Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 5] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste
Acties:
  • 190.407 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maffe schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 21:59:
[...]

Nou maak je borst maar nat. Zelf heb ik 2 defecte HTC's gehad, de TYTN1 en TYTN2.
Dan voor de Galaxy S: is leuk toestel, maar wel met paar nadelen:

. Zit programma KIES van samsung bij, is dikke hork, communiceert slecht met pc
. Outlook sync is NIET goed mogelijk, lees internet, zowel agenda als contactperson problemen.
. Kan nog niet communiceren met Groupwise, Ook via browser naar webmail, zie je geen inbox-mail.
. GPS is niet altijd correct. Lees de vele topics hier en daar!
. Geen flitser
. Is beetje glad om vast te houden, heb je mooi hoesje erbij, moet je die er telkens afhalen voor je brodit houder.
. Standaard geen sms, bluetooth, email, gemiste oproep ledje op de telefoon. NoLed en paar andere apps zijn nodig.
. Standaard mail applicatie Samsung haalt de mail 1x op van POP3, dan niks. Installeer bijv Maildroid
. Heb je hem bij Tmobile gekocht, kan je hem niet in de 'Recovery en/of Download' mode krijgen... beetje balen.
Andere truukjes van xda nodig
. Maar Samsung belooft veel beterschap op Android 2.2 (nu nog 2.1)

Hoop dat dit de keuze wat makkelijker maakt :+
Thanks! Gelukkig zitten er hier wel mensen die objectief kunnen zijn, dat kom je in het iPhone topic bijna nooit tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Orcie schreef op zondag 12 september 2010 @ 18:37:
Op mysterieuze wijze is vrijdag avond mijn display gesneuveld. Toen ik thuis kwam en voor het slapen gaan mijn wekker wilde zetten zag ik dat van binnen de display gebroken was op een aantal plekken. De glasplaat aan de voorkant is nog helemaal. Heb het idee dat hij gewoon van binnen is geknapt. Het toestel is niet gevallen.

Iemand anders met dezelfde ervaring? Is samsung bereid dit soort defecten te verhelpen?
Broekzak, avondje uit, ergens ongemerkt tegenaan gestoten? Hoe dan ook, gebruikersschade wordt niet door de fabrieksgarantie gedekt. Het handigste is om hem ter reparatie te sturen via de winkel waar je hem hebt aangeschaft. Als uit onderzoek blijkt dat het een defect van de telefoon is heb je misschien mazzel en valt het wel onder garantie. Anders moet je rekenen op aardige reparatiekosten waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 19:49
Probeer je inboedel verzekering. als die een beetje goed is zou het laten vallen binnen huis gedenkt moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op zondag 12 september 2010 @ 15:51:
Denken jullie dat er met Froyo geen lagfixes meer nodig zijn?
Ik denk dat samsung dit probleem juist gaat oplossen, want een vriend van mij draait nu de beta 2.2 zonder lagfix en hij heeft echt heel wat apps erop staan. en is maar bezig en hij loopt nog steeds goed, daarmee bedoel ik dus dat hij totaal geen last heeft van lag

dus met de orginele 2.2 zou het alleen maar beter moeten worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 19:49
Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 19:52:
[...]

Ik denk dat samsung dit probleem juist gaat oplossen, want een vriend van mij draait nu de beta 2.2 zonder lagfix en hij heeft echt heel wat apps erop staan. en is maar bezig en hij loopt nog steeds goed, daarmee bedoel ik dus dat hij totaal geen last heeft van lag

dus met de orginele 2.2 zou het alleen maar beter moeten worden
Dat is dan nog niet gezegd dat het ook echt de fix is voor de lag. misschien is het wel alleen de Froyo Engine die voor de extra snelheid zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:13
Toch zou het mooi zijn. Ik mag 17 november verlengen en de Galaxy S is een kandidaat om mijn Legend op te volgen. Maar het liefst dan wel als er geen third party fixes nodig zijn om hem goed te laten draaien, ik heb daar namelijk echt een hekel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orcie schreef op zondag 12 september 2010 @ 18:37:
Op mysterieuze wijze is vrijdag avond mijn display gesneuveld. Toen ik thuis kwam en voor het slapen gaan mijn wekker wilde zetten zag ik dat van binnen de display gebroken was op een aantal plekken. De glasplaat aan de voorkant is nog helemaal. Heb het idee dat hij gewoon van binnen is geknapt. Het toestel is niet gevallen.

Iemand anders met dezelfde ervaring? Is samsung bereid dit soort defecten te verhelpen?
van binnen geknapt kan als je toestel een tik heeft gekregen, maar dan moet er echt een scheur zijn van vanuit een hoek . dat wordt dan geen garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaTe schreef op zondag 12 september 2010 @ 16:40:
[...]

Die plustekens lijkt wel wat van LauncherPro
Ja ik heb LauncherPro geïnstalleerd dus dat is het probleem?? Of iig de oorzaak ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 20:54
Lordsauron schreef op zondag 12 september 2010 @ 19:54:
[...]

Dat is dan nog niet gezegd dat het ook echt de fix is voor de lag. misschien is het wel alleen de Froyo Engine die voor de extra snelheid zorgt.
Wil net zeggen. Zag laatst een filmpie van een SGS met v2.2 erop en ik vond dat ding dus echt traag. Knakker had er ook echt idioot veel apps op staan trouwens 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit sinds net met een probleempje. Nadat mn GS erg langzaam werd als gevolg van een hele boel lopende applicaties besloot ik om hem even een reboot te geven. Echter sinds dat ik hem aan heb gezet blijft het beeld zwart, terwijl de 2 knoppen onderin wel licht geven. Maar de telefoon heeft nu al iets van 20 minuten geen beeld.

Ongeroot toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 20:35:
Zit sinds net met een probleempje. Nadat mn GS erg langzaam werd als gevolg van een hele boel lopende applicaties besloot ik om hem even een reboot te geven. Echter sinds dat ik hem aan heb gezet blijft het beeld zwart, terwijl de 2 knoppen onderin wel licht geven. Maar de telefoon heeft nu al iets van 20 minuten geen beeld.

Ongeroot toestel
Misschien batterij er even uit halen en dan opnieuw proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar breng ik daar dan geen schade mee aan o.i.d? Oftewel moet ik daar niet mee oppassen

edit: gedaan en opgelost

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2010 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 20:43:
Maar breng ik daar dan geen schade mee aan o.i.d? Oftewel moet ik daar niet mee oppassen
Als je niet bezig was met een nieuwe firmware plaatsen of het ding te rooten of iets anders ingrijpends aan het systeem te wijzigen niet echt. Nu kun je er ook weinig mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een hoop experimenten met de interne GPS blijkt de niet veel beter te werken dan die in de Omnia.
Ook nu probeer ik gebruik te maken van de oude goed Adapt AD850 GPS bluetooth ontvanger, maar tot mijn verbazing wil de Galaxy deze niet vinden. Overig BT devices zoals hoofdtelefoon werken prima, maar een externe GPS BT ontvanger wil de i9000 niet zien. Is dit een bekend probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
Heb sinds enkele dagen Froyo erop staan (JPC firmware) en bevalt me zeer goed... Ik had nogal last van erg slechte accuduur (max een uur of 10) met standaard firmware + lagfix, maar die problemen zijn nu opgelost (doe nu al 1.5 dag op 1 lading en hijs nog +-60% vol; normaal gebruik) en heb verder niks op snelheid in hoeven leveren tov lagfix :). Dus als er mensen zijn die last hebben van absurd slechte accuduur is een flash naar nieuwe firmware aan te raden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 21:06:
Na een hoop experimenten met de interne GPS blijkt de niet veel beter te werken dan die in de Omnia.
Ook nu probeer ik gebruik te maken van de oude goed Adapt AD850 GPS bluetooth ontvanger, maar tot mijn verbazing wil de Galaxy deze niet vinden. Overig BT devices zoals hoofdtelefoon werken prima, maar een externe GPS BT ontvanger wil de i9000 niet zien. Is dit een bekend probleem ?
Voor zover ik weet kan Android standaard niet met een bluetooth GPS overweg, hiet zijn echter wel apps voor. Maar het lijkt mij dat het toestel het apparaat in ieder geval zou moeten vinden. Zoek anders voor de zekerheid even in de Market naar bluetooth GPS mouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lordsauron schreef op zondag 12 september 2010 @ 19:54:
[...]

Klopt is ook niet gezegd
IK heb zelf JM2 zonder fix enz enz en loopt gewoon goed nog nooit last van lag gehad (naja heb hem dan ook bijna een weekje) maar ik heb maar 2 a 4 apps erop staan dus lag zal niet snel voorkomen

een kleine vraagje
Als ik op wiget klik en dan accuweather kies, dan klopt de tijd niet er zit een uur verschil tuseen
terwijl de andere klokwidget wel gewoon de goede tijd geven
Weet iemand wat ik verkeerd doe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:45

jasjenl

Liab A Tymo

Vandaag had ik ook iets vaags met het batterij niveau: in de loop van de middag was de batterij bijna leeg (stond op ongeveer 15%) en omdat ik op dat moment niet thuis was en geen oplader bij me had, schakelde ik de telefoon voor de zekerheid maar even helemaal uit. Weer thuis gekomen hing ik de telefoon aan de oplader en schakelde ik 'm weer in. De telefoon gaf toen aan dat de batterij weer voor 40% vol zou zijn, wat natuurlijk nooit kon aangezien ie amper en minuut aan de oplader lag. Vervolgens maar eens de telefoon weer even van de oplader gehaald en opnieuw uitgezet en weer aangezet. Toen gaf ie weer aan dat ie voor 15% vol zat... Dus tja, dat batterij niveau klopt af en toe voor geen meter :)

Iets anders trouwens: aangezien ik met de standaard mail client toch regelmatig issues blijf houden met het ophalen/lezen van imap mail, wil ik eens een alternatief proberen. Wat speurwerk levert op dat K9 mail en maildroid twee veelgebruikte mail apps zijn. Is er nog een goede reden om de één boven de ander te verkiezen? Ik lees nogal tegenstrijdige berichten her en der.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb sinds 3 dagen ook de Samsung Galaxy S, er vallen mij echter twee punten tegen en ik vraag mij af of jullie die ervaring ook hebben?

1. De batterij is ontzettend snel leeg (in 24 uur tijd 2x opladen, met bellen, smsen en internetten)
2. Regelmatig komen smsjes niet aan (zowel verzenden als ontvangen). Heb mijn simkaart in mijn oude telefoon gestopt en kreeg direct stuk of 10 smsjes binnen van de afgelopen 3 dagen.

Heb ik een monday morning toestel of ervaren jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Ik las eerder in dit topic al wat posts over de Spraakcommando functie die zo bagger werkt op de GS. Hier had ik zelf ook last van, dus ben ik nog even wat gaan rondzoeken. Ik had eerder al deze video gezien waarin op ca. 4:50 is te zien hoe hij makkelijk een voice commando geeft. Helaas is die standaard Voice Search app niet te vinden in de Market. Maar als je zoekt op VoiceSearch_2.1.apk via Google, kom je hem direct tegen.

Installeren, reboot, en je hebt een erg prettig werkende voice search. Wel Engels spreken tegen je telefoon en de functionaliteit is beperkt (bijv. geen "Open Agenda" of "Open Contacts"). Je kan wel makkelijk contacten bellen of navigatie opdrachten geven (zolang hij je bestemming snapt :P). Werkt tot dusver beter dan Spraakcommando, zolang je de functionaliteit van apps openen en dergelijke niet nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

o rey schreef op zondag 12 september 2010 @ 23:04:
Ik heb sinds 3 dagen ook de Samsung Galaxy S, er vallen mij echter twee punten tegen en ik vraag mij af of jullie die ervaring ook hebben?

1. De batterij is ontzettend snel leeg (in 24 uur tijd 2x opladen, met bellen, smsen en internetten)
2. Regelmatig komen smsjes niet aan (zowel verzenden als ontvangen). Heb mijn simkaart in mijn oude telefoon gestopt en kreeg direct stuk of 10 smsjes binnen van de afgelopen 3 dagen.

Ik denk dat die smsjes een provider-probleem zijn. Ik heb er geen last van en ook nog nooit over gehoord. Niet p tweakers.net en niet van de 2 andere users doe ik ken. Over de batterij wordt wel vaker gelaagd, maar ik meen dat Android überhaupt niet bekend staat als een erg zuinig OS. Ben zelf wel van mening dat ze er een beter batterijtje in hadden moeten stoppen. 1500 mAh is IMHO nou ook weer niet zo heel veel. Weinig is het ook weet niet, maar ik heb beter gezien. Ik vind dat het voor jou wel erg snel leeg raakt, maar men zegt dat het vaak kan helpen on de telefoon een aantal keer helemaal op te laden en volledig te laten leeglopen. Ik heb zelf het idee dat hij na een week van heftig gebruik iets meer capaciteit heeft dan ervoor, maar ik weet niet of deze ervaring geheel objectief is.

[ Voor 13% gewijzigd door Amanoo op 13-09-2010 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
Mja om na drie dagen al te concluderen dat batterij snel leeg gaat, is een beetje overhaast. Deed zelf na een paar keer goed opladen twee à drie dagen op één accu bij gemiddeld gebruik. Als het goed is zal die van jou ook na een aantal keer opladen beter moeten zijn. Verder kan het wel zo zijn dat als je een lagfix gebruikt, de accu sneller leeg loopt (heb ik ook last van gehad, max tien uur op één lading).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik kijk bij gegevens batterijgebruik, geeft de telefoon bij mobiel standby aan batterijgebruik door mobiele radio.
Ik heb geen radio aanstaan en ook geen radio aplicatie in gebruik. En als ik mijn taskkiller open staat er dus ook niets van radio aangegeven??
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?.
Dit staat onder menu>instellingen>over het toestel> batterijgebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. De batterij gaat inderdaad niet zo lang mee, hoewel 2x opladen in 24u wel erg vaak is. Is er niet een app die je batterij 'draint'? Ik heb in het begin mijn telefoon geflashed naar de JG5 firmware (op dit moment ook al best verouderd, maar ik wacht tot de volgende update naar 2.2) en daarmee ging mijn batterij ook ineens zeker 75% langer mee. Verder kan ik je het programma Juice Defender ook aanraden, scheelt ook weer wat, ik doe nu bij rustig gebruik bijna 2 dagen op een batterijlading, bij intensief gebruik red ik de 20u toch ook wel meestal.

2. Ik heb dit ook een keer of 2 á 3 gehad, kreeg van iemand te horen dat diegene mij gesmst had terwijl ik niets had gekregen. Als ik vervolgens mijn telefoon rebootte kreeg ik net als jij een paar smsjes binnen. Waar het aan ligt weet ik niet, en ik heb er nu ook al een aantal weken geen last meer van, hoewel ik daar geen aanwijsbare reden voor heb. Het lijkt me echter wel een probleem in de SGS, en niet van de provider zoals hierboven werd gezegd.
Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 01:22:
Als ik kijk bij gegevens batterijgebruik, geeft de telefoon bij mobiel standby aan batterijgebruik door mobiele radio.
Ik heb geen radio aanstaan en ook geen radio aplicatie in gebruik. En als ik mijn taskkiller open staat er dus ook niets van radio aangegeven??
Is hier al eerder voorbijgekomen. Radio is gewoon je 2G signaal, oftewel het signaal waarover je belt en smst.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2010 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphic
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-03-2024
Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 02:03:
[...]

1. De batterij gaat inderdaad niet zo lang mee, hoewel 2x opladen in 24u wel erg vaak is. Is er niet een app die je batterij 'draint'? Ik heb in het begin mijn telefoon geflashed naar de JG5 firmware (op dit moment ook al best verouderd, maar ik wacht tot de volgende update naar 2.2) en daarmee ging mijn batterij ook ineens zeker 75% langer mee. Verder kan ik je het programma Juice Defender ook aanraden, scheelt ook weer wat, ik doe nu bij rustig gebruik bijna 2 dagen op een batterijlading, bij intensief gebruik red ik de 20u toch ook wel meestal.

2. Ik heb dit ook een keer of 2 á 3 gehad, kreeg van iemand te horen dat diegene mij gesmst had terwijl ik niets had gekregen. Als ik vervolgens mijn telefoon rebootte kreeg ik net als jij een paar smsjes binnen. Waar het aan ligt weet ik niet, en ik heb er nu ook al een aantal weken geen last meer van, hoewel ik daar geen aanwijsbare reden voor heb. Het lijkt me echter wel een probleem in de SGS, en niet van de provider zoals hierboven werd gezegd.

[...]

Is hier al eerder voorbijgekomen. Radio is gewoon je 2G signaal, oftewel het signaal waarover je belt en smst.
Uit eigen ervaring ligt het probleem waarschijnlijk bij een app. Aangezien je hem nog maar 3 dagen hebt zou ik een factory reset doen en de SGS een dag zo gebruiken. Drastisch maar op deze manier zal je het vlugst weten of er iets mis is of niet..

Wat het tweede probleem betreft ivm met berichten, dit is mij ook al éénmaal overkomen in een kleine maand dat ik de SGS heb. De persoon in kwestie had zelfs een ontvangstbevestiging gekregen maar ik heb het bericht nooit gekregen. Net een belangrijk bericht dus heeft dit voor wat irritatie gezorgt maar ik heb eigenlijk nooit gedacht dat het probleem bij de SGS lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:07
Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 01:22:
Volgens mij is je mobiele radio gewoon de verbinding met zendmasten en dergelijke... Niks om je zorgen over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Kan iemand met een Froyo build op zijn Galaxy S iets zeggen over de GPS ontvangst? Zijn de problemen omtrent GPS gebruik opgelost? Tevens interessant om te weten of je nu wel MPEG1/MPEG2 videos kan afspelen?

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:42

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Ik heb sinds net eigenlijk een beetje groot probleem. In de market stond een update voor LaucherPro, en braaf als ik ben, heb ik die geïnstalleerd. Alleen sindsdien crasht LauncherPro, maar krijg ik ook het standaard home-screen niet meer... Opnieuw opstarten heeft geen effect en ook de batterij verwijderen en terugplaatsen niet...
Ik kan nu helemaal niks meer met m'n gsm, de menu- en soft-keys reageren niet en ik krijg alleen een zwart scherm met niks meer dan de statusbalk (die ik overigens wel naar beneden kan trekken). Ik kan dus ook niet bij m'n software instellingen komen, om LauncherPro uit te zetten of te de-installeren...

Is mijn enige hoop het resetten van m'n gebruikersinstellingen? Of kan ik nog eerst iets anders proberen?

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:43
deepbass909 schreef op maandag 13 september 2010 @ 11:37:
Ik heb sinds net eigenlijk een beetje groot probleem. In de market stond een update voor LaucherPro, en braaf als ik ben, heb ik die geïnstalleerd. Alleen sindsdien crasht LauncherPro, maar krijg ik ook het standaard home-screen niet meer... Opnieuw opstarten heeft geen effect en ook de batterij verwijderen en terugplaatsen niet...
Ik kan nu helemaal niks meer met m'n gsm, de menu- en soft-keys reageren niet en ik krijg alleen een zwart scherm met niks meer dan de statusbalk (die ik overigens wel naar beneden kan trekken). Ik kan dus ook niet bij m'n software instellingen komen, om LauncherPro uit te zetten of te de-installeren...

Is mijn enige hoop het resetten van m'n gebruikersinstellingen? Of kan ik nog eerst iets anders proberen?
Ik heb dezelfde update uitgevoerd (JPC-firmware) en heb geen problemen ermee. Kun je met ADB ook niet iets doen om je instellingen te verwijderen? Er was ook een probleem met de market waarvoor je via ADB je instellingen moest weggooien.

http://www.villainrom.co....-to-uninstall-launcherpro

Kun je hier wellicht iets mee?

[ Voor 5% gewijzigd door Ruud op 13-09-2010 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Tnx, alleen kan ik op het moment niks met adb (ik zit op m'n werk achter een thin-client die geen andere software accepteert dan wat geïnstalleerd is).

Ik vrees dat alleen een factory-reset mij op dit moment direct kan helpen...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:53
Ik heb net die update geinstalleerd (op JM2) en ik heb vooralsnog geen problemen. Wel matig voor je, waarschijnlijk is er met de update niks mis dus, maar is er bij jou gewoon een foutje opgetreden tijden het updaten.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Ik heb al een tijdje ruzie met Launcher Pro in de zin dat hij maar niet wou onthouden dat het de standaard launcher is. Ik denk dat er nu bij de update net iets op een dergelijke manier is fout gegaan dat het helemaal niet meer werkt... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:46
deepbass909 schreef op maandag 13 september 2010 @ 11:37:

Had ik ook, als je JM2 hebt kan je de homebutton ingedrukt houden tot dat je het taakbeheer scherm krijgt, dan naar taakbeheer gaan en launcherpro opnieuw starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen, zit nu al enige tijd te klooien met mijn hotmail instellingen. Eerst had ik geen problemen met hwt binnenhalen van inkomende mail, alleen sinds vorige week kan ik geen mail meer binnenhalen. Wel verzenden. Als ik handmatig vernieuwen doe dan geeft hij tekens"verbindingsfout" en haalt dus ook geen mail op terwijl ik deze op de pc wel netjes binnenkrijg.. Ik heb verder niks veranderd en mn instellingen voor inkomende mail zijn ongewijzigd en moeten volgens andere fora wel gewoon de juiste zijn.iemand anders ook bekend met dit probleem?

Mvg, Otto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:21:
Beste mensen, zit nu al enige tijd te klooien met mijn hotmail instellingen. Eerst had ik geen problemen met hwt binnenhalen van inkomende mail, alleen sinds vorige week kan ik geen mail meer binnenhalen. Wel verzenden. Als ik handmatig vernieuwen doe dan geeft hij tekens"verbindingsfout" en haalt dus ook geen mail op terwijl ik deze op de pc wel netjes binnenkrijg.. Ik heb verder niks veranderd en mn instellingen voor inkomende mail zijn ongewijzigd en moeten volgens andere fora wel gewoon de juiste zijn.iemand anders ook bekend met dit probleem?

Mvg, Otto
Het is common practice dat je het topic eerst doorzoekt op een oplossing. Problemen omtrent hotmail zijn vaker voorgekomen en zover ik weet is er ook vaak een oplossing voorgedragen. Graag eerst zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relief2009 schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:41:
[...]

Het is common practice dat je het topic eerst doorzoekt op een oplossing. Problemen omtrent hotmail zijn vaker voorgekomen en zover ik weet is er ook vaak een oplossing voorgedragen. Graag eerst zoeken.
Ik geef je helemaal gelijk, volg dit topic al sinds deel 1 en heb dus ook in de loop vd tijd alles doorgenomen. Zit alleen op school met mn galaxy en voor zover ik me kan herinneren is dit probleem nog niet eerder voorgekomen, zal iig als ik thuis ben even fatsoenlijk gaan zoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Weet iemand hoe je de lokale calender/agenda op de Galaxy volledig leegmaakt/reset?
Syncen met een lege outlook agenda werkt niet en er blijven dingen instaan.

Edit: gelukt. Via settings: toepassingen beheren>filter op 'all'. Calendar storage wissen.

[ Voor 22% gewijzigd door Freich op 13-09-2010 17:40 ]

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelle Henkie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:33
Ik heb noled geinstalleert. Gaat allemaal heel mooi met sms en gmail. Echter op een ander emailadres binnengekomen mail laat hij niet via een ledje zien. Is dat ergens in te stellen? Heb mijn hele telefoon doorgespit, maar kan dit niet vinden. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:59
Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:49:
[...]

Ik geef je helemaal gelijk, volg dit topic al sinds deel 1 en heb dus ook in de loop vd tijd alles doorgenomen. Zit alleen op school met mn galaxy en voor zover ik me kan herinneren is dit probleem nog niet eerder voorgekomen, zal iig als ik thuis ben even fatsoenlijk gaan zoeken..
Ik doe het nu via G-mail, die haalt automatisch de e-mail van Hotmail op, en zodra er een nieuwe binnenkomt dan krijgt die automatisch het label 'Hotmail' mee.

Vond ik veel fijner dan 2 e-mail apps, en kost minder batterijverbruik.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

q-enf0rcer.1 schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:10:
[...]

Had ik ook, als je JM2 hebt kan je de homebutton ingedrukt houden tot dat je het taakbeheer scherm krijgt, dan naar taakbeheer gaan en launcherpro opnieuw starten.
Ook daar reageerde hij niet meer op. Ik hem maar een factory reset uitgevoerd nu, en nu werkt alles weer (hij is ineens supersnel :p ), alleen ben ik ook nu ook al m'n apps kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 12:23
Ik ben vandaag met mijn i9000 naar twee samsung repair points geweest. Beide adviseren om niet op te sturen. Reden is dat de kans groot is dat het niet wordt gerepareerd onder garantie. Buiten de garantie zou repareren meer dan 200 euro kosten (afzetters). Als ik dan beslis niet te repareren worden er onderzoekskosten in rekening gebracht. Nu heb ik dus via e-bay een oem display besteld en ga zelf maar klooien (kosten €50 incl verzenden). Andere eventuele pechvogels XDA is een handig topic over ervaringen van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Je display is gebroken zonder dat je weet waarom, je hebt hem niet laten vallen oid. Je toetsel heb je (neem ik aan) korter dan 6 maanden in je bezit, dan zegt de wet (zie hier) dat de leverancier aan moet tonen dat de ontstane schade door jouw gebruik is ontstaan en niet door een al aanwezig defect. Bij afwezigheid van overduidelijke valschade lijkt me dat heel lastig. Ik zou hem dus gewoon opsturen onder garantie.
Weet wat je rechten zijn voor dat je zelf gaat prutsen en echt afscheid neemt van je garantie.

[ Voor 14% gewijzigd door MrAngry op 13-09-2010 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 11:02
pjitter schreef op zondag 12 september 2010 @ 15:03:
Ik ben sinds 3 maand een zeer tevreden gebruiker van de Galaxy S. Wat een toptoestel!
Ik gebruik hem voornamelijk zakelijk voor email. Ik ben er echter nog steeds niet achter hoe ik met de standaard mail client agenda verzoek die ik van mijn exchange account binnen krijgen kan accepteren, zodat ze ook direct in de agenda terecht komen. Op de één of andere manier krijg ik dat niet voor elkaar.
Ik heb o.a. roadsync geprobeerd. Daarmee lijkt het wel te lukken. Maar het moet toch ook met de standaard client mogelijk zijn? Het lijkt mij namelijk een standaard feature.

Heeft iemand een tip?
Ik heb hetzelfde probleem als jou en al heel het internet gezocht voor een oplossing. Helaas is deze er niet en daarom wacht ik op de froyo update om te kijken of dit het probleem oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
MrAngry schreef op maandag 13 september 2010 @ 15:39:
Je display is gebroken zonder dat je weet waarom, je hebt hem niet laten vallen oid. Je toetsel heb je (neem ik aan) korter dan 6 maanden in je bezit, dan zegt de wet (zie hier) dat de leverancier aan moet tonen dat de ontstane schade door jouw gebruik is ontstaan en niet door een al aanwezig defect. Bij afwezigheid van overduidelijke valschade lijkt me dat heel lastig. Ik zou hem dus gewoon opsturen onder garantie.
Weet wat je rechten zijn voor dat je zelf gaat prutsen en echt afscheid neemt van je garantie.
Heb net met dynafix gesproken. Zij beoordelen of het onder garantie kan worden opgevoerd. Zij spreken gewoon van druk of valschade. Volgens de meneer aan de telefoon is dit al het geval als de display in de eerste of tweede laag is gebroken. Voor het vervangen van de display werd alleen een zeer ruwe en onder voorbehoud van overige defecten op € 150 geschat. Als ik dan niet over ga tot repareren wordt € 35 in rekening gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

MrAngry schreef op maandag 13 september 2010 @ 15:39:
Ik denk dat een gebroken display vrij makkelijk afgedaan kan worden als schade ontstaan door verkeerd gebruik. Er is maar een tikje op een verkeerde plek nodig om het hele scherm te laten breken, hoe hard het ook is.
Je hebt meer kans bij je inboedelverzekering. Steeds meer vergoeden ook schade die buitenshuis is ontstaan, en anders, als de schade in huis ontstaat (ik noem maar iets, je broertje heeft hem laten vallen), valt het sowieso onder de inboedel.
Als ik zo eerlijk ben, zou ik het dus gewoon bij je inboel claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
deepbass909 schreef op maandag 13 september 2010 @ 16:33:
[...]

Ik denk dat een gebroken display vrij makkelijk afgedaan kan worden als schade ontstaan door verkeerd gebruik. Er is maar een tikje op een verkeerde plek nodig om het hele scherm te laten breken, hoe hard het ook is.
Dingen afdoen is heel wat anders dan dingen bewijzen. Ze moeten bewijzen dat het niet door een constructiefout komt, maar door abnormaal gebruik. Als we Orcie geloven dan kunnen ze dat niet, want het komt ook niet door abnormaal gebruik.
Orcie:
Heb net met dynafix gesproken. Zij beoordelen of het onder garantie kan worden opgevoerd. Zij spreken gewoon van druk of valschade. Volgens de meneer aan de telefoon is dit al het geval als de display in de eerste of tweede laag is gebroken.
Dat is bewijs in de trant van het is zo omdat wij het zeggen en je moet ons maar geloven. Prima als je dat slikt, maar juridisch slaat het nergens op.

edit2: Je kan hier even een een draadje over starten in SF, daar zitten de experts.

[ Voor 51% gewijzigd door MrAngry op 13-09-2010 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Of je verwijst de leverancier naar de filpjes op youtube waar al duidelijk bewezen is dat het scherm bijna onbreekbaar is. En hoe het kan dat een scherm breekt zonder dat er ook maar een krasje op het toestel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
Wat ook in de vergelijking moet worden meegenomen is dat ik netjes via Odin firmware heb lopen updaten, voodoo lagfix geinstalleerd heb en het toestel geroot is. Allemaal zaken die niet tot een kapot scherm lijken, maar mijn positie in de boordeling voor garantie bevorderen. Bij mijn weten kan ik dit niet zonder display naar de originele staat herstellen..

SF?

@Sayko
Dat lijkt mij een escalatie van de discussie. Ik kan hem natuurlijk van hoger dan in de tests staat hebben laten vallen....

Orcie in "Samsung Galaxy S display stuk"

[ Voor 35% gewijzigd door Orcie op 13-09-2010 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Shopping forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe 2 dagen met mijn batterij en heb geen probleem . SMS en gaat altijd goed ook het emailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andso
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-03 22:46

Andso

Tabby SCORE!!!

Jeuh! vandaag is me abbonoment ingegaan dus oude sim uit me GSM en in de SGS gedaan. Ik kon al direct ermee op internet vreemd ik had nooit internet op me oude GSM maar de juiste instellingen stonden erin op de SGS geen idee waar die die vandaan haalt.

Wat ik me afvraag is langs de signaalsterkte staat icoon van de 3G verbinding met pijltjes. Deze veranderd bij mij nogal vaak naar een H met pijltjes wat is dat die H ik heb al in het boekje gekeken hier wordt niet over een icon met een H gesproken.

Tevens heb ik ingesteld dat tijd automatische via provider moet verlopen (ging op me oude GSM wel goed) maar nu op de SGS blijft de tijd +2 uur staan heb al aan uit gezet etc maar tijd blijft +2 uur voorstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Andso schreef op maandag 13 september 2010 @ 19:24:
Jeuh! vandaag is me abbonoment ingegaan dus oude sim uit me GSM en in de SGS gedaan. Ik kon al direct ermee op internet vreemd ik had nooit internet op me oude GSM maar de juiste instellingen stonden erin op de SGS geen idee waar die die vandaan haalt.

Wat ik me afvraag is langs de signaalsterkte staat icoon van de 3G verbinding met pijltjes. Deze veranderd bij mij nogal vaak naar een H met pijltjes wat is dat die H ik heb al in het boekje gekeken hier wordt niet over een icon met een H gesproken.

Tevens heb ik ingesteld dat tijd automatische via provider moet verlopen (ging op me oude GSM wel goed) maar nu op de SGS blijft de tijd +2 uur staan heb al aan uit gezet etc maar tijd blijft +2 uur voorstaan.
-Op de SGS staan gewoon veel 3G profelen al voorgeprogrameerd.
-H = HDSPA
- Tijdzone verkeerd staan? En anders gewoon handmatig je tijd instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orcie schreef op maandag 13 september 2010 @ 16:18:
[...]

Heb net met dynafix gesproken. Zij beoordelen of het onder garantie kan worden opgevoerd. Zij spreken gewoon van druk of valschade. Volgens de meneer aan de telefoon is dit al het geval als de display in de eerste of tweede laag is gebroken. Voor het vervangen van de display werd alleen een zeer ruwe en onder voorbehoud van overige defecten op € 150 geschat. Als ik dan niet over ga tot repareren wordt € 35 in rekening gebracht.
Heb je een foto van je beschadiging en het liefste een foto als je hem aan hebt dan zie je het beter. Ik heb al zo vaak problemen gezien met druk en valschade en het gebeurt vaak. vooral bij jeugd met volle tassen met boeken etc.

bij valschade of stootschade zie je vaak een scheur vanuit de hoeken cq aansluit punten. Bij drukschade zie je vak dat het ergens in het midden en daarom heen (vaak rond) nog beschadiging net of je een steen in het water hebt gegooid en rimpels krijgt.

je hebt ook spontaan schade door dat de display niet goed zit op het moederbord ,maar dan is het scherm gewoon los en makkelijk te fixen meestal. Je hebt ook wel dat een display niet helemaal goed is ingebracht (fractie) en dan zie je dat alles te strak op elkaar zit en daaruit onstaat schade.

maar goed een foto zegt even meer.

Trouwens bij welke provider zit je en ben je een heavy user qua gebruik ook dat kan je helpen om via een provider de kosten te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-02 13:25
@ lometje:

Ik heb destijds deze lagfix gebruikt die jij toen poste. Ik wil echter nu de voodoo-fix gebruiken maar daarvoor is het noodzakelijk de bestaande lagfix te verwijderen.
Heb jij enig idee hoe je dat voor elkaar krijgt? Bij Modaco geen reactie en kan er verder verdomd weinig over terugvinden.

Thanx man.. _/-\o_

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 19:28:
[...]

Heb je een foto van je beschadiging en het liefste een foto als je hem aan hebt dan zie je het beter. Ik heb al zo vaak problemen gezien met druk en valschade en het gebeurt vaak. vooral bij jeugd met volle tassen met boeken etc.

bij valschade of stootschade zie je vaak een scheur vanuit de hoeken cq aansluit punten. Bij drukschade zie je vak dat het ergens in het midden en daarom heen (vaak rond) nog beschadiging net of je een steen in het water hebt gegooid en rimpels krijgt.

je hebt ook spontaan schade door dat de display niet goed zit op het moederbord ,maar dan is het scherm gewoon los en makkelijk te fixen meestal. Je hebt ook wel dat een display niet helemaal goed is ingebracht (fractie) en dan zie je dat alles te strak op elkaar zit en daaruit onstaat schade.

maar goed een foto zegt even meer.

Trouwens bij welke provider zit je en ben je een heavy user qua gebruik ook dat kan je helpen om via een provider de kosten te delen.
@nlb
In welke hoedanigheid zeg je dat je het vaker mee hebt gemaakt? Heb je vaker dit soort situaties aan de hand gehad? (mail kan ook maarten at hansje.nl). Wat vind je van de foto's?

Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_acr3imAVpdc/TI5n0Lhm6rI/AAAAAAAAAXc/Ys9w7Yyz-Gg/s800/IMG_3062.JPG

Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_acr3imAVpdc/TI5n0rVAX-I/AAAAAAAAAXg/zsbsUVj3rqg/s800/IMG_3061.JPG

[ Voor 6% gewijzigd door Orcie op 13-09-2010 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 21:13

lometje

Multimediant

jpvaneijk schreef op maandag 13 september 2010 @ 19:34:
@ lometje:

Ik heb destijds deze lagfix gebruikt die jij toen poste. Ik wil echter nu de voodoo-fix gebruiken maar daarvoor is het noodzakelijk de bestaande lagfix te verwijderen.
Heb jij enig idee hoe je dat voor elkaar krijgt? Bij Modaco geen reactie en kan er verder verdomd weinig over terugvinden.

Thanx man.. _/-\o_
Hey dat is een goede vraag waar ik mijzelf passief ook mee bezig hou ;)
In principe is de lagfix volgens mij niet veel anders dan de one-click, maar dat weet ik verre van zeker.... Wellicht wordt je op XDA wel wijzer in het topic waar ik de lagfix uit had:
http://android.modaco.com...emory-and-playlogo1-hack/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:37

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Is er al een goed werkende work around / fix bekend voor de GPS problemen? Mijn Galaxy raakt het signaal continu kwijt lijkt het wel. Het lijkt zelfs wel of de ontvangst elke keer als het scherm locked zowiezo weg valt maar ook tijdens lopen valt het signaal wel eens weg.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andso

Andso

Tabby SCORE!!!

TripleQ schreef op maandag 13 september 2010 @ 19:26:
[...]

-Op de SGS staan gewoon veel 3G profelen al voorgeprogrameerd.
-H = HDSPA
- Tijdzone verkeerd staan? En anders gewoon handmatig je tijd instellen?
- Dat zou het dan waarschijnlijk wel zijn. SIM in oude GSM werkt inet niet dus.

- HDSPA is toch de sneller variant of zoiets als 3.5G? Hebben meerdere mensen dit?

- Ik denk dat het echt wat met tijd te maken heeft van een synchronisatie van SGS naar provider want de tijd staat nu ineens wel goed.

Nu opzoek naar een exchange mail applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:44

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Hier ook de H = HDSPA met een KPN Flexibel + Surf&Mail extra snel.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:10
Bor de Wollef schreef op maandag 13 september 2010 @ 21:57:
Is er al een goed werkende work around / fix bekend voor de GPS problemen? Mijn Galaxy raakt het signaal continu kwijt lijkt het wel. Het lijkt zelfs wel of de ontvangst elke keer als het scherm locked zowiezo weg valt maar ook tijdens lopen valt het signaal wel eens weg.
Het is met elke Android telefoon zo dat op het moment dat je toetsenblokkering erop gaat de gps uit gaat. Dat had ik met mijn Hero ook. Ik moet zeggen dat ik ook nog steeds niet tevreden ben met de GPS prestatie van mijn Galaxy S. Dacht eerst dat hij het goed deed, maar kwam er achter dat het heel vaak voorkomt dat hij een parallelbaan pakt en vervolgens een totaal onbruikbare route berekend tot het moment dat de parallelbaan oid afbuigt en hij erachter komt dat je toch niet ergens anders was.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze avond is mijn galaxy S gestolen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 23:30

Fixer

FP ProMod
Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 01:04:
Deze avond is mijn galaxy S gestolen :(
Programma zoals WaveSecure oid geinstalleerd? Dan heb je misschien nog een kleine kans om hem terug te krijgen. Maargoed, erg vervelend inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fixer schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 01:19:
[...]

Programma zoals WaveSecure oid geinstalleerd? Dan heb je misschien nog een kleine kans om hem terug te krijgen. Maargoed, erg vervelend inderdaad.
Nee, jammergenoeg niet. In belgie zijn betalende apps nog altijd niet ondersteund.

Ze zijn binnengedrongen in mijn huis terwijl we een kast naar de eerste verdieping aan het dragen waren (maximum 2minuten). Gsm lag op de keukentafel en was niet zichtbaar vanaf de straat. Zowel mijn gsm als die van de vriendin (gewoon klappertje van Samsung) verdwenen, terwijl mijn portefeuille ernaast lag en niet meegenomen werd.

Heel erg vervelend omdat ik nu niet echt zin heb om nog eens zoveel geld uit te geven, maar ik wil ook niet inboeten aan toestel, dus zal ik wel weer zoveel geld moeten uitgeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphic
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-03-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 02:44:
[...]

Nee, jammergenoeg niet. In belgie zijn betalende apps nog altijd niet ondersteund.

Ze zijn binnengedrongen in mijn huis terwijl we een kast naar de eerste verdieping aan het dragen waren (maximum 2minuten). Gsm lag op de keukentafel en was niet zichtbaar vanaf de straat. Zowel mijn gsm als die van de vriendin (gewoon klappertje van Samsung) verdwenen, terwijl mijn portefeuille ernaast lag en niet meegenomen werd.

Heel erg vervelend omdat ik nu niet echt zin heb om nog eens zoveel geld uit te geven, maar ik wil ook niet inboeten aan toestel, dus zal ik wel weer zoveel geld moeten uitgeven...
Echt balen kerel en bizar verhaal. Precies of ze je vanaf buiten in de gaten hielden en wisten wanneer ze konden toeslaan? Stond de voordeur toevallig open?

Nuja eig zijn het m'n zaken niet.. als mijn SGS zou gestolen worden, tja aan één kant zou ik ook direct een nieuwe willen/kunnen halen... maar we spreken toch over een totaalbedrag van 1000 euro. Ik denk dat ik uiteindelijk toch een maand of 3 zou wachten voor ik terug een nieuwe smartphone koop, eventueel zou ik wachten op de SGS 2.

Nogmaals echt balen voor je. Krijg er een wrange smaak van in de mond. Er loopt toch echt wat verderflijk volk rond.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 08:48
Is het 8 gb ROM ( lijkt me raar dat dit rom is dit is voor de apps toch dan kan het niet rom zijn) voor apps sneller is dan bijvoorbeeld een cat 4 sd kaart waar je een app op zet nu je sommige apps naar sd kunt zetten.

Ik heb nu een Desire maar denk over te gaan stappen naar een Galaxy. Een van de redenen is dat de Desire maar 147 mb aan geheugen voor apps heeft. Ik worstel telkens met die ruimte.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphic schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 03:19:
[...]

Echt balen kerel en bizar verhaal. Precies of ze je vanaf buiten in de gaten hielden en wisten wanneer ze konden toeslaan? Stond de voordeur toevallig open?

Nuja eig zijn het m'n zaken niet.. als mijn SGS zou gestolen worden, tja aan één kant zou ik ook direct een nieuwe willen/kunnen halen... maar we spreken toch over een totaalbedrag van 1000 euro. Ik denk dat ik uiteindelijk toch een maand of 3 zou wachten voor ik terug een nieuwe smartphone koop, eventueel zou ik wachten op de SGS 2.

Nogmaals echt balen voor je. Krijg er een wrange smaak van in de mond. Er loopt toch echt wat verderflijk volk rond.. :/
Ja, de voordeur was niet in slot omdat we die kast van buiten naar binnen verhuisden.

Toch moeten ze het bijna geweten hebben, want was echt een kwestie van een paar minuten en je gaat toch ook niet elke voordeur naar binnen waar ze net iets naar binnen dragen op zoek naar een gsm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:34
Wow ik denk doe eens voor de gein mijn email gegevens invullen(niet van plan om echt te gebruiken) maar alleen inloggegevens was genoeg om alles op te halen vanaf live.nl :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andso

Andso

Tabby SCORE!!!

KroontjesPen schreef op maandag 13 september 2010 @ 22:56:
Hier ook de H = HDSPA met een KPN Flexibel + Surf&Mail extra snel.
Hmm ik heb gewoon de standaard snelheid van T-mobile misschien is dit ook door welk signaal het beste is ofoz.

Ik heb meerdere deeltje nu doorgezocht maar ik kan geen duidelijk antwoord vinden. Is er een mogelijkheid dat je als je een sms opsteld een sms karakter/tekens teller hebt die afloopt van 160 tot 0 ipv die 1 van sms 1 de 2 van sms 2 etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Andso schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 10:00:
[...]
Ik heb meerdere deeltje nu doorgezocht maar ik kan geen duidelijk antwoord vinden. Is er een mogelijkheid dat je als je een sms opsteld een sms karakter/tekens teller hebt die afloopt van 160 tot 0 ipv die 1 van sms 1 de 2 van sms 2 etc
Er zijn een aantal alternatieve sms apps met meer functionaliteit dan de standaard app. Ik gebruik zelf Handcent sms en ben daar erg tevreden over (en die doet wat jij wilt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Best fijn zon multimedia monster op zak, maar hoort je batterij zo snel leeg te zijn?

Als ik hem helemaal oplaad (dus dat er linksboven echt 100% in je meldingen staat, dan gaat hij maximaal 7 uurtjes mee. Dan doe ik in deze uurtjes:

- ik luister 1 CDtje van 45 minuten
- ik open een paar keer apps zoals buinradar en NU.nl
- ik krijg en open ongeveer 20 mailtjes
- ik facebook en twitter een klein beetje met de apps
- ik heb 2 foto's genomen
- ik heb 5 minuten Mario gespeeld
- ik heb 3 kilometer genavigeerd

Verder:
- heb ik met de energie widget, de achtergrond verlichting uit staan (iig op laagste stand)
- heb WiFi wel aan staan
- heb autosync aan staan
- heb GPS uit staan (op die 5 minute navigeren na dan)

Hij heeft nog best een groot streepje op de batterij (lijkt nog een kwart) en dan zegt hij: Laad je telefoon op. Dan 5 minuten later valt al de achtergrondverlichting helemaal uit en nog eens 5 minuten later valt het toestel helemaal uit.

Is dit normaal? Lijkt me toch dat hetd ding juist een beetje media zoals muziek aan moet kunnen. Dan heb ik nog geen eens video gekeken.

THNX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaringen met PhoneMyPC?
Klinkt als een geinig progje om je PC te benaderen via je SGS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:07
Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 10:10:
Hallo,

Best fijn zon multimedia monster op zak, maar hoort je batterij zo snel leeg te zijn?

Als ik hem helemaal oplaad (dus dat er linksboven echt 100% in je meldingen staat, dan gaat hij maximaal 7 uurtjes mee. Dan doe ik in deze uurtjes:

Verder:
- heb ik met de energie widget, de achtergrond verlichting uit staan (iig op laagste stand)
- heb WiFi wel aan staan
- heb autosync aan staan

Hij heeft nog best een groot streepje op de batterij (lijkt nog een kwart) en dan zegt hij: Laad je telefoon op. Dan 5 minuten later valt al de achtergrondverlichting helemaal uit en nog eens 5 minuten later valt het toestel helemaal uit.

Is dit normaal? Lijkt me toch dat hetd ding juist een beetje media zoals muziek aan moet kunnen. Dan heb ik nog geen eens video gekeken.

THNX!
Muziek luisteren via bluetooth, over speaker?

Dunno, klinkt alsof hij langer mee moet kunnen maar navigeren slurpt batterijen (toch, paar minuutjes is niet teveel) net als spellen spelen.

Dataverkeer lijkt ook een redelijke impact te hebben (dus dingen als nu.nl, buienradar) en ik zou ook wifi gewoon uit zetten als je hem niet gebruikt.

Toch moet hij langer meegaan lijkt me, hoe lang heb je hem al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu 4 dagen.

Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat ik het album via Spotify heb geluisterd en gewoon via headphone, dus dan streamt hij hem direct van Internet. Al gebruik ik hem wel in de offline mode en als het goed is moet hij hem dan lokaal ergens op slaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2010 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 20:54
Continue syncen schijnt ook aardig wat energie te pakken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Verder:
- heb WiFi wel aan staan
- heb autosync aan staan

THNX!
Mijn batterij gaat ook zo kort mee... 7-8 uur max.
En dan doe ik echt niet veel en heb geen rare apps staan en ook via allerlei wegen hou ik in de gaten wat er draait. Daar zit echt niets uitzonderlijks tussen.

Het enige wat bij mij echt werkt is alles (wifi/3g/bluetooth/sync/screen/services) uitzetten.
Maarja wat voor telefoon hou je dan over? :(
Het ding is alleen geweldig met permanente acculader.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 11:26:
[...]

Mijn batterij gaat ook zo kort mee... 7-8 uur max.
En dan doe ik echt niet veel en heb geen rare apps staan en ook via allerlei wegen hou ik in de gaten wat er draait. Daar zit echt niets uitzonderlijks tussen.

Het enige wat bij mij echt werkt is alles (wifi/3g/bluetooth/sync/screen/services) uitzetten.
Maarja wat voor telefoon hou je dan over? :(
Het ding is alleen geweldig met permanente acculader.... |:(
Maar hoe kan het dan dat niet iedereen het heeft? Terug naar Samnsung ermee? Want dit is gewoon zonde. Ik moet morgen naar een bruiloft navigeren. Maar ik moet mijn lader meenemen, omdat ik anders niet meer kan bellen als het nodig mocht zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:15
Hallo,

Verder:
- heb WiFi wel aan staan
- heb autosync aan staan

THNX!
Ikzelf heb de SGS nog niet maar ben wel al druk bezig met info zoeken over het toestel en Android zelf. Een van de links die ik tegen kwam omtrent het besparen van je acculading is deze: http://www.howtogeek.com/...roid-phones-battery-life/; wellicht dat het jou kan helpen?

Ook de app JuiceDefender kan je helpen: http://latedroid.com/juicedefender/

Laat ons maar weten hoe het je hierna vergaat; dan weet ik ook meteen of het de moeite waard is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 09:54
De eerste paar keer gaat je accu vrij snel leeg maar bij mij was dat na een paar dagen weg en nu gaat het met normaal gebruik 2 dagen mee en met intensief gebruik 1 dag. En mijn normale gebruik is nog intensiever dan wat jullie beschrijven. Dus als dit zo blijft lijkt het mij niet normaal nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, wellicht heeft de Twitter en Facebook app er ook mee te maken. Maar ja, wat blijft er over van een smartphone als je alles uit moet gaan zetten?

Wellicht help het ook als ik de Daily Briefing app van Samung uit zet. Al update die alleen als je er op klikt

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2010 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 11:28:
[...]

Maar hoe kan het dan dat niet iedereen het heeft? Terug naar Samnsung ermee? Want dit is gewoon zonde. Ik moet morgen naar een bruiloft navigeren. Maar ik moet mijn lader meenemen, omdat ik anders niet meer kan bellen als het nodig mocht zijn
Herstel. Ik heb normaal 3G (apn) altijd aanstaan.
Nu heb ik sinds 9.30 3g uitstaan en nog altijd op 88%.
Ik monitor het batterij verbruik al weken.

Elke dag komt de SGS om 8 uur van de lader.
Elke dag zit hij rond de middag al op 65%
Elke dag is hij rond 18.30 leeg...

Nu met 3g (dus alle sync etc is ook weg) uit zit hij nog op 88% waar hij nogmaal altijd < 65% zit.
Lijkt dus veelbelovend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg vandaag me SGS binnen als het goed is. En nu vroeg ik me af of iemand al wat heeft gehoord over wanneer froyo uitkomt? Ik las al een paar keer dat hij deze week zou komen, wat natuurlijk erg mooi zou zijn voor mij. Want ik lees hier veel over batterij en lag problemen en die zouden verdwijnen met 2.2 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Krijg net een update voor Kies binnen via Windows 7 Ultimate 64. Versie nummer 1.5.1.10074_45. blijkt niet veranderd te zijn, Is Samsung iets aan het voorbereiden ???

Een firmware update was er "nog" niet. Heb nu nog PDA: JM2 / PHONE: JM1

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ik snap het ook echt niet, ik laad em meestal maar voor de vorm op elke avond. Vaak is er maar zo'n 20/30% van mijn batterij af van 8 uur 's ochtends tot 1 uur 's nachts. Ik internet er regelmatig op en speel zeker zo'
n uur per dag een spelletje en speel een uurtje muziek/films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HamburgerHenk schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 12:28:
Ik snap het ook echt niet, ik laad em meestal maar voor de vorm op elke avond. Vaak is er maar zo'n 20/30% van mijn batterij af van 8 uur 's ochtends tot 1 uur 's nachts. Ik internet er regelmatig op en speel zeker zo'
n uur per dag een spelletje en speel een uurtje muziek/films.
Dus jij draait een hele dag op ~30% van de batterij??
Inclusief internetten en gamen?
Heb je dan 3g heel de dag ook aanstaan?
Ik heb het idee dat dit bij mij de boosdoener is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addiction
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 20:57
De JM8 firmwire update zou heel wat oplossingen bieden voor het batterij probleem. Gelukkig maar, hopelijk zit dit ook in Froyo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Orcie schreef op maandag 13 september 2010 @ 20:06:
[...]

@nlb
In welke hoedanigheid zeg je dat je het vaker mee hebt gemaakt? Heb je vaker dit soort situaties aan de hand gehad? (mail kan ook maarten at hansje.nl). Wat vind je van de foto's?

Het is duidelijk geen valschade maar lijkt inderdaad op druk schade boven in onstaan. lijkt er op dat er
druk op heeft gestaan. heb je het toestel in je broekzak gehad op de fiets of tijdens het zitten druk op gekomen. dit zeg ik ook omdat de schade in de breedte zit naar beneden gericht. Het zou ook nog kunnen dat je er per ongeluk op geleund hebt.

Zou zeggen dat dit je geld gaat kosten. Even contact opnemen met je provider en kijken of je het via de kalchtenservice gedeeltelijk vergoed kan krijgen.

O ik werk bij een grote telecom bedrijf en heb al meer dan 10 jaar ervaring met defekte produkten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 11:28:
[...]

Je begint toch niet met navigeren als je direct van huis wegrijdt? Het eerste stuk rijd ik altijd zonder navi alleen vanaf waar ik hulp nodig denk te hebben zet ik hem aan.
En je batterij moet nog leren...... Die van mij hield het ook nog geen dag uit, maar nu na 3 weken doet ie het aardig moet ik zeggen. Smartphones zijn nu eenmaal slurpers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iedjie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Om de een of andere reden krijg ik het niet voor elkaar om video te streamen via internet. Nos journaal op de mobile site en uitzending-gemist-app geprobeerd. Hij zegt "buffering" maar blijft maar op 0% staan. Heeft iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 12:38:
[...]

Gewoon aan, hij pakt ook gewoon wifi op als ik thuis ben etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 12:52:

Het is duidelijk geen valschade maar lijkt inderdaad op druk schade boven in onstaan. lijkt er op dat er druk op heeft gestaan. heb je het toestel in je broekzak gehad op de fiets of tijdens het zitten druk op gekomen. dit zeg ik ook omdat de schade in de breedte zit naar beneden gericht. Het zou ook nog kunnen dat je er per ongeluk op geleund hebt.
Maar hoe ga jij nou aantonen dat die druk schade is ontstaan door abnormaal gebruik van Orcie? En niet door een constructie fout (spanning op het scherm door te strakke montage bv), want dat moet je dus aantonen. Jij redeneert net als al die repareerhenkies die zich niet aan de wet wensen te houden.

Daarnaast zou ik er wel een rechtzaakje aan durven wagen dat je telefoon tijdens het fietsen of zitten in je zak houden, of er per ongeluk op leunen (wat je daar ook mee bedoelt) gewoon onder normaal gebruik valt en dat een telefoon daar dus tegen moet kunnen.

[ Voor 12% gewijzigd door MrAngry op 14-09-2010 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 12:52:
[quote]Orcie schreef op maandag 13 september 2010 @ 20:06:
[...]

@nlb

Het is duidelijk geen valschade maar lijkt inderdaad op druk schade boven in onstaan. lijkt er op dat er
druk op heeft gestaan. heb je het toestel in je broekzak gehad op de fiets of tijdens het zitten druk op gekomen. dit zeg ik ook omdat de schade in de breedte zit naar beneden gericht. Het zou ook nog kunnen dat je er per ongeluk op geleund hebt.

Zou zeggen dat dit je geld gaat kosten. Even contact opnemen met je provider en kijken of je het via de kalchtenservice gedeeltelijk vergoed kan krijgen.

O ik werk bij een grote telecom bedrijf en heb al meer dan 10 jaar ervaring met defekte produkten.
Zoals iedereen in Nederland heb ik het toestel in mijn broekzak gehad. Dit lijkt mij vallen onder normaal gebruik. Ik stop mijn mobiel ook altijd in mijn zak met de display naar het been. Om de buitenkant zit een rubber hoesje ook ter bescherming. Is het niet zo dat een telefoon dit een beetje moet kunnen hebben? Als ik hem in mijn tas bewaard zou hebben zou je zeggen dat ik misschien iets zwaars in mijn tas zou hebben wat het zou kunnen veroorzaken. Overigens ook frappant dat je je als consument zo moet verdedigen. Waarom zou ik onvoorzichtig zijn met een product waar ik in essentie erg blij en tevreden over ben?

Ik heb het toestel niet via mijn provider gekocht. Waarom zouden zij delen in kosten? Provider is telfort en daar wil ik na dit contract waarschijnlijk niet blijven. (roaming simcard op kpn netwerk en niet de mogelijkheid een tweede simcard te bestellen).

Thnx voor je antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orcie schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 13:18:
[...]

Zoals iedereen in Nederland heb ik het toestel in mijn broekzak gehad. Dit lijkt mij vallen onder normaal gebruik. Ik stop mijn mobiel ook altijd in mijn zak met de display naar het been. Om de buitenkant zit een rubber hoesje ook ter bescherming. Is het niet zo dat een telefoon dit een beetje moet kunnen hebben? Als ik hem in mijn tas bewaard zou hebben zou je zeggen dat ik misschien iets zwaars in mijn tas zou hebben wat het zou kunnen veroorzaken. Overigens ook frappant dat je je als consument zo moet verdedigen. Waarom zou ik onvoorzichtig zijn met een product waar ik in essentie erg blij en tevreden over ben?

Ik heb het toestel niet via mijn provider gekocht. Waarom zouden zij delen in kosten? Provider is telfort en daar wil ik na dit contract waarschijnlijk niet blijven. (roaming simcard op kpn netwerk en niet de mogelijkheid een tweede simcard te bestellen).

Thnx voor je antwoord!
Ik ben het wel met je eens maar deze schade is door toch redelijk wat druk ontstaan. probeer maar
eens met redelijk kracht de onderkant te drukken. heb het zelf ook even gedaan met een galaxy die hier ligt (lvochtschade en wit achtergrond licht) moet toch behoorlijk drukken maar durf niet meer mijn volle gewicht te drukken. Ik denk persoonlijk dat er behoorlijk wat spanning op het toestel is gekomen en dan bedoel ik op het toestel.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 12:38:
[...]

Maar zonder 3G is het echt geen internetten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 13:38:
[...]

Ik ben het wel met je eens maar deze schade is door toch redelijk wat druk ontstaan. probeer maar
eens met redelijk kracht de onderkant te drukken. heb het zelf ook even gedaan met een galaxy die hier ligt (lvochtschade en wit achtergrond licht) moet toch behoorlijk drukken maar durf niet meer mijn volle gewicht te drukken. Ik denk persoonlijk dat er behoorlijk wat spanning op het toestel is gekomen en dan bedoel ik op het toestel.
_/-\o_
Ik ben benieuwd hoe samsung dat gaat beoordelen. In de tijdsspan waarin het zou moeten hebben plaatsgevonden moet ik dusdanige druk wel hebben opgemerkt. MIsschien is het op de foto niet duidelijk, maar het glas op de voorkant is nog heel. De barsten zitten enkel binnen in. Ik ben een man met een normaal postuur en weeg 72 kilo. Ik ga niet nog verder klooien aan de mobiel en zal de discussie voortzetten met Samsung :). Ik laat weten wat de uitkomst is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 15-9 als 2.2 datum voor bij zien komen. Gaan we morgen dus een spannende dag tegemoet. Of zijn er weer andere signalen die ik compleet gemist heb? Ik mis wel eens wat namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 21:13

lometje

Multimediant

Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 13:52:
Ik heb 15-9 als 2.2 datum voor bij zien komen. Gaan we morgen dus een spannende dag tegemoet. Of zijn er weer andere signalen die ik compleet gemist heb? Ik mis wel eens wat namelijk.
Heb hier ook ergens een quote gelezen dat het verplaatst zou zijn naar de 20ste. Het is dus sowiezo een spannende tijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk een hele stomme vraag, maar kan je hem gewoon updaten zonder al je gegevens te verliezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 13:52:
Zou zeker mooi zijn, krijg hem vandaag binnen, kan ik hem morgen gelijk updaten :)
Enig idee waar op 2.2 dan uit komt? Samsung site zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 13:57:
[...]

Zou zeker mooi zijn, krijg hem vandaag binnen, kan ik hem morgen gelijk updaten :)
Enig idee waar op 2.2 dan uit komt? Samsung site zelf?
Ik heb nog nergens een definitieve datum voor bij zien komen, dus ik betwijfel het. We wachten maar af. Dat is ook de reden trouwens dat ik niet root en lagfix heb: omdat 2.2 zo dichtbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 08:48
Btje schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 07:49:
Is het 8 gb ROM ( lijkt me raar dat dit rom is dit is voor de apps toch dan kan het niet rom zijn) voor apps sneller is dan bijvoorbeeld een cat 4 sd kaart waar je een app op zet nu je sommige apps naar sd kunt zetten.

Ik heb nu een Desire maar denk over te gaan stappen naar een Galaxy. Een van de redenen is dat de Desire maar 147 mb aan geheugen voor apps heeft. Ik worstel telkens met die ruimte.
Iemand hier een antwoord op?

Xiaomi 13T Pro

Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen zonder enige vorm van eigen inzet worden zonder aankondiging verwijderd. Toon eigen initiatief voor je post. GoT is geen helpdesk.