LOL, hij werkt nu helemaal :)

Shake it baby
:P

trouwens ik hoop dat de geluiden in Duke Nukem Forever een beetje lijken op die van duke3d zodat je het echte dukegevoel krijgt
(bijvoorbeeld dat geluid als je iemand plet :D )
SQUISH. Moet je voor de gein de god mode maar eens aan zetten, en dan helemaal naar boven vliegen met de jetpack (vooral bij missie 2), en je dan te pletter laten vallen })

• ETzPliskin

ETzPliskin

MST_Morpheus schreef op 14 June 2003 @ 20:11:
[...]

SQUISH. Moet je voor de gein de god mode maar eens aan zetten, en dan helemaal naar boven vliegen met de jetpack (vooral bij missie 2), en je dan te pletter laten vallen })
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA............AUW!! *splut* :)
gaat zonder god mode ook hoor... >:)
ow ja, weet er toevallig iemand hoe je in de XP-versie duke dingen doet zegge, want de controls zijn helemaal anders :)

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

De XP versie is de gewone DOS versie hoor :) Uit mijn hoofd: ALT+F1 t/m ALT+F10 :D
En SHIFT+F1 t/m SHIFT+F10 levert de uitspraken in tekst op.

ALT+F1: You're an inspiration for birth control. :o

[Voor 17% gewijzigd door SandsOfArrakis op 14-06-2003 20:31]

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:22

steveman

Comfortabel ten onder

you scumsuckingbottomdwellingallergyeater!

of iets anders, nou ja lang lang geleden alweer

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

steveman schreef op 14 June 2003 @ 20:47:
you scumsuckingbottomdwellingallergyeater!

of iets anders, nou ja lang lang geleden alweer
Check maar eens een paar berichtjes terug ;)
Damn, you're ugly :+

• ETzPliskin

ETzPliskin

nee, dat werkt niet, die wist ik ook nog, maar de controls zijn niet dezelfde...

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

-ETz-Memphis Z schreef op 14 June 2003 @ 20:53:
nee, dat werkt niet, die wist ik ook nog, maar de controls zijn niet dezelfde...
Vaag ze werken hier wel. Vanaf een originele CD geinstalleerd, en verder alleen maar een paar controls aangepast.

Zou toch moeten werken lijkt me.

• ETzPliskin

ETzPliskin

de shift+F1 t.e.m.F10 voor de teksten werken wel, maar als ik ALT+** doe, dan krijg ik gewoon de standaarfuncties zoals ik ze zou induwen zonder de alt :( iemand een id?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-01 03:07
ik zie het al voor me daar bij 3DRealms "hoe lang zullen we ze nog voor de gek houden? Ik zet $20,- in op nog 3 jaar" die gasten lachen zich daar helemaal kapot volgens mij :D het enigste 'bewijs' dat we hebben zijn een paar screenshots. Neem iemand die kan modelen, model wat, map wat en ik kan je zo laten geloven dat duke nukem forever met op de Build Engine (Half-Life 1) uitkomt :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WJP

WJP

Shibby

Het leuke van Duke3d was dat levels maken ook helemaal niet moeilijk was... Ik heb er vroeger heel wat mee omgeprutst.. (nooit echt een level gekregen die helemaal af was :P )

• GG85
Eindelijk weer wat echt nieuws! De FAQ op Planetduke is er: http://www.planetduke.com/duke4/faq/

Zie ook Gamer.nl:
http://www.gamer.nl/nieuws/18254

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
* 1.13 - When will we see some more screenshots of DNF?
This is another question that constantly comes up. 3D Realms has not been releasing screenshots because they don't want fans to see too much of the game before it is released. This takes away from the overall experience of playing the game, and more specifically, it makes sure the fans are surprised while playing the game.

* 3.0 - What engine will DNF use?

DNF will be using an extremely enhanced version of Epic Games' Unreal engine (enhanced by 3D Realms programmers). The engine features editing tools, mesh animation, organic surface support, advanced AI (artificial intelligence) through it's scripting language, digital sound and music, beautiful lighting, TCP/IP support for multiplayer, and much more. It is important to note that all Unreal/Unreal-based games pretty much use the same engine, just more updated versions of it.

La Batterie des Hommes sans Peur

• GG85
Dus toch wel de Unreal engine,\.

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

GG85 schreef op 30 June 2003 @ 20:22:
Dus toch wel de Unreal engine,\.
En dat is toch wel een oud beestje aan het worden :X Ik heb zo'n idee dat het een game met graphics van voor 2000 wordt B)

• Anoniem: 39251
  • Niet online
De Unreal engine... een beetje achterhaald :/

• simon
  • Laatst online: 00:27
Anoniem: 39251 schreef op 30 juni 2003 @ 21:21:
Dat maakt het spel nog niet slecht, met de unreal engine kun je enorm veel :)

|>

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Anoniem: 39251 schreef op 30 June 2003 @ 21:21:
Het kan ook de Unreal Warfare engine zijn.

La Batterie des Hommes sans Peur

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 59549
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
het word tijd dat duke forever maar eens uitkomt, of iig een release date die vast staat, ik herinner me nog de dagen dat ik met me broer zat te netwerken, met een paar extra vriendne van hem, het werd helemaal cool wanneer me broer een AWE 32 SBtje kocht en deze op zijn versterker zetten, damn wat zijn we verwende kindertjes tegenwoordig... vroeger was beter :'(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GG85
De unreal engine is maar 1 engine die steets wordt geupdate! de nieuwste naam is unreal warfare engine.

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-03 21:59

CR35

infamous topic killer...

Ze zijn alweer bezig met een vervolg.... dat beteknt dus sowiso nog weer 10 jaar afwachten 2 verschillende E3 filmpjes, die compleet anders dan de final zijn....

Kom maar op :Y) :9

edit linkje : http://games.fok.nl/news.php?newsid=9759

[Voor 14% gewijzigd door CR35 op 22-03-2006 15:10]

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-03 13:40
CR35 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 15:03:
Ze zijn alweer bezig met een vervolg.... dat beteknt dus sowiso nog weer 10 jaar afwachten 2 verschillende E3 filmpjes, die compleet anders dan de final zijn....

Kom maar op :Y) :9
ehhhh ok!

Je bent een beetje overtijd? :p

Hop,hop,hop!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-03 21:59

CR35

infamous topic killer...

nee nee... een vervolg op forever :D
Pagina: 1 2 3 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee