Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-06 11:34

DMP.cc

They call me DM

Topicstarter
Mede-auteur:
  • deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:40

deepbass909

Dit Topic wordt niet meer bijgewerkt

.
..
...
....
.....
......
.......
........
.........

Samsung Galaxy S: Frequently Asked Questions

Afbeeldingslocatie: http://www.dmp.cc/sgsfaq.jpg

Introductie:

De Samsung Galaxy S (SGS) is een smartphone dat een steeds grotere groep gebruikers weet aan te trekken. Veel van deze telefoon gebruikers bevinden zich op GoT of weten een weg te vinden naar het SGS topic of GoT. Helaas wordt vaak slecht gezocht en worden vaak de zelfde vragen opnieuw gesteld, wat weer leidt tot frustraties bij andere gebruikers. Vandaar deze FAQ, hier zullen de meest gestelde vragen te vinden zijn zodat in het normale SGS topic over nieuwe onderwerpen kan worden gediscussieerd.

Iedereen mag bijdragen aan dit topic. Gebruikers kunnen reageren om dingen toe te laten voegen aan deze FAQ. Ook kan er gereageerd worden over onjuistheden of verbeter punten. Nieuwe vragen worden echter niet op prijs gesteld hiervoor moet je in het "Samsung Galaxy S (i9000) [Deel #]" topic zijn.

De FAQ zal worden ingedeeld in categorieën zodat er zo efficiënt mogelijk naar een antwoord kan worden gezocht.

De FAQ

De FAQ zal worden verdeeld over de volgende categorieën:

Software:
  • Handige toetsen combinaties / geheime menu's
  • Homescreen
  • Samsung applicaties
  • Swype
  • Geluiden en notificaties
  • Media ondersteuning
  • Officiële firmware
  • Custom firmware
  • Rooten
  • Verbinden met computer
  • Tweaken
  • Overig
Hardware:
  • Scherm
  • Behuizing
  • Accu
  • GPS
  • Speaker
  • SD kaart
Software:
Handige toetsen combinaties / geheime menu's
Geheime menu's
Deze codes kunnen gebruikt worden om in de diverse verborgen menu's van de Galaxy S te komen. De mogelijkheden in de menu's zijn van heel onschuldig en puur informatief tot potentieel schadelijk.

Gebruik is dus op eigen risico!!!

*#*#4636#*#* for battery and other general setttings like GSM/CDMA
*#*#8255#*#* for Gtalk service monitor
*#*#7780#*#* for factory data reset
*#*#34971539#*#* for information about phone camera (be very careful hitting options here)
*#*#7594#*#* change the "Power" button action in your phone.
*#*#197328640#*#* service mode
*#197238640# service mode
*#0*# testing mode
*#06# view IMEI number
*#1234# display phones current firmware
*#*#1472365#*#* gps test
*#0011# network mode/cell info/power info hidden menu
*#*#0*#*#* screen test menu
*#7465625# verify the sim-lock status

Handige toetsencombinatie

Powerbutton kort indrukken Toestel blokkeren
Powerbutton lang indrukken Toestel op stil, vliegtuigstand of uitzetten
Powerbutton nog langer indrukken Toestel doet een soft reset
Menu-key (linksonder) Context menu (gedrag afhankelijke van de specifieke applicatie)
Menu-key (linksonder) lang indrukken Zoeken
Back-key (rechtsonder) Eén scherm terug of applicatie afsluiten (gedrag afhankelijke van de specifieke applicatie)
Home-key (midden) Terug naar de launcher, actieve applicatie naar de achtergrond verplaatsen
Home-key (midden) lang indrukken App switcher, de zes laatst gebruikte applicaties
Volume-omlaag + Home-key+ Powerbutton Zet je SGS in download mode (nodig voor custom firmwares)
Homescreen
Komt eraan.
Samsung applicaties
MP3 speler:
Wil je mappen uitsluiten van het mediascannen (bijv. van navigatiesoftware, spellen, of andere zaken), dan moet je in die map een bestandje maken met de naam ".nomedia" (let op de punt vooraan!) Deze map, en alle mappen in die map, worden dan voortaan overgeslagen bij het mediascannen (zet dit dus niet op /sdcard of /sdcard/sd, want dat zal de mediascanner helemaal niks meer vinden). Dit bestandje kan je maken door een leeg note-pad bestandje op te slaan. De scansoftware kijkt namelijk alleen naar de bestandsnaam van dit bestandje.
Swype
Hoe start ik swype?
Je vinger ingedrukt houden op het willekeurig tekstveld, dan invoermethode ->Swype kiezen. Nu kan je swypen!
Geluiden en notificaties
Komt eraan.
Media ondersteuning
De Samsung Galaxy S heeft een brede ondersteuning voor verschillende type media bestanden. De onderstaande lijst is de ondersteuning die het toestel standaard heeft, maar met extra applicaties (zoals mVideoplayer) kan deze ondersteuning eenvoudig uitgebreidt worden. De grafische processor is bovendien krachtig genoeg voor het afspelen van HD-materiaal (getest op 720p, de vogel-scene uit Planet Earth van de BBC). Voorwaarde is wel dat de gebruikte micro-SD minimaal van klasse 4 is of hoger.

Video codecs:
  • mpeg4
  • H.264
  • H.263
  • Sorenson codec
  • DivX HD/ XviD
  • VC-1
Video formats:
  • 3GP (MPEG-4)
  • WMV (Advanced Systems Format)
  • AVI (divx)
  • MKV
  • FLV
Audio:
  • FLAC
  • WAV
  • Vorbis
  • MP3
  • AAC
  • AAC+
  • eAAC+
  • WMA
  • AMR-NB
  • AMR-WB
  • MID
  • AC3
  • XMF
Officiële firmware
Hoe update ik mijn SGS met nieuwe officiële firmware?
Een officiële firmware update kan worden gedaan met KIES.
Mocht kies niet werken kan dan kan de firmware alsnog geupdate met de methodes voor custom firmware
Custom firmware
Wat zijn Custom firmwares?
Custom firmwares zijn, zoals de naam al doet vermoeden, aangepaste versies van de firmware van de fabrikant. Vaak is er een aangepaste Linux Kernel (de allerlaagste basis van Android) met een aantal optimalisaties, zodat je telefoon sneller is. Dit verschilt natuurlijk per firmware.

Veel voorkomende voordelen van een custom firmware:

* Sneller
* Root
* Extra functies
* Nieuwere android versies (bijv. nu al android 2.2 op je SGS)
[b]Waar vind ik custom firmwares?Hoe installeer ik custom firmwares?
Kijk voor de benodigde tools op deze website.
Lees dan in de handleiding hoe het flashen van nieuwe firmwares in zijn werk gaat.
Rooten
Wat is rooten
Rooten is de toegang krijgen tot de systeem bestanden van je telefoon. Hiermee kan je ingrijpende veranderingen doen aan je systeem. Rooten brengt wel risico's met zich mee: je kan je telefoon onbruikbaar maken als verkeerde dingen worden aangepast of worden beschadigt, maar dit is vaak weer op te lossen door een firmware flash.
Voor wie is rooten?
De mensen die echt dingen willen proberen en optimaliseren (tweaken) aan hun telefoon. Voor normale gebruikers is het niet aan te raden. Rooten is niet nodig om illegale versies van applicaties te installeren.
Hoe kan ik mijn telefoon rooten?
Zie deze website voor een one-click-root.
Verbinden met computer
(Kies)
Ik kan niet verbinden met Kies!
Dit kan aan meerdere dingen liggen:
- De app Soundhound maakt bestandsnamen op de sdkaart waarvan de extentie te lang is. Verwijder dus de Soundhound map van je SDkaart (of andere bestanden met een erg lange extentie).
- Zorg er ook voor dat je de standaard launcher hebt ingesteld en dat je alle programma's met Taakbeheer hebt afgesloten (dus ook eventuele andere launchers).
- Ook moet je USB op Kies zetten (Instellingen > Over het toestel > USB-instellingen)
Tweaken
Hoe maak ik mijn telefoon sneller?

Er zijn drie methodes die op dit moment de telefoon sneller kunnen laten aanvoelen. Alle methodes gebruiken opslag geheugen om het werk geheugen aan te vullen. Let wel op dat in de toekomst met betere firmware versie deze oplossing misschien niet meer nodig is.
Deze oplossing maakt gebruik van een externe SD kaart:
Let op je telefoon moet geroot zijn voordat je dit probeert

Bij deze wordt een externe SD kaart opgesplitst en geformatteerd zodat deze kan worden aangesproken als werk geheugen.

Zie deze post op XDA developers voor de volledige instructies.

Mocht dit niet duidelijk zijn: Foolproof instructie filmpje [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=a7fDBJOzQw8]
Deze oplossing maakt gebruik van de interne opslag:
Let op je telefoon moet geroot zijn voordat je dit probeert

Deze methode plaatst een bestand op je interne opslag geheugen dat kan worden aangesproken als extra werkgeheugen.

Zie deze post op XDA developers voor de volledige instructies.
Hiernaast bestaat er nog de Voodoo lagfix. Deze fix is nog in beta en bevat nog bugs. Maar de eerste gerapporteerde resultaten zijn erg positief en beter dan de vorige twee fixes.
Overige
Voor migratie van je smsjes en contacten van je oude (Windows Mobile/ Symbian/ Blackberry) telefoon naar Android kan je Sprite Migrate gebruiken (gratis).

Syncen van je contacts met je gmail-contacts werkt alleen als je ze in de Google-groep zet. Als je ze daar niet inzet zal syncen met je gmail contacts een foutmelding geven (maar, de contacten die in de Google-groep staan worden desalniettemin gesynct).

Syncen van de agenda (calendar) werkt ook alleen als je de gmail (google) gebruikt, dus niet de telefoonagenda! Helaas staat de telefoonagenda als standaard ingesteld, dus als je de geïnstalleerde Agenda gebruikt moet je steeds handmatig de Google calendar selecteren, anders zullen de afspraken die je op de telefoon invoert niet gesynct worden met Google calendar.
Het is helaas (nog) niet mogelijk om de standaard Google Calendar app te installeren zonder de telefoon te rooten. Je kunt wel een app downloaden die standaard de google calendar gebruikt, zoals Jorte of Gemini Calendar.
Hardware:
Scherm
De Samsung Galaxy S heeft een 4 inch Super AMOLED scherm met een resolutie van 480x800 (WVGA).
Super AMOLED:
Super Active-Matrix Organic Light-Emitting Diode or Super AMOLED is a display technology for use in mobile devices such as mobile phones. It differs from many other display technologies in that the layer which detects touch is integrated into the screen rather than being overlaid on top. The first company known to produce display units of this type is Samsung, when it introduced its Samsung Wave mobile phone on 14 February 2010. The Samsung i9000 Galaxy S series, including the Captivate, Epic 4G, Fascinate, and Vibrant, also use this display.

Compared with the first-generation AMOLED, the Super AMOLED advantages are:

20% brighter screen
80% less sunlight reflection
20% reduced power consumption
Bron
Daarnaast is het scherm, net als dat van de iPhone's, in staat multi-touch te detecteren en te gebruiken.
Behuizing
Komt eraan.
Accu
De accu zal pas na enkele laad cycli optimaal functioneren. Het is normaal dat de accu in het begin nog niet volgens de verwachting functioneert.

In de SGS zit een Li-Ion.
Meer info over de Lithium-ion accu die in de SGS zit op wikipedia.
GPS
Als je een externe GPS-muis i.p.v. de interne GPS wilt gebruiken kan je Bluetooth GPS Mouse uit de market downloaden (€ 1,99), werkt supersimpel.
Speaker
Komt eraan.
SD kaart
De Samsung Galaxy S heeft standaard 8 of 16 GB intern geheugen, dat gebruikt wordt voor gebruikersdata. Hiervan is standaard 2 GB gereserveerd voor het installeren van applicaties en blijft er dus nog 6 tot 14 GB beschikbaar voor de gebruiker.

Daarnaast kan het geheugen uitgebreidt worden met een micro-SD kaart tot 32GB (de hoogste opslagcapaciteit op het moment beschikbaar in micro-SD), zodat de totale beschikbare opslagcapaciteit tot een gigantische 46GB (in het geval van de 16GB versie van de Galaxy S) uitgebreidt kan worden.

Naast alle mogelijke opslagcapaciteiten, ondersteunt de Galaxy S ook alle snelheidsklassen. Dit laatste kan van belang zijn wanneer er hoge resolutie (HD) videobestanden afgespeelt worden.
class 2 - minimaal 2 Mb/s (MP3 ,DIVX , games en data)
class 4 - minimaal 4 Mb/s (Video 720p, Foto's < 12 Megapixels)
class 6 - minimaal 6 Mb/s (Video 1080p foto's > 12 Megapixel
Noot:
De klasse aangegeven op de SD-kaart is de minimaal snelheid die gegarandeert kan worden. In de praktijk blijken kaartjes meestal veel sneller te zijn. Zo kan een class 2 kaartje toch de snelheid halen van een class 6 kaartje. Dit is echter geen garantie!
Hoe snel je kaartje werkelijk is, kan je testen met de app sd card speed test, die beschikbaar is in de Android Market.

Change log

[20-08-2010]
- Initiële opzet gemaakt.
- Spelfouten nog aanwezig.
- De kopjes zullen zondag worden ingevuld.
- Ik zoek nog 1-2 mede auteurs.
- Er mogen al reacties worden achtergelaten over de opbouw en mogelijk items voor de inhoud.

[22-08-2010]
- Enkele koppen ingevuld.
- Mocht iemand bij willen dragen aan dit topic: laat een reactie achter.

[23-08-2010]
- Enkele velden ingevuld.

[24-08-2010]
- Enkele velden ingevuld en uitgebreid.

[08-09-2010]
- Antwoorden van Azrael en Zanzarismo toegevoegd

[11-09-2010]
- Opmerkingen van Azrael en HaTe verwerkt.

Staat jouw vraag / antwoord er niet bij?
Kijk in de XDA developers FAQ

[ Voor 111% gewijzigd door DMP.cc op 03-02-2011 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Ziet er verzorgt en overzichtelijk uit. Hoop dat het een goede bijdrage gaat leveren aan veel gestelde vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelle Henkie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-06 14:34
Hier ga ik heeeeeeeel blij mee zijn. Vandaag de phone gekregen en wacht de tips om hem te vern#*ken met spanning af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

knakworst

Get more sats!

Snelle Henkie schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:48:
Hier ga ik heeeeeeeel blij mee zijn. Vandaag de phone gekregen en wacht de tips om hem te vern#*ken met spanning af.
Ook vandaag gekregen (BelCompany). Ik wacht meer de tips af om hem niet te vern#*ken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:40

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Topicstarter
@DMP.cc
Je hebt geen DM aanstaan, dus maar even hier. Ik bied me graag aan als mede auteur.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:05
deepbass909 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:37:
@DMP.cc
Je hebt geen DM aanstaan, dus maar even hier. Ik bied me graag aan als mede auteur.
En ik heb nog wat tips die ik nu maar hier neer klad ;) Links naar bestaande topics is wel fijn, (als verwijzing 'als er toch nog vragen zijn nadat je de VOLLEDIGE FAQ hebben doorgelezen, kan je ze hier stellen:' en dan de links naar verschillende topics (algemeen/custom roms/levertijden)... Ik had nog iets maar weet het nu onder het schrijven ff niet meer dus dat komt nog :D

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc

DMP.cc

They call me DM

Topicstarter
deepbass909 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:37:
@DMP.cc
Super! ik heb je erbij gezet!
Ik heb DM ook maar ffies aangezet :)
watercoolertje schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:52:
[...]
En ik heb nog wat tips die ik nu maar hier neer klad ;) Links naar bestaande topics is wel fijn, (als verwijzing 'als er toch nog vragen zijn nadat je de VOLLEDIGE FAQ hebben doorgelezen, kan je ze hier stellen:' en dan de links naar verschillende topics (algemeen/custom roms/levertijden)... Ik had nog iets maar weet het nu onder het schrijven ff niet meer dus dat komt nog :D
Neem ik mee. Bedankt voor de feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Erg goed initiatief :). Misschien is het ook handig voor de lezers om een kopje "Veel gehoorde problemen/klachten" te maken. Ik merkte dat ik daar naar zocht in de TS.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shytah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-01 12:04
Ik heb wellicht al een toevoeging voor dit topic.

Ik had het probleem dat mijn toestel niet wilde verbinden met Kies (in de Samsung kies modus). Op een ander forum ben ik hiervoor een oplossing tegengekomen. Deze problemen ondervond ik i.c.m. Windows 7 x64.

Wat heb ik gedaan.

- Samsung Launcher als default ingesteld i.p.v. Launcher pro. Om makkelijk te switchen tussen deze 2 kun je home switcher gebruiken
- De interne sd-kaart losgekoppeld en daarna weer aangekoppeld.

Na deze stappen mijn toestel aangesloten en toen kon ik weer normaal verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xaos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-02-2023
Goed initiatief, ik zal eens kijken of ik een bijdrage kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-06 16:29

Garrett

Watercooler

Hoe check je of je telefoon simlockvrij is zonder allerlei verschillende SIM's te proberen:
*#7465625#
http://i542.photobucket.c...k/snap20100823_015520.png

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-06 20:25
Lang de 'home' knop indrukken leverd een app switcher op. (net als alt tab in windows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc

DMP.cc

They call me DM

Topicstarter
Ik ben weer begonnen met mijn studie en krijg het heel erg druk.
Hierdoor zal ik niet de tijd in dit topic kunnen steken die gewenst is.

Daarom vraag ik aan jullie om bij te dragen aan de TS met hap klare stukjes die ik zo kan invoegen.
Deze stukjes invoegen is denk ik nog wel haalbaar. Mede-auteurs zijn ook van harte welkom.

[ Voor 5% gewijzigd door DMP.cc op 29-08-2010 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:21
Ik kon de afgelopen week niet verbinden met KIES. Na de app Soundhound verwijdert te hebben + de bijbehorende map kan ik weer verbinden. Misschien is dit iets voor in de FAQ te vermelden want dit heeft bij meerdere mensen geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-06 11:14
Een paar softwaretips:

Voor migratie van je smsjes en contacten van je oude (Windows Mobile/ Symbian/ Blackberry) telefoon naar Android kan je Sprite Migrate gebruiken (gratis).

Als je een externe GPS-muis i.p.v. de interne GPS wilt gebruiken kan je Bluetooth GPS Mouse uit de market downloaden (E 1,99), werkt supersimpel.

Syncen van je contacts met je gmail-contacts werkt alleen als je ze in de Google-groep zet. Als je ze daar niet inzet zal syncen met je gmail contacts een foutmelding geven (maar, de contacten die in de Google-groep staan worden desalniettemin gesynct).
Syncen van de agenda (calendar) werkt ook alleen als je de gmail (google) gebruikt, dus niet de telefoonagenda! Helaas staat de telefoonagenda als standaard ingesteld, dus als je de geïnstalleerde Agenda gebruikt moet je steeds handmatig de Google calendar selecteren, anders zullen de afspraken die je op de telefoon invoert niet gesynct worden met Google calendar.
Het is helaas (nog) niet mogelijk om de standaard Google Calendar app te installeren zonder de telefoon te rooten. Je kunt wel een app downloaden die standaard de google calendar gebruikt, zoals Jorte of Gemini Calendar, helaas hebben die allebei een vrij afzichtelijke layout.

[ Voor 3% gewijzigd door Azrael op 04-09-2010 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 362281

edit: zie dat je geen vragen mag stellen

[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 362281 op 08-09-2010 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc

DMP.cc

They call me DM

Topicstarter
TS tot zover weer geupdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-06 23:00
Ik had gehoopt hier wat te lezen over de externe kwetsbaarheid van het toestel. Ofwel, hoe krasbestendig is het? Ik volg het algemene SGS-topic nu al een week en daar is het wisselend wat je erover leest (als men het er al over heeft).

Nu ben ik heel zuinig op mijn spullen, dus ik zat te overwegen om een screenprotector aan te schaffen (net als ik al sinds dag 1 voor mijn Sony PSP heb.

Is het echt noodzakelijk of is de SGS van dermate goed spul gebouwd? :)

UPDATE: Ik zie hier dat het scherm best sterk is. Maar als er nog iemand uit eigen ervaring wil reageren, top!

[ Voor 17% gewijzigd door Vads op 10-09-2010 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-06 16:26
Er moet nog iets bij "Ik kan niet verbinden met Kies!", namelijk dat je ook de standaard launcher moet gebruiken. Elke andere launcher moet je afsluiten.
Ook hoef je Soundhound niet te verwijderen! Alleen de map op de sdkaart.

Dus maak er dit van zal ik zeggen:
Dit kan aan meerdere dingen liggen. De app Soundhound maakt bestandsnamen op de sdkaart waarvan de extentie te lang is. Verwijder dus de Soundhound map van je SDkaart (of andere bestanden met een erg lange extentie).
Zorg er ook voor dat je de standaard launcher hebt ingesteld en dat je alle programma's met Taakbeheer hebt afgesloten (dus ook eventuele andere launchers).
Ook moet je USB op Kies zetten (Instellingen > Over het toestel > USB-instellingen)
Nog een ding:
Hoe maak ik mijn telefoon sneller?
Zet daar dan gelijk maar de Voodoo lagfix bij. Deze werkt tot nu toe nog het beste!

[ Voor 33% gewijzigd door HaTe op 10-09-2010 16:39 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-06 11:14
Ik moet toch een beetje terugkomen op mijn opmerking over Jorte, eigenlijk is het wel fijn, zo'n kale calendar zonder fratsen :P En je kan 'm mooi op weekoverzicht instellen, net zoals je een papieren agenda gebruikt. Jorte heeft nu (i.c.m. Google Calendar op de PC) m'n papieren agenda vervangen :)
De opmerking wat betreft Gemini blijft staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingR2
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-11-2022

RagingR2

[GeekPride!]

Het spijt me, maar dit stukje kan ik echt geen chocolade van maken hoor.
Het is helaas (nog) niet mogelijk om de standaard Google Calendar app te installeren zonder de telefoon te rooten.
Wat bedoel je met de telefoonagenda? Gewoon de "Agenda" app die er standaard op staat? Syncen met google calendar werkt daarin bij mij wel gewoon hoor. En wat heeft syncen van de calendar met gmail te maken?

En wat bedoel je met de google calendar app? Is dat een apparte app? Waarom zou je die willen installeren als er al een prima werkende google calendar app op de telefoon staat? De app die er standaard op staat is toch ook van de makers van google, en heeft als je voor het week overzicht kiest ongeveer dezelfde layout als google calendar op de computer.

P183, M4A78T-E, Phenom-II X4 955, OCZ 4GB Platinum 1333Mhz, MSI GTX 960 4GB, Syncmaster 2494HS + PS3 + XBOX360 + Samsung Galaxy S3 + Canon EOS 600D

Pagina: 1

Let op:
Dit is GEEN topic om vragen te stellen. Deze worden meteen verwijderd. Lees de topicstart.