Hail to the king baby!
Duke Nukem Forever and Everurk_forever schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 15:19:
[...]
Wat voor naam moeten we daar nou weer voor verzinnen![]()
Vandaag is het langverwachte vervolg op het nooit verschenen duke nukem Never uitgekomen. Het spel was zo ouderwets dat iedereen massaal naar de antiek winkels ging om oude pc's op de kop te tikken. men spreekt van de grootste hit in de game industrie sinds de nintendo revolution.
Hail To The King Baby!
Fuck it...ik blijf wachten op Duke...Hij zal altijd me gamedude blijven..was echt 1 van de eerste shooters waar ik zo volop van genoten heb.
Hoop gewoon dat ze van DNF iets leuks maken.
Liever lang wachten op een goed spel. Kan kort wachten op bagger
Tuurlijk, vroeger was het vet.. en dat in een nieuw jasje zou leuk zijn maar vergelijk het met games als Battlefield 2/Counterstrike/elke respectable MMORPG... als Duke Nukem daarboven uit wil steken (lukt wel met de naam) en boven uit wil blijven steken (gaat niet lukken) dan mag het een absolute revolutionaire game worden.
* killingdjef ziet het somber in en denkt dat het een typisch "EA-1-keer-spelen-en-weggooien-maar"-game wordt die goed verkoopt door nostalgische herinneringen.
Financiële statements verraden release Duke Nukem Forever?Geplaatst door afterparty05 op 11-06-06 @ 22:06
Nadat Take Two Interactive gisteren hun aandelen behoorlijk zagen zakken vanwege het verlies van $50 miljoen dat ze dit kwartaal hebben geboekt. In hun financiële plan was echter ook een en ander te vinden over de clown van de klas: Duke Nukem Forever.
Uit hun financiële gegevens blijkt namelijk dat ze een lening van $6 miljoen hebben omgezet in - onder andere - een belofte bij de release van Duke Nukem Forever $500.000 te betalen. Deze "promisory note" is geldig tot 31 december 2006, wat betekent dat als Duke Nukem Forever dan nog geen inkomsten heeft gegenereerd, er niemand een kerstbonus zal krijgen bij ontwikkelaar 3D Realms.
De absolute afwezigheid van screenshots, nieuw materiaal en een stand van Duke Nukem Forever op de afgelopen E3 spreekt echter boekdelen, en het zal dan ook geen verrassing zijn als blijkt dat Duke Nukem Forever toch niet dit jaar gereleased wordt.
Ik geloof erin dat ze die bonus wel op hun buik kunnen schrijven
Bonus Forever
Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
Kan me herrineren dat ik in 1998 nog in de Bart Smit stond...of ze DNF al hadden
Bron: Gamer.nlVorige week kon je nog lezen dat Take-Two Interactive 3D Realms een bonus van 500.000 dollar wil geven als de ontwikkelaar het langverwachte Duke Nukem Forever vóór 31 december 2006 af krijgt.
Het worteltje dat Take-Two voorhoudt kan weer terug in de zak gestopt worden, want geld is geen motivatie voor 3D Realms, iets wat Take-Two toch zelf ook had kunnen verzinnen, aangezien het spel al in ontwikkeling is sinds de tijd dat gulden nog bestond.
In een reactie laat George Broussard weten dat hij geen idee heeft waar de 500k bonus vandaan komt. 3D Realms heeft er nooit om gevraagd en het zal er niet voor zorgen dat het spel eerder klaarkomt. "We worden zeker niet na deze lange tijd door geld gemotiveerd, en het enige dat telt is het spel netjes afmaken. Ik zou nooit een spel de deur uitdoen, zelfs niet een paar maanden, voor 500k."
George heeft groot gelijk, aangezien 3D Realms zelf het grootste gedeelte van de ontwikkeling heeft betaald. In de huidige deal krijgt de studio voor slechts 30.000 verkochte exemplaren royalties, wat niet veel is. Je doet er dus verstandig aan om geen DNF aan de kerstman te vragen
Anyways...Dit word dus geen 2006 voor The Duke
Helaas.

Mja, wat valt er verder nog over DNF te zeggen .. nog een paar jaar geduld hebben denk ik
Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”
geen onnodige topic kicks graag
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Anoniem: 91628
Nope ben geen mod maar ken wel dat mooie handje bovenin.Getah schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 22:44:
Ben jij een mod ofzo? Hij heeft de moeite genomen om het oude topic te zoeken en niet een nieuwe te starten. Hij geeft vervolgens ook nog nieuwe informatie over het spel (als dat ooit nog komt)

Wat betreft dat hij heeft de moeite genomen om info te zoeken is niet helemaal waar, volgens mij is het gewoon een action figure. Niet eens een groter plaatje. (ja ik heb de link bekeken)
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Anoniem: 119987
[rant]Borgoth schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 23:44:
[...]
Nope ben geen mod maar ken wel dat mooie handje bovenin.![]()
Wat betreft dat hij heeft de moeite genomen om info te zoeken is niet helemaal waar, volgens mij is het gewoon een action figure. Niet eens een groter plaatje. (ja ik heb de link bekeken)
pfff doe eens niet zo bijdehand zijn, die jongen heeft gewoon een nieuwtje voor een spel wat een cultstatus heeft en wil dat delen. Dus gebruik je handje maar en dien eens een aanvraag in voor een modpositie maar laat het bijdehand reageren aan de profs over
Hoedanook, ik zie niet echt de gouden guns, gewoon gevalletje lichtval. Ik was al een beetje bezorgd over de graphics, zovaak door de recycler kan nooit goed gaan. Maar dit is nog geen eens zo erg, zullen wel veel moeite moeten doen om de duke sfeer ook in realistische details om te zetten, die sprite danseresjes werken niet meer in 07
Denk dat die er deze kerst toch een keer aan gaat komen, taketwo zal wel eens wat geld willen zien na al die jaren, of het ook helemaal af is zal wel weer een andere vraag zijn maar daar hebben ze ook wel genoeg tijd voor gehad.
Wel jammer als die echt uit komt, einde van een fenomeen.
Ik houd het wel bij de high res versie van Duke3D. DNF zie ik eerlijk gezegd als vaporware eindigen.

He who controls the Spice, controls the Universe.
Anoniem: 107327
En over dat plaatje... Nog niet eerder gezien maar het kan wel zo zijn dat ze die kant opgaan, het ziet er wel erg vertrouwd en de kleursamenstelling voelt hetzelfde aan als de originele dnf screenshots. En ja als george broussard het zegt... nouja, die zei ook vorig jaar dat dnf volop in ontwikkeling was en dat het vooral de randen slijpen was. Hiermee zette hij dnf wel weer op 1 in de vaporware lijsten nadat deze ervan was verbannen na 5 jaar op 1 te hebben gestaan
Anoniem: 26235
mja of vertellen dat er nog een frame in verborgen zit omdat het een gif isAnoniem: 107327 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 00:47:
Ik vind dat het gewoon een mooie grap is. DNF Did (of Does w/e) Not Finish. Briljant.
http://lighteye.whyz.nl/temp/gama_duke.gif
George Broussard, 3D Realms Staff
Bron: http://forums.3drealms.co...hp?p=480010&postcount=629I guess I'll reconfirm what I said last night. That's an in game, real-time shot of Duke standing in a random hallway. It was really done as a small teaser for a job ad on Gamasutra.com. Nothing more.
I'm glad some of you enjoyed it, and we'll show more later as we start to wake from our slumber and decide how best to show the game off.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 91628 op 27-01-2007 01:10 ]
Anoniem: 26235
http://forums.3drealms.co...hp?p=480010&postcount=629 overigens...
Anoniem: 185882
Uit een vacature voor een baan bij 3drealms:
Ze zitten op de Unreal 2007 engine te devven, ik weet het zekerRequirements
We're looking for Senior (engine, rendering, networking) as well as Junior (Gameplay, AI, physics, etc) programmers.
• Passion for making and playing over-the-top action games.
• Strong knowledge of C++.
• Shipped game experience a plus.
• Unreal engine experience a plus.
• If you are a student/recent graduate, strong demos that demonstrate your talent are required.
Anoniem: 50893
Die gasten zitten te lauweren op de miljoenen die ze destijd verdiend hebben met de DN 3d game en de platform serie's. Ondertussen maken ze af en toe eens een screenie om de hype in leven te houden. Je moet van slappe was zijn om te geloven dat er ooit nog een DN uitkomt
Ze hebben DNF een hele tijd lopen ontwikkelen op de UT2003 engine. Ze hebben ook gezegt dat ze al een aantal keer van engine zijn verandert. Zo vertelde ze dat DNF gewoon DE game moest worden en dat ze daarom de beste graphics en al willen hebben om zo de game er nog meer eruit te laten springen. Of ze nu ook echt van UT2003 engine zijn afgestapt en nu met de Unreal Engine 3 aan de gang zijn zou wel uber vet zijn.Anoniem: 185882 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 01:23:
heftig, ik ben blij verrast om te zien dat er flink gedevved word achter de schermen van 3drealms - na jaren wachten zijn de woorden dnf & vaporware < nog steeds niet onlosmakelijk met elkaar verbonden
Uit een vacature voor een baan bij 3drealms:
[...]
Ze zitten op de Unreal 2007 engine te devven, ik weet het zeker
DNF mag van mij nog steeds komen en ik ga hem dan ook zeker kopen.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Zo denk ik er ook een beetje over, DNF is toch echt cult en je kan maar van weinig games zeggen dat ze zo'n impact hebben gehad op de community door de jaren heen, er zijn maar weinig echte (PC) gamers die DNF niet kennen.Anoniem: 119987 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 00:03:
Wel jammer als die echt uit komt, einde van een fenomeen.
Als het spel uitkomt is het inderdaad het einde van een tijdperk, want ik ben bang dat de impact van het spel zelf niet echt enorm zal zijn. Het zal misschien wel aan mij liggen, maar ik vond de games van midden tot eind jaren 90 zoals duke/doom/quake/hl/unreal toch een grotere impact hebben dan hun opvolgers, het wordt steeds moeilijker om innovatief en orgineel te zijn naast de steeds betere graphics. Het is dan ook een stille hoop dat DNF toch kan uitblinken op andere terreinen buiten de graphics.
Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”
If it ain't broken it doesn't have enough features

[ Voor 19% gewijzigd door Cyberamp op 27-01-2007 14:44 ]
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Bedoel je te zeggen dat die nep is? Nouja zou kunnen maar check zen rechterarm, daarvoor heb je wel wat meer nodig dan een speelgoedpoppetje om die hoek te maken. Kan best nep zijn daarnietvan (photoshop, gewoon een 3d scene) maarja dan moet je elke screenshot die je tegenkomt in twijfel trekken.CyberAmp schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 10:40:
Maybe interessante action figure plaatje uit nov 23, 1998... Damn
[afbeelding]
Toch wel mooi om te zien dat een postzegelscreenshot zoveel stof laat opwaaien, toch zullen ze hem eens af moeten maken voordat de cult-status wordt omgezet naar een retro-slechte grap status. En ja ik geloof dus echt dat die een keer uitkomt, al flikkeren ze het spel vol met bugs in de winkel dan nog kopen mensen het alleen maar om een stuk gamehistorie in huis te hebben, elk bedrijf dat niks zou doen met zo'n concept verdiend het niet om te bestaan, no brainer.
Same here, als je de screenshots/filmpjes van de nieuwe UT 2007 hebt gezien... het zou zo maar kunnen zijn dat ie gereleased word met die engineSir_Hendro schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 01:47:
[...]
Ze hebben DNF een hele tijd lopen ontwikkelen op de UT2003 engine. Ze hebben ook gezegt dat ze al een aantal keer van engine zijn verandert. Zo vertelde ze dat DNF gewoon DE game moest worden en dat ze daarom de beste graphics en al willen hebben om zo de game er nog meer eruit te laten springen. Of ze nu ook echt van UT2003 engine zijn afgestapt en nu met de Unreal Engine 3 aan de gang zijn zou wel uber vet zijn.
DNF mag van mij nog steeds komen en ik ga hem dan ook zeker kopen.
Ow wat moeten we toch weer lachen...mrmali schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 18:13:
Grappig eigenlijk, Duke Nukem Forever, DNF dus oftewel Did Not Finish

Doet 'ie ook nog alsof 'ie 'em zelf heeft bedachtAnoniem: 91628 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 19:15:
[...]
Ow wat moeten we toch weer lachen...

dat is idd nog het ergste van alles, maar ik had zoiets van khoud m'n mond maar andersBreepee schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 19:19:
[...]
Doet 'ie ook nog alsof 'ie 'em zelf heeft bedacht
zitten we zometeen met nog een huilie
Mja, tis maar hoe je het bekijkt. Unreal deed ten opzichte van Duke of Doom ook niet veel nieuws: een nieuwe grafische engine, voor die tijd geavanceerde AI... En dan had je het zo'n beetje wel gehad. Dat gold eigenlijk ook voor Half Life, alleen voegde Half Life er gewoon een soort van cinematische beleving aan toe met behulp van scripted events en de manier waarop het spel was geconstrueerd.defiant schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 01:52:
[...]
Zo denk ik er ook een beetje over, DNF is toch echt cult en je kan maar van weinig games zeggen dat ze zo'n impact hebben gehad op de community door de jaren heen, er zijn maar weinig echte (PC) gamers die DNF niet kennen.
Als het spel uitkomt is het inderdaad het einde van een tijdperk, want ik ben bang dat de impact van het spel zelf niet echt enorm zal zijn. Het zal misschien wel aan mij liggen, maar ik vond de games van midden tot eind jaren 90 zoals duke/doom/quake/hl/unreal toch een grotere impact hebben dan hun opvolgers, het wordt steeds moeilijker om innovatief en orgineel te zijn naast de steeds betere graphics. Het is dan ook een stille hoop dat DNF toch kan uitblinken op andere terreinen buiten de graphics.
Dan is het even afwachten en dan krijg je games als Max Payne en later F.E.A.R, waarvoor in principe ook gold dat essentiële vernieuwing uitbleef. Bullet time was wel gaaf maar niet veel meer dan een enkel gameplay-element... En eigenlijk meer gimmick dan technische evolutie als je erover nadenkt. Dat wil zeggen, Max Payne was/is een grandioos spel, met of zonder bullet time.
Wat je dan van Duke Nukem Forever, mocht het ooit uitkomen, moet verwachten is in essentie hetzelfde als van bijv. Half Life 2: uitstekende meeslepende gameplay met een aantal spitsvondigheden, subliem technisch en creatief design - en hier en daar de nodige humor natuurlijk
Ik denk dat de schijnbaar oneindige ontwikkeltijd niet zozeer impliceert dat de makers op zoek zijn naar dé vernieuwing van de eeuw. Ik zou eerder denken dat 3d Realms vastzit met haar plannen en dat ze niet weet hoe het spel vorm te geven - en dat is op zijn minst begrijpelijk.
Groot probleem lijkt me dat de Duke vroeger echt een plat, 2-dimensionaal typetje was. Wel cool, wel gaaf, maar vooral ook een one-trick-pony. Tegenwoordig kan je daar geen spel meer aan ophangen, tenzij je Croteam heet (als je begrijpt wat ik bedoel).
Dat UT een goed spel was - en wat mij betreft tot op heden de beste shooter ooit - is, indien je zou willen duiden op vernieuwing, niet veel meer dan bijzaak eigenlijk...
En lol, ik bedoelde niet dat Duke nukem als game 2d was. Ik bedoelde zijn personage als kunstzinnig object, niet zijn personage als grafisch model
When its doneAnoniem: 87302 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 00:07:
can somone please tell me when this game is done?
No seriously you're not aware of the dukenukem myth and you thought "oh hey, mayby those dutch guys have some inside info"
Sadly enough we haven't (and prob. never will have) so you'll just have to wait a little bit longer, if I have to ballpark it i guess summer 08, after yet another delay at christmas 07. If you wan'na speed up the proces i guess you'll have to go to 3DRealms and whip those lazy devvers into shape.
---
hmm lekker dan, volgende keer maar gewoon in NL vragen of nie, zak hooi..
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 119987 op 14-02-2007 00:25 ]
No. There is no known releasedate for Duke Nukem For(n)ever. It has been in development from the late 90's until now, having seen many approximate releasedates, only to be postponed until later. There still is no final releasedate, and it is unlikely that this game will actually appear in stores in the foreseeable future.Anoniem: 87302 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 00:07:
can somone please tell me when this game is done?
Also, you may want to consider replying in Dutch, since this is a Dutch forum.
Deze jongen is gewoon Nederlands hoorMcKaamos schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 00:17:
[...]
No. There is no known releasedate for Duke Nukem For(n)ever. It has been in development from the late 90's until now, having seen many approximate releasedates, only to be postponed until later. There still is no final releasedate, and it is unlikely that this game will actually appear in stores in the foreseeable future.
Also, you may want to consider replying in Dutch, since this is a Dutch forum.
HO HO HO! Je pakt hier wel erg veel jaar bij een opeens.morew0rk schreef op zondag 28 januari 2007 @ 04:57:
Niet alsof het er veel toe doet. In die tijd zat men al hevig te deathmatchen. Q2 met de hook, half-life etc. Wat Epic deed was gewoon daar slim op in spelen door een spel zonder verhaal maar met enkel en alleen (nou ja, bots uitgezonderd) pvp-mogelijkheden te bieden. Een evolutie, dat zeker, maar niet echt een openbaring. Dat wil zeggen, multiplayer op zich was in die tijd wel revolutionair maar het feit dat het in UT werd aangeboden was dat niet; als UT het eerste spel in de historie was geweest dat het concept van multiplayer op tafel had gesmeten, pas dan had je misschien kunnen spreken van echte vernieuwing w.b. gameplay.
Dat UT een goed spel was - en wat mij betreft tot op heden de beste shooter ooit - is, indien je zou willen duiden op vernieuwing, niet veel meer dan bijzaak eigenlijk...
En lol, ik bedoelde niet dat Duke nukem als game 2d was. Ik bedoelde zijn personage als kunstzinnig object, niet zijn personage als grafisch model
Ten eerste was Half life revolutionair omdat alles 1level was. Je kreeg af en toe een loading screen en dat was het, revolutionair voor die tijd. Tevens was de AI van de Commando's ongekend goed, en was het een van de eerdere FPS met zowel goede single als multi player.
Unreal was ook een bikkelgoede game, die ongekende effecten had(grafische pracht) en een ijzersterke sfeer. Plus de Death Match was goed.
Unreal Tournament en Q2 waren de eerste echte online shooters zonder een echte single player. Dit was gewoon altijd fraggen(of CTF en dergelijke). Dat was nieuw, want die spellen waren er tot dan toe nog niet.
Het was die tijd dat online deathmatchen uitkwam dus alles wat een goede ondersteuning had was al een (r)evolutie. Eerste spel met Deathmatch erin was Doom
En ja je hebt gelijk UT heerscht zwaar xD
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
waarom posttie in vredesnaam in het engels dan?

dronken, gehackt, inwonnende asielzoeker die gebruik maakt van zen computer, gewoon ff leker mensen irriteren. Zomaar wat voorbeeld redenen, maakt me trouwens wel benieuwdMcKaamos schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 00:27:
[...]
waarom posttie in vredesnaam in het engels dan?
Zullen we daar Q3A van maken? Quake 2 had wel een verhaalPostius schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 00:22:
Unreal Tournament en Q2 waren de eerste echte online shooters zonder een echte single player.
The ramblings of an idiot
Anoniem: 87302
" kan iemand mij vertellen wanneer dit spel klaar is "Anoniem: 119987 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 00:33:
[...]
dronken, gehackt, inwonnende asielzoeker die gebruik maakt van zen computer, gewoon ff leker mensen irriteren. Zomaar wat voorbeeld redenen, maakt me trouwens wel benieuwd
hij is klaar als die klaar is
of
" can someone tell me when it's done"
it's done when it's done
laatste klinkt beter toch?
[ Voor 100% gewijzigd door Falcon op 14-02-2007 09:23 ]
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
aaah... dus.... zal der van het weekend nog eens langer over nadenken, misschien dat die dan valt.Anoniem: 87302 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 09:03:
[...]
" kan iemand mij vertellen wanneer dit spel klaar is "
hij is klaar als die klaar is
of
" can someone tell me when it's done"
it's done when it's done
laatste klinkt beter toch?
Tot de volgende kick allemaal
and when is the next kick gonna be?Anoniem: 119987 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 19:31:
[...]
aaah... dus.... zal der van het weekend nog eens langer over nadenken, misschien dat die dan valt.
Tot de volgende kick allemaal
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Hail to the king baby!
Anoniem: 399
Mwah...urk_forever schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 11:27:
Maar goed, als ze dan nu met een blik devvers de game gaan afmaken, krijgen we dan niet hetgeen waar we allemaal bang voor zijn....een middelmatige game
Keuze 1: Geen game, maar die had perfect geweest als ie gekomen was.
Keuze 2: Redelijke game, in 2009.
Keuze 3: Matige tot slechte game in 2007 of 2008.
Je mag zelf beslissen, maar optie 1 hebben we al een tijdje en dat is volgens mij niet het beste spel dat ik ooit gespeeld heb. Paratrooper op de 8088 was tot dus ver beter... dat wás er in elk geval.
Elk jaar op got kom je in verschillende topics tegen : Oh het is bijna 1 april. zal wel grapje zijn.
Mijn no-claim van mijn zorgverzekering wordt rond 1 april overgemaakt. Hoop iig dat dat geen grapje is!RedHat schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:52:
Net alsof alles wat rond 1 april komt bullshit is.
Elk jaar op got kom je in verschillende topics tegen : Oh het is bijna 1 april. zal wel grapje zijn.
Ik blijf het DNF verhaal heerlijk vinden. Er komt nooit meer een game uit, en iig al geen goede, maar iedereen blijft maar hopen!
over 2 weken in de winkels.
(kon het niet laten)
Lekker doorzichtige 1-april grapRocketKoen schreef op zondag 01 april 2007 @ 06:45:
Ja, hij is eindelijk gold gegaan vandaag.
over 2 weken in de winkels.
(kon het niet laten)
Inderdaad. Hij is nu al in de winkel te verkrijgen.
Serieus: In de PC Gameplay van deze maand staat er eindelijk een datum waarop Duke Nukem Forever zal uitkomen. Kopen die hap.
[ Voor 25% gewijzigd door The Zep Man op 01-04-2007 08:56 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Is it done?Infinchible schreef op zondag 01 april 2007 @ 13:06:
Kopen die hap ja, volgens de PCGP komt hij juli 3007 ofzo uit
Volgens mij moet die game ook gewoon helemaal nooit meer uitkomen. Het kan alleen maar tegenvallen en de soap eromheen is veel leuker!Jk_W schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:54:
[...]
Mijn no-claim van mijn zorgverzekering wordt rond 1 april overgemaakt. Hoop iig dat dat geen grapje is!![]()
Ik blijf het DNF verhaal heerlijk vinden. Er komt nooit meer een game uit, en iig al geen goede, maar iedereen blijft maar hopen!
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Anoniem: 62733
dat hoop ik toch
[ Voor 4% gewijzigd door ETzPliskin op 02-04-2007 00:33 ]
Veel beloven en weinig geven doet de dwaas in vreugde levenETzPliskin schreef op maandag 02 april 2007 @ 00:33:
Ik geloof er nog in, en ik geloof ook dat hij goed gaat zijn!
dat hoop ik toch
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Heb je het nu over Duke Nukem, of over 3D? Vond namelijk de humor in de drie oudere delen niet echt direct goed merkbaar...Anoniem: 62733 schreef op maandag 02 april 2007 @ 00:32:
Dan heb ik nog liever een remake van het orginele spel , het spel was zeker voor die tijd top, de sfeer en humor er in was geweldig ! Gameplay staat als een huis , dus wat dat betreft mag het wel komen . en deze versie... je moet wel heel gek zijn als je daar nog in gelooft
&
ey heb je die quote onder je sig van johnny cash?Weltschmerz schreef op maandag 02 april 2007 @ 08:42:
[...]
Heb je het nu over Duke Nukem, of over 3D? Vond namelijk de humor in de drie oudere delen niet echt direct goed merkbaar...
Niemand kent de oude platformers van Duke johWeltschmerz schreef op maandag 02 april 2007 @ 08:42:
[...]
Heb je het nu over Duke Nukem, of over 3D? Vond namelijk de humor in de drie oudere delen niet echt direct goed merkbaar...
En er is ook een remake van Duke3D, voor de Nintendo DS welliswaar, maar een remake nonetheless
Welles! Da's nostalgie! Daar zat ook wel de nodige humor in oor zover ik het me kan herinneren. *goes back a loooong way*McKaamos schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:22:
[...]
Niemand kent de oude platformers van Duke joh
En er is ook een remake van Duke3D, voor de Nintendo DS welliswaar, maar een remake nonetheless
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
.me heeft ze anders allemaal nog gespeeld hoorMcKaamos schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:22:
[...]
My favorite programming language is solder.
Offtopic: Officieel is het een quote uit Openbaringen 6 vers 1-8. Dit heeft Mr. Cash inderdaad ook gebruikt als zijn intro voor "When the man comes around" (geweldig nummer) wat tevens ook als titelsong voor de laatste "Dawn of the dead" werd gebruikt. Hij is echter lang niet de enige die dit citeert, aangezien Black Metal muziek ook nogal verzot is op het gebruik van bijbeltekstenDarkShadow schreef op maandag 02 april 2007 @ 08:46:
[...]
ey heb je die quote onder je sig van johnny cash?
Van mij mag dan iedereen die de oude DN spellen niet kent ze nu installeren. Met de golflijntjes als schoten, geweldig. Dat spel was echt bruut...
[ Voor 11% gewijzigd door Weltschmerz op 02-04-2007 10:07 ]
&
Die uit 2001/2002 was echt _geweldig_McKaamos schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:22:
[...]
Manhatten project was dat. Was inderdaad zeer vermakelijk ja. Jammer dat hij door veel van de pers afgeschreven werd als zwaar tekortkomend, wat ik belachelijk vind aangezien hij voor een nieuwprijs van 29 euro de winkel in kwam als ik het me goed herinner.Breepee schreef op maandag 02 april 2007 @ 21:44:
[...]
Die uit 2001/2002 was echt _geweldig_![]()
![]()
Tranen met tuiten van het lachen, en speelde nog eens erg lekker ook, leve de platformers en leve Duke!
Maar de oude platformers werden dan ook echt als oud bedoeld
[ Voor 14% gewijzigd door Weltschmerz op 03-04-2007 10:12 ]
&
Je bedoelt Duke Nukum episodes 1, 2 en 3 en Duke Nukem II? Yup. Stuk voor stuk klassiekers. Allemaal (ooit, in een ver verleden) uitgespeeld.Weltschmerz schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 10:11:
[...]
Maar de oude platformers werden dan ook echt als oud bedoeldnog uit het Commander Keen tijdperk ongeveer, dat waren ook echt coole Duke Nukems...
![]()
Duke Nukem Forever moet eigenlijk nooit uitkomen. De nieuwe generatie gamers (die zelfs nog nooit Duke Nukem 3D hebben gespeeld) zullen een hartaanval krijgen als ze het macho gedrag van de Duke moeten aanschouwen terwijl ze beseffen dat ze nooit in de buurt van zulke mannelijkheid kunnen komen.
Whahaha ja! En dat geweldige plot ook, dat zullen ze nooit begrijpen. Hoezo we moeten de babes redden van de aliens? Daar moet vast een of andere filosofie achter zitten!The Zep Man schreef op woensdag 04 april 2007 @ 01:21:
[...]
Je bedoelt Duke Nukum episodes 1, 2 en 3 en Duke Nukem II? Yup. Stuk voor stuk klassiekers. Allemaal (ooit, in een ver verleden) uitgespeeld.
Duke Nukem Forever moet eigenlijk nooit uitkomen. De nieuwe generatie gamers (die zelfs nog nooit Duke Nukem 3D hebben gespeeld) zullen een hartaanval krijgen als ze het macho gedrag van de Duke moeten aanschouwen terwijl ze beseffen dat ze nooit in de buurt van zulke mannelijkheid kunnen komen.
&
Een mooie eerste opdracht zou zijn om kauwgum te vindenWeltschmerz schreef op woensdag 04 april 2007 @ 08:34:
[...]
Whahaha ja! En dat geweldige plot ook, dat zullen ze nooit begrijpen. Hoezo we moeten de babes redden van de aliens? Daar moet vast een of andere filosofie achter zitten!
En kont te schoppen. Letterlijk.TroonStaal schreef op woensdag 04 april 2007 @ 09:03:
[...]
Een mooie eerste opdracht zou zijn om kauwgum te vinden
Toch geloof ik er heilig in dat dit spel kont gaat schoppen no matter what.
Ben toch niet zo super graphics geil meer (meer vanwege me zielige pc al moeite heeft om STALKER te draaien op HIGH). Anyhoe, wil nog steeds graag duke'n.
Hoop dat er weer veel interactie in het spel zit, kloten met slot machines, hoeren etc.
Die Duke3d REAL 3d mod vond ik wel bruut trouwens.
Maar het verzacht te pijn niet....
IK WIL DNF!!!
Tegen die tijd dat het uitkomt is het spel een bejaardentehuissimulatie met in de hoofdrol de oude Duke. Mag je zijn dagelijks leven vullen met het doen van je behoefte in je broek ("ah... much better") om de sexy zusters te lokken, vechten in je rolstoel voor je avondeten, vele wapens gebruiken (kunstgebit, wandelstok...) en je vermaken met vele mini-games, zoals Bingo.MrCaleb schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 13:32:
Het wachten doet nog steeds zeer.
Toch geloof ik er heilig in dat dit spel kont gaat schoppen no matter what.
http://en.wikipedia.org/w...ever#Development_timeline
"Duke Nukem Forever was officially announced on April 27, 1997 along
with the purchase of a license to use the Quake II engine."
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=152865
E3 1998 trailer: http://www.youtube.com/watch?v=lEx5SwJLUR0
E3 2001 trailer: http://www.youtube.com/watch?v=TDlB2P1leRM
the following has happened since Duke Nukem Forever was announced
http://duke.a-13.net/
Ken je nagaan wat er in 10 jaar kan gebeuren ^^
[ Voor 71% gewijzigd door MrCaleb op 04-05-2007 19:39 ]

http://forums.3drealms.com/vb/showthread.php?p=537802
We gaan het meemaken voor 2012!!!!

Godfather Bodybuilding topic reeks
damn die gast is nog breder dan jij MrJMrJ schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 08:07:
Bevestigde in game screenshot:
[afbeelding]
and better looking as well
[ Voor 6% gewijzigd door TrailBlazer op 24-05-2007 08:40 ]
Voor dat laatste is niet veel nodig nee.TrailBlazer schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 08:40:
[...]
damn die gast is nog breder dan jij MrJ
and better looking as well
Jij bent zeker nog niet zo lang bekend met het Duke Nukem Forever verhaal?MrJ schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 08:07:
Bevestigde in game screenshot:
[afbeelding]
Over anderhalf jaar switchen ze wel weer van engine en is het weer 5 jaar stil.
Nope, ik zou echt niet weten dat DNF als sinds '98 in ontwikkeling is nee.The Zep Man schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 09:06:
[...]
Jij bent zeker nog niet zo lang bekend met het Duke Nukem Forever verhaal?
Ik denk dat het er nu echt wel van komt. Maar goed, time will.Over anderhalf jaar switchen ze wel weer van engine en is het weer 5 jaar stil.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ik vindt het persoonlijk gewoon lomp wat ze daar aan het doen zijn, en ik ga deze topic ook niet meer lezen want ik zeg fuck dnf nieuws want er is nooit echt nieuws geweest, allemaal non-info.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ben blij dat ze zich niet verlagen tot het manipuleren van de markt met leaken/reclame maken/interviews geven zoals tegenwoorig schering en inslag is in de spelwereld. Laat het maar weer lekker als vroeger zijn: je hoort pas wat van het spel als je het in de schappen ziet liggen!evilpin0 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 09:47:
ik zeg niet boycotten als die uit is wil ik hem ook wel ff spelen, maar dat er nog steeds nieuws berichten overkomen vindt ik onzin. laat ze eerst met conrete informatie komen, dat mag toch wel na 8 jaar? Lees ik weer op gamer.nl : screenshot van dnf gespot! zie je een of andere vage screen, dan denk waar zijn die gasten nou mee bezig? Niemand zit hier op te wachten toch?
Blij toe. Dat gehype is voor kiddies die niets beters te doen hebben dan game-nieuws volgen. Echte mannen kopen DNF al ie uitkomt en maken zich verder niet druk/zenuwachtig alsof ze een onzekere vrouw zijn.Ik vindt het persoonlijk gewoon lomp wat ze daar aan het doen zijn, en ik ga deze topic ook niet meer lezen want ik zeg fuck dnf nieuws want er is nooit echt nieuws geweest, allemaal non-info.
Anoniem: 117981
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Dit topic is gesloten.