standaard pakt ie de netwerktijd afaik (ergens hier moet dat te vinden zijn), maar het zou een mooie optie zijn om ook NTP of GPS als automatische tijdgevers te kunnen gebruiken.
Bij de Desire ging dit OTA, maar deze functie heeft de Galaxy S volgens mij niet.Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 14:50:
[...]
Daarom word bij OTA negen van de tien keer ook aangegeven dat je em beter via wifi binnen kunt halen. Je krijgt bij OTA een melding in je notificationbar en dan kun je gewoon een wifi punt opzoeken en downloaden.
In het menu van de Desire zit ook een extra submenu waar je kan checken voor updates over the air. Via dit menu kon je toen ook Froyo binnenhalen.
Aangezien dit submenu niet in de Galaxy S zit, denk ik dat dit dus niet mogelijk is.
Maar, ik kan het natuurlijk fout hebben
het probleem is dat ik nu helemaal geen verbinding met mijn computer kan maken ook niet met massa opslag. Het lijkt ook meer een probleem op mijn tel. dat kies venster wat je te zien krijgt blijft maar opstarten en weer sluiten. zo kan ik ook geen apps op de tel. opslaan vanaf mijn computer en dat nu juist nadat ik alle apps op mijn tel. heb verwijderdVerwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 14:33:
[...]
Wacht nou ff met dat vervelende KIES. Misschien word 2.2 straks toch gewoon OTA aangeboden en dan heb je dat rare KIES niet nodig.
OPGELOST
Na wat verder googlen kwam ik iemand tegen met het zelfde probleem er bleek een bestand soundhound op mijn tel. te staan die er voor zorgde dat mijn vebindings venster bleef knipperen. Na die te hebben verwijderd ging het weer goed, vraag me niet waarom.
nu heb ik dus voor niks een reset gedaan, ik wacht wel met alles terug zetten nadat 2.2 uitkomt
[ Voor 22% gewijzigd door edtims op 15-09-2010 16:19 ]
Verwijderd
Bluetooth? Of je zoekt AppsInstaller, en je haalt je sd uit de mobiel, stopt em in een cardreader, alle apps er op, dan Appsinstaller installeren en aan de slag.edtims schreef op woensdag 15 september 2010 @ 14:57:
[...]
het probleem is dat ik nu helemaal geen verbinding met mijn computer kan maken ook niet met massa opslag. Het lijkt ook meer een probleem op mijn tel. dat kies venster wat je te zien krijgt blijft maar opstarten en weer sluiten. zo kan ik ook geen apps op de tel. opslaan vanaf mijn computer en dat nu juist nadat ik alle apps op mijn tel. heb verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2010 15:35 ]
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 12:20:
@android_nieuws:
'Android 2.2 update Samsung i9000 Galaxy S volgende week ...: De Samsung i9000 Galaxy S krijgt binnenkort de besch... http://bit.ly/cJJroL
zat ik er niet vernaast op 20 september , hiervoor zijn er feestdagen in korea. Men zou het eerst op 15 september lanceren was verschoven naar 20 september en nu dus 22 september.
@android_nieuws:
'Android 2.2 update Samsung i9000 Galaxy S volgende week ...: De Samsung i9000 Galaxy S krijgt binnenkort de besch... http://bit.ly/cJJroL
zat ik er niet vernaast op 20 september , hiervoor zijn er feestdagen in korea. Men zou het eerst op 15 september lanceren was verschoven naar 20 september en nu dus 22 september.
Draai je toevallig Launcher Pro of een andere vervangende launcher? Om met Kies te verbinden moet je de standaard launcher van Samsung tijdelijk gebruiken. Voor gewone bestandsoverdracht moest ik zelfs al even overschakelen op de Samsung launcher, omdat Launcher Pro in feite een applicatie is die op de voorgrond draait en dan werkt dat USB-gebeuren niet.edtims schreef op woensdag 15 september 2010 @ 14:57:
[...]
het probleem is dat ik nu helemaal geen verbinding met mijn computer kan maken ook niet met massa opslag. Het lijkt ook meer een probleem op mijn tel. dat kies venster wat je te zien krijgt blijft maar opstarten en weer sluiten. zo kan ik ook geen apps op de tel. opslaan vanaf mijn computer en dat nu juist nadat ik alle apps op mijn tel. heb verwijderd
Als dat niet het probleem is, kan het ook door de bug in Kies komen. Die kan niet verbinden als er op je interne SD bestanden zijn met een erg lange naam. Dit komt vooral voor bij cache-bestanden van bepaalde applicaties (Appie van Albert Heijn is er bijvoorbeeld zo één). Sla dus je belangrijke dingen even op naar je externe SD o.i.d. en formatteer dan via je settings even je interne SD-kaartje (die van 6GB). Of verwijder handmatig de inhoud van de cache-folders.
Verwijderd
Sorry voor de vraag maar ik ik snap niet hoe dit KIES nou werkt.
Ik heb geen eens een idee hoe ik het moet installeren, ik heb nu mijn nieuwe SGS met de usb kabel aangesloten op me pc, is het nu de bedoeling dat hij uitzichzelf kies instaleert? Want hij is nu wel ergens mee bezig maar er gebeurd eigenlijk niets en het duurt nogal lang?
Of is het de bedoeling dat je kies van een of andere site download?
En zeg nou niet dat ik dit ergens anders kan vinden, want ik heb al gezocht en kon nergens een duidelijk antwoord vinden op mijn vraag, hopelijk kunnen jullie helpen
Ik heb geen eens een idee hoe ik het moet installeren, ik heb nu mijn nieuwe SGS met de usb kabel aangesloten op me pc, is het nu de bedoeling dat hij uitzichzelf kies instaleert? Want hij is nu wel ergens mee bezig maar er gebeurd eigenlijk niets en het duurt nogal lang?
En zeg nou niet dat ik dit ergens anders kan vinden, want ik heb al gezocht en kon nergens een duidelijk antwoord vinden op mijn vraag, hopelijk kunnen jullie helpen
eh, je download KIES van internet, installeert het (het liefst als admin) en daarna is het klaar. Dan sluit je je gsm aan en start je kies.
Verwijderd
froyo I9000XXJPH ben ik aan het installeren.
schijnt wel de final te zijn.
sorry verkeerde topic
sorry verkeerde topic
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2010 16:18 ]
Staat op de achterkant van de gebruiksaanwijzingVerwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 16:03:
Sorry voor de vraag maar ik ik snap niet hoe dit KIES nou werkt.
Verwijderd
Als ik Apps verwijder van mijn SGS, is het dan zo dat ze dan echt volledig verwijderd zijn, of blijft er nog vanalles en nogwat slingeren wat zo nu en dan verwijderd moet worden op een of andere manier om je telefoon een beetje gezond te houden ?
Verwijderd
Nou, dat hangt er vanaf hoe je ze verwijdert natuurlijk...Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 16:21:
Als ik Apps verwijder van mijn SGS, is het dan zo dat ze dan echt volledig verwijderd zijn, of blijft er nog vanalles en nogwat slingeren wat zo nu en dan verwijderd moet worden op een of andere manier om je telefoon een beetje gezond te houden ?
Met zo weinig informatie kunnen we je ook niet helpen.
Verwijderd
vriend van me heeft nu ook een sgs, echter die van hem wil niet in de download/recovery modus die van mij wel. Ik dacht dat de toestellen die niet in recovery konden alleen amerikaanse toestellen waren?
Verwijderd
hallo,
Ik heb net een nieuwe Galaxy s, maar ik heb een probleem; Ik wil graag swype gebruiken, maar als ik nederlands als invoertaal kies krijg ik de volgende foutmelding:
'There was a problem opening the swype database. It may be corrupt or in the wrong format.'
En dit zegt ie alleen bij nederlands... Alle andere talen doen het gewoon wel
Ik heb verder niks aan het apparaat veranderd. Zou het kunnen dat als de android 2.2 uitkomt dat dit verholpen wordt of weet iemand een andere oplossing?
Ik heb net een nieuwe Galaxy s, maar ik heb een probleem; Ik wil graag swype gebruiken, maar als ik nederlands als invoertaal kies krijg ik de volgende foutmelding:
'There was a problem opening the swype database. It may be corrupt or in the wrong format.'
Ik heb verder niks aan het apparaat veranderd. Zou het kunnen dat als de android 2.2 uitkomt dat dit verholpen wordt of weet iemand een andere oplossing?
Sommige toestellen die geleverd zijn door t-mobile lijken het ook te hebben.Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 16:57:
vriend van me heeft nu ook een sgs, echter die van hem wil niet in de download/recovery modus die van mij wel. Ik dacht dat de toestellen die niet in recovery konden alleen amerikaanse toestellen waren?
edit: zie onder
[ Voor 3% gewijzigd door MrAngry op 15-09-2010 17:20 ]
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Ik heb sinds een maand een toestel van T-Mobile (8gb), maar ik kom zonder enige probleem in de recoverymode.MrAngry schreef op woensdag 15 september 2010 @ 17:07:
[...]
Toestellen die geleverd zijn door t-mobile lijken het ook te hebben.
Verwijderd
deze was afkomstig van telfort, mijne van kpn (mijne vorige maand gekocht die van hem vorige week).
misschien dat alle nieuwe galaxy's de lock hebben?
misschien dat alle nieuwe galaxy's de lock hebben?
Verwijderd
wat gebeurd er in download stand?Orcie schreef op woensdag 15 september 2010 @ 14:22:
[...]
Probeer eens volume up ipv down. Home + vol up + aanknop = recovery
Home + vol down + aanknop = download mode
ik lees dt en nu staat dat ik het niet meer mag uitzetten en is ergens mee bezig
Ik kan ook niet s meer doen
hoe kom ik hier uit?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2010 17:33 ]
Verwijderd
Beste tweakers,
Als ik mijn galaxy verbind met kies dan geeft kies aan dat ik kan updaten.is het verstandig om dit te doen?
Als ik mijn galaxy verbind met kies dan geeft kies aan dat ik kan updaten.is het verstandig om dit te doen?
Updaten naar wat? Kies updaten naar een nieuwe versie of de firmware van je toestel? (en naar welke versie dan?)Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 17:33:
Beste tweakers,
Ik heb m'n SGS net even aan kies gehangen maar kreeg geen update. Overigens staat in mijn toestel ook een andere code dan XEN op dit moment dus heel vreemd is het dan ook niet...
volume up ipv down. Home + vol up + aanknop = recovery uitvoerenVerwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 17:32:
[...]
wat gebeurd er in download stand?
ik lees dt en nu staat dat ik het niet meer mag uitzetten en is ergens mee bezig
Ik kan ook niet s meer doen
hoe kom ik hier uit?
Zowel via de app als de mobile-site lukt t niet. Via de app kom ik wel op de site en als ik een filmpje selecteer start ook de mediaspeler maar verder doet ie niets. Er staat onder in beeld;Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 12:22:
[...]
je kan uitzending gemist bekijken als je een m voor de url zet.
m.uitzendinggemist.nl
"Druk op scherm of * voor full-screen"
Ik heb nergens een sterretje in beeld en de "video-laden-icoon" draait niet maar staat stil.
Via de mobile-site start de mediaplayer ook gewoon maar gebeurt er ook niets. Onderin beeld staat Buffer 0% en verder gebeurt er niets.
3G en /of HSDPA staan aan
Ik heb de volle 4 strepen verbinding
Ik zit bij Telfort, (Roaming verhaal???)
Ik heb geen andere mediaspeler geinstalleerd staan
Nu is mijn SGS zelfs helemaal vast gelopen, geen knop doet t meer! Moest een harde reset doen, (aan/uit knop, volume down knop, en home knop tegelijkertijd ingedrukt houden)
Ik zal de uitzendinggemist app er eens afgooien en opnieuw installeren.
(BTW, Youtube-app doet t fantastisch, ook in hoge kwaliteit)
Tips zijn meer dan welkom, alvast bedankt!
Bij mij werkt uitzendinggemist alleen als ik mijn wifi uitzet... Vreemd genoeg als je het mij vraagtiedjie schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:04:
[...]
Zowel via de app als de mobile-site lukt t niet. Via de app kom ik wel op de site en als ik een filmpje selecteer start ook de mediaspeler maar verder doet ie niets. Er staat onder in beeld;
Ik heb nergens een sterretje in beeld en de "video-laden-icoon" draait niet maar staat stil.
Via de mobile-site start de mediaplayer ook gewoon maar gebeurt er ook niets. Onderin beeld staat Buffer 0% en verder gebeurt er niets.
Nu is mijn SGS zelfs helemaal vast gelopen, geen knop doet t meer! Moest een harde reset doen, (aan/uit knop, volume down knop, en home knop tegelijkertijd ingedrukt houden)
Verwijderd
Dank jeedtims schreef op woensdag 15 september 2010 @ 17:43:
[...]
volume up ipv down. Home + vol up + aanknop = recovery uitvoeren
Maar wat doe je hier precies mee?
Ik denk ik zal even kijken wat ze bedoelen, maar ik heb de batterij eruit moeten halen.ik kwam niet uit het scherm.
Misschien hebben jullie dit al besproken,dan heb ik hier helemaal overheen gekeken
ik hoop dat jullie dit willen vertellen
Dank jullie wel
Ik heb geen wifi dus dat staat standaard uit.lometje schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:07:
[...]
Bij mij werkt uitzendinggemist alleen als ik mijn wifi uitzet... Vreemd genoeg als je het mij vraagt
Overigens heb ik het dan over de uitzendinggemist app en niet de mobiele site want die doet bij mij ook niets...iedjie schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:11:
[...]
Ik heb geen wifi dus dat staat standaard uit.
Verwijderd
Ik zag het gisteravond ben nu niet achter pc. Zal zo kijken envermelden wat voor update het is
Verwijderd
hij geeft aan:Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 17:33:
Beste tweakers,
Huidige versie: PDA:JF3/PHONE:JF3
Laatste versie: PDA:JM1?PHONE:JM1
en dan kan ik upgraden. id it verstandig om te doen?
das nog steeds geen final hoor.Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 16:17:
froyo I9000XXJPH ben ik aan het installeren.
ik kwoot van twitter:
edit:Its still beta guysPlease take care. I9000XXJPH online later
en later:
zie ook:We test JPH. Dont workTest it under: .PIT 512 and 803 Odin version 1.0 RE partition on.
http://www.samfirmware.co...0-new-firmware-i9000xxjph
[ Voor 25% gewijzigd door BasieP op 15-09-2010 18:50 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
Ik ben op zoek naar leuke spelletjes en andere handige apps voor mijn SGS. maar ik zag nergens een mooi topic of overzichtje. Heeft iemand misschien een idee of dit bestaat en anders misschien nog een paar ideeën voor leuke apps voor mij?
Graag niet offtopic gaan: voor flashen, rooten etc [Samsung Galaxy S] Rooten, Custom ROM's & FirmwareBasieP schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:47:
[...]
das nog steeds geen final hoor.
ik kwoot van twitter:
[...]
edit:
en later:
[...]
zie ook:
http://www.samfirmware.co...0-new-firmware-i9000xxjph
Bij instellingen een vinkje weghalen ..... kijk even heb niet zo snel bij de hand hoe die zin gaat.LithoMan schreef op woensdag 15 september 2010 @ 09:05:
Heb een probleem met het programma Kies. Als ik de telefoon aansluit op de pc start het programma op. Het geeft dan aan "apparaat aansluiten" en "even wachten". Alleen duurt dat erg lang en het gaat niet verder. Iemand een idee hoe ik dit aan de gang kan krijgen? De versie van Kies is 1.5.1.10074.45 en ik gebruik Windows 7, 32 bits. Telefoon heeft firmware versie i9000XXJF3.
"Kies automatisch starten wanneer apparaat is aangesloten"
Trouwen ik heb versie 1.5.1.10074.45_2, zou de nieuwste moeten zijn want ik heb mijn telefoon nog geen week.
[ Voor 13% gewijzigd door Mouse_NL op 15-09-2010 19:11 ]
Iphone 5 -- eerste Iphone
Radiant vind ik een geniaal en goed spel.Battstatt is een mooie widget, evenals Smooth calenderVerwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:57:
Ik ben op zoek naar leuke spelletjes en andere handige apps voor mijn SGS. maar ik zag nergens een mooi topic of overzichtje. Heeft iemand misschien een idee of dit bestaat en anders misschien nog een paar ideeën voor leuke apps voor mij?
Zucht...
Ik ben ff aan het testen voor je. m.uitzendinggemist.nl werkt hier wel via wifi, maar sommige filmpjes lopen niet goed. Dan loopt het beeld helemaal door elkaar en dat wordt dan eens in de paar seconden weer goed en langzaamaan vervuilt het weer. Maar da's niet bij alle filmpjes zo.lometje schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:15:
[...]
Overigens heb ik het dan over de uitzendinggemist app en niet de mobiele site want die doet bij mij ook niets...
Over een paar minuten weet ik of het langer dan 5 minuten werkt. Blijkbaar heb ik net een filmpje opgezocht ("kwart voor heel" oid) wat geeneens 5 minuten duurt

[edit]
scratch that: bijna alle filmpjes zijn verneukeratieft. Geen idee of het komt door de site of omdat de videoplayer in mijn Galaxy niet meer 100% is (ik heb een tijdje terug meerdere players uitgeprobeerd, misschien dat die iets met de codec hebben gedaan? )
[ Voor 16% gewijzigd door Raymond op 15-09-2010 19:19 ]
Kijk je echt niet goed er zijn genoeg kijk maar onder de berichten die ik geplaatst heb dan kan je zien dat er genoeg artikelen van spellen en apps zijn. Ik heb sinds vorig week mijn telefoon en ik moet zeggen dat ik dankzij de uitleggen hier een heel eind kom.Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:57:
Bijgaand de 2 topics en veel op internet zoeken ..... Lees in games mijn zoek tocht naar bepaalde games .. en die zijn echt vet.
Android Software & Discussie - Deel 8
Android Games - Discussie & Ervaringen
[ Voor 16% gewijzigd door Mouse_NL op 15-09-2010 19:35 . Reden: linkjes voor de beginners ]
Dat geeft hij de eerste keer aan ja, gewoon doen er gebeurd niks want er is niks te updaten! Dit dot kies standaard.Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 17:33:
Beste tweakers,
Je moet in je telefoon dacht ik je taal op Nederlands zetten niet onder het tikken of Swype onder instellingen staat taal daar veranderen dacht ik in Nederlands. Ik moest het zo doen.Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 17:03:
hallo,
Heb je de tutorial van Swype doorgelopen misschien dat hij het daarna doet.
Wat een goed startpunt kan zijn zijn de volgende twee topics:Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:57:
Android Software & Discussie - Deel 8
Android Games - Discussie & Ervaringen
Kijk wat er in de startpost staat bij de verkiezingen. Daaruit kun je al wat leuke apps halen.
Verder heb ik zelf het volgende geïnstalleerd wat ik je wel kan aanraden:
- Angry Birds: Verslavende game waarbij je met vogels via een katapult varkens moet verslaan. Erg verslavend. Is nog wel in beta maar over twee weken komt de Full voor Android.
- Robo Defense: Verdedigen van een basis waarbij je verschillende units kan upgraden en kopen. Erg lang speelbaar en ook verslavend.
- Asphalt 5: Racegame de verbazingwekkend goed speelt. Grafisch echt iets wat je aan mensen laat zien om te zien wat je allemaal kan met je mobieltje.
- Rabo Bankieren: Bankzaken doen via je telefoon. Gebruik het meer als ik dacht stiekem.
- NOS Teletekst: Spreekt voor zich. Snelle applicatie!
- PocketCloud: Remote inloggen, ook met mogelijkheid om VMWare servers te draaien via je telefoon.
- NoLed: Notificatie op je lockscherm als je bericht binnen krijgt.
- Google Vertalen: Vertaler. Zelfde als de website.
- TVGIDS.tv - TV Gids voor alle Nederlandse zenders. Erg gebruiksvriendelijk.
- Advanced Task Killer: Sluit sluimerende processen af die draaien. Zorgt bij mij voor langere batterijduur.
- Guns 'n Glory: Vergelijkbaar principe als Robo Defense, in erg fraaie western setting.
- Color Flashlight: Gebruik je telefoon als zaklamp.
Verder heb ik nog games als Backbreaker, Hockey Nations 2010 en Panzer Panic, maar vind games toch erg smaakgebonden. Diegene die ik hierboven genoemd heb zijn zeker het checken waard!
Hoop dat je hier mee iets kan
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Het antwoord op jou vraag is simpel: androidworld.nlVerwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:57:
Er is een topic hier over Android Apps? Dus ik zou niet weten waarom je daar niet zou kunnen kijken.Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:57:
[ Voor 12% gewijzigd door Relief2009 op 15-09-2010 19:52 ]
Verwijderd
kan iemand mij vertellen waarvoor dit is?Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:07:
[...]
Dank je
Maar wat doe je hier precies mee?
Ik denk ik zal even kijken wat ze bedoelen, maar ik heb de batterij eruit moeten halen.ik kwam niet uit het scherm.
Misschien hebben jullie dit al besproken,dan heb ik hier helemaal overheen gekeken
ik hoop dat jullie dit willen vertellen
Dank jullie wel
of pijltje naar beneden voor downloaden
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2010 20:09 ]
Ja, dat is iets dat hier thuishoort: [Samsung Galaxy S] Rooten, Custom ROM's & FirmwareVerwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 20:08:
[...]
kan iemand mij vertellen waarvoor dit is?
Rooten / Flashen enzo
[ Voor 7% gewijzigd door lometje op 15-09-2010 20:31 ]
Verwijderd
Als je zelf fff nou eens de moeite neemt om het topic door te lezen, dan ben je er zo achter.Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 20:08:
[...]
kan iemand mij vertellen waarvoor dit is?
Verwijderd
Ik heb vandaag dit ding bezorgd gekregen. IDEAAL!!!
http://cgi.ebay.nl/Akku-L...uches&hash=item4aa4a11794
Verwijderd
Logisch. Heb je gelijk in. Maar als die accu helemaal fatsoenlijk werkt, heb ik geen gedonder met 220 laders of datakabels mee nemen waar dan ook naar toe. En das wel heel fijn.418O2 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 20:53:
ik zou even 3 charges afwachten voor ik echt blij was...
Laat ons nog even weten of het 't waard is geweestVerwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 20:52:
edit: Thnx!
Verwijderd
Bedankt voor de hulp bij de apps jongens.
Heb nog wel een vraagje, wanneer ik aan het surfen ben op me schatje, zou het handig zijn als hij mijn inlognaam en wachtwoord zou bewaren voor bepaalde sites. IS er ergens een instelling of misschien appje dat dat kan regelen voor mij? Zou geweldig zijn als ik niet steeds opnieuw alles moet intypen
Heb nog wel een vraagje, wanneer ik aan het surfen ben op me schatje, zou het handig zijn als hij mijn inlognaam en wachtwoord zou bewaren voor bepaalde sites. IS er ergens een instelling of misschien appje dat dat kan regelen voor mij? Zou geweldig zijn als ik niet steeds opnieuw alles moet intypen
Heb dat gedaan echter zonder resultaat. Heb nu programma geïnstalleerd op een Windows 7, 64 bits versie en nu werkt het wel. Blijft het raar vinden. Vreemd dat het programma zegt dat ik de firmware JF3 niet hoeft up te graden terwijl ik lees dat er nieuwere firmwares zijn.
Mouse_NL schreef op woensdag 15 september 2010 @ 19:06:
[...]
Bij instellingen een vinkje weghalen ..... kijk even heb niet zo snel bij de hand hoe die zin gaat.
"Kies automatisch starten wanneer apparaat is aangesloten"
Trouwen ik heb versie 1.5.1.10074.45_2, zou de nieuwste moeten zijn want ik heb mijn telefoon nog geen week.
Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra
Hoi zou je snel iets voor mij willen doen? even kijken wat je HIDSWVER is in de registry?Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:44:
[...]
hij geeft aan:
Huidige versie: PDA:JF3/PHONE:JF3
Laatste versie: PDA:JM1?PHONE:JM1
en dan kan ik upgraden. id it verstandig om te doen?
Internet > meer > instellingen > wachtwoorden onthouden > vinkje aan?Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 22:01:
Oke, onthoud die het voor alle sites. Maar werkt wel
Dat extra accuutje ziet er ideaal uit. Dat elfje kan ik missen, de extra spanning niet.
Kost 11 euro, dat geld durf ik nog bijna in de ton te gooien (noooooo mijn arme centjes
)
Kost 11 euro, dat geld durf ik nog bijna in de ton te gooien (noooooo mijn arme centjes
[ Voor 143% gewijzigd door Amanoo op 15-09-2010 23:38 . Reden: Te snel tot conclusies gesprongen ]
Als je de melding krijgt dat je een bepaalde taal bij swype niet kan laden is de enigie optie een volledige reset, een kennis van me had dit nl ook op zijn galaxy, menu, instellingen, privacy en dan standaard gegevens herstellen. let weo op je telefoon is dan weer helamaal zoals hij fabrieksaf was.Mouse_NL schreef op woensdag 15 september 2010 @ 19:29:
[...]
Je moet in je telefoon dacht ik je taal op Nederlands zetten niet onder het tikken of Swype onder instellingen staat taal daar veranderen dacht ik in Nederlands. Ik moest het zo doen.
Heb je de tutorial van Swype doorgelopen misschien dat hij het daarna doet.
Toen kon de nl taal wel geladen worden. suc6
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Dan kun je naar mijn mening beter voor die 11 accessory pack gaan voor 18 euro op eBay. Zitten twee originele Samsung G7 1500mAh accu's bij, een autolader, gewone acculader (kun je je toestel mee opladen en een losse accu), 3 hoesjes, een usb kabel en screenprotectors.marco.meijer schreef op woensdag 15 september 2010 @ 23:34:
Dat extra accuutje ziet er ideaal uit. Dat elfje kan ik missen, de extra spanning niet.
Kost 11 euro, dat geld durf ik nog bijna in de ton te gooien (noooooo mijn arme centjes![]()
![]()
)
Met de accu's doe ik net zo lang als met de meegeleverde, ook na een aantal keer laden.
Het is mogelijk onder instellingen en daarna wet ik het even niet moet onder 1 van die rubrieken wachtwoorden onthouden staan. Kijk even in de topics of in het handboek ...... ik weet het het is veel lezen maar dit is deel 5 en het werd mij ook gezegd zoeken.Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 22:01:
Binnen 1 dag had ik het meeste van de phone onder de knie en ik leer nog elke dag.
Een paar tips:
Als je WIFI hebt in je buurt gebruik voornamelijk die verbinding die is sneller. Neem de app APNdroid, kan je je internetverbinding mee aan of uitzetten (het werkt echt). Met deze app weet je zeker dat er niet ongevraagd gedownload / ge-update wordt hoef je niet per programma het zaakje uit te zetten.
Aangezien je in het begin veel gaat zoeken is mijn advies je mobiel of te koppelen aan je PC of stopcontact. Zo weet je zeker dat je niet midden in een installatie leeg loop.
Neem ook Advanced Task Killer (proggies die mogen zet je op de ignore lijst) zo weet je met 1 druk op de knop dat de proggies allemaal gesloten worden. Je kan ook n settings de frequentie instellen op bijv een half uur.
Neem ook Juice Defender ... om je batterij te sparen als je gaat travelen .... de standard instellingen zijn voldoende ... je mag ermee gaan spelen als je het leuk vindt.
Eigenlijk had een deel van mijn reactie in het gedeelte apps gemoeten. Sorry moderators ik kon het even niet laten om de beginners wegwijs te maken. ik beschouw het als een aanzet dat beginners nu verder gaan zoeken.
Is in dit topic ook wel te vinden maar vooruit
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...BSA:NL:1123#ht_5123wt_878
problemen met kies onder windows 7 64 zijn opgelost.
Dat is/was mijn grootste angst. Heb echt het syncen met agenda en contacts nodig hier... Niets zo frustrerend als niet werkende hardware met je nieuwe OS..wiebo66 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 01:59:
problemen met kies onder windows 7 64 zijn opgelost.
Dat is leuk, kan ik precies 5 dagen genieten van de oude versie.Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:45:
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 12:20:
@android_nieuws:
[ Voor 17% gewijzigd door zeef op 16-09-2010 02:03 ]
ik krijg mijn galaxy S niet gemapped aan mijn carkit.
mijn HTC hero, helaas overleden had er geen enkel probleem mee.
zijn er mensen die ook prblemen gehad hebben met de bluetooth mount op de carkit?
instellingen staan hetzelfde als op mn Hero.
zijn er mensen die ook prblemen gehad hebben met de bluetooth mount op de carkit?
Bears and Bulls
Maar dan moet je toch je accu wisselen als hij leeg is? Ik denk er zelf over om zoiets te bestellen:Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 20:52:
http://cgi.ebay.nl/Extern...ories&hash=item2309d982c4
Noodstroom, zeg maar.
Verwijderd
Ja klopt, je kan em verwisselen, maar er zit ook een usb output op. Dus kun je ook een usb kabel er aan hangen en dan ook direct je mobiel opladen, en de 2e accu, tegelijk.nasibal schreef op donderdag 16 september 2010 @ 08:43:
[...]
Maar dan moet je toch je accu wisselen als hij leeg is? Ik denk er zelf over om zoiets te bestellen:
http://cgi.ebay.nl/Extern...ories&hash=item2309d982c4
Noodstroom, zeg maar.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2010 08:55 . Reden: ff wat uitgeprobeerd. ]
Dat is dan inderdaad wel handig, dus ook als noodstroom te gebruiken zonder eerst je accu eruit te halen! En goedkoper dan wat ik zag.Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 08:50:
[...]
Ja klopt, je kan em verwisselen, maar er zit ook een usb output op. Dus kun je ook een usb kabel er aan hangen en dan ook direct je mobiel opladen, en de 2e accu, tegelijk.
Verwijderd
Zoiets heb ik ook.Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 08:50:
[...]
Ja klopt, je kan em verwisselen, maar er zit ook een usb output op. Dus kun je ook een usb kabel er aan hangen en dan ook direct je mobiel opladen, en de 2e accu, tegelijk.
Ik heb gewoon externe voeding voor onderweg van acer.
Daarmee kan ik bijna alles opladen me telefoon, psp en navigatie werken super!
Die heb ik ooit van me broer gehad
Tot nu toe werkt die super!
Hoe kan ik zien hoeveel ram geheugen er aanwezig is?
Volgens de specs zou het 512MB moeten zijn, maar met zowel de taskmanager en de App "Android System" zie ik maar 326MB.
Heb ik een model met minder geheugen, kloppen de specs niet of wordt er ergens anders geheugen door weggesnoept wat niet meer zichtbaar is? (Zoals een videokaart dat op een PC kan doen).
Volgens de specs zou het 512MB moeten zijn, maar met zowel de taskmanager en de App "Android System" zie ik maar 326MB.
Heb ik een model met minder geheugen, kloppen de specs niet of wordt er ergens anders geheugen door weggesnoept wat niet meer zichtbaar is? (Zoals een videokaart dat op een PC kan doen).
[ Voor 6% gewijzigd door BounceMeister op 16-09-2010 10:35 ]
Wellicht gebruikt je os dat al? Dat had ik op mijn diamond ook
Staat bijvoorbeeld al in het vorige topic
Verwijderd
Inderdaad, blijkbaar leest niemand die mooie blauwe tekst tijdens het typen van een reactie...begintmeta schreef op donderdag 16 september 2010 @ 10:48:

Bluetooth kan een bitch zijn... Ik heb daar ook heel veel problemen mee gehad. Maar als het werkt, werkt het supermindcre8r schreef op donderdag 16 september 2010 @ 07:40:
ik krijg mijn galaxy S niet gemapped aan mijn carkit.
Maar om te beginnen, wat voor carkit heb je? Want daar zit nogal verschil in. Sommige schijnen een verloren zaak te zijn, terwijl anderen met een firmware update of andere ingreep wel werken.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Froyo 2.2 JPH heeft het!Heeft iemand enig idee hoe ik enkel specifieke GMail groepen kan synchoniseren met de SGS? Momenteel synch. de SGS de "My contacts" folder. Graag wil ik bijvoorbeeld in plaats van "My Contacts" enkel de groep Family, Coworkers, etc synchroniseren.
Ik had verwacht dat deze selectie wel gemaakt zou kunnen worden onder Contacten -> Groepen -> Menu, maar dit menu bestaat/werkt niet eens. Als ik dan klik op de xxx@gmail groep kom ik ook niet verder.
Verwijderd
ik probeer af en toe kpn mail of mijn blackboard van de uva uit. maar ik krijg er geen verbinding mee. Ik krijg eerst een melding: Beveiligingswaarschuwing ... problemen met beveiligingscertificaat voor deze site. Dan klik je op doorgaan en dan geeft hij aan geen communicatie met server. Ik kan dus niet op de site komen. Andere sites werken overigens prima. Ik neem aan dat ik iets moet veranderen in de beveiling. Echter ik weet niet hoe...weet iemand wat ik moet instellen en waar?
Super, bedankt! Een beperking van Android 2.1 dus.begintmeta schreef op donderdag 16 september 2010 @ 10:48:
Ik hoop dat de 23e de update een beetje snel te downloaden is, de update van KIES zelf deed er vorige week een halve dag over.
Ik had natuurlijk al zitten googlen, en kwam alleen maar uit bij speculaties en waarschijnlijke feiten, niks bruikbaars dus en ook niks wat hintte in de richting van Android 2.1.
Van de Samsung site had ik het volgende:
rijg je een nieuw smsje, maar staat je Samsung Galaxy S vergrendeld? Je kunt je bericht met één tik op je scherm openen.
Hoe kan dit?
1. Tik op een toets om je standby scherm in beeld te krijgen.
2. Heb je bijvoorbeeld een nieuw sms bericht, dan veranderd het display in puzzelstukjes. Één van de puzzelstukjes is dan groengekleurd en uit zijn plek.
3. Sleep het groene puzzelstukje terug naar zijn plek.
4. Je sms bericht wordt meteen geopend.
Nu heb ik een lock scherm met zo een patroon. Mij lukt dit dus niet. Weet iemand een app of een combi instellingen waarbij ik dus wel op de melding/sms kan drukken en vervolgens dat deze meteen geopend wordt?
rijg je een nieuw smsje, maar staat je Samsung Galaxy S vergrendeld? Je kunt je bericht met één tik op je scherm openen.
Hoe kan dit?
2. Heb je bijvoorbeeld een nieuw sms bericht, dan veranderd het display in puzzelstukjes. Één van de puzzelstukjes is dan groengekleurd en uit zijn plek.
Nu heb ik een lock scherm met zo een patroon. Mij lukt dit dus niet. Weet iemand een app of een combi instellingen waarbij ik dus wel op de melding/sms kan drukken en vervolgens dat deze meteen geopend wordt?
Be fast .... Be furious....
Patroon unlocken en de notificationbalk naar beneden slepen en op de notificatie tikken?Bl4ckviper schreef op donderdag 16 september 2010 @ 12:47:
Lijkt me niet echt wenselijk.Bl4ckviper schreef op donderdag 16 september 2010 @ 12:47:
Hoe kan dit?
Je hebt juist een patroon ingesteld om te voorkomen dat ongewenste mensen op je telefoon kunnen werken.
En dan is het helemaal onwenselijk dat als je een ongelezen sms bericht hebt, dat ze dan om je patroon heen kunnen.
ik heb een ingebouwde van Renault zelf (2 jaar oud bijna) zit in een cabasse radio met navigatie in een Laguna III GTdeepbass909 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 11:35:
[...]
Bluetooth kan een bitch zijn... Ik heb daar ook heel veel problemen mee gehad. Maar als het werkt, werkt het super
Maar om te beginnen, wat voor carkit heb je? Want daar zit nogal verschil in. Sommige schijnen een verloren zaak te zijn, terwijl anderen met een firmware update of andere ingreep wel werken.
Bears and Bulls
Ik zit met het volgende. Heb gister een 32GB sd kaartje ontvangen via eBay. Heb er gister direct meer dan 5GB op gezet, waaronder een hele hoop mp3´s. Wanneer ik deze probeer af te spelen met de standaard mp3 speler van Samsung, werkt dit bij veel bestanden niet. Krijg dan de melding ´onbekend bestandstype´.
Dan zou je denken dan download je toch een andere mp3 speler? Dat gaat echter ook niet, want ik heb bijna geen interne ruimte meer beschikbaar op mijn toestel. Ook niet na het uninstallen van diverse apps. Hij blijft maar zeggen via toestel info dat ik 44MB vrij heb. Iemand daar een oplossing voor?
Dan zou je denken dan download je toch een andere mp3 speler? Dat gaat echter ook niet, want ik heb bijna geen interne ruimte meer beschikbaar op mijn toestel. Ook niet na het uninstallen van diverse apps. Hij blijft maar zeggen via toestel info dat ik 44MB vrij heb. Iemand daar een oplossing voor?
Verwijderd
Dat je maar 44 mb over hebt? Hoe kan dat dan?
Hang je mobiel eens aan je pc, en je pc zal zeggen dat er twee externe schijven beschikbaar zijn. zoek de interne schijf of en zoek die eens door. Misschien vind je dan het probleem.
Hang je mobiel eens aan je pc, en je pc zal zeggen dat er twee externe schijven beschikbaar zijn. zoek de interne schijf of en zoek die eens door. Misschien vind je dan het probleem.
Ja raar he van de 44MB. Als ik via de pc op de interne sd kijk, staat er free space: 5.68 GB en used space 96,4 MB. Ruimte zat zou je dan denken? Waar is de rest dan vraag je je af?
[ Voor 9% gewijzigd door Donderbij op 16-09-2010 13:50 ]
Is het kaartje wel in orde? eventueel even testen mbv 'dd' oid?
Hoe moet je je interne sd kaart testen dan?
Wat ik mij afvraag, als ik een reset naar fabrieksinstellingen doe (of sd kaart formatteren?), ben je dan ook al je smsjes e.d. kwijt? Ik zie ze niet via mijn pc op de interne sd kaart staan...
Wat ik mij afvraag, als ik een reset naar fabrieksinstellingen doe (of sd kaart formatteren?), ben je dan ook al je smsjes e.d. kwijt? Ik zie ze niet via mijn pc op de interne sd kaart staan...
[ Voor 5% gewijzigd door Donderbij op 16-09-2010 14:08 ]
Verwijderd
In de verschillende reviews op het net van de Samsung Galaxy i9000 wordt vermeld dat ie media kan afspelen met h264 en xvid/audio aac en mp3 en nog veel meer. Ik zou 'm graag willen gebruiken voor fansubs af te spelen en vraag me af of hij ook MKV bestanden aankan, met ondertitel streams en AC3 audio. Dat is blijkbaar nooit een topic voor de reviewers.
Heeft iemand dit al ooit geprobeerd? En kan dit met goede kwaliteit?
Zeker die "goedkope" versie... Die kaartjes zijn niet goed, daarom zijn ze ook verwijderd van Ebay, heb hier ook eentje liggen. Geld heb ik inmiddels terug, voordeel van Paypal...Donderbij schreef op donderdag 16 september 2010 @ 13:40:
Ik zit met het volgende. Heb gister een 32GB sd kaartje ontvangen via eBay. Heb er gister direct meer dan 5GB op gezet, waaronder een hele hoop mp3´s. Wanneer ik deze probeer af te spelen met de standaard mp3 speler van Samsung, werkt dit bij veel bestanden niet. Krijg dan de melding ´onbekend bestandstype´.
Je kunt er niks mee, weggooien en een duurdere of een 16 GB aanschaffen...
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
32gb sd + ebay = opgelicht =Donderbij schreef op donderdag 16 september 2010 @ 13:40:

iedjie schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:04:
[...]
Zowel via de app als de mobile-site lukt t niet. Via de app kom ik wel op de site en als ik een filmpje selecteer start ook de mediaspeler maar verder doet ie niets. Er staat onder in beeld;
lometje schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:07:
[...]
Bij mij werkt uitzendinggemist alleen als ik mijn wifi uitzet... Vreemd genoeg als je het mij vraagt
iedjie schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:11:
[...]
Ik heb geen wifi dus dat staat standaard uit.
Welke firmware heb jij? Ik heb nog steeds de originele JF3 van bij de aankoop.lometje schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:15:
[...]
Overigens heb ik het dan over de uitzendinggemist app en niet de mobiele site want die doet bij mij ook niets...
Zijn hier mensen met JF3 waarbij Uitzending Gemist WEL werkt?
[ Voor 6% gewijzigd door iedjie op 16-09-2010 17:01 ]
Testen van je MicroSD kun je met h2testw doen.Donderbij schreef op donderdag 16 september 2010 @ 14:06:
Volgens mij is het volgende nog niet in dit forum ter sprake gekomen (misschien is het een niet zo veel gebruikte functie op de telefoon), maar is het iemand opgevallen hoe slecht de opnamekwaliteit is van de voicerecorder? Net als bij filmopnamen (wel ter sprake gekomen, werkt via dezelfde microfoon, dus wellicht toch hetzelfde euvel) klinken de opnamen zwaar overstuurd, ook als je de microfoon een eind bij je mond vandaan houdt.
Hopelijk is het een softwareprobleem dat met de uitrol van Froyo wordt verholpen.
Heeft iemand ervaring met een app die ook voicerecording ondersteunt, en wellicht betere kwaliteit biedt?
Hopelijk is het een softwareprobleem dat met de uitrol van Froyo wordt verholpen.
Heeft iemand ervaring met een app die ook voicerecording ondersteunt, en wellicht betere kwaliteit biedt?
De microfoon is inderdaad niet de beste. Persoonlijk vind ik dit niet erg veel uitmaken, maar topkwaliteit is het in ieder geval zeker niet. Ik hoop ook dat het aam de software ligt..
Ik heb zo'n probleem ook wel eens gehad. Niet met een mobieltje, maar misschien wel vergelijkbaar.Donderbij schreef op donderdag 16 september 2010 @ 14:06:
Als ik dingen van het kaartje af probeerde te gooien, maakte hij een appart mapje op de sd-kaart genaamd "trash" waarin hij het gooide. Dit mapje was echter verborgen, waardoor ik onder de indruk was dat hij het er af had gegooid.
Je moet even kijken of je op het kaartje onder eigenschappen "verborgen mappen" kan uitvinken of zoiets dergelijks. Als je hetzelfde probleem hebt als ik zie je dan opeens een mapje waar hij de troep in heeft gegooid die je er dan handmatig af moet gooien.
Verwijderd
Ik heb de laatste tijd heel vaak dat als ik een sms krijg, er in de taakbalk een verkeerde afzender staat. Als ik hem dan aanklik, geeft hij wel de goeie aan. Meer mensen hier last van en een mogelijke oorzaak/oplossing?
Draai overigens JM5 met one click lagfix
Draai overigens JM5 met one click lagfix
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2010 21:13 ]
Heb het net even geprobeerd, ook nog steeds de originele JF3 en hier werkt het prima via de mobiele site met wifi aan. Die app werkt niet echt, blijft hangen op "verbinding maken", en als er wat gebeurd is de kwaliteit bedroevend.iedjie schreef op donderdag 16 september 2010 @ 16:26:
Welke firmware heb jij? Ik heb nog steeds de originele JF3 van bij de aankoop.
Zijn hier mensen met JF3 waarbij Uitzending Gemist WEL werkt?
Bedankt voor de tip. Helaas geen mapje thrash of iets vergelijkends. Enige verborgen mapje dat er op het kaartje staat is het mapje sd, met een txt bestandje erin.vinnieminnie schreef op donderdag 16 september 2010 @ 19:36:
[...]
Ik heb zo'n probleem ook wel eens gehad. Niet met een mobieltje, maar misschien wel vergelijkbaar.
Als ik dingen van het kaartje af probeerde te gooien, maakte hij een appart mapje op de sd-kaart genaamd "trash" waarin hij het gooide. Dit mapje was echter verborgen, waardoor ik onder de indruk was dat hij het er af had gegooid.
Je moet even kijken of je op het kaartje onder eigenschappen "verborgen mappen" kan uitvinken of zoiets dergelijks. Als je hetzelfde probleem hebt als ik zie je dan opeens een mapje waar hij de troep in heeft gegooid die je er dan handmatig af moet gooien.
Bij mij speelt hij wel MKV bestanden af (series), echter krijg ik het nog niet vloeiend aan de praat. Heb al meerdere players geprobeerd, o.a. de standaard player, Rockplayer en mPlayer (of zoiets). Echter zonder subs dus daar kan ik niets over vertellen.Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 14:35:
In de verschillende reviews op het net van de Samsung Galaxy i9000 wordt vermeld dat ie media kan afspelen met h264 en xvid/audio aac en mp3 en nog veel meer. Ik zou 'm graag willen gebruiken voor fansubs af te spelen en vraag me af of hij ook MKV bestanden aankan, met ondertitel streams en AC3 audio. Dat is blijkbaar nooit een topic voor de reviewers.
Zou eerst het kaartje eens in de SGS formatteren.Donderbij schreef op donderdag 16 september 2010 @ 20:53:
[...]
Bedankt voor de tip. Helaas geen mapje thrash of iets vergelijkends. Enige verborgen mapje dat er op het kaartje staat is het mapje sd, met een txt bestandje erin.
Hoe kan je zo snel mogelijk uit de contacten- cq. oproeplijst komen? Als ik iemand bel moet ik na het gesprek zeker 3x op de return knop toetsen om weer naar de homescreen terug te keren (ik weet dat als je de home button indrukt direct naar de homescreen gaat, maar dan is de contactenlijst niet afgesloten. Deze blijft op de achtergrond draaien volgens Samsung app "taakbeheer")
Graag zou ik ook willen weten hoe je de internet browser snel kunt afsluiten. Want daar zit niet een 'exit' optie op en ondanks ik met de return knop de browser afsluit blijft hij op de achtergrond actief.
Graag zou ik ook willen weten hoe je de internet browser snel kunt afsluiten. Want daar zit niet een 'exit' optie op en ondanks ik met de return knop de browser afsluit blijft hij op de achtergrond actief.
[ Voor 9% gewijzigd door Amboe op 16-09-2010 21:30 ]
Verwijderd
1. Je oproepenlijst als je aan het bellen bent gaat automatisch door een sensor uit als je em tegen je hoofd houd. Haal je em er weer af dan komt et belscherm weer terug! kun je eenvoudig afbreken etc van je gesprek.Amboe schreef op donderdag 16 september 2010 @ 21:28:
1.
Hoe kan je zo snel mogelijk uit de contacten- cq. oproeplijst komen? Als ik iemand bel moet ik na het gesprek zeker 3x op de return knop toetsen om weer naar de homescreen terug te keren (ik weet dat als je de home button indrukt direct naar de homescreen gaat, maar dan is de contactenlijst niet afgesloten. Deze blijft op de achtergrond draaien volgens Samsung app "taakbeheer")
2.
2. Makkelijkste manier is om of : Menu - Venster - sluit alle openstaande schermena f en klik dan op Vorige knop sluit die ook af. of Door de start knop in de drukken en via Taakbeheer en dan Actieve processen daaro sluiten..
Heb de Galaxy even aangesloten op mijn mediaplayer WD TV mini, dat ging perfect.
Kan gewoon alle bestanden benaderen.
Helaas speelt de WD TV geen 3GP videobestaden(zal op de andere WD mediaplayers ook wel niet lukken??)
Jammer dat dat 3GP formaat weer zo'n buitenbeentje is.
Joop
Kan gewoon alle bestanden benaderen.
Helaas speelt de WD TV geen 3GP videobestaden(zal op de andere WD mediaplayers ook wel niet lukken??)
Jammer dat dat 3GP formaat weer zo'n buitenbeentje is.
Joop
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen zonder enige vorm van eigen inzet worden zonder aankondiging verwijderd. Toon eigen initiatief voor je post. GoT is geen helpdesk.
Vragen zonder enige vorm van eigen inzet worden zonder aankondiging verwijderd. Toon eigen initiatief voor je post. GoT is geen helpdesk.