• Stephanz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-06 03:03
Ik heb een probleem. Ik heb GalnetMIUI op mijn mobiel staan en ik wou dus vandaag de multi language pack op mijn mobiel flashen. Dus ik heb het ZIP bestandje op m'n mobiel gedumpt en ik heb op ''Easy install from SDCard'' geklikt in het ClockworkMod menu en het bestandje aangeklikt. Ik heb geloof ik wel 20 á 25 minuten gewacht maar telkens bleef mijn mobiel aan en uitgaan, meer deed die niet. Hij startte bij het begin ook niet normaal op...
[...]
Links:

- http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1125164
- http://forum.xda-develope...p?p=11410721#post11410721

Hulp a.u.b.! ;(

Moet hem toch weer straks op mijn werk gebruiken!!

Bedankt.

P.s. Ik kan nog wel gewoon in Recovery Mode komen! (ClockworkMod)
Dat is er dus gebeurd. Toen kon ik nog in Recovery Mode komen, nu niet meer. Ik heb in het ClockworkMod menu een boot reset gedaan, ik dacht dat 't wel kon, maar nu is 't volgens mij nog veel erger geworden want ik kom niet eens meer in Recovery Mode, lekker dan...

Ik kan nog wel in download mode komen, probeerde ik dus naar een standaard rom te flashen maar de download start maar niet.

Ik heb echt hulp nodig nu, ik ben ten einde raad....

• bog
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-05 11:25
Misschien heb je hier wat aan:

http://cgi.ebay.nl/Samsun...n_146&hash=item4cf86760d2

Ik ben daar overigens niet mee verbonden op een of andere manier (heb alleen dezelfde voornaam).

• Stephanz
Dankjewel bog. Ik heb precies 't zelfde als wat daar op die ebay pagina staat. Ik denk dat ik dan maar eens zo'n kabel moet kopen.

Meer reactie's zijn ook welkom natuurlijk!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:15
rom van samfirmware pakken en via odin..maar soms als je iets in odin op de verkeerde postite zet wil die ook wel eens niet beginnen met downloaden....gebeurt met name als je pda en phone omgewisseld heb...miss heb je dr wat aan ?

iPhone 12 Pro Max

• Kleissen88
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:37
Misschien heb je hier iets aan? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=819551
is het zelfde geloof ik als 'bog' zei alleen dan zelfgemaakt..

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:01

Touchdomex

Meisje!

Je drivers op je PC al opnieuw geinstalleerd voor je begon met flashen?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Stephanz
dave1972 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:24:
rom van samfirmware pakken en via odin..maar soms als je iets in odin op de verkeerde postite zet wil die ook wel eens niet beginnen met downloaden....gebeurt met name als je pda en phone omgewisseld heb...miss heb je dr wat aan ?
Ik zal het nog 1x proberen dan... Denk niet dat het werkt omdat ik 't al een paar keer heb geprobeerd.
Kleissen88 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:30:
Misschien heb je hier iets aan? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=819551
is het zelfde geloof ik als 'bog' zei alleen dan zelfgemaakt..
Bedankt voor je reactie maar ik ga er niet aan beginnen om iets zelf te maken. Ik heb die Micro USB van eBay al gekocht, dus ff afwachten...
Touchdomex schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:31:
Je drivers op je PC al opnieuw geinstalleerd voor je begon met flashen?
Daar ligt het echt niet aan. Maar bedankt voor je reactie.

• Touchdomex

Touchdomex

Meisje!

Stephanz schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:47:

Daar ligt het echt niet aan. Maar bedankt voor je reactie.
Want? Ik heb met meerdere samsung telefoons ook al eens geneuzel gehad met drivers en het flashen in Odin. Vooral als je met zo'n cruciale stap zit maar je wilt nog wel verbinden is het te proberen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Stephanz
Touchdomex schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:52:
[...]

Want? Ik heb met meerdere samsung telefoons ook al eens geneuzel gehad met drivers en het flashen in Odin. Vooral als je met zo'n cruciale stap zit maar je wilt nog wel verbinden is het te proberen.
Omdat ik gister nog heb geflashed en gebruik gemaakt van de USB-verbinding...

• Touchdomex

Touchdomex

Meisje!

Stephanz schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:54:
[...]

Omdat ik gister nog heb geflashed en gebruik gemaakt van de USB-verbinding...
Dat zegt helemaal niets. Ik heb vaak genoeg gehad en vooral bij samsung drivers dat ze random nog wel eens op hun bek kunnen gaan of corrupt raken waardoor je inderdaad random foutmeldingen krijgt en het opstellen van een verbinding niet meer mogelijk is...

• Aegir2002
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-05 14:28
Ik had hetzelfde probleem een paar weken geleden, ik heb het tooltje zelf gesoldeerd.
301 kOhm weerstand gesoldeerd aan pin 4 en 5 van een micro-usb stekker en hij springt weer in de download stand. Daarna met odin weer de originele froyo geflashed.
Als je er niet uitkomt moet je maar even PM-en dan help ik je wel.

• Stephanz
Touchdomex schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:00:
[...]

Dat zegt helemaal niets. Ik heb vaak genoeg gehad en vooral bij samsung drivers dat ze random nog wel eens op hun bek kunnen gaan of corrupt raken waardoor je inderdaad random foutmeldingen krijgt en het opstellen van een verbinding niet meer mogelijk is...
Ik zou het nog even proberen later in de middag, bedankt!
Aegir2002 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:34:
Ik had hetzelfde probleem een paar weken geleden, ik heb het tooltje zelf gesoldeerd.
301 kOhm weerstand gesoldeerd aan pin 4 en 5 van een micro-usb stekker en hij springt weer in de download stand. Daarna met odin weer de originele froyo geflashed.
Als je er niet uitkomt moet je maar even PM-en dan help ik je wel.
Ik begin er niet aan om het zelf te doen. Ik heb het dus al gekocht en heb het USB stekkertje binnen 2 á 3 dagen... Als ik er niet uit kom dan ga ik je zeker een PM sturen, bedankt!!!

Heel erg bedankt voor jullie hulp en dat jullie allemaal zo goed iemand helpen, toppie! Ik zit alleen nu 2 á 3 dagen opgescheept met een rot mobiel :/

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:20
Maar.... je kunt toch in download mode komen ? Wat gaat zo een kabeltje dan nog helpen ? Dat is bedoeld als je geen 3 buttons combo hebt op je samsung, dan is zo een kabel handig. Maar nu heb je straks die kabel, en dan springt ie weer in download modus... en dan ? Dan blijft Odin toch niet werken ? Of mis ik nu iets ?

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

• Stephanz
ginod schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 14:10:
Maar.... je kunt toch in download mode komen ? Wat gaat zo een kabeltje dan nog helpen ? Dat is bedoeld als je geen 3 buttons combo hebt op je samsung, dan is zo een kabel handig. Maar nu heb je straks die kabel, en dan springt ie weer in download modus... en dan ? Dan blijft Odin toch niet werken ? Of mis ik nu iets ?
Ik neem aan dat ik dan gewoon weer kan flashen, het is er niet voor niets voor de Samsung Galaxy S natuurlijk.

En me drivers updaten en proberen te flashen ga ik straks nog ff proberen ;)

• Stephanz
Dankjewel voor iedereen die mij heeft geholpen!

Hij doet het weer. Ik was al bang zeg, ik dacht die moet naar de maker toe. Maar gelukkig niet dankzij het usb jig tooltje!

Thanks!

Groeten,

Stephan
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee