Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 5] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 18 Laatste
Acties:
  • 190.380 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023

SamsungGalaxyS
Samsung Galaxy S
Introductie:

Op 23 maart 2010 heeft Samsung de Galaxy S (i9000) geïntroduceerd. De duidelijke keypoints zijn de 4" Super-AMOLED scherm, 1 GHZ processor en het nieuwe Samsung's Smart life. Daarnaast zal het toestel over een 5 Megapixel camera beschikken welke HD opnames kan maken.
Het Super-AMOLED scherm kennen wij van de Samsung WAVE. Dit scherm is, naast scherper en dunner, theoretisch gezien beter leesbaar in direct zonlicht met een grote kijkhoek. Het is de eerste keer dat dit scherm zijn weg vind naar een Android toestel.

Inhoudsopgave
History
Ga terug naar de inhoudsopgave
SpecificatiesSamsung Galaxy S
ChipsetARM Cortex A8 'Hummingbird'?
Processor snelheid1GHz
OSAndroid 2.1 (eclair)
TouchWiz 3.0 interface
swype text input
ROM geheugen8/16 GB
RAM geheugen512 MB
Flash geheugenMicroSD max 32 GB
SchermWVGA 4" / Super-AMOLED
Multitouch
16M kleuren
480 x 800 pixels
NetwerkGSM 850 / 900 / 1800 / 1900
HSDPA 900 / 1900 / 2100
GPRS Class 12 (4+1/3+2/2+3/1+4 slots), 32 - 48 kbps
EDGE Class 12
3G HSDPA, 7.2 Mbps; HSUPA, 5.76 Mbps
WirelessWi-Fi 802.11 b/g/n
DLNA
Bluetooth 3.0
Camera's5 MP, 2592 x 1944 pixels
autofocus, LED flash
720p 30fps
Frontside VGA
Geo-tagging
smile detection
Accu (mAh, standby, spreektijd)Li-Ion 1500mAh
Connectors & SensorsMicro USB v2.0
3.5 mm audio jack
Accelerometer
Proximity sensor
LocatieGPS
A-GPS
Digital compass
Externe buttons en controlsOnbekend
Afmetingen122.4 x 64.2 x 9.9 mm
Gewicht 118 gram
Prijs+/-€477,--
AccessoiresDockingstation
Websitehttp://www.samsungunpacked.com/#
http://galaxys.samsungmobile.com/
Beschikbaar01-07-2010

Features
  • Daily Briefing: Offers instant access to weather, news, stocks, and the scheduler.
  • All Share: Enables inter-device connectivity via DLNA (Digital Living Network Alliance) technology.
  • Home Cradle: Enables use as a digital photo frame, table clock, calendar, and music station.
  • Write and go: Jot down an idea first and later decide on a format such as SMS/ MMS, email, calendar or memo.
  • Swype: Provides fast and easy way to input text on screen while on-the-move.
  • ThinkFree: Apps to view and edit Microsoft Office 2007 documents.
  • Smart Alarm: Wakes up with a natural alarm sound and automatically turned-on display
    light
  • Samsung Social Hub
(P)Reviews
  • GSM Arena Review

We tested the Samsung I9000 Galaxy S and it tested us in return. It bared its teeth at us and so did we. Ours was a grin. Easy boy, good beast. There goes the new leader of the Android pack. The Samsung I9000 Galaxy S has oomph to spare and even hardened geeks like us cannot help but acknowledge its compelling power.
  • Vergelijk met iPhone 4 door GSM Arene

Well, here we are at the end of our grand battle. We tried to be as helpful as possible to everyone wondering which of the two best smartphones currently available to purchase. There's a reason why we won't add up the individual scores for each phone - different people have different needs and you should count only the scores on the chapters that are important to you.
  • Android Planet Review

De Samsung Galaxy S is met recht het vlaggenschip van de Samsung mobiele telefoons. Door het Super-AMOLED scherm, de 1 GHz processor, Android 2.1 en mogelijkheid om in HD te filmen hadden we hoge verwachtingen van de telefoon, aangezien het toestel alles te bieden heeft wat er vandaag de dag van een smartphone wordt verwacht.
  • Slashgear Review

Is the occasionally staccato performance enough to sour the Galaxy S altogether, however? We’re not entirely sure what’s causing the occasional lag – poor CPU throttling perhaps – but we’re hoping Samsung can address it with a minor firmware patch. As it stands, it’s a frustrating mar on what’s otherwise a very strong smartphone experience. The Galaxy S’ screen is the best this side of a Retina Display – and larger too – while the phone, albeit erring on the plastic side, is well made and has impressive multimedia skills. It’s also slim, so despite the screen size can drop into a front pocket without causing problems. The strengths outweigh the drawbacks overall, though you may find yourself explaining more then once that no, this isn’t an iPhone, it’s something arguably just as good.
  • [url=hhttp://www.techradar.com/reviews/phones/mobile-phones/samsung-galaxy-s-689293/review?artc_pg=1]TechRadar Review[/url]

The Samsung Galaxy S is everything that's good about the Wave, but with Android power to back it up. The Super AMOLED screen is awe inspiring, and the 1GHz Hummingbird processor means the phone never misses a beat.
Fotos

Afbeeldingslocatie: http://img.gsmarena.com/vv/pics/samsung/samsung-galaxy-s-01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/03/ctia2010samsunggalaxys81.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/03/ctia2010samsunggalaxys83.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/03/ctia2010samsunggalaxys84.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/03/ctia2010samsunggalaxys85.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/03/ctia2010samsunggalaxys86.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/03/ctia2010samsunggalaxys89.jpg

Youtube

Rooted

In tegenstelling tot wat we gewend zijn van Windows Mobile, is het niet illegaal om zelf aan Android te sleutelen. Het voordeel hiervan is dat je zonder problemen een custom ROM kunt installeren op je Android die meer aansluit bij je wensen. Deze kan sneller of mooier zijn. Je kunt het niet zo gek bedenken of mensen hebben het wel in een ROM gebouwd. Deze roms worden veelal gebouwd door een grote schare fans. Om een custom ROM te installeren dien je eerst in de root te komen.

Let wel, niet iedere ROM is legaal, dit heeft te maken met applicaties van derden die erin gebakken zitten. Het is dus niet raadzaam om links naar ROMs te bespreken als je niet zeker bent of deze legaal is of niet.

Samsung Galaxy Rooting S Tutorial

Download het bestand Root Update.zip Galaxy S Root Update.zip Galaxy S vanRapidshare
Update: Root voor Android 2.2 op Galaxy S is ook uit: >>CLICK<<

1. Selecteer Mass Storage op uw telefoon: Instellingen -> Over telefoon -> USB-instellingen -> massaopslag
2. Sluit uw Galaxy S aan op de computer (windows) via de meegeleverde USB en zet op USB-storage
3. Kopieer Update.zip (gedownload hierboven) naar de hoofdmap van de Galaxy S (bijvoorbeeld. D:\) waarbij D:\ de Galaxy S-station.
4. Zet de Galaxy S uit en ontkoppel de USB-kabel.
5. Druk nu gelijktijdig op Home, Volume + (boven volume) en de Power-knop voor een paar seconden, de telefoon boot zich nu in de Android System Recovery-modus en u zal worden aangeboden met het volgende scherm:
Galaxy Root

6. Gebruik de volume knop om te navigeren naar apply sdcard: Update.zip en druk op de Home-knop om deze te selecteren en te starten.
7. Je Galaxy S zal herstarten
8. Gefeliciteerd je hebt net uw Samsung Galaxy S geroot

Deze handeling is volledig op eigen risico. Zowel de auteur als Tweakers.net draagt geen enkele verantwoordelijkheid!

Frequently Asked Questions
  • Frequently Asked Questions Topic
  • Swype uitschakelen:

Swype (de)activeer je door het invoerveld ingedrukt te houden, dan staat er invoermethode en daar kies je dan Swype.

Wist je dat:

- Als het woord wat je wilt typen het eerste woord in de pop-up is, je gewoon door kunt typen?

- Swype woorden kan leren door ze gewoon in te toetsen (dus niet te swypen) met een spatie aan het eind

- Je ook normaal kan typen met het swype toetsenbord

- Je heel snel van taal kan wisselen door de "Q" toets?

- Er een cursorblok kan worden gestart door over de "swype toets" en "SYM" te swypen (linksonder van links naar rechts)?

- Als je een (verkeerd) woord uit je woordenboek wilt halen je dit kan doen door het woord te selecteren en de "swype toets" lang ingedrukt te houden?

- Swype automatisch spaties invoegt (dus je kan gewoon doorswypen zonder spatie)

• Swype automatische spaties:

Instellingen>Landinstelling en tekst>Swype>Automatische spatiering
  • Lag problemen:

Hiervoor verwijzen we je graag naar het [Samsung Galaxy S] Rooten, Custom ROM's & Firmwaretopic
  • Dit is een W.I.P. al was het in de eerste instantie de bedoeling dat dit topic overgenomen zou worden door een ander, is dat helaas niet gebeurd. Ik ben nu dus de afgelopen topics aan het doorbladeren opzoek naar FAQ's. Mocht iemand een op of aanvulling hebben, zet het dan in mijn mailbox.
Accessoires

Afbeeldingslocatie: http://www.samsunggalaxys.nl/wp-content/uploads/2010/03/samsunggalaxys2.jpg

Changelog
  • 23-03-2010 - TS Gestart
  • 23-03-2010 - TS aangepast met hulp van Relief2009 DANKJEWEL
  • 24-03-2010 - TS aangepast n.a.v. de nieuwe gegevens (Geen LED Flash, website link toegevoegd, nieuwe TS foto, filmpje Samsung's social hub)
  • 13-04-2010 - Eerste review van GSM Arena geplaatst
  • 18-06-2010 - Deel 2 geopend.
  • 10-07-2010 - Deel 3 geopend.
  • 08-08-2010 - Deel 4 geopend.
  • 06-09-2010 - Deel 5 geopend, FAQ toegevoegd, etc.

[ Voor 101% gewijzigd door Ganymedus op 07-09-2010 08:54 ]

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:26
hier maar even verder dan :)
ReFresh F5 schreef op maandag 06 september 2010 @ 15:49:
[...]

Hij staat bij de widgets, op je homescreen drukken totdat een menutje naar boven komt en daar kan je hem toevoegen aan je homescreen.
Da's niet helemaal waar: Het is een nieuwe Samsung App. Dus je moet eerst naar samsung apps gaan, dat updaten en dan staat'ie daar tussen om te downloaden.

En volgens mij is het helemaal geen widget?

edit: Ik zit nu ff tussen die apps te snuffelen. Het leek me wel eens leuk om die Asphalt game te proberen, maar dan krijg ik een seintje van de foon dat'ie 70MB is :P Da's wel een flink spelletje dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 23:15
Raymond schreef op maandag 06 september 2010 @ 16:20:

[...]

Da's niet helemaal waar: Het is een nieuwe Samsung App. Dus je moet eerst naar samsung apps gaan, dat updaten en dan staat'ie daar tussen om te downloaden.

edit: Ik zit nu ff tussen die apps te snuffelen. Het leek me wel eens leuk om die Asphalt game te proberen, maar dan krijg ik een seintje van de foon dat'ie 70MB is :P Da's wel een flink spelletje dan :+
Bij mij staat er geen task manager tussen de Samsung apps...
Verder stond Asphalt al standaard op m'n telefoon toen ik 'm kreeg. Zeker een leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Ah gaat lekker snel. Deel 5 al.

Graag wil ik het volgende melden: ervaringen en reacties over accessoires graag hier bespreken

[ Voor 21% gewijzigd door Relief2009 op 06-09-2010 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hola,

Task Manager..

- hij staat niet standaard tussen m'n widgets
- maar staat ook niet tussen de Samsung Apps! Heb wel diverse nieuwe updates binnen van Samsung Apps, maar geen Task Killer... (overigens heb ik niet door of ik Samsung Apps handmatig kan updaten; heb wel ingesteld dat updates over WiFi standaard aan staat)

Jullie 'n idee?

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-03-2024

Kyo

Huh? Die takenbeheerder stond er bij mij al standaard op de telefoon hoor. Of komt dat omdat ik mijn tel uit een nieuwe batch komt? 4 dagen geleden gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazurr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09-2020

Hazurr

wannabe

Bij mij stond de taskman eerst niet op de foon, nadat ie gerepareerd is en geupdate is ie er wel (samen met andere zaken als telegraaf en andere crapware)

Pessimism is the foundation of survival

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 13:46

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

[...]

Dan moet je eens opzoek gaan naar de NFS shift demo, die is over de 100MB 8)7 Maar wel een tandje mooier nog dan Asphalt.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ken meer mensen waar 'ie standaard op het startscherm staat zelfs... Maar ik kan 'm nergens traceren!
Kyo schreef op maandag 06 september 2010 @ 17:31:
Huh? Die takenbeheerder stond er bij mij al standaard op de telefoon hoor. Of komt dat omdat ik mijn tel uit een nieuwe batch komt? 4 dagen geleden gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDhits
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
@TS

Je hebt in dit deel een faq-gedeelte toegevoegd, maar er is al een speciaal topic met FAQ's voor de SGS:
[Samsung Galaxy S] Frequently Asked Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben een leek en erg onhandig met elektronica maar zit wel met een probleem: Ik krijg geen bestanden zoals navigator in de phone.
Wie kan mij vertellen wat ik moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Volgens mij is de TS wat uitgebreid, of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03
Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 18:45:
Ben een leek en erg onhandig met elektronica maar zit wel met een probleem: Ik krijg geen bestanden zoals navigator in de phone.
Wie kan mij vertellen wat ik moet doen.
APK bestand op je interne of externe zetten en gaan... :+

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Propane schreef op maandag 06 september 2010 @ 18:13:
Vaag probleempje... Vandaag is m'n nummer overgezet van T-Mobile naar Vodafone, zo te zien zonder problemen. Heb prima bereik en ik ben bereikbaar via m'n eigen nummer. Maar de telefoon wil geen dataverbinding maken. Ik heb de APN instellingen zoals het op de Vodafone site staat geprobeerd, een aantal die in het vorig topic staan en een aantal van internet geplukt, maar totaal niks. Reboot, nog niets. APN standaard instellingen reset, nog niets. Iemand hier wel eens hetzelfde gehad? Heb weinig zin om nu weer een reset uit te voeren, maar zonder dataverbinding heb ik buitenshuis natuurlijk een manke telefoon.
Joah ben ook overgestapt van T-Mobile naar Vodafone, had meteen bereik op het goede nummer, maar pas na een flinke dag sprong de dataverbinding aan. Werkt prima sindsdien, zal wel met het overstappen/nieuw abo te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 17:25:
Hola,

Task Manager..

- maar staat ook niet tussen de Samsung Apps! Heb wel diverse nieuwe updates binnen van Samsung Apps, maar geen Task Killer... (overigens heb ik niet door of ik Samsung Apps handmatig kan updaten; heb wel ingesteld dat updates over WiFi standaard aan staat)

Jullie 'n idee?

[...]
Mijn telefoon is in het nederlands, daar heet hij taakbeheer. En bij mij stond hij er eerst niet tussen en na een update van de lijst met samsung apps (staat bij mij op 3G en bij openen van samsung apps doet hij een update), stond hij er tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op maandag 06 september 2010 @ 19:39:
[...]

APK bestand op je interne of externe zetten en gaan... :+
Waar haal ik die APK vandaan?
Ik heb een oude TOMTOM op cd van een oude phone en wie deze instaleren op de Galaxy S maar dit lukt niet

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2010 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 17:25:
Hola,

Task Manager..

- maar staat ook niet tussen de Samsung Apps! Heb wel diverse nieuwe updates binnen van Samsung Apps, maar geen Task Killer...
Jullie 'n idee?

[...]
taakbeheer zat niet in de eerste firmware (JM3), tegenwoordig staat er JM2 op - daar zit hij wel in

maar via samsung apps kan je nu ook een task manager krijgen, of anders via de market (of anders firmware upgraden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je zien hoeveel data je verbruikt?
De nieuwe abonnementen hebben 1 Gb limiet.
Heb je hier genoeg aan als je de telefoon ook voor navigeren wilt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
RDhits schreef op maandag 06 september 2010 @ 18:20:
@TS

Je hebt in dit deel een faq-gedeelte toegevoegd, maar er is al een speciaal topic met FAQ's voor de SGS:
[Samsung Galaxy S] Frequently Asked Questions
Ideaal, hartelijk bedankt ik zal het opnemen in de TS

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 19:56:
...
Ik heb een oude TOMTOM op cd van een oude phone en wie deze instaleren op de Galaxy S maar dit lukt niet
AFAIK heeft TomTom nog geen Android-applicatie publiek toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Ganymedus schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:21:
[...]

Ideaal, hartelijk bedankt ik zal het opnemen in de TS
Kijk ook ff naar de datum van opening van deel 5.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Wat de actie van vodafone want er zijn wel wat acties maar ik zie nog geen reacties erop? Wat is een beetje een goede provideri in combo met de Galaxy?

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 02-09 20:00
Vandaag de app GPSlogger uitgeprobeerd, maar daar liep ie hard van vast. Pas na 2x de batterij eruit te hebben gehaald kwam ie weer voorbij het bootlogo.
De GPS doet het prima in de buitenlucht trouwens, snel een fix en 9 satellieten.

Angry Birds is wel een briljant spelletje trouwens :D Jammer dat er alleen nog maar een lite beta is, daar ben je zo mee klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

[...]

Je hebt een TOMTOM cd voor waarschijnlijk een telefoon waar Windows Mobiel op draait e n de Galaxy S draait op Android. Dat zijn twee verschillende besturingssystemen die niet met elkaars programma's overweg kunnen. Je moet dus of een gratis programma vinden of een ander programma aanschaffen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Mouse_NL schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:26:
Wat de actie van vodafone want er zijn wel wat acties maar ik zie nog geen reacties erop? Wat is een beetje een goede provideri in combo met de Galaxy?
Abbo bij Vodafone via Gsmeasy, je kan er dan een gratis wii bij krijgen.

Is het trouwens mogelijk om je hoofdscherm aan te passen naar scherm 2 of 3?
Zodat je links en rechts kunt scrollen naar je apps en widgets?
Scheelt vaak een aantal veegjes namelijk?
Of ben ik dan overgeleverd aan launcher pro?

[ Voor 25% gewijzigd door Sinned123 op 06-09-2010 21:16 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:21
Ja dat kan wel maar heb je wel root nodig, zie deze link:
http://www.appbrain.com/app/com.pedronveloso.samsunghsc

In mijn mening ben je beter uit met launcher pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:50
wie weet waar je een nieuw achterkantje kan halen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Sinned123 schreef op maandag 06 september 2010 @ 21:14:
[...]

Abbo bij Vodafone via Gsmeasy, je kan er dan een gratis wii bij krijgen.

Is het trouwens mogelijk om je hoofdscherm aan te passen naar scherm 2 of 3?
Zodat je links en rechts kunt scrollen naar je apps en widgets?
Scheelt vaak een aantal veegjes namelijk?
Of ben ik dan overgeleverd aan launcher pro?
eeh thanx is wel een heel goede aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, aanpassen kan prima.

Ga naar Menu- bewerken.
Sleep de pagina iets naar beneden en dan naar links of rechts, zo kun je de startschermen verplaatsen. Druk op het minnetje (stopbord) om een pagina helemaal te verwijderen.
Mouse_NL schreef op maandag 06 september 2010 @ 21:33:
[...]

eeh thanx is wel een heel goede aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik gebruik hiervoor de app: dodol phone usage.
Ideaal, precies te zien hoeveel je belt, data gebruikt, smsjes stuurt e.d.
Met een duidelijke kleine widget voor je gebruik (waarbij hij onderscheidt maakt tussen wifi-gebruik en 3G gebruik).
Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:17:
hoe kan je zien hoeveel data je verbruikt?
De nieuwe abonnementen hebben 1 Gb limiet.
Heb je hier genoeg aan als je de telefoon ook voor navigeren wilt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
[...]

Toch wel het bewijs dat GOT overspoeld raakt met noobs ipv tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
begintmeta schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:25:
[...]

AFAIK heeft TomTom nog geen Android-applicatie publiek toch?
Volgens mij zit die gast (met 6 posts) ons in de maling te nemen . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm, blijft vaag.
Ik krijg wel nieuwe Samsung App updates, maar geen taakbeheer.
Heb firmware versie 2.1-update1.
Wil graag de eigen Samsung-versie van taakbeheer ipv andere apps uit de market. Als 't origineel kan, dan graag - daarna probeer ik wel andere meuk uit.

Maar eens kijken of ik 'm toch aan m'n Mac kan hangen... (ik wilde wachten tot de release van A2.2).

Thanks anyway
xenne schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:00:
[...]
taakbeheer zat niet in de eerste firmware (JM3), tegenwoordig staat er JM2 op - daar zit hij wel in

maar via samsung apps kan je nu ook een task manager krijgen, of anders via de market (of anders firmware upgraden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 06 september 2010 @ 21:08:
[...]

Je hebt een TOMTOM cd voor waarschijnlijk een telefoon waar Windows Mobiel op draait e n de Galaxy S draait op Android. Dat zijn twee verschillende besturingssystemen die niet met elkaars programma's overweg kunnen. Je moet dus of een gratis programma vinden of een ander programma aanschaffen.
dank je voor de info. Wist niet dat het niet kon.
Waar haal ik zo n gratis navigatie vandaan die ik ook in het buitenland kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:57
Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 22:28:
[...]

Waar haal ik zo n gratis navigatie vandaan die ik ook in het buitenland kan gebruiken?
Google heeft ze.

edit for content; Welke videospeler gebruiken de meesten van jullie? Ik heb een tijdje met rockplayer zitten spelen, maar ik vind het nog niet ideaal.

[ Voor 21% gewijzigd door MrAngry op 06-09-2010 22:32 ]

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 22:28:
[...]

Dit topic gaat geheel over navigatie op Android toestellen: Android: Turn by Turn Navigation

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
MrAngry schreef op maandag 06 september 2010 @ 22:31:
[...]

Google heeft ze.

edit for content; Welke videospeler gebruiken de meesten van jullie? Ik heb een tijdje met rockplayer zitten spelen, maar ik vind het nog niet ideaal.
Mvideoplayer is een goeie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 22:24:
Mmm, blijft vaag.
Ik krijg wel nieuwe Samsung App updates, maar geen taakbeheer.
Heb firmware versie 2.1-update1.
Wil graag de eigen Samsung-versie van taakbeheer ipv andere apps uit de market. Als 't origineel kan, dan graag - daarna probeer ik wel andere meuk uit.

Maar eens kijken of ik 'm toch aan m'n Mac kan hangen... (ik wilde wachten tot de release van A2.2).

Thanks anyway

[...]
Als je home knop lang indrukt, krijg je geen taskmanager knop te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige waar ik van baal is dat de 'Noreve Tradition Leather Case Samsung Galaxy S I9000' nogal op zich laat wachten.
Ik wil deze case eerst in een winkel 'testen' voordat ik tot koop over ga.
Nu lijkt het er ook nog eens op dat alleen Coolblue de enige zaak in Nederland is waar dat kan.

Of zijn ze hier al ergens anders gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relief2009 schreef op maandag 06 september 2010 @ 22:34:
[...]

Als je home knop lang indrukt, krijg je geen taskmanager knop te zien?
Dan krijg je de Task Switcher te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-03-2024

Kyo

Waarom geeft ie bij zeker de helft van de youtube filmpjes aan dat ie ze niet kan afspelen? Daarbij surf ik de youtube site zelf aangezien die search filter op de mobile tube vefsie voor geen meter filtert.
En krijgen jullie bij het gebruik van zoek functie van youtube mobile ook steeds "http status 503> verbindingsprobleem" en stopt ie met het laden van resultaten?
En die zoek filter werkt ook niet. Type iets in, krijg gelijk 500000 resultaten die geladen moeten worden terwijl de filter zogenaamd op alleen vandaag ge-uploade resultaten zou weergeven

[ Voor 85% gewijzigd door Kyo op 06-09-2010 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
MrAngry schreef op maandag 06 september 2010 @ 22:31:
Welke videospeler gebruiken de meesten van jullie? Ik heb een tijdje met rockplayer zitten spelen, maar ik vind het nog niet ideaal.
Wat voor videos wil je kunnen afspelen en wat wil je dat de videoplayer kan?
Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 22:39:
[...]

Nee, dan krijg je de laatste 6 geopende apps te zien, maar het kan best dat die al afgesloten zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door Raymond op 06-09-2010 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:18
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=718364

Zo het word alleen maar beter de SGS!! Waar de Desire al moeite heeft om 2 vingers op het scherm uit elkaar te houden ( staat een filmpje van op pagina 3 ) doet de SGS en gewoon 5! En het mooiste is nog dat dat het maximum van het programmatje is, want in principe kan het touch-screen er onbeperkt veel registreren!!

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 22:39:
[...]

We hebben het hier wel over de GS he ;) Speciaal voor wiseguy een screenshotje gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/27y1zef.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond schreef op maandag 06 september 2010 @ 22:53:
[...]

[...]

Nee, dan krijg je de laatste 6 geopende apps te zien, maar het kan best dat die al afgesloten zijn.
En hoe heet dat handige ding dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:18
Relief2009 schreef op maandag 06 september 2010 @ 23:06:
[...]

We hebben het hier wel over de GS he ;) Speciaal voor jou een screenshotje gemaakt.

[afbeelding]
En dat zit er dus alleen in als je de task-manager hebt, wat alleen in de nieuwere firmwares zit!

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
SgtElPotato schreef op maandag 06 september 2010 @ 23:08:
[...]

En dat zit er dus alleen in als je de task-manager hebt, wat alleen in de nieuwere firmwares zit!
De taskmanager had ik ook met JF3. Dus je hoort het te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Raymond schreef op maandag 06 september 2010 @ 22:53:
[...]

Subs, gestures, mooie interface, beginnen waar ik geëindigd ben en zonder stotteren beginnen. Rockplayer failde vooral op dat laatste, maar is voorlopig wel de enige die m'n family guy avi's gewoon afspeelt, de meesten geven daar een error op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
MrAngry schreef op maandag 06 september 2010 @ 23:09:
[...]

Subs, gestures, mooie interface, beginnen waar ik geëindigd ben en zonder stotteren beginnen. Rockplayer failde vooral op dat laatste, maar is voorlopig wel de enige die m'n family guy avi's gewoon afspeelt, de meesten geven daar een error op.
Heb je mvideoplayer geprobeerd zoals ik al eerder opperde? mvideoplayer ondersteunt externe srt, ass, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Relief2009 schreef op maandag 06 september 2010 @ 23:12:
[...]

Heb je mvideoplayer geprobeerd zoals ik al eerder opperde? mvideoplayer ondersteunt externe srt, ass, etc
Jup, die draait die family guy ook niet lekker. Verder werkt ie wel prima, al kan de interface wel wat gepolijst worden. Zimly bv ziet er erg tof uit, maar dat draait weer niet zo super stabiel en rekt video automatisch op om het fullscreen te krijgen. Zo hebben ze allemaal wat tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
MrAngry schreef op maandag 06 september 2010 @ 23:15:
[...]

Jup, die draait die family guy ook niet lekker. Verder werkt ie wel prima, al kan de interface wel wat gepolijst worden. Zimly bv ziet er erg tof uit, maar dat draait weer niet zo super stabiel en rekt video automatisch op om het fullscreen te krijgen. Zo hebben ze allemaal wat tot nu toe.
mvideoplayer heeft idd een verwarrende interface. In dat opzicht vind ik de standaard videoplayer van samsung wel netjes. Alleen deze ondersteunt geen subs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Wil iedereen voortaan de persoon ook quoten als je replyed? Het leest nogal irritant bij de verschillende gesprekken als er ineens een antwoord ergens staat, maar je niet kan zien bij welke vraag hij hoort... En reply-en doe je onder de quote, niet erboven

@Relief2009
Ik moet je hier toch wel even gelijk geven... Er komen vooral de laatste tijd erg veel reply's voorbij waar af en toe geen touw aan vast te knopen is, of waaruit een duidelijk gebrek van de kennis van de etiquette blijkt... helaas vaak van users die zich kenmerken zonder gebruikers icoon...
[...]

We hebben het hier wel over de GS he ;) Speciaal voor wiseguy een screenshotje gemaakt.

[afbeelding]
Hmmz, ik heb de JF3 versie op mijn SGS, en die geeft geen optie voor de taskmanager... :( (100% zeker weten, het maakt niet uit hoelang ik de home-button ingedrukt hou)

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

We hebben het hier wel over de GS he ;) Speciaal voor jou een screenshotje gemaakt.

[afbeelding]
Speciaal voor mij? You're too kind _/-\o_ Oké in Launcher heet ie zo (trouwens nooit op gelet). En hoe heet hij in de Touch Whiz interface dan? Het is gewoon de ALT-TAB knop die volgens mij Task Switcher heette...Maar zo te zien schijnt het nogal door elkaar gebruikt te worden:
http://androidcommunity.c...r-as-a-task-manager-9043/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 23:20:
[...]

Speciaal voor mij? You're too kind _/-\o_ Oké in Launcher heet ie zo (trouwens nooit op gelet). En hoe heet hij in de Touch Whiz interface dan? Het is gewoon de ALT-TAB knop die volgens mij Task Switcher heette...Maar zo te zien schijnt het nogal door elkaar gebruikt te worden:
Task Manager heeft in dit geval niks te maken met Launcher Pro. De applicatie werd namelijk door Samsung met de GS meegeleverd. Met elke launcher blijft het Task Manager heten.
Als je het forum leest, is Task Switcher een APP. Zoals je al aan het begin kunt lezen, heet het gewoon Recent Apps wanneer je de home knop ingedrukt houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
deepbass909 schreef op maandag 06 september 2010 @ 23:18:
Wil iedereen voortaan de persoon ook quoten als je replyed? Het leest nogal irritant bij de verschillende gesprekken als er ineens een antwoord ergens staat, maar je niet kan zien bij welke vraag hij hoort... En reply-en doe je onder de quote, niet erboven

@Relief2009
Ik moet je hier toch wel even gelijk geven... Er komen vooral de laatste tijd erg veel reply's voorbij waar af en toe geen touw aan vast te knopen is, of waaruit een duidelijk gebrek van de kennis van de etiquette blijkt... helaas vaak van users die zich kenmerken zonder gebruikers icoon...

[...]

Hmmz, ik heb de JF3 versie op mijn SGS, en die geeft geen optie voor de taskmanager... :( (100% zeker weten, het maakt niet uit hoelang ik de home-button ingedrukt hou)
Het toonbeeld is toch wel de gebruiker onhandige leek. Die wist namelijk niet dat je tomtom voor windows mobile niet kon gebruiken op Android. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relief2009 schreef op maandag 06 september 2010 @ 23:25:
[...]

Task Manager heeft in dit geval niks te maken met Launcher Pro. De applicatie werd namelijk door Samsung met de GS meegeleverd. Met elke launcher blijft het Task Manager heten.
Als je het forum leest, is Task Switcher een APP. Zoals je al aan het begin kunt lezen, heet het gewoon Recent Apps wanneer je de home knop ingedrukt houdt.
Ja, inderdaad zeg. Je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Si, met mijn versie (2.1 -update 2) krijg ik wel de Recent App bij lang drukken op homescreen, maar idd geen Task Manager onderaan dit venstertje.
Morgen probeer ik 'm te updaten... I know, houd m'n hart vast, maar toch.
Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 23:20:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

Spuitelf 8)7 .

aangezien ik mijn galaxy s op garantie is en ik het niet heb kunnen testen vraag ik het hier maar. zijn de bijgeleverde oordopjes van goede kwaliteit of heb je er meer aan om bv cx300-II van sennheiser te kopen?

[ Voor 74% gewijzigd door WasMachinator op 07-09-2010 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

[...]

[afbeelding]
Ik zie wel een rijtje apps maar geen Task Manager button. Maakt niet uit. Heb nu Advanced Task Killer in mijn bovenmenu en dat werkt prima en omvat alles wat ik met die manager zou willen.
SgtElPotato schreef op maandag 06 september 2010 @ 22:57:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=718364

Zo het word alleen maar beter de SGS!! Waar de Desire al moeite heeft om 2 vingers op het scherm uit elkaar te houden ( staat een filmpje van op pagina 3 ) doet de SGS en gewoon 5! En het mooiste is nog dat dat het maximum van het programmatje is, want in principe kan het touch-screen er onbeperkt veel registreren!!
Zit de iPhone daar met zijn zielige English Pendant style 4-gaats ocarina programmaatje...
Hop, twelve hole ervan maken (hoe doe ik dan toch die gaten aan de aan de onderkant vraag ik me wel af).

[ Voor 42% gewijzigd door Amanoo op 07-09-2010 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Even een vraag over de agenda functie. Ik heb nou juist een Android toestel genomen vanwege de integratie van Gmail en Google in dergelijke toestellen.

Maar, het lijkt erop dat de agenda niet lekker synchroniseert. Als ik een afspraak in de GS zet en dan in Gmail op de pc op vernieuwen druk, komt die er niet bij te staan. Ik gebruik voor de overzichtelijkheid de app van Jorte, maar dat maakt voor wat betreft het syncen niets uit, wat trouwens op de GS op auto staat.

Weet iemand hoe dit zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WasMachinator schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 00:28:
Spuitelf 8)7 .

aangezien ik mijn galaxy s op garantie is en ik het niet heb kunnen testen vraag ik het hier maar. zijn de bijgeleverde oordopjes van goede kwaliteit of heb je er meer aan om bv cx300-II van sennheiser te kopen?
Uiteraard is dat nogal persoonlijk. Maar mij bevallen ze prima, knap geluid. Ze sluiten je wel behoorlijk af van de rest van de wereld: Je omgevingsgeluid is totaal weg, dat dan weer wel...Ik zou ze eerst proberen alvorens Sennheiser aan te schaffen. Kan altijd nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AugmentoR
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-03 23:17
Spuitelf 8)7 .

Mij bevallen ze ook prima, door het goede afsluiten prima bas.

Als je andere oordopjes gaat kopen voor de galaxy zou ik ze eerst proberen, heb de 'oude' van m'n htc ook eens aangesloten, maar dat klinkt echt voor geen meter, net alsof die zwaar worden overstuurd of zo (kijk er nog wel eens een filmpje op, maar dialogen zijn onverstaanbaar, ongeacht volume). De meegeleverde doen het daar prima dus.

Canon 400D, Sigma 17-70 2.8-4.5, Canon 50 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AugmentoR
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-03 23:17
MrAngry schreef op maandag 06 september 2010 @ 23:15:
[...]

naah dat oprekken kun je wel instellen bij mplayer hoor :) Mij bevalt 'ie super, gebruik niks anders.

Canon 400D, Sigma 17-70 2.8-4.5, Canon 50 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
AugmentoR schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 01:05:
[...]

Als ze de 16 leveren communiceren ze dat wel, ga zonder vermelding maar uit van de 8...
Okay dan moet ik nog een 16 / 32 GB kaartje scoren want aan 8 GB heb ik denk ik te weinig. Ik moet alleen wachten tot 14 september 2010 want dan gaat mijn huidig telefoonnummer over naar BEN, of ik moet een ander nummer nemen (wel handig ben ik van een paar lastige mensen af).

Trouwens is de routeplanner van Google Maps nu gesproken want ik ben wel aan een gesproken tekst gebonden in de auto ik kan niet constant op mijn scherm letten. btw het scherm van die Samsung is groter dan die van de Iphone toch?

Had ik nog een vraag hoe is de kwaliteit van de foto's / video zonder daglicht nu er geen flitser op de Samsung zit, want met mijn huidige HTC Touch Diamond is het echt bagger!? Of hebben ze bij de Samsung een oplossing hiervoor bedacht?

Tevens nog een vraag met welke agenda en browser werkt de Samsung qua synchronisatie het beste want ik wil echt af van Outlook Express (had hem met office XP en ik wil niet gaan betalen voor office 2010).

Alle info is welkom om mij over de streep te trekken nu de interesse voor de Iphone bij mij wegebt aangezien ze in mij ogen echt te veel geld vragen en maar 1 provider leveren (te beperkte abbo's). Ook omdat ik nu heb begrepen dat met de Android software je gwoon de vrijheid hebt en niet aan dat gejailbreak hoeft. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Mensen mensen, hoe vaak moet dit herhaald worden. We hebben om een reden 4 verschillende topics voor de Galaxy S. Het is de bedoeling dat de discussies overzichtelijk blijven en we niet een wirwar aan discussies krijgen over verschillende zaken. Het lijkt wel of begrijpend Nederlands totaal afwezig hier is.

Discussie over de telefoon Galaxy S: Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 5]

Discussie over abonnementen icm met Galaxy S & Levertijden: [ABO] Samsung Galaxy S levertijden- en abonnemententopic

Discussie over accessoires voor Galaxy S: Accessoires voor de Samsung Galaxy S

Discussie over Flashen, Rooten Galaxy S: [Samsung Galaxy S] Rooten, Custom ROM's & Firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Gisteren zo'n beetje heel de avond bezig geweest om mijn screens aan te passen met wat widgets en Launcherpro.
Maar ik zou nou toch graag de taskbar widget willen gebruiken van Samsung, maar zodra ik Launcherpro als schil wil gaan gebruiken dan kan ik de samsung widgets niet meer selecteren, is daar een trucje voor?

Voor Pure mail widget moest ik een extra mail account aanmaken (gmail), omdat ik met mijn google apps account niet kon betalen via de market.
Hoe haal ik dat aangemaakte gmail account weer weg?

Hoe haal ik trouwens mijn Credit Card gegevens uit de market?

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Een serie replies zijn verwijderd omdat ze niet in dit topic thuishoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Sinned123 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 07:48:
Gisteren zo'n beetje heel de avond bezig geweest om mijn screens aan te passen met wat widgets en Launcherpro.
Maar ik zou nou toch graag de taskbar widget willen gebruiken van Samsung, maar zodra ik Launcherpro als schil wil gaan gebruiken dan kan ik de samsung widgets niet meer selecteren, is daar een trucje voor?
Ik denk dat de widgets van Samsung afhankelijk zijn van Samsungs interface, net zoals de Sense-widgets afhankelijk zijn van Sense bij HTC. Niets aan te doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:17
partyondude schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 00:47:
Even een vraag over de agenda functie. Ik heb nou juist een Android toestel genomen vanwege de integratie van Gmail en Google in dergelijke toestellen.

Maar, het lijkt erop dat de agenda niet lekker synchroniseert. Als ik een afspraak in de GS zet en dan in Gmail p de pc op vernieuwen druk, komt die er niet bij te staan. Ik gebruik voor de overzichtelijkheid de app van Jorte, maar dat maakt voor wat betreft het syncen niets uit, wat trouwens op de GS op auto staat.

Weet iemand hoe dit zit?
Heb je niet toevallig je afspraken opgeslagen in "mijn agenda" ipv in je gmail account? Dat had ik namelijk gedaan en dan word er niet gesynct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
In de Gmail account heb je linksboven een paar keuzes, waaronder 'agenda'. Daar sla ik mijn afspraken op. Dat zou toch moeten werken?

Als ik op de pc een afspraak invoer en ik laat m'n SGS syncen dan komt die in de telefoon te staan, maar afspraken die je overdag in de telefoon zet en dat komt natuurlijk geregeld voor, zie ik niet verschijnen in de agenda functie van Gmail op de pc.

Uitermate onhandig, maar misschien doe ik iets niet goed?

[ Voor 49% gewijzigd door partyondude op 07-09-2010 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Zoals al eerder geopperd: zet je de afspraken wel in de juiste agenda als je ze op de telefoon invoert? Hebben de afspraken ingevoerd op de PC en die ingevoerd op de telefoon dezelfde kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Sorry mannen, neem me niet kwalijk maar ik raak nu echt de draad kwijt.

Ik gebruik gewoon de standaard agenda app die op de telefoon geïnstalleerd staat, ik gebruik Jorte alleen voor het bekijken van afspraken, niet voor het invoeren. Die 2 onderling syncen trouwens prima, maar dat terzijde.

Ik voer afspraken op mijn telefoon dus niet via Gmail in, ik kan op de SGS in het Gmail menu ook geen agenda functie vinden. Vandaar dat ik er vanuit gegaan ben dat als ik de standaard agenda app zou gebruiken, dit allemaal wel zichtbaar zou worden in de Gmail agenda op de pc.

Blauwe activiteiten in de telefoon zijn afkomstig van 'mijn agenda', de donkerbruin gekleurde van mijn gmailaccount. Ik weet alleen niet hoe dat komt :X

Wringt daar de schoen?

[ Voor 11% gewijzigd door partyondude op 07-09-2010 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ja, je kunt als je de afspraak bewerkt de agenda kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:21
Ik las net dat mensen een andere videoplayer zochten, maar werkt de standaard niet goed dan? Ik heb zonder moeite hd shit kunnen afspelen(ook family guy in hd zonder problemen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
begintmeta schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 09:12:
Ja, je kunt als je de afspraak bewerkt de agenda kiezen.
8)7

Gevonden.

Kan ik die standaard op mijn gmailaccount zeten? Ik wil die hele 'mijn agenda' nu nooit meer zien man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 00:09

Bl4ckviper

BlaBlaBla

Weet iemand hoe ik via mijn bluethooth headset spraakcommando's kan activeren. Ik kan bij de applicatie spraakcommando niet echt iets instellen en ook niet bij de bluetooth headset..

Be fast .... Be furious....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al kunnen ontdekken hoe ik mijn foon koppel aan tomtom go 630?
De foon en de tomtom zien elkaar wel, maar ze kunnen niets met elkaar. En bij het instellen van de verbinding moet ik wel 10 keer de pincode intoetsen van de bt koppeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Bl4ckviper schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 09:30:
Weet iemand hoe ik via mijn bluethooth headset spraakcommando's kan activeren. Ik kan bij de applicatie spraakcommando niet echt iets instellen en ook niet bij de bluetooth headset..
Ik vind de spraakcommando app van Samsung echt nutteloos. Een simpele opdracht, zoals bel X, kan hij niet uitvoeren. Hij geeft iets totaal anders aan... |:( (of doe ik iets fout?)

Wat is een goede app om je cache geheugen of geschiedenis te wissen van de internetbrowser, Android Market, etc?

Offtopic: Apple is toch niet zo gebruikersvriendelijk: http://www.nu.nl/gadgets/...kken-met-voetgangers.html >:)

[ Voor 23% gewijzigd door Amboe op 07-09-2010 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 21:38

Shapeshifter

Get it over with

Spuitelf 8)7 .

Mijn Sennheiser cx-300 II gingen laatst stuk, dus op garantie en toen heb ik maar de bijgeleverde oordopjes gepakt. Persoonlijk moest ik er een beetje van huilen (maar dat had ik stiekem ook wel verwacht). Ze sluiten naar mijn idee heel slecht af, op de fiets hoor ik de wind gewoon suizen en als gevolg daarvan is het geluid erg flets en krakerig. Ik ga vandaag proberen of ik de sleeves van mijn oude oude Sennheiser cx-300 dopjes erop kan doen, misschien dat dat helpt.

Wat wel handig is, is de microfoon in de dopjes, dat werkt wel aardig. Wat weer erg kut is, is dat de dopjes erg lomp en groot zijn. Ik heb steeds het gevoel dat ik met een goederentrein in mijn oren loop.

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, op het randje hier... de oordopjes zijn natuurlijk een soort van accessoire :), maar we hebben het hier over de bijgeleverde (moet kunnen dan toch?!):
vind ze fijn zitten als ik stil zit, maar met hardlopen blijven ze echt niet in m'n oren zitten, hoe ver ik ze ook naar binnen wil proppen, als alternatief gebruik ik dan m'n oude oordopjes van m'n Nokia E75, die blijven uitstekend zitten en hoor ik ook nog wat van de omgeving (wel zo veilig); ook de microfoon van m'n Nokia headset doet het uitstekend op de SGS.

Jongens, een tijdje geleden (deel 4) vroeg ik wat over de problemen met de Nu.nl App. Heb 'm daarna nogmaals gedeinstalleerd en heb nu het probleem niet meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:56
partyondude schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 09:18:
[...]

8)7

Gevonden.

Kan ik die standaard op mijn gmailaccount zeten? Ik wil die hele 'mijn agenda' nu nooit meer zien man :P
open je agenda, druk op menu, ga naar instellingen en dan naar agenda's.
vink daar alles uit behalve je gmail account.
Nu heb je maar 1 agenda op je telefoon en dat is je gmail agenda. vanaf nu wordt alles netjes gesynct met je gmail account.
Dus geen geklooi meer met welke agenda moet ik kiezen als ik een afspraak maak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Hmm, das vreemd, dat werkt niet bij mij. Ik kan mijn agenda wel juitvinken, maar dan kan ik hem nog steeds selecteren bij een afspraak (en hij staat nog als default).

[ Voor 61% gewijzigd door MrAngry op 07-09-2010 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Dat heb ik al gedaan, maar 'mijn agenda' blijft de eerste prioriteit als ik de agenda open. Dan moet ik toch nog steeds switchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

HamburgerHenk schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 09:14:
Ik las net dat mensen een andere videoplayer zochten, maar werkt de standaard niet goed dan? Ik heb zonder moeite hd shit kunnen afspelen(ook family guy in hd zonder problemen :P )
De standaard speelt lang niet alle HD-content goed af. Daarnaast ondersteunt de standaard player geen subs, en mVideoplayer wel. Hoewel goed HD-content afspelen relatief is. Ik heb de beruchte benchmarker voor HD-afspelers op de telefoon gezet (de Bird-scene uit Planet Earth van de BBC), en die liep niet helemaal soepel op de SGS. Op zich niet heel gek, heel veel HD-apparaten hebben moeite met deze bewuste scene omdat er bizar veel info in het beeld zit (bandbreedte gebruikt piekt tegen het maximum wat binnen de HD-specs mogelijk is).
partyondude schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 09:18:
[...]

8)7

Gevonden.

Helaas... Ik zou dat ook zo graag willen. Ik wil gewoon m'n gmail agenda als standaard hebben, of tenminste de locale agenda daarmee kunnen syncen. Dat is iets waarin Samsung wel wat mag aanpassen, zorgen dat je je gemail account volledig kan syncen met de locale accounts op de telefoon.
Spuitelf 8)7 .

De CX300-II's ken ik (nog) niet, maar ik gebruik al jaren de CX300's. Ik heb de meegeleverde dopjes getest, en ze waren boven verwachting goed, maar haalde bij lange niet de kwaliteit van de CX300's (die op zich ook al hun beste tijd hebben gehad bij mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
partyondude schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 10:45:
Dat heb ik al gedaan, maar 'mijn agenda' blijft de eerste prioriteit als ik de agenda open. Dan moet ik toch nog steeds switchen?
Android 2.2 lost dit probleem op...(jpc firmware)
Dit zet het standaard in je Google agende ipv "mijn agenda"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ok, daar kan ik wat mee, bedankt :)

Hoop dat Samsung deze maand eens gaat beginnen met het verspreiden daarvan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper

Bl4ckviper

BlaBlaBla

Amboe schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 09:47:
[...]

Ik vind de spraakcommando app van Samsung echt nutteloos. Een simpele opdracht, zoals bel X, kan hij niet uitvoeren. Hij geeft iets totaal anders aan... |:( (of doe ik iets fout?)

Wat is een goede app om je cache geheugen of geschiedenis te wissen van de internetbrowser, Android Market, etc?

Offtopic: Apple is toch niet zo gebruikersvriendelijk: http://www.nu.nl/gadgets/...kken-met-voetgangers.html >:)
Andere tool vind ik ook best..
Maar dat vlingo werkt ook niet.. die heeft een code nodig en dat crasht..

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
[...]

Of is dit ook te doen via bepaalde (simpele) handelingen op je SGS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,

vandaag deze mooie telefoon mogen ontvangen, direkt sim omgezet uit oude telefoon.
Vervolgens kreeg ik een oproep, normaal gesproken (met oude telefoon) ruimschoots de
tijd om deze op te pakken (+/- 30 sec).
Echter bij deze telefoon gaat hij na ongeveer 10 sec op voicemail over ????????

Iemand een idee hoe je de oproeptijd kan verlengen ???

BVD

Rene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
  • Laatst online: 08-09 09:02
Amboe schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 11:08:
[...]

Of is dit ook te doen via bepaalde (simpele) handelingen op je SGS?
Open browser, druk op de linker van de 3 toetsen van je phone, klik op more -> heel eind naar beneden scrollen -> settings en dan staan de opties die je zoekt bij privacy settings :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:21
Ja daar heb je HistoryEraser voor. Deze kan browser, search, market history enz verwijderen. Deze staat wel in de market als download.

Hier heb je de link:
http://www.appbrain.com/app/jp.androdev.historyeraser

[ Voor 12% gewijzigd door Robin64 op 07-09-2010 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Robin64 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 11:41:
[...]

Ja daar heb je HistoryEraser voor. Deze kan browser, search, market history enz verwijderen. Deze staat wel in de market als download.

Hier heb je de link:
http://www.appbrain.com/app/jp.androdev.historyeraser
Dit is volgens mij simpeler dan de bovenstaande oplossing, maar voor beiden tips dank!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 02-09 20:00
Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 11:13:
Hallo iedereen,

vandaag deze mooie telefoon mogen ontvangen, direkt sim omgezet uit oude telefoon.
Vervolgens kreeg ik een oproep, normaal gesproken (met oude telefoon) ruimschoots de
tijd om deze op te pakken (+/- 30 sec).
Echter bij deze telefoon gaat hij na ongeveer 10 sec op voicemail over ????????

Iemand een idee hoe je de oproeptijd kan verlengen ???
Dat is een instelling van je provider, heeft niks met de telefoon te maken. Als je Vodafone hebt kan je hier lezen hoe je het kunt aanpassen.
U kunt de rinkeltijd als volgt instellen:
• Bel 1233 met uw mobiele telefoon
• Toets 1 1
• Toets 2 persoonlijke instellingen
• Toets 4
• Volg de instructies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Wie gebruikt er eigenlijk allemaal een screen protector? Ben je er tevreden mee? Ik heb namelijk dat ding van Zagg.com al thuisliggen, maar de krasvastheid van het scherm valt me enorm mee. Ik zit nu een beetje te twijfelen of ik hem er wel op ga zetten. Ik vraag me bijvoorbeeld af of de functie van het touchscreen iets minder wordt door de extra laag, of dat hij misschien stroever wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ik gebruik de ultraclear van brando workshop.

De eerste dag is die wat stroef, maar daarna geen verschil met het scherm in gebruik. Gevoeligheid is prima en je kan gewoon niet zien dat'ie erop zit. Het enige waar ik aan kan merken dat er een protector op zit, is dat hij onder de home knop net niet helemaal goed "plakt" (te dun daar) en wanneer hij wat vettig is (van tegen je gezicht houden), dan breekt hij het licht een beetje. Maar ik ben blij dat hij erop zit. Dit is mijn tweede, de eerste heeft een flinke tik/kras opgevangen en is vervangen door een nieuwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrAngry schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 12:19:
Wie gebruikt er eigenlijk allemaal een screen protector? Ben je er tevreden mee? Ik heb namelijk dat ding van Zagg.com al thuisliggen, maar de krasvastheid van het scherm valt me enorm mee. Ik zit nu een beetje te twijfelen of ik hem er wel op ga zetten. Ik vraag me bijvoorbeeld af of de functie van het touchscreen iets minder wordt door de extra laag, of dat hij misschien stroever wordt.
Bij mij werd het scherm er inderdaad stroever van en de gevoeligheid werd minder. Maar ik had de protector er direct na aanschaf al op geplakt. Dus toenik em er na een 6 weken afhaalde ging er een wereld voor me open. Ik gebruik ook de siliconen hoesjes niet meer. Er gaat me te veel stof tussen zitten en ze zijn te stroef om steeds in en uit m'n broek zak te doen. Maar goed, voor die paar euro kon ik er ook geen buil aan vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
[...]

Gebruik je wel engels om in te spreken? Bij mij werkt ie namelijk geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datkanveelbeter
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-12-2022
Als ik een video stream van het internet met bv uitzendinggemist.nl , dan kapt de "Video player" na ongeveer 5 minuten ermee (10 minuten haalt ie zeker niet), ik gebruik dan een wifi connectie met vol bereik.

Iemand anders er last van? En is dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Relief2009 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 12:50:
[...]

Ik ben er achter hoor, vwb die contactenvraag in m'n SGS. Als je ze uit je contactenfolder op de pc verplaatst naar de submappen kom het niet goed

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper

Bl4ckviper

BlaBlaBla

Relief2009 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 12:50:
[...]

Gebruik je Vlingo?

Want ik krijg geen code dan eindigt die pagina met een server error..

Pagina: 1 2 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen zonder enige vorm van eigen inzet worden zonder aankondiging verwijderd. Toon eigen initiatief voor je post. GoT is geen helpdesk.