Ik ben me aan het oriënteren op een tablet, maar ik zoek er wel eentje met een IPS of vergelijkbaar scherm met goede kijkhoek en kleuren. Ik wil hem namelijk gebruiken als soort digitaal foto en filmpjes boek, dus het scherm is het belangrijkst

Het scherm van m'n iPhone 4 vind ik geweldig, zoiets zoek ik op een iets groter formaat van ongeveer 10 inch.
Daar lijken er maar zeer weinig van te zijn, zo is daar natuurlijk de iPad, maar die heeft geen uitbreidingsmogelijkheden dus heb liever een andere, bij voorkeur op Android.
Via google vind ik ook vrij weinig. Ik kom uit bij een
Kno met 14 inch scherm, het is me alleen niet duidelijk welk OS daar op draait. Ook werkt deze met een pennetje, ik wil het liefst met capitatief scherm. Hij ziet er wel strak uit

Verder vond ik nog de
Masterpad, een 11.6 inch tablet met IPS scherm, en draait op Windows7. Windows 7 vind ik niet zo geschikt / mooi als tablet OS, daarnaast ziet het ding eruit als een dichtgeklapte laptop
Weet iemand nog een alternatief?
iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB