Verwijderd
Heb nu extended controls en apndroid beide gehad... maar vaak als ik 3g weer wil inschakelen gaat hij soms niet over op 3g. Ik moet dan rebooten om 3g te krijgen. Eg irri.
Verwijderd
Beautifull Widgets heeft mooie nette widgets. Anders kun je misschien ook Power Control Plus proberen. Is het zelfde principe.Reverb_ schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 14:22:
Iemand ook een goede widget waarmee je je 3g aan en uit kunt zetten?
Heb nu extended controls en apndroid beide gehad... maar vaak als ik 3g weer wil inschakelen gaat hij niet over op 3g. Ik moet dan rebooten om 3g te krijgen. Eg irri.
SamsungUK had het volgende te melden via twitter: "We can confirm that Froyo will be released at the end of September". (bron)lometje schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 13:56:
[...]
Heb hier ook ergens een quote gelezen dat het verplaatst zou zijn naar de 20ste. Het is dus sowiezo een spannende tijd
Het meest waarschijnlijke is via KIES. Dacht dat ze dit ook al ergens hadden aangegeven, kan echter niet meer zo snel een bron vinden.Hollanda schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 14:11:
OTA update, via KIES of direct van de samsung site?
Tsjah, een losse TomTom moet ook aan de lader in de auto, om de interne accu het maar een paar uurtjes (hooguit) uithoud, en da's een lomp ding met plenty ruimte voor een knappe accu. Dus om nou te zeggen dat je telefoon prut is, omdat je er niet 12 uur lang op kan navigeren, vind ik erg kort door de bocht.Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 11:28:
[...]
Maar hoe kan het dan dat niet iedereen het heeft? Terug naar Samnsung ermee? Want dit is gewoon zonde. Ik moet morgen naar een bruiloft navigeren. Maar ik moet mijn lader meenemen, omdat ik anders niet meer kan bellen als het nodig mocht zijn
Om even tegengas te geven aan bovenstaande berichten: Mijn telefoon gaat minimaal 2 dagen mee op een acculading en da's met beyondpod die feeds/podcasts synced, beetje bellen, beetje internetten en een uurtje e-books lezen.
Niet geroot of andere launchers oid erop. En verder ook niks draaien op de achtergrond.
Volgens mij zijn het die kleine apps die op de achtergrond vanalles doen, die de accuduur nekken. Allerlei progjes die elk ieder uur weer iets willen syncen, dat zorgt er imho voor dat je telefoon eigenlijk continu in gebruik is.
Verwijderd
Waarschijnlijk wel, maar dan kan het ook niet meer al te lang duren voor hij ook in de rest van Europa beschikbaar komt (áls hij niet al op hetzelfde moment uitgebracht wordt).Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 14:31:
Ja maar als Samsung UK het meld, betreft dat dan niet alleen de UK?
Daarnaast is het dan natuurlijk ook kinderlijk eenvoudig om hem zelf te flashen (zodra beschikbaar) en wellicht dat het zelf mogelijk is via KIES d.m.v. het aanpassen van je productcode. Dat is immers ook al eerder gelukt
Verwijderd
Jullie trekken nu het hele verhaal uit zijn verband, want ik had het er over dat ik 5 minuten genavigeerd heb en nu is het ineens 12 uur. Uiteraard verwacht ik niet lang te kunnen navigeren en wil hem alleen in noodsituaties gebruiken. Het ging niet om het navigeren, maar om het feit dat ik er amper wat mee doe en de batterij het krap 6 uur vol houdt.Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 14:42:
Ik vind 12 uur navigeren wel uitermate veel. Begin je dan al met navigeren bij huis of zo? Ik weet blindelings de weg Nederland wel uit, dus dan zet ik em meestal pas aan. Scheelt al weer. En een autolader hoort gewoon standaard uitrusting te zijn in een auto :-)
Verwijderd
Ja maar daar gok ik niet graag op. En het is natuurlijk raar als ze in UK alleen daar de update zouden uitgeven. Alsof er een speciale update is voor UK. Een linkshandige versie hahaFixer schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 14:44:
[...]
Waarschijnlijk wel, maar dan kan het ook niet meer al te lang duren voor hij ook in de rest van Europa beschikbaar komt (áls hij niet al op hetzelfde moment uitgebracht wordt).
Daarnaast is het dan natuurlijk ook kinderlijk eenvoudig om hem zelf te flashen (zodra beschikbaar) en wellicht dat het zelf mogelijk is via KIES d.m.v. het aanpassen van je productcode. Dat is immers ook al eerder gelukt
Verwijderd
Het glas is sterker dan het schermpje. daarbij gaat het om druk en dat betekend niet dat het glas ervoor kapot hoeft te gaan. je scherm zit op een aantal punten vast en zit verwerkt in een frame. door druk onstaat er weer druk op het frame en aansluitpunten en daardoor zie je dus die schade. Met wel zeggen dat de i9000 erg dun is en het zou ook nog eens kunnen zijn dat de druk vanuit achterkant is gekomen en dat zou me ook niet verbazen. Maar goed het is wel duidelijk geen valschade. ik wens je sterkte met je toestel en het is natuurlijk VET K%$#3T dat je toestel naar de &#^@%@# is.Orcie schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 13:44:
[...]
Ik ben benieuwd hoe samsung dat gaat beoordelen. In de tijdsspan waarin het zou moeten hebben plaatsgevonden moet ik dusdanige druk wel hebben opgemerkt. MIsschien is het op de foto niet duidelijk, maar het glas op de voorkant is nog heel. De barsten zitten enkel binnen in. Ik ben een man met een normaal postuur en weeg 72 kilo. Ik ga niet nog verder klooien aan de mobiel en zal de discussie voortzetten met Samsung. Ik laat weten wat de uitkomst is!
Ik ben bang dat er iets op de achtergrond je batterij leegtrekt. Gebruik eens juicedefenderVerwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 14:54:
[...]
Jullie trekken nu het hele verhaal uit zijn verband, want ik had het er over dat ik 5 minuten genavigeerd heb en nu is het ineens 12 uur. Uiteraard verwacht ik niet lang te kunnen navigeren en wil hem alleen in noodsituaties gebruiken. Het ging niet om het navigeren, maar om het feit dat ik er amper wat mee doe en de batterij het krap 6 uur vol houdt.
Volgens mij heeft Samsung het alleen maar over 'september' gehad. Op de IFA draaiden alle Galaxy S'en trouwen de I9000XXJPD firmware, die er behoorlijk final uitzag. Aangezien JPC al weinig bugs meer bevat, zou het me niets verbazen als JPD, of mogelijk een JPE, de uiteindelijke 2.2 firmware wordt.Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 13:52:
Ik heb 15-9 als 2.2 datum voor bij zien komen. Gaan we morgen dus een spannende dag tegemoet. Of zijn er weer andere signalen die ik compleet gemist heb? Ik mis wel eens wat namelijk.
En ja.. Ik ben ook aan het kijken voor een Samsung Galaxy S (na dit forum een tijdje in de gaten gehouden te hebben, en het toestel kunnen testen in de winkel ben ik helemaal hyped).
[ Voor 16% gewijzigd door Cybergamer op 14-09-2010 16:03 ]
Verwijderd
Ok hij loopt. Ik neem aan dat ik verder niks meer hoef te doen?Relief2009 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 15:38:
[...]
Ik ben bang dat er iets op de achtergrond je batterij leegtrekt. Gebruik eens juicedefender
dus even een extra language pack installen, dacht ik dus, maar nee.
in gedateerde posts kan ik alleen vinden dat je hem daarvoor te moeten rooten of hacken of weet niet wat.
dat zal toch niet waar zijn?
Verwijderd
Ook ving ik iets op over t-mobile galaxy's dat deze niet rootbaar zouden zijn, in hoeverre klopt dit?
Heeft niets te maken met de Galaxy maar met android, 2.1, die ondersteunt het niet, als het goed is doet 2.2 dat wel, dus nog 2 weekjes wachten op de update.Webjunkie schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 16:48:
m'n vrouw heeft net haar galaxy s binnen gekregen en nou blijkt dat onding dus gewoon geen thai font te kunnen lezen op bijvoorbeeld http://translate.google.com
dus even een extra language pack installen, dacht ik dus, maar nee.
in gedateerde posts kan ik alleen vinden dat je hem daarvoor te moeten rooten of hacken of weet niet wat.
dat zal toch niet waar zijn?
Dit komt beide met een paar weken op de Galaxy S.Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 17:03:
Ook ik zit met het dilema kwa keuze tussen de desire en de samsung.. Ik heb ergens gelezen dat de samsung geen flash ondersteund en nog altijd geen android 2.2 is..
Klopt, had ik gelezen in de startpost van dit forumOok ving ik iets op over t-mobile galaxy's dat deze niet rootbaar zouden zijn, in hoeverre klopt dit?
Inderdaad, zoiets had ik ook gelezen in de featureset van Froyo. Al met al een prachtige update dus!DapperKonijntje schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 17:05:
Heeft niets te maken met de Galaxy maar met android, 2.1, die ondersteunt het niet, als het goed is doet 2.2 dat wel, dus nog 2 weekjes wachten op de update.
[ Voor 32% gewijzigd door Cybergamer op 14-09-2010 17:28 ]
Verwijderd
Bedankt, dat word dus opletten bij de aangeboden telefoons of deze van tmobile afkomstig zijn.babyxl schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 17:16:
[...]
Dit komt beide met een paar weken op de Galaxy S.
[...]
Klopt, had ik gelezen in de startpost van dit forum
[...]
Inderdaad, zoiets had ik ook gelezen in de featureset van Froyo. Al met al een prachtige update dus!
Een ander ding, het oppervlak van de Samsung is groot, dus als hij plat tegen je been ligt, is er een groot oppervlak om druk uit te oefenen. Er hoeft aan de achterkant dan maar een hoek van een tafel even ongelukkig tegen te stoten, en jij merkt het zelf niet echt, maar lokaal kan de druk dan echt wel hoog genoeg zijn geweest om iets te beschadigen.Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 15:15:
[...]
Het glas is sterker dan het schermpje. daarbij gaat het om druk en dat betekend niet dat het glas ervoor kapot hoeft te gaan. je scherm zit op een aantal punten vast en zit verwerkt in een frame. door druk onstaat er weer druk op het frame en aansluitpunten en daardoor zie je dus die schade. Met wel zeggen dat de i9000 erg dun is en het zou ook nog eens kunnen zijn dat de druk vanuit achterkant is gekomen en dat zou me ook niet verbazen. Maar goed het is wel duidelijk geen valschade. ik wens je sterkte met je toestel en het is natuurlijk VET K%$#3T dat je toestel naar de &#^@%@# is.
En over het bij je dragen, dat iedereen het doet, wil natuurlijk niet zeggen dat het de manier is dat een fabrikant het geeft voorgeschreven
@Orcie
Het is niet bedoeld als aanval o.i.d., maar ik acht de kans gewoon heel klein dat dit een productiefout is. Als dat aan de hand was, dan waren er op internet al meer verhalen geweest (een productiefout doet zich zelden bij maar 1 apparaat voor). Bij mijn vorige Nokia sneuvelde heel veel displays, niet dat ze braken, maar de symptomen leken ook op een mechanische belasting bij één van de contacten. Dit bleek wel een productiefout te zijn en veel mensen (heel veel mensen) kregen hier ook last van. Dat is toen gewoon een garantiekwestie geweest.
Breukschade kan eigenlijk alleen ontstaan door een mechanische belasting (zoals ik hierboven al noemde) of thermische belasting. Dat laatste lijkt me wel uitgesloten (dan moet je vaak echt grote temperatuurverschillen hebben, iets wat zonder vriezer/brander niet gaat lukken zonder verdere schade). Ik ben dus bang voor je, dat er ergens iets tegenaan heeft gestoten en dat net verkeerd uit heeft gepakt...
Natuurlijk heeft Samsung de plicht om aan te tonen dat wel of geen productiefout betreft, maar ik vrees dat kennis en ervaring daarvoor genoeg is om dat snel, eventueel zelfs onderbouwd, te ontkrachten.
Als ik heel reëel inschat, denk ik dat de kans 95% is dat het niet als garantie behandeld zal worden, en zelfs een rechtszaak daar geen verandering in gaat brengen, en 5% dat het wel als garantie behandeld wordt. En als het die 5% is, dan is het waarschijnlijk ook nog eerder coulance, dan dat Samsung het als een productiefout zal beschouwen.
Dat laatste kan natuurlijk altijd en is eerlijk gezegd afhankelijk van het reparatie bedrijf. Waar ik mijn Nokia liet herstellen, waren ze heel coulant (ik heb buiten garantie om toch een nieuwe cover gekregen bijv.), maar als een telefoon duidelijke schade had van bijv. vallen of ander onzorgvuldig gebruik, hield het daar ook op.
Omdat jouw GSM er verder gewoon goed uitziet, geen valschade heeft, etc. kan je geluk hebben, maar ik zou er persoonlijk niet vanuit gaan (dan kan het alleen maar meevallen
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Nu wil ik Kies installeren maar hij zegt halverwege dat de bestandsserver niet is gevonden, kent iemand dit? (als admin uitvoeren was de fix)
[ Voor 7% gewijzigd door 418O2 op 14-09-2010 18:32 ]
Xiaomi 13T Pro
Klopt. Is alleen erg langzaam zodra er een aantal apps opstaan, en de grotere apps laden ook best langzaam. Echter die nieuwe voodoo lag fix project-voodoo.org maakt er EXT4 van waardoor het razendsnel is!Btje schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 18:33:
Ik heb inmiddels ergens gelezen dat er 2 gb voor apps beschikbaar is kan iemand dit bevestigen?
Zucht...
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Navigon slaat zn data op op je SD-kaart. Wat veel apps trouwens doen, zoals spellen enzo.Oggy schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 18:49:
Euhm, ik heb ongeveer 3gb aan dingen op mijn telefoon staan, waarvan 2,2gb opgeslokt is door Navigon. Dat is blijkbaar meer dan 2gb voor een app.
Met android 2.2, en als ontwikkelaars het in hun app bouwen kun je alle apps op je sd-kaart zetten.
Zucht...
Die 2GB is niet om bestanden in op te slaan, maar meer een soort swap/cache-geheugen, als ik het goed begrijp.Oggy schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 18:49:
Euhm, ik heb ongeveer 3gb aan dingen op mijn telefoon staan, waarvan 2,2gb opgeslokt is door Navigon. Dat is blijkbaar meer dan 2gb voor een app.
Verwijderd
Heb wel het idee dat mijn batterij redelijk snek leegloopt maar dat kan natuurlijk zijn omdat ie nieuw is.
Zit nog wel te denken om een beschermhoesje of iets dergelijks, misschien iemand nog een tip?
ik heb nu de site uit de SGS Faq gehaald.
[ Voor 23% gewijzigd door 418O2 op 14-09-2010 19:15 ]
Duidelijk verhaal! De waarheid ligt ergens in het midden. Misschien is het pech. Misschien is de constructie niet goed genoeg om in een broekzak te worden gedragen. Spoedig zal ik van Samsung horen. Hij is in ieder geval onderweg.deepbass909 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 17:47:
[...]
Een ander ding, het oppervlak van de Samsung is groot, dus als hij plat tegen je been ligt, is er een groot oppervlak om druk uit te oefenen. Er hoeft aan de achterkant dan maar een hoek van een tafel even ongelukkig tegen te stoten, en jij merkt het zelf niet echt, maar lokaal kan de druk dan echt wel hoog genoeg zijn geweest om iets te beschadigen.
En over het bij je dragen, dat iedereen het doet, wil natuurlijk niet zeggen dat het de manier is dat een fabrikant het geeft voorgeschrevenIk kan me nog herinneren uit een handleiding dat de voorgeschreven draagmethode (niet van deze telefoon, maar van iets anders) totaal niet overeenkwam met de praktijk. Maar schade ontstaan door onjuist gebruik (dus ook verkeerd/te slecht beschermd bij je dragen) viel buiten garantie.
@Orcie
Het is niet bedoeld als aanval o.i.d., maar ik acht de kans gewoon heel klein dat dit een productiefout is. Als dat aan de hand was, dan waren er op internet al meer verhalen geweest (een productiefout doet zich zelden bij maar 1 apparaat voor). Bij mijn vorige Nokia sneuvelde heel veel displays, niet dat ze braken, maar de symptomen leken ook op een mechanische belasting bij één van de contacten. Dit bleek wel een productiefout te zijn en veel mensen (heel veel mensen) kregen hier ook last van. Dat is toen gewoon een garantiekwestie geweest.
Breukschade kan eigenlijk alleen ontstaan door een mechanische belasting (zoals ik hierboven al noemde) of thermische belasting. Dat laatste lijkt me wel uitgesloten (dan moet je vaak echt grote temperatuurverschillen hebben, iets wat zonder vriezer/brander niet gaat lukken zonder verdere schade). Ik ben dus bang voor je, dat er ergens iets tegenaan heeft gestoten en dat net verkeerd uit heeft gepakt...
Natuurlijk heeft Samsung de plicht om aan te tonen dat wel of geen productiefout betreft, maar ik vrees dat kennis en ervaring daarvoor genoeg is om dat snel, eventueel zelfs onderbouwd, te ontkrachten.
Als ik heel reëel inschat, denk ik dat de kans 95% is dat het niet als garantie behandeld zal worden, en zelfs een rechtszaak daar geen verandering in gaat brengen, en 5% dat het wel als garantie behandeld wordt. En als het die 5% is, dan is het waarschijnlijk ook nog eerder coulance, dan dat Samsung het als een productiefout zal beschouwen.
Dat laatste kan natuurlijk altijd en is eerlijk gezegd afhankelijk van het reparatie bedrijf. Waar ik mijn Nokia liet herstellen, waren ze heel coulant (ik heb buiten garantie om toch een nieuwe cover gekregen bijv.), maar als een telefoon duidelijke schade had van bijv. vallen of ander onzorgvuldig gebruik, hield het daar ook op.
Omdat jouw GSM er verder gewoon goed uitziet, geen valschade heeft, etc. kan je geluk hebben, maar ik zou er persoonlijk niet vanuit gaan (dan kan het alleen maar meevallen)
ik heb beide maar kom er niet erg achter hoe dit zou moeten werken.
Bears and Bulls
Nu word er telkens ingezoomd op een deel van de foto. Als je een foto wilt instellen als achtergrond krijg je dat verstelbare kadertje dat nooit de hele foto wil beslaan. Heeft dat iets te maken met de resolutie van zo'n afbeelding?
Ik gebruik maar één homescreen, ik denk dat dat er misschien ook iets mee te maken heeft.
heeft inderdaad met de grote van de foto te maken en ik denk ook deels met je aantal homescreens.Kledur schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 19:22:
Weet iemand hoe ik een foto/afbeelding volledig als achtergrond kan instellen?
Nu word er telkens ingezoomd op een deel van de foto. Als je een foto wilt instellen als achtergrond krijg je dat verstelbare kadertje dat nooit de hele foto wil beslaan. Heeft dat iets te maken met de resolutie van zo'n afbeelding?
Ik gebruik maar één homescreen, ik denk dat dat er misschien ook iets mee te maken heeft.
Verwijderd
[...]
Een ander ding, het oppervlak van de Samsung is groot, dus als hij plat tegen je been ligt, is er een groot oppervlak om druk uit te oefenen.
Ik ben het wel met je eens dat het groot is maar het is drukschade wat orcie heeft en ik zou gewoon samsung een email sturen dat je 's middags in de stad bent geweest en dat je nog gebeld hebt en dat je na een uur bij gameshop en dvd shops je vriendin wilde bellen en dat je zag dat je toestel niks meer deed en dat je toen zag dat je toestel dit defekt had en dat je daar erg geschrokken was omdat je niet ergens tegen aan gelopen bent of gevallen en dat het toestel ook niet is gestuitert op de grond. Je geeft aan dat de winkel aangeeft dat je het toestel hebt laten vallen terwijl dit helemaal niet zo is. Ik zou graag een oplosssing willen zien in de vorm van een reparatie onder garantie omdat het toestel niet ondeugelijk gebruikt is.
iets in deze trend.
@Orcie
Het is niet bedoeld als aanval o.i.d., maar ik acht de kans gewoon heel klein dat dit een productiefout is.
Produktiefout of niet gewoon samsung schrijven of bellen. Wat ook mogelijk is omdat je niet weet of het thuis of buiten gebeurt is claimen via je inboedel. je geeft gewoon aan dat je in huis bijna viel en je net staande kon houden tegen de tafel en doordat je je toestel in je hand had is door druk je toestel beschadigd waaronder display en mischien de printplaat. let wel op of je een eigen risico hebt.
zo heb ik ooit een strijkbout laten stuiteren op de vloerbedekking en dan ook precies midden in de kamer. werd gewoon netjes betaald. Ook heb ik tijdens het opruimen van het speelgoed van de kids een rare beweging gemaakt waardoor ik met een rammelaar door mijn lcd tv ging die 3 weken oud was. door de druk had ik geen beeld en was de printplaat opgefikt en kon dit via de verzekering terug krijgen maar samsung heeft dit toen kosteloos gerepareerd. ging een nieuwe printplaats in en hij rommelde wat en ik had weer beeld.
De App downloaden, en zorgen dat je Samsung TV is verbonden met je netwerk. Zit Wifi neem ik aan.mindcre8r schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 19:19:
iemand zijn galaxy in gebruik als remote voor zijn 3d samsung tv?
Zucht...
Ja in de topic over de accessoires, staan er een paar reviews als je naar die van mij scrolt kom je vanzelf op een pagina waar er een paar goedkope hoesjes staan. Daar staan er wat aardige die je kan bestellen.Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 18:59:
Paar uurtjes geleden met SGS binnen gehad, lekker dingetje hoor
Heb wel het idee dat mijn batterij redelijk snek leegloopt maar dat kan natuurlijk zijn omdat ie nieuw is.
Zit nog wel te denken om een beschermhoesje of iets dergelijks, misschien iemand nog een tip?
Ik kreeg mijn Galaxy vorige week en ik moet zeggen binnen een dag was oik ervaren echt een lekker ding.
Iphone 5 -- eerste Iphone
Verwijderd
Ik zeg: gewoon verzekeren die handel! Het zijn voor mij te dure dingen om zo te vervangen. Ik heb bij KPN een abonnement mét verzekering.......elk jaar gaat er wel een toestel kapot. Naar business point toe en gewoon een nieuwe gekregen keer op keer. Wel met een week wachttijd met een vervangend toestel.
Ik draai KIES op mijn netbook. Mijn tips bij het installeren:418O2 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 18:23:
ik heb hem ook genomen (2 jarige bel+sms+web 450 abo, gratis + 2 jaar gratis internet (scheelt 120 euro)).
Nu wil ik Kies installeren maar hij zegt halverwege dat de bestandsserver niet is gevonden, kent iemand dit? (als admin uitvoeren was de fix)
- sluit alle programma's, ook je browser .... dus als het ware je opstart scherm kijk ook even naast je klokje naar je utomatisch op te starten proggies Oja ook je Virusscanner niet laten draaien op dat moment.
- Je Samsung mag je de wifi van aan en op een goed signaal.
- Laat KIES nu installeren en gebruik je PC op dat moment niet! (Er is toch voetbal op TV zo meteen).
- Als het goed is installeert hij KIES en kan je hem gebruiken. (Laat mij het afkloppen met KIES geen probleem tot nu toe)
- Naast Kies heb ik ook File manager erg handig.
Daarmee bedoel je de externe SD-kaart, Want ik heb 1 van 16 GB aangeschaft maar ik zie de spellen hun data op mijn interne Kaart zetten.SgtElPotato schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 18:51:
[...]
Navigon slaat zn data op op je SD-kaart. Wat veel apps trouwens doen, zoals spellen enzo.
Met android 2.2, en als ontwikkelaars het in hun app bouwen kun je alle apps op je sd-kaart zetten.
Ik kan wel met KIES mijn muziek en foto's naar de externe kaart begeleiden.
- Daar moet ik nog een studie aan wijden.
Maar ja waar heb je dan die 8 gb voor. Ik wil zeker weten dat er meer ruimte is dan op een desire.babyxl schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 18:52:
[...]
Die 2GB is niet om bestanden in op te slaan, maar meer een soort swap/cache-geheugen, als ik het goed begrijp.
Ik kon dit in de winkel niet zien. Vandaar hier de vraag.
Xiaomi 13T Pro
Okay kerel, bedankt voor je reaktie. Uiteraard had ik hier alles al doorgeakkerd voordat ik jou lastig viel. Daarna zelf de vraag nog maar 's gepost en wat denk je? Is er net iets gepost wat mij zou kunnen redden.lometje schreef op maandag 13 september 2010 @ 21:46:
[...]
Hey dat is een goede vraag waar ik mijzelf passief ook mee bezig hou
In principe is de lagfix volgens mij niet veel anders dan de one-click, maar dat weet ik verre van zeker.... Wellicht wordt je op XDA wel wijzer in het topic waar ik de lagfix uit had:
http://android.modaco.com...emory-and-playlogo1-hack/
Wellicht ook iets voor jou? Check hieronder, ik beging alvast met knutselen
I tried to review the userinit.sh and come up with the following script, tested it with my friend's phone and seems it's working fine. Please noted that it is not complicate if you have basic linux background but if you have no idea what the script is going to do, you should do a full backup first.
#You need to use adb shell again
adb shell
su
# if you have followed the instruction fully, there should be a backup directory: /data/olddata and /data/old-dalvik-cache
rm -r /data/olddata/*
cp -rp /data/data/* /data/olddata
rm -r /data/old-dalvik-cache/*
cp -rp /data/dalvik-cache/* /data/old-dalvik-cache
rm /system/bin/playlogos1
mv /system/bin/playlogosnow /system/bin/playlogos1
rm /system/bin/userinit.sh
# now we will exit the su and adb shell
exit
exit
# reboot the phone
adb reboot
# after reboot, copy back the old data
rm -rf /data/data
rm -rf /data/dalvik-cache
mv /data/olddata /data/data
mv /data/old-dalvik-cache /data/dalvik-cache
#you phone is now unlagfixed after the phone rebooted, let it run for one day or two to make sure it's ok.
#now you can remove the 1.xGb dataimg
rm -rf /data/dataimg
# all done
´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)
Iets wat me gelijk opvalt is dat er een hoop iPhone 4 apps zijn om te laten zien hoe brak die telefoons zijn (nofi).
Ik ben in ieder geval klaar met Apple.
<input type="file" /> Werkt gelukkig wel op deze telefoon, en helaas niet op de iPhone.
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Verwijderd
Hebben jullie soms ook het idee dat de trilstand het niet doet? af en toe heb ik helemaal niks gemerkt en is er wel een sms o.i.d binnen. Andere keer trilt hij juist wel en goed. Is er niet iets in te stellen dat hij bijv om het halfuur trilt? Zit nog op school en daarvoor kan de telefoon niet op luide stand staan.. trilstand is dus wel belangrijk voor me.
En dan nog een klein vraagje wat wel weer als onnodig zal worden aangemerkt maar ik stel hem toch even
Als je je telefoon schuin houdt in de LauncherPro dan wordt het beeld ook schuin. Dit wil ik niet en ik meen me te herinneren dat ik al een keer de optie heb zien staan om dit uit te zetten. Kan het echter nergens meer vinden.. iemand van jullie een idee?
Preferences -> Behavior Settings -> vinkje weghalen bij Enable Auto-rotationEn dan nog een klein vraagje wat wel weer als onnodig zal worden aangemerkt maar ik stel hem toch even
Als je je telefoon schuin houdt in de LauncherPro dan wordt het beeld ook schuin. Dit wil ik niet en ik meen me te herinneren dat ik al een keer de optie heb zien staan om dit uit te zetten. Kan het echter nergens meer vinden.. iemand van jullie een idee?
Ik heb verschillende progjes daarvoor getest en gebruik nu een paar weken Easy Reminder daarvoor. Kan zowel voor gesprek en sms reminders blijven geven zoals jij instelt. Werkt hier tot nu toe prima.Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 21:47:
Hebben jullie soms ook het idee dat de trilstand het niet doet? af en toe heb ik helemaal niks gemerkt en is er wel een sms o.i.d binnen. Andere keer trilt hij juist wel en goed. Is er niet iets in te stellen dat hij bijv om het halfuur trilt? Zit nog op school en daarvoor kan de telefoon niet op luide stand staan.. trilstand is dus wel belangrijk voor me.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Er zit 8 of 16 gb geheugen in de telefoon. 2gb hiervan is voor het installeren van apps. De rest is voor het gebruik van je eigen data en bepaalde apps zetten ook wat erop net als een normale sd kaart. Verder heb je natuurlijk ook nog een slot vrij voor een eigen sd kaart.Maar ja waar heb je dan die 8 gb voor. Ik wil zeker weten dat er meer ruimte is dan op een desire.
Ik kon dit in de winkel niet zien. Vandaar hier de vraag.
Raar, ik heb nu een beetje gegoogl'd, en ik zie meer klachten hierover. Vooral als je in de auto zit kan je de navigatie nauwelijks horen.zoenvisje schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 21:23:
Dat heb ik niet, bij mij is het geluid juist behoorlijk hard.
Verwijderd
Deze APP is plotseling verdwenen,en toen ik het probeerde terug te zetten, kwam het alleen klein terug , en niet meer groot.
Ik vond het wel leuk dat ik de afspraken en het weer onder elkaar groot in beeld kreeg.
Vast houden zodat je hem kan verslepen en dan op de zelfde plek terug zetten, dan krijg je er een venster omheen en word ie groter.Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 22:49:
Kan iemand mij vertellen hoe je de APP DAily brief groot kan krijgen?
Deze APP is plotseling verdwenen,en toen ik het probeerde terug te zetten, kwam het alleen klein terug , en niet meer groot.
Ik vond het wel leuk dat ik de afspraken en het weer onder elkaar groot in beeld kreeg.
Zucht...
Verwijderd
Dank je wel ,maar dan blijft het bij mij klein,ik zou graag deze APP direct groter hebben.Weet iemand hoe je dat kan doen?SgtElPotato schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 22:53:
[...]
Vast houden zodat je hem kan verslepen en dan op de zelfde plek terug zetten, dan krijg je er een venster omheen en word ie groter.
Zit er een herstel functie op deze telefoon?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2010 23:16 ]
Verwijderd
van de volledige 2 gig?SgtElPotato schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 18:38:
[...]
Klopt. Is alleen erg langzaam zodra er een aantal apps opstaan, en de grotere apps laden ook best langzaam. Echter die nieuwe voodoo lag fix project-voodoo.org maakt er EXT4 van waardoor het razendsnel is!
Ja die maakt van die 2gb partitie EXT4, waardoor de apps letterlijk vliegen als je het vergelijkt met standaard.
Zucht...
Je moet dan eerst een samsung app downloaden (niet uit de android market, maar uit de samsung market). In de handleiding van je tv staat verder uitgelegd hoe het werkt.mindcre8r schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 19:19:
iemand zijn galaxy in gebruik als remote voor zijn 3d samsung tv?
Ik ben er een tijd geleden ingedoken, maar erachter gekomen dat het niet ondersteund wordt door mijn tv (volgens mij moet je tv internet@tv ondersteunen om via de galaxy op afstand bediend te kunnen worden).
Verwijderd
ik probeer af en toe kpn mail of mijn blackboard van de uva uit. maar ik krijg er geen verbinding mee. Ik krijg eerst een melding: Beveiligingswaarschuwing ... problemen met beveiligingscertificaat voor deze site. Dan klik je op doorgaan en dan geeft hij aan geen communicatie met server. Ik kan dus niet op de site komen. Andere sites werken overigens prima. Ik neem aan dat ik iets moet veranderen in de beveiling. Echter ik weet niet hoe...weet iemand wat ik moet instellen en waar?
Groet
lennart
Kan iemand überhaupt Nos Journaal of Uitzending Gemist kijken op zijn SGS???iedjie schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 13:06:
Om de een of andere reden krijg ik het niet voor elkaar om video te streamen via internet. Nos journaal op de mobile site en uitzending-gemist-app geprobeerd. Hij zegt "buffering" maar blijft maar op 0% staan. Heeft iemand een tip?
Er is nog geen silverlight voor android.iedjie schreef op woensdag 15 september 2010 @ 03:33:
[...]
Kan iemand überhaupt Nos Journaal of Uitzending Gemist kijken op zijn SGS???
Heb ik met webregio video's? iemand de oplossing want normale video bestanden speelt hij wel af?iedjie schreef op woensdag 15 september 2010 @ 03:33:
[...]
Nog iets hoe kan je je favorieten benaderen? Gevonden kwestie van het sterretje volgen!
[ Voor 14% gewijzigd door Mouse_NL op 15-09-2010 08:59 . Reden: verder kijken dan mijn neus lang is ]
De echte limitatie is dat je een >2010 Samsung TV moet hebben, en in je menu een bepaalde optie moet hebben staan. Ik heb een 2009 Plasma en die ondersteunt het niet helaas (wel Internet@TV).Raymond schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 23:51:
[...]
Je moet dan eerst een samsung app downloaden (niet uit de android market, maar uit de samsung market). In de handleiding van je tv staat verder uitgelegd hoe het werkt.
Ik ben er een tijd geleden ingedoken, maar erachter gekomen dat het niet ondersteund wordt door mijn tv (volgens mij moet je tv internet@tv ondersteunen om via de galaxy op afstand bediend te kunnen worden).
Wat je moet checken in je tv menu staat geschreven in de uitleg van de app in de Samsung market.
.... Ik weet het ook niet
Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra
Ik heb idd een 2010 samsung tv, maar een laag model en die kan je dus helaas niet bedienen met de galaxy. Volgens mij moet je een 2010 samsung tv met internet@tv hebben om hem met de galaxy te bedienen.mbvisiontt schreef op woensdag 15 september 2010 @ 08:58:
[...]
De echte limitatie is dat je een >2010 Samsung TV moet hebben, en in je menu een bepaalde optie moet hebben staan.
Als het een windows probleem was, dan zou iedereen daar problemen mee hebben. Ik denk dat je de drivers opnieuw moet installeren.begintmeta schreef op woensdag 15 september 2010 @ 09:16:
Het lukt me maar niet om een hi-speed USB verbinding ussen mijn windows 7 en de i9000 te maken. Telkens wordt het een full-speed verbinding. Een usb stick in linux en ook windlows doet het wel hi-speed. Ik heb eigenlijk meer het idee dat het een windowsprpbleem is, maar misschien os iemand het toch ook al ivm de i9000 tegengekomen?
Ik heb het net installed, écht geweldig!SgtElPotato schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 23:17:
[...]
Ja die maakt van die 2gb partitie EXT4, waardoor de apps letterlijk vliegen als je het vergelijkt met standaard.
Alle apps en settings blijven behouden, maar vliegen als een borst!
.... Ik weet het ook niet
Klopt inderdaad. Ik gebruik nog de meegeleverde kabel. Zal eens kijken hoe het in een ander os werkt daarmee, en anders maar een andere kabel halen...Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 09:45:
Zou ook aan de gebruikte kabel kunnen liggen.
Samsung: ''Galaxy S. 23 September Android 2.2''
Galaxy S: Remember Europe first than Asia than US. (Europe and Asia allround the same time.)
SD kaart eerst loskoppelen en (indien aanwezig) eventuele "Soundhound" bestanden (tijdelijk) verwijderen.LithoMan schreef op woensdag 15 september 2010 @ 09:05:
Heb een probleem met het programma Kies. Als ik de telefoon aansluit op de pc start het programma op. Het geeft dan aan "apparaat aansluiten" en "even wachten". Alleen duurt dat erg lang en het gaat niet verder. Iemand een idee hoe ik dit aan de gang kan krijgen? De versie van Kies is 1.5.1.10074.45 en ik gebruik Windows 7, 32 bits. Telefoon heeft firmware versie i9000XXJF3.
Kabel lijkt kapot... ondeer linux en op een Mac ook full speed in plaats van high speed, terwijl een USB-stick en andere apparate prima high speed doen... Maar contact met de winkel/Samsung opnemen of de moeite niet doen en ergens gewoon een fatsoenlijke kabel halen (adviezen zijn welkom) en de meegeleverde kabel in de auto als oplaadkabel leggen... Sja, wat te doen...begintmeta schreef op woensdag 15 september 2010 @ 09:53:
Klopt inderdaad. Ik gebruik nog de meegeleverde kabel. Zal eens kijken hoe het in een ander os werkt daarmee, en anders maar een andere kabel halen...
[ Voor 5% gewijzigd door begintmeta op 15-09-2010 11:15 ]
Is dit alleen mijn idee...of zijn er meer mensen die dit ervaren?
je hebt neem ik aan wel al eens geprobeerd als je navi open staat je volumeknoppen te gebruiken om het mediavolume omhoog te krikken?Kyo schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 22:36:
[...]
Raar, ik heb nu een beetje gegoogl'd, en ik zie meer klachten hierover. Vooral als je in de auto zit kan je de navigatie nauwelijks horen.
verder kan ik je de app audiomanager aanbevelen, hiermee kan je in 1 app al je geluidsniveaus aanpassen.
Verwijderd
'Android 2.2 update Samsung i9000 Galaxy S volgende week ...: De Samsung i9000 Galaxy S krijgt binnenkort de besch... http://bit.ly/cJJroL
GSMinfo:
'Android 2.2 update Samsung i9000 Galaxy S volgende week beschikbaar'
De Samsung i9000 Galaxy S krijgt binnenkort de beschikking over Android 2.2 Froyo. Een Finse bron bevestigt dat de update vanaf 23 september te downloaden is. De smartphone zal door de update sneller gaan draaien en daarnaast zullen enkele nieuwe functies op het toestel te vinden zijn.
Een Finse bron is er zeker van: de Android 2.2 Froyo update voor de Samsung i9000 Galaxy S is vanaf volgende week te downloaden. De betreffende bron meldt: “definitely receiving new software for repairing froyo builds on the 22nd of September, with the build expected to be released on the 23rd”. De rom-versie van Froyo werd al eerder gespot maar over enkele dagen verwachten we dus de definitieve versie van Samsung.
Android 2.2, in mei al aangekondigd, zorgt ervoor dat de Galaxy S sneller gaat functioneren. Daarnaast zullen nieuwe functies geïntegreerd worden en zullen andere, al bestaande, functies een boost krijgen. Flash 10.1 wordt bijvoorbeeld ondersteund en ook de WiFi Hotspot wordt geïntegreerd. Dit zijn slechts twee voorbeelden, talloze andere functies zullen een upgrade krijgen.
Nog enkele dagen wachten dus totdat Samsung de update officieel vrijgeeft!
Verwijderd
je kan uitzending gemist bekijken als je een m voor de url zet.Amdk6II schreef op woensdag 15 september 2010 @ 07:34:
[...]
Er is nog geen silverlight voor android.
m.uitzendinggemist.nl
Verwijderd
Niemand die me hiermee kan helpen?Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 01:39:
ik probeer af en toe kpn mail of mijn blackboard van de uva uit. maar ik krijg er geen verbinding mee. Ik krijg eerst een melding: Beveiligingswaarschuwing ... problemen met beveiligingscertificaat voor deze site. Dan klik je op doorgaan en dan geeft hij aan geen communicatie met server. Ik kan dus niet op de site komen. Andere sites werken overigens prima. Ik neem aan dat ik iets moet veranderen in de beveiling. Echter ik weet niet hoe...weet iemand wat ik moet instellen en waar?
Verwijderd
Zo ja, hoe lang is ie onderweg geweest?
Mijn bestelling was op 8 aug opgestuurd, maar ik heb nog niets ontvangen.
10 Dagen geleden nagevraagd, en toen bleek dat ie bij de douane vertraging had opgelopen.
Het was toen net voorbij de douane, maar nog steeds niet ontvangen.
@KneoK: hoe lang is die van jou onderweg geweest?
Verwijderd
Quote:
Bedankt voor uw e-mail.
Er komt zeker een update naar Android 2.2 voor de Galaxy S. De exacte datum is nog niet bekend omdat er nu nog volop getest wordt, maar de verwachting is dat deze eind september uitkomt.
Verwijderd
Dan is dit mogelijk ietwat officielerVerwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 13:02:
Ik heb vandaag een 'officiele' bevestiging gekregen van Samsung Electronics Benelux B.V. nadat ik een email had gestuurd over de verwachten update:
Quote:
Bedankt voor uw e-mail.
Er komt zeker een update naar Android 2.2 voor de Galaxy S. De exacte datum is nog niet bekend omdat er nu nog volop getest wordt, maar de verwachting is dat deze eind september uitkomt.
Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 12:20:
@android_nieuws:
'Android 2.2 update Samsung i9000 Galaxy S volgende week ...: De Samsung i9000 Galaxy S krijgt binnenkort de besch... http://bit.ly/cJJroL
GSMinfo:
De Samsung i9000 Galaxy S krijgt binnenkort de beschikking over Android 2.2 Froyo. Een Finse bron bevestigt dat de update vanaf 23 september te downloaden is. De smartphone zal door de update sneller gaan draaien en daarnaast zullen enkele nieuwe functies op het toestel te vinden zijn.
Een Finse bron is er zeker van: de Android 2.2 Froyo update voor de Samsung i9000 Galaxy S is vanaf volgende week te downloaden. De betreffende bron meldt: “definitely receiving new software for repairing froyo builds on the 22nd of September, with the build expected to be released on the 23rd”. De rom-versie van Froyo werd al eerder gespot maar over enkele dagen verwachten we dus de definitieve versie van Samsung.
Android 2.2, in mei al aangekondigd, zorgt ervoor dat de Galaxy S sneller gaat functioneren. Daarnaast zullen nieuwe functies geïntegreerd worden en zullen andere, al bestaande, functies een boost krijgen. Flash 10.1 wordt bijvoorbeeld ondersteund en ook de WiFi Hotspot wordt geïntegreerd. Dit zijn slechts twee voorbeelden, talloze andere functies zullen een upgrade krijgen.
Verwijderd
Dat is goed nieuws. De vorige lagfixes halveerde die partitie.SgtElPotato schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 23:17:
[...]
Geweldig hoeveel mensen en sites elkaar blijven quoten over de "komst van een wifi-hotspot functie" bij de Froyo update van de Galaxy S. Dat dit er vanaf dag 1 al inzit, weten de bloggers/journalisten/typmiepen niet. Klakkeloos overnemen! dat is trend tegenwoordig.Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 12:20:
@android_nieuws:
GSMinfo:
Uhm, als ik het goed heb heeft het bij mij een dag of 17 geduurd.Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 12:52:
Heeft iemand recentelijk "11 Accessory Case Battery" ontvangen?
Zo ja, hoe lang is ie onderweg geweest?
Mijn bestelling was op 8 aug opgestuurd, maar ik heb nog niets ontvangen.
10 Dagen geleden nagevraagd, en toen bleek dat ie bij de douane vertraging had opgelopen.
Het was toen net voorbij de douane, maar nog steeds niet ontvangen.
@KneoK: hoe lang is die van jou onderweg geweest?
Edit: even de email doorgespit en inderdaad 17 dagen, 10 augustus de bestelling geplaatst en 27 augustus het pakketje ontvangen.
[ Voor 10% gewijzigd door KneoK op 15-09-2010 13:52 ]
Verwijderd
Naah die gaat slaan en zo.Orcie schreef op woensdag 15 september 2010 @ 13:44:
Ik zeg Pieter Storms.....
ik kan dus alles weer instellen zonder dat het geholpen heeft gvd.
Het probleem is dat op mijn telefoon wel het kies venster krijg maar die blijft niet stabiel hij gaat uit en weer aan ( het kies venster) massa opslag werk wel maar dan kan ik alleen bij mijn geheugen kaart komen.
Gisteren deed alles het nog maar na het verwijderen van wat apps en the one click lag fix niet meer weet niet of het daar mee te maken heeft.
Kleine up date probeer de one click er weer op te zetten maar hij hangt nu al een uur in een download mode.die ik ook nog nooit gezien heb. Die kwam tevoorschijn nadat ik de restart zou maken met de 3 knoppen functie
[ Voor 18% gewijzigd door edtims op 15-09-2010 14:18 ]
Probeer eens volume up ipv down. Home + vol up + aanknop = recoveryedtims schreef op woensdag 15 september 2010 @ 14:13:
Bij mij werkte kies altijd gewoon maar vandaag dus niet. Heb kies geupdate maar dat hielp niet drivers opnieuw geinstalleerd maar geen resultaat. En omdat 2.2 er aan komt heb ik zelf mijn tel. gereset maar dat heeft ook niet geholpen.
ik kan dus alles weer instellen zonder dat het geholpen heeft gvd.
Het probleem is dat op mijn telefoon wel het kies venster krijg maar die blijft niet stabiel hij gaat uit en weer aan ( het kies venster) massa opslag werk wel maar dan kan ik alleen bij mijn geheugen kaart komen.
Gisteren deed alles het nog maar na het verwijderen van wat apps en the one click lag fix niet meer weet niet of het daar mee te maken heeft.
Kleine up date probeer de one click er weer op te zetten maar hij hangt nu al een uur in een download mode.die ik ook nog nooit gezien heb. Die kwam tevoorschijn nadat ik de restart zou maken met de 3 knoppen functie
Home + vol down + aanknop = download mode
Home + vol down + aanknop = download mode
oops stom verkeerd gedaan dat is gelukkig opgelost bedankt. Nu nog het hele kies gedoe
En vertel effe als je langer dan 5 minuten een filmpje kan kijken, bij mij sluit de video player na 5 minuten af (streamen m.uitzendinggemist.nl)Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 12:22:
[...]
je kan uitzending gemist bekijken als je een m voor de url zet.
m.uitzendinggemist.nl
Verwijderd
Wacht nou ff met dat vervelende KIES. Misschien word 2.2 straks toch gewoon OTA aangeboden en dan heb je dat rare KIES niet nodig.edtims schreef op woensdag 15 september 2010 @ 14:28:
oops stom verkeerd gedaan dat is gelukkig opgelost bedankt. Nu nog het hele kies gedoe
Of wordt dit automatisch via ntp ofzo gesynced?
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Verwijderd
Ik heb al een paar keer de accu verwisseld en nooit problemen gehad. Ik neem aan dat de mobiel een soort van backup dingetje heeft.imdos schreef op woensdag 15 september 2010 @ 14:35:
Weet iemand of je met een extra accu hetzelfde probleem hebt zoals ik bij mijn Nokia telefoon heb, dat je elke keer opnieuw je tijd en datum goed moet zetten?
Als ik mijn batterij verwijder en weer terugplaats dan hoef ik niets opnieuw in te stellen.imdos schreef op woensdag 15 september 2010 @ 14:35:
Weet iemand of je met een extra accu hetzelfde probleem hebt zoals ik bij mijn Nokia telefoon heb, dat je elke keer opnieuw je tijd en datum goed moet zetten?
Afgelopen weekend samen met mijn vriendin een hele aflevering boer zoekt vrouw gekeken via m.uitzendinggemist.nl. De episode duurde ongeveer een uur dus...je kan uitzending gemist bekijken als je een m voor de url zet.
m.uitzendinggemist.nl
En vertel effe als je langer dan 5 minuten een filmpje kan kijken, bij mij sluit de video player na 5 minuten af (streamen m.uitzendinggemist.nl)
2.2 OTA? Gaan de telco's dan niet stuiteren en trekt hun netwerk dat als (relatief) iedereen tegelijk op dag van release al die mb's binnen gaat trekken? Viel me bijvoorbeeld bij t-mobile / iphone al op dat je de gratis navigatie van navion alleen via wifi binnen mocht halen. Het lijkt me dat de telco's voor zo'n massale update ook wat in te brengen hebben.Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 14:33:
[...]
Wacht nou ff met dat vervelende KIES. Misschien word 2.2 straks toch gewoon OTA aangeboden en dan heb je dat rare KIES niet nodig.
Verwijderd
Daarom word bij OTA negen van de tien keer ook aangegeven dat je em beter via wifi binnen kunt halen. Je krijgt bij OTA een melding in je notificationbar en dan kun je gewoon een wifi punt opzoeken en downloaden.fry_35 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 14:48:
[...]
2.2 OTA? Gaan de telco's dan niet stuiteren en trekt hun netwerk dat als (relatief) iedereen tegelijk op dag van release al die mb's binnen gaat trekken? Viel me bijvoorbeeld bij t-mobile / iphone al op dat je de gratis navigatie van navion alleen via wifi binnen mocht halen. Het lijkt me dat de telco's voor zo'n massale update ook wat in te brengen hebben.
Dit topic is gesloten.
![]()
Vragen zonder enige vorm van eigen inzet worden zonder aankondiging verwijderd. Toon eigen initiatief voor je post. GoT is geen helpdesk.