Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Navigeren zal ik nooit doen op Android tot het gratis word offline. Zoals bij Nokia met Ovi Maps. Heb nu een oude gsm met wi-fi en de wi-fi gebruik ik vaak toch zeker 6-7 uurtjes perdag en ik moet hem s'avonds op laden als ik hem s'morgens niet leeg wil. Ik denk niet dat dat bij de SGS anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:50
Je gebruikt zelf geen wifi. Je gebruikt applicaties die data verstoken, die je via wifi binnenhaalt.

de SGS kan makkelijk dagen op een acculading werken met wifi aan (veel mensen in dit topic beweren dat wifi minder batterij gebruikt dan 3G). Het gaat er maar net om welke apps je gebruikt, om te weten hoe snel je batterij leeggaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn applicaties die data verstoken doormiddel van wi-fi zijn msn mercury en gewoon standaard browser. dagen op een acculading met wifi aan lijkt me toch wel sterk kan iemand dit bevestigen?
En of het meer verbruikt dan 3G weet ik niet aangezien ik nog nooit 3g heb gebruikt en ook niet ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik de oude versie 2.2.1 weer terug op mijn sgs kan zetten?

Ik heb sinds de nieuwe versie 2.3.3 uitgekomen is, het op mijn sgs gezet, maar ik ben er helemaal niet tevreden over.
Veel vast lopers, erg traag. Steeds weer als je een app sluit, zijn de iconen weg van het scherm. Duurt paar seconden voordat het terug komt.
Heb al 2 keer een fabrieks instellingen gedaan, maar dit mocht niet baten. Bij de oudere versie 2.2.1 had ik al deze problemen niet. Alle apps die ik had voor de 2.2.1 staat nu ook op de 2.3.3.
Vandaag heeft mijn sgs in het geheel vast gelopen en stond vast voor een paar uur zonder dat ik het wist.
Mensen proberen mij te bereiken en kregen steeds mijn voicemail. Dit mag toch niet gebeuren met een 'telefoon'.
Ik wil niet naar een custom rom gaan omdat ik deze niet vertrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 18:06:
Weet iemand hoe ik de oude versie 2.2.1 weer terug op mijn sgs kan zetten?

Ik heb sinds de nieuwe versie 2.3.3 uitgekomen is, het op mijn sgs gezet, maar ik ben er helemaal niet tevreden over.
Veel vast lopers, erg traag. Steeds weer als je een app sluit, zijn de iconen weg van het scherm. Duurt paar seconden voordat het terug komt.
Heb al 2 keer een fabrieks instellingen gedaan, maar dit mocht niet baten. Bij de oudere versie 2.2.1 had ik al deze problemen niet. Alle apps die ik had voor de 2.2.1 staat nu ook op de 2.3.3.
Vandaag heeft mijn sgs in het geheel vast gelopen en stond vast voor een paar uur zonder dat ik het wist.
Mensen proberen mij te bereiken en kregen steeds mijn voicemail. Dit mag toch niet gebeuren met een 'telefoon'.
Ik wil niet naar een custom rom gaan omdat ik deze niet vertrouw.
Vermoedelijk heb je de update via Kies binnen gehaald.
Om echt van alle problemen af te zijn, kun je bij een Samsung Service point, je SGS ff opnieuw laten flashen,
Je kunt het ook zelf doen middels de onderstaande link:
[Samsung Galaxy S] Custom ROM's & custom Firmware
of
http://www.androidworld.n...buiten-kies-om-xwjvh.html
Vermoedelijk staan er een aantal apps op, die niet helemaal lekker lopen onder 2.3.3.
Als je de officiele Ned. versie erop hebt staan, zul je merken, dat het toestel aanzienlijk sneller is en de GPS e.d. beter zullen werken.
Het zijn dus geen custom roms.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Embryo1 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 18:30:
[...]

Vermoedelijk heb je de update via Kies binnen gehaald.
Om echt van alle problemen af te zijn, kun je bij een Samsung Service point, je SGS ff opnieuw laten flashen,
Je kunt het ook zelf doen middels de onderstaande link:
[Samsung Galaxy S] Custom ROM's & custom Firmware
of
http://www.androidworld.n...buiten-kies-om-xwjvh.html
...
Ik heb inderdaad de update via KIES binnen gehaald. Wel vreemd dat de officiële update via de officiële manier toch een probleem kan geven.
Had jij zelf deze problemen ook of heb je gelijk de 'howto gingerbread buiten KIES om' gedaan?
Hoe is de ervaringen met jou toestel?

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 18:38:
[...]

Ik heb inderdaad de update via KIES binnen gehaald. Wel vreemd dat de officiële update via de officiële manier toch een probleem kan geven.
Had jij zelf deze problemen ook of heb je gelijk de 'howto gingerbread buiten KIES om' gedaan?
Hoe is de ervaringen met jou toestel?

tnx
Gelijk de Howto buiten Kies om. Ik update nooit via Kies, omdat ik na veel lezen een voorstander ben, van een "schone" installatie. Ik gebruik de SGS nu bijna een jaar en ben dik tevreden. Heb ff 2.3.4 erop gehad, helemaal razendsnel, maar ik kreeg wat problemen met bluetooth en roaming. Zit veel in het grensgebied Belgie/Ned.
Problemen kunnen ontstaan met apps, welke niet met 2.3.3 om kunnen gaan. Dus kijk ff goed, welke apps je terugzet.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 17:29:
aangezien ik nog nooit 3g heb gebruikt en ook niet ga doen.
Waarom heb je dan een smartphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addiction
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 20:57
Ik gebruik mijn Galaxy S om naar Spotify luisteren in de auto. Mijn vraag is nu of het enigzins mogelijk zou zijn om mijn geluidsbuttons (aan de zijkant van de telefoon) te herdefiniëren? Ik zou immers graag via 'volume up' & 'volume down' het volgende / vorige liedje willen opzetten? Denken jullie dat dit mogelijk is?

[ Voor 3% gewijzigd door Addiction op 01-07-2011 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Addiction schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 20:41:
Ik gebruik mijn Galaxy S om naar Spotify luisteren in de auto. Mijn vraag is nu of het enigzins mogelijk zou zijn om mijn geluidsbuttons (aan de zijkant van de telefoon) te herdefiniëren? Ik zou immers graag via 'volume up' & 'volume down' het volgende / vorige liedje willen opzetten? Denken jullie dat dit mogelijk is?
Je kan dit misschien via Tasker voor mekaar te krijgen. Er is een help op tweakers : Tasker - deel 1

Zal schrijven, probeer het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bamikanarie schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 21:46:
Hoi...zijn er nog meer mensen die problemen hebben met scrollen in de browser na de nieuwe update van 2.3.3???? ik kan nl niet meer in 1 keer scrollen over een pagina..ik kan er helaas geen instellingen van vinden...ook bij samsung zelf weten ze niet hoe ik dit kan oplossen....
iemand een oplossing?????????????!
Ik had hetzelfde. Ik heb nu xScope browser geïnstalleerd. Dit is volgens mij de minst bekende alternatieve Android browser. Maar: hij is erg snel, werkt lekker intuïtief, je kunt de skin aanpassen ( mooi zwart voor Amoled! ) en hij ondersteund Flash. Scrollen en zoomen gaat probleemloos. Zeer zeker het proberen waard. Er is ook een gratis versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 11:19

icecreamfarmer

en het is

Ik gebruik sygic mobile maps voor in het buitenland maar sinds 2.3.3 werkt hij niet meer.
Valt daar nog iets aan te doen? Heb hem al opnieuw geïnstalleerd.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
icecreamfarmer schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 10:59:
Ik gebruik sygic mobile maps voor in het buitenland maar sinds 2.3.3 werkt hij niet meer.
navignon nemen :-) staat ergens op inet...inc verkeer etc etc :P :9

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
icecreamfarmer schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 10:59:
pm me maar f ;)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Je hebt PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand van jullie ook last van een afbladerende bezel? dat "chrome" randje om het scherm waar gewoon flokjes vanaf komen :S Denk dat ik binnenkort maar eens bij het service punt langs ga..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 07:44
facebook geupdate. blijft ie constant facebook refreshen :( :(
dacht ik zet hem er opnieuw op. zie ik dat bijna iedereen er last van heeft.

dus let op. heb je facebook. niet updaten!

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Speedfightserv schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 18:32:
facebook geupdate. blijft ie constant facebook refreshen :( :(
dacht ik zet hem er opnieuw op. zie ik dat bijna iedereen er last van heeft.

dus let op. heb je facebook. niet updaten!
hmm ik heb nergens last van....het t trouwens wel f maar toen ik de 2.3.4 had geinstalleerd was t weg, dus misschien f een rebootje doen een optie ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 18:59:
[...]

Waarom heb je dan een smartphone?
Dus ik moet 3G gebruiken als ik een smartphone mag hebben?
Nee,hangt ervan af wat je verstaat onder smartphone. Maar ik gebruik de term ' smartphone' niet zo vaak ik noem het gewoon een gsm met wat extra's. Voor 300+ euro heb je een top-gsm(SGS) die zeker mee kan met de tijd. Als ik alleen 3G wou gebruiken kan ik even goed een Nokia C7 halen of iets anders. Aangezien ik nog maar 16 ben heb ik 3G ook niet echt nodig. Zit meer thuis met wi-fi. Heb ook niet genoeg geld als student om 3g te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Je lijkt verwonderd over die opmerking?
Het is een beetje zoals: Heb wel een auto, maar geen geld voor benzine :?

Heel veel apps hebben nu eenmaal een internetverbinding nodig.
En om dan te wachten totdat je weer een hotspot hebt of thuis bent....

Lijkt mij toch vrij irritant.

Wat bedoel je trouwens met: "Als ik alleen 3G wou gebruiken kan ik even goed een Nokia C7 halen of iets anders"

[ Voor 17% gewijzigd door Oxellaar op 02-07-2011 21:41 ]

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Data abbootje kost iets van 5 euro/mnd oid. Lijkt mij niet echt iets om van wakker te liggen. Zeker niet als je een telefoon als een SGS kan betalen (ofwel door hem cash af te tikken, ofwel door een abbo te nemen waar je hem voor nop bij krijgt).

En volgens mij komt een telefoon als de SGS pas echt tot zijn recht als je hem ergens anders dan thuis of op plekken met wifi kan gebruiken. Dat zijn wmb juist de plekken waar je de foon niet gebruikt, omdat je daar een pc/laptop hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 07:37
Gisteravond kreeg ik een sms, maar m'n telefoon was toen gelijk 'frozen'
Stond toen iets van: toepassing kon niet worden geopend, berichten worden afgesloten.. iets in die trend
En opeens waren al m'n berichten weg.. hele inbox weg.

Iemand ook zoiets gehad en misschien ook een idee of ik het ook terug kan krijgen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Gok dat die van mij richting garantie moet, wat weer prompt zal worden afgewezen als vochtschade (telefoon is nooit nat geweest, altijd in een hoesje.. maar ja, je weet hoe dat gaat..).

Mijn klacht. Hij laat niet meer op en gaat ook niet meer aan. Alleen aan de laptop aangesloten kan ik hem nog aanzetten, maar voor de rest no go. Als hij uit staat, springt om de 2 minuten het display aan met het battery tekentje erop. Als je of je elke keer de kabel er opnieuw instopt..

Zal hem morgen maar eens opsturen.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Laatst online: 04-09-2024
Iemand een idee waarom ik nog steeds niet kan updaten naar 2.3.3. via Kies? Kies geeft aan dat ik de laatste firmware heb, maar ik heb 2.2.1 terwijl 2.3.3 sinds 14 juni officieel beschikbaar zou moeten zijn. Ik heb m'n telefoon van T-Mobile. In kies staat:

Latest firmware version: PDA: JS5 Phone: JPY CSC: JS4 (TNL)

edit: heb het antwoord al. Het komt omdat (baggerprovider) T-Mobile de update nog steeds niet heeft vrijgegeven. :(

[ Voor 14% gewijzigd door kNarf_ op 03-07-2011 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Waarom blijven mensen voor een branded toestel kiezen?
Of heb je die keuze niet bij T-mobile.

Bij Vodafone geef ik altijd aan dat hij absoluut unbranded moet zijn.
Heb nog nooit een branded toestel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Raymond schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 22:08:
Data abbootje kost iets van 5 euro/mnd oid. Lijkt mij niet echt iets om van wakker te liggen. Zeker niet als je een telefoon als een SGS kan betalen (ofwel door hem cash af te tikken, ofwel door een abbo te nemen waar je hem voor nop bij krijgt).
Sorry, dit vind ik te ver gaan. Gaan we hier bepalen waar iemand z'n geld aan uit moet geven? Misschien gaat hij vol voor zijn opleiding, heeft daarom geen bijbaantje en krijgt hij weinig zakgeld maar heeft hij daarnaast ook andere hobbies. Voor mijn kinderen (ietsje jonger) is 5 euro per maand een behoorlijk bedrag.
En volgens mij komt een telefoon als de SGS pas echt tot zijn recht als je hem ergens anders dan thuis of op plekken met wifi kan gebruiken. Dat zijn wmb juist de plekken waar je de foon niet gebruikt, omdat je daar een pc/laptop hebt.
ik kan me dat goed voorstellen een hele dag lopen sjouwen met je laptop van keuken, naar woonkamer, naar slaapkamer en tuin lijkt mij ook geen pretje, De SGS doe je gewoon in je zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
nokiaan958GB schreef op zondag 03 juli 2011 @ 14:38:
[...]

Sorry, dit vind ik te ver gaan. Gaan we hier bepalen waar iemand z'n geld aan uit moet geven? Misschien gaat hij vol voor zijn opleiding, heeft daarom geen bijbaantje en krijgt hij weinig zakgeld maar heeft hij daarnaast ook andere hobbies. Voor mijn kinderen (ietsje jonger) is 5 euro per maand een behoorlijk bedrag.

[...]

ik kan me dat goed voorstellen een hele dag lopen sjouwen met je laptop van keuken, naar woonkamer, naar slaapkamer en tuin lijkt mij ook geen pretje, De SGS doe je gewoon in je zak.
Meer een goed advies dan bepalen wat iemand met zijn/haar geld moet gaan doen. Als ik het zo lees is diegene overtuigd geen 3G te gebruiken omdati nooit eerder 3G heeft gebruikt. Persoonlijk vind ik dat ook niet per definitie een goede motivatie. Daarnaast, 60 euro per jaar is niet bepaald een groot bedrag (ook niet op jongere leeftijd, c'mon...? get real). Als je toch al 310 euro gaat lappen (zonder bijbaan en/of zakgeld gaat dit niet lukken) voor een smartphone kan je beter wel een data abonnement afsluiten omdat het daadwerkelijk de gebruikerservaring flink verbeterd en heel veel gemak geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
@Nokiaan958GB:

Volgens mij is het ook geen advies wat raymond .
Maar gewoon twijfel aan het echte nut van een SGS of andere "top-gsm" zonder 3G.
En ik twijfel mee.
Naar mijn mening is het zonde van die €310

Ik zit zelf voor het werk redelijk vaak in ruimtes waar totaal geen ontvangst is.
Als ik dan even wat op mijn telefoon wil doen blijft er vrij weinig over dan wat games.
Denk dat 80% van mijn apps een verbinding nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
idd, het is beetje je SGS handicappen als je er geen mobiele data bij wilt gebruiken. En uit de posts van Tony begrijp ik niet helemaal wat daar nou precies de reden voor is. Het is alsof hij principiëel iets tegen mobiel dataverkeer heeft, of bang is voor allerlei verborgen kosten. Dat zou gewoon jammer zijn van zijn telefoon, vandaar dat ik er hem er een beetje over loop te pushen, om daar achter te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Laatst online: 19-09 07:44
Oxellaar schreef op zondag 03 juli 2011 @ 14:05:

Bij Vodafone geef ik altijd aan dat hij absoluut unbranded moet zijn.
Heb nog nooit een branded toestel gehad.
ik heb het ook duidelijk aangegeven bij vodafone dat ik geen branded telefoon wilde.
De vrouw aan de telefoon gaf aan dat ze niet gebranded waren.

maar raad eens wat ik kreeg..... een branded telefoon 8)7 . Na wat mail verkeer met de vodafone klantenservice gaf men aan dat vodafone altijd een branded telefoon leverde of ik moest het via een webshop regelen of een niet vodafone winkel. Ook vertelde ze mij dat de sgs gewoon een update's zou krijgen dus heb ik hem toen maar gehouden

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:25
Volgens mij zijn alle telecombedrijven bij het uitkomen van de sgs begonnen met het leveren van unbranded exemplaren, maar omdat ze inmiddels wat tijd hebben gehad hebben ze hun eigen branded firmware kunnen ontwikkelen. Uiteraard is het grote nadeel dat het upgraden veel later pas kan plaatsvinden, daarom is het gewoon het beste om gelijk de XEN firmware erin te flashen.

[ Voor 5% gewijzigd door MrAngry op 04-07-2011 10:48 ]

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:20

sapphire

Die-hard pruts0r

BoyzNDaHood schreef op zondag 03 juli 2011 @ 20:45:
[...]

Meer een goed advies dan bepalen wat iemand met zijn/haar geld moet gaan doen. Als ik het zo lees is diegene overtuigd geen 3G te gebruiken omdati nooit eerder 3G heeft gebruikt. Persoonlijk vind ik dat ook niet per definitie een goede motivatie. Daarnaast, 60 euro per jaar is niet bepaald een groot bedrag (ook niet op jongere leeftijd, c'mon...? get real). Als je toch al 310 euro gaat lappen (zonder bijbaan en/of zakgeld gaat dit niet lukken) voor een smartphone kan je beter wel een data abonnement afsluiten omdat het daadwerkelijk de gebruikerservaring flink verbeterd en heel veel gemak geeft.
Maakt het uit, ik ben 25, heb een baan en verdien genoeg om die 5 euro per maand niet te hoeven missen maar heb toch ook even 3x nagedacht over welk abbo+inet ik zou nemen. Ookal scheelt het 5 euro, ik heb er toch even goed over na moeten denken. Niet iedereen heeft zin om overal maar geld aan uit te geven.

Overigens heb ik 2 maanden etm een SGS gewerkt met alleen WIFI, thuis, op school en paar beste vrienden en dat ging prima, alleen geen whatsapp en googlemaps onderweg maar opzich goed te doen hoor :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir2002
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 09:14
Ik heb mn 3G abbo ook eigenlijk niet echt nodig.
90% van de tijd dat ik mn telefoon gebruik heb ik ook wifi tot m'n beschikking, zoals thuis en op het werk.
Alleen in de auto zou ik het missen, maar dan moet ik eigenlijk niet met mn telefoon bezig zijn....
Tegenwoordig zijn er zoveel plekken met openbaar wifi zoals tankstations en McDonalds waar je dan wel ff je email kunt ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar aangezien ik nog niet volwassen ben en nog niet werk,kan het me toch eigenlijk niet schelen welke e-mails ik krijg onderweg in de auto? Als ik dan thuis kom of zoals hierboven gezegd is op een plek met openbaar wifi dan kan ik dat wel even checken maar om nou echt een abbonoment te nemen als 16 jarige,gaat me iets te ver. Niet dat ik het niet kan betalen,ik kan het wel betalen maar ik wil het gewoon niet. En ik betaal de sgs niet. Ik krijg hem van mijn ouders wegens een goed rapport.
Ik snap je punt wel dat de SGS dan niet helemaal tot zijn recht komt,maar zo ben ik nou eenmaal. Toch bedankt voor de informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:39
@mensen die geen 3G hebben. Ik snap het wel hoor, je hebt bijna overal Wifi, Teminste waar ik kom wel. alleen onderweg is het super fijn. Ik heb zelf wel 3g erbij. en ik verbruik ongeveer 100 / 200 mb per maand. maar dat zijn dan twitpics etc. dus echt nodig? meestal niet, soms wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 14:56
Ik reis best vaak met de trein en vooral met vertraging enzo is 3G op je telefoon ideaal, dan kun je met de NS app zien wat er aan de hand is en waar je heen moet enzo.
En tijdens het wachten en reizen kun je msn-en, whatsappen, twitteren, facebooken en alle andere nutteloze dingen doen :+

Maar we raken een beetje offtopic...

[ Voor 6% gewijzigd door Lennart_1337 op 04-07-2011 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik reis nooit met de trein. En ik heb geen twitter en ik ben ook misschien een van de weinige die geen facebook heeft. Dus in mijn ogen heb ik 3g echt niet nodig.

Idd,wat offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Goed, zelf weten natuurlijk. Maar ik moet zeggen dat ik mijn telefoon naast filmpjes kijken (divx/mkv) voor de rest alleen maar internet apps gebruik. En het belangrijkste: Whatsapp. Inmiddels SMSt bijna niemand meer en is altijd 'connected' zijn een must. Daarnaast, thuis en op werk heeft iedereen wel een computer/tablet/laptop/netbook staan binnen handbereik. Het gaat juist om de momenten waar je geen Wi-Fi heb vind ik.

[ Voor 20% gewijzigd door BoyzNDaHood op 04-07-2011 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
Gisteren een luie pixel op m'n toestel gehad. Gelukkig met een of andere pixelfixer was het na een nacht weer over. Maar wat is het beleid van Samsung wat betref dode pixels. Die van mij zat namelijk erg irritant midden in het scherm.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 23:32
Hm ik heb een Nokia CA75 tv-out kabel gekocht omdat die goed werkt met de Galaxy S voor tv-out via de 3.5mm aansluiting.

Maar ik gebruik een beamer en kan dus niet de audiokabels gebruiken. Maar nu kom ik geen instellingen tegen op de telefoon om alleen beeld door te sturen en geluid gewoon op de telefoon zelf te doen.

Iemand hier toevallig bekend met een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 10:01
Ik heb een aantal dagen geleden mijn toestel via Kia een update gegeven naar de nieuwste firmware (2.3.3 JVH) Nu heb ik sindsdien een aantal problemen die daarvoor niet bestonden:

- het toestel herstart zich af en toe vanzelf
- De batterij lijkt veel sneller leeg te lopen
- problemen met fc bij mijn apps

Ik had vandaag via Samsung apps de video editor app gedownload en geinstalleerd maar bij het willen opstarten van de app heb ik ook een forced close. Iemand een idee wat het probleem kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-08 20:17
Peeps

Ik heb mn tel maar eens gefactory reset na de 2.3.3 update.
Maar nu valt me op dat ie met aantal alweer traag is.. zelfs hq youtube beelden is te veel gevraagd! Dat kan toch niet goed zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door Steef1986 op 05-07-2011 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Steef1986 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 19:56:
Peeps

Ik heb mn tel maar eens gefactory reset na de 2.3.3 update.
Maar nu valt me op dat ie met aantal alweer traag is.. zelfs hq youtube beelden is te veel gevraagd! Dat kan toch niet goed zijn?
factoryreset en wipe cache in recovery menu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Laatst online: 28-08 20:17
arnoutzw schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 19:59:
[...]

factoryreset en wipe cache in recovery menu ?
Yes the whole packet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had deze problemen ook. Embryo1 heeft mij verwezen naar de website waar je de officiële rom kan downloaden en deze installeren.
Embryo1 in "Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 6]"

Ik heb deze erop gezet en het werkt weer fantastisch. De problemen met traagheid zijn voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephanz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
Ik heb een probleem. Ik heb GalnetMIUI op mijn mobiel staan en ik wou dus vandaag de multi language pack op mijn mobiel flashen. Dus ik heb het ZIP bestandje op m'n mobiel gedumpt en ik heb op ''Easy install from SDCard'' geklikt in het ClockworkMod menu en het bestandje aangeklikt. Ik heb geloof ik wel 20 á 25 minuten gewacht maar telkens bleef mijn mobiel aan en uitgaan, meer deed die niet. Hij startte bij het begin ook niet normaal op...
INSTALLATION:
- Full Wipe
- Install zip from card
- Then Reboot
- The system will go to first boot image (try to upgrade partition to ext4), then reboot again, then boot animation then android home
- The script will do that so don't get confused
- It is because of the 86extupdate script......that's why it reboots the second time.........read below)
- First boot takes 5-10 mins so wait. As in WAIT!
- Finally let it stabilize for some minutes and you'll see how fast it is.
Links:

- http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1125164
- http://forum.xda-develope...p?p=11410721#post11410721

Hulp a.u.b.! ;(

Moet hem toch weer straks op mijn werk gebruiken!!

Bedankt.

P.s. Ik kan nog wel gewoon in Recovery Mode komen! (ClockworkMod)

[ Voor 2% gewijzigd door Stephanz op 06-07-2011 02:27 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray77
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-08 09:10
Stephanz schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 02:00:
Ik heb een probleem. Ik heb GalnetMIUI op mijn mobiel staan en ik wou dus vandaag de multi language pack op mijn mobiel flashen. Dus ik heb het ZIP bestandje op m'n mobiel gedumpt en ik heb op ''Easy install from SDCard'' geklikt in het ClockworkMod menu en het bestandje aangeklikt. Ik heb geloof ik wel 20 á 25 minuten gewacht maar telkens bleef mijn mobiel aan en uitgaan, meer deed die niet. Hij startte bij het begin ook niet normaal op...

[...]

Links:

- http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1125164
- http://forum.xda-develope...p?p=11410721#post11410721

Hulp a.u.b.! ;(

Moet hem toch weer straks op mijn werk gebruiken!!

Bedankt.

P.s. Ik kan nog wel gewoon in Recovery Mode komen! (ClockworkMod)
Volgens mij hoort dit in het custom topic thuis, maar toch, ik heb dit ook gehad.
Ik kon toen niet meer in recovery komen.

Batterij eruit halen, en dan weer naar recovery
Toen heb ik galnet opnieuw geflashed, via normale install zip-file.
Daarna ook het language pack via de normale zip installatie uitvoeren.
Volgens mij is de easy install alleen voor volledige roms.
Dat ik de language pack met easy install erop had gezet bleef hij ook in een bootloop

[ Voor 0% gewijzigd door ray77 op 06-07-2011 10:47 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephanz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
ray77 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 10:46:
[...]

Volgens mij hoort dit in het custom topic thuis, maar toch, ik heb dit ook gehad.
Ik kon toen niet meer in recovery komen.

Batterij eruit halen, en dan weer naar recovery
Toen heb ik galnet opnieuw geflashed, via normale install zip-file.
Daarna ook het language pack via de normale zip installatie uitvoeren.
Volgens mij is de easy install alleen voor volledige roms.
Dat ik de language pack met easy install erop had gezet bleef hij ook in een bootloop
Batterij eruit gehaald, zonder kun je niet in recovery komen, dus hem er weer in gedaan en weer proberen in recovery te komen, niet gelukt.

Ik heb trouwens ook een topic gemaakt!: Galaxy S start niet meer op!

En precies dit heb ik: http://cgi.ebay.nl/Samsun...n_146&hash=item4cf86760d2

Wat jij zegt kan ook wel kloppen, maar ik kom recovery gewoon niet in. Wel kan ik nog in download mode komen...

Bedankt voor je reactie.

P.s. Als ik mijn apparaat weer kan gebruiken wil ik weer GalnetMIUI erop zetten en dan ook de Nederlandse taal. Dus ik moet gewoon die language pack installeren maar niet met easy install? Thnx.

[ Voor 8% gewijzigd door Stephanz op 06-07-2011 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen waar ikhet topic kan vinden van de galaxy s plus? ik kan het namelijk nergens vinden ben ik de enige in nederland die deze heeft gehaald? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir2002
Stephanz schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 11:54:
[...]

Batterij eruit gehaald, zonder kun je niet in recovery komen, dus hem er weer in gedaan en weer proberen in recovery te komen, niet gelukt.

Ik heb trouwens ook een topic gemaakt!: Galaxy S start niet meer op!

En precies dit heb ik: http://cgi.ebay.nl/Samsun...n_146&hash=item4cf86760d2

Wat jij zegt kan ook wel kloppen, maar ik kom recovery gewoon niet in. Wel kan ik nog in download mode komen...

Bedankt voor je reactie.

P.s. Als ik mijn apparaat weer kan gebruiken wil ik weer GalnetMIUI erop zetten en dan ook de Nederlandse taal. Dus ik moet gewoon die language pack installeren maar niet met easy install? Thnx.
Ik had hetzelfde probleem een paar weken geleden, ik heb het tooltje zelf gesoldeerd.
301 kOhm weerstand gesoldeerd aan pin 4 en 5 van een micro-usb stekker en hij springt weer in de download stand. Daarna met odin weer de originele froyo geflashed.
Als je er niet uitkomt moet je maar even PM-en dan help ik je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk op, sinds ik nu ziek thuis lig, m'n telefoon veel gebruik om te whatsappen, browsen, facebooken en weet ik het allemaal wel niet.

Bij normaal gebruik werkte ik altijd via 3G, nu ik de SGS dus veel meer gebruik express wifi aangezet en wat me opvalt, is dat ik al meer dan 24u op een batterijlading doe en nog 40% over heb. Dat heb ik nog nooit gehaald!

ik ga zo tevens een schoon begin maken door eens een factory reset te geven.. Heb nu toch alle tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Op mijn andere telefoon had ik drie profielen:
- Trillen
- Trillen & Geluid
- Stil

Nu kan ik nergens vinden hoe die op 'stil' moet of heb ik mijn instellingen niet goed erin gezet. Ga mij aub niet vertellen dat ik dat elke keer handmatig aan moet passen, het word mij soms te gek met alle social media berichten die je om je oren krijgt.

Heb dus wel gevonden 'Trillen'> Altijd, Nooit, Alleen in Stille Stand, Alleen wanneer niet in Stille Stand. Maar dat lost mijn probleem niet op volgens mij.

Oplossing: Elke keer handmatig met de slider aan de zijkant belvolume omhoog/omlaag doen ... ?

[ Voor 26% gewijzigd door NeoMe op 07-07-2011 21:37 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
NeoMe schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 21:33:
Op mijn andere telefoon had ik drie profielen:
- Trillen
- Trillen & Geluid
- Stil

Nu kan ik nergens vinden hoe die op 'stil' moet of heb ik mijn instellingen niet goed erin gezet. Ga mij aub niet vertellen dat ik dat elke keer handmatig aan moet passen, het word mij soms te gek met alle social media berichten die je om je oren krijgt.

Heb dus wel gevonden 'Trillen'> Altijd, Nooit, Alleen in Stille Stand, Alleen wanneer niet in Stille Stand. Maar dat lost mijn probleem niet op volgens mij.

Oplossing: Elke keer handmatig met de slider aan de zijkant belvolume omhoog/omlaag doen ... ?
Nee, kijk maar op blz 29 van de gebruiksaanwijzing, of je kunt boven de balk naar beneden halen en op trillen zetten, of even de power knop ingedrukt houden en stille stand aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Embryo1 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 21:45:
[...]
Nee, kijk maar op blz 29 van de gebruiksaanwijzing, of je kunt boven de balk naar beneden halen en op trillen zetten, of even de power knop ingedrukt houden en stille stand aanzetten.
Ja, dat is precies het probleem.

Balk naar beneden is bij mij 'stil & trillen' of 'melodie & trillen'. In mijn ogen heb je dus maar keuze uit twee 'profielen'. Bij opties staat 'trillen' op 'altijd', klote puzzel..!

[ Voor 5% gewijzigd door NeoMe op 07-07-2011 21:52 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Is al vaak langs gekomen, in de eerste firmware ging je met de volume knop naar trillen en dan naar ook niet trillen.

Nu heb ik 'm gewoon via de volume knop naar trillen en als ik op een snelkoppeling op m'n bureaublad druk (zoek 't programmatje 'Mute" in de market) gaat ie naar helemaal stil, zonder trillen dus. Dat is een work-arround om niet geheel de menu's in te moeten duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

GoldenSample schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 21:53:
Is al vaak langs gekomen, in de eerste firmware ging je met de volume knop naar trillen en dan naar ook niet trillen.

Nu heb ik 'm gewoon via de volume knop naar trillen en als ik op een snelkoppeling op m'n bureaublad druk (zoek 't programmatje 'Mute" in de market) gaat ie naar helemaal stil, zonder trillen dus. Dat is een work-arround om niet geheel de menu's in te moeten duiken.
Oplossingggericht..! Dankjewel, ga die maar downloaden dan haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Timmie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09 08:52
Mijn galaxy SII is gevallen helaas. Nu is het scherm kapot, enig idee waar dit voor een goede prijs te maken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:08

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Hallo,
Mijn galaxy s loopt de laatste tijd vaak vast, ook als ik enkel in de instellingen zit te kijken. Ineens loopt hij dan vast. Dit Vind ik heel raar, want ik heb hem nog geen week. Wel heb ik er al android 2.3.3 via Kies opgezet. Verder Heb ik behalve wat apps weinig gedaan. Waar zou dit aan kunnen liggen?

Ik moet de mobiel dan via de aan/uit knop resetten. Dit is heel irritant want het gebeurd bijna elke dag, en dat lijkt me niet normaal...

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aegir2002 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:58:
APN droid ON/OFF widget werkt niet meer na de update naar stock 2.3.3 zijn er meer mensen die daar last van hebben?
Ja, dit probleem heb ik ook gehad, met alle mogelijke APN blokkers. Wat ik nu gebruik is de Data Enabler Widget. Deze werkt perfect en is minstens een net zo goed alternatief voor alle APN blokkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:49
-Timmie schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 22:47:
Mijn galaxy SII is gevallen helaas. Nu is het scherm kapot, enig idee waar dit voor een goede prijs te maken is?
marktplaats heeft genoeg reperateurs, ebay kan je zelf wel losse kits bestellen.

Maar wellicht kan je het beter hier vragen: Het Galaxy S II topic - Deel 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
F.West98 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 23:31:
Hallo,
Mijn galaxy s loopt de laatste tijd vaak vast, ook als ik enkel in de instellingen zit te kijken. Ineens loopt hij dan vast. Dit Vind ik heel raar, want ik heb hem nog geen week. Wel heb ik er al android 2.3.4 via Kies opgezet. Verfer Heb ik behalve wat apps weinig gedaan. Waar zou dit aan kunnen liggen?

Ik moet de mobiel dan via de aan/uit knop resetten. Dit is heel irritant want het gebeurd bijna elke dag, en dat lijkt me niet normaal...
uhm is dat niet 2.3.3 ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:08

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ja, inderdaad. Ik was in de war, het is dus versie 2.3.3

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 23:32
Mijn SGS van nog geen maand oud, draaiend op 2.3.3 via KIES, valt ook af en toe gewoon uit :{
Net wil ik ff wat checken op de telefoon... blijkt ie uit te zijn. En hij wilde ook niet meer aan. Pas na accu er opnieuw in doen :{

Batterij was net uurtje geleden volledig opgeladen.

[ Voor 10% gewijzigd door Hertog_Martin op 09-07-2011 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Hertog_Martin schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 00:39:
Mijn SGS van nog geen maand oud, draaiend op 2.3.3 via KIES, valt ook af en toe gewoon uit :{
Net wil ik ff wat checken op de telefoon... blijkt ie uit te zijn. En hij wilde ook niet meer aan. Pas na accu er opnieuw in doen :{

Batterij was net uurtje geleden volledig opgeladen.
Als je dat vaker hebt, probeer dan eens een factory reset. Wellicht kan dat helpen.

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier een galaxy-s dat niet meer wil verbinden via usb. Als ik m aansluit hoor je een "ping" geluidje en hij laadt op maar geen verbinding via USB. Ik heb verschillende laptops geprobeerd en verschillende kabels. Ook werkte mijn andere galaxy-s prima met zelfde kabels en pc's.

Ik heb ook een factory reset gedaan maar zonder resultaat, nog steeds geen verinding via USB.
Qua settings heb ik ook alles geprobeerd, foutopspringsmodus aan/uit, aansluiten als KIES, massaopslag, vragen bij aansluiten.. Opmerkelijk is dat bij 'vraag bij aansluiten' hij verder niet om vraagt bij aansluiten.

Windows op lapop ziet wel dat er iets is aangesloten na wat nadenken geeft ie terug 'kan niet verbinden' of apparaat onbekend of iets dergelijks.

Software is 2.2 (met superuser & oneclicklagfix)

Help? :X

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2011 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir2002
APN ON/OFF werkt idd niet meer. Ik gebruik nu "data enabler" werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir2002
Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2011 @ 02:14:
Ik heb hier een galaxy-s dat niet meer wil verbinden via usb. Als ik m aansluit hoor je een "ping" geluidje en hij laadt op maar geen verbinding via USB. Ik heb verschillende laptops geprobeerd en verschillende kabels. Ook werkte mijn andere galaxy-s prima met zelfde kabels en pc's.
Ik heb de ervaring dat de originele samsung kabel alleen echt goed werkt. Ik heb ook een imitatie micro usb kabel, maar deze geeft ook dit soort problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 16:39
Aegir2002 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 09:21:
APN ON/OFF werkt idd niet meer. Ik gebruik nu "data enabler" werkt prima.
Waarom zou je een Data tool gebruiken, als je internet ook gewoon aan uit kan doen in het power menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacuuu schreef op maandag 11 juli 2011 @ 09:31:
[...]

Waarom zou je een Data tool gebruiken, als je internet ook gewoon aan uit kan doen in het power menu?
Thanks voor de tip! Is me niet eerder opgevallen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasH
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 23:00
Hey Jongens,

Nu dat mijn HTC HD2 overleden is, zoek ik een nieuwe telefoon. De Galaxy S I9000 is de laatste tijd sterk gedaald in prijs, en voor 305€ heb je hem. Hij is volgens mij sowieso dit geld waard, maar zouden jullie nog steeds een Galaxy S I9000 kopen? Ik hoor veel problemen over GPS en traagheid, en dat schrikt me wel een beetje af. Die gps wordt mijn vaste gps in de wagen in ook op fietsvakantie heb ik hem zeker nodig. Zijn die problemen er ook nog nu, een jaar na de release van de eerste toestellen, of zijn de 'probleemtoestellen' uitgefaseerd?

Mvg Matthiash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Gps problemen zijn er volgens mij alleen geweest bij de eerste versies.
En traagheid? nooit last van gehad toen hij nog stock was.
Op niet één versie, 2.1 en 2.2 niet.

Ik zou het gewoon doen, zeker waar voor je geld.

Hey jongens? misschien zijn er ook meisjes

[ Voor 22% gewijzigd door Oxellaar op 11-07-2011 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasH
Oxellaar schreef op maandag 11 juli 2011 @ 21:30:
Gps problemen zijn er volgens mij alleen geweest bij de eerste versies.
En traagheid? nooit last van gehad toen hij nog stock was.
Op niet één versie, 2.1 en 2.2 niet.

Ik zou het gewoon doen, zeker waar voor je geld.
Bedankt!
Top! Dan doe ik deze, ipv de Ace!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenradus
  • Laatst online: 13-06 17:00
MatthiasH schreef op maandag 11 juli 2011 @ 20:17:
Hey Jongens,

Nu dat mijn HTC HD2 overleden is, zoek ik een nieuwe telefoon. De Galaxy S I9000 is de laatste tijd sterk gedaald in prijs, en voor 305€ heb je hem. Hij is volgens mij sowieso dit geld waard, maar zouden jullie nog steeds een Galaxy S I9000 kopen? Ik hoor veel problemen over GPS en traagheid, en dat schrikt me wel een beetje af. Die gps wordt mijn vaste gps in de wagen in ook op fietsvakantie heb ik hem zeker nodig. Zijn die problemen er ook nog nu, een jaar na de release van de eerste toestellen, of zijn de 'probleemtoestellen' uitgefaseerd?

Mvg Matthiash
Zelf ook recent gekocht vanwege de prijsdaling. GPS werkt bij mij als een zonnetje. Fix binnen 5 seconden, veel sneller dan mijn vorige (windows mobile) phone met TomTom. Gebruik zelf nu Google Maps voor navigatie in NL en dat werkt heerlijk. Ben nog op zoek naar een volwaardig offline alternatief (gelijkaardig TomTom) voor op vakantie. Iemand ideeën? Ben best bereid er voor te betalen.

Verder ben ik, na de upgrade naar 2.3.4. erg tevreden. Daarvoor (2.3.3) vond ik batterylife een drama (max 1 dag), maar nu (+/- 3 dagen met gemiddelde gebruik) ben ik zeer tevreden. Verder is het natuurlijk een toptoestel met heel veel mogelijkheden!

2.160kWp Zuid-West: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52262&sid=47507

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Koenradus schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 07:55:
[...]

Zelf ook recent gekocht vanwege de prijsdaling. GPS werkt bij mij als een zonnetje. Fix binnen 5 seconden, veel sneller dan mijn vorige (windows mobile) phone met TomTom. Gebruik zelf nu Google Maps voor navigatie in NL en dat werkt heerlijk. Ben nog op zoek naar een volwaardig offline alternatief (gelijkaardig TomTom) voor op vakantie. Iemand ideeën? Ben best bereid er voor te betalen.

Verder ben ik, na de upgrade naar 2.3.4. erg tevreden. Daarvoor (2.3.3) vond ik batterylife een drama (max 1 dag), maar nu (+/- 3 dagen met gemiddelde gebruik) ben ik zeer tevreden. Verder is het natuurlijk een toptoestel met heel veel mogelijkheden!
navignon heb ik wel stuur in een pm maar je gmail :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:18:
kan iemand mij vertellen waar ikhet topic kan vinden van de galaxy s plus? ik kan het namelijk nergens vinden ben ik de enige in nederland die deze heeft gehaald? ;-)
Hier is nog geen topic van, de Galaxy S plus (i9001) is bijna hetzelfde als de Galaxy S (i9000).
De plus heeft een wat snellere processor en een batterij met iets meer capaciteit.

Instellingen op het toestel zijn hetzelfde mits, de galaxy S ook al geupate is naar 2.3.3
De Galaxy S plus komt fabrieksaf met 2.3.3 op het toestel.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

[...]

is er een officiele 2.3.4 uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Ik heb nu toch zo'n raar probleem.
Heb een nieuwe oplader. Cheap gevalletje besteld via ebay voor een paar dollar.

Doet gewoon goed zijn werk, en merk geen verschil met een normale oplader.
Maar.....
Zodra ik hem inplug op de galaxy s, reageert de touchscreen amper. En als die reageert, lijkt het wel alsof je vingers een paar centimeter ernaast zitten. Volgens mij heeft het niks met mijn CM7 firmware te maken, want als ik hem aan een andere oplader hang, dan werkt alles nog prima.

En vanaf het moment dat ik hem er weer uittrek, werkt alles weer prima.

Raar toch? Hoe kan een oplader hier invloed op hebben?

[ Voor 6% gewijzigd door TripleQ op 12-07-2011 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.M
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-08 16:36

M.M

TripleQ schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:45:

Maar.....
Zodra ik hem inplug op de galaxy s, reageert de touchscreen amper. En als die reageert, lijkt het wel alsof je vingers een paar centimeter ernaast zitten. Volgens mij heeft het niks met mijn CM7 firmware te maken, want als ik hem aan een andere oplader hang, dan werkt alles nog prima.

Als je een voeding of lader gaat belasten, dan zakt de spanning die de voeding of lader levert wat. Het zou kunnen dat de spanning die de lader levert eigenlijk aan de lage kant is of wordt. Dit zegt iets over de kwaliteit van de spanningsstabilisatie in de lader.. alle waarde naar zijn geld, moet je maar denken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Ik zou deze lader ook niet meer gebruiken.
Wie weet brengt hij schade toe.

Zo heel duur is een samsung lader toch niet?
Je kan gewoon elke micro usb lader kopen, gebruik er zelf één van Nokia.
Die was net even goedkoper dan de samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Oxellaar schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 12:34:
Ik zou deze lader ook niet meer gebruiken.
Wie weet brengt hij schade toe.

Zo heel duur is een samsung lader toch niet?
Je kan gewoon elke micro usb lader kopen, gebruik er zelf één van Nokia.
Die was net even goedkoper dan de samsung.
Nou ja...goedkoper dan de 5 euro van ebay zijn ze vast niet...
En hij laad wel gewoon op, te weinig spanning kan toch niet verkeerd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:49
Ik heb voor 10 euro bij een turkse telefoonzaak hier in de buurt een lader gekocht die volgens mij gewoon orgineel samsung is (is 100% hetzelfde).

Ik wil niet het risico lopen dat ik mijn telefoon sloop met een chinees prulding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 20:49
Ik heb het ook zo nu en dan dat als de stekker erin zit m'n scherm niet 100% reageert (officiele stekker) denk niet dat het een probleem is.
Uitvallen heb ik maar 2 keer gehad, tijdens het spel Dark Galaxy (vermoed dat deze gecrashed was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Laatst online: 20-09 20:43
[...]

Zelf gebruik ik Copilot live 8 en ben hier zeer tevreden van. Het kan volledig offline werken wat wel makkelijk is in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f1fr33k
  • Laatst online: 22-03 11:26
"Gegevensback-up kan niet worden uitgevoerd vanwegen een onverwachte fout. Sluit het apparaat aan en probeer opnieuw een back-up te maken."

Deze melding krijg ik, bij het maken van een upgrade (hij geeft zelf aan dat er een nieuwe upgrade te verkrijgen is). Daarna klik ik ok. De volgende fout verschijnt.

"Kan gegevensback-up voor GT-I9000 niet voltooien vanwege een fout. Probeer opnieuw een back-up te maken. Ik klik daarna op voltooi."

Daarna zie ik dat hij de firmware wil downloaden, dit schermpje is ook zo weg. Daarna zie ik mijn telefoon niet meer onder aangesloten apparaten staan. Daarna probeert het programma Kies opnieuw te verbinden, maar duurt het een eeuwigheid totdat hij het opgeeft met proberen. Ik moet daarna het programma afsluiten en opnieuw opstarten om weer verbinding proberen te krijgen.

Herstart van telefoon en computer mocht niet baten. Tevens heb ik de allerlaatste versie geïnstalleerd en het programma geherinstalleerd. Ik weet nu echt niet wat ik doen moet. Ik zit nu nog op versie 2.2 van Android. Help?

[ Voor 3% gewijzigd door f1fr33k op 12-07-2011 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:25
Maak anders geen backup als je perse over wilt.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f1fr33k
MrAngry schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:24:
Maak anders geen backup als je perse over wilt.
Dat is dus niet het probleem. Heb elke route proberen te bewandelen. Geen back-up, geen gegevens opslaan etc. etc. Ik kan wel gewoon ten alle tijde in de telefoons SD kaard of intern geheugen. Het licht dus aan het programma?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
TripleQ schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:45:

Maar.....

Ik heb twee verschillende Samsung laders van eBay, beiden zogenaamd geschikt voor de Galaxy S. Beiden zorgen ervoor dat de telefoon niet meer reageert op het scherm.
Uiteindelijk een paar euro meer uitgegeven en precies dezelfde gekocht als dat er standaard al bij zat (ETA0U10EBE), die werkt wel gewoon goed.
Ik wil ook geen kapotte SGS, dus die "foute" laders gebruik ik niet meer.
Afbeeldingslocatie: http://cdn2.mobielbereikbaar.nl/product/DF22769823/samsung-eta0u10ebe-reislader-origineel_0.jpg
Ik heb nu dus deze gekocht, 12 euro incl verzendkosten, werkt perfect.

[ Voor 7% gewijzigd door BounceMeister op 12-07-2011 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f1fr33k
Hij flikkert het ding gewoon binnen het programma eruit, zodra hij probeert de bestanden te downloaden. Waar kan het nou aan liggen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
Vandaag vroeg KIES of ik de nieuwste update wou installeren. Dit heb ik dus gedaan maar na deze nieuwste update wordt mijn telefoon niet door kies en ook niet meer door Windows herkend ://??

Heb alle usb drivers opnieuw geïnstalleerd maar niks helpt. Iemand anders die deze probleem ook ondervind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
BounceMeister schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:27:
[...]

Ik heb twee verschillende Samsung laders van eBay, beiden zogenaamd geschikt voor de Galaxy S. Beiden zorgen ervoor dat de telefoon niet meer reageert op het scherm.
Uiteindelijk een paar euro meer uitgegeven en precies dezelfde gekocht als dat er standaard al bij zat (ETA0U10EBE), die werkt wel gewoon goed.
Ik wil ook geen kapotte SGS, dus die "foute" laders gebruik ik niet meer.
[afbeelding]
Ik heb nu dus deze gekocht, 12 euro incl verzendkosten, werkt perfect.
Thanks!
Ik ga ook voor die dan denk ik... Hoelang snoer zit eraan ongeveer? Kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-09 18:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

MatthiasH schreef op maandag 11 juli 2011 @ 21:33:
[...]

Bedankt!
Top! Dan doe ik deze, ipv de Ace!
Goeie keus dit ding is echt zo veel meer dan een ace

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Zit in Limburg voor vakantie en mn SGS loopt leeg terwijl ik ernaar kijk :/ . Thuis gaat de batterij veel langer mee :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasH
BruceLee schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 19:59:
[...]

Goeie keus dit ding is echt zo veel meer dan een ace
ja, dat dacht ik al. Vrienden hadden ook de galaxy, maar deze zouden dan toch eerder de galaxy S II kopen... Ik denk toch dat ik het bij de een ga houden ;)

Ik had juist nog een vraagje over de gps, zit er een standaard offline software op, die ook in het buitenland gebruikt kan worden? Want sommigen hebben het hier over CoPilote etc, maar de SGS heeft toch zelf navigatie? Of vergis ik me?

Edit: Ik las veel over navigon, en ook op de website van samsung staat ook een boel over deze software ism de SGS. Zit deze er standaard op, is deze gratis en kan deze gratis in het buitenland gebruikt worden?

Bedankt

[ Voor 16% gewijzigd door MatthiasH op 12-07-2011 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 19-09 12:45

jasjenl

Liab A Tymo

MatthiasH schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 22:17:
[...]
Ik had juist nog een vraagje over de gps, zit er een standaard offline software op, die ook in het buitenland gebruikt kan worden? Want sommigen hebben het hier over CoPilote etc, maar de SGS heeft toch zelf navigatie? Of vergis ik me?
Nee, je hebt standaard alleen Google Maps en de daarbij behorende navigatie. Maar die is niet volledig offline te gebruiken.
Edit: Ik las veel over navigon, en ook op de website van samsung staat ook een boel over deze software ism de SGS. Zit deze er standaard op, is deze gratis en kan deze gratis in het buitenland gebruikt worden?
Nee, zit er niet standaard op en is ook niet gratis. Maar is wel offline te gebruiken, ook in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasH
dus als ik die te pakken krijg, is het in orde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

MatthiasH schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 22:52:
dus als ik die te pakken krijg, is het in orde?
In principe wel, ja. Net ff gecheckt in de Android market: Navigon Europa kost €69,95, de Benelux editie kost €49,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
jasjenl schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 22:51:
[...]
Nee, je hebt standaard alleen Google Maps en de daarbij behorende navigatie. Maar die is niet volledig offline te gebruiken.
[...]
Nee, zit er niet standaard op en is ook niet gratis. Maar is wel offline te gebruiken, ook in het buitenland.
Ik heb hier Co-pilot deze is ook offline te gebruiken, ook niet gratis, maar wel goedkoper volgens mij. En werkt in mijn ogen goed.

Daarnaast schijnt er een 14 dagen trail te zijn, waardoor je eventueel het kan testen. Ik zie trouwens dat europe 55 euro is.

[ Voor 11% gewijzigd door Kevinp op 12-07-2011 23:00 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasH
CoPilot ken ik vanop mn HD2. Zitten daar ook maps van europa en andere bij, weet ik niet zo zeer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

MatthiasH schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 23:01:
CoPilot ken ik vanop mn HD2. Zitten daar ook maps van europa en andere bij, weet ik niet zo zeer...
Kun je voor kiezen: net zoals voor Navigon zijn er van CoPilot Benelux en Europa edities, waarbij de Europa editie inderdaad iets van 55 euro kost, zoals hierboven al gezegd werd. Overigens lees ik hier een niet zo positieve review van Navigon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasH
Ik denk dat ik de Navigon trial van 30 dagen uitprobeer tijdens mn reisje doorheen Turkije. Bedankt voor de uitleg, allen!
Pagina: 1 ... 78 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.