Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 5] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste
Acties:
  • 190.352 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 23:17

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Wom schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:38:
Geen idee hoe het kan, maar uit het niets heb ik nu terwijl ik een bericht typ een tellertje lopen zodat ik kan zien of ik teveel tekens gebruik voor in 1 bericht. Vanaf een teken of 10 telt hij braaf af waarna hij verspringt naar 145/2... Maf.
Gebruik je speciale tekens? Dat had ik ook wel eens bij mijn HTC magic, als ik dan iets anders dan een letter, komma of punt invoerde dat hij dan versprong in aantal tekens, iets als ¿ of iets van die strekking.

[ Voor 19% gewijzigd door Alternativ op 05-10-2010 10:29 ]

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wom schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:38:
Geen idee hoe het kan, maar uit het niets heb ik nu terwijl ik een bericht typ een tellertje lopen zodat ik kan zien of ik teveel tekens gebruik voor in 1 bericht. Vanaf een teken of 10 telt hij braaf af waarna hij verspringt naar 145/2... Maf.
Zit er altijd al op hoor, neem aan dat je zelf wel kan bedenken waarvoor hij dient.. Moet je eens 3 stuks voltypen, dan gaat ie in mijn ogen namelijk focking irritant doen.

Over die meneer met z'n nachtkastje, ik vind t een nogal ongeloofwaardig verhaal. Klinkt gewoon alsof je er op hebt gelegen, en ja, op die manier krijg je het glas niet zo snel kapot nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodraakje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-08 11:07
Voor de geintereseerden. Skype is te vinden op Android Market! SGS not supported. maar ik denk dat veel functies wel werken :)

extra info. ik kom nu achter dat inloggen nog niet mogelijk is X_X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSlayer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-11-2020

GSlayer

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

Indodraakje schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:18:
Voor de geintereseerden. Skype is te vinden op Android Market! SGS not supported. maar ik denk dat veel functies wel werken :)

extra info. ik kom nu achter dat inloggen nog niet mogelijk is X_X
Schijnt wel te werken als je een Froyo ROM draait.

(Bron: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=800021 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:54:
[...]

Zit er altijd al op hoor, neem aan dat je zelf wel kan bedenken waarvoor hij dient.. Moet je eens 3 stuks voltypen, dan gaat ie in mijn ogen namelijk focking irritant doen.
Weet waar het voor is ja, maar heb het nog niet eerder gezien dan vandaag en heb toch echt al halve boeken vol geswyped! Maf.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 23:15:
Ik ben mijn telefoon ziek!

Ben nu al een week mijn 3g internet kwijt!
Doet het gewoon niet.. na een reboot doet hij het 3 seconden supersnel en daarna is het weer weg!
Schone firmware (JM8), geen apps, APN settings netjes ingesteld en deze blijven ook in gebruik.
Met WIFI werkt alles perfect. :S
Heb ik ook gehad, bij mij was 't omdat ik het KPN netwerk (heb telfort) had geselecteerd, toen ik 'm weer op Automatisch zette (dan pakt ie ook KPN bij telfort natuurlijk) dan werkte het weer top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Indodraakje schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:18:
... Skype ...ik kom nu achter dat inloggen nog niet mogelijk is X_X
Ik ook. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 15:50
Oggy schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:37:
Hey,

Word wakker, pak mn telefoon.
Kijk even....
Kijkt nog eens....
Is mijn scherm kapot.....
Zit een grote grijze gloed waardoor vele dingen niet eens lees/herkenbaar zijn.
Linksonderin lijkt onder het oppervlakte van het glas in het beeld een scheurtje/barstje te zitten. Is alleen te zien in hoe de pixels lopen. Het glas zelf is helemaal gaaf.
Een paarse pixel lijn van geheel onder naar boven.
Wat groene losstaande pixels en 1 roze pixel die heel fel licht geven zonder te veranderen als het beeld veranderd.

Mijn touchscreen en alles doet het gewoon, maar het scherm is onleesbaar. De telefoon heeft geen speciale verzekering .

Mijn vraag is, valt dit onder garantie? Want ik kan me inbeelden dan Samsung gaat zeggen, ja gebruikersschade. Maar ik sliep en de telefoon lag op het nachtkastje waar dus niks gebeurd is.

Ik zou graag Advies krijgen hoe ik dit het beste kan aanpakken.

Alvast Bedankt!!!
Samsung Galaxy S display stuk

Bij mij idem dito, maar dan uit de broekzak. Ik heb het toestel ongerepareerd teruggehad, omdat ze ook nog beweren dat het moederbord kapot is. Ik heb echter zelf het toestel bijna gerepareerd. Bij het weghalen van oude display ging een sensor van de optiesknop (links naast de homebutton) stuk. Dit onderdeel ligt als het goed is nu op de mat thuis. Morgen repareren... Ik zou je dus voorbereiden op het ergste. Misschien een tip als je hem wel wil insturen. Stuur hem niet naar Dynafix, maar naar Solidvision. Ik heb Solidvision gesproken op advies van Samsung als soort van second opinion. De medewerkster aldaar heeft me toen een kwartier te woord gestaan over hoe zij dingen aanpakken. Bij dynafix kostte de reparatie € 202,30 bij Solidvision € 225,- . Dynafix deed er bij mij twee weken over om te vertellen dat ze niet konden repareren (de doos openmaken duurde 5 dagen zonde van de tijd dus). Dit bevestigd wederom dat ik niet raar met het toestel ben omgegaan en dat het echt aan een constructiefout van de telefoon ligt. Ik wens je succes met het behalen van jou gelijk....

[ Voor 4% gewijzigd door Orcie op 05-10-2010 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-08 19:40
Ben naar de Bel Company gegaan, waar ik hem heb gehaald. Verhaal uitgelegt, laten zien dat de hele telefoon helemaal gaaf was en geen beschadeging te vinden is. Medewerker daar zei dat het waarschijnlijk onder de garantie zal vallen. En als het goed is duurt het 2 tot 3 week voordat ik het toestel terug krijg.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patatjemet
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:19
Hebben jullie ook dat zonder instellingen te veranderen het toestenbord nu andere layout heeft? Voornamelijk in landscape is het echt flink veranderd. Backspace is op een andere plek (heel vervelend als je het niet gewend bent) en ook de symbolen zijn anders te bereiken. Ik heb gewoon het standaard samsung toetsenbord en bij zowel handcent als de browser is het nu anders? Kan bij invoermethode alleen kiezen tussen swype en samsung toetsenbord.

Ik heb niet het idee dat ik iets veranderd heb, misschien is het met een update binnen gekomen? Ik gebruik geen Kies dus daaruit kan het niet komen.

Als toevoeging, ik kwam er laatst achter dat maildroid niet mailtjes op de telefoon zelf bewaard. Dus als ik even geen internet heb kan ik niet mailtjes checken. Vandaar dat het waarschijnlijk ook zo pleuris lang duurt altijd om de mailboxen te openen, hij download alles elke keer opnieuw van de server. Is dit een setting die ik gemist heb of is dit altijd zo? Ik heb net even gekeken in de instellingen en heb de offline cache size vergroot van 50 mb naar 250 mb, maar zelf mijn eerste mailtjes laden niet (die zouden dan in de 50 mb cache moeten staan?). De standaard gmail client doet dit volgens mij wel en is dan ook, veel sneller met laden.

[ Voor 35% gewijzigd door Patatjemet op 05-10-2010 12:52 ]

- raid does not fix stupid -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Laatst online: 17-08 15:50
Oggy schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 12:29:
Ben naar de Bel Company gegaan, waar ik hem heb gehaald. Verhaal uitgelegt, laten zien dat de hele telefoon helemaal gaaf was en geen beschadeging te vinden is. Medewerker daar zei dat het waarschijnlijk onder de garantie zal vallen. En als het goed is duurt het 2 tot 3 week voordat ik het toestel terug krijg.
Ik wacht met spanning af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen wie draait er zonder problemen JM8?
Welke CSC file hebben jullie gekozen?
Ik heb JM8 met de OXA CSC..
Alles doet het, echter heb ik via 3g geen internet :S
HELP! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSlayer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-11-2020

GSlayer

@PredatorNL,

Juiste APN instellingen opnieuw ingevoerd ?

(al tig keer voorbij zien komen trouwens..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:20

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 20:09:
[...]

Ik hoop dit ook ja
ik wilde de sgs onder ander voor navigatie hebben.
Maar de resultaten zijn tot nu toe nog niet wat het moet zijn.
En dan bedoel ik niet de kwaliteit van de kaarten, maar de kwaliteit en hoeveelheid aan instellingen die je moet uitzetten voordat het goed werkt.
Sinds ik mijn blauwe tand goed aan het werk heb, speel ik onder het rijden muziek af op de radio, terwijl ondertussen ook navigatie (google navigatie) en andere apps draaien, zonder problemen in audio-weergave. Het toestel kan dit zeer zeker gewoon aan. Ik denk dat het probleem eerder in copilot zit, eerlijk gezegd.
Maarten21 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 19:19:
Even ter informatie voor iedereen in de VS:

3G werkt niet met T-Mobile USA, aangezien ze voor 3G de frequency 1700/2100 MHz gebruiken, en dit is niet supported door de Galaxy S

2G werkt wel (GSM/GPRS/EDGE)
Goh, verrassend... alleen een quad-band toestel werkt volledig in de USA, omdat we in Europa 900/1800/1900 gebruiken. Daarom zijn er voor de USA ook speciale toestellen op de markt.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSlayer schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:20:
@PredatorNL,

Juiste APN instellingen opnieuw ingevoerd ?

(al tig keer voorbij zien komen trouwens..)
Ja ik ook ;)
De APN settings staan goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinstein
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-06-2011
Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:09:
Mensen wie draait er zonder problemen JM8?
Welke CSC file hebben jullie gekozen?
Ik heb JM8 met de OXA CSC..
Alles doet het, echter heb ik via 3g geen internet :S
HELP! :)
toevallig telfort als netwerk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breinstein schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:48:
[...]

toevallig telfort als netwerk ?
JA! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinstein
Dan heb je dus je antwoord :-) Telfort heeft een storing , dus dat 3g niet werkt kan wel klopppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samjung
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-06 22:12
Mijn toestel is vandaag bezorgd op m'n stage-adres :). Vodafone-medewerkster had het over 5 tot 10 dagen levertijd, het is nu dag 4 :D . Het is de 16 GB versie (zag ik nergens vermeld ofzo, toch leuk extraatje)! En zo thuis maar is flink gaan cutomizen :P. Ik heb al mooie varianten gezien in het homescreen topic. Wat is dit een verbetering zeg tegenover de gevoeligheid van een Pixon (qua scherm). Hoewel ik al even heb mogen stoeien met dit toestel van een collega en maat, voelt het toch wel machtig als je eenmaal je eigen toestel krijgt. Nu hopen dat Froyo snel uit komt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al 5 dagen dan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinstein
Misschien moet je hier eens kijken :

Telfort Mobiel storing (4 oktober)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oggy schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:37:
Hey,

Word wakker, pak mn telefoon.
Kijk even....
Kijkt nog eens....
Is mijn scherm kapot.....
Zit een grote grijze gloed waardoor vele dingen niet eens lees/herkenbaar zijn.
Linksonderin lijkt onder het oppervlakte van het glas in het beeld een scheurtje/barstje te zitten. Is alleen te zien in hoe de pixels lopen. Het glas zelf is helemaal gaaf.
Een paarse pixel lijn van geheel onder naar boven.
Wat groene losstaande pixels en 1 roze pixel die heel fel licht geven zonder te veranderen als het beeld veranderd.

Mijn touchscreen en alles doet het gewoon, maar het scherm is onleesbaar. De telefoon heeft geen speciale verzekering .

Mijn vraag is, valt dit onder garantie? Want ik kan me inbeelden dan Samsung gaat zeggen, ja gebruikersschade. Maar ik sliep en de telefoon lag op het nachtkastje waar dus niks gebeurd is.

Ik zou graag Advies krijgen hoe ik dit het beste kan aanpakken.

Alvast Bedankt!!!
Was je wel nuchter toen je ging slapen ;)

Wel erg vervelend als het echt zo gebeurd is want dat zullen ze niet snel geloven natuurlijk! Succes er mee, enne online koop je voor 50 euro een nieuw scherm, lijkt me een stuk goedkoper dan die 200/225 euro als je het laat doen, echter loop je wel wat risico maar als je gewoon voorzichtig bent zie ik geen problemen, schroefjes zijn gewoon van die kruiskop dingen en geen speciale ;)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit dat topic:

Sprak gisteren iemand die er ook al 5 dagen last van had, maar ik zelf heb geen probleem (regio utrecht ook dus)

.....
Klote telfort.. ik ben dus al dagen aan het flashen en alles.......... :( :( |:( |:( |:( 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
Bedankt voor de tip watercoolertje,
Wacht gewoon even rustig de komende weken af en kijk wel wat het nieuws brengt.
Baal wel als een stekker.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-06 21:13
Zo een paar dagen niet geweest:

vraagje:

- Ik heb nu een screenprotector is dat echt noodzakelijk? Want het ziet er niet echt netjes uit, maar ik ben bang voor krassen op mijn scherm?

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online

Wom

De Galaxy is voorzien van Gorilla Glass, wat dus goed krasresistent zou moeten zijn. Zelf heb ik geen screenprotector in gebruik en na een dikke maand nog nul krassen :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:44:
[...]

Uit dat topic:

Sprak gisteren iemand die er ook al 5 dagen last van had, maar ik zelf heb geen probleem (regio utrecht ook dus)

.....
Klote telfort.. ik ben dus al dagen aan het flashen en alles.......... :( :( |:( |:( |:( 8)7 8)7 8)7
Ik weet het niet zeker, maar Telfort 'roamed' over het KPN netwerk. Misschien even dat ene vinkje dat dataverkeer bij roaming voorkomt aan/uit zetten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 14-08 00:08

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ik heb zon invisible screen protector gekocht die je aan moet brengen met vloestof. was een ramp is totaal mislukt ik doe nu zonder en heb hem in een leren etui zitten.

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:44:
[...]

Ik heb ook Telfort en kan sinds 5 dagen ook niet online komen. Zodra ik roaming of pakketservice even uitschakel en inschakel kan ik één pagina openen. Daarna gebeurt er niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 19:24
BruceLee schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:41:
ik heb zon invisible screen protector gekocht die je aan moet brengen met vloestof. was een ramp is totaal mislukt ik doe nu zonder en heb hem in een leren etui zitten.
ik heb die er voor m'n vrouw ook op geplakt, de full body versie (van ZAGG).
je moet er gewoon even voor gaan zitten en de tijd voor nemen.

het zit er goed op en is bijna echt invisible.
hij houdt ook een stuk lekkerder vast.

[ Voor 4% gewijzigd door Webjunkie op 05-10-2010 17:33 ]

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oyster schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 17:10:
[...]

Ik heb ook Telfort en kan sinds 5 dagen ook niet online komen. Zodra ik roaming of pakketservice even uitschakel en inschakel kan ik één pagina openen. Daarna gebeurt er niets meer.
bij mij werkt het nu allemaal weer zonder zelf ook maar iets aan te passen! Lag dus echt aan telfort.
Wat een tijdverspilling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weekend warrior
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:32
Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 23:48:
[...]

Weet iemand wat? Hij vreet 15 tot 20% batterij per uur. :-(
Ik heb een vergelijkbaar probleem. Wifi blijft aanstaan maar werkt niet en hij vreet accu. Uitzetten werkt niet alleen opnieuw opstarten helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Misschien kan iemand mij helpen.

Laatst vond ik een sense skin voor de i9000, gevonden op xda developers. De readme goed door gelezen en had de juiste firmware jm3 en ook goed gekeken of het bij anderen goed werkte. Alles was dik in orde. Op mijn geroote i9000 gezet op de internal sd gezet als update.zip zoals aangegeven, en geflashed.
Het update proces ging zoals het hoort, alleen toen de telefoon opstarte kwam er een fout inbeeld geen idee welke) en kon niets doen. Factory reset gedaan maar niks lukte.

Toen na veel zoeken erachter gekomen dat ik de galaxy via odin kon herstellen. Na wat proberen en zoeken een jm3 gevonden en erop gezet. Alleen nu is de jm3 die ik heb gevonden van een zwitsers telecombedrijf.

Kan ik zo wel froyo krijgen over een paar weken. (als froyo op tijd is). En zonder de bootlogo van dat telecom bedrijf'?
Of kan iemand een algemene jm3 voor noord europa naar mij door linken?

Ik zou het op prijs stellen als iemand mij extra info kan geven.

M.v.g Ryan Quist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-08 12:13

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Wom schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:37:
De Galaxy is voorzien van Gorilla Glass, wat dus goed krasresistent zou moeten zijn. Zelf heb ik geen screenprotector in gebruik en na een dikke maand nog nul krassen :)
Ik zie wel een paar hele kleintjes, maar dan moet je ook wel met een loepje gaan zoeken (heb ik dus ook gedaan :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:07
BruceLee schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:41:
Dan doe je echt iets fout :')
Op YT staat een goed filmpje hoe je hem er op plakt, had je die ff gekeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 19:46:
Hallo,

Misschien kan iemand mij helpen.

Laatst vond ik een sense skin voor de i9000, gevonden op xda developers. De readme goed door gelezen en had de juiste firmware jm3 en ook goed gekeken of het bij anderen goed werkte. Alles was dik in orde. Op mijn geroote i9000 gezet op de internal sd gezet als update.zip zoals aangegeven, en geflashed.
Het update proces ging zoals het hoort, alleen toen de telefoon opstarte kwam er een fout inbeeld geen idee welke) en kon niets doen. Factory reset gedaan maar niks lukte.

Toen na veel zoeken erachter gekomen dat ik de galaxy via odin kon herstellen. Na wat proberen en zoeken een jm3 gevonden en erop gezet. Alleen nu is de jm3 die ik heb gevonden van een zwitsers telecombedrijf.

Kan ik zo wel froyo krijgen over een paar weken. (als froyo op tijd is). En zonder de bootlogo van dat telecom bedrijf'?
Of kan iemand een algemene jm3 voor noord europa naar mij door linken?

Ik zou het op prijs stellen als iemand mij extra info kan geven.

M.v.g Ryan Quist
http://www.samfirmware.com/firmwares.htm

Hier ff een account maken en dan inloggen, kun je kiezen.

Misschien handig om naar dit forum
[Samsung Galaxy S] Rooten, Custom ROM's & Firmware

over te gaan. Kom je er vast en zeker uit.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 14-08 00:08

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Pino112 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 20:10:
[...]

Dan doe je echt iets fout :')
Op YT staat een goed filmpje hoe je hem er op plakt, had je die ff gekeken ;)
heb ik gedaan en de instructies ook goed gelezen maar het was niet netjes op zijn plek te krijgen. en altijd bubbels die je er niet uit krijgt. ik hou het wel gewoon lekker zonder. een SGS heeft toch een aardig degelijk scherm

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:07
BruceLee schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 20:53:
[...]

heb ik gedaan en de instructies ook goed gelezen maar het was niet netjes op zijn plek te krijgen. en altijd bubbels die je er niet uit krijgt. ik hou het wel gewoon lekker zonder. een SGS heeft toch een aardig degelijk scherm
Bubbels gaan er wel uit na 1 a 2 dagen.
Of iig, je kan ze er dan uit'schuiven'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mij galaxy s nu bijna een maandje
Maar nu zie ik dat ik een dode pixel heb
Dus mij vraag is dan zou dit onder de garantie kunnen vallen ?

Op een witte achtergrond is de kleur van de pixel groen blauw :D

Maar de winkelier zij dat ik naar een service point moet gaan

Iemand mischien een idee of dit onder garantie zou vallen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 21:40:
Ik heb mij galaxy s nu bijna een maandje
Maar nu zie ik dat ik een dode pixel heb
Dus mij vraag is dan zou dit onder de garantie kunnen vallen ?

Op een witte achtergrond is de kleur van de pixel groen blauw :D

Maar de winkelier zij dat ik naar een service point moet gaan

Iemand mischien een idee of dit onder garantie zou vallen ?
tuurlijk, dode pixels zijn een defect, en dus kan je gewoon een nieuwe telefoon vragen.
Veel mensen denken van niet omdat men vroeger dode pixel garantie gaf etc, maar de consumentenbond heeft hier al een paar jaar terug een eind aan gemaakt

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BasieP schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 21:41:
[...]

tuurlijk, dode pixels zijn een defect, en dus kan je gewoon een nieuwe telefoon vragen.
Veel mensen denken van niet omdat men vroeger dode pixel garantie gaf etc, maar de consumentenbond heeft hier al een paar jaar terug een eind aan gemaakt
Naja nieuwe toestel wilt niet lukken omdat hij al langer dan een maand oud is
Daarom wou ik weten of het onder de garantie valt (het is maar echt 1 kleine pixel maar het is wel irritant)
Ik ga morgen naar de service point bellen en dan hoop ik dat het gewoon onder de garantie valt

Die pixel die ik op de galaxy S heb die blijft groen bij alle kleuren, dus het is een groene dode pixel :S

Dus volgens mij is een vaste pixel want hij blijft maar groen, en dan hoop ik echt dat het onder de garantie valt

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2010 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desp
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-08 21:16
Webjunkie schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 17:29:
[...]

wil je voor mij even kijken of je het agenda geluidje kan veranderen in een eigen MP3tje?

agenda notifier en dat andere prut APPje werken niet bij mij.
Kan alleen de standaard tonen instellen.....helaas

edit: hoogstwaarschijnlijk is t wel mogelijk maar niet via de officiele weg...

[ Voor 10% gewijzigd door desp op 05-10-2010 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Laatst online: 08-05 19:24
oww.. dat is jammer.
bedankt iig

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Ik heb verder nog niet gezocht maar ik kan sinds gisteravond niets meer downloaden vanuit de Market. Niet via 3G en ook niet via WiFi. Ik blijf de melding krijgen "Downloaden is mislukt".

Meer mensen met deze ervaring op de Galaxy S?

-edit-
Na zoeken toch een oplossing gevonden.
Bij toepassingen beheer de gegevens wissen van "Downloadbeheer" lost het probleem weer op.

[ Voor 23% gewijzigd door BillSpaarbank op 06-10-2010 08:39 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolmos
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07-2024
Orcie schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 12:22:
[...]

Samsung Galaxy S display stuk

Bij mij idem dito, maar dan uit de broekzak. Ik heb het toestel ongerepareerd teruggehad, omdat ze ook nog beweren dat het moederbord kapot is. Ik heb echter zelf het toestel bijna gerepareerd. Bij het weghalen van oude display ging een sensor van de optiesknop (links naast de homebutton) stuk. Dit onderdeel ligt als het goed is nu op de mat thuis. Morgen repareren... Ik zou je dus voorbereiden op het ergste. Misschien een tip als je hem wel wil insturen. Stuur hem niet naar Dynafix, maar naar Solidvision. Ik heb Solidvision gesproken op advies van Samsung als soort van second opinion. De medewerkster aldaar heeft me toen een kwartier te woord gestaan over hoe zij dingen aanpakken. Bij dynafix kostte de reparatie € 202,30 bij Solidvision € 225,- . Dynafix deed er bij mij twee weken over om te vertellen dat ze niet konden repareren (de doos openmaken duurde 5 dagen zonde van de tijd dus). Dit bevestigd wederom dat ik niet raar met het toestel ben omgegaan en dat het echt aan een constructiefout van de telefoon ligt. Ik wens je succes met het behalen van jou gelijk....
Bij het toestel van mijn zoon (geen Galaxy, wel Samsung) exact dezelfde ervaring. Toestel is 3 keer terug geweest naar DynaFix, 3 keer teruggekregen met de melding 'klacht niet geconstateerd' terwijl in de Vodafone winkel gewoon bevestigd werd dat het niet werkte. Gebeld met Samsung, op hun aanraden naar SolidVision gestuurd en zij geven aan dat er inderdaad onderdelen vervangen zijn. Het toestel lijkt nu goed te werken.

Helaas heb je in ieder geval bij Vodafone geen keus. Als zij het toestel voor reparatie opsturen gaat het standaard naar DynaFix. Maar binnen de garantie kun je het gewoon zelf naar SolidVision sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Laatst online: 23-01 19:13
Ik heb nog geen mobiel internet, dus ik ben afhankelijk van Wifi.

Als ik op de hotspot van de Erasmus Universiteit wil inloggen, kan de browser geen pagina's openen. Ik kan echter wel verbinding maken met de (open) accespoint (eduroam-guest) en ik heb volledig bereik. Normaliter krijg je als je de browser opent een inlogscherm te zien om te kunnen internetten. Dit krijg ik dus niet, terwijl mensen met bijv. een iPhone dit wel te zien krijgen...

Moet ik nog iets extra installeren/instellen op de SGS? Ik heb van alles geprobeerd, maar niets werkt :?

Overigens kan ik wel internetten op andere open hotspots (toevallig kunnen testen in het Erasmus MC) en mijn eigen draadloze netwerk.

[ Voor 11% gewijzigd door Amboe op 06-10-2010 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje
  • Laatst online: 21-07 20:46

lometje

Multimediant

Amboe schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 09:13:
Ik heb nog geen mobiel internet, dus ik ben afhankelijk van Wifi.

Als ik op de hotspot van de Erasmus Universiteit wil inloggen, kan de browser geen pagina's openen. Ik kan echter wel verbinding maken met de (open) accespoint (eduroam-guest) en ik heb volledig bereik. Normaliter krijg je als je de browser opent een inlogscherm te zien om te kunnen internetten. Dit krijg ik dus niet, terwijl mensen met bijv. een iPhone dit wel te zien krijgen...

Moet ik nog iets extra installeren/instellen op de SGS? Ik heb van alles geprobeerd, maar niets werkt :?

Overigens kan ik wel internetten op andere open hotspots (toevallig kunnen testen in het Erasmus MC) en mijn eigen draadloze netwerk.
Volgens mij licht dit aan het eduroam systeem. Wellicht kan de IT afdeling daar je MAC adres als uitzondering hierop invoegen? Anders kun je natuurlijk ook scope browser gebruiken en daar de user-agent wijzigen zodat het netwerk denkt dat je een iPad gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir2002
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-07 13:24
Eindelijk is Skype uit voor android 2.1
Echter op de Galaxy wil ie niet aanmelden.....

Heeft iemand een truukje om het wel werkend te krijgen? het lijkt wel of skype geen toegang tot de netwerk verbinding heeft.. zowel op wifi als 3G geen succes.

edit.. lees net dat het bij Froyo moet gaan werken... zijn er geen andere opties?

[ Voor 14% gewijzigd door Aegir2002 op 06-10-2010 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie geïnteresseerd is, ik heb er nog 1 over;
V&A aangeboden: Samsung Galaxy S (8gig.) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Laatst online: 23-01 19:13
lometje schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 10:07:
[...]

Volgens mij licht dit aan het eduroam systeem. Wellicht kan de IT afdeling daar je MAC adres als uitzondering hierop invoegen? Anders kun je natuurlijk ook scope browser gebruiken en daar de user-agent wijzigen zodat het netwerk denkt dat je een iPad gebruikt.
Bedoel je "xScope Browser"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-07 20:03
Aegir2002 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 10:30:
Eindelijk is Skype uit voor android 2.1
Echter op de Galaxy wil ie niet aanmelden.....

Heeft iemand een truukje om het wel werkend te krijgen? het lijkt wel of skype geen toegang tot de netwerk verbinding heeft.. zowel op wifi als 3G geen succes.

edit.. lees net dat het bij Froyo moet gaan werken... zijn er geen andere opties?
http://www.bright.nl/skype-op-android-met-gebreken

Hij is nog niet werkend voor de Galaxy S!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Amboe schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 12:02:
[...]

Bedoel je "xScope Browser"?
ja inderdaad :) Ik heb hier de lite versie en dat werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-02 13:37
Ik kan idd niet inloggen met de galaxy s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik heb ondertussen verschillende keren per ongeluk mail verwijderd uit mijn mailbox, niks aan de hand want deze staan in de prullenbak. Maar nu kan ik geen optie vinden om mail terug te halen uit de prullenbak (uberhaubt verplaatsen van mail naar een andere map).

Ben ik nu zelf zo blind of is dit een echt foutje van de galaxy mail software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shytah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-01 12:04
En zie hier het probleem van Android; programma's waarvan de werking afhankelijk is van het type toestel wat je hebt. Kennelijk moeten developers rekening houden met alle type toestellen waarop Android draait. Of zou dit meer een probleem zijn wat door telefoonfabrikanten wordt veroorzaakt, dat wil zeggen; houden zij zich niet aan bepaalde standaarden die betrekking hebben tot de manier waarop android de verschillende onderdelen aanspreekt?

Al met al ben ik het vrij bui dat ik elke keer tegen dit soort problemen aanloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Altijd_Lastig schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 12:47:
Ik heb ondertussen verschillende keren per ongeluk mail verwijderd uit mijn mailbox, niks aan de hand want deze staan in de prullenbak. Maar nu kan ik geen optie vinden om mail terug te halen uit de prullenbak (uberhaubt verplaatsen van mail naar een andere map).

Ben ik nu zelf zo blind of is dit een echt foutje van de galaxy mail software?
misschien handig om te zeggen welke mail applicatie je bedoelt. Met gmail kan je namelijk gewoon labels wijzigen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
Arosf schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:04:
En zie hier het probleem van Android; programma's waarvan de werking afhankelijk is van het type toestel wat je hebt. Kennelijk moeten developers rekening houden met alle type toestellen waarop Android draait. Of zou dit meer een probleem zijn wat door telefoonfabrikanten wordt veroorzaakt, dat wil zeggen; houden zij zich niet aan bepaalde standaarden die betrekking hebben tot de manier waarop android de verschillende onderdelen aanspreekt?

Al met al ben ik het vrij bui dat ik elke keer tegen dit soort problemen aanloop.
Los daarvan (het kan door beide redenen) als skype op de android markt komt te staan dan verwacht jij dat de galaxy s een van de eerste apparaten is die dat ondersteund...aangezien het enorme succes en de eigenschappen daarvan. Helaas eigenaar van dit toestel zitten nog op 2.2 te wachten en op skype...Wat jammer dat ze zo langzaam zijn...wat doen we met al die mooie eigenschappen als dan je vriend met een gewone htc veel meer van de apps en hardware kan genieten.

[ Voor 6% gewijzigd door Artuzzo op 06-10-2010 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Binnen twee weken Froyo - herhaling met nieuwe (meer betrouwbare) bron :P
http://www.androidplanet....joen-exemplaren-verkocht/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
lometje schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:29:
Binnen twee weken Froyo - herhaling met nieuwe (meer betrouwbare) bron :P
http://www.androidplanet....joen-exemplaren-verkocht/
Geloof je deze zin " Binnen twee weken ontvangen alle Samsung Galaxy S toestellen een update naar Android 2.2. Dit onthulde het bedrijf tijdens de Android Experience Meet-up in Utrecht." zonder een bron vermelding? Waarom zou dit Samsung niet hebben geconfirmeerd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 19:32
En daarnaast zijn er wel vaker 'bronnen' geweest die data genoemd hebben voor een froyo update die stilletjes voorbij gegaan zijn......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Artuzzo schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:35:
[...]

Geloof je deze zin " Binnen twee weken ontvangen alle Samsung Galaxy S toestellen een update naar Android 2.2. Dit onthulde het bedrijf tijdens de Android Experience Meet-up in Utrecht." zonder een bron vermelding? Waarom zou dit Samsung niet hebben geconfirmeerd dan?
LordLynx schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:52:
En daarnaast zijn er wel vaker 'bronnen' geweest die data genoemd hebben voor een froyo update die stilletjes voorbij gegaan zijn......
Snap de opmerkingen, maar toch zijn er vast genoeg tweakers die de informatie (ook al is het wellicht niet als officieel persbericht naar buiten gekomen) op prijs stellen. Ik wel in ieder geval. Maar het is ook meer een 'FYI' en niet zozeer een interessante discussie.

[ Voor 39% gewijzigd door lometje op 06-10-2010 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-08 12:56
Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 21:51:
[...]

Naja nieuwe toestel wilt niet lukken omdat hij al langer dan een maand oud is
Daarom wou ik weten of het onder de garantie valt (het is maar echt 1 kleine pixel maar het is wel irritant)
Ik ga morgen naar de service point bellen en dan hoop ik dat het gewoon onder de garantie valt

Die pixel die ik op de galaxy S heb die blijft groen bij alle kleuren, dus het is een groene dode pixel :S

Dus volgens mij is een vaste pixel want hij blijft maar groen, en dan hoop ik echt dat het onder de garantie valt
Ik heb een keer mee gemaakt met een lcd tv dat een pixel kapot was.. maar er moesten minsten 5 (volgens mij) pixels kapot zijn, wil het vervangen worden. ik weet niet wat voor regels er gelden voor de sgs.. maar wilde dit even delen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thommy86 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 14:58:
[...]

Ik heb een keer mee gemaakt met een lcd tv dat een pixel kapot was.. maar er moesten minsten 5 (volgens mij) pixels kapot zijn, wil het vervangen worden. ik weet niet wat voor regels er gelden voor de sgs.. maar wilde dit even delen :+
Pak een rubber hamer ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
ja dat lost alle problemen op.
Doet je mail applicatie het niet goed en exchange wil maar niet zijn ding doen? Pak een rubbere hamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de beschikking over de galaxy en wanneer ik hem niet gebruik, WIFI, 3G, GPS e.d. allemaal uitschakel, niet toesta dat mijn locatie overal wordt getraceerd e.d. gebruikt de batterij minimaal 4% per uur. Met andere woorden, wanneer ik hem dag niet gebruik, moet hij toch aan de lader. Ligt dat aan mijn toestel, of zijn dat jullie ervaringen ook?

Hoe kan ik de telefoon zo instellen dat hij ook geen gebruik maakt van gprs netwerk?
Ik heb op dit moment de optie:
instellingen--->Draadloos en Netwerk--->Mobiele netwerken--->Netwerkmodus---> alleen gsm geselecteerd en toch blijft hij actief op de gprs.
Wat moet ik verder voor actie ondernemen om dit ook uit te schakelen?
B.V.D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiazi
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-10-2016
Oggy schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 15:58:
[...]

ja dat lost alle problemen op.
Doet je mail applicatie het niet goed en exchange wil maar niet zijn ding doen? Pak een rubbere hamer.
nou die generaal uit de film the longest day zei hetzelfde hoor! "if things dont work, hit it with a stick!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jean-Bob
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:51
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 17:08:
Ik heb ook de beschikking over de galaxy en wanneer ik hem niet gebruik, WIFI, 3G, GPS e.d. allemaal uitschakel, niet toesta dat mijn locatie overal wordt getraceerd e.d. gebruikt de batterij minimaal 4% per uur. Met andere woorden, wanneer ik hem dag niet gebruik, moet hij toch aan de lader. Ligt dat aan mijn toestel, of zijn dat jullie ervaringen ook?
Bij mij is het batterijgebruik ook nog steeds heel variabel. Heb de SGS nu dik twee maanden. Soms gebruikt ie meer dan 5% per uur, op het moment heb ik em 5 uur aan en zit ie nog op 88% (met 20 min. weergave). Ik heb Juicedefender geïnstalleerd trouwens. Ik verdenk de klokwidget op mijn homescreen (weather & toggle app) ervan stroom te vreten maar heb geen zin om em eraf te gooien 8)7 Kill em nu af en toe met advanced task killer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:53

KneoK

Not in a million lightyears

Artuzzo schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:15:
[...]

Los daarvan (het kan door beide redenen) als skype op de android markt komt te staan dan verwacht jij dat de galaxy s een van de eerste apparaten is die dat ondersteund...aangezien het enorme succes en de eigenschappen daarvan. Helaas eigenaar van dit toestel zitten nog op 2.2 te wachten en op skype...Wat jammer dat ze zo langzaam zijn...wat doen we met al die mooie eigenschappen als dan je vriend met een gewone htc veel meer van de apps en hardware kan genieten.
Ditzelfde gaat eigenlijk op voor alle types smartphones, je hebt zat apps die zeggen "iPhone 2G not supported" en er zijn zat Symbian programma's die op de Sony Ericsson van mijn meisje niet draaien, terwijl daar ook gewoon s60v5 op staat.
Als jij een iPhone 4 hebt om iets te noemen dan kun je allesbehalve de volledige kracht gebruiken omdat de 3G en 3GS nog zo'n gigantische userbase hebben dat het niet slim is om iPhone 4 only apps en games te maken. Je hebt een ontzettend krachtig toestel dat op het moment en waarschijnlijk nooit volledig benut gaat worden.
Zelfs toen ik mijn HTC Touch op WinMo had waren er zat apps die niet wilden draaien maar wel op een TyTN II.

Verschillende hardware betekent voor de app ontwikkelaar meer moeite en daar ontbreekt het nog weleens aan. Dat heeft niets met Samsung te maken, niets met Apple en niets met HTC.

Als er iets in de Market staat dat zo populair is als Skype dan verwacht je van de makers van dat programma dat ze zorgen dat de Galaxy S ondersteund wordt, dat zijn de enige schuldigen in dit geval vind ik. Als je een spel in de winkel koopt dan verwacht je toch ook dat dat op je nVidia kaart draait ? En op de Ati van je neefje ? Dan is het toch onzin om te zeggen dat het de schuld van Ati is als de makers van dat spel een steek hebben laten vallen ?
Het feit dat Skype al wel onder Froyo schijnt te werken duidt er naar mijn mening gewoon op dat de makers van Skype lui zijn.

Wat moet je dan met al die kracht ? Lekker een spelletje spelen, zonder problemen tijdens je spelletje een telefoongesprek kunnen beantwoorden, daarna weer terugswitchen naar je spel. Dan even in je agenda neuzen, snel wat op internet opzoeken en weer terug naar je agenda, een emailtje beantwoorden, even snel een notitietje maken, need I go on ? Dat gaat voor mij veel soepeler en veel sneller dan op alle andere smartphones die ik heb gehad, of daar nu iOS, Symbian of WinMo op draaide. Dit toestel brengt voor mij de beste multi-task ervaring die ik op een telefoon heb gehad.
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 17:08:

Hoe kan ik de telefoon zo instellen dat hij ook geen gebruik maakt van gprs netwerk?
Ik heb op dit moment de optie:
instellingen--->Draadloos en Netwerk--->Mobiele netwerken--->Netwerkmodus---> alleen gsm geselecteerd en toch blijft hij actief op de gprs.
Wat moet ik verder voor actie ondernemen om dit ook uit te schakelen?
B.V.D.
Dat is totaal niet mijn ervaring. Ik heb nu een van mijn nabestelde accu's in het toestel zitten, niet eens de originele. Vannacht rond half vier ben ik naar bed gegaan, heb drie kwartier gelezen in Aldiko en daarna het toestel in standby gezet met wifi en 3G gewoon aan, Gmail staat op push volgens mij. Nu net aan de lader gestoken en heb nog 76 procent acculading over volgens het lockscreen.

Hoe lang heb je het toestel al ? Het is bekend dat de accu steeds beter gaat werken na een aantal ladingen. Heb je verder veel achtergrond apps draaien ? En hoe is het bereik bij jou thuis ? Het schijnt dat een zwak telefoonsignaal ook veel invloed kan hebben op de accuduur omdat het toestel veel moeite moet doen om het signaal vast te houden of opnieuw te locken.

[ Voor 25% gewijzigd door KneoK op 06-10-2010 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ineens in m'n toepassingen scherm van LauncherPro een aantal apps dubbel in staan, waarom.....?? in het originele toepassingen scherm van de galaxy staan ze maar 1x Het gaat om de volgende apps, Asphalt5, Navigatie, Plaatsen en Shopper. Iemand een oplossing hoe ik de dubbele kan verwijderen?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2010 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 18:55:
Heb ineens in m'n toepassingen scherm (van LauncherPro) een aantal apps dubbel in staan, waarom......?? Het gaat om de volgende apps, Asphalt5, Navigatie, Plaatsen en Shopper. Iemand een oplossing hoe ik de dubbele kan verwijderen?
Heb je toevallig een backup teruggezet ? Ik heb dit gehad met een aantal apps nadat ik het toestel geflashed had en MyBackupPro had gebruikt. Na een paar reboots waren ze stomtoevallig weer verdwenen, dus probeer dat in ieder geval even. Misschien heb je geluk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KneoK schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 18:57:
[...]

Heb je toevallig een backup teruggezet ? Ik heb dit gehad met een aantal apps nadat ik het toestel geflashed had en MyBackupPro had gebruikt. Na een paar reboots waren ze stomtoevallig weer verdwenen, dus probeer dat in ieder geval even. Misschien heb je geluk :)
Nee nx gedaan volgens mij. Heb iig geen backup of iets dergelijks teruggezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik laatst met Nu app, toen ik er eentje verwijderde was ie geheel weg. Daarna opnieuw geinstalled en is niet nog eens voorgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 19:00:
Had ik laatst met Nu app, toen ik er eentje verwijderde was ie geheel weg. Daarna opnieuw geinstalled en is niet nog eens voorgekomen.
Tis al opgelost na 4 keer uit en aanzetten staan ze er weer allemaal maar 1x op. Ik had het kunnen weten dat het 4x moest en niet 2x |:( |:( |:( . Nu nog even post zoeken voor opstart geluid te veranderen in stilte ,heb het ergens gelezen hier laatst maar vind het nie meer terug 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 19:20:
[...]

Tis al opgelost na 4 keer uit en aanzetten staan ze er weer allemaal maar 1x op. Ik had het kunnen weten dat het 4x moest en niet 2x |:( |:( |:( . Nu nog even post zoeken voor opstart geluid te veranderen in stilte ,heb het ergens gelezen hier laatst maar vind het nie meer terug 8)7 8)7 8)7
als je 'm op trilstand zet dan hoor je het afsluit/opstart geluid niet... Maar dat ik denk ik niet wat je zoekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terracide
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-07 10:59
Ik heb sinds kort een galaxy S en ik heb geen lag problemen. Kan iemand me uitleggen hoe het kan dat anderen dat wel hebben? ik ga die fix toch installeren omdat ie er hoe dan ook sneller van wordt maar ik begrijp niet precies hoe het kan dat niet iedereen het heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lometje schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 19:29:
[...]

als je 'm op trilstand zet dan hoor je het afsluit/opstart geluid niet... Maar dat ik denk ik niet wat je zoekt :)
Nee idd is niet wat ik zoek, moest 2 bestandjes veranderen.........maar ik zoek verder........no problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob16
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-04 13:57
Hebben jullie ook last van een update die maar niet wil lukken van Kies? Hij blijft hangen bij CAB bestanden uitpakken... (precies op 50%)
Verder staat er Version: 1.5.3.10093.81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
Bob16 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 20:05:
Hebben jullie ook last van een update die maar niet wil lukken van Kies? Hij blijft hangen bij CAB bestanden uitpakken... (precies op 50%)
Verder staat er Version: 1.5.3.10093.81
Misschien kun je hiervan beter downloaden. gaat sneller en is bijna dezelfde. En.... nieuw vandaag op de site.

http://www.samsungmobile....e.do?phone_model=GT-I9000

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weekend warrior
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:32
Mijn Wifi probleem gaat nog iets verder. Hij gaat niet alleen spontaan aan maar soms ook spontaan uit. Nu heb ik meer mensen gevonden waarbij hij spontaan aan gaat, maar echter nog geen oplossing. Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Raar, net blijft ie ineens mekkeren "usb aangesloten" en dan ging t weer weg, kwam t weer, ging t weer weg... weird :{

edit: wordt ie lekker... ik zet hem uit vanwege die rare melding en nu start ie niet meer... ik zie even een stilstaande loader en dan is ie weer zwart :|

edit: gaat dat ding serieus kapot zijn na 2 dagen ?!

[ Voor 49% gewijzigd door Cartman! op 06-10-2010 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Embryo1 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 20:12:
[...]

Misschien kun je hiervan beter downloaden. gaat sneller en is bijna dezelfde. En.... nieuw vandaag op de site.

http://www.samsungmobile....e.do?phone_model=GT-I9000
En nog steeds wordt mijn internet verbinding op de laptop afgesloten als ik KIES opstart.
Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ook alle hard-reset methodes werken niet, alleen een loadertje (niet animerend) en het gaat weer weg na n paar seconden. Heb ik weer hoor :|

Iemand een idee hoe lang zoiets duurt? Moet ik natuurlijk RMA aanvragen, mag ik em opsturen naar KPN en dan 3 weken wachten zeker...

edit: aan de oplader gehangen en nu doet ie weer iets, w00t! De batterij was overigens nog 90% vol toen t gebeurde.

[ Voor 49% gewijzigd door Cartman! op 06-10-2010 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 19:40:
Nee idd is niet wat ik zoek, moest 2 bestandjes veranderen.........maar ik zoek verder........no problem
klopt:
/system/etc/PowerOn.wav
/system/media/audio/ui/Shutdown.ogg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Cartman! schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:16:
Ook alle hard-reset methodes werken niet, alleen een loadertje (niet animerend) en het gaat weer weg na n paar seconden. Heb ik weer hoor :|

Iemand een idee hoe lang zoiets duurt? Moet ik natuurlijk RMA aanvragen, mag ik em opsturen naar KPN en dan 3 weken wachten zeker...
Al even de accu verwijderd en een half uurtje er uit gelaten ? Da's nog wel de moeite waard. Wat ik van RMA's heb gelezen duurt dat inderdaad 2 tot 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Hij start weer op maar hij blijft het "USB aangesloten" in de statusbalk bovenin de hele tijd verversen, echt wtf :|

Op androidworld nog n paar gevallen die dit ook hebben, hij gaat alleen nog aan via de lader. Fijn...RMA aanvragen dus, verdomme.. :(

nog even factory reset proberen....net 2 dagen bezig om alles te configgen en hop, pleite..
update: helpt niet... ook na de reset blijft ie mekkeren over de "usb aangesloten".
update2: na even 20min zonder accu moest ik wel weer aan de lader opstarten maar nu lijkt alles t weer te doen :o (bedankt voor de tip KneoK!)

[ Voor 75% gewijzigd door Cartman! op 06-10-2010 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgende probleem.

Mijn WI-FI werkt niet meer, als ik hem aanzet dan slaat hij naar 20 sec weer uit.
Ik krijg dan de melding.. kan niet scannen op netwerken.
Iemand bekent met dit probleem.

rinus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 20:57:
[...]

En nog steeds wordt mijn internet verbinding op de laptop afgesloten als ik KIES opstart.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Mogelijk kun je kijken naar de USB instellingen op je toestel, en of daar Samsung Kies aangevinkt staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

terracide schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 19:30:
Ik heb sinds kort een galaxy S en ik heb geen lag problemen. Kan iemand me uitleggen hoe het kan dat anderen dat wel hebben? ik ga die fix toch installeren omdat ie er hoe dan ook sneller van wordt maar ik begrijp niet precies hoe het kan dat niet iedereen het heeft.
Ze hebben er allemaal last van, ook jij dus. Hangt er vanaf hoe intensief je hem gebruikt, dan merk je het pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-08 11:05
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:49:

Mijn WI-FI werkt niet meer, als ik hem aanzet dan slaat hij naar 20 sec weer uit.

rinus
Dit heb ik ook gehad. Als je googled op unalbe scan network galaxy kom je het genoeg tegen. Er staan verschillende oplossingen maar deze werkte voor mij, alleen als je root hebt btw.

go to /data/wifi/ and delete bcm_supp.conf (back it up first just in case). Then reboot your phone.

bron:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=8062313

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

rinus
Heb ik ook gehad.
Heb jij WeFi geinstalleerd (gehad)?
Zo ja, dan biedt een factory reset DE oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

rinus
Heb het ook wel eens als ik snel na elkaar aan en uit wil schakelen, reboot fixt het bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 23:01:
[...]

Ze hebben er allemaal last van, ook jij dus. Hangt er vanaf hoe intensief je hem gebruikt, dan merk je het pas.
Dat is dus absolute onzin. Mijn collega heeft enorm last van lag. Hij kan zijn dailer niet openen zonder lag. Hier heb ik echt geen last van.

Hij gebruikt de galaxy puur voor bellen e.d. terwijl ik toch wel een heavy user ben. Het verschil zit hem volgens mij in de firmware. Hij heeft JF3 en ik heb JM2.

Beide draaien dus officiële firmware zonder lagfix.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Embryo1 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 22:08:
[...]

Mogelijk kun je kijken naar de USB instellingen op je toestel, en of daar Samsung Kies aangevinkt staat.
het programma sluit het internet al af zonder dat er een telefoon aanhangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal, vraagje, ik heb nu al enige tijd problemen met mijn hotmail, hij staat netjes op poort 995 etc, maar ik krijg steeds een verbindingsfout. Er is ook geen app voor ofzo die je hotmail wel goed/ direct opent. Hebben meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit ( http://www.androidworld.n...il-account-instellen.html ) heb ik ook geprobeerd maar dat werkt ook iet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
100% eens!
KneoK schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 18:45:

Ditzelfde gaat eigenlijk op voor alle types smartphones, je hebt zat apps die zeggen "iPhone 2G not supported" en er zijn zat Symbian programma's die op de Sony Ericsson van mijn meisje niet draaien, terwijl daar ook gewoon s60v5 op staat.
Als jij een iPhone 4 hebt om iets te noemen dan kun je allesbehalve de volledige kracht gebruiken omdat de 3G en 3GS nog zo'n gigantische userbase hebben dat het niet slim is om iPhone 4 only apps en games te maken. Je hebt een ontzettend krachtig toestel dat op het moment en waarschijnlijk nooit volledig benut gaat worden.
Zelfs toen ik mijn HTC Touch op WinMo had waren er zat apps die niet wilden draaien maar wel op een TyTN II.

Verschillende hardware betekent voor de app ontwikkelaar meer moeite en daar ontbreekt het nog weleens aan. Dat heeft niets met Samsung te maken, niets met Apple en niets met HTC.

Als er iets in de Market staat dat zo populair is als Skype dan verwacht je van de makers van dat programma dat ze zorgen dat de Galaxy S ondersteund wordt, dat zijn de enige schuldigen in dit geval vind ik. Als je een spel in de winkel koopt dan verwacht je toch ook dat dat op je nVidia kaart draait ? En op de Ati van je neefje ? Dan is het toch onzin om te zeggen dat het de schuld van Ati is als de makers van dat spel een steek hebben laten vallen ?
Het feit dat Skype al wel onder Froyo schijnt te werken duidt er naar mijn mening gewoon op dat de makers van Skype lui zijn.

Wat moet je dan met al die kracht ? Lekker een spelletje spelen, zonder problemen tijdens je spelletje een telefoongesprek kunnen beantwoorden, daarna weer terugswitchen naar je spel. Dan even in je agenda neuzen, snel wat op internet opzoeken en weer terug naar je agenda, een emailtje beantwoorden, even snel een notitietje maken, need I go on ? Dat gaat voor mij veel soepeler en veel sneller dan op alle andere smartphones die ik heb gehad, of daar nu iOS, Symbian of WinMo op draaide. Dit toestel brengt voor mij de beste multi-task ervaring die ik op een telefoon heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:25:
Hoi allemaal, vraagje, ik heb nu al enige tijd problemen met mijn hotmail, hij staat netjes op poort 995 etc, maar ik krijg steeds een verbindingsfout. Er is ook geen app voor ofzo die je hotmail wel goed/ direct opent. Hebben meer mensen dit probleem?
Sinds 2 dagen dezelfde issue. Vanochtend mijn mobiel opnieuw opgestart en nu doet t weer... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Laatst online: 03-09-2023

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-08 07:07
Hotmail werkt bij mij zonder enig probleem. Geen aparte app o.i.d. erop gezet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen zonder enige vorm van eigen inzet worden zonder aankondiging verwijderd. Toon eigen initiatief voor je post. GoT is geen helpdesk.