Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 06:55
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 19:12:
[...]

MP4nation is een betrouwbare winkel maar levering binnen 2 weken is zeer onwaarschijnlijk eerder 3 tot 4 weken.
heb uiteindelijk vanaf het moment dat het pakketje te tracken was tot de aflevering maar 8 dgen hoeven wachten op mijn MIDnite ;)

EDIT:

Goed en slecht nieuws van MP4nation.net

Slechte nieuws:
de 16GB Rocktab word het de eerste tijd sowieso niet door de slechte verkrijgbaarheid van 16GB NAND Flash.

De uitleverdata's zijn verder naar achteren geschoven. zoals het nu lijkt worden de units pas verstuurd richting Raz en de mannen op de 5de van november. waarschijnlijk pas de eerste verzendingen zo rond de 8ste van november.

Goede nieuws
de mensen die een 2GB Rocktab besteld hebben krijgen ipv 2GB nu een 4GB versie, omdat de prijs van het geheugen vrijwel hetzelfde is, dus echt een superservice! :D

[ Voor 44% gewijzigd door MartijnAbel op 28-10-2010 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 23:37:
In principe ben ik met pingkiller eens. De nieuwe modellen worden op de ces al op 6 januari geintroduceerd.
Wie weet wat voor prijzen en hardware wij nog verrast worden. Natuurlijk gaat het hard met de hardware maar je wilt toch niet eentje kopen die na 2 maanden al vervangen wordt?
Ook een tablet met native gingerbread is een voorkeur en niet wachten op een eventuele upgrade van 2.2.
Kan je echt niet wachten dan koop je eentje.
Meestal duurt het nog een maand of 2 van introductie tot op de schappen, dat betekend nu dus 4-5 maanden wachten, dan is er alweer het gerucht van een nieuwere versie enz. enz.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:18
Goede nieuws
de mensen die een 2GB Rocktab besteld hebben krijgen ipv 2GB nu een 4GB versie, omdat de prijs van het geheugen vrijwel hetzelfde is, dus echt een superservice! :D
Mooi alleen ze worden wel pas 5-11 verwacht.
Dus denk niet dat iemand een Rocktab voor 17-11 in huis heeft via FREE shipment :/

[ Voor 24% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 28-10-2010 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:49
Oosz schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 18:07:
net mijn archos 101 ge pre orderd bij webconnexxion.com leverdatum 11 november ben benieuwd hopelijk wat eerder en anders de 11e :) mensen al wat gehoord van hun order dat ie onderweg is of iets?
De 101 8GB staat voor 6 december in die shop:

http://www.webconnexxion....91fb9bc5c5f3689da4bd3b2a3

Dacht dat ze 8 november beschikbaar werden? :'(
8)7

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Misschien een domme vraag, Maar kan ik wel betalen zonder paypal bij mp4nation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roeligan schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 08:10:
[...]

Meestal duurt het nog een maand of 2 van introductie tot op de schappen, dat betekend nu dus 4-5 maanden wachten, dan is er alweer het gerucht van een nieuwere versie enz. enz.
Mee eens. Ik bedoel dan zijn de producten echt concreet en niet meer vage demomodellen.
Zeker nu de levertijd van de archos 101 verschoven is naar 6 dec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
fotografie999 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:25:
Misschien een domme vraag, Maar kan ik wel betalen zonder paypal bij mp4nation
alleen met creditcard via worldpay of paypal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
MartijnAbel schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 10:01:
[...]

alleen met creditcard via worldpay of paypal ;)
Dan zal ik een aardige tweaker moeten vragen om hem voor mij te kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
fotografie999 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 10:02:
[...]

Dan zal ik een aardige tweaker moeten vragen om hem voor mij te kopen :+
Wat houd je tegen om een PayPal account aan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 10:09
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:31:
[...]

Mee eens. Ik bedoel dan zijn de producten echt concreet en niet meer vage demomodellen.
Zeker nu de levertijd van de archos 101 verschoven is naar 6 dec.
Zegt alleen dat bedrijf; in duitsland zijn er al een boel mensen die zo'n dingen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.archos.com/sto...ang=en&prod_id=archos70it

vanaf vandaag te bestellen in de webshop van archos, staat niet duidelijk bij of het ook bij hun om een pre-order gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 11:13:
http://www.archos.com/sto...ang=en&prod_id=archos70it

vanaf vandaag te bestellen in de webshop van archos, staat niet duidelijk bij of het ook bij hun om een pre-order gaat
vreemd dat ze hun eigen facebook tekst The ARCHOS 70 internet tablet will be available on archos.com next week. tegenspreken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:40
Is dit wat? http://www.justeasyorder....ith-android-2-1-os-zt-180
En heeft iemand ervaring hiermee. Of is dit gewoon troep.

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossjee
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-01 00:08
KillaZ schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:15:
[...]

De 101 8GB staat voor 6 december in die shop:

http://www.webconnexxion....91fb9bc5c5f3689da4bd3b2a3

Dacht dat ze 8 november beschikbaar werden? :'(
8)7
Ik heb de Archos 101 16 gb besteld die is beschikbaar op 12 november zie ik nu net! bij webconnexxion:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet waarom mensen nu opeens met een mediaplayer voor een TV aan komen.
Ik heb al een volwaardige bluray HTPC met 5TB aan TVshows en films hoor. ;)
Mij gaat het erom dat ik niet steeds alles door de mangel moet halen omdat et tabletje het anders niet aan kan.
Voor mijn oude PDA doe ik dat nogsteeds (Met SUPER), maar 4mbit divx VGA is een stuk sneller klaar,
dan bijvoorbeeld 1080p omkrikken naar 720p, om over datakabel transfer snelheid nog maar niet te spreken.
Ik wil gewoon het orginele bestand kunnen gebruiken dat op mijn HTPC staat, in het netwerk.

En 1080p niet kunnen streamen klopt ook niks van, want mijn WiFi-N laptop trekt het prima.

Mijn E-king i1 UMPC met 1.3 Atom processortje trekt zelfs in windows 7 nog 1080p,
maar die vreet fundamenteel steeds zijn eigen harddrive op dus dat wordt ook niks..

Ik dacht dat die andoid tabletjes het inmiddels al wel aan zouden kunnen,
ze adverteren er immers volop mee dat ze 1080p aankunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bredend schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 23:30:
Als je zo redeneerd kan je helemaal geen gadget meer kopen natuurlijk. Als je er blij mee bent is het geen miskoop, ookal kan je even later betere/goedkopere kopen.

Ik ga gewoon voor een Archos 101 en mocht het het waard zijn koop ik wel een andere na een poosje.
Ik zie een Tablet gewoon als een 'werkpaard' en niet als een gadget. Net als een laptop en pc overigens. Verder moet een tablet voor mij aan een aantal voorwaarden voldoen:
- batterijduur moet minimaal een werkdag zijn (12 uur aan moet geen probleem zijn)
- Ik moet er naast applicaties ook comfortabel mee kunnen lezen (dus eigenlijk ee hybride tussen tablet en e-reader)
- Mogelijkheid om (micro/mini) SD kaarten te gebruiken
- WiFi connectivity
- USB

Minder belangrijk: uitgangen als HDMI, 3G, BlueTooth, maar die mogen wel natuurlijk... :)

Een van de weinigen die aan al deze eisen voldoet (gaat voldoen :X ) is de NotionInk adam Ik heb dus voorlopig even geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:49
Oosz schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 12:48:
[...]

Ik heb de Archos 101 16 gb besteld die is beschikbaar op 12 november zie ik nu net! bij webconnexxion:)
Erg slim van Archos, die zien ook wel in dat die extra 8GB goedkoper opgelost kan worden met een Micro SD.

Oplossing: Eerst de 16 GB uitbrengen voor de "Early Adapters" --> De mensen die niet kunnen wachten (zoals ik) . Als vervolgens de introductie gedaan is (met het duurste model uiteraard) de markt in gaan met een 8GB.

Ach ja, ik kan die 50 euro wel missen, wil niet nog een maand wachten. :+

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Zo schiet het ook niet op. Nog twee weken wachten op de Vega. http://www.electricpig.co...advent-vega-release-date/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delays delays. Misschien wachten ze op de aankondiging van gingerbread met hardware specs en kunnen dan pas vertellen of het een upgrade kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen op dit forum bekend met www.justeasyorder.com ?
Ook een hoop tablet's - ePad's - Apad's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:49
UnitedJunk schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 11:44:
Is dit wat? http://www.justeasyorder....ith-android-2-1-os-zt-180
En heeft iemand ervaring hiermee. Of is dit gewoon troep.
d'r draait Android 2.1 op, is lichtelijk verouderd omdat momenteel alles word uitgebracht met 2.2, en enkele mensen zitten te wachten op de 3.0 vanaf december - januari
Wat betreft specs is het natuurlijk niet mis voor de prijs, maar ik vraag me af of je veel kwaliteit kunt verwachten voor die prijs (Ken de aanbieder en 't merk zo niet trouwens).

wie van vissen houdt, houdt niet van vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soepah schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:15:
[...]

d'r draait Android 2.1 op, is lichtelijk verouderd omdat momenteel alles word uitgebracht met 2.2, en enkele mensen zitten te wachten op de 3.0 vanaf december - januari
Wat betreft specs is het natuurlijk niet mis voor de prijs, maar ik vraag me af of je veel kwaliteit kunt verwachten voor die prijs (Ken de aanbieder en 't merk zo niet trouwens).
Zijn er ook mensen die Windows CE7 al geprobeerd hebben?
Zou waarschijnlijk wel kunnen draaien.
En android 3.0 zou hier niet op kunnen draaien?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2010 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanSieT
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 08:22
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:22:
[...]

Zijn er ook mensen die Windows CE7 al geprobeerd hebben?
Zou waarschijnlijk wel kunnen draaien.
En android 3.0 zou hier niet op kunnen draaien?
Ik ken deze tablets van de samenkopen actie.
Niet vergeten dat er standaard geen market op draait maar dat is goed te verhelpen door te kijken op http://forum.xda-develope...p?p=7799319&postcount=356 .
Hij heeft maar 256mb dus weet ik niet zeker of hij geflashed kan worden naar een 3.0.
Ik zou ook even het zt-180 forum op xda in de gaten houden als ik jou was :)

//Hans

Allround funny guy and super esports worthy gamer ( atleast i think so lol )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 12:58:
En 1080p niet kunnen streamen klopt ook niks van, want mijn WiFi-N laptop trekt het prima.
...
Ik dacht dat die andoid tabletjes het inmiddels al wel aan zouden kunnen,
ze adverteren er immers volop mee dat ze 1080p aankunnen.
Fijn dat het werkt met je Wifi-N! Ik hoor vooral problemen met wifi-streamen van HD content.
De vraag is nu of dit succes ook lukt met de diverse tablets.
Je opmerking over tablets, sommige tablets kunnen 1080p spelen.
Daarnaast moeten ze ook nog 1080p bitrates kunnen streamen over wifi.
De gelukkigen op Archosfans.com die al zo'n ding hebben rapporteren minder succes.
Die kan kennelijk dus En niet de bitrate aan, En vermoedelijk ook niet de resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met www.pandawill.com ?
Aangezien ze daar voor ~€136,95 (koers 28-10-10) epad's hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
mensen, AUB, KOOP GEEN ZT-180 tablets (ePads etc...)
specs zijn niet zoals ze zeggen, bouwkwaliteit is zeer slecht, wifi werkt niet goed en ze zijn gewoon mega instabiel!
er is beter spul te krijgen voor die prijzen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:40
MartijnAbel schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 22:32:
specs zijn niet zoals ze zeggen, bouwkwaliteit is zeer slecht, wifi werkt niet goed en ze zijn gewoon mega instabiel!
Bedankt voor je tip. Was namelijk van plan om een leuke ePad te bestellen.
Ik heb namelijk niet heel veel om te besteden aan een tablet

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-08 22:20

Zuluman

German -Zulu -Russian -Dutch

MartijnAbel schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 22:32:
ik heb een gpad g10 met 2.1 al 2 maanden en ik moet zeggen dat ik erg tevreden er mee ben. werkt prima. zelfs mijn huwai 3g dongle werkt ermee. ik gebruik voornamelijk internet, mail, youtube en de mediaplayer voor filmpjes. accu gaat 4 uur mee bij continue gebuik. t is niet allemaal rozegeur hoor. resistive scherm is minder maar wat wil je voor 150 euro. en de 2.2 update komt eraan.

voor onderweg vind ik 7" ideaal.helemaal mooi zou als je een ingebouwde dvb-t ontvanger erin zou kunnen verwerken. thuis zou ik 10" willen.

6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
ik heb gelukkig de mazzel gehad om een ZT-180 te testen alvorens hem aan te schaffen, wen werkelijk iedereen mag blij zijn als je jezelf zover kunt krijgen om van de koop af te zien.
op papier is het een leuk dingetje, amar verder gewoon dik slechte kwali en geen updates etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-08 21:46
Ha mensen,

Ik zou ook graag een tablet willen, maar ik zie de bomen door het bos niet meer.
Dingen die ik wil gaa doen met het tablet:

-Mail checken
-Youtube/dumpert/andere flash sites bekijken
-Beetje random surfen (Nu.nl ed)
-Filmpjes kijken , zou leuk zijn als dit ook in 720p kan.

Verdere eisen: WiFi, Headphone jack waar redelijk geluid uit komt , redelijk tot goed beeldscherm, android 2.1/2.2 omdat deze sneller is.

Is dit haalbaar voor laten we zeggen max 150 euro? Zo ja welke modellen zouden jullie me aanraden?
Of zal ik verder kijken naar een ipad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
MartijnAbel schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 01:11:
ik heb gelukkig de mazzel gehad om een ZT-180 te testen alvorens hem aan te schaffen, wen werkelijk iedereen mag blij zijn als je jezelf zover kunt krijgen om van de koop af te zien.
op papier is het een leuk dingetje, amar verder gewoon dik slechte kwali en geen updates etc...
Dit is wel heel negatief over de ZT-180. Ik heb hem zelf en hij doet het werkelijk beter dan ik had verwacht. Er komen zeer regelmatig firmwares voor uit en de laatste heeft market standaard werkend. Denk dat jouw ervaring van een tijdje terug is.

Ik ga een dezer dagen de volgende tablet testen:

1.2GHz Freescale Cortex8 cpu
Android 2.2
8"
800 x 600 (al wordt ook 1024 x 768 gemeld)
512MB ram
4GB opslag
3D versnelling
g-sensor
Flash 10.1 support

Op de video's razend snel en prijs is aantrekkelijk op ongeveer 175 euro.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heinj
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-04-2024
Is dat soms die Gpad met apple achtige stekker? Dat zou in ieder geval mooi zijn, want ik overweeg om zo'n ding te nemen.. en reviews zijn nog niet te vinden.
Ik ben vooral nieuwsgierig of de apple kabeltjes er ook zo op passen, want daar is redelijk veel variatie in te vinden qua connectiviteit.

[ Voor 30% gewijzigd door heinj op 29-10-2010 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TmZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-09 12:39

TmZ

kiddyl schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 04:01:
[...]

Dit is wel heel negatief over de ZT-180. Ik heb hem zelf en hij doet het werkelijk beter dan ik had verwacht. Er komen zeer regelmatig firmwares voor uit en de laatste heeft market standaard werkend. Denk dat jouw ervaring van een tijdje terug is.

Ik ga een dezer dagen de volgende tablet testen:

1.2GHz Freescale Cortex8 cpu
Android 2.2
8"
800 x 600 (al wordt ook 1024 x 768 gemeld)
512MB ram
4GB opslag
3D versnelling
g-sensor
Flash 10.1 support

Op de video's razend snel en prijs is aantrekkelijk op ongeveer 175 euro.
Die had ik ook al voorbij zien komen, ziet er veelbelovend uit. Ben erg benieuwd naar je ervaringen. Las op slatedroid al wat twijfels over het scherm en de WiFi ontvangst. (waar het wel vaker mis mee gaat bij Chinese tablets)

[ Voor 7% gewijzigd door TmZ op 29-10-2010 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 19:26

GerritGekke

Gamechanger

n0elite schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 03:27:
Ha mensen,

Ik zou ook graag een tablet willen, maar ik zie de bomen door het bos niet meer.

-Mail checken

Verdere eisen: WiFi, Headphone jack waar redelijk geluid uit komt , redelijk tot goed beeldscherm, android 2.1/2.2 omdat deze sneller is.

Is dit haalbaar voor laten we zeggen max 150 euro? Zo ja welke modellen zouden jullie me aanraden?
Ik ben hier ook wel benieuwd naar. En dan zou ik de voorkeur ook nog eens geven aan een 10" modelletje. CPU zal wel een Cor A8/A9 moeten zijn of een Tegre 2 chip om normaal fatsoenlijk te kunnen tabben? Maar zijn deze modellen wel voor een 150 euro a 200 dollar te krijgen?

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
n0elite schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 03:27:
Ha mensen,

-Mail checken

Voorkeur voor grote? Als 7" voldoende is, zou ik eens naar de nationite midnite/Wits A81e kijken. Heb hem nu 2 weken en werkt bovenverwachting goed! Flash werkt wel, maar is alleen niet heel stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerousp schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:24:
[...]

Voorkeur voor grote? Als 7" voldoende is, zou ik eens naar de nationite midnite/Wits A81e kijken. Heb hem nu 2 weken en werkt bovenverwachting goed! Flash werkt wel, maar is alleen niet heel stabiel.
Dit lijkt mij ook wel wat.

Mijn angst is dat ik een tablet bestel die zo traag is dat ik hem nooit ga gebruiken, Is dit een terechte angst of niet?

Ik kan heel moeilijk beoordelen wat een betrouwbare webshop is om te bestellen, kan iemand mij een shop aanraden uit eigen ervaring?

MVG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Humm,.. de ZT-180 word dus een welles/nietus verhaal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:51:
[...]

Dit lijkt mij ook wel wat.

Mijn angst is dat ik een tablet bestel die zo traag is dat ik hem nooit ga gebruiken, Is dit een terechte angst of niet?

Ik kan heel moeilijk beoordelen wat een betrouwbare webshop is om te bestellen, kan iemand mij een shop aanraden uit eigen ervaring?

MVG
Traag is hij absoluut niet! Heeft een cortex A8 overclocked naar 1ghz.
Aantal winkels die hem zeker weten leveren, maar wel vanuit china: houseofdap.com merimobiles.com mp4nation.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jab65
  • Laatst online: 03-09 21:09
Ben ook op zoek naar een tablet. Liefst Android 2.2 en 10", maar daar kan natuurlijk van afgeweken worden. Wat ik wel graag zou willen, maar niet kan vinden, is een tablet met een docking/oplaad station waar hij in landscape mode kan dienen als fotolijst, weerstation of verzin het maar. Iemand iets gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
weet niet zeker of ie hier thuis hoort

kwam dit tegen op phandroid, Sharp heeft een MID met keyboard, de IS01

Afbeeldingslocatie: http://k-tai.sharp.co.jp/dash/a/auis01/images/main_02.jpg

Specs zijn behoorlijk goed:
-1Ghz snapdragon
-256mb ram
-3.7 GB intern geheugen (2.9 GB beschikbaar)
-scherm 5" met een resolutie van 960 x 480
-capacitief scherm, met multitouch!
-802.11 b/g WiFi
-Bluetooth 2.1
-GPS
-microSD/microSDHC slot (max 32gb)
-trackball
-5MP camera + 0.5MP front camera
-afmetingen 83 × 149 × 17.9mm
-gewicht 227g

er is een 3G versie, maar die werkt alleen in japan
er is ook een wifi only versie, te koop bij http://shop.conics.net/is01.html voor omgerekend 205 euro, inclusief shipping (kan natuurlijk wel nog import/btw bovenop komen)

helaas wel android 1.6, maar er schijnt een update gepland te zijn naar minimaal 2.1

filmpjes
YouTube: IS01(au/SHARP):業界最速動画レビュー

YouTube: sharp is01 hands on

[ Voor 3% gewijzigd door JarlSX op 29-10-2010 13:52 ]

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook voor een tablet aan het neuzen. Ik wil een compacte tablet, dus 7 inch is het maximum, misschien al te groot. Ik wil dit gaan gebruiken als vervanger van een smartphone, zodat ik een simpele telefoon kan kopen die lang met de accu doet. De tablet gebruik ik dan als e-reader, muziek en film speler, en als agenda.
Eigenlijk is dit dus een verkapte tvp, maar ik dacht maak er even een verhaaltje van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Jab65 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:48:
Ben ook op zoek naar een tablet. Liefst Android 2.2 en 10", maar daar kan natuurlijk van afgeweken worden. Wat ik wel graag zou willen, maar niet kan vinden, is een tablet met een docking/oplaad station waar hij in landscape mode kan dienen als fotolijst, weerstation of verzin het maar. Iemand iets gezien?
De Wits heeft wel een kickstand. Misschien zijn er ook 10" tablets met zoiets?
Doordat dit veelal nog goedkope no-name dingen zijn, zijn er niet veel accessoires en zul je of moeten wachten op een duurder a-merk, zoals de galaxy tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:01:
Ik ben ook voor een tablet aan het neuzen. Ik wil een compacte tablet, dus 7 inch is het maximum, misschien al te groot. Ik wil dit gaan gebruiken als vervanger van een smartphone, zodat ik een simpele telefoon kan kopen die lang met de accu doet. De tablet gebruik ik dan als e-reader, muziek en film speler, en als agenda.
Eigenlijk is dit dus een verkapte tvp, maar ik dacht maak er even een verhaaltje van ;)
Nah ik zou dan voor een 10" gaan, ik heb zo'n mini Laptop met 7" Maar webpagina's is een hoop geschuif met de muis om de pagina te lezen.(840 - 480 res.) Alleen nadeel is dat ie weer wat groter is... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:44
Op ArchosFans.com staan de eerste berichten dat mensen hun Archos 101 hebben ontvangen met de post. Het zijn wel berichten uit de UK maar hopelijk komen ze dan ook heel binnenkort in Nederland beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel vreemd dat bij de Wits vermeld staat dat die 600mhz is trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:06:
[...]

Nah ik zou dan voor een 10" gaan, ik heb zo'n mini Laptop met 7" Maar webpagina's is een hoop geschuif met de muis om de pagina te lezen.(840 - 480 res.) Alleen nadeel is dat ie weer wat groter is... 8)
Ik internet niet veel erop :) het is puur film, muziek, e-reader, agenda. Internetten doe ik wel op mijn laptop, en wanneer het echt nodig is op de tablet wil ik best wat compromissen sluiten. Ik vind eerder genoemde functies belangrijker, met als hoofdpunt: draagbaarheid. Liefst past ie gewoon in mijn binnenzak.

Ohja en hij moet snel zijn. Ik haat het dat mijn huidige HTC Hero zo traag als stront is, zelfs met custom roms.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2010 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Ik zie net dat de datum voor de Archos 101 bij YourTablet.nl is aangepast naar 11 november i.p.v. 5 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
als je dit leest en ziet, heb je dan niet iets van "ik wacht even op de Notion Ink" ofzo? :)
(of een andere tegra tablet)

ik in ieder geval wel, ook al wordt het lang wachten (ik gok dat ie pas in januari ofzo echt te krijgen is, niet meer in 2010)

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJerome schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:43:
Ik zie net dat de datum voor de Archos 101 bij YourTablet.nl is aangepast naar 11 november i.p.v. 5 :(
Helaas wel, en niet alleen bij ons. Ik heb dagelijks contact met Archos Benelux en hij doet echt zijn best, zegt hij.

Verder worden de exemplaren die eerder te bestellen waren op archos.com niet hier geleverd voor 11 november. En de 2de batch wordt pas geleverd in de tweede helft van november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel lachen de ZT-180 met remote op Xp >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke

GerritGekke

Gamechanger

dangerousp schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:46:
[...]

Traag is hij absoluut niet! Heeft een cortex A8 overclocked naar 1ghz.
Aantal winkels die hem zeker weten leveren, maar wel vanuit china: houseofdap.com merimobiles.com mp4nation.net
Bedankt voor het noemen van de websites. Merimobiles.com / wits is hier voor 189 dollar in de aanbieding.

Is een GPS erin een meerwaarde? Kost ook maar 15 dollar extra bij merimo. en ipv de standaard 2Gb een 8Gb? deze kost ook maar 18 dollar extra. Komt op een 160 euro uit ongeveer!

[ Voor 14% gewijzigd door GerritGekke op 29-10-2010 12:48 ]

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
GerritGekke schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:40:
[...]

Bedankt voor het noemen van de websites. Merimobiles.com / wits is hier voor 189 dollar in de aanbieding.

Is een GPS erin een meerwaarde? Kost ook maar 15 dollar extra bij merimo. en ipv de standaard 2Gb een 8Gb? deze kost ook maar 18 dollar extra. Komt op een 160 euro uit ongeveer!
Baat het niet dan schaad het niet :) bij merimobiles is volgens mij exclusief verzendkosten
bij HOD is inclusief verzenden en al inclusief gps.. mp4nation al inclusief verzenden, maar nog exclusief gps.

8Gb is niet echt nodig ivm uitbreiding via micro sd.

[ Voor 3% gewijzigd door dangerousp op 29-10-2010 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das waar, maar aangezien sommige de ZT-180 als zwak ervaren, of als slecht.
(Lijkt mij deze wel aardig, vanwege de resolutie & de scherm grote)
Mooi,. speelgoed. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
  • Laatst online: 10-09 00:44
Sluit mij helemaal aan bij bovenstaand verhaal. Heb de wits a81e via merimobiles voor plm. 180 euro incl. extra batterij en 8 gb sd kaartje voor 180 euro in 3 dagen geleverd.
De wits is beslist niet trager dan mijn ipad en speelt m.i. youtube filmpjes beter af dan de ipad. Heb er inmiddels wel de nieuwste firmware(1021) op staan en het enige wat er m.i. nog aan mankeert is, flash werkt nog niet perfect met name het geluid, en de acculading is niet af te lezen.
Heb ook de bovengenoemde 8 inch android 2.2 tablet met freescale cortex a8 i.mx515 processor in bestelling, lijkt mij voor android 2.2 een superapparaat gezien zijn prijs tussen 200 en 230 dollar.

Dus voor niet ingewijden in de tabletwereld, kijk naar armv7 of te wel cortex a8, evt. De arm11 telechip, maar die is 3 keer trager dan cortex a8 en dan kom je voor plm. 150 euro uit bij bovenstaande tablets.

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De wits is inderdaad toch wel erg interessant :) Nu alleen de vraag of ik toch nog even moet wachten op eventuele betere tabs die op korte termijn gelanceerd worden, of dat ik gewoon voor deze moet gaan.
Ik zag trouwens ook een handige case met ingebouwd keyboard, 40 dollar :) Handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
De wits is inderdaad interessant voor die prijs (189 dollar) als je genoegen neemt met een resistief touchscreen en voorlopig? nog een paar minpuntjes. Hij heeft wel de full android market i.t.t. de archos 70 die binnenkort uit komt, die het zonder de android market moet doen, maar wel een capacitief touchscreen heeft een webcam en eveneens een t.i. omap cortex a8 processor en plm. 70- 90 euro duurder.
Tenslotte nog een voordeel van de wits, zijn verwisselbare batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Ik moet zeggen, de Wits krijgt goede reviews. En als je dat resistive scherm voor lief neemt heb je wel gps. Interessant.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Laatst online: 13:38
Vmu schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:24:
Ik moet zeggen, de Wits krijgt goede reviews. En als je dat resistive scherm voor lief neemt heb je wel gps. Interessant.
Ik heb alleen nog maar met resistive schermen gewerkt maar ik merk tot op heden geen beperking met mijn Wits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke

GerritGekke

Gamechanger

Wat maakt het schil van cap. en res. scherm in gebruik? Het ene voelt de vinger en de andere niet? Op de ene werkt wel een styles en de andere niet?

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UnitedJunk schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 23:11:
[...]

Bedankt voor je tip. Was namelijk van plan om een leuke ePad te bestellen.
Ik heb namelijk niet heel veel om te besteden aan een tablet
Zijn dus inderdaad een hoop verschillen... (accu & Processor die moet ARM zijn en GEEN ROCKCHIP!)
Vooral de Processor daar gaat het om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Wat mij eigenlijk op valt is dat geen één tablet (iPad volgens mij ook niet) de functie heeft om 'van gebruiker te switchen', dus meerdere profielen op het apparaat te bewaren als het ware.

Stel jij hebt je tablet in de woonkamer liggen en er maken meerdere mensen gebruik van, hoe zit dat dan met je facebook, twitter applicaties? Die loggen gewoon in op de ingestelde username/wachtwoord etc. Raar dat daar niet over na is gedacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Laatst online: 13:38
Freshnezz schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:07:
Wat mij eigenlijk op valt is dat geen één tablet (iPad volgens mij ook niet) de functie heeft om 'van gebruiker te switchen', dus meerdere profielen op het apparaat te bewaren als het ware.

Stel jij hebt je tablet in de woonkamer liggen en er maken meerdere mensen gebruik van, hoe zit dat dan met je facebook, twitter applicaties? Die loggen gewoon in op de ingestelde username/wachtwoord etc. Raar dat daar niet over na is gedacht...
Tjah, ik denk dat de apparaten als persoonlijk device worden gezien. Aangezien de meeste tabels met Android software wordt geleverd....

Je telefoon met Android wissel je natuurlijk ook niet uit met meerdre mensen. Misschien komt het als er een aangepaste android voor tablets komt wel...

[ Voor 14% gewijzigd door JaMaaT op 29-10-2010 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflexz
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 25-07 01:26
Ik heb vandaag archos een emailtje gestuurd met de vraag wanneer mijn archos geleverd word ik kreeg dit als antwoord:
Dear sir,

We will be supplied next week, be assured we will do our best to handle your order as fast as possible.

Cordialement / Best regards
Dus moet zeker nog een weekje wachten jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:00:
[...]

Zijn dus inderdaad een hoop verschillen... (accu & Processor die moet ARM zijn en GEEN ROCKCHIP!)
Nou ja, rockchip en telechip zijn ook gebaseerd op een arm instructieset, alleen een verouderde dus trager. Kijk anders even in wikipedia bij arm processoren b.v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
GerritGekke schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:47:
Wat maakt het schil van cap. en res. scherm in gebruik? Het ene voelt de vinger en de andere niet? Op de ene werkt wel een styles en de andere niet?
Een resistief scherm heeft geen multitouch. Voor capacitief heb je een speciale stylus nodig. Misschien dat een Bifi worstje werkt. http://www.engadget.com/2...ges-as-a-cold-weather-me/

De meeste mensen vinden dat capacitief beter werkt. Persoonlijk denk ik ook dat de touchpad van mijn laptop (zelfde techniek als capacitief) beter werkt dan de touchscreen van mijn Nokia N97 (resistief). Maar met een stylus kun je wel preciezer werken met resistief. Nooit gewerkt met een stylus op capacitief, dus helemaal zeker weten doe ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is iemand toevallig bekend met een pad die een degelijke accuduur heeft, kleiner is dan 7", android 2.1+ draait en soepel / snel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Windows 7 tablet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:24:
[...]

Ik internet niet veel erop :) het is puur film, muziek, e-reader, agenda. Internetten doe ik wel op mijn laptop, en wanneer het echt nodig is op de tablet wil ik best wat compromissen sluiten. Ik vind eerder genoemde functies belangrijker, met als hoofdpunt: draagbaarheid. Liefst past ie gewoon in mijn binnenzak.

Ohja en hij moet snel zijn. Ik haat het dat mijn huidige HTC Hero zo traag als stront is, zelfs met custom roms.
de Nationite MIDnite(rebrand van de WITS A81-E) is geclockt op 800Mhz, en zelfs na de laatste firmware update op zelfs 1Ghz.
sowieso topdingetjes, en 7 inch is meer als zat voor de dingen waar jij hem voor gebruiken wilt :D
Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:00:
[...]

geen rockchip is bull natuurlijk, hangt er vanaf wat je ermee wilt.
kijk voor de gein maar eens naar een Nationite Rocktab op de MP4nation site, draait heerlijk een optimized versie van Android 1.5 ;)

[ Voor 22% gewijzigd door MartijnAbel op 29-10-2010 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MartijnAbel schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:03:
[...]

de Nationite MIDnite(rebrand van de WITS A81-E) is geclockt op 800Mhz, en zelfs na de laatste firmware update op zelfs 1Ghz.
sowieso topdingetjes, en 7 inch is meer als zat voor de dingen waar jij hem voor gebruiken wilt :D
En is het dan wel belangrijk dat ik de Midnite neem, ivm. genoemde update, of kan ik net zo goed de WITS nemen? Ik zie die nationite namelijk op geen enkele van de websites terug. Misschien kijk ik niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
gewoon lekker de MIDnite pakken, hoger geclockt etc en is gewoon nieuwer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Knoop doorgehakt.
Ik heb een webwinkel met stock Archos 70 gevonden en er een gekocht. Levertijd drie werkdagen, dus volgende week ga ik jullie vertellen wat ik er van vind.
Nog 13 op vooraad:
http://tinyurl.com/35zer8q

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 15:32
vandaag bij de marktkauf de 7 inch gezien met android 2.1 voor 179 euri
http://www.mobicroco.de/h...uf-unternehmen/17563.html

persoonlijk vind ik hem te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:35

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

leosand schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 00:00:
vandaag bij de marktkauf de 7 inch gezien met android 2.1 voor 179 euri
http://www.mobicroco.de/h...uf-unternehmen/17563.html

persoonlijk vind ik hem te klein.
Je ziet helemaal niets op dat filmpje over de werking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
Dit is de oude archos 7, niet te verwarren met nieuwe 70. 'Oude' techniek en goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:57

Appie

F1RST Racing

Zojuist een Pandigital opgehaald (7" color e-reader die op Android draait) voor $120 (had nog een $100 gift card). Meteen geflashed naar een custom rom. Draait niet verkeerd. Goed, het is niet zo snel als de iPad, maar voor het geld is het wel redelijk goed.

specs: http://www.pandigital.net/search.asp?productid=392

Afbeeldingslocatie: http://www.pandigital.net/pimg/med_1-0000392-569.jpg

Moet zeggen dat 7" een mooi maatje is, scherm is 600x800 dus genoeg vanaf te lezen.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De tijden die genoemd worden voor gebruik, die gaan over constant gebruik van het apparaat neem ik aan?
En nou stel dat je 'm bij je draagt en muziek luistert, dan doe je dus misschien wel 15 uur met de accu ipv. de aangegeven 7/8 ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2010 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
Ik kom net uit stuttgart vandaan, daar hebben ze de WeTab gewoon in de winkel (saturn en Mediamarkt) liggen. Helaas was bij beide winkels de accu van het kreng leeg waardoor ik niet heb kunnen spelen. Maar hij voelt iig solide aan. de rubberen achterkant lijkt mij ook perfect, van alle tablets is de achterkant spiegelglad wat ik dan weer niet zo handig vind.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icheb
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 21:54
Op het dockingstation na, zou ik uitkomen op een Archos Internet Tablet 101 ;-).
(Wat bij toeval ook het type is waar ik nu zelf op zit te wachten).

Of zou iemand nog iets beters kunnen noemen?

Weet iemand eigenlijk of er ergens ook echt winkels gaan zijn die zo'n Archos aanbieden? - Ik zou er eigenlijk eerst eentje een keer in mijn handen willen hebben voor ik koop...

sebsoft.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icheb: dixons nederland o.a. De kleinste gen8 archos staat al in de webwinkel.
http://www.archos.com/dis...t.html?country=nl&lang=en

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2010 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.Sjoerd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 11:20:
Ik kom net uit stuttgart vandaan, daar hebben ze de WeTab gewoon in de winkel (saturn en Mediamarkt) liggen. Helaas was bij beide winkels de accu van het kreng leeg waardoor ik niet heb kunnen spelen. Maar hij voelt iig solide aan. de rubberen achterkant lijkt mij ook perfect, van alle tablets is de achterkant spiegelglad wat ik dan weer niet zo handig vind.
De Duitse pers is niet zo te spreken over de Wetab en bovendien is er gerommeld met recensies door een directielid (intussen afgetreden).
Het lijkt erop dat de Wetab een doodgeboren kindje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:44
De duitse gebruikers reviews op amazon.de spreken ook van een slecht apparaat.

- slechte kijkhoek
- 250 gram zwaarder dan aangekondigd
- geen multi-touch
- de ingebouwde GPS is niet beschikbaar (of niet ingebouwd!)
- er worden geen appliacties meegeleverd en er zijn bijna geen applicaties beschikbaar

[ Voor 36% gewijzigd door ArnoutV op 30-10-2010 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

plus hij kan alleen maar android 1.6 draaien vanwege de intel atom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 10:37:
De tijden die genoemd worden voor gebruik, die gaan over constant gebruik van het apparaat neem ik aan?
En nou stel dat je 'm bij je draagt en muziek luistert, dan doe je dus misschien wel 15 uur met de accu ipv. de aangegeven 7/8 ?
Iemand die me hier nog even uitsluitsel over wil geven? Ik weet vrij zeker dat het idd over continu gebruik gaat, maar ik wil het toch even checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wachten op de adam. Die gaat naar verluid ook ubuntu ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 15:36:
[...]

Iemand die me hier nog even uitsluitsel over wil geven? Ik weet vrij zeker dat het idd over continu gebruik gaat, maar ik wil het toch even checken.
http://notionink.wordpres...our-adam-with-in-6-hours/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Grr, Rocktab wéér een week uitgesteld. Word nu wel lichtelijk ongeduldig :( Ben érg benieuwd!

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Ivo NL schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:33:
Grr, Rocktab wéér een week uitgesteld. Word nu wel lichtelijk ongeduldig :( Ben érg benieuwd!
En ze komen allemaal in het WIT :r

( Dus ook de mijne :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Vind ik niet zo erg, heb het wel gehad met alle zwarte apparaten :p ben nu wel zeer zeer sterk aan het overwegen om toch de midnite te nemen voor 50 euro extra. Hoef ik én niet zo lang meer te wachten én heb ik een apparaat met flash ondersteuning (al moet ik daar niet te veel van verwachten).. Zit nog wel te twijfelen omdat de midnite toch een stuk minder portable is (lees dikker & zwaarder).

[ Voor 14% gewijzigd door Ivo NL op 30-10-2010 20:06 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Ivo NL schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 20:05:
Vind ik niet zo erg, heb het wel gehad met alle zwarte apparaten :p ben nu wel zeer zeer sterk aan het overwegen om toch de midnite te nemen voor 50 euro extra. Hoef ik én niet zo lang meer te wachten én heb ik een apparaat met flash ondersteuning (al moet ik daar niet te veel van verwachten).. Zit nog wel te twijfelen omdat de midnite toch een stuk minder portable is (lees dikker & zwaarder).
Die kan ik je aanraden heb hem nu zelf ruim 2 weken en is erg goed die Midnite !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Neem je hem vaak mee onderweg? Hoe bevalt het gewicht en vooral de dikte? Vrees daar nogal voor..

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
  • Laatst online: 21-01 09:56
Ik leeg hier veel slechte dingen over de zenithink zt-180. Ik moet zeggen heb hem voor weinig gekocht (100e) en direct geflasht. En hij draaid hier stabiel, internet werkt goed. Er komen veel firmware updates uit, dus ik snap niet dat iedereen zo negatief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 12:52:
[...]

De Duitse pers is niet zo te spreken over de Wetab en bovendien is er gerommeld met recensies door een directielid (intussen afgetreden).
Het lijkt erop dat de Wetab een doodgeboren kindje is.
Er is een bestuurslid afgetreden vanwege een 5 star post op amazon.de. That's it. Als het apparaat goed werkt..... niet dus http://www.amazon.de/prod...?ie=UTF8&showViewpoints=1 :p

[ Voor 13% gewijzigd door Paquito op 31-10-2010 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidler
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-08 14:30
Vmu schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:49:
Knoop doorgehakt.
Ik heb een webwinkel met stock Archos 70 gevonden en er een gekocht. Levertijd drie werkdagen, dus volgende week ga ik jullie vertellen wat ik er van vind.
Nog 13 op vooraad:
http://tinyurl.com/35zer8q
Ben benieuwd of je 'm ook op tijd krijgt. Zag op Archosfans forum dat iemand 'm ook daar besteld had maar al bericht had gekregen dat het langer ging duren....
Ik hoop natuurlijk voor je dat je er snel mee kan spelen maar heb zo mijn twijfels. Hou ons even op de hoogte aub.

Ipsa scientia potestas est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:39
Na lang dubben ga ik toch een Archos 101 kopen. Waar in NL kan ik hem redelijk rapjes krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Payton
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 13:19
Niet, aangezien 'ie nog niet echt uit is. Een paar mazzelaars hebben 'em besteld toen ie per ongeluk even te koop stond op Archos.com, maar dat is ook over. Een paar Duitse Saturns hebben 'em per ongeluk ook al even in de verkoop gehad, maar dat schijtn ook alweer gestopt te zijn.. Even geduld dus ben ik bang ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
Fidler schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 08:39:
[...]

Ben benieuwd of je 'm ook op tijd krijgt. Zag op Archosfans forum dat iemand 'm ook daar besteld had maar al bericht had gekregen dat het langer ging duren....
Ik hoop natuurlijk voor je dat je er snel mee kan spelen maar heb zo mijn twijfels. Hou ons even op de hoogte aub.
ik ben deze uitdaging ook aangegaan.
zal jullie ook op de hoogte houden!

(101 / 8 GB)

edit: het KAN gewoon niet kloppen. Gisteren hadden ze de 101/16GB niet meer en nu staan er weer 101 op voorraad!

[ Voor 10% gewijzigd door RiCk op 31-10-2010 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

We gaan het zien. Ik heb mail gekregen:
Your order is now complete.
Thank you for shopping at (esellgps) satnavEasy

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macurious
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-01-2011
Archos 70, 8GB bij Centralpoint: mijn pre-order lever datum staat nu (sinds gisteren) op 5 november...
Pagina: 1 ... 4 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Levertijden voor de Archos 70/101 mogen hier.