Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:28
Heb je Vlingo via Samsun Apps geinstalleerd? Ik kan me namelijk helemaal niks herinneren van een code.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 00:09

Bl4ckviper

BlaBlaBla

MrAngry schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 13:34:
Heb je Vlingo via Samsun Apps geinstalleerd? Ik kan me namelijk helemaal niks herinneren van een code.
jep.. :D

Maar dan nog.. vlingo werkt ook niet dat je op een knop drukt op je headset en dan roept wie je wilt bellen..

Je zult altijd je telefoon aan moeten raken..

Als ik vlingo nu opstart zegt hij:
"checking activation status"
en dan
"Please activate Vlingo to get started"
met een knop enter code

vervolgens gaat hij naar de webbrowers en krijg je een internal server error :D

[ Voor 22% gewijzigd door Bl4ckviper op 07-09-2010 13:44 ]

Be fast .... Be furious....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
MrAngry schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 12:19:
Wie gebruikt er eigenlijk allemaal een screen protector? Ben je er tevreden mee? Ik heb namelijk dat ding van Zagg.com al thuisliggen, maar de krasvastheid van het scherm valt me enorm mee. Ik zit nu een beetje te twijfelen of ik hem er wel op ga zetten. Ik vraag me bijvoorbeeld af of de functie van het touchscreen iets minder wordt door de extra laag, of dat hij misschien stroever wordt.
Ik gebruik deze. Voor en achterzijde zijn dan beschermd.
http://www.stealthguards....full-body-protection.html

Ben er heel tevreden over en het toestel is niet meer zo glad. Het scherm werkt nog steeds perfect, is wel voor de Vibrant, maar dat maakt helemaal niets uit.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 08:17
Embryo1 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 13:56:
[...]

Ik gebruik deze. Voor en achterzijde zijn dan beschermd.
http://www.stealthguards....full-body-protection.html

Ben er heel tevreden over en het toestel is niet meer zo glad. Het scherm werkt nog steeds perfect, is wel voor de Vibrant, maar dat maakt helemaal niets uit.
heb je misschien een foto? hoe het bij jou zit dan?
en hoelang was de levering :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-03-2024

Kyo

Kyo schreef op maandag 06 september 2010 @ 22:45:
Waarom geeft ie bij zeker de helft van de youtube filmpjes aan dat ie ze niet kan afspelen? Daarbij surf ik de youtube site zelf aangezien die search filter op de mobile tube vefsie voor geen meter filtert.
En krijgen jullie bij het gebruik van zoek functie van youtube mobile ook steeds "http status 503> verbindingsprobleem" en stopt ie met het laden van resultaten?
En die zoek filter werkt ook niet. Type iets in, krijg gelijk 500000 resultaten die geladen moeten worden terwijl de filter zogenaamd op alleen vandaag ge-uploade resultaten zou weergeven
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
r--ndy schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 14:06:
[...]

heb je misschien een foto? hoe het bij jou zit dan?
en hoelang was de levering :) ?
De levering was 2,5 week. Heb helaas geen foto, maar de voorzijde wordt helemaal bedekt. De achterzijde ook met de juiste uitsparingen, terwijl de randen romdom vrij blijven.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
  • Laatst online: 13-09 08:17
Embryo1 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 14:28:
[...]

De levering was 2,5 week. Heb helaas geen foto, maar de voorzijde wordt helemaal bedekt. De achterzijde ook met de juiste uitsparingen, terwijl de randen romdom vrij blijven.
maar hoe kan dat dan want de vibrant heeft niet het vierkante button zoals onze galaxy bedekt hij dat dan ook goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03
r--ndy schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 14:31:
[...]

maar hoe kan dat dan want de vibrant heeft niet het vierkante button zoals onze galaxy bedekt hij dat dan ook goed?
Zelf een vierkant uitsnijden met een hobbymes!!...zitten hier op Tweakers "you now".. ;)

Edit: Met screen protectors word je scherm minder accuraat..

[ Voor 10% gewijzigd door silitek op 07-09-2010 16:02 ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Propane schreef op maandag 06 september 2010 @ 18:13:
Vaag probleempje... Vandaag is m'n nummer overgezet van T-Mobile naar Vodafone, zo te zien zonder problemen. Heb prima bereik en ik ben bereikbaar via m'n eigen nummer. Maar de telefoon wil geen dataverbinding maken. Ik heb de APN instellingen zoals het op de Vodafone site staat geprobeerd, een aantal die in het vorig topic staan en een aantal van internet geplukt, maar totaal niks. Reboot, nog niets. APN standaard instellingen reset, nog niets. Iemand hier wel eens hetzelfde gehad? Heb weinig zin om nu weer een reset uit te voeren, maar zonder dataverbinding heb ik buitenshuis natuurlijk een manke telefoon.
Embryo1 schreef op maandag 06 september 2010 @ 19:55:
[...]

Ik heb dit ook gehad. geen G,3G of H boven mijn signaalsterkte symbool. Het bleek toch aan mijn settings te liggen.
Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 19:40:
[...]

Joah ben ook overgestapt van T-Mobile naar Vodafone, had meteen bereik op het goede nummer, maar pas na een flinke dag sprong de dataverbinding aan. Werkt prima sindsdien, zal wel met het overstappen/nieuw abo te maken hebben.
Ondertussen opgelost. Bij geen van de websites met instellingen stond een verificatietype genoemd, waardoor ik er vanuit ging dat deze niet gebruikt werd. Na nog wat kloten verificatie op PAP gezet en het werkt weer prima. Toch bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees ook veel goede dingen over Zagg screenprotectie:
http://www.zagg.com/invis...-covers-skins-shields.php

Ik heb deze dan ook besteld, de screen coverage. Geen Full body omdat ik toch een siliconen hoesje ga kopen.
Besteld op:
http://www.mobielbereikba...000-galaxy-s/displayfolie

Had hem zondag besteld, vandaag binnen. Ik kan helaas geen review erover geven omdat ik de Samsung Galaxy S zelf nog niet ontvangen heb.

Wat betreft stroefheid ik heb gelezen dat het scherm inderdaad iets minder gevoelig wordt. Maar dat is een kwestie van wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Relief2009 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 12:50:
[...]

Gebruik je wel engels om in te spreken? Bij mij werkt ie namelijk geweldig :)
Ik heb die standaard app "spraakcommando", die al op de SGS is geïnstalleerd, geprobeerd. Maar of ik nou commando's in het nederlands of in het engels roep, die app bakt er niets van.

Misschien ook maar Vlingo proberen.

PS is het bij jullie ook zo dat Samsung Apps traag is met verbinden?

Edit: voor Vlingo moet ik een activatie code invoeren...

[ Voor 12% gewijzigd door Amboe op 07-09-2010 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amboe schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 14:51:
[...]
PS is het bij jullie ook zo dat Samsung Apps traag is met verbinden?
Ik heb de sneller variant van KPN mobiel internet en het werkt hier bij mij als een tierelier. Ik heb trouwens wel NetSentry geinstalleerd om mijn verbruik te kunnen zien. Ik heb NetSentry ingesteld op refreshen elke 1e van de maand en op maximaal een gig aan verbruik. Bij 900 mb en bij 1gig geeft netsentry een melding in de notificationbar. Handige app. Free.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2010 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiazi
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-10-2016
Gebruik sinds kort twee nieuwe (betaalde) apps op mijn Galaxy. Beide werken zeer goed en voegen echt wat toe aan de gebruikservaring.

De eerste app heet GOTO en is een variant op het standaard lockscreen van je telefoon. Het grote voordeel is dat je vanuit het GOTO lockscreen meteen naar je sms, email of oproepen scherm kan schakelen. Zo gaan eenvoudige acties als iemand terug bellen ineens stukken sneller!

Afbeeldingslocatie: http://www.gotoandroidapp.com/images/box.png

De tweede app heet Beautiful Widgets Deze widget/app heeft verschillende opties om een mooie klok + weer en datum op je homescreen te plaatsen. Er zijn werkelijk honderden skins voor gemaakt en sommige zijn prachtig. Het grote voordeel van deze widget voor mij is dat ik door op de klok te klikken ik meteen naar de wekker ga. Klik ik op de datum dan ga ik naar de agenda, als laatste ga je door op het weer te klikken naar een weekoverzicht. Zie je meteen of je morgen kan gaan zwemmen..!

Afbeeldingslocatie: http://www.androidtapp.com/wp-content/uploads/2009/07/Beautiful-Widgets-Home-Screen.jpg

Hopelijk heeft iemand nog wat aan deze kleine 'review' :)

[ Voor 10% gewijzigd door Tiazi op 07-09-2010 17:43 . Reden: werkende links toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een aantal apps gekocht. Zoals SpriteBackup. Alles backuppen naar je dropbox. Ideaal.

En ik heb Tweetcaster gekocht. Naar mijn mening de meest complete app voor twitter op de android.

En ik heb NATUURLIJK LauncherPro gekocht. Logisch. Zou iedereen moeten doen. Verplichte hap.

Tevens heb ik TapaTalk Pro gekocht. Verrassend hoeveel forums gebruik maken van Tapatalk. Ik zelf bekijk voornamelik www.androidworld.nl en www.synology-forum.nl.

Verdere aanraders:
Flikie Backgrounds: achtergronden. Super.
WordPress: Om je WordPress blogs te kunnen bewerken en publiceren
Speedtest: app van Speedtest.net. Spreekt voor zich neem ik aan.
Tapatalk Pro: forums bezoeken, lezen en replyen. Gratis versie kan niet replyen
Paypal: Spreekt voor zich en werkt super
Dropbox: Spreekt voor zich en werkt super
Lookout: Scannen van je mobiel en apps voor zooi.
Sprite Backup: automatisch backuppen van je gehele mobiel (als je wil) naar bijvoorbeeld je dropbox
HD Wallpapers: spreekt voor zich
Rare Wallpapers: Spreekt voor zich
Moby: Spreekt voor zich
AndroidWorld app: automatische updates van geplaatste artikelen op www.androidworld.nl
Battery Snap: hele volledige info over je accu op je homescreen inclusief temperatuur
DS Audio: Streamen van muziek en video vanaf je Synology server
DS Photo: Bekijken van foto's vanaf je Synology Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm, al aardig wat keer over die Samsung Task Manager gehad. Ik laat het even zo (dus heb ' m niet). Maar kan via m'n Mac sowieso KIES niet installeren (als ik dat al zou willen) en er blijkt ook nog geen firmware update te zijn. Nu ja, Samsung wel even een gepeperde mail gestuurd met het vriendelijke verzoek ook software voor de Mac uit te brengen en een beetje op te schieten met A2.2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Tiazi schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 15:25:

De tweede app heet beautiful widgets http://www.androlib.com/a...eautifulwidgets-jtDA.aspx. Deze widget/app heeft verschillende opties om een mooie klok + weer en datum op je homescreen te plaatsen. Er zijn werkelijk honderden skins voor gemaakt en sommige zijn prachtig. Het grote voordeel van deze widget voor mij is dat ik door op de klok te klikken ik meteen naar de wekker ga. Klik ik op de datum dan ga ik naar de agenda, als laatste ga je door op het weer te klikken naar een weekoverzicht. Zie je meteen of je morgen kan gaan zwemmen..!
Ziet er goed uit!! Ik ga zeker overwegen om deze widget te kopen. Hoe is het batterij verbruik van deze widget, want voorheen had ik Fancy Widget (v1.3.0), maar die zoog mijn batterij helemaal leeg!!! (de telefoon werd overigens ook erg warm. Sinds ik Fancy Widget heb verwijderd heb ik hier geen last meer van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 23:23
Heeft iemand hier een link naar het filmpje van NGC genaamd the birds scene?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Zo de kogel is door de kerk ik heb hem besteld ...... is de 8 GB variant met vodafone van easygsm.nl (dus met de Wii !

Wie weet waar ik tegen een redelijk tarief een kaartje kan scoren.

[ Voor 50% gewijzigd door Mouse_NL op 07-09-2010 17:54 ]

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:24
Sinned123 schreef op maandag 06 september 2010 @ 21:14:
[...]

Abbo bij Vodafone via Gsmeasy, je kan er dan een gratis wii bij krijgen.

Is het trouwens mogelijk om je hoofdscherm aan te passen naar scherm 2 of 3?
Zodat je links en rechts kunt scrollen naar je apps en widgets?
Scheelt vaak een aantal veegjes namelijk?
Of ben ik dan overgeleverd aan launcher pro?
Ik heb daarvoor een app in de market gezien. Zelf gebruik ik LP

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Mouse_NL schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 01:19:
[...]

Trouwens is de routeplanner van Google Maps nu gesproken want ik ben wel aan een gesproken tekst gebonden in de auto ik kan niet constant op mijn scherm letten. btw het scherm van die Samsung is groter dan die van de Iphone toch?

Had ik nog een vraag hoe is de kwaliteit van de foto's / video zonder daglicht nu er geen flitser op de Samsung zit, want met mijn huidige HTC Touch Diamond is het echt bagger!? Of hebben ze bij de Samsung een oplossing hiervoor bedacht?

Tevens nog een vraag met welke agenda en browser werkt de Samsung qua synchronisatie het beste want ik wil echt af van Outlook Express (had hem met office XP en ik wil niet gaan betalen voor office 2010).

. _/-\o_
Had iemand nog antwoord op de soft / hardware vragen voor moí?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Scherm afmetingen van de iPhone zijn vast wel ergens te vinden, de SGS is 4".

Foto's en filmpjes gemaakt met een SGS kun je zat vinden op internet en youtube.

Agenda dat spreekt voor zich, dat is die van Gmail natuurlijk, t'is tenslotte Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gmail werkt helemaal op en top met de GS, maar das natuurlijk logisch.

De navigatie die vanuit Google word meegeleverd met de telefoon werkt met gesproken aanwijzingen, dus dat is wat je zoekt.

De foto's van de telefoon bij minder licht zijn niet je van het. Maar das met alle telefoons het geval. Wil je goede foto's dan moet je een dslr aanschaffen met een goed statief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiazi
Amboe schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 17:26:
[...]

Ziet er goed uit!! Ik ga zeker overwegen om deze widget te kopen. Hoe is het batterij verbruik van deze widget, want voorheen had ik Fancy Widget (v1.3.0), maar die zoog mijn batterij helemaal leeg!!! (de telefoon werd overigens ook erg warm. Sinds ik Fancy Widget heb verwijderd heb ik hier geen last meer van).
Het batterijverbruik is minimaal. Je kunt bovendien instellen hoe vaak hij nieuwe data over het weer mag binnentrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:47

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Zanzarismo schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 17:37:
Heeft iemand hier een link naar het filmpje van NGC genaamd the birds scene?
Het was geen NGC, maar BBC (en Discovery Channel) ;) maar hier kan je verschillende versies en bitrates vinden.

En om je een idee van de scene te geven, dit is een still:
Afbeeldingslocatie: http://dvdmedia.ign.com/dvd/image/article/782/782387/planet-earth-the-complete-series-20070420025724497_640w.jpg
Gedurende de scene wordt het beeld nog "heftiger" (meer witte stippen (=vogels)) Het is ook geen schande als een player hierover struikelt, het is één van de zwaarste scenes die je een HD-afspeelapparaat kan voeren.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 23:23
deepbass909 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 18:19:
[...]

Het was geen NGC, maar BBC (en Discovery Channel) ;) maar hier kan je verschillende versies en bitrates vinden.

En om je een idee van de scene te geven, dit is een still:
[afbeelding]
Gedurende de scene wordt het beeld nog "heftiger" (meer witte stippen (=vogels)) Het is ook geen schande als een player hierover struikelt, het is één van de zwaarste scenes die je een HD-afspeelapparaat kan voeren.
Mag ik u danken voor zowel de correctie als de link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yoh! Leuk, weer een overzicht van wat extra Apps. Speur altijd naar leuke, maar tips zijn altijd welkom.

About Moby... Kan jij ook alleen je Twitter-account er aan gooien? Volgens hun site moet net als in de iPhone versie, ook in de Android versie FB e.d. eraan gehangen kunnen worden, maar ik zie die opties nergens.
Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 15:41:
Ik heb een aantal apps gekocht. Zoals SpriteBackup. Alles backuppen naar je dropbox. Ideaal.

En ik heb Tweetcaster gekocht. Naar mijn mening de meest complete app voor twitter op de android.

En ik heb NATUURLIJK LauncherPro gekocht. Logisch. Zou iedereen moeten doen. Verplichte hap.

Tevens heb ik TapaTalk Pro gekocht. Verrassend hoeveel forums gebruik maken van Tapatalk. Ik zelf bekijk voornamelik www.androidworld.nl en www.synology-forum.nl.

Verdere aanraders:
Flikie Backgrounds: achtergronden. Super.
WordPress: Om je WordPress blogs te kunnen bewerken en publiceren
Speedtest: app van Speedtest.net. Spreekt voor zich neem ik aan.
Tapatalk Pro: forums bezoeken, lezen en replyen. Gratis versie kan niet replyen
Paypal: Spreekt voor zich en werkt super
Dropbox: Spreekt voor zich en werkt super
Lookout: Scannen van je mobiel en apps voor zooi.
Sprite Backup: automatisch backuppen van je gehele mobiel (als je wil) naar bijvoorbeeld je dropbox
HD Wallpapers: spreekt voor zich
Rare Wallpapers: Spreekt voor zich
Moby: Spreekt voor zich
AndroidWorld app: automatische updates van geplaatste artikelen op www.androidworld.nl
Battery Snap: hele volledige info over je accu op je homescreen inclusief temperatuur
DS Audio: Streamen van muziek en video vanaf je Synology server
DS Photo: Bekijken van foto's vanaf je Synology Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 17:57:
Gmail werkt helemaal op en top met de GS, maar das natuurlijk logisch.

De navigatie die vanuit Google word meegeleverd met de telefoon werkt met gesproken aanwijzingen, dus dat is wat je zoekt.

De foto's van de telefoon bij minder licht zijn niet je van het. Maar das met alle telefoons het geval. Wil je goede foto's dan moet je een dslr aanschaffen met een goed statief.
Okay we gaan nu afwachten, want donderdag komt de telefoon als het goed is........dan kan ik aan de slag.....vandaag ook het blad smatphone magazine gekocht om me even met android in te lezen.

Ik ga eerst uit van de basis proggies wat een hoe en welke dingen handig zijn.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Goeie keus man!

Veel plezier ervan straks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hinerakatauri79
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-06 17:37
Heb ook het blad smartphone gekocht, vondt het erg tegenvallen met het inhoud.Erg basis inhoud en tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Dat is voor iemand die nog helemaal geen ervaring heeft met smartphones en Android e.d. misschien wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloody
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:38

bloody

0.000 KB!!

Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 15:41:
naar mijn mening slechtste by far. Na installatie ging de telefoon rebooten zodra je ongeveer 5 keer ergens op klikte. :S
Na deinstallatie was dit probleem gelukkig verholpen. :)

nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apple is bezig met youtube filmpjes volgens mij . Er zijn een aantal dingen met games en met scherm en applicaties te zien en de iphone wint steeds.

Een voorbeeld hebben ze ook met asphalt racer waar je zelf in de game gewoon lag ziet. heb dat nooit meegemaakt en daarbij start die zeer traag op. Is niet normaal zo langzaam.

Hoe komt iemand anders aan twee vette mobieltjes.

Volgens mij gaat het niet goed met de ipone als ze zich zo af gaan zetten. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 18:43:
Yoh! Leuk, weer een overzicht van wat extra Apps. Speur altijd naar leuke, maar tips zijn altijd welkom.

About Moby... Kan jij ook alleen je Twitter-account er aan gooien? Volgens hun site moet net als in de iPhone versie, ook in de Android versie FB e.d. eraan gehangen kunnen worden, maar ik zie die opties nergens.
[...]
Ik heb Moby geinstalleerd en als je Moby start kun je gewoon foto's verzenden vanuit je galerij. Natuurlijk moet je wel je twitter instellen ja. Anders heb je er niets aan. Nadeel van Moby op dit moment is dat je niet direct foto's in de app kunt maken want er verschijnt geen knop om een foto mee te maken. Das wel minder. Maar ze zijn er mee bezig.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2010 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Laatst online: 24-08 10:42
zijn er hier mensen die hun hotmail via de standaard email app ophalen?
en is deze dan ook tergend langzaam
ik zie 2 emails verschijnen en dan krijg ik "verbindingsfout" te zien
en laad deze niks meer in
er blijft staan berichten laden

hoop dat iemand een oplossing weet

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Tiazi schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 15:25:
Gebruik sinds kort twee nieuwe (betaalde) apps op mijn Galaxy. Beide werken zeer goed en voegen echt wat toe aan de gebruikservaring.

De eerste app heet GOTO en is een variant op het standaard lockscreen van je telefoon. Het grote voordeel is dat je vanuit het GOTO lockscreen meteen naar je sms, email of oproepen scherm kan schakelen. Zo gaan eenvoudige acties als iemand terug bellen ineens stukken sneller!

[afbeelding]
Hoe heb je die geinstalleerd? In de market staat ie niet en op de site staat US only. Ziet er wel leuk uit :)

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:10

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Een post uit deel 4 maar gezien ik hetzelfde heb toch even een quote.
knakworst schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 19:00:
Ik heb de telefoon nu ook een dag in het gebruik. Toestel is goed over nagedacht. Ik heb alleen nog een probleem met 1 applicatie die al geinstalleerd was, fileindex. Als ik die open word ik doorgelinkt naar buienradar. Niet goed dus. De applicatie kan ik ook niet verwijderen. Iemand ideeën hoe ik die weg moet halen?
Heeft iemand hier een oplossing voor gevonden?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het nou met de connection met Kies en het hebben van LauncherPro? Las ergens dat iemand niet meer kon connecten na het installeren van deze app. Niemand van jullie die dit heeft?

En wat is eigenlijk het hele prettige aan deze app boven de standaard launcher van Samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 21:31:
Hoe zit het nou met de connection met Kies en het hebben van LauncherPro? Las ergens dat iemand niet meer kon connecten na het installeren van deze app. Niemand van jullie die dit heeft?

En wat is eigenlijk het hele prettige aan deze app boven de standaard launcher van Samsung?
Mooie, sneller en meer opties.

Om in kies te kunnen moet je LP even uitzetten.
Dat doe je met instellingen > toepassingen > toepassingen beheren > LP en dan standaard instellingen wissen.
Als je dan op de home knop drukt moet je bij de prompt even weer kiezen voor de standaard home (en niet aanvinken). Dan kun je met KIES doen wat je wil. Als je klaar bent doe je weer home en dan kies je weer voor LP en vinkje aan.

Hoelang doet men hier trouwens met een batterij?
Ik doe met een volle batterij krap 5 uur. |:(
Draai nu JM5, Samset 1.9 en OneClickLag...
Ik moet toch wel 2 dagen kunnen draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 21:35:
[...]

Dat doe je met instellingen > toepassingen > toepassingen beheren > LP en dan standaard instellingen wissen.
Als je dan op de home knop drukt moet je bij de prompt even weer kiezen voor de standaard home (en niet aanvinken). Dan kun je met KIES doen wat je wil. Als je klaar bent doe je weer home en dan kies je weer voor LP en vinkje aan.

Ligt er aan wat je allemaal met je telefoon doet.. Ik haal eigenlijk altijd wel de hele dag. Behalve als ik echt de hele dag heb geinternet en spelletjes heb gespeeld.
Schermhelderheid heb ik altijd op 0 en bluetooth uit.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewe25
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-05 08:49
hallo,
wie kan mij vertellen hoe ik kan synchroniseren via exchange server van mijn werk (moet wel kunnen)
Groeten
Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
ff een vraagje.....moet je app's die gekocht zijn op de Market opnieuw kopen als je je toestel reset naar fabrieksinstellingen en je wilt ze weer terug hebben? Je hebt namelijk geen serial nr's of i.d.

ThnX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ik meen dat de market 'weet' wat je gekocht hebt, volgens mij ben je ze niet kwijt, maar zeker weten doe ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
AFAIK zijn je aankopen aan de aankoop(google)account gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

FunZip schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 21:40:
ff een vraagje.....moet je app's die gekocht zijn op de Market opnieuw kopen als je je toestel reset naar fabrieksinstellingen en je wilt ze weer terug hebben? Je hebt namelijk geen serial nr's of i.d.

ThnX
Zie: http://market.android.com...er.py?hl=en&answer=113410. Ze zijn dus gekoppeld aan je google account.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
Ok.....ThnX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ja, ik haal ook m'n Hotmail-mail op via de standaard E-mail app van Samsung. Geen problemen met binnenhalen, wel met synchroniseren (gedelete messages op m'n foon blijven wel in Hotmail inbox op 't web staan...).
Theo27 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 20:46:
zijn er hier mensen die hun hotmail via de standaard email app ophalen?
en is deze dan ook tergend langzaam
ik zie 2 emails verschijnen en dan krijg ik "verbindingsfout" te zien
en laad deze niks meer in
er blijft staan berichten laden

hoop dat iemand een oplossing weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep,

Maar je hebt m'n vraag niet helemaal begrepen. Twitter is het probleem niet... Wel Facebook e.d.; dat zou ik er ook aan moeten kunnen hangen, maar zie daar geen opties voor...

Iemand 'n idee?
Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 20:43:
[...]

Ik heb Moby geinstalleerd en als je Moby start kun je gewoon foto's verzenden vanuit je galerij. Natuurlijk moet je wel je twitter instellen ja. Anders heb je er niets aan. Nadeel van Moby op dit moment is dat je niet direct foto's in de app kunt maken want er verschijnt geen knop om een foto mee te maken. Das wel minder. Maar ze zijn er mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jewe25 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 21:38:
hallo,
wie kan mij vertellen hoe ik kan synchroniseren via exchange server van mijn werk (moet wel kunnen)
Groeten
Jan
Nou, bijna net zo simpel als je een andere mail account instelt. Maak nieuwe account aan, e-mail address en wachtwoord, next en dan kies je voor Exchange account. Dan domein/gebruikersnaam (notatie: domain\username).Next, hier en daar een vinkje, wel/niet agenda en klaar is klara. Tja, het wijst voor zich eigenlijk. Het is bijna net zo saai als een iPhone instellen.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 21:35:
[...]

Oke bedankt ik denk dat ik de LauncherPro binnenkort eens ga proberen

Ik doe nu denk ik ongeveer een dag met de batterij. Niet heel lang maar heb er ook niet zo veel problemen mee om hem elke dag even aan de voeding te leggen. En hij heeft best wat te doen elke dag (spelletjes, wifi etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 22:32:
[...]

Nou, bijna net zo simpel als je een andere mail account instelt. Maak nieuwe account aan, e-mail address en wachtwoord, next en dan kies je voor Exchange account. Dan domein/gebruikersnaam (notatie: domain\username).Next, hier en daar een vinkje, wel/niet agenda en klaar is klara. Tja, het wijst voor zich eigenlijk. Het is bijna net zo saai als een iPhone instellen.. :O
Wordt de agenda dan ook automatisch gekoppeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nokiaan958GB schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 23:09:
[...]

Wordt de agenda dan ook automatisch gekoppeld?
Daar kun je voor kiezen door het aan te vinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 15:12
Bor de Wollef schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 21:28:
Een post uit deel 4 maar gezien ik hetzelfde heb toch even een quote.

[...]

Heeft iemand hier een oplossing voor gevonden?
Ja als je root hebt kan je die voorgeinstalleerde apps verwijderen.
File index app werkt wel gewoon, je hoort ook doorgelinkt te worden naar buienradar want daar staat de file informatie. Het gaat dus om auto files en niet files zoals het engels voor bestanden wat ik eerst dacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride72
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-09-2010
Google Search op mijn galaxy S heeft geen voice input mogelijkheid. Hoe kan dat? Heeft samsung google voice vervangen voor de Samsung app "voice commando"? Hoe kan ik google voice search erop krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Ik heb sinds een paar dagen last dat mijn telefoon niet meer onthoud welke home-app ik standaard wil gebruiken. Als ik op de home-key druk, krijg ik regelmatig de keuze te zien tussen de standaard home-app en LauncherPro. Ik geef dan elke keer braaf aan dat ik LauncherPro als standaard wil hebben, en dan gaat het soms weer even goed, om na een tijdje weer deze vraag te stellen...

Weet iemand wat er hier fout gaat?

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

deepbass909 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 00:06:
Ik heb sinds een paar dagen last dat mijn telefoon niet meer onthoud welke home-app ik standaard wil gebruiken. Als ik op de home-key druk, krijg ik regelmatig de keuze te zien tussen de standaard home-app en LauncherPro. Ik geef dan elke keer braaf aan dat ik LauncherPro als standaard wil hebben, en dan gaat het soms weer even goed, om na een tijdje weer deze vraag te stellen...

De app homeswitcher even downloaden, wellicht lost dit het probleem op ?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kledur
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-05 21:50
Die Homeswitcher heb je toch sowieso nodig om om de Galaxy LauncherPro te gebruiken?

Ik had het in ieder geval wél nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deepbass909 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 00:06:

En als je eerst het vinkje aanzet en daarna je keuze maakt? Of gelijk naar
-Instellingen
-Toepassingen
-Toepassingen beheren, naar beneden scrollen en LauncherPro opzoeken,openen en standaardwaarden instellen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2010 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shytah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-01 12:04
ride72 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 00:00:
Google Search op mijn galaxy S heeft geen voice input mogelijkheid. Hoe kan dat? Heeft samsung google voice vervangen voor de Samsung app "voice commando"? Hoe kan ik google voice search erop krijgen?
Volgens mij is de voice input pas beschikbaar vanaf versie 2.2. Nog even wachten dus;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 11:19
Nee, er is geen Nederlandse ondersteuning voor google voice search. Vandaar dat het er niet bijgeleverd wordt. Je kan hier en daar wel de apk vinden op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Laatst online: 24-08 10:42
Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 21:56:
Hey,

Ja, ik haal ook m'n Hotmail-mail op via de standaard E-mail app van Samsung. Geen problemen met binnenhalen, wel met synchroniseren (gedelete messages op m'n foon blijven wel in Hotmail inbox op 't web staan...).

[...]
zou je misschien je pop en smtp instellingen kunnen geven

die van mij zijn

inkomende mail :pop3.live.com
poort 995
beveiliging : SSl

uitgaande mail : smtp.live.com
poort 587
beveiliging : TLS(accept all certificates)

vinkje bij aanmelden vereist

hij haalt nu hele oude berichten binnen en blijft weer hangen
misschien heb ik een instelling fout

[ Voor 3% gewijzigd door Theo27 op 08-09-2010 09:23 ]

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
Je kan Hotmail beter via exchange instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichielioZ
  • Laatst online: 15-06 23:12
Ik heb al vaker mensen voorbij zien komen met vragen over het afspelen van video's.
Als het met de gewone speler van Samsung niet lukt, wordt er vaak verwezen naar Mvideoplayer of Rockplayer, maar voor mij werkt tot nu toe ArcMedia het beste.
Voordelen:
- gebaseerd op FFmpeg en ondersteund daardoor veel formaten/codecs.
- ondertiteling werkt goed
Nadelen:
- ondertiteling ondersteund op dit moment alleen nog maar .srt files met dezelfde naam
- ik vind de interface bij afspelen erg lelijk (maar wel functioneel), maar dat is wss erg persoonlijk.

Iedereen wil terug naar de natuur, maar niemand wil lopend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 00:09

Bl4ckviper

BlaBlaBla

Gebruiken mensen hier FlitsAlert? Zo ja. Geeft dit ding waarschuwingen in de background? Dus terwijl google navigation draait?

Een andere vraag is het mogelijk je beeldscherm te splitten? bijvoorbeeld aan de linker kant een applicatie en aan de rechter een ander?

Be fast .... Be furious....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Darf schreef op woensdag 08 september 2010 @ 09:23:
Je kan Hotmail beter via exchange instellen.
Waar kan je dat instellen? Gewoon in de standaard E-mail app? Zo ja, wat zijn de gevens die ik moet invullen?

EDIT: Ik heb het al gevonden, maar volgens MS werkt ActiveSync nog niet goed met Android 2.1. Bij sommige Android 2.2 gebruikers doet ActiveSync het wel. Ze zijn bij MS bezig om de problemen met Android phones te verhelpen.
ActiveSync instellen voor Hotmail Toegang

[ Voor 44% gewijzigd door Amboe op 08-09-2010 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drvis
  • Laatst online: 13-06 18:32
Ik ga eind september mijn telefoon abbonnement verlengen, en zat te twijfelen tussen deze telefoon en de Desire.. ik hoop dat iemand mij objectief zou kunnen adviseren hierbij. De volgende specificaties/mogelijkheden zijn voor mij belangrijk:

Bellen/goede kwaliteit signaal

Internet: Dit is erg belangrijk, het is iets wat ik bijna elke dag wel doe.

E-Mail: De mogelijkheid om snel e-mailtjes te typen, smsen doe ik niet, mailen op mijn telefoon elke dag.(mail = SMS bij mij)

Radio: De mogelijkheid om FM-radio te luisteren, al dan wel of niet via online stream.

Games

Office-pakket. Zelfde als mail, zou graag mijn werk/schooldocumenten willen bekijken, mailen/aanpassen (meestal Docx formaat, OPENOffice kan ook!)

GPS: Handige functie om plaats/locatie te bepalen. Gebruik het vaak als ik ergens naartoe moet en ik weet de te lopen/fietsen route niet precies. Dit moet dus zonder problemen werken. (verwacht ik ook wel van een HIGH-end telefoon)

Tethering-ondersteuning.

Ik ga de/een telefoon bij Telfort bestellen ivm het verlengen van mijn abonnement, prijs speelt niet echt een rol hierbij aangezien ik toch 500minuten neem met onbeperkt internet (FUP)

Hoop dat iemand mij kan adviseren/ondersteunen bij het maken van de juiste keuze.

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
Hij doet het al gewoon hoor. :)

Je moet het alleen via een omweg instellen.

* Instellingen > accounts & synchronisatie > Account toevoegen > Zakelijk

* e-mailadres + wachtwoord invoeren.

* Volgende

* Accountnaam is je e-mail adres

* Server is m.hotmail.com

* Beveiligingen inschakelen etc.

* Volgende

* Klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drvis schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:17:
Ik ga eind september mijn telefoon abbonnement verlengen, en zat te twijfelen tussen deze telefoon en de Desire.. ik hoop dat iemand mij objectief zou kunnen adviseren hierbij. De volgende specificaties/mogelijkheden zijn voor mij belangrijk:

Bellen/goede kwaliteit signaal

Internet: Dit is erg belangrijk, het is iets wat ik bijna elke dag wel doe.

E-Mail: De mogelijkheid om snel e-mailtjes te typen, smsen doe ik niet, mailen op mijn telefoon elke dag.(mail = SMS bij mij)

Radio: De mogelijkheid om FM-radio te luisteren, al dan wel of niet via online stream.

Games

Office-pakket. Zelfde als mail, zou graag mijn werk/schooldocumenten willen bekijken, mailen/aanpassen (meestal Docx formaat, OPENOffice kan ook!)

GPS: Handige functie om plaats/locatie te bepalen. Gebruik het vaak als ik ergens naartoe moet en ik weet de te lopen/fietsen route niet precies. Dit moet dus zonder problemen werken. (verwacht ik ook wel van een HIGH-end telefoon)

Tethering-ondersteuning.

Ik ga de/een telefoon bij Telfort bestellen ivm het verlengen van mijn abonnement, prijs speelt niet echt een rol hierbij aangezien ik toch 500minuten neem met onbeperkt internet (FUP)

Hoop dat iemand mij kan adviseren/ondersteunen bij het maken van de juiste keuze.

Mvg
Wat denk je dat t antwoord zal zijn als je t in dit topic vraagt?:p
Uiteraard galaxy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Darf schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:21:
Hij doet het al gewoon hoor. :)

Je moet het alleen via een omweg instellen.

* Instellingen > accounts & synchronisatie > Account toevoegen > Zakelijk

* e-mailadres + wachtwoord invoeren.

* Volgende

* Accountnaam is je e-mail adres

* Server is m.hotmail.com

* Beveiligingen inschakelen etc.

* Volgende

* Klaar
Thanks!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:10
Drvis schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:17:

<<een hoop wensen>>

Mvg
Zoals je weet zitten al deze functies in zowel de Desire als de Galaxy S. De software is namelijk hetzelfde.

Wel zou ik zeggen dat als je games wilt spelen die er grafisch top uitzien, je beter voor de Galaxy S kan gaan. mede omdat dit juist een van de betere eigenschappen is van de Galaxy S.

edit: de keuze voor mij was simpel. Ik wilde gewoon de snelste en mooiste van de twee, en het mooiste scherm. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Maarten21 op 08-09-2010 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drvis
  • Laatst online: 13-06 18:32
Bedankt. Ik had eigenlijk mijn bericht meer specifiek op de Galaxy S moeten schrijven:

Ik heb gelezen en gehoord dat er GPS problemen zijn bij sommigen. De een zegt het ligt aan de hardware, de ander is van mening dat het de software is. Is hier inmiddels al een fix voor met misschien een nieuwe lichting/batch van telefoons?

Ik heb ook gelezen dat mensen last hebben van Lag, is dit nog steeds een veelvoorkomend probleem? helpt namelijk niet echt als je een leuke ervaring wilt hebben met een telefoon.

Voorderest denk ik nu dat ik het beste de telefoon in de winkel eerst kan uitproberen, en zo dan mijn keuze maak.

Nog bedankt voor de moeite.

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Laatst online: 19:53
Robin64 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 23:29:
[...]

Ja als je root hebt kan je die voorgeinstalleerde apps verwijderen.
File index app werkt wel gewoon, je hoort ook doorgelinkt te worden naar buienradar want daar staat de file informatie. Het gaat dus om auto files en niet files zoals het engels voor bestanden wat ik eerst dacht :P
als je root hebt en titanium backup gebruikt, kan je vanuit titanium backup je apps die op system staan verwijderen.
Binnen TB ga je naar de lijst met apps, en kies je bijvoorbeeld de telegraaf en de optie remove. et voila telegraaf app is weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
Bedankt. Ik had eigenlijk mijn bericht meer specifiek op de Galaxy S moeten schrijven:

Ik heb gelezen en gehoord dat er GPS problemen zijn bij sommigen. De een zegt het ligt aan de hardware, de ander is van mening dat het de software is. Is hier inmiddels al een fix voor met misschien een nieuwe lichting/batch van telefoons?

Ik heb ook gelezen dat mensen last hebben van Lag, is dit nog steeds een veelvoorkomend probleem? helpt namelijk niet echt als je een leuke ervaring wilt hebben met een telefoon.

Voorderest denk ik nu dat ik het beste de telefoon in de winkel eerst kan uitproberen, en zo dan mijn keuze maak.

Nog bedankt voor de moeite.[/td]

mvg
De nieuwe lichting Galaxys komt met de firmware JM1v3 als het goed is.
Daar op zal je al een stuk minder merken van de lag.
Daarnaast kan je in de market de oneclicklagfix downloaden, waarmee je n00bfriendly de lag die er nog was zal verhelpen. Waar je het echt merkt bijv. is bij het laden ban je e-mail inboxen.
Als je dan nog last van lag hebt kan je atk installeren met autokill, maar daar dat heb je eigenlijk alleen nodig voor slechte apps.

GPS is spot on met mijn JM6 fw (5m nauwkeurig), geen idee hoe hij is op jm1. Op alle firmwares in ieder geval goed genoeg voor turn by turn navigatie.

[ Voor 36% gewijzigd door Darf op 08-09-2010 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Drvis schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:40:

Gisteren nog genavigeerd en de GPS is echt waardeloos. Rij met 120 km/uur over de snelweg en ineens denkt die dat ik 100 mtr opzij op de ventweg rij. Snelheidsoverschrijding begint te piepen, dat mens begint te roepen LINKS, RECHTS,LINKS..... en ik rij natuurlijk gewoon nog steeds keurig op de snelweg.
Die GPS spingt gewoon tientallen (misschien zelfs wel 100) meter ineens opzij..... Goed is de GPS dus zeker niet, ik heb een 8GB SGS via KPN gekregen nu een week geleden.

Ik ken zat lag fixes die ook zichtbaar nut hebben, maar de GPS fixes die je voorbij ziet komen hebben allemaal nog niks geholpen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Heb m ook online besteld bij The Phonehouse met Vodafone 200 25e p/m als verlenging.
In de winkel was dat 27,50 p/m dus koos er maar voor om online te bestellen.

De verkoper zij alleen dat hij in de winkel simlock vrij is en via de webshop niet. Weet iemand of dit waar is? Kan er niks over vinden. En lees dus ook tegenstrijdige berichten over wel of niet rooten met een simlocked toestel.. :o

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:00
Niet waar

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 23:29
Dat zeiden ze tegen mij ook, dus moest ik helemaal naar de vodafone. Stelletje onwetende figuren bij the phonehouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
  • Laatst online: 19:32
MrAngry schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 12:19:
Wie gebruikt er eigenlijk allemaal een screen protector? Ben je er tevreden mee? Ik heb namelijk dat ding van Zagg.com al thuisliggen, maar de krasvastheid van het scherm valt me enorm mee. Ik zit nu een beetje te twijfelen of ik hem er wel op ga zetten. Ik vraag me bijvoorbeeld af of de functie van het touchscreen iets minder wordt door de extra laag, of dat hij misschien stroever wordt.
Ik heb de achterkant er op zitten, waardoor hij wat minder snel uit je hand glijd en beter blijft liggen op enigzins schuine oppervlakken. De voorkant heb ik niet in gebruik, heb wel vertrouwen in de krasbestendigheid van dit scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anarchy 99 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:19:
[...]

Gisteren nog genavigeerd en de GPS is echt waardeloos. Rij met 120 km/uur over de snelweg en ineens denkt die dat ik 100 mtr opzij op de ventweg rij. Snelheidsoverschrijding begint te piepen, dat mens begint te roepen LINKS, RECHTS,LINKS..... en ik rij natuurlijk gewoon nog steeds keurig op de snelweg.
Die GPS spingt gewoon tientallen (misschien zelfs wel 100) meter ineens opzij..... Goed is de GPS dus zeker niet, ik heb een 8GB SGS via KPN gekregen nu een week geleden.

Ik ken zat lag fixes die ook zichtbaar nut hebben, maar de GPS fixes die je voorbij ziet komen hebben allemaal nog niks geholpen.....
Over het algemeen werkt hij bij mij prima zolang je niet in een huge betonnen gebouw zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Laatst online: 19:53
Anarchy 99 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:19:
[...]

Hier een bewijsje dat de GPS in mijn toestel ok werkt. het is dus vreemd dat sommige toestellen zeer brak zijn met de GPS en er dus ook toestellen zijn die geen problemen geven..

http://maps.google.nl/map...0.374963,3.757324&t=h&z=7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Gh0stw4lk3r schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:57:
[...]

Hier een bewijsje dat de GPS in mijn toestel ok werkt. het is dus vreemd dat sommige toestellen zeer brak zijn met de GPS en er dus ook toestellen zijn die geen problemen geven..

http://maps.google.nl/map...0.374963,3.757324&t=h&z=7
Heb de GPS nu 2x gebruikt voor naar het werk te gaan met CoPilot 8, werkt prima. Alleen ziet hij pas op het laatste moment dat ik een afrit gepakt heb. Dus hij is wel iets minder nauwkeurig maar verder eigenlijk geen problemen.. Heb er ook niet zo'n last van (vooral niet dat hij niet in de gaten heeft dat ik soms 140 rij en hij pas een melding geeft dat ik te hard rij als ik de 150 aantik :+ ). GPS signaal heeft hij zo te pakken.

Toen ik hem met GPS test uitprobeerde vond hij binnen in mijn huis dan wel bij het raam zelfs 11 GPS satellieten met redelijk signaal 40-50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Tja dat verschild echt gigantisch want bij mij (1 v/d 1e geleverde galaxy's hier in Nederland) is het nogsteeds waardeloos, krijg vaak amper een fix

Ik wacht tot de 2.2 update en anders gaat ie terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

GoldenSample schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:57:
Tja dat verschild echt gigantisch want bij mij (1 v/d 1e geleverde galaxy's hier in Nederland) is het nogsteeds waardeloos, krijg vaak amper een fix

Ik wacht tot de 2.2 update en anders gaat ie terug
Ik heb hem sinds zaterdag, vraag me af of ze iets gewijzigd hebben in die tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Bij mij (ook een vrij vroege Galaxy S vermoed ik) werkt het GPS ook ronduit slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HamburgerHenk schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:50:
Dat zeiden ze tegen mij ook, dus moest ik helemaal naar de vodafone. Stelletje onwetende figuren bij the phonehouse
En wat te denken van een Vodafone een medewerker?
Een kennis ging naar een Vodafone winkel voor het verlengen van een abo.
Zij heeft een simpel toestel zonder OS en spreekt nauwelijks Nederlands.
Nooit gehoord van Symbian, Android, e.d.
De medewerker heeft haar een SGS met 2 jaar abon + data aanbevolen!!!

GPS ervaring (JF3).
De afgelopen weken honderden kilometers gereden in NL en DLD.
Geen problemen op 2 incidenten na: hij verloor 2x spontaan de fix.
Snel rebooten en toen deed ie het weer.
Geen problemen met positie. Hij springt niet spontaan naar een andere straat of zo.
Met GPS Test kun je zien dat ie constant satelieten fixed, en dan de fix weer verliest (jojo).
Maar hij blijft zo'n 5 tot 8 satelieten vasthouden, ruim voldoende om betrouwbaar te navigeren.
Anders zorgt Sygic er wel softwarematig voor dat je 'op de weg' blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:28
Ik heb met My Tracks m'n fietstochtjes getracked en dat heeft ie prima gedaan. Er zit maar 1 foutje in vlak voor Hilversum toen ik het bos in liep om even te pissen heeft ie raar gedaan (meer dan honderd meter ernaast). Dit is getracked met de SGS in m'n fietsrugzak. Ik heb een nieuwere (2 weken oud, JM2), dus wellicht dat er idd wat veranderd is.

[ Voor 3% gewijzigd door MrAngry op 08-09-2010 13:21 ]

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik heb bijna dezelfde instellingen;
alleen TLS op TLS staan ipv TLS (all certificates), maar dat zou niet uit moeten maken....
Theo27 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 09:21:
[...]

zou je misschien je pop en smtp instellingen kunnen geven

die van mij zijn

inkomende mail :pop3.live.com
poort 995
beveiliging : SSl

uitgaande mail : smtp.live.com
poort 587
beveiliging : TLS(accept all certificates)

vinkje bij aanmelden vereist

hij haalt nu hele oude berichten binnen en blijft weer hangen
misschien heb ik een instelling fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

GandalfTheGrey schreef op woensdag 08 september 2010 @ 00:08:
[...]

De app homeswitcher even downloaden, wellicht lost dit het probleem op ?
Gedaan, geen verschil
Kledur schreef op woensdag 08 september 2010 @ 00:11:
Die Homeswitcher heb je toch sowieso nodig om om de Galaxy LauncherPro te gebruiken?

Ik had het in ieder geval wél nodig.
Is niet per sé nodig, tot een week terug werkte het prima zonder.
Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 00:13:
[...]

En als je eerst het vinkje aanzet en daarna je keuze maakt? Of gelijk naar
-Instellingen
-Toepassingen
-Toepassingen beheren, naar beneden scrollen en LauncherPro opzoeken,openen en standaardwaarden instellen.
Beiden maken niet uit. Ik heb het vermoeden dat er ergens met het opslaan van mijn voorkeuren iets niet goed gaat...

Ook LauncherPro verwijderen en opnieuw installeren, had geen effect.

Binnenkort maar even een lijstje maken van de apps e.d. die ik erop wil hebben, en dan de telefoon maar helemaal resetten. Ik moet ook bekennen dat ik wel erg veel aan het experimenteren ben geweest en dat er daarmee mogelijk ergens een bitje is omgevallen.

Wat betreft de GPS, bij mij wisselt het gewoon. Gisteren heb ik een stuk gereden en dit is de log daarvan. Over het algemeen gewoon goed. Bepaalde stukken lijk ik naast de weg te hebben gereden, maar daar was of de weg gewoon niet recht, of waren wegwerkzaamheden, waardoor ik echt volgens de kaart naast de weg reed.
Het enige punt waar het echt even prut werd, is Bergstoep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout1976
  • Laatst online: 30-08-2024
Niet alles is gekoppeld aan je Google account.
Ik gebruik IP cam Viewer.
Na de light versie heb ik in App geupdatet naar de betaalde versie.
Daarbij betaal je via Paypall.
Nadat ik een nieuwe firmware had geinstalleerd moest ik de unlockcode laten unlocken door de aanbieder.
Toen pas werkte dezelfde code weer.
Best onhandig want ik heb al veel zitten stoeien met de telefoon en al 3 a 4 keer de code moeten laten unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iedjie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Zaklamp-functie.
Het is maar een niemendalletje maar werkt niet onaardig. Ik heb een volledig witte html pagina gemaakt, (genaamd; zaklamp.html) en die opgeslagen in de map "bluetooth" op mijn interne sdcard. In de internetbrowser van de SGS geopend, (file:///sdcard/bluetooth/zaklamp.html), als favoriet opgeslagen en een shortcut naar mijn homescreen gemaakt.
Ik heb er al 2 keer in het pikkedonker mijn fietssleutel mee gevonden. Telefoon unlocken, op het linkje drukken en je hebt licht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
iedjie schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:32:
Zaklamp-functie.
Het is maar een niemendalletje maar werkt niet onaardig. Ik heb een volledig witte html pagina gemaakt, (genaamd; zaklamp.html) en die opgeslagen in de map "bluetooth" op mijn interne sdcard. In de internetbrowser van de SGS geopend, (file:///sdcard/bluetooth/zaklamp.html), als favoriet opgeslagen en een shortcut naar mijn homescreen gemaakt.
Ik heb er al 2 keer in het pikkedonker mijn fietssleutel mee gevonden. Telefoon unlocken, op het linkje drukken en je hebt licht!
Huh wat doe jij moeilijk? Er zijn sowieso apps voor (gratis) en bij extended controls bijv. heb je daar ook een rechtstreekse snelkoppeling voor op je home screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 13:44
Is het niet eenvoudiger om in de market te zoeken naar zaklamp?
van ''tomoya yamamoto'' ofzo, ben je in 1 keer klaar;)

Wel leuk bedacht natuurlijk!!
edit:
''ok iemand was me al voor '';)

[ Voor 11% gewijzigd door Kirretje op 08-09-2010 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:10:
[...]

En wat te denken van een Vodafone een medewerker?
Een kennis ging naar een Vodafone winkel voor het verlengen van een abo.
Zij heeft een simpel toestel zonder OS en spreekt nauwelijks Nederlands.
Nooit gehoord van Symbian, Android, e.d.
De medewerker heeft haar een SGS met 2 jaar abon + data aanbevolen!!!
Herkenbaar, zoiets hebben ze ook met mijn vriendin geflikt, zo verschrikkelijk zwak is dat zeg :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ach een winkelier wilt natuurlijk ook gewoon verkopen, daar verdienen ze immers hun brood mee. Als klant weet je dit. Heb je dan geen verstand van wat je koopt of ben je de taal niet machtig neem dan iemand mee. En je kan ten alle tijden gewoon nee zeggen, je omdraaien en weglopen. Het is niet alsof ze je dwingen iets te kopen.
Maar als mensen stom genoeg zijn om direct de portemonnee te trekken zonder zelf na te denken, bedenktijd te nemen of met een kennis te overleggen... tja wat dan he?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
partyondude schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:42:
[...]

Herkenbaar, zoiets hebben ze ook met mijn vriendin geflikt, zo verschrikkelijk zwak is dat zeg :r
Tja een persoon koopt het toch echt zelf, hoewel het best naaierig over kan komen, zaken zijn zaken, in z'n wereld leven we nou eenmaal, heb je dat niet door heb je dus gewoon pech... Wil niet zeggen dat je er op los moet naaien, maar wel dat andere wel zo kunnen denken en dat je daar rekening mee moet houden in het leven ;)

Ik heb geen verstand van auto's, wat doe ik? Ik schakel me vader en vrienden in om me te helpen, nu heb ik een mooi autotje terwijl ik er geen verstand van heb!

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ik weet dat het zo werkt, baalde ook dat ik er toen niet bij was, dan was het wel even anders gegaan. Ik vind het gewoon erg zielig als bedrijven op deze manier hun geld binnen halen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
iedjie schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:32:
Zaklamp-functie.
Beetje jammer :')

Meeste flashlight apps zetten ook gelijk de helderheid omhoog, zodat je nog meer licht hebt.
Wel creatief hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Als er flash-light op de GS zat kon je die dan gebruiken als zaklamp. Dat is veel praktischer. HTC heeft dat toch op de Desire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb per ongeluk de startpagina standaard ingesteld op de originele startpagina van samsung.:P
Dit terwijl ik eigenlijk launcher pro wil gebruiken.
Weet iemand hoe ik dit ongedaan kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiazi
pee91... zoek eens ff zelf joh! Dit is in dit topic al een paar vermeld maar is vast ook via google en zo te vinden. Door dit soort vragen vervuild dit topic en tweakers in het algemeen met nutteloosheid!
Tiazi schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:59:

pee91... zoek eens ff zelf joh! Dit is in dit topic al een paar vermeld maar is vast ook via google en zo te vinden. GoT vraagt enige zelfstandigheid...

[ Voor 39% gewijzigd door Tiazi op 08-09-2010 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 15:12
Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:45:
Ik heb per ongeluk de startpagina standaard ingesteld op de originele startpagina van samsung.:P
Dit terwijl ik eigenlijk launcher pro wil gebruiken.
Weet iemand hoe ik dit ongedaan kan maken?
Ja dan moet je naar settings>applications>manage applications. Dan weer menu toets en dan naar de filter en die op all zetten. Dan kan je in die lijst opzoek naar twlauncher. Klik die aan en daar staat clear defaults. Weet zo niet de nederlandse woorden want ik heb de interface in het engels maar denk dat je het zo wel kan vinden.
Pagina: 1 2 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen zonder enige vorm van eigen inzet worden zonder aankondiging verwijderd. Toon eigen initiatief voor je post. GoT is geen helpdesk.