Volgens mij begrijp je me nog steeds verkeerd. Het gaat niet om een trein die van Antwerpen naar Eindhoven of Den Bosch rijdt, maar dat je gewoon in Breda kan op/overstappenMaasluip schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 14:16:
[...]
Punt is dat niemand Den Haag - Breda - Brussel doet, dus waarom zou je die treindienst op willen tuigen. Het is inderdaad zo dat Breda alleen maar interessant is als je van / naar Tilburg en verder komt. Dus Antwerpen - Eindhoven of Antwerpen - Den Bosch. Dat is een zinnige verbinding.
Daarom zeg ik dat Den Haag - Breda - Brussel vanaf het begin af aan al ten dode was opgeschreven.
Ook jij vergeet alle mensen uit Brabant en noord Limburg. De trein rijdt via Breda naar Rotterdam. Om dan in Rotterdam weer terug langs Breda te gaan. Het hele stuk van tientalle km's tussen Breda en Rotterdam rij je dan 2x. Waar is dat voor nodig?? Dat is echt niet sneller, duurt zelfs heel veel langer dan in Breda op de Fyra naar Antwerpen te stapppen.Alex) schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 14:44:
Den Haag - Brussel met kopmaken in Breda is een volstrekt kansloze verbinding, met een overstap in Rotterdam ben je tenslotte sneller. De tijdwinst kan, afhankelijk van hoe goed de aansluitingen zijn, zomaar 20 minuten zijn.
Een stopplek in het meest zuidelijk deel van NL vlak voor de grens is gewoon het allerbeste, mensen uit het noorden hebben er geen hinder van, en mensen uit het zuiden hoeven dan niet eerst naar het noorden om zoals ik zei een groot deel van het traject voor jan met de korte achternaam 2x te te rijden.
Een vloeistof-afvoer zit immers ook altijd in het onderste deel van de bak, en niet ergens halverwege
Waarom is dat slimmer? Waarom het niet gelijk goed doen met het Europeese systeem zodat je meteen toekomst-proof bent? Want nu eerst 100 Mln steken in een systeem dat op korte termin toch vervangen wordt door ERTMS of ander Europees systeem. Dat vind ik 100% geld weggooien.ArcticWolf schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 10:06:
Dus en een nieuw storingsmeldsysteem voor overwegen en een versnelde uitrol van ATB-vv in 1 week![]()
eigenlijk moet dat op elke voorpagina van de kranten/nieuwspagina's komen
![]()
maar ze gaan dus toch voor ATB-vv ipv ERTMS op het moment, opzich wel de slimmere keus.
[ Voor 3% gewijzigd door Knightwolf op 23-02-2013 12:07 ]