• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:14
Hyp Hyper schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:56:
[...]

Mjah... maar een resistief scherm. Dat typt en glijdt/sleept niet zo lekker toch? Je moet dan een bepaalde druk uitoefenen en dus meer wrijven. Je kunt wel een stylus gaan gebruiken, maar da's ook weer zoiets.
Verder zeker een interessant ding.
Geloof me hij werkt hardstikke goed ook met een vinger. Voor een resistief scherm gewoon erg goed :)

• quistler
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-05 16:30
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:30:
[...]

idd die W1600 is wel nice voor $ 220,-- maar dan moet je er wel 100 afnemen.
Group buy op komst :?
Nice specc.

Op de site van wirelession staat dit: GPS: Built in GPS module(DNI option)

Waar staat dat DNI option voor?

AMD Phenom II X6 1055T @ 3.8ghz | BioStar TA890FXE | GeIL Black Dragon Quad Channel 8GB @ 1333 | HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) | Be quiet! 700W

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:02:
[...]

Geloof me hij werkt hardstikke goed ook met een vinger. Voor een resistief scherm gewoon erg goed :)
Copy that! Je moet inderdaad wel ietsje meer druk uitoefenen dan op bijv. de iphone, maar scrollen gaat hier na 10 minuten oefenen al vrijwel foutloos. Een enorme verbetering t.o.v. de 'oude' resistive touchscreens. Het zal ook wel helpen dat hier een glazen plaat gebruikt wordt, i.p.v. zo'n folie bij veel van de (nog) goedkopere tablets. De stylus heb je echt niet nodig.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-07-2024
brama schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:10:
[...]

Copy that! Je moet inderdaad wel ietsje meer druk uitoefenen dan op bijv. de iphone, maar scrollen gaat hier na 10 minuten oefenen al vrijwel foutloos. Een enorme verbetering t.o.v. de 'oude' resistive touchscreens. Het zal ook wel helpen dat hier een glazen plaat gebruikt wordt, i.p.v. zo'n folie bij veel van de (nog) goedkopere tablets. De stylus heb je echt niet nodig.
En typen gaat ook goed en snel? En kan ie ook makkelijk lijnen 'trekken'? Ik ben geïnteresseerd in toetsenborden waar je letters kunt tekenen of sliden. (als dat gaat lukken met de resolutie uiteindelijk)
Wat harder drukken/wrijvenipv glijden is voor mij niet meteen een ramp maar dan moet het wel werken natuurlijk. :)

Hoe lang gaat de batterij mee? Ik lees op merimobiles in één van de reviews dat ie nogal snel leegloopt.

[ Voor 6% gewijzigd door Hyp Hyper op 30-12-2010 15:29 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Li0nHeart
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-04 22:13
Wekkel schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:46:
[...]

Ik ben voornemens er vooral veel mee te lezen. Heb je ook Adobe Reader erop staan en met wat grotere PDF's gewerkt (ebooks, eigen bestanden)?
Ik had Adobe Reader nog niet geinstalleerd, maar altijd handig, dus even gedaan.
Ik had alleen een manual bij de hand, 300 pagina's, 3 MB

Het laden gaat heel soepel. Weergave is goed, alleen heb je 3 opties in de Reader.

- Continuous Flow : ietsjes zoomen, duidelijk leesbaar, scrollt soepel
- Fit to Screen : te klein, niet goed leesbaar
- Reflow : vind ik er niet prettig leesbaar uitzien.
Dit alles in Portrait Mode

In Landscape Mode is de Continuous Flow heel prettig leesbaar, maar moet je wel vaker scroller, omdat je maar een gedeelte van de pagina ziet.

Voor ebooks (epub) gebruik ik zelf Adiko, en die werkt perfect vind ik.

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:04

Boy

www.byoscoop.nl

Li0nHeart schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:26:
[...]

Ik had Adobe Reader nog niet geinstalleerd, maar altijd handig, dus even gedaan.
Ik had alleen een manual bij de hand, 300 pagina's, 3 MB

Het laden gaat heel soepel. Weergave is goed, alleen heb je 3 opties in de Reader.

- Continuous Flow : ietsjes zoomen, duidelijk leesbaar, scrollt soepel
- Fit to Screen : te klein, niet goed leesbaar
- Reflow : vind ik er niet prettig leesbaar uitzien.
Dit alles in Portrait Mode

In Landscape Mode is de Continuous Flow heel prettig leesbaar, maar moet je wel vaker scroller, omdat je maar een gedeelte van de pagina ziet.

Voor ebooks (epub) gebruik ik zelf Adiko, en die werkt perfect vind ik.
Moet je een Laputa proberen, is grafisch wat leuker met 'omslaande pagina's'...(heb ik op m'n Desire)

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

• WiLLoW_TieN
brama schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:10:
[...]
Het zal ook wel helpen dat hier een glazen plaat gebruikt wordt, i.p.v. zo'n folie bij veel van de (nog) goedkopere tablets. De stylus heb je echt niet nodig.
Volgens mij is het geen glas hoor...En ik gebruik wel 90% van de tijd een stylus.

• Hyp Hyper
excusez... dubbel.

[ Voor 85% gewijzigd door Hyp Hyper op 30-12-2010 16:49 ]

• Hyp Hyper
hmm... ik denk dat ik nog maar even wacht op een betere tablet met een capacitief scherm onder de 200 dollar. De stylus-tijd heb ik wel gehad. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Hyp Hyper op 30-12-2010 16:48 ]

• WiLLoW_TieN
Hyp Hyper schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:47:
hmm... ik denk dat ik nog maar even wacht op een betere tablet met een capacitief scherm onder de 200 dollar. De stylus-tijd heb ik wel gehad. :)
Je kan hem prima gebruiken zonder stylus. IK vindt alleen een stylus prettiger. En het scherm blijft schoner

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Li0nHeart schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:26:
Het laden gaat heel soepel. Weergave is goed, [...]
Goed om te horen. Het apparaat heb ik vooral bestemd om wat meer 'paperless office' te houden en wetteksten/dossierstukken snel in te kunnen zien, anytime, anywhere.

Anoniem: 69767

Wekkel schreef op donderdag 30 december 2010 @ 17:24:
[...]

Goed om te horen. Het apparaat heb ik vooral bestemd om wat meer 'paperless office' te houden en wetteksten/dossierstukken snel in te kunnen zien, anytime, anywhere.
Is de Vermande/Kluwer of Kluwer Navigator al als e-book / app-versie?

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Geen idee, ik zag geen wetbundels in de Market iig (gratis). Nog een vraagje voor de praktijk: hoe lang houdt de batterij van de Wopad het uit?

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Als ik het mij goed herinner, noemt Ashens het ergens in zijn video. Sowieso een mustsee voor je hem koopt imho.

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Hyp Hyper schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:47:
Bij mij hetzelfde :) Ik wil absoluut geen resistief touchscreen, maar de WoPad is net iets te traag naar mijn zin. Ik wil mijn 720p MKVtjes gewoon kunnen zien en een spelletje Angry Birds moet ook gaan, de WoPad trekt dat niet.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Roamor schreef op donderdag 30 december 2010 @ 18:31:
Als ik het mij goed herinner, noemt Ashens het ergens in zijn video. Sowieso een mustsee voor je hem koopt imho.
Ashens noemt het niet. Ik kan de humor best waarderen, maar ik werd er weinig wijzer van. De halve review besteden aan Angry Birds die zonneklaar niet loopt op de pad terwijl hij het als een slecht spel betiteld, is je prioriteiten verkeerd stellen.

Wat dat betreft zijn er betere reviews die meer van browsen, video, UI e.d. laten zien.Met een batterij van 2600MAH volgens Pandawill zal het niet overlopen met bedrijfstijd. Als ie 3 uur haalt, mag ik waarschijnlijk tevreden zijn :)

• WiLLoW_TieN
Wekkel schreef op donderdag 30 december 2010 @ 20:57:
[...]

Ashens noemt het niet. Ik kan de humor best waarderen, maar ik werd er weinig wijzer van. De halve review besteden aan Angry Birds die zonneklaar niet loopt op de pad terwijl hij het als een slecht spel betiteld, is je prioriteiten verkeerd stellen.

Wat dat betreft zijn er betere reviews die meer van browsen, video, UI e.d. laten zien.Met een batterij van 2600MAH volgens Pandawill zal het niet overlopen met bedrijfstijd. Als ie 3 uur haalt, mag ik waarschijnlijk tevreden zijn :)
Als je de capacitief scherm eis zou kunnen laten vallen dan is de Gpad G10 die op Pandawill te krijgen is wellicht iets voor je ? Kost ook maar +/- € 103,-- ;)
En heeft een Telechips CPU dus 720p playback OK.

[ Voor 3% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 30-12-2010 21:12 ]

• Li0nHeart
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-04 22:13
[b][message=35287240,noline]Wekkel schreef :

op de site geven ze 6 uur op en daar klopt denk ik wel heel aardig. toen ik vanavond begon had ik nog zo'n 50% batterij. nu na een anderhalf uur surfen, strip lezen, facebook enz is er 20% weg. dus de 6 uur moet je volgens mij wel kunnen halen.

• brama
  • Niet online
Hyp Hyper schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:20:
[...]

En typen gaat ook goed en snel? En kan ie ook makkelijk lijnen 'trekken'? Ik ben geïnteresseerd in toetsenborden waar je letters kunt tekenen of sliden. (als dat gaat lukken met de resolutie uiteindelijk)
Wat harder drukken/wrijven ipv glijden is voor mij niet meteen een ramp maar dan moet het wel werken natuurlijk. :)
Even de videoplayer misbruikt (die heeft onscreen gestures): YouTube: Gome Flytouch 2 Touchscreen responsiveness

Ik heb de stylus zelf zoals gezegd nog nooit gebruikt.
Hoe lang gaat de batterij mee? Ik lees op merimobiles in één van de reviews dat ie nogal snel leegloopt.
Als ik helderheid op 1/3e zet (prima op slaapkamer) dan gaat 'ie zo tot 4 uur mee, schat ik. Paar keer 2 uur achter elkaar gebruikt (angry birds en videos kijken) vanaf vol, en beide keren was' ie op 50%. Met hogere helderheid lijkt het wel duidelijk sneller te gaan.

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Nog een handige link om schermen mee te vergelijken:
http://sizeasy.com/page/s...s-galaxy-tab-vs-archos-70

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

• WiLLoW_TieN
Goed filmpje. Voor diegene die dit willen nadoen die player heet Meridian player ;)

• ASP
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 17:13

ASP

Ik heb ook zo'n Flytouch 2 van Ali (Wowpad). Heeft iemand HDMI al aan de praat? Zo ja, met welke player?

Verder zou er 3G in moeten zitten. Heb ik nog niet gevonden... Iemand anders wel?

[ Voor 3% gewijzigd door ASP op 30-12-2010 22:57 ]

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 05:22
jbcyber schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:33:
[...]

Had ik gezien maar via deze link kun je wel losse bestellen:

http://www.aliexpress.com/store/700168
Op zijn minst $384,- en dat voor een Cortex A8 zonder (micro-)USB aansluitingen en maar 1 knop aan de voorkant. Met name de docking connector en 1 op 1 iPad look bevallen mij persoonlijk niet zo aan deze tab (en de Herotab). Het 4:3 daarentegen lijkt me erg prettig.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

• WiLLoW_TieN
ASP schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:57:
Ik heb ook zo'n Flytouch 2 van Ali (Wowpad). Heeft iemand HDMI al aan de praat? Zo ja, met welke player?

Verder zou er 3G in moeten zitten. Heb ik nog niet gevonden... Iemand anders wel?
Welkom op dit mooie forum ;)

Volgens mij heeft een Flytouch2 en een wowPAD geen interne 3G ondersteuning.

Echter wel met een externe 3G USB dongel.

[ Voor 27% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 31-12-2010 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
ASP schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:57:
Met de CCPlayer zou je het aan moeten zetten door 'menu' in te drukken tijdens het afspelen. Ik kan het niet testen wegens gebrek aan een mini-hdmi stekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASP

ASP

WiLLoW_TieN schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:49:
[...]

Welkom op dit mooie forum ;)

Volgens mij heeft een Flytouch2 en een wowPAD geen interne 3G ondersteuning.

Echter wel met een externe 3G USB dongel.
Dank je. Ik kom er alleen al 11 jaar :P

Het klopt dat het alleen met een USB dongel gaat. Ik ben gisteravond het boekje maar eens gaan lezen. Dat doet een echte Tweaker natuurlijk in eerste instantie nooit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASP

ASP

brama schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 00:17:
[...]

Met de CCPlayer zou je het aan moeten zetten door 'menu' in te drukken tijdens het afspelen. Ik kan het niet testen wegens gebrek aan een mini-hdmi stekker.
Klopt, zag het in het boekje staat dat erbij zit. Dat werkt alleen ook niet. De pad wordt zwart maar het beeld verschijnt niet. Ik zal het vanavond eens op een andere TV proberen en het resultaat hier laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-05 17:50
Anoniem: 345029 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:29:
Heb je wel gezien dat ze een groothandel zijn? Wil je niet ontmoedigen... Ziet er wel goed uit!
Zal wel per stuk verkocht worden maar niet door alibaba. Ben benieuwd naar het antwoord.
Dit is het antwoord:

Thanks for contacting us. W1600 is our developing product, it is still under
developing at this time and may be launched in Mar.. We will keep you posted
all the time.

Moet zeggen dat ze wel snel hebben gereageerd!

Helaas gaat het voor nu dus over. Nog iemand anders ideeen over een dergelijke tablet. Rond de 10 inch capacative scherm android 2.2.

Ben even lost in mijn zoektocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

ASP schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 08:14:
[...]

Dank je. Ik kom er alleen al 11 jaar :P
offtopic:
LOL, ik denk dat hij zag dat je maar 3 berichten gepost had, dat is best weinig in 11 jaar tijd...

edit: ja, inderdaad...11 jaar geleden geregistreerd en nu pas een post...:D vind het wel cool...moet zeker een record zijn...krijgt ie ook een prijs?

[ Voor 22% gewijzigd door Boy op 31-12-2010 09:33 . Reden: onafgesloten tag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Boy schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 09:09:
[...]

offtopic:
LOL, ik denk dat hij zag dat je maar 3 berichten gepost had, dat is best weinig in 11 jaar tijd...
En diegene waar ik zeer bewust op reageerde was zijn first post na 11 jaar dat moet een record zijn 8)7

Alle 3 zijn posts zijn namelijk in dit topic kijk maar hierboven :X

[ Voor 13% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 31-12-2010 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbcyber
jbcyber schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 08:25:
[...]

Dit is het antwoord:

Thanks for contacting us. W1600 is our developing product, it is still under
developing at this time and may be launched in Mar.. We will keep you posted
all the time.

Moet zeggen dat ze wel snel hebben gereageerd!

Helaas gaat het voor nu dus over. Nog iemand anders ideeen over een dergelijke tablet. Rond de 10 inch capacative scherm android 2.2.

Ben even lost in mijn zoektocht :(
Pff denk dat het dan toch deze gaat worden:

http://www.efox-shop.com/...umgeh-use-kamera-p-106351

Ik vind 260 net acceptabel. Ga nog 1 keer zoeken naar reviews / films.

Edit

Toch maar niet geen bluetooth en geen usb poort. Dan word internet via je mobiel op dat ding krijgen ook al weer erg moeilijk.

[ Voor 6% gewijzigd door jbcyber op 31-12-2010 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-04 07:08
Heeft iemand ervaringen met deze shop? Vind het maar erg goedkoop.. En is de verzending vanuit China of vanuit Duitsland?

[ Voor 19% gewijzigd door Cooler_King op 31-12-2010 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
jbcyber schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:31:
Toch maar niet geen bluetooth en geen usb poort. Dan word internet via je mobiel op dat ding krijgen ook al weer erg moeilijk.
Er zit wel een kabel bij van 30 pins naar USB :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
  • Laatst online: 09-05 14:39
interessant nieuws voor de ROCKCHIP adepten.

http://androidcommunity.c...s-tablets-video-20101230/

originele link.

http://www.slashgear.com/...ed:+slashgear+(SlashGear)

[ Voor 37% gewijzigd door janesh op 31-12-2010 13:28 ]

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

[...]

als je een Android apparaat hebt kun je die als WiFi access point instellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted-D
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 16:18
Cooler_King schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:44:
[...]

Heeft iemand ervaringen met deze shop? Vind het maar erg goedkoop.. En is de verzending vanuit China of vanuit Duitsland?
Heb er een keer autoradio besteld. Werd apart bij gemeld dat er vanuit Duitsland werd verzonden. Na 2 dagen had ik hem thuis.

Als er niks bij gemeld staat ga ik er vanuit dat het uit China komt (is volgens mij ook wel ergens op de site te vinden).

EDIT: Als je bij verzendkosten kijkt hebben ze het over China Post. Lijkt me duidelijk ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Twisted-D op 31-12-2010 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Boy schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 12:47:
[...]

Gaat dat met alle GSM's die wifi hebben en 3G support ? ( b.v Nokia 5800 XpressMusic )

[ Voor 17% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 31-12-2010 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted-D
[...]

Pff denk dat het dan toch deze gaat worden:

http://www.efox-shop.com/...umgeh-use-kamera-p-106351

Ik vind 260 net acceptabel. Ga nog 1 keer zoeken naar reviews / films.

Edit

Dat heeft deze dan wel weer:
http://www.aliexpress.com...een-1GHZ-wholesalers.html

Maar goed, heb ook nog steeds geen definitieve keuze durven nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 12:49:
[...]

Gaat dat met alle GSM's die wifi hebben en 3G support ? ( b.v Nokia 5800 XpressMusic )
geen verstand van deze dingen op Nokia's (ook nog niet uitgeprobeerd met m'n Desire), maar ik heb ff snel gegoogled en kwam software tegen voor WiFi tethering voor Nokia:

http://www.joiku.com/
YouTube: Usare Nokia 5800 come hotspot wifi (WiFi Tethering) con Joiku Hotspot

misschien kun je er iets mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Boy schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 13:01:
[...]

geen verstand van deze dingen op Nokia's (ook nog niet uitgeprobeerd met m'n Desire), maar ik heb ff snel gegoogled en kwam software tegen voor WiFi tethering voor Nokia:

http://www.joiku.com/
YouTube: Usare Nokia 5800 come hotspot wifi (WiFi Tethering) con Joiku Hotspot

misschien kun je er iets mee?
Thanks ik ga hier eens naar kijken maar niet vanavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbcyber
Boy schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 12:47:
[...]

Helaas nog geen Android mobile. Volgens mij bestaat dit niet voor Windows Mobile 6.5.
D-Orange schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 12:59:
[...]

Dat heeft deze dan wel weer:
http://www.aliexpress.com...een-1GHZ-wholesalers.html

Maar goed, heb ook nog steeds geen definitieve keuze durven nemen..
Deze ziet er inderdaad wel weer interessant uit.

Lijkt dezelfde als die ik aangaf maar dan met Bluetooth TF kaartlezer Optioneel 3G (Heb een mail gestuurd om na te vragen wat dit kost).

De volgende punten zijn minder:
Accu
Geen Webcam (vind ik geen probleem),
Minder intern geheugen (maar wel kaartlezer)

Tot nu toe loopt deze voor mij voorop.

[ Voor 19% gewijzigd door jbcyber op 31-12-2010 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted-D
jbcyber schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 13:22:
[...]

Deze ziet er inderdaad wel weer interessant uit.

Lijkt dezelfde als die ik aangaf maar dan met Bluetooth TF kaartlezer Optioneel 3G

De volgende punten zijn minder:
Accu
Geen Webcam (vind ik geen probleem),
Minder intern geheugen (maar wel kaartlezer)

Tot nu toe loopt deze voor mij voorop.
Bovenaan staat 256MB geheugen maar bij details staat dan weer 512MB geheugen (wat logisch zou zijn gezien de processor).

Ik zal nog proberen om contact te leggen om hier wat helderheid in te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbcyber
D-Orange schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 13:30:
[...]

Bovenaan staat 256MB geheugen maar bij details staat dan weer 512MB geheugen (wat logisch zou zijn gezien de processor).

Volgens de site van Seabright (http://www.seabright.cn/en/showproduct_2.asp?Cid=579) is het ook 512 MB. Maar plaatje is inderdaad anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

jbcyber schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 13:22:
[...]

Helaas nog geen Android mobile. Volgens mij bestaat dit niet voor Windows Mobile 6.5.

[...]
Ook maar ff gegoogled ;) dit misschien? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=377047

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325249

http://www.dhgate.com/10-...91ff012bd319bb9f4915.html

Iemand ervaring met deze site? Ze zijn goedkoop en verschillende verkopers free shipping naar holland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

Xerion404 schreef op maandag 27 december 2010 @ 19:06:
Is ingebouwde GPS echt nodig? Op mijn ZPAD werkt mijn bluetooth GPS muis goed.
...maar als ik dit lees kan er dus niet altijd externe GPS gebruikt worden, of ik snap (weer) iets niet goed :? :
Khan said :
Does it support external GPS dongle and which one, Android Market, Maximum TF card? What will be the suitable leather case for it? Is it available in stock? Thanks.

Pandawill replied [TMD MID 8 Inch Android 2.2 SAMSUNG S5PV210 CPU Gravity Sensor WIFI HDMI 1080P Support Flash 4GB Black
]
it suppors exteral 3G not GPS,support android market, Max TF card 32G, leather sace sku11133 is suitable for it;it is in stock.
...hoe kan het dat er geen externe GPS gebruikt kan worden ? En dongle kan toch altijd ?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 01-01-2011 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Anoniem: 26457 schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 10:41:
...hoe kan het dat er geen externe GPS gebruikt kan worden ? En dongle kan toch altijd ?
Zit misschien niet goed in de ROM? Het valt me op dat die vaak buggy lijken te zijn en zo zonder directe verdere support zijn uitgebracht. (snel snel om zo veel mogelijk te verkopen voordat de specs achterhaald zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Mensen allemaal gelukkig nieuwjaar :>

-----------------------------------------------------------

Ben op zoek naar een 7" tablet voor een collega. Budget is max. € 115,--

De tablets die IK denk dat in aanmerking komen zijn ;

Nationite Rocktab 8 GB ( RK2808 @ 600 MHz & Android1.6 ) € 97,-- dmv 15% kortingsbon ( MP4nation )

YouTube: Nationite Rocktab Android RK2808 Tablet video review

Gpad G10 ( Telechips @ 800 MHz & Android2.1 ) € 109,-- ( Pandawill ) komt maybe nog BTW bij...

YouTube: Gpad G10 Android 2.1 MID with accelerometer&front camera

Apad 710 ( RK2818 @ 600 MHz & Android2.1 ) € 111,-- ( Merimobiles ) komt maybe nog BTW bij...

YouTube: Latest Apad 710 Android tablet gets reviewed

De Rocktab hebben we zelf ook en is erg ok zeker het scherm.
De Gpad G10 heeft "kennelijk" een aluminium achterkant.
De Apad 710 heeft HDMI-out.
Ze hebben allen een G-sensor. En alleen de Rocktab heeft geen Webcam.
En alleen de Gpad G10 heeft geen Trackerball.
Alleen de Rocktab is 128 MB de anderen 256 MB ( RAM )
De Rocktab is 8 GB de anderen 4 GB ( ROM )
Allen hebben geen GPS en/of BT ( kan ook niet voor dat geld.. )

Zijn er nog andere kandidaten in dezw prijs range en 7" ?

Wie weet of je met zekerheid wel of geen BTW nog aan de deur moet betalen bij bestelling

via Pandawill c.q Merimobiles :? Bij MP4nation heb ik dit nog nooit gelezen c.q zelf meegemaakt.

[ Voor 7% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 01-01-2011 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 16:35:
Wie weet of je met zekerheid wel of geen BTW nog aan de deur moet betalen bij bestelling

via Pandawill c.q Merimobiles :? Bij MP4nation heb ik dit nog nooit gelezen c.q zelf meegemaakt.
Bij Merimobiles zo goed als zeker wel (zeker met DHL)

Pandawill ook tenzij je doorgeeft dat ze echt een laag bedrag erop zetten. Ik heb dit zelf zeer concreet aangegeven dus ik zal wel merken of ze het ook echt gedaan hebben en of het heeft geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Cooler_King schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 17:09:
[...]

Bij Merimobiles zo goed als zeker wel (zeker met DHL)

Pandawill ook tenzij je doorgeeft dat ze echt een laag bedrag erop zetten. Ik heb dit zelf zeer concreet aangegeven dus ik zal wel merken of ze het ook echt gedaan hebben en of het heeft geholpen.
Ok bedankt voor je input. Kwam er nog 1 tegen ;

Telepad ( Telechips @ 720 MHz & Android2.1 ) € 117,-- dmv 15% kortingsbon ( MP4nation )

Heeft metalen behuizing en HDMI-out wel maar 2 GB ROM. Heet op Merimobiles Herotab G701 :?

[ Voor 6% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 01-01-2011 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Die zijn verouderd t.o.v. de M701r en varianten.. ik denk dat die Gpad G10 dan het meeste waar voor zijn geld biedt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Cooler_King schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 17:36:
Die zijn verouderd t.o.v. de M701r en varianten.. ik denk dat die Gpad G10 dan het meeste waar voor zijn geld biedt
En met 5% korting ( 15450 ) voor new custumors komt de Gpad G10 op $ 129,19 bij Pandawill.

Dat is +/- € 101,20

Ga even me collega bellen of ik hem dan maar zal bestellen voor hem.

[ Voor 12% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 01-01-2011 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

De Apad lijkt wel de beste papieren te hebben. Een camera aan boord en video's lopen het meest soepel. Je zal de CPU's nog moeten vergelijken (zie voor een lijstje eerder in dit topic).

Ik verwacht nog een pakketje van Pandawill. Eens kijken of ik er nog BTW bovenop krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:27

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik zit zwaar te denken aan de Herotab MID816 bij Merimobiles.

Ik wacht even de ervaring van een ander tablet af die een mede-Tweaker heeft besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Ik was bij het filmpje van de Gpad van Pandawill zelf niet zo impressed. Giga lag en het demomeisje moest behoorlijk op het scherm duwen naar mijn indruk. Maar hij staat stiekem wel nog op m'n lijstje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Wekkel schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 18:05:
De Apad lijkt wel de beste papieren te hebben. Een camera aan boord en video's lopen het meest soepel. Je zal de CPU's nog moeten vergelijken (zie voor een lijstje eerder in dit topic).

Ik verwacht nog een pakketje van Pandawill. Eens kijken of ik er nog BTW bovenop krijg.
Rockchip 2818 is behoorlijk snel. De android-2.1 versie die ik gezien heb op de RK2818 die ze hier in Nederland verkopen bij Computerland (660Mhz) draait sneller dan android-2.1 op de flytouch 2. 720P video werkt er ook goed op. 1080P trok 'ie niet. Touchscreen werkte heel soepel, maar of dat hetzelfde apparaat is ..? Hier is 'ie overigens 129 euro, zou er echt de moeite niet instoppen om die te gaan halen in China.

[ Voor 12% gewijzigd door brama op 01-01-2011 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
klopt het dat alle tegra tablets die momenteel te krijgen zijn GEEN gps hebben?
vind ik echt zo raar, android doet heel veel (of kan heel veel) met gps/locatie

@birdie721: dhgate is een soort ebay

de bewuste verkoper "donnyking" heeft zo te zien geen negatieve feedback, maar heeft pas 25 items verkocht

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
brama schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 21:03:
[...]

Rockchip 2818 is behoorlijk snel. De android-2.1 versie die ik gezien heb op de RK2818 die ze hier in Nederland verkopen bij Computerland (660Mhz) draait sneller dan android-2.1 op de flytouch 2. 720P video werkt er ook goed op. 1080P trok 'ie niet. Touchscreen werkte heel soepel, maar of dat hetzelfde apparaat is ..? Hier is 'ie overigens 129 euro, zou er echt de moeite niet instoppen om die te gaan halen in China.
De 5% kortings-coupon van Merimobilies ( welcome ) is vervallen per vandaag.
Die Apad 710 komt dan op $ 157,99 ( incl.porto )....+/- € 123,65 met nog een kans op een BTW afdracht...
Dan valt hij t.o.v de Gpad G10 voor € 101,20 ( + evt. BTW afdracht ) af.

Dus ik denk dat ik die G10 binnenkort voor mijn collega bestel.

[ Voor 4% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 01-01-2011 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Voor degenen met een 1024x600 tablet die van C64 of GTA:Vice City nostalgie houden; ik heb een custom boot animation gemaakt:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7iKBjNUZ3_I]

Draait op m'n flytouch 2 tablet, als vervanging van het brakke default ding.

[ Voor 3% gewijzigd door brama op 01-01-2011 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
@ brama leuk gedaan :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-02 13:06
Er zijn hier een hoop hier (including me) die de stap niet durven te wagen om een android tablet te kopen. Omdat er elk moment net degene kan uitkomen die wel alle opties heeft die we zo graag willen.

Ik denk dat ik over een maand hier terug kom mensen :) En hopelijk iets alles een hoop duidelijker, want door al deze versies en gebreken en noem maar op word ik er geen wijs meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
streelder schreef op zondag 02 januari 2011 @ 00:33:
Er zijn hier een hoop hier (including me) die de stap niet durven te wagen om een android tablet te kopen. Omdat er elk moment net degene kan uitkomen die wel alle opties heeft die we zo graag willen.

Ik denk dat ik over een maand hier terug kom mensen :) En hopelijk iets alles een hoop duidelijker, want door al deze versies en gebreken en noem maar op word ik er geen wijs meer uit.
En ja ook dan komt er een maand later weer iets beters uit.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:02
Sterker nog: als je CES gaat volgen wordt de snoepwinkel wel heel erg groot. Wanneer het snoepgoed daadwerkelijk uitgeleverd gaat worden blijft een vraagteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Ik krijg wel het idee dat het niet zo lang meer gaat duren voordat de aardige en betaalbare tablets een capacitief scherm krijgen. Nu heb je dus al de Wopad voor 200 dollar met een goed scherm, maar die schijnt verder nogal crap te zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:02
ja, en in de zomer komen de schermen met een hogere resolutie (720p).
Zo gaat t maar door. Het beste wat je eigenlijk kunt doen, is gewoon iedere 3 tot 6 maanden een nieuw apparaat aanschaffen en de gebruikte weer verkopen. Zo blijf je een beetje up to date, en doe je ondertussen de broodnodige gebruikservaring op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

streelder schreef op zondag 02 januari 2011 @ 00:33:

Klopt idd, ik wil eigenlijk ook dualcore, gps en 10""capacitatief en dan ook nog voor minder als 250 euro bij me thuis. Zoals al gezegd wordt is dat er nu nog niet. :'(
Een tablet is toch een nieuw soort apparaat in huis, dus inschatten waarvoor je hem nou eigenlijk gaat gebruiken is moeilijk en zodoende kan je dus ook geen duidelijke eisen stellen.
Wij (vrouw en ik) zijn dus ook tot de conclusie gekomen om gewoon een niet al te dure te kopen (Herotab MID816) zodat we al het nodige kunnen uitproberen. Ook omdat dit het eerste Android apparaat in huis is. Over een paar maanden hebben we dan een aardig idee over hoe we er mee omgaan en of het bevalt dan kopen we er of 1 bij of verkopen deze op Martkplaats met een paar tientjes verlies. :P

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die herotab M816 lijkt voor mij het meest te bieden in wat ik zoek.

Echter, de Archos 70 lijkt ook prima wat dat betreft (alleen geen 8 maar 7 inch), en zelfs meer te bieden t.o.v de M816, namelijk...
- capacitief scherm,
- Wlan N-draft
- blue-tooth
- (en eventueel een 250 GB harddisk versie).

Prijs is (zonder 250 GB HDD) ook niet onaardig, namelijk 230.- (pricewatch).

Wat zie ik over het hoofd, om niet voor de Archos te gaan t.o.v de M816 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
wat denk je van zijn ram geheugen van 256 mb wat ik te krap vind, mijn wits a81e heeft geregeld te weinig en de herotab m802 eigenlijk nooit.

[ Voor 36% gewijzigd door janesh op 02-01-2011 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

janesh schreef op zondag 02 januari 2011 @ 10:34:
wat denk je van zijn ram geheugen van 256 mb wat ik te krap vind, mijn wits a81e heeft geregeld te weinig en de herotab m802 eigenlijk nooit.
...wordt dat niet 'gecompenseerd' door de Cortex A8, die prima presteerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toad
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-05 17:52
Anoniem: 339512 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 07:50:
Ik heb sinds een paar maanden de Archos 7-8GB.
Ik heb de firmware update gedaan en ik ben er zeer tevreden over.
Scherm werkt goed, wifi gaat ook goed(op de stations inloggen op Hotspots).
Waar ik hem voor gekocht heb, films afspelen, gaat helemaal super.
Ik heb er extra een micro sd van 16GB in gedaan dus veel kijk plezier.
De accu gaat ongeveer iets meer dan 6 uur mee met films kijken.
Volgens de specs van Archos gaat de batt. met muziek luisteren 40 uur mee maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Al met al ben ik erg tevreden over deze speler.
Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen een Achos 7 HT in mijn bezit. Ik zou die firmware update ook wel willen doen, maar ik weet niet precies welke ik moet nemen.

Ik had deze gevonden: http://forum.archosfans.com/viewtopic.php?f=59&t=34668

Instructions:
1. Load the update.img linked at bottom of thread into the root of your A7HT.
2. Turn off USB sharing and you will be prompted to install an update.
3. Click install and A7 will reboot
4. Install the update and eventually go back to the setup screen
5. Go into settings, turn on WiFi and connect to your router
6. Once it is connected:
a. Open any of the Google apps (market, Gmail, Calendar)
b. Go through the Google setup screens.
c. Upon completion install: contacts.apk and GoogleContactsProvider.apk.
Note: GoogleContactsProvider.apk will give you some message about it being a system app that is already installed.... Click OK and continue.
7. All is well with the world.

Of deze:

http://wiki.archosfans.co...Installation_instructions

Deze laatste is veel bewerkelijker.

Welke moet ik nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
@ Lost

Ik dacht het niet , in beide zitten vergelijkbare processoren en in de archos schijnt de ti omap teruggeklokt te zijn van 1Ghz naar 800 Mhz en bij de m816 de samsung hummingbird van 1Ghz naar 1.2 Ghz.
Dit laatste heb ik nog niet bevestigd gezien door mensen die hem al hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

janesh schreef op zondag 02 januari 2011 @ 11:17:
[...]in beide zitten vergelijkbare processoren en in de archos schijnt de ti omap teruggeklokt te zijn van 1Ghz naar 800 Mhz en bij de m816 de samsung hummingbird van 1Ghz naar 1.2 Ghz.[...[
...okee, helder verhaal. Wordt meegenomen in de afweging ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 02-01-2011 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Anoniem: 26457 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 09:03:
Die herotab M816 lijkt voor mij het meest te bieden in wat ik zoek.

Echter, de Archos 70 lijkt ook prima wat dat betreft (alleen geen 8 maar 7 inch), en zelfs meer te bieden t.o.v de M816, namelijk...
- capacitief scherm,
- Wlan N-draft
- blue-tooth
- (en eventueel een 250 GB harddisk versie).

Prijs is (zonder 250 GB HDD) ook niet onaardig, namelijk 230.- (pricewatch).

Wat zie ik over het hoofd, om niet voor de Archos te gaan t.o.v de M816 ?
Die 7" is wel een stuk kleiner qua scherm. Niet alleen scheelt het 1 inch op papier, maar een 8" breedbeeld is ook nog een stuk kleiner dan een 8" 4:3 scherm qua oppervlakte. Zelf heb ik een 7" tablet gehad, en dat vond ik toch wel wat aan de kleine kant. Een 10" scherm mag dan weer iets kleiner, dus 8" 4:3 lijkt een aardige compromis (al is die resolutie wel wat laag).

En inderdaad, *het* grote nadeel van de archos tablets is het gebrek aan geheugen. Upgraden zit er niet meer bij. Ik zou dan liever nu zo'n chinapad nemen, en als dat bevalt over een half jaar een fatsoenlijke tablet die echt lekker werkt. Met de kanttekening dat je bij de chinapads wel wat meer moet tweaken, dat zal bij de archos tablets minder noodzakelijk zijn (denk ik! geen ervaring mee)

[ Voor 7% gewijzigd door brama op 02-01-2011 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318689

moeilijk moeilijk moeilijk......

Ik wil ook een tablet gaan aanschaffen.. en eigenlijk wachten tot CES is geweest.. maar nu weet ik niet of ik een tablet veel ga gebruiken....? dus dacht misschien eerst een chinaaatjeTab?
Maar een 10 inch of een 7 inch zoals de galaxy tab.. had meer een 7 in gedachten want die kan ik altijd nog makkelijk meenemen e.d.

maar welke ?
is dit misschien wat:
http://www.lightinthebox....DMI-SMQ5851-_p158354.html

of heeft iemand anders een suggestie..
het moet een tablet worden voor op de bank, even snel mail kijken.. even snel wat opzoeken op internet.. even een klein spelletje doen, worms of angry birds... zoiets.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Anoniem: 318689 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 11:43:

Ik wil ook een tablet gaan aanschaffen.. en eigenlijk wachten tot CES is geweest.. maar nu weet ik niet of ik een tablet veel ga gebruiken....? dus dacht misschien eerst een chinaaatjeTab?
Maar een 10 inch of een 7 inch zoals de galaxy tab.. had meer een 7 in gedachten want die kan ik altijd nog makkelijk meenemen e.d.

maar welke ?
is dit misschien wat:

het moet een tablet worden voor op de bank, even snel mail kijken.. even snel wat opzoeken op internet.. even een klein spelletje doen, worms of angry birds... zoiets.....
Die jij aandraagt is ook hier te koop voor iets minder...

Dan ging ik voor deze Gpad G10 kost nu met 5% korting ( via 15450 ) +/- € 102,-- incl. porto ;)

Heb deze ook net besteld voor een collega van me.

[ Voor 6% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 02-01-2011 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Anoniem: 318689 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 11:43:

maar welke ?
is dit misschien wat:

Ik kan je deze tablet dan aanraden. Dat is ongeveer hetzelfde ding, minus de HDMI-uitgang. Kun je gewoon hier halen. Lees anders de laatste 3 pagina's van dit topic door, daar staat meer van voldoende info om een keuze te kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Voor 129 euro met resistive scherm in NL, of voor €146 (en evt €27 BTW) voor een capacitive scherm direct vanuit China. Dat is de keuze geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
brama schreef op zondag 02 januari 2011 @ 11:25:
En inderdaad, *het* grote nadeel van de archos tablets is het gebrek aan geheugen.
Gebrek aan wat voor geheugen? Werkgeheugen of opslaggeheugen?
Beide is namelijk geen enkele probleem.. Werkgeheugen, zie onderstaande filmpjes

Opslaggeheugen ook niet.. Bij de 8GB versie heb je microSD(HC) mogelijkheden en anders heb je 250GB HDD.

[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 02-01-2011 13:34 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:27

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

D-Orange schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 13:30:
[...]

Heb je al contact gelegd en ook al wat vernomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
CLB schreef op zondag 02 januari 2011 @ 12:32:
[...]

Gebrek aan wat voor geheugen? Werkgeheugen of opslaggeheugen?
Beide is namelijk geen enkele probleem.. Werkgeheugen, zie onderstaande filmpjes
[video]

filmpje waarin ik 12 games laat zien, achter elkaar zonder reboot / taskkiller volgt, staat over een uur op YouTube.

Opslaggeheugen ook niet.. Bij de 8GB versie heb je microSD(HC) mogelijkheden en anders heb je 250GB HDD.
Task killers heb je ook niet nodig voor goed geschreven software, want android schiet gewoon processen af die niet op de voorgrond draaien indien het werkgeheugen op dreigt te raken. Ook al staan ze nog in je task-manager. Als je ze weer naar de voorgrond haalt, start hij de app opnieuw op met de opgeslagen state. M.a.w. je kunt zelfs 200 applicaties achter elkaar starten als je wil.

In de praktijk helpt een task killer wel een beetje om de CPU-load wat te verlagen, aangezien er apps zijn die in de achtergrond wel nog CPU-resources blijven claimen zolang ze nog niet door android afgeschoten zijn. Maar zodra je geheugen opraakt, worden ze alsnog opgeruimd. Enige wat je dan nog kan nekken zijn slecht geschreven background services die geheugen lekken.

De reden waarom ik meer werkgeheugen wil ligt dan ook voornamelijk in de upgrade-mogelijkheden naar nieuwe android-versies. 256MB is dan aan de erg lage kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Wekkel schreef op zondag 02 januari 2011 @ 12:28:
Voor 129 euro met resistive scherm in NL, of voor €146 (en evt €27 BTW) voor een capacitive scherm direct vanuit China. Dat is de keuze geweest.
En welk tablet bedoel jij dan voor € 146,-- ( excl. evt. btw ) met een capacitief scherm :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

brama schreef op zondag 02 januari 2011 @ 12:46:
[...]De reden waarom ik meer werkgeheugen wil ligt dan ook voornamelijk in de upgrade-mogelijkheden naar nieuwe android-versies. 256MB is dan aan de erg lage kant.
...das wel een sterk argument idd, om naar wat meer werkgeheugen te loeren. Dan wellicht de MID816 toch maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WiLLoW_TieN schreef op zondag 02 januari 2011 @ 12:47:
[...]

En welk tablet bedoel jij dan voor € 146,-- ( excl. evt. btw ) met een capacitief scherm :? :?
Bedankt voor al jullie reacties,, ja voor 146 een capacitief scherm.. ik wil ook!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Anoniem: 318689 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 13:04:
[...]

Bedankt voor al jullie reacties,, ja voor 146 een capacitief scherm.. ik wil ook!!
Denk dat hij de wopad van Pandawill bedoelt en die kost bij de huidige koers +/- € 155,-- ( excl. evt. btw )

[ Voor 14% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 02-01-2011 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:32

XanderDrake

Build the future!

WiLLoW_TieN schreef op zondag 02 januari 2011 @ 13:13:
Denk dat hij de WoPaD van Pandawill bedoelt en die kost bij de huidige koers +/- € 155,-- ( excl. evt. btw )
Het enige wat die tablet nodig heeft is een Freescale iMX515 en een beeeetje degelijk Froyo firmware en het is dé Tablet... Zucht :/

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WiLLoW_TieN schreef op zondag 02 januari 2011 @ 13:13:
[...]

Denk dat hij de WoPaD van Pandawill bedoelt en die kost bij de huidige koers +/- € 155,-- ( excl. evt. btw )
ohja dat filmpje heb ik inderdaad een paar bladzijdes terug gezien.. erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
XanderDrake schreef op zondag 02 januari 2011 @ 13:16:
[...]

Het enige wat die tablet nodig heeft is een Freescale iMX515 en een beeeetje degelijk Froyo firmware en het is dé Tablet... Zucht :/
En het scherm even uitlijnen t.o.v de behuizing. En GPS intern / BT / 3G intern ;)

-------------------------------------------------------------------------------------

Eigenlijk vind ik die TMD ( MID 8" Android 2.2 S5PV210 ) ( lijkt op Herotab MID816 ) van pandawill wel

leuk voor +/- € 160,-- incl. porto ( excl. evt. btw )

( met 5% korting door code 15450 & bij een koers van 1:1,277 )

[ Voor 52% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 02-01-2011 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
WiLLoW_TieN schreef op zondag 02 januari 2011 @ 13:17:
[...]

En het scherm even uitlijnen t.o.v de behuizing. En GPS intern / BT / 3G intern ;)

-------------------------------------------------------------------------------------

Eigenlijk vind ik die TMD ( MID 8" Android 2.2 S5PV210 ) ( lijkt op Herotab MID816 ) van pandawill wel

leuk voor +/- € 160,-- incl. porto ( excl. evt. btw )

( met 5% korting door code 15450 & bij een koers van 1:1,277 )
Voor mij was een goede froyo al genoeg geweest. De performance en verdere opties interesseren me niet zo. En dat uitlijnen... ach.
Maar de wopad valt voor mij dus af op de instabiliteit getoond in het genoemde filmpje. Helaas, want het scherm lijkt erg goed/mooi te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey Willow,

Bedankt ik heb de G10 besteld met hoesje, eens kijken of het wat is... ondertussen ga ik ook CES volgens om te zien of daar wat voorbij komt.
Ben eigenlijk om blind vertrouwen voor de g10 gegaan, omdat ik zag dat je hier ook al even mee bezig bent ;-)

nu op zoek naar mooie custom romss?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Gezien ik helemaal fan ben geworden van mijn htc wildfire met android er op heb ik een 'simpele' tablet besteld, namelijk de Archos 7 home V2, de V2 houd in dat deze 800mhz heeft ( clockbaar tot 1ghz ), android 2.1 heeft en men zegt ook dat het touchscreen iets beter is :)

Ik ben erg benieuwd, ook hoe deze te gebruiken is om boeken te lezen :)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

XanderDrake schreef op zondag 02 januari 2011 @ 13:16:
[...]

Die krijg ik in China voor nog geen 950RMB

http://item.taobao.com/item.htm?id=7916600460

Zit een 800mhz processor in, 512mb ram en 4gb in gebouwd geheugen en android 2.2 en 8 inch resisief scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:30

Sorbo

Uw hulp in huis!

Topicstarter
Daar hebben wij hem dan:
Deeltje 3 van het grote Android Tablet topic

Slotje, anyone? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Anoniem: 318025 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 15:02:
[...]

Die krijg ik in China voor nog geen 950RMB

http://item.taobao.com/item.htm?id=7916600460

Zit een 800mhz processor in, 512mb ram en 4gb in gebouwd geheugen en android 2.2 en 8 inch resisief scherm.
En dus niet een capacitief scherm zoals in het door ons gewraakte tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hyp Hyper schreef op zondag 02 januari 2011 @ 15:09:
[...]

En dus niet een capacitief scherm zoals in het door ons gewraakte tablet.
Nee natuurlijk niet maar hij kost omgerekend € 107, ik heb al eend eerdere apads gekocht en was toen vooral onder de indruk van video performance en met android 2.2 heb je nog meer mogelijkheden dan 2.1 dat hadden die ik uit China mee nam.

Ik had toen 7 inch telechips tablets uit China mee genomen. Die herotab is trouwens ook resistief.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 02-01-2011 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Anoniem: 318025 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 15:12:
[...]

Nee natuurlijk niet maar hij kost omgerekend € 107, ik heb al eend eerdere apads gekocht en was toen vooral onder de indruk van video performance en met android 2.2 heb je nog meer mogelijkheden dan 2.1 dat hadden die ik uit China mee nam.

Ik had toen 7 inch telechips tablets uit China mee genomen. Die herotab is trouwens ook resistief.
Het ging over de wopad, hè. Opmerking was dat die met froyo en snelle cpu hét tablet zou zijn. (want capacitief scherm)

[ Voor 8% gewijzigd door Hyp Hyper op 02-01-2011 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hyp Hyper schreef op zondag 02 januari 2011 @ 15:16:
[...]

Het ging over de wopad, hè. Opmerking was dat die met froyo en snelle cpu hét tablet zou zijn. (want capacitief scherm)
Oh ja heb er even op gegoogled de wopad komt met een rockchip, dat ondersteund flash en dergelijke niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Anoniem: 318025 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 15:21:
[...]

Oh ja heb er even op gegoogled de wopad komt met een rockchip, dat ondersteund flash en dergelijke niet.
Daarom. We gaan zo te zien verder in deeltje 3. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Kan deze op slot? Ik zat constant nog in deze te kijken, LOL

we gaan nu hier verder:

Het Grote Android Tablet topic deel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310980

janesh schreef op zondag 02 januari 2011 @ 10:34:
Ram geheugen van mijn Archos 70 250 Gb is 1,44Gb.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05 10:27

Ginz

Trek Superfly 5 powered

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Levertijden voor de Archos 70/101 mogen hier.