Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 5] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste
Acties:
  • 190.386 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Handig die agenda functie in de SGS, maar kan daar niet even een fatsoenlijk alarm aan vastgekoppeld worden? Dit mini belletje wat ik nu hoor slaat nergens op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gh0stw4lk3r schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:57:
[...]

Hier een bewijsje dat de GPS in mijn toestel ok werkt. het is dus vreemd dat sommige toestellen zeer brak zijn met de GPS en er dus ook toestellen zijn die geen problemen geven..

http://maps.google.nl/map...0.374963,3.757324&t=h&z=7
hoe doe je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Froyo komt volgende week al _/-\o_ uit en via een duitse site heb ik dit ook gevonden.

http://www.areamobile.de/...ate-kommt-mitte-september

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2010 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:26
mytracks downloaden vanuit de market en een track recorden, daarna uploaden naar google vanuit de app

[ Voor 40% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 08-09-2010 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gh0stw4lk3r schreef op woensdag 08 september 2010 @ 18:18:
[...]

mytracks downloaden vanuit de market en een track recorden, daarna uploaden naar google vanuit de app
Dank je wel,grappig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:09
Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 18:18:
Froyo komt volgende week al _/-\o_ uit en via een duitse site heb ik dit ook gevonden.

Bron? Wel goed nieuws! Wel jammer dat het niet OTA gaat..

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iedjie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
HaTe schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:26:
[...]

Beetje jammer :')

Meeste flashlight apps zetten ook gelijk de helderheid omhoog, zodat je nog meer licht hebt.
Wel creatief hoor!
Had idd niet aan een app gedacht. Inmiddels wel 2 uit de market gehaald en geinstalleerd maar zijn even helder als mijn html paginaatje. Ach, t blijft leuk speelgoed.

Nu weer aan t klooien met Mobile AP. Mijn laptop ziet de SGS en is netjes draadloos verbonden alleen internet doet t niet! Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:17
ik ben ondertussen ook een trotse galaxy S bezitter. Vind het een erg fijn toestel heb alleen een probleempje. Ik ontvang sommige smsjes gewoon helemaal niet. Zodra ik dezelfde sim kaart in mijn oude Nokia E75 doe ontvang ik ze direct (zelfs als ik mijn sim kaart pas na 2 dagen in de andere telefoon stop ontvang ik ze direct allemaal van de afgelopen dagen). Dit is natuurlijk erg vervelend hebben misschien andere mensen nog tips of soort gelijke ervaringen?
Alvast bedankt :)
verder trouwens echt een top toestel _/-\o_

owja netwerk is Vodafone :)

EDIT: Ben ondertussen wel aan het proberen wat er gebeurd als ik het toestel op alleen 2G instel. Want ik zie wel redelijk vaak dat ik 3G bereik heb hier thuis met 0 streepjes. Eigenlijk zou die dan sneller naar 2G moeten switchen.....

[ Voor 17% gewijzigd door GoTman op 08-09-2010 18:56 ]

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan navigon die ik heb gedownload niet in mn galaxy plaatsen. Heb ook app inst. gedownload maar weet niet hoe dat moet.
Wie kan mij hiermee op weg helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 18:18:

Woehoe! Verbaast me dat op xda die test-versies niet uitgelekt zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 18:51:
Ik kan navigon die ik heb gedownload niet in mn galaxy plaatsen. Heb ook app inst. gedownload maar weet niet hoe dat moet.
Waar heb je hem gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zal eigenlijk wel een insane domme vraag zijn, maar is er eigenlijk een fatsoenlijke manier om apps af te sluiten? Ik word er beetje schijtziek van om de hele tijd de apps af te sluiten via de taakmanager nadat ik ze heb geminimaliseerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-09 09:30

Alternativ

4 8 15 16 23 42

HaTe schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:26:
[...]

Beetje jammer :')

Meeste flashlight apps zetten ook gelijk de helderheid omhoog, zodat je nog meer licht hebt.
Wel creatief hoor!
Dat kun je in de browser ook :P Brightness-setting in het menu van de standaardbrowser.

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
  • Laatst online: 12:17
Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 18:56:
Dit zal eigenlijk wel een insane domme vraag zijn, maar is er eigenlijk een fatsoenlijke manier om apps af te sluiten? Ik word er beetje schijtziek van om de hele tijd de apps af te sluiten via de taakmanager nadat ik ze heb geminimaliseerd...
op de back knop duwen in plaats van op de home knop?:)

[ Voor 76% gewijzigd door GoTman op 08-09-2010 18:57 ]

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 18:51:
Zie mijn post hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via Vuze, peer to peer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je een licentie van de software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp het al, zal hier op niet meer verder gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Daar kunnen we je niet mee helpen. Illegale downloads hebben eigen manier van installen, dus je zult het maar op de minder legale forums moeten opzoeken

En zoals Wollen Muts al opmerkte, voor app vragen moet je in het Android Forum zijn. Moet je wel eerst een legale versie hebben gekocht.

[ Voor 18% gewijzigd door Relief2009 op 08-09-2010 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 19:04:
Ik begrijp het al, zal hier op niet meer verder gaan
Verstandig, lees dit ook nog even goed door als je wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Eigenlijk vind ik dit een verschrikkelijke noob vraag, maar ik kan het gewoon nergens vinden.

Ik heb tweakers aan mijn favorieten toegevoegd in de SGS, maar waar in hemelsnaam kan ik mijn favorieten vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

partyondude schreef op woensdag 08 september 2010 @ 19:30:
Eigenlijk vind ik dit een verschrikkelijke noob vraag, maar ik kan het gewoon nergens vinden.

Ik heb tweakers aan mijn favorieten toegevoegd in de SGS, maar waar in hemelsnaam kan ik mijn favorieten vinden?
In de standaard browser? Klikken op het icoontje rechts naast de adresbalk in de browser.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
partyondude schreef op woensdag 08 september 2010 @ 19:30:

Het kruisje naast google verandert in een sterretje. Als je daarop drukt, zie je al je opgeslagen favorieten.
Dus google openen, wachten tot de verbinding er is, en voila.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Aah, dit was te makkelijk hè :P

Jullie weten toevallig niet hoe ik het agenda alarm gewijzigd kan worden? Dat simpele toontje gaat mij niet waarschuwen indien dat nodig is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

Even in aanvulling op NoLed

Vroeger had ik een nokia n96 en wanneer je de auto in stapte en bluetooth aan had, ging het scherm even oplichten en zie je een klein autootje in beeld. En je kan bellen enz.

NoLed zou eigenlijk moeten kunnen detecteren als je bijv in je auto stapt en via je carcit connectie maakt.
Zou leuk zijn als er dan een kleine led auto in beeld komt.

Zoals nu zie je niks aan je telefoon als ie bluetooth connecteert.
Bovendien is het zo dat hij 1 van de 4 keer geen connectie maakt. Iets wat mijn N96 wel altijd keurig deed.

maf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-F
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-01 10:04
Hey allemaal,

Ben nieuw hier. Ik volg dit topic regelmatig, interessante dingen ontdekt. Dank daarvoor!

Ik heb een vraag/probleem met de Galaxy S. Als ik op Wi-Fi zit, en ik gebruik internet streams zoals Tunewiki, RadioTime, YouTube of SPB TV, dan stopt hij na precies 5 minuten met streamen. Dit alleen op Wi-Fi, niet op het Vodafone netwerk. Mijn vader heeft ook een Galaxy S en heeft precies hetzelfde probleem.

Iemand een idee of er een oplossing voor is, dat je lang kunt streamen zonder dat ie om de 5 minuten stopt?

Verder is de Galaxy S een geweldig ding! Heb 'm nu zo'n 2 maanden.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00
  • Laatst online: 26-08 11:13

m00

HaTe schreef op woensdag 08 september 2010 @ 18:29:
[...]

Bron? Wel goed nieuws! Wel jammer dat het niet OTA gaat..
Dat is geen nieuws, dat bericht is een week oud..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie nog last van mislukte downloads in de Android Market.??

Weet iemand wat hier nu de oorzaak van is en wat ik eraan kan doen.. Via google en diverse fora kom ik erachter dat het een bekend probleem is,, maar het blijft erg onduidelijk allemaal..

Vorige week nog van alles kunnen downen en nu sinds 3 dagen mislukt alles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iedjie
Beste tetheraars,
ben nu alweer dik 2 uur bezig om te kunnen internetten op mijn laptop via de Mobile AP mode. De netwerkkabel uit de laptop gehaald, Mobile AP geactiveerd en op de pc het wachtwoord ingevuld. Ik heb een keurige verbinding, in de statusbalk geeft ie aan dat ie verbonden is met mijn galaxy s. Maar browsen ho maar!
Of ik nu firefox opstart of IE, "de webpagina kan niet worden weergegeven". Ik heb de handleiding gelezen, gegoogled en hier gezocht maar vind niets. Ik heb met een maat aan de telefoon de netwerk instellingen gecheckt maar die waren volgens hem goed en lag het misschien aan de telefoon.
Vergeet ik iets te doen op de telefoon?

Trouwens, kan je ook tegelijkertijd in alle 5 de delen van dit galaxy topic zoeken? Ik klik de hele tijd een ander deel aan en dan doe ik search. Het zal wel een domme vraag zijn maar ik heb zelfs in de FAQ zitten lezen maar kon t niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe ik de door Samsung opgeslagen favorieten uit m'n standaardbrowser kan verwijderen als favoriet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00

m00

iedjie schreef op woensdag 08 september 2010 @ 20:27:
Beste tetheraars,
ben nu alweer dik 2 uur bezig om te kunnen internetten op mijn laptop via de Mobile AP mode. De netwerkkabel uit de laptop gehaald, Mobile AP geactiveerd en op de pc het wachtwoord ingevuld. Ik heb een keurige verbinding, in de statusbalk geeft ie aan dat ie verbonden is met mijn galaxy s. Maar browsen ho maar!
Of ik nu firefox opstart of IE, "de webpagina kan niet worden weergegeven". Ik heb de handleiding gelezen, gegoogled en hier gezocht maar vind niets. Ik heb met een maat aan de telefoon de netwerk instellingen gecheckt maar die waren volgens hem goed en lag het misschien aan de telefoon.
Vergeet ik iets te doen op de telefoon?

Trouwens, kan je ook tegelijkertijd in alle 5 de delen van dit galaxy topic zoeken? Ik klik de hele tijd een ander deel aan en dan doe ik search. Het zal wel een domme vraag zijn maar ik heb zelfs in de FAQ zitten lezen maar kon t niet vinden.
Wat betreft het eerste verhaal: krijg je wel een ip van je foon? Doet 3g het zelfstandig op je mobiel?

Het tweede: googlen met site:gathering.tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00

m00

Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 20:35:
Iemand een idee hoe ik de door Samsung opgeslagen favorieten uit m'n standaardbrowser kan verwijderen als favoriet?
Eeuhm, precies zo als het verwijderen van andere favorieten? D.w.z. even vasthouden en je krijgt een trits opties. Kom op zeg, probeer eerst eens wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-05 10:55
Kan iemand mij het volgende vertellen:
Bij je agenda heb je verschillende kleuren
bijvoorbeeld lichtblauw voor je agenda van google
rood voor je agenda van facebook.
...

Kan iemand mij vertellen waar je deze kleuren kunt veranderen?

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iedjie
m00 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 20:37:
[...]

Wat betreft het eerste verhaal: krijg je wel een ip van je foon? Doet 3g het zelfstandig op je mobiel?

Het tweede: googlen met site:gathering.tweakers.net
Alvast bedankt voor tip 2! Ga ik doen.

Als ik in systemtray netwerk klik met r. muisknop en naar status ga zie ik verbonden met galaxy S_6391. Snelheid 54,0 Mbps en er zijn ook al pakketten verzonden.

Tabblad ondersteuning;
Adrestype; door DHCP toegekend
IP-adres; 192.168.16.40
Subnetmasker; 255.255.255.0
Standaard gateway; 192.168.16.1
"Geen problemen gevonden"

Als ik firefox opstart krijg ik de melding;

WAT! Hij doet 't opeens!!!
Ik snap er helemaal niets van maar vind t wel een ontzettende KICK! Ik kan gewoon een 360p youtubefilm probleemloos afspelen!

Nog bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:10:
[...]

En wat te denken van een Vodafone een medewerker?
Een kennis ging naar een Vodafone winkel voor het verlengen van een abo.
Zij heeft een simpel toestel zonder OS en spreekt nauwelijks Nederlands.
Nooit gehoord van Symbian, Android, e.d.
De medewerker heeft haar een SGS met 2 jaar abon + data aanbevolen!!!

GPS ervaring (JF3).
De afgelopen weken honderden kilometers gereden in NL en DLD.
Geen problemen op 2 incidenten na: hij verloor 2x spontaan de fix.
Snel rebooten en toen deed ie het weer.
Geen problemen met positie. Hij springt niet spontaan naar een andere straat of zo.
Met GPS Test kun je zien dat ie constant satelieten fixed, en dan de fix weer verliest (jojo).
Maar hij blijft zo'n 5 tot 8 satelieten vasthouden, ruim voldoende om betrouwbaar te navigeren.
Anders zorgt Sygic er wel softwarematig voor dat je 'op de weg' blijft.
Dat komt denk ik door sygic. Ik heb zo vaak genavigeerd met sygic en heb geen enkel probleem gehad. Ik draai op xxjm6. Ik Blijf minimaal 6 satellieten en maximaal 11 satellieten vasthouden. Het is gewoon wachten op een goeie firmware als je niet weet hoe je moet flashen. Wat ik wel merk is dat als er hoge gebouwen om je heen zijn dat je fix bijna weg valt en dan kan hij wel eens raar doen. Dit heb ik 1 keer in Amsterdam meegemaakt. Ik weet alleen ook niet echt of het aan die gebouwen ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 07:37
Als ik m'n telefoon koppel aan m'n pc en dan bezig ben met Samsung Kies, dan kan ik niet gebeld geworden.
Is er een functie om dat uit te schakelen.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 18:56:
Is geen domme vraag. Je moet jezelf alleen afvragen waarom je ze eigenlijk wilt afsluiten. Als het een slechte app is die blijft hangen dan is dat verstandig. Als het normale apps zijn die goed werken, dan werkt het iedere keer afsluiten gewoon averechts. Het geheugenmanagement van Android regelt dat zelf (uitstekend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 00:09

Bl4ckviper

BlaBlaBla

mm heb flitsAlert gekocht.. Echter geeft hij geen response als je een route ingsteld heb in google navigator. Dan hoor je de waarschuwingen niet. Maar als je deze afsluit doet hij het wel ineens. Kan de GPS maar door 1 app tegelijkertijd gebruikt worden?

Verder wil ik graag weten of je je scherm aan kan laten (dus niet naar lock) als hij bijvoorbeeld aan de lader hangt. Dit is wel zo handig in de auto.

Be fast .... Be furious....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben door het hele forum gegaan maar ben niet mijn probleem tegen gekomen. Als ik de standaard mee geleverde app van de telegraaf gebruik kom ik op de site van nu.nl! zover ik kan nagaan kan je deze standaard app niet aan passen. Dus ik zou graag willen weten hoe ik dit kan corrigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00

m00

Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 22:12:
Ik ben door het hele forum gegaan maar ben niet mijn probleem tegen gekomen. Als ik de standaard mee geleverde app van de telegraaf gebruik kom ik op de site van nu.nl! zover ik kan nagaan kan je deze standaard app niet aan passen. Dus ik zou graag willen weten hoe ik dit kan corrigeren.
Deze standaard app kan je niet aanpassen. Dus je kan het niet corrigeren ;). Waarom zou je trouwens liever bij de telegraaf vertoeven dan nu.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m00 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 22:27:
[...]

Deze standaard app kan je niet aanpassen. Dus je kan het niet corrigeren ;). Waarom zou je trouwens liever bij de telegraaf vertoeven dan nu.nl?
Je bent het toch met me eens dat het niet logisch is dat een app die steeds heeft gewerkt - en die je niet kan aanpassen - nu een andere werking heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

De applicatie is verbeterd, dat is service!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 22:37:
[...]

Je bent het toch met me eens dat het niet logisch is dat een app die steeds heeft gewerkt - en die je niet kan aanpassen - nu een andere werking heeft?
Ik heb dit ook sinds een paar dagen.
Dacht dat ik zelf iets had gewijzigd. 8)7
Geen idee hoe dit kan, want heb geen nieuwe apps gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem was het verwijderen van alle favorieten (maar de andere hoefde ik niet te wissen, die had ik zelf opgeslagen...). Heb echt 20x zitten kijken, tot ik net merkte dat ik in het optievenster (idd, bij lang indrukken, zover was ik ook nog wel gekomen) nog verder naar beneden kon scrollen. Ja, da's wat dommig wellicht, maar ik zou de vraag hier echt niet zo maar neerzetten... Je kunt me duidelijk als een probeerder van dingen uitmaken, ieder kan even iets over het hoofd zien...
m00 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 20:39:
[...]

Eeuhm, precies zo als het verwijderen van andere favorieten? D.w.z. even vasthouden en je krijgt een trits opties. Kom op zeg, probeer eerst eens wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 08 september 2010 @ 22:47:
De applicatie is verbeterd, dat is service!
whahaha zo kan je het ook bekijken maar een overleg situatie zou fijn zijn geweest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Hoe moet je trouwens de gmail app instellen zodat wanneer je berichten verwijderd op je foon deze ook van de Gmail inbox wordt verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 00:09

Bl4ckviper

BlaBlaBla

Amboe schreef op woensdag 08 september 2010 @ 23:10:
Hoe moet je trouwens de gmail app instellen zodat wanneer je berichten verwijderd op je foon deze ook van de Gmail inbox wordt verwijderd?
Dit heb ik net getest en het werkt gewoon.
Duurt wel wat langer dus wellicht paar keer je inbox op nieuw laden..

Heb wel die verwijdering bevestiging vraag aangezet.

Be fast .... Be furious....

• datkanveelbeter
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-12-2022
Mark-F schreef op woensdag 08 september 2010 @ 19:53:
Hey allemaal,

Ben nieuw hier. Ik volg dit topic regelmatig, interessante dingen ontdekt. Dank daarvoor!

Ik heb een vraag/probleem met de Galaxy S. Als ik op Wi-Fi zit, en ik gebruik internet streams zoals Tunewiki, RadioTime, YouTube of SPB TV, dan stopt hij na precies 5 minuten met streamen. Dit alleen op Wi-Fi, niet op het Vodafone netwerk. Mijn vader heeft ook een Galaxy S en heeft precies hetzelfde probleem.

Iemand een idee of er een oplossing voor is, dat je lang kunt streamen zonder dat ie om de 5 minuten stopt?

Verder is de Galaxy S een geweldig ding! Heb 'm nu zo'n 2 maanden.

Alvast bedankt!
Heb precies het zelfde probleem, heb het zelf ook al in het forum gevraagd maar hier heb ik ook nog geen reactie op gekregen.

• wiebo66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-03-2024
Ik heb net sinds twee weken de I9000 en ik ben er zeer tevreden over, wat een mooi toestel met zeer veel mogelijkheden. Ik heb vast nog lang niet alles ontdekt! Is er misschien een link naar alles over dit toestel?
Ik heb alleen een probleem, mijn toestel wordt niet herkent in Kies, ik gebruik windows 7 met 64 bits, het toestel staat in de modus kies en in apparaten beheer staat niets geks.
Misschien zijn deze vragen al veel vaker gesteld mijn excuses maar ik heb dit forum net ontdekt.

• datkanveelbeter
Die Kies crap in combinatie met Windows7 64bits, werkt gewoon niet helemaal lekker.

[ Voor 25% gewijzigd door datkanveelbeter op 09-09-2010 05:51 ]

• Relief2009
Kom op mensen, zoek eerst eens zelf op. We zitten op Deel 5 van dit topic en in Deel 4 kun je genoeg oplossingen vinden voor al jullie problemen. We hebben hier iets wat heet zoekmachine. En via google kun je ook genoeg oplossingen vinden.

Kies werkt hier met W7 64-bits prima. Verder zeg ik ook niets omdat er van je wordt verwacht eerst dit zelf uit te zoeken.

Ik stel voor dat medetweakers simpele luie vragen niet meer beantwoorden. Iemand die geen moeite neemt het uit te zoeken, is het ook niet waard te helpen. Vooral als je vragen stelt over zaken die je in de handleiding kunt vinden.

• datkanveelbeter
1.I'm running Windows 7(Vista) x64 and have installed Samsung Kies, but I cannot get my phone to connect. What can I do?

This issue is not exhaustively solved, however, you can try to use the USB drivers found here (Works best when downloaded using the Java-Client Wuala). Alternatively, reinstalling Kies sometimes solves this problem.
Note that you do not need your phone to be completely recognize when connected to Samsung Kies in order to flash. In order to flash, the USB driver for you phone must be correctly installed when you connect it in "download-mode".

bron

@Relief
Relief2009 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 05:30:
Kom op mensen, zoek eerst eens zelf op..
Bedoel je daar ook de vraag over dat wifi streamen mee? heb de afgelopen week(heb i9000 pas een week) al heel wat af gelezen over de i9000(op forums) maar ben het nog niet echt tegen gekomen.wiebo66 is de eerste die ik er iets over hoor zeggen, en by the way > ik ga echt niet deel 1 tm deel 5 lezen hoor. Heb gedeelte van 4 en 5 helemaal gelezen, dat dan weer wel.

Verwijderd

Vanmorgen ontdekte ik ineens iets raars. Als ik de standaard app van Telegraaf open verschijnt NU.nl. Rara hoe kan dat? Ik heb volgens mij niks veranderd want nu komt mijn vraag hoe krijg ik dit weer terug naar Telegraaf.nl?

• m00

m00

datkanveelbeter schreef op donderdag 09 september 2010 @ 06:03:
[...]
ik ga echt niet deel 1 tm deel 5 lezen hoor. Heb gedeelte van 4 en 5 helemaal gelezen, dat dan weer wel.
Da's dan heel jammer, maar zo werkt dat dus niet. Mensen die zich wèl in hun telefoon hebben verdiept hopen hier nieuws en tips te vinden. Dan is het nogal irritant om constant hetzelfde gezaag te moeten doorlezen omdat een andere groep geen zin heeft om zich in te lezen en elk minuscuul probleempje hier maar neerplempt. En niet zelden iets wat danwel in de handleiding danwel met een eenvoudige google-opdracht danwel op de pagina ervoor nog besproken is. Het is vast al eerder gezegd: het is hier geen helpdesk.

*zich ernstig afvraagt of dit enig effect zal bewerkstelligen.

• m00

m00

Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 08:15:
Vanmorgen ontdekte ik ineens iets raars. Als ik de standaard app van Telegraaf open verschijnt NU.nl. Rara hoe kan dat? Ik heb volgens mij niks veranderd want nu komt mijn vraag hoe krijg ik dit weer terug naar Telegraaf.nl?
Zucht.

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:36
Kan een mod niet boven het Quickreply vakje een dikgedrukte tekst neerzetten met: Gebruik eerst de zoekfunctie voordat je een vraag stelt?

Het staat in de FAQ, maar volgens mij hebben maar weinig mensen deze gelezen :p

Zucht...

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

iedjie schreef op woensdag 08 september 2010 @ 21:05:
[...]

Alvast bedankt voor tip 2! Ga ik doen.

Als ik in systemtray netwerk klik met r. muisknop en naar status ga zie ik verbonden met galaxy S_6391. Snelheid 54,0 Mbps en er zijn ook al pakketten verzonden.

Tabblad ondersteuning;
Adrestype; door DHCP toegekend
IP-adres; 192.168.16.40
Subnetmasker; 255.255.255.0
Standaard gateway; 192.168.16.1
"Geen problemen gevonden"

Als ik firefox opstart krijg ik de melding;

WAT! Hij doet 't opeens!!!
Ik snap er helemaal niets van maar vind t wel een ontzettende KICK! Ik kan gewoon een 360p youtubefilm probleemloos afspelen!

Nog bedankt.
Tetheren werkt echt fantastisch, m'n zwager heeft zelfs via mijn telefoon een voetbalwedstrijd via Eredivisie Live kunnen kijken op vakantie. Wat dat betreft heb ik volgens mij precies op het juiste moment mijn abonnement afgesloten en heb ik nog geen datalimiet van 1GB maar zit ik nog in de fair use policy.
datkanveelbeter schreef op donderdag 09 september 2010 @ 02:40:
Die Kies crap in combinatie met Windows7 64bits, werkt gewoon niet helemaal lekker.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/me9bOZa9PxcFxfSX6JhMtsDp/full.jpg

;)

[ Voor 12% gewijzigd door KneoK op 09-09-2010 08:49 ]

• datkanveelbeter
m00 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 08:21:
[...]
. En niet zelden iets wat danwel in de handleiding danwel met een eenvoudige google-opdracht danwel op de pagina ervoor nog besproken is. Het is vast al eerder gezegd: het is hier geen helpdesk.
Dat doe ik dus wel , bv dat Kies probleem met die USB drivers had ik meteen toen ik de telefoon had al uitgezocht, werkt gewoon niet, ja 1e keer, 2e dag niet meer, ik zoek meestal altijd zelf iets uit, en dan vraag ik eens wat (probleem met streamen met bv uitzending gemist, stopt na 5 min) krijg ik dit over mijn hoofd. zucht

En natuurlijk ga je niet van deel 1 tm het einde elke reactie lezen, hoofd problemen van vorige delen horen gewoon in de Startpost te staan (natuurlijk kan daar niet alles of meteen opgenomen worden).

Lees jij bv deel 1 tm einde van deze topic door (33 delen) (en zo kan ik er wel meer opnoemen) voordat je daar iets durft te posten? Nee dat wordt ook niet van je verwacht, er wordt gewoon verwacht dat je wel tijd en energie in hebt gestoken om iets zelf op te lossen cq uit te zoekn, en dat heb ik naar mijn idee gedaan.

En kun je me helpen met dit probleem? (stream probleem)

• wiebo66
En de oplossing?, programma draaien in XP modus of zijn er andere mogelijkheden.

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Bl4ckviper schreef op woensdag 08 september 2010 @ 23:27:
[...]

Dit heb ik net getest en het werkt gewoon.
Duurt wel wat langer dus wellicht paar keer je inbox op nieuw laden..

Heb wel die verwijdering bevestiging vraag aangezet.
Nou de berichten blijven gewoon in de inbox staan. Of het duurt heeel lang voordat het bericht verdwijnt... :? welke instellingen heb jij staan bij je gmail app?
Berichten zijn idd weg! Duurt wel ff dus.
Als ik Kies opstart knalt mijn internet eruit...pas als ik de verbinding herstel doet internet het pas weer :-(

[ Voor 45% gewijzigd door Amboe op 09-09-2010 09:53 ]

• datkanveelbeter
wiebo66 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 09:28:
[...]

En de oplossing?, programma draaien in XP modus of zijn er andere mogelijkheden.
Misschien in de een reactie op je vraag, link

• wiebo66
m00 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 08:21:
[...]

Da's dan heel jammer, maar zo werkt dat dus niet. Mensen die zich wèl in hun telefoon hebben verdiept hopen hier nieuws en tips te vinden. Dan is het nogal irritant om constant hetzelfde gezaag te moeten doorlezen omdat een andere groep geen zin heeft om zich in te lezen en elk minuscuul probleempje hier maar neerplempt. En niet zelden iets wat danwel in de handleiding danwel met een eenvoudige google-opdracht danwel op de pagina ervoor nog besproken is. Het is vast al eerder gezegd: het is hier geen helpdesk.

*zich ernstig afvraagt of dit enig effect zal bewerkstelligen.
Ik begrijp je reactie maar in de twee weken dat ik de telefoon heb heb ik al vele avonden lopen zoeken op google, de helpdesk van Samsung een mail gestuurd, en in deze Fora veel nagezocht op de tern Kies. Nee ik ga zeker niet over één nacht ijs.
Op andere fora draai ik al jaren mee maar eens begin je met een telefoon. Qua handleiding is Samsung vrij sumier dat heb ik wel gemerkt met mijn Omnia. Maar als ik deel 4 het antwoord wel kan vinden ga ik deze doorspitten. Is deze ook verkrijgbaar in Ebook versie :) :)

• m00

m00

datkanveelbeter schreef op donderdag 09 september 2010 @ 08:48:
[...]

Dat doe ik dus wel , bv dat Kies probleem met die USB drivers had ik meteen toen ik de telefoon had al uitgezocht, werkt gewoon niet, ja 1e keer, 2e dag niet meer, ik zoek meestal altijd zelf iets uit, en dan vraag ik eens wat (probleem met streamen met bv uitzending gemist, stopt na 5 min) krijg ik dit over mijn hoofd. zucht

En natuurlijk ga je niet van deel 1 tm het einde elke reactie lezen, hoofd problemen van vorige delen horen gewoon in de Startpost te staan (natuurlijk kan daar niet alles of meteen opgenomen worden).

Lees jij bv deel 1 tm einde van deze topic door (33 delen) (en zo kan ik er wel meer opnoemen) voordat je daar iets durft te posten? Nee dat wordt ook niet van je verwacht, er wordt gewoon verwacht dat je wel tijd en energie in hebt gestoken om iets zelf op te lossen cq uit te zoekn, en dat heb ik naar mijn idee gedaan.

En kun je me helpen met dit probleem? (stream probleem)
Ik had het niet specifiek over jou hoor, excuus als je dat zo had opgevat. Juist niet, jij brengt een nieuw probleem naar voren. In tegenstelling tot bijvoorbeeld een robiris, wat geen beter voorbeeld had kunnen zijn voor mijn post.

Ikzelf kan je niet helpen met je streamprobleem, ik heb volgens mij nog geen YouTube-filmpjes bekeken van >5min :P.

En ja, ik heb vanaf deel 1 alles doorgelezen (al waren we pas halverwege deel 2 toen ik m'n foon kreeg).

[ Voor 3% gewijzigd door m00 op 09-09-2010 10:09 ]

• datkanveelbeter
m00 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 10:07:
[...]

Ik had het niet specifiek over jou hoor, excuus als je dat zo had opgevat. Juist niet, jij brengt een nieuw probleem naar voren. In tegenstelling tot bijvoorbeeld een robiris, wat geen beter voorbeeld had kunnen zijn voor mijn post.
wat een opluchting :P
Ikzelf kan je niet helpen met je streamprobleem, ik heb volgens mij nog geen YouTube-filmpjes bekeken van >5min
Voor de duidelijkheid ik bedoel niet via de Youtube application maar flimpies bekijken via m.uitzendinggemist.nl het nieuws kijken ofzo, die stopt dan ook precies bij de 5 min.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 08:15:
Ik heb gisteren de telefoon binnengekregen, en merkte dat het bij mij ook zo was.
Je bent niet de enige

• MrAngry
  • Laatst online: 09:42
Nee, maar je kan ook zien dat die app eerst naar een samsung pagina gaat en dan door naar nu.nl. Dus Samsung heeft op z'n doorverwijs pagina iets veranderd (om de kwaliteit van de app te verbeteren :-)).

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• Mouse_NL
  • Laatst online: 29-08 02:56
Zo mijn Samsung is binnen. Laten opladen en dan kunnen we gaan instaleren! Vraagje wat is het eerste wat belangrijk is nadat ik hem heb opgestart? Want het boek zegt niet echt veel!

Iphone 5 -- eerste Iphone

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-09 19:47

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Bl4ckviper schreef op woensdag 08 september 2010 @ 22:07:
mm heb flitsAlert gekocht.. Echter geeft hij geen response als je een route ingsteld heb in google navigator. Dan hoor je de waarschuwingen niet. Maar als je deze afsluit doet hij het wel ineens. Kan de GPS maar door 1 app tegelijkertijd gebruikt worden?

Verder wil ik graag weten of je je scherm aan kan laten (dus niet naar lock) als hij bijvoorbeeld aan de lader hangt. Dit is wel zo handig in de auto.
GPS kan door meerdere apps tegelijkertijd gebruikt worden (ik heb regelmatig SpeedView, GPS Status en MyTracks of Navigatie tegelijkertijd aanstaan), dat kan het probleem niet zijn. Wat wel kan is dat flitsAlert niet op de achtergrond kan draaien of automatisch in slaapstand gaat.

Je scherm kan je aanlaten door of ExtendedControls te installeren of bij instellingen, naar Toepassingen te gaan, daar Ontwikkeling kiezen en de optie "Standby" aan te zetten. Ik heb het standaard ook zo ingesteld staan, deels voor in de auto (dan zit hij toch in een actieve houder) en omdat ik mijn telefoon als nachtklokje gebruik.

Ander vraagje, die al vaker gesteld is, maar waar nog nooit een goed antwoord op voorbij is gekomen (of ik moet het in de bulk van dubbele vragen compleet gemist hebben O-) ).
Weet iemand of er apps zijn die FLAC-tags kunnen uitlezen en/of dit met Froyo mogelijk wordt?
Mouse_NL schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:14:
Zo mijn Samsung is binnen. Laten opladen en dan kunnen we gaan instaleren! Vraagje wat is het eerste wat belangrijk is nadat ik hem heb opgestart? Want het boek zegt niet echt veel!
Uhm, ermee spelen en proberen? Je krijgt een paar wizards te zien, die behoorlijk voor de hand liggen en verder is het gewoon experimenteren, kijken wat apps doen, persoonlijke instellingen wijzigen, etc. Allemaal compleet fool-proof, en eerlijk gezegt is het gewoon teveel om in een handleiding allemaal te plaatsen (de handleiding zou dan zelf alleen al het hele doosje vullen...)

[ Voor 19% gewijzigd door deepbass909 op 09-09-2010 11:34 ]

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Verwijderd

deepbass909 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:32:
Ander vraagje, die al vaker gesteld is, maar waar nog nooit een goed antwoord op voorbij is gekomen (of ik moet het in de bulk van dubbele vragen compleet gemist hebben O-) ).
Weet iemand of er apps zijn die FLAC-tags kunnen uitlezen en/of dit met Froyo mogelijk wordt?
Ik heb er nog geen gevonden, ik draai JPC (Froyo dus) en daarin zit het ook niet.

Verwijderd

Mouse_NL schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:14:
Een mooie divx er op knallen!!!

En daarna apps uit de markt plukken, launcherpro Plus kopen en installeren, niet rooten, niet lagfixen, 2.2 komt er aan. Daarna geen screenprotectorkopen, nergens goed voor. Daarna naar je berichten inbox gaan, bericht maken, en leren hoe je invoermethode naar swype zet. Daarna stop je de kabel in je phone, hang je de kabel aan de pc en leer je hoe je de telefoon koppelt aan de pc. Daarna ga je je mobiel netjes behandelen en er lief voor zijn.

Oh, maar voor dit alles begin je bij Deel 1 van dit topic.

• dzzls
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-12-2024
ik heb een probleem met twitter.

- mijn samsung voegde automatisch de twittergegevens van contacten die in mijn adresboek stonden toe. Na het verwijderen van mn twitteraccount moet moet ik zelf handmatig aan geven van welke contacten ik twittergegevens wil laten zien in het adresboek. Hoe kan ik dit weer automatisch in laten stellen. Als ik handmatig mijn hele twitterlijst door moet werken.....Voor de duidelijkheid, ik wil dus niet al mijn twittercontacten in mn telefoon hebben.

- Ik heb mijn twitterwachtwoord gewijzigd. Als ik nu een afbeelding wil verzenden naar twitpic (via tweetcaster) geeft samsung aan dat mijn inlog fout is. Ik heb mijn twitpic account al opnieuw aan mijn twitteraccount gekoppeld, maar ik blijf deze foutmelding houden....

• Mouse_NL
Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 12:08:
[...]

Een mooie divx er op knallen!!!

En daarna apps uit de markt plukken, launcherpro Plus kopen en installeren, niet rooten, niet lagfixen, 2.2 komt er aan. Daarna geen screenprotectorkopen, nergens goed voor. Daarna naar je berichten inbox gaan, bericht maken, en leren hoe je invoermethode naar swype zet. Daarna stop je de kabel in je phone, hang je de kabel aan de pc en leer je hoe je de telefoon koppelt aan de pc. Daarna ga je je mobiel netjes behandelen en er lief voor zijn.

Oh, maar voor dit alles begin je bij Deel 1 van dit topic.
Aarggh moet ik weer termen gaan zoeke rooten en lagfixen .... mail me maar in privé wat dat is. Ook het waarom van launcherpro .... ik ben bij deel 1 begonnen ik wou dat ald e delen als ebook voorgelezen konden worden haha .... solly ik heb een screenprotector gekocht en 2 hoesjes (zie accessoire topic) ... im i bad now ... !!

Ik ga flink spelen; Trouwens mag ik de link hoe je een divx erop knalt want vandaag komt mijn serie weer uit.

Verwijderd

Mouse_NL schreef op donderdag 09 september 2010 @ 12:23:
[...]

Aarggh moet ik weer termen gaan zoeke rooten en lagfixen .... mail me maar in privé wat dat is. Ook het waarom van launcherpro .... ik ben bij deel 1 begonnen ik wou dat ald e delen als ebook voorgelezen konden worden haha .... solly ik heb een screenprotector gekocht en 2 hoesjes (zie accessoire topic) ... im i bad now ... !!

Ik ga flink spelen; Trouwens mag ik de link hoe je een divx erop knalt want vandaag komt mijn serie weer uit.
Nee ik ga je niet uitleggen van rooten en lagfixen is. Als je bij deel 1 van dit topic begint, dan kom je er al snel genoeg achter. Anders gebruik je eens de zoekfunctie gewoon!!!

Zelfde als met het er op knallen van een film. Je weet toch wel hoe je een externe schijf van je mobiel maakt? Succes.................

Niet zo lui zijn. Bah. Ik word hier gewoon moe van, mensen die te lui zijn om zelf wat uit te zoeken. Lees jezelf toch eens in voordat je een mobiel koopt.......

• Mouse_NL
Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 12:49:
[...]

Nee ik ga je niet uitleggen van rooten en lagfixen is. Als je bij deel 1 van dit topic begint, dan kom je er al snel genoeg achter. Anders gebruik je eens de zoekfunctie gewoon!!!

Zelfde als met het er op knallen van een film. Je weet toch wel hoe je een externe schijf van je mobiel maakt? Succes.................

Niet zo lui zijn. Bah. Ik word hier gewoon moe van, mensen die te lui zijn om zelf wat uit te zoeken. Lees jezelf toch eens in voordat je een mobiel koopt.......
Ga ik ook doen rustig maar, maar ik dacht maybe is het ingewikkeld en zijn er wat toeters en bellen waar je op moet letten vandaar ... Ik heb inmiddels door wat rooten en lagfixen zal zijn (waarschijnlijk een soort legale jailbreak om de bestaande bugs alvast te verhelpen). Ik zal dat proggie zoeken dat je zegt.

• Lanfear28
  • Laatst online: 23-02-2022
Na het installeren van Lagfix kan ik niet meer inloggen op het admin panel van mijn website. Hij maakt met username/password wel de handshake maar breekt hem daarna ook af. Het lijkt alsof er een cookie niet wordt geaccepteerd. Ik kan ook niet meer swypen na de install. van Lagfix

Als we straks Froyo via Kies aangeboden krijgen moet je dan eerst Lagfix weer ongedaan maken?

• HaTe
  • Laatst online: 12:09
Haha zojuist voor het eerst gelukt om met Kies te verbinden.. Even kijken wat ik daarmee kan :P

//edit. Ik zie het al: niks :')
Alleen in de toekomst firmware upgrade

[ Voor 28% gewijzigd door HaTe op 09-09-2010 13:11 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Verwijderd

Volgens mij is dat wel de meest verstandige oplossing ja. De fix is ookg emaakt voor 2.1 en zal naar alle waarschijnlijkheid niet werken met 2.2.

En wat ik een beetje heb meegekregen kan de 2.2 binnen nu en 3 weken voorbij komen. Maar blijkbaar niet OTA.

• Mouse_NL
Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 13:18:
Volgens mij is dat wel de meest verstandige oplossing ja. De fix is ookg emaakt voor 2.1 en zal naar alle waarschijnlijkheid niet werken met 2.2.

En wat ik een beetje heb meegekregen kan de 2.2 binnen nu en 3 weken voorbij komen. Maar blijkbaar niet OTA.
Nou via de marktplaats zal dat dan verschijnen.

Dan nog een vraag hoe kan ik mijn hotmail account koppelen aan een google account ..... ik heb al jaren een hotmail account en dat wil ik behouden samen met een gmail account.

Ik kan het wel overnemen maar ik wil standaard dat hij het doorstuurt naar gmail of zoiets.

[ Voor 7% gewijzigd door Mouse_NL op 09-09-2010 14:10 ]

• MrAngry
  • Laatst online: 09:42
Echt hoe vaak moet de boodschap herhaald worden hier? Het is tweakers, geen beginnersweb.
http://lmgtfy.com/?q=link+hotmail+account+to+gmail

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• Vreesie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:54
MrAngry schreef op donderdag 09 september 2010 @ 14:10:
Echt hoe vaak moet de boodschap herhaald worden hier? Het is tweakers, geen beginnersweb.
http://lmgtfy.com/?q=link+hotmail+account+to+gmail
Ik heb geen zin om een flamewar oid dergelijk te starten, maar netzoals het irritant is dat steeds dezelfde vragen gesteld worden is het ook irritant dat mensen andere beginners hier op wijzen. Als je het een domme vraag vindt, reageer er dan gewoon niet op

Verwijderd

-AFCA- schreef op donderdag 09 september 2010 @ 14:45:
[...]
Ik heb geen zin om een flamewar oid dergelijk te starten, maar netzoals het irritant is dat steeds dezelfde vragen gesteld worden is het ook irritant dat mensen andere beginners hier op wijzen. Als je het een domme vraag vindt, reageer er dan gewoon niet op
100% mee eens! Wij zijn hier om elkaar te helpen.
En iedere 'tweaker' is ooit een beginneling geweest.

• Count_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09 15:14
eastwalk schreef op donderdag 09 september 2010 @ 12:23:
ik heb een probleem met twitter.

- mijn samsung voegde automatisch de twittergegevens van contacten die in mijn adresboek stonden toe. Na het verwijderen van mn twitteraccount moet moet ik zelf handmatig aan geven van welke contacten ik twittergegevens wil laten zien in het adresboek. Hoe kan ik dit weer automatisch in laten stellen. Als ik handmatig mijn hele twitterlijst door moet werken.....Voor de duidelijkheid, ik wil dus niet al mijn twittercontacten in mn telefoon hebben.

- Ik heb mijn twitterwachtwoord gewijzigd. Als ik nu een afbeelding wil verzenden naar twitpic (via tweetcaster) geeft samsung aan dat mijn inlog fout is. Ik heb mijn twitpic account al opnieuw aan mijn twitteraccount gekoppeld, maar ik blijf deze foutmelding houden....
Een nieuwe twitter account aanmaken op je SGS via instellingen -> accounts. Dan kan je ervoor kiezen om je contacten te syncen. Dan zal je zien dat ze er weer bij staan!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 14:56:
[...]

True, maar voordat je zoiets vraagt mag je toch echt weer eerst even naar meneer google gaan hoor...

• Relief2009
Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 14:56:
[...]

_/-\o_ Volgens mij begrijp je zijn reactie niet eens. Hij bedoelt dat domme vragen voortaan genegeerd worden.
Lijkt me een goed idee :)

• Mouse_NL
Ik heb 10 updates van samsung kan ik ze niet in 1 keer zeggen installeren.

Trouwens ik had geen intro scherm toen ik opstarten, de enige handleiding die ik gevonden heb is swype?

Voor de zekerheid ik heb hem nu op mijn wifi ... GPS is uitgeschakeld dan neem ik aan dat hij dus gewoon via mijn netwerk gaat en niet via mijn provider toch of moet ik nog iets uitschakelen.

Dan zo nog via de market om zeker poker te halen .... eerst launcher pro sorry

• dzzls
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-12-2024
Count_B schreef op donderdag 09 september 2010 @ 14:57:
[...]

Een nieuwe twitter account aanmaken op je SGS via instellingen -> accounts. Dan kan je ervoor kiezen om je contacten te syncen. Dan zal je zien dat ze er weer bij staan!
dat is dus het rare, dat is niet het geval. Je hebt dan 2 opties die je aan kunt vinken. Alle twittercontacten invoegen zet ik uit, want dan heb ik mijn hele adresboek vol staan met 'onbekende' twittercontacten. Ik zou verwachten dat de andere aangevinkte optie dan zorgt voor het synchroniseren, maar dat gebeurd dus niet....

• The White B.A.
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:57
Weet iemand hoe je boot animatie kan aanpassen? iig het geluid er vanaf? Heb gekeken bij de instellingen maar heb dit niet kunnen vinden.

Verwijderd

Mouse_NL schreef op donderdag 09 september 2010 @ 15:09:
Voor de zekerheid ik heb hem nu op mijn wifi ... GPS is uitgeschakeld dan neem ik aan dat hij dus gewoon via mijn netwerk gaat en niet via mijn provider toch of moet ik nog iets uitschakelen.
Wat heeft GPS te maken met je wifi netwerk? :?

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 23:23

Trouwens ik had geen intro scherm toen ik opstarten, de enige handleiding die ik gevonden heb is swype?

Dan zo nog via de market om zeker poker te halen .... eerst launcher pro sorry
Heb ik iets gemist?

• Mouse_NL
Misschien is mijn vraag niet duidelijk ik ben nu alles aan het installeren op mijn mobiel maar ik wil natuurlijk niet via mijn internet van mijn telefoon alles binnenhalen gewoon via mijn wifi. Die heb ik geinstalleerd en hij pakt hem ook.

Als ik nu mijn wifi aan heb download hij automatisch via mijn wifi of gaat het dan nog steeds via vodafone? Want bij vodafone zit dat verdomde limiet vandaar mijn vraag? ik zie boven aan mijn scherm aleen het icoon van wifi en hiet meer de H/G of 3G?

• datkanveelbeter
gewoon 10 x drukken
Hier heb je een uitgebreide handleiding(211p), wel van een andere telefoon (htc desire), maar draait ook gewoon android 2.1, dus dat gedeelt kun je dan lekker door nemen.
Als ik nu mijn wifi aan heb download hij automatisch via mijn wifi of gaat het dan nog steeds via vodafone? Want bij vodafone zit dat verdomde limiet vandaar mijn vraag? ik zie boven aan mijn scherm aleen het icoon van wifi en hiet meer de H/G of 3G?
Via je wifi, anders heeft je wifi toch geen zin, en er zou dan idd anders een symbool van je G netwerkstaan, je kunt het trouwens ook instellen bij "samsung apps" wanneer je een melding wilt hebben wifi/pakketgegevens

[ Voor 25% gewijzigd door datkanveelbeter op 09-09-2010 15:42 ]

• Lanfear28
  • Laatst online: 23-02-2022
Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 13:18:
Overschrijft Froyo niet alles?

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 23:40
Flash is nog op geen enkele manier werkend te krijgen voor 2.1 toch?

• peakaboo
  • Niet online
HamburgerHenk schreef op donderdag 09 september 2010 @ 16:11:
Flash is nog op geen enkele manier werkend te krijgen voor 2.1 toch?
Nope vanaf 2.2 pas! Ik wacht er ook op.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 15:00:
[...]

True, maar voordat je zoiets vraagt mag je toch echt weer eerst even naar meneer google gaan hoor...
Ja je hebt wel gelijk maar als ik mijn vraag over de veranderde actie bij aanklikken Telegraaf icoontje vind ik geen echte oplossing. Krijg een antwoord als "staat in de FAQ" ik zal wel iets verkeerd doen maar ik vind het daar niet. Mss is het een optie om een duidelijkere FAQ te maken (begin is al goed).
En ik vind ook als je de vraag niet interessant (dom) vind reageer er dan niet op, zo voorkomen we ook dat het topic oneindig lang wordt mede door 5 dezelfde reacties als lees de FAQ, lees de manual, kijk op Google enzenz
Ik zou zeggen reageer met een oplossing of reageer niet en lees er gewoon overheen.

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-09 19:47

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Ik zit nog met een andere kleine irritatie overigens. Als ik in Market wat wil downloaden/installeren, dan lijkt hij in eerste instantie niet te starten met downloaden, en het daarna maar heel langzaam te doen. Nu weet ik dat er met eerdere, handmatige lag-fixes soms problemen waren met Market, maar dan werkte Market ook helemaal niet meer. Dat is bij mij niet het geval.
Mijn vermoeden gaat eigenlijk eerder richting de dataverbinding die Market gebruikt.
Deze kan namelijk rustig aangeven dat er problemen zijn met de dataverbinding, terwijl ik dan thuis op m'n eigen wifi-netwerk zit en daar de volle snelheid mee haal met browsen. Ik krijg daardoor het vermoeden dat Market alleen over de GSM-verbinding werkt bij mij, maar ik kan nergens een optie vinden om dit in te stellen... (de GSM-data verbinding is bij mij thuis nogal wisselend van sterkte).

Wie kent dit, en heeft eventueel een oplossing?

@robiris
In het Nokia 5800 topic speelde dit ook... Daar kon na het uitkomen van een nieuwe firmware bijv. tig keer dezelfde dingen herhalen (hoe installeer ik een firmware, na installatie van een firmware werkt dit of dit niet meer, etc). Zelfs een FAQ aanmaken in de topic-start hielp daar niet tegen...

[ Voor 14% gewijzigd door deepbass909 op 09-09-2010 17:05 ]

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
[b]deepbass909 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 17:03k krijg daardoor het vermoeden dat Market alleen over de GSM-verbinding werkt bij mij, maar ik kan nergens een optie vinden om dit in te stellen... (de GSM-data verbinding is bij mij thuis nogal wisselend van sterkte).
werkt zowel op wifi als op dataverbinding. maar ik denk dat er af en toe problemen zijn met de market, overbelast? ik heb namelijk ook al problemen gehad dat een download niet meteen wou opstarten of dat het heel langzaam ging. wat betreft de wifi ontvangst van de SGS, is aan de zwakke kant

• Mouse_NL
Zo ik wist niet dat een Mobiel zo leuk kon zijn ...... ik heb nu al een probleem als ik hem aan mijn netboek koppel gaat ie tekeer als een gek (scherm flikkert aan en uit) ..... ligt dit aan XP of hoort het zo?

Wie weet raad want ik kan krijg het maar niet voor elkaar!

Hij geeft aan MTP device gevonden maar dan gewoon niks meer.

[ Voor 22% gewijzigd door Mouse_NL op 09-09-2010 20:38 ]

Verwijderd

deepbass909 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 17:03:
Ik zit nog met een andere kleine irritatie overigens. Als ik in Market wat wil downloaden/installeren, dan lijkt hij in eerste instantie niet te starten met downloaden, en het daarna maar heel langzaam te doen. Nu weet ik dat er met eerdere, handmatige lag-fixes soms problemen waren met Market, maar dan werkte Market ook helemaal niet meer. Dat is bij mij niet het geval.
Mijn vermoeden gaat eigenlijk eerder richting de dataverbinding die Market gebruikt.
Deze kan namelijk rustig aangeven dat er problemen zijn met de dataverbinding, terwijl ik dan thuis op m'n eigen wifi-netwerk zit en daar de volle snelheid mee haal met browsen. Ik krijg daardoor het vermoeden dat Market alleen over de GSM-verbinding werkt bij mij, maar ik kan nergens een optie vinden om dit in te stellen... (de GSM-data verbinding is bij mij thuis nogal wisselend van sterkte).

Wie kent dit, en heeft eventueel een oplossing?
Probleem ken ik ook. Heb erg wisselende ervaringen met Market zowel via wifi als 3g. Met wifi is het laden ook soms(!) vreselijk traag. Dan duurt het ook vrij lang voordat de icoontjes van de aangeboden app's verschijnen. Als je vermoed dat hij alleen via je GSM netwerk download, dan zou je APN On/Off uit de market kunnen halen zodat je het (alleen) via wifi kunt testen. Overigens draai ik: *XXJF3: geen root/mods/lagfixes of whatsoever*
PS, ik ga nu net via wifi naar Market maar (ik zie geen 3g/H icoontje verschijnen) het gaat dus ook via Wifi traag.

• SVP
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:40

SVP

Mouse_NL schreef op donderdag 09 september 2010 @ 20:25:
Zo ik wist niet dat een Mobiel zo leuk kon zijn ...... ik heb nu al een probleem als ik hem aan mijn netboek koppel gaat ie tekeer als een gek (scherm flikkert aan en uit) ..... ligt dit aan XP of hoort het zo?

Wie weet raad want ik kan krijg het maar niet voor elkaar!

Hij geeft aan MTP device gevonden maar dan gewoon niks meer.
Dat probleem heb ik ook gehad, bij mij kwam het door de cache van soundhound. Hier staan lange bestandsnamen in waardoor Kies op hol sloeg. Na het verwijderen van alles wat in de cache stond (2 mappen volgens mij) werkte het weer. Overigens blijft dit probleem terugkomen als ik soundhound gebruik, de cache wordt dan namelijk weer gevuld.....
Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen zonder enige vorm van eigen inzet worden zonder aankondiging verwijderd. Toon eigen initiatief voor je post. GoT is geen helpdesk.