• Vendrom
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:18
nog meer mensen al de hele dag geen mobiel internet?

edit:
http://www.telfort.nl/med...zaandam-velzen-beverwijk/

[ Voor 51% gewijzigd door Vendrom op 16-09-2010 14:15 ]

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-05 20:56
ik had 5 min geleden nog connectie en werd er opeens uitgegooid, nu met 3G geen verbinding meer tot stand te brengen en op 2G is er alleen een loze verbinding (wel connectie geen data) tot stand te brengen.

Dit is echter wel in omgeving Apeldoorn .... dus ver van de melding die Telfort zelf heeft gedaan

• LCFMK
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-01 09:09
Hier (Zutphen) ook geen 3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250621

04/10/2010

Status: Open

Op dit moment kunt u geen gebruik maken van mobiel internet en mms.

http://www.telfort.nl/med...4/mobiel-internet-en-mms/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-10-2024
Meer mensen die geen mobiel internet en mms hebben van Telfort? Woon zelf in regio Utrecht. Sinds vanochtend staat op de website dat er een storing is, maar ik heb al sinds vrijdagavond geen umts/gprs-verbinding meer. Toeval wil dat er dit weekend onderhoud werd gepleegd aan het KPN-netwerk. Wel kwalijk op zich een heel weekend geen netwerkdekking.

Meer mensen met dit euvel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimmy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-06-2022
nightcrow schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:37:
Meer mensen die geen mobiel internet en mms hebben van Telfort? Woon zelf in regio Utrecht. Sinds vanochtend staat op de website dat er een storing is, maar ik heb al sinds vrijdagavond geen umts/gprs-verbinding meer. Toeval wil dat er dit weekend onderhoud werd gepleegd aan het KPN-netwerk. Wel kwalijk op zich een heel weekend geen netwerkdekking.

Ja, zo af en toe doet 'ie het (haalt de telefoon even het weer op), echter meestal is dat slechts voor korte duur !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:03

bonzz.netninja

Niente baffi

nightcrow schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:37:

Sprak gisteren iemand die er ook al 5 dagen last van had, maar ik zelf heb geen probleem (regio utrecht ook dus)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidai
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:23
Hier ook al sinds vrijdag/zaterdag geen of heel even internet na opnieuw verbinding maken. Storing nog niet opgelost. Telfort beweert via nu.nl echter wat anders:

Telfort via nu.nl:
Telfort getroffen door storing
Uitgegeven: 5 oktober 2010 10:09
Laatst gewijzigd: 5 oktober 2010 11:58

AMSTERDAM - Telfort kampte maandag en dinsdag met een storing waardoor mobiel internet en mms voor een deel van de klanten niet beschikbaar was. De problemen zijn inmiddels verholpen.
Dat heeft Telfort tegenover NU.nl laten weten.

Volgens verschillende gebruikers waren er al problemen sinds 1 oktober. Telfort onkent die berichten: "de storing deed zich echt pas maandag voor en is inmiddels opgelost."
Beetje vreemd dat meerdere gebruikers melden sinds vrijdag geen goed werkend internet te hebben en dat ze dat dan gewoon glashard ontkennen... Verder staat de storingsmelding nog gewoon op de website van telfort.nl (Storingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
Vage toestand. Denk dat het slechts een beperkt aantal gebruikers betreft dat hier last van heeft. De reactie van bonzz.netninja bevestigt dat, net als de aangepaste melding op de website van telfort: "Het kan een enkele keer voorkomen dat u niet direct verbinding kunt maken met mobiel internet of mms." Verklaart ook waarom ik er het hele weekend niets over kon vinden op internet.

Wel zeer kwalijk dat men de storing die duidelijk al sinds vrijdagavond optreedt inderdaad glashard ontkent. Ook heel bijzonder dat op de storingenpagina staat: "Op deze pagina vindt u serviceberichten van de afgelopen twee maanden." en dat op diezelfde pagina het hele weekend stond dat er onderhoud werd gepleegd aan het netwerk van KPN. Sinds gisterochtend is die melding verdwenen en de melding over de storing verschenen.

Misschien ligt het aan een specifieke regio? Ik woon in Amersfoort.

Edit 16:09 uur: het lijkt weer te werken bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilles
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-05 15:23
Ik ben ook erg ontevreden over deze telfort service. Gisteren 2x gebeld, de eerste keer werd me verteld dat er absoluut geen probleem was, en dat ik de instellingen van m'n telefoon maar moest checken. De tweede keer (ongeveer 30 minuten later) was er inderdaad een bekend probleem (nouja, ze noemden het onderhoud) dat al het hele weekend liep.

Mooi verhaal dus. Afgelopen weekend al heel m'n smartphone ge-factory-reset omdat ik nergens een melding op internet kon vinden.

Overigens is het bij mij nog steeds niet opgelost. Nog meer mensen die nog steeds problemen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:39
Weer dezelfde storing die al sinds 2006 ofzo bij Telfort woedt... connecten, connected zijn, maar dan gebeurt er niks. Dus maar weer disconnecten en opnieuw proberen totdat het ineens werkt. Alleen kan het dan na een tijdje alsnog stilvallen...

En gelijk ook de reden dat ik geen klant meer ben bij Telfort. Ik post dit hier zodat men kan zien dat Telfort blijkbaar geen plannen heeft om het probleem definitief op te lossen, aangezien dat de vorige 10x ofzo ook niet gebeurde.

Op een gegeven moment lag internet er gewoon ruim een week helemaal uit met dezelfde symptomen. Kom op zeg.. :X

[ Voor 10% gewijzigd door Sorcerer8472 op 05-10-2010 16:43 ]

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
Bij mij werkt het weer niet. Heel vervelend dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Ik meld me ook even. Sinds zaterdagochtend 7 uur heb ik geen stabiele verbinding. Zodra ik de APN settings wijzig kan ik één pagina open. Daarna gebeurd er niets meer. Zodra ik de APN settings weer wijzig of aan/uit zet kan ik weer een pagina openen. Daarna gebeurd er wederom niets meer. :P

Getest in Haarlem, Leiden, Delft, Den Haag, Velsen. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Oyster op 05-10-2010 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
Lijkt nu toch opgelost te zijn (link). Bij mij werkt het weer na een reboot. Nu maar hopen dat de verbinding stabiel blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zegel
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-05 19:43
Hier ook sinds vrijdag tot deze woensdagmorgen geen internet ( achterhoek, Nijmegen).

Zaterdag met de telefoon naar de telfort winkel geweest. Men wist van niets en verwees me, omdat ze het zelf niet konden oplossen naar een Samsung servicepunt in de stad. Was een factory reset en update nodig. Daarna nog niets.

Dus lijkt erop dat zelfs telfort zelf niet wist welke problemen ze hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
Vanochtend is het weer mis. Begin hier toch wel van te balen. In het scherm van mijn telefoon (Samsung Galaxy zonder S) staat nu helemaal geen umts-/gprs-logo meer.

En ik blijf het ook uitermate vaag vinden dat ze die storing van afgelopen weekend blijven ontkennen. Zal vandaag dus ook wel weer gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Hier ook geen verbinding meer tot nu toe (al 3 uur lang). Geen internetverbinding. Staat echter niks opd e storingensite van telfort.

Nog anderen met hetzelfde probleem? (zijn er nu dus 2 die het hier gemeld hebben)

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvH
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-05 19:21

BvH

Hier in amsterdam ook geen internet toegang, er is wel een UMTS signaal maar daar houd het ook mee op. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83894

Hier in Utrecht hetzelfde.
Vandaag wordt me abonnement verlengd dus ik d8 het zal toch niet :)
Maar het is dus een storing ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvH
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-05 19:21

BvH

Net maar even een klacht ingedient via de website. Er staat immers nog steeds geen storingsmelding terwijl dit nu al minimaal een aantal uren aan de gang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 14:42

seninha

god's right foot

Hier zelfde probleem (omgeving Amsterdam) .Als ik mn mail wil checken krijg ik de volgende melding:

Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parody
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Leuk, ben dus ook het bokkie hier in Nieuwegein. Gisteravond werkte alles nog perfect, telefoon uitgezet en weer aangezet en nu is het bal. :( Officieel is er niets aan de hand, dus ik ga eens een berichtje naar de klantenservice sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:50
Ik ook geen mobiel internet, Utrecht centrum. Zelfs geen gprs...

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310225

Hier (Eindhoven) werkt het ook totaal niet!!!
Lekkere week gehad zo zonder mobiel internet...
Dan is de SGS toch maar een dure baksteen :P
Telfort is slecht m'kay..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300018

Er is op dit moment een Regionale storing: Mobiel internet en mms. Het storingsoverzicht wordt geupdatet zodra er informatie beschikbaar komt.
We zijn er mee bezig, excuses voor het ongemak!

Wouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Vanochtend deed Telfort het niet in omgeving Zwolle, rond 12:00u weer wel en nu weer niet. Ik denk dat Telfort dus ook de provincie Overijssel erbij kan vermelden.

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 14:42

seninha

god's right foot

3G doet het hier weer (omgeving Amsterdam).
Kreeg net een Pingchat bericht door die om 08h30 verstuurt was.Mail komt ook weer normaal binnen .

Even kijken hoe lang dit goed gaat.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 22:01

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Hier doet alles het sinds een halfuur weer ( 3G/Telfort/ Amsterdam )

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:50
Utrecht Centrum: zet net m'n 3G aan en alles werkt weer, op normale snelheid voor zover ik kan beoordelen.

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:17

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nou, bij mij werkt het nog steeds niet. Utrecht en Eindhoven (nu Utrecht).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1