Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 5] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste
Acties:
  • 190.583 views

• Vreesie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:54
Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 11:06:
[...]

USB = 5V. Het amperage is afhankelijk van de voeding. Hoe hoger, hoe sneller je telefoon oplaadt:
Het maakt niet uit welk merk adapter je gebruikt.

PC USB is meestal 100mA (behalve bij externe USB hubs), veel minder als de adapter, dus duurt het langer om op te laden.

Xtra info:
The USB supply voltage is standardised at 5 volts. However, the available
current is dependant on the USB port. Only 100 mA is guaranteed to be
available. Up to 500 mA can be negotiated with the controller. In general,
root hubs and self powered hubs will allow 500 mA, but bus powered hubs will
only allow 100 mA per port.
Hier heb ik wat aan. Zeer duidelijk! Bedankt!

• Japperrrr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 23:50
Ik heb mijn SGS nu bijna een maand en er beginnen vreemde beschadigingen op het scherm te ontstaan. Weet iemand waardoor dit komt?
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2kq7h5.jpg

• GoTman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-10 17:21
Bruiser schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 11:19:
[...]

Het betreft inderdaad m'n Outlook (2007) contacts mét en zonder foto's evenals m'n Outlook privé- en werkagenda.

Maar uit je opmerking maak ik al op dat dit probleem nog steeds niet opgelost is...?
Heb gister nog al mijn contacten overgezet via kies en outlook en dat werkte bij mij perfect heb sowieso nog geen problemen gehad met kies :)

Had wel een probleem dat ik niet alle smsjes kreeg waar ik hier eerder over schreef maar dat is ondertussen ook opgelost na een factory reset. dus ik heb geen idee wat het geweest kan zijn :|

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-10 20:38
Japperrrr schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 11:50:
Ik heb mijn SGS nu bijna een maand en er beginnen vreemde beschadigingen op het scherm te ontstaan. Weet iemand waardoor dit komt?
[afbeelding]
Lijkt op een coating laagje wat wegschuurt denk dat de meeste toch wel een folietje eroverheen hebben.
Dus ben benieuwd of anderen dit ook ervaren.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
GoTman schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 12:05:
[...]

Heb gister nog al mijn contacten overgezet via kies en outlook en dat werkte bij mij perfect heb sowieso nog geen problemen gehad met kies :)

Had wel een probleem dat ik niet alle smsjes kreeg waar ik hier eerder over schreef maar dat is ondertussen ook opgelost na een factory reset. dus ik heb geen idee wat het geweest kan zijn :|
Weet niet zeker of het een bedieningsfout is, maar Kies heeft mijn Outlook 2003 contacten vernaggeld. Alle spaties in achternamen en tussen voorletters zijn vervangen door streepjes :(

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
[afbeelding]
Heb je hem in de zon laten liggen ofzo?

BTW op mijn vorige Samsung toestel (u800 soul b) kon ik verschillende agenda items aanmaken (afspraken, verjaardagen, belangrijke dagen etc.). Hoe kan ik deze items in de agenda van de SGS maken?
Ik heb overigens een backup gemaakt van de agenda van mijn oude foon, maar de SGS neemt alleen afspraakitems over. Nu mis ik een heleboel agendaitems in de SGS die ik op mijn oude foon had aangemaakt... Weet iemand een hiervoor een oplossing?

En heeft iemand een antwoord op mijn vorige vraag?
"Ik wil graag de app "ThinkFreeOffice" activeren, maar ik krijg steeds de melding "Netwerkverbinding vereist".
Ik heb Wifi aanstaan(en doet het gewoon), maar ik heb nog geen mobiel internet. Wat kan het probleem zijn? Als ik de app niet activeer krijg ik steeds wanneer ik de app opstart de vraag of ik de app wil activeren"

[ Voor 4% gewijzigd door Amboe op 11-09-2010 12:20 ]

• joop.hinke
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-10 19:19
Iets om even in de gaten te houden:

Op het afdekplaatje van de cameralens zit een dun doorzichtig stickertje.
Bij mij liet dat los en ik dacht dat het er alleen zat voor "transportbescherming"

Na nog evn goed gekeken te hebben is het toch iets wat er op moet blijven zitten aangezien de camera in 1 vlak ligt met de achterkant, dus snel kan krassen o.i.d.
Denk dat het een ontwerpfoutje is, wat ze later hebben opgelost door er een stickertje met een rond gaatjre op te plakken.

Joop

• Japperrrr
joop.hinke schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 12:17:

Bij mij liet dat los en ik dacht dat het er alleen zat voor "transportbescherming"

Na nog evn goed gekeken te hebben is het toch iets wat er op moet blijven zitten aangezien de camera in 1 vlak ligt met de achterkant, dus snel kan krassen o.i.d.
Denk dat het een ontwerpfoutje is, wat ze later hebben opgelost door er een stickertje met een rond gaatjre op te plakken.

Joop
Ik hou niet zo van plastic op mijn lens :+
Amboe schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 12:15:
[...]
Heb je hem in de zon laten liggen ofzo?
Nee, en denk ook niet dat dat zulke schade kan veroorzaken. In de zon leggen doe ik sowieso niet want een laagje glas met een zwart scherm eronder lijkt me geen goede combinatie om in de zon te leggen :P

Verwijderd

[afbeelding]
Heb je hem gewoonlijk in je (kont)zak zitten, met het scherm naar je toe? Het lijkt namelijk wel een schuurplek of zo. Vreemd.

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-10 14:06

Joop
nee hoor, bij mij zit dat stickertje er ook al lang niet meer op,en geen last van krassen op mijn lens.
Dat komt door het zilveren randje dat om je lens zit die is net iets hoger dan je lens waardoor je lens nooit de tafel raakt als je hem er plat op legt.

• Japperrrr
Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 12:24:
[...]

Heb je hem gewoonlijk in je (kont)zak zitten, met het scherm naar je toe? Het lijkt namelijk wel een schuurplek of zo. Vreemd.
In mijn broekzak met het scherm naar binnen zodat het niet stuk gaat als ik ergens tegenaan stoot. Ik dacht ook aan een schuurplek maar het lijkt me niet dat dat binnen een maand mag ontstaan.

Verwijderd

Joop
Volgens mij was dat inderdaad alleen bedoeld voor transportbescherming. Kijk nog eens goed...leg hem op een vlakke ondergrond (liefst glasplaat) en kijk er onder door. Dan zul je zien dat de verdikking aan de onderkant van de telefoon er voor zorgt dat de lens nèt niet direct op de tafel ligt.

Verwijderd

Japperrrr schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 12:25:
[...]

In mijn broekzak met het scherm naar binnen zodat het niet stuk gaat als ik ergens tegenaan stoot. Ik dacht ook aan een schuurplek maar het lijkt me niet dat dat binnen een maand mag ontstaan.
Ja, lijkt me ook dat dat niet mag ontstaan. Tenzij je in de bouw werkt met veel zand/stof/stugge werkbroeken waardoor het echt kan schuren/polijsten. Maar in de zak van een spijkerbroek (zonder sleutelbossen!) of zo zou dat niet mogen gebeuren.
...en de uitstulping van je speakertje raakt de tafel ook eerder dan het glaasje van je camera...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2010 13:03 ]

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Die sticker lag er bij mij na 2 dagen al af. Ik mag toch aannemen dat ze het glas voor de camera net zo krasvast kunnen maken als het scherm.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-10 20:35

Garrett

Watercooler

Dat is het ook, die folie is een lachertje.

I love watercooling

• joop.hinke
  • Laatst online: 10-10 19:19
syntesia schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 12:25:
[...]

nee hoor, bij mij zit dat stickertje er ook al lang niet meer op,en geen last van krassen op mijn lens.
Dat komt door het zilveren randje dat om je lens zit die is net iets hoger dan je lens waardoor je lens nooit de tafel raakt als je hem er plat op legt.
Volgens mij zit dat zilveren randje precies gelijk met de camera. Dus risico op krassen zeker aanwezig

Ik denk trouwens dat het stickertje er wel op hoort want snap anders niet waarom er een rond gaatje in het midden van het stickertje zat, preicies op de plek van de lens.
Dat had dan niet gehoeven als het alleen voor transport bedoeld was.??

Joop

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Wellicht dat dat stickertje geen bescherming voor de lens was, maar juist voor het zilveren randje. Bijvoorbeeld tijdens de productie, om te voorkomen dat er stof in het toestel komt langs de rand, of krasjes op het zilver.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:12
nokiaan958GB schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 12:14:
[...]

Weet niet zeker of het een bedieningsfout is, maar Kies heeft mijn Outlook 2003 contacten vernaggeld. Alle spaties in achternamen en tussen voorletters zijn vervangen door streepjes :(
Je moet KIES ook helemaal niet willen gebruiken, je hebt vast wel gelezen dat bijna iedereen daar gezeik mee heeft, het is gewoon een waardeloos priogramma. Ik ben speciaal voor deze telefoon volledig overgestapt op Gmail en heb daar nog geen seconde spijt van gehad.

• woutertjuh88
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:19
De folie die er bij mij op zat is er gelijk af gegaan. Hier stond namelijk met koeienletters op:
Samsung Galaxy S
16 Gb versie
Android 2.1
Vodafone.

+ nog alle logo's...
Oftewel, niets was leesbaar.

-

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 12:32:
[...]

Ja, lijkt me ook dat dat niet mag ontstaan. Tenzij je in de bouw werkt met veel zand/stof/stugge werkbroeken waardoor het echt kan schuren/polijsten. Maar in de zak van een spijkerbroek (zonder sleutelbossen!) of zo zou dat niet mogen gebeuren.
...en de uitstulping van je speakertje raakt de tafel ook eerder dan het glaasje van je camera...
Misschien een of ander reinigingsmiddel zoals chloor of ammoniak

Verwijderd

ik heb een folie geplakt op het beeldscherm.
Maar het plastic wordt erg vettig van mijn vingers.
heb je hier ook veel last van als je geen folie op het beeldscherm hebt zitten?
Is het scherm echt zo krasvast al je wel eens in filmpjes ziet?

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-10 20:35

Garrett

Watercooler

Op glas krijg je doorgaans altijd wel wat viezigheid van je vingers, keertje afvegen en het is weg... en ja het is echt zo krasvast, dat met die spaanplaatschroef over de display deed m'n collega ook, no problem :)

I love watercooling

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-09 22:06
Hoe importeer ik SMS berichten in .csv bestand?

• Japperrrr
Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 15:32:
[...]
Misschien een of ander reinigingsmiddel zoals chloor of ammoniak
Nee, helemaal niets. Chemicaliën lijken me niet echt nodig om vingerafdrukken te verwijderen.

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
M'n SGS is vandaag gekomen! Tot nu toe echt super telefoon.

Kwam net tot de ontdekking dat de Hyves app niet al te flitsend is en zichzelf niet vernieuwd. Ligt aan de app dus die gaat er weer vanaf.

En mijn Wifi doet het niet als ik de telefoon ontgrendel. Moet hem dan opnieuw instellen. Nog even snuffelen hoe dat komt.

Verder echt prima telefoon, houd lekker beet, werkt lekker snel.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:13

Wom

Heb hem ook vandaag binnen gekregen en al flink mee zitten spelen. Wilde even mijn complimenten aan de mensen in dit topic geven want zowat alles wat ik wilde weten heb ik hierin kunnen teruglezen :D Dank allen :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Verwijderd

Plasticje bij de lens is idd alleen om het metaal te beschermen, dat soort onderdelen worden altijd op die wijze beschermd en moet er bij gebruik gewoon afgehaald worden. Er zijn mensen die het erop laten zitten omdat ze liever een telefoon hebben die helemaal zonder krassen is, maar met lelijke bescherming, daarom zit dat rondje er dus in om de camera wel te kunnen blijven gebruiken.

Die schade aan het scherm is ws. ontstaan door viezigheid in je broekzak zoals eerder vermeld.
Voor zover ik weet hebben de meeste mensen hier overigens geen screenprotector zoals hierboven wel wordt gezegd.
Persoonlijk heb ik er wel 1, maar weet niet of het verschil maakt. Heb er nu 1 aardige kras inzitten, maar weet niet of ik die ook had gehad zonder protectie.
Met de folie heb ik wel meer last van vette vingers dan zonder...

• Japperrrr
zoenvisje schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 16:39:
M'n SGS is vandaag gekomen! Tot nu toe echt super telefoon.

Kwam net tot de ontdekking dat de Hyves app niet al te flitsend is en zichzelf niet vernieuwd. Ligt aan de app dus die gaat er weer vanaf.

En mijn Wifi doet het niet als ik de telefoon ontgrendel. Moet hem dan opnieuw instellen. Nog even snuffelen hoe dat komt.

Verder echt prima telefoon, houd lekker beet, werkt lekker snel.
Hyves kun je het best gewoon via http://hyves.nl/ en dan onderaan op 'Volledige pagina' klikken.

[ Voor 8% gewijzigd door Japperrrr op 11-09-2010 17:34 ]

• Seraphic
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-03-2024
Japperrrr schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 16:06:
[...]

Nee, helemaal niets. Chemicaliën lijken me niet echt nodig om vingerafdrukken te verwijderen.
Tja bizar dan. Waren die vlekken er plots allebei of zat er wat tijd tussen? Ik zou er toch echt van balen als dit na zo'n korte tijd al met m'n SGS zou gebeuren. Ik denk dat ik toch beter een screen protector bestel..

Edit: Schade lijkt zelf een beetje op de vlekken die je krijgt je teveel op het scherm duwt maar dan zonder al die kleuren.

[ Voor 12% gewijzigd door Seraphic op 11-09-2010 17:39 ]

Verwijderd

Hallo,

Ik heb vandaag een galaxy S icm met een tmobile relax 25+webnwalk plus abo afgesloten.
Het mobieltje is helemaal top, maar als ik naar 1202 bel om mn belstatus op te vragen, krijg ik te horen dat ik over mijn bundel ben en 1,25e overige kosten heb.. Ik heb niet naar het buitenland ofzo gebeld, alleen maar een paar telefoontjes(paar minuten) en wat op het internet gesurft. Is dit een foutje van t-mobile? En wat kan ik het beste doen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 17:44:
Hallo,

Ik heb vandaag een galaxy S icm met een tmobile relax 25+webnwalk plus abo afgesloten.
Het mobieltje is helemaal top, maar als ik naar 1202 bel om mn belstatus op te vragen, krijg ik te horen dat ik over mijn bundel ben en 1,25e overige kosten heb.. Ik heb niet naar het buitenland ofzo gebeld, alleen maar een paar telefoontjes(paar minuten) en wat op het internet gesurft. Is dit een foutje van t-mobile? En wat kan ik het beste doen?
Waarom stel je die vraag hier, zwaaaarrr uit positie.
Eigenlijk zou ik niet moeten reageren, maar des te eerder zijn we hier van af. Wacht gewoon je rekening af, dan kan je zien waardoor het komt... 8)7

• zoenvisje
Wat ik dus nergens kan vinden, mijn excuus als het wel al eens gevraagd is, hoe kan ik mijn Google contacten map in een keer wissen? Die staat niet bij de wis opties.

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-10 19:38
Een snelle vraag ik had launcherpro kon ik kiezen in wat ik opstarten nu heb ik het perongeluk op de gewone startpagina gezet hoe krijg ik het terug (de mogelijkheid dus)?

Iphone 5 -- eerste Iphone

• powerplay
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-10 16:40
Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 17:44:
Hallo,

Je abbo al ingegaan ?

*Of mobiel internet al correct ingesteld ?

[ Voor 3% gewijzigd door powerplay op 11-09-2010 17:51 ]

-

Verwijderd

Mouse_NL schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 17:50:
Een snelle vraag ik had launcherpro kon ik kiezen in wat ik opstarten nu heb ik het perongeluk op de gewone startpagina gezet hoe krijg ik het terug (de mogelijkheid dus)?
Je moet je homebutton indrukken.
Nou krijg je
Launcherpro
Startpagina

en dan kies je voor Launcerpro;)
succes!

• Mouse_NL
Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 18:06:
[...]

Je moet je homebutton indrukken.
Nou krijg je
Launcherpro
Startpagina

en dan kies je voor Launcerpro;)
succes!
Dit is dus de optie die ik juist niet meer krijg ik heb iets van standaard aangeklikt, ik zoek dus deze mogenlijkheid weer. ik haal hem gewoon weg en install hem weer maybe lukt dat

[ Voor 7% gewijzigd door Mouse_NL op 11-09-2010 18:13 ]

Verwijderd

Dan open je hem via de market

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-10 14:46
[afbeelding]
Balen man, erg vreemd. Die twee vlekken in het midden zien er ook heel anders uit als die aan de onderkant. Geen idee hoe dit komt, maar ik heb mijn telefoon ook altijd in mijn broekzak en ik heb nog geen beschadigingen.

• Mouse_NL
Wilt gewoon niet werken grrr. opnieuw geïnstalleerd aar werkt ook niet ..... er s de ogelijkheid met opties om iets te doen maar de instellingen kan ik niet vinden zo irritant

Verwijderd

powerplay schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 17:50:
[...]

Je abbo al ingegaan ?

*Of mobiel internet al correct ingesteld ?
mn abo is al ingegaan

hoe stel ik dat correct in dan?, want er staan al instelling bij tmobile internet
maar ik weet niet of die kloppen

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 01:03
De telefoon als wifi AP gebruiken werkt ook perfect trouwens, zit er nu ook met m'n laptop :P
Je merkt een tikkeltje vertraging t.o.v. normaal internet, maar nog steeds zeer goed te doen :)

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:10
Bruiser schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 11:19:
Maar uit je opmerking maak ik al op dat dit probleem nog steeds niet opgelost is...?
Welk probleem?

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

zoenvisje schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 17:49:
Wat ik dus nergens kan vinden, mijn excuus als het wel al eens gevraagd is, hoe kan ik mijn Google contacten map in een keer wissen? Die staat niet bij de wis opties.
Zet je gmail eens op engels. Daar had ik hem wel.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Amboe schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 12:15:
[...]

BTW op mijn vorige Samsung toestel (u800 soul b) kon ik verschillende agenda items aanmaken (afspraken, verjaardagen, belangrijke dagen etc.). Hoe kan ik deze items in de agenda van de SGS maken?
Ik heb overigens een backup gemaakt van de agenda van mijn oude foon, maar de SGS neemt alleen afspraakitems over. Nu mis ik een heleboel agendaitems in de SGS die ik op mijn oude foon had aangemaakt... Weet iemand een hiervoor een oplossing?

En heeft iemand een antwoord op mijn vorige vraag?
"Ik wil graag de app "ThinkFreeOffice" activeren, maar ik krijg steeds de melding "Netwerkverbinding vereist".
Ik heb Wifi aanstaan(en doet het gewoon), maar ik heb nog geen mobiel internet. Wat kan het probleem zijn? Als ik de app niet activeer krijg ik steeds wanneer ik de app opstart de vraag of ik de app wil activeren"
Anyone?

• zoenvisje
Cyberpope schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 19:00:
[...]

Zet je gmail eens op engels. Daar had ik hem wel.
Hoe doe ik dat :o

• Mouse_NL
Nou met launcher pro ik kan hem wel als icoon opstarten maar niet meer als ik mijn homekey vasthou .... iemand de oplossing?

Verwijderd

Hoe zijn hier de algemene ervaringen met Samsung toestellen? Het abonnement van mijn iPhone loopt binnenkort af en ik wil overstappen naar een Android toestel, nu lees ik een hoop goede dingen over de Samsung Galaxy alleen heb ik een beetje dubbel gevoel bij Samsung omdat ik zelf een hoop negatieve ervaringen heb met Samsung toestellen. Heb nu ongeveer 5 a 6 Samsung toestellen meegemaakt van mezelf en mijn omgeving maar allemaal lijken ze na 1 a 2 jaar problemen te krijgen of kapot te gaan, ook heb ik nog nooit een Samsung gezien met een logische menu indeling, de Samsung Corbi van mijn ex bijvoorbeeld, onbegrijpelijk hoe ze dat op de markt durven te brengen, het touchscreen werkt maar half, de interface reageerde als Windows 7 op een 486, zelfs de animaties gingen schokkerig. Op zich bevalt het me wat ik lees over de Samsung Galaxy maar door mijn ervaring met eerdere Samsung toestellen twijfel ik nog.. Toestellen van Nokia en Ericsson bijvoorbeeld van bijna een decennium oud die in mijn kast liggen werken nog steeds terwijl ik geen enkele goed werkende Samsung heb overgehouden.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2010 19:29 ]

• Bruiser
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Het sync probleem...

(Retro) Game collectie

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 19:26:
Hoe zijn hier de algemene ervaringen met Samsung toestellen? Het abonnement van mijn iPhone loopt binnenkort af en ik wil overstappen naar een Android toestel, nu lees ik een hoop goede dingen over de Samsung Galaxy alleen heb ik een beetje dubbel gevoel bij Samsung omdat ik zelf een hoop negatieve ervaringen heb met Samsung toestellen. Heb nu ongeveer 5 a 6 Samsung toestellen meegemaakt van mezelf en mijn omgeving maar allemaal lijken ze na 1 a 2 jaar problemen te krijgen of kapot te gaan, ook heb ik nog nooit een Samsung gezien met een logische menu indeling, de Samsung Corbi van mijn ex bijvoorbeeld, onbegrijpelijk hoe ze dat op de markt durven te brengen, het touchscreen werkt maar half, de interface reageerde als Windows 7 op een 486, zelfs de animaties gingen schokkerig. Op zich bevalt het me wat ik lees over de Samsung Galaxy maar door mijn ervaring met eerdere Samsung toestellen twijfel ik nog..
Ga naar een winkel en test het toestel uit.

• Tiazi
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-10-2016
*weg* Daar hebben we topicreports voor uitgevonden ...

[ Voor 88% gewijzigd door pven op 12-09-2010 11:47 ]

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Via instellingen bij de webinterface. (dus niet op de sgs, maar via de webinterface van gmail al dan niet via de browser op de sgs)

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• zoenvisje
Cyberpope schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 20:04:
[...]

Via instellingen bij de webinterface. (dus niet op de sgs, maar via de webinterface van gmail al dan niet via de browser op de sgs)
Oke, ik zocht me al een breuk ;).

Edit: helaas werkt het niet :(. Op zich vind ik de map wel handig maar er staan 500 contacten in waar ik er hooguit 100 echt van ken. En van die overige 400 wil ik graag af.

[ Voor 23% gewijzigd door zoenvisje op 11-09-2010 20:22 ]

• Mouse_NL
Tiazi schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 20:00:
[...]

Mouse_NL er staat voordat je iets kan posten heel groot: Vragen zonder enige vorm van eigen inzet worden zonder aankondiging verwijderd. Toon eigen initiatief voor je post. GoT is geen helpdesk.

Weet 100% zeker dat jij deze tekst niet begrijpt. Oftewel.. Het antwoord op je probleem is te vinden in DIT TOPIC!
ik zal het nogmaals doornemen maar ik kwam het in dit deel niet tegen vandaar ... de oplossing van het terug zetten naar standaard instellingen werkt niet ik kan di niet aanklikken .... die is gewoon grijs?

[ Voor 11% gewijzigd door Mouse_NL op 11-09-2010 20:30 ]

• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-10 21:57

lometje

Multimediant

Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 18:25:
[...]

mn abo is al ingegaan

hoe stel ik dat correct in dan?, want er staan al instelling bij tmobile internet
maar ik weet niet of die kloppen
Het is vrij normaal dat je ergens in je eerste gebruik van je nieuwe abbo (niet bij contractsvernieuwing) over je bundel heengaat. Klinkt misschien vreemd, maar zodra je abonnement ingaat wordt er een datum bepaald waarop je de belminuten/bundels ontvangt. Dit is over het algemeen niet de datum waarop je contract ingaat. Het houd in dat als je contract op de 1ste van de maand ingaat en je bundels op de 10e van de maand worden gegeven, je de eerste 10 dagen naar verhouding belminuten hebt. Oftewel 1/3 van je hele bundel... Bel klantenservice maar, die kunnen je vertellen wanneer je je bundels krijgt...

Verwijderd

lometje schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 20:38:
[...]

Het is vrij normaal dat je ergens in je eerste gebruik van je nieuwe abbo (niet bij contractsvernieuwing) over je bundel heengaat. Klinkt misschien vreemd, maar zodra je abonnement ingaat wordt er een datum bepaald waarop je de belminuten/bundels ontvangt. Dit is over het algemeen niet de datum waarop je contract ingaat. Het houd in dat als je contract op de 1ste van de maand ingaat en je bundels op de 10e van de maand worden gegeven, je de eerste 10 dagen naar verhouding belminuten hebt. Oftewel 1/3 van je hele bundel... Bel klantenservice maar, die kunnen je vertellen wanneer je je bundels krijgt...
Dankjewel, ik ga ze maandag bellen.
En nou ff spelen met mn gadget :)

• Snelle Henkie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-10 12:36
Ik heb iets vreemds denk ik. Als ik mijn contactenlijst bekijk, of als ik iemand wil bellen uit die lijst, dan zie ik iedere naam maar 1 keer. Dat is dus prima. Echter als ik een sms-je wil versturen en ik voeg een ontvanger toe door op contact te drukken, dan zie ik iedere naam 3 keer in de lijst staan. Op het moment dat ik die lijst zie met alle namen er driedubbel in, dan kan ik die lijst niet bewerken. Hoe kan dit. Iemand een idee?

Verwijderd

Hoe zijn hier de algemene ervaringen met Samsung toestellen? Het abonnement van mijn iPhone loopt binnenkort af en ik wil overstappen naar een Android toestel, nu lees ik een hoop goede dingen over de Samsung Galaxy alleen heb ik een beetje dubbel gevoel bij Samsung omdat ik zelf een hoop negatieve ervaringen heb met Samsung toestellen. Heb nu ongeveer 5 a 6 Samsung toestellen meegemaakt van mezelf en mijn omgeving maar allemaal lijken ze na 1 a 2 jaar problemen te krijgen of kapot te gaan, ook heb ik nog nooit een Samsung gezien met een logische menu indeling, de Samsung Corbi van mijn ex bijvoorbeeld, onbegrijpelijk hoe ze dat op de markt durven te brengen, het touchscreen werkt maar half, de interface reageerde als Windows 7 op een 486, zelfs de animaties gingen schokkerig. Op zich bevalt het me wat ik lees over de Samsung Galaxy maar door mijn ervaring met eerdere Samsung toestellen twijfel ik nog.. Toestellen van Nokia en Ericsson bijvoorbeeld van bijna een decennium oud die in mijn kast liggen werken nog steeds terwijl ik geen enkele goed werkende Samsung heb overgehouden.
Objectiviteit kun je hier denk ik moeilijk vinden ;) Maar ik zal het proberen: De Galaxy S is natuurlijk ook een touchscreen ding. Die zijn altijd kwetsbaarder als een gewone huis, tuin- en keuken telefoon. Maar als je hem zo behandeld als je iPhone dan is er geen reden dat hij eerder stuk zou gaan. Voor een logische menu indeling kun je met Android zelf zorgen als het niet bevalt. Genoeg opties/widgets/homescreens om een menu naar je eigen smaak in te delen. Niet alle Samsungs werken zo fijn. Heb een Samsung Star gehad, was een baggerding. Galaxy Spica was alweer stukken beter door het OS en de bouwkwaliteit. Galaxy S voelt wat plastic, misschien zelfs een beetje fragiel aan als je een iPhone gewend bent, maar daardoor ook wel weer lekker licht en de dunste Android telefoon verkrijgbaar tot nu toe. Zoek een winkel of een kennis op met zo'n ding als je nog twijfelt.

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-10 15:00

maffe

maffe

Snelle Henkie schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 21:12:
Ik heb iets vreemds denk ik. Als ik mijn contactenlijst bekijk, of als ik iemand wil bellen uit die lijst, dan zie ik iedere naam maar 1 keer. Dat is dus prima. Echter als ik een sms-je wil versturen en ik voeg een ontvanger toe door op contact te drukken, dan zie ik iedere naam 3 keer in de lijst staan. Op het moment dat ik die lijst zie met alle namen er driedubbel in, dan kan ik die lijst niet bewerken. Hoe kan dit. Iemand een idee?
Heb je misschien 3x een aantal contactpersonen via vcf-files geimporteerd?
Had ik namelijk ook, had de contacten via Outlook naar vcf ge-exporteerd, maar dat wordt natuurlijk niet compatibel opgeslagen, zodat de Galaxy de ene wel in leest en de andere niet.
Heb de helft van mijn vcf files met de hand moeten aanpassen en om snel te zijn, paar keer achter elkaar allemaal geimporteerd vanaf de sdcard. De grap is, de laatste keer gingen alle vcf's bij mij in 1x goed. Geen foutmelding niks. Totdat alle contacten er toch 3x in staan.

Heb uiteindelijk alle contacten 1x helemaal weggegooid en 1x correct ingelezen.
Hulde aan Outlook :(

• Snelle Henkie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-10 12:36
maffe schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 21:49:
[...]

Heb je misschien 3x een aantal contactpersonen via vcf-files geimporteerd?
Had ik namelijk ook, had de contacten via Outlook naar vcf ge-exporteerd, maar dat wordt natuurlijk niet compatibel opgeslagen, zodat de Galaxy de ene wel in leest en de andere niet.
Heb de helft van mijn vcf files met de hand moeten aanpassen en om snel te zijn, paar keer achter elkaar allemaal geimporteerd vanaf de sdcard. De grap is, de laatste keer gingen alle vcf's bij mij in 1x goed. Geen foutmelding niks. Totdat alle contacten er toch 3x in staan.

Heb uiteindelijk alle contacten 1x helemaal weggegooid en 1x correct ingelezen.
Hulde aan Outlook :(
Ik heb daar inderdaad mee zitten stoeien. Alleen snap ik dan niet dat ik ze alleen driedubbel zie als ik een contact aan een sms-je wil toevoegen. Als ik gewoon iemand wil bellen zie ik ze maar 1 keer staan. Ik dacht dat zowel bellen als smssen met de zelfde contacten lijst werken. Maar goed, ik begrijp dat ik alles weg moet gooien en opnieuw erop moet zetten. Jammer.

• maffe

maffe

maffe

[b]Spesh schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 19:26:Toestellen van Nokia en Ericsson bijvoorbeeld van bijna een decennium oud die in mijn kast liggen werken nog steeds terwijl ik geen enkele goed werkende Samsung heb overgehouden.
Nou maak je borst maar nat. Zelf heb ik 2 defecte HTC's gehad, de TYTN1 en TYTN2.
Dan voor de Galaxy S: is leuk toestel, maar wel met paar nadelen:

. Zit programma KIES van samsung bij, is dikke hork, communiceert slecht met pc
. Outlook sync is NIET goed mogelijk, lees internet, zowel agenda als contactperson problemen.
. Kan nog niet communiceren met Groupwise, Ook via browser naar webmail, zie je geen inbox-mail.
. GPS is niet altijd correct. Lees de vele topics hier en daar!
. Geen flitser
. Is beetje glad om vast te houden, heb je mooi hoesje erbij, moet je die er telkens afhalen voor je brodit houder.
. Standaard geen sms, bluetooth, email, gemiste oproep ledje op de telefoon. NoLed en paar andere apps zijn nodig.
. Standaard mail applicatie Samsung haalt de mail 1x op van POP3, dan niks. Installeer bijv Maildroid
. Heb je hem bij Tmobile gekocht, kan je hem niet in de 'Recovery en/of Download' mode krijgen... beetje balen.
Andere truukjes van xda nodig
. Maar Samsung belooft veel beterschap op Android 2.2 (nu nog 2.1)

Hoop dat dit de keuze wat makkelijker maakt :+

• nokiaan958GB
  • Niet online
Snelle Henkie schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 21:54:
[...]

Ik heb daar inderdaad mee zitten stoeien. Alleen snap ik dan niet dat ik ze alleen driedubbel zie als ik een contact aan een sms-je wil toevoegen. Als ik gewoon iemand wil bellen zie ik ze maar 1 keer staan. Ik dacht dat zowel bellen als smssen met de zelfde contacten lijst werken. Maar goed, ik begrijp dat ik alles weg moet gooien en opnieuw erop moet zetten. Jammer.
Mogelijk staan je contactpersonen op:
- je SGS
- je simkaart
- Gmail

Ik vermoed dat je alledrie bronnen doorelkaar ziet

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 07:40
maffe schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 21:59:
[...]

Nou maak je borst maar nat. Zelf heb ik 2 defecte HTC's gehad, de TYTN1 en TYTN2.
Dan voor de Galaxy S: is leuk toestel, maar wel met paar nadelen:

. Zit programma KIES van samsung bij, is dikke hork, communiceert slecht met pc
. Outlook sync is NIET goed mogelijk, lees internet, zowel agenda als contactperson problemen.
. Kan nog niet communiceren met Groupwise, Ook via browser naar webmail, zie je geen inbox-mail.
. GPS is niet altijd correct. Lees de vele topics hier en daar!
. Geen flitser
. Is beetje glad om vast te houden, heb je mooi hoesje erbij, moet je die er telkens afhalen voor je brodit houder.
. Standaard geen sms, bluetooth, email, gemiste oproep ledje op de telefoon. NoLed en paar andere apps zijn nodig.
. Standaard mail applicatie Samsung haalt de mail 1x op van POP3, dan niks. Installeer bijv Maildroid
. Heb je hem bij Tmobile gekocht, kan je hem niet in de 'Recovery en/of Download' mode krijgen... beetje balen.
Andere truukjes van xda nodig
. Maar Samsung belooft veel beterschap op Android 2.2 (nu nog 2.1)

Hoop dat dit de keuze wat makkelijker maakt :+
Sommige punten kan Samsung weinig aan doen en moet je het meer zoeken bij Android ;) Sinds wanneer is flitser een eis?

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-10 20:46
Voodoo beta 2 is zojuist vrijgegeven door supercurio!
http://project-voodoo.org/
Beste Lagfix en verbeterde kleuren!

Wel goed de FAQ lezen voordat je aan de slag gaat

[ Voor 18% gewijzigd door HaTe op 12-09-2010 12:10 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Verwijderd

Volg al enige tijd dit topc.
Na mijn idee half internet afgestruind, maar vind geen eenduidig antwoord.

Ik gebruik Google agenda, contacts en e-mail.
De synchronisatie gaat realtime (zowel e-mail, contacten als de agenda). Veel dataverkeer dus, immers staat de SGS constant in verbinding met internet.
Brengt dit geen extra kosten met zich mee? Wil je een dergelijk systeem op je Blackbarry heb je immers een aanvullend abonnement nodig.

Betreft overigens een T-mobile Web and Walk.

• lometje

lometje

Multimediant

Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 23:50:

De synchronisatie gaat realtime (zowel e-mail, contacten als de agenda). Veel dataverkeer dus, immers staat de SGS constant in verbinding met internet.
Brengt dit geen extra kosten met zich mee? Wil je een dergelijk systeem op je Blackbarry heb je immers een aanvullend abonnement nodig.

Er zijn apps waar je in ieder geval je data verkeer mee kan monitoren. NetSentry is zo'n app... Overigens valt het volgens mij wel mee wat betreft het dataverkeer gezien het zover ik kan ontdekken gewoon gepushed wordt en niet door de SGS de hele dag door gechecked wordt...

[ Voor 11% gewijzigd door lometje op 11-09-2010 23:53 ]

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 23:50:

Gewoon een internet abbonement is voldoende als je hier gebruik van wilt laten maken. Verder is dat datagebruik vrij gering hoor ;)

Verder is het fenomeen 'blackberry internet' de grootste scam op telefoongebied ooit imho. Het connecten van de RIM (Blackberry) servers kost de providers geen cent extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
HaTe schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 23:19:
Voodoo beta 2 is zojuist vrijgegeven door supercurio!
http://project-voodoo.org/
Beste Lagfix en verbeterde kleuren!
Mooi! En eindelijk een duidelijke website + documentation + faq + installation :D

Net geinstalleerd en wat is voodoo geweldig. Alles is zo snel en no lag anymore :D Laat je niet leiden door Quadrant scores. Dit is zoveel smoother dan die zogenaamde lag fixes.

[ Voor 22% gewijzigd door Relief2009 op 12-09-2010 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe

maffe

maffe

Relief2009 schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 22:56:
[...]
Sommige punten kan Samsung weinig aan doen en moet je het meer zoeken bij Android ;) Sinds wanneer is flitser een eis?
Hij wilde mogelijk een Samsung Galaxy nemen met Android dus... ;)
Flitser is idd geen eis, maar wel makkelijk met de schemer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Niet online
Hoe zijn hier de algemene ervaringen met Samsung toestellen? Het abonnement van mijn iPhone loopt binnenkort af en ik wil overstappen naar een Android toestel, nu lees ik een hoop goede dingen over de Samsung Galaxy alleen heb ik een beetje dubbel gevoel bij Samsung omdat ik zelf een hoop negatieve ervaringen heb met Samsung toestellen.
bla bla bla
Op zich bevalt het me wat ik lees over de Samsung Galaxy maar door mijn ervaring met eerdere Samsung toestellen twijfel ik nog.
bla bla bla
mijn beeld is dat het hardwarematig best een goed toestel is, op basis van de specs kun je beoordelen of de hardware in je straatje past. Vind hem persoonlijk best mooi en vooral het grote scherm sprak mij aan. Het geluid is niet bijzonder. Mijn oude N95 uit 2008 had bijvoorbeeld al stereospeakers met een betere geluidskwaliteit en hoger volume. De batterij is mij wat tegengevallen, als het tegenzit is hij binnen een dag leeg. Maar ik denk dat ook ander smartfones daar last van hebben.
softwarematig geef ik hem een zes. Er zitten behoorlijk wat foutjes in. Opvallende zaken zijn de Lag, het vernaggelen van mijn outlookcontacten bij synchronisatie met Kies, het niet kunnen overnemen van foto's in outlookcontacten, het niet automatisch ophalen van mail en de GPS.
ondersteuning van Samsung kan ik niet beoordelen. De software Kies draait hier prima. Wel verbaas ik mij erover dat ik via kies - gezien de hoeveelheid klachten - nog geen enkele update heb kunnen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swatfireglide
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:53
Ik heb hulp nodig. Ik heb net geprobeerd de voodoo lag fix te installeren. Dit is leek prima te gaan, maar toen hij eenmaal restarte krijg ik de normale samsung opstart scherm, maar daarna blijft me scherm zwart. De 2 knopjes onderaan blijven branden, maar hij geeft verder niks weer.

Nu is het probleem dat het mij niet lukt hem te resetten. De 3 knopjes methode om in recovery te komen werkte al niet op mijn telefoon(1000 manieren geprobeerd). Inplaats daarvan heb ik 'easy reboot recovery script' gebruikt om in recovery te komen. Dit kan dus nu ook niet meer sinds ik me telefoon niet in kan. Als ik de telefoon aanzet en usb aansluit herkent hij de interne schijf. Enkel kan hij hem niet lezen dus daar kom ik ook niet verder.

Iemand tips/ideeen hoe ik mijn telefoon kan resetten/in recovery kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
  • Laatst online: 24-10 21:26
Swatfireglide schreef op zondag 12 september 2010 @ 04:14:
Ik heb hulp nodig. Ik heb net geprobeerd de voodoo lag fix te installeren. Dit is leek prima te gaan, maar toen hij eenmaal restarte krijg ik de normale samsung opstart scherm, maar daarna blijft me scherm zwart. De 2 knopjes onderaan blijven branden, maar hij geeft verder niks weer.

Nu is het probleem dat het mij niet lukt hem te resetten. De 3 knopjes methode om in recovery te komen werkte al niet op mijn telefoon(1000 manieren geprobeerd). Inplaats daarvan heb ik 'easy reboot recovery script' gebruikt om in recovery te komen. Dit kan dus nu ook niet meer sinds ik me telefoon niet in kan. Als ik de telefoon aanzet en usb aansluit herkent hij de interne schijf. Enkel kan hij hem niet lezen dus daar kom ik ook niet verder.

toevallig heb ik net ook one click lagfix verwijderd en vodoo lag fix geinstalleerd. ik kreeg de zelfde problem. na 30 minuten kon ik eindelijk in de recovery menu komen. daarna wipe cache en dan factory reset. en toen deed i het weer. maar al mijn instellingen en apps zijn foetsi :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swatfireglide
  • Laatst online: 09:53
sanane schreef op zondag 12 september 2010 @ 04:33:
[...]

toevallig heb ik net ook one click lagfix verwijderd en vodoo lag fix geinstalleerd. ik kreeg de zelfde problem. na 30 minuten kon ik eindelijk in de recovery menu komen. daarna wipe cache en dan factory reset. en toen deed i het weer. maar al mijn instellingen en apps zijn foetsi :|
Precies wat mij dus ook is gebeurd :(
Hoe ben je uiteindelijk in recovery menu gekomen? Dat wil hier namelijk maar niet lukken(is me dus nog nooit gelukt zonder dat script).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
  • Laatst online: 24-10 21:26
Swatfireglide schreef op zondag 12 september 2010 @ 04:38:
[...]

Precies wat mij dus ook is gebeurd :(
Hoe ben je uiteindelijk in recovery menu gekomen? Dat wil hier namelijk maar niet lukken(is me dus nog nooit gelukt zonder dat script).
volgende methode werkte wel bij mij

usb kabel eruit . moet geen verbinding met pc hebbe. anders lukt het niet (tenminste bij mij is het zo)
batterij eruit paar seconden. en dan weer terug
.alle drie knopjes indrukke. ongeveer 20 seconde lang. daarna loslaten en weer indrukken. en toen lukte het . was ik opeens in de recovery menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-09 23:12
Ik wil even deze stelling onderhuit halen:
maffe schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 21:59:
[...]

Heb vorige week vrijdag 2 Galaxy S gehaald + abbo bij de T-Mobile HQ store (achter Den Haag HS)
Beide toestellen zijn compleet vrij van simlock en andere meuk.
Ook is het gewoon mogelijk om ze zowel in download en recovery mode te krijgen.
Het gaat om de 8GB versie overigens.

Dus mochten ze eerder versies verkopen waarbij dit niet mogelijk was, inmiddels dus wel.

[ Voor 7% gewijzigd door Eximius op 12-09-2010 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Swatfireglide schreef op zondag 12 september 2010 @ 04:14:

sanane schreef op zondag 12 september 2010 @ 04:33:
[...]

Dom dom dom...
Stop nooit het proces voordat hij klaar is! Waar hij mee bezig was is alle data kopiëren naar de nieuwe EXT4 partitie(?)! Dat kan dus heel lang duren als je veel apps hebt geïnstalleerd.

Bij sanane was hij dus naar 30 minuten klaar met kopiëren waarschijnlijk

Nieuw in de FAQ
At first boot after installing Voodoo, the data partition is converted to the Linux-standard Ext4 format. This requires a bit of time to backup data, create and format the new partition and then restoring backup.
If you have more than 100MB used on /data, the voice says that it will take a few minutes.
Step 2 takes longer than Step 1.
If it takes a reeeaaaly long time, that’s because some previous lagfix were not uninstalled successfully. Just wait, it will work eventually.

[ Voor 15% gewijzigd door HaTe op 12-09-2010 12:51 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasoo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-06 12:43
Ook ik heb zojuist Voodoo geïnstalleerd, en dat verliep gelukkig zonder problemen. (Inderdaad: wel even geduld hebben: een mevrouw met een robotstem is zo vriendelijk jou te vertellen wanneer het proces compleet is; duurde bij mij zon vijf minuten.) Jee! Het lijkt wel of ik een heel ander toestel heb, zo snel is-ie geworden! Wat mij verbaasde is dat óók internet sneller is geworden. Een app van de market downloaden gaat merkbaar veel sneller dan voor de fix.

Alleen... die kleuren. Je krijgt bij die fix er ongevraagd de 'Color Temperature adjustment' bij, maar ik weet nou niet zo zeker of ik dat een verbetering vind... Er treedt nogal een kleurverschil op bij verschillende graden van helderheid. Heeft iemand anders dit ook ondervonden?

[ Voor 25% gewijzigd door thomasoo op 12-09-2010 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:59
lol, mijn SGS vertelt me tijdens de Voodoo lagfix update.zip tijdens boot in een droid stem dat ze bezig gaat zijn met de EXT4 fix :)

Dus: luister naar die femme-bot, ze vertelt letterlijk dat het even duurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
thomasoo schreef op zondag 12 september 2010 @ 11:35:
Ook ik heb zojuist Voodoo geïnstalleerd, en dat verliep gelukkig zonder problemen. (Inderdaad: wel even geduld hebben: een mevrouw met een robotstem is zo vriendelijk jou te vertellen wanneer het proces compleet is; duurde bij mij zon vijf minuten.) Jee! Het lijkt wel of ik een heel ander toestel heb, zo snel is-ie geworden!

Alleen... die kleuren. Je krijgt bij die fix er ongevraagd de 'Color Temperature adjustment' bij, maar ik weet nou niet zo zeker of ik dat een verbetering vind... Er treedt nogal een kleurverschil op bij verschillende graden van helderheid. Heeft iemand anders dit ook ondervonden?
Ja inderdaad. Zoals in de FAQ te lezen zijn de kleuren alleen veranderd op 100%. En onder 8% is het opeens een stuk donkerder..
Als je gewoon wilt zoals het was, moet je maar gewoon 9% tot 99% gebruiken :)

Of beta 1. Deze heeft nog niks aangepast aan de kleuren. Ik kan beta 1 wel uploaden voor geinteresseerden

//edit
Hee waarom hoorde ik die stem niet! :( Ik had hem volgens mij op trillen staan..

[ Voor 4% gewijzigd door HaTe op 12-09-2010 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japperrrr
Volgens mij horen Voodoo en dergelijke onderwerpen niet in dit topic thuis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Al mijn bookmarks in de standaard browser zijn ineens verdwenen. Niets vreemds gedaan, gewoon geslapen en de volgende ochtend waren ze foetsie...

Meer mensen dit meegemaakt of enig idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 07:37
Ik heb m'n 3G logo rechtsboven op m'n telefoon niet meer staan.. hij is opeens verdwenen :?
Kan dus ook niet op het internet komen.
Dat is weleens eerder gebeurd, maar toen had ik m'n telefoon uitgezet en weer aan.. toen was ie weer terug.

Maar is er een reden dat ie zomaar kan 'verdwijnen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

jacky00 schreef op zondag 12 september 2010 @ 13:31:
Ik heb m'n 3G logo rechtsboven op m'n telefoon niet meer staan.. hij is opeens verdwenen :?
Dat is weleens eerder gebeurd, maar toen had ik m'n telefoon uitgezet en weer aan.. toen was ie weer terug.

3G logo staat simpelweg voor een 3g/umts verbinding met de mast van je provider. Als dat weg is staat er waarschijnlijk een g voor gprs. Bij mij verdwijnt die overigens ook als ik een wifi verbinding heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

heb ik ook wel eens gehad, dan staat er helemaal niets en heb je dus ook geen internetverbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:56

WoutF

Hoofdredacteur
jacky00 schreef op zondag 12 september 2010 @ 13:31:

Welke provider heb je, en op welke locatie gebeurt dit? Heb hetzelfde met Vodafone op dit moment in de omgeving Leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 07:37
WoutF schreef op zondag 12 september 2010 @ 13:57:
[...]

Welke provider heb je, en op welke locatie gebeurt dit? Heb hetzelfde met Vodafone op dit moment in de omgeving Leiden.
Vodafone.. Rijswijk

Maar als je je tel. gewoon uit en aanzet, dan krijg je gewoon weer verbinding.. althans dat was een keer eerder gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjitter
  • Laatst online: 11-08-2021
Ik ben sinds 3 maand een zeer tevreden gebruiker van de Galaxy S. Wat een toptoestel!
Ik gebruik hem voornamelijk zakelijk voor email. Ik ben er echter nog steeds niet achter hoe ik met de standaard mail client agenda verzoek die ik van mijn exchange account binnen krijgen kan accepteren, zodat ze ook direct in de agenda terecht komen. Op de één of andere manier krijg ik dat niet voor elkaar.
Ik heb o.a. roadsync geprobeerd. Daarmee lijkt het wel te lukken. Maar het moet toch ook met de standaard client mogelijk zijn? Het lijkt mij namelijk een standaard feature.

Heeft iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 22:41
Denken jullie dat er met Froyo geen lagfixes meer nodig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

MarcoC schreef op zondag 12 september 2010 @ 15:51:
Denken jullie dat er met Froyo geen lagfixes meer nodig zijn?
Als we dat eens wisten....

Het gebruikte file-system van samsung is erg traag, dus de kans is wel aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hmm eerst deed Kies het wel (connecten), maar nu niet meer. Wat een rot programma zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren iets raars, gesprek gehad, opgehangen en telefoon gelockt, daarna kwam er een sms en wilde ik de boel unlocken maar dat ging niet mijn scherm deed niets meer. De middelste knop werkte maar verder niks, onder in beeld stonden 4 (of 5) witte plustekens. Ik kon mijn foon ook niet uitzetten, dus batterij maar eruit en toen na opstart werkte alles weer. Iemand bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 16:23:
Gisteren iets raars, gesprek gehad, opgehangen en telefoon gelockt, daarna kwam er een sms en wilde ik de boel unlocken maar dat ging niet mijn scherm deed niets meer. De middelste knop werkte maar verder niks, onder in beeld stonden 4 (of 5) witte plustekens. Ik kon mijn foon ook niet uitzetten, dus batterij maar eruit en toen na opstart werkte alles weer. Iemand bekend met dit probleem?
Die plustekens lijkt wel wat van LauncherPro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Thomasthomas schreef op zondag 12 september 2010 @ 15:59:
Hmm eerst deed Kies het wel (connecten), maar nu niet meer. Wat een rot programma zeg.
Heb je LauncherPro geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Cyberpope schreef op zondag 12 september 2010 @ 15:56:
[...]

Het gebruikte file-system van samsung is erg traag, dus de kans is wel aanwezig.
Is dat misschien de reden waarom Froyo lang op zich laat wachten? Misschien een verbetere file-system?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Relief2009 schreef op zondag 12 september 2010 @ 16:41:
[...]

Heb je LauncherPro geinstalleerd?
Ja heb ik gedaan.. Misschien even eraf gooien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-10 19:25
Thomasthomas schreef op zondag 12 september 2010 @ 16:50:
[...]

Ja heb ik gedaan.. Misschien even eraf gooien dan?
als je kies wilt gebruiken, moet je de touchwiz interface aan hebben staan, je kan beter homesitcher uit de market downloaden, daarmee kan je deze launcher kiezen die je wilt gebruiken. hoef je launcher pro niet te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 22:41
Cyberpope schreef op zondag 12 september 2010 @ 15:56:
[...]

Wat doen die lagfixes dan wat Samsung niet kan? Wat is het nadeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Gh0stw4lk3r schreef op zondag 12 september 2010 @ 16:53:
[...]

als je kies wilt gebruiken, moet je de touchwiz interface aan hebben staan, je kan beter homesitcher uit de market downloaden, daarmee kan je deze launcher kiezen die je wilt gebruiken. hoef je launcher pro niet te verwijderen.
Heb nu de touchwiz interface aanstaan, maar helaas doet Kies het nog steeds niet. Ik heb USB drivers gedownload, Kies opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds wil het niet werken. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

E: Ik heb de USB mode op Samsung Kies gezet, toen dat ding ge reboot, toen deed hij het een tijdje weer niet maar nu opeens wel. Ben nu al bijna 2 uur bezig met die Kies troep..

[ Voor 13% gewijzigd door Thomas op 12-09-2010 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

MarcoC schreef op zondag 12 september 2010 @ 16:57:
[...]
Wat doen die lagfixes dan wat Samsung niet kan? Wat is het nadeel?
De lagfixes maken gebruik van een andere filesystem, daardoor zijn ze sneller.. Nadelen? Met de nieuwe niet zo veel meer. Maakt zelfs gebruik van minder schrijfacties als orginele als ik de mensen op XDA moet geloven. (daar is hier heel veel over te vinden).

Waarom samsung dat niet doet? Vraag het ze! Ik zou het niet weten namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-10 23:07
Op mysterieuze wijze is vrijdag avond mijn display gesneuveld. Toen ik thuis kwam en voor het slapen gaan mijn wekker wilde zetten zag ik dat van binnen de display gebroken was op een aantal plekken. De glasplaat aan de voorkant is nog helemaal. Heb het idee dat hij gewoon van binnen is geknapt. Het toestel is niet gevallen.

Iemand anders met dezelfde ervaring? Is samsung bereid dit soort defecten te verhelpen?
Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen zonder enige vorm van eigen inzet worden zonder aankondiging verwijderd. Toon eigen initiatief voor je post. GoT is geen helpdesk.