Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-07-2024
Wekkel schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 23:14:
Vanwege multitouch ben ik dan ook voor de Wopad gegaan. De Rockchip is wat karig in het CPU-veld, maar het zal waarschijnlijk voldoen. Die €100 extra voor een fijnere, betere unit moet je nooit overslaan, tenzij de extra uitgave echt geen optie is.
Hij is verstuurd, nu afwachten op ontvangst. Als het lukt zal ik een (brak) filmpje schieten van het unpacken.
Ik heb ook deze tablet op het oog. Capacitief niet zozeer vanwege de multitouch, maar ook vanwege het feit dat je veel minder druk hoeft uit te oefenen om zaken te schuiven.

Wel vraag ik me af of het makkelijk is om op een dergelijke tablet van invoermethode (keyboard) te veranderen. Bijvoorbeeld swype zou in combinatie met het capacitieve scherm erg interessant zijn voor snelle tekstinvoer. Weet iemand of dat net zo makkelijk gaat als op een Android telefoon? (ik las ergens in dit topic dat het een toer is om de launcher te wijzigen?)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:56
Hyp Hyper schreef op woensdag 29 december 2010 @ 13:51:
[...]

Ik heb ook deze tablet op het oog. Capacitief niet zozeer vanwege de multitouch, maar ook vanwege het feit dat je veel minder druk hoeft uit te oefenen om zaken te schuiven.

Wel vraag ik me af of het makkelijk is om op een dergelijke tablet van invoermethode (keyboard) te veranderen. Bijvoorbeeld swype zou in combinatie met het capacitieve scherm erg interessant zijn voor snelle tekstinvoer. Weet iemand of dat net zo makkelijk gaat als op een Android telefoon? (ik las ergens in dit topic dat het een toer is om de launcher te wijzigen?)
Ten eerste staan launcher en invoermethode los van elkaar, de launcher is de shell als het ware... Je homescreens en dergelijke, de invoermethode is het toetsenbord.

Ten tweede zijn beiden eenvoudig te wijzigen door simpelweg launchers en keyboards te installeren (ben zelf wel fan van launcherpro en smart keyboard pro). Keyboard moet je meestal nog even aanvinken bj de instellingen.

Door dan (in) een invoerveld ingedrukt te houden krijg je de optie invoermethode wijzigen oid. Enige probleem is dat ik nog geen werkende swype voor een tablet ben tegengekomen omdat de resolutie niet wordt ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer96
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-06-2024
Zijn deze 2 nou hetzelfde of niet.....?

http://www.pandawill.com/...ash-4gb-black_p40718.html

http://www.merimobiles.co...0_1_1_2GHz_p/meri0541.htm

Bij Pandawill is ie namelijk iets goedkoper en heb je gratis verzending. Dan is de keus denk ik snel genoeg gemaakt?
Iemand nog ervaring met deze webshops betreffende het omzeilen van de douanekosten hier in Nederland??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-05 18:04

Boy

www.byoscoop.nl

Hyp Hyper schreef op woensdag 29 december 2010 @ 13:51:
[...]

Ik heb eens op Youtube gekeken, maar ik vind 'm wel erg traag reageren, met een lag zeg maar:
YouTube: WoPad 5-Points MultiTouch Capacitive Tablet Rockchip 2818 Reviewed

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
m0ridin schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:20:
[...]

Ten eerste staan launcher en invoermethode los van elkaar, de launcher is de shell als het ware... Je homescreens en dergelijke, de invoermethode is het toetsenbord.

Ten tweede zijn beiden eenvoudig te wijzigen door simpelweg launchers en keyboards te installeren (ben zelf wel fan van launcherpro en smart keyboard pro). Keyboard moet je meestal nog even aanvinken bj de instellingen.

Door dan (in) een invoerveld ingedrukt te houden krijg je de optie invoermethode wijzigen oid. Enige probleem is dat ik nog geen werkende swype voor een tablet ben tegengekomen omdat de resolutie niet wordt ondersteund.
Ik weet dit, maar ik las eerder in dit topic dat iemand de Wopad moest rooten om van launcher te wisselen. Vandaar mijn vraag.
edit: Ik zie dat dat de flytouch betrof. Doorgaans gaat het dus wel net zo makkelijk als op een telefoon? Da's dan mooi.

Wat betreft toetsenbord: heb je SlideIt ook getest? Die lijkt wat minder resolutiegevoelig te zijn.
Boy schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:55:
[...]

Ik heb eens op Youtube gekeken, maar ik vind 'm wel erg traag reageren, met een lag zeg maar:
Ik zie het zo snel niet. Waar in het filmpje (tijd?) bedoel je? Hij is niet overal flitsend snel en dat zal liggen aan de tragere cpu, maar echt grote lag valt me zo snel niet op. Die heb ik op m'n Wildfire wel erger gezien. :+
In elk geval vind ik het een stuk mooier lopen dan bv. hier waar de app-drawer al met aardig wat moeite geopend moet worden doordat het resistieve scherm niet zo lekker reageert.

[ Voor 33% gewijzigd door Hyp Hyper op 29-12-2010 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

boer96 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:44:
Zijn deze 2 nou hetzelfde of niet.....?

http://www.pandawill.com/...ash-4gb-black_p40718.html

http://www.merimobiles.co...0_1_1_2GHz_p/meri0541.htm

Bij Pandawill is ie namelijk iets goedkoper en heb je gratis verzending. Dan is de keus denk ik snel genoeg gemaakt?
Iemand nog ervaring met deze webshops betreffende het omzeilen van de douanekosten hier in Nederland??
Die bij Merimobiles heeft volgens de website een 2 MP camera ipv. 1.3 en 2 GB ipv. 4 GB.
Of dit klopt met wat ze leveren weet ik niet, want het laatste youtube filmpje over de Herotab MID816 die volgens de maker ook bij Merimobiles weg kwam had wel 4 GB. Zie het volgende filmpje

Verder zit het verschil voor zover ik weet in de buitenkant: zilveren knoppen of zwarte knoppen en rubber/stroeve buitenkant of glad plastic. Zie filmpjes op de Merimobiles website en deze YouTube: Herotab MID816 Full Review

Het interne geheugen is in elk geval makkelijk te vervangen, wordt uitgelegd in het volgende youtube filmpje.

Mogelijk zijn zowel de specs als het Youtube filmpje op Merimobiles.com nog op basis van het prototype/testmodel en leveren ze nu ook de 'nieuwere' uit de filmpjes hierboven. Stuur Merimobiles anders even een mailtje zou ik zeggen :D

[update]
Zie net dat ze zowel de specs als de filmpjes hebben aangepast....GRMBL !
Nu is het enige verschil nog de 2 MP camera met de versie van Pandawill en bij Merimobiles krijg je zeer waarschijnlijk de helemaal zwarte gladde versie.
[/update]

[ Voor 10% gewijzigd door Righteye op 29-12-2010 15:54 ]

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer96
@ Righteye

Bedankt voor je uitvoerige reactie. Als ik dit zo lees is de versie van Pandawill dus minimaal net zo goed.
Dan ga ik denk ik voor deze. De tablets die ik eigenlijk wil vind ik nog te duur en ik denk dat dit dan een goed alternatief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-04 07:08
Als de keuze was tussen merimobiles en pandawill dan zou ik toch voor merimobiles gaan, omdat zij van de originele fabrieken leveren. Het model van pandawill is hoogstwaarschijnlijk een knockoff die van een andere fabriek komt (ze houden ook meestal geheim van welke fabriek) waarbij de assemblage meestal iets minder goed is en daardoor eerder problemen kunnen ontstaan (de 8 inch IMX515 van pandawill bv. had veel problemen hierdoor). Er is dan ook kans dat je langer op een firmware update moet wachten enz.. Dit geldt overigens niet bij alle tablets, maar bij de MID816 heeft het er wel weer alle schijn naar.

Daar komt nog bij dat pandawill een onkundige support heeft (met name de night shift.. hebben mij al een paar keer tegenstrijdige info gegeven over specs enz) en dat de levertijden (iig in mijn geval) er een stuk langer zijn.
Righteye schreef op woensdag 29 december 2010 @ 15:47:
[...]
Zie net dat ze zowel de specs als de filmpjes hebben aangepast....GRMBL !
Nu is het enige verschil nog de 2 MP camera met de versie van Pandawill en bij Merimobiles krijg je zeer waarschijnlijk de helemaal zwarte gladde versie.
De versie van merimobiles is door shanzai.com gereviewed en volgens mij had deze de "rubberized" achterkant. Hopelijk heb je hier iets aan.

[ Voor 54% gewijzigd door Cooler_King op 29-12-2010 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41563

ik vind het uiterlijk van de merrimobiles en de mid816 net iets minder als deze ,

met dezelfde naam ?

http://androidtabletcentr...-touch-g-sensor-hdmi.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Anoniem: 41563 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 18:09:
ik vind het uiterlijk van de merrimobiles en de mid816 net iets minder als deze ,

met dezelfde naam ?

http://androidtabletcentr...-touch-g-sensor-hdmi.html
Dat plaatje stond eerst ook op merimobiles.. zal wel een oud design zijn van eerdere prototypes en dus niet meer actueel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154234

ik heb een tweedehandse wetab gekocht
tot nou toe zeer tevreden,maar ik zou graag in contact willen komen die ook een wetab hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:43
Vraagje aan de Flytouch2 eigenaren. Wat gebruiken jullie om filmpjes te kijken ? De defaut CCplayer ? Rockplayer ? Als ik DIT P.o.P filmpje ( 720p ) b.v kijk via Rockplayer dan heb ik maar een heel klein beeld ?? Via CCplayer is het normaal en scherp :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149899

Ik heb een paar clonen als probeersel aangeschaft en weer verkocht. Enkel om te zien of het iets voor mij is. Nu een serieuze aankoop gedaan. Misschien als tip: Huawei S7. Ik ben er super blij mee. :) Bluetooth / 3g/ wifi/capacitief scherm/ mooi gebouwd/market etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Die heeft (nog) geen capacitief scherm toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Cooler_King schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:02:
Ik wacht al een week op mijn express pakket van pandawill. [...] Zijn er nog andere mensen die al lang op hun tablets wachten?
26 december besteld, dus ik mag nog nergens op hopen als de deurbel gaat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149899

De nieuwe versie die ik heb wel dus :)
Kijk maar op de website van Huawei

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 149899 op 29-12-2010 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Graag wijs ik u even op het Herotab MID816 topic.

Mijn posts werden inmiddels zo uitgebreid en de info zo uitbundig dat een eigen topic me wel op zijn plaats leek.

Ik wil nog een lijst van Herotab MID 816 bezitters op GOT samenstellen en deze in de TS plaatsen van Herotab MID816. Leek me wel handig. Effe PMen of posten als je er 1 (in bestelling) hebt dus.

Na een hoop gezeur (creditvard leeg) heb ik hem dan eindelijk vandaag betaald (nog met kerst korting) en gaan ze hem bij Merimobiles via EMS versturen. Nu nog even 14 tot 21 dagen wachten :(

[ Voor 20% gewijzigd door Righteye op 29-12-2010 23:06 ]

• boer96
Hoe heb jij alsnog de kerstkorting geregeld dan?
Ik heb ze vandaag ook een mail gestuurd, maar krijg maar een 5% welkomskorting...

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:18

XanderDrake

Build the future!

Boy schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:55:
Inderdaad traag. Logisch: Rockchip 2818
Wel een nauwkeurig scherm.

Deze is dus ook gereviewd door Ashens, de Wopad. Slechte bouwkaliteit, assymetrisch gemaakt, traag, buggy. Draait geen games... Crashed wanneer je probeert een game te starten.

Negeren dus. Wachten tot er eentje komt die goed is gebouwd, met een Cortex A8 en Android 2.2...

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

boer96 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 00:24:
Hoe heb jij alsnog de kerstkorting geregeld dan?
Ik heb ze vandaag ook een mail gestuurd, maar krijg maar een 5% welkomskorting...
Ik heb een beetje valsgespeeld >:) , eigenlijk wist ik steikem dat ik geen saldo op de creditcard had, maar heb de betaling gewoon laten afketsen. Gevolg is fat je een account hebt bij Merimobiles waar de order nog in staat. :)
Toen mijn saldo weer OK was, heb ik ingelogd en de order alsnog betaald :D

Ik kan niet wachten totdat ik hem ontvang. Ik vermoed wel dat ik zeer snel een 2de tablet er bij ga aanschaffen (9.7", capcitatief, Tegra etc) zodra ze wat goedkoper zijn. Mijn vrouw heeft haar zinnen min of meer al op de Herotab gezet :P

[ Voor 17% gewijzigd door Righteye op 30-12-2010 08:47 ]

• WiLLoW_TieN
Righteye schreef op donderdag 30 december 2010 @ 08:45:
Ik kan niet wachten totdat ik hem ontvang. Ik vermoed wel dat ik zeer snel een 2de tablet er bij ga aanschaffen (9.7", capcitatief, Tegra etc) zodra ze wat goedkoper zijn. Mijn vrouw heeft haar zinnen min of meer al op de Herotab gezet :P
Zo herkenbaar ; dat had ik met de Rocktab die is nu van vrouwlief en ik heb nu een Flytouch2.

Ben echter ook alweer rond aan het kijken naar wat anders...

---------------------------------------------------------------------------------

Heb gisteren zitten stoeien met swiFTP( app ) hiermee kan je het tablet instellen als FTP server.

Vervolgens kon ik deze moeiteloos via FileZilla d.m.v wifi ( win 7 ) benaderen en b.v MP3's / Film / Foto's

snel op de micro-SD card zetten ! Dat eeuwigs de micro-SD card verwijderen en dan in een cardreader van

PC/laptop doen is nu voorbij. Of het gel*l met USB kabels :*)

[ Voor 35% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 30-12-2010 10:03 ]

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Hyp Hyper schreef op woensdag 29 december 2010 @ 15:34:

Ik zie het zo snel niet. Waar in het filmpje (tijd?) bedoel je? Hij is niet overal flitsend snel en dat zal liggen aan de tragere cpu, maar echt grote lag valt me zo snel niet op. Die heb ik op m'n Wildfire wel erger gezien. :+
In elk geval vind ik het een stuk mooier lopen dan bv. hier waar de app-drawer al met aardig wat moeite geopend moet worden doordat het resistieve scherm niet zo lekker reageert.
Nou, vanaf 1:45 met dat plaatje gaat toch hakkel-de-hakkel, en vanaf 2:58 gaat dat scrollen door het document ook erg schokkend...
Hij beweegt met z'n vinger en de UI gaat pas een halve seconde erna of zo pas mee...

• Li0nHeart
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-04 22:13
WoPad - Pandawill.

Ik heb m'n WoPad van PandaWill nu een kleine week. Ik speel geen spelletjes, dus het kon me niet schelen dat Angry Birds ed het niet doen.

Het scherm is heel mooi, het tablet voelt stevig aan, behalve dat zwarte plastic aan de achterkant wat geen enkel nut dient en vrij snel kan loslaten.

Het tablet zelf werkt goed, in gedachten houdend dat het een RockChip 2818 is. Je krijgt waar je voor betaalt :) Het is niet supersnel, maar ik stoor me er nooit aan.

De wifi is niet geweldig, je moet redelijk dicht bij de hotspot zitten om een goede verbinding te hebben. Youtube bv speelt alleen als ik echt dichtbij m'n hotspot zit. Dat is dus een nadeel.

Ik heb 'm via DHL laten komen. Je betaalt geen invoerrechten voor deze dingen. Alleen BTW als je pech hebt. En DHL checkt blijkbaar alles netjes en ik mocht dus 25 euro BTW betalen. Uiteindelijk kwam ie dus op 175 euro.

Trouwens, Permanent root is voor zover ik weet nog niet mogelijk. Met z4root kun je wel temp root verkrijgen. Ik heb de launcher gewoon kunnen vervangen zonder root te zijn (dacht ik, maar ik heb z4root wel eens draaiend gehad, dus geen 100% garantie). Met LauncherPro gaat je homescreen ook netjes alle 4 de kanten op, en niet zoals in de video van Ashens dat ie in 1 stand blijft staan.

Laatste puntje, Pandawill verkocht 'm als 1024x600.. Dat is ie niet. Hij is 800x480. De LiveSupport verklaarde me eerst enigszins voor gek, maar ik zag vanochtend dat ze de site hadden aangepast, en solly solly, ze hadden een mistake gemaakt.

Ach ja, dat kan gebeuren, ik vind 800x480 ook een goede resolutie voor een 7-inch tablet, alhoewel ik natuurlijk niet weet hoe 1024x600 echt had gestaan.

Mochten er nog vragen zijn, laat maar horen.

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:18

XanderDrake

Build the future!

Li0nHeart schreef op donderdag 30 december 2010 @ 11:37:
Laatste puntje, Pandawill verkocht 'm als 1024x600.. Dat is ie niet. Hij is 800x480. De LiveSupport verklaarde me eerst enigszins voor gek, maar ik zag vanochtend dat ze de site hadden aangepast, en solly solly, ze hadden een mistake gemaakt.
Ohh lekker is dat. Ik vroeg me al af hoe het zat met de resolutie want ik zag in de webshops en op ebay 1024*600 staan. Zou een mooi verkooppunt kunnen zijn, maar is simpelweg boerenbedrog. Tjonge jonge.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• WiLLoW_TieN
WoPad - Pandawill.

Ik heb 'm via DHL laten komen. Je betaalt geen invoerrechten voor deze dingen. Alleen BTW als je pech hebt. En DHL checkt blijkbaar alles netjes en ik mocht dus 25 euro BTW betalen. Uiteindelijk kwam ie dus op 175 euro.
Ach ja, dat kan gebeuren, ik vind 800x480 ook een goede resolutie voor een 7-inch tablet, alhoewel ik natuurlijk niet weet hoe 1024x600 echt had gestaan.

Voor € 11,-- minder had je een Flytouch2 kunnen hebben incl. BTW ( € 27,-- aan DHL betaalt ) !

En die is wel 1024*600 en die heeft een veel snellere CPU de Infotmic IMAPX210

[ Voor 6% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 30-12-2010 13:18 ]

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

WiLLoW_TieN schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:13:
[...]

Voor € 11,-- minder had je een Flytouch2 kunnen hebben incl. BTW ( € 27,-- aan DHL betaalt ) !

En die is wel 1024*600
ik denk dat hij heel graag het capacitief scherm wilde hebben...

Edit: Weegt die flytouch 1,43 KG ?!?

[ Voor 3% gewijzigd door Boy op 30-12-2010 13:18 ]

• WiLLoW_TieN
Boy schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:14:
[...]

Ok zou kunnen hoop dat hij daar dan heel blij mee is :+

De Flytouch2 weegt 730 gram ;)

[ Voor 6% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 30-12-2010 13:37 ]

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op woensdag 29 december 2010 @ 19:57:
Vraagje aan de Flytouch2 eigenaren. Wat gebruiken jullie om filmpjes te kijken ? De defaut CCplayer ? Rockplayer ? Als ik DIT P.o.P filmpje ( 720p ) b.v kijk via Rockplayer dan heb ik maar een heel klein beeld ?? Via CCplayer is het normaal en scherp :?
CCplayer, maar dat wist je al ;)

Hij speelt overigens niet alle 720p videos af. Gisteren eentje geprobeerd met 8Mbit videotrack en 5-kanaals AC3-audio, maar dat was blijkbaar toch te veel gevraagd.

De standaard 720p videos werken wel allemaal, nu ook over wifi via NFS zodat ik videos rechstreeks vanaf m'n NAS kan afspelen.

Om dit op te zetten (windows gebruikers):

* MountNFS installeren @ android: http://forum.archosfans.com/viewtopic.php?f=59&t=38310
* Windows NFS installeren: http://forum.archosfans.com/viewtopic.php?f=59&p=250110

Je moet wel redelijk dicht bij je access point gaan zitten, paar meter hooguit. Zelf heb ik zo'n el-cheapo dealextreme antennebooster gebruikt op m'n wifi AP, zodat de verbinding beter werkt.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• WiLLoW_TieN
brama schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:20:
[...]

CCplayer, maar dat wist je al ;)

Hij speelt overigens niet alle 720p videos af. Gisteren eentje geprobeerd met 8Mbit videotrack en 5-kanaals AC3-audio, maar dat was blijkbaar toch te veel gevraagd.

De standaard 720p videos werken wel allemaal, nu ook over wifi via NFS zodat ik videos rechstreeks vanaf m'n NAS kan afspelen.

Om dit op te zetten (windows gebruikers):

* MountNFS installeren @ android: http://forum.archosfans.com/viewtopic.php?f=59&t=38310
* Windows NFS installeren: http://forum.archosfans.com/viewtopic.php?f=59&p=250110

Je moet wel redelijk dicht bij je access point gaan zitten, paar meter hooguit. Zelf heb ik zo'n el-cheapo dealextreme antennebooster gebruikt op m'n wifi AP, zodat de verbinding beter werkt.
Ik zet films nu over naar de Flytouch2 via swiFTP ( Google maar eens ) en zie mijn pag. 69.
Verder gister Meridian Player geinstalleerd die speelt alles en ook ondertiteling.
Dat NFS gebeuren lijkt mij nog wat lastig... :|

• brama
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:30:
[...]

Ik zet films nu over naar de Flytouch2 via swiFTP ( Google maar eens ) en zie mijn post hierboven.
Verder gister Meridian Player geinstalleerd die speelt alles en ook ondertiteling.
Dat NFS gebeuren lijkt mij nog wat lastig... :|
Ja, je moet wel een paar tweakerhandjes hebben inderdaad. Wat mooi zou zijn, is als je op dezelfde manier windows shares toegankelijk kon maken. Eigenlijk moet dit ook wel kunnen, onder standaard linux kan het ook. Ik zal eens zoeken of iemand daar al mee bezig is.

PS: Verder *erg* tevreden over de flytouch 2! Het touchscreen werkt erg goed (de stylus heb ik nog nooit gebruikt), video afspelen werkt goed, accu gaat zo'n 4 uur mee in gebruik, dus wat dat betreft weinig te klagen. Browsen mocht wat sneller zijn, maar dat komt wel als android Froyo geport wordt.

[ Voor 19% gewijzigd door brama op 30-12-2010 13:42 ]

• Li0nHeart
Boy schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:14:
[...]
Klopt :)

• Li0nHeart
brama schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:38:
[...]

Ja, je moet wel een paar tweakerhandjes hebben inderdaad. Wat mooi zou zijn, is als je op dezelfde manier windows shares toegankelijk kon maken. Eigenlijk moet dit ook wel kunnen, onder standaard linux kan het ook. Ik zal eens zoeken of iemand daar al mee bezig is.
Weet niet of je aan de android kant bedoelt.. maar if so .. dat kan hoor .. bv ES File Explorer.

• WiLLoW_TieN
brama schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:38:Verder *erg* tevreden over de flytouch 2! Het touchscreen werkt erg goed (de stylus heb ik nog nooit gebruikt), video afspelen werkt goed, accu gaat zo'n 4 uur mee in gebruik, dus wat dat betreft weinig te klagen. Browsen mocht wat sneller zijn, maar dat komt wel als android Froyo geport wordt.
Ook ik ben erg tevreden over de Flytouch2 zeker als je de prijs/prestatie/bouwkwaliteit/specs in oog neemt.
Denkt dat dit nog steeds het beste "budget" 10" tablet is onder € 165,-- incl. porto en btw.
En als je geen btw hoeft te betalen aan b.v DHL heb je hem voor € 138,-- in huis >:)

Surfen vindt ik erg goed gaan met Dolphin Browser. Wel eerst met App.Killer onnodig Apps stoppen.

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-05 17:50
Iemand als eens deze gezien:

http://www.aliexpress.com...C-multi-touch-screen.html

Ik kom erop omdat de Herotab M10 ook verkocht word als de: Wirelession W1500

op de site van http://wirelession.com/ staat de W1500 ook als je dan doorklikt dan kom je op hun shop op: Aliexpress uit en vandaar kom ik op deze tablet,

Iemand ervaring met zowel de shop als met de tablets van wirelession?

Dit is de W1600:
http://www.alibaba.com/pr...built_in_3G_optional.html

[ Voor 14% gewijzigd door jbcyber op 30-12-2010 14:01 ]

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

jbcyber schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:55:
Iemand als eens deze gezien:

http://www.aliexpress.com...C-multi-touch-screen.html

Ik kom erop omdat de Herotab M10 ook verkocht word als de: Wirelession W1500

op de site van http://wirelession.com/ staat de W1500 ook als je dan doorklikt dan kom je op hun shop op: Aliexpress uit en vandaar kom ik op deze tablet,

Iemand ervaring met zowel de shop als met de tablets van wirelession?

Dit is de W1600:
http://www.alibaba.com/pr...built_in_3G_optional.html
die W1600 ziet er wel goed uit! Capacative, Cortex A8 1Ghz, 8 uur accutijd wanneer je surft via WiFi...10 dagen standby...!

4:3 beeldformaat is ook mooi! En het heeft niet een enorme iPad look! Niet die ene knop, maar 3 Android buttons...

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-04 00:17
Toch beter dan de Chinezen, niet ?
Duitse fabrikant komt met 10" tegra2 met 16GB data en 1GB RAM Android tablet. 399€
http://www.interpad.de/details.html

Versie met 3G en GPS kost 100€ meer.

Komt in januari
http://tablets-planet.com...release-date-pushed-back/

[ Voor 38% gewijzigd door abusimbal op 30-12-2010 14:16 ]

• brama
  • Niet online
Li0nHeart schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:42:
[...]

Weet niet of je aan de android kant bedoelt.. maar if so .. dat kan hoor .. bv ES File Explorer.
Daar heb je alleen niets aan, omdat de video players daar niet mee samenwerken. M.a.w. je kan niet een video openen vanuit ES File Explorer met Rockplayer, of een van de andere players. Er zit wel een videoplayer in ES File Explorer ingebakken, maar die speelt praktisch niets af.
Damn, er komt echt elke week wel weer een net-iets-betere iteratie uit die fabrieken rollen (qua specs dan)!

[ Voor 27% gewijzigd door brama op 30-12-2010 14:20 ]

• Hyp Hyper
Boy schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:25:
[...]

Nou, vanaf 1:45 met dat plaatje gaat toch hakkel-de-hakkel, en vanaf 2:58 gaat dat scrollen door het document ook erg schokkend...
Hij beweegt met z'n vinger en de UI gaat pas een halve seconde erna of zo pas mee...
Hmm.. geen idee of dat met zo'n plaatje veel sneller gaat bij een tablet met een betere cpu. Filmpje van iets vergelijkbaars?
Dat document scrollen gaat inderdaad niet fantastisch. Wel opvallend dat iets later in het filmpje het scrollen wel vloeiend gaat..

@Li0nHeart: Bedankt voor het delen van je ervaringen. Ik zal nog even nadenken over het ding. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Hyp Hyper op 30-12-2010 14:20 ]

• jbcyber
brama schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:17:
[...]

Damn, er komt echt elke week wel weer een net-iets-betere iteratie uit die fabrieken rollen (qua specs dan)!
Ik heb via Alibaba.com een mail naar de fabrikant gestuurd voor de exacte prijzen en hoe te bestellen.

Eens afwachten of ik reactie krijg!

Anoniem: 345029

Heb je wel gezien dat ze een groothandel zijn? Wil je niet ontmoedigen... Ziet er wel goed uit!
Zal wel per stuk verkocht worden maar niet door alibaba. Ben benieuwd naar het antwoord.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 345029 op 30-12-2010 14:30 ]

• WiLLoW_TieN
Anoniem: 345029 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:29:
Heb je wel gezien dat ze een groothandel zijn? Wil je niet ontmoedigen... Ziet er wel goed uit!
Zal wel per stuk verkocht worden maar niet door alibaba. Ben benieuwd naar het antwoord.
idd die W1600 is wel nice voor $ 220,-- maar dan moet je er wel 100 afnemen.
Group buy op komst :?

• jbcyber
Had ik gezien maar via deze link kun je wel losse bestellen:

http://www.aliexpress.com/store/700168

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

WoPad - Pandawill.

Ik heb m'n WoPad van PandaWill nu een kleine week.
[...]
Ik ben voornemens er vooral veel mee te lezen. Heb je ook Adobe Reader erop staan en met wat grotere PDF's gewerkt (ebooks, eigen bestanden)?

• Hyp Hyper
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:13:
[...]

En die is wel 1024*600 en die heeft een veel snellere CPU de Infotmic IMAPX210
Mjah... maar een resistief scherm. Dat typt en glijdt/sleept niet zo lekker toch? Je moet dan een bepaalde druk uitoefenen en dus meer wrijven. Je kunt wel een stylus gaan gebruiken, maar da's ook weer zoiets.
Verder zeker een interessant ding.

• WiLLoW_TieN
Hyp Hyper schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:56:
[...]

Mjah... maar een resistief scherm. Dat typt en glijdt/sleept niet zo lekker toch? Je moet dan een bepaalde druk uitoefenen en dus meer wrijven. Je kunt wel een stylus gaan gebruiken, maar da's ook weer zoiets.
Verder zeker een interessant ding.
Geloof me hij werkt hardstikke goed ook met een vinger. Voor een resistief scherm gewoon erg goed :)

• quistler
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-05 16:30
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:30:
[...]

idd die W1600 is wel nice voor $ 220,-- maar dan moet je er wel 100 afnemen.
Group buy op komst :?
Nice specc.

Op de site van wirelession staat dit: GPS: Built in GPS module(DNI option)

Waar staat dat DNI option voor?

AMD Phenom II X6 1055T @ 3.8ghz | BioStar TA890FXE | GeIL Black Dragon Quad Channel 8GB @ 1333 | HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) | Be quiet! 700W

• brama
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:02:
[...]

Geloof me hij werkt hardstikke goed ook met een vinger. Voor een resistief scherm gewoon erg goed :)
Copy that! Je moet inderdaad wel ietsje meer druk uitoefenen dan op bijv. de iphone, maar scrollen gaat hier na 10 minuten oefenen al vrijwel foutloos. Een enorme verbetering t.o.v. de 'oude' resistive touchscreens. Het zal ook wel helpen dat hier een glazen plaat gebruikt wordt, i.p.v. zo'n folie bij veel van de (nog) goedkopere tablets. De stylus heb je echt niet nodig.

• Hyp Hyper
brama schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:10:
[...]

Copy that! Je moet inderdaad wel ietsje meer druk uitoefenen dan op bijv. de iphone, maar scrollen gaat hier na 10 minuten oefenen al vrijwel foutloos. Een enorme verbetering t.o.v. de 'oude' resistive touchscreens. Het zal ook wel helpen dat hier een glazen plaat gebruikt wordt, i.p.v. zo'n folie bij veel van de (nog) goedkopere tablets. De stylus heb je echt niet nodig.
En typen gaat ook goed en snel? En kan ie ook makkelijk lijnen 'trekken'? Ik ben geïnteresseerd in toetsenborden waar je letters kunt tekenen of sliden. (als dat gaat lukken met de resolutie uiteindelijk)
Wat harder drukken/wrijvenipv glijden is voor mij niet meteen een ramp maar dan moet het wel werken natuurlijk. :)

Hoe lang gaat de batterij mee? Ik lees op merimobiles in één van de reviews dat ie nogal snel leegloopt.

[ Voor 6% gewijzigd door Hyp Hyper op 30-12-2010 15:29 ]

• Li0nHeart
Wekkel schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:46:
[...]

Ik ben voornemens er vooral veel mee te lezen. Heb je ook Adobe Reader erop staan en met wat grotere PDF's gewerkt (ebooks, eigen bestanden)?
Ik had Adobe Reader nog niet geinstalleerd, maar altijd handig, dus even gedaan.
Ik had alleen een manual bij de hand, 300 pagina's, 3 MB

Het laden gaat heel soepel. Weergave is goed, alleen heb je 3 opties in de Reader.

- Continuous Flow : ietsjes zoomen, duidelijk leesbaar, scrollt soepel
- Fit to Screen : te klein, niet goed leesbaar
- Reflow : vind ik er niet prettig leesbaar uitzien.
Dit alles in Portrait Mode

In Landscape Mode is de Continuous Flow heel prettig leesbaar, maar moet je wel vaker scroller, omdat je maar een gedeelte van de pagina ziet.

Voor ebooks (epub) gebruik ik zelf Adiko, en die werkt perfect vind ik.

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Li0nHeart schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:26:
[...]

Ik had Adobe Reader nog niet geinstalleerd, maar altijd handig, dus even gedaan.
Ik had alleen een manual bij de hand, 300 pagina's, 3 MB

Het laden gaat heel soepel. Weergave is goed, alleen heb je 3 opties in de Reader.

- Continuous Flow : ietsjes zoomen, duidelijk leesbaar, scrollt soepel
- Fit to Screen : te klein, niet goed leesbaar
- Reflow : vind ik er niet prettig leesbaar uitzien.
Dit alles in Portrait Mode

In Landscape Mode is de Continuous Flow heel prettig leesbaar, maar moet je wel vaker scroller, omdat je maar een gedeelte van de pagina ziet.

Voor ebooks (epub) gebruik ik zelf Adiko, en die werkt perfect vind ik.
Moet je een Laputa proberen, is grafisch wat leuker met 'omslaande pagina's'...(heb ik op m'n Desire)

• WiLLoW_TieN
brama schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:10:
[...]
Het zal ook wel helpen dat hier een glazen plaat gebruikt wordt, i.p.v. zo'n folie bij veel van de (nog) goedkopere tablets. De stylus heb je echt niet nodig.
Volgens mij is het geen glas hoor...En ik gebruik wel 90% van de tijd een stylus.

• Hyp Hyper
excusez... dubbel.

[ Voor 85% gewijzigd door Hyp Hyper op 30-12-2010 16:49 ]

• Hyp Hyper
hmm... ik denk dat ik nog maar even wacht op een betere tablet met een capacitief scherm onder de 200 dollar. De stylus-tijd heb ik wel gehad. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Hyp Hyper op 30-12-2010 16:48 ]

• WiLLoW_TieN
Hyp Hyper schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:47:
hmm... ik denk dat ik nog maar even wacht op een betere tablet met een capacitief scherm onder de 200 dollar. De stylus-tijd heb ik wel gehad. :)
Je kan hem prima gebruiken zonder stylus. IK vindt alleen een stylus prettiger. En het scherm blijft schoner

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Li0nHeart schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:26:
Het laden gaat heel soepel. Weergave is goed, [...]
Goed om te horen. Het apparaat heb ik vooral bestemd om wat meer 'paperless office' te houden en wetteksten/dossierstukken snel in te kunnen zien, anytime, anywhere.

Anoniem: 69767

Wekkel schreef op donderdag 30 december 2010 @ 17:24:
[...]

Goed om te horen. Het apparaat heb ik vooral bestemd om wat meer 'paperless office' te houden en wetteksten/dossierstukken snel in te kunnen zien, anytime, anywhere.
Is de Vermande/Kluwer of Kluwer Navigator al als e-book / app-versie?

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Geen idee, ik zag geen wetbundels in de Market iig (gratis). Nog een vraagje voor de praktijk: hoe lang houdt de batterij van de Wopad het uit?

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Als ik het mij goed herinner, noemt Ashens het ergens in zijn video. Sowieso een mustsee voor je hem koopt imho.

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Hyp Hyper schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:47:
Bij mij hetzelfde :) Ik wil absoluut geen resistief touchscreen, maar de WoPad is net iets te traag naar mijn zin. Ik wil mijn 720p MKVtjes gewoon kunnen zien en een spelletje Angry Birds moet ook gaan, de WoPad trekt dat niet.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Roamor schreef op donderdag 30 december 2010 @ 18:31:
Als ik het mij goed herinner, noemt Ashens het ergens in zijn video. Sowieso een mustsee voor je hem koopt imho.
Ashens noemt het niet. Ik kan de humor best waarderen, maar ik werd er weinig wijzer van. De halve review besteden aan Angry Birds die zonneklaar niet loopt op de pad terwijl hij het als een slecht spel betiteld, is je prioriteiten verkeerd stellen.

Wat dat betreft zijn er betere reviews die meer van browsen, video, UI e.d. laten zien.Met een batterij van 2600MAH volgens Pandawill zal het niet overlopen met bedrijfstijd. Als ie 3 uur haalt, mag ik waarschijnlijk tevreden zijn :)

• WiLLoW_TieN
Wekkel schreef op donderdag 30 december 2010 @ 20:57:
[...]

Ashens noemt het niet. Ik kan de humor best waarderen, maar ik werd er weinig wijzer van. De halve review besteden aan Angry Birds die zonneklaar niet loopt op de pad terwijl hij het als een slecht spel betiteld, is je prioriteiten verkeerd stellen.

Wat dat betreft zijn er betere reviews die meer van browsen, video, UI e.d. laten zien.Met een batterij van 2600MAH volgens Pandawill zal het niet overlopen met bedrijfstijd. Als ie 3 uur haalt, mag ik waarschijnlijk tevreden zijn :)
Als je de capacitief scherm eis zou kunnen laten vallen dan is de Gpad G10 die op Pandawill te krijgen is wellicht iets voor je ? Kost ook maar +/- € 103,-- ;)
En heeft een Telechips CPU dus 720p playback OK.

[ Voor 3% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 30-12-2010 21:12 ]

• Li0nHeart
[b][message=35287240,noline]Wekkel schreef :

op de site geven ze 6 uur op en daar klopt denk ik wel heel aardig. toen ik vanavond begon had ik nog zo'n 50% batterij. nu na een anderhalf uur surfen, strip lezen, facebook enz is er 20% weg. dus de 6 uur moet je volgens mij wel kunnen halen.

• brama
  • Niet online
Hyp Hyper schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:20:
[...]

En typen gaat ook goed en snel? En kan ie ook makkelijk lijnen 'trekken'? Ik ben geïnteresseerd in toetsenborden waar je letters kunt tekenen of sliden. (als dat gaat lukken met de resolutie uiteindelijk)
Wat harder drukken/wrijven ipv glijden is voor mij niet meteen een ramp maar dan moet het wel werken natuurlijk. :)
Even de videoplayer misbruikt (die heeft onscreen gestures): YouTube: Gome Flytouch 2 Touchscreen responsiveness

Ik heb de stylus zelf zoals gezegd nog nooit gebruikt.
Hoe lang gaat de batterij mee? Ik lees op merimobiles in één van de reviews dat ie nogal snel leegloopt.
Als ik helderheid op 1/3e zet (prima op slaapkamer) dan gaat 'ie zo tot 4 uur mee, schat ik. Paar keer 2 uur achter elkaar gebruikt (angry birds en videos kijken) vanaf vol, en beide keren was' ie op 50%. Met hogere helderheid lijkt het wel duidelijk sneller te gaan.

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Nog een handige link om schermen mee te vergelijken:
http://sizeasy.com/page/s...s-galaxy-tab-vs-archos-70

• WiLLoW_TieN
Goed filmpje. Voor diegene die dit willen nadoen die player heet Meridian player ;)

• ASP
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 17:13

ASP

Ik heb ook zo'n Flytouch 2 van Ali (Wowpad). Heeft iemand HDMI al aan de praat? Zo ja, met welke player?

Verder zou er 3G in moeten zitten. Heb ik nog niet gevonden... Iemand anders wel?

[ Voor 3% gewijzigd door ASP op 30-12-2010 22:57 ]

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:47
jbcyber schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:33:
[...]

Had ik gezien maar via deze link kun je wel losse bestellen:

http://www.aliexpress.com/store/700168
Op zijn minst $384,- en dat voor een Cortex A8 zonder (micro-)USB aansluitingen en maar 1 knop aan de voorkant. Met name de docking connector en 1 op 1 iPad look bevallen mij persoonlijk niet zo aan deze tab (en de Herotab). Het 4:3 daarentegen lijkt me erg prettig.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

• WiLLoW_TieN
ASP schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:57:
Ik heb ook zo'n Flytouch 2 van Ali (Wowpad). Heeft iemand HDMI al aan de praat? Zo ja, met welke player?

Verder zou er 3G in moeten zitten. Heb ik nog niet gevonden... Iemand anders wel?
Welkom op dit mooie forum ;)

Volgens mij heeft een Flytouch2 en een wowPAD geen interne 3G ondersteuning.

Echter wel met een externe 3G USB dongel.

[ Voor 27% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 31-12-2010 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
ASP schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:57:
Met de CCPlayer zou je het aan moeten zetten door 'menu' in te drukken tijdens het afspelen. Ik kan het niet testen wegens gebrek aan een mini-hdmi stekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASP

ASP

WiLLoW_TieN schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:49:
[...]

Welkom op dit mooie forum ;)

Volgens mij heeft een Flytouch2 en een wowPAD geen interne 3G ondersteuning.

Echter wel met een externe 3G USB dongel.
Dank je. Ik kom er alleen al 11 jaar :P

Het klopt dat het alleen met een USB dongel gaat. Ik ben gisteravond het boekje maar eens gaan lezen. Dat doet een echte Tweaker natuurlijk in eerste instantie nooit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASP

ASP

brama schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 00:17:
[...]

Met de CCPlayer zou je het aan moeten zetten door 'menu' in te drukken tijdens het afspelen. Ik kan het niet testen wegens gebrek aan een mini-hdmi stekker.
Klopt, zag het in het boekje staat dat erbij zit. Dat werkt alleen ook niet. De pad wordt zwart maar het beeld verschijnt niet. Ik zal het vanavond eens op een andere TV proberen en het resultaat hier laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbcyber
Dit is het antwoord:

Thanks for contacting us. W1600 is our developing product, it is still under
developing at this time and may be launched in Mar.. We will keep you posted
all the time.

Moet zeggen dat ze wel snel hebben gereageerd!

Helaas gaat het voor nu dus over. Nog iemand anders ideeen over een dergelijke tablet. Rond de 10 inch capacative scherm android 2.2.

Ben even lost in mijn zoektocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

ASP schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 08:14:
[...]

Dank je. Ik kom er alleen al 11 jaar :P
offtopic:
LOL, ik denk dat hij zag dat je maar 3 berichten gepost had, dat is best weinig in 11 jaar tijd...

edit: ja, inderdaad...11 jaar geleden geregistreerd en nu pas een post...:D vind het wel cool...moet zeker een record zijn...krijgt ie ook een prijs?

[ Voor 22% gewijzigd door Boy op 31-12-2010 09:33 . Reden: onafgesloten tag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Boy schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 09:09:
[...]

offtopic:
LOL, ik denk dat hij zag dat je maar 3 berichten gepost had, dat is best weinig in 11 jaar tijd...
En diegene waar ik zeer bewust op reageerde was zijn first post na 11 jaar dat moet een record zijn 8)7

Alle 3 zijn posts zijn namelijk in dit topic kijk maar hierboven :X

[ Voor 13% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 31-12-2010 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbcyber
jbcyber schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 08:25:
[...]

Dit is het antwoord:

Thanks for contacting us. W1600 is our developing product, it is still under
developing at this time and may be launched in Mar.. We will keep you posted
all the time.

Moet zeggen dat ze wel snel hebben gereageerd!

Helaas gaat het voor nu dus over. Nog iemand anders ideeen over een dergelijke tablet. Rond de 10 inch capacative scherm android 2.2.

Ben even lost in mijn zoektocht :(
Pff denk dat het dan toch deze gaat worden:

http://www.efox-shop.com/...umgeh-use-kamera-p-106351

Ik vind 260 net acceptabel. Ga nog 1 keer zoeken naar reviews / films.

Edit

Toch maar niet geen bluetooth en geen usb poort. Dan word internet via je mobiel op dat ding krijgen ook al weer erg moeilijk.

[ Voor 6% gewijzigd door jbcyber op 31-12-2010 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Heeft iemand ervaringen met deze shop? Vind het maar erg goedkoop.. En is de verzending vanuit China of vanuit Duitsland?

[ Voor 19% gewijzigd door Cooler_King op 31-12-2010 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
jbcyber schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:31:
Toch maar niet geen bluetooth en geen usb poort. Dan word internet via je mobiel op dat ding krijgen ook al weer erg moeilijk.
Er zit wel een kabel bij van 30 pins naar USB :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:13
interessant nieuws voor de ROCKCHIP adepten.

http://androidcommunity.c...s-tablets-video-20101230/

originele link.

http://www.slashgear.com/...ed:+slashgear+(SlashGear)

[ Voor 37% gewijzigd door janesh op 31-12-2010 13:28 ]

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

[...]

als je een Android apparaat hebt kun je die als WiFi access point instellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted-D
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 16:18
Cooler_King schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:44:
[...]

Heeft iemand ervaringen met deze shop? Vind het maar erg goedkoop.. En is de verzending vanuit China of vanuit Duitsland?
Heb er een keer autoradio besteld. Werd apart bij gemeld dat er vanuit Duitsland werd verzonden. Na 2 dagen had ik hem thuis.

Als er niks bij gemeld staat ga ik er vanuit dat het uit China komt (is volgens mij ook wel ergens op de site te vinden).

EDIT: Als je bij verzendkosten kijkt hebben ze het over China Post. Lijkt me duidelijk ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Twisted-D op 31-12-2010 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Boy schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 12:47:
[...]

Gaat dat met alle GSM's die wifi hebben en 3G support ? ( b.v Nokia 5800 XpressMusic )

[ Voor 17% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 31-12-2010 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted-D
[...]

Pff denk dat het dan toch deze gaat worden:

http://www.efox-shop.com/...umgeh-use-kamera-p-106351

Ik vind 260 net acceptabel. Ga nog 1 keer zoeken naar reviews / films.

Edit

Dat heeft deze dan wel weer:
http://www.aliexpress.com...een-1GHZ-wholesalers.html

Maar goed, heb ook nog steeds geen definitieve keuze durven nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 12:49:
[...]

Gaat dat met alle GSM's die wifi hebben en 3G support ? ( b.v Nokia 5800 XpressMusic )
geen verstand van deze dingen op Nokia's (ook nog niet uitgeprobeerd met m'n Desire), maar ik heb ff snel gegoogled en kwam software tegen voor WiFi tethering voor Nokia:

http://www.joiku.com/
YouTube: Usare Nokia 5800 come hotspot wifi (WiFi Tethering) con Joiku Hotspot

misschien kun je er iets mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Boy schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 13:01:
[...]

geen verstand van deze dingen op Nokia's (ook nog niet uitgeprobeerd met m'n Desire), maar ik heb ff snel gegoogled en kwam software tegen voor WiFi tethering voor Nokia:

http://www.joiku.com/
YouTube: Usare Nokia 5800 come hotspot wifi (WiFi Tethering) con Joiku Hotspot

misschien kun je er iets mee?
Thanks ik ga hier eens naar kijken maar niet vanavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbcyber
Boy schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 12:47:
[...]

Helaas nog geen Android mobile. Volgens mij bestaat dit niet voor Windows Mobile 6.5.
D-Orange schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 12:59:
[...]

Dat heeft deze dan wel weer:
http://www.aliexpress.com...een-1GHZ-wholesalers.html

Maar goed, heb ook nog steeds geen definitieve keuze durven nemen..
Deze ziet er inderdaad wel weer interessant uit.

Lijkt dezelfde als die ik aangaf maar dan met Bluetooth TF kaartlezer Optioneel 3G (Heb een mail gestuurd om na te vragen wat dit kost).

De volgende punten zijn minder:
Accu
Geen Webcam (vind ik geen probleem),
Minder intern geheugen (maar wel kaartlezer)

Tot nu toe loopt deze voor mij voorop.

[ Voor 19% gewijzigd door jbcyber op 31-12-2010 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted-D
jbcyber schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 13:22:
[...]

Deze ziet er inderdaad wel weer interessant uit.

Lijkt dezelfde als die ik aangaf maar dan met Bluetooth TF kaartlezer Optioneel 3G

De volgende punten zijn minder:
Accu
Geen Webcam (vind ik geen probleem),
Minder intern geheugen (maar wel kaartlezer)

Tot nu toe loopt deze voor mij voorop.
Bovenaan staat 256MB geheugen maar bij details staat dan weer 512MB geheugen (wat logisch zou zijn gezien de processor).

Ik zal nog proberen om contact te leggen om hier wat helderheid in te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbcyber
D-Orange schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 13:30:
[...]

Bovenaan staat 256MB geheugen maar bij details staat dan weer 512MB geheugen (wat logisch zou zijn gezien de processor).

Ik zal nog proberen om contact te leggen om hier wat helderheid in te krijgen.
Volgens de site van Seabright (http://www.seabright.cn/en/showproduct_2.asp?Cid=579) is het ook 512 MB. Maar plaatje is inderdaad anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

jbcyber schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 13:22:
[...]

Helaas nog geen Android mobile. Volgens mij bestaat dit niet voor Windows Mobile 6.5.

[...]
Ook maar ff gegoogled ;) dit misschien? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=377047

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325249

http://www.dhgate.com/10-...91ff012bd319bb9f4915.html

Iemand ervaring met deze site? Ze zijn goedkoop en verschillende verkopers free shipping naar holland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

Xerion404 schreef op maandag 27 december 2010 @ 19:06:
Is ingebouwde GPS echt nodig? Op mijn ZPAD werkt mijn bluetooth GPS muis goed.
...maar als ik dit lees kan er dus niet altijd externe GPS gebruikt worden, of ik snap (weer) iets niet goed :? :
Khan said :
Does it support external GPS dongle and which one, Android Market, Maximum TF card? What will be the suitable leather case for it? Is it available in stock? Thanks.

Pandawill replied [TMD MID 8 Inch Android 2.2 SAMSUNG S5PV210 CPU Gravity Sensor WIFI HDMI 1080P Support Flash 4GB Black
]
it suppors exteral 3G not GPS,support android market, Max TF card 32G, leather sace sku11133 is suitable for it;it is in stock.
...hoe kan het dat er geen externe GPS gebruikt kan worden ? En dongle kan toch altijd ?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 01-01-2011 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Anoniem: 26457 schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 10:41:
...hoe kan het dat er geen externe GPS gebruikt kan worden ? En dongle kan toch altijd ?
Zit misschien niet goed in de ROM? Het valt me op dat die vaak buggy lijken te zijn en zo zonder directe verdere support zijn uitgebracht. (snel snel om zo veel mogelijk te verkopen voordat de specs achterhaald zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Mensen allemaal gelukkig nieuwjaar :>

-----------------------------------------------------------

Ben op zoek naar een 7" tablet voor een collega. Budget is max. € 115,--

De tablets die IK denk dat in aanmerking komen zijn ;

Nationite Rocktab 8 GB ( RK2808 @ 600 MHz & Android1.6 ) € 97,-- dmv 15% kortingsbon ( MP4nation )

YouTube: Nationite Rocktab Android RK2808 Tablet video review

Gpad G10 ( Telechips @ 800 MHz & Android2.1 ) € 109,-- ( Pandawill ) komt maybe nog BTW bij...

YouTube: Gpad G10 Android 2.1 MID with accelerometer&front camera

Apad 710 ( RK2818 @ 600 MHz & Android2.1 ) € 111,-- ( Merimobiles ) komt maybe nog BTW bij...

YouTube: Latest Apad 710 Android tablet gets reviewed

De Rocktab hebben we zelf ook en is erg ok zeker het scherm.
De Gpad G10 heeft "kennelijk" een aluminium achterkant.
De Apad 710 heeft HDMI-out.
Ze hebben allen een G-sensor. En alleen de Rocktab heeft geen Webcam.
En alleen de Gpad G10 heeft geen Trackerball.
Alleen de Rocktab is 128 MB de anderen 256 MB ( RAM )
De Rocktab is 8 GB de anderen 4 GB ( ROM )
Allen hebben geen GPS en/of BT ( kan ook niet voor dat geld.. )

Zijn er nog andere kandidaten in dezw prijs range en 7" ?

Wie weet of je met zekerheid wel of geen BTW nog aan de deur moet betalen bij bestelling

via Pandawill c.q Merimobiles :? Bij MP4nation heb ik dit nog nooit gelezen c.q zelf meegemaakt.

[ Voor 7% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 01-01-2011 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 16:35:
Wie weet of je met zekerheid wel of geen BTW nog aan de deur moet betalen bij bestelling

via Pandawill c.q Merimobiles :? Bij MP4nation heb ik dit nog nooit gelezen c.q zelf meegemaakt.
Bij Merimobiles zo goed als zeker wel (zeker met DHL)

Pandawill ook tenzij je doorgeeft dat ze echt een laag bedrag erop zetten. Ik heb dit zelf zeer concreet aangegeven dus ik zal wel merken of ze het ook echt gedaan hebben en of het heeft geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Cooler_King schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 17:09:
[...]

Bij Merimobiles zo goed als zeker wel (zeker met DHL)

Pandawill ook tenzij je doorgeeft dat ze echt een laag bedrag erop zetten. Ik heb dit zelf zeer concreet aangegeven dus ik zal wel merken of ze het ook echt gedaan hebben en of het heeft geholpen.
Ok bedankt voor je input. Kwam er nog 1 tegen ;

Telepad ( Telechips @ 720 MHz & Android2.1 ) € 117,-- dmv 15% kortingsbon ( MP4nation )

Heeft metalen behuizing en HDMI-out wel maar 2 GB ROM. Heet op Merimobiles Herotab G701 :?

[ Voor 6% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 01-01-2011 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Die zijn verouderd t.o.v. de M701r en varianten.. ik denk dat die Gpad G10 dan het meeste waar voor zijn geld biedt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Cooler_King schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 17:36:
Die zijn verouderd t.o.v. de M701r en varianten.. ik denk dat die Gpad G10 dan het meeste waar voor zijn geld biedt
En met 5% korting ( 15450 ) voor new custumors komt de Gpad G10 op $ 129,19 bij Pandawill.

Dat is +/- € 101,20

Ga even me collega bellen of ik hem dan maar zal bestellen voor hem.

[ Voor 12% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 01-01-2011 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

De Apad lijkt wel de beste papieren te hebben. Een camera aan boord en video's lopen het meest soepel. Je zal de CPU's nog moeten vergelijken (zie voor een lijstje eerder in dit topic).

Ik verwacht nog een pakketje van Pandawill. Eens kijken of ik er nog BTW bovenop krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-05 18:27

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik zit zwaar te denken aan de Herotab MID816 bij Merimobiles.

Ik wacht even de ervaring van een ander tablet af die een mede-Tweaker heeft besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Ik was bij het filmpje van de Gpad van Pandawill zelf niet zo impressed. Giga lag en het demomeisje moest behoorlijk op het scherm duwen naar mijn indruk. Maar hij staat stiekem wel nog op m'n lijstje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Wekkel schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 18:05:
De Apad lijkt wel de beste papieren te hebben. Een camera aan boord en video's lopen het meest soepel. Je zal de CPU's nog moeten vergelijken (zie voor een lijstje eerder in dit topic).

Ik verwacht nog een pakketje van Pandawill. Eens kijken of ik er nog BTW bovenop krijg.
Rockchip 2818 is behoorlijk snel. De android-2.1 versie die ik gezien heb op de RK2818 die ze hier in Nederland verkopen bij Computerland (660Mhz) draait sneller dan android-2.1 op de flytouch 2. 720P video werkt er ook goed op. 1080P trok 'ie niet. Touchscreen werkte heel soepel, maar of dat hetzelfde apparaat is ..? Hier is 'ie overigens 129 euro, zou er echt de moeite niet instoppen om die te gaan halen in China.

[ Voor 12% gewijzigd door brama op 01-01-2011 21:04 ]

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Levertijden voor de Archos 70/101 mogen hier.