Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 12:10
Over de ramos W10: "Starting off with the same 7-inch WVGA resistive touch screen, the W10 packs some serious power with a ARM Cortex-A9 processor aided by a Fujitsu Neon SMID DSP". Bron. De W11 lijkt weer wel over een capacitief scherm te beschikken. Heb je ze al ergens te koop gezien?

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 11:04
Nog niet. Las wel op een forum bij mp4nation dat ze nog aan het dubben waren over het type scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 19:09:
[...]

Ok... :( Dat ga ik dan maar morgenavond even doen ben nu niet thuis...

Je bedoelt 1102 ? Bevalt die ?
ja, de 1102 is weer stabieler maar bij mij start het apparaat af en toe niet door en dan verwijder ik de batterij enkele seconden, daarna start het apparaat dan wel.
Ik zal binnenkort nog eens met 1102 flashen en kijken of het dan opgelost is.
Toch hoop ik dat een volgende firmware ervoor zorgt dat het apparaat (niet de SD kaart) wordt herkend door windows 7 - 64 bit zodat ik de software kan copieeren via Wlan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11-2023
De Advent Vega zou vandaag toch gereleased worden?
Ik kan geen verkooppunt vinden.
Zie ook dat de enige NL verkooppunt dit product van haar pagina verwijderd heeft.
Iemand hier nog wat informatie over?

-Real power isn't given, it must be taken-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 13:09

jbbrans

vyndrox schreef op zondag 14 november 2010 @ 11:07:
De Advent Vega zou vandaag toch gereleased worden?
Ik kan geen verkooppunt vinden.
Zie ook dat de enige NL verkooppunt dit product van haar pagina verwijderd heeft.
Iemand hier nog wat informatie over?
Was geloof ik niet de 14e, maar de 18e en is dan voorlopig alleen bij de Engelse Dixons, pcworld en curry's te krijgen.

Edit: Sorry, de nieuwssites spreken toch van de 14e.

[ Voor 6% gewijzigd door jbbrans op 14-11-2010 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
Hiernet net nog een mail gehad van de winkel waar ik een folio 100 heb besteld, dinsdag of woensdag heb ik het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:34
Ben nu die Wits aan het Flashen. Maar blijf bij het opstarten het felle witte scherm houden ?

Of gewoon rustig wachten ? En op de achtergrond is hij wel bezig :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
killerbie schreef op zondag 14 november 2010 @ 15:54:
Hiernet net nog een mail gehad van de winkel waar ik een folio 100 heb besteld, dinsdag of woensdag heb ik het :)
Nice! hou ons op de hoogte van je bevindingen :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op zondag 14 november 2010 @ 16:41:
Ben nu die Wits aan het Flashen. Maar blijf bij het opstarten het felle witte scherm houden ?

Of gewoon rustig wachten ? En op de achtergrond is hij wel bezig :?
Bij het flashen zie je enkele regels tekst boven in het scherm, het duurt ongeveer 10 tot 15 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 18:48:
[...]

Bij het flashen zie je enkele regels tekst boven in het scherm, het duurt ongeveer 10 tot 15 minuten.
Dat begrijp ik. Alleen dat doet hij dus niet.

Ben er nu ook een beetje klaar mee hij gaat retour :w

Nu maar hopen dat die Rocktab 4 GB er snel is >:)

[ Voor 16% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 14-11-2010 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op zondag 14 november 2010 @ 19:43:
[...]

Is het flashen eerder wel gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Goodbye Folio.
Afbeeldingslocatie: http://d.imagehost.org/0602/photo1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha wat een papen zeg..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Laatst online: 27-07 15:33
Blij dat ik niet uit ongeduld de Folio gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Ouch, maar ook hier wordt gewacht op de Vega. Maar zodra die uit is wacht ik toch nog een review af.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:43
Wat is de bron van deze foto?
Ik kan geen enkele referentie vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:36
ArnoutV schreef op zondag 14 november 2010 @ 22:04:
[...]

Wat is de bron van deze foto?
Ik kan geen enkele referentie vinden.
Ik had dit ook gelezen op http://android.modaco.com...ed-no-market-yet/page/80/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
You are KIDDING me??!!
Als dit echt is dan ben ik gewoonweg razend!!
Ik ben nu al weken op deze tablet aan het wachten en krijg het dinsdag/woensdag binnen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 03:36
GerritGekke schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:10:
Die Herotab M10 is super.

Even gekeken op Merimobiles en daar staat de Herotab M10 voor 299 dollar

Deze tablet is hetzelfde als bij deze link en bij deze link?

De PFX-10A = Herotab M10 = 10.2" Android 2.2 APad - Cortex A8 1GHz CPU

Lees de specs. op vostrostone.com zeggen ze dat het een 10,2 inch is en dan lees je onder in de specs dat het dezelfde 4:3 verhouding heeft als de andere tabs.

Conclusie: Meri heeft de tablet het goedkoopste op het moment voor 299 dollar incl shipping?

Info: Producer Pengfaxin
Uitgever First Mechatronics Hong Kong
Adviesprijs zou een 300 dollar moeten zijn!

Edit: Hier nog een lijst met allemaal webshops die tablets verkopen!
jammer dat die herotab geen gps heeft onboard..voor de rest zien ze specs er veel belovend uit.

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
You are KIDDING me??!!
Als dit echt is dan ben ik gewoonweg razend!!
Ik ben nu al weken op deze tablet aan het wachten en krijg het dinsdag/woensdag binnen :s
Ik leef met je mee, ik wilde hem ook graag.
Op Duitse reviews komt hij er eigenlijk niet zo heel slecht af. Tuurlijk hij heeft zijn gebreken maar die heeft de Archos 101 ook. Maar bij de Engelse is dit compleet anders. Daar brengen ze hem al terug als de flash 10.1 niet op tijd is uitgebracht. Ik denk dat Toshiba zich gruwelijk vergist heeft in het niet uitbrengen van de flash, maar ook het niet ondersteunen van de Google Market is slecht gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Laatst online: 21:43
Dank voor link. Het topic even doorgelezen, maar de klachten zijn wel heel vaag.
De meeste brengen de Folio terug omdat andere de Folio ook terug brengen en omdat XDA nog niet echt van de grond komt. Wat een ongelovelijke kul redenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
Zover ik heb gelezen voelt de folio redelijk plastiek aan, en zijn de kijkhoeken van het scherm niet denderent.
Voor de rest, flash zou al te downloaden zijn, maar enkel nog met de standaard browser werken.
Market zou binnenort moeten werken dmv een of andere hack.

Ik wacht nog af tot volgende week, denk (hoop!!) dat ik hem wel zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 08:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans

jbbrans

Op het filmpje van engadget, vind ik de toshiba nog mooi soepel reageren.
De slechte kijkhoek, zullen alle tablets (misschien de duurdere niet) last van hebben. Android market was vantevoren bekend en kan daarom geen spelbreker zijn.
Flash!, oke daar hebben ze een punt, maar van de Archos kan hetzelfde gezegd worden en die heeft zelfs nog niet de beloofde android 2.2.

Ik begrijp ik de fabrikanten ook niet.
Al enige maanden worden we doodgegooid met vooraankondigingen, teasers en demo's op beurzen, is het dan zo moeilijk om het produkt "af" de wereld in te sturen?!
Ergens moet het toch geprobeerd zijn; Flash op een android tablet en dergelijke dingen. Waarom werkt het dan niet bij de consumenten versie?!
Waarom weet je zeker als fabrikant dat froyo werkt op jouw tablet, als de ontwikkeling al een tijdje duurt, maar je bij de lancering van het produkt nog een oude versie van het besturingssysteem meestuurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jbbrans schreef op maandag 15 november 2010 @ 01:25:
[...]

Ik begrijp ik de fabrikanten ook niet.
Al enige maanden worden we doodgegooid met vooraankondigingen, teasers en demo's op beurzen, is het dan zo moeilijk om het produkt "af" de wereld in te sturen?!
Ergens moet het toch geprobeerd zijn; Flash op een android tablet en dergelijke dingen. Waarom werkt het dan niet bij de consumenten versie?!
Waarom weet je zeker als fabrikant dat froyo werkt op jouw tablet, als de ontwikkeling al een tijdje duurt, maar je bij de lancering van het produkt nog een oude versie van het besturingssysteem meestuurt?
Omdat de fabrikanten pas na de introductie van de iPad zijn gaan ontwikkelen (dat kan niet anders).
Apple heeft 2 a 3 jaar rustig aan kunnen werken terwijl de concurrenten het zsm wilden doen. Ook het feit dat zelfs android niet tablet pc gericht is maakt het lastig. Pas bij honeycomb (1e kw 2011) is dat volledig voor tablet pc ontwikkelt. Reken dan maar op dat de werkelijke Android tablet pc's na de zomer 2011 uitkomen.
Dat Archos nog met een redelijk product komt is omdat ze al jaren tablets maken en nu van hun ervaring profiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans

jbbrans

Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 02:25:
[...]

Omdat de fabrikanten pas na de introductie van de iPad zijn gaan ontwikkelen (dat kan niet anders).
Apple heeft 2 a 3 jaar rustig aan kunnen werken terwijl de concurrenten het zsm wilden doen. Ook het feit dat zelfs android niet tablet pc gericht is maakt het lastig. Pas bij honeycomb (1e kw 2011) is dat volledig voor tablet pc ontwikkelt. Reken dan maar op dat de werkelijke Android tablet pc's na de zomer 2011 uitkomen.
Dat Archos nog met een redelijk product komt is omdat ze al jaren tablets maken en nu van hun ervaring profiteren.
Ik begrijp dat ze allemaal zo snel mogelijk willen verkopen, maar als je kijkt wat er het afgelopen jaar op beurzen heeft klaar gelegen en hoe het de winkel in gaat, daar zit weinig vooruitgang in, terwijl ze wel al verkondigen wat dat apparaat allemaal wel niet moet kunnen.
Volgens mij moet je eerst iets klaar hebben, voordat je weet wat het allemaal kan.

Wat betreft android, ook voor het besturingssysteem zijn het afgelopen jaar verschillende alternatieven langs gekomen. Waarvan sommige als tablet systeem ontwikkeld zijn.

Archos heeft een redelijk produkt op de markt gezet (net als toshiba in de basis een redelijk produkt uitbrengt), maar heeft zich ook gehaast en steken laten vallen. Waarom al 2-3 maanden geleden verkondigen dat je android 2.2 gaat draaien en als dan het produkt, met vertraging uit komt, dan nog geen 2.2 erop hebben staan en nog geen eens weten wanneer het dan wel komt.
Android is niet onbekend voor hun, ze hebben al een generatie in de winkels liggen.

[ Voor 4% gewijzigd door jbbrans op 15-11-2010 02:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Toshiba Folio 100:
I live in Edinburgh, Scotland and bought one from PC WORLD. Took it back 3 hours later. Here's why:-
* Device kept booting up into Safe Mode.
* Software buttons for (home, back, search, etc) failed to work properly- back button failed to work 90% of the time.
* Finally got the device out of Safe Mode, no apps such as (Facebook, Twitter, or Flash player).
* Toshiba App store was empty and kept crashing out.
* BIGGEST SHOCK----NO TWO FINGER ZOOM FUNCTION WHEN WEB BROWSING.
* Poor quality screen( you can actually see the capacitive wires across the length of the screen.
* Really slow overall response, seriously folks avoid this machine.
So as I mentioned earlier, I returned it and bought a 16gb Wifi apple iPad instead......well happy :-)
Zoals ik eigenlijk zelf ook al constateerde na het aflopen van alle apparaten de afgelopen weken, voordat ik de Ipad kocht. Apple is lichtjaren vooruit met tablet technology in vergelijking met de concurrentie. Android staat voor tablets eigenlijk ook nog in de kinderschoenen. Helaas.

[ Voor 7% gewijzigd door Paquito op 15-11-2010 05:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jbbrans schreef op maandag 15 november 2010 @ 02:40:
[...]
(...)

Archos heeft een redelijk produkt op de markt gezet (net als toshiba in de basis een redelijk produkt uitbrengt), maar heeft zich ook gehaast en steken laten vallen. Waarom al 2-3 maanden geleden verkondigen dat je android 2.2 gaat draaien en als dan het produkt, met vertraging uit komt, dan nog geen 2.2 erop hebben staan en nog geen eens weten wanneer het dan wel komt.
Android is niet onbekend voor hun, ze hebben al een generatie in de winkels liggen.
Daar weten ze bij Samsung alles van. Vooral Samsung Galaxy S gebruikers. Je kunt je beter af gaan vragen welke merken niet ellenlang op zich laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie pak 'm beet 2 maanden geduld heeft gaat voor een NotionInk adam. Als er één Android tablet is die in aanmerking komt voor 'iPad killer' dan is het de adam.
Er zijn wel een paar valkuilen voor de adam:
- beperkte appstore (zal van scratch af aan moeten worden gevuld)
- nieuw bedrijf, de ontwikkeling duurt lang. Weliswaar vanuit een ideologisch standpunt dat ze een product willen leveren dat 'af' is, maar er is nog steeds geen release datum bekend (wel een prognose: december in USA, Januari in Europa)
- Adroid 2.2. Dat is toch nog niet heel super voor 10" devices. Maar wel een actieve ontwikkeling voor OS en apps zodat nieuwere versies van Android snel beschikbaar zullen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:27:
Wie pak 'm beet 2 maanden geduld heeft gaat voor een NotionInk adam. Als er één Android tablet is die in aanmerking komt voor 'iPad killer' dan is het de adam.
...
Als ze het niet voor de kerst halen zou het me niks verbazen als het nog maanden langer gaat duren. Vanuit commercieel oogpunt is kerst echt way belangrijk, vooral in de VS. Zou me niks verbazen als ze hem alsnog de markt op rushen terwijl het nog niet helemaal af is..

Ik wacht nog wel even tot ik weet welk Tegra 2 tablet echt fatsoenlijk is adhv reviews. Tablets zijn leuk, Android is fantastisch, maar ik ga dus echt niet het risico lopen straks uitgelachen te worden door mijn iPad maatjes. Als ik dan zo'n ding koop moet de performance ook gewoon minstens gelijkwaardig zijn aan die van de iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
de Adam is al eerder uitgesteld, zou geloof al in juli uitkomen of in ieder geval Q3

maar tis momenteel de enige tablet (volgens mij?) met een Pixel Qi scherm
en dat is in combinatie met de tegra 2 chipset wat mij betreft de winnende combinatie

zal wel populair genoeg zijn/worden om een community te krijgen die er binnen no-time de Market op krijgt

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:49
PC-World winkel stopt met verkopen van de Toshiba Folio 100. Hoge klanten-terugbreng-gehalte en slechte reviews zijn daar de oorzaak van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
oud nieuws, daar hebben we het al 2 paginas over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
Nja deze week zien we wel wat het wordt hé, de mijne is in ieder geval al op weg -_-
Volgens mij zijn er in het tablet wereldje een hele hoop gefrustreerde mensen en wordt de folio om die reden afgekraakt, maar zal het zelf wel ondervinden (en meedelen;))

Trouwens ligt het aan mij of wordt de folio overdreven hard afgekraakt? daar waar 2-3 maanden gelede nog 'prima' tablets waren in China volgens de reviews is de folio superslecht doordat het plastiekerig aanvoelt? (aangezien de rest al op voorhand geweten was)

[ Voor 34% gewijzigd door killerbie op 15-11-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:27:
De NotionInk wordt al sinds de iPad aankondiging als "The iPadkilling Messias with a vengeance" genoemd.

Maar er is nog geen enkele non-notionink medewerker die er maar ooit mee gespeeld heeft. Hoe kan je er dan zeker van zijn dat het hardwarematig of softwarematig beter is dan de folio?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 12:32

Boy

www.byoscoop.nl

Paquito schreef op maandag 15 november 2010 @ 05:30:
Toshiba Folio 100:

[...]

Zoals ik eigenlijk zelf ook al constateerde na het aflopen van alle apparaten de afgelopen weken, voordat ik de Ipad kocht. Apple is lichtjaren vooruit met tablet technology in vergelijking met de concurrentie. Android staat voor tablets eigenlijk ook nog in de kinderschoenen. Helaas.
tuurlijk, 1 apparaat vergelijken met de Apple en het is allemaal bagger wat uitkomt wat niet Apple is natuurlijk...

wacht maar een maandje of 2, ik denk dat een Android device (zoals ik het ook op de telefoon vind) veel interessanter (en mooier) is met widgets en dergelijk...

maar boeit ook niet, dit is een Android topic en we hebben het over Android tablets...dit is net als in een PC notebook top (Dell of zo) over MacBooks te gaan praten...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 09:50

No13

/me was here

Is de Toshiba nu eigenlijk de eerste en enige (tot op heden) welke de Tegra 2 chip heeft en leverbaar is?

Ik zie verder nog niet veel concrete aankondigingen helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
yup, is de enige die leverbaar is, had er echt al veel meer verwacht

zijn een aantal tablets met tegra 2 aangekondigd, geloof geen enkele met een concrete release datum

tenzij je "waarschijnlijk met de kerst" concreet vindt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans

jbbrans

No13 schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:07:
Is de Toshiba nu eigenlijk de eerste en enige (tot op heden) welke de Tegra 2 chip heeft en leverbaar is?

Ik zie verder nog niet veel concrete aankondigingen helaas :(
Ik denk dat ze de wereld een beetje verdeeld hebben.
Engeland: Advent Vega
Europa: Toshiba
Amerika: Viewsonic g-tablet en flatpad A10T

Dit is wat zo´n beetje te bestellen en/of binnen afzienbare tijd te koop is, van de tegra2 dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 20:56
WiLLoW_TieN schreef op zondag 14 november 2010 @ 19:43:
[...]

Ook een Rocktab besteld, mooi voorloop tabletje denk ik :)
En vandaag kon ik nog profiteren van de korting op mp4nation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Behalve de Notion Ink Adam is ook de Lattice van Innoversal met een Pixel Qi scherm uitgerust....
Maar ook die zou maanden geleden uitkomen maar, wat erger is, flink wat meer kosten.

We blijven inderdaad wachten, maarre.... ook ik heb om het wachten te veraangenamen een iPad gekocht, die ws een ander happy gaat maken als er eindelijke een fatsoenlijk Android apparaat uit komt. Ik kan nu in ieder geval het wachten tot 3.0 of 3.5 overbruggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 12:10
Misschien al gepost, maar de Flatoad a101t in actie: YouTube: Flat Computing FlatPad A10T Tegra Launch. Ik vind de kijkhoek en Quadrant score (ongeveer 1500 als ik het goed zie) tegenvallen. Scherm zal wel de rpijs zijn, maar Tegra2 + Froyo zou toch beter moeten scoren dan een getweakte SGS?

[ Voor 24% gewijzigd door Taigu op 15-11-2010 21:01 ]

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 00:44
Nou die ipad had ik al, en om het wachten echt te veraangenamen koop een wits a81e voor 150 tot 180 euro afhankelijk van je geduld. Met zijn ti omap cortex a8 zeker zo snel als mijn ipad, even veel beperkingen dan de ipad,i cm minder lang en breed dan de galaxy tab en even zwaar en in de luie stoel veel handzamer dan de ipad, die nu mijn vrouw in gebruik heeft. Enn de wits heeft wel de full androiud market en android 2.2.

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Boy schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:52:
[...]

tuurlijk, 1 apparaat vergelijken met de Apple en het is allemaal bagger wat uitkomt wat niet Apple is natuurlijk...
Niks 1 apparaat, ik heb ze allemaal vergeleken, omdat ik geen Apple wilde. Uiteindelijk toch met tegenzin Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OetZitterd
  • Laatst online: 27-07-2011

OetZitterd

Out of the picture...

Voor een NL review van de Toshiba Folio 100 kun je ook bij Stylecowboys.nl kijken : http://ow.ly/3ad4l

Oordeel is iig: Wat ons betreft nog niet kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Waar is het topic voor de Galaxy Tab?? Of is deze gewoon dermate niet populair onder de tweakers, of sterker door zn skyhigh verkoop prijs in zn algemeenheid niet (veel) verkocht ???

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die is niet aangemaakt tot dusver... enige 'losse' topics is van de Archos 70/101 voor zover ik weet =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 19:26

GerritGekke

Gamechanger

Paquito schreef op maandag 15 november 2010 @ 21:37:
[...]

Niks 1 apparaat, ik heb ze allemaal vergeleken, omdat ik geen Apple wilde. Uiteindelijk toch met tegenzin Apple.
Ik heb laatst ook diverse reviews e.d. gelezen en gezien, ook constateer ik ook dat de ipad wel degelijk voor loopt. Misschien dat de Adam een ware concurrent word, maar die andere android based tablets halen het lang niet bij de ipad.
Maarja een ipad kan ik me niet veroorloven, vind de prijs toch echt wat te hoog. Eerst maar een nieuwe imac aanschaffen met een kloon pad XD

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OetZitterd schreef op maandag 15 november 2010 @ 23:12:
Voor een NL review van de Toshiba Folio 100 kun je ook bij Stylecowboys.nl kijken : http://ow.ly/3ad4l

Oordeel is iig: Wat ons betreft nog niet kopen..
OUCH.... Dit is wel een erg harde review. De Folio 100 gaat Toshiba veel geld kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:13
GerritGekke schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 08:58:
[...]

Ik heb laatst ook diverse reviews e.d. gelezen en gezien, ook constateer ik ook dat de ipad wel degelijk voor loopt. Misschien dat de Adam een ware concurrent word, maar die andere android based tablets halen het lang niet bij de ipad.
Maarja een ipad kan ik me niet veroorloven, vind de prijs toch echt wat te hoog. Eerst maar een nieuwe imac aanschaffen met een kloon pad XD
Eigenlijk is het wel heel krom om deze 2 apparaten als concurrenten te zien. Ze verschillen zo enorm qua features, qua market/apps en in gebruik..

Je kunt ze met elkaar vergelijken, maar dan houd het wel een beetje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:29
buddhole schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:18:
[...]

Met video's kan ik het wel begrijpen, ik wil op de tablet veel surfen en pdf artikelen of ebooks lezen.
Op bijvoorbeeld de archos 101 moet je dan relatief veel naar beneden scrollen als je hem "landscape" vasthoudt. Portrait vasthouden lijkt me geen optie ivm de beperkte breedte. Vandaar mijn 4:3 wens, ik ben benieuwd hoe anderen hierover denken.

[...]
Ik heb inmiddels de Archos 101 en moet je deels gelijk geven, portrait op dit apparaat werkt niet echt prettig, ik hou em dan ook steeds in landscape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
En nog meer geruchten: http://www.digitaltrends....un-android-3-0-honeycomb/

Met een beetje mazzel op de komende CES een demo met de Motopad en Honeycomb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:49
CLB schreef op maandag 15 november 2010 @ 23:18:
Die is niet aangemaakt tot dusver... enige 'losse' topics is van de Archos 70/101 voor zover ik weet =)
Voor de NotionInk Adam is er ook een eigen 'los' topic hoor.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
So be it, ik zei ook voor zo ver ik weet..
Kan wel in deze TS worden opgenomen dan, die is nogal outdated imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
http://www.electricpig.co...ga-arriving-this-weekend/

"The Advent Vega will not be on the shelves at Dixons today, as was planned. Instead, it will be arriving later in the week, and should be on the shelves by the weekend.

A spokesperson for Advent told us that “We want to get the Advent Vega exactly right. There’s no point getting the Vega onto the shelves if it’s not right.” He went on to say that the Vega will be arriving some time after Thursday, and should be on shelves by the weekend."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
Elke dag het zelfde met die winkels! Vandaag naar de winkel waar ik de folio 100 besteld had geweest en nu zeiden se woensdag of donderdag!!
Heb spijtig genoeg al 50euro voorschot betaald, anders had ik gezegd dat ze de bestelling mochten annuleren.

Nuja, morgen is er weer een nieuwe dag, met hopelijk meer geluk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 15:32
killerbie schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 22:37:
Elke dag het zelfde met die winkels! Vandaag naar de winkel waar ik de folio 100 besteld had geweest en nu zeiden se woensdag of donderdag!!
Heb spijtig genoeg al 50euro voorschot betaald, anders had ik gezegd dat ze de bestelling mochten annuleren.

Nuja, morgen is er weer een nieuwe dag, met hopelijk meer geluk :)
in een winkel 50 euro voorschot???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je weleens van de iPhone 4 gehoord, dat is een en al voorschot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ban Dee
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-01-2022

Ban Dee

Bedrijfsaccount Bandee
Even voorstellen, We zijn van Bandee.nl en zag in een post hier dat we nepspullen zouden verkopen omdat we onze spullen redelijk geprijsd hebben. Ik kan jullie verzekeren dat alles gewoon echt is dat we ook een jaar garantie op onze producten geven.

En even over de Archos Bij ons is de levering van de toestellen ook uitgesteld we hebben te horen gekregen dat de tablets pas eind november, begin december uitgeleverd wordt.

gr, kang

[ Voor 0% gewijzigd door FeaR op 17-11-2010 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barry457
  • Laatst online: 10-09 16:30
Ban Dee schreef op woensdag 17 november 2010 @ 03:52:
Even voorstellen, We zijn van Bandee.nl en zag in een post hier dat we nepspullen zouden verkopen omdat we onze spullen redelijk geprijsd hebben. Ik kan jullie verzekeren dat alles gewoon echt is dat we ook een jaar garantie op onze producten geven.

En even over de Archos Bij ons is de levering van de toestellen ook uitgesteld we hebben te horen gekregen dat de tablets pas eind november, begin december uitgeleverd wordt.

gr, kang
Wel netjes dat jullie dit hier aangeven d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door FeaR op 17-11-2010 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
Even voorstellen, We zijn van Bandee.nl en zag in een post hier dat we nepspullen zouden verkopen omdat we onze spullen redelijk geprijsd hebben...............<KNIP>

gr, kang
Even naar de website geweest en dan valt me wel het volgende op:
Zenithink ZT-180 / ePAD
- 1000 MHz Processor

Dit klopt natuurlijk niet, het is een ARMv6 geklokt op 800Mhz, dan mag het wel zo zijn dat de fabrikant in eerste instantie de verkeerde specificaties heeft doorgestuurd maar bij jullie moet inmiddels wel al bekend zijn dat dit niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
vyndrox schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:00:
[...]

Even naar de website geweest en dan valt me wel het volgende op:
Zenithink ZT-180 / ePAD
- 1000 MHz Processor

Dit klopt natuurlijk niet, het is een ARMv6 geklokt op 800Mhz, dan mag het wel zo zijn dat de fabrikant in eerste instantie de verkeerde specificaties heeft doorgestuurd maar bij jullie moet inmiddels wel al bekend zijn dat dit niet klopt.
Hij is zeker wel geklokt op 1 gHz alleen is het geen cortex A8 zoals de fabrikant in eerste instantie aangaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gr, kang
Even vergeten dat jullie volgens de wet verplicht zijn om 2 jaar garantie te geven? Mag ik hier uit opmaken dat dat ene jaar bovenop de wettelijke garantie is?

[ Voor 0% gewijzigd door FeaR op 17-11-2010 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:47:
[...]

Even vergeten dat jullie volgens de wet verplicht zijn om 2 jaar garantie te geven? Mag ik hier uit opmaken dat dat ene jaar bovenop de wettelijke garantie is?
Geldt dat niet enkel voor de fabrikant? Of sla ik hier de plank mis? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:13
SoaDmaggot schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:06:
[...]

Waar staat in de wet dat er 2 jaar garantie gegeven moet worden?

Als ik me niet vergis dient de fabrikant een deugdelijk product te leveren. Staat daar ook specifiek 2 jaar bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EU is 2 jaar imho..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melotte
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-10-2022
De garantieperiode van "twee jaar" is een misverstand. Deze minimumtermijn staat in de Europese richtlijn waaruit de Nederlandse wet voortvloeit. Nederland heeft er evenwel voor gekozen om de periode in principe onbeperkt te laten duren. Voor de garantietermijn zijn enkel van belang de verwachtingen die je van een bepaald product had mogen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
Ik heb net mijn folio, heb alles ingesteld welk zeer snel en soepel ging.
Eerst impressie: wat zeggen al die reviewers nu toch allemaal?! scherm valt goed meen kwa kijkhoeken, niet 'goed' maar ook niet zo slecht als de reviewers deden blijken. Touch werkt zeer aangenaam, en de folie is nog op het scherm.

Wordt vervolgd nadat ik alles uitgebreid heb getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paquito schreef op maandag 15 november 2010 @ 21:37:
ik heb ze allemaal vergeleken, omdat ik geen Apple wilde. Uiteindelijk toch met tegenzin Apple.
Zelfs een 120 euro kloon heeft:

- GPS
- Vibratie
- Webcam
- HDMI poort
- 2x USB (muis/toetsenbord/harddisk/etc)
- 2x MicroSD (eindeloos geheugen dus)

Dit zijn allemaal features die de IPad mist, en waar ik (persoonlijk) niet zonder zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 23:17
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:20:
[...]

Zelfs een 120 euro kloon heeft:

- GPS
- Vibratie
- Webcam
- HDMI poort
- 2x USB (muis/toetsenbord/harddisk/etc)
- 2x MicroSD (eindeloos geheugen dus)

Dit zijn allemaal features die de IPad mist, en waar ik (persoonlijk) niet zonder zou kunnen.
Eehm iPad heeft wel degeljk GPS...

Vibratie in een tablet? Je bedoeld zoals in een smartphone? Die functie is ik direct uitzet. Dat irritante getril bij het typen... brrr

Webcam? Ja, zou fijn zijn als het erop zit. Maar of ik het mis? Nee niet echt. Misschien pas als er skype of face time op te verkrijgen is. Nu nog helemaal niet. Ik zie me al door de stad lopen met mijn ipad in de hand een beetje te filmen. nee dan liever gewoon mijn kodak playsport...

HDMI? boeie! Airplay? Yes! (of welke variant er ook maar op zit.) Ik heb liever een klein kastje naast mijn tv liggen en dat ik mijn filmpjes draadloos kan door sturen naar mijn tv.

USB mis ik idd wel op mijn iPad net als een SD kaart lezer. De camera connectie kit is in voor 50 procent een oplossing. Echter is dat in mijn ogen meer een lap middel dan echt een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shakedown schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:56:
Vibratie in een tablet? Je bedoeld zoals in een smartphone? Die functie is ik direct uitzet. Dat irritante getril bij het typen... brrr
Tijdens het typen vind ik het ook irritant, maar er zijn genoeg games die er op een goede manier gebruik van maken. Als je geraakt word/botst en je krijgt die feedback d.m.v. trillen vind ik dat best wat toevoegen.
shakedown schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:56:
Webcam? Misschien pas als er skype of face time op te verkrijgen is.
Op die kloons is Skype gewoon te verkrijgen, ze hebben namelijk nog een voordeel: er draait Android op :9
Succes met het streamen van 1080p films over Wi-fi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
killerbie schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:20:
Ik heb net mijn folio, heb alles ingesteld welk zeer snel en soepel ging.
Eerst impressie: wat zeggen al die reviewers nu toch allemaal?! scherm valt goed meen kwa kijkhoeken, niet 'goed' maar ook niet zo slecht als de reviewers deden blijken. Touch werkt zeer aangenaam, en de folie is nog op het scherm.

Wordt vervolgd nadat ik alles uitgebreid heb getest.
Heeft de uiteindelijke versie nu ook pinch&zoom in web ? wel benieuwd naar eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:29:
[...]

Succes met het streamen van 1080p films over Wi-fi :P
Doe ik al 12 maanden. Blueray rips worden via wifi-n van mijn nas naar m'n xtreamer gestreamed. Dus wassdaproblem?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Ligt dit nu aan mij?
Ik kan jouw opmerkingen of reacties vaak niet volgen.
Wat is imho.. nu weer? :?

Update: aha ik ben denk ik ouderwets of zo.
Ik heb het even opgezocht http://www.encyclo.nl/begrip/imho

[ Voor 18% gewijzigd door mytheory op 17-11-2010 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Nou mijn Wits/Midnite is retour naar MP4nation en ik krijg een full refund.
Nu maar hopen dat ze mijn Rocktab 4 GB snel leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:38

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

SoaDmaggot schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:06:
[...]

1ste jaar is de fabrikant, 2de jaar is via de zaak waar jij je product hebt aangekocht er van uit gaande dat je van je product mag verwachten dat het langer als 1 jaar meegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Laatst online: 27-07 15:33
Vega staat inmiddels op de PCWorld website, is alleen nog niet te bestellen. Of ze naar Nederland shippen is sowieso nog maar de vraag.

http://www.pcworld.co.uk/...-tablet-08258762-pdt.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik vraag me af of het wel te vertrouwen is, ik ken de webwinkel niet en ze zeggen het apparaat op voorraad te hebben....mmmmm twijfelachtig, iemand ervaring met ze?
http://www.optined.com/ta...hz-samsung-processor.html
Ik heb hier vorige week een Zenithink Z180 besteld (met 1 Gb processor). Snelle levertijd, prettige communicatie. Scherm had kapotte pixels, apparaat is gewoon vervangen. Winkel beviel mij erg goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
mytheory schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:57:
[...]

Ligt dit nu aan mij?
Ik kan jouw opmerkingen of reacties vaak niet volgen.
Wat is imho.. nu weer? :?

Update: aha ik ben denk ik ouderwets of zo.
Ik heb het even opgezocht http://www.encyclo.nl/begrip/imho
IMHO, is al jaren een veel gebruikte afkorting en zeker niet ouderwets.
Ben het juist op het internet voor het eerst tegenkomen.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans

jbbrans

Vandaag sinds iets voor 3 uur, aan het spelen met mijn Toshiba Folio.

Dit is mijn eerste android apparaat en wat mij betreft zijn bijna alle klachten ongegrond. De enige klacht die blijft staan is de kijkhoek van het beeldscherm, echter ik weet niet hoe dit met bijv. de Archos zit.

Het apparaat reageert goed en snel op aanraking, ook de home/back toetsen.

Zoals gezegd, is dit mijn eerste android apparaat en moet ik nog veel leren over dit besturingssysteem. Ik moet nog even goed kijken welke programma's ik geinstalleerd wil hebben en dan deze buiten de google androidmarket om, vinden en installeren.

Verder nog kijken of ik tethering via bluetooth met m'n LG pop telefoon, aan de gang krijg.
Ik krijg ze gekoppeld, maar nog niet verbonden.

Als iemand nog programma's weet die ik moet installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
rinkel schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:41:
[...]

Heeft de uiteindelijke versie nu ook pinch&zoom in web ? wel benieuwd naar eigenlijk...
Om mezelf maar even te quoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
jbbrans schreef op woensdag 17 november 2010 @ 19:04:
Vandaag sinds iets voor 3 uur, aan het spelen met mijn Toshiba Folio.

Dit is mijn eerste android apparaat en wat mij betreft zijn bijna alle klachten ongegrond. De enige klacht die blijft staan is de kijkhoek van het beeldscherm, echter ik weet niet hoe dit met bijv. de Archos zit.

Het apparaat reageert goed en snel op aanraking, ook de home/back toetsen.

Zoals gezegd, is dit mijn eerste android apparaat en moet ik nog veel leren over dit besturingssysteem. Ik moet nog even goed kijken welke programma's ik geinstalleerd wil hebben en dan deze buiten de google androidmarket om, vinden en installeren.

Verder nog kijken of ik tethering via bluetooth met m'n LG pop telefoon, aan de gang krijg.
Ik krijg ze gekoppeld, maar nog niet verbonden.

Als iemand nog programma's weet die ik moet installeren.
Hier hetzelfde, enkel wat vertraging gehad bij het ontvangen van een liedje van mijn gsm over BT, was ongeveer 5MB.

Voor de rest ben ik nog steeds zeer tevreden met mijn aankoop alles werkt zoals het moet.
Bovendien komen er geen zwarte schermen voor zoals in de reviews beweerd, men kan dus WEl op force close drukken wanneer iets niet reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans

jbbrans

rinkel schreef op woensdag 17 november 2010 @ 19:08:
[...]

Om mezelf maar even te quoten
In de standaard browser ben ik het tegen gekomen, in de opera browser werkte het nog niet.
Verder nog niet geprobeerd.
killerbie schreef op woensdag 17 november 2010 @ 19:08:
[...]
Voor de rest ben ik nog steeds zeer tevreden met mijn aankoop alles werkt zoals het moet.
Bovendien komen er geen zwarte schermen voor zoals in de reviews beweerd, men kan dus WEl op force close drukken wanneer iets niet reageert.
Ik ben nog niets tegen gekomen wat niet meer reageerde.
Alleen de mail client doet er meerdere keren over om al mijn mail binnen te halen.

[ Voor 47% gewijzigd door jbbrans op 17-11-2010 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een 1080P mkv afgespeeld op de folio 100?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
guapper schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:36:
[...]

Waar staat in de wet dat er 2 jaar garantie gegeven moet worden?

Als ik me niet vergis dient de fabrikant een deugdelijk product te leveren. Staat daar ook specifiek 2 jaar bij?
Excuus, ik wist niet dat je op die plek je tenen had staan...

• WiLLoW_TieN
Aangezien ik mijn Midnite ( Wits ) retour heb gestuurd heb ik wat spullen
over wellicht kan iemand hier er wat mee :?

• Dutchco
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-12-2015

Dutchco

Gadget freak

Op pdashop.nl kwam ik dit tablet tegen. Een Icarus-t 1000. (?) Natuurlijk even aan een Google-onderzoekje onderworpen, maar kan er weinig over vinden.

Wie kan mij meer vertellen? Is het een aanrader?

http://www.pdashop.nl/pro...h-android-2-1-tablet.html

Gadgetfreak

Verwijderd

Dutchco schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:06:
Op pdashop.nl kwam ik dit tablet tegen. Een Icarus-t 1000. (?) Natuurlijk even aan een Google-onderzoekje onderworpen, maar kan er weinig over vinden.

Wie kan mij meer vertellen? Is het een aanrader?

http://www.pdashop.nl/pro...h-android-2-1-tablet.html
Tjah het is een "kloon". Niet echt een orgineel design dus. Verder heeft het een resistief scherm dus met je vinger werken gaat niet goed lukken. Tenzij je constant je scherm te pletter wil drukken. De accu zal niet al te lang meegaan denk ik met 2400MAh. Verder moet je er rekening mee houden dat hij geen blauwtand en GPS heeft.

• killerbie
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 19:45:
een 1080P mkv afgespeeld op de folio 100?
Kwil wel, maar welke mediaplayer ondersteudn er divx en mp4 en mkv op android?!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
killerbie schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:34:
[...]

Kwil wel, maar welke mediaplayer ondersteudn er divx en mp4 en mkv op android?!
Volgens mij kan Rockplayer dat. ;)

• killerbie
kavish schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:09:
[...]

Volgens mij kan Rockplayer dat. ;)
Kzal eens zoeke op het net want in de folio market zal die wel nite te vinden zijn :D

Het grootste probleem van de folio is: "software", de toshiba market is leuk, maar meer niet. En de androidmarket is niet aanwezig zonder hack.

Aan app's komen is geen probleem maar niet alles odnersteund full screen (feel games niet)
Tot hier toe werken Age of conquest en guitar hero 5 full screen op de folio :)

Video test met rockplayer:
- big bang theory in 720p: 10fps, lukt niet goed dus :)
- national geogr. sea monsters 1080p: 3fps lukt ook niet goed dus :)
- film in sd kwaliteit: werkt perfect.

(zou het aan de film extentie kunnen liggen of aan de player dat ik hd niet soepel kan bekijken? ik veronderstel dat de tegra 2 dit zonder problemen moet aankunnen :O

Rockplayer universal test:
SD: werkt perfect
720p: beetje lag
1080p: ook beetje lag

[ Voor 67% gewijzigd door killerbie op 18-11-2010 13:54 ]

• rinkel
Bij de Archos rekt ie gewoon alles op.
Wat overigens ook niet altijd handig is, bijvoorbeeld gTalk wordt hierdoor onbruikbaar.

• killerbie
rinkel schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:40:
Bij de Archos rekt ie gewoon alles op.
Wat overigens ook niet altijd handig is, bijvoorbeeld gTalk wordt hierdoor onbruikbaar.
Kwas me net aan het afvragen of er geen programmatje bestaad zodat we zelf kunnen kiezen welke app gerekt moet worden

EDIT: net flash 10.1 geinstalleerd, werkt perfect ^^

[ Voor 7% gewijzigd door killerbie op 18-11-2010 14:10 ]

Verwijderd

killerbie schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:21:
[...]

...............
Rockplayer universal test:
SD: werkt perfect
720p: beetje lag
1080p: ook beetje lag
Volgens de specs van tegra2 moet 1080p tot 20 mb/s lukken.
Waarom het bij jou niet soepel werkt is een raadsel. 720p op de archos 101 schijnt geen probleem op te leveren.

• killerbie
Kent iemand nog een alternatief buiten Rockplayer die ik eens kan proberen?

• JarlSX
xyplayer?

• jbbrans

jbbrans

killerbie schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:57:
[...]
EDIT: net flash 10.1 geinstalleerd, werkt perfect ^^
Is het de beta of de final versie en waar heb je 'm vandaan? Bij toshiba servive center staat ie niet.

• killerbie
jbbrans schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:10:
[...]

Is het de beta of de final versie en waar heb je 'm vandaan? Bij toshiba servive center staat ie niet.
Final denk ik, vn XDA

Gepost met de folio ;)

• Quindor
  • Laatst online: 01-09 18:46

Quindor

Switching the universe....

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:36:
[...]

Volgens de specs van tegra2 moet 1080p tot 20 mb/s lukken.
Waarom het bij jou niet soepel werkt is een raadsel. 720p op de archos 101 schijnt geen probleem op te leveren.
Nog weinig ervaring met Android, maar ik verwacht dat je gebruik moet maken van hardware accelerated codecs, anders moet alles via software op de CPU gedaan worden.... daar heeft een PC soms al moeite mee.

Ergens las ik het volgende :
I've not tried this arcMedia player, but I do have Rockplayer (paid version) on my Samsung Galaxy S. The default Samsung video player plays MP4, AVI and MKV (720p with AC3 audio, not DTS) just fine, but SRT subtitle support was lacking (or I didn't know how to enable it).

Rockplayer solves the subtitle issue and plays just as smoothly when set to 'System Player Mode' (i.e. using codecs native to the phone and with GPU-acceleration) but stutters when playing HD videos using its own codecs (probably minus GPU). Oh yeah, in the latter mode, it also plays RMVB video files.

Wellicht dat dat het oplost voor je!

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ban Dee
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-01-2022

Ban Dee

Bedrijfsaccount Bandee
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:47:
[...]

Heb even het opgezocht en een hier een linke naar de site.
Maar ik zie dat Mellote het antwoord al heeft gegeven :)

LINK NAAR SITE OVER GARANTIE
Pagina: 1 ... 8 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Levertijden voor de Archos 70/101 mogen hier.