Welke grove fouten? Ze hebben aangeboden het toestel te repareren, Ze hebben aangegeven dat er meerdere onderdelen vervangen diende te worden. De klant zag af van de reparatie, en is zelf aan het klooien gegaan. Met als gevolg dat het toestel nu verder beschadigd is. Het betreffende bedrijf heeft zelfs het volle recht de klant te weigeren.Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 09:02:
[...]
Je leest niet goed.
Als Dynaflex gewoon gelijk gerepareerd had, zoals ze gewoon hadden moeten doen, dan was er niets aan de hand geweest. Dus is het logisch dat ze de kosten van de eigen reparatie ten volle vergoeden (inclusief arbeidsloon, wat lekker optelt) en zou het vanwege de grove fouten die gemaakt zijn verstandig zijn om het daarbij beschadigde onderdeel ook te vervangen. Dat is geen inherente verplichting inderdaad, maar het zou ze sieren om een vorm van compensatie aan te bieden. Immers, als ze gewoon zelf gerepareerd hadden was er niets aan de hand geweest, maar daar probeerden ze zich met een slechte smoes vanaf te maken.
Je zou inderdaad kunnen stellen dat Dynafix verantwoordelijk is voor het gepruts van de klant, door ten onrechte geen reparatie aan te bieden, maar ik snap dat dat misschien wat ver gaat. Dat onderdeel vervangen/vergoeden (plus de gemaakte kosten) als genoegdoening voor alle fouten die gemaakt zijn lijkt mij echter niet onredelijk.
Verwijderd
Het hangt even van de internpretatie van de woorden van Orcie af inderdaad, ik ging er van uit dat garantie geweigerd was onder het mom dat ook het moederbord beschadigd was.Seth_Chaos schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 09:08:
Welke grove fouten? Ze hebben aangeboden het toestel te repareren, Ze hebben aangegeven dat er meerdere onderdelen vervangen diende te worden. De klant zag af van de reparatie, en is zelf aan het klooien gegaan. Met als gevolg dat het toestel nu verder beschadigd is. Het betreffende bedrijf heeft zelfs het volle recht de klant te weigeren.
Maargoed, dan nog blijkt dat het moederbord helemaal niet stuk is, zoals aangegeven door Dynafix. Dat betekent dat er in ieder geval op dat vlak een wanprestatie is geleverd en de gemaakte onderzoekskosten teruggestort zouden moeten worden. Kan Orcie weer een onderdeeltje van kopen
Ik had vannacht m'n SGS aan de lader gelegd naast m'n bed (ik gebruik hem als wekker). Toen ik vanochtend wakker werd was het verdacht lawaaig buiten. Bleek dat de telefoon uit was en ook niet meer aan te krijgen. Hij reageerde ook niet meer op het inpluggen van de lader of hem aan de pc hangen met de USB kabel. Dus ik dacht dat ie naar de klote was.
Sim kaart eruit gehaald en in de oude mobiel gestopt. Toen ik de SGS weer in elkaar had zitten heb ik hem nog even aan de stroom gehangen en toen deed hij het ineens wel weer. Batterij 80% vol, echt heel wazig. Hij doet het nu dus weer prima, maar ik vind het erg vreemd dat ie zomaar uitvalt 's nachts en dan ook niet emer aan gaat totdat de accu eruit en erin gedaan is.
Sim kaart eruit gehaald en in de oude mobiel gestopt. Toen ik de SGS weer in elkaar had zitten heb ik hem nog even aan de stroom gehangen en toen deed hij het ineens wel weer. Batterij 80% vol, echt heel wazig. Hij doet het nu dus weer prima, maar ik vind het erg vreemd dat ie zomaar uitvalt 's nachts en dan ook niet emer aan gaat totdat de accu eruit en erin gedaan is.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Enige wat nodig was was dus je batterij even los halen en weer er inMrAngry schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 09:46:
Ik had vannacht m'n SGS aan de lader gelegd naast m'n bed (ik gebruik hem als wekker). Toen ik vanochtend wakker werd was het verdacht lawaaig buiten. Bleek dat de telefoon uit was en ook niet meer aan te krijgen. Hij reageerde ook niet meer op het inpluggen van de lader of hem aan de pc hangen met de USB kabel. Dus ik dacht dat ie naar de klote was.
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Hmmm, ..... vreemd. Samsung geeft op de site aan dat het kosteloos is, zoals je hebt gezien. Ik zelf heb de vraag ook bij mijn provider Vodafone gesteld en die gaf per mail ook aan, dat A-GPS kosteloos was, middels vooraf geinstalleerde kaarten. Mijn broer heeft een trip van 1 maand gemaakt in de States. Hij heeft daarbij gebruik gemaakt van zijn GSM als navigatie en geen data kosten berekend gekregen van Vodafone. Ik zelf kom dagelijks in Belgie en navigeer daar ook via mijn SGS. Heb vanaf aug. nog geen kosten berekend gekregen voor het gebruik van de (A) GPS. Roaming staat uit geschakeld.Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 22:57:
[...]
Dat slaat nergens op.. Ligt er maar net aan hóe je GPS assisted wordt. Ik kan je verzekeren dat, indien aanwezig, ook data wordt gebruikt voor A-GPS.
Wikipedia: Assisted GPS
Wikipedia: Assisted GPS
http://wiki.openmoko.org/wiki/Hardware:AGPS
Assisted GPS is een verzamelnaam voor andere bronnen dan GPS en dat kán dus ook gewoon data zijn.. Dit staat in de documentatie van cd BCM4751 die schijnbaar in de Galaxy S zit (en een hele goede GPS receivers blijkt te zijn):
[...]
http://www.broadcom.com/press/release.php?id=s443754
Als je in het buitenland zit en je zet je data uit, Verdwijnt de A en houd je GPS over, een fix heb je dan niet in 3 seconden, maar in iets van 30 seconden tot een minuut (of soms zelfs meer).
Jammer dat Vodafone en Samsung berichten de wereld in helpen, die nergens op slaan. Nog bedankt voor de info.
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Jou interpretatie is goed. Ze zeggen dat het moederbord defect is, maar dat is gewoon niet zo. Anders zou het toestel nu niet 'werken'...Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 09:17:
[...]
Het hangt even van de internpretatie van de woorden van Orcie af inderdaad, ik ging er van uit dat garantie geweigerd was onder het mom dat ook het moederbord beschadigd was.
Maargoed, dan nog blijkt dat het moederbord helemaal niet stuk is, zoals aangegeven door Dynafix. Dat betekent dat er in ieder geval op dat vlak een wanprestatie is geleverd en de gemaakte onderzoekskosten teruggestort zouden moeten worden. Kan Orcie weer een onderdeeltje van kopen
Een moederbord kan heel goed defect zijn, maar toch functioneren. Alleen functioneert het niet zoals het zou moeten.Orcie schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:27:
[...]
Jou interpretatie is goed. Ze zeggen dat het moederbord defect is, maar dat is gewoon niet zo. Anders zou het toestel nu niet 'werken'...
Defect betekent namelijk niet dat het niet meer werkt.
Verwijderd
Hij geeft aan dat de telefoon naar behoren werkt, dat lijkt me niet onder het kopje defect vallen. Zo kan je alles dat krom is wel recht lullen natuurlijk.Relief2009 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:36:
Een moederbord kan heel goed defect zijn, maar toch functioneren. Alleen functioneert het niet zoals het zou moeten.
Defect betekent namelijk niet dat het niet meer werkt.
Of ze praten over die verdomde stickertjes natuurlijk, het eeuwige excuus om garantie onterecht af te wijzen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2010 11:46 ]
Verwijderd
Zoals gezegd, vermoed ik (na doorlezen van veel info over dit onderwerp) dat je toestel dan, in het buitenland zonder data connectie, gebruik maakt van GPS zonder de Assistance. GPS an sich is kostenloos, echter is het bij mobiele toepassingen vaak erg fijn om een instant fix te hebben, vandaar dat ze de Assistence als toevoeging hebben ontwikkeld. Die toevoeging bestaat dus uit gebruikmaking van externe bronnen waaronder dus de data mogelijkheid.Embryo1 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:19:
[...]
Hmmm, ..... vreemd. Samsung geeft op de site aan dat het kosteloos is, zoals je hebt gezien. Ik zelf heb de vraag ook bij mijn provider Vodafone gesteld en die gaf per mail ook aan, dat A-GPS kosteloos was, middels vooraf geinstalleerde kaarten. Mijn broer heeft een trip van 1 maand gemaakt in de States. Hij heeft daarbij gebruik gemaakt van zijn GSM als navigatie en geen data kosten berekend gekregen van Vodafone. Ik zelf kom dagelijks in Belgie en navigeer daar ook via mijn SGS. Heb vanaf aug. nog geen kosten berekend gekregen voor het gebruik van de (A) GPS. Roaming staat uit geschakeld.
Jammer dat Vodafone en Samsung berichten de wereld in helpen, die nergens op slaan. Nog bedankt voor de info.
Ik kan me voorstellen dat providers dit niet aan iedereen uit willen leggen en gewoon stellen dat je GPS zonder roaming data werkt waarbij er geen data wordt verbruikt. Kans bestaat dan dat een fix wat langer duurt...
Overigens goed om te horen dat er nog meer mensen zijn die zonder problemen navigeren met hun SGS
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2010 11:39 ]
Je doet net alsof het normaal is. Ik vind het echt niet normaal dat een telefoon met een bijna volle batterij terwijl hij niks ligt te doen zo hard vastloopt dat ik de batterij eruit moet halen. Het is al irritant dat ie dat kan doen als je druk bezig bent (nog niet mee gemaakt), maar als het 's nachts gebeurt en je wekker er door uitvalt dan wordt het echt heel vervelend.watercoolertje schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 10:51:
[...]
Enige wat nodig was was dus je batterij even los halen en weer er in1x eerder gehad, als het toestel nergens meer op reageert gewoon batterij er even uit en er weer in (dat is me ervaring met alle smartphones trouwens)...
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Verwijderd
Zo lang het niet vaker gebeurt is het ook geen big deal. Ja, vervelend, maar bijna alle apparatuur loopt wel eens vast, dat hoort er nou eenmaal bij.MrAngry schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:25:
Je doet net alsof het normaal is. Ik vind het echt niet normaal dat een telefoon met een bijna volle batterij terwijl hij niks ligt te doen zo hard vastloopt dat ik de batterij eruit moet halen. Het is al irritant dat ie dat kan doen als je druk bezig bent (nog niet mee gemaakt), maar als het 's nachts gebeurt en je wekker er door uitvalt dan wordt het echt heel vervelend.
Gezien de verhalen over minder goede accuduur, het afgelopen weekend maar eens getest.
Heb de sim uit de SGS gehaald en in mijn oude mobiel gestopt zodat ik "clean" kon testen.
Een Xvid film continue laten afspelen met gemiddeld volume en gemiddelde helderheid.
Na 7 uur en drie kwartier hield ie er mee op.
In eerste instantie laten afspelen dooor de standaard videoplayer, die stopt echter na nog ongeveer 13% accucapaciteit.(na krap 7 uur)
Laatste deel van de accucap. eruit laten spelen door een andere videoplayer.
Ook nog mp3,s continue laten afspelen op volume 8.
Na 18 uur stopt de standaard mp3 player maar kon nog 2 uur doorgaan met andere player.
Dus totaal 20 uur.
Heb het toestel ongeveer een maand met Android 2.1 en firmware JM2
Twijfel je aan je accu dan kun je het ook eens meten.
De resultaten lijken me niet echt slecht
Maar ik heb ook de neiging om te zeggen dat ie snel leeg is als je even aan het "spelen" bent,
Joop
Heb de sim uit de SGS gehaald en in mijn oude mobiel gestopt zodat ik "clean" kon testen.
Een Xvid film continue laten afspelen met gemiddeld volume en gemiddelde helderheid.
Na 7 uur en drie kwartier hield ie er mee op.
In eerste instantie laten afspelen dooor de standaard videoplayer, die stopt echter na nog ongeveer 13% accucapaciteit.(na krap 7 uur)
Laatste deel van de accucap. eruit laten spelen door een andere videoplayer.
Ook nog mp3,s continue laten afspelen op volume 8.
Na 18 uur stopt de standaard mp3 player maar kon nog 2 uur doorgaan met andere player.
Dus totaal 20 uur.
Heb het toestel ongeveer een maand met Android 2.1 en firmware JM2
Twijfel je aan je accu dan kun je het ook eens meten.
De resultaten lijken me niet echt slecht
Maar ik heb ook de neiging om te zeggen dat ie snel leeg is als je even aan het "spelen" bent,
Joop
Verwijderd
Daarvoor heb je je homescreen, app menu kan je niks mee.Webjunkie schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 14:24:
kan je mapjes maken in het app menu?
of de verschillende appjes sorteren?
het app menu is na meerdere installaties wel een chaos
Een snelkoppeling of mapje op je homescreen kost extra batterij? Bij widgets zou ik je gelijk geven.Webjunkie schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:15:
alles wat je op je homescreens gooit, gebruikt kostbare batterij juice.
geen makkelijke mapjes met Games, VoIP, Navigatie e.d. dus
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Verwijderd
Iemand die hetzelfde heeft (gehad) als ik nu heb?;
Sinds enkele dagen heb ik geen GPS meer een geen internet on 3G.
Internet werkt prima onder WIFI en Gmail doet het wel onder 3G..
Dit is zelfs na een factory reset en zelfs een upgrade van JM5 naar JM8.
Is JM8 trouwens de beste 2.1 firmware (i.v.m. Voodoo lagfix)?
JM8 voelt wel stabieler/leuker dan JM5.
Sinds enkele dagen heb ik geen GPS meer een geen internet on 3G.
Internet werkt prima onder WIFI en Gmail doet het wel onder 3G..
Dit is zelfs na een factory reset en zelfs een upgrade van JM5 naar JM8.
Is JM8 trouwens de beste 2.1 firmware (i.v.m. Voodoo lagfix)?
JM8 voelt wel stabieler/leuker dan JM5.
Verwijderd
Zijn er alternatieven voor de standaard ontvangstbevestiging? In sommige gevallen wil ik deze namelijk kunnen opslaan..
beste ANdroid gebruikers,ik ben zelf een iphone bezitter en na wat onderzoek kom ik erachter dat de Samsung even veel (soms meer
) kan dan de iphone...ik heb nog maar een vraagje en kan het helaas niet zelf testen aangezien ik er geen heb....
ik lees graag strips van marvel,heb ook een digitale subscriptie van de site maar die kan ik niet op mijn ipad of iphone bezoeken (FLASH!)
Wil iemand voor mij testen of je met de samsung galaxy (die als het goed is flash 10 heeft) deze site bezoeken: http://marvel.com/digitalcomics/hq/
en kijken of je een comic kan openen (gewoon een van de free samples) en mij vertellen of het wel werkt of uberhaupt prettig is om te lezen of totaal niet...
vriendelijk bedankt
ik lees graag strips van marvel,heb ook een digitale subscriptie van de site maar die kan ik niet op mijn ipad of iphone bezoeken (FLASH!)

Wil iemand voor mij testen of je met de samsung galaxy (die als het goed is flash 10 heeft) deze site bezoeken: http://marvel.com/digitalcomics/hq/
en kijken of je een comic kan openen (gewoon een van de free samples) en mij vertellen of het wel werkt of uberhaupt prettig is om te lezen of totaal niet...
vriendelijk bedankt
Met Skyfire krijg ik geen samples geopend maar ik weet niet of dat aan de browser ligt.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik heb de SGS met de laatst beschikbare BETA android2.2 versie, en flash10 geinstalleerd en geupdate op mn tel staan. Getest met een 3g verbinding en heb hard mn best gedaan. De telefoon weet er niet goed mee om te gaan.... het ziet er uit zoals via een PC alleen het navigeren werkt niet... kortom kom niet verder dan pag1 en kan geeneens inzoomen...lf2 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 16:27:
beste ANdroid gebruikers,ik ben zelf een iphone bezitter en na wat onderzoek kom ik erachter dat de Samsung even veel (soms meer) kan dan de iphone...ik heb nog maar een vraagje en kan het helaas niet zelf testen aangezien ik er geen heb....
ik lees graag strips van marvel,heb ook een digitale subscriptie van de site maar die kan ik niet op mijn ipad of iphone bezoeken (FLASH!)![]()
![]()
vriendelijk bedankt
Weet niet of dit opgelost gaat worden met de officiele 2.2 maar denk het niet.. website lijkt mij veeel te zwaar voor een telefoon.
wil je voor mij even kijken of je het agenda geluidje kan veranderen in een eigen MP3tje?desp schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 16:43:
[...]
Ik heb de SGS met de laatst beschikbare BETA android2.2 versie
agenda notifier en dat andere prut APPje werken niet bij mij.
Met de standaard versie (2.1) en standaard brouwser zegt hij dat ik flash moet installeren, ik wordt doorgestuurd naar adobe site. Deze vertelt mij dat het in 2.2 zit verwerkt..lf2 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 16:27:
beste ANdroid gebruikers,ik ben zelf een iphone bezitter en na wat onderzoek kom ik erachter dat de Samsung even veel (soms meer) kan dan de iphone...ik heb nog maar een vraagje en kan het helaas niet zelf testen aangezien ik er geen heb....
ik lees graag strips van marvel,heb ook een digitale subscriptie van de site maar die kan ik niet op mijn ipad of iphone bezoeken (FLASH!)![]()
![]()
vriendelijk bedankt
conclusie, stock werkt het niet
Vandaag voor de eerste keer genavigeerd met copilot.
Ik heb altijd via blauwe tand verbinding met mijn sony autoradio. (Handsfree functie)
Wat me meteen opvalt is dat copilot met blauwe tand aan een stuk trager is dan met blauwe tand uit.
De spraak begeleiding komt er de eerste sec. met hakken en stoten uit als bt is ingeschakeld.
Het kan toch niet zo zijn dat die twee samen teveel opslurpen?
Dit samen met de gps die ook niet echt naar tevredenheid werkt gaat me toch wel behoorlijk iriteren.
Ik heb altijd via blauwe tand verbinding met mijn sony autoradio. (Handsfree functie)
Wat me meteen opvalt is dat copilot met blauwe tand aan een stuk trager is dan met blauwe tand uit.
De spraak begeleiding komt er de eerste sec. met hakken en stoten uit als bt is ingeschakeld.
Dit samen met de gps die ook niet echt naar tevredenheid werkt gaat me toch wel behoorlijk iriteren.
Verwijderd
gebeurd bij mij ook.munck100 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 17:57:
Vandaag voor de eerste keer genavigeerd met copilot.
Daarom laat ik Media uitgevinkt staan, maar verbind de telefoon wel via de blauwe tand
Even ter informatie voor iedereen in de VS:
3G werkt niet met T-Mobile USA, aangezien ze voor 3G de frequency 1700/2100 MHz gebruiken, en dit is niet supported door de Galaxy S
2G werkt wel (GSM/GPRS/EDGE)
3G werkt niet met T-Mobile USA, aangezien ze voor 3G de frequency 1700/2100 MHz gebruiken, en dit is niet supported door de Galaxy S
Inderdaad , Ik heb het net getest en dat gestotter is afgelopen.Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 18:51:
[...]
gebeurd bij mij ook.
Daarom laat ik Media uitgevinkt staan, maar verbind de telefoon wel via de blauwe tand
Mijn 2 jaar oude htc touch 3G kon dit wel probleemloos.
Daar kon ik alle blauwe tand functies probleemloos tegelijkertijd aansturen zonder dat er vertraging met navigeren merkbaar was.
Je mag toch wel verwachten met de specs van de sgs, dit ook probleemloos zou moeten werken.
Ik hoop det het met frojo allemaal opgelost is, anders heb ik spijt van mijn aankoop.
'Samsung UK Mobile We’re really sorry about the delay with the release of Froyo. We are working on it round the clock and will post an update as soon as we have one.''
Bron: Facebook
Ze zijn nog steeds aan het sleutelen
Ze zijn nog steeds aan het sleutelen
Verwijderd
Tuurlijk is dat niet normaal.. Als mijn phone dat zou doen zou ik er goed flauw van worden, ik gebruik hem nl. fulltime als wekker (i love die smart wekker functie overigens!!). Is het niet een of andere applicatie die de boel leegzuigt of ophangt? Maak eens een backup met titanium en probeer het eens een tijdje met zo min mogelijk apps. Zorg ook dat je apps altijd helemaal up to date zijn qua versie.MrAngry schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:25:
[...]
Je doet net alsof het normaal is. Ik vind het echt niet normaal dat een telefoon met een bijna volle batterij terwijl hij niks ligt te doen zo hard vastloopt dat ik de batterij eruit moet halen. Het is al irritant dat ie dat kan doen als je druk bezig bent (nog niet mee gemaakt), maar als het 's nachts gebeurt en je wekker er door uitvalt dan wordt het echt heel vervelend.
Als hij dit vaker doet zou het een gevalletje RMA kunnen zijn. als je adb hebt geinstalleerd zou je bij het zwarte scherm even kunnen kijken of je nog een shell kunt krijgen en eventueel de logcat bekijken.
Trouwens bedankt Alpacino hierboven dat je hetzelfde bericht op beide Galaxy S topics plaatst! Ik had dit bijzonder belangrijke nieuws bijna gemist!!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2010 19:55 ]
Verwijderd
Ik hoop dit ook jamunck100 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 19:39:
[...]
Inderdaad , Ik heb het net getest en dat gestotter is afgelopen.
Mijn 2 jaar oude htc touch 3G kon dit wel probleemloos.
Daar kon ik alle blauwe tand functies probleemloos tegelijkertijd aansturen zonder dat er vertraging met navigeren merkbaar was.
Je mag toch wel verwachten met de specs van de sgs, dit ook probleemloos zou moeten werken.
Ik hoop det het met frojo allemaal opgelost is, anders heb ik spijt van mijn aankoop.
ik wilde de sgs onder ander voor navigatie hebben.
Maar de resultaten zijn tot nu toe nog niet wat het moet zijn.
En dan bedoel ik niet de kwaliteit van de kaarten, maar de kwaliteit en hoeveelheid aan instellingen die je moet uitzetten voordat het goed werkt.
Verwijderd
Van welke Facebook site heb je deze info?? Het is jammer dat Samsung Nederland geen enkel contact met welk forum dan ook onderhoudt. HTC ers hebben in ieder geval nog de Twitter site van Mark Moons ( directeur HTC Nederland ) waar je de laatste nieuwtjes kunt weghalen. Bij Samsung is het allemaal veel afstandelijker en vooral stiller waardoor het community gevoel voor mij ontbreekt. Komop Samsung, laat eens wat van je horen!ALPACINO schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 19:42:
'Samsung UK Mobile We’re really sorry about the delay with the release of Froyo. We are working on it round the clock and will post an update as soon as we have one.''
Wat raar dat je niet eens die startpagina's kunt indelen naar eigen wens
Lijkt me echt basisfunctionaliteit namelijk... Heb em sinds vanmiddag overigens, verder topdingetje
Je homescreen gewoon 
edit: heb t al gevonden... gewoon ingedrukt houden
*schaam*
edit: heb t al gevonden... gewoon ingedrukt houden

[ Voor 58% gewijzigd door Cartman! op 04-10-2010 22:29 ]
Verwijderd
Ik ben mijn telefoon ziek!
Ben nu al een week mijn 3g internet kwijt!
Doet het gewoon niet.. na een reboot doet hij het 3 seconden supersnel en daarna is het weer weg!
Schone firmware (JM8), geen apps, APN settings netjes ingesteld en deze blijven ook in gebruik.
Met WIFI werkt alles perfect.
Doet het gewoon niet.. na een reboot doet hij het 3 seconden supersnel en daarna is het weer weg!
Schone firmware (JM8), geen apps, APN settings netjes ingesteld en deze blijven ook in gebruik.
Ik heb NoLED al een poos op mijn SGS geinstalleerd.
Had hem al eens ergens gedownload en geinstalleerd. Toen ik hier las dat er een nieuwere versie was heb ik via de Market de nieuwe versie gedownload en geinstalleerd.
NoLED werkt want ik krijg dat rooie blokje in standby-stand als ik een oproep heb gemist.
Maar.....
In Market zie ik NoLED niet onder Downloads staan
Onder toepassingen staat ook NoLED niet
Onder Instellingen->Toepassingen staat NoLED er wel gewoon (er staat Versie 1)
Is dit bij jullie ook zo?
Waar kan ik eventueel instellingen van NoLED aanpassen?
Uiteindelijke aanleiding om mij te verdiepen in NoLED is dat ik in standby-stand van de SGS geen geluidje heb gehoord toen twee SMS-en zijn binnengekomen. Dat terwijl ik hem gewoon de hele dag in mijn zak had. Als ik wordt gebeld bij standby gaat het wel goed.
Had hem al eens ergens gedownload en geinstalleerd. Toen ik hier las dat er een nieuwere versie was heb ik via de Market de nieuwe versie gedownload en geinstalleerd.
NoLED werkt want ik krijg dat rooie blokje in standby-stand als ik een oproep heb gemist.
Maar.....
Uiteindelijke aanleiding om mij te verdiepen in NoLED is dat ik in standby-stand van de SGS geen geluidje heb gehoord toen twee SMS-en zijn binnengekomen. Dat terwijl ik hem gewoon de hele dag in mijn zak had. Als ik wordt gebeld bij standby gaat het wel goed.
Gewoon van Samsung Mobile UK: http://www.facebook.com/SamsungUKmobileVerwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:44:
[...]
Van welke Facebook site heb je deze info?? Het is jammer dat Samsung Nederland geen enkel contact met welk forum dan ook onderhoudt. HTC ers hebben in ieder geval nog de Twitter site van Mark Moons ( directeur HTC Nederland ) waar je de laatste nieuwtjes kunt weghalen. Bij Samsung is het allemaal veel afstandelijker en vooral stiller waardoor het community gevoel voor mij ontbreekt. Komop Samsung, laat eens wat van je horen!
[ Voor 99% gewijzigd door ALPACINO op 05-10-2010 00:00 ]
Froyo zou binnen twee weken moeten komen!! (bron in comments: http://www.androidplanet....rience-meetup-1/#comments).
Het is natuurlijk geruchtenmolen maar lijkt mij toch wel een aannemelijke streefdatum
Het is natuurlijk geruchtenmolen maar lijkt mij toch wel een aannemelijke streefdatum
[ Voor 3% gewijzigd door lometje op 05-10-2010 00:48 ]
Nou bij mij staat ie gewoon onder applicaties en onder Instellingen -> Toepassingen beheren en in de Market.nokiaan958GB schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 23:47:
Maar.....
Dan installeer je 'm toch gewoon opnieuw ?
Hey,
Word wakker, pak mn telefoon.
Kijk even....
Kijkt nog eens....
Is mijn scherm kapot.....
Zit een grote grijze gloed waardoor vele dingen niet eens lees/herkenbaar zijn.
Linksonderin lijkt onder het oppervlakte van het glas in het beeld een scheurtje/barstje te zitten. Is alleen te zien in hoe de pixels lopen. Het glas zelf is helemaal gaaf.
Een paarse pixel lijn van geheel onder naar boven.
Wat groene losstaande pixels en 1 roze pixel die heel fel licht geven zonder te veranderen als het beeld veranderd.
Mijn touchscreen en alles doet het gewoon, maar het scherm is onleesbaar. De telefoon heeft geen speciale verzekering .
Mijn vraag is, valt dit onder garantie? Want ik kan me inbeelden dan Samsung gaat zeggen, ja gebruikersschade. Maar ik sliep en de telefoon lag op het nachtkastje waar dus niks gebeurd is.
Ik zou graag Advies krijgen hoe ik dit het beste kan aanpakken.
Alvast Bedankt!!!
Kijk even....
Kijkt nog eens....
Linksonderin lijkt onder het oppervlakte van het glas in het beeld een scheurtje/barstje te zitten. Is alleen te zien in hoe de pixels lopen. Het glas zelf is helemaal gaaf.
Wat groene losstaande pixels en 1 roze pixel die heel fel licht geven zonder te veranderen als het beeld veranderd.
Mijn touchscreen en alles doet het gewoon, maar het scherm is onleesbaar. De telefoon heeft geen speciale verzekering .
Mijn vraag is, valt dit onder garantie? Want ik kan me inbeelden dan Samsung gaat zeggen, ja gebruikersschade. Maar ik sliep en de telefoon lag op het nachtkastje waar dus niks gebeurd is.
Alvast Bedankt!!!
[ Voor 4% gewijzigd door Oggy op 05-10-2010 09:42 ]
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Wil je de volgende keer nuttige bronnen neerzetten en wat inhoudelijker reageren? We hebben hier helaas weinig aan.lometje schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 00:48:
Froyo zou binnen twee weken moeten komen!! (bron in comments: http://www.androidplanet....rience-meetup-1/#comments).
Geen idee hoe het kan, maar uit het niets heb ik nu terwijl ik een bericht typ een tellertje lopen zodat ik kan zien of ik teveel tekens gebruik voor in 1 bericht. Vanaf een teken of 10 telt hij braaf af waarna hij verspringt naar 145/2... Maf.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Samsung heeft schermen vervangen van verschillende toestellen onder garantie vanwege productiefouten. Dat jouw toestel netjes op je nachtkastje lag zegt natuurlijk helemaal niets. Dat kan iedereen zeggen.Oggy schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:37:
Hey,
Kijk even....
Kijkt nog eens....
Linksonderin lijkt onder het oppervlakte van het klas in het beeld een scheurtje te zitten.
Alvast Bedankt!!!
Dat het glas niet kapot is spreekt dan wel weer enigszins in je voordeel. Maar wellicht is je toestel gisteren wel getordeerd waardoor er spanning op je scherm stond.
Even langs je dealer om hem op te laten sturen...
Gebruik je speciale tekens? Dat had ik ook wel eens bij mijn HTC magic, als ik dan iets anders dan een letter, komma of punt invoerde dat hij dan versprong in aantal tekens, iets als ¿ of iets van die strekking.Wom schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:38:
Geen idee hoe het kan, maar uit het niets heb ik nu terwijl ik een bericht typ een tellertje lopen zodat ik kan zien of ik teveel tekens gebruik voor in 1 bericht. Vanaf een teken of 10 telt hij braaf af waarna hij verspringt naar 145/2... Maf.
[ Voor 19% gewijzigd door Alternativ op 05-10-2010 10:29 ]
alternativ
Verwijderd
Zit er altijd al op hoor, neem aan dat je zelf wel kan bedenken waarvoor hij dient.. Moet je eens 3 stuks voltypen, dan gaat ie in mijn ogen namelijk focking irritant doen.Wom schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:38:
Over die meneer met z'n nachtkastje, ik vind t een nogal ongeloofwaardig verhaal. Klinkt gewoon alsof je er op hebt gelegen, en ja, op die manier krijg je het glas niet zo snel kapot nee.
Voor de geintereseerden. Skype is te vinden op Android Market! SGS not supported. maar ik denk dat veel functies wel werken 
extra info. ik kom nu achter dat inloggen nog niet mogelijk is X_X
Schijnt wel te werken als je een Froyo ROM draait.Indodraakje schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:18:
Voor de geintereseerden. Skype is te vinden op Android Market! SGS not supported. maar ik denk dat veel functies wel werken
(Bron: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=800021 )
PSN ID: Sc0rpi0n-4707
Weet waar het voor is ja, maar heb het nog niet eerder gezien dan vandaag en heb toch echt al halve boeken vol geswyped! Maf.Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:54:
[...]
Zit er altijd al op hoor, neem aan dat je zelf wel kan bedenken waarvoor hij dient.. Moet je eens 3 stuks voltypen, dan gaat ie in mijn ogen namelijk focking irritant doen.
Heb ik ook gehad, bij mij was 't omdat ik het KPN netwerk (heb telfort) had geselecteerd, toen ik 'm weer op Automatisch zette (dan pakt ie ook KPN bij telfort natuurlijk) dan werkte het weer top.Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 23:15:
Ik ben mijn telefoon ziek!
Ik ook.Indodraakje schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:18:
... Skype ...ik kom nu achter dat inloggen nog niet mogelijk is X_X
Samsung Galaxy S display stukOggy schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:37:
Hey,
Kijk even....
Kijkt nog eens....
Alvast Bedankt!!!
Bij mij idem dito, maar dan uit de broekzak. Ik heb het toestel ongerepareerd teruggehad, omdat ze ook nog beweren dat het moederbord kapot is. Ik heb echter zelf het toestel bijna gerepareerd. Bij het weghalen van oude display ging een sensor van de optiesknop (links naast de homebutton) stuk. Dit onderdeel ligt als het goed is nu op de mat thuis. Morgen repareren... Ik zou je dus voorbereiden op het ergste. Misschien een tip als je hem wel wil insturen. Stuur hem niet naar Dynafix, maar naar Solidvision. Ik heb Solidvision gesproken op advies van Samsung als soort van second opinion. De medewerkster aldaar heeft me toen een kwartier te woord gestaan over hoe zij dingen aanpakken. Bij dynafix kostte de reparatie € 202,30 bij Solidvision € 225,- . Dynafix deed er bij mij twee weken over om te vertellen dat ze niet konden repareren (de doos openmaken duurde 5 dagen zonde van de tijd dus). Dit bevestigd wederom dat ik niet raar met het toestel ben omgegaan en dat het echt aan een constructiefout van de telefoon ligt. Ik wens je succes met het behalen van jou gelijk....
[ Voor 4% gewijzigd door Orcie op 05-10-2010 12:24 ]
Ben naar de Bel Company gegaan, waar ik hem heb gehaald. Verhaal uitgelegt, laten zien dat de hele telefoon helemaal gaaf was en geen beschadeging te vinden is. Medewerker daar zei dat het waarschijnlijk onder de garantie zal vallen. En als het goed is duurt het 2 tot 3 week voordat ik het toestel terug krijg.
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Hebben jullie ook dat zonder instellingen te veranderen het toestenbord nu andere layout heeft? Voornamelijk in landscape is het echt flink veranderd. Backspace is op een andere plek (heel vervelend als je het niet gewend bent) en ook de symbolen zijn anders te bereiken. Ik heb gewoon het standaard samsung toetsenbord en bij zowel handcent als de browser is het nu anders? Kan bij invoermethode alleen kiezen tussen swype en samsung toetsenbord.
Ik heb niet het idee dat ik iets veranderd heb, misschien is het met een update binnen gekomen? Ik gebruik geen Kies dus daaruit kan het niet komen.
Als toevoeging, ik kwam er laatst achter dat maildroid niet mailtjes op de telefoon zelf bewaard. Dus als ik even geen internet heb kan ik niet mailtjes checken. Vandaar dat het waarschijnlijk ook zo pleuris lang duurt altijd om de mailboxen te openen, hij download alles elke keer opnieuw van de server. Is dit een setting die ik gemist heb of is dit altijd zo? Ik heb net even gekeken in de instellingen en heb de offline cache size vergroot van 50 mb naar 250 mb, maar zelf mijn eerste mailtjes laden niet (die zouden dan in de 50 mb cache moeten staan?). De standaard gmail client doet dit volgens mij wel en is dan ook, veel sneller met laden.
Ik heb niet het idee dat ik iets veranderd heb, misschien is het met een update binnen gekomen? Ik gebruik geen Kies dus daaruit kan het niet komen.
Als toevoeging, ik kwam er laatst achter dat maildroid niet mailtjes op de telefoon zelf bewaard. Dus als ik even geen internet heb kan ik niet mailtjes checken. Vandaar dat het waarschijnlijk ook zo pleuris lang duurt altijd om de mailboxen te openen, hij download alles elke keer opnieuw van de server. Is dit een setting die ik gemist heb of is dit altijd zo? Ik heb net even gekeken in de instellingen en heb de offline cache size vergroot van 50 mb naar 250 mb, maar zelf mijn eerste mailtjes laden niet (die zouden dan in de 50 mb cache moeten staan?). De standaard gmail client doet dit volgens mij wel en is dan ook, veel sneller met laden.
[ Voor 35% gewijzigd door Patatjemet op 05-10-2010 12:52 ]
- raid does not fix stupid -
Ik wacht met spanning af!Oggy schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 12:29:
Ben naar de Bel Company gegaan, waar ik hem heb gehaald. Verhaal uitgelegt, laten zien dat de hele telefoon helemaal gaaf was en geen beschadeging te vinden is. Medewerker daar zei dat het waarschijnlijk onder de garantie zal vallen. En als het goed is duurt het 2 tot 3 week voordat ik het toestel terug krijg.
Verwijderd
Mensen wie draait er zonder problemen JM8?
Welke CSC file hebben jullie gekozen?
Ik heb JM8 met de OXA CSC..
Alles doet het, echter heb ik via 3g geen internet
HELP!
HELP!
@PredatorNL,
Juiste APN instellingen opnieuw ingevoerd ?
(al tig keer voorbij zien komen trouwens..)
PSN ID: Sc0rpi0n-4707
Sinds ik mijn blauwe tand goed aan het werk heb, speel ik onder het rijden muziek af op de radio, terwijl ondertussen ook navigatie (google navigatie) en andere apps draaien, zonder problemen in audio-weergave. Het toestel kan dit zeer zeker gewoon aan. Ik denk dat het probleem eerder in copilot zit, eerlijk gezegd.Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 20:09:
[...]
Ik hoop dit ook ja
ik wilde de sgs onder ander voor navigatie hebben.
Maar de resultaten zijn tot nu toe nog niet wat het moet zijn.
En dan bedoel ik niet de kwaliteit van de kaarten, maar de kwaliteit en hoeveelheid aan instellingen die je moet uitzetten voordat het goed werkt.
Goh, verrassend... alleen een quad-band toestel werkt volledig in de USA, omdat we in Europa 900/1800/1900 gebruiken. Daarom zijn er voor de USA ook speciale toestellen op de markt.Maarten21 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 19:19:
Even ter informatie voor iedereen in de VS:
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Verwijderd
Ja ik ookGSlayer schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:20:
@PredatorNL,
De APN settings staan goed...
toevallig telfort als netwerk ?Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:09:
Mensen wie draait er zonder problemen JM8?
HELP!
Dan heb je dus je antwoord :-) Telfort heeft een storing , dus dat 3g niet werkt kan wel klopppen
Mijn toestel is vandaag bezorgd op m'n stage-adres
. Vodafone-medewerkster had het over 5 tot 10 dagen levertijd, het is nu dag 4
. Het is de 16 GB versie (zag ik nergens vermeld ofzo, toch leuk extraatje)! En zo thuis maar is flink gaan cutomizen
. Ik heb al mooie varianten gezien in het homescreen topic. Wat is dit een verbetering zeg tegenover de gevoeligheid van een Pixon (qua scherm). Hoewel ik al even heb mogen stoeien met dit toestel van een collega en maat, voelt het toch wel machtig als je eenmaal je eigen toestel krijgt. Nu hopen dat Froyo snel uit komt
Was je wel nuchter toen je ging slapenOggy schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:37:
Hey,
Kijk even....
Kijkt nog eens....
Alvast Bedankt!!!
Wel erg vervelend als het echt zo gebeurd is want dat zullen ze niet snel geloven natuurlijk! Succes er mee, enne online koop je voor 50 euro een nieuw scherm, lijkt me een stuk goedkoper dan die 200/225 euro als je het laat doen, echter loop je wel wat risico maar als je gewoon voorzichtig bent zie ik geen problemen, schroefjes zijn gewoon van die kruiskop dingen en geen speciale
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Verwijderd
Uit dat topic:breinstein schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:39:
Misschien moet je hier eens kijken :
Telfort Mobiel storing (4 oktober)
Sprak gisteren iemand die er ook al 5 dagen last van had, maar ik zelf heb geen probleem (regio utrecht ook dus)
.....
Klote telfort.. ik ben dus al dagen aan het flashen en alles..........

Bedankt voor de tip watercoolertje,
Wacht gewoon even rustig de komende weken af en kijk wel wat het nieuws brengt.
Baal wel als een stekker.
Wacht gewoon even rustig de komende weken af en kijk wel wat het nieuws brengt.
Baal wel als een stekker.
Zo een paar dagen niet geweest:
vraagje:
- Ik heb nu een screenprotector is dat echt noodzakelijk? Want het ziet er niet echt netjes uit, maar ik ben bang voor krassen op mijn scherm?
vraagje:
- Ik heb nu een screenprotector is dat echt noodzakelijk? Want het ziet er niet echt netjes uit, maar ik ben bang voor krassen op mijn scherm?
Iphone 5 -- eerste Iphone
De Galaxy is voorzien van Gorilla Glass, wat dus goed krasresistent zou moeten zijn. Zelf heb ik geen screenprotector in gebruik en na een dikke maand nog nul krassen
Ik weet het niet zeker, maar Telfort 'roamed' over het KPN netwerk. Misschien even dat ene vinkje dat dataverkeer bij roaming voorkomt aan/uit zetten ofzo?Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:44:
[...]
Uit dat topic:
Sprak gisteren iemand die er ook al 5 dagen last van had, maar ik zelf heb geen probleem (regio utrecht ook dus)
.....
Klote telfort.. ik ben dus al dagen aan het flashen en alles..........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb zon invisible screen protector gekocht die je aan moet brengen met vloestof. was een ramp is totaal mislukt ik doe nu zonder en heb hem in een leren etui zitten.
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Ik heb ook Telfort en kan sinds 5 dagen ook niet online komen. Zodra ik roaming of pakketservice even uitschakel en inschakel kan ik één pagina openen. Daarna gebeurt er niets meer.Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:44:
[...]
Klote telfort.. ik ben dus al dagen aan het flashen en alles..........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb die er voor m'n vrouw ook op geplakt, de full body versie (van ZAGG).BruceLee schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:41:
ik heb zon invisible screen protector gekocht die je aan moet brengen met vloestof. was een ramp is totaal mislukt ik doe nu zonder en heb hem in een leren etui zitten.
je moet er gewoon even voor gaan zitten en de tijd voor nemen.
het zit er goed op en is bijna echt invisible.
hij houdt ook een stuk lekkerder vast.
[ Voor 4% gewijzigd door Webjunkie op 05-10-2010 17:33 ]
Verwijderd
bij mij werkt het nu allemaal weer zonder zelf ook maar iets aan te passen! Lag dus echt aan telfort.Oyster schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 17:10:
[...]
Ik heb ook Telfort en kan sinds 5 dagen ook niet online komen. Zodra ik roaming of pakketservice even uitschakel en inschakel kan ik één pagina openen. Daarna gebeurt er niets meer.
Wat een tijdverspilling!
Ik heb een vergelijkbaar probleem. Wifi blijft aanstaan maar werkt niet en hij vreet accu. Uitzetten werkt niet alleen opnieuw opstarten helpt.Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 23:48:
[...]
Weet iemand wat? Hij vreet 15 tot 20% batterij per uur.
Verwijderd
Hallo,
Misschien kan iemand mij helpen.
Laatst vond ik een sense skin voor de i9000, gevonden op xda developers. De readme goed door gelezen en had de juiste firmware jm3 en ook goed gekeken of het bij anderen goed werkte. Alles was dik in orde. Op mijn geroote i9000 gezet op de internal sd gezet als update.zip zoals aangegeven, en geflashed.
Het update proces ging zoals het hoort, alleen toen de telefoon opstarte kwam er een fout inbeeld geen idee welke) en kon niets doen. Factory reset gedaan maar niks lukte.
Toen na veel zoeken erachter gekomen dat ik de galaxy via odin kon herstellen. Na wat proberen en zoeken een jm3 gevonden en erop gezet. Alleen nu is de jm3 die ik heb gevonden van een zwitsers telecombedrijf.
Kan ik zo wel froyo krijgen over een paar weken. (als froyo op tijd is). En zonder de bootlogo van dat telecom bedrijf'?
Of kan iemand een algemene jm3 voor noord europa naar mij door linken?
Ik zou het op prijs stellen als iemand mij extra info kan geven.
M.v.g Ryan Quist
Laatst vond ik een sense skin voor de i9000, gevonden op xda developers. De readme goed door gelezen en had de juiste firmware jm3 en ook goed gekeken of het bij anderen goed werkte. Alles was dik in orde. Op mijn geroote i9000 gezet op de internal sd gezet als update.zip zoals aangegeven, en geflashed.
Het update proces ging zoals het hoort, alleen toen de telefoon opstarte kwam er een fout inbeeld geen idee welke) en kon niets doen. Factory reset gedaan maar niks lukte.
Toen na veel zoeken erachter gekomen dat ik de galaxy via odin kon herstellen. Na wat proberen en zoeken een jm3 gevonden en erop gezet. Alleen nu is de jm3 die ik heb gevonden van een zwitsers telecombedrijf.
Kan ik zo wel froyo krijgen over een paar weken. (als froyo op tijd is). En zonder de bootlogo van dat telecom bedrijf'?
M.v.g Ryan Quist
Ik zie wel een paar hele kleintjes, maar dan moet je ook wel met een loepje gaan zoeken (heb ik dus ook gedaanWom schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:37:
De Galaxy is voorzien van Gorilla Glass, wat dus goed krasresistent zou moeten zijn. Zelf heb ik geen screenprotector in gebruik en na een dikke maand nog nul krassen
Dan doe je echt iets foutBruceLee schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:41:
Op YT staat een goed filmpje hoe je hem er op plakt, had je die ff gekeken
http://www.samfirmware.com/firmwares.htmVerwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 19:46:
Hallo,
M.v.g Ryan Quist
Hier ff een account maken en dan inloggen, kun je kiezen.
Misschien handig om naar dit forum
[Samsung Galaxy S] Rooten, Custom ROM's & Firmware
over te gaan. Kom je er vast en zeker uit.
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
heb ik gedaan en de instructies ook goed gelezen maar het was niet netjes op zijn plek te krijgen. en altijd bubbels die je er niet uit krijgt. ik hou het wel gewoon lekker zonder. een SGS heeft toch een aardig degelijk schermPino112 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 20:10:
[...]
Dan doe je echt iets fout
Op YT staat een goed filmpje hoe je hem er op plakt, had je die ff gekeken
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Bubbels gaan er wel uit na 1 a 2 dagen.BruceLee schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 20:53:
[...]
heb ik gedaan en de instructies ook goed gelezen maar het was niet netjes op zijn plek te krijgen. en altijd bubbels die je er niet uit krijgt. ik hou het wel gewoon lekker zonder. een SGS heeft toch een aardig degelijk scherm
Of iig, je kan ze er dan uit'schuiven'
Verwijderd
Ik heb mij galaxy s nu bijna een maandje
Maar nu zie ik dat ik een dode pixel heb
Dus mij vraag is dan zou dit onder de garantie kunnen vallen ?
Op een witte achtergrond is de kleur van de pixel groen blauw
Maar de winkelier zij dat ik naar een service point moet gaan
Iemand mischien een idee of dit onder garantie zou vallen ?
tuurlijk, dode pixels zijn een defect, en dus kan je gewoon een nieuwe telefoon vragen.Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 21:40:
Ik heb mij galaxy s nu bijna een maandje
Veel mensen denken van niet omdat men vroeger dode pixel garantie gaf etc, maar de consumentenbond heeft hier al een paar jaar terug een eind aan gemaakt
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
Naja nieuwe toestel wilt niet lukken omdat hij al langer dan een maand oud isBasieP schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 21:41:
[...]
tuurlijk, dode pixels zijn een defect, en dus kan je gewoon een nieuwe telefoon vragen.
Veel mensen denken van niet omdat men vroeger dode pixel garantie gaf etc, maar de consumentenbond heeft hier al een paar jaar terug een eind aan gemaakt
Daarom wou ik weten of het onder de garantie valt (het is maar echt 1 kleine pixel maar het is wel irritant)
Ik ga morgen naar de service point bellen en dan hoop ik dat het gewoon onder de garantie valt
Die pixel die ik op de galaxy S heb die blijft groen bij alle kleuren, dus het is een groene dode pixel
Dus volgens mij is een vaste pixel want hij blijft maar groen, en dan hoop ik echt dat het onder de garantie valt
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2010 22:09 ]
Kan alleen de standaard tonen instellen.....helaasWebjunkie schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 17:29:
[...]
wil je voor mij even kijken of je het agenda geluidje kan veranderen in een eigen MP3tje?
agenda notifier en dat andere prut APPje werken niet bij mij.
edit: hoogstwaarschijnlijk is t wel mogelijk maar niet via de officiele weg...
[ Voor 10% gewijzigd door desp op 05-10-2010 22:58 ]
Ik heb verder nog niet gezocht maar ik kan sinds gisteravond niets meer downloaden vanuit de Market. Niet via 3G en ook niet via WiFi. Ik blijf de melding krijgen "Downloaden is mislukt".
Meer mensen met deze ervaring op de Galaxy S?
-edit-
Na zoeken toch een oplossing gevonden.
Bij toepassingen beheer de gegevens wissen van "Downloadbeheer" lost het probleem weer op.
Meer mensen met deze ervaring op de Galaxy S?
-edit-
Na zoeken toch een oplossing gevonden.
Bij toepassingen beheer de gegevens wissen van "Downloadbeheer" lost het probleem weer op.
[ Voor 23% gewijzigd door BillSpaarbank op 06-10-2010 08:39 ]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Bij het toestel van mijn zoon (geen Galaxy, wel Samsung) exact dezelfde ervaring. Toestel is 3 keer terug geweest naar DynaFix, 3 keer teruggekregen met de melding 'klacht niet geconstateerd' terwijl in de Vodafone winkel gewoon bevestigd werd dat het niet werkte. Gebeld met Samsung, op hun aanraden naar SolidVision gestuurd en zij geven aan dat er inderdaad onderdelen vervangen zijn. Het toestel lijkt nu goed te werken.Orcie schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 12:22:
[...]
Samsung Galaxy S display stuk
Bij mij idem dito, maar dan uit de broekzak. Ik heb het toestel ongerepareerd teruggehad, omdat ze ook nog beweren dat het moederbord kapot is. Ik heb echter zelf het toestel bijna gerepareerd. Bij het weghalen van oude display ging een sensor van de optiesknop (links naast de homebutton) stuk. Dit onderdeel ligt als het goed is nu op de mat thuis. Morgen repareren... Ik zou je dus voorbereiden op het ergste. Misschien een tip als je hem wel wil insturen. Stuur hem niet naar Dynafix, maar naar Solidvision. Ik heb Solidvision gesproken op advies van Samsung als soort van second opinion. De medewerkster aldaar heeft me toen een kwartier te woord gestaan over hoe zij dingen aanpakken. Bij dynafix kostte de reparatie € 202,30 bij Solidvision € 225,- . Dynafix deed er bij mij twee weken over om te vertellen dat ze niet konden repareren (de doos openmaken duurde 5 dagen zonde van de tijd dus). Dit bevestigd wederom dat ik niet raar met het toestel ben omgegaan en dat het echt aan een constructiefout van de telefoon ligt. Ik wens je succes met het behalen van jou gelijk....
Helaas heb je in ieder geval bij Vodafone geen keus. Als zij het toestel voor reparatie opsturen gaat het standaard naar DynaFix. Maar binnen de garantie kun je het gewoon zelf naar SolidVision sturen.
Ik heb nog geen mobiel internet, dus ik ben afhankelijk van Wifi.
Als ik op de hotspot van de Erasmus Universiteit wil inloggen, kan de browser geen pagina's openen. Ik kan echter wel verbinding maken met de (open) accespoint (eduroam-guest) en ik heb volledig bereik. Normaliter krijg je als je de browser opent een inlogscherm te zien om te kunnen internetten. Dit krijg ik dus niet, terwijl mensen met bijv. een iPhone dit wel te zien krijgen...
Moet ik nog iets extra installeren/instellen op de SGS? Ik heb van alles geprobeerd, maar niets werkt
Overigens kan ik wel internetten op andere open hotspots (toevallig kunnen testen in het Erasmus MC) en mijn eigen draadloze netwerk.
Als ik op de hotspot van de Erasmus Universiteit wil inloggen, kan de browser geen pagina's openen. Ik kan echter wel verbinding maken met de (open) accespoint (eduroam-guest) en ik heb volledig bereik. Normaliter krijg je als je de browser opent een inlogscherm te zien om te kunnen internetten. Dit krijg ik dus niet, terwijl mensen met bijv. een iPhone dit wel te zien krijgen...
Moet ik nog iets extra installeren/instellen op de SGS? Ik heb van alles geprobeerd, maar niets werkt
Overigens kan ik wel internetten op andere open hotspots (toevallig kunnen testen in het Erasmus MC) en mijn eigen draadloze netwerk.
[ Voor 11% gewijzigd door Amboe op 06-10-2010 09:16 ]
Volgens mij licht dit aan het eduroam systeem. Wellicht kan de IT afdeling daar je MAC adres als uitzondering hierop invoegen? Anders kun je natuurlijk ook scope browser gebruiken en daar de user-agent wijzigen zodat het netwerk denkt dat je een iPad gebruikt.Amboe schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 09:13:
Ik heb nog geen mobiel internet, dus ik ben afhankelijk van Wifi.
Eindelijk is Skype uit voor android 2.1
Echter op de Galaxy wil ie niet aanmelden.....
Heeft iemand een truukje om het wel werkend te krijgen? het lijkt wel of skype geen toegang tot de netwerk verbinding heeft.. zowel op wifi als 3G geen succes.
edit.. lees net dat het bij Froyo moet gaan werken... zijn er geen andere opties?
Heeft iemand een truukje om het wel werkend te krijgen? het lijkt wel of skype geen toegang tot de netwerk verbinding heeft.. zowel op wifi als 3G geen succes.
edit.. lees net dat het bij Froyo moet gaan werken... zijn er geen andere opties?
[ Voor 14% gewijzigd door Aegir2002 op 06-10-2010 10:31 ]
Bedoel je "xScope Browser"?lometje schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 10:07:
[...]
Volgens mij licht dit aan het eduroam systeem. Wellicht kan de IT afdeling daar je MAC adres als uitzondering hierop invoegen? Anders kun je natuurlijk ook scope browser gebruiken en daar de user-agent wijzigen zodat het netwerk denkt dat je een iPad gebruikt.
http://www.bright.nl/skype-op-android-met-gebrekenAegir2002 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 10:30:
Eindelijk is Skype uit voor android 2.1
Hij is nog niet werkend voor de Galaxy S!
ja inderdaad
Ik kan idd niet inloggen met de galaxy sjohan89 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 12:13:
[...]
http://www.bright.nl/skype-op-android-met-gebreken
Hij is nog niet werkend voor de Galaxy S!
Ik heb ondertussen verschillende keren per ongeluk mail verwijderd uit mijn mailbox, niks aan de hand want deze staan in de prullenbak. Maar nu kan ik geen optie vinden om mail terug te halen uit de prullenbak (uberhaubt verplaatsen van mail naar een andere map).
Ben ik nu zelf zo blind of is dit een echt foutje van de galaxy mail software?
En zie hier het probleem van Android; programma's waarvan de werking afhankelijk is van het type toestel wat je hebt. Kennelijk moeten developers rekening houden met alle type toestellen waarop Android draait. Of zou dit meer een probleem zijn wat door telefoonfabrikanten wordt veroorzaakt, dat wil zeggen; houden zij zich niet aan bepaalde standaarden die betrekking hebben tot de manier waarop android de verschillende onderdelen aanspreekt?
Al met al ben ik het vrij bui dat ik elke keer tegen dit soort problemen aanloop.
Al met al ben ik het vrij bui dat ik elke keer tegen dit soort problemen aanloop.
Verwijderd
misschien handig om te zeggen welke mail applicatie je bedoelt. Met gmail kan je namelijk gewoon labels wijzigen..Altijd_Lastig schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 12:47:
Ik heb ondertussen verschillende keren per ongeluk mail verwijderd uit mijn mailbox, niks aan de hand want deze staan in de prullenbak. Maar nu kan ik geen optie vinden om mail terug te halen uit de prullenbak (uberhaubt verplaatsen van mail naar een andere map).
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen zonder enige vorm van eigen inzet worden zonder aankondiging verwijderd. Toon eigen initiatief voor je post. GoT is geen helpdesk.
Vragen zonder enige vorm van eigen inzet worden zonder aankondiging verwijderd. Toon eigen initiatief voor je post. GoT is geen helpdesk.