Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 5] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste
Acties:
  • 190.387 views

• Bl4ckviper
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 00:09

Bl4ckviper

BlaBlaBla

deepbass909 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:32:
[...]

GPS kan door meerdere apps tegelijkertijd gebruikt worden (ik heb regelmatig SpeedView, GPS Status en MyTracks of Navigatie tegelijkertijd aanstaan), dat kan het probleem niet zijn. Wat wel kan is dat flitsAlert niet op de achtergrond kan draaien of automatisch in slaapstand gaat.

Je scherm kan je aanlaten door of ExtendedControls te installeren of bij instellingen, naar Toepassingen te gaan, daar Ontwikkeling kiezen en de optie "Standby" aan te zetten. Ik heb het standaard ook zo ingesteld staan, deels voor in de auto (dan zit hij toch in een actieve houder) en omdat ik mijn telefoon als nachtklokje gebruik.
mm dat is wel vervelend dat FlitsAlert dat doet.. Was er inmiddels al achter dat het niet de GPS was want FlitsNav werkte ook.

Be fast .... Be furious....

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:44

KneoK

Not in a million lightyears

deepbass909 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 17:03:
Ik zit nog met een andere kleine irritatie overigens. Als ik in Market wat wil downloaden/installeren, dan lijkt hij in eerste instantie niet te starten met downloaden, en het daarna maar heel langzaam te doen. Nu weet ik dat er met eerdere, handmatige lag-fixes soms problemen waren met Market, maar dan werkte Market ook helemaal niet meer. Dat is bij mij niet het geval.
Mijn vermoeden gaat eigenlijk eerder richting de dataverbinding die Market gebruikt.
Deze kan namelijk rustig aangeven dat er problemen zijn met de dataverbinding, terwijl ik dan thuis op m'n eigen wifi-netwerk zit en daar de volle snelheid mee haal met browsen. Ik krijg daardoor het vermoeden dat Market alleen over de GSM-verbinding werkt bij mij, maar ik kan nergens een optie vinden om dit in te stellen... (de GSM-data verbinding is bij mij thuis nogal wisselend van sterkte).

Wie kent dit, en heeft eventueel een oplossing?

@robiris
In het Nokia 5800 topic speelde dit ook... Daar kon na het uitkomen van een nieuwe firmware bijv. tig keer dezelfde dingen herhalen (hoe installeer ik een firmware, na installatie van een firmware werkt dit of dit niet meer, etc). Zelfs een FAQ aanmaken in de topic-start hielp daar niet tegen...
@het eerste: soms is de Market bij mij razendsnel, soms duurt het gewoon een minuut of twee voordat een download begint. Dit op verschillende wifi-netwerken en ook op 3G/HDSPA. Melding van verbindingsproblemen heb ik nog nooit gehad maar ik denk dat het gewoon een bandbreedteprobleem is van de Market op sommige momenten.

@het laatste: tsja, wat mij betreft respectvol hinten of de vragen gewoon negeren en desnoods een topicreportje maken als je je er echt aan stoort.

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
SVP schreef op donderdag 09 september 2010 @ 21:03:
[...]

Dat probleem heb ik ook gehad, bij mij kwam het door de cache van soundhound. Hier staan lange bestandsnamen in waardoor Kies op hol sloeg. Na het verwijderen van alles wat in de cache stond (2 mappen volgens mij) werkte het weer. Overigens blijft dit probleem terugkomen als ik soundhound gebruik, de cache wordt dan namelijk weer gevuld.....
Aangezien ik een newbie ben hoe ledig ik mijn cache het snelste?

Iphone 5 -- eerste Iphone

Verwijderd

Je hebt geen enkele applicatie nodig om je cache leeg te gooien, dat gaat automatisch. dus een booster alla Ram
is overbodig want binnen 2 minuten zit je weer op het oude niveau. Ook de apps killers zijn grappig maar na een paar minuten draaien de programma's die het systeem nodig heeft weer op het oude niveau. Behalve software die je opgestart hebt zal die killen maar dat kan ook in Taakbeheer.

wel is het zo dat een app killer even dat extra ruimte geeft als je systeem lanzaam wordt. je kill inderdaad even wat programma's.

• Mouse_NL
Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 21:42:
Je hebt geen enkele applicatie nodig om je cache leeg te gooien, dat gaat automatisch. dus een booster alla Ram
is overbodig want binnen 2 minuten zit je weer op het oude niveau. Ook de apps killers zijn grappig maar na een paar minuten draaien de programma's die het systeem nodig heeft weer op het oude niveau. Behalve software die je opgestart hebt zal die killen maar dat kan ook in Taakbeheer.

wel is het zo dat een app killer even dat extra ruimte geeft als je systeem lanzaam wordt. je kill inderdaad even wat programma's.
Maw op XP gaat het niet lukken om mijn pc aan te koppelen?

• SVP
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:14

SVP

Mouse_NL schreef op donderdag 09 september 2010 @ 21:33:
[...]Aangezien ik een newbie ben hoe ledig ik mijn cache het snelste?
De cache van soundhound is te vinden op je interne sdcard onder soundhound. Tip gebruik "mijn bestanden" die op je Galaxy staat.

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:18
Ben al een uurtje aan het prullen met het instellen van de mail voor iemand (Ziggo mail).

Ontvangen gaat prima, versturen blijft hij met foutmeldingen komen. Heb alle combinaties van instellingen al geprobeerd (ook via de smtp van de provider, KPN). Iemand enig idee?

-edit-

Laat maar hangen, al gevonden.

SMTP.ziggo.nl, poort 25, geen SSL, geen gebruikersnaam/wachtwoord. Heb de instellingen van mn Iphone overgenomen en toen werkte het gek genoeg.

[ Voor 26% gewijzigd door EvaluationCopy op 09-09-2010 22:10 ]

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• Mouse_NL
Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 21:42:

Zo heb het al gevonden mijn interne geheugenkaart was losgekoppeld .... !!!! Nu doet hij het gewoon

• Mark-F
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-01 10:04
datkanveelbeter schreef op donderdag 09 september 2010 @ 01:25:
[...]

Heb precies het zelfde probleem, heb het zelf ook al in het forum gevraagd maar hier heb ik ook nog geen reactie op gekregen.
Heb je toevallig al een oplossing ervoor gevonden? Ik volg de topics hier wel maar ben nog geen oplossing tegengekomen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiebo66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-03-2024
Dit voegt niets toe.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 10-09-2010 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiebo66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-03-2024
Dit voegt niets toe.

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 10-09-2010 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog iemand die iets vernomen heeft om rtl gemist weer aan de praat te krijgen (topic deel4)
Deze wekte in het begin schitterend op de galaxy. Maar nu geeft hij aan dat het porogramma niet werkt en je microsoft silverlight moet installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Zo wat een geweldig apparaat; Ik heb de benodigde spullen (incl virusscanner) aangeschaft! Met een beetje spelen lukt het al aardig om deze smartphone naar mijn hand te zetten! Ook KIES is gelukt!

Nu zo's uur of 13 in mijn bezit en ik ben helemaal in mijn nopjes (de Wii die ik erbij heb gekregen die ligt zo in de doos .... geen tijd om te kijken). Vooral het scannen is heel leuk. Morgen aan de slag met Launcherpro en Juice Defender.

Moet wel zeggen dat het een puzzel is als je begint maar een beetje spelen en het wordt allemaal duidelijk.

Ik ben blij dat ik voor de Samsung heb gekozen en niet de IPHONE 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 15:44

KneoK

Not in a million lightyears

Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 01:58:
Is er nog iemand die iets vernomen heeft om rtl gemist weer aan de praat te krijgen (topic deel4)
Deze wekte in het begin schitterend op de galaxy. Maar nu geeft hij aan dat het porogramma niet werkt en je microsoft silverlight moet installeren.
Als RTL overgestapt is op Silverlight dan zal er geen oplossing zijn. Mooi vervelend nu we binnenkort wel Adobe Flash en Air ondersteuning gaan krijgen :/

Als je een beetje googlet dan kom je wel berichten tegen als http://www.taranfx.com/silverlight-iphone-android en http://www.talkandroid.co...soft-silverlight-android/

Misschien is er nog hoop, al zijn veel berichten alweer een paar maanden oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deepbass909 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 17:03:
Ik zit nog met een andere kleine irritatie overigens. Als ik in Market wat wil downloaden/installeren, dan lijkt hij in eerste instantie niet te starten met downloaden, en het daarna maar heel langzaam te doen. Nu weet ik dat er met eerdere, handmatige lag-fixes soms problemen waren met Market, maar dan werkte Market ook helemaal niet meer. Dat is bij mij niet het geval.
Mijn vermoeden gaat eigenlijk eerder richting de dataverbinding die Market gebruikt.
Deze kan namelijk rustig aangeven dat er problemen zijn met de dataverbinding, terwijl ik dan thuis op m'n eigen wifi-netwerk zit en daar de volle snelheid mee haal met browsen. Ik krijg daardoor het vermoeden dat Market alleen over de GSM-verbinding werkt bij mij, maar ik kan nergens een optie vinden om dit in te stellen... (de GSM-data verbinding is bij mij thuis nogal wisselend van sterkte).

Wie kent dit, en heeft eventueel een oplossing?
Ik heb nog geen aansluiting, maar wel al mijn telefoon.
Daarom heb ik mijn telefoon via wifi aangesloten.
Dit werkt gewoon goed, en kan ook installeren.
Dit is mijn eerste android telefoon, en wilde even de tvgids.tv APP installeren
Even een vraag hierover, want ik zie het bij meerdere APPS te voorschijn komen.
Zit je eigenlijk een hoop Spyware te downloaden?
Waarom moet als voorbeeld tvgids.tv weten wat mijn persoonlijke gegevens zijn(het leest mijn agenda gegevens,en het leest de telefoon status.
Ik vraag het hier omdat de vraag over de market ging, maar misschien had ik het ergens anders moeten plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:10
Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 08:18:
[...]

Ik heb nog geen aansluiting, maar wel al mijn telefoon.
Daarom heb ik mijn telefoon via wifi aangesloten.
Dit werkt gewoon goed, en kan ook installeren.
Dit is mijn eerste android telefoon, en wilde even de tvgids.tv APP installeren
Even een vraag hierover, want ik zie het bij meerdere APPS te voorschijn komen.
Zit je eigenlijk een hoop Spyware te downloaden?
Waarom moet als voorbeeld tvgids.tv weten wat mijn persoonlijke gegevens zijn(het leest mijn agenda gegevens,en het leest de telefoon status.
Ik vraag het hier omdat de vraag over de market ging, maar misschien had ik het ergens anders moeten plaatsen.
Het leest de agena omdat het herinneringen kan opslaan. Telefoonstatus kan bijvoorbeeld zijn, stil of trillen.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouse_NL schreef op donderdag 09 september 2010 @ 15:09:
Ik heb 10 updates van samsung kan ik ze niet in 1 keer zeggen installeren.
10 Updates?
Jouw telefoon is even nieuw als die ik heb, en voor mijn telefoon krijg ik te zien dat er geen updates benodigd zijn.
Wat voor een updates krijg jij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
Mouse_NL schreef op donderdag 09 september 2010 @ 22:02:
[...]

Zo heb het al gevonden mijn interne geheugenkaart was losgekoppeld .... !!!! Nu doet hij het gewoon
Wat doet hij gewoon? Bedoel je koppelen met KIES, zo ja, kun je AUB uitleggen hoe je dit hebt gedaan want dat lukt mij nog steeds niet. Niet op een XP PC en niet met Vista. Alle trucs geprobeerd, SD eruit, cache's geleegd, KIES ge-update, KIES opstarten - telefoon aan de USB - telefoon opstarten, alle topics over dit probleem gelezen, niets help!! Lijkt een driver kwestie te zijn maar weet het niet op te lossen. WIE heeft de gouden tip???

ThnX

[ Voor 3% gewijzigd door FunZip op 10-09-2010 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:26
waarvoor wil je überhaupt kies gebruiken? dat heb je toch nergens voor nodig? Als er een nieuwe firmware uitkomt, dan kan je deze (ws 1 dag later) ook met Odin updaten. verder kan je je bestanden gewoon zonder kies overzetten door de telefoon in massaopslag modus te zetten, hierna de statusbar op je telefoon openen en je telefoon koppelen met je pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 01:58:
xScope installeren en via settings de user agent op iPad zetten

@Hierboven:

Ik kreeg KIES aan de praat door mijn geheugenkaart los te koppelen (in Android) en vervolgens mijn interne SD-kaart te formatteren (ook in Android doen). Hierna deed KIES het prima (en doet het nog steeds trouwens :) )

[ Voor 7% gewijzigd door Fixer op 10-09-2010 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
Fixer.....hoe formateer je je interne SD kaart? Zijn daar ook risico's aan verbonden?

ThnX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:06
Die kan je formatteren door hem eerst los te koppelen, dan pas wordt die optie zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer

Fixer

FP ProMod
FunZip schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 09:05:
Fixer.....hoe formateer je je interne SD kaart? Zijn daar ook risico's aan verbonden?

ThnX
Raymond geeft het antwoord al.
Of er risico's aanzitten? Ja, je verliest alle bestanden die erop staan. Even alles backuppen dus en na het formatteren terugzetten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
Okay, hij bedoelt dus de Micro SD kaart? Maar als hij losgekoppeld is, waarom zou hij dan nog geformateerd moeten worden? Dit was voor sommige mensen idd de oplossing maar ik heb mijn SD kaart er ook uit gehad en kwamm toen nog niet op KIES.

ThnX

[ Voor 31% gewijzigd door FunZip op 10-09-2010 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer

Fixer

FP ProMod
FunZip schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 09:15:
Okay, hij bedoelt dus de Micro SD kaart? Maar als hij losgekoppeld is, waarom zou hij dan nog geformateerd moeten worden?

ThnX
Je externe SD-kaart loskoppelen (of fysiek verwijderen) én tevens je INTERNE SD-kaart loskoppelen en formatteren. Hierna de telefoon even opnieuw opstarten.

Waarom loskoppelen? Ten eerste omdat je de interne SD-kaart anders niet kunt formatteren in Android en tevens omdat het loskoppelen er dus voor zorgt dat de SD-kaart niet meer benaderd kan worden door Android (en er op die manier geen lees/schrijf acties meer worden verricht op de kaart)

P.s. vergeet dus niet je data te backuppen als je de kaart formatteerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Is er een applicatie waarmee je de firmware kunt updaten vanuit Linux?

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 14:24
@MOUSE_NL

die 'updates' van samsung die jij bedoelt zijn gewoon apps in de samsung store...

samsung heeft z'n eigen store, naast de market dus. die hoef je niet te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer

Fixer

FP ProMod
ari3 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 09:28:
Is er een applicatie waarmee je de firmware kunt updaten vanuit Linux?
Als ik mij niet vergis, zijn die er op het moment nog niet. Er zijn wel mensen mee bezig zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
Hoera......verbonden met KIES :) , kaart ontkoppeld; geformateerd; Soundhound cache verwijderd; tel. opnieuw opgestart en gaan!

ThnX voor de tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Als ik Layer gebruik is de mesh horizon bij mij altijd scheef, onder een hoek van 25 graden oid en de icons blijven grijs. Hebben meer mensen hier last van of moet ik eerst een sensor calibreren oid?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOEFJE_NL
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Op de site van Samsungmobile voor de Galaxy S lees ik dit:
Krijg je een nieuw smsje, maar staat je Samsung Galaxy S vergrendeld? Je kunt je bericht met één tik op je scherm openen.

Hoe kan dit?
1. Tik op een toets om je standby scherm in beeld te krijgen.
2. Heb je bijvoorbeeld een nieuw sms bericht, dan veranderd het display in puzzelstukjes. Één van de puzzelstukjes is dan groengekleurd en uit zijn plek.
3. Sleep het groene puzzelstukje terug naar zijn plek.
4. Je sms bericht wordt meteen geopend.
Puzzelstukjes? Lijkt wel een omschrijving van een ander toestel, want ik zie gewoon de bolletjes om te ontgrendelen. Of begrijp ik nu iets verkeerd? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Wanneer ik een smsje krijg, dan heb ik ook puzzelstukjes in beeld hoor

btw: Bolletjes om te ontgrendelen?

[ Voor 21% gewijzigd door Raymond op 10-09-2010 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ik heb dan weer nooit bolletjes om te ontgrendelen gezien, maar wel die puzzelstukjes bij gemiste oproepen/ontvangen sms.

[ Voor 16% gewijzigd door begintmeta op 10-09-2010 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Is iemand even in de gelegenheid het volgende uit te voeren in de tel *#272*xxxx# xx is huidige tijd dus momenteel *#272*1108#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-08 11:13

m00

Sayko schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 11:08:
Is iemand even in de gelegenheid het volgende uit te voeren in de tel *#272*xxxx# xx is huidige tijd dus momenteel *#272*1108#
En dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Krijg je en lijst met 3 letter codes. Welke is bij jou geselecteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer

Fixer

FP ProMod
Die "bolletjes" zijn waarschijnlijk het ontgrendelpatroon (zodat niet iedereen zomaar in je telefoon kan komen als hij uit stand-by komt).

Dat "puzzelstukje" krijg je waarschijnlijk alleen te zien als je geen ontgrendelpatroon hebt ingevuld. Als je dan een smsje krijgt, kun je het puzzelstukje in het open plekje laten vallen en wordt je gelijk naar het smsje doorgestuurd.

@Sayko --> XEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Raymond schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 10:58:
Wanneer ik een smsje krijg, dan heb ik ook puzzelstukjes in beeld hoor

btw: Bolletjes om te ontgrendelen?
Ik denk dat dit wordt bedoeld:
Afbeeldingslocatie: http://www.techlivez.com/wp-content/uploads/2010/07/IMG_07931.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.techlivez.com/wp-content/uploads/2010/07/IMG_07761.jpg
Werkt erg goed moet ik zeggen.

[ Voor 3% gewijzigd door Gutteguttegut op 10-09-2010 11:15 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Laatst online: 15:55
begintmeta schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 10:59:
Ik heb dan weer nooit bolletjes om te ontgrendelen gezien, maar wel die puzzelstukjes bij gemiste oproepen/ontvangen sms.
Settings -> location and security -> unlock pattern. Kan je een sleeppatroon voor schemrunlock instellen. Handig voor je zakelijke telefoon, of sowieso als je niet wilt dat iemand zonder toestemming met je unit zit te spelen.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:23
BOEFJE_NL schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 10:55:
Op de site van Samsungmobile voor de Galaxy S lees ik dit:

[...]

Puzzelstukjes? Lijkt wel een omschrijving van een ander toestel, want ik zie gewoon de bolletjes om te ontgrendelen. Of begrijp ik nu iets verkeerd? |:(
Je moet je ontgrendelpatroon uitschakelen ;) dan krijg je de standaard lockscreen. Die heeft ook het voordeel dat je de mp3speler kan bedienen.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Tip Selecteer niet een ander en druk vooral niet op install anders raak je al je apps en instellingen kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:35
De bolletjes komen als je bij instellingen een 'Ontgrendelingspatroon' instelt.
Anders heb je het standaard loginscherm en dat puzzelstukje.

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Laatst online: 14-09 17:10
HaTe schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 11:18:
[...]

Je moet je ontgrendelpatroon uitschakelen ;) dan krijg je de standaard lockscreen. Die heeft ook het voordeel dat je de mp3speler kan bedienen.
Of installeer gewoon de app "No Lock". Hierdoor krijg je geen lockscreen als de telefoon uit standby komt.
Je hebt 'm immers al ontgrendeld door op het aan/uit knopje te drukken.
Ik ben gebruik dit al een maandje, en ik heb nog niet meegemaakt dat ie "per ongeluk" was ontgrendeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
Nog een KIES vraagje.....als ik een firmware upgrade doe kan ik dan kiezen of wordt ik automatisch naar de laatste firmware geloodst? En is de firmware ook down-gradeble?

ThnX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00

m00

Sayko schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 11:20:
[...]

Tip Selecteer niet een ander en druk vooral niet op install anders raak je al je apps en instellingen kwijt.
Ik weet het, vandaar mijn eerste vraag. Leuk dat je dat achteraf even meldt voor de probeerders die er niet van op de hoogte zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Heb mijne nu dagje in bezit. Ik merk totaal geen problemen met Kies. Werkt hier allemaal prima. Ook agenda en contacten synchroniseren met Outlook vanuit Kies werkt goed. Snap niet waarom ik geen problemen heb zoals velen. Ik gebruik namelijk wel Windows 7 64 bit.

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ik heb juist met win7 64bit ook geen problemen, maar wel met xp32bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00

m00

Ik snap niet waarom er zoveel heisa over dat Kies is. Je kan er namelijk helemaal niks mee :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

m00 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 11:40:
[...]

Ik weet het, vandaar mijn eerste vraag. Leuk dat je dat achteraf even meldt voor de probeerders die er niet van op de hoogte zijn.
OK? Als jij het zo belangrijk vond waarom dan de korte vraag En dan? ipv te warschuwen... maar goed. Ik ben nog steeds benieuwd wat de 3 letter code van nl model galaxy s is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuvela
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-01-2023
Misschien kennen jullie hem al maar deze is wel lekker , scheel echt een hoop voor je battery:

juicedefender

http://latedroid.com/juicedefender/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinstein
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-06-2011
Sayko schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 12:06:
[...]

OK? Als jij het zo belangrijk vond waarom dan de korte vraag En dan? ipv te warschuwen... maar goed. Ik ben nog steeds benieuwd wat de 3 letter code van nl model galaxy s is.
De drie lettercode voor het NL model is XEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

Heeft al iemand hier deze Samsung Galaxy S in een Ford Mondeo MK3/2006 ingebouwd?
Heb al bij Brodit gekeken, maar sta nog niet te springen voor de geboden mogelijkheden :)

Dan had ik nog 2 andere vragen openstaan, waar niet op gereageerd is:
- Kan de caller-id picture groter in beeld komen als ik gebeld wordt?
- Kan er voor een paar seconden een klein autootje in beeld komen als ik een Bluetooth connectie maak met mijn carkit?

Thanx
P.S. Als ik geen antwoord krijg, dan was het een domme vraag he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik heb een vraagje. Ikgebruik task killer pro, maar die geeft als ik alle taken heb gesloten, geeft hij maar 150 mb ram weer. Klopt dit? Kunnen jullie dit ok even checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:33

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Sayko schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 11:08:
De volgende keer dat je een dergelijke service-code hier neerplempt, zeg dan tenminste waarvoor het is, en eventueel een waarschuwing of het gevaarlijk is.

Nu bereik je 2 dingen:
Of iemand denkt, bekijk het maar, straks is het iets waarmee ik m'n gsm om zeep help (zoals ik)
Of iemand denkt, laat ik het proberen, doet iets fout, en z'n gsm is om zeep geholpen

Niet echt netjes of doelmatig dus...
maffe schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 12:21:
Heeft al iemand hier deze Samsung Galaxy S in een Ford Mondeo MK3/2006 ingebouwd?
Heb al bij Brodit gekeken, maar sta nog niet te springen voor de geboden mogelijkheden :)

Dan had ik nog 2 andere vragen openstaan, waar niet op gereageerd is:
- Kan de caller-id picture groter in beeld komen als ik gebeld wordt?
- Kan er voor een paar seconden een klein autootje in beeld komen als ik een Bluetooth connectie maak met mijn carkit?

Thanx
P.S. Als ik geen antwoord krijg, dan was het een domme vraag he :+
Geen Ford Mondeo hier (gelukkig :p ), maar wel iemand met ervaring met Brodit houders. De actieve houder is sowieso erg goed. De telefoon zit er goed vast in, er zit een nette lader bij en het werkt dus over het algemeen erg goed.
Dan heb je nog de montage platen. Het mooie van de Brodit is dat deze vaak zonder boren geplaatst kunnen worden. Nadeel, ze zitten bijna altijd voor ventilatie-roosters.

[ Voor 44% gewijzigd door deepbass909 op 10-09-2010 12:37 ]

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomasthomas schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 12:26:
Ik heb een vraagje. Ikgebruik task killer pro, maar die geeft als ik alle taken heb gesloten, geeft hij maar 150 mb ram weer. Klopt dit? Kunnen jullie dit ok even checken?
Ik heb sinds 2 dagen een SGS via the phonehouse.
Hier staat al standaard een APPS op die alle actieve aplicaties weergeeft, en waarmee ik ook de actieve aplicaties mee kan afsluiten.
Waarom task killer pro installeren als dit op je telefoon zit?
Of is dit niet bij iedereen het zelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
FunZip schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 11:36:
Nog een KIES vraagje.....als ik een firmware upgrade doe kan ik dan kiezen of wordt ik automatisch naar de laatste firmware geloodst? En is de firmware ook down-gradeble?

ThnX
Ik heb nog nooit een firmwareupgrade met Kies kunnen installeren.

Lijkt mij dat je altijd naar de fabrieksinstellingen terug kunt.

[ Voor 18% gewijzigd door nokiaan958GB op 10-09-2010 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
nokiaan958GB schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 12:49:
[...]

Lijkt mij dat je altijd naar de fabrieksinstellingen terug kunt.

[ Voor 8% gewijzigd door FunZip op 10-09-2010 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
nokiaan958GB schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 12:49:
[...]

Zou toch moeten kunnen, heb echter geen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Eindelijk heb ik mij Galaxy S binnen. Wat een machine zeg!

Vraagje, ik gebruik Spotify. Dat is die muziekdienst waarbij je onbeperkt muziek kan streamen. Maar wat mijopvalt is dat mijn batterij na 3 albums (zeg anderhalf uur) al vrijwel helemaal leeg is. Is dit normaal? Of moet mijn batterij nog even inkomen? (gister eerst totaal leeg gemaakt en weer helemaal opgeladen.)

THNX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Laatst online: 15:55
Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 12:44:
[...]

Waarom task killer pro installeren als dit op je telefoon zit?
Of is dit niet bij iedereen het zelfde?
Alleen bij de nieuwere firmwares zit er standaard een task manager bij. Overigens is dat nog wat anders dan task killer pro, omdat de meegeleverde taskmanager niet de achtergrond processen van veel apps weergeeft.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die denken dat 2.1 geen Flash heeft.... je kunt gewoon Flashplayer 10.1 downloaden hoor! :S
Sommige zullen in hun browser wel bij settings aan moeten vinken dat ze active plugins o.i.d. willen gebruiken.
http://www.addictivetips....droid-2-1-eclair-devices/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
FunZip schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:01:
[...]

Zou toch moeten kunnen, heb echter geen ervaring.
Er zijn gewoon nog geen upgrades die met kies te installeren zijn. Daar komt het door.
Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:15:
Voor de mensen die denken dat 2.1 geen Flash heeft.... je kunt gewoon Flashplayer 10.1 downloaden hoor! :S
Sommige zullen in hun browser wel bij settings aan moeten vinken dat ze active plugins o.i.d. willen gebruiken.
Lees voor de gein eens de comments door :)

[ Voor 47% gewijzigd door Raymond op 10-09-2010 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:00
Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:15:
En niet de eerste reactie gezien eronder?

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:39

icecreamfarmer

en het is

boaty schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:25:
[...]

Maar goed over enkele dagen eindelijk froyo.
Is er trouwens al iets bekend over verdere ondersteuning?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Madbee schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 09:35:
@MOUSE_NL

die 'updates' van samsung die jij bedoelt zijn gewoon apps in de samsung store...

samsung heeft z'n eigen store, naast de market dus. die hoef je niet te installeren.
Hoi die updates zijn wel handig geweest aangezien ik een newbie ben op dit gebied. En ik moet zeggen het werkte wel meteen met mijn wifi. Het zijn idd apps die ik krijg uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icecreamfarmer schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 14:46:
[...]

Maar goed over enkele dagen eindelijk froyo.
Is er trouwens al iets bekend over verdere ondersteuning?
wanneer is ' over enkele dagen' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
m00 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 12:02:
Ik snap niet waarom er zoveel heisa over dat Kies is. Je kan er namelijk helemaal niks mee :D.
KIES werkt perfect moet ik zeggen, met dat proggie kan je alles netjes beheersen. Zowel de video als de muziek opties zijn goed te benaderen vanuit deze applicatie .... plus je kan het meteen wegbranden wat wil je nog meer.

Het enige wat ik moet doen zijn mijn contacten overbrengen en beheren (alle bagger opruimen)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Dank je wel.
breinstein schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 12:14:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:39

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 14:53:
[...]

wanneer is ' over enkele dagen' ?
15-9 zijn de geruchten

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
ER zijn 2 programma's die ik nog moet doorspitten:

- Juice defender ...... hij draait op zich zelf, heb ik niet 1,2, 3 een overzicht.

- Launcherpro ... ik vind die icoontjes te wit en ik weet niet hoe je die font ervan kan wijzigen

TIP: Neem virusscanner Lookout werkt perfect ook om je Mobiel te vinden ... en met de huidige virussen neem de betaalde versie (als het kan).

Vraag: Ik moet zo even weg (borring meeting) hoe kan ik in Kies al mijn muziek en video's naar mijn kaart brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:50
Video en muziek zet ik zelf over via windows met de telefoon als mass storage device.

De launcher icons kan je aanpassen door je vinger er lang op te houden en font kan je wijzigen in androids eigen settings>sound & display.

Vraag mij af of een virusscanner nodig is. Heb het niet eens actief draaien op mijn pc en voor mobiel lijkt het mij nogal onnodig. Of heeft men hier andere ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boaty schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:25:
[...]

Raar hoor.. doet het hier gewoon prima.
Heb het echter niet via die URL. Heb via getdroidstuff.com een 10.1 flash apk gedownload.
Werkt prima! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Een tip voor iedereen: mvideoplayer heeft haar speler geupdate naar 2.2 met een speciale feature voor SGS eigenaren:

2.2.0
- Sub support in mkv files(for SgS)
+ more

Je kunt nu internal subtitles in mkv files afspelen. Hiervoor was alleen external subtitles mogelijk. Net getest met wat anime's en het werkt best goed. Alleen bewegende karaoke subs laat hij niet zien en zodra je vooruit spoelt kunnen de subs vooruitlopen. Dit hopelijk in een volgende versie uitgebreid/gefixt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:23
Relief2009 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 15:57:
Een tip voor iedereen: mvideoplayer heeft haar speler geupdate naar 2.2 met een speciale feature voor SGS eigenaren:

2.2.0
- Sub support in mkv files(for SgS)
+ more

Je kunt nu internal subtitles in mkv files afspelen. Hiervoor was alleen external subtitles mogelijk. Net getest met wat anime's en het werkt best goed. Alleen bewegende karaoke subs laat hij niet zien en zodra je vooruit spoelt kunnen de subs vooruitlopen. Dit hopelijk in een volgende versie uitgebreid/gefixt :)
Werkt die dan nu ook met srt bestanden? De laatste keer dat ik probeerde pakte hij de srt's niet..

Ik heb net trouwens Gameboid geprobeerd met Pokemon. Wat is dat geniaal zeg! :D Speelt wel heel fijn eigenlijk

[ Voor 7% gewijzigd door HaTe op 10-09-2010 16:32 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouse_NL schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 14:53:
[...]

KIES werkt perfect moet ik zeggen, met dat proggie kan je alles netjes beheersen. Zowel de video als de muziek opties zijn goed te benaderen vanuit deze applicatie .... plus je kan het meteen wegbranden wat wil je nog meer.

Het enige wat ik moet doen zijn mijn contacten overbrengen en beheren (alle bagger opruimen)!
Ik denk dat je de enige bent...
KIES is een kutprogramma, en via google sync enzo en mass storage is het allemaal 10x beter te beheersen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb standaard mijn nummerweergave uit staan.
Een aantal contact personen wil ik van die wel mijn nummer zien.
Dus heb ik deze nummers opgeslagen in mijn Outlook als: *31#+31<nummer>

Tot mijn verbazing worden alle nummers anders opgeslagen in de telefoon, namelijk"
*31#31<nummer>
De + ontbreekt dus, hierdoor kan ik geen van mijn contacten bellen, zonder eerst het nummer aan te passen in de telefoon.

Wie weet hier een oplossing voor? Zonder dat ik na elke sync mijn contactpersonen kan gaan bewerken.
Standaard nummerweergave aanzetten vind ik geen optie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:48
HaTe schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 16:31:
[...]

Werkt die dan nu ook met srt bestanden? De laatste keer dat ik probeerde pakte hij de srt's niet..

Ik heb net trouwens Gameboid geprobeerd met Pokemon. Wat is dat geniaal zeg! :D Speelt wel heel fijn eigenlijk
Ik doe Dragonball Z: Legend of the super saiyan op Snesoid.

Een genialer spel is er niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breinstein schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 12:14:
[...]

In de mijne staat SER (kan ik niet aanpassen).
Heb wel een tijdje terug JM5 erop gezet, heb ik nou een probleem?
Zo ja, hoe kan ik dat fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Na dik anderhalf jaar dan toch maar de iPhone 3G de deur uit gedaan (begon mij op den duur enorm te irriteren met al z'n beperkingen/iTunes/traagheid enzo) en vervolgens mij even ingelezen over de nieuwe generatie smartphones. Na lang twijfelen uiteindelijk de SGS gekozen (met in mijn ogen als enigste nadeel dat hij geen led-flash heeft).

Had hem normaal gezien vandaag in de bus moeten hebben maar helaas heeft TNT daar anders over beslist, 't zal dus voor maandag zijn...

Wordt m'n eerste Android toestel en ben er zeer nieuwschierig naar. De nieuwe mogelijkheden met Froyo staan mij ook wel aan, hopelijk gaat deze update niet te lang meer opzich laten wachten.

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:33

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:05:
Hallo,

Eindelijk heb ik mij Galaxy S binnen. Wat een machine zeg!

Vraagje, ik gebruik Spotify. Dat is die muziekdienst waarbij je onbeperkt muziek kan streamen. Maar wat mijopvalt is dat mijn batterij na 3 albums (zeg anderhalf uur) al vrijwel helemaal leeg is. Is dit normaal? Of moet mijn batterij nog even inkomen? (gister eerst totaal leeg gemaakt en weer helemaal opgeladen.)

THNX!
Ik gebruik Spotify eigenlijk niet als de telefoon niet ook aan de stroom ligt. Mijn ervaring is dat Internet-streaming altijd een aanslag op je accu is, of het nou Spotify of Last.FM is. Voor de laatste mogen ze trouwens de officiële app weleens beschikbaar gaan maken voor Nederland... Ik wil weer kunnen luisteren... En voor iedereen over mij valt, ik weet dat er in de market een aantal Last.FM apps staan, maar ze werken allemaal eigenlijk niet lekker... Het liefst zou ik een port hebben van Mobbler, wat ik op de Nokia gebruikte, die doet namelijk precies wat ik wil, niks meer, niks minder.

Heb jij tijdens het spelen ook het scherm actief? Want dat is helemaal een aanslag op je accu.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* hier hebben we topicreports voor uitgevonden

[ Voor 88% gewijzigd door pven op 10-09-2010 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Ik wil graag de app "ThinkFreeOffice" activeren, maar ik krijg steeds de melding "Netwerkverbinding vereist".
Ik heb Wifi aanstaan(en doet het gewoon), maar ik heb nog geen mobiel internet. Wat kan het probleem zijn? Als ik de app niet activeer krijg ik steeds wanneer ik de app opstart de vraag of ik de app wil activeren.

[ Voor 42% gewijzigd door Amboe op 11-09-2010 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svijf
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-09 23:33

svijf

b5beveiliging.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 16:51:
Ik heb standaard mijn nummerweergave uit staan.
Een aantal contact personen wil ik van die wel mijn nummer zien.
Dus heb ik deze nummers opgeslagen in mijn Outlook als: *31#+31<nummer>

Tot mijn verbazing worden alle nummers anders opgeslagen in de telefoon, namelijk"
*31#31<nummer>
De + ontbreekt dus, hierdoor kan ik geen van mijn contacten bellen, zonder eerst het nummer aan te passen in de telefoon.

Wie weet hier een oplossing voor? Zonder dat ik na elke sync mijn contactpersonen kan gaan bewerken.
Standaard nummerweergave aanzetten vind ik geen optie. ;)
0031 gebruiken ipv +31 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

+ vervangen door 00 schijnt te werken. :)
Thanks! :)
Wel suf dat ie dat niet vreet...

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2010 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Robin64 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 15:32:
Video en muziek zet ik zelf over via windows met de telefoon als mass storage device.

De launcher icons kan je aanpassen door je vinger er lang op te houden en font kan je wijzigen in androids eigen settings>sound & display.

Vraag mij af of een virusscanner nodig is. Heb het niet eens actief draaien op mijn pc en voor mobiel lijkt het mij nogal onnodig. Of heeft men hier andere ervaring mee?
Nou dan zou ik maar uitkijken dat jij niet bol van de virussen loopt. Het is een dure telefoon dus ik zou er voorzichtig mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouse_NL schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 18:24:
[...]

Nou dan zou ik maar uitkijken dat jij niet bol van de virussen loopt. Het is een dure telefoon dus ik zou er voorzichtig mee zijn.
Ik denk niet dat zoon virus je smartphone kan mollen en hoe effectief kan zoon gratis virusscanner zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 16:47:
[...]

KIES is een kutprogramma, en via google sync enzo en mass storage is het allemaal 10x beter te beheersen...
Tot nu toe geen probleem, maar heb je een tutorial van google sync met mass storage want dat weet ik nog niet ? Ik heb wel een externe kaart van 16 GB dus in totaal heb ik nu 24 GB? Alle info is welkom. Ik heb zoveel gelezen dat het zoeken me nu echt heel veel wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 16:47:
[...]

Dat is jouw mening, want bij mij werkt het verder ook prima :)
HaTe schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 16:31:
[...]

Bij mij heeft srt altijd goed gewerkt, dus ik weet niet waar het aan zou kunnen liggen bij jou. Misschien even opnieuw installeren?

[ Voor 42% gewijzigd door Relief2009 op 10-09-2010 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouse_NL schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 18:24:
[...]

"Bol van de virussen"? Er is er vooralsnog maar één bekend.
http://www.fastcompany.co...s-youre-a-mandroid-my-son

Als je alleen via de market download, je telefoon geen root heeft, en je het installeren van onbekende bronnen niet toelaat, dan kan je weinig gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relief2009 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 19:38:
[...]

Dat is jouw mening, want bij mij werkt het verder ook prima :)
Voor de duidelijkheid, bij mij doet KIES het ook gewoon hoor, alleen er valt niet fatsoenlijk mee te werken.
Mouse_NL schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 19:14:
[...]

Tot nu toe geen probleem, maar heb je een tutorial van google sync met mass storage want dat weet ik nog niet ? Ik heb wel een externe kaart van 16 GB dus in totaal heb ik nu 24 GB? Alle info is welkom. Ik heb zoveel gelezen dat het zoeken me nu echt heel veel wordt.
Mass storage doe je door, nadat je usb hebt aangesloten, bovenbalkje naar beneden te trekken, en dan op koppelen te klikken op je telefoon.
Ik gebruik gmail voor email, contacten en agenda en heb dus niet KIES nodig om dat soort dingen te gaan regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Voor muziek en video syncen gebruik ik zelf double twist. Snel programma en werkt precies zoals het hoort.

[ Voor 3% gewijzigd door Relief2009 op 11-09-2010 10:50 ]

• KroontjesPen
  • Laatst online: 15:16

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Voor Europa is dit geen probleem.
Buiten Europa kan die 00 een ander internationale toegangsnummer zijn.

Let bij een Italiaans nummer wel het volledige netnummer te plaatsen dus met de 0.
Er kunnen nog andere landen zijn waarbij dat moet.
Wikipedia: Internationale toegangscode

Oeps, vergeten te vertellen dat ik sinds gisteren ook dit toestel heb. Het vervangt een Samsug Soul.
Wel een groot verschil zeg. Een heleboel zaken kon ik door te hier gelezen te hebben makkelijk vinden.
Toch wordt het weer terug lezen voor een aantal dingen.

[ Voor 21% gewijzigd door KroontjesPen op 11-09-2010 08:43 ]

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

• Vreesie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:54
even een (hele stomme) vraag, maar wil het wel zeker weten voordat ik per ongeluk mijn telefoon opblaas :+

Ik heb prive een Galaxy S en voor het werk een Nokia 6500. Beide zijn voorzien van een mini usb oplaadpunt. Nu heeft de Galaxy S een output van 5V 0,7A en de nokia oplader een output van 5A en 550mA.

Ik kan de oplader van de Nokia toch gewoon gebruiken voor het opladen van mijn Samsung, echter omdat hij minder Ampere heeft dat het opladen wat langer duurt?

Ik zat er namelijk aan te denken om een extra oplader te kopen, maar dat is volgens mij niet nodig, maar aangezien ik een redelijke leek ben op het gebied van elektra :)

Volgens Google:
Ampère. Het aantal ampères (A) geeft de sterkte van de stroom aan die door een metaaldraad stroomt. Hoeveel stroom door een metaaldraad kan stromen, hangt af van de weerstand van die draad (Ohms)

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

Bedoel je niet micro-usb?

Links mini-usb en rechts micro-usb (Galaxy S)
http://gadgetophilia.com/...i-micro-usb-connector.jpg

En ja als je een USB naar micro-usb kabel hebt gewoon erin doen dan laadt hij op :)

Ik heb nog nooit de lader gebruikt alleen de usb-kabel :D

I love watercooling

• Vreesie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:54
haha sorry, micro-usb ja. excuus
En ik weet ook dat ik de USB kabel kan gebruiken, maar (misschien onterecht) heb ik toch liever een echte oplader. vandaar mijn vraag

Verwijderd

-AFCA- schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 10:00:
En ik weet ook dat ik de USB kabel kan gebruiken, maar (misschien onterecht) heb ik toch liever een echte oplader. vandaar mijn vraag
Heeft ook mijn voorkeur, heb toch t idee dat dat sneller gaat..

• Bruiser
  • Niet online
Ik ben momenteel door deel 4 aan het ploeteren (deel 5 heb ik al helemaal gehad) en ik lees daar zeer veel problemen over het syncen van contacten (met foto's) en agenda. Nu vind ik dit zelf toch wel een heel belangrijke eigenschap van een smartphone... Ook las ik ook dat er een update van kies zou komen om deze problemen op te lossen, mijn vraag is dan ook of deze er al is en of het dan ook daadwerkelijk opgelost is ondertussen. Ik kan er allezins nog niets over terugvinden in de FAQ...

(Retro) Game collectie

• Relief2009
Bruiser schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 10:46:
Ik ben momenteel door deel 4 aan het ploeteren (deel 5 heb ik al helemaal gehad) en ik lees daar zeer veel problemen over het syncen van contacten (met foto's) en agenda. Nu vind ik dit zelf toch wel een heel belangrijke eigenschap van een smartphone... Ook las ik ook dat er een update van kies zou komen om deze problemen op te lossen, mijn vraag is dan ook of deze er al is en of het dan ook daadwerkelijk opgelost is ondertussen. Ik kan er allezins nog niets over terugvinden in de FAQ...
Wat wil je precies syncen? De enige problemen waar ik van gelezen heb is je outlook contacten syncen met galaxy s inclusief contactfoto's.
Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 10:06:
[...]

Heeft ook mijn voorkeur, heb toch t idee dat dat sneller gaat..
Moet zeggen dat de lader van de GS best wel traag oplaad. Bij me iPhone 3G duurde het volledig opladen 1-1.5 uur. GS duurt het met gemak 3 uur :S

[ Voor 18% gewijzigd door Relief2009 op 11-09-2010 10:53 ]

Verwijderd

-AFCA- schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 10:00:
USB = 5V. Het amperage is afhankelijk van de voeding. Hoe hoger, hoe sneller je telefoon oplaadt:
Het maakt niet uit welk merk adapter je gebruikt.

PC USB is meestal 100mA (behalve bij externe USB hubs), veel minder als de adapter, dus duurt het langer om op te laden.

Xtra info:
The USB supply voltage is standardised at 5 volts. However, the available
current is dependant on the USB port. Only 100 mA is guaranteed to be
available. Up to 500 mA can be negotiated with the controller. In general,
root hubs and self powered hubs will allow 500 mA, but bus powered hubs will
only allow 100 mA per port.

• Bruiser
  • Niet online
Relief2009 schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 10:52:
[...]

Wat wil je precies syncen? De enige problemen waar ik van gelezen heb is je outlook contacten syncen met galaxy s inclusief contactfoto's.
Het betreft inderdaad m'n Outlook (2007) contacts mét en zonder foto's evenals m'n Outlook privé- en werkagenda.

Maar uit je opmerking maak ik al op dat dit probleem nog steeds niet opgelost is...?

(Retro) Game collectie

Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen zonder enige vorm van eigen inzet worden zonder aankondiging verwijderd. Toon eigen initiatief voor je post. GoT is geen helpdesk.