[PC] Duke Nukem Forever Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 32.874 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

beetje zinloos topic geworden imo. Kunnen deze beter sluiten. Wat valt er nog te bespreken ? Topic wordt elke keer weer geschopt met nutteloze reacties. Spel komt toch niet meer uit (denk ik) en zowel openen we destijds wel een nieuw topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:02

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

JediUberknaft schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 09:43:
beetje zinloos topic geworden imo. Kunnen deze beter sluiten. Wat valt er nog te bespreken ? Topic wordt elke keer weer geschopt met nutteloze reacties. Spel komt toch niet meer uit (denk ik) en zowel openen we destijds wel een nieuw topic.
eensch :Y

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:47

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

*bump*
Op Wired staat een aardig artikel over de (mis)ontwikkeling van DNF
http://www.wired.com/magazine/2009/12/fail_duke_nukem/

Leuk om te lezen hoe je een gameproject vooral niet moet leiden :)

[ Voor 22% gewijzigd door .oisyn op 23-12-2009 00:31 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 08:44
Erg interessant artikel inderdaad. Ze hebben veel fouten gemaakt die je ook in andere software projecten ziet. Vooral het continu bij willen blijven met de huidige techniek is dodelijk in de software wereld.

Precies wat Ken Silverman (van de build engine) in 2005 al zei:
Did time constraints cause you many headaches during the development process?

3DRealms doesn't really have time constraints. The way it works is: if you take too long, and some other company comes out with a game with new features, then you must suffer the delaying of your own game for several more months while you add those features...

That sounds like 3DRealms alright :)

If you want DNF released, you must stop the rest of the industry first :)
Vooral die laatste zin is erg typerend.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Obligatory kick: nieuws: 3D Realms werkt aan nieuwe Duke Nukem-games

De grap kan weer een paar jaar mee \o/

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:01

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Gelekte gameplay:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=U9EgxlbvHMA]

Oordeel zelf. Naar mijn idee ziet het eruit als een onafgewerkte mod voor een of ander spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

He komt hij toch nog uit?

offtopic:
Vast niet.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 13:07
* naam blijft hoop houden, zeer vette trailer iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
geweldig dat de beginpost zegt dat hij in het binnenkort release lijstje staat en dat dat 2003 is :p

so wouldn't get your hopes up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Tja, wellicht. Maar toch een vet filmpje. Lijkt me dat je hier wel lol mee kunt hebben *als* het uitkomt

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik mis gewoon het geld geven aan strippers. :(

:+

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nou, dat vind ik niet off-topic, hoor ;)

Maar waarom moeten die guns tegenwoordig zo belachelijk groot in beeld?! Je ziet rechts geen fuck meer :(

[ Voor 23% gewijzigd door Room42 op 06-04-2010 07:11 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Room42 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 07:07:
[...]

Nou, dat vind ik niet off-topic, hoor ;)

Maar waarom moeten die guns tegenwoordig zo belachelijk groot in beeld?! Je ziet rechts geen fuck meer :(
Grote guns zijn natuurlijk een must voor Duke 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:52

steveman

Comfortabel ten onder

Die stem klinkt echt nergens naar zeg :o

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 10:42
De gameplay ziet er een beetje saai uit naar mijn mening, en het geluid van die guns! xD Ik had wel wat mannelijkere geluiden verwacht bij de Duke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuntherDW
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-12-2022
steveman schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 09:12:
Die stem klinkt echt nergens naar zeg :o
Ik dacht bijna dat ik de enige was die zo dacht :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 19:07
Ziet er uit als een teleurstellende game voornamelijk gemaakt om wat geld nog uit de franchise te wringen..
Saaie gameplay en slechte voice acting in dat filmpje tbh :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:33
Relis schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:46:
Ziet er uit als een teleurstellende game voornamelijk gemaakt om wat geld nog uit de franchise te wringen..
Saaie gameplay en slechte voice acting in dat filmpje tbh :/
de voice acting is nep, dat heeft de maker van dat filmpje zelf gedaan. Het zijn echte beelden, door een derde partij in elkaar gezet, waarbij de geluidseffecten door de maker van het filmpje zijn toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit jaar komt die uit .Het is al klaar en men werkt aan het poorten naar andere consol`s .PsP en x360 zouden al klaar zijn .De releas staat voor november .Het is big handel geworden .Ook voor wii en nintendo dsi komen er versie`s .Al dat geld en tijd en werk wat er in is gaan zitten ,dat moet worden opgebracht.,
Van wat ik als laatste speelbare content heb gezien ,ben ik wel onder indruk. Het verhaal is dat ze nu bezig zijn om de beveiliging rond te krijgen .Welke soort & type enzo.Er was/is zoveel materiaal ,dat ze versie`s hebben voor elk platform .Voor de wii en Nitendo dsi ,duke nukem critical mass.Voor de pc ,x360 duke nukem Forever, (al betwijfel ik zelf dat ze die titel zullen aanhouden .) t`ja .ik heb het orginele pc spelletje uit de usa .En ook pas de xbox 360 arcade versie.Dat vind ik nog steeds lachen .Het zou leuk zijn als er een demo uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:03:
Dit jaar komt die uit .Het is al klaar en men werkt aan het poorten naar andere consol`s .PsP en x360 zouden al klaar zijn .De releas staat voor november .Het is big handel geworden .Ook voor wii en nintendo dsi komen er versie`s .Al dat geld en tijd en werk wat er in is gaan zitten ,dat moet worden opgebracht.,
Van wat ik als laatste speelbare content heb gezien ,ben ik wel onder indruk. Het verhaal is dat ze nu bezig zijn om de beveiliging rond te krijgen .Welke soort & type enzo.Er was/is zoveel materiaal ,dat ze versie`s hebben voor elk platform .Voor de wii en Nitendo dsi ,duke nukem critical mass.Voor de pc ,x360 duke nukem Forever, (al betwijfel ik zelf dat ze die titel zullen aanhouden .) t`ja .ik heb het orginele pc spelletje uit de usa .En ook pas de xbox 360 arcade versie.Dat vind ik nog steeds lachen .Het zou leuk zijn als er een demo uitkomt :)
Verder vraag ik me af wat je bron is? En ik denk dat ik voor iedereen spreek hier als ik zeg: eerst zien dan geloven.

[ Voor 4% gewijzigd door PromoX op 14-04-2010 21:20 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
@qwerty1971.

Zonder bron zegt het helemaal niets. Ben benieuwd wat je bron is. Klinkt allemaal erg leuk wat je zegt, maar of het waar is.

[ Voor 26% gewijzigd door PilatuS op 13-04-2010 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel ,je kan al bij div. site`s pre-bestellen .O.a bij bol .Daar staat ook aangegeven word verwacht 11/2010 .Dat voor wat de ps3 en dsi versie (en voor de wii ook ,let maar op )
Voor wat betreft de pc versie ( en de titel) kan ik de bron helaas niet noemen . (omdat ik het niet meer kan vinden ;) ) Maar ik denk dat ieder 1 die logies nadenkt ,wel die conclusie durf te maken .
Dat wat er in november gereleast word is geen oud materiaal ,maar nieuw geschreven content.,
Om precies te zijn ,nieuw materiaal ,dat onder tussen door 2 verschillende studio`s is gemaakt en zelfs en meerdere keren is bewerkt.

[ Voor 94% gewijzigd door PromoX op 14-04-2010 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:36

Clush

Do as I say...

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:03:
Bullshit. Is gewoon simpelweg niet waar.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:05

PromoX

Flying solo

[quote]JediUberknaft schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 09:43:
beetje zinloos topic geworden imo. Kunnen deze beter sluiten. [/quote]
Wat hij zegt.

Ik heb de nodige rotzooi verwijderd (voor die mensen: lees Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics nog 's door). Verder heeft dit topic niet zo heel veel nut meer, dus ik laat ik 'm ook maar dicht. Mocht er daadwerkelijk een nieuwe titel aankomen is een ieder uiteraard vrij om daar een topic voor aan te maken.

[ Voor 48% gewijzigd door PromoX op 14-04-2010 23:00 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02 16:54

neliz

GIGABYTE Man

Hail to the king baby!

http://www.ustream.tv/2kgameslive
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qKzLV.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tubJx.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/e3e0b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7pDZU.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3Vr4S.jpgp
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lWHRZ.jpg
I just saw it
ge-wel-dig

Echt nooit meer grapjes hierover maken

[ Voor 116% gewijzigd door neliz op 04-09-2010 08:24 . Reden: Hail to the king baby! ]

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelsientje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 13:28

appelsientje

Het beste onder de zon

_/-\o_ _/-\o_
Eindelijk

Nu nog een mooi op maken en het wordt een geweldig topic :P

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweeny
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-05-2024
In 2011 op PC, PS3, en Xbox 360 _/-\o_

Gameplay in stream nu... :D

[ Voor 28% gewijzigd door tweeny op 03-09-2010 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:56
In 2011 voor Xbox360, PS3 en PC.

edit: te laat :(

[ Voor 24% gewijzigd door Neverwinterx op 03-09-2010 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

En wat voor een nerdbijeenkomst moet dit wel niet zijn?
En wat een onprofessioneel stuk camerawerk zeg, kan niet slechter.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:02

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

ik zei het een tijd terug nog

DUKE LIVES FOREVER !!!!

te vet voor woorden dit :)

Duke Nukem Forever in 2011 op de xbox360 :D

[ Voor 39% gewijzigd door CrankyGamerOG op 03-09-2010 20:14 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-10-2024
CrankyGamerOG schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 20:14:
ik zei het een tijd terug nog

DUKE LIVES FOREVER !!!!

te vet voor woorden dit :)

Duke Nukem Forever in 2011 op de xbox360 :D
Durf jij conclusies te trekken uit dat camerawerk dan? 8)7 Wat een amateuristisch gepruts zeg.

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweeny
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-05-2024
Het camerawerk is dan mss niet goed, maar als de Randy Pitchford, CEO van gearbox dat zegt dan lijkt me dat de enigste juiste conclusie die je kan trekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Heb die live stream ook ff bekeken. Ik krijg vooralsnog niet echt een goeie indruk... beetje wazig beeld dat " meekijken over de schouder" met een videocam. Dat het er allemaal nog wat levenloos en simpel uitziet is niet erg, het spel komt voorlopig nog niet uit dus ontwikkelingstijd genoeg. Het lijkt nogal op Borderlands naar mijn idee, misschien heeft 2K dezelfde engine gebruikt, who knows? En daar is trouwens niets mis mee, prima zelfs. Erg onder de indruk ben ik (nog) niet.... laat maar komen die hap, ik speel het toch wel omdat het de Duke is.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
FloydRaalte schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 20:24:
Heb die live stream ook ff bekeken. Ik krijg vooralsnog niet echt een goeie indruk... beetje wazig beeld dat " meekijken over de schouder" met een videocam. Dat het er allemaal nog wat levenloos en simpel uitziet is niet erg, het spel komt voorlopig nog niet uit dus ontwikkelingstijd genoeg. Het lijkt nogal op Borderlands naar mijn idee, misschien heeft 2K dezelfde engine gebruikt, who knows? En daar is trouwens niets mis mee, prima zelfs. Erg onder de indruk ben ik (nog) niet.... laat maar komen die hap, ik speel het toch wel omdat het de Duke is.
Het spel is bijna af en komt begin 2011 uit. Zoveel zal er niet meer worden gedaan denk ik...

iig: geweldig nieuws!! Duke Nukem 3D was gewoon een topgame, nostalgie op en top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Denk toch dat het duke nukem 3d niet kan overtreffen, ondanks de graphics enzo.
Wordt denk ik een beetje zoals Driv3r, daar waren de verwachtingen ook groot na deel 1 en 2.

Denk dus dat het een flop wordt.

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Mon0lith schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 20:33:
Denk toch dat het duke nukem 3d niet kan overtreffen, ondanks de graphics enzo.
Wordt denk ik een beetje zoals Driv3r, daar waren de verwachtingen ook groot na deel 1 en 2.

Denk dus dat het een flop wordt.
Met de naam alleen al word bakken met geld gemaakt ook al zuigt de game.

En Driver vergelijken met Duke Nukem .... :') :>

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:40

MsG

Forumzwerver

Je haalt daar eerder een kwalitatieve naam mee onderuit. Kijk naar Mafia 2, hoe dat verkracht is door dezelfde tent.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

MsG schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 20:44:
Je haalt daar eerder een kwalitatieve naam mee onderuit. Kijk naar Mafia 2, hoe dat verkracht is door dezelfde tent.
Succes word tegenwoordig niet gemeten met hoe een spel word gewaardeerd maar met het geld dat er mee verdiend word, en in het geval van Duke Nukem Forever twijfel ik er niet over dat daar flink veel geld mee verdient word.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:40

MsG

Forumzwerver

Maar men denkt als bedrijf blind in te kunnen cashen met een succesvolle naam. De productiekosten van X jaar tijd moeten er uitgehaald worden. Bij Mafia 2 denkt men niet uit de kosten te komen, en terecht met zo'n wanproduct. Ik denk dat het op zijn minst kwalitatief moet zijn.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:35

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Whehe, die meid verteld dat ze van camera man switchen omdat hij moe word, en gelijk begint iedereen op die shoutbox te juichen :+

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Modbreak:Ik heb dit topic open gegooid en het 'Duke Nukem' topic erin gemoved.
Zorg alleen wel dat het ontopic blijft en dat het niet ontspoort zoals in April dit jaar.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Spike_wolf schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 21:08:
Whehe, die meid verteld dat ze van camera man switchen omdat hij moe word, en gelijk begint iedereen op die shoutbox te juichen :+
Hehe, toen ik keek zegt die meid "Okay everybody we will be back in 30 seconds because we need to the switch battery pack". Hele shoutbox ko ik niet meer volgen, zoveel opmerkingen kwamen er langs. En allemaal aftellen he! "You are already over 30 seconds to stupid B****" Wat een volk zeg. Daarna gedurende 2 minuten zonder geluid gekeken :S

Owja, deze vond ik te leuk om te laten liggen:

*gniffel*

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v733/Floydraalte/TheDuke.jpg

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Meh. 't boeit me echt al jaren niet meer, zelfs nu niet nu 't eindelijk "concreet" lijkt te zijn. Ik wacht de reviews wel af, als 't leuk is, dan zie ik dan wel weer, mooi meegenomen in ieder geval, als 't niks is, tjah.
Ik verwacht niks spectaculairs in ieder geval, daarmee bedoel ik iets van 't niveau dat "10 jaar ontwikkeltijd" nodig had. Hadden ze dit jaren gelden weten uit te brengen, misschien hadden ze iets revolutionairs, maar ik vrees dat dit uiteindelijk gewoon 1 van de vele andere FPS games zal zijn. Ik denk niet dat 't een flop zal worden, daarvoor zijn er gewoon genoeg gamers van onze generatie, die allemaal wel met Duke Nukem te maken gehad hebben en hier vroeger of zelfs nog steeds erg naar uit zaten te kijken, maar er zijn denk ik nog veel meer gamers die met "Halo & Call of Duty op de X-Box" (om 't zo maar even te zeggen) zijn opgegroeid. Ik denk dus niet dat 't een kassucces gaat worden.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:22

rg-mohwa

Phoe Hé

ik las de post gisteren over 2k en gearbox, en ik geloof er wel in dat het nu wat gaat worden dus mijn eerste reactie was *O* :Y *O* :Y *O* d:)b *O* d:)b

maar toch ben ik bang dat bij iedereen de verwachtingen van 10 jaar te hoog gaan worden en dat "The Duke" erg slecht gaat worden en iedereen over hem heen gaat pissen.....
ik bedoel 10 jaar wachten op je grootste gameheld is lang en dat maakt de verwachtingen er hoog
ik hoop alleen maar dat hij mij weer aan het lachen kan maken. daarna zullen we hem allemaal echt begraven :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

rg-mohwa schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 07:30:
ik las de post gisteren over 2k en gearbox, en ik geloof er wel in dat het nu wat gaat worden dus mijn eerste reactie was *O* :Y *O* :Y *O* d:)b *O* d:)b

maar toch ben ik bang dat bij iedereen de verwachtingen van 10 jaar te hoog gaan worden en dat "The Duke" erg slecht gaat worden en iedereen over hem heen gaat pissen.....
ik bedoel 10 jaar wachten op je grootste gameheld is lang en dat maakt de verwachtingen er hoog
ik hoop alleen maar dat hij mij weer aan het lachen kan maken. daarna zullen we hem allemaal echt begraven :'(
Als je gisteren iets van de stream hebt gezien is het gewoon redelijk goed grafisch up to date (soft-shadows en redelijk veel poly's in de levels) en qua gameplay ging het ook goed, dit is gewoon een stapje verder dan de standaard matige console games zoals gears of war of killzone. Als je ziet hoe die eerste eindbaas reageert op duke's storm aan projectielen dan is dit gewoon een stapje verder dan menig game die we tot nu toe hebben gezien.

Als EXTRA positief punt, Gearbox is nu de eigenaar van de IP dus geen juridisch gezeur maar van de één of de ander over Duke, geen afleiding is alleen maar goed.
Afbeeldingslocatie: http://images.pcworld.com/news/graphics/204844-dnf_350.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:08

The Zep Man

🏴‍☠️

Hey, déjà vu naar de periode 1997-2002.

* The Zep Man kijkt naar al die lieve Tweakertjes die net zo enthousiast reageren als de vorige generatie, 10 jaar geleden. :)

Ik wacht de eerste echte preview wel af (waarbij 'echt' niet gebaseerd is op vage websites, maar de 'vakliteratuur') voordat ik hier meer aandacht aan ga besteden.

[ Voor 27% gewijzigd door The Zep Man op 04-09-2010 09:14 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Vage websites? de stream kwam van 2K Games zelf.

Maar ook:

IGN: http://uk.pc.ign.com/articles/111/1118251p1.html "DNF is not bullshit"
Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/111/1118240/duke-nukem-forever-20100903115137565-000.jpg

Gamespot: "You read that right. The video game equivalent of the walking dead is playable here at PAX 2010. "
http://pax.gamespot.com/s...ever-hands-on-impressions

Afbeeldingslocatie: http://image.gamespotcdn.net/gamespot/images/2010/245/944794_20100903_790screen001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:17
Al krijgt dit spel een 2 van alle gamebladen, dan koop ik het nog. Puur om in de kast te hebben. Ik denk dat veel 25+'ers er zo over denken en niet wakker liggen van een paar tientjes. Zal best een verkoopsucces worden.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelsientje
  • Laatst online: 08-09 13:28

appelsientje

Het beste onder de zon

EvaluationCopy schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 10:23:
Al krijgt dit spel een 2 van alle gamebladen, dan koop ik het nog. Puur om in de kast te hebben. Ik denk dat veel 25+'ers er zo over denken en niet wakker liggen van een paar tientjes. Zal best een verkoopsucces worden.
Klopt mee eens, ik koop hem gewoon al is het pure nostalgie. En ach er zal ongetwijfeld veel reactie komen. Hoge bomen vangen veel wind.

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Ik ga echt nooit meer grappen maken. Ook leuk ; hoe hebben ze dat jaren lang verborgen gehouden ?

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Afbeeldingslocatie: http://i934.photobucket.com/albums/ad182/zerokku/cv0092.jpg
high res pighead:

Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/img/944794_20100903_screenleer.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/VV5FB.jpg

http://www.escapistmagazi...on/748-Duke-Nukem-Forever

[ Voor 27% gewijzigd door neliz op 04-09-2010 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 16:33

Grannd

da Granndest

Cornelisjuh schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 12:49:
Ik ga echt nooit meer grappen maken. Ook leuk ; hoe hebben ze dat jaren lang verborgen gehouden ?
Hoe bedoel je 'jaren lang geheim gehouden'?

In 2009 is er een rechtszaak geweest van Take2 tegen 3D Realms dat ze nooit een spel hadden afgeleverd, die rechtszaak is buiten de rechter om gesetteld en daarna is 3D Realms opgedoekt en dacht iedereen dat het spel nooit af zou komen.
Blijkbaar zijn 2K en Gearbox sindsdien met de game aan de haal gegaan, dat gedeelte was idd tot gister officieel een geheim.

Ik sta iig vooraan in de rij de dag dat de game uitkomt, ik kan het bijna niet geloven dat het straks echt gaat gebeuren.
Als kind Duke Nukem 3D helemaal kapot gespeeld, jarenlang wachten en wachten en steeds een glimp van Duke Nukem Forever opvangen die er toch nooit komt, en dan na 14 jaar wachten dit spel in mijn handen hebben moet echt een speciale dag worden.

En deze moet je gewoon op PC spelen, of je moet op de 360 of PS3 toetsenbord en muis aan kunnen sluiten, maar Duke Nukem hoort gewoon op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mieJas
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

mieJas

Ja, maar nee.

Staat daar "Beer" als actie op de D-Pad?

Yes, but no.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

mieJas schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 14:27:
Staat daar "Beer" als actie op de D-Pad?
Nooit een Duke Nukem game gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

oeps

[ Voor 87% gewijzigd door steveman op 04-09-2010 14:48 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

nope.

edit: ah shit! je edit je post echt een picoseconde te snel!

[ Voor 19% gewijzigd door neliz op 04-09-2010 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

That's what she said! ;)

Mja ik game ook nooit met een console en ik keek scheef, zodoende ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

ScrooLoose schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 20:37:
[...] En Driver vergelijken met Duke Nukem .... :') :>
Dan snap jij er ook geen pannenkoek van }:|
Ik vergelijk het ook niet met elkaar, maar ik doel meer op de successen die games met vorige delen gehad hebben (zoals het succes dat Driver 1 en 2 hadden), en je dan na lang wachten een opvolger krijgt waar de verwachtingen zo hoog van zijn dat ze vreselijk tegenvallen.

Dat verwacht ik bij Duke Nukem Forever dus ook

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

over de demo:

http://www.gamepro.com/ar...ke-nukem-forever-preview/
# Gearbox President and CEO Randy Pitchford told fans that because he got his start with Duke Nukem, he couldn’t let it die. His mantra: “Always bet on Duke.”

# 2K and Gearbox say the game is for the PlayStation 3, Xbox 360, and PC.

# Duke Nukem Forever is completely unapologetic about its adult humor. In the trailer I saw before playing the game, Duke punched aliens in the groin, and upon coming across a building-sized alien sporting three exposed breasts, Duke proclaimed, “Hell, I’d still hit it.” My demo began with Duke standing in front of a urinal and an onscreen button prompt labeled “Piss.”

# I played Duke Nukem Forever on an Xbox controller, and the layout fell in line with current console-FPS standards: “X” to reload, left trigger to aim, right trigger to fire, click left analog stick to sprint, etc.

# The first demo level opened with several first-person cinematics of soldiers fighting (and suffering horrible deaths from) alien invaders. Humorous dialog peppered many of these moments. At the end of this level, I fought a giant rocket-spouting alien on a football field. After killing the one-eyed extraterrestrial, Duke kicked its eye through the goal posts before delivering yet another one-liner.

# The second demo level involved driving a monster truck -- complete with nitro for boosting across aliens and ravines -- through a canyon until the gas ran out. After vacating the dead vehicle, I hoofed it to the back of the canyon and killed several aliens with shrink rays, shotguns, and pistols before manning a mounted turret and mowing down a horde of alien invaders.

# At the end of the second demo level, an alien spaceship flew in and blasted Duke off the mounted turret. Before passing out, he raised his hand. I thought he was doing the classic, dramatic “reaching for survival” move -- but I was wrong. Duke simply flipped off the alien spaceship.

# At the end of the demo, things became quite "meta" when the screen pulled back to reveal that Duke had been playing his own game. He starts grunting and groaning with approval before it's revealed that, well, two scantily clad women were, ahem, "performing" on Duke.

[ Voor 72% gewijzigd door neliz op 04-09-2010 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:30

KneoK

Not in a million lightyears

Deze post alleen al maakt 14 jaar wachten goed _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:37
Echt vetjes dat ie uitkomt die koop ik dus zowiezo of ie nou slecht is of niet. Zou overigens wel vet zijn als ze die dvd oude hoes gebruiken uit 1997 :D of misschien nog in zo'n grote kartonnen doos. De game ziet er overigens wel goed zo te zien. Hopelijk word ie weer als vanouds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ooh ja hoor! Als kind uren vermaakt met the Duke. Zeker zin in, ik ga hem kopen! Yay

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Grannd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 14:11:
En deze moet je gewoon op PC spelen, of je moet op de 360 of PS3 toetsenbord en muis aan kunnen sluiten, maar Duke Nukem hoort gewoon op de PC.
Misschien moet je even je hoofd uit je kont halen, en een poging doen voorbij je piepkleine neus te kijken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

bram1984 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 17:36:
Misschien moet je even je hoofd uit je kont halen, en een poging doen voorbij je piepkleine neus te kijken. 8)7
En jij suggereert dat een console tegenwoordig nog gelijkwaardig is aan aan gemiddeld game systeem? Misschien vind jij het nog leuk om games in hooguit 720p te spelen, de rest van de wereld is gewoon verder gegaan na 2005.

Maargoed, het gaat hier niet over consoles. het gaat over de Duke, die natuurlijk het best te spelen is op de PC, laat daar geen twijfel over bestaan.

Waarom dit geflame jongens? Duke Lives!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
neliz schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 17:39:
[...]

En jij suggereert dat een console tegenwoordig nog gelijkwaardig is aan aan gemiddeld game systeem? Misschien vind jij het nog leuk om games in hooguit 720p te spelen, de rest van de wereld is gewoon verder gegaan na 2005.

Maargoed, het gaat hier niet over consoles. het gaat over de Duke, die natuurlijk het best te spelen is op de PC, laat daar geen twijfel over bestaan.

Waarom dit geflame jongens?
Heeft hij het over de resolutie of systeemeisen? Nee! Hij heeft het over de besturing.

Daarnaast lijkt bovenstaande afbeelding er op te wijzen dat ook deze game gewoon weer een port naar de PC wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
denk dat het voor veel mensen die vroeger d3d gespeeld hebben het geen reet uitmaakt of het nou wel of niet zijn verwachtingen gaat vol maken.

Het is gewoon gaaf om het doosje na 15 jaar naast d3d te kunnen zetten :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verderf schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 17:47:
denk dat het voor veel mensen die vroeger d3d gespeeld hebben het geen reet uitmaakt of het nou wel of niet zijn verwachtingen gaat vol maken.

Het maakt mij inderdaad geen reet uit. Het wordt sowieso al onbetaalbaar om de Duke z'n vingers te horen- en zien knakken, waarna hij er een dikke one-liner uitrolt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 17:56
Lees ik goed dat hij van 3dr was? ("from us at 3dr"). Dan klinkt het natuurlijk wel een beetje vreemd. Ruim 10 jaar met een game bezig zijn, amper wat laten zien, en wanneer een andere dev het afmaakt roepen hoeveel jij wel niet gedaan hebt :P

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 17:22
Volgens mij voegt hij daar onderstaande nog aan toe:

"85% of the work you see coming out of PAX is from our group at 3dr. 10% Triptych (the last 10% is the hardest ask any game developer) Which leaves 5% for the guys at Gearbox (with help from Triptych)."

Lijkt er dus op dat Gearbox er niet zo veel werk aan gehad heeft. Maar dit is natuurlijk één kant van het verhaal van één iemand.

Maakt me trouwens niet uit. Dank Gearbox for keeping it alive!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Zucht,...jeugdsentiment!

Andere vraag, weet iemand waar ik DN3D kan vinden voor Win7?
Lijkt me erg gaaf omdat weer eens te spelen, is dik 15 jaar geleden dat ik dat voor het laatst heb gedaan...

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:54

Blokker_1999

Full steam ahead

NoFearCreations schreef op zondag 05 september 2010 @ 12:12:
Zucht,...jeugdsentiment!

Andere vraag, weet iemand waar ik DN3D kan vinden voor Win7?
Lijkt me erg gaaf omdat weer eens te spelen, is dik 15 jaar geleden dat ik dat voor het laatst heb gedaan...
D3D kan onder meer gekocht worden op gog.com . Daarnaast vind je op http://hrp.duke4.net/ een high res pack

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:08

The Zep Man

🏴‍☠️

Verderf schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 17:47:
Fail fan. B-) ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• typhoon1988
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-05 20:18
Eindelijk komt de game uit.
Ben zelf opgegroeid met de Duke.
Dus kijk hier echt naar uit.
Ben alleen benieuwd of ze de hoge verwachtingen kunnen waarmaken.
Hoop het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Tuurlijk. Always bet on Duke. 8-)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Jullie hadden ook al begrepen dat er nu meerdere titels aankomen he? Het laatste interview met Broussard geeft aan dat BioWare een plan had voor toekomstige titels.. kunnen we daar weer grapjes over gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

Misschien komt die Duke Begins nu ook nog uit.. Maar gezien niet helemaal duidelijk is wat de toekomst is van de Duke Nukem franchise is het denk ik afwachten na DNF uitkomt.
Laten we hopen dat er een vervolg komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zero Punctuation kijkt duidelijk niet uit naar Duke Nukem: http://www.escapistmagazi...Choice-Duke-Nukem-Forever

Heerlijke rant en er zitten best wat valide punten in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:17
Goed lezen he, die 'review' is al van januari 2009!! Hij heeft hem teruggeplaatst na een poll voor de leukste ZP ofzo. Stom toevallig dat dat ding weer online stond, precies één dag voor die presentatie op de PAX.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EvaluationCopy schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:11:
Goed lezen he, die 'review' is al van januari 2009!! Hij heeft hem teruggeplaatst na een poll voor de leukste ZP ofzo. Stom toevallig dat dat ding weer online stond, precies één dag voor die presentatie op de PAX.
Ah duidelijk, daar heb ik overheen gekeken denk ik.
Maar goed, hij blijft leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man

The CarNagE Man

SüperG33K

In principe kan je alle (p)reviews welke voor 3 september zijn gemaakt/geplaatst niet meer van toepassing omdat het spel wat uitgebracht wordt anders is dan wat het was. Ook was iedereen nog zo van het spel komt niet uit dus iedereen verklaarde iedereen voor gek die zei dat hij kwam..

De grapjes die gemaakt zijn vind ik nog steeds leuk maar zijn redelijk achterhaalt omdat hij nu wel echt uitkomt.. ;) Toch wel jammer dat die grappen niet meer hergebruikt kunnen worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Fans van Penny-arcade hier?

http://www.penny-arcade.com/comic/2010/9/8/

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:35

edward2

Schieten op de beesten

Wat ik niet zo goed begrijp is dat 3Drealms een game die zo goed als af is, heeft laten schieten. Was het budget op? Hadden ze er geen zin meer in,,?

Maar goed, Gearbox zet de laatste puntjes op de "i" en wij krijgen weer wat nostalgie. Overigens is er een prachtige per pixel belichtte versie van duke3d te spelen via eDuke en een polymeer renderer met real time lighting en hig res. textures.

En natuurlijk deze modmaker die Duke via de UE3 nieuw leven in blaast:

Afbeeldingslocatie: http://www.meny-graphics.dk/DukeNextWeb1.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door edward2 op 03-10-2010 03:00 ]

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 17:56
Ik heb gisteren op Firstlook even Duke Nukem Forever kunnen spelen. Een uur voor in de rij gestaan, maar het was toch te verleidelijk om niet te doen. De twee speelbare levels waren het stadium met de eenogige eindbaar (van Duke3d) en een woestijnlevel dat in een auto begint.

Het stadium level begint ondergronds waar je begint met iets op een bord tekenen. Wat het nu ervan was ontging mij, maar ok. Daarna ren je wapenloos door de catacomben van het stadion alvorens je bij de eindbaas komt. Dit hele gevecht was niet al te moeilijk, maar had een heerlijke schaal en voelde goed aan.

Het woestijnlevel daarentegen vond ik maar doods en ongeinspireerd aanvoelen. Het voelde enorm restrictief waarbij de omgeving er ook nog eens leeg uitzag. Ik ben dit eigenlijk al een hele tijd niet meer tegengekomen in shooters, dus het was even slikken.

De Duke humor is alom aanwezig, maar het ligt er wel erg dik bovenop. Als speler van de oude Duke games vond ik het wat overdreven, maar ik heb geen idee hoe iemand die nu puber is er tegen aan kijkt. Misschien vindt die het wel net zo stoer als ik toen Duke3d toen ik 12 was.

Kortom; tenzij er een hoop nog verandert zal het voor mij geen must-buy zijn.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:33
cheiron schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 10:13:
Ik heb gisteren op Firstlook even Duke Nukem Forever kunnen spelen. Een uur voor in de rij gestaan, maar het was toch te verleidelijk om niet te doen. De twee speelbare levels waren het stadium met de eenogige eindbaar (van Duke3d) en een woestijnlevel dat in een auto begint.

Het stadium level begint ondergronds waar je begint met iets op een bord tekenen. Wat het nu ervan was ontging mij, maar ok. Daarna ren je wapenloos door de catacomben van het stadion alvorens je bij de eindbaas komt. Dit hele gevecht was niet al te moeilijk, maar had een heerlijke schaal en voelde goed aan.

Het woestijnlevel daarentegen vond ik maar doods en ongeinspireerd aanvoelen. Het voelde enorm restrictief waarbij de omgeving er ook nog eens leeg uitzag. Ik ben dit eigenlijk al een hele tijd niet meer tegengekomen in shooters, dus het was even slikken.

De Duke humor is alom aanwezig, maar het ligt er wel erg dik bovenop. Als speler van de oude Duke games vond ik het wat overdreven, maar ik heb geen idee hoe iemand die nu puber is er tegen aan kijkt. Misschien vindt die het wel net zo stoer als ik toen Duke3d toen ik 12 was.

Aan inhoud zal er geen zak veranderen, aangezien de pc v rsie al zo goed als af was toen GearBox het overnam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man

The CarNagE Man

SüperG33K

cheiron schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 10:13:

Dat de Duke humor zo erg aanwezig is lijkt me niet echt een punt om hem niet te kopen. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. De game is zo goed als af qua verhaal dus daar zal weinig aan aangepast worden denk ik. Ik had begrepen van de baas van 2KGames dat de "Demo" die gespeeld kan worden door de mensen niet het definitieve verhaal inzit. Er zijn gewoon 2 elementen uit de final game gehaald die gespeeld kunnen worden..
Ik koop hem hoe dan ook. Alleen al om de cult status ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

btw de iphone port van Duke 3D (gister gratis) is goed gedaan. Loopt als een dolle. Alleen de besturing is ruk, maar het horen van de geluiden is al genoeg om te genieten ;)

ik denk dat ik de hele single player nog maar eens ga doen.

[ Voor 15% gewijzigd door Jazzper op 05-10-2010 15:42 ]

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimy
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-10-2024

Vimy

Gaan met die banaan!

Heerlijk spel!
Kan echt niet wachten!
Ik denk dat ik hem gewoon zal kopen uit nostalgie alleen :D

[ Voor 85% gewijzigd door Vimy op 05-10-2010 18:15 ]

http://www.noizystudios.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man

The CarNagE Man

SüperG33K

nieuws: Borderlands GotY geeft eerder toegang tot demo Duke Nukem Forever

Een goede reden dus om Borderlands te kopen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@The CarNagE Man er zijn heel veel goede redenen om Borderlands te kopen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Dit topic is gesloten.