Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop dat tussen de wifi only galaxy tab en de 3g versie hetzelfde prijsverschil zit tussen de ipod en iphone,
misschien dat ik dan nog twijfel tussen de notion ink adam en de galaxy tab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossjee
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-01 00:08
macurious schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 11:30:
Archos 70, 8GB bij Centralpoint: mijn pre-order lever datum staat nu (sinds gisteren) op 5 november...
klopt release datum van archos staat ook op 5 november dus je zal hem 5 of 6 november wel krijgen alle 101 tablets komen in NL pas rond 15 november uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
Mocht ik nou de 10e een hele zooi met geld winnen dan weet ik wat ik de 15e koop :p

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@aristhos etc

Heb eergisteren 101 bij thurgo.co.uk besteld. Order was "completed" en ik moet hem dinsdag binnen hebben volgens tracking.
Ze hadden er toen nog 3 op voorraad. (Eigenlijk 4 want mijn eerste orderpoging jamde en daarna was er 1 minder op voorraad.) Maar het kan natuurlijk zijn dat er tegelijk een andere bestelling plaats vond.

Ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 06:55
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:54:
[...]

En ze komen allemaal in het WIT :r

( Dus ook de mijne :( )
dat is goed nieuws :D een mooie witte Rocktab is zeker niet verkeerd! :D
maar weer een week uitgesteld is dan wel weer jammer :(

heb de MIDnite maar gelijk even geupdate naar 1029. hopen dat alles naar behoren werkt! :D

[ Voor 12% gewijzigd door MartijnAbel op 31-10-2010 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ooit iets besteld bij www.nowsupplier.com ?
Of andere ervaringen met deze site?
ThanX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Aristos schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 10:06:
Na lang dubben ga ik toch een Archos 101 kopen. Waar in NL kan ik hem redelijk rapjes krijgen?
Wat is redelijk rapjes?

yourtablet.nl heeft hem op 11 nov staan. Maar voorlopig durven die ook geen harde datum te geven. Ik heb er een Archos 70 besteld, maar in de chat werd al aangegeven dat 5 nov misschien verschoven wordt naar 11 nov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toshiba Folio 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat het scherm veel backlight bleeding heeft.
Daarbij zou de toshiba Folio 100 bij engadget nogal tegenvallen (qua software). Maar dat was een demo model.

Viewsonic G-Tablet voor 380 dollar
http://www.engadget.com/2...nly-claims/#disqus_thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allen,

Ik ben op dit moment op zoek naar tablet en ben gekomen bij galaxy tab. Ik heb gekeken naar andere namen, maar die komen pas rond december zoals de Adam. Ik heb de android tablet topic door gelezen en een aantal reviews over de galaxy tab, maar ik kan nog geen beslissing maken. De volgende punten maken het erg moeilijk om meteen over te gaan om de galaxy tab te kopen:
Prijs
geen amoled beeldscherm
batterijduur
sluggish web browsing

Als er andere tablets zijn die mij geadviseerd kunnen worden, of een blije gebruiker van een galaxy tab met ervaring zou ik erg fijn vinden.

groet,
Adem

*edit grammatica*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:37:
Hoi allen,

Ik ben op dit moment op zoek naar tablet en ben gekomen bij galaxy tab. Ik heb gekeken naar andere namen, maar die komen pas rond december zoals de Adam. Ik heb de android tablet topic door gelezen en een aantal reviews over de galaxy tab, maar ik kan nog geen beslissing maken. De volgende punten maken het erg moeilijk om meteen over te gaan om de galaxy tab te kopen:
Prijs
geen amoled beeldscherm
batterijduur
sluggish web browsing

Als er andere tablets zijn die mij geadviseerd kunnen worden, of een blije gebruiker van een galaxy tab met ervaring zou ik erg fijn vinden.

groet,
Adem

*edit grammatica*
Ik zou alleen voor de prijs de galaxy tab niet kopen. 739 euro. en al helemaal als je dan die andere 3 punten erbij optelt dan is het al helemaal belachelijk die prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wachten op betere is mij raad (adam,vega etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, :). Dat zegt het stemmetje in mij ook over de prijs. Bedankt voor de antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, mijn mening ook. Ipad niet vanwege de appel beperkingen, en Galaxy Tab niet vanwege prijs.
Tja, dan heb je helaas nu bijna alles wat daadwerkelijk te koop is hier wel gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:20
heb mijn ipad ook in de verkoop staan vooral omdat hij geen flash doet.
en wil dus nu een android tablet.

maar ff wachten tot volgend jaar, want het wordt zeker een android 3.0 tablet denk dat HTC ook wel met eentje komt begin 2011...met amoled schermpie hoop ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Michel242186 op 01-11-2010 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Michel242186 schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:42:
heb mijn ipad ook in de verkoop staan vooral omdat hij geen flash doet.
en wil dus nu een android tablet.

maar ff wachten tot volgend jaar, want het wordt zeker een android 3.0 tablet denk dat HTC ook wel met eentje komt begin 2011...met amoled schermpie hoop ik.
ben er van overtuigd dat dat sowieso geen Amoled scherm zal zijn, gezien de vraag die Samsung nu al niet aankan en de 2de fabriek voor die schermen pas halverwege/eind 2011 af is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MartijnAbel schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:13:
[...]

ben er van overtuigd dat dat sowieso geen Amoled scherm zal zijn, gezien de vraag die Samsung nu al niet aankan en de 2de fabriek voor die schermen pas halverwege/eind 2011 af is ;)
en een 10 inch amoled scherm op dit moment gillend duur zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 19:26

GerritGekke

Gamechanger

Shanzai heeft een nieuwe epad aangekondigd namelijk de Zpad. Deze beschikt over een cap. scherm van 10 inch en heeft een A8 Cortex. Ik kwam `m nog niet tegen op dit forum, more info. Prijs zou rond de 250 USD liggen.

Ik ben op zoek naar een low bud Capacitive touch screen, liefst een 10 inch waarop flash werk (hoeft geen 720p altijd vloeiend te spelen) Maar er zijn niet veel tablets met deze schermen ofwel? Want voor het zoomen is het gewoon ideaal!

EDIT
Is de APAD IMX515 ook al ergens te verkrijgen? Dit moet een 8" (800x600) ipad kloon zijn, met een A8 800Ghz gelokte cpu. Iemand ervaring prijs of webshop?

Hier een lijst die ik ergens op het internet vond met allemaal webshops waar je tablets kan betellen.

[ Voor 26% gewijzigd door GerritGekke op 01-11-2010 22:20 ]

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerritGekke schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:59:
Shanzai heeft een nieuwe epad aangekondigd namelijk de Zpad. Deze beschikt over een cap. scherm van 10 inch en heeft een A8 Cortex. Ik kwam `m nog niet tegen op dit forum, more info. Prijs zou rond de 250 USD liggen.

Ik ben op zoek naar een low bud Capacitive touch screen, liefst een 10 inch waarop flash werk (hoeft geen 720p altijd vloeiend te spelen) Maar er zijn niet veel tablets met deze schermen ofwel? Want voor het zoomen is het gewoon ideaal!
kijk op www.androidpads.com de pfx is volgens mij hetgene wat je nodig hebt wel een echte ipad ripoff (10 inch scherm 1024X768 etc) en vooral capatief touchscreen voor 320 dollar waarschijnlijk moet je em over 2 weken kopen van een chinese site :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke

GerritGekke

Gamechanger

Rippoff I don`t care :p is wel een uber kloon met nice cpu die wel goed flash kan draaien .. over twee weken via de webshops te verkrijgen?

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javka
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-12-2024

javka

Wat storing? Zonnestorm!!

Nieuw? Lijkt wel heel erg op de ZT-180 epad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke

GerritGekke

Gamechanger

Het is een nieuwere versie, lees de datum van de post! Deze tablet moet nog uitkomen als ik het goed begrijp.

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
GerritGekke schreef op maandag 01 november 2010 @ 22:21:
Rippoff I don`t care :p is wel een uber kloon met nice cpu die wel goed flash kan draaien .. over twee weken via de webshops te verkrijgen?
bouwkwaliteit zal daarentegen dan wel weer ver te zoeken zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heinj
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-04-2024
GerritGekke schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:59:..
EDIT
Is de APAD IMX515 ook al ergens te verkrijgen? Dit moet een 8" (800x600) ipad kloon zijn, met een A8 800Ghz gelokte cpu. Iemand ervaring prijs of webshop?
...
Pandawill verkoopt ze voor ongeveer 220 dollar. Ze waren mij ook al in positieve zin opgevallen, ik wil alleen nog wat reviews zien voor ik 'm koop..
het zou iig wel mooi zijn als je apple kabels kan gebruiken bij die 30-pins connector :P

Op het androidtablets forum zei iemand trouwens dat die van hem crasht als hij er een sd kaart in stopt, maar of dat bij alle A8pads zo is weet ik niet.

[ Voor 8% gewijzigd door heinj op 02-11-2010 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:08
Ik ben me aan het oriënteren op een tablet, maar ik zoek er wel eentje met een IPS of vergelijkbaar scherm met goede kijkhoek en kleuren. Ik wil hem namelijk gebruiken als soort digitaal foto en filmpjes boek, dus het scherm is het belangrijkst :) Het scherm van m'n iPhone 4 vind ik geweldig, zoiets zoek ik op een iets groter formaat van ongeveer 10 inch.

Daar lijken er maar zeer weinig van te zijn, zo is daar natuurlijk de iPad, maar die heeft geen uitbreidingsmogelijkheden dus heb liever een andere, bij voorkeur op Android.

Via google vind ik ook vrij weinig. Ik kom uit bij een Kno met 14 inch scherm, het is me alleen niet duidelijk welk OS daar op draait. Ook werkt deze met een pennetje, ik wil het liefst met capitatief scherm. Hij ziet er wel strak uit :)
Afbeeldingslocatie: http://tablets-planet.com/wp-content/uploads/2010/09/Kno-single-screen-tablet-04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://technologi.us/wp-content/uploads/2010/09/Kno-single-screen-textbook-with-stickies-and-notes.png
Verder vond ik nog de Masterpad, een 11.6 inch tablet met IPS scherm, en draait op Windows7. Windows 7 vind ik niet zo geschikt / mooi als tablet OS, daarnaast ziet het ding eruit als een dichtgeklapte laptop :P
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4096/4852754909_fc2a8e16ff_z.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4096/4853383884_ea47ee3ee8_o.jpg

Weet iemand nog een alternatief?

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke

GerritGekke

Gamechanger

MartijnAbel schreef op maandag 01 november 2010 @ 23:14:
[...]

bouwkwaliteit zal daarentegen dan wel weer ver te zoeken zijn :P
Er moet toch ergens op bezuinigd worden om er een goede prijs van te maken. En het zal toch niet zo zijn dat als ik `m beet heb dat ie uit elkaar valt? Of dat door hitte het scherm los laat of aan mijn vingers blijft plakken?

Maar de 8" 800Mhz A8 met 512mb geheugen, zou je daar normaal mee kunnen browsen? Bedoel zou die 200Mhz een groot verschil maken?

Btw your from Dr88? Stap er elke ochtend in de bus 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door GerritGekke op 02-11-2010 10:43 ]

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
GerritGekke schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 10:42:
[...]

Er moet toch ergens op bezuinigd worden om er een goede prijs van te maken. En het zal toch niet zo zijn dat als ik `m beet heb dat ie uit elkaar valt? Of dat door hitte het scherm los laat of aan mijn vingers blijft plakken?

Maar de 8" 800Mhz A8 met 512mb geheugen, zou je daar normaal mee kunnen browsen? Bedoel zou die 200Mhz een groot verschil maken?

Btw your from Dr88? Stap er elke ochtend in de bus 8)7
haha niet van Drachten zelf, kom uit surhuisterveen, maar werk in drachten ;)

de 800Mhz Cortex A8 is zeer zeker goed te doen. werk er zelf mee in de Nationite MIDnite/Wits A81-E
surfen etc gaat perfect, ook met meerdere tabs openstaan in de Dolphin HD browser.
ik werk zelf met 256MB geheugen voor de applicaties, maar een groot gedeelte kan al naar de SD gekopieert worden gelukkig :D

wat ik vaak zie bij de kwalitatief goedkope units is dat de bouwkwaliteit gewoon matig tot slecht is. units worden snel heet, knoppen laten los etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 10:09
Mail van Thurgo.co.uk waar ik zaterdag m'n Archos 101 8GB heb besteld:
As we are aware of the resent problems in France this has had a knock on affect and has affected are stock. Our shipment is currently held in a French dock waiting to be release for shipment to us. We are hoping to had these by the end of the week or early next week. All order currently taken will be dispatched the day we receive stock and I have ordered more stock today as well so no one will miss out.

I’m sorry for the inconvenience this may cause and if you have any questions please feel free to email me or contact me on 01626 201536

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Die mail heb ik ook gekregen en zojuist heb ik mijn Archos 70 afbesteld. Vrijdag stond er op de site dat ze voorraad hadden, dat was voor mij reden om te bestellen. Ze hadden geen voorraad, ze waren dus onderweg, reden genoeg om 'm te cancellen zodat ik 'm gewoon op het vasteland kan halen met dezelfde levertijd.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

EDIT
Ik krijg deze binnenkort binnen. Dan zal ik hem testen en ervaring hier posten.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Als die Fransen eens ophielden met staken zouden ze veel meer geld kunnen verdienen. :+ Ik heb besteld bij yourtablet.nl, maar die hebben op hun site de levering van de 70 ook al verschoven van 5 nov naar 11 nov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke

GerritGekke

Gamechanger

kiddyl schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:03:
[...]

Ik krijg deze binnenkort binnen. Dan zal ik hem testen en ervaring hier posten.
Oke ben benieuwd, want een prijs van 220 USD is nooit verkeerd. Nadeel dat het niet voorzien is van een capacitief scherm.

Ik kan me niet voorstellen dat een tablet die niet voorzien is van een capacitief scherm dat dat lekker browsed. Hoe moet je dan bijvoorbeeld zoomen in een browser? (zoomknop?)

Die 8" lijkt mij een prima ding om het eens te proberen, ook omdat de accu uithoudingsvermogen er wel goed uit ziet.

Maar wat zijn nou echt de nadelen van een resistief? Geen multitouch? Is dan een must bij tablets?

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
Creative heeft ook 2 leuke tablets, moeten in december uitkomen

de Creative Ziio 10 en de Creative Ziio 7, draaien beiden op Android 2.1

schermformaat lijkt me duidelijk, de 7 heeft een resolutie van 480 x 800 en de 10 zelfs 1024 x 768
hebben allebei een ZiiLabs ZMS-08 processor (Cortex A8 op 1Ghz), Bluetooth 2.1, Wifi b/g

prijzen: 7-incher 8GB €229, 16GB €259 en 10-incher 8GB €289, 16GB €319

best leuke specs en prijs dus, helaas wel resistieve schermen

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JarlSX schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:14:
Creative heeft ook 2 leuke tablets, moeten in december uitkomen

de Creative Ziio 10 en de Creative Ziio 7, draaien beiden op Android 2.1

schermformaat lijkt me duidelijk, de 7 heeft een resolutie van 480 x 800 en de 10 zelfs 1024 x 768
hebben allebei een ZiiLabs ZMS-08 processor (Cortex A8 op 1Ghz), Bluetooth 2.1, Wifi b/g

prijzen: 7-incher 8GB €229, 16GB €259 en 10-incher 8GB €289, 16GB €319

best leuke specs en prijs dus, helaas wel resistieve schermen
bah, allebei resistieve schermen dus liever niet.
ik snap niet dat een merk als Creative tablets op de markt zet met een resistief scherm 8)7
dat willen de consumenten niet die willen een scherm dat even gevoelig is als de Ipad }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
maar de doorsnee consument wil ook niet de hoofdprijs betalen, een resistief scherm is een stuk goedkoper, dus tja

ik wacht persoonlijk op de Adam, want ik wil tegra EN pixel qi EN capacitief :)
maar met deze tablets erbij heeft men alleen maar meer keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossjee
archos 101 weer delayed zo te zien.. word je toch moe van en niemand van archos die ff meld waarom en wanneer die nou wel precies komt...

http://phandroid.com/2010...lable-101-tablet-delayed/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JarlSX schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:36:
maar de doorsnee consument wil ook niet de hoofdprijs betalen, een resistief scherm is een stuk goedkoper, dus tja

ik wacht persoonlijk op de Adam, want ik wil tegra EN pixel qi EN capacitief :)
maar met deze tablets erbij heeft men alleen maar meer keuze
ik wacht ook op de Adam maar tegen die tijd zijn er wel meer tablets met zulke specs,
maar ik hoop echt dat we em gwn in de mediamarkt kunnen kopen.
niet dat het nooit echt gelaunched word. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:19
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:37:
[...]

bah, allebei resistieve schermen dus liever niet.
ik snap niet dat een merk als Creative tablets op de markt zet met een resistief scherm 8)7
dat willen de consumenten niet die willen een scherm dat even gevoelig is als de Ipad }:O
De Ziio 10 heeft 1024x600 volgens de specs van hun store.
Wel jammer dat het geen capacitief scherm heeft inderdaad, maar moderne resistieve schermen schijnen ook erg gevoelig te zijn...
Notion Ink krijgt trouwens wel een lelijk logo, als ik zo zie waar je uit kon kiezen. Was maar 1 redelijke.

[ Voor 9% gewijzigd door bredend op 02-11-2010 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Oosz schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:55:
archos 101 weer delayed zo te zien.. word je toch moe van en niemand van archos die ff meld waarom en wanneer die nou wel precies komt...

Volgens mij is dat niets nieuws. Is al een tijdje bekend dat ze niet in de eerste week van november zouden komen. YourTablet gaf aan 11 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke

GerritGekke

Gamechanger

Deze verder nog onbekende tablet voorzien van multitouch en A2.2 staat ook op de Pandawill youtubechannel

Iemand enige informatie over deze tablet?

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossjee
JJerome schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 17:46:
[...]

Volgens mij is dat niets nieuws. Is al een tijdje bekend dat ze niet in de eerste week van november zouden komen. YourTablet gaf aan 11 november.
klopt maar yourtablet is de enige met 11 november en verder staan alle datums om 15 november of later.. dus ben benieuwd of hun 11 november aan kunnen houden in ieder geval komt 4 en 5 november de archos 70 uit en in engeland,zweden en denemarken word de 101 al geleverd hopelijk hier een beetje snel want wil dat ding hebben!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke

GerritGekke

Gamechanger

Vostrostone.com heeft de 10.2 inch tablet met multi touch A8 cortex al in het assortiment staan (0 stock)

Edit
Viewsonic’s Tegra 2 379 USD
Iets duurder in euro`s Sears.com

[ Voor 42% gewijzigd door GerritGekke op 02-11-2010 18:51 ]

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marqvds
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 09:17
Lekker is dat... Had de Archos 101 besteld. krijg ik net een mail dat hij niet meer leverbaar is en het betaalde bedrag wordt teruggestuurd. Overigens als Pre-order bij een bekende internetshop besteld.

EDIT: had hem trouwens bij een NL webshop besteld

[ Voor 12% gewijzigd door marqvds op 02-11-2010 19:25 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg inderdaad ook dit bericht van Thurgo, heel amateuristisch met grove Engelse fouten en alle emailadressen van iedereen open en bloot ter vermaak van de robots.
Hi All

As we are aware of the resent problems in France this has had a knock on affect and has affected are stock. Our shipment is currently held in a French dock waiting to be release for shipment to us. We are hoping to had these by the end of the week or early next week. All order currently taken will be dispatched the day we receive stock and I have ordered more stock today as well so no one will miss out.

I’m sorry for the inconvenience this may cause and if you have any questions please feel free to email me or contact me on 01626 201536.

Yours

Colin

En aangezien we hem voor de zaak besteld hadden, hebben wij als volgt geantwoord:

Dear Sirs,

I would like to cancel my order of an Archos 101 internet tablet for the following reasons:

1. You clearly stated that the object was available and in stock. This is not the case as and you do not have any stock at all.
2. Formentioned manner of placing an availability of the product on your site and later on having to say that in fact you do not have it, seems somewhat deceiving at the least.
3. You have placed the private email addresses of all the clients in a mail distributed to strangers, thus endangering the integrity of our company network and placing our company in a security hazard.
4. The quality of the English language used in your mail, as well as the total handling of this matter, including the inability to claim a VAT amount, does not seem very professional at all and raises doubts as to wether your company is indeed located in the UK or is in fact the reliable company it proclaims to be.

Because of all of the above, including the most uneasy feeling of maybe not dealing with a "real" company, kindly cancel our order and proceed to refund the complete amount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 10:09
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 19:20:
Kreeg inderdaad ook dit bericht van Thurgo, heel amateuristisch met grove Engelse fouten en alle emailadressen van iedereen open en bloot ter vermaak van de robots.
Van de creditcard is het hier al afgeschreven :-( dit wordt een hoop drama zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, zonder mijn typefout. Maar dan pretendeer ik ook niet een Engels bedrijf te zijn.

Even serieus, heeft er al iemand een Pixel Qi-screen tablet kunnen beoordelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oosz schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:55:

Ja, dit is helaas niet de manier waarop wij het graag zien van Archos, maar goed laten we hopen dat het snel allemaal goed komt en uitgeleverd kan worden!

Wij hebben er namelijk zelf ook ongelooflijk veel werk aan, om alle Archos vragen iedere dag weer te beantwoorden(vragen over leverdatum). Maar wij hebben begrip voor de consument en wij snappen hun situatie, iedereen wil zo snel mogelijk hun aankoop ontvangen en ermee spelen. Zeker als het om toch een behoorlijk bedrag gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:33:
[...]

Ja, dit is helaas niet de manier waarop wij het graag zien van Archos, maar goed laten we hopen dat het snel allemaal goed komt en uitgeleverd kan worden!

Wij hebben er namelijk zelf ook ongelooflijk veel werk aan, om alle Archos vragen iedere dag weer te beantwoorden(vragen over leverdatum). Maar wij hebben begrip voor de consument en wij snappen hun situatie, iedereen wil zo snel mogelijk hun aankoop ontvangen en ermee spelen. Zeker als het om toch een behoorlijk bedrag gaat..
Is er nu nog meer vertraging dan? Dat wil zeggen, later dan 11 november?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJerome schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:41:
[...]

Is er nu nog meer vertraging dan? Dat wil zeggen, later dan 11 november?
Nee, vooralsnog is het 11 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 19:26:
hmm, zonder mijn typefout. Maar dan pretendeer ik ook niet een Engels bedrijf te zijn.

Even serieus, heeft er al iemand een Pixel Qi-screen tablet kunnen beoordelen?
nee geen tablet maar engadget heeft een netbook met een pixel Q scherm kunnen beoordelen , en waren er lovend over. zoek maar op!

verder boeit het me niet zo ik lees liever van papier, al is pixel q soms wel handig als ik naar blogs en newsites kijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Hebben meer mensen problemen met tablets en uitzendinggemist.nl? Ik kan namelijk niks afspelen van uitzendinggemist.nl :s rtlgemist werkt dan bijvoorbeeld wel weer perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notion Ink Adam en Lattice zijn allebei Pixel Qi tablets, in zonlicht zeer goed bruikbaar. Maar ook die nog met vertraagde release dates blijkbaar? En niemand ze nog IRL gezien (beurs) of vastgehouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.engadget.com/2...-for-279-with-8gb-storag/

volgens mij word ie niet verder uitgesteld (als ie al shipt in amerika)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanSieT
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 08:22
Ik zag op de Archos Facebook pagina dat de Archos70 verkrijgbaar is :)

Linkje

Ik wacht nog wel even op de 101 en dan alsnog wil ik hem eerst proberen voor ik hem echt koop.

*edit* alleen de 8GB versie zie ik en nog niet de 250GB *edit*

[ Voor 11% gewijzigd door HanSieT op 03-11-2010 10:11 ]

Allround funny guy and super esports worthy gamer ( atleast i think so lol )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.engadget.com/2...-for-279-with-8gb-storag/

volgens mij word ie niet verder uitgesteld (als ie al shipt in amerika)
Ik zou er niet vanuit gaan. Lijkt mij dat de winkels hier in Nederland hem eerder zullen hebben dan in de USA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:17

migros

Nooit meer een Samsung

Ik kwam toevallig deze tegen. http://wetab.mobi/en/product-details iemand daar toevallig meer info over?

Wat mij opvalt is dat er een 1,66 GHz Intel Atom N450 Pineview-M processor in zit. Wat zijn de voordelen en nadelen en snelheden ten opzichte van de A9 of A8 proccesoren?

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy2003
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 19:19
Is deze tablet wat.

http://www.pandawill.com/haipad-m1001-ultrathin-mid-android-21-dual-touch-101-gravity-sensor-2gb-plastic-shell-black_p39369.html

Heb al het een en ander over de ZT-180 gelezen, maar ben een beetje afgeschrikt.

Ik zoek een betaalbare <€200,- 10" tablet. Resistief touchscreen maakt me niets uit, wil de tablet gebruiken om op de bank te internetten via Wifi, eBooks lezen en 720p .MKV's bekijken.

Is de M1001 daar goed genoeg voor, of zal de ZT-180 (toch wat goedkoper) ook daarin kunnen voorzien.

Tesla Model S - www.voltic.nl Eerlijk over elektrisch rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:49
migros schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:18:
Ik kwam toevallig deze tegen. http://wetab.mobi/en/product-details iemand daar toevallig meer info over?

Wat mij opvalt is dat er een 1,66 GHz Intel Atom N450 Pineview-M processor in zit. Wat zijn de voordelen en nadelen en snelheden ten opzichte van de A9 of A8 proccesoren?
Tja, een voordeel van de Atom processor is dat je er Windows op kunt draaien.

Maar sowieso, voordat je zou besluiten om eventueel een WeTab aan te schaffen zou ik als ik jou was toch eerst even dit artikel lezen...

En ook nog ervaringen van een Nederlander met de WeTab, die hem uiteindelijk ook maar heeft teruggebracht en z'n geld terug heeft gevraagd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidler
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-08 14:30
Vmu schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:52:
Die mail heb ik ook gekregen en zojuist heb ik mijn Archos 70 afbesteld. Vrijdag stond er op de site dat ze voorraad hadden, dat was voor mij reden om te bestellen. Ze hadden geen voorraad, ze waren dus onderweg, reden genoeg om 'm te cancellen zodat ik 'm gewoon op het vasteland kan halen met dezelfde levertijd.
Dat vermoeden had ik dus al....Inderdaad dus gewoon afwachten totdat deze tablet echt verkrijgbaar is.

Ipsa scientia potestas est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Op de site van archos staat op dit moment dat de Archos 101 16gb pas weer in december wordt geleverd. (next shipment)
Als dit echt zo is kan je volgens mij net zo goed wachten tot 2011 en er nog meer tablets uitkomen.
Wel heel toevallig, ik keek bij archos in de shop en toen kon ik m bestellen zonder "next shipment will be" melding. Ik vernieuwde de pagina om het zeker te weten en toen stond de melding er wel weer bij.

Puur pech?? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Haay schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:44:
[...]

Tja, een voordeel van de Atom processor is dat je er Windows op kunt draaien.

Maar sowieso, voordat je zou besluiten om eventueel een WeTab aan te schaffen zou ik als ik jou was toch eerst even dit artikel lezen...

En ook nog ervaringen van een Nederlander met de WeTab, die hem uiteindelijk ook maar heeft teruggebracht en z'n geld terug heeft gevraagd!
Tering wat een baggerding zeg. Thanks voor de links. Die halen we dus uit onze lijst van Tabs

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Quincy2003 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:40:
Is deze tablet wat.

http://www.pandawill.com/haipad-m1001-ultrathin-mid-android-21-dual-touch-101-gravity-sensor-2gb-plastic-shell-black_p39369.html

Heb al het een en ander over de ZT-180 gelezen, maar ben een beetje afgeschrikt.

Ik zoek een betaalbare <€200,- 10" tablet. Resistief touchscreen maakt me niets uit, wil de tablet gebruiken om op de bank te internetten via Wifi, eBooks lezen en 720p .MKV's bekijken.

Is de M1001 daar goed genoeg voor, of zal de ZT-180 (toch wat goedkoper) ook daarin kunnen voorzien.
ook die niet kopen, dat apparaat is namelijk ook een rebrand van de ZT-180 met iets andere specs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Ik heb refund op mijn credit card gekregen. Het is dus wel degelijk een zaak die moeite doet en ze communiceren snel en vriendelijk, da's gunstig.
Nu op zoek naar een goede plek om de Archos 70 asap in handen te krijgen, niet per se tegen een bodemprijs maar met goede service. Misschien tijd voor een lever-topic?

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

lijkt wel of niemand een tablet durft uit te brengen.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het lijkt er in ieder geval op alsof de bedrijven zelf geen zin hebben in informatie uit te brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Laatst online: 27-08 11:55
De discussie met betrekking tot de levertijd van de Archos 70 / 101 tablets mag gehouden worden in onderstaand topic, zodat dit topic beperkt kan blijven met betrekking tot de inhoudelijke discussies omtrent de android tablets.

[Archos 70/101] Levertijden topic

[ Voor 20% gewijzigd door PeterSelie op 03-11-2010 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik hoop dat Advent ditmaal wel hun belofte kunnen houden en de Vega op 14/15 november kunnen leveren... Ik ben het wachten nu wel een beetje zat aan het worden eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Levertijden voor de Android 70/101 mogen in [Archos 70/101] Levertijden topic. Dit topic is alleen om de tablets zelf te bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie 10 inch zoekt dit lijkt interessant:
http://www.androidtablets...d-10-dual-boot-sears.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timgeelen
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-08 14:36
Net voor het eerst even met mijn Archos 101 gespeeld, bevalt tot nu zeer god.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Wrijf het er maar in :)

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:09
timgeelen schreef op woensdag 03 november 2010 @ 16:18:
Gaat het afspelen van 720p videos van youtube (als je op een goed draadloos netwerk zit) goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timgeelen schreef op woensdag 03 november 2010 @ 16:18:
Kan je makkelijk 720P mkv's afspelen? Werkt het allemaal soepel? haakt het niet tijdens internetten en
als je door de menu's scrolt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 21:42
Wordt langzaam geen tijd voor aparte topics voor bepaalde merken/types? Voor bijvoorbeeld de archosen lijkt mij dit handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Tja als het scherm beroert blijkt dan is de interesse gauw over hoor.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Ik heb mijn WITS gisteren geupdate naar de rooted rom van 10-29. Hij is een beetje langzamer doordat hij nu op 800 mhz is geklokt in plaats van 1 Ghz, maar de batterij indicator doet het goed en hij heeft gisteren avond mij 4 uur met wifi tot ongeveer 50% weten te vermaken.

Ik heb nu ook via estrong file manager netwerk opgezet zodat ik de films op mijn computer door het hele huis op mijn WITS kan bekijken. Weet er alleen iemand hoe ik in estrong of Astro de films op het netwerk in rockplayer kan openen? Deze komen namelijk niet in het keuzeschermpje, dan kan ik op alle andere videoplayers klikken, behalve rockplayer! En alleen rockplayer speelt DIVX soepeltjes af.

(edit: wel de oude versie van rockplayer gebruiken.. de nieuwe die in de market staat werkt niet)

Ook heb ik de nieuwe flash geïnstalleerd (dat kon op de oude firmware niet of via een omweg), maar ik gebruik dolphin HD en daarin werkt het wel.. maar nog niet heel stabiel.

Zet alleen brightness niet op 100% of weet waar je moet drukken, want het scherm gaat dan op zwart!

[ Voor 5% gewijzigd door dangerousp op 04-11-2010 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Voor de mensen die een 10.2" tablet(in het bijzonder de Advent Vega gaan kopen, hebben jullie al succes in het vinden van een geschikte pouch? Ik zit een beetje DealExtreme en Amazon af te speuren, maar de meeste pouches zijn te klein. Ze zijn wel voor 10.2" netbooks, maar tablet hebben een wat dikkere bezel, de Advent Vega bijvoorbeeld is 275mm breed, dat is 10.8" en te groot voor al de pouches die ik heb gevonden.

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:47

FeaR

In GoT we trust

Enkele posts naar de Trashcan gemoved. Welke posts dat zijn moge wel duidelijk zijn. Mocht je iets van spam willen melden gebruik dan de Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif-knop. Om alles in het topic zelf te gaan posten is erg offtopic en niet gewenst.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toshiba folio 100 wordt vanaf vandaag in europa verscheept

if you're LG, you wait until Android becomes a tablet-worthy OS before bringing out your Tegra 2 slate. If you're Toshiba, you're too busy shipping your 10-inch Froyo tablet to care. The Folio 100, powered by NVIDIA's latest and greatest ARM SOC, is making its promised Q4 2010 arrival today, as it begins shipping all across Europe. There are still no release plans for the US, but Euros can now enjoy a 1024 x 600 resolution, 16GB of internal storage, a 1.3 megapixel webcam, mini-HDMI, USB and SD card-reading ports, and up to seven hours of battery life. €399 ($560) is the last price we heard for this Android Market-deprived slate, though we'd recommend trying one in person before letting go of that cash -- our own impressions of the Folio 100 weren't overwhelmingly positive.

http://www.engadget.com/2...yo-wares-a/#disqus_thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
en waar te bestellen?

is er eigenlijk al een prijs bekend voor de Notion Ink Adam?
(de Pixel Qi variant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
JarlSX schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:09:
en waar te bestellen?

is er eigenlijk al een prijs bekend voor de Notion Ink Adam?
(de Pixel Qi variant)
het Notion Ink Adam topic vind je daar.
;)

Prijzen vindt je rond 27 augustus.

[ Voor 5% gewijzigd door guapper op 04-11-2010 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timgeelen
Ik heb vandaag even de Archos 101 aan de tand gevoeld.
Ik ben tot de constatering gekomen dat er nog wel wat bugs in het apparaat zitten.

Zo werkt het draaien van het scherm niet altijd.
Het touchscreen werkt vloeiend, alleen verliest hij af en toe zijn callibratie, hierdoor is hij dan erg lastig te bedienen.
Verbinding maken met een draadloos netwerk maken mislukt wel vaker.

Wellicht is dit een van de redes dat de release uitgesteld is.
Verder is het een zeer mooi en goed design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timgeelen schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:13:
Ik ben tot de constatering gekomen dat er nog wel wat bugs in het apparaat zitten.

Het touchscreen werkt vloeiend, alleen verliest hij af en toe zijn callibratie, hierdoor is hij dan erg lastig te bedienen.

jammer, het zag er toch wel veelbelovend uit. Misschien dat de november firmware update deze bugs
aanpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Laatst online: 27-08 11:55
Mag ik vragen waar jij hem vandaan hebt gehaald? :)

[ Voor 58% gewijzigd door PeterSelie op 04-11-2010 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timgeelen
Ik heb hem bij de Saturn in Kerpen (duitsland) gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Niet online
timgeelen schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:13:

Hmmz. Toch maar de Apple dan. Bij gebrek aan een goed alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
rond kerstmis komt de Adam, of wil je niet zolang wachten?

[ Voor 4% gewijzigd door JarlSX op 04-11-2010 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Nu online
Paquito schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:26:
[...]

Niemand die je tegen houd.
Als jij snel een tablet wil die geen USB poorten heeft, geen flash ondersteunt, geen camera heeft, geen multitasking ondersteunt, geen HDMI-out heeft, geen draadloze sync met iTunes, geen communicatie/uitwisseling met je netwerk, gesloten platform en natuurlijk de iPad store, maak je een goede keuze. Het is wel een mooi apparaat, en werkt behoorlijk goed.
Ik zou liever nog ff geduld betrachten, maar dat is mijn keuze. ;)

edit: dit is niet om de iPad af te branden, maar om je op de zaken te wijzen waar geen reclame voor gemaakt wordt, en waar bezitters het liever niet over hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door guapper op 04-11-2010 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paquito schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:26:
[...]

of een weekje wachten op de toshiba folio (als ie volop verkrijgbaar is)

nieuws: Toshiba start verkoop Folio 100-tablet

iets lagere resolutie van 1024 bij 600 maar verder alleen maar pluspunten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Niet online
JarlSX schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:36:
rond kerstmis komt de Adam, of wil je niet zolang wachten?
Idd. Ik heb nu een dergelijk apparaat nodig.
Niemand die je tegen houd.
Als jij snel een tablet wil die geen USB poorten heeft, geen flash ondersteunt, geen camera heeft, geen multitasking ondersteunt, geen HDMI-out heeft, geen draadloze sync met iTunes, geen communicatie/uitwisseling met je netwerk, gesloten platform en natuurlijk de iPad store, maak je een goede keuze. Het is wel een mooi apparaat, en werkt behoorlijk goed.
Ik zou liever nog ff geduld betrachten, maar dat is mijn keuze. ;)
USB is mogelijk met kleine adapter. Flash/Frash is mogelijk. Multitasking is mogelijk en binnenkort officieel mogelijk.

Ik geef toe dat ik er erg tegen op zie om de Ipad te kopen, maar op apparaten met bugs zit ik helemaal niet te wachten. Over de Samsung heb ik ook weer dergelijke verhalen gelezen. Een switch naar een open systeem kan altijd nog als de tijd rijp is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Nu online
Goed om te horen dat ze bij Apple niet stil zitten. Ik ben ook benieuwd wat de volgende iPad gaat worden. (Niet dat dat hem gaat worden voor mij, maar wel interessant.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Lange tijd niets meer gelezen over de Viliv X10, lijkt wel of ie niet meer bestaat want op de site van de fabrikant staat ie ook al niet meer, wel kan ik dze http://www.optined.com/ta...hz-samsung-processor.html link staan.

Iemand meer info want het lijkt er op dat dit hem gaat worden voor mij :+

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

migros schreef op donderdag 04 november 2010 @ 17:09:
Lange tijd niets meer gelezen over de Viliv X10, lijkt wel of ie niet meer bestaat want op de site van de fabrikant staat ie ook al niet meer, wel kan ik dze http://www.optined.com/ta...hz-samsung-processor.html link staan.

Iemand meer info want het lijkt er op dat dit hem gaat worden voor mij :+
wow mooie scherm resolutie en prijs ervoor!
maar het is wel een beetje raar dat de site uit de lucht is.......
heb geen nieuwsbulletins gezien dat ie gestopt is.
ik weet nie,is het een betrouwbaar bedrijf?
anders gewoon een oprecht mailtje sturen

ps: sjongejongejonge wat een prijs _/-\o_

trouwens hier een youtube filmpje: YouTube: Viliv X10 Android Tablet

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2010 18:13 . Reden: filmpje gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Wat ik zoek is eigenlijk een "kleine"mediaspeler met een dock en uitbereidbaar geheugen voor een leuke prijs. (optische out of HDMI out is dan een eis)

Zijn er goedkope alternatieve tablets die dit hebben? Ik wil gewoon lokaal mp3's op de receiver af kunnen spelen zonder dat ik moeilijke dingen moet doen. Een eigen scherm is dan een verreiste omdat ik liever niet steeds de tv aan wil laten staan.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Laatst online: 11:44
Ik krijg nu net een aanbiedingsmail van Databyte voor de volgende tablet:
http://www.databyteshop.nl/YOURSPO7
Met couponcode voor 99 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UTwizard schreef op donderdag 04 november 2010 @ 18:33:
Ik krijg nu net een aanbiedingsmail van Databyte voor de volgende tablet:
http://www.databyteshop.nl/YOURSPO7
Met couponcode voor 99 euro.
je ziet geen eens of het scherm resistief is of niet (waarschijnlijk wel voor die prijs)
en welke android versie................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Laatst online: 11:44
Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 18:53:
[...]

je ziet geen eens of het scherm resistief is of niet (waarschijnlijk wel voor die prijs)
en welke android versie................
Voor die prijs mag je er inderdaad van uit gaan dat het resistief is. Daarnaast zal het wel Android 1.6 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heinj
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-04-2024
Die dingen kan je ook voor 100 dollar op ebay kopen.. dus ik betwijfel of 99 euro echt een koopje is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timgeelen
Heb de archos nu wat langer in gebruik en ik word steeds enthausiaster.
echt mooi om me te internetten. Touchscreen werkt nu ook lekker. Ik heb de install een keer opnieuw uitgevoerd. Verder werkt het draaien van het scherm nu ook super.
nu nog youtube aan de praat krijgen.
Pagina: 1 ... 5 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Levertijden voor de Archos 70/101 mogen hier.