Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ban Dee
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-01-2022

Ban Dee

Bedrijfsaccount Bandee
Hoi leuk dat je de folio al hebt tijdens de IFA was hij nog niet zo stabiel.

Soundhoud is een leuke app waarbij je een liedje kan nurien dan dan zoekt hij op wat voor liedtje het is.

Verder tom cats, leuk voor de kids, is een kat die je na doet mijn kleine vindt het prachtig.

kan je kijken of laputa er ook op werkt is een leuke e-book reader

Verder google voice, kan je via spraak zoekopdrachten geven

[ Voor 9% gewijzigd door Ban Dee op 19-11-2010 03:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ban Dee
  • Laatst online: 07-01-2022

Ban Dee

Bedrijfsaccount Bandee
even nog 1 app voor de folio 100, kan je kijken of laputa er ook op werkt is een leuke e-book reader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Het lijkt erop dat de Vega in de verkoop is gegaan, zie:

http://www.pcworld.co.uk/...-tablet-08258762-pdt.html
http://www.dixons.co.uk/g...-tablet-08258762-pdt.html

en

http://android.modaco.com...-stores-shortly/page/700/

Nog een paar dagen! Nu nog een manier vinden om 'm naar Nederland te krijgen...

[ Voor 9% gewijzigd door Sefyu op 19-11-2010 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanSieT
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 08:22
Sefyu schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:34:
Nog een paar dagen! Nu nog een manier vinden om 'm naar Nederland te krijgen...
Ik hoop toch echt dat er ook een nederlandse winkel deze gaat verkopen.( ivm garantie)
Verder twijfel ik toch nog en wacht ik eerst de reviews af voor ik kies tussen de Archos of de Vega.

Anders toch maar een trippie plannen ( kerstshoppen lol )

Allround funny guy and super esports worthy gamer ( atleast i think so lol )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27

Matis

Rubber Rocket

Ik was dit topic al een paar dagen kwijt, blijkt hij ineens in OMO te staan :'(

Welke boef heeft dat gedaan :+

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:05
HanSieT schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:59:
[...]

Anders toch maar een trippie plannen ( kerstshoppen lol )
Aan dat kerst shoppen zat ik ook al te denken. Vriedin blij, ik blij met nieuw tweakers speelgoed: iedereen blij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Move naar Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Kreeg vandaag de week mail van paradigit ze verkopen nu ook de toshiba folio 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:49
fotografie999 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:29:
Kreeg vandaag de week mail van paradigit ze verkopen nu ook de toshiba folio 100
Maar toen ik net keek stond er : "0 stuks op voorraad, voorraad verwacht op 31 december ". :/

[ Voor 13% gewijzigd door zeef op 19-11-2010 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:29
Ik ga zondag denk ik even naar de makro, als de folio er ligt zal ik em eens bekijken en vergelijken met de Archos 101 die ik had en de Samsung Tab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeef schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:47:
[...]

Maar overal : "0 stuks op voorraad, voorraad verwacht op 31 december ". :/
Niet waar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:49
Kijk eens aan, de productfeeds zijn geupdate. :P Maar nadat ik weer een magere review heb gelezen sla ik toch maar even over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Een Toshiba Folio 100 is €100,- goedkoper dan een iPad. Maar als ik lees hoeveel minpunten hij heeft, ben je toch beter af met een iPad. In eerste instantie leek het me wel een leuk apparaat, maar met al die minpunten is €400,- toch een fors bedrag. Tuurlijk, een iPad heeft ook minpunten (zoals het heel beperkt aansluiten van externe apparaten). Een SD-slot had wel handig zijn geweest. Die Toshiba Folio 100 heeft al met al een stuk meer minpunten dan de iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
dan pak je de advent vega? is nog goedkoper dan de folio
weet natuurlijk nog niks over return rates, zoals bij de folio, maar zag wel een berichtje dat ie met een paar uur was uitverkocht (aantallen onbekend)

of je wacht gewoon op de Adam

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Niet online
idd zolang je maar geduld hebt komen er steeds beter concurrenten voor de iPad.
Als je er nu 1 zou kopen zal hij vast minder bevallen dan als je er 1 over een half jaar koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Maar als je na dat half jaar weer een half jaar wacht heb je vast en zeker nog een beter apparaat! En als je dan weer een half jaar wacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
fotografie999 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 07:49:
Als je er nu 1 zou kopen zal hij vast minder bevallen dan als je er 1 over een half jaar koopt.
Volgens mij toch een zeer slechte redenering hoor.
Vb: ik koop vandaag geen auto omdat er binnen een jaar zeker en vast zuinigere auto's zijn, maar binnen 2 jaar zijn ze nog zuiniger dus ik zal nog een beetje geduld hebben. etc ect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fotografie999 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 07:49:
ik kan in dit geval wel meegaan in de redenering. Omdat we nu aan de vooravond staan van de tablet pc's
zal over een paar maanden:

1. de keus groter zijn
2. hardware beter zijn (meer pixels/snellere processor/beter scherm)
3. Software beter zijn (android 2.3/3.0)

Voor sommige serieuze verbeteringen of passen meer bij hun behoefte.
Natuurlijk kan je eeuwig wachten omdat er steeds verbeteringen komen maar tussen nu en paar maanden zal het denk ik wel een grotere stap zijn dan 1/2 2011 tot eind 2011
Mocht je niet kunnen en willen wachten koop je nu eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11-2023
hmmm de advent vega was binnen een paar uur uitverkocht. Maar dit blijkt weer een valse belofte zijn geweest.
Niemand heeft een dispatch mail gehad. Na wat telefoontjes naar de Curry's blijkt dat ze helemaal geen stock hadden. Het was in de verkoop gegaan en ze verwachten volgende week een voorraad te hebben.
Lijkt wel een rode draad te zijn dat tablet fabrikanten en verkopers de boel behoorlijk aan het bedriegen zijn.

Helaas :(

-Real power isn't given, it must be taken-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
Valse belofte? Bedriegen?

De tablets zijn dus blijkbaar (wat is je bron?) nooit op voorraad geweest en dan wordt foutief bericht dat ze binnen een paar uur uitverkocht zijn.

Dan lijkt het me puur een fout van de blog en verder niks, zeker geen bedriegerij van de fabrikant.

Wat het wachten betreft, dat slaat meer op de tablets die vlak voor de deur staan, zoals de Adam.
Natuurlijk, over een jaar zijn ze alweer verder, maar je wilt nu een tablet, wat ik dan bedoel met "even wachten" is niet een half jaar maar 1 a 2 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 11:59:
[...]

ik kan in dit geval wel meegaan in de redenering. Omdat we nu aan de vooravond staan van de tablet pc's
zal over een paar maanden:

1. de keus groter zijn
2. hardware beter zijn (meer pixels/snellere processor/beter scherm)
3. Software beter zijn (android 2.3/3.0)

Voor sommige serieuze verbeteringen of passen meer bij hun behoefte.
Natuurlijk kan je eeuwig wachten omdat er steeds verbeteringen komen maar tussen nu en paar maanden zal het denk ik wel een grotere stap zijn dan 1/2 2011 tot eind 2011
Mocht je niet kunnen en willen wachten koop je nu eentje.
Ik wil ook niet weer wachten, vanmiddag heb ik lopen klooien met de Galaxy Tab en de Argos 101, De tablet van Apple en Blackberry heb ik 2 weken geleden ook uitgeprobeerd.
Stiekum neig ik toch naar de Samsung Galaxy Tab, ondanks de prijs. De update naar Android 3.0(Gingerbread) zie ik wel zitten. Ondersteuning voor Bluetooth 3.0, je kan er mee bellen daarvoor hoef ik geen aparte data abbo af te sluiten wat ik met een iPad wel moet.
Ik vraag gewoon een duo simkaart aan en ik gebruik de Galaxy Tab naast mijn Samsung Jèt.
De SDHC slot en HDMI uitgang en native flash is voor mij ook een uitkomst. FF filmpje checken onderweg in de vrachtwachel ;)

Android, nog een reden om over te stappen. Ik ben namelijk door mijn Jèt aardig op gesteld geraakt, met Android kan ik weliswaar met een omweg nagenoeg alles aanpassen. Voorbeeld, de Jèt was niet erg 'snappy' nu heb ik de processor doorgeklokt dat hij altijd op 800 mhz draait. En zichzelf niet terugklokt. Het scheelt me 1 uur per dat accuduur maar dat boeit niet want hij ligt toch om de 2 dagen aan de lading (mits ik weinig/geen WIFI en GPS gebruik)Maar wel zo snappy als een iPhone.
Dit soort aanpassingen moeten ook vast wel mogelijk zijn met de Galaxy Tab. :)

De ipad is goed leesbaar, maar ik vind hem 'iets' te groot om mee te zeulen. Nu was ik bang dat het 7" inch scherm van de galaxy Tab te klein zou zijn maar dat viel me vanmiddag nog hard mee. Ik hoefde de webpagina's niet in te zoomen om de tekst goed te lezen, enkel naar beneden scrollen.

Met de toezegging op Gingerbread Flash support, bellen 3g+ SDHC en HDMI wil ik de 16 GB variant wel hebben :9~

@CLB
Als ik de galaxy aanzet is het een kwestie in de profiel widget in de Jèt Vliegtuig modus aan te klikken en mijn smartphone wordt een veredelde MP3 speler met bluetooth. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door BAS80 op 20-11-2010 18:55 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je weet dat 2 simkaarten niet tegelijk 'up' kunnen zijn qua bellen heh..
Het enige wat je kan instellen is in je telefoon bv 2G forceren, terwijl je op je Galaxy 3G aanzet.. tsjaa..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11-2023
JarlSX schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 15:27:
Valse belofte? Bedriegen?

De tablets zijn dus blijkbaar (wat is je bron?) nooit op voorraad geweest en dan wordt foutief bericht dat ze binnen een paar uur uitverkocht zijn.

Dan lijkt het me puur een fout van de blog en verder niks, zeker geen bedriegerij van de fabrikant.

Wat het wachten betreft, dat slaat meer op de tablets die vlak voor de deur staan, zoals de Adam.
Natuurlijk, over een jaar zijn ze alweer verder, maar je wilt nu een tablet, wat ik dan bedoel met "even wachten" is niet een half jaar maar 1 a 2 maanden.
Dit is echt een reactie geven om het reactie geven. Ik had in mijn verhaal toch aangegeven dat zowel de partijen die verkopen als de fabrikanten valse beloftes geven. Dit zijn verschillende dingen: release datum, reden waarom iets uitgesteld wordt, specs, launch landen etc etc.
Als je het tablet nieuws echt op de voet volgt dan kan je zelf ook niet anders concluderen.

-Real power isn't given, it must be taken-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ban Dee schreef op woensdag 17 november 2010 @ 03:52:
Even voorstellen, We zijn van Bandee.nl en zag in een post hier dat we nepspullen zouden verkopen omdat we onze spullen redelijk geprijsd hebben. Ik kan jullie verzekeren dat alles gewoon echt is dat we ook een jaar garantie op onze producten geven.

En even over de Archos Bij ons is de levering van de toestellen ook uitgesteld we hebben te horen gekregen dat de tablets pas eind november, begin december uitgeleverd wordt.

gr, kang
Afgelopen dinsdag een Wits A81E bij Bandee besteld en vrijdag in huis. Het touchscreen bleek niet goed te zijn. Heb Bandee gebeld en zou een andere Wits toegestuurd krijgen wanneer ze de oude terug hadden.
We kregen toch twijfel over de stabiliteit van de Wits en Bandee gisteravond gemaild dat we toch voor de Archos 70 gingen. Vanochtend direct een mail terug dat het de nieuwe tablet al onderweg was zodat ik niet tot na het weekend zou hoeven te wachten, maar dat ik hem nog wel om kon ruilen. Uur later stond tnt inderdaad voor de deur. Verassend goede service om zo snel te reageren d:)b
Heb beide tabletten vandaag terug gestuurd en wacht nu op de komst van de Archos, denk dat deze goed zal bevallen. Hoop wel dat we Android Market er op een of andere manier op kunnen krijgen want deze schijnt niet voorgeinstalleerd te zijn. Verder zien de specs er goed uit. Enige wat ik misschien mis is de geintegreerde GPS, die is wel aanwezig bij de Wits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

Na veel nalezen op internet, waaronder tweakers. Filmpjes bekijken op YouTube. En na eerst de Archos 101 16GB te hebben bestelt bij YourTablet. Heb ik toch gekozen voor Toshiba Folio.

Ik heb hem sins dinsdag in huis dank zij YourTablet (Nog bedank voor de goede service). En hij bevalt mij zeer goed. Het enige minpunt vind ik dat mijn telefoon niet kan tetheren. BlueTooth ziet en paird wel met m'n wm6.5 telefoon, maar blijft niet in contact.
UPnP werkt echt super. Lekker films kijken vanuit je bed. En snel is hij ook. De processor is snel genoeg om emulatoren te draaien. Ook wat andere browsers zoals Dolphin of Firefox en pinch-zoom werkt.
Wat extra markets installeren en je komt al snel veel verder. Voorbeeld SlideMe is er een die veel apps heeft. En je kunt makkelijk zelf apps maken voor de Foilio. Er is een kompleet draatje te vinden op het Toshiba forum.

Groetjes Rob

PS: verstuurd vanaf de Folio :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

CLB schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 18:37:
Je weet dat 2 simkaarten niet tegelijk 'up' kunnen zijn qua bellen heh..
U kunt nu 2 toestellen met hetzelfde telefoonnummer gebruiken. Indien u beide toestellen aan heeft staan, kunt u met beide toestellen bellen. Wanneer u gebeld wordt gaat één van de twee toestellen rinkelen. Als u dat toestel uit zet, komen de gesprekken op het andere toestel binnen.

Bron

[edit] Of bedoel je dat je niet beide aan kan hebben staan met 3G?

[ Voor 5% gewijzigd door S913 op 20-11-2010 22:58 ]

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Point of view 7 inch tablet pc bij computerland te koop (129 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 23:35:
Point of view 7 inch tablet pc bij computerland te koop (129 euro)
Ik heb 'm. Nog te vroeg voor een goeie mening over dit apparaat, maar 129 euro is niet slecht

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Woksie

Gone

Rob schreef op zondag 21 november 2010 @ 01:39:
[...]

Ik heb 'm. Nog te vroeg voor een goeie mening over dit apparaat, maar 129 euro is niet slecht
Dat is er 1 met 4gb intern right?
Komende maandag even kijken of ze hem ook hier in Rotterdam hebben.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
is de 10" tegra versie ook al te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Niet online
http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=80001165
Productbeschrijving Point of View Mobii Tablet
Processor Rock 2818 ARM 11 600Mhz
Display 7" - 800x480 resistive touchscreen
Geheugen 256MB DDR2 SDRAM
Geheugen Flash 32GB
Audio port Headphone out
Netwerk WiFi 802.11 b/g
USB aansluiting 1x USB 2.0
Batterij Li 4400 mAh - 4,5 uur
Software Android 2.1

Die 32gb flash geloof ik niet zeker niet voor die prijs (sd kaartje is al 40euro ofzo)

EDIT!
Frontpage van computerland staat: 4gb geheugen uitbreidbaar tot 20 8)7 :? lekker duidelijk :F

[ Voor 10% gewijzigd door fotografie999 op 21-11-2010 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JarlSX schreef op zondag 21 november 2010 @ 04:56:
is de 10" tegra versie ook al te krijgen?
Als POV zich aan zijn woord houdt moet in november de 10 inch ook uitkomen.
Ik hoop van wel want de specs van de advent vega lijken erg op de POV, en die is volgende week al te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S913 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 22:55:
[edit] Of bedoel je dat je niet beide aan kan hebben staan met 3G?
Dat was wat ik bedoelde ja =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanLeGrand
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
fotografie999 schreef op zondag 21 november 2010 @ 09:30:
...
EDIT!
Frontpage van computerland staat: 4gb geheugen uitbreidbaar tot 20 8)7 :? lekker duidelijk :F
Gewoon 4GB intern, uitbreidbaar met een microSD van 16GB, toch?

Denon AVR-X3600H

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of 32GB als je daarvoor flinke centen wilt neerleggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 13:09

jbbrans

Op XDA developers, is iemand bezig met de software van de Folio. Hij is al redelijk ver en heeft al een alternatieve versie 0.1 uitgebracht.
De reacties daar zijn redelijk positief, op een paar restpunten na.

Opvallend is wel dat er gesproken wordt over a-GPS, volgens mij zit dat helemaal niet in de huidige versie en kwam dit (mogelijk) pas in de 3G versie.

[ Voor 26% gewijzigd door jbbrans op 21-11-2010 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

CLB schreef op zondag 21 november 2010 @ 12:09:
Dat was wat ik bedoelde ja =)
Ah ok, wist niet dat dat niet kon ... Hmm.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inbedrijf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 15:39
Afgelopen maand een Apad gekocht, vanuit China over laten komen gewoon omdat het kan, in totaal 130 euro kwijt. Na twee weken prutsen apparaat gesloopt. Zoals elke Tweaker houdt ik er ook wel van om er maar een andere versie van android op te zetten.
Geen goed idee, bij de eerste poging brickede hij meteen toen een tut gevonden waarbij ik het scherm moest verwijderen en met een naald langs de 2gb flash geheugen moest glijden..... Dit werkte allemaal, alleen het verwijderen van het scherm ging niet helemaal goed deze heeft nu een hele grote barst :D..... tot nu toe is het met nog niet gelukt om hem weer aan de praat te krijgen ook niet met de restore rom..... Ik ben wel blij dat ik eerst een chinese variant heb gekocht voor weinig. Ik wacht nu gewoon een paar maanden tot dat gingerbread uit is want ik denk dat het feest dan echt gaat beginnen.

Welke ik nu wel interessant vindt is de Creative Ziio hebben jullie daar een mening over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imak
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-01 16:58

Imak

Opt-out?

Welke ik nu wel interessant vindt is de Creative Ziio hebben jullie daar een mening over?
* Kleur: wit en zwart
* Scherm: TFT-scherm van 7 inch (480 x 800) met 16,8 miljoen kleuren en Resistive Touch
* Processor: Zii Labs ZMS-08
* Besturingssysteem: Android 2.1
* Bluetooth: Bluetooth 2.1 EDR (met APTX en A2DP)
* Draadloos netwerk: WiFi 802.11 b/g
* Audioverbeteringen: X-Fi-audioverbeteringen (Crystallizer, Expand)
* Audiospecificaties: MP3, AAC, WMA9, FLAC, OGG, MIDI, WAV en Audible 4
* Videospecificaties: H.264, MPEG4, WMV9, MOV, AVI en MKV
* Video-uitgang: ja (HD-video-uitgang)
* Foto's: JPG, BMP en PNG
* Camera: camera aan voorzijde
* Ingebouwde microfoon: ja (mono)
* Ingebouwde luidspreker: ja (stereo)
* Versnellingsmeter: ja
* Afspeeltijd: 25 uur audio en 5 uur video
* Geheugenuitbreiding: microSD tot maximaal 32 GB
* Connectors: mini-USB, 3,5mm-stereostekker, HD-video-uitgang
* Afmetingen: 207,4 x 133 x 13,7 mm
* Gewicht: 400 g

8GB
€249.99
16GB
€269.99

Dat vind ik te veel geld voor een apparaat met een resistief scherm.

[ Voor 4% gewijzigd door Imak op 22-11-2010 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, een Archos 70 met een 250GB HDD kost evenveel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Laatst online: 22:42

XanderDrake

Build the future!

Ik ben eveneens heeeeel benieuwd naar de bevindingen van die PoV Mobii 7" tablet. Ik vraag me af of het een rebranded OEM versie is en zo ja, waar kunnen we hem dan mee vergelijken.

De verdeling van de android tablet markt is een beetje:

80-100€: spotgoedkope en tevens trage\brakke tablets op android 1.6 (EKEN M001 bijv.).
150€: Redelijk presterende tablets met redelijke specs (soms HDMI bijv.) op android 2.1
200€+: Goede maar soms buggy tablets met early 2.2 support en zeer lekkere specs (HDMI, GPS, 3G soms, USB host).

En vaak komt daar nog verzenden bij, dus das snel 20€.
De Mobii kan je zo ophalen bij de Computerland, garantie is veel beter dan hem terug te moeten sturen naar Hong kong. Plus, gezien de chipset zou de Mobii een stuk beter moeten zijn dan de tablets rond de 100€.

Ik mis trouwens veel info over connectiviteit. Is er bluetooth support? USB aansluitingen? HDMI? G-sensor? SD slots extern? Kan je er 3G modules in stoppen?
Kunnen kopers van dit apparaat deze info geven?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
de specs van de 7" mobii en 10" mobii staan op de site van POV, ik neem aan dat ze allebei bluetooth hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

JarlSX schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:58:
de specs van de 7" mobii en 10" mobii staan op de site van POV, ik neem aan dat ze allebei bluetooth hebben
Bij de 7" versie zou ik daar zeker niet vanuit gaan. Gelijkwaardige modellen hebben het iig niet.
De site van PoV had ik al gezien, en ben desondanks nog erg zoekende naar verdere informatie...

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

De 10" heeft een capacitief scherm, de 7" een resistief.

Bij alternate is de 10" niet meer leverbaar zie ik net, bij Modern moet ie 350 gaan kosten (vanaf 04-12 leverbaar).

Intro van de Mobii

Heb er nog geen review van kunnen vinden, maar op eerste gezicht lijkt het me een stevig ding (niet zo plastic achtig als de andere), nu maar hopen dat ik gelijk heb :+

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javka
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-12-2024

javka

Wat storing? Zonnestorm!!

JarlSX schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:58:
Op de site van POV staat hier inderdaad niets over. Ik had ze hierover al een mailtje gestuurd. Benieuwd of ik wat terug hoor...

Op de site van Modern staat bij het 10" tablet wel bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit ziet er interessant uit: Linx Commtiva 7" tablet.
Afbeeldingslocatie: http://www.techdigest.tv/Linx%20Commtiva%20N700%20Face%20on%20Web%20Large.jpg
Audio Features No
Battery Life in Hours Music playback : up to 30 hours, Video playback : up to 5 hours, Internet browsing: up to 5 hours, Charging time with in-box 5V/2A AC adapter: Less than 3 hours (power-off mode)
Bluetooth Yes
Built-in Webcam Yes
Cache Memory in Mb 256kB
Card Reader Type SD
Colour Black
Dial Up Modem No
External Sata Interface No
Features of Product 7 inches LCD multi touch screen (480x800). Android 2.2 Froyo Operating system with Google Marketplace Approval. Up to 30 hours music playback or 5 hours video playback and still weighs only 375 grams! Built in 3G (requires SIM card), Wi-Fi (802.11b/g) and Bluetooth 2.1 + EDR for connection anywhere, anytime. Full GPS (with GPS assist), built in eCompass and G-Sensor. Comes with leather carry case, headphones, USB cable, charger and 4GB MicroSD card
Finger Print Reader No
Firewire No
Full Software Loaded Copilot Navigation
Graphics Type Shared
Memory Slots Total 1
Number of USB Ports 1
Optical Drive Compatible Type No
Os Recovery Discs Included No
Power Adaptor Included Yes
Processor Bus in Mhz 667
Processor Model Number Qualcom 7227 600MHz
Product Depth 11 cm
Product Height 1.15 cm
Product Weight 0.375
Product Weight Units kg
Product Width 17.9 cm
Remote Control Included No
Screen Size in Inches 7
Screen Type LCD
Trial Software Loaded Copilot Navigation
TV Tuner No
Wired Networking Port No
Wireless Built in 3G
Langzame processor, dat wel, maar 3G en USB poort voor £299. Eigenlijk een groot uitgevallen telefoon :p

Het leuke is dat Paul@Modaco er mee bezig is, dus dan kan je mogelijk ROMs gaan verwachten :)

[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 22-11-2010 15:37 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roeligan schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:58:

Bij alternate is de 10" niet meer leverbaar zie ik net, bij Modern moet ie 350 gaan kosten (vanaf 04-12 leverbaar).

Intro van de Mobii
[video]

Heb er nog geen review van kunnen vinden, maar op eerste gezicht lijkt het me een stevig ding (niet zo plastic achtig als de andere), nu maar hopen dat ik gelijk heb :+
350 euro is goedkoper dan de folio (met dezelfde specs). We moeten het allemaal nog maar afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinovitch
  • Laatst online: 25-01-2023
XanderDrake schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:04:
[...]
Bij de 7" versie zou ik daar zeker niet vanuit gaan. Gelijkwaardige modellen hebben het iig niet.
De site van PoV had ik al gezien, en ben desondanks nog erg zoekende naar verdere informatie...
Volgens dit artikel - http://today24news.com/te...ecs-of-10-2-tablet-285894

Zit er Bluetooth 2.1 op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 12:20
inbedrijf schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:19:
Ik wacht nu gewoon een paar maanden tot dat gingerbread uit is want ik denk dat het feest dan echt gaat beginnen.
zat ook nog steeds zwaar te denken om een galaxy tab te kopen, maar denk dat het verstandig is om even te wachten tot begin feb. dan is de beurs in barcelona er weer..en denk dat daar heel veel tabs om de hoek komen kijken met android 3.0!!!...maar ja wachten is zo moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
  • Laatst online: 31-07 21:34
Michel242186 schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:49:
[...]

zat ook nog steeds zwaar te denken om een galaxy tab te kopen, maar denk dat het verstandig is om even te wachten tot begin feb. dan is de beurs in barcelone er weer..en denk dat daar heel veel tabs om de hoek komen kijken met android 3.0!!!...maar ja wachten is zo moeilijk.
Gingerbread wordt android 2.3 echter, niet 3.0. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 21:20

zap8

do ya wanna bump

Vanmiddag ff met de POV Mobii bij Computerland op de Centuurbaan mogen spelen. Ze waren allemaal al uitverkocht maar hadden nog een demo exemplaar waar ik mee mocht spelen. Ik ben Android gewend van Samsung Galaxy S en ivm dit apparaat is de 7 inch mobii zwaar ruk. Resistive scherm werkte traag. Surfen ging redelijk, maar op een of andere manier bleef alles hangen todat een hele pagina was ingeladen.Youtube filmpjes laden wel in en zagen er redelijk uit. Niet veel soeps in mijn ogen en zonde van je geld...

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huntard schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:52:
[...]

Tegen die tijd duurt het niet lang meer voordat 3.0 Honeycomb er is. :)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2010 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
  • Laatst online: 31-07 21:34
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:14:
[...]

Tegen die tijd duurt het niet lang meer voordat 3.0 Honeycomb er is. :)
Daar kunnen we weinig zinnigs over zeggen, niet? In ieder geval mogen het duidelijk zijn dat er in februari nog geen tabs met 3.0 zullen zijn. 2.3 is nu nog niet eens gereleased, dan lijkt het me erg sterk dat ze dan in februari al beschikken over 3.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Ben benieuwd wanneer de Galaxy tab in prijs wordt verlaagt binnen Nederland. In Engeland kost hij nu nog 'maar' 469 Pond!

http://www.amazon.co.uk/S...TF8&qid=1290448338&sr=8-1

Edit: Ik heb hem besteld :) Twijfelde tussen de Galaxy tab en de Ipad, maar nu dat de prijs bijna gelijk is kies ik voor de Galaxy. Voor mij heeft de Galaxy meer voordelen, dus was de keuze snel gemaakt.

@ hieronder

Volgens mij was hij eerst 729 pond en nu dus 260 pond minder :)

[ Voor 37% gewijzigd door Sydney08 op 22-11-2010 19:20 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm en hij begon daar bij? 799 pond toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Wat mij verbaasd, is dat er nog geen Galaxy Tab gebruikers op GoT rondhangen ... Tenminste, ik heb nog geen ervaringen/topics e.d. kunnen vinden?

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michel242186 schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:49:
[...]

zat ook nog steeds zwaar te denken om een galaxy tab te kopen, maar denk dat het verstandig is om even te wachten tot begin feb. dan is de beurs in barcelone er weer..en denk dat daar heel veel tabs om de hoek komen kijken met android 3.0!!!...maar ja wachten is zo moeilijk.
Op de CES 6 januari 2011 zullen de tablets waarschijnlijk al gepresenteerd worden. Barcelona is meer voor de mobieltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:34:
[...]

Op de CES 6 januari 2011 zullen de tablets waarschijnlijk al gepresenteerd worden. Barcelona is meer voor de mobieltjes.
das nog eerder....helemaal mooi...hoop wel dat die pads dan wel in feb, maart beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huntard schreef op maandag 22 november 2010 @ 18:10:
[...]

Daar kunnen we weinig zinnigs over zeggen, niet? In ieder geval mogen het duidelijk zijn dat er in februari nog geen tabs met 3.0 zullen zijn. 2.3 is nu nog niet eens gereleased, dan lijkt het me erg sterk dat ze dan in februari al beschikken over 3.0.
Zal niet heel erg raar staan te kijken als daar al tablets zijn die die versie al wel draaien. Maar je hebt denk ik wel gelijk, zou wel heel snel zijn. Dat is al over 2 en halve maand. Maar aan de andere kant, Google heeft haar team opgesplitst in 2 afdelingen, één werkt aan 2.3 en het andere aan 3.0 wat ik gelezen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Laatst online: 19-05 17:20
Huntard schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:52:
[...]

Al heeft Samsung wel aangeven om de Tab ook straks de upgrade te geven naar 3.0, daar zit denk ik de verwarring. :)
S913 schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:12:
Wat mij verbaasd, is dat er nog geen Galaxy Tab gebruikers op GoT rondhangen ... Tenminste, ik heb nog geen ervaringen/topics e.d. kunnen vinden?
Dat verbaasde mij ook, nu moest ik via 'andere' wegen zoeken wat ik wou weten voor een eventuele aankoop.
In dit topic staan overigens wel een paar berichten over de Tab maar het houd niet over.

[ Voor 44% gewijzigd door BAS80 op 22-11-2010 21:37 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

XanderDrake schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:29:
Ik ben eveneens heeeeel benieuwd naar de bevindingen van die PoV Mobii 7" tablet. Ik vraag me af of het een rebranded OEM versie is en zo ja, waar kunnen we hem dan mee vergelijken.

De verdeling van de android tablet markt is een beetje:

80-100€: spotgoedkope en tevens trage\brakke tablets op android 1.6 (EKEN M001 bijv.).
150€: Redelijk presterende tablets met redelijke specs (soms HDMI bijv.) op android 2.1
200€+: Goede maar soms buggy tablets met early 2.2 support en zeer lekkere specs (HDMI, GPS, 3G soms, USB host).

En vaak komt daar nog verzenden bij, dus das snel 20€.
De Mobii kan je zo ophalen bij de Computerland, garantie is veel beter dan hem terug te moeten sturen naar Hong kong. Plus, gezien de chipset zou de Mobii een stuk beter moeten zijn dan de tablets rond de 100€.

Ik mis trouwens veel info over connectiviteit. Is er bluetooth support? USB aansluitingen? HDMI? G-sensor? SD slots extern? Kan je er 3G modules in stoppen?
Kunnen kopers van dit apparaat deze info geven?
de Mobii moet je niet kopen om er veel mee te kunnen internetten, daar werkt het touchscreen niet lekker genoeg voor ("ik klikte niet, ik scrollde :( ")
Verwacht niet heel snel scrollende websites

Hij heeft 4GB geheugen, uit te breiden met een microssd.

Bluetooth heeft ie niet (of heb ik niet kunnen ontdekken)
USB is volgens mij alleen slave
Geen HDMI
G-sensor: hij draait mee als ik 'm draai
3g- volgens het boekje kan je er een optionele module in stoppen, maar die kan ik niet vinden
webcam heeft ie niet, wel een plekje ervoor
Ik mis de app-store van google... al is de POV store best redelijk gevuld.

En video's lopen erg lekker moet ik zeggen.

Het is een veredelde ebook-reader/mediaplayer
En ik ben er blij mee :)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 00:00
Ik heb sinds vorige week de Galaxy Tab. Fijn apparaatje, maar ik heb een aantal opmerkingen over de browser.

Klopt het dat ik een home button mis? Is eigenlijk geen vraag, maar een constatering. Nu los ik het op door de back-toets ingedrukt te houden waardoor de surf-historie in beeld komt, maar dit werkt niet altijd.

Tevens mis ik een mogelijkheid om de navigatiebalk continu in beeld te houden, én de mogelijkheid om snel door langere pagina's te scrollen. Een ctrl-end equivalanet is er niet, en tevens lukt het me niet om met de verticale scroll-bar snel naar beneden te scrollen. De enige mogelijkheid is om de hele pagina met je vinger door te scrollen, wat een tijdrovend karweitje kan zijn bij langere (forum) pagina's.

Is er iemand die hier een oplossing voor heeft?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
alexbl69 schreef op maandag 22 november 2010 @ 23:09:
Ik heb sinds vorige week de Galaxy Tab. Fijn apparaatje, maar ik heb een aantal opmerkingen over de browser.

Klopt het dat ik een home button mis? Is eigenlijk geen vraag, maar een constatering. Nu los ik het op door de back-toets ingedrukt te houden waardoor de surf-historie in beeld komt, maar dit werkt niet altijd.

Tevens mis ik een mogelijkheid om de navigatiebalk continu in beeld te houden, én de mogelijkheid om snel door langere pagina's te scrollen. Een ctrl-end equivalanet is er niet, en tevens lukt het me niet om met de verticale scroll-bar snel naar beneden te scrollen. De enige mogelijkheid is om de hele pagina met je vinger door te scrollen, wat een tijdrovend karweitje kan zijn bij langere (forum) pagina's.

Is er iemand die hier een oplossing voor heeft?
en hoe is je ervaringen met flash op pagina's werkt dat een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Rob schreef op maandag 22 november 2010 @ 23:00:
de Mobii moet je niet kopen om er veel mee te kunnen internetten, daar werkt het touchscreen niet lekker genoeg voor ("ik klikte niet, ik scrollde :( ")
Verwacht niet heel snel scrollende websites
Aah ok, hands on ervaringen. We weten dat het een resitatief touchscreen is, maar werkt hij niet goed? Ik heb ergens gelezen dat een iPad class capitatief scherm $70+ zou kosten, en een goed restitief scherm rond de $20, dus ik begrijp wel waarom ze voor het laatste hebben gekozen.

Maar toch kan ik me moeilijk voorstellen dat surfen niet te doen is... Android is ervoor ontwikkeld, de chipset zou snel genoeg moeten zijn en op mijn Xperia X1 (ook resitatief) kan ik prima scrollen.
Hij heeft 4GB geheugen, uit te breiden met een microssd.
Logisch, 32gb is echt te veel voor die prijs. Heeft ie een 3.5mm plug?
Bluetooth heeft ie niet (of heb ik niet kunnen ontdekken)
Ook logisch voor die prijs, wat anderen ook mogen zeggen. Ik zit er niet mee.
G-sensor: hij draait mee als ik 'm draai
Super :)
3g- volgens het boekje kan je er een optionele module in stoppen, maar die kan ik niet vinden
Meestal bedoelen ze een USB poort waar je dan een 3G module in kan stoppen. Niet gevonden?
Ik mis de app-store van google... al is de POV store best redelijk gevuld.
Die PoV store, zijn dat allemaal demo's van dure producten? Kan je eens kijken of je de volgende programmas kan vinden: Rockplayer en Skype
En video's lopen erg lekker moet ik zeggen.
Op welke resolutie en met welk programma?

ALVAST BEDANKT! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGrillmeister
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:28
Logisch, 32gb is echt te veel voor die prijs. Heeft ie een 3.5mm plug?

Ja die heeft ie

Op welke resolutie en met welk programma?

Standaard programma wat bijgeleverd is bij de pov mobii werkt goed. kan redelijk wat formaten aan
Gister Mp4 geprobeerd van 400mb draait vloeiend fullscreen en geluid is ook goed met oordopjes

Nog meer vragen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij draaide fullscreen, maar wat was de resolutie van de video zelf.. waarschijnlijk gewoon uitgerekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
alexbl69 schreef op maandag 22 november 2010 @ 23:09:
Als je de menu knop indrukt krijg je meestal de balk bovenin te zien en kun je een url opgeven.
je zou eens de Dolphin HD browser kunnen proberen, maar volgens mij heeft ie wat dat betreft dezelfde opties, alleen wel tabs.

Heb je al geprobeerd om video's af te spelen? Ik kreeg tv series (xvid) met geen mogelijkheid aan de gang.

Vind de Tab erg duur, maar een erg mooi apparaat. Misschien toch maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 12:32

Boy

www.byoscoop.nl

gambieter schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:34:
Dit ziet er interessant uit: Linx Commtiva 7" tablet.
[afbeelding]

[...]

Langzame processor, dat wel, maar 3G en USB poort voor £299. Eigenlijk een groot uitgevallen telefoon :p

Het leuke is dat Paul@Modaco er mee bezig is, dus dan kan je mogelijk ROMs gaan verwachten :)
OMG, ik doe het niet snel...maar dit design is echt een grote iPhone 4...kun je zeggen 'dingen lijken allemaal op elkaar'...maar vergelijk maar es...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Roeligan schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:58:

Intro van de Mobii
[video]

Hij werkt wel tering snel! Ok, het is het promofilmpje van het bedrijf zelf...maar dat landscape-portrait gaat instant...ik denk dat ik iig voor een tablet ga met een Tegra 2 chip als ik dit zo zie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Zou je eens naar de Marketplace kunnen kijken? Vind je daar bijv. Rockplayer en de Facebook app?
(Skype zou ook leuk zijn, maar beetje nutteloos: geen mic of cam op de Mobii).

Kan je ook eens goed rondkijken voor een lege USB poort? Allicht kan daar een 3G dongle in.

Bedankt :)
rinkel schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:09:
Vind de Tab erg duur, maar een erg mooi apparaat. Misschien toch maar...
Sorry maar ik zou het nooit doen, alleen al omdat hij duurder is dan de iPad. Ten tweede, waarom zou je de Tab overwegen als je bijv een Mobii 10" kan nemen met een groter scherm, Tegra 250 chipset en de helft goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Groter scherm zie ik niet direct als voordeel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

XanderDrake schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:51:
Sorry maar ik zou het nooit doen, alleen al omdat hij duurder is dan de iPad. Ten tweede, waarom zou je de Tab overwegen als je bijv een Mobii 10" kan nemen met een groter scherm, Tegra 250 chipset en de helft goedkoper?
Waarom? Misschien omdat je (ik bijv.) geen 10" wil?

En die vergelijking qua prijs met een iPad lees je zoveel, maar gaat m.i. niet helemaal op. De 16GB Wifi + 3G iPad is inderdaad 60 euro (volgens Pricewatch) goedkoper dan de Tab 16GB, maar voor die 60 euro heb je wel een meer functionaliteit/vrijheid: uitbreidbaar geheugen d.m.v. SD, externe HD aansluiten via USB, HDMI, GSM (mocht je dat willen), camera, Flash ondersteuning)

[edit] En de specs van die Mobii komen niet echt overeen met die van de Tab volgens mij ...

[ Voor 5% gewijzigd door S913 op 23-11-2010 13:14 ]

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met de Advent Vega? Komt die ook naar Nederland? Ik weet dat de Mobii weliswaar hetzelfde is, maar ik heb liever een volledig zwart apparaat dan zo'n lelijke grijze achterkant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

S913 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:12:
Waarom? Misschien omdat je (ik bijv.) geen 10" wil?
Das een punt. Heeft de Tab dan wel een redelijke resolutie (1024*600)?
[edit] En de specs van die Mobii komen niet echt overeen met die van de Tab volgens mij ...
Ik denk niet dat de Mobii onder doet aan de Tab, behalve de telefoon functies.
maar voor die 60 euro heb je wel een meer functionaliteit/vrijheid: uitbreidbaar geheugen d.m.v. SD, externe HD aansluiten via USB, HDMI, GSM (mocht je dat willen), camera, Flash ondersteuning)
Dat gaat niet op als je de Tab vergelijkt met andere Android tablets met dezelfde specs en veel lagere prijs (zoals de Mobii).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

XanderDrake schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:28:
Das een punt. Heeft de Tab dan wel een redelijke resolutie (1024*600)?
Jup, daarom vind ik hem o.a. zo aantrekkelijk (in tegenstelling tot de 7" mobi die een lagere reso heeft).
Ik denk niet dat de Mobii onder doet aan de Tab, behalve de telefoon functies.
Ik ken de specs en reviews van de Mobii niet (heeft volgens mij geen GPS), maar ga ik ga er vanuit dat het prijsverschil wel op e.o.a. manier te verklaren is (kwaliteit scherm, gebruikte materiaal, duurzaamheid) ... Maar dat zou dan toch ook voor de iPad gelden? Die heeft nog minder functies dan de Tab, dus die is dan toch ook (bijna) 2x zo duur als een Mobii of (ik zeg maar wat) een Archos 101?
Dat gaat niet op als je de Tab vergelijkt met andere Android tablets met dezelfde specs en veel lagere prijs (zoals de Mobii).
Dat zeg ik ook niet, maar jij (en heel veel artikelen) vergeleek hem met de iPad ("alleen al omdat hij duurder is dan de iPad") En waarom zou een iPad wel 2x zo duur mogen zijn?

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Stel gewoon deze aanname: Apple == Duur.
Ik zeg niet dat Apple per definitie slecht is of langzaam, maar het lijkt me veilig om te zeggen dat ze in elke catagorie waar ze in concurreren ze erg duur zijn, vaak duurste (daar staan voordelen/nadelen tegenover, maar dat is een ander verhaal).
Dus als een andere fabrikant iets maakt dat dan nóg duurder is, dan zal ik het automatisch té duur vinden.

En het is ook zo. Je hebt no-name tablets met GPS en nagenoeg alle features die de Tab heeft voor ~220€, of je hebt tablets die even snel of sneller zijn dan de Tab (Folio en Mobii 10") en die kosten ~320 tot max 400€. Maar ik heb nog geen Android tablet gezien die even duur is als de Tab, en das een feit waar ze niet trots op mogen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:13:
Hoe zit het eigenlijk met de Advent Vega? Komt die ook naar Nederland? Ik weet dat de Mobii weliswaar hetzelfde is, maar ik heb liever een volledig zwart apparaat dan zo'n lelijke grijze achterkant..
Het is maar de vraag of de Advent nog dit jaar in de UK geleverd gaat worden: http://www.tabletworld.nl...kele-uren-uitverkocht-uk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 23:17
Duur of niet duur. Apple heeft gewoon een bedrag neergezet aan welke alle andere tablets worden vergeleken. Groter, kleiner, sneller, mooier of wat dan ook. Die 499 euro grens is een grens die Apple heel bewust heeft gekozen. Het is een psychische grens. Net als 99 euro een grens waarde is of 999 euro. Die prijzen komen echt niet zomaar uit de lucht vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

Toshiba Folio 100 tablet 10.1" 16 GB
Voor 399 bij de Dynabyte. Dat is niet zo duur. Zouden de returnrates voor Nederland beter zijn dan die in de UK? Daar waren nogal wat issues.

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

MorgothG schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:50:
Toshiba Folio 100 tablet 10.1" 16 GB
Voor 399 bij de Dynabyte. Dat is niet zo duur. Zouden de returnrates voor Nederland beter zijn dan die in de UK? Daar waren nogal wat issues.
De rerturn rates in de UK waren nogal hoog volgens mij omdat de users er niet mee om konden gaan ofzo, het had minder te maken met bugs dacht ik. Het is aannemelijk dat een Android product iets complexer werkt dan een Apple product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

XanderDrake schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:37:
Dus als een andere fabrikant iets maakt dat dan nóg duurder is, dan zal ik het automatisch té duur vinden.
Ah ok, op die manier snap ik je redenatie.
Maar ik heb nog geen Android tablet gezien die even duur is als de Tab, en das een feit waar ze niet trots op mogen zijn...
True, maar als je ziet hoeveel de Tab (in mijn ogen) extra biedt ten opzichte van een iPad (behalve dan die 10" voor sommigen) is het verschil tussen een iPad en zo'n goedkope Android nog veel groter (en dan heeft de goedkoopste iPad bijv. niet eens GPS).

Toch denk ik dat je in verschillende opzichten de verschillen qua prijzen tussen de verschillende tabs redelijk kun verklaren. Of het nou het scherm van de iPad is, de hoge 7" resolutie van de Tab, of het gebruikte materiaal is, upgradeable naar Honeycomb ... Het blijft wat de gek er voor geeft :P

Ik wacht in iedergeval af of Apple misschien toch niet met een 7" komt (denk het niet) en sowieso tot duidelijk is wie allemaal Honeycomb gaat draaien (dus tot Honeycomb beschikbaar is).

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

persconferentie Acer. Ook over de komende tablets in 2011
http://www.engadget.com/2...-global-press-conference/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
staat ook een stukje over die acer tablets op phandroid

erg interessante tablets, weliswaar geen pixel qi scherm, maar wel een 1280x800 resolutie

zal mij benieuwen wat ze gaan kosten, acer is over het algemeen niet duur

ziet er goed uit!

[ Voor 10% gewijzigd door JarlSX op 23-11-2010 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JarlSX schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 20:49:
staat ook een stukje over die acer tablets op phandroid

erg interessante tablets, weliswaar geen pixel qi scherm, maar wel een 1280x800 resolutie

zal mij benieuwen wat ze gaan kosten, acer is over het algemeen niet duur

ziet er goed uit!
De planning is april 2011 wanneer android 3.0 dan uit moet zijn. Ik verwacht eerder dat het net voor de zomer zal uitkomen. Gokje mei/juni 2011. Best lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
S913 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:01:
[...]
Ah ok, op die manier snap ik je redenatie.

[...]
True, maar als je ziet hoeveel de Tab (in mijn ogen) extra biedt ten opzichte van een iPad (behalve dan die 10" voor sommigen) is het verschil tussen een iPad en zo'n goedkope Android nog veel groter (en dan heeft de goedkoopste iPad bijv. niet eens GPS).

Toch denk ik dat je in verschillende opzichten de verschillen qua prijzen tussen de verschillende tabs redelijk kun verklaren. Of het nou het scherm van de iPad is, de hoge 7" resolutie van de Tab, of het gebruikte materiaal is, upgradeable naar Honeycomb ... Het blijft wat de jgek er voor geeft :P

Ik wacht in iedergeval af of Apple misschien toch niet met een 7" komt (denk het niet) en sowieso tot duidelijk is wie allemaal Honeycomb gaat draaien (dus tot Honeycomb beschikbaar is).
Ik heb de Archos 101 gehad, en dat ding was prima te doen, alleen te groot voor mij. Android 2.1 draaide prima, upgrade naar 2.2 zou em helemaal af maken wat dat betreft. Voor mij hoefde Honeycomb helemaal niet te komen, kon met 2.1 al prima mee uit de voeten. Voor mij was dit eigenlijk een eerste kennismaking met een tab, zien of het wel iets voor mij was (dacht eigenlijk van niet, zag het nut niet).
Ik ben wel overgestapt op de Samsung Tab inmiddels. Ik heb er lang over na moeten denken ivm de prijs. Maar 3g is toch ook wel fijn. Niet alles hoeft nu eenmaal altijd goedkoper te zijn dan een Apple. Ik vind een iPad echt een pracht machine, ik heb echter een f* hekel aan iTunes. Ik wil een open systeem, gewoon spullen naar een drive slepen e.d.
Voor mij was de bouwkwaliteit, het betere beeldscherm (tov de Archos) en het formaat (7") doorslaggevend.

Er is inmiddels een review over de samsung verschenen, waarbij die met de iPad vergeleken wordt. Daarbij had hij duidelijk wat moeite met de overstap van iOs naar Android. http://tweakers.net/produ...tab-p1000-(16gb)-wit.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Michel242186 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 07:50:
[...]
en hoe is je ervaringen met flash op pagina's werkt dat een beetje?
Ja hoor, ben nog geen problemen tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Wat betreft de iPad / gTab afweging: Ik vind de iPad te groot om nog mobiel te zijn. Tevens heb ik een iPhone gehad maar ik was helemaal klaar met iTunes, en de volledige controle die Apple had over jou als gebruiker.

Ik had een (bij een prijsvraag gewonnen) ge-unlockede iPhone, waarmee ik op het KPN netwerk zat. Toen iTunes echter (ongevraagd) automatisch een update op m'n iPhone zette waarmee alles gelocked werd, was ik er wel klaar mee.

Nee, ik ben volledig tevreden met m'n Galaxy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 23:17
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 22:44:
[...]

De planning is april 2011 wanneer android 3.0 dan uit moet zijn. Ik verwacht eerder dat het net voor de zomer zal uitkomen. Gokje mei/juni 2011. Best lang
mmm ze hebben het over een 1GHz cpu. snapdragon. Dat lijkt me toch niet te kloppen. ik bedoel die tablets worden pas over een klein half jaar verwacht. Ze nu al aankondigen vind ik niet zo'n handige zet. Daarnaast zijn we denk ik zo rond die tijd wel over de 1 GHz heen. Ik neem toch aan dat de tablets die in december op de markt komen op 1 Ghz draaien en de volgende serie toch minimaal op 1.2 GHz. en de tweede serie laat echt geen half jaar op zich wachten. die komt met de bekendmaking van Android 3.0. Wil je dan echt de show stelen en boven het maaiveld uit steken zal het wel een 1.5 GHz dual core worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Niet online
Er zullen vast tweakers zijn die de POV mobii hebben. Ik ben benieuwd naar die ervaringen! Want voor de 129 euro en de garantie die je meer hebt omdat het een nederlands bedrijf is is hij voor mij wel aantrekkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 21:20

zap8

do ya wanna bump

fotografie999 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:02:
Er zullen vast tweakers zijn die de POV mobii hebben. Ik ben benieuwd naar die ervaringen! Want voor de 129 euro en de garantie die je meer hebt omdat het een nederlands bedrijf is is hij voor mij wel aantrekkelijk
Ik heb er een uurtje mee mogen spelen in de winkel. Totaal brak als je het mij vraagt. Moet wel ff zeggen dat ik samsung galaxy s scherm gewend ben. Enige wat ie goed deed was youtube en filmpjes. Maar scherm en navigeren is een ramp, ook surfen ging rot. Pagina moest helemaal ingeladen zijn voordat je iets anders kon doen. Dus bij grote page lockte die het hele apparaat. Wellicht leuk als een filmspeler.

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

• rinkel
Goeie e(rror)Pad:

jijbuis

[ Voor 17% gewijzigd door rinkel op 25-11-2010 11:51 ]

• killerbie
Ik heb ondertussen al een tijdje de folio 100, maar ben al een week super ziek, dus heb nog steeds de beloofde review kunnen schrijven. Ik ga mijn best doen dit in het weekend te kunnen maken.
Even een updateje ondertussen: FolioMod v0.2 is sinds gisteren beschikbaar op XDA :)

• jbbrans

jbbrans

killerbie schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:20:
Ik heb ondertussen al een tijdje de folio 100, maar ben al een week super ziek, dus heb nog steeds de beloofde review kunnen schrijven. Ik ga mijn best doen dit in het weekend te kunnen maken.
Even een updateje ondertussen: FolioMod v0.2 is sinds gisteren beschikbaar op XDA :)
Maar is ook al weer teruggetrokken, vanwege een paar grote problemen.

• killerbie
jbbrans schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:58:
[...]

Maar is ook al weer teruggetrokken, vanwege een paar grote problemen.
Er zijn helemaal geen grote problemen met de folio hoor, eerder een massahysterie :D
- flash werkt al
- pinch to zoom werk ook (wel app. afhankelijk)
- app's installeren is geen probleem indien men iets van android kent.
- Google app's zijn ook te installeren (niet allemaal)
- market werkt ook al indien men een aantal zaken doet.
- op xda werkt men al aan updates (de derde versie is al te downloaden)
Wat is wel nog een probleem?
- Niet alles is full screen
- Sensoren werken nog niet naar behoren in bepaalde games
- open GL 2.0 moet nog ontwikkeld worden, maar daar is men al aan bezig
- Naar het schijnt is de tweede core nog niet actief, verwacht wordt dat dit in versie 2.3 in orde zal zijn

Dus, de vraag is eerder, wat verwacht de consument in godsnaam van een tablet?

Mijn config:
- google maps (geen uitleg bij vereist)
- K-9 mail (voor mijn mails)
- Opera browser (is standaard al geinstalleerd)
- ebuddy (met facebook integratie)
- Rockplayer (voor films)
- Documents (standaard voor .doc,.ppt,...)
- Aldiko premium (boeken)
- Astrid (een planner, met widget)
- ??? (weerprogramma, met widget) (ben de naam even vergeten)

Games die goed werken en op fullscreen die ik heb:
- Age of conquer
- Guitar hero 5
- Abduction world attac
- Boost the cat
- Farm Frenzy
- Super ko boxing 2
- Fruit ninja
- minigore werkt ook (leuk:p)
--> fifa 10 werkt ook goed, maar ben nog op een opgen GL2.0 update aan het wachten. (ook NFS Shift zou dan moeten werken)
--> gangstar lijkt ook te werken, maar ik moet minstens 100mb vrij hebben op m'n sd kaart...en dat is er dus vrij... in welk formaat moet ik de sd kaart formatteren om deze onder android werkende te krijgen?

[ Voor 30% gewijzigd door killerbie op 25-11-2010 19:25 ]

• jbbrans

jbbrans

killerbie schreef op donderdag 25 november 2010 @ 18:03:
[...]

Er zijn helemaal geen grote problemen met de folio hoor, eerder een massahysterie :D
- flash werkt al
- pinch to zoom werk ook (wel app. afhankelijk)
- app's installeren is geen probleem indien men iets van android kent.
- Google app's zijn ook te installeren (niet allemaal)
- market werkt ook al indien men een aantal zaken doet.
- op xda werkt men al aan updates (de derde versie is al te downloaden)
Wat is wel nog een probleem?
- Niet alles is full screen
- Sensoren werken nog niet naar behoren in bepaalde games
- open GL 2.0 moet nog ontwikkeld worden, maar daar is men al aan bezig
- Naar het schijnt is de tweede core nog niet actief, verwacht wordt dat dit in versie 2.3 in orde zal zijn

Dus, de vraag is eerder, wat verwacht de consument in godsnaam van een tablet?

Mijn config:
- google maps (geen uitleg bij vereist)
- K-9 mail (voor mijn mails)
- Opera browser (is standaard al geinstalleerd)
- ebuddy (met facebook integratie)
- Rockplayer (voor films)
- Documents (standaard voor .doc,.ppt,...)
- Aldiko premium (boeken)
- Astrid (een planner, met widget)
- ??? (weerprogramma, met widget) (ben de naam even vergeten)

Games die goed werken en op fullscreen die ik heb:
- Age of conquer
- Guitar hero 5
- Abduction world attac
- Boost the cat
- Farm Frenzy
- Super ko boxing 2
- Fruit ninja
- minigore werkt ook (leuk:p)
--> fifa 10 werkt ook goed, maar ben nog op een opgen GL2.0 update aan het wachten. (ook NFS Shift zou dan moeten werken)
--> gangstar lijkt ook te werken, maar ik moet minstens 100mb vrij hebben op m'n sd kaart...en dat is er dus vrij... in welk formaat moet ik de sd kaart formatteren om deze onder android werkende te krijgen?
Ik heb het niet over de Folio, ik had het over die 0.2 versie.
Ikzelf ben ook eigenaar van de Folio, maar wacht nog op een stabielere versie van de update op XDA.
Of tot er een volgende firmware uitkomt van Toshiba, maar daar reken ik dit jaar nog niet op.

Ik zie dat er een versie 0.2a uitgebracht is. Morgen maar eens een dagje puzzelen of en hoe het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Op werkdagen voor 12:00 uur besteld, morgen in huis! staat er op dit moment:

http://www.modern.nl/Comp...0-inch-ANDROID/99/015478/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Boy schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:10:
Op werkdagen voor 12:00 uur besteld, morgen in huis! staat er op dit moment:

http://www.modern.nl/Comp...0-inch-ANDROID/99/015478/
Nu al leverbaar!! PoV verrast :) Pluspunten!

...en toch zou ik een veel goedkopere tablet kopen, Telechip based, goedkoopste heb ik gezien op Ebay van rond de 117€ incl verzenden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

XanderDrake schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:24:
[...]

Nu al leverbaar!! PoV verrast :) Pluspunten!

...en toch zou ik een veel goedkopere tablet kopen, Telechip based, goedkoopste heb ik gezien op Ebay van rond de 117€ incl verzenden!
Ik vraag het me af of het klopt bij Modern.nl...zal wel een foutje zijn...er stond eerst nog 4 december geloof ik en op de POV website staat nog 'coming soon'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
zo'n goedkope tablet ga je alleen maar spijt van krijgen

350 euro voor een 10" tablet met tegra cpu, 512mb ram, android 2.2 en capacitief scherm

is misschien 3 keer zo duur, maar wel 100 keer meer tablet

Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Levertijden voor de Archos 70/101 mogen hier.