Wat is de Zero Punctuation van vorige week geweldig zeg:
http://www.escapistmagazi...on/748-Duke-Nukem-Forever
http://www.escapistmagazi...on/748-Duke-Nukem-Forever
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Als dat zou was had dat hier gestaan, en door jou komt iedereen hier nu weer in kijken in de hoop dat er nieuws is , eikelOmnyakom1 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 19:17:
kom ie nou uit of niet, iemand nog uitspraken gehoord van 3drealms?
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Hail to the king baby!
Bah, beetje zinloos topic schoppenOmnyakom1 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 19:17:
kom ie nou uit of niet, iemand nog uitspraken gehoord van 3drealms?
I mentioned it once, but I think I got away with it.
eenschJediUberknaft schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 09:43:
beetje zinloos topic geworden imo. Kunnen deze beter sluiten. Wat valt er nog te bespreken ? Topic wordt elke keer weer geschopt met nutteloze reacties. Spel komt toch niet meer uit (denk ik) en zowel openen we destijds wel een nieuw topic.
[ Voor 22% gewijzigd door .oisyn op 23-12-2009 00:31 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Vooral die laatste zin is erg typerend.Did time constraints cause you many headaches during the development process?
3DRealms doesn't really have time constraints. The way it works is: if you take too long, and some other company comes out with a game with new features, then you must suffer the delaying of your own game for several more months while you add those features...
That sounds like 3DRealms alright
If you want DNF released, you must stop the rest of the industry first
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
I mentioned it once, but I think I got away with it.
“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Nou, dat vind ik niet off-topic, hoor
[ Voor 23% gewijzigd door Room42 op 06-04-2010 07:11 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Verwijderd
Grote guns zijn natuurlijk een must voor DukeRoom42 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 07:07:
[...]
Nou, dat vind ik niet off-topic, hoor
Maar waarom moeten die guns tegenwoordig zo belachelijk groot in beeld?! Je ziet rechts geen fuck meer
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Ik dacht bijna dat ik de enige was die zo dacht
de voice acting is nep, dat heeft de maker van dat filmpje zelf gedaan. Het zijn echte beelden, door een derde partij in elkaar gezet, waarbij de geluidseffecten door de maker van het filmpje zijn toegevoegd.Relis schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:46:
Ziet er uit als een teleurstellende game voornamelijk gemaakt om wat geld nog uit de franchise te wringen..
Saaie gameplay en slechte voice acting in dat filmpje tbh
Verwijderd
Verder vraag ik me af wat je bron is? En ik denk dat ik voor iedereen spreek hier als ik zeg: eerst zien dan geloven.Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:03:
Dit jaar komt die uit .Het is al klaar en men werkt aan het poorten naar andere consol`s .PsP en x360 zouden al klaar zijn .De releas staat voor november .Het is big handel geworden .Ook voor wii en nintendo dsi komen er versie`s .Al dat geld en tijd en werk wat er in is gaan zitten ,dat moet worden opgebracht.,
Van wat ik als laatste speelbare content heb gezien ,ben ik wel onder indruk. Het verhaal is dat ze nu bezig zijn om de beveiliging rond te krijgen .Welke soort & type enzo.Er was/is zoveel materiaal ,dat ze versie`s hebben voor elk platform .Voor de wii en Nitendo dsi ,duke nukem critical mass.Voor de pc ,x360 duke nukem Forever, (al betwijfel ik zelf dat ze die titel zullen aanhouden .) t`ja .ik heb het orginele pc spelletje uit de usa .En ook pas de xbox 360 arcade versie.Dat vind ik nog steeds lachen .Het zou leuk zijn als er een demo uitkomt
[ Voor 4% gewijzigd door PromoX op 14-04-2010 21:20 ]
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
[ Voor 26% gewijzigd door PilatuS op 13-04-2010 21:23 ]
Verwijderd
[ Voor 94% gewijzigd door PromoX op 14-04-2010 21:20 ]
Bullshit. Is gewoon simpelweg niet waar.Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:03:
Dit jaar komt die uit .Het is al klaar en men werkt aan het poorten naar andere consol`s .PsP en x360 zouden al klaar zijn .De releas staat voor november .Het is big handel geworden .Ook voor wii en nintendo dsi komen er versie`s .Al dat geld en tijd en werk wat er in is gaan zitten ,dat moet worden opgebracht.,
Van wat ik als laatste speelbare content heb gezien ,ben ik wel onder indruk. Het verhaal is dat ze nu bezig zijn om de beveiliging rond te krijgen .Welke soort & type enzo.Er was/is zoveel materiaal ,dat ze versie`s hebben voor elk platform .Voor de wii en Nitendo dsi ,duke nukem critical mass.Voor de pc ,x360 duke nukem Forever, (al betwijfel ik zelf dat ze die titel zullen aanhouden .) t`ja .ik heb het orginele pc spelletje uit de usa .En ook pas de xbox 360 arcade versie.Dat vind ik nog steeds lachen .Het zou leuk zijn als er een demo uitkomt
... not as I do.
[ Voor 48% gewijzigd door PromoX op 14-04-2010 23:00 ]
And I'm the only one and I walk alone.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
[ Voor 116% gewijzigd door neliz op 04-09-2010 08:24 . Reden: Hail to the king baby! ]
Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen
LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak
[ Voor 28% gewijzigd door tweeny op 03-09-2010 20:10 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Neverwinterx op 03-09-2010 20:10 ]
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
[ Voor 39% gewijzigd door CrankyGamerOG op 03-09-2010 20:14 ]
Durf jij conclusies te trekken uit dat camerawerk dan?CrankyGamerOG schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 20:14:
ik zei het een tijd terug nog
DUKE LIVES FOREVER !!!!
te vet voor woorden dit
Duke Nukem Forever in 2011 op de xbox360
The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Het spel is bijna af en komt begin 2011 uit. Zoveel zal er niet meer worden gedaan denk ik...FloydRaalte schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 20:24:
Heb die live stream ook ff bekeken. Ik krijg vooralsnog niet echt een goeie indruk... beetje wazig beeld dat " meekijken over de schouder" met een videocam. Dat het er allemaal nog wat levenloos en simpel uitziet is niet erg, het spel komt voorlopig nog niet uit dus ontwikkelingstijd genoeg. Het lijkt nogal op Borderlands naar mijn idee, misschien heeft 2K dezelfde engine gebruikt, who knows? En daar is trouwens niets mis mee, prima zelfs. Erg onder de indruk ben ik (nog) niet.... laat maar komen die hap, ik speel het toch wel omdat het de Duke is.
PSN: Von_Smallhausn
Met de naam alleen al word bakken met geld gemaakt ook al zuigt de game.Mon0lith schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 20:33:
Denk toch dat het duke nukem 3d niet kan overtreffen, ondanks de graphics enzo.
Wordt denk ik een beetje zoals Driv3r, daar waren de verwachtingen ook groot na deel 1 en 2.
Denk dus dat het een flop wordt.
Smiling as the shit comes down...
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Succes word tegenwoordig niet gemeten met hoe een spel word gewaardeerd maar met het geld dat er mee verdiend word, en in het geval van Duke Nukem Forever twijfel ik er niet over dat daar flink veel geld mee verdient word.MsG schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 20:44:
Je haalt daar eerder een kwalitatieve naam mee onderuit. Kijk naar Mafia 2, hoe dat verkracht is door dezelfde tent.
Smiling as the shit comes down...
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Hehe, toen ik keek zegt die meid "Okay everybody we will be back in 30 seconds because we need to the switch battery pack". Hele shoutbox ko ik niet meer volgen, zoveel opmerkingen kwamen er langs. En allemaal aftellen he! "You are already over 30 seconds to stupid B****" Wat een volk zeg. Daarna gedurende 2 minuten zonder geluid gekekenSpike_wolf schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 21:08:
Whehe, die meid verteld dat ze van camera man switchen omdat hij moe word, en gelijk begint iedereen op die shoutbox te juichen
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Make lovecraft not warcraft.
Als je gisteren iets van de stream hebt gezien is het gewoon redelijk goed grafisch up to date (soft-shadows en redelijk veel poly's in de levels) en qua gameplay ging het ook goed, dit is gewoon een stapje verder dan de standaard matige console games zoals gears of war of killzone. Als je ziet hoe die eerste eindbaas reageert op duke's storm aan projectielen dan is dit gewoon een stapje verder dan menig game die we tot nu toe hebben gezien.rg-mohwa schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 07:30:
ik las de post gisteren over 2k en gearbox, en ik geloof er wel in dat het nu wat gaat worden dus mijn eerste reactie was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar toch ben ik bang dat bij iedereen de verwachtingen van 10 jaar te hoog gaan worden en dat "The Duke" erg slecht gaat worden en iedereen over hem heen gaat pissen.....
ik bedoel 10 jaar wachten op je grootste gameheld is lang en dat maakt de verwachtingen er hoog
ik hoop alleen maar dat hij mij weer aan het lachen kan maken. daarna zullen we hem allemaal echt begraven
[ Voor 27% gewijzigd door The Zep Man op 04-09-2010 09:14 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Klopt mee eens, ik koop hem gewoon al is het pure nostalgie. En ach er zal ongetwijfeld veel reactie komen. Hoge bomen vangen veel wind.EvaluationCopy schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 10:23:
Al krijgt dit spel een 2 van alle gamebladen, dan koop ik het nog. Puur om in de kast te hebben. Ik denk dat veel 25+'ers er zo over denken en niet wakker liggen van een paar tientjes. Zal best een verkoopsucces worden.
LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
[ Voor 27% gewijzigd door neliz op 04-09-2010 13:15 ]
Hoe bedoel je 'jaren lang geheim gehouden'?Cornelisjuh schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 12:49:
Ik ga echt nooit meer grappen maken. Ook leuk ; hoe hebben ze dat jaren lang verborgen gehouden ?
Yes, but no.
Nooit een Duke Nukem game gespeeld?mieJas schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 14:27:
Staat daar "Beer" als actie op de D-Pad?
[ Voor 87% gewijzigd door steveman op 04-09-2010 14:48 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
nope.
[ Voor 19% gewijzigd door neliz op 04-09-2010 14:49 ]
Dan snap jij er ook geen pannenkoek vanScrooLoose schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 20:37:
[...] En Driver vergelijken met Duke Nukem ....![]()
PSN: Von_Smallhausn
# Gearbox President and CEO Randy Pitchford told fans that because he got his start with Duke Nukem, he couldn’t let it die. His mantra: “Always bet on Duke.”
# 2K and Gearbox say the game is for the PlayStation 3, Xbox 360, and PC.
# Duke Nukem Forever is completely unapologetic about its adult humor. In the trailer I saw before playing the game, Duke punched aliens in the groin, and upon coming across a building-sized alien sporting three exposed breasts, Duke proclaimed, “Hell, I’d still hit it.” My demo began with Duke standing in front of a urinal and an onscreen button prompt labeled “Piss.”
# I played Duke Nukem Forever on an Xbox controller, and the layout fell in line with current console-FPS standards: “X” to reload, left trigger to aim, right trigger to fire, click left analog stick to sprint, etc.
# The first demo level opened with several first-person cinematics of soldiers fighting (and suffering horrible deaths from) alien invaders. Humorous dialog peppered many of these moments. At the end of this level, I fought a giant rocket-spouting alien on a football field. After killing the one-eyed extraterrestrial, Duke kicked its eye through the goal posts before delivering yet another one-liner.
# The second demo level involved driving a monster truck -- complete with nitro for boosting across aliens and ravines -- through a canyon until the gas ran out. After vacating the dead vehicle, I hoofed it to the back of the canyon and killed several aliens with shrink rays, shotguns, and pistols before manning a mounted turret and mowing down a horde of alien invaders.
# At the end of the second demo level, an alien spaceship flew in and blasted Duke off the mounted turret. Before passing out, he raised his hand. I thought he was doing the classic, dramatic “reaching for survival” move -- but I was wrong. Duke simply flipped off the alien spaceship.
# At the end of the demo, things became quite "meta" when the screen pulled back to reveal that Duke had been playing his own game. He starts grunting and groaning with approval before it's revealed that, well, two scantily clad women were, ahem, "performing" on Duke.
[ Voor 72% gewijzigd door neliz op 04-09-2010 16:53 ]
Deze post alleen al maakt 14 jaar wachten goed
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Misschien moet je even je hoofd uit je kont halen, en een poging doen voorbij je piepkleine neus te kijken.Grannd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 14:11:
En deze moet je gewoon op PC spelen, of je moet op de 360 of PS3 toetsenbord en muis aan kunnen sluiten, maar Duke Nukem hoort gewoon op de PC.
En jij suggereert dat een console tegenwoordig nog gelijkwaardig is aan aan gemiddeld game systeem? Misschien vind jij het nog leuk om games in hooguit 720p te spelen, de rest van de wereld is gewoon verder gegaan na 2005.bram1984 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 17:36:
Misschien moet je even je hoofd uit je kont halen, en een poging doen voorbij je piepkleine neus te kijken.
Heeft hij het over de resolutie of systeemeisen? Nee! Hij heeft het over de besturing.neliz schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 17:39:
[...]
En jij suggereert dat een console tegenwoordig nog gelijkwaardig is aan aan gemiddeld game systeem? Misschien vind jij het nog leuk om games in hooguit 720p te spelen, de rest van de wereld is gewoon verder gegaan na 2005.
Maargoed, het gaat hier niet over consoles. het gaat over de Duke, die natuurlijk het best te spelen is op de PC, laat daar geen twijfel over bestaan.
Waarom dit geflame jongens?
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Het maakt mij inderdaad geen reet uit. Het wordt sowieso al onbetaalbaar om de Duke z'n vingers te horen- en zien knakken, waarna hij er een dikke one-liner uitrolt.Verderf schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 17:47:
denk dat het voor veel mensen die vroeger d3d gespeeld hebben het geen reet uitmaakt of het nou wel of niet zijn verwachtingen gaat vol maken.
Het is gewoon gaaf om het doosje na 15 jaar naast d3d te kunnen zetten
Lees ik goed dat hij van 3dr was? ("from us at 3dr"). Dan klinkt het natuurlijk wel een beetje vreemd. Ruim 10 jaar met een game bezig zijn, amper wat laten zien, en wanneer een andere dev het afmaakt roepen hoeveel jij wel niet gedaan hebtPhyxion schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 20:43:
http://talkinrealatyou.bl...10/09/ride-continues.html
Zeer interessant om te lezen
Flickr PSN ID= cheironnl
---RAWE CEEK!!!---
D3D kan onder meer gekocht worden op gog.com . Daarnaast vind je op http://hrp.duke4.net/ een high res packNoFearCreations schreef op zondag 05 september 2010 @ 12:12:
Zucht,...jeugdsentiment!
Andere vraag, weet iemand waar ik DN3D kan vinden voor Win7?
Lijkt me erg gaaf omdat weer eens te spelen, is dik 15 jaar geleden dat ik dat voor het laatst heb gedaan...
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Fail fan.Verderf schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 17:47:
Het is gewoon gaaf om het doosje na 15 jaar naast d3d te kunnen zetten
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Godfather Bodybuilding topic reeks
Verwijderd
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Verwijderd
Ah duidelijk, daar heb ik overheen gekeken denk ik.EvaluationCopy schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:11:
Goed lezen he, die 'review' is al van januari 2009!! Hij heeft hem teruggeplaatst na een poll voor de leukste ZP ofzo. Stom toevallig dat dat ding weer online stond, precies één dag voor die presentatie op de PAX.
Make lovecraft not warcraft.
[ Voor 7% gewijzigd door edward2 op 03-10-2010 03:00 ]
Niet op voorraad.
Flickr PSN ID= cheironnl
Aan inhoud zal er geen zak veranderen, aangezien de pc v rsie al zo goed als af was toen GearBox het overnam.cheiron schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 10:13:
Ik heb gisteren op Firstlook even Duke Nukem Forever kunnen spelen. Een uur voor in de rij gestaan, maar het was toch te verleidelijk om niet te doen. De twee speelbare levels waren het stadium met de eenogige eindbaar (van Duke3d) en een woestijnlevel dat in een auto begint.
Het stadium level begint ondergronds waar je begint met iets op een bord tekenen. Wat het nu ervan was ontging mij, maar ok. Daarna ren je wapenloos door de catacomben van het stadion alvorens je bij de eindbaas komt. Dit hele gevecht was niet al te moeilijk, maar had een heerlijke schaal en voelde goed aan.
Het woestijnlevel daarentegen vond ik maar doods en ongeinspireerd aanvoelen. Het voelde enorm restrictief waarbij de omgeving er ook nog eens leeg uitzag. Ik ben dit eigenlijk al een hele tijd niet meer tegengekomen in shooters, dus het was even slikken.
De Duke humor is alom aanwezig, maar het ligt er wel erg dik bovenop. Als speler van de oude Duke games vond ik het wat overdreven, maar ik heb geen idee hoe iemand die nu puber is er tegen aan kijkt. Misschien vindt die het wel net zo stoer als ik toen Duke3d toen ik 12 was.
Kortom; tenzij er een hoop nog verandert zal het voor mij geen must-buy zijn.
Dat de Duke humor zo erg aanwezig is lijkt me niet echt een punt om hem niet te kopen. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. De game is zo goed als af qua verhaal dus daar zal weinig aan aangepast worden denk ik. Ik had begrepen van de baas van 2KGames dat de "Demo" die gespeeld kan worden door de mensen niet het definitieve verhaal inzit. Er zijn gewoon 2 elementen uit de final game gehaald die gespeeld kunnen worden..cheiron schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 10:13:
Ik heb gisteren op Firstlook even Duke Nukem Forever kunnen spelen. Een uur voor in de rij gestaan, maar het was toch te verleidelijk om niet te doen. De twee speelbare levels waren het stadium met de eenogige eindbaar (van Duke3d) en een woestijnlevel dat in een auto begint.
Het stadium level begint ondergronds waar je begint met iets op een bord tekenen. Wat het nu ervan was ontging mij, maar ok. Daarna ren je wapenloos door de catacomben van het stadion alvorens je bij de eindbaas komt. Dit hele gevecht was niet al te moeilijk, maar had een heerlijke schaal en voelde goed aan.
Het woestijnlevel daarentegen vond ik maar doods en ongeinspireerd aanvoelen. Het voelde enorm restrictief waarbij de omgeving er ook nog eens leeg uitzag. Ik ben dit eigenlijk al een hele tijd niet meer tegengekomen in shooters, dus het was even slikken.
De Duke humor is alom aanwezig, maar het ligt er wel erg dik bovenop. Als speler van de oude Duke games vond ik het wat overdreven, maar ik heb geen idee hoe iemand die nu puber is er tegen aan kijkt. Misschien vindt die het wel net zo stoer als ik toen Duke3d toen ik 12 was.
Kortom; tenzij er een hoop nog verandert zal het voor mij geen must-buy zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door Jazzper op 05-10-2010 15:42 ]
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
[ Voor 85% gewijzigd door Vimy op 05-10-2010 18:15 ]
http://www.noizystudios.net
Link dan gewoon naar youtube.Hacku schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 19:00:
Er staat een gameplay filmpje op http://www.pcgameshardwar...szenen/Action-Spiel/News/
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq