[PC] Duke Nukem Forever Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste
Acties:
  • 32.875 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

evilpin0 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 09:47:
en ik ga deze topic ook niet meer lezen want ik zeg fuck dnf nieuws want er is nooit echt nieuws geweest, allemaal non-info.
Ok. Doei. :)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Oh come on! Ik lig in een deuk om DNF! Ik refereer er zelfs regelmatig aan onder nerd-vrienden, meestal in de context van iets waarvan je verwacht dat het toch nooit gaat gebeuren ("yeah right, dat gebeurt zeker nadat DN Forever. Whatever. Whenever uitkomt :P").

Ik hou het bijna zonde vinden als ze het spel daadwerkelijk een keer gaan uitbrengen ;-(

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
brama schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 10:38:
Oh come on! Ik lig in een deuk om DNF! Ik refereer er zelfs regelmatig aan onder nerd-vrienden, meestal in de context van iets waarvan je verwacht dat het toch nooit gaat gebeuren ("yeah right, dat gebeurt zeker nadat DN Forever. Whatever. Whenever uitkomt :P").

Ik hou het bijna zonde vinden als ze het spel daadwerkelijk een keer gaan uitbrengen ;-(
zou het 8ste wereld wonder zijn als die uitkomt, oeps lees ik toch weer het topic 8)7

@MrJ
last van de anabole? mijn gespierde lichaam is wel gewoon natuurlijk gegroeit :X

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

@Pipo:
Nee geen last van anabolen nee, maar thanks for asking. Verder is er natuurlijk wel een wereld van verschil tussen gespierd en echt gespierd. Je bent echter van harte welkom om het tegendeel te bewijzen komend najaar naast mij op het podium, maar dit uiteraard terzijde. :)

Verder vraag ik mij af hoe relevant die opmerking precies is in een topic waar (als ik het goed begrepen heb) jij geen tijd meer aan wou besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:14

Fuelke

Forza Ferrari

We houden het wel even on-topic graag?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Buiten dat screenshot is er weinig ontopics te melden vrees ik. :')

Enniewee; hier nog een link naar de discussie op het 3DRealms forum.

http://forums.3drealms.com/vb/showthread.php?t=26857

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
hey, alles kan...
zelfs SC2 gaat er komen ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.userfriendly.org/cartoons/archives/07may/uf010323.gif

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm. 3d Realms = max payne and prey.

3d realms staat garant voor kwaliteit dus ik verwacht hier zeker wel wat van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Beide uitgekomen plaatjes (deze en die van Duke een maandje of 2 geleden) zijn volgens 3DRealms in game screenies. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJ schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 15:18:
Beide uitgekomen plaatjes (deze en die van Duke een maandje of 2 geleden) zijn volgens 3DRealms in game screenies. :9
Is it done?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

dit moet wel een top secret project zijn, agz ze maar 1 klein kut screenshotje uitgeven... :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Was niet eens een 'echte' screenshot. Meer een indicatie van hoe ver de game is bij de openstaande vacature die ze hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:08

The Zep Man

🏴‍☠️

Iedereen heeft toch wel de onofficiële Duke Nukem Forever 2007 trailer gezien? Hij is gemaakt voordat het tweede artwork plaatje uitkwam.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 12:44
Goed, het duurt natuurlijk erg lang :D, maar ik kan me herinneren dat er van Prey ook al in 95/96 screenshots beschikbaar waren, en de game uiteindelijk ook pas in 2006 werd gereleased.

Fact is, ze zitten met een mannetje of 30 bij 3D Realms, en werken aan 1 game tegelijk. Als we mogen concluderen dat ze de laatste jaren aan Prey hebben gewerkt en daarvoor aan Max Payne, dan kunnen we ervanuit gaan dat de volgende game die 3D Realms gaat uitbrengen wel Duke moet zijn, en dat we binnen 2 jaar die game wel kunnen verwachten. Het is natuurlijk altijd maar speculatie, maar goed, ze weten ook zelf wel dat het nu wel erg lang duurt ;)
There's no possible joke you could make about the game's development time that we haven't already heard. :)
Van de 3D Realms website ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:55
The Zep Man schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 00:05:
Iedereen heeft toch wel de onofficiële Duke Nukem Forever 2007 trailer gezien? Hij is gemaakt voordat het tweede artwork plaatje uitkwam.
veel meer dan 1 plaatje met wat duffe effectjes zie ik er niet in

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-04 23:33

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Simon schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 09:57:
[...]

Is dat een serieuze opmerking? O my :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Placid_K schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 10:05:
[...]

Is dat een serieuze opmerking? O my :D:D
Als je ook het commentaar op dat videofilmpje leest, zie je dat er meer mensen zijn in de wereld die sarcasme niet herkennen, Placid. Zelfs als je ze ermee om de oren slaat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

En is er inmiddels een nieuwe grap over de delay van DNF? ;)

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie wil dit spel nou nog spelen. Spel uit 2000 wat in 20xx nog eens wordt uitgebracht nee bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 11:28:
wie wil dit spel nou nog spelen.
Ik. :)
Spel uit 2000 wat in 20xx nog eens wordt uitgebracht nee bedankt.
Why not? Het spel zal met zijn tijd meegaan en niet een '2004' game afleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad. Max Payne en Prey hadden ook lange ontwikkelingstijden.

Grafisch was max payne super op dat moment ook al had het een lange ontwikkelingstijd. Dat zegt dus helemaal niks.

"When it's done" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 13:07
Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 11:28:
wie wil dit spel nou nog spelen. Spel uit 2000 wat in 20xx nog eens wordt uitgebracht nee bedankt.
Alleen mensen gevoelig voor hype maken zich druk over andere dingen dan het spel zelf. Kan me niks schelen wanneer het spel uitkomt, al was het 2015. Wanneer het er is, zal het er zijn, en zal ik het spelen.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Breepee schreef op zondag 27 mei 2007 @ 20:43:
[...]

Alleen mensen gevoelig voor hype maken zich druk over andere dingen dan het spel zelf. Kan me niks schelen wanneer het spel uitkomt, al was het 2015. Wanneer het er is, zal het er zijn, en zal ik het spelen.
... en beoordelen op de game die het op dat moment is!

Inclusief mijn eigen aanvulling op jou reactie ben ik het er helemaal mee eens! :*)

Na tien jaar moeten mensen echt een keer kappen met die ontzettend flauwe keutelgrappen over Duke vind ik.

Wanneer de nieuwe Duke net zo word afgeleverd als Prey, dan word het gewoon ontzettend vette game. Alleen mag de nieuwe Duke Nukem natuurlijk wel iets langer van duur zijn als Prey. Maar das ook één van de enigste minpunten die ik kan aanstippen over Prey eigenlijk. En de MultiPlayer mode had misschien iets beter ontvangen mogen worden, maar dat lag eigenlijk helemaal aan de PC scene, en niet aan de game mode zelf. Persoonlijk was ik erg over de MP mode te spreken. Maar als bijna niemand het meer speelt na een maand, dan houd het al snel op hè...

Maar goed, ik denk dat de nieuwe Duke wel in de winkels zal liggen tussen nu en de komende twee jaar. En ga nu AUB geen poep-en-plas-grapjes maken over deze enerlaatste zin... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 23:06:
[...]
de nieuwe Duke wel in de winkels zal liggen tussen nu en de komende twee jaar.
It's done when it's done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 23:41:
[...]

It's done when it's done!
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel1991
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 10:43
Simon schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 09:57:
[...]

ä? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Bestaat dit topic nou nog? Die lui hebben tien jaar terug een spel aangekondigd en nu is het er nog niet. Ik vraag me sterk af hoeveel tijd van die 10 jaar ze wel niet hebben gestoken in het updaten van het spel. Ik bedoel: in 1998 had je 2-4MB videokaartjes ofzo, je had 8-64MB intern geheugen en je proc draaide op 200-300MHz ofzo 8)7

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 19:32

Colan

sucks @ solderen

ze hebben gewoon 10 jaar aan een geniaal plot gewerkt :+

Simplicity is de bom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel1991
Grrrrrene schreef op maandag 28 mei 2007 @ 00:27:
Bestaat dit topic nou nog? Die lui hebben tien jaar terug een spel aangekondigd en nu is het er nog niet. Ik vraag me sterk af hoeveel tijd van die 10 jaar ze wel niet hebben gestoken in het updaten van het spel. Ik bedoel: in 1998 had je 2-4MB videokaartjes ofzo, je had 8-64MB intern geheugen en je proc draaide op 200-300MHz ofzo 8)7
Ik kom er vandaag pas achter dat hij bestaat maarja. De vorige Duke's waren wel errug vet, ik denk dat ik nu maar eens ff een ga spelen. :) *rommel* *rommel* Niiccce, Duke Nukem 3D. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

michel1991 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 00:40:
[...]

Ik kom er vandaag pas achter dat hij bestaat maarja. De vorige Duke's waren wel errug vet, ik denk dat ik nu maar eens ff een ga spelen. :) *rommel* *rommel* Niiccce, Duke Nukem 3D. O+
Als je het weer gaat spelen, kijk dan eens naar Duke Nukem 3D: High Resolution Pack. Die vervangt de meeste spirtes met 3D modellen, geeft je normale resoluties (Duke3D in 1920x1200 :9) en nog een schep dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel1991
Nice! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag een opmerking willen maken over GoT moderators die zeer intelligente reacties achter laten in dit toch al zeer onsmakelijke topic, maar die laat ik dan toch maar achterwege... :Y

Kan de wereldbevolking nu AUB stoppen met flauwe poephumor betreffende de heer Duke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Geef toe, die resolution pack eunt !

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 02:40:

Kan de wereldbevolking nu AUB stoppen met flauwe poephumor betreffende de heer Duke?
Nee, sterker nog. Dat is de enige reden dat ik de topic bezoek ;)

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Waar heb je het in 's hemelsnaam over? Welke poep/keutel/$derriereProduct-humor heb je het over?

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

only when it's done! By the way, do you know when it's done?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel1991
Ik ga, als hij uitkomt, hem mischien wel spelen. Lijkt me eigelijk wel lachen, je begint met graphics uit anno 1997 en je eindigt met graphics die lijken op Rainbow Six Vegas ofzo. Hehe. Wel grappig, reviews die zeggen: 'Voor de eerste helft van de game geven de graphics een 3 maar de tweede helft verdient een 9'. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door michel1991 op 28-05-2007 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Pas als het spel uit is. Kort samengevat: nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Zep Man schreef op maandag 28 mei 2007 @ 18:14:
[...]
Pas als het spel uit is. Kort samengevat: nee.
But you *will* stop when it's done?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
Voor iedereen hierboven die een lijn trekt tussen DNF en Max Payne/Prey:

Prey is ontwikkeld door Human Head studios.
Max Payne door Remedy.

Beiden zijn geproduceerd door 3D Realms. DNF wordt echter ontwikkeld door 3D Realms. Je kunt dus niet gaan zeggen dat het bij Prey en Max Payne ook lang duurde, want in die tijd had 3D Realms wel degelijk een team dat "bezig" was met DNF.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Het kan nu in iedergeval niet lang meer duren. Heb het spel al 10 jaar in preoder staan. Ik hoop dat het wel een beetje een lang spel is. Ik zie er erg tegen op om binnen 4 uur het spel uit te spelen, en dan 10 jaar te moeten wachten op de volgende episode.

Speel je in dit vervolg trouwens met een grijze stok oude duke? Uzi in de ene hand rolator in de andere. Zou wel binnen de humor van duke nukem vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weltschmerz schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 08:53:
Voor iedereen hierboven die een lijn trekt tussen DNF en Max Payne/Prey:

Prey is ontwikkeld door Human Head studios.
Max Payne door Remedy.

Beiden zijn geproduceerd door 3D Realms. DNF wordt echter ontwikkeld door 3D Realms. Je kunt dus niet gaan zeggen dat het bij Prey en Max Payne ook lang duurde, want in die tijd had 3D Realms wel degelijk een team dat "bezig" was met DNF.
Prey was ook al gedeeltelijk gemaakt in 1997, want daar heb ik nog een paar screenshots van :p
Max Payne daarintegen heeft toch niet zó lang geduurd, of het was me toen niet bekend..

Aan de andere kant, toen ze met Prey bezig waren, waren ze niet 'direct' met DNF bezig, 3DRealms bestaat uit 35 man die zie focussen op één spel, zoals gezegd op hun website en in de JobSeeker op Gamasutra

Naast dat zijn ze opnieuw aan het spel begonnen in 2004, en alles daarvoor zal hoogstwaarschijnlijk gewoon 'deleted' zijn.

Het meeste hiervan is van de 3DRealms / Duke4.net forums, waar je ook een paar quotes van GB kunt lezen over het spel (wat wel/niet erin zit etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:27

Cyphax

Moderator LNX
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 13:00:

Naast dat zijn ze opnieuw aan het spel begonnen in 2004, en alles daarvoor zal hoogstwaarschijnlijk gewoon 'deleted' zijn.

Het meeste hiervan is van de 3DRealms / Duke4.net forums, waar je ook een paar quotes van GB kunt lezen over het spel (wat wel/niet erin zit etc.).
8 jaar werk gewoon verwijderd? Dat is een kostbaar grapje. Ik hoop voor ze dat ze niet echt alles hebben weggegooid.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 13:00:
[...]

En naar mijn verwachting gaan ze dat dit jaar of volgend jaar weer opnieuw aangeven. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Laatst online: 17:42

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel1991
Hmm, erg geruiste foto dus gefotosnoept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

FOK is ook altijd nieuwssite nummer 1 wat dat betreft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ja hoor ik zie het meteen, dit is duke nukem forever.
Hij gaat er echt komen, het duurt nu niet lang meer!!!!!!!!!!!1

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

michel1991 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:57:
Hmm, erg geruiste foto dus gefotosnoept.
Is een scan uit een magazine, brakke kwaliteit dus maar 3drealms heeft toegegeven dat dit een screenshot uit DNF is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het dev team zal men er wel weddenschappen om afsluiten, iets in de trend van: hoe lang zal het duren voordat dit crappy screenshot opgemerkt gaat worden door de massa :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

Cyphax schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 13:04:
[...]

8 jaar werk gewoon verwijderd? Dat is een kostbaar grapje. Ik hoop voor ze dat ze niet echt alles hebben weggegooid.
Tja, 3D Realms lijkt al die jaren heel erg zoekende te zijn geweest naar de juiste aanpak. Sowieso vermoed ik dat hun artists moeite hadden om de overstap te maken van 2.5D (Build engine die ze heel lang gebruikt hebben) naar true 3D en de veranderende eisen aan game content.
Als je naar de 2001 screenshots kijkt zie je dat het leveldesign echt droevig is.

Aan de andere kant denk ik dat niet alle content weggegooid is maar aangepast.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
Nou ik verwacht dit jaar nog wel een artikele met een soort van preview van DNF net als toen met de UT engine in 2000, dat was toen echt kwijlen :P.

Als die preview niet komt verwacht ik ook dat het er helemaal niet meer komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

"I am afraid of no Quake"...

Ondertussen is Quake 1, Quake 2, Quake 3: Arena, Quake 3: Team Arena en Quake 4 uitgekomen. En zometeen komt Quake Wars uit.

Hoe goed DNF ook zou verkopen als het ooit zou uitkomen, de verkoopcijfers van bovengenoemde 5 spellen zal het nooit meer inhalen. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quake 4 was ook waardeloos. Dan heb ik liever dat ze er wat langer aan werken het uiteindelijk een topspel opleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quake 4 viel tegen, maar was zeker niet waardeloos, ik denk sowieso dat spellen met zulke mega-verwachtingen nooit naar de verwachtingen opleven, zoals bijna alle gehypete spellen, naderhand iedereen klagen, wordt DNF denk ik ook. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:38

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 22:12:
Quake 4 viel tegen, maar was zeker niet waardeloos, ik denk sowieso dat spellen met zulke mega-verwachtingen nooit naar de verwachtingen opleven, zoals bijna alle gehypete spellen, naderhand iedereen klagen, wordt DNF denk ik ook. :(
Is DNF gehyped dan? Nope, iig niet door de ontwikkelaars...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Not Pingu schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:25:
Ik moet wel zeggen dat ik mooie content belangrijker vind dan mooie graphics in een saai spel. Duke Nukem 3d vind ik nog steeds mooi omdat de levels mooi ontworpen zijn. Dat maakt het spel zo mooi, het was grafisch volgens mij nooit echt de top of the bill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:47
Cyphax schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 22:27:
[...]

Ik moet wel zeggen dat ik mooie content belangrijker vind dan mooie graphics in een saai spel. Duke Nukem 3d vind ik nog steeds mooi omdat de levels mooi ontworpen zijn. Dat maakt het spel zo mooi, het was grafisch volgens mij nooit echt de top of the bill.
Toen echt wel hoor! Toen kende je eigenlijk alleen nog Doom..... Daarna kwam pas Quake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Tigertje schreef op woensdag 16 april 2003 @ 11:18:
Dit staat op de site van 3DRealms:

[...]

Que? Wat is er zo vreselijk belangrijk aan deze console dat ze er een spel-release jaren voor uitstellen terwijl ik nog nooit van dit ding heb gehoord.
quoted for nageslacht. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Flapmo op 21-06-2007 23:53 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:06

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Vorig jaar stond de releasedate bij de pre-order op Amazon op 1 jun 2006 ofzo, en nu ergens in 2008 :)

Waarom halen ze hem gewoon niet weg bij Amazon?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ariën Clay schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 00:31:
Vorig jaar stond de releasedate bij de pre-order op Amazon op 1 jun 2006 ofzo, en nu ergens in 2008 :)

Waarom halen ze hem gewoon niet weg bij Amazon?
Omdat ze geen orders mis willen lopen when it's done?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 20:44:
Quake 4 was ook waardeloos. Dan heb ik liever dat ze er wat langer aan werken het uiteindelijk een topspel opleverd.
Quake 4 was niet waardeloos, je mocht er gewoon niet naar kijken alsof het quake2 + quake3 in een mooi jasje ging zijn.
Ik vond de singleplayer van Quake4 en Doom3 iig wel goed. bij multiplayer ben ik eerder een fan van quake2 en 3 maar 4 heeft wel zijn verdienste. Het is het enige nextgen mp spel dat echt fast paced is en dat je in een gewone tdm (dus geen wagens en classes en shit) toch heel tactisch moet gaan spelen.

Je mag dnf dan ook niet kopen alsof je D3D koopt met 2007 graphics. Aangezien er zoveel tijd tussen de twee delen zit moet je proberen het alleen met zijn huidige concurrenten vergelijken, niet met zijn ondertussen legendarisch geworden voorganger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
Not Pingu schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:25:
[...]

Tja, 3D Realms lijkt al die jaren heel erg zoekende te zijn geweest naar de juiste aanpak. Sowieso vermoed ik dat hun artists moeite hadden om de overstap te maken van 2.5D (Build engine die ze heel lang gebruikt hebben) naar true 3D en de veranderende eisen aan game content.
Als je naar de 2001 screenshots kijkt zie je dat het leveldesign echt droevig is.

Heb jij een bron voor die 2.5D? volgens mij waren de eerste screens gebaseerd op de quake2 engine en die was toch 3d hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Laatst online: 17:42
Ik denk dat het een beetje sarcastisch bedoelt is ;)

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Elke keer als ik dit topic in de Active Topics lijst zie komen, denk ik weer 'Zou die nu klaar zijn?'. Ik zou dat natuurlijk al lang niet meer moeten denken, maar toch... Het zou zo mooi zijn. Het beste zou zijn als het een Phantom-only titel wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
always bet on duke.

wanneer DNF ooit es uitkomt koop ik hem toch :) , al is het maar om het spel-met-de-langste-ontwikkeltijd in bezit te hebben *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

dafz0r schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:32:
[...]

Heb jij een bron voor die 2.5D? volgens mij waren de eerste screens gebaseerd op de quake2 engine en die was toch 3d hoor :)
Wat staat er achter het woordje 2.5D?

2.5D is overigens maar een spreekwoordelijke aanduiding voor game engines als de Doom en Build engine, maar het punt lijkt me duidelijk.

[ Voor 19% gewijzigd door Not Pingu op 22-06-2007 17:36 ]

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 22:19:
[...]

Is DNF gehyped dan? Nope, iig niet door de ontwikkelaars...
Wel door het internet, het is een sage man 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk toch dat ze wel wat aandacht gaan trekken als het ge-released gaat worden, al dan niet door sites zoals tweakers.net en dan toch nog een aardig centje mee pakken als de MP goed is (als die er in zit), Duke Nukem is toch wel bekend bij de gemiddelde gamer.

Als ik niet beter wist zou ik zweren dat dat nieuwe screenshot zo Prey 2 kan zijn met dat ding links aan de muur (zo'n wall-walk apparaat), maar 3dr zei zelf nog dat het DNF is ^_^..

Denk overigens dat TF2 / TF:F ook wel flink wat aandacht gaan trekken met hun 10+ jarige ontwikkeltijd, zelfde verhaaltje als DNF.

Mijn gevoel zegt toch dat TF2 beter gaat verkopen al dan niet door Steam & ad's daar en naamsbekendheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.bestbuy.com/si...cat02105&id=1149208575530
Duke Nukem Forever - Windows
12345

Release Date: 12/1/2007
En screenies: http://www.gamespot.com/p...screenshot.php?pid=448848

(Die uit het oude filmpie komen: http://www.youtube.com/wa...P_ko&mode=related&search=)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2007 03:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

*zucht*
No, you cannot pre-order the game. If you see some online store saying "We are taking pre-orders", they're just trying to get your money (they usually also make up their own supposed "insider release date info", too). There is no release date set, we are not taking pre-orders for the game. End of story.

Once we begin taking pre-orders, believe us, you'll know about it. :)

The release date of this game is "When it's done". Anything else, and we mean anything else is someone's speculation. There is no date. We don't know any date. If you have a friend who claims they have "inside info", or there's some game news site, or some computer store at the mall who claims they know - they do not. They are making it up. There is no date. Period.

And yes, we know the game has taken a long time. There's no possible joke you could make about the game's development time that we haven't already heard. :)
http://www.3drealms.com/duke4/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

misschien doen de makers van DNF dit wel expres, 10 jaar wachten :P ik zie het zo gebeuren dat het ineens massaal gekocht gaat worden wanneer het spel af is. 8)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Wes46 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 18:09:
misschien doen de makers van DNF dit wel expres, 10 jaar wachten :P ik zie het zo gebeuren dat het ineens massaal gekocht gaat worden wanneer het spel af is. 8)
Ja, dat is een mogelijkheid. De andere kant van het verhaal is dat de spanningen na tien jaar wel dermate hoog zijn opgelopen dat je behoorlijk wat waar te maken hebt...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Laatst online: 13:31
:D http://games.fok.nl/news.php?newsid=18923

Altijd leuk die chinezen. Dit is een pirate Duke Nukem: Manhattan Project met een leuk ander hoesje eromheen :Y)

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Weltschmerz schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 08:27:
[...]

Ja, dat is een mogelijkheid. De andere kant van het verhaal is dat de spanningen na tien jaar wel dermate hoog zijn opgelopen dat je behoorlijk wat waar te maken hebt...
Ik denk eigenlijk dat de spanningen jaren geleden op hun hoogtepunt waren en nu weer helemaal zijn afgezakt. :P
De meeste mensen hebben intussen zoiets van "ja het zal wel", en terecht.
Evenwel zullen de spanningen weer opnieuw oplopen als er een releasedate komt. Een officiele dan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Cyphax schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 09:20:
[...]

Ik denk eigenlijk dat de spanningen jaren geleden op hun hoogtepunt waren en nu weer helemaal zijn afgezakt. :P
De meeste mensen hebben intussen zoiets van "ja het zal wel", en terecht.
Evenwel zullen de spanningen weer opnieuw oplopen als er een releasedate komt. Een officiele dan. :P
Ja maar toch zullen veel mensen het spel spelen (misschien wel kopen) omdat het zo'n hype is (geweest). Duke Nukem was altijd al legendarisch, maar dit fenomeen is toch wel iets wat ik in de kast zou willen hebben staan. Dan kun je over 30 jaar zeggen; 'kijk, dat is dat spel wat vijf jaar geleden uit kwam en waar iedereen het in de tussentijd over heeft gehad'. :P

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Van mij hoeft het geen technisch hoogstandje te zijn. Laat ze maar een bewezen 3D-engine inkopen en hun aandacht stoppen in de gameplay en gave levels. Duke Nukem 3D heb ik destijds dagenlang gespeeld in multiplayer, 's morgens om 9 uur bij vrienden afspreken met je PC om 4 uur 's nachts te lam te zijn. Dag daarna hetzelfde verhaal, en zo kwam je je vakantie wel door. Vooral de levels waren gewoon gaaf en zaten goed in elkaar :)

[ Voor 8% gewijzigd door Tom op 10-07-2007 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Ik hoop het echt dat dit het geval zal zijn.

Een bewezen 3D engine, nu nog kwalitatieve gameplay ( mss 3x zo lang als half-life2 ?? ) met uitgebreide multiplayer, :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Weltschmerz schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 10:07:
[...]

Ja maar toch zullen veel mensen het spel spelen (misschien wel kopen) omdat het zo'n hype is (geweest). Duke Nukem was altijd al legendarisch, maar dit fenomeen is toch wel iets wat ik in de kast zou willen hebben staan. Dan kun je over 30 jaar zeggen; 'kijk, dat is dat spel wat vijf jaar geleden uit kwam en waar iedereen het in de tussentijd over heeft gehad'. :P
Is ook maar goed ook. Als DNF een fiasco wordt (:+) gaan ze zeker niet meer verder met die franchise.
Overigens vrees ik dat ik helemaal geen kandidaat-klant ben, DNF zal waarschijnlijk alleen maar onder Windows draaien plus een heel wat snellere PC vereisen dan die van mij (hoewel sommige recente games zoals C&C3 goed te doen zijn zonder veel detail).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle grappen en commotie rond DNF zijn wel leuk op zijn tijd maar ik heb er nog steeds vertrouwen in dat er uiteindelijk een degelijke DN game zal komen voor de pc. Ik heb verder weinig verwachtingen en ik hoop nog steeds dat men pats boem de boel in de winkel legt zonder al te veel media spektakel er om heen. Zodat iedereen met een redelijk open mind kan gaan spelen als ie dat wil. Ik wel iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

* Jejking notices a bump of the topic...

Nee, hij is er nog steeds niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Cyphax schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 13:07:
[...]

Is ook maar goed ook. Als DNF een fiasco wordt (:+) gaan ze zeker niet meer verder met die franchise.
Overigens vrees ik dat ik helemaal geen kandidaat-klant ben, DNF zal waarschijnlijk alleen maar onder Windows draaien plus een heel wat snellere PC vereisen dan die van mij (hoewel sommige recente games zoals C&C3 goed te doen zijn zonder veel detail).
Dit alles in het hypothetische geval dat DNF ooit uit komt:
Ik zal het met mijn pentium III ook niet kunnen draaien, maar als hij afprijst koop ik hem dan sowieso wel. Dan kan ik hem later (ooit) als ik een nieuwere pc heb gewoon meteen lekker spelen, en heb ik hem alvast in de kast staan. :P

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaasje123 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 22:38:
[...]

Toen echt wel hoor! Toen kende je eigenlijk alleen nog Doom..... Daarna kwam pas Quake.
FF wat info

ID software
Commander Keen Marooned on Mars (1990) (de eerste dus:P)
Wolfenstein 3D (1992)
Doom (1993)
Doom II: Hell on Earth (1994)
Quake (1996)
Quake II (1997)
Quake III Arena (1999)
Doom 3 (2004)
Quake 4 (2005)
Enemy Territory: Quake Wars (2006)

Agogee / 3d Realms
Duke Nukem I (1991)
Duke Nukem 2 (1993)
Duke Nukem 3D (1996)
Duke Nukem Forever (2009 ?? lol )

Wolfenstein is een spel bedacht door id Software in 1991
http://www.3drealms.com/wolf3d/index.html
Beter goed gejat als zelf slecht gemaakt :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2007 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Die screens stonden ooit in de Power Unlimited van 6/7 jaar geleden. Toen waren dat nog vette graphics. :P

http://www.youtube.com/wa...wPuU&mode=related&search=

Nostalgie: ik ga hem denk weer es installeren :P ( 16 floppy's, ARJ ingepakt, illegaal haha ).

[ Voor 16% gewijzigd door Dani86 op 10-07-2007 18:43 ]

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm... DNF staat ook voor "did not finish"... misschien een voorteken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:47
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 19:18:
hmmm... DNF staat ook voor "did not finish"... misschien een voorteken :P
3D Realms schreef:
And yes, we know the game has taken a long time. There's no possible joke you could make about the game's development time that we haven't already heard. :)
Ik denk dat die opmerkng van 3D Realms voor iedereen wel zo'n beetje geld... ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Kaasje123 op 10-07-2007 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Kaasje123 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 21:57:
[...]

[...]

Ik denk dat die opmerkng van 3D Realms voor iedereen wel zo'n beetje geld... ;)
En die opmerking werd 'al' gemaakt in 2004. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 19:26

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Lees dit nieuwe artikel over DF4 even: http://www.shacknews.com/onearticle.x/48414

Wat denken jullie?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat Ik hoop dat het waar is, al heb Ik geen reden om aan te nemen waarom niet..
Doom en Marathon 2 zijn er al op Live Arcade, en hoe meer retro shooters hoe beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 15:47:
[...]

Wolfenstein is een spel bedacht door id Software in 1991
http://www.3drealms.com/wolf3d/index.html
Beter goed gejat als zelf slecht gemaakt :P
Niet gejat! Het is in opdracht van Apogee gemaakt. 3Drealms is een label van Apogee. Apogee is nog steeds de bedrijfsnaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Ehm, wat heeft dit precies met Duke Nukem Forever te maken?

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:28
Gezien dat Xbox Live Arade titels vaak wat opgepoetste graphics bevatten is het misschien een voorproefje wat we met Duke Nukem Forever kunnen verwachten misschien? :) (ik hoop het iig)
Het wordt trouwens nu wel echt tijd dat ze met Duke Nukem Forever komen hoor, zelfs Stalker is uit.
Maar goed, ik zal wel geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jorisandkaylas schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:10:
Het wordt trouwens nu wel echt tijd dat ze met Duke Nukem Forever komen
is it almost done?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
jorisandkaylas schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:10:
Gezien dat Xbox Live Arade titels vaak wat opgepoetste graphics bevatten is het misschien een voorproefje wat we met Duke Nukem Forever kunnen verwachten misschien? :) (ik hoop het iig)
Het wordt trouwens nu wel echt tijd dat ze met Duke Nukem Forever komen hoor, zelfs Stalker is uit.
Maar goed, ik zal wel geduld hebben.
S.T.A.L.K.E.R was nog niet in de maak voordat Duke Nukem Forever in 'productie' ging dus dat is een beetje een scheve vergelijking.
Daarbij kunnen opgepoetste graphics wel tof zijn, maar als je Duke Nukem 3D oppoetst zit je nog niet eens in de buurt van Half Life (1 ja...). Dus mocht je een vergelijking willen gaan maken met het misschien ooit uit te komen DNF, dan houd je jezelf ook wel voor de gek :P
Als het zo was, en iemand op de wereld wist er van af, dan had je het hier niet hoeven vragen.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weltschmerz schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 08:24:
Als het zo was, en iemand op de wereld wist er van af, dan had je het hier niet hoeven vragen.
Ik denk ik vraag het maar even voor de zekerheid want voordat je het weet is it done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 08:42:
[...]

Ik denk ik vraag het maar even voor de zekerheid want voordat je het weet is it done!
Misschien dat je naar 26 zinloze berichten wat wil toevoegen aan de discussie? Duurt het je allemaal te lang of heb je het gevoel dat het lekker op schema loopt? :?

En tja, Duke op XLA is nou niet echt wereldbrekend nieuws, eens kijken of er dan ook flink gecensuureerd wordt voor de tere kinderzieltjes. Had eigenlijk afgelopen e3 wel wat nieuws verwacht, als het er aan zit te komen de komende 2 jaren dan kan je beter nu al beginnen met de hype echt te maken. Blijkbaar niet maar ik blijf geloven, if they build it, it wil come. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:27:
[...]

Duurt het je allemaal te lang of heb je het gevoel dat het lekker op schema loopt? :?
Ach tijd is relatief en helemaal als het om DNF gaat. Dat spel is niet op een bepaalde datum klaar, heeft geen deadline. Gewoon, done when it's done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:27:
[...]

En tja, Duke op XLA is nou niet echt wereldbrekend nieuws, eens kijken of er dan ook flink gecensuureerd wordt voor de tere kinderzieltjes. Had eigenlijk afgelopen e3 wel wat nieuws verwacht, als het er aan zit te komen de komende 2 jaren dan kan je beter nu al beginnen met de hype echt te maken. Blijkbaar niet maar ik blijf geloven, if they build it, it wil come. :)
Ik kan Duke Nukem 3D al sinds een hele lange tijd op de Xbox 1 spelen. Ik snap niet waarom dit als sensatie nieuws wordt gezien. :z

'Ze' hebben dus wel tijd om een port te doen van een 10 jaar oud computerspel, maar geen tijd om te denken aan een vervolg. Duke Nukem 3D wordt wel uitgeknepen, zeg. :+

Al weet je niet wat 'sarcasme' is: bespaar jezelf de geestelijke en publiekelijke vernedering en reageer niet op mijn post.

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.