[PC] Duke Nukem Forever Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste
Acties:
  • 32.878 views sinds 30-01-2008

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
George Broussard:

"Guys just to manage expectations...

This is a teaser. It's not a full blown trailer like the 2001 trailer (but something like that is coming). I tried to be clear about that in the message board post, so just bear in mind that it's a teaser :)

Enjoy."

Verwijderd

disjfa schreef op donderdag 20 december 2007 @ 10:16:
[...]

Ze hebben in het verleden al 4 keer een release datum genoemd. Dus je gelooft het al neem ik aan :)
ok laat ik het dan zo zeggen als de winkel mij belt waar ik hem zo'n 6 a 7 jaar gelden besteld heb.
en ze zeggen hij is binnen dan geloof ik het pas :P

ps disjfa ik heb dit jaar nog geen release datum gezien

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2007 10:55 ]

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:37

Auredium

Informaticus Chaoticus

So it, ik vind de graphics goed genoeg en iedereen die het niet met me eens is, is zoals geheel gebruikelijk bij mij, minder dan mijn persoon. Probleem opgelost imo.

Wat betreft de teaser...VET!!!
Eindelijk een teken van leven, ik heb jarenlang levels gemaakt toen ik nog jong was (kuch, tien jaar geleden ongeveer) voor Duke3D.exe. :P
Sectortag 20 was bijvoorbeeld een 'sliding door' die omhoog in het plafond verdwijnt. Ja, dat waeren leuke tijden.

het-was-alleen-zo-jammer-dat-je-om-te-testen-iedere-keer-Duke3D-opnieuw-moest-worden-opgestart-waardoor-ik-nu-nogsteeds-onbewust-het-intro-deuntje-van-Duke3D-neurie.

Tada-ta tada-ta tada tatatataaaaa.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:08
disjfa schreef op donderdag 20 december 2007 @ 10:16:
[...]

Ze hebben in het verleden al 4 keer een release datum genoemd. Dus je gelooft het al neem ik aan :)
Het is al 10 jaar "when it's done"

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Mooie poll op Gamefaqs :P

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Bij ons noemt dit Betterfood (.be).

Die graphics zijn echt niet belangrijk, kijk maar naar de Wii, die graphics zijn ook niet top, en toch zeer vermakelijk!

• Morti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-03 14:36
Interessant om te lezen dat veel mensen klagen over de graphics die niet goed blijken te zijn.. Misschien zijn we te teveel verwend met games als Crysis en COD4...

Voor mij was de kick van deze trailer het bekende muziekje en dezelfde voice actor als 11 jaar geleden! Krijg gelijk weer zin om Duke3D uit de kast te trekken.

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:37

Auredium

Informaticus Chaoticus

Morti schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:54:
Interessant om te lezen dat veel mensen klagen over de graphics die niet goed blijken te zijn.. Misschien zijn we te teveel verwend met games als Crysis en COD4...

Voor mij was de kick van deze trailer het bekende muziekje en dezelfde voice actor als 11 jaar geleden! Krijg gelijk weer zin om Duke3D uit de kast te trekken.
Het probleem is dat heel veel gamers hun verwachtigen voor de opvolgers van de cult-klassiekers veel een veelste hoog legt. Neem Doom 3 bijvoorbeeld, dat zou awesome worden en de graphics waren ook heel vet, maar plotseling was iedereen verbaasd dat het gewoon een fragger was met scaremomenten. Wat ik mijn herinner was Doom 1 & 2 kwa graphics net zo revolutionair en verder ook gewoon een scary fragger.

Bij Duke3D zijn vaak versies geschrapt wegens verouderde engines dus iedereen heeft om de een-of-andere dwaze redenen verwacht dat er ubergraphics komen die hun fantasie voorbij gaan en dat is gewoon bullshit. Wees blij dat er een opvolger van deze culthit komt, verwacht gewoon een goed uitziende fragger met de gebruikelijke stoere one-lines van Duke.

Ik kan me nog Duke 1 en 2 herinneren die ook bij de CD van Duke 3D zaten. Heerlijk om die te spelen.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:39
MrJ schreef op donderdag 20 december 2007 @ 10:21:
[...]

:?

Voor zover ik kan afleiden uit die 1,5 seconde gameplay footage waren de graphics toch behoorlijk goed. Misschien dat je eens de HD teaser moet kijken ipv dat korrelige full screen vidje van Youtube?
Kijk even naar de screens van de vorige pagina. Eigenlijk vind ik alleen de screen met de "pig-cop" mee kunnen met deze tijd.

Overigens vond ik Duke 3d voor zijn tijd dus wel enorm mooi en stijlvol. Over de gameplay en inhoud van de game kun je adhv deze teaser niets zeggen dus blijven de indrukken en graphics over om over te praten.

Flickr PSN ID= cheironnl

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

cheiron schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:04:
[...]

Kijk even naar de screens van de vorige pagina. Eigenlijk vind ik alleen de screen met de "pig-cop" mee kunnen met deze tijd.
Ja, die had allemaal al bekeken hoor. Was Duke zelf ook niet een in game model in die teaser?

Godfather Bodybuilding topic reeks

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Ja, alles was ingame. Damn ik ben weer helemaal gehyped, verdomme. Kan het spel geeneens spelen op mijn PC, dus moet gaan sparen. Maar Duke schopt gewoon kont, dus heb enorm veel zin om dat weer te gaan doen. Binnenkort maar weer eens eDuke3D met HRP gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 15-09 19:39
Er is een gameplay video gelekt van de nieuwe Duke Nukem Forever engine.

klik
Met de old skool humor :D (laatste zinnetje) :P

[ Voor 5% gewijzigd door Sir_Hendro op 21-12-2007 15:22 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Als het nog een grappig nepfilmpje zou zijn... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelsientje
  • Laatst online: 08-09 13:28

appelsientje

Het beste onder de zon

Sweet. toch leuk om enig teken van leven te zien :)
Ach als de graphics maar oke zijn..... het gaat bij Duke toch meer om de one-liners en de verhaallijn :)

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Wat zeuren jullie nou? DNF was alláng uit, alleen niemand had het in de gaten, zo simpel is het.

M'n bron?
Afbeeldingslocatie: http://www.godmodeonline.com/comics/gm20070924.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Halo, wat een enorme belediging voor Duke Nukem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Don start eduke met de hd pack weer! Het blijft echt zo gaaf! Wie doet er mee :P ???

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-05-2024
Op zich is dit wel goede marketing. Je laat één filmpje los en direct weet het merendeel van de gamers het. In ieder geval wil ik DNF zeker wel spelen _als_ hij uitkomt _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het moment dat dit uitkomt koop ik hem ook direct :p

Hail to the King 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Damn die comic is oud :P
Wel jammer dat Halo altijd zo verrot neer gezet word in die zuigende games.. het hele verhaal is pleite, en de volgende persoon die die gozer in het groene pak 'De Master Chief' noemt krijgt een pak slaag! Dat is z'n freaking naam niet!!! Dat is de helft van z'n rang! Master Chief Petty Officer Spartan 117 Dat is zijn volledige Militaire designatie, waarbij MCPO zijn rang is, Spartan zijn 'type' en 117 zijn 'naam'. Waarbij John zijn echte naam was voor hij door het leger werd ontvoerd als kind zijnde :P

Maargoed, Hail to the king, ik zal ook een van de eerste zijn die DNF gaat spelen als hij ooit uitkomt :P
Maar iets zegt me dat hij echt wel gaat komen, misschien duurt het nog een tijd, maar komen komt hij zeker. er is zo'n grote club mensen die hem wil zien dat hij gelijk bij de release al een hoop op brengt, ook al zou het niet een super game zijn :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 12:00:
Wel jammer dat Halo altijd zo verrot neer gezet word in die zuigende games.. het hele verhaal is pleite, en de volgende persoon die die gozer in het groene pak 'De Master Chief' noemt krijgt een pak slaag! Dat is z'n freaking naam niet!!! Dat is de helft van z'n rang! Master Chief Petty Officer Spartan 117 Dat is zijn volledige Militaire designatie, waarbij MCPO zijn rang is, Spartan zijn 'type' en 117 zijn 'naam'. Waarbij John zijn echte naam was voor hij door het leger werd ontvoerd als kind zijnde :P
\o/ heb jij ook alle boekjes? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Jup :P
Erg goeie verhalen.. en ik heb echt een pokke hekel aan die mensen die alleen de spellen kennen :P Jij niet dan?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Spike_wolf schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 12:00:
care

De franchise is toch echt begonnen met Halo: Combat Evolved, niet met een van de boeken. Ik heb het eerste boek wel gelezen, dus ken de achtergrond wel ietsjes meer dan alleen van het spel, maar om me nu te storen aan hoe iemand de hoofdfiguur van de franchise noemt... In het spel staat hij gewoon bekend als Master Chief en wat dan z'n volledige rang is of geboortenaam zal ruim 99% van de wereldbevolking _niets_schelen.

En een hekel hebben aan de mensen die enkel de spellen kennen... :') Ik hoop ten zeerste dat je een grapje maakt, anders wil ik even m'n medeleven kenbaar maken aan je kennissenkring.

Maar goed, dit is het DNF topique, niet het Halo topique. Moest alleen even reageren op deze boude uitspraken.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Ik hoop dat als de game ooit uitkomt, je aan de storyline en gameplay kunt merken dat men er 10 jaar mee bezig zijn geweest. Als de graphics dan zijn zoals laten we zeggen een gemiddelde shooter ala Delta Force dan ben ik helemaal tevreden. Een mulitplayer modus die goed uitgewerkt is zou ook erg gaaf wezen.

Maar goed het is nog lang niet zo ver denk ik. 8)7

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.redsplat.net/dnfwallpaper.jpg

KickAss wallpaper te vinden @ http://www.duke4.net :)

1680x150 : http://www.duke4.net/images/news/xmas07_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

hahahaha, dat is nou echt de Duke Nukem humor, groots die wallpaper :D

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel1991
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 10:43
Morti schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:54:
Voor mij was de kick van deze trailer het bekende muziekje
Dan moet je zeker de cover van Megadeth checken:
http://www.youtube.com/watch?v=Liym_1OlZRo
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die wallpaper is leuk, ik hoop dat er mee komen waar Duke eens even een beste 'baksteen' in de nek van de Master Chief legt. Enne, ook maar de rest van alle andere ineens inferieure game hoofdpersonen. 8)

Ps, de duke theme cover van Vertexguy is beter imho: http://www.youtube.com/wa...y0MdPXslo&feature=related

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2007 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 14:52:
Die wallpaper is leuk, ik hoop dat er mee komen waar Duke eens even een beste 'baksteen' in de nek van de Master Chief legt. Enne, ook maar de rest van alle andere ineens inferieure game hoofdpersonen. 8)

Ps, de duke theme cover van Vertexguy is beter imho: http://www.youtube.com/wa...y0MdPXslo&feature=related
Ja die kerel kan echt goed gitaar spelen, vooral die solo van hem is geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Lol, check dit op de 3D realms website:
If you're reading this website, then you're aware that we released a teaser video for Duke Nukem Forever back in December. At the time we told you that it was originally done as an internal gag for the company Christmas party. That part of the story is true, but what we didn't tell you at the time is that the video was only half of it. There was a second half of the video which we didn't announce, nor release.

As part of the "present to the company", we got Jon St. John to participate as well by recording an audio track as Duke which runs about 4 minutes or so where he "talks" to the development team about Duke Nukem Forever. This was audio only, there was no "video" with it. For the majority of the team, it was the first time they had heard the clip; it was quite funny. At the time we didn't consider releasing it, since we wanted the teaser video to stand on its own. Furthermore, it was made up of an awful lot of inside jokes and remarks about the staff; things we never expected most people to “get”.

So why are we telling you about this now? Well, when Toshiba announced earlier this week that they were dropping support for the HD-DVD format, we remembered that Duke was prophetic about this in the unreleased clip. In it Duke Nukem says that Blu-Ray was the future of high definition, before everyone else except maybe Sony realized it. This was a joke about one of our programmers here who was a seriously hard core internal advocate of HD-DVD, but Duke predicted Blu-Ray would win. "The King is never wrong." :)

So as Duke’s little going away present to the HD-DVD format, we decided to toss the small audio clip out there. You can download it here.

No, we’re not prepared at this time to release the entire audio clip, but as we said back in December, "Stay tuned" - one never knows what the future might bring,.
Klik hier voor het geluidje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:08
Als ze nou eens gewoon aan het werk gaan en het uitbrengen ipv dit soort geluidjes te maken :| :P

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
urk_forever schreef op maandag 25 februari 2008 @ 20:37:
Als ze nou eens gewoon aan het werk gaan en het uitbrengen ipv dit soort geluidjes te maken :| :P
Is wel ultra cool though. Die gast heeft zo'n stoere stem daar kan je elke chick in bed mee lullen. :D

Een copllega wees me vandaag op dit geluidje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

Het is gelukkig nog steeds Jon St. John die Duke's stem is <3 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
zwik schreef op maandag 25 februari 2008 @ 20:51:
Het is gelukkig nog steeds Jon St. John die Duke's stem is <3 .
yup de enige echte 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:55

Cyphax

Moderator LNX
Ik had eigenlijk wel verwacht dat ondertussen die trailer die door Broussard is toegezegd verschenen zou zijn. Die teaser was heel gaaf, maar als je dan vervolgens 2 maanden weer niets laat horen terwijl je in de aankondiging van de teaser zegt dat er binnenkort een trailer komt krijg je de skeptici nooit geinteresseerd, en neem het ze eens kwalijk.

Nou is "binnenkort" natuurlijk een rekbaar begrip, in Duke Nukem-termen al helemaal, maar toch. :+

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, eindelijk weer eens een update op hun site! Is it done?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Dit is ook wel lachen, ik kom via Wikipedia op deze site uit:

http://www.3drealms.com/duke3d/outtakes.html

En daar staat dan:
Man it was really cool going through new voice work, and made me want to get Duke Forever going even faster.
:') Dat bericht is bijna 10 jaar oud en nog is het er niet!!!

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman
  • Laatst online: 13:43

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

The UK version of PC Gamer has a monthly chart tracking the readers' most wanted coming games. The April '98 issue shows that Duke Nukem Forever is their readers' most wanted game, with a 35% rating. Prey also scores well on this list, at position number five. The article states, "Duke Nukem Forever has leapt straight into your hearts, got the bivouac out and settled down for a very long stay, leaping, as they say, light years ahead of Tiberian Sun, who sits and sulks at number two (15.5% share)."
Bron: 3D Realms News van 25 Maart 1998 _O-

Volgens mij is Duke Nukem net zoiets als Larry 4. iedereen praat erover maar het zal nooit uitkomen.

Wel jammer........

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Kickje met wat info: http://www.shacknews.com/onearticle.x/52423

Of deze claim echt is? Who knows. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
MrJ schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:37:
Kickje met wat info: http://www.shacknews.com/onearticle.x/52423

Of deze claim echt is? Who knows. :)
Ik geloof pas dat het spel er echt is als ik em zelf aan het spelen ben op mijn eigen PC. Misschien zijn we met z'n allen dit spel over 2 maanden aan het spelen, en misschien is dit spel er over 4 jaar nog niet en komt ie ook nooit.

Zo vaak dingen over dit spel gehoord maar nog nooit is ie uitgekomen. Ik zou elk bericht ook zeker met een korrel zout nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Ach de teaser trailer maakte me wel even enthousiast, maar ik zie het vanzelf wel verschijnen. Kan het spel waarschijnlijk toch niet spelen :( Maar denk dat ik t.z.t. wel weer zit te wachten op de release :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 21:56

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Nog ff en dan is het Duke Nukem Rollator :X

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:20

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik hoorde dat het spel gebundeld gaat worden met de cd 'Chinese Democracy' van GnR :+

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Die schijnt naar de drukker te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Er is voor het eerst gameplay footage te zien van duke4ever: doorspoelen naar 4.16
Andere link met alleen DNF gedeelte (+interview)

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 15-09 19:39
Volgens mij dacht die gozer 'als ze even niet opletten doe ik snel CTRL+C, CTR:+V naar mijn USB stick' :9

Hail to the king baby!!

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
OMGOMGOMGOMG TE VET :D

Het ziet er best vet uit, en het gevoel qua snelheid en bewegen komt wel als het oude vertrouwde duke3d over :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
8)7 8)7 8)7 Dat ik dit nog mag meemaken voordat ik 80 ben :P :P

Hopelijk duurt het niet nog 10 jaar voordat hij uitkomt >:)

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Nouja, voor het eerst... voor het eerst van deze versie. :+
Ik zeg: afmaken en releasen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:32

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Om een of andere reden wil het hier niet streamen, maar je hebt wel een goed punt. Ze hebben 10 jaar geleden ook al gameplay footage laten zien, dus dit is nog altijd geen garantie dat er binnenkort iets speelbaars uit komt. :P

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
!

Dit kan niet, ik moet in een ander, parallel universum wakker geworden zijn.

* brama rent naar buiten om te kijken of alle _andere_ wereldproblemen gelijk mee opgelost zijn

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:32

MsG

Forumzwerver

Ziet er wel vet uit, alleen vond ik die ene gun echt zo van "Hey sjors, heb je die Prey gun nog? Ja die heb ik nog wel liggen. Ok, haal er ff 2 van die potjes af, dan lijkt het net een andere gun en hebben we meer tijd voor iets anders :P " maar Duke Nukem is altijd wel lol.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
MsG schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 11:21:
Ziet er wel vet uit, alleen vond ik die ene gun echt zo van "Hey sjors, heb je die Prey gun nog? Ja die heb ik nog wel liggen. Ok, haal er ff 2 van die potjes af, dan lijkt het net een andere gun en hebben we meer tijd voor iets anders :P " maar Duke Nukem is altijd wel lol.
Ik snap niet over welke gun je het hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk naar het interview in een stukje kan je een portal zien, dus gewoon uit prey gehaald en in Duke gegooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:14

Vrijdag

De Zwarte

CR35 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 11:36:
[...]

Ik snap niet over welke gun je het hebt?
Het lijkt op een wapen uit het spel Prey ;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 11:53:
[...]

Wie weet was de gun uit Prey wel uit DNF gehaald aangezien die game ook erg lang in de pijpleiding heeft gezeten. ;)
*kip ei verhaal*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
TroonStaal schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 11:53:
[...]

Ik heb prey ook gespeeld(zelfs nog op de dag van de release gehaald, erg naar uitgekeken), maar snap nog steeds niet over welke gun je het hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:14

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb Prey wel (voor vijf euro laat ik dat niet liggen :P) maar ben eerlijk gezegd nog niet zo ver. Ik denk dus dat het op een wapen uit Prey lijkt :P

En idd, Prey was ook lang in ontwikkeling. In één van de eerste PC Zones las ik er zelfs al wat van, onder het kopje "Quake killers". Ook Half-Life werd toen genoemd trouwens.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
In 96 is het aangekondig met de revolutionare portalen techniek en alles kan stuk :P ik heb er wel fimpjes van gezien, hoewel het voor die tijd erg indrukwekkend was, zag het er vrij lame uit. Vlak daarvoor of daarna is ook DNF aangekondigd.(kon wel es 97 zijn geweest) Maar Prey was redelijk gauw in de ijskast beland om vervolgens onder begeleiding van 3drealms alsnog door een andere studio ontwikkelt te worden.

edit :

oud filmpje waar ik het over had : http://uk.youtube.com/watch?v=eR1U7RvxLTI

best indrukwekkend.

Trouwens in 97 was toch al de eerste beelden van DNF vrijgegeven op de Q2 engine en in 1998 een gametrailer op de e3 op de unreal engine en dan later in 2001 weer die gruwelijk trailer(hoewel die niet zoveel indruk maakte dacht ik als de trailer uit 98 of 99.

correctie: Nog net even gekeken en de trailer uit 2001 was toen echt te gruwelijk met die las vegas setting.

[ Voor 37% gewijzigd door CR35 op 06-06-2008 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Ja die trailer uit 2001 was gaaf, mooie muziek ook. Heb ik vandaag weer even hard aangezet!

Maareh, is er een post van me verwijderd? Ik heb vannacht namelijk nog gereageerd en ik was niet dronken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelsientje
  • Laatst online: 08-09 13:28

appelsientje

Het beste onder de zon

http://www.3drealms.com/n..._new_dnf_screenshots.html

_/-\o_

Tijdje geleden al de trailer... en nu dit.. zou het dan toch er eindelijk van komen :)

-edit
plaatjes werken niet meer

[ Voor 30% gewijzigd door appelsientje op 01-10-2008 16:23 ]

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Gaat'ie Gold, gaat'ie gold?

Ooh... Er zijn nieuwe screenshots :(

Elke keer hetzelfde als dit topic gekicked wordt.

[ Voor 33% gewijzigd door mr_obb op 01-10-2008 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Jammer van de plaatjes, die kun je wel weer weghalen. :P

Fijn dat ze echte screenshots posten op normaal formaat. Ziet eruit alsof het ook daadwerkelijk uit het spel komt. Nou hebben ze 10 maanden geleden toegezegd om kort na die teaser met een trailer te komen maar zelfs dat duurt dus bijna een jaar. Ik geloof nog steeds wel dat ze er mee bezig zijn maar zolang ze de knoop niet gewoon doorhakken ("en NU is ie klaar") wordt dat natuurlijk nooit iets.

Ze hadden 'm zelfs dit jaar willen releasen, maar het lijkt erop alsof ze wat uitlopen.

Ik vind de screenshots trouwens wel mooi, ziet er goed uit.

[ Voor 5% gewijzigd door Cyphax op 01-10-2008 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:14

d_star

Maharadja of the Year :-/

Cyphax schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:11:
...maar het lijkt erop alsof ze wat uitlopen.
_O-

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
als je wat vervangt door een decenia kom je aardig in de buurt :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Understatements zijn ok. :D

Maar de screens zien er ok uit. Over de sfeer hoeven we ons denk ik niet druk te maken, die zal wel top zijn, 3drealms zal dat uiteraard wel goed neerzetten.

Nu afwachten of de eye candy ook erg ok is. 't Zal denk ik geen Crysis/Far Cry2 zijn, maar ik heb alle hoop op goede kwaliteit graphics. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel kut dat die ook nog niet uit is. Heb ik speciaal m'n Atari 2600 afgestoft en aangesloten (dat is nog lastig, dat moet met coax en dat heb je ook niet meer zomaar op elke TV tegenwoordig...) en dan is ie er niet :(
Nog effe en heel die console is obsolete en van de markt voor het spel er is.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2008 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docho
  • Laatst online: 13-09 23:57
http://www.metacritic.com...forms/pc/dukenukemforever

Euh, 1 november is de releasedate van DNF volgens Metacritic, zal zeer waarschijnlijk wel niet waar zijn hoor; aangezien 1 november al 2 weken achter ons ligt en de wereld nog niet vergaan is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
LOL dit topic loopt ook alweer 5.5 jaar. Nog niks van DNF te bekennen. Mocht die komen dan heeft die niet bepaald advertising nodig, wie kent deze naam nou niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Docho schreef op maandag 17 november 2008 @ 02:32:
http://www.metacritic.com...forms/pc/dukenukemforever

Euh, 1 november is de releasedate van DNF volgens Metacritic, zal zeer waarschijnlijk wel niet waar zijn hoor; aangezien 1 november al 2 weken achter ons ligt en de wereld nog niet vergaan is :+
Is it done?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Yes we can!not make the deadline...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taartvarken
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:10
dat spel heet niet voor niets forever...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 11:19
Sjah schreef op maandag 17 november 2008 @ 02:37:
LOL dit topic loopt ook alweer 5.5 jaar. Nog niks van DNF te bekennen. Mocht die komen dan heeft die niet bepaald advertising nodig, wie kent deze naam nou niet? :P
Als hij er is dan is er heel wat marketing nodig om iedereen daarvan te overtuigen. :P

Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Sjah schreef op maandag 17 november 2008 @ 02:37:
"Niets"? Een teaser hebben we, vrij recentelijk nog screenshots die er leuk uitzagen. Ik heb nog steeds de indruk dat ze dichtbij een release kunnen staan, maar ze kunnen daar gewoon geen knopen doorhakken.
GabberKooij schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 09:24:
Als hij er is dan is er heel wat marketing nodig om iedereen daarvan te overtuigen. :P
Ik zie gewoon al mensen in de winkel staan met de doos in hun handen, zichzelf afvragend of ie niet leeg is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyphax schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:46:
"Niets"? Een teaser hebben we, vrij recentelijk nog screenshots die er leuk uitzagen. Ik heb nog steeds de indruk dat ze dichtbij een release kunnen staan, maar ze kunnen daar gewoon geen knopen doorhakken.
We hadden al een teaser toen ze naar de Unreal 1 engine geswitched waren :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
^^ Inderdaad. Ik geloof hier niet meer in, vanwaar blijven ze het geld halen om zoveel jaar aan een game te werken?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het al St. Juttemis? Dit stukje Vaporware MOET ik gewoon in de kast hebben staan. Waar kan ik die lege doos krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:01:
[...]

We hadden al een teaser toen ze naar de Unreal 1 engine geswitched waren :')
I know, I know, ik zeg ook niet dat ie morgen op de schappen gaat liggen, maar het is wel duidelijk dat ze ermee bezig zijn. En da's niet niks. ;)
Hacku schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:03:
^^ Inderdaad. Ik geloof hier niet meer in, vanwaar blijven ze het geld halen om zoveel jaar aan een game te werken?
Ik denk eigenlijk dat ze een tijdje stil hebben gelegen, ik kan me ook vrij moeilijk voorstellen dat ze echt 10 jaar lang elke dag aan DNF hebben gewerkt. Nu heeft 3drealms wel bronnen van inkomsten. Onlangs is DN3D op XBox Live gezet, dat brengt geld in het laatje. En ze zullen ook wel nog andere dingen doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

http://forums.3drealms.com/vb/showthread.php?t=34000

Looks good! :)

[ Voor 50% gewijzigd door MrJ op 22-12-2008 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Its done when its done... en dat is nu helaas nog niet.

(voor zover dat al miljoenen keren is gezegd)

[ Voor 6% gewijzigd door Bleet op 22-12-2008 01:42 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongetwijfeld komt er dit jaar - zoals dat al zovaak is gebeurd - wel weer een persbericht van 3d realms uit dat ze zich gaan 'herbezinnen' op de content van het spel en de 'inmiddels verouderde' engine willen gaan verruilen voor een 'revolutionaire en compleet nieuw te bouwen next-gen' engine.
Vervolgens wachten we allemaal weer drie jaar trouw op een vaag lowres promofilmpje waar een stel fanatieke believers dan weer paginalange discussies en interpretaties op diverse fora op gaat loslaten, krijgen we van Doug Lombardi Jr. III een half jaar later te horen 'shut the f*** up asking stupid questions when it's done'; zien we rond Kerst 2014 weer een highres screenshot met een stel griezels (ingame of CGI?)...en begint in 2015 weer het hele riedeltje opnieuw...zoals al vele malen eerder is gebeurd. Voor mij begint 3d realms in de persoon van de Duke toch steeds meer op de kleren van de keizer te lijken.

Tegen de tijd dat DNF uitkomt (if ever) kan de gameplay toch alleen maar tegenvallen. Ik zou als 3d realms de eer aan mezelf houden en het spel gewoon begraven...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2009 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

mr_obb schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:09:
Gaat'ie Gold, gaat'ie gold?

Ooh... Er zijn nieuwe screenshots :(

Elke keer hetzelfde als dit topic gekicked wordt.
^^ met mezelf.... Of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 16:39:
Ongetwijfeld komt er dit jaar - zoals dat al zovaak is gebeurd - wel weer een persbericht van 3d realms uit dat ze zich gaan 'herbezinnen' op de content van het spel en de 'inmiddels verouderde' engine willen gaan verruilen voor een 'revolutionaire en compleet nieuw te bouwen next-gen' engine.
Vervolgens wachten we allemaal weer drie jaar trouw op een vaag lowres promofilmpje waar een stel fanatieke believers dan weer paginalange discussies en interpretaties op diverse fora op gaat loslaten, krijgen we van Doug Lombardi Jr. III een half jaar later te horen 'shut the f*** up asking stupid questions when it's done'; zien we rond Kerst 2014 weer een highres screenshot met een stel griezels (ingame of CGI?)...en begint in 2015 weer het hele riedeltje opnieuw...zoals al vele malen eerder is gebeurd. Voor mij begint 3d realms in de persoon van de Duke toch steeds meer op de kleren van de keizer te lijken.

Tegen de tijd dat DNF uitkomt (if ever) kan de gameplay toch alleen maar tegenvallen. Ik zou als 3d realms de eer aan mezelf houden en het spel gewoon begraven...
Ik denk niet dat er nog veel mensen serieus echt zitten te wachten hoor. Bovendien vind ik DNF persoonlijk wel een leuke running gag. Ben benieuwd hoe lang ze het vol houden 8)

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:50

The Zep Man

🏴‍☠️

brama schreef op zondag 18 januari 2009 @ 11:51:
Bovendien vind ik DNF persoonlijk wel een leuke running gag. Ben benieuwd hoe lang ze het vol houden 8)
... Forever...

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Until it's done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Until it's gone bedoel je. :+
Zolang ze het niet uitbrengen kost het ze alleen maar geld. Blijkbaar zijn ze stinkend rijk bij 3drealms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Cyphax schreef op zondag 18 januari 2009 @ 19:23:
Until it's gone bedoel je. :+
Zolang ze het niet uitbrengen kost het ze alleen maar geld. Blijkbaar zijn ze stinkend rijk bij 3drealms.
Het kost ze geen geld, omdat ze niets hebben om uit te brengen. De geruchtenmolen op Internet houdt zichzelf in leven. Af en toe de molen weer een slinger geven door een brak plaatje/filmpje te laten verschijnen en het gaat weer een paar jaar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 22:16
Ze hebben een maand geleden nog een wallpaper op de website geplaatst. Deze GFX zien eruit als dat dit ingame gfx kunnen zijn en het ziet er nog niet eens zo onaardig uit. :)

[ Voor 11% gewijzigd door RelaXXinG op 26-01-2009 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Keep on dreaming....

Volgens mij is hun corebusiness nu geworden het maken van teasers.

[ Voor 18% gewijzigd door Room42 op 26-01-2009 09:59 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
The Zep Man schreef op zondag 18 januari 2009 @ 21:37:
[...]
Het kost ze geen geld, omdat ze niets hebben om uit te brengen. De geruchtenmolen op Internet houdt zichzelf in leven. Af en toe de molen weer een slinger geven door een brak plaatje/filmpje te laten verschijnen en het gaat weer een paar jaar door.
Jij denkt dat er helemaal geen game is? Dat geloof ik niet. :)
RelaXXinG schreef op maandag 26 januari 2009 @ 09:54:
Ze hebben een maand geleden nog een wallpaper op de website geplaatst. Deze GFX zien eruit als dat dit ingame gfx kunnen zijn en het ziet er nog niet eens zo onaardig uit. :)
De pest met die lui is dat als ze weer lang genoeg lopen uitstellen en doorbikkelen, die ingame graphics vanzelf verouderd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Cyphax schreef op maandag 26 januari 2009 @ 09:59:
[...]

Iedereen is vrij om te geloven wat hij of zij wilt, hoe (on)bewijsbaar iets ook is.

Zo hoef jij niet te geloven dat ik denk dat er geen spel is. Ik weet zeker dat ik denk dat er geen spel is en dat is voldoende voor mij. Daar heb ik jouw geloof niet voor nodig, noch vraag ik erom. ;)

[ Voor 27% gewijzigd door The Zep Man op 26-01-2009 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Clush

Do as I say...

Cyphax schreef op maandag 26 januari 2009 @ 09:59:
[...]

If Duke'd been still alive, he'd be dead by now. Als ze werkelijk met DNF bezig waren was het geld al lang en breed op geweest.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

Clush schreef op maandag 26 januari 2009 @ 11:54:
[...]

If Duke'd been still alive, he'd be dead by now. Als ze werkelijk met DNF bezig waren was het geld al lang en breed op geweest.
Er is altijd door 3drealms gezegd dat ze ermee bezig zijn.. er zijn alleen wat foutjes gemaakt in het verleden en sinds dat George op zijn twitter heeft gezet dat ze met het menu bezig waren is iedereen weer aan het speculeren..
3drealms is een ontwikkelaar welke niet afhankelijk is van investeerders en ze verdienen genoeg aan andere dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 22:16
De oude Duke Nukem staat sinds oktober ook op xbox live. Ik neem aan dat ze daar ook inkomsten uit halen. Misschien is het wel een manier om mensen opnieuw warm te laten lopen voor DNF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
The Zep Man schreef op maandag 26 januari 2009 @ 11:54:
[...]
Iedereen is vrij om te geloven wat hij of zij wilt, hoe (on)bewijsbaar iets ook is.

Zo hoef jij niet te geloven dat ik denk dat er geen spel is. Ik weet zeker dat ik denk dat er geen spel is en dat is voldoende voor mij. Daar heb ik jouw geloof niet voor nodig, noch vraag ik erom. ;)
Ik probeer je niets aan te praten hoor, ik geef slechts mijn eigen mening. :)
Ik hoop gewoon echt dat DNF uitkomt, ze weten immers wel hoe ze een toffe game kunnen maken, dat vertrouwen heb ik wel in ze. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man

The CarNagE Man

SüperG33K

Persoonlijk denk ik dat DNF gewoon uitkomt. Het zal gewoon eens zo zijn dat opeens op 3drealms.com een bericht staat dat hij 2 maanden later uitgebracht gaat worden.. Zo zijn ze wel bij 3drealms.
Ook zijn al die dingen die ze in het verleden gedaan hebben genoeg redenen om te zeggen dat hij komt. Je gaat niet een heel level maken om alleen pakpapier voor het kerstcadeautje voor George in te kunnen pakken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

The CarNagE Man schreef op maandag 26 januari 2009 @ 15:05:
Ook zijn al die dingen die ze in het verleden gedaan hebben genoeg redenen om te zeggen dat hij komt. Je gaat niet een heel level maken om alleen pakpapier voor het kerstcadeautje voor George in te kunnen pakken..
Volgens mij heb jij de afgelopen paar jaar niet goed opgelet met wat er aan trailers en andere meuk uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man

The CarNagE Man

SüperG33K

The Zep Man schreef op maandag 26 januari 2009 @ 15:45:
[...]
Volgens mij heb jij de afgelopen paar jaar niet goed opgelet met wat er aan trailers en andere meuk uitkwam.
Juist wel.. ik kijk regelmatig op 3drealms.com en op hun forum..
Ook hou ik de twitter van George Broussard regelmatig in de gaten..
De officele teaser kwam december 2007 uit en in de Jace Hall show zijn beelden te zien van DNF.. wanneer dat was ben ik vergeten..
Ook het kerstpakpapier kwam in november 2008 uit met natuurlijk rond kerst de wallpaper..
Ben wel op de hoogte hoor ;)
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.