aaah is er iemand niet lief voor je geweest vanavond? Waar heb ik deze reactie voor verdiend, voor eens post die geen eens op je gericht is maar gewoon in gaat op een stuk nieuws? Volgende keer langer slapen, goed voor je humeurThe Zep Man schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:03:
[...]
Ik kan Duke Nukem 3D al sinds een hele lange tijd op de Xbox 1 spelen. Ik snap niet waarom dit als sensatie nieuws wordt gezien.
'Ze' hebben dus wel tijd om een port te doen van een 10 jaar oud computerspel, maar geen tijd om te denken aan een vervolg. Duke Nukem 3D wordt wel uitgeknepen, zeg.
Al weet je niet wat 'sarcasme' is: bespaar jezelf de geestelijke en publiekelijke vernedering en reageer niet op mijn post.
Was niet op jou gericht, sparkx, maar op de (potentiële) forumleden die aannemen dat ik niets weet over de opvolger van Duke Nukem 3D en mij met een antwoord proberen te informeren over deze informatie.Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:23:
[...]
aaah is er iemand niet lief voor je geweest vanavond? Waar heb ik deze reactie voor verdiend, voor eens post die geen eens op je gericht is maar gewoon in gaat op een stuk nieuws? Volgende keer langer slapen, goed voor je humeur![]()
De opmerking van "sensatie nieuws" was ook niet op jou gericht, maar op het algemene bericht dat Duke Nukem 3D geport gaat worden naar de 360.
[ Voor 11% gewijzigd door The Zep Man op 14-08-2007 23:27 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Nou joepie.
Vind trouwens dat 3drealms heel weinig nieuws bied op gebied van Duke Nukem.
Die vage screenshots van een tijd terug waren nou ook niet echt om warm van te worden (als ze echt waren).
Blegh..waiting sucks
Vind trouwens dat 3drealms heel weinig nieuws bied op gebied van Duke Nukem.
Die vage screenshots van een tijd terug waren nou ook niet echt om warm van te worden (als ze echt waren).
Blegh..waiting sucks
Volgens mij zijn er in het verleden veel nep screenies gereleased op diverse engines.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
DUKE NIEUWS
Eindelijk weer Duke Nukem Forever nieuws, volgend jaar komt het uit
Ik kan niet wachten en begin alvast met sparen
Eindelijk weer Duke Nukem Forever nieuws, volgend jaar komt het uit
Hail to the king baby!
Ik zie de titel al... "Duke Nukem Forever geruchten"... Waarom ZOU een site nog zoiets WILLEN plaatsen? Zelfs al is het fok 
Duke Nukem Forever geruchten gaan toch echt niet serieus genomen meer worden, totdat er écht iets vrij komt.. Geruchten hebben we al genoeg gezien over dit spel.
Het is een complot, iemand op FOK! heeft het gevonden!
Duke Nukem Forever geruchten gaan toch echt niet serieus genomen meer worden, totdat er écht iets vrij komt.. Geruchten hebben we al genoeg gezien over dit spel.
edit:
Het is een complot, iemand op FOK! heeft het gevonden!
Duke Nukem Forever is toch wel de meest toepasselijke titel ooit. Niet alleen moeten we 'forever' wachten op de titel. Maar de afkorting van Duke Nukem Forever is ook DNF, oftewel, Did/Does Not Finish
[ Voor 32% gewijzigd door TheZeroorez op 21-11-2007 21:10 ]
stel nou dat iemand morgen teveel geld wint met de lotto ofzo.... en helemaal duke fan is zoals mij en (denk) vele andere op dit forum. En bijvoorbeeld 2 miljoen(of wat het ook mag kosten) zou schenken aan 3drealms voor het afmaken van DNF. zou er dan daadwerkelijk een game komen. Of zal dit dan een groot afgeraffelde troep worden ?
een big budget game maken kost 'iets" meer dan 2 miljoenrg-mohwa schreef op woensdag 21 november 2007 @ 21:16:
stel nou dat iemand morgen teveel geld wint met de lotto ofzo.... en helemaal duke fan is zoals mij en (denk) vele andere op dit forum. En bijvoorbeeld 2 miljoen(of wat het ook mag kosten) zou schenken aan 3drealms voor het afmaken van DNF. zou er dan daadwerkelijk een game komen. Of zal dit dan een groot afgeraffelde troep worden ?
daarom zij ik ook wat het ook mag kosten....weet ik veel wat een game kostPainkillA schreef op woensdag 21 november 2007 @ 21:22:een big budget game maken kost 'iets" meer dan 2 miljoen
Ik had al een stuiver op een rekening gezet bij de eerste aankondiging, en van de rente kan ik inmiddels heel die toko overnemenurk_forever schreef op woensdag 21 november 2007 @ 21:07:
DUKE NIEUWS
Eindelijk weer Duke Nukem Forever nieuws, volgend jaar komt het uit![]()
Ik kan niet wachten en begin alvast met sparen
I mentioned it once, but I think I got away with it.
De naam Duke Nukem Forever is op nog meer manieren goed gekozen... we zullen het (zo lijkt het) ook "Forever" over DNF hebben... Plz, laat het gewoon langzaam sterven!
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Normaal ben ik hier niet zo'n zeur over... maar... ZIJ?!?! Hallo? Op school gezeten?rg-mohwa schreef op woensdag 21 november 2007 @ 21:24:
[...]
daarom zij ik ook wat het ook mag kosten....weet ik veel wat een game kost
Het feit is gewoon dat iedereen dit spel gaat kopen, hoe de kwaliteit ook is
Haha als ie echt uitkomt moeten ze de VaporWare Award 2006 zeker ook nog inleveren 
Maar ik ga hem wel kopen tzt, al is het maar vanwege de nostalgie naar DN3d destijds.
Maar ik ga hem wel kopen tzt, al is het maar vanwege de nostalgie naar DN3d destijds.
[ Voor 47% gewijzigd door Henk007 op 22-11-2007 00:19 ]
Tenzij het nieuws direct van 3DRealms zelf komt is het een hoax.
Kom op, laat opa Nukem toch rusten.
Kom op, laat opa Nukem toch rusten.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Hoe kom je daar nou weer bij als ik vragen mag? Duke Nukem is geen Halo, een hele generatie heeft waarschijnlijk nog nooit van Duke gehoord en zal echt niet sight unseen naar de winkel rennen voor DNF. En voor de generatie die DN3D enz. gespeeld heeft zal dat ook niet gelden.ETzPliskin schreef op donderdag 22 november 2007 @ 00:02:
Het feit is gewoon dat iedereen dit spel gaat kopen, hoe de kwaliteit ook is
Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.
Ik wel, ik ga hem pre-orderen wanneer dat mogelijk is. Alleen maar even onder rembours betalen, vooraf overmaken is een beetje riskantNot Pingu schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:32:
[...]
Hoe kom je daar nou weer bij als ik vragen mag? Duke Nukem is geen Halo, een hele generatie heeft waarschijnlijk nog nooit van Duke gehoord en zal echt niet sight unseen naar de winkel rennen voor DNF. En voor de generatie die DN3D enz. gespeeld heeft zal dat ook niet gelden.
Verwijderd
Duke nukem heeft voor mij nog altijd een grotere naam dan Halo
mja ik ben dan ook tegenwoordig van de iets oudere generatie
mja ik ben dan ook tegenwoordig van de iets oudere generatie

-Edit- verkeerde bericht gequote[Hoe kom je daar nou weer bij als ik vragen mag? Duke Nukem is geen Halo, een hele generatie heeft waarschijnlijk nog nooit van Duke gehoord en zal echt niet sight unseen naar de winkel rennen voor DNF. En voor de generatie die DN3D enz. gespeeld heeft zal dat ook niet gelden.
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 12:45 ]
Verwijderd
hij stond bij mij in de pre-order sinds 2001 maar ondertussen is de winkel al 4x van eigenaar verwisseldKoppenSneller schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:35:
[...]
Ik wel, ik ga hem pre-orderen wanneer dat mogelijk is. Alleen maar even onder rembours betalen, vooraf overmaken is een beetje riskant
Verwijderd
offtopic:
En tóch, ondanks dat je wéét dat het niet waar kán zijn, het topic klikken om te kijken of er dan daadwerkelijk iets gebeurt.
En tóch, ondanks dat je wéét dat het niet waar kán zijn, het topic klikken om te kijken of er dan daadwerkelijk iets gebeurt.
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:37:
offtopic:
offtopic:
/signed
/signed
Ik denk dus wel dat er veel gamers zijn die hem blind zullen kopen. Ik heb hem in mijn vroege jaren veel gespeeld samen met vrienden en een aantal van hun die werkt en ook nog gamed(gamen doen ze allemaal nog). Die zullen hem ook direct aanschaffen. Ik ben er zelf ook 1 van.
Dit idee heb ik met Outcast 2
. Ik blijf hopen
. Zeker nu infogrames in de uitverkoop gaat.
offtopic :rg-mohwa schreef op woensdag 21 november 2007 @ 21:16:
Dit idee heb ik met Outcast 2
Verwijderd
Ik vond deze dan wel erg toepasselijk
bonnetje
Vraag me af of het bonnetje nog leesbaar is als dat ding een keer uitkomt.
bonnetje
Vraag me af of het bonnetje nog leesbaar is als dat ding een keer uitkomt.
This just in from George Broussard over on the 3D Realms Forums:
"Last Saturday we had our annual company Christmas party. It was a lot of fun as usual but it featured one special surprise. It turns out that several people had been secretly working late nights and into the wee hours of the morning preparing a special video for those at the party. They created a short teaser for Duke Nukem Forever.
After seeing the teaser we thought it was something we should share with all of you and while it's just a teaser, rest assured more is coming.
Tomorrow, Wednesday the 19th, around noon CST, we will release the first teaser trailer from Duke Nukem Forever. To tide you over until then, here is a screen shot taken from the teaser.
Thank you for being fans of the game and for your continued patience.
I'd like to thank the people on the team that worked so hard to create this teaser and the friends of 3DR that helped create it (Jeremy Soule and Julian Soule, Frank Bry, Jason Evigan and of course, Jon St. John)."
Bron: http://kotaku.com/335467/...ver-trailer-hits-tomorrow
0.o wtf?
"Last Saturday we had our annual company Christmas party. It was a lot of fun as usual but it featured one special surprise. It turns out that several people had been secretly working late nights and into the wee hours of the morning preparing a special video for those at the party. They created a short teaser for Duke Nukem Forever.
After seeing the teaser we thought it was something we should share with all of you and while it's just a teaser, rest assured more is coming.
Tomorrow, Wednesday the 19th, around noon CST, we will release the first teaser trailer from Duke Nukem Forever. To tide you over until then, here is a screen shot taken from the teaser.
Thank you for being fans of the game and for your continued patience.
I'd like to thank the people on the team that worked so hard to create this teaser and the friends of 3DR that helped create it (Jeremy Soule and Julian Soule, Frank Bry, Jason Evigan and of course, Jon St. John)."
Bron: http://kotaku.com/335467/...ver-trailer-hits-tomorrow
0.o wtf?
Mooie screenshot erbij zeg. Grafisch lopen ze alvast niet achter op het eerste gezicht. 
Maargoed, een trailer vanmiddag/vanavond, ik ben zeer benieuwd.
Saved by the buoyancy of citrus
Als het spel nu uitkomt niet neeCyphax schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:24:
Mooie screenshot erbij zeg. Grafisch lopen ze alvast niet achter op het eerste gezicht.
Ik gok nu op Q2 2008.
Godfather Bodybuilding topic reeks
Jij doet net of Duke Nukem niet binnenkort uit gaat komen. Waarom zou je dàt nou weer denken??
Maar serieus, als er een trailer uitkomt zijn ze een heel eind (net als in 2001, toen was er ook een goede trailer maar hebben ze besloten om het nog niet te releasen) maar als ze deze keer beslissen dat het spel goed genoeg is kunnen ze het gewoon releasen. Die kans lijkt me best groot.
Die 2001 trailer was echt zeer goed, net als heel Dn3D. Voorlopig heb ik er gewoon goede hoop bij en ik gok op een release volgend jaar.
(en ik maak geen grapje, ze willen 'm echt wel releasen, liefst op 1 april en dan niet als grap: haalbaar en stijlvol
Ik ben echt heel benieuwd wat die trailer gaat brengen
http://simmetric.nl/kalender.gif Resize graag (je kunt nog editten).
Verrek!
Ben ook heel benieuwd. Hun laatste game kwam 3 generaties terug uit, inmiddels is er zoveel veranderd in game-land dat ik benieuwd ben hoe goed ze mee kunnen met de huidige stand van zaken.
Verrek!
Ben ook heel benieuwd. Hun laatste game kwam 3 generaties terug uit, inmiddels is er zoveel veranderd in game-land dat ik benieuwd ben hoe goed ze mee kunnen met de huidige stand van zaken.
[ Voor 11% gewijzigd door een moderator op 19-12-2007 15:14 ]
Hehe
Zolang ze de ontwikkeling van games in het algemeen in de gaten hebben gehouden de afgelopen paar jaar zou dat wel goed moeten zitten. Aan de andere kant mag het ook wel vernieuwend en anders zijn. Als het maar niet hopeloos ouderwets in elkaar steekt maar ik zie weinig reden om aan te nemen dat de graphics helemaal up-to-date zijn maar de gameplay niet. Da's niets voor die lui.Ben ook heel benieuwd. Hun laatste game kwam 3 generaties terug uit, inmiddels is er zoveel veranderd in game-land dat ik benieuwd ben hoe goed ze mee kunnen met de huidige stand van zaken.
Opzich heb ik daar wel vertrouwen in, als je die trailers die ze toentertijd gereleased hebben eens bekijkt dan zie je dat ze voor die tijd echt een brute game hadden ontwikkeld met dingen die zelfs tegenwoordig niet in alle games zitten. Ik ben iig weer erg benieuwd, hoewel ik vrees dat er weinig te zien zal zijn in deze teaser.Cyphax schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:29:
[...]
Hehe
[...]
Zolang ze de ontwikkeling van games in het algemeen in de gaten hebben gehouden de afgelopen paar jaar zou dat wel goed moeten zitten. Aan de andere kant mag het ook wel vernieuwend en anders zijn. Als het maar niet hopeloos ouderwets in elkaar steekt maar ik zie weinig reden om aan te nemen dat de graphics helemaal up-to-date zijn maar de gameplay niet. Da's niets voor die lui.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Ik had ze net even gemaild wanneer die trailer af zou zijn.
Ze mailden me terug dat "it's done when it's done"
De trailer dan.
Ze mailden me terug dat "it's done when it's done"
De trailer dan.
The Duke is Back!!!

had al, in al me uforie, er een topic over geopend, me eerste ooit, was ook niet heel erg mooi, maar deze wilde ik hier nog ff delen

had al, in al me uforie, er een topic over geopend, me eerste ooit, was ook niet heel erg mooi, maar deze wilde ik hier nog ff delen
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Mja, als je retrospectief naar de trailer uit 1997 en de screenshots uit 2001 kijkt, zie je toch een aantal hopeloos verouderde dingen (voornamelijk mbt. leveldesign). Dit heb ik volgens mij al eens eerder gezegd in dit topic, maar zelfs de 2001 screenshots bevatten een leveldesign dat rechtstreeks uit 1996 afkomstig leek.Cyphax schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:29:
Zolang ze de ontwikkeling van games in het algemeen in de gaten hebben gehouden de afgelopen paar jaar zou dat wel goed moeten zitten. Aan de andere kant mag het ook wel vernieuwend en anders zijn. Als het maar niet hopeloos ouderwets in elkaar steekt maar ik zie weinig reden om aan te nemen dat de graphics helemaal up-to-date zijn maar de gameplay niet. Da's niets voor die lui.
Nou hebben ze wel heel wat nieuw personeel aangenomen maar de vraag is of het team als geheel bij de tijd is.
Dit is een mooie dag voor een Duke-Fan als ikzelf! Ben de ontwikkeling toch wel blijven volgen, ondanks dat ook ik sceptisch ben geworden. Maar geloof me, die screens bij de baan advertenties van 3D Realms deden mijn hart echt sneller kloppen, dit helemaal! Ondanks alles kijk ik nog steeds enorm uit naar deze game. Als hij goede recensies krijgt, ben ik wel bereid mijn PC (eindelijk) te upgraden!
[EDIT]
Haha, de 3Drealms forums zijn overloaded! Maar er staat wel deze mededeling van 3DRealms:
[EDIT]
Haha, de 3Drealms forums zijn overloaded! Maar er staat wel deze mededeling van 3DRealms:
Aside from the intro and ending titles, and 2-3 Final Cut white flashes to accentuate music beats, the teaser is 100% captured from in game via Fraps.
Hope you like it.
[ Voor 27% gewijzigd door HertogJanNL op 19-12-2007 14:00 ]
Hmmm, Duke's gezicht heeft een Bruce Willis makeover gekregen...
yippa ka yee!! Motha F%&er!!! zal toch niet de game van de movie die hard with an engine worden!?!
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd
zijn er nog steeds mensen die serieus denken dat dit spel ooit nog uit komt.
we gaan geloof ik al het 10e jaar in op een paar wazige filmpjes en veel hoaxes.
ben ik bang dat we nog 10 jaar kunnen wachten
we gaan geloof ik al het 10e jaar in op een paar wazige filmpjes en veel hoaxes.
Ja, dat zou wat zijn, het spel gewoon niet uitbrengen.Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 17:38:
zijn er nog steeds mensen die serieus denken dat dit spel ooit nog uit komt.
Dan zouden ze zó veel geld over de balk gooien, door het spel uit te brengen hebben ze nog kans om de schade zoveel mogelijk te beperken. Ik gun het ze van harte overigens.
Heel het internet klikt daaropComments temporarily disabled due to high traffic
Het is verder wel een toffe teaser

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Verwijderd
waar heb je hem gezien?osc4r schreef op woensdag 19 december 2007 @ 18:28:
Nou.. zo boeiend was dat dus ook weer niet, hele dag voor niks gewacht imo!
Hij staat ook op youtube, zij het op de bekende gare kwaliteit
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Looks nice
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Nou, gelukkig niet te veel gameplay.. het zal toch eens gebeuren..
Flickr PSN ID= cheironnl
Het heet niet voor niets een teaser, hiermee weet je nog niets wat je voor een game te wachen staat, it's done when it's done
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
Dat komt omdat het een teaser is. Hopelijk binnenkort een volwaardige trailer dancheiron schreef op woensdag 19 december 2007 @ 18:52:
Nou, gelukkig niet te veel gameplay.. het zal toch eens gebeuren..
Wat een baggere zooi.. dit kan iedereen wel in 10 jaar bereiken
Ken je dat gevoel, dat je iemand anders in zijn ballen getrapt ziet worden, maar zelf ook even ineenkrimpt van plaatsvervangende pijn? Dat had ik net dus.
Graphics: teveel normal mapping, te weinig kwaliteit. Tenzij de shots van Duke in de sportschool enkel voor deze teaser dienen en daarom maar snel afgeraffeld zijn, voorzie ik weinig goeds. De vijanden, de one-liners, die doen het nu allang niet meer zo goed als in 1996.
Graphics: teveel normal mapping, te weinig kwaliteit. Tenzij de shots van Duke in de sportschool enkel voor deze teaser dienen en daarom maar snel afgeraffeld zijn, voorzie ik weinig goeds. De vijanden, de one-liners, die doen het nu allang niet meer zo goed als in 1996.
Duke's trademark doet het niet meer zo goed als in 1996? Dan heeft ie een probleem! 
Ik kan er wel nog steeds om lachen, maar er zaten niet echt een hoop oneliners in die teaser. Het zag er allemaal erg serieus uit, waar D3D nog wat cartooniger qua uiterlijk was: dit leek wat rauwer allemaal.
'k Vond de graphics trouwens wel erg mooi hoor. 't Is ook geen concurrent voor Crysis ofzo he.
Ik kan er wel nog steeds om lachen, maar er zaten niet echt een hoop oneliners in die teaser. Het zag er allemaal erg serieus uit, waar D3D nog wat cartooniger qua uiterlijk was: dit leek wat rauwer allemaal.
'k Vond de graphics trouwens wel erg mooi hoor. 't Is ook geen concurrent voor Crysis ofzo he.
Ik vind het wel een leuke teaser. Het is ook niet meer dan dat, vergeet dat niet! De teaser van Deus Ex 3 was een stuk minder
Natuurlijk is de game al ruim 10 jaar in ontwikkeling, maar er is gewoon veel te weinig gebeurd en ze zijn meerdere keren overnieuw begonnen. Slecht management, ja, maar dat wil niet zeggen dat de game meteen ruk is. Er zaten wel wat leuke stukjes in de teaser en de graphische kwaliteit is wat mij betreft prima. De sportschool is waarschijnlijk alleen voor deze teaser gemaakt.
Mijn interesse is iig gewekt!
Mijn interesse is iig gewekt!
Een nietszeggendere teaser hadden ze niet kunnen releasen imho
[ Voor 4% gewijzigd door Maxow op 19-12-2007 19:44 ]
Alleen vanwege de naamsbekendheid wordt dit spel al een instant hit. Graphics boeien niet tenzij je een 3dhoer bent. Het gaat om de sfeer en vooral gewoon om Duke.Not Pingu schreef op woensdag 19 december 2007 @ 19:18:
Ken je dat gevoel, dat je iemand anders in zijn ballen getrapt ziet worden, maar zelf ook even ineenkrimpt van plaatsvervangende pijn? Dat had ik net dus.
Aahhh, Duke Nukem 3D, dat waren nog eens tijden...
Dit ziet er trouwens niet verkeerd uit moet ik zeggen, wel lachen dat ze die gemuteerde zwijnen er nog in hebben gehouden
Dit ziet er trouwens niet verkeerd uit moet ik zeggen, wel lachen dat ze die gemuteerde zwijnen er nog in hebben gehouden
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
de graphics kwaliteit is ongeveer gelijk aan doom3 vind ik, zover ik kan zien...
Ik vind het er wel goed uit zien. Het is een teaser dus voordat de game gereleased wordt kan er nog wel het een en ander gebeuren.
Hopelijk duurt het niet meer al te lang voordat de game uit komt, en met niet al te lang bedoel ik dan niet nog weer 10 jaar
Hopelijk duurt het niet meer al te lang voordat de game uit komt, en met niet al te lang bedoel ik dan niet nog weer 10 jaar
Hail to the king baby!
Ze komen er over 3 maanden wel achter dat de engine weer is verouderd is. Beginnen ze weer opnieuw

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Ik hoop dat de game beetje leuk wordt. dalijk wordt het weer overhyped, en dat willen we natuurlijk niet.
Opzich ziet de game er wel goed uit vindt ik. maar nou maar hopen dat ze het niet zo programmeren waardoor het kut loopt op systemen, die wel wat meer kunnen toveren
Opzich ziet de game er wel goed uit vindt ik. maar nou maar hopen dat ze het niet zo programmeren waardoor het kut loopt op systemen, die wel wat meer kunnen toveren
| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Hehe das een dure spelfout
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark
Whaha nice typo:P
Die muziek van de game is echt masterlijk!
Leuke teaser, maar hij zegt nog niet veel.
Die muziek van de game is echt masterlijk!
Leuke teaser, maar hij zegt nog niet veel.
Verwijderd
Haha...deze game gaat weer flink "over the top" heb ik het gevoel. Come get some!
En wat voor een scores die ook gaat krijgen, hij komt hier zeker in de kast te staan.
En wat voor een scores die ook gaat krijgen, hij komt hier zeker in de kast te staan.
Geniaal! Deze teaser hoeft helemaal niets te zeggen of ze er daadwerkelijk mee bezig zijn, want 3dRealms heeft altijd het bestaan van DNF ontkent! Vandaar dat ik het ook zo leuk vind, the Saga continues............
IK zou zeggen, zet dit nieuws op de FP, gegarandeerd 300 replies in a week ofzo!
IK zou zeggen, zet dit nieuws op de FP, gegarandeerd 300 replies in a week ofzo!
[ Voor 16% gewijzigd door punica op 19-12-2007 21:14 ]
Mee eens. Als dit 10 jaar werk is dan zou ik mij zelf nog een keer is goed achter de oren gaan krabben. Als naar spellen kijk zoals Crysis of Assasins Creed dan is dit echt 10x niks, en die andere spellen zijn in max 3 jaar ontwikkeld.Not Pingu schreef op woensdag 19 december 2007 @ 19:18:
Ik word er niet warm van

Staat al in de quepunica schreef op woensdag 19 december 2007 @ 21:13:
Geniaal! Deze teaser hoeft helemaal niets te zeggen of ze er daadwerkelijk mee bezig zijn, want 3dRealms heeft altijd het bestaan van DNF ontkent! Vandaar dat ik het ook zo leuk vind, the Saga continues............
[ Voor 21% gewijzigd door DaannO op 19-12-2007 21:18 ]
Ik hoop dat het niet jeukt achter je oren, dan hoef je namelijk niet te krabben. Natuurlijk zijn ze niet 10 jaar bezig met 1 engine. Het mag toch algemeen bekend zijn dat men een paar keer opnieuw begonnen is met nieuwe(re) engines. Deze kan wel een reeds bestaande zijn, ik weet niet welke, maar hier is men natuurlijk niet al 10 jaar mee bezig. Waar ze al wel 10 jaar mee bezig zijn... ALS er nog onderdelen in zitten waar in '97 mee begonnen is, dan zie je die echt niet terug in deze teaser. Misschien wat levels en overig design waar je hier gewoon nog niets van ziet.DaannO schreef op woensdag 19 december 2007 @ 21:18:
Mee eens. Als dit 10 jaar werk is dan zou ik mij zelf nog een keer is goed achter de oren gaan krabben.
Maar de grap is juist dat er in geen enkele versie 10 jaar werk zit. Als ik het goed heb zijn er volgens de officiele berichtgeving ondertussen al 4 verschillende games gemaakt die alleen dezelfde naam hadden en waarvan er 3 niet uitgekomen zijn en 1 nog niet uitgekomen is.DaannO schreef op woensdag 19 december 2007 @ 21:18:
[...]
Mee eens. Als dit 10 jaar werk is dan zou ik mij zelf nog een keer is goed achter de oren gaan krabben. Als naar spellen kijk zoals Crysis of Assasins Creed dan is dit echt 10x niks, en die andere spellen zijn in max 3 jaar ontwikkeld.
Ik word er niet warm van
Als je het leveldesign compleet wijzigt, de engine verandert ,de physics verandert, de ai elke keer bijwerkt en de textures verandert maak je volgens mij gewoon een nieuwe game.
Ik heb genoeg games voorbij zien komen waarbij alleen leveldesign veranderingen en nieuwe textures al een nieuwe titel veroorzaakten.
En voor mijn gevoel is dit ook meer een even snel in elkaar gedraaide teaser zodat ze weer 5 jaar vooruit kunnen... Dus teaser-graphics zeggen imho niets over de uiteindelijke game...
Niet als je vaak van engine switchedMOAW schreef op woensdag 19 december 2007 @ 19:10:
Wat een baggere zooi.. dit kan iedereen wel in 10 jaar bereiken

Ach zeiken jullie maar om de graphics ik vind ze erg mooi en mooier dan dit hoeft van mij niet zo nodig. Nu maar hopen dat gameplay erg goed is want ik het ontzettende trek in deze game. Zelfs over 10 jaar
GTA VI - All aboard the hype train!!
Engine switches, rewrites of niet, je leert altijd iets en neemt altijd wat mee. Hoe dan ook zou je verwachten dat een game evolueert na tig iteraties. Het punt is dat ze er 10 jaar over gedaan hebben om dit te bereiken. Na talloze engine changes en rewrites en het opbouwen van jarenlange ervaring, is dit het beste dat ze kunnen doen. Dat is best droevig.Cyphax schreef op woensdag 19 december 2007 @ 21:31:
Ik hoop dat het niet jeukt achter je oren, dan hoef je namelijk niet te krabben. Natuurlijk zijn ze niet 10 jaar bezig met 1 engine. Het mag toch algemeen bekend zijn dat men een paar keer opnieuw begonnen is met nieuwe(re) engines. Deze kan wel een reeds bestaande zijn, ik weet niet welke, maar hier is men natuurlijk niet al 10 jaar mee bezig. Waar ze al wel 10 jaar mee bezig zijn... ALS er nog onderdelen in zitten waar in '97 mee begonnen is, dan zie je die echt niet terug in deze teaser. Misschien wat levels en overig design waar je hier gewoon nog niets van ziet.
DNF lijkt sinds 2001 enigszins on track te zijn, maar andere studios brengen nu AAA titels uit in 2-3 jaar tijd. Dat 3DR hier zo lang over doet spreekt boekdelen over de moeite die ze hebben om mee te lopen in het leven na DN3D en Shadow Warrior. Het feit dat Scott Miller en George Broussard al een tijd opvallend stil zijn na jarenlang patsen op allerlei fora, is een teken aan de wand imho.
[edit]
Nouja, die jarenlange opgebouwde ervaring klopt natuurlijk ook niet helemaal: hun personeelsbestand is nogal, laten we zeggen, dynamisch. Er zijn echt al ontzettend veel medewerkers bijgekomen en weer weggegaan en die nemen die kennis natuurlijk weer mee.
Eigenlijk kon je bij de ontwikkeling van de oorspronkelijke Prey al zien dat er iets goed fout zat: ze hadden een partij talent in huis waarmee ze dingen maakten die hun tijd ver vooruit waren, maar uiteindelijk slaagden ze er niet in om een volledige game te produceren.
Heel veel van wat ze toen hadden opgebouwd aan kennis en personeel is toen weggevallen waarna ze bijna opnieuw moesten beginnen met het opbouwen van een AAA team. Dat is ze dus duidelijk niet gelukt.
[ Voor 21% gewijzigd door Not Pingu op 19-12-2007 22:12 ]
Assasins creed is anders een leeg spel. Mooi... niks te beleven.DaannO schreef op woensdag 19 december 2007 @ 21:18:
[...]
Mee eens. Als dit 10 jaar werk is dan zou ik mij zelf nog een keer is goed achter de oren gaan krabben. Als naar spellen kijk zoals Crysis of Assasins Creed dan is dit echt 10x niks, en die andere spellen zijn in max 3 jaar ontwikkeld.
Ik word er niet warm van
[...]
Staat al in de que
Yeah, the Duke is BACK!!!
Goeie trailer, kan niet wachten totdat de game _eindelijk_ uit komt
Goeie trailer, kan niet wachten totdat de game _eindelijk_ uit komt
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Ziet er wel leuk uit, beejte prey graphics
If it aint broke, fix it till it is!
Wat is dit precies? Het spel? Dat kan je echt nooit beoordelen aan de hand van een teasertje als deze. Het enige dat je kunt afleiden is hoe de graphics ongeveer gaan zijn, in grote lijnen. Als je die zo slecht vindt aan de hand van deze teaser (die ik er overigens grafisch erg goed uit vind zien) en je vind aan de hand daarvan het een slechte game, dan spijt me dat voor je.Not Pingu schreef op woensdag 19 december 2007 @ 22:06:
[...]
Engine switches, rewrites of niet, je leert altijd iets en neemt altijd wat mee. Hoe dan ook zou je verwachten dat een game evolueert na tig iteraties. Het punt is dat ze er 10 jaar over gedaan hebben om dit te bereiken. Na talloze engine changes en rewrites en het opbouwen van jarenlange ervaring, is dit het beste dat ze kunnen doen. Dat is best droevig.
Spijt is nergens voor nodig, observatie is in dit geval genoegCyphax schreef op woensdag 19 december 2007 @ 23:03:
[...]
Wat is dit precies? Het spel? Dat kan je echt nooit beoordelen aan de hand van een teasertje als deze. Het enige dat je kunt afleiden is hoe de graphics ongeveer gaan zijn, in grote lijnen. Als je die zo slecht vindt aan de hand van deze teaser (die ik er overigens grafisch erg goed uit vind zien) en je vind aan de hand daarvan het een slechte game, dan spijt me dat voor je.
En nee, we kunnen het eind product hierop inderdaad niet beoordelen, echter valt het gegeven materiaal wel sterk tegen en dat kunnen we wel beoordelen.
Zullen we dan het product eerst afwachten alvorens we het afkraken?DaannO schreef op woensdag 19 december 2007 @ 23:14:
[...]
Spijt is nergens voor nodig, observatie is in dit geval genoegZoals gezegd, als jij 10 jaar over een product doet en die steeds afblaast en verandert en weet ik wat allemaal mee doet, dan mag je er wel vanuit gaan dat je de kennis van het vorige debakel mee neemt naar je nieuwe product.
De laatste teaser die ik zag voor deze was van StarCraft 2. Waanzinnig filmpje, 0,0 seconden gameplay alleen. Aan zo'n teaser kun je toch geen conclusies verbinden. Als je de teaser zelf tegen vindt vallen, ach dat kan. Misschien zijn ze slecht in het maken van teasers bij 3d-realms. Maar waar mijn wenkbrouwen een beetje van richting hemel gaan staan is de kritiek van sommige mensen op het spel, terwijl ze van het spel in zijn huidige staat 1 seconde aan gameplay hebben kunnen zien (opgeknipt in delen) en een mooie preview van de hoofdrolspeler himself.Zo ook de teaser. Als je deze teaser leg naast die van de huidige games, dan is de huidige teaser echt een schim.
Goed, dus as far as teasers go vond je 'm niet zo, wederom: ach.En nee, we kunnen het eind product hierop inderdaad niet beoordelen, echter valt het gegeven materiaal wel sterk tegen en dat kunnen we wel beoordelen.
Ik blijf erbij: na de trailer wordt het een en ander duidelijker, en die komt echt deze eeuw nog wel.
(ik zal overigens de laatste zijn die zal ontkennen dat ze het nogal verprutst hebben met deze belachelijke ontwikkelingstijd, maar ik wil het spel wel een eerlijke kans geven als het eenmaal in de schappen ligt, ik zie geen reden om aan te nemen dat het waardeloos wordt:))
Ik wil ook zeker niet zeggen dat het een waardeloos spel wordt, echter de geleverde tussenproducten stellen me tot dusver teleur. We wachten de volgende af

Edit: Laat maar al gevonden

[ Voor 14% gewijzigd door rg-mohwa op 19-12-2007 23:28 ]
Je had 'm allang kunnen zien als je op de frontpage had gekeken: nieuws: 3DRealms geeft daadwerkelijk teaser Duke Nukem Forever vrij
The devil is in the details.
das geen spelfout......
das een omgekeerde A wat dan direct ook als V telt....
any noob sees that....
Etuuuuuh!
Verwijderd
Heh, m'n bloed ging even wat sneller stromen toen ik de trailer zag. Zou het dan toch....
Het is maar een trailer, maar ik maak me klein beetje zorgen over de 'looks' van de King:
Oud:

En nieuw:

Grappig dat veel meer mensen de 'Bruce Willis' flash kregen, maar imho lijkt de oude duke met z'n dikke kop en scheve bek veel stoerder.
Het is maar een trailer, maar ik maak me klein beetje zorgen over de 'looks' van de King:
Oud:

En nieuw:

Grappig dat veel meer mensen de 'Bruce Willis' flash kregen, maar imho lijkt de oude duke met z'n dikke kop en scheve bek veel stoerder.
Gave shit! En euh, who cares about graphics? Het ziet er goed uit, je ziet wat het is. Het draait om de sfeer, hoe het speelt en voelt man. Niet hoe het eruit ziet, als je daar op let, ben je niet met het spel bezig zoals het hoort.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
De oude duke look is idd wel vetter maar misschien fixen ze dat nog wel
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ik zag in de oude Duke altijd een Silvester Stallone-trekje door zijn scheve bek (om jouw woordkeuze te behouden). En Stallone is stoerder dan WillisVerwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 00:09:

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
WTF, zoveel geklaag over graphics, wat voor een graphichoeren zijn jullie in godsnaam? Er is echt iets mentaal mis met je als je echt zó geöbsedeerd bent met het "het moet er zo knap mogelijk uitzien" gedoe. Het zal een van de eerste shooters zijn die ik nog eens speel in jaren tijd en zelfs al ziet het er uit als quake 1: ik zal me wel amuseren. Dat de klagers maar wat verder met hun neus tegen muren en blaadjes gaan schuren in crysis om hun o zo mooie texturen te bewonderen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Nou, je hoeft niet zo over the top te reageren hoor. Persoonlijk vind ik dat je wel eisen mag stellen aan games die nu (nou ja.. misschien volgend jaar) gaan uitkomen, zeker als het om zo een grote franchise gaat. Dan kun je imo niet aankomen met graphics uit het pre-Doom3 tijdperk. En ja, graphics voegen voor mij een hoop toe aan de gameplay ervaring, zeker bij First Person Shooters.Boeboe schreef op donderdag 20 december 2007 @ 09:20:
WTF, zoveel geklaag over graphics, wat voor een graphichoeren zijn jullie in godsnaam? Er is echt iets mentaal mis met je als je echt zó geöbsedeerd bent met het "het moet er zo knap mogelijk uitzien" gedoe. Het zal een van de eerste shooters zijn die ik nog eens speel in jaren tijd en zelfs al ziet het er uit als quake 1: ik zal me wel amuseren. Dat de klagers maar wat verder met hun neus tegen muren en blaadjes gaan schuren in crysis om hun o zo mooie texturen te bewonderen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Geweldig, eindelijk nog eens een teken van leven 
De graphics ? Ik vind het al goed dat ze beter zijn dan in 1996
Ik bedoel maar, de graphics van 96 zijn ook alles behalve goed, en ik speel Duke 3D soms nog eens.
Duke Nukem is een "gameplaygame" en geen "graphicsgame"
En als Duke Nukem uitkomt zal het volgens mij redelijk goed verkopen, ej wie kent er Duke nu niet ?
En na al die jaren publiciteit op Tweakers en op andere sites....
Het ziet er goed uit (en dan heb ik het niet alleen over de graphics)
De graphics ? Ik vind het al goed dat ze beter zijn dan in 1996
Ik bedoel maar, de graphics van 96 zijn ook alles behalve goed, en ik speel Duke 3D soms nog eens.
Duke Nukem is een "gameplaygame" en geen "graphicsgame"
En als Duke Nukem uitkomt zal het volgens mij redelijk goed verkopen, ej wie kent er Duke nu niet ?
En na al die jaren publiciteit op Tweakers en op andere sites....
Het ziet er goed uit (en dan heb ik het niet alleen over de graphics)
I just want the old Duke back...
Vind het inderdaad jammer dat je "n00b" Duke ziet in de trailer. Het lijkt wel of dat de 20 jaar jongere versie is. Vond de oude Duke er veel stoerder uitzien...
Vind het inderdaad jammer dat je "n00b" Duke ziet in de trailer. Het lijkt wel of dat de 20 jaar jongere versie is. Vond de oude Duke er veel stoerder uitzien...
De enige mensen die hier die over the top reageren zijn de 3dhoeren zoals altijd in ieder topic. Ik vraag me ook serieus af of deze mensen uit het Duke gaming tijdperk stammen of toen nog gewoon liga aten uit een oranje doos.cheiron schreef op donderdag 20 december 2007 @ 09:30:
[...]
Nou, je hoeft niet zo over the top te reageren hoor. Persoonlijk vind ik dat je wel eisen mag stellen aan games die nu (nou ja.. misschien volgend jaar) gaan uitkomen, zeker als het om zo een grote franchise gaat. Dan kun je imo niet aankomen met graphics uit het pre-Doom3 tijdperk. En ja, graphics voegen voor mij een hoop toe aan de gameplay ervaring, zeker bij First Person Shooters.
Zie hier een link met liga verpakkingen: http://www.liga.nl/consument/historie/oude_verpakkingen.php
[ Voor 6% gewijzigd door Dracul op 20-12-2007 10:00 ]
Duke3D was het eerste spel wat ik kocht, en het draaide net op mijn 486 DXII destijds
Als deze uitkomt, koop ik hem sowieso!
Verwijderd
Ik heb duke nukem 3 helemaal grijs gespeeld. Net zoals redneck rampage over-the-top humor. Wie heeft niet 'born to be wild' gezongen op de open mic. Of heerlijke quotes uit kunnen roepen met een druk op de knop ipv random. De bazen waren ook cool. Hoe groter hoe beter.
Kan me zelfs de sidescrolling oude Dukes herinneren. Kan niet wachten op dit deel, als het maar in de duke stijl blijft en niet dingen probeert die duke misstaan (cigars are bad for you kids, try a cup of tea instead).
Kan me zelfs de sidescrolling oude Dukes herinneren. Kan niet wachten op dit deel, als het maar in de duke stijl blijft en niet dingen probeert die duke misstaan (cigars are bad for you kids, try a cup of tea instead).
Ze hebben in het verleden al 4 keer een release datum genoemd. Dus je gelooft het al neem ik aanVerwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 10:15:
eerst een release datum zien dan geloof ik het pas
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
cheiron schreef op donderdag 20 december 2007 @ 09:30:
met graphics uit het pre-Doom3 tijdperk.
Voor zover ik kan afleiden uit die 1,5 seconde gameplay footage waren de graphics toch behoorlijk goed. Misschien dat je eens de HD teaser moet kijken ipv dat korrelige full screen vidje van Youtube?
Godfather Bodybuilding topic reeks
Dit topic is gesloten.