Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Verwijderd
ja, de 1102 is weer stabieler maar bij mij start het apparaat af en toe niet door en dan verwijder ik de batterij enkele seconden, daarna start het apparaat dan wel.WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 19:09:
[...]
Ok...Dat ga ik dan maar morgenavond even doen ben nu niet thuis...
Je bedoelt 1102 ? Bevalt die ?
Ik zal binnenkort nog eens met 1102 flashen en kijken of het dan opgelost is.
Toch hoop ik dat een volgende firmware ervoor zorgt dat het apparaat (niet de SD kaart) wordt herkend door windows 7 - 64 bit zodat ik de software kan copieeren via Wlan.
Ik kan geen verkooppunt vinden.
Zie ook dat de enige NL verkooppunt dit product van haar pagina verwijderd heeft.
Iemand hier nog wat informatie over?
-Real power isn't given, it must be taken-
Was geloof ik niet de 14e, maar de 18e en is dan voorlopig alleen bij de Engelse Dixons, pcworld en curry's te krijgen.vyndrox schreef op zondag 14 november 2010 @ 11:07:
De Advent Vega zou vandaag toch gereleased worden?
Ik kan geen verkooppunt vinden.
Zie ook dat de enige NL verkooppunt dit product van haar pagina verwijderd heeft.
Iemand hier nog wat informatie over?
Edit: Sorry, de nieuwssites spreken toch van de 14e.
[ Voor 6% gewijzigd door jbbrans op 14-11-2010 12:19 ]
Of gewoon rustig wachten ? En op de achtergrond is hij wel bezig
Nice! hou ons op de hoogte van je bevindingenkillerbie schreef op zondag 14 november 2010 @ 15:54:
Hiernet net nog een mail gehad van de winkel waar ik een folio 100 heb besteld, dinsdag of woensdag heb ik het
Tomorrow is not today!
Verwijderd
Bij het flashen zie je enkele regels tekst boven in het scherm, het duurt ongeveer 10 tot 15 minuten.WiLLoW_TieN schreef op zondag 14 november 2010 @ 16:41:
Ben nu die Wits aan het Flashen. Maar blijf bij het opstarten het felle witte scherm houden ?
Of gewoon rustig wachten ? En op de achtergrond is hij wel bezig
Dat begrijp ik. Alleen dat doet hij dus niet.Verwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 18:48:
[...]
Bij het flashen zie je enkele regels tekst boven in het scherm, het duurt ongeveer 10 tot 15 minuten.
Ben er nu ook een beetje klaar mee hij gaat retour

Nu maar hopen dat die Rocktab 4 GB er snel is
[ Voor 16% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 14-11-2010 20:03 ]
Verwijderd
Is het flashen eerder wel gelukt?WiLLoW_TieN schreef op zondag 14 november 2010 @ 19:43:
[...]
Dat begrijp ik. Alleen dat doet hij dus niet.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Wat is de bron van deze foto?
Ik kan geen enkele referentie vinden.
Ik had dit ook gelezen op http://android.modaco.com...ed-no-market-yet/page/80/ArnoutV schreef op zondag 14 november 2010 @ 22:04:
[...]
Wat is de bron van deze foto?
Ik kan geen enkele referentie vinden.
You are KIDDING me??!!Sefyu schreef op zondag 14 november 2010 @ 21:32:
Goodbye Folio.
Als dit echt is dan ben ik gewoonweg razend!!
Ik ben nu al weken op deze tablet aan het wachten en krijg het dinsdag/woensdag binnen
jammer dat die herotab geen gps heeft onboard..voor de rest zien ze specs er veel belovend uit.GerritGekke schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:10:
Die Herotab M10 is super.
Even gekeken op Merimobiles en daar staat de Herotab M10 voor 299 dollar
Deze tablet is hetzelfde als bij deze link en bij deze link?
De PFX-10A = Herotab M10 = 10.2" Android 2.2 APad - Cortex A8 1GHz CPU
Lees de specs. op vostrostone.com zeggen ze dat het een 10,2 inch is en dan lees je onder in de specs dat het dezelfde 4:3 verhouding heeft als de andere tabs.
Conclusie: Meri heeft de tablet het goedkoopste op het moment voor 299 dollar incl shipping?
Info: Producer Pengfaxin
Uitgever First Mechatronics Hong Kong
Adviesprijs zou een 300 dollar moeten zijn!
Edit: Hier nog een lijst met allemaal webshops die tablets verkopen!
http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.
Ik leef met je mee, ik wilde hem ook graag.You are KIDDING me??!!
Als dit echt is dan ben ik gewoonweg razend!!
Ik ben nu al weken op deze tablet aan het wachten en krijg het dinsdag/woensdag binnen
Op Duitse reviews komt hij er eigenlijk niet zo heel slecht af. Tuurlijk hij heeft zijn gebreken maar die heeft de Archos 101 ook. Maar bij de Engelse is dit compleet anders. Daar brengen ze hem al terug als de flash 10.1 niet op tijd is uitgebracht. Ik denk dat Toshiba zich gruwelijk vergist heeft in het niet uitbrengen van de flash, maar ook het niet ondersteunen van de Google Market is slecht gevallen.
De meeste brengen de Folio terug omdat andere de Folio ook terug brengen en omdat XDA nog niet echt van de grond komt. Wat een ongelovelijke kul redenen!
Voor de rest, flash zou al te downloaden zijn, maar enkel nog met de standaard browser werken.
Market zou binnenort moeten werken dmv een of andere hack.
Ik wacht nog af tot volgende week, denk (hoop!!) dat ik hem wel zal hebben.
Op het filmpje van engadget, vind ik de toshiba nog mooi soepel reageren.
De slechte kijkhoek, zullen alle tablets (misschien de duurdere niet) last van hebben. Android market was vantevoren bekend en kan daarom geen spelbreker zijn.
Flash!, oke daar hebben ze een punt, maar van de Archos kan hetzelfde gezegd worden en die heeft zelfs nog niet de beloofde android 2.2.
Ik begrijp ik de fabrikanten ook niet.
Al enige maanden worden we doodgegooid met vooraankondigingen, teasers en demo's op beurzen, is het dan zo moeilijk om het produkt "af" de wereld in te sturen?!
Ergens moet het toch geprobeerd zijn; Flash op een android tablet en dergelijke dingen. Waarom werkt het dan niet bij de consumenten versie?!
Waarom weet je zeker als fabrikant dat froyo werkt op jouw tablet, als de ontwikkeling al een tijdje duurt, maar je bij de lancering van het produkt nog een oude versie van het besturingssysteem meestuurt?
Verwijderd
Omdat de fabrikanten pas na de introductie van de iPad zijn gaan ontwikkelen (dat kan niet anders).jbbrans schreef op maandag 15 november 2010 @ 01:25:
[...]
Ik begrijp ik de fabrikanten ook niet.
Al enige maanden worden we doodgegooid met vooraankondigingen, teasers en demo's op beurzen, is het dan zo moeilijk om het produkt "af" de wereld in te sturen?!
Ergens moet het toch geprobeerd zijn; Flash op een android tablet en dergelijke dingen. Waarom werkt het dan niet bij de consumenten versie?!
Waarom weet je zeker als fabrikant dat froyo werkt op jouw tablet, als de ontwikkeling al een tijdje duurt, maar je bij de lancering van het produkt nog een oude versie van het besturingssysteem meestuurt?
Apple heeft 2 a 3 jaar rustig aan kunnen werken terwijl de concurrenten het zsm wilden doen. Ook het feit dat zelfs android niet tablet pc gericht is maakt het lastig. Pas bij honeycomb (1e kw 2011) is dat volledig voor tablet pc ontwikkelt. Reken dan maar op dat de werkelijke Android tablet pc's na de zomer 2011 uitkomen.
Dat Archos nog met een redelijk product komt is omdat ze al jaren tablets maken en nu van hun ervaring profiteren.
Ik begrijp dat ze allemaal zo snel mogelijk willen verkopen, maar als je kijkt wat er het afgelopen jaar op beurzen heeft klaar gelegen en hoe het de winkel in gaat, daar zit weinig vooruitgang in, terwijl ze wel al verkondigen wat dat apparaat allemaal wel niet moet kunnen.Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 02:25:
[...]
Omdat de fabrikanten pas na de introductie van de iPad zijn gaan ontwikkelen (dat kan niet anders).
Apple heeft 2 a 3 jaar rustig aan kunnen werken terwijl de concurrenten het zsm wilden doen. Ook het feit dat zelfs android niet tablet pc gericht is maakt het lastig. Pas bij honeycomb (1e kw 2011) is dat volledig voor tablet pc ontwikkelt. Reken dan maar op dat de werkelijke Android tablet pc's na de zomer 2011 uitkomen.
Dat Archos nog met een redelijk product komt is omdat ze al jaren tablets maken en nu van hun ervaring profiteren.
Volgens mij moet je eerst iets klaar hebben, voordat je weet wat het allemaal kan.
Wat betreft android, ook voor het besturingssysteem zijn het afgelopen jaar verschillende alternatieven langs gekomen. Waarvan sommige als tablet systeem ontwikkeld zijn.
Archos heeft een redelijk produkt op de markt gezet (net als toshiba in de basis een redelijk produkt uitbrengt), maar heeft zich ook gehaast en steken laten vallen. Waarom al 2-3 maanden geleden verkondigen dat je android 2.2 gaat draaien en als dan het produkt, met vertraging uit komt, dan nog geen 2.2 erop hebben staan en nog geen eens weten wanneer het dan wel komt.
Android is niet onbekend voor hun, ze hebben al een generatie in de winkels liggen.
[ Voor 4% gewijzigd door jbbrans op 15-11-2010 02:43 ]
Zoals ik eigenlijk zelf ook al constateerde na het aflopen van alle apparaten de afgelopen weken, voordat ik de Ipad kocht. Apple is lichtjaren vooruit met tablet technology in vergelijking met de concurrentie. Android staat voor tablets eigenlijk ook nog in de kinderschoenen. Helaas.I live in Edinburgh, Scotland and bought one from PC WORLD. Took it back 3 hours later. Here's why:-
* Device kept booting up into Safe Mode.
* Software buttons for (home, back, search, etc) failed to work properly- back button failed to work 90% of the time.
* Finally got the device out of Safe Mode, no apps such as (Facebook, Twitter, or Flash player).
* Toshiba App store was empty and kept crashing out.
* BIGGEST SHOCK----NO TWO FINGER ZOOM FUNCTION WHEN WEB BROWSING.
* Poor quality screen( you can actually see the capacitive wires across the length of the screen.
* Really slow overall response, seriously folks avoid this machine.
So as I mentioned earlier, I returned it and bought a 16gb Wifi apple iPad instead......well happy :-)
[ Voor 7% gewijzigd door Paquito op 15-11-2010 05:36 ]
Verwijderd
Daar weten ze bij Samsung alles van. Vooral Samsung Galaxy S gebruikers. Je kunt je beter af gaan vragen welke merken niet ellenlang op zich laten wachten.jbbrans schreef op maandag 15 november 2010 @ 02:40:
[...]
(...)
Archos heeft een redelijk produkt op de markt gezet (net als toshiba in de basis een redelijk produkt uitbrengt), maar heeft zich ook gehaast en steken laten vallen. Waarom al 2-3 maanden geleden verkondigen dat je android 2.2 gaat draaien en als dan het produkt, met vertraging uit komt, dan nog geen 2.2 erop hebben staan en nog geen eens weten wanneer het dan wel komt.
Android is niet onbekend voor hun, ze hebben al een generatie in de winkels liggen.
Verwijderd
Er zijn wel een paar valkuilen voor de adam:
- beperkte appstore (zal van scratch af aan moeten worden gevuld)
- nieuw bedrijf, de ontwikkeling duurt lang. Weliswaar vanuit een ideologisch standpunt dat ze een product willen leveren dat 'af' is, maar er is nog steeds geen release datum bekend (wel een prognose: december in USA, Januari in Europa)
- Adroid 2.2. Dat is toch nog niet heel super voor 10" devices. Maar wel een actieve ontwikkeling voor OS en apps zodat nieuwere versies van Android snel beschikbaar zullen worden.
Verwijderd
Als ze het niet voor de kerst halen zou het me niks verbazen als het nog maanden langer gaat duren. Vanuit commercieel oogpunt is kerst echt way belangrijk, vooral in de VS. Zou me niks verbazen als ze hem alsnog de markt op rushen terwijl het nog niet helemaal af is..Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:27:
Wie pak 'm beet 2 maanden geduld heeft gaat voor een NotionInk adam. Als er één Android tablet is die in aanmerking komt voor 'iPad killer' dan is het de adam.
...
Ik wacht nog wel even tot ik weet welk Tegra 2 tablet echt fatsoenlijk is adhv reviews. Tablets zijn leuk, Android is fantastisch, maar ik ga dus echt niet het risico lopen straks uitgelachen te worden door mijn iPad maatjes. Als ik dan zo'n ding koop moet de performance ook gewoon minstens gelijkwaardig zijn aan die van de iPad.
maar tis momenteel de enige tablet (volgens mij?) met een Pixel Qi scherm
en dat is in combinatie met de tegra 2 chipset wat mij betreft de winnende combinatie
zal wel populair genoeg zijn/worden om een community te krijgen die er binnen no-time de Market op krijgt
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Volgens mij zijn er in het tablet wereldje een hele hoop gefrustreerde mensen en wordt de folio om die reden afgekraakt, maar zal het zelf wel ondervinden (en meedelen;))
Trouwens ligt het aan mij of wordt de folio overdreven hard afgekraakt? daar waar 2-3 maanden gelede nog 'prima' tablets waren in China volgens de reviews is de folio superslecht doordat het plastiekerig aanvoelt? (aangezien de rest al op voorhand geweten was)
[ Voor 34% gewijzigd door killerbie op 15-11-2010 12:34 ]
De NotionInk wordt al sinds de iPad aankondiging als "The iPadkilling Messias with a vengeance" genoemd.Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:27:
Wie pak 'm beet 2 maanden geduld heeft gaat voor een NotionInk adam. Als er één Android tablet is die in aanmerking komt voor 'iPad killer' dan is het de adam.
Maar er is nog geen enkele non-notionink medewerker die er maar ooit mee gespeeld heeft. Hoe kan je er dan zeker van zijn dat het hardwarematig of softwarematig beter is dan de folio?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
tuurlijk, 1 apparaat vergelijken met de Apple en het is allemaal bagger wat uitkomt wat niet Apple is natuurlijk...Paquito schreef op maandag 15 november 2010 @ 05:30:
Toshiba Folio 100:
[...]
Zoals ik eigenlijk zelf ook al constateerde na het aflopen van alle apparaten de afgelopen weken, voordat ik de Ipad kocht. Apple is lichtjaren vooruit met tablet technology in vergelijking met de concurrentie. Android staat voor tablets eigenlijk ook nog in de kinderschoenen. Helaas.
wacht maar een maandje of 2, ik denk dat een Android device (zoals ik het ook op de telefoon vind) veel interessanter (en mooier) is met widgets en dergelijk...
maar boeit ook niet, dit is een Android topic en we hebben het over Android tablets...dit is net als in een PC notebook top (Dell of zo) over MacBooks te gaan praten...
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Ik zie verder nog niet veel concrete aankondigingen helaas
zijn een aantal tablets met tegra 2 aangekondigd, geloof geen enkele met een concrete release datum
tenzij je "waarschijnlijk met de kerst" concreet vindt
Ik denk dat ze de wereld een beetje verdeeld hebben.No13 schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:07:
Is de Toshiba nu eigenlijk de eerste en enige (tot op heden) welke de Tegra 2 chip heeft en leverbaar is?
Ik zie verder nog niet veel concrete aankondigingen helaas
Engeland: Advent Vega
Europa: Toshiba
Amerika: Viewsonic g-tablet en flatpad A10T
Dit is wat zo´n beetje te bestellen en/of binnen afzienbare tijd te koop is, van de tegra2 dan.
Ook een Rocktab besteld, mooi voorloop tabletje denk ikWiLLoW_TieN schreef op zondag 14 november 2010 @ 19:43:
[...]
Dat begrijp ik. Alleen dat doet hij dus niet.
En vandaag kon ik nog profiteren van de korting op mp4nation.
Verwijderd
Maar ook die zou maanden geleden uitkomen maar, wat erger is, flink wat meer kosten.
We blijven inderdaad wachten, maarre.... ook ik heb om het wachten te veraangenamen een iPad gekocht, die ws een ander happy gaat maken als er eindelijke een fatsoenlijk Android apparaat uit komt. Ik kan nu in ieder geval het wachten tot 3.0 of 3.5 overbruggen.
[ Voor 24% gewijzigd door Taigu op 15-11-2010 21:01 ]
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,
Niks 1 apparaat, ik heb ze allemaal vergeleken, omdat ik geen Apple wilde. Uiteindelijk toch met tegenzin Apple.Boy schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:52:
[...]
tuurlijk, 1 apparaat vergelijken met de Apple en het is allemaal bagger wat uitkomt wat niet Apple is natuurlijk...
Oordeel is iig: Wat ons betreft nog niet kopen..
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb laatst ook diverse reviews e.d. gelezen en gezien, ook constateer ik ook dat de ipad wel degelijk voor loopt. Misschien dat de Adam een ware concurrent word, maar die andere android based tablets halen het lang niet bij de ipad.Paquito schreef op maandag 15 november 2010 @ 21:37:
[...]
Niks 1 apparaat, ik heb ze allemaal vergeleken, omdat ik geen Apple wilde. Uiteindelijk toch met tegenzin Apple.
Maarja een ipad kan ik me niet veroorloven, vind de prijs toch echt wat te hoog. Eerst maar een nieuwe imac aanschaffen met een kloon pad XD
OUCH.... Dit is wel een erg harde review. De Folio 100 gaat Toshiba veel geld kosten.OetZitterd schreef op maandag 15 november 2010 @ 23:12:
Voor een NL review van de Toshiba Folio 100 kun je ook bij Stylecowboys.nl kijken : http://ow.ly/3ad4l
Oordeel is iig: Wat ons betreft nog niet kopen..
Eigenlijk is het wel heel krom om deze 2 apparaten als concurrenten te zien. Ze verschillen zo enorm qua features, qua market/apps en in gebruik..GerritGekke schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 08:58:
[...]
Ik heb laatst ook diverse reviews e.d. gelezen en gezien, ook constateer ik ook dat de ipad wel degelijk voor loopt. Misschien dat de Adam een ware concurrent word, maar die andere android based tablets halen het lang niet bij de ipad.
Maarja een ipad kan ik me niet veroorloven, vind de prijs toch echt wat te hoog. Eerst maar een nieuwe imac aanschaffen met een kloon pad XD
Je kunt ze met elkaar vergelijken, maar dan houd het wel een beetje op.
Ik heb inmiddels de Archos 101 en moet je deels gelijk geven, portrait op dit apparaat werkt niet echt prettig, ik hou em dan ook steeds in landscape.buddhole schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:18:
[...]
Met video's kan ik het wel begrijpen, ik wil op de tablet veel surfen en pdf artikelen of ebooks lezen.
Op bijvoorbeeld de archos 101 moet je dan relatief veel naar beneden scrollen als je hem "landscape" vasthoudt. Portrait vasthouden lijkt me geen optie ivm de beperkte breedte. Vandaar mijn 4:3 wens, ik ben benieuwd hoe anderen hierover denken.
[...]
Met een beetje mazzel op de komende CES een demo met de Motopad en Honeycomb?
Voor de NotionInk Adam is er ook een eigen 'los' topic hoor.....CLB schreef op maandag 15 november 2010 @ 23:18:
Die is niet aangemaakt tot dusver... enige 'losse' topics is van de Archos 70/101 voor zover ik weet =)
Kan wel in deze TS worden opgenomen dan, die is nogal outdated imho.
"The Advent Vega will not be on the shelves at Dixons today, as was planned. Instead, it will be arriving later in the week, and should be on the shelves by the weekend.
A spokesperson for Advent told us that “We want to get the Advent Vega exactly right. There’s no point getting the Vega onto the shelves if it’s not right.” He went on to say that the Vega will be arriving some time after Thursday, and should be on shelves by the weekend."
Heb spijtig genoeg al 50euro voorschot betaald, anders had ik gezegd dat ze de bestelling mochten annuleren.
Nuja, morgen is er weer een nieuwe dag, met hopelijk meer geluk
in een winkel 50 euro voorschot???killerbie schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 22:37:
Elke dag het zelfde met die winkels! Vandaag naar de winkel waar ik de folio 100 besteld had geweest en nu zeiden se woensdag of donderdag!!
Heb spijtig genoeg al 50euro voorschot betaald, anders had ik gezegd dat ze de bestelling mochten annuleren.
Nuja, morgen is er weer een nieuwe dag, met hopelijk meer geluk
En even over de Archos Bij ons is de levering van de toestellen ook uitgesteld we hebben te horen gekregen dat de tablets pas eind november, begin december uitgeleverd wordt.
gr, kang
[ Voor 0% gewijzigd door FeaR op 17-11-2010 13:46 ]
Wel netjes dat jullie dit hier aangevenBan Dee schreef op woensdag 17 november 2010 @ 03:52:
Even voorstellen, We zijn van Bandee.nl en zag in een post hier dat we nepspullen zouden verkopen omdat we onze spullen redelijk geprijsd hebben. Ik kan jullie verzekeren dat alles gewoon echt is dat we ook een jaar garantie op onze producten geven.
En even over de Archos Bij ons is de levering van de toestellen ook uitgesteld we hebben te horen gekregen dat de tablets pas eind november, begin december uitgeleverd wordt.
gr, kang
[ Voor 3% gewijzigd door FeaR op 17-11-2010 13:46 ]
Even naar de website geweest en dan valt me wel het volgende op:Ban Dee schreef op woensdag 17 november 2010 @ 03:52:
Even voorstellen, We zijn van Bandee.nl en zag in een post hier dat we nepspullen zouden verkopen omdat we onze spullen redelijk geprijsd hebben...............<KNIP>
gr, kang
Zenithink ZT-180 / ePAD
- 1000 MHz Processor
Dit klopt natuurlijk niet, het is een ARMv6 geklokt op 800Mhz, dan mag het wel zo zijn dat de fabrikant in eerste instantie de verkeerde specificaties heeft doorgestuurd maar bij jullie moet inmiddels wel al bekend zijn dat dit niet klopt.
Hij is zeker wel geklokt op 1 gHz alleen is het geen cortex A8 zoals de fabrikant in eerste instantie aangaf.vyndrox schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:00:
[...]
Even naar de website geweest en dan valt me wel het volgende op:
Zenithink ZT-180 / ePAD
- 1000 MHz Processor
Dit klopt natuurlijk niet, het is een ARMv6 geklokt op 800Mhz, dan mag het wel zo zijn dat de fabrikant in eerste instantie de verkeerde specificaties heeft doorgestuurd maar bij jullie moet inmiddels wel al bekend zijn dat dit niet klopt.
Verwijderd
Even vergeten dat jullie volgens de wet verplicht zijn om 2 jaar garantie te geven? Mag ik hier uit opmaken dat dat ene jaar bovenop de wettelijke garantie is?Ban Dee schreef op woensdag 17 november 2010 @ 03:52:
Even voorstellen, We zijn van Bandee.nl en zag in een post hier dat we nepspullen zouden verkopen omdat we onze spullen redelijk geprijsd hebben. Ik kan jullie verzekeren dat alles gewoon echt is dat we ook een jaar garantie op onze producten geven.
gr, kang
[ Voor 0% gewijzigd door FeaR op 17-11-2010 13:46 ]
Geldt dat niet enkel voor de fabrikant? Of sla ik hier de plank mis?Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:47:
[...]
Even vergeten dat jullie volgens de wet verplicht zijn om 2 jaar garantie te geven? Mag ik hier uit opmaken dat dat ene jaar bovenop de wettelijke garantie is?
Waar staat in de wet dat er 2 jaar garantie gegeven moet worden?SoaDmaggot schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:06:
[...]
Geldt dat niet enkel voor de fabrikant? Of sla ik hier de plank mis?
Als ik me niet vergis dient de fabrikant een deugdelijk product te leveren. Staat daar ook specifiek 2 jaar bij?
Eerst impressie: wat zeggen al die reviewers nu toch allemaal?! scherm valt goed meen kwa kijkhoeken, niet 'goed' maar ook niet zo slecht als de reviewers deden blijken. Touch werkt zeer aangenaam, en de folie is nog op het scherm.
Wordt vervolgd nadat ik alles uitgebreid heb getest.
Verwijderd
Zelfs een 120 euro kloon heeft:Paquito schreef op maandag 15 november 2010 @ 21:37:
ik heb ze allemaal vergeleken, omdat ik geen Apple wilde. Uiteindelijk toch met tegenzin Apple.
- GPS
- Vibratie
- Webcam
- HDMI poort
- 2x USB (muis/toetsenbord/harddisk/etc)
- 2x MicroSD (eindeloos geheugen dus)
Dit zijn allemaal features die de IPad mist, en waar ik (persoonlijk) niet zonder zou kunnen.
Eehm iPad heeft wel degeljk GPS...Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:20:
[...]
Zelfs een 120 euro kloon heeft:
- GPS
- Vibratie
- Webcam
- HDMI poort
- 2x USB (muis/toetsenbord/harddisk/etc)
- 2x MicroSD (eindeloos geheugen dus)
Dit zijn allemaal features die de IPad mist, en waar ik (persoonlijk) niet zonder zou kunnen.
Vibratie in een tablet? Je bedoeld zoals in een smartphone? Die functie is ik direct uitzet. Dat irritante getril bij het typen... brrr
Webcam? Ja, zou fijn zijn als het erop zit. Maar of ik het mis? Nee niet echt. Misschien pas als er skype of face time op te verkrijgen is. Nu nog helemaal niet. Ik zie me al door de stad lopen met mijn ipad in de hand een beetje te filmen. nee dan liever gewoon mijn kodak playsport...
HDMI? boeie! Airplay? Yes! (of welke variant er ook maar op zit.) Ik heb liever een klein kastje naast mijn tv liggen en dat ik mijn filmpjes draadloos kan door sturen naar mijn tv.
USB mis ik idd wel op mijn iPad net als een SD kaart lezer. De camera connectie kit is in voor 50 procent een oplossing. Echter is dat in mijn ogen meer een lap middel dan echt een oplossing.
Verwijderd
Tijdens het typen vind ik het ook irritant, maar er zijn genoeg games die er op een goede manier gebruik van maken. Als je geraakt word/botst en je krijgt die feedback d.m.v. trillen vind ik dat best wat toevoegen.shakedown schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:56:
Vibratie in een tablet? Je bedoeld zoals in een smartphone? Die functie is ik direct uitzet. Dat irritante getril bij het typen... brrr
Op die kloons is Skype gewoon te verkrijgen, ze hebben namelijk nog een voordeel: er draait Android opshakedown schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:56:
Webcam? Misschien pas als er skype of face time op te verkrijgen is.
Succes met het streamen van 1080p films over Wi-fishakedown schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:56:
HDMI? boeie! Airplay? Yes!
Heeft de uiteindelijke versie nu ook pinch&zoom in web ? wel benieuwd naar eigenlijk...killerbie schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:20:
Ik heb net mijn folio, heb alles ingesteld welk zeer snel en soepel ging.
Eerst impressie: wat zeggen al die reviewers nu toch allemaal?! scherm valt goed meen kwa kijkhoeken, niet 'goed' maar ook niet zo slecht als de reviewers deden blijken. Touch werkt zeer aangenaam, en de folie is nog op het scherm.
Wordt vervolgd nadat ik alles uitgebreid heb getest.
Doe ik al 12 maanden. Blueray rips worden via wifi-n van mijn nas naar m'n xtreamer gestreamed. Dus wassdaproblem?Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:29:
[...]
Succes met het streamen van 1080p films over Wi-fi
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Ligt dit nu aan mij?CLB schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:37:
EU is 2 jaar imho..
Ik kan jouw opmerkingen of reacties vaak niet volgen.
Wat is imho.. nu weer?
Update: aha ik ben denk ik ouderwets of zo.
Ik heb het even opgezocht http://www.encyclo.nl/begrip/imho
[ Voor 18% gewijzigd door mytheory op 17-11-2010 16:01 ]
Nu maar hopen dat ze mijn Rocktab 4 GB snel leveren.
1ste jaar is de fabrikant, 2de jaar is via de zaak waar jij je product hebt aangekocht er van uit gaande dat je van je product mag verwachten dat het langer als 1 jaar meegaat.SoaDmaggot schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:06:
[...]
Geldt dat niet enkel voor de fabrikant? Of sla ik hier de plank mis?
http://www.pcworld.co.uk/...-tablet-08258762-pdt.html
Verwijderd
Ik heb hier vorige week een Zenithink Z180 besteld (met 1 Gb processor). Snelle levertijd, prettige communicatie. Scherm had kapotte pixels, apparaat is gewoon vervangen. Winkel beviel mij erg goed..Maar ik vraag me af of het wel te vertrouwen is, ik ken de webwinkel niet en ze zeggen het apparaat op voorraad te hebben....mmmmm twijfelachtig, iemand ervaring met ze?
http://www.optined.com/ta...hz-samsung-processor.html
IMHO, is al jaren een veel gebruikte afkorting en zeker niet ouderwets.mytheory schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:57:
[...]
Ligt dit nu aan mij?
Ik kan jouw opmerkingen of reacties vaak niet volgen.
Wat is imho.. nu weer?
Update: aha ik ben denk ik ouderwets of zo.
Ik heb het even opgezocht http://www.encyclo.nl/begrip/imho
Ben het juist op het internet voor het eerst tegenkomen.
Dit is mijn eerste android apparaat en wat mij betreft zijn bijna alle klachten ongegrond. De enige klacht die blijft staan is de kijkhoek van het beeldscherm, echter ik weet niet hoe dit met bijv. de Archos zit.
Het apparaat reageert goed en snel op aanraking, ook de home/back toetsen.
Zoals gezegd, is dit mijn eerste android apparaat en moet ik nog veel leren over dit besturingssysteem. Ik moet nog even goed kijken welke programma's ik geinstalleerd wil hebben en dan deze buiten de google androidmarket om, vinden en installeren.
Verder nog kijken of ik tethering via bluetooth met m'n LG pop telefoon, aan de gang krijg.
Ik krijg ze gekoppeld, maar nog niet verbonden.
Als iemand nog programma's weet die ik moet installeren.
Om mezelf maar even te quotenrinkel schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:41:
[...]
Heeft de uiteindelijke versie nu ook pinch&zoom in web ? wel benieuwd naar eigenlijk...
Hier hetzelfde, enkel wat vertraging gehad bij het ontvangen van een liedje van mijn gsm over BT, was ongeveer 5MB.jbbrans schreef op woensdag 17 november 2010 @ 19:04:
Vandaag sinds iets voor 3 uur, aan het spelen met mijn Toshiba Folio.
Dit is mijn eerste android apparaat en wat mij betreft zijn bijna alle klachten ongegrond. De enige klacht die blijft staan is de kijkhoek van het beeldscherm, echter ik weet niet hoe dit met bijv. de Archos zit.
Het apparaat reageert goed en snel op aanraking, ook de home/back toetsen.
Zoals gezegd, is dit mijn eerste android apparaat en moet ik nog veel leren over dit besturingssysteem. Ik moet nog even goed kijken welke programma's ik geinstalleerd wil hebben en dan deze buiten de google androidmarket om, vinden en installeren.
Verder nog kijken of ik tethering via bluetooth met m'n LG pop telefoon, aan de gang krijg.
Ik krijg ze gekoppeld, maar nog niet verbonden.
Als iemand nog programma's weet die ik moet installeren.
Voor de rest ben ik nog steeds zeer tevreden met mijn aankoop alles werkt zoals het moet.
Bovendien komen er geen zwarte schermen voor zoals in de reviews beweerd, men kan dus WEl op force close drukken wanneer iets niet reageert.
In de standaard browser ben ik het tegen gekomen, in de opera browser werkte het nog niet.
Verder nog niet geprobeerd.
Ik ben nog niets tegen gekomen wat niet meer reageerde.killerbie schreef op woensdag 17 november 2010 @ 19:08:
[...]
Voor de rest ben ik nog steeds zeer tevreden met mijn aankoop alles werkt zoals het moet.
Bovendien komen er geen zwarte schermen voor zoals in de reviews beweerd, men kan dus WEl op force close drukken wanneer iets niet reageert.
Alleen de mail client doet er meerdere keren over om al mijn mail binnen te halen.
[ Voor 47% gewijzigd door jbbrans op 17-11-2010 19:17 ]
Excuus, ik wist niet dat je op die plek je tenen had staan...guapper schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:36:
[...]
Waar staat in de wet dat er 2 jaar garantie gegeven moet worden?
Als ik me niet vergis dient de fabrikant een deugdelijk product te leveren. Staat daar ook specifiek 2 jaar bij?
over wellicht kan iemand hier er wat mee
Wie kan mij meer vertellen? Is het een aanrader?
http://www.pdashop.nl/pro...h-android-2-1-tablet.html
Gadgetfreak
Verwijderd
Tjah het is een "kloon". Niet echt een orgineel design dus. Verder heeft het een resistief scherm dus met je vinger werken gaat niet goed lukken. Tenzij je constant je scherm te pletter wil drukken. De accu zal niet al te lang meegaan denk ik met 2400MAh. Verder moet je er rekening mee houden dat hij geen blauwtand en GPS heeft.Dutchco schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:06:
Op pdashop.nl kwam ik dit tablet tegen. Een Icarus-t 1000. (?) Natuurlijk even aan een Google-onderzoekje onderworpen, maar kan er weinig over vinden.
Wie kan mij meer vertellen? Is het een aanrader?
http://www.pdashop.nl/pro...h-android-2-1-tablet.html
Kwil wel, maar welke mediaplayer ondersteudn er divx en mp4 en mkv op android?!Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 19:45:
een 1080P mkv afgespeeld op de folio 100?
Volgens mij kan Rockplayer dat.killerbie schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:34:
[...]
Kwil wel, maar welke mediaplayer ondersteudn er divx en mp4 en mkv op android?!
Kzal eens zoeke op het net want in de folio market zal die wel nite te vinden zijn
Het grootste probleem van de folio is: "software", de toshiba market is leuk, maar meer niet. En de androidmarket is niet aanwezig zonder hack.
Aan app's komen is geen probleem maar niet alles odnersteund full screen (feel games niet)
Tot hier toe werken Age of conquest en guitar hero 5 full screen op de folio
Video test met rockplayer:
- big bang theory in 720p: 10fps, lukt niet goed dus
- national geogr. sea monsters 1080p: 3fps lukt ook niet goed dus
- film in sd kwaliteit: werkt perfect.
(zou het aan de film extentie kunnen liggen of aan de player dat ik hd niet soepel kan bekijken? ik veronderstel dat de tegra 2 dit zonder problemen moet aankunnen

Rockplayer universal test:
SD: werkt perfect
720p: beetje lag
1080p: ook beetje lag
[ Voor 67% gewijzigd door killerbie op 18-11-2010 13:54 ]
Wat overigens ook niet altijd handig is, bijvoorbeeld gTalk wordt hierdoor onbruikbaar.
Kwas me net aan het afvragen of er geen programmatje bestaad zodat we zelf kunnen kiezen welke app gerekt moet wordenrinkel schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:40:
Bij de Archos rekt ie gewoon alles op.
Wat overigens ook niet altijd handig is, bijvoorbeeld gTalk wordt hierdoor onbruikbaar.
EDIT: net flash 10.1 geinstalleerd, werkt perfect ^^
[ Voor 7% gewijzigd door killerbie op 18-11-2010 14:10 ]
Verwijderd
Volgens de specs van tegra2 moet 1080p tot 20 mb/s lukken.killerbie schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:21:
[...]
...............
Rockplayer universal test:
SD: werkt perfect
720p: beetje lag
1080p: ook beetje lag
Waarom het bij jou niet soepel werkt is een raadsel. 720p op de archos 101 schijnt geen probleem op te leveren.
Is het de beta of de final versie en waar heb je 'm vandaan? Bij toshiba servive center staat ie niet.killerbie schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:57:
[...]
EDIT: net flash 10.1 geinstalleerd, werkt perfect ^^
Final denk ik, vn XDAjbbrans schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:10:
[...]
Is het de beta of de final versie en waar heb je 'm vandaan? Bij toshiba servive center staat ie niet.
Gepost met de folio
Nog weinig ervaring met Android, maar ik verwacht dat je gebruik moet maken van hardware accelerated codecs, anders moet alles via software op de CPU gedaan worden.... daar heeft een PC soms al moeite mee.Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:36:
[...]
Volgens de specs van tegra2 moet 1080p tot 20 mb/s lukken.
Waarom het bij jou niet soepel werkt is een raadsel. 720p op de archos 101 schijnt geen probleem op te leveren.
Ergens las ik het volgende :
I've not tried this arcMedia player, but I do have Rockplayer (paid version) on my Samsung Galaxy S. The default Samsung video player plays MP4, AVI and MKV (720p with AC3 audio, not DTS) just fine, but SRT subtitle support was lacking (or I didn't know how to enable it).
Rockplayer solves the subtitle issue and plays just as smoothly when set to 'System Player Mode' (i.e. using codecs native to the phone and with GPU-acceleration) but stutters when playing HD videos using its own codecs (probably minus GPU). Oh yeah, in the latter mode, it also plays RMVB video files.
Wellicht dat dat het oplost voor je!
Heb even het opgezocht en een hier een linke naar de site.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:47:
[...]
Even vergeten dat jullie volgens de wet verplicht zijn om 2 jaar garantie te geven? Mag ik hier uit opmaken dat dat ene jaar bovenop de wettelijke garantie is?
Maar ik zie dat Mellote het antwoord al heeft gegeven
LINK NAAR SITE OVER GARANTIE
Dit topic is gesloten.
Levertijden voor de Archos 70/101 mogen hier.