Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 5] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste
Acties:
  • 190.401 views

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

telefoon vandaag binnen, en de hele dag al aan het kloten. kut widgets, geen standaard mail app die hotmail binnen kan halen, geen losse calendar of clock widgets. HELEMAAL NIKS!

Ik vind het een kut telefoon en ik ben erg teleurgesteld.

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 09:34

Gutteguttegut

CEO of TFD

Dani86 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:03:
telefoon vandaag binnen, en de hele dag al aan het kloten. kut widgets, geen standaard mail app die hotmail binnen kan halen, geen losse calendar of clock widgets. HELEMAAL NIKS!

_/-\o_
Volgens mij ben je de eerste :')

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:38

Er is wel een standaard mail app voor Hotmail, beter kijken.

Verwijderd

Jammer joh! Misschien kun je hem ruilen voor een iPhone? Ik denk dat dat meer bij je past.

Verwijderd

Ik heb voor mijn vriendin een galaxy s gekocht. Vaak speelt ze er ś avonds mee in bed maar het display is veel te bright voor in de nacht. Het verlicht de hele kamer tot ergernis van ons beide. De brightness staat al op manueel en de allerlaagste stand.

Ik heb tevergeefs op de market en google gezocht voor een app of oplossing. Heeft iemand een fix hiervoor?

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:29:
Ik heb voor mijn vriendin een galaxy s gekocht. Vaak speelt ze er ś avonds mee in bed maar het display is veel te bright voor in de nacht. Het verlicht de hele kamer tot ergernis van ons beide. De brightness staat al op manueel en de allerlaagste stand.

Ik heb tevergeefs op de market en google gezocht voor een app of oplossing. Heeft iemand een fix hiervoor?
/flauw
Onder de dekens is ook geen optie? :+

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 20:54

Ik begrijp hieruit dat je voordat je besloot de telefoon aan te schaffen hem uitvoerig te testen en er veel over te lezen? Want dan had je geweten dat de SGS inderdaad een waardeloos ding is 8)7

Verwijderd

Nou, dat zal moeilijk worden. Als de kamer voor de rest erg donker is dan geeft de minste of geringste lichtbron (die Galaxy) altijd al teveel licht. Als het scherm wat flikkert (door een spelletje of zo) dan kun je proberen een hele kleine lichtbron (leeslampje) er naast aan te zetten. Dat stabiele licht stoort minder dan alleen een Galaxy die in een donkere kamer loopt te schijnen.

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
partyondude schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:40:
[...]

Ik begrijp hieruit dat je voordat je besloot de telefoon aan te schaffen hem uitvoerig te testen en er veel over te lezen? Want dan had je geweten dat de SGS inderdaad een waardeloos ding is 8)7
Het is maar hoe je het bekijkt. Heb er tot op heden nog geen probleem mee gehad dus zal ook misschien aan jezelf liggen. Te hoge verwachtingen of toch vergelijking met een ander toestel?
Heb deze foon nu 2 maanden en is echt een pracht ding.
Nu ook sinds vandaag android 2.2 JPH versie met root en lagfix erop, loopt als een trein dus snap niet waarom je vind dat het een waardeloos ding is. :P

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 20:54
Staat je sarcasme sensor uit?

Ik ben ook een zeer tevreden gebruiker ;)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:05

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Great, mijn Galaxy is uitgevallen tijdens het opladen en zit nu in een boot loop waar hij niet meer uit komt. Ik heb niets gepatched / geroot of geflashed. Telefoon is net een week oud :(

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Lucky1965
  • Laatst online: 05-04-2022
partyondude schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:48:
Staat je sarcasme sensor uit?

Ik ben ook een zeer tevreden gebruiker ;)
Oh, die sensor heb ik nog niet gevonden. Wat een k.. telefoon :9~
Vond het al vreemd dat jij hem niet goed vond.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:46:
[...]

Nou, dat zal moeilijk worden. Als de kamer voor de rest erg donker is dan geeft de minste of geringste lichtbron (die Galaxy) altijd al teveel licht. Als het scherm wat flikkert (door een spelletje of zo) dan kun je proberen een hele kleine lichtbron (leeslampje) er naast aan te zetten. Dat stabiele licht stoort minder dan alleen een Galaxy die in een donkere kamer loopt te schijnen.
We hebben ook een iphone, daarvan kan de brightness vele malen lager zodat het niet meer storend is. Het zou dus wel moeten kunnen, maar de laagste brighness stand van de galaxy is nog steeds heel bright,

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 18:03

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Donderbij schreef op donderdag 16 september 2010 @ 20:54:
[...]

Bij mij speelt hij wel MKV bestanden af (series), echter krijg ik het nog niet vloeiend aan de praat. Heb al meerdere players geprobeerd, o.a. de standaard player, Rockplayer en mPlayer (of zoiets). Echter zonder subs dus daar kan ik niets over vertellen.
Speel je deze af vanaf het interne geheugen of vanaf die 32GB kaart? Rockplayer moet je vergeten, dat is een slechte. Ik gebruik mVideoplayer, en tot nu toe speelt hij alles af wat ik hem voer, en alleen met HD heeft hij heel soms wat moeite.

Wat betreft je muziek, ook daarvan is me nou niet duidelijk waar je die nou op opslaat... is dat wederom het interne geheugen of die µSD-kaart? Bij mij slikt hij alle mp3'3 die ik hem voer (de Galaxy S is een makkelijke eter :p )

Gefeliciteerd met je aankoop en ongezouten mening die werkelijk nergens op slaat... Heb je überhaupt wel gekeken of die telefoon wat voor je was én heb je überhaupt wel in de market gekeken? Je wordt namelijk dood gegooid met calendar en clock widgets! En hotmail is hier al tig keer langs gekomen, inc. een uitleg hoe het moet.

En als je dit allemaal te ingewikkeld vind, blijf dan maar weg van Android gsm's, iPhones en andere smart-phones, behalve die op Windows Mobile draaien...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:49:
Great, mijn Galaxy is uitgevallen tijdens het opladen en zit nu in een boot loop waar hij niet meer uit komt. Ik heb niets gepatched / geroot of geflashed. Telefoon is net een week oud :(
batterij even verwijderen?

• joop.hinke
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-07 13:44
[quote]deepbass909 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:59:
[...]

Speel je deze af vanaf het interne geheugen of vanaf die 32GB kaart? Rockplayer moet je vergeten, dat is een slechte. Ik gebruik mVideoplayer, en tot nu toe speelt hij alles af wat ik hem voer, en alleen met HD heeft hij heel soms wat moeite.

Wat betreft je muziek, ook daarvan is me nou niet duidelijk waar je die nou op opslaat... is dat wederom het interne geheugen of die µSD-kaart? Bij mij slikt hij alle mp3'3 die ik hem voer (de Galaxy S is een makkelijke eter :p )

[...]

Merk geen verschil tussen Rockplayer en mVideoplayer.
Hebben dezelfde afspeel mogelijkheden en onmogelijkheden.(zoals SVCD en Vob's)

Joop

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:54:
[...]

We hebben ook een iphone, daarvan kan de brightness vele malen lager zodat het niet meer storend is. Het zou dus wel moeten kunnen, maar de laagste brighness stand van de galaxy is nog steeds heel bright,
Dan weet ik een héle goeie ruil voor je...Jij de Galaxy en zij de iPhone 8)

Verwijderd

Vind Widgets zoiezo niks maar er zijn genoeg te downloaden. Er zijn genoeg apps om je hotmail mee binnen te halen en je andere problemen ook daar zijn apps voor . Je bent volgens mij een beetje kort door de bocht en heb het idee dat je te frusti bent. Keep it cool en koop anders een Nokia 3110 .

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:20:
[...]

Jammer joh! Misschien kun je hem ruilen voor een iPhone? Ik denk dat dat meer bij je past.
Iphone werkt net als een android toestel en een de meeste android zijn beter dan de 3GS.

Trouwens wat gaan er veel toestellen defekt van de 3GS. Het percentage uitval is hoger dan menig ander
toestel behlave op de N97 series naar van Nokia maar na een jaar kan ik zeggen dat ook een iphone gewoon
Poep is en een hogere uitval heeft dan HTC , Nokia of Sony Ericsson. Ik had dit niet vewacht maar ik spreek
uit ervaring want krijgen veel klachten hoewel ze nu afnemen omdat een massaal HTC desires and Galaxy's verkocht worden en de HTC wildfire wordt ook mega verkocht.

Commentaar vanuit de apple store "nou weet je ik mag me niet negatief uitlaten over onze produkten" en dat zou ik ook zo laten . Services kunnen we niet leveren dit toestel is illegaal verkregen of u heeft dit toestel niet via ons of T-Mobile en daarom verlenen wij geen service op onze eigen apple produkten :+

Had een klant met gvd 8 apple pc's en geloof 5 ibooks en airbook ofzo en 6 iphones geleverd en 3 zijn gesneuveld maar dat je dan als apple gebruiker moet horen dat je geen service krijgt bij apple omdat je een illegaal toestel hebt dat gaf de klant te denken. We hebben tot nu toe 3x een nieuwe 3GS geleverd (omruil) maar apple service op eigen produkten is bagger blijkbaar maar ze blijven daar in de winkel wel positief. _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2010 23:51 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 23:40:
[...]
Iphone werkt net als een android toestel en een de meeste android zijn beter dan de 3GS.

Trouwens wat gaan er veel toestellen defekt van de 3GS. Het percentage uitval is hoger dan menig ander
toestel behlave op de N97 series naar van Nokia maar na een jaar kan ik zeggen dat ook een iphone gewoon
Poep is en een hogere uitval heeft dan HTC , Nokia of Sony Ericsson. Ik had dit niet vewacht maar het spreek
uit ervaring. Commentaar vanuit de apple store "nou weet je ik mag me niet negatief uitlaten over onze produkten" en dat zou ik ook zo laten .
Ik 'ken' hem ook, vandaar mijn keuze voor Android. Misschien off-topic maar toch even een grappig stukje over de iPhone. Wel wat gedateerd, maar nog steeds herkenbaar: http://www.mobilecowboys.nl/raarmaarwaar/11205

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

joop.hinke schreef op donderdag 16 september 2010 @ 23:10:
[quote]deepbass909 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:59:
[...]

[...]

Merk geen verschil tussen Rockplayer en mVideoplayer.
Hebben dezelfde afspeel mogelijkheden en onmogelijkheden.(zoals SVCD en Vob's)

Joop
Vob kan voor zover ik weet geen enkele speler voor de SGS, en dat geldt eigenlijk ook voor SVCD. Gewoon MKV, mp4, divx, etc. werkt allemaal.

Rockplayer maakte bij mij van bepaalde bestanden alleen maar troep (blokken e.d.), en de video's die wel afgespeeld werden, hakkelde heel erg. mVideoplayer speelt tot nu toe alles met een goede kwaliteit.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:13
The Wizard schreef op donderdag 16 september 2010 @ 14:40:
[...]

Zeker die "goedkope" versie... Die kaartjes zijn niet goed, daarom zijn ze ook verwijderd van Ebay, heb hier ook eentje liggen. Geld heb ik inmiddels terug, voordeel van Paypal... :).

Je kunt er niks mee, weggooien en een duurdere of een 16 GB aanschaffen...
Hey Wizard,

Ik heb het zelfde gehad, maar bij mij doet ebay moeilijk dat ik het ding moet terug sturen met verzend bewijs maar die kosten lopen ook al in de 11-18 euro bij verschillende services. Hoe heb jij dit voor elkaar gekregen?

Alvast bedankt
(ook gedupeerde) Oggy

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 07:37
Weet iemand waar ik een filmpje op m'n telefoon terug kan vinden (sdcad/dcim/camera) via het programma Samsung Kies.. wil namelijk allerlei films + foto's opslaan op m'n pc, maar kan het nergens terug vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jacky00 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 00:54:
Weet iemand waar ik een filmpje op m'n telefoon terug kan vinden (sdcad/dcim/camera) via het programma Samsung Kies.. wil namelijk allerlei films + foto's opslaan op m'n pc, maar kan het nergens terug vinden :/
Volgens mij is de standaardlocatie je interne SD kaart. Dus /sdcard/DCIM/Camera. Makkelijkste is gewoon via de verkenner van je PC. Via Kies toont hij twee driveletters als je ook een externe SD kaartje gebruikt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2010 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:54
Hoorde vandaag van iemand ook een apart verhaal. Hij ging naar een t-mobile shop om te kijken naar een galaxy s. Alleen wordt hem daar verteld dat het toestel een lange levertijd heeft omdat er problemen zouden zijn met het scherm. Wat voor probleem was niet duidelijk maar het zou een bekend probleem zijn.

Ik kan mij geen bericht herinneren waar de galaxy s een probleem zou hebben met het scherm en kan er nu ook op internet niks over vinden. Heeft iemand hier daar wel eens van gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 07:37
Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 00:59:
[...]

Volgens mij is de standaardlocatie je interne SD kaart. Dus /sdcard/DCIM/Camera. Makkelijkste is gewoon via de verkenner van je PC. Via Kies toont hij twee driveletters als je ook een externe SD kaartje gebruikt.
Sorry begrijp niet echt hoe je het bedoeld via de verkenner van m'n PC
Zie gewoon op m'n telefoon dat ik alleen Interne SD-kaart gebruik van maakt..

Hoe kan ik die filmpjes terugvinden, zodat ik het kan opslaan op m'n pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 17-09 09:34

Gutteguttegut

CEO of TFD

http://project-voodoo.org/color
New brightness settings:

Two new settings appear in Voodoo beta2: (work in progress)

The reworked 100% brightness setting, which provide a higher global brightness + an accurate color balance
An exclusive low brightness setting auto-driven by ambient light or accessible manually.
Ideal for dark conditions like when you’re in bed.
B)

En:
http://curvefish.com/widgets/brightness-level.htm
Afbeeldingslocatie: http://curvefish.com/wp-content/gallery/brightnesslevel/brightness_02.png

Met beide zelf (nog) geen ervaring trouwens.

[ Voor 10% gewijzigd door Gutteguttegut op 17-09-2010 01:29 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56

Je gaat van deze uitspraak nog spijt hebben .... als je gewoon geduld heb vindt je het zo. Waarom loop je zo te piepen ...... sinds één week ben ik de trotse bezitter van een SGS en het is heerlijk .... ga oefenen man!

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 23:58:
[...]

Ik 'ken' hem ook, vandaar mijn keuze voor Android. Misschien off-topic maar toch even een grappig stukje over de iPhone. Wel wat gedateerd, maar nog steeds herkenbaar: http://www.mobilecowboys.nl/raarmaarwaar/11205
Het klopt inderdaad dan iphone gebruikers hun toestel verdedigen. zo is de man van mijn zuster helemaal apple
minded en bij elk feestje geef ik wel even af op iets van apple en dan gaat hij altijd alles in het werk zetten om apple in een goed daglicht te zetten. pakt zijn toestel en laat dan zien hoe de foto's schuiven met zijn vinger, dat het een youtube app heeft etc etc. Dus dat dus een stockholm syndroom. dat wordt weer leuk over 2 weken bij een feestje .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:05

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Werkt niet helaas. Hij blijft hierna rebooten.
Recovery mode kom je op mijn toestel ook niet in maar dat schijnt bij alle nieuwe toestellen zo te zijn las ik.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:13
Oggy schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 00:35:
[...]

Hey Wizard,

Ik heb het zelfde gehad, maar bij mij doet ebay moeilijk dat ik het ding moet terug sturen met verzend bewijs maar die kosten lopen ook al in de 11-18 euro bij verschillende services. Hoe heb jij dit voor elkaar gekregen?

Alvast bedankt
(ook gedupeerde) Oggy
Ook ik heb gedoe gehad met de aankoop van een 32 gb geheugenkaart. Ik kreeg een melding na de aankoop van ebay dat het geen origineel product kon zijn en dat daardoor verwijderd werd van ebay. Ik had betaald via paypal. Kreeg ook een email van ebay wat ik kon doen, ik moest minimaal 10 dagen wachten en dan kon ik aangeven dat ik het object niet ontvangen had.
Dit gedaan en een geschil geopend bij paypal vervolgens duurde het nog ruim anderhalve week voordat ik het geschil gewonnen had. Geld heb ik teruggestort gekregen.
Het verschil zit hem in het feit dat jij het kaartje al in bezit had en ik niet. Ik hoop voor je dat je je geld terug krijgt. Eigenlijk had je moeten aangeven dat je de kaart niet ontvangen had.
Dan zat je iig niet met verzendkosten. Suc6 ;)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zepp
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

zepp

Don't want a large Farva

Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 19:45:
Ik heb de laatste tijd heel vaak dat als ik een sms krijg, er in de taakbalk een verkeerde afzender staat. Als ik hem dan aanklik, geeft hij wel de goeie aan. Meer mensen hier last van en een mogelijke oorzaak/oplossing?
Draai overigens JM5 met one click lagfix
Dit heb ik ook één keer gehad en de tel stuurde een keer een sms naar een ander contact dan ik had aangegeven. Na een reboot heb ik het niet weer meegemaakt.

blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03
Megapaul schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 08:12:
[...]

Ook ik heb gedoe gehad met de aankoop van een 32 gb geheugenkaart. Ik kreeg een melding na de aankoop van ebay dat het geen origineel product kon zijn en dat daardoor verwijderd werd van ebay. Ik had betaald via paypal. Kreeg ook een email van ebay wat ik kon doen, ik moest minimaal 10 dagen wachten en dan kon ik aangeven dat ik het object niet ontvangen had.
Dit gedaan en een geschil geopend bij paypal vervolgens duurde het nog ruim anderhalve week voordat ik het geschil gewonnen had. Geld heb ik teruggestort gekregen.
Het verschil zit hem in het feit dat jij het kaartje al in bezit had en ik niet. Ik hoop voor je dat je je geld terug krijgt. Eigenlijk had je moeten aangeven dat je de kaart niet ontvangen had.
Dan zat je iig niet met verzendkosten. Suc6 ;)
Aha, dat is de truc. Ik moest hem ook terugsturen. gezien de kosten dan schiet het niet op.
16Gb is goed bruikbaar en dan voor 25 euro is het nog niet zo slecht..
:)

[ Voor 0% gewijzigd door silitek op 17-09-2010 09:42 . Reden: herstel ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk Schuifkaas
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 16:21
joop.hinke schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:00:
Heb de Galaxy even aangesloten op mijn mediaplayer WD TV mini, dat ging perfect.
Kan gewoon alle bestanden benaderen.

Helaas speelt de WD TV geen 3GP videobestaden(zal op de andere WD mediaplayers ook wel niet lukken??)
Jammer dat dat 3GP formaat weer zo'n buitenbeentje is.

Joop
Ik probeerde ook de hd-filmpjes op m'n mediaplayer (playonhd) af te spelen, 3gp pakt ie inderdaad niet. Wat ik heb gedaan is in SUPER (http://www.erightsoft.com/SUPER.html) de film in een MKV-container gegooid. Audio en video allebei op "stream copy", dus dat gaat supersnel.
Dan speelt m'n playonhd het wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:35
Ben gister een versie van Avatar tegen gekomen die speciaal voor de Galaxy S was, weet niet of het echt zo makkelijk kan, maar hij is me daar toch scherp en mooi zeg :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Even tussendoor,
waar is de samsung galaxy tab topic? Het is toch een mobiele android device? Zoekfunctie = niks kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:26

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Dan zal er nog geen topic voor zijn lijkt me. Het staat je vrij om er een te maken :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:38
Robin64 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 01:06:
Hoorde vandaag van iemand ook een apart verhaal. Hij ging naar een t-mobile shop om te kijken naar een galaxy s. Alleen wordt hem daar verteld dat het toestel een lange levertijd heeft omdat er problemen zouden zijn met het scherm. Wat voor probleem was niet duidelijk maar het zou een bekend probleem zijn.

Ik kan mij geen bericht herinneren waar de galaxy s een probleem zou hebben met het scherm en kan er nu ook op internet niks over vinden. Heeft iemand hier daar wel eens van gehoord?
Dat klopt, Samsung kan de vraag naar de Super AMOLED schermen nog niet helemaal aan geloof ik. Was pas geleden nog een nieuwsbericht over.

[ Voor 3% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 17-09-2010 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

is het vreemd dat ik maar 3/4 dag op de accu red?

ik heb mail checken om het halve uur ingesteld ipv continu.
speel er soms een half uurtje een game mee, 10 a 20 telefoon gesprekken en 20 a 30 smsjes.

schiet niet op zo :( met mijn Hero ging dit gewoon de hele dag goed en had ik mail zelfs op push staan.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
mindcre8r schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:06:
is het vreemd dat ik maar 3/4 dag op de accu red?

ik heb mail checken om het halve uur ingesteld ipv continu.
speel er soms een half uurtje een game mee, 10 a 20 telefoon gesprekken en 20 a 30 smsjes.

schiet niet op zo :( met mijn Hero ging dit gewoon de hele dag goed en had ik mail zelfs op push staan.
Bingo.

Ik kan gewoon een halve seizoen (6x40minuten) kijken zonder dat mijn accu doodgaat, maar gamen vreet echt je accu op. Dat merk je ook, je telefoon wordt veel heter dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

hmz, oke vandaag nog niet gegamed dus zal het eens zonder proberen.

hoop dat de 2.2 update mn bluetooth issues fixxed met mn carkit.
mn nokia's en htc hero doen t wel gewoon.

heb de galaxy zelfs tekoop gezet omdat ie t niet doet met mn auto, verder is t ding gewoon top.

[ Voor 61% gewijzigd door mindcre8r op 17-09-2010 10:13 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:17
Ik gebruik nu al een tijdje de standaard wekker applicatie "clock". Maar die vergeet af en toe m'n snooze instellingen spontaan of reset ze naar een andere waarde. Heeft iemand die ervaring ook en wie weet een goed functionerende alternatieve wekker applicatie?

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Laatst online: 21:27
ik gebruik zelf math alarm clock, werkt tot nu toe perfect en je bent ook echt wakker, aangezien je een rekensom op moet lossen voordat je de wekker uit kan zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08-2021
ik vermoed dat dit al 100x langs is gekomen maar ik had ook problemen met kies.
het werkte eerst wel op mijn pc win7 ult x64 en ineens niet meer, zelfde voor mijn laptop met win7 x64 business. Ik vermoedde dat het aan updates lag maar wat het bij mij op beide pc's heeft opgelost is het feit dat ik bij usb instellingen heb aangegeven dat hij kies mode moet gebruiken ipv een keuze scherm. Daarna werkte het als een zonnetje. Ik snap het nieth elemaal maar het lijkt dus meer in het keuze menu dan in de verbinding te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ik probeer net muziek af te spelen op mijn telefoon en kom 2 dingen tegen. Blijkbaar met de 2 bijgeleverde oordopjes gaat het fout. Ik hoor geen enkele zang in mijn muziek en ik kan blijkbaar de 5.1 niet/uit zetten. Want de muziekeffecten staan aan. Waarschijnlijk heeft het met elkaar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De oordopjes zijn niet echt fijn!
de linker oordop van me doet het niet en het zit ook niet echt fijn in me oren!
ik ga maar is gewoon nieuwe halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderbij
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-06 20:59
Ik heb de widget van CurvedFish draaien. Zet hem altijd op 0%, vooral in de avond. Is dan nog redelijk fel maar best te doen. Scherm is gewoon fel haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 07-09 08:03
HamburgerHenk schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 11:39:
Ik probeer net muziek af te spelen op mijn telefoon en kom 2 dingen tegen. Blijkbaar met de 2 bijgeleverde oordopjes gaat het fout. Ik hoor geen enkele zang in mijn muziek en ik kan blijkbaar de 5.1 niet/uit zetten. Want de muziekeffecten staan aan. Waarschijnlijk heeft het met elkaar te maken.
Plug goed doordrukken eerste keer. 5.1 effect heeft daar niets mee te maken.

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 16:55
Zit te kijken naar een nieuw toestel voor iemand zakelijk.
Er moet wel een mogelijkheid op zitten om Exchange te kunnen synchroniseren met de telefoon en dan heb ik het over mail, contacten, agenda en taakitems. Ik lees her en der nog wat problemen hiermee, is dat inmiddels al beter of nog niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderbij
  • Laatst online: 19-06 20:59
Gh0stw4lk3r schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:57:
ik gebruik zelf math alarm clock, werkt tot nu toe perfect en je bent ook echt wakker, aangezien je een rekensom op moet lossen voordat je de wekker uit kan zetten
Whaha dat is wel geniaal zeg. En als het niet lukt, word je dan niet enorm sjaggie?@!?!?
Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 11:49:
Ik vind de standaard ear in dingen ook verschrikkelijk. Hoe ver moet je die dingen er wel niet indauwen tot ze een keer blijven zitten? :S

[ Voor 35% gewijzigd door Donderbij op 17-09-2010 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:17
Gh0stw4lk3r schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:57:
Eigenlijk wil ik juist nog even doorsnoezen, dat zijn de beste minuutjes imo :)

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 09:36
Ik zit met een vraag waar ik geen antwoord op kan vinden, en ik hoop dat iemand deze kan beantwoorden.
Ik wil een SGS bij verlenging van mijn vodafone contract.(bij vodafone zelf dus)

Ik weet inmiddels dat ie branded is, maar hoe erg is het vodafone logo op de telefoon aanwezig?

En kan iemand mij vertellen of op een SGS een speciaal soort (vodafone) android staat, die alleen is te updaten als vodafone er een rom update voor uitbrengt.
of kan ik gewoon (zonder trucjes), als volgende week 2.2 uitkomt via kies updaten?

e.e.a zou de beslissing om nu te verlengen iets makkelijker maken. :)

Thanx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoR schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 11:59:
Ik zit met een vraag waar ik geen antwoord op kan vinden, en ik hoop dat iemand deze kan beantwoorden.
Ik wil een SGS bij verlenging van mijn vodafone contract.(bij vodafone zelf dus)

Ik weet inmiddels dat ie branded is, maar hoe erg is het vodafone logo op de telefoon aanwezig?

En kan iemand mij vertellen of op een SGS een speciaal soort (vodafone) android staat, die alleen is te updaten als vodafone er een rom update voor uitbrengt.
of kan ik gewoon (zonder trucjes), als volgende week 2.2 uitkomt via kies updaten?

e.e.a zou de beslissing om nu te verlengen iets makkelijker maken. :)

Thanx alvast
Bij vodafone is de SGS helemaal niet branded (heb 'm zelf ook van vodafone), er is geen spoor van ook maar iets van vodafone te vinden.
Je kan hem ook gewoon flashen, geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:08
MADG0BLIN schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 11:53:
Zit te kijken naar een nieuw toestel voor iemand zakelijk.
Er moet wel een mogelijkheid op zitten om Exchange te kunnen synchroniseren met de telefoon en dan heb ik het over mail, contacten, agenda en taakitems. Ik lees her en der nog wat problemen hiermee, is dat inmiddels al beter of nog niet ?
Het werkt prima hoor, alleen er is geen mogelijkheid om te stoppen met syncen in de nacht uren. Je moet je telefoon dus stil zetten, anders wordt je midden in de nacht wakker van nieuwe email meldingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 17-09 22:23

Wom

Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 12:04:
[...]

Bij vodafone is de SGS helemaal niet branded (heb 'm zelf ook van vodafone), er is geen spoor van ook maar iets van vodafone te vinden.
Je kan hem ook gewoon flashen, geen probleem.
Bij T-Mobile ook niet overigens, mocht iemand zich dat afvragen :)

Heb mijn SGS nu bijna een week en merk echt dat de batterijduur met sprongen vooruit gaat. Waar de eerste dag ik met pijn en moeite een uur of 9~10 haalde is dat nu al dik 20 uur. En kan niet zeggen dat er minder mee aan het pielen ben O-)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Ik moet toch een beetje terugkomen op m'n vorige post :$

Was de HTC widgets zo gewend dat ik deze telefoon kut vond. Maar heb mooie widgets uit de market gehaald. En swype werkt superübergoed.

Ben er eigenlijk toch wel blij mee ;)

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 11:49:
Ja, vreselijk! Ze blijven bij mij ook niet inzitten, ook al druk ik ze vacuum in mijn oren.
Heeft iemand al andere in gebruik die aan ons aanbevolen kan worden?
Het moet er eentje zijn met FM antenne en volume bediening + 'next' en ' previous' knoppen.
Het liefst ook met 5.1 compatibiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

@Dani86
zie je wel :p Gewoon lekker spelen, apps zoeken die je aanspreken,etc. Het toestel is gewoon helemaal naar je hand te zetten.

@Batterijduur
Bij mij wisselde het een beetje, maar meestal redde ik niet een dag op een volle lading. Nu heb ik JuiceDefender erop gezet, maar die maakt de telefoon af en toe echt zo traag als dikke stront in een kleine trechter... Zo erg dat bepaalde apps gewoon crashen of dat hij bij gebeld worden pas reageert als de voicemail al ingeschakeld is... Zijn er andere battery-life extenders die daar geen last van hebben?
De verlenging van de batterij-levensduur is wel prettig. Ik zit inmiddels op een geschatte levensduur van 23 uur.
Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 13:03:
[...]

Ja, vreselijk! Ze blijven bij mij ook niet inzitten, ook al druk ik ze vacuum in mijn oren.
Heeft iemand al andere in gebruik die aan ons aanbevolen kan worden?
Het moet er eentje zijn met FM antenne en volume bediening + 'next' en ' previous' knoppen.
Het liefst ook met 5.1 compatibiliteit.
5.1 compatibiliteit is een emulatie techniek om met stereo weergave toch een ruimtelijk geluid te geven. Dit kan dus met elke koptelefoon. De antenne is gewoon de draad van de koptelefoon, dus dat maakt ook niet uit.
Bediening is een stuk lastiger, die ben ik nog niet tegengekomen. Het liefst zou ik een verlengsnoertje met mic en bediening willen hebben, zoals Nokia die tegenwoordig heeft.

Ik gebruik nu Sennheiser CX-300 in-ear dopjes, en die bevallen goed en overtreffen qua geluid de meegeleverde dopjes ruimschoots.

[ Voor 41% gewijzigd door deepbass909 op 17-09-2010 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je bij adw launcher meer progamma's erin krijg?
Ik krijg er maar 2 in bij toepassing.en en dan nog een icoon van het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wom schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 12:10:
[...]

Bij T-Mobile ook niet overigens, mocht iemand zich dat afvragen :)

Heb mijn SGS nu bijna een week en merk echt dat de batterijduur met sprongen vooruit gaat. Waar de eerste dag ik met pijn en moeite een uur of 9~10 haalde is dat nu al dik 20 uur. En kan niet zeggen dat er minder mee aan het pielen ben O-)
Dat is grappig. Heb hierover 2x contact over gehad met T-Mobile. De jokers weten daar niet eens het verschil tussen branded en sim-lock :D Een medewerker vertelde dat ze niet branded zijn, en gewoon geupdate konden worden. Een ander vertelde mij dat het niet aan het toestel lag, maar zodra deze telefoon op het T-mobile netwerk aanmelde, de updates via T-mobile moesten gebeuren, en dat een update wel een aantal maanden later bij hun klaar was nadat en nieuwe android versie uit was 8)7 8)7
Lekkere slimme mensen daar op de klantenservice.
Maar goed om te horen dat ze bij T-mobile niet branded zijn (heb je besteld via de site? Dat schijnt ook nog uit te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
  • Laatst online: 14-09 19:32
zepp schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 08:47:
[...]

Dit heb ik ook één keer gehad en de tel stuurde een keer een sms naar een ander contact dan ik had aangegeven. Na een reboot heb ik het niet weer meegemaakt.
Heb dit ook al een paar keer gehad.
Heb ook weleens dat ik smsjes 2x ontvang (enkele minuten na elkaar), maar daarvan denk ik eerder dat dit een issue bij T-mobile is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 14:16:
[...]

Dat is grappig. Heb hierover 2x contact over gehad met T-Mobile. De jokers weten daar niet eens het verschil tussen branded en sim-lock :D Een medewerker vertelde dat ze niet branded zijn, en gewoon geupdate konden worden. Een ander vertelde mij dat het niet aan het toestel lag, maar zodra deze telefoon op het T-mobile netwerk aanmelde, de updates via T-mobile moesten gebeuren, en dat een update wel een aantal maanden later bij hun klaar was nadat en nieuwe android versie uit was 8)7 8)7
Maar goed om te horen dat ze bij T-mobile niet branded zijn (heb je besteld via de site? Dat schijnt ook nog uit te maken.
Heb mijn bestelling inderdaad bij een verlenging via de website gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 14:16:
[...]

En daarom heb ik het totaal niet op klantenservice. Die mensen hebben zelden verstand van waar ze mee bezig zijn. Zelfde gehad bij Creative. Ik kan zogenaamd op mijn XFi geen 7.1 set met 4 stero jacks aansluiten omdat mijn XFi maar drie sockets heeft (het was gegeven dat daar twee van 4 polig zijn, dus voor 3 speakers, waardoor een 7.1 set met 3 plugjes wel Op Op kan worden gesloten. Ik dus vragen om een schema zodat ik weet hoe ik met wat extra bekabeling toch 4 pluggen kan aansluiten (door de 2x 4polig om te pluggen naar 3x 3ploif, oftwewel van 2x 3 speakers naar 3x stereo, dat maakt samen met de al aanwezige stereo-socket op de XFi dus 4x stereo). Krijg het antwoord terug dat het niet kan. Na heel veel trial en error was het me uiteindelijk zelf gelukt zonder schema. maar het is makkelijker als je direct weet welke 4-polig is en welke niet, en ook als je weet welke speaker op welke socket zit.

Ik hoor achteraf nog wat leuke dingen over T-Mobile. Ze hebben een spaarsysteem dat zich aan je gebruikte belminuten (omgerekend in euro's) koppelt, en ik las ergens dat ze vanaf dit jaar ervoor zouden hebben gezorgd dat je belminuten eeuwig houdbaar zijn. Mooi als je een maandje wat minder belt.

Hoe kijken ze eigenlijk aan tegen rooten?
Ik ben wat angstig voor mijn garantie. Zou flauw zijn als ik een succesvolle root uitvoer, en vervolgens ongeluk x plaatsvindt, wat niks met het rooten te maken heeft, en mijn Galaxy kapot gaat, en een nieuwe moet kopen. Er is maar weinig eenheid tussen de opmerkingen die ik over de garantie hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

En zo ziet een SGS eruit in een Ford Mondeo (bj 2006) op een Brodit houder.

Afbeeldingslocatie: http://www.sgm.nl/picture/FordMondeo2006-SamsungGalaxyS-Brodit-thumb.jpg

Als je goed kijkt, zie je een paar fantastische Apps op het scherm, zoals FlitsNav, NoLed, Maildroid enz. Gewoon lekker gebruiken tijdens het rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
maffe schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:59:
En zo ziet een SGS eruit in een Ford Mondeo (bj 2006) op een Brodit houder.

[afbeelding]

Als je goed kijkt, zie je een paar fantastische Apps op het scherm, zoals FlitsNav, NoLed, Maildroid enz. Gewoon lekker gebruiken tijdens het rijden :)
Ziet er nice uit :)

Hoe heten die toggle apps/widgets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe

maffe

maffe

Relief2009 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 16:02:
[...]
Hoe heten die toggle apps/widgets?
Komen ze:

1) Brightness Toggle Widget; 2) Silent Toggle Widget
3) Autosync on/off; 4) Wifi on/off; 5) AutoRotate on/off; 6) GPS on/off;
7) APN on/off widget [Data verkeer aan/uit]; 8.) Maildroid; 9) Twitter; 10) Internet;
11) NoLed [erg handig voor Galaxy S ivm missende oproepen en sms];
12) FlitsNav 0.6 Beta [must voor iedere autorijder] _/-\o_

Let wel de APN on/off is compleet wat anders dan de Autosync on/off.
APN on/off handig voor in het buitenland of prepaid kaartje...

Dan heb ik nog veel meer, maar belangrijk om te noemen is bijv de:
- Bluetooth notify [mbv deze krijg ik netjes in beeld dat mijn Ford Mondeo gekoppeld is]
- Barcode Scanner [om QR code van mijn avatar te scannen] ;)
.

[ Voor 0% gewijzigd door maffe op 17-09-2010 16:40 . Reden: 8tje werd vertaald naar emoticon... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
maffe schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 16:35:
[...]

Komen ze:

7) APN on/off widget [Data verkeer aan/uit]; 8-) Maildroid; 9) Twitter; 10) Internet;

- Bluetooth notify [mbv deze krijg ik netjes in beeld dat mijn Ford Mondeo gekoppeld is]
Dank je wel _/-\o_ APN is toch dat je 3g volledig wordt uitgeschakeld. Kent iemand een toggle voor het uitschakelen van 3g, maar het behouden van 2g?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kledur
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-05 21:50
Instellingen>Draadloos en netwerk>Mobiele netwerken>Alleen 2G-netwerken gebruiken aanvinken? :P

Ik ben deze zomer met mijn vriendin naar Schotland geweest, en zodoende 3G uitgezet. Toen kon ik opeens 6 dagen op 1 batterij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 13:27

icecreamfarmer

en het is

slurpt no led nog steeds zoveel stroom?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maffe schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 16:35:
[...]

Komen ze:

7) APN on/off widget [Data verkeer aan/uit]; 8.) Maildroid; 9) Twitter; 10) Internet;

.
Is die flitsnav een betalende app? Indien ja, dan is die in Belgie niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu sta ik op het punt een SGS aan te schaffen. Is er nog een reden waarom ik hem niet aan zou schaffen ?
wat koop ik het best de 8 GB versie of de 16 GB versie ? toestel zou gebruikt worden in belgië met een mobistar abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donderbij schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 11:50:
[...]

Ik heb de widget van CurvedFish draaien. Zet hem altijd op 0%, vooral in de avond. Is dan nog redelijk fel maar best te doen. Scherm is gewoon fel haha.
Om brightness te veranderen kan je toch gewoon over de informatie balk schuiven? (moet je brightness niet op auto staan) Is touchwiz functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iedjie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Henk Schuifkaas schreef op donderdag 16 september 2010 @ 20:20:
[...]

Heb het net even geprobeerd, ook nog steeds de originele JF3 en hier werkt het prima via de mobiele site met wifi aan. Die app werkt niet echt, blijft hangen op "verbinding maken", en als er wat gebeurd is de kwaliteit bedroevend.
Ik heb geen wifi thuis maar ik wil sowieso gewoon, bij de bushalte of zo, iig zonder wifi, een journaal kunnen kijken of iets van uitzending gemist. Dat moet toch kunnen???!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donderbij en Deepbass909, bedankt voor jullie antwoorden rond MKV playback.

Deepbass909, kan je me zeggen of je ook ondertitels kan weergeven? En AC3 audio werkt dat ook?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 17:10:
nu sta ik op het punt een SGS aan te schaffen. Is er nog een reden waarom ik hem niet aan zou schaffen ?
wat koop ik het best de 8 GB versie of de 16 GB versie ? toestel zou gebruikt worden in belgië met een mobistar abonnement
Wat betreft de versie kun je daar zelf waarschijnlijk het beste antwoord op geven. Hoeveel denk je nodig te hebben? Ik heb de 8gb versie en nog niet gemerkt dat ik ruimte tekort kwam. Maar heb dan ook filmpjes en mp3s op een sd-card staan.

Over het toestel zelf kan ik alleen maar erg tevreden zijn, zou niet weten waarom ik hem zou moeten afraden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 17:10:
Kogel is al door de kerk, heb me de 16 GB versie aangeschaft, nu nog mijn sim kaart erin en mijn sd en opstarten. Hoop dat het een betere koop is dan mijn HTC touch pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
MrJT schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 14:40:
[...]

Heb dit ook al een paar keer gehad.
Heb ook weleens dat ik smsjes 2x ontvang (enkele minuten na elkaar), maar daarvan denk ik eerder dat dit een issue bij T-mobile is.
Geloof dat dit niet T-mobile afhankelijk is. Ik heb het bij kpn ook gehad.

Was nogal pijnlijk, was lekker aan het daten en beantwoorde haar dat ik het reuze gezellig had gevonden...
Echter... de sms werd na iemand anders verzonden, een andere date van eerder. Daarna kwam de reactie terug, onder de naam van een vriend. Nogal rottige ervaring.

Was gelukkig maar een keer voor gevallen. Na opnieuw opstarten niet weer voor gekomen.

Misschien dat het programma Handcent dit gedaan heeft! Gebruiken jullie deze ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:02
Anarchy 99 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 12:08:
[...]

Het werkt prima hoor, alleen er is geen mogelijkheid om te stoppen met syncen in de nacht uren. Je moet je telefoon dus stil zetten, anders wordt je midden in de nacht wakker van nieuwe email meldingen
Bij mij werkt het voor geen meter. Ik gebruik Exchange 2010 en de agenda items op mijn telefoon worden niet gesynchroniseerd met Exchange. En ja ik selecteer eerst mijn Exchange agenda voordat ik een item aanmaak. Ook synchroniseerd e-mail niet goed als ik deze niet op 'push' zet. Mijn hoop is nu op Foryo gevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe

maffe

maffe

iedjie schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 18:04:
[...]
Ik heb geen wifi thuis maar ik wil sowieso gewoon, bij de bushalte of zo, iig zonder wifi, een journaal kunnen kijken of iets van uitzending gemist. Dat moet toch kunnen???!
Klopt, dit kan ook als de bushalte naast een zendmast staat.
Is die bushalte in een dorp als Wapse of Diever, of in een bosrijke omgeving als Wateren, mag je blij zijn dat je je mail kan ophalen hiihi.

maf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-05 10:55
Heb al enige tijd mijn 2de Samsung Galaxy S, meen eerste galaxy S had problemen als hij uit stand by kwam was er op het scherm een roze gloed te zien voor een paar seconden. Had vervolgens ook een nieuwe gekregen.

Nu heb ik met mijn nieuwe(na ongeveer een maand tijd) hetzelfde probleem maar bij deze blijft de roze gloed als je de helderheid van het scherm op maximum zet.

Zijn hier nog mensen met problemen met deze roze gloed? de taakbalk vanboven is echt niet meer mooi zwart maar bruin/roos geworden..

Greetz

[ Voor 7% gewijzigd door Obl1viA op 17-09-2010 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Heeft iemand al de spraakrecorder geprobeerd? Hoe is de kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Laatst online: 13:25
Ik ga binnenkort naar de VS voor een paar maanden, en ik wil daar een prepaid kaartje aanschaffen. Nu zijn er goede aanbiedingen van bv Virgin Mobile USA, maar deze gebruikt geen GSM, maar WCDMA.

Mijn vraag is eigenlijk: In hoeverre support de Galaxy S nou WCDMA? Het staat nl op sommige spec sheets.
De Galaxy S die in Australie en China worden geleverd kunnen dit wel aan. Maar ik vraag me dus aan of de Europese versies dit ook kunnen.

Via de *#*#197328640#*#* code kan je via het debug menu kiezen voor WCDMA, maar het is mij onduidelijk of dit slechts softwarematig of dat het ook hardwarematig werkt. Op Modaco wordt het ook niet echt duidelijk.

Heeft iemand hier ervaring mee of weet hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jacky00 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 01:22:
[...]

Sorry begrijp niet echt hoe je het bedoeld via de verkenner van m'n PC
Zie gewoon op m'n telefoon dat ik alleen Interne SD-kaart gebruik van maakt..

Hoe kan ik die filmpjes terugvinden, zodat ik het kan opslaan op m'n pc
Ik begrijp dat je het via Kies doet. Als je hem aansluit via Kies dan heb je rechtsbovenin de hoek "Gids voor apparaatverbinding staan" en daaronder een telefoontje met GT-I9000. Ga daar met je muis overheen en klik op het telefoontje. Nu verschijnt de "Apparaatverkenner - GT-I9000. Aan de linkerkant van die verkenner staat "Intern geheugen(M1)" met daaronder de mappenstructuur. Klik op de map DCIM en dan Camera. Voila...daar staan je foto's en filmpjes. Vandaar uit kun je ze naar je pc verplaatsen (rechtermuisknop). Ze komen dan te staan onder C:\je naam\Samsung\Kies\Download (...bijvoorbeeld...)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2010 02:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 17:06:
[...]

Is die flitsnav een betalende app? Indien ja, dan is die in Belgie niet beschikbaar.
klopt het dat FlitsNav niet in de market verkrijgbaar is?
kan hem namelijk niet vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door nokiaan958GB op 17-09-2010 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:20
:(
zoenvisje schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 21:01:
Heeft iemand al de spraakrecorder geprobeerd? Hoe is de kwaliteit?
Bedroevend.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Laatst online: 13:25
nokiaan958GB schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 22:37:
[...]

klopt het dat FlitsNav niet in de market verkrijgbaar is?
kan hem namelijk niet vinden.
Ik ook niet.
Ik vond wel deze link op google:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mengelsm/Public/FN_QR/FN06.png

edit: Ik stel wel mijn vraagtekens bij de toegang die je deze app moet geven:
- Phone calls - read phone state
- Services that cost you money - directly call phone numbers

[ Voor 20% gewijzigd door Maarten21 op 17-09-2010 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:13
Maarten21 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 22:46:
[...]

Ik ook niet.
Ik vond wel deze link op google:
[afbeelding]

edit: Ik stel wel mijn vraagtekens bij de toegang die je deze app moet geven:
- Phone calls - read phone state
- Services that cost you money - directly call phone numbers
Dat komt omdat je dan vanuit het programma een voorgeprogameerd nummer kan bellen van flitsservice om een flitser door te geven.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svijf
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-09 23:33

svijf

b5beveiliging.nl

maffe schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 19:34:
[...]

Klopt, dit kan ook als de bushalte naast een zendmast staat.
Is die bushalte in een dorp als Wapse of Diever, of in een bosrijke omgeving als Wateren, mag je blij zijn dat je je mail kan ophalen hiihi.

maf
In Wapserveen ben ik al blij als ik kan bellen met Vodafone :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu al enkele uurtjes aan het spelen met mijn nieuwe sgs en het lukt al een beetje dankzij dit forum, de overstap van winmo naar android is toch wennen en een beetje zoeken.

Kan ik foto's van Picasa webalbum's via een widget of zo op mijn toestel krijgen of bekijken ?

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 17:08
Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 23:38:
nu al enkele uurtjes aan het spelen met mijn nieuwe sgs en het lukt al een beetje dankzij dit forum, de overstap van winmo naar android is toch wennen en een beetje zoeken.

Kan ik foto's van Picasa webalbum's via een widget of zo op mijn toestel krijgen of bekijken ?
Dat krijg je toch vanzelf, uitgaande dat Picasa aan je mailadres is gekoppeld waarmee je je hebt aangemeld op de mobiel. Ik zie in ieder geval binnen mijn galerij de Picasa die ik daar heb neergezet.

Verwijderd

Retir schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 07:56:
[...]

Dat krijg je toch vanzelf, uitgaande dat Picasa aan je mailadres is gekoppeld waarmee je je hebt aangemeld op de mobiel. Ik zie in ieder geval binnen mijn galerij de Picasa die ik daar heb neergezet.
Dat is jammer genoeg bij mij het geval niet, ik had dat ook ergens gelezen, maar komt bij mij niet binnen

Verwijderd

en tevens, nog een extra vraagje, welke is de beste lagfix op dit moment ? af en toe ervaar ik een beetje lag, ik erger me niet echt aan, maar als alles "smooth" zou gaan, zou het veel fijner zijn.

• SgtElPotato
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 12:42:
en tevens, nog een extra vraagje, welke is de beste lagfix op dit moment ? af en toe ervaar ik een beetje lag, ik erger me niet echt aan, maar als alles "smooth" zou gaan, zou het veel fijner zijn.
De Voodoo lagfix ( voodoo-project.org ) is tot nu toe de snelste die er is. Die vernadert de partitie van RTF of RFS naar EXT4. Wat een significant snelheidsverschil oplevert in positieve zin!

Zucht...

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

En zorgt er als je 'geluk' hebt voor dat dat geheugen naar de kloten gaat.
(iets met max aantal writes)

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 23:56
GoldenSample schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 13:24:
En zorgt er als je 'geluk' hebt voor dat dat geheugen naar de kloten gaat.
(iets met max aantal writes)
En hoe kom je daar bij?

• TommySprat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:39
Ik heb mijn SGS nu ongeveer 3 weken en het aantal "lag momentjes" is flink toegenomen. Ik ben heel benieuwd naar de 2.2 update.

Ik heb de microUSB lader van mijn oude N85 nog liggen. Kan ik die ook gebruiken om mijn SGS op te laden? Ik ben een beetje huiverig om het te proberen omdat op de laders verschillende waarden staan.

SGS lader:
Input: 100-240V ~ 50-60Hz - 0.15A
Output: 5.0V --- 0.7A
N85 lader:
input:AC 100-240V/ 50-60Hz/ 160mA
Output: DC 5.0V/ 1200mA
Kan ik de N85 lader gebruiken zonder mijn SGS te frituren?

• Terranova
Lol als je bij het afspelen van een nummer(misschien ook video) de geluidsknop ingedrukt houd dan leest ie op welk nummer van welke band en op welk album het nummer staat :P

• LithoMan
  • Laatst online: 18:07

LithoMan

Toemaar

Heb iets weer ontdekt waarmee nu wél mijn Galaxy kan communiceren met het programma Kies. Ik heb namelijk de sd kaart verwijderd. Bij mij werkt dat in ieder geval (tot nu toe dan). Raar blijft het dat het programma zegt geen firmware updates te hebben voor mijn Galaxy met firmware JF3.

Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra

• SgtElPotato
  • Nu online
LithoMan schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 17:55:
Heb iets weer ontdekt waarmee nu wél mijn Galaxy kan communiceren met het programma Kies. Ik heb namelijk de sd kaart verwijderd. Bij mij werkt dat in ieder geval (tot nu toe dan). Raar blijft het dat het programma zegt geen firmware updates te hebben voor mijn Galaxy met firmware JF3.
Ik heb het opgegeven, heb alles geprobeerd. Alle geheugen ontkoppelt een reset en weet ik niet wat nog meer. Wacht wel op Samsungfirmwares.com en flash dan mooi met Odin.

Zucht...

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:08

blitzkrieg

Whoop Whoop!

svijf schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 23:22:
[...]

In Wapserveen ben ik al blij als ik kan bellen met Vodafone :X
Met Hi is het niet veel beter in Wapserveen.

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen zonder enige vorm van eigen inzet worden zonder aankondiging verwijderd. Toon eigen initiatief voor je post. GoT is geen helpdesk.