• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04 14:41
klopt het dat alle tegra tablets die momenteel te krijgen zijn GEEN gps hebben?
vind ik echt zo raar, android doet heel veel (of kan heel veel) met gps/locatie

@birdie721: dhgate is een soort ebay

de bewuste verkoper "donnyking" heeft zo te zien geen negatieve feedback, maar heeft pas 25 items verkocht

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:40
brama schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 21:03:
[...]

Rockchip 2818 is behoorlijk snel. De android-2.1 versie die ik gezien heb op de RK2818 die ze hier in Nederland verkopen bij Computerland (660Mhz) draait sneller dan android-2.1 op de flytouch 2. 720P video werkt er ook goed op. 1080P trok 'ie niet. Touchscreen werkte heel soepel, maar of dat hetzelfde apparaat is ..? Hier is 'ie overigens 129 euro, zou er echt de moeite niet instoppen om die te gaan halen in China.
De 5% kortings-coupon van Merimobilies ( welcome ) is vervallen per vandaag.
Die Apad 710 komt dan op $ 157,99 ( incl.porto )....+/- € 123,65 met nog een kans op een BTW afdracht...
Dan valt hij t.o.v de Gpad G10 voor € 101,20 ( + evt. BTW afdracht ) af.

Dus ik denk dat ik die G10 binnenkort voor mijn collega bestel.

[Voor 4% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 01-01-2011 22:36]

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Voor degenen met een 1024x600 tablet die van C64 of GTA:Vice City nostalgie houden; ik heb een custom boot animation gemaakt:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7iKBjNUZ3_I]

Draait op m'n flytouch 2 tablet, als vervanging van het brakke default ding.

[Voor 3% gewijzigd door brama op 01-01-2011 23:14]

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• WiLLoW_TieN
@ brama leuk gedaan :Y

• streelder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05 19:45
Er zijn hier een hoop hier (including me) die de stap niet durven te wagen om een android tablet te kopen. Omdat er elk moment net degene kan uitkomen die wel alle opties heeft die we zo graag willen.

Ik denk dat ik over een maand hier terug kom mensen :) En hopelijk iets alles een hoop duidelijker, want door al deze versies en gebreken en noem maar op word ik er geen wijs meer uit.

• WiLLoW_TieN
streelder schreef op zondag 02 januari 2011 @ 00:33:
Er zijn hier een hoop hier (including me) die de stap niet durven te wagen om een android tablet te kopen. Omdat er elk moment net degene kan uitkomen die wel alle opties heeft die we zo graag willen.

Ik denk dat ik over een maand hier terug kom mensen :) En hopelijk iets alles een hoop duidelijker, want door al deze versies en gebreken en noem maar op word ik er geen wijs meer uit.
En ja ook dan komt er een maand later weer iets beters uit.... ;)

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:54
Sterker nog: als je CES gaat volgen wordt de snoepwinkel wel heel erg groot. Wanneer het snoepgoed daadwerkelijk uitgeleverd gaat worden blijft een vraagteken.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-04 23:34
Ik krijg wel het idee dat het niet zo lang meer gaat duren voordat de aardige en betaalbare tablets een capacitief scherm krijgen. Nu heb je dus al de Wopad voor 200 dollar met een goed scherm, maar die schijnt verder nogal crap te zijn. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:54
ja, en in de zomer komen de schermen met een hogere resolutie (720p).
Zo gaat t maar door. Het beste wat je eigenlijk kunt doen, is gewoon iedere 3 tot 6 maanden een nieuw apparaat aanschaffen en de gebruikte weer verkopen. Zo blijf je een beetje up to date, en doe je ondertussen de broodnodige gebruikservaring op.

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-01 08:23

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

streelder schreef op zondag 02 januari 2011 @ 00:33:

Klopt idd, ik wil eigenlijk ook dualcore, gps en 10""capacitatief en dan ook nog voor minder als 250 euro bij me thuis. Zoals al gezegd wordt is dat er nu nog niet. :'(
Een tablet is toch een nieuw soort apparaat in huis, dus inschatten waarvoor je hem nou eigenlijk gaat gebruiken is moeilijk en zodoende kan je dus ook geen duidelijke eisen stellen.
Wij (vrouw en ik) zijn dus ook tot de conclusie gekomen om gewoon een niet al te dure te kopen (Herotab MID816) zodat we al het nodige kunnen uitproberen. Ook omdat dit het eerste Android apparaat in huis is. Over een paar maanden hebben we dan een aardig idee over hoe we er mee omgaan en of het bevalt dan kopen we er of 1 bij of verkopen deze op Martkplaats met een paar tientjes verlies. :P

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Anoniem: 26457

Die herotab M816 lijkt voor mij het meest te bieden in wat ik zoek.

Echter, de Archos 70 lijkt ook prima wat dat betreft (alleen geen 8 maar 7 inch), en zelfs meer te bieden t.o.v de M816, namelijk...
- capacitief scherm,
- Wlan N-draft
- blue-tooth
- (en eventueel een 250 GB harddisk versie).

Prijs is (zonder 250 GB HDD) ook niet onaardig, namelijk 230.- (pricewatch).

Wat zie ik over het hoofd, om niet voor de Archos te gaan t.o.v de M816 ?

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-10-2022
wat denk je van zijn ram geheugen van 256 mb wat ik te krap vind, mijn wits a81e heeft geregeld te weinig en de herotab m802 eigenlijk nooit.

[Voor 36% gewijzigd door janesh op 02-01-2011 10:39]

i-miev 2012, i3s rex 2018, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB, BMW 630d gt 2018.

janesh schreef op zondag 02 januari 2011 @ 10:34:
wat denk je van zijn ram geheugen van 256 mb wat ik te krap vind, mijn wits a81e heeft geregeld te weinig en de herotab m802 eigenlijk nooit.
...wordt dat niet 'gecompenseerd' door de Cortex A8, die prima presteerd ?

• Toad
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-06 12:16
Anoniem: 339512 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 07:50:
Ik heb sinds een paar maanden de Archos 7-8GB.
Ik heb de firmware update gedaan en ik ben er zeer tevreden over.
Scherm werkt goed, wifi gaat ook goed(op de stations inloggen op Hotspots).
Waar ik hem voor gekocht heb, films afspelen, gaat helemaal super.
Ik heb er extra een micro sd van 16GB in gedaan dus veel kijk plezier.
De accu gaat ongeveer iets meer dan 6 uur mee met films kijken.
Volgens de specs van Archos gaat de batt. met muziek luisteren 40 uur mee maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Al met al ben ik erg tevreden over deze speler.
Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen een Achos 7 HT in mijn bezit. Ik zou die firmware update ook wel willen doen, maar ik weet niet precies welke ik moet nemen.

Ik had deze gevonden: http://forum.archosfans.com/viewtopic.php?f=59&t=34668

Instructions:
1. Load the update.img linked at bottom of thread into the root of your A7HT.
2. Turn off USB sharing and you will be prompted to install an update.
3. Click install and A7 will reboot
4. Install the update and eventually go back to the setup screen
5. Go into settings, turn on WiFi and connect to your router
6. Once it is connected:
a. Open any of the Google apps (market, Gmail, Calendar)
b. Go through the Google setup screens.
c. Upon completion install: contacts.apk and GoogleContactsProvider.apk.
Note: GoogleContactsProvider.apk will give you some message about it being a system app that is already installed.... Click OK and continue.
7. All is well with the world.

Of deze:

http://wiki.archosfans.co...Installation_instructions

Deze laatste is veel bewerkelijker.

Welke moet ik nemen?

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-10-2022
@ Lost

Ik dacht het niet , in beide zitten vergelijkbare processoren en in de archos schijnt de ti omap teruggeklokt te zijn van 1Ghz naar 800 Mhz en bij de m816 de samsung hummingbird van 1Ghz naar 1.2 Ghz.
Dit laatste heb ik nog niet bevestigd gezien door mensen die hem al hebben.

i-miev 2012, i3s rex 2018, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB, BMW 630d gt 2018.

janesh schreef op zondag 02 januari 2011 @ 11:17:
[...]in beide zitten vergelijkbare processoren en in de archos schijnt de ti omap teruggeklokt te zijn van 1Ghz naar 800 Mhz en bij de m816 de samsung hummingbird van 1Ghz naar 1.2 Ghz.[...[
...okee, helder verhaal. Wordt meegenomen in de afweging ;)

[Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 02-01-2011 11:22]

• brama
  • Niet online
Anoniem: 26457 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 09:03:
Die herotab M816 lijkt voor mij het meest te bieden in wat ik zoek.

Echter, de Archos 70 lijkt ook prima wat dat betreft (alleen geen 8 maar 7 inch), en zelfs meer te bieden t.o.v de M816, namelijk...
- capacitief scherm,
- Wlan N-draft
- blue-tooth
- (en eventueel een 250 GB harddisk versie).

Prijs is (zonder 250 GB HDD) ook niet onaardig, namelijk 230.- (pricewatch).

Wat zie ik over het hoofd, om niet voor de Archos te gaan t.o.v de M816 ?
Die 7" is wel een stuk kleiner qua scherm. Niet alleen scheelt het 1 inch op papier, maar een 8" breedbeeld is ook nog een stuk kleiner dan een 8" 4:3 scherm qua oppervlakte. Zelf heb ik een 7" tablet gehad, en dat vond ik toch wel wat aan de kleine kant. Een 10" scherm mag dan weer iets kleiner, dus 8" 4:3 lijkt een aardige compromis (al is die resolutie wel wat laag).

En inderdaad, *het* grote nadeel van de archos tablets is het gebrek aan geheugen. Upgraden zit er niet meer bij. Ik zou dan liever nu zo'n chinapad nemen, en als dat bevalt over een half jaar een fatsoenlijke tablet die echt lekker werkt. Met de kanttekening dat je bij de chinapads wel wat meer moet tweaken, dat zal bij de archos tablets minder noodzakelijk zijn (denk ik! geen ervaring mee)

[Voor 7% gewijzigd door brama op 02-01-2011 11:27]

• Anoniem: 318689
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
moeilijk moeilijk moeilijk......

Ik wil ook een tablet gaan aanschaffen.. en eigenlijk wachten tot CES is geweest.. maar nu weet ik niet of ik een tablet veel ga gebruiken....? dus dacht misschien eerst een chinaaatjeTab?
Maar een 10 inch of een 7 inch zoals de galaxy tab.. had meer een 7 in gedachten want die kan ik altijd nog makkelijk meenemen e.d.

maar welke ?
is dit misschien wat:
http://www.lightinthebox....DMI-SMQ5851-_p158354.html

of heeft iemand anders een suggestie..
het moet een tablet worden voor op de bank, even snel mail kijken.. even snel wat opzoeken op internet.. even een klein spelletje doen, worms of angry birds... zoiets.....

• WiLLoW_TieN
Anoniem: 318689 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 11:43:

Ik wil ook een tablet gaan aanschaffen.. en eigenlijk wachten tot CES is geweest.. maar nu weet ik niet of ik een tablet veel ga gebruiken....? dus dacht misschien eerst een chinaaatjeTab?
Maar een 10 inch of een 7 inch zoals de galaxy tab.. had meer een 7 in gedachten want die kan ik altijd nog makkelijk meenemen e.d.

maar welke ?
is dit misschien wat:

het moet een tablet worden voor op de bank, even snel mail kijken.. even snel wat opzoeken op internet.. even een klein spelletje doen, worms of angry birds... zoiets.....
Die jij aandraagt is ook hier te koop voor iets minder...

Dan ging ik voor deze Gpad G10 kost nu met 5% korting ( via 15450 ) +/- € 102,-- incl. porto ;)

Heb deze ook net besteld voor een collega van me.

[Voor 6% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 02-01-2011 12:02]

• brama
  • Niet online
Anoniem: 318689 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 11:43:

maar welke ?
is dit misschien wat:

Ik kan je deze tablet dan aanraden. Dat is ongeveer hetzelfde ding, minus de HDMI-uitgang. Kun je gewoon hier halen. Lees anders de laatste 3 pagina's van dit topic door, daar staat meer van voldoende info om een keuze te kunnen maken.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-05-2022

Wekkel

De downloadkoning

Voor 129 euro met resistive scherm in NL, of voor €146 (en evt €27 BTW) voor een capacitive scherm direct vanuit China. Dat is de keuze geweest.
brama schreef op zondag 02 januari 2011 @ 11:25:
En inderdaad, *het* grote nadeel van de archos tablets is het gebrek aan geheugen.
Gebrek aan wat voor geheugen? Werkgeheugen of opslaggeheugen?
Beide is namelijk geen enkele probleem.. Werkgeheugen, zie onderstaande filmpjes

Opslaggeheugen ook niet.. Bij de 8GB versie heb je microSD(HC) mogelijkheden en anders heb je 250GB HDD.

[Voor 18% gewijzigd door CLB op 02-01-2011 13:34]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-06 08:30

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

D-Orange schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 13:30:
[...]

Bovenaan staat 256MB geheugen maar bij details staat dan weer 512MB geheugen (wat logisch zou zijn gezien de processor).

Ik zal nog proberen om contact te leggen om hier wat helderheid in te krijgen.
Heb je al contact gelegd en ook al wat vernomen?

• brama
  • Niet online
CLB schreef op zondag 02 januari 2011 @ 12:32:
[...]

Gebrek aan wat voor geheugen? Werkgeheugen of opslaggeheugen?
Beide is namelijk geen enkele probleem.. Werkgeheugen, zie onderstaande filmpjes
[video]

filmpje waarin ik 12 games laat zien, achter elkaar zonder reboot / taskkiller volgt, staat over een uur op YouTube.

Opslaggeheugen ook niet.. Bij de 8GB versie heb je microSD(HC) mogelijkheden en anders heb je 250GB HDD.
Task killers heb je ook niet nodig voor goed geschreven software, want android schiet gewoon processen af die niet op de voorgrond draaien indien het werkgeheugen op dreigt te raken. Ook al staan ze nog in je task-manager. Als je ze weer naar de voorgrond haalt, start hij de app opnieuw op met de opgeslagen state. M.a.w. je kunt zelfs 200 applicaties achter elkaar starten als je wil.

In de praktijk helpt een task killer wel een beetje om de CPU-load wat te verlagen, aangezien er apps zijn die in de achtergrond wel nog CPU-resources blijven claimen zolang ze nog niet door android afgeschoten zijn. Maar zodra je geheugen opraakt, worden ze alsnog opgeruimd. Enige wat je dan nog kan nekken zijn slecht geschreven background services die geheugen lekken.

De reden waarom ik meer werkgeheugen wil ligt dan ook voornamelijk in de upgrade-mogelijkheden naar nieuwe android-versies. 256MB is dan aan de erg lage kant.

• WiLLoW_TieN
Wekkel schreef op zondag 02 januari 2011 @ 12:28:
Voor 129 euro met resistive scherm in NL, of voor €146 (en evt €27 BTW) voor een capacitive scherm direct vanuit China. Dat is de keuze geweest.
En welk tablet bedoel jij dan voor € 146,-- ( excl. evt. btw ) met een capacitief scherm :? :?

brama schreef op zondag 02 januari 2011 @ 12:46:
[...]De reden waarom ik meer werkgeheugen wil ligt dan ook voornamelijk in de upgrade-mogelijkheden naar nieuwe android-versies. 256MB is dan aan de erg lage kant.
...das wel een sterk argument idd, om naar wat meer werkgeheugen te loeren. Dan wellicht de MID816 toch maar...

• Niet online
WiLLoW_TieN schreef op zondag 02 januari 2011 @ 12:47:
[...]

En welk tablet bedoel jij dan voor € 146,-- ( excl. evt. btw ) met een capacitief scherm :? :?
Bedankt voor al jullie reacties,, ja voor 146 een capacitief scherm.. ik wil ook!!

• WiLLoW_TieN
Anoniem: 318689 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 13:04:
[...]

Bedankt voor al jullie reacties,, ja voor 146 een capacitief scherm.. ik wil ook!!
Denk dat hij de wopad van Pandawill bedoelt en die kost bij de huidige koers +/- € 155,-- ( excl. evt. btw )

[Voor 14% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 02-01-2011 13:16]

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:50

XanderDrake

Build the future!

WiLLoW_TieN schreef op zondag 02 januari 2011 @ 13:13:
Denk dat hij de WoPaD van Pandawill bedoelt en die kost bij de huidige koers +/- € 155,-- ( excl. evt. btw )
Het enige wat die tablet nodig heeft is een Freescale iMX515 en een beeeetje degelijk Froyo firmware en het is dé Tablet... Zucht :/

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• Niet online
WiLLoW_TieN schreef op zondag 02 januari 2011 @ 13:13:
[...]

Denk dat hij de WoPaD van Pandawill bedoelt en die kost bij de huidige koers +/- € 155,-- ( excl. evt. btw )
ohja dat filmpje heb ik inderdaad een paar bladzijdes terug gezien.. erg leuk!

• WiLLoW_TieN
XanderDrake schreef op zondag 02 januari 2011 @ 13:16:
[...]

Het enige wat die tablet nodig heeft is een Freescale iMX515 en een beeeetje degelijk Froyo firmware en het is dé Tablet... Zucht :/
En het scherm even uitlijnen t.o.v de behuizing. En GPS intern / BT / 3G intern ;)

-------------------------------------------------------------------------------------

Eigenlijk vind ik die TMD ( MID 8" Android 2.2 S5PV210 ) ( lijkt op Herotab MID816 ) van pandawill wel

leuk voor +/- € 160,-- incl. porto ( excl. evt. btw )

( met 5% korting door code 15450 & bij een koers van 1:1,277 )

[Voor 52% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 02-01-2011 13:32]

• Hyp Hyper
WiLLoW_TieN schreef op zondag 02 januari 2011 @ 13:17:
[...]

En het scherm even uitlijnen t.o.v de behuizing. En GPS intern / BT / 3G intern ;)

-------------------------------------------------------------------------------------

Eigenlijk vind ik die TMD ( MID 8" Android 2.2 S5PV210 ) ( lijkt op Herotab MID816 ) van pandawill wel

leuk voor +/- € 160,-- incl. porto ( excl. evt. btw )

( met 5% korting door code 15450 & bij een koers van 1:1,277 )
Voor mij was een goede froyo al genoeg geweest. De performance en verdere opties interesseren me niet zo. En dat uitlijnen... ach.
Maar de wopad valt voor mij dus af op de instabiliteit getoond in het genoemde filmpje. Helaas, want het scherm lijkt erg goed/mooi te zijn.

• Niet online
Hey Willow,

Bedankt ik heb de G10 besteld met hoesje, eens kijken of het wat is... ondertussen ga ik ook CES volgens om te zien of daar wat voorbij komt.
Ben eigenlijk om blind vertrouwen voor de g10 gegaan, omdat ik zag dat je hier ook al even mee bezig bent ;-)

nu op zoek naar mooie custom romss?!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-11-2018

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Gezien ik helemaal fan ben geworden van mijn htc wildfire met android er op heb ik een 'simpele' tablet besteld, namelijk de Archos 7 home V2, de V2 houd in dat deze 800mhz heeft ( clockbaar tot 1ghz ), android 2.1 heeft en men zegt ook dat het touchscreen iets beter is :)

Ik ben erg benieuwd, ook hoe deze te gebruiken is om boeken te lezen :)

Blij Met Wilco

• 318025
  • Niet online
XanderDrake schreef op zondag 02 januari 2011 @ 13:16:
[...]

Die krijg ik in China voor nog geen 950RMB

http://item.taobao.com/item.htm?id=7916600460

Zit een 800mhz processor in, 512mb ram en 4gb in gebouwd geheugen en android 2.2 en 8 inch resisief scherm.

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-06 14:27

Sorbo

Uw hulp in huis!

Topicstarter
Daar hebben wij hem dan:
Deeltje 3 van het grote Android Tablet topic

Slotje, anyone? :)

• Hyp Hyper
YipMan schreef op zondag 02 januari 2011 @ 15:02:
[...]

Die krijg ik in China voor nog geen 950RMB

http://item.taobao.com/item.htm?id=7916600460

Zit een 800mhz processor in, 512mb ram en 4gb in gebouwd geheugen en android 2.2 en 8 inch resisief scherm.
En dus niet een capacitief scherm zoals in het door ons gewraakte tablet.

• 318025
  • Niet online
Hyp Hyper schreef op zondag 02 januari 2011 @ 15:09:
[...]

En dus niet een capacitief scherm zoals in het door ons gewraakte tablet.
Nee natuurlijk niet maar hij kost omgerekend € 107, ik heb al eend eerdere apads gekocht en was toen vooral onder de indruk van video performance en met android 2.2 heb je nog meer mogelijkheden dan 2.1 dat hadden die ik uit China mee nam.

Ik had toen 7 inch telechips tablets uit China mee genomen. Die herotab is trouwens ook resistief.

[Voor 3% gewijzigd door 318025 op 02-01-2011 15:14]

• Hyp Hyper
YipMan schreef op zondag 02 januari 2011 @ 15:12:
[...]

Nee natuurlijk niet maar hij kost omgerekend € 107, ik heb al eend eerdere apads gekocht en was toen vooral onder de indruk van video performance en met android 2.2 heb je nog meer mogelijkheden dan 2.1 dat hadden die ik uit China mee nam.

Ik had toen 7 inch telechips tablets uit China mee genomen. Die herotab is trouwens ook resistief.
Het ging over de wopad, hè. Opmerking was dat die met froyo en snelle cpu hét tablet zou zijn. (want capacitief scherm)

[Voor 8% gewijzigd door Hyp Hyper op 02-01-2011 15:17]

• 318025
  • Niet online
Hyp Hyper schreef op zondag 02 januari 2011 @ 15:16:
[...]

Het ging over de wopad, hè. Opmerking was dat die met froyo en snelle cpu hét tablet zou zijn. (want capacitief scherm)
Oh ja heb er even op gegoogled de wopad komt met een rockchip, dat ondersteund flash en dergelijke niet.

• Hyp Hyper
YipMan schreef op zondag 02 januari 2011 @ 15:21:
[...]

Oh ja heb er even op gegoogled de wopad komt met een rockchip, dat ondersteund flash en dergelijke niet.
Daarom. We gaan zo te zien verder in deeltje 3. :)

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 13:12

Boy

App developer

Kan deze op slot? Ik zat constant nog in deze te kijken, LOL

we gaan nu hier verder:

Het Grote Android Tablet topic deel 3

Anoniem: 310980

janesh schreef op zondag 02 januari 2011 @ 10:34:
Ram geheugen van mijn Archos 70 250 Gb is 1,44Gb.....

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-05 23:49

Ginz

Trek Superfly 5 powered

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1 ... 17 18 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Levertijden voor de Archos 70/101 mogen hier.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee