Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023

SamsungGalaxyS
Samsung Galaxy S
Introductie:

Op 23 maart 2010 heeft Samsung de Galaxy S (i9000) geïntroduceerd. De duidelijke keypoints zijn de 4" Super-AMOLED scherm, 1 GHZ processor en het nieuwe Samsung's Smart life. Daarnaast zal het toestel over een 5 Megapixel camera beschikken welke HD opnames kan maken.
Het Super-AMOLED scherm kennen wij van de Samsung WAVE. Dit scherm is, naast scherper en dunner, theoretisch gezien beter leesbaar in direct zonlicht met een grote kijkhoek. Het is de eerste keer dat dit scherm zijn weg vind naar een Android toestel.

Inhoudsopgave
History
Ga terug naar de inhoudsopgave
SpecificatiesSamsung Galaxy S
ChipsetARM Cortex A8 'Hummingbird'?
Processor snelheid1GHz
OSAndroid 2.1 (eclair)
TouchWiz 3.0 interface
swype text input
ROM geheugen8/16 GB
RAM geheugen512 MB
Flash geheugenMicroSD max 32 GB
SchermWVGA 4" / Super-AMOLED
Multitouch
16M kleuren
480 x 800 pixels
NetwerkGSM 850 / 900 / 1800 / 1900
HSDPA 900 / 1900 / 2100
GPRS Class 12 (4+1/3+2/2+3/1+4 slots), 32 - 48 kbps
EDGE Class 12
3G HSDPA, 7.2 Mbps; HSUPA, 5.76 Mbps
WirelessWi-Fi 802.11 b/g/n
DLNA
Bluetooth 3.0
Camera's5 MP, 2592 x 1944 pixels
autofocus, LED flash
720p 30fps
Frontside VGA
Geo-tagging
smile detection
Accu (mAh, standby, spreektijd)Li-Ion 1500mAh
Connectors & SensorsMicro USB v2.0
3.5 mm audio jack
Accelerometer
Proximity sensor
LocatieGPS
A-GPS
Digital compass
Externe buttons en controlsOnbekend
Afmetingen122.4 x 64.2 x 9.9 mm
Gewicht 118 gram
Prijs+/-€477,--
AccessoiresDockingstation
Websitehttp://www.samsungunpacked.com/#
http://galaxys.samsungmobile.com/
Manualhttp://galaxys.samsungmobile.com/userguide/
Beschikbaar01-07-2010

Features
  • Daily Briefing: Offers instant access to weather, news, stocks, and the scheduler.
  • All Share: Enables inter-device connectivity via DLNA (Digital Living Network Alliance) technology.
  • Home Cradle: Enables use as a digital photo frame, table clock, calendar, and music station.
  • Write and go: Jot down an idea first and later decide on a format such as SMS/ MMS, email, calendar or memo.
  • Swype: Provides fast and easy way to input text on screen while on-the-move.
  • ThinkFree: Apps to view and edit Microsoft Office 2007 documents.
  • Smart Alarm: Wakes up with a natural alarm sound and automatically turned-on display
    light
  • Samsung Social Hub
(P)Reviews
  • GSM Arena Review

We tested the Samsung I9000 Galaxy S and it tested us in return. It bared its teeth at us and so did we. Ours was a grin. Easy boy, good beast. There goes the new leader of the Android pack. The Samsung I9000 Galaxy S has oomph to spare and even hardened geeks like us cannot help but acknowledge its compelling power.
  • Vergelijk met iPhone 4 door GSM Arene

Well, here we are at the end of our grand battle. We tried to be as helpful as possible to everyone wondering which of the two best smartphones currently available to purchase. There's a reason why we won't add up the individual scores for each phone - different people have different needs and you should count only the scores on the chapters that are important to you.
  • Android Planet Review

De Samsung Galaxy S is met recht het vlaggenschip van de Samsung mobiele telefoons. Door het Super-AMOLED scherm, de 1 GHz processor, Android 2.1 en mogelijkheid om in HD te filmen hadden we hoge verwachtingen van de telefoon, aangezien het toestel alles te bieden heeft wat er vandaag de dag van een smartphone wordt verwacht.
  • Slashgear Review

Is the occasionally staccato performance enough to sour the Galaxy S altogether, however? We’re not entirely sure what’s causing the occasional lag – poor CPU throttling perhaps – but we’re hoping Samsung can address it with a minor firmware patch. As it stands, it’s a frustrating mar on what’s otherwise a very strong smartphone experience. The Galaxy S’ screen is the best this side of a Retina Display – and larger too – while the phone, albeit erring on the plastic side, is well made and has impressive multimedia skills. It’s also slim, so despite the screen size can drop into a front pocket without causing problems. The strengths outweigh the drawbacks overall, though you may find yourself explaining more then once that no, this isn’t an iPhone, it’s something arguably just as good.
  • [url=hhttp://www.techradar.com/reviews/phones/mobile-phones/samsung-galaxy-s-689293/review?artc_pg=1]TechRadar Review[/url]

The Samsung Galaxy S is everything that's good about the Wave, but with Android power to back it up. The Super AMOLED screen is awe inspiring, and the 1GHz Hummingbird processor means the phone never misses a beat.
Fotos

Afbeeldingslocatie: http://img.gsmarena.com/vv/pics/samsung/samsung-galaxy-s-01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/03/ctia2010samsunggalaxys81.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/03/ctia2010samsunggalaxys83.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/03/ctia2010samsunggalaxys84.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/03/ctia2010samsunggalaxys85.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/03/ctia2010samsunggalaxys86.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/03/ctia2010samsunggalaxys89.jpg

Youtube

Rooted

In tegenstelling tot wat we gewend zijn van Windows Mobile, is het niet illegaal om zelf aan Android te sleutelen. Het voordeel hiervan is dat je zonder problemen een custom ROM kunt installeren op je Android die meer aansluit bij je wensen. Deze kan sneller of mooier zijn. Je kunt het niet zo gek bedenken of mensen hebben het wel in een ROM gebouwd. Deze roms worden veelal gebouwd door een grote schare fans. Om een custom ROM te installeren dien je eerst in de root te komen.

Let wel, niet iedere ROM is legaal, dit heeft te maken met applicaties van derden die erin gebakken zitten. Het is dus niet raadzaam om links naar ROMs te bespreken als je niet zeker bent of deze legaal is of niet.

Samsung Galaxy Rooting S Tutorial

Download het bestand Root Update.zip Galaxy S Root Update.zip Galaxy S vanRapidshare
Update: Root voor Android 2.2 op Galaxy S is ook uit: >>CLICK<<

1. Selecteer Mass Storage op uw telefoon: Instellingen -> Over telefoon -> USB-instellingen -> massaopslag
2. Sluit uw Galaxy S aan op de computer (windows) via de meegeleverde USB en zet op USB-storage
3. Kopieer Update.zip (gedownload hierboven) naar de hoofdmap van de Galaxy S (bijvoorbeeld. D:\) waarbij D:\ de Galaxy S-station.
4. Zet de Galaxy S uit en ontkoppel de USB-kabel.
5. Druk nu gelijktijdig op Home, Volume + (boven volume) en de Power-knop voor een paar seconden, de telefoon boot zich nu in de Android System Recovery-modus en u zal worden aangeboden met het volgende scherm:
Galaxy Root

6. Gebruik de volume knop om te navigeren naar apply sdcard: Update.zip en druk op de Home-knop om deze te selecteren en te starten.
7. Je Galaxy S zal herstarten
8. Gefeliciteerd je hebt net uw Samsung Galaxy S geroot

Deze handeling is volledig op eigen risico. Zowel de auteur als Tweakers.net draagt geen enkele verantwoordelijkheid!

Frequently Asked Questions

[list]
Frequently Asked Questions Topic
• Swype uitschakelen:

Swype (de)activeer je door het invoerveld ingedrukt te houden, dan staat er invoermethode en daar kies je dan Swype.

Wist je dat:

- Als het woord wat je wilt typen het eerste woord in de pop-up is, je gewoon door kunt typen?

- Swype woorden kan leren door ze gewoon in te toetsen (dus niet te swypen) met een spatie aan het eind

- Je ook normaal kan typen met het swype toetsenbord

- Je heel snel van taal kan wisselen door de "Q" toets?

- Er een cursorblok kan worden gestart door over de "swype toets" en "SYM" te swypen (linksonder van links naar rechts)?

- Als je een (verkeerd) woord uit je woordenboek wilt halen je dit kan doen door het woord te selecteren en de "swype toets" lang ingedrukt te houden?

- Swype automatisch spaties invoegt (dus je kan gewoon doorswypen zonder spatie)

• Swype automatische spaties:

Instellingen>Landinstelling en tekst>Swype>Automatische spatiering
• KIES en de SGS:[quote]psychoclown schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:31:
Vanavond aan de slag geweest met KIES en de SGS om te kijken of ik de firmware kon upgraden. Door alle horror verhalen had ik KIES nog niet eerder gebruikt maar ik had eerder wel eens problemen gehad met de MTP usb driver. Deze bleef op de SGS altijd maar switchen tussen het homescreen en de applicatie en op de PC (W7 x64 in mijn geval) mislukte de installatie keer op keer.
Om te updaten moet ik wel mijn SGS aan de pc weten te koppelen met KIES en ik ben na wat prutsen achter een oplossing voor dit probleem wat waarschijnlijk bij veel mensen optreed.
  • Ga op je SGS naar 'SD-kaart en telefoonopslag' en meld je interne SD-kaart af middels 'SD-kaart afmelden'. Vervolgens meldt je hem weer aan en koppel je je SGS aan de pc en kies voor 'Samsung KIES'.
  • Mocht dit het MTP usb driver probleem niet verhelpen dan meld je nogmaals de interne SD-kaart af en kies vervolgens voor 'SD-kaart formatteren' (maak vooraf een backup!). Koppel hierna weer je SGS aan de pc en kies wederom voor 'Samsung KIES'.
  • Bij een van beide oplossing zou je MTP usb driver op een juiste manier moeten installeren waarna je geen problemen met het connecten aan KIES meer moet ondervinden.
  • Helaas voor mij kan ik nog niet updaten naar Froyo want die is nog niet beschikbaar, in ieder geval nu wel JM2 erop staan :) [b]Zeker iets voor in de TS mijn inziens![/] [/quote]
  • Lag problemen:

Hiervoor verwijzen we je graag naar het [Samsung Galaxy S] Rooten, Custom ROM's & Firmwaretopic
  • Dit is een W.I.P. al was het in de eerste instantie de bedoeling dat dit topic overgenomen zou worden door een ander, is dat helaas niet gebeurd. Ik ben nu dus de afgelopen topics aan het doorbladeren opzoek naar FAQ's. Mocht iemand een op of aanvulling hebben, zet het dan in mijn mailbox.
Accessoires

Afbeeldingslocatie: http://www.samsunggalaxys.nl/wp-content/uploads/2010/03/samsunggalaxys2.jpg

Changelog
  • 23-03-2010 - TS Gestart
  • 23-03-2010 - TS aangepast met hulp van Relief2009 DANKJEWEL
  • 24-03-2010 - TS aangepast n.a.v. de nieuwe gegevens (Geen LED Flash, website link toegevoegd, nieuwe TS foto, filmpje Samsung's social hub)
  • 13-04-2010 - Eerste review van GSM Arena geplaatst
  • 18-06-2010 - Deel 2 geopend.
  • 10-07-2010 - Deel 3 geopend.
  • 08-08-2010 - Deel 4 geopend.
  • 06-09-2010 - Deel 5 geopend, FAQ toegevoegd, etc.
  • 07-10-2010 - Deel 6 geopend

[ Voor 9% gewijzigd door Ganymedus op 17-10-2010 14:56 ]

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
corrado20vt schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:39:
Hotmail werkt bij mij zonder enig probleem. Geen aparte app o.i.d. erop gezet verder.
Wat zijn je instellingen? Bij mij werkt hij ook niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344538

@ artuzzo:

Ik heb hem net ook opnieuw opgestart, maar dan nadat ik de landen instellingen nog eens op nederland gezet heb. Zou het kunnen komen door tijdens het swypen de taal op engels te zetten?

(omdat quoten uit het vorige topic niet lukt hieronder nog even de quote)
quote:
Alfred M schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:25:
Hoi allemaal, vraagje, ik heb nu al enige tijd problemen met mijn hotmail, hij staat netjes op poort 995 etc, maar ik krijg steeds een verbindingsfout. Er is ook geen app voor ofzo die je hotmail wel goed/ direct opent. Hebben meer mensen dit probleem?

Sinds 2 dagen dezelfde issue. Vanochtend mijn mobiel opnieuw opgestart en nu doet t weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 17:30

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Amboe schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:53:
[...]

Wat zijn je instellingen? Bij mij werkt hij ook niet meer...
Bij mij moest ik eerst altijd een stuk of 5 keer synchronizeren todat hij mijn mail binnen had. Heb er nu K9-mail opgezet en dat werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103465

JPK hoe zijn jullie ervaringen met deze laatste firmware. Ik lees veel goeds maar hoe is dat in de praktijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344538 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 15:19:
@ artuzzo:

Ik heb hem net ook opnieuw opgestart, maar dan nadat ik de landen instellingen nog eens op nederland gezet heb. Zou het kunnen komen door tijdens het swypen de taal op engels te zetten?

(omdat quoten uit het vorige topic niet lukt hieronder nog even de quote)
quote:
Alfred M schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:25:
Hoi allemaal, vraagje, ik heb nu al enige tijd problemen met mijn hotmail, hij staat netjes op poort 995 etc, maar ik krijg steeds een verbindingsfout. Er is ook geen app voor ofzo die je hotmail wel goed/ direct opent. Hebben meer mensen dit probleem?

Sinds 2 dagen dezelfde issue. Vanochtend mijn mobiel opnieuw opgestart en nu doet t weer...
... Doet het weer niet, het ligt dus kennelijk niet aan het opnieuwopstarten :( :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k_doorman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:50
YEAH!!! Ik heb mijn telefoon weer terug nadat ik hem had laten vallen en het scherm kapot was.

Belcompany heeft op de bon "scherm kapot" als defect gemeld. Gelukkig is het scherm onder garantie vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Heb je heel erg geluk mee gehad dan :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238992

ik gebruik het standaard gmail apps op de sgs
eerst kreeg ik steeds een toon en kwam noled op.
maar nu krijg ik helemaal niets meer te zien als er een nieuwe mail binnenkomt.
Ik kan alleen via vernieuwen kijken of ik nieuwe mail heb.
kan je ergens instellen dat de telefoon om de zoveel tijd controleert of er nieuwe mail is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-02 13:37
Niet dat ik weet....enige dat ik terug kan vinden is: synchronisatie aan/out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yazoo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-06 09:40
Sinds kort in bezit van de SGS. het lukt me echter niet om deze met Kies te verbinden op m'n laptop (Vista).

Telefoon wordt niet herkend. Gisteren de laatste versie geinstalleerd.

Sluit ik mij telefoon aan zegt die om met de pc te verbinden dat die op stand by moety staan. Ondanks dit geen verbinding.

Usb instellingen staan op Kies.

Zie ik iets over het hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommert
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-10-2024
Heb vandaag me SGS opgestuurd voor reparatie. Had een raar probleem dat me ik geen nieuwe applicaties kon installeren, en nieuwe bestanden kon maken op me interne sd kaart. Ik kon wel applicaties verwijderen maar zodra ik me tel had ge-reboot stonden ze er weer. Bij een factory-reset gebeurde er niks. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55491

Heb sinds vandaag SGS en ben wat dingen aan het ontdekken.

Weet iemand hoe het komt dat ik als ik radio luister maar via 1 oortje geluid heb,ik heb de headset getest op mijn Ipod en daar werken allebei de oortjes wel gewoon.

Is er misschien een instelling die ik op mijn telefoon moet wijzigen omdat voor elkaar te krijgen? of is er wellicht iets met de telefoon niet goed?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen hiermee.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Anoniem: 55491 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 21:55:
Heb sinds vandaag SGS en ben wat dingen aan het ontdekken.

Weet iemand hoe het komt dat ik als ik radio luister maar via 1 oortje geluid heb,ik heb de headset getest op mijn Ipod en daar werken allebei de oortjes wel gewoon.

Is er misschien een instelling die ik op mijn telefoon moet wijzigen omdat voor elkaar te krijgen? of is er wellicht iets met de telefoon niet goed?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen hiermee.

Bedankt!
Plug er helemaal goed indrukken, vergt wat kracht.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desp
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-06 15:36
Voor degene voor wie het nog niet duidelijk is of de TVoutkabel van Nokia (CA-75U) werkt, hierbij het verlossende woord.... hij werkt perfect,,, op diverse TVs getest, prima beeld.

Maar uiteraard wil ik nog overstappen op de hdmi-kabel die waarschijnlijk nog steeds niet leverbaar is zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

desp schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 22:17:
Maar uiteraard wil ik nog overstappen op de hdmi-kabel die waarschijnlijk nog steeds niet leverbaar is zucht.
Gaat met grote zekerheid niet werken :|
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=737825

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:40
Hoi, Ik ben nu ook de gelukkige eigenaar van een S je. Ik zie het volgende ik heb hem in gebruik genomen en toe werkte de data verbinding ik gebruik extended controls om de data verbinding in en uit te schakelen (krijg 16 dec pas unlimited internet) Echter nadat het een paar keer gewerkt heeft gaat de data verbinding niet meer aan.

Wat ik zie in de apn setttings is dat extended controls zich daarin nestelt. Ik heb nog niet geprobeerd hem te verwijderen omdat ik het een handig tool vind. Iemand een idee wat dit kan zijn?

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolmos
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07-2024
Geen onzin verkopen.

Op dit moment werkt het niet, maar er is een kans dat een software update het werkend maakt.
Gewoon afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
desp schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 22:17:
Voor degene voor wie het nog niet duidelijk is of de TVoutkabel van Nokia (CA-75U) werkt, hierbij het verlossende woord.... hij werkt perfect,,, op diverse TVs getest, prima beeld.

Ik heb dezelfde nokia kabel en vind het beeld op z'n best slechts redelijk te noemen. Verder is het niet in het juiste aspect ratio (heb wel PAL ingesteld op de galaxy s). Stel je de tv in op 4:3 of 16:9 dan heb je of een "bert" effect, of een "ernie" effect.
Ik heb het op twee Samsung LCD tv's geprobeerd, waaronder een B650 uit 2009.
Heb jij daar geen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desp
BounceMeister schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 09:05:
[...]

Ik heb dezelfde nokia kabel en vind het beeld op z'n best slechts redelijk te noemen. Verder is het niet in het juiste aspect ratio (heb wel PAL ingesteld op de galaxy s). Stel je de tv in op 4:3 of 16:9 dan heb je of een "bert" effect, of een "ernie" effect.
Hmm, ik heb daar geen last van. Heb wel wat avi's erop staan van 4:3 formaat welke mn telefoon zelf helaas al uitrekt, maar dat heeft dus niks met de tv-out te maken.
Verder heb ik diverse mkv's en films eropstaan waarbij ik even gekeken heb naar intro logos om te kijken of zo een effect optreedt maar ik zie dat toch echt niet.
Kwaliteit vind ik prima voor niet-hdmi out. Af en toe wat last van ghosting maar niet storend!
Getest op een 2008 samsung LE37A(552?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 332532

Laatste update (als het hier nog niet gemeld is)
Froyo zou voor eind deze maand (oktober) zijn

http://www.product-review...d-2-2-froyo-release-date/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-06 09:37

icecreamfarmer

en het is

Anoniem: 332532 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 13:26:
Laatste update (als het hier nog niet gemeld is)
Froyo zou voor eind deze maand (oktober) zijn

http://www.product-review...d-2-2-froyo-release-date/
jammer dat het uitgesteld is

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:22
Ik wacht nog steeds op mijn Galaxy S. Bij vodafone besteld. zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238992

misschien staat het al ergens, maar ik kwam het nergens tegen
Bij deze, misschien kan het in de index gezet worden
het is zeer goed te lezen op je SGS, je hebt altijd je handleiding bij je als je het bij je favorieten zet.

http://galaxys.samsungmobile.com/userguide/

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 238992 op 08-10-2010 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Laatst online: 03-09-2023
Anoniem: 238992 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 14:38:
misschien staat het al ergens, maar ik kwam het nergens tegen
Bij deze, misschien kan het in de index gezet worden
het is zeer goed te lezen op je SGS, je hebt altijd je handleiding bij je als je het bij je favorieten zet.

http://galaxys.samsungmobile.com/userguide/
Bedankt voor de tip, hij is opgenomen in de TS.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Laatst online: 17-06 11:59
Ben erg benieuwd wanneer samsung froyo uit gaat brengen. Kunnen ze niet beter op 3.0 gaan richten. Overigens wel raar dat er al tijden beta's rondslingeren die prima draaien. Ik zou zeggen paar kleine bugs eruit en je bent klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-06 17:02
BounceMeister schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 09:05:
[...]

Ik ben hier mee eens, lijkt wel VHS kwaliteit maar dan geen 16:9 verhouding :D. Wat ik ook erg jammer vind is dat je het scherm van SGS niet kan uitzetten. Misschien ooit USB>HDMI, zou wel mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-06 16:03
Ow noo, het kwaad is geschoten :(

Ik heb een dode pixel geconstateerd in mijn scherm.
Kan iemand mij vertellen of dit voor bijvoorbeeld vodafone nog acceptabel is zodat ik geen recht heb op garantie, of dat ik hem gewoon kan opsturen zodat het gefixed word of word vervangen ?

Ik draai trouwens JPK, mocht ik hem terug moeten sturen is het dan raadzaam terug te flashen naar JM2 ?
Is er verder iemand die een dode pixel heeft?

het is natuurlijk niet heel erg 1 dode pixel, maar ik wil graag dat iets 100% werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:31
wat eeen k@#!@#!t gedoe zeg. ik haal mijn galaxy uit mijn broekzak en kijk is aan. me display is stuk @$@!$!@ k heb hier gelezen dat meerdere mensen dit probleem hadden. goedkope troep zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazurr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09-2020

Hazurr

wannabe

sanane schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 19:09:
wat eeen k@#!@#!t gedoe zeg. ik haal mijn galaxy uit mijn broekzak en kijk is aan. me display is stuk @$@!$!@ k heb hier gelezen dat meerdere mensen dit probleem hadden. goedkope troep zeg
Ja, contact met spijkerstof is ook doorgaans een reden dat telefoons stukgaan _O-

Pessimism is the foundation of survival

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
Hazurr schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 19:17:
[...]

Ja, contact met spijkerstof is ook doorgaans een reden dat telefoons stukgaan _O-
jah zo te zien wel. er is niet eens een krasje op display te zien. zo goed zorgde ik voor mijn galaxy. maarjah goedkoop zal ik maar zeggen. ik lees nu op internet reperatie kosten boven de 200 . kom op zeg

Afbeeldingslocatie: http://img844.imageshack.us/img844/1608/snc00164p.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img85.imageshack.us/img85/813/snc00162g.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door sanane op 08-10-2010 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazurr

Hazurr

wannabe

sanane schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 19:33:
[...]

jah zo te zien wel. er is niet eens een krasje op display te zien. zo goed zorgde ik voor mijn galaxy. maarjah goedkoop zal ik maar zeggen. ik lees nu op internet reperatie kosten boven de 200 . kom op zeg
Stuur hem naar garantie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
jah morgen ga ik eens langs bij vodafone winkel. ze moeten echt niet gaan zeuren dat het val schade is. er is geen 1 krasje op het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazurr

Hazurr

wannabe

Ziet er meer uit alsof ie een harde tik vanuit de linker bovenhoek heeft gekregen het glas kan wat hebben maar het scherm waarschijnlijk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133542

Anoniem: 238992 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 21:02:
ik gebruik het standaard gmail apps op de sgs
eerst kreeg ik steeds een toon en kwam noled op.
maar nu krijg ik helemaal niets meer te zien als er een nieuwe mail binnenkomt.
Ik kan alleen via vernieuwen kijken of ik nieuwe mail heb.
kan je ergens instellen dat de telefoon om de zoveel tijd controleert of er nieuwe mail is?
K-9 mail erop zetten en alle problemen zijn voorbij,staat in market succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

druk schade boven in (links) je ziet gewoon een opslpitsing van de druk en het is net genoeg geweest want hij is daarna netjes doorgescheurd. denk door het zitten dat er druk ip gekomen is. geleidelijk druk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
jah want ik zat in trein. ik haal m uit me broekzat en daar zit je dan met een kapotte scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik weet niet of er hier eigenlijk mensen zijn die gebruik maken van het standaard Samsung toetsenbord ipv Swype, maar ik ben afgelopen week pas achter de handige functies van dat ding gekomen. XT9 spellingscorrectie aangezet en het typt als een speer. Als je een verkeerde letter intoetst tijdens het typen maakt hij er 9 van de 10 keer gewoon het woord van wat je wilde hebben. Wel even woordvoorspelling uitzetten, die is redelijk irritant.

Misschien basis spul, maar ik had er nooit bij stil gestaan dat het zo effectief kon zijn. Typen gaat zo razendsnel via het standaard toetsenbord (ik toets liever dan het Swypen, en het Swype toetsenbord voelt retetraag als je hem als een normaal toetsenbord gebruikt). Echt een beetje zo'n Eureka moment, hoewel het vast voor velen al oud nieuws is :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363803

Weet iemand al wanneer de officiele update komt voor Android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kledur
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-05 21:50
Was het maar zo'n feest |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Anoniem: 363803 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 22:50:
Weet iemand al wanneer de officiele update komt voor Android?
Zal even mijn glazen bol pakken........

Of te wel, onduidelijk. Vaak is er een datum geroepen, nog vaker is het uitgesteld. Gok is nu op eind oktober, maar kan ook kerst worden..

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

sanane schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 19:33:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
Gorilla Glass...bere-sterk.
Balen voor je. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-06 18:55

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik loop nu te prutsen met de Android App Inventor van Google. Dit soort dingen zijn doorgaans vreselijke noob-programma's in de ogen van de echte programmeur, maar met mijn basiskennis mag je ook niet teveel verwachten, en dan is dit ineens een heel handig programma. Ik kan nog niet meer doen dan niet-werkende knoppen toevoegen, ik zal nog eens flink me bezig moeten houden met de tutorials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-06 18:40
Toen mijn scherm kapot was gegaan (zelfde symptomen als hierboven) heb ik hem naar een lokaal KPN/Samsung service punt gebracht en daar werd het onder garantie gerepareerd. Dus al die spookverhalen van €200,-- kostende reparaties lijkt mij nogal stug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
morgen ga ik ook langs vodafone winkel. ik hoop dat ze niet moeilijk doen. ik wil het echt zo probleemloos mogelijk oplossen :'(

enn een vraagje. is gorilla glass dan echt zo sterk als ze beweren? want ik lees op xda dat meeste gasten zomaar krasjes op hun scherm krijgen?

[ Voor 36% gewijzigd door sanane op 09-10-2010 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

sanane schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 00:34:
morgen ga ik ook langs vodafone winkel. ik hoop dat ze niet moeilijk doen. ik wil het echt zo probleemloos mogelijk oplossen :'(

enn een vraagje. is gorilla glass dan echt zo sterk als ze beweren? want ik lees op xda dat meeste gasten zomaar krasjes op hun scherm krijgen?
Ik denk dat het glas wel sterk is maar dat het soms overschat wordt en natuurlijk speelt pech hebben ook wel een rol.
Ik heb bij aanschaf van mijn SGS direct een folie over het scherm geplakt, daarnaast heb ik een case van Noreve gekocht.

Mijn toestel is minder gebruiksvriendelijk maar dat neem ik op de koop toe.

Hier nog wat interessante reacties op het Gorilla Glass:
nieuws: 'Apple is bang dat hoesjes iPhone 4-achterkant beschadigen'

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 09-10-2010 04:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 332532

Anoniem: 84457 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 01:47:
[...]

Ik denk dat het glas wel sterk is maar dat het soms overschat wordt en natuurlijk speelt pech hebben ook wel een rol.
Ik heb bij aanschaf van mijn SGS direct een folie over het scherm geplakt, daarnaast heb ik een case van Noreve gekocht.

Mijn toestel is minder gebruiksvriendelijk maar dat neem ik op de koop toe.

Hier nog wat interessante reacties op het Gorilla Glass:
nieuws: 'Apple is bang dat hoesjes iPhone 4-achterkant beschadigen'
`Met dat verschil dat de iPhone, als ik me niet vergis, niet is uitgerust met Gorilla Glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 317804

sanane schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 00:34:

Misschien eens de zoekfunctie gebruiken. Hele discussie over de sterkte van t glas is aantal weken geleden al langs gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
coolmos schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 08:44:
[...]

Geen onzin verkopen.

Op dit moment werkt het niet, maar er is een kans dat een software update het werkend maakt.
Gewoon afwachten.
officieel zegt samsung dat er geen hdmi out inzit voor SGS

http://twitter.com/Samsungservice/status/20215650228

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-05 21:02
(jarig!)
Stel, we krijgen een keer v2.2 voor de SGS, zou Samsung dan ook nog verder gaan en de SGS ooit met v3.0 uodaten?

Of is de telefoon daar niet geschikt voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kizanko
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-03 10:36
Het voldoet wel aan de minimum eisen van 3.0 dus het zou in principe wel op 3.0 kunnen draaien. Alleen hangt het van Samsung af of zij daar wel aandacht aan willen besteden. Ik denk het wel aangezien de galaxy s lijn heel populair is.

Maar het is Samsung dus je weet het maar nooit. Anders gewoon je mobiel rooten en wachten todat er zo'n 3.0 versie door andere developers wordt gemaakt.

Ik heb trouwens ook een dode pixel. Aan de zijkant....wat mij irriteert. Ik weet dat ik het niet erg moet vinden maar het blijft nu opvallend en ik kan er niet aan wennen....terug sturen dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter is Gamer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-04 22:26
Zijn er mensen hier die al wat kunnen vertellen over de batterijen die ze via ebay gekocht hebben? Ik zit er zelf namelijk aan te denken om er een paar te komen want ik vind vervelend dat met intensief gebruik de accu het minder dan een dag uit houd, ik heb niet altijd de oplader bij me om hem weer eens op te laden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
(jarig!)
Over aftermarket accu's via Ebay is zat te vinden in de diverse SGS delen en het accessoire topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06 23:39
partyondude schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 12:51:
Stel, we krijgen een keer v2.2 voor de SGS, zou Samsung dan ook nog verder gaan en de SGS ooit met v3.0 uodaten?

Of is de telefoon daar niet geschikt voor?
Als de SGS niet geschikt voor 3.0 is, dan zijn alle smartphones niet geschikt. De hummingbird is nog steeds de meest krachtige chip op de huidige markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Net even in het vorige topic gezocht maar echt een bevredigend antwoord vind ik gewoon niet... ik heb sinds maandag dus een galaxy s en zit te kijken naar voodoo lagfix. Ik heb de telefoon icm. een abo van Hi afgesloten en vraag me af of ik m'n garantie op t spel zet als ik de voodoo fix draai. Liever een iets slomere telefoon met garantie dan een snelle telefoon zonder garantie zegmaar.

edit: Voodoo lagfix-only 3.0 Update.zip, die dus, de color fix hoef ik niet, m'n wit is gewoon al echt wit.

edit2: ik begreep wel dat als ik binnenkort android 2.2 wil draaien dat ik voodoo dan eerst weer moet uninstallen, dan 2.2 updaten en dan weer de fix kan toepassen...

edit3: ik heb momenteel XWJM2 build

[ Voor 28% gewijzigd door Cartman! op 09-10-2010 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

* mystic is wellicht binnenkort ook bezitter van een galaxy :) als vervanger van mn BB Storm 1 ( :') )

ik hik nog wat tegen de batterij duur aan (met mn bb red ik vrij makkelijk 2 tot 3 dagen namelijk). maar goed, ik krijg steeds meer jeuk van mn bb, dus hoe eerder ik die kan vervangen, hoe beter :+ en ik blijk al een half jaar voor het eind van mn abonnement te kunnen verlengen, dus top.

ik heb even gespeeld met de Galaxy van een kennis, en het werkt echt heerlijk moet ik zeggen. natuurlijk was dat niet een middagje klooien, maar een paar minuten. maar het lijkt allemaal wel top in elkaar te zitten, en qua snelheid is het helemaal onvergelijkbaar met mn huidige toestel.

maar eens meer gaan verdiepen, en dan eind deze maand oid eens de knoop door gaan hakken :)

de verkoper bij vodafone lachte me gewoon uit, toen ik zei dat ik een bb storm 1 heb :')

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_-
  • Laatst online: 10-03 18:53

-_-

weet iemand toevallig of je mappen met fotos of je sms inbox op je galaxy met een wachtwoord kunt blokkeren? Dus niet de hele gsm maar een bepaald gedeelte....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricV
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-06 21:35
Weet iemand eigenlijk in welke zaak ze de hoesjes verkopen? Ik weet niet of dit in Nederland een probleem is, maar in Belgie zijn ze niet te vinden.
Ik ga morgen de SGS bemachtigen maar zou liefst van in het begin hem beschermen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderbij
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-06 21:25
Heb zelf eentje van zagg.com (full body cover) en was binnen een week binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237153

@CedricV via Ebay kan je ze voor paar euro over laten vliegen vanuit Hong Kong

als je snel wilt hebben
http://shop.ebay.nl/i.htm...n=1&_trksid=p3286.c0.m283

als je meer tijd heb (denk aan ongeveer 10 dagen)
http://shop.ebay.nl/i.htm...PrRngCbx=1&_udlo=&_udhi=5

kijk ook ff naar deze topic
Accessoires voor de Samsung Galaxy S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannes_
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-11-2024
-_- schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 19:38:
weet iemand toevallig of je mappen met fotos of je sms inbox op je galaxy met een wachtwoord kunt blokkeren? Dus niet de hele gsm maar een bepaald gedeelte....
Handcent sms heeft een optie om je inbox te beveiligen met een paswoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JPK is OK met 803 pit zonder lagfix -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-06 11:58
Als ik de sgs met usb aan de pc hang en kies voor massaopslag dan krijg ik hem in mn windows 7 32 verkenner niet te zien. Ik moet hem echt als media speler aansluiten wil ik dan de i9000 in de verkenner zien.

Mn jvc autoradio met usb aan sluiting zegt bij mediaspeler invalid, bij massaopslag blijft hij op reading knipperen.

Mis ik een instelling die dit veranderd?

Ik draai nog ouderwets JM2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hinerakatauri79
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-06 17:37
Voor mensen met een GPS probleem heb ik slecht nieuws, Ik heb mijn GS bij een erkend reparatuur gebracht voor het GPS probleem. Hij wist precies wat het probleem was. 3 dingen, hij heeft het gps antenne verwisselt met een geupdate versie (andere materiaal), hij heeft op drie plekken wat dingetjes gesoldeerd. en compass gecalibreerd. Zonder enige rom update of patch. nu werk mijn GPS als een tierelier. Heb vandaag 6 km gelopen en het is erg nauwkeurig. daarvoor sprong het over de hele map.

ik denkt dus niet dat een update het probleem zal helpen. meschien ten koste van iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:15
hinerakatauri79 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 22:04:
Voor mensen met een GPS probleem heb ik slecht nieuws, Ik heb mijn GS bij een erkend reparatuur gebracht voor het GPS probleem. Hij wist precies wat het probleem was. 3 dingen, hij heeft het gps antenne verwisselt met een geupdate versie (andere materiaal), hij heeft op drie plekken wat dingetjes gesoldeerd. en compass gecalibreerd. Zonder enige rom update of patch. nu werk mijn GPS als een tierelier. Heb vandaag 6 km gelopen en het is erg nauwkeurig. daarvoor sprong het over de hele map.

ik denkt dus niet dat een update het probleem zal helpen. meschien ten koste van iets anders.
Totale kosten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Voor mensen met een GPS probleem heb ik slecht nieuws,.... Hij wist precies wat het probleem was. 3 dingen, hij heeft het gps antenne verwisselt met een geupdate versie (andere materiaal), hij heeft op drie plekken wat dingetjes gesoldeerd. ...
Hmm, klinkt niet goed... Mijn Galaxys GPS is namelijk één van de belachelijk slechte...

Heb je nog wat meer info (over antenne, soldeerdingen...)?

[ Voor 6% gewijzigd door begintmeta op 09-10-2010 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Lijkt me gratis, de huidige functioneert niet goed dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 15-06 23:39
Zou het kunnen dat de eerste batches SGS slechte gps-antennes hebben en dat de laatste batch een verbeterde versie hebben?

[ Voor 8% gewijzigd door Relief2009 op 09-10-2010 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:19

WTM

Waar heb je die reparatie laten doen? Was dat onder Samsung garantie of heb je moeten betalen? (en garantie behouden?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:54
WTM schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 22:27:
Waar heb je die reparatie laten doen? Was dat onder Samsung garantie of heb je moeten betalen? (en garantie behouden?)
Ben ook benieuwd inderdaad!
GPS is toch wel een must icm Maps, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299404

Ik heb zelf ook een samsung galaxy s met versie jm2 erop,
en bij mij werkt de GPS ook gewoon goed, alleen heeft hij soms bij de rotonde wat moeite maar verder werkt hij wel goed

Maarja... binnenkort overstappen naar HTC DESIRE HD 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 299404 op 09-10-2010 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Wtf...het schijnt dat dit toestel gewoon icm. Windows 7 niks doet oid. Als massa-opslag krijg ik 2 schijven erbij in mn explorer maar ik kan er niet op. Als ik KIES kies (haha..) dan blijft ie maar connecten, hij vind hem nooit. Als mediaspeler krijg ik wel content te zien, maar niet de goede map dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:15
Cartman! schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 22:56:
Wtf...het schijnt dat dit toestel gewoon icm. Windows 7 niks doet oid. Als massa-opslag krijg ik 2 schijven erbij in mn explorer maar ik kan er niet op. Als ik KIES kies (haha..) dan blijft ie maar connecten, hij vind hem nooit. Als mediaspeler krijg ik wel content te zien, maar niet de goede map dan.
Alles wat je nu opnoemt werkt bij mij perfect..
Mss een idee om alle drivers te verwijderen en opnieuw te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Welke drivers dan precies? Zover ik weet is er alleen een "Mass storage driver" en die verwijderen helpt niks :{ Ik heb t over Windows 7 64-bit, jij ook?

edit: na t installeren van de file op deze link: http://drivers.softpedia....s-x64-Download-96693.html werkt het wel :) ff checken of KIES het ook doet nu...

update: nee :(

[ Voor 43% gewijzigd door Cartman! op 09-10-2010 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hinerakatauri79
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-06 17:37
was bij Solid Vision in rijswijk, koste me niks, onder garantie. Ik had bij mijn het inleveren het verzoek of ik gebeld kon worden door de monteur, en dat is ook gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Cartman! schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 23:08:
Welke drivers dan precies? Zover ik weet is er alleen een "Mass storage driver" en die verwijderen helpt niks :{ Ik heb t over Windows 7 64-bit, jij ook?

edit: na t installeren van de file op deze link: http://drivers.softpedia....s-x64-Download-96693.html werkt het wel :) ff checken of KIES het ook doet nu...

update: nee :(
Geen enkele problemen met verschillende pc-configuraties en Windows 7 Ultimate 32/64 bit versies. Kan niet echt herinneren dat ik iets specifieks doe behalve natuurlijk altijd "run as administrator" tijdens installeren van de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-06 14:22
Lijkt erop dat jij het gewoon niet gemount hebt, of gekoppeld zoals het in het nl zou staan. Ik heb zelf ook op al mijn pc's win 7 64 bit dus dat het niet zou werken is onzin.
Als je de usb settings iig op mass storage mode hebt moet je na het verbinden nog de notificatie balk naar benenden trekken, op usb daar drukken en dan mount of koppelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Robin64 op 10-10-2010 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Wel even bij massa opslag op je toestel in de notification bar nog even op de USB melding geklikt en gekoppeld? Anders heb je inderdaad twee lege verwijderbare schijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-06 11:58
Oh jee, het zal toch niet zo simpel zijn he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik had al gemeld dat usb mass storage het inmiddels doet nadat ik nieuwe drivers had geinstalleerd... Ik ga zo kies opnieuw installeren met adminrechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik ga hem toch maar opsturen voor RMA denk ik, nu begint dat ding weer met "USB aangesloten" de hele tijd in de statusbalk. Waarom heb ik ook weer samsung genomen na eerdere slechte ervaringen? :(

edit: er zijn heel veel mensen met dit probleem op de galaxy s lees ik na wat googlen op "USB connected". Er wordt een oplossing aangedragen dat je USB debugging even aan en uit moet zetten maar dat kan niet want dat ding zegt dan "haal eerst je usb kabel eruit" maargoed, die zit er dus niet in. Wat een bagger zeg :{

[ Voor 45% gewijzigd door Cartman! op 10-10-2010 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blinded
  • Laatst online: 15:34
als ik probeer te rooten kan ik niet in recovery mode geraken, hij start gewoon normaal op, (hij is net nieuw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Wat waren jouw exacte problemen dan? net als bij mij: niet/amper een fix kunnen krijgen?
Mijn toestel komt ook uit 1 v/d eerste batches (bij introductie bij telfort gehaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361537

Ik zit te twijfelen tussen een sony ericsson x10 en deze galaxy S. beide hebben ze zo hun eigen sterke en zwakke punten. Daarom heb ik ee. Aantal vragen. 1. Ik heb ergens gelezen dat de buitenkant van de telefoon erg krasgevoelig is, klopt dit? Want ikzelf hou niet zo van de hoesjes eromheen, oa vanwege zijn al behoorlijke grootte van formaat. 2. Voelt de buitenkant nou echt zo goedkoop aan zoals er gezegd wordt? 3. Hoe is de camera overdag? Maakt hij mooie kwaliteit en scherpe foto's? Ik neem aan dat foto's maken in iets meer donkere omstandigheden niet te doen is?. 4. Zit er standaard een goeie screenprotecter op? 5. Zit er een goeie muziekspeler op, want luister graag muziek via de telefoon. Zit er dan ook een goeie headset bij en hoe is het geluid via de telefoonspeaker? /. Het zijn aardig wat vragen, maar ik hoop dan ook dat ik een goeie keuze maak, misschien zijn er mensen op dit forum die ook zaten te twijfelen en mij weten te overtuigen om dit toestel te nemen? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
(jarig!)
Volgens zijn er hier op tweakers prima reviews over beide toestellen te vinden, daarnaast kun je ze in de winkel beide gewoon vasthouden en uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307608

blinded schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 13:34:
als ik probeer te rooten kan ik niet in recovery mode geraken, hij start gewoon normaal op, (hij is net nieuw).
Hier had ik ook last van. Samsung heeft bij nieuwe versies van de Galaxy S geblokkeerd dat je handmatig in de recovery en download mode kan komen.

ik heb mijn Galaxy S toch nog kunnen rooten door gebruikt te maken van het volgende script:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=728754

(de download link staat in het 3de grijze blokje)

succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blinded
  • Laatst online: 15:34
For people that don't have the 3 button combo i made a script and a quick tutorial for doing it with ADB

ADB reboot recovery:
4a) Download the easy reboot recovery.zip script and unzip it somewhere --> http://forum.xda-develope...entid=389353&d=1282920202
4b) In your phone's settings make sure USB Debugging is on (in settings -> applications -> development)
4c) Connect phone with USB cable to pc
4d) Wait until all the drivers are installed
4e) Start reboot recovery.bat
4f) The phone will now start in recovery

-->
7. With the volume down key go to the option: "apply: /sdcard/update.zip"
8. Press the home button
9. Phone will start updating
10. Phone reboots... and there you go! your phone is (un)rooted!

dit werkt idd!

edit: nu not het nut van rooten vinden:p ik wou het gewoon doen maar ik moet geen custom rom ofzo:p

[ Voor 6% gewijzigd door blinded op 10-10-2010 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mensen, ik heb eindelijk gevonden hoe de email wel werk, tenminste, tot dusver.

Op androidworld vond ik deze mooie post waar veel mensen wat aan zullen hebben.
quote: Fcck;45796
DIT IS M'N ENGELSE POST UIT ANDER FORUM IVM INSTELLEN HOTMAIL ACCOUNT + DE FOLDERS/MAPPEN!

Goodevening,

As I have been looking for ages since i got my Galaxy S HOW to setup Hotmail accordingly so that i have access to all my sub folders I thought lets share this!

Because I didnt find any topic/instructions untill yesterday I think it is good to have this in the How To List on the site!

Hope this will help a lot of other SGS owners who are looking for it!

Step by step guide how to setup Hotmail Account properly so that you will see your Subfolders too!

1. Applications

2. E-mail ( the standard SGS Email)

3. Add new account

4. Fill in Email Address + Password of your Hotmail account

5. Press Manual Setup

6. Chose Exchange Account

7. Domain/Username = 'Youremail'@hotmail.com

8. Password = Your Hotmail password ( Already filled in in previous steps)

9. Exchange Server = m.hotmail.com

10. Tick 'Use Secure Connection (SSL) '

11. Press Next

Now you have setup your Hotmail account on SGS.

After this It will give you some Account Options which you can setup yourselve manually as you prefer.

Some handy settings are:

Very handy if you want constantly checking on new emails and the SGS will give Notifications on the top Bar whenever you got new emails!(Like the standard GMAIL app. ( However this is Battary Consuming more then if not using it)

This will give you the option to chose which amount of emails SGS shall synchronize to the phone. F.E. emails from the last day/month/week etc..

You have got the options to chose if you want to sync your Hotmail contacts and/or Calendar ( Havent tried this as I dont want to)

Hope this will help a lot, as it did for me! Now I am able to see all my different subfolders that i use in Hotmail which is pretty nice! :angel:

Many Thanks and hope this helps!

Cheers Chris OO)

Update: SGS will only push the emails from the main inbox and unfortunately not the sub folders...!

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Nou mensen, succes met t mailen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Anoniem: 361537 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 13:38:
Ik zit te twijfelen tussen een sony ericsson x10 en deze galaxy S. beide hebben ze zo hun eigen sterke en zwakke punten. Daarom heb ik ee. Aantal vragen. 1. Ik heb ergens gelezen dat de buitenkant van de telefoon erg krasgevoelig is, klopt dit? Want ikzelf hou niet zo van de hoesjes eromheen, oa vanwege zijn al behoorlijke grootte van formaat. 2. Voelt de buitenkant nou echt zo goedkoop aan zoals er gezegd wordt? 3. Hoe is de camera overdag? Maakt hij mooie kwaliteit en scherpe foto's? Ik neem aan dat foto's maken in iets meer donkere omstandigheden niet te doen is?. 4. Zit er standaard een goeie screenprotecter op? 5. Zit er een goeie muziekspeler op, want luister graag muziek via de telefoon. Zit er dan ook een goeie headset bij en hoe is het geluid via de telefoonspeaker? /. Het zijn aardig wat vragen, maar ik hoop dan ook dat ik een goeie keuze maak, misschien zijn er mensen op dit forum die ook zaten te twijfelen en mij weten te overtuigen om dit toestel te nemen? Alvast bedankt.
1) Ik heb hem nu meer dan 2 maanden en heb enkel een paar krasjes op de chromen rand, maar daar ontkom je niet aan.

2) Moet je zelf maar in de winkel proberen. Ik vind de x10 persoonlijk niet veel beter aanvoelen dan deze.

3) Hij maakt erg goede foto's, de foto's van deze advertentie zijn gemaakt met mijn Galaxy S: V&A aangeboden: Dell Alienware M11x te koop

4) Ik heb geen screenprotector, maar het glas is erg sterk en zolang je hem gewoon in een zak doet zonder scherpe dingen (zoals een sleutel of geld) dan krijg je er waarschijnlijk geen krassen op.

5) Je krijgt er wel redelijke in-ear oortjes bij en het geluid uit de speaker is zeker niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Anoniem: 344538 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 14:06:
Mensen, ik heb eindelijk gevonden hoe de email wel werk, tenminste, tot dusver.

Op androidworld vond ik deze mooie post waar veel mensen wat aan zullen hebben.
Nou mensen, succes met t mailen :D
Of je laadt gewoon je hotmail in op gmail ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• good4u
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-03 20:06
Cartman! schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 13:05:
Ik ga hem toch maar opsturen voor RMA denk ik, nu begint dat ding weer met "USB aangesloten" de hele tijd in de statusbalk. Waarom heb ik ook weer samsung genomen na eerdere slechte ervaringen? :(

edit: er zijn heel veel mensen met dit probleem op de galaxy s lees ik na wat googlen op "USB connected". Er wordt een oplossing aangedragen dat je USB debugging even aan en uit moet zetten maar dat kan niet want dat ding zegt dan "haal eerst je usb kabel eruit" maargoed, die zit er dus niet in. Wat een bagger zeg :{
Als ik problemen heb met connecten, kies of mass storage, dan reboot ik mijn SGS en daarna connect hij wel goed.
Give it a try ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 348537

good4u schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 14:58:
[...]

Als ik problemen heb met connecten, kies of mass storage, dan reboot ik mijn SGS en daarna connect hij wel goed.
Give it a try ;-)
Klopt, dat werkt uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desp
Heb inderdaad sinds JPK geen last meer van lag, weet niet wat de changelog was maar op dit gebied is er ontzettend veel vooruitgang geboekt. Lagfix is niet meer nodig. Dus met offi-uitrol van 2.2 zullen de mensen die twijfelden over aanschaf van SGS wegens de lag-problemen, hun toestel kunnen gaan bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-06 13:05

Dani86

AeroGeek

Ja die lag begint me toch wel aardig de keel uit te hangen, en rond de froyo update is het toch angstig stil.
Ik draai JM2, en volgens KIES is er geen update beschikbaar.

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andso
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-03 22:46

Andso

Tabby SCORE!!!

Heeft iemand dit probleem ook al gehad? Collega ook in bezit van een SGS kwam met dit euvel aan van heb jij dit ook. En ja ik heb het ook toen geprobeerd.

Als je aan het bellen bent of wordt gebeld en je hebt opgenomen of de andere kant hebt opgenomen (dus als je al spraak hebt) en je draait de SGS of legt m neer. Gaat het beeld knipperen beeld, beeld zwart, beeld, beeld zwart etc, of beeld valt gewoon op zwart maar je kan gewoon blijven bellen (praten) etc. maar je kan niet meer op het scherm komen om bijvoorbeeld optehangen want het beeld blijft zwart. Op alle knoppen drukken net zolang tot je weer beeld hebt zodat je gesprek kan eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:56
Andso schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 16:06:
Heeft iemand dit probleem ook al gehad? Collega ook in bezit van een SGS kwam met dit euvel aan van heb jij dit ook. En ja ik heb het ook toen geprobeerd.

Als je aan het bellen bent of wordt gebeld en je hebt opgenomen of de andere kant hebt opgenomen (dus als je al spraak hebt) en je draait de SGS of legt m neer. Gaat het beeld knipperen beeld, beeld zwart, beeld, beeld zwart etc, of beeld valt gewoon op zwart maar je kan gewoon blijven bellen (praten) etc. maar je kan niet meer op het scherm komen om bijvoorbeeld optehangen want het beeld blijft zwart. Op alle knoppen drukken net zolang tot je weer beeld hebt zodat je gesprek kan eindigen.
conclusie: niet ondersteboven gaan staan tijdens je gesprek.. en de telefoon aan je oor houden :P

wat je eens kan proberen is om de optie automatisch draaien uit te zetten en eens kijken of het probleem zich dan nog steeds voordoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
good4u schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 14:58:
[...]

Give it a try ;-)
Je leest niet goed... ik heb geen problemen met connecten, ik heb t probleem dat elke seconde mn foon zeg t "USB aangesloten" terwijl er geen kabel inzit.

edit: 30 minuten de accu eruit en het is weer gefixed... maar toch gaat ie terug naar Hi, dit hoort simpelweg niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Cartman! op 10-10-2010 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphic
  • Laatst online: 15-03-2024
Thomasthomas schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 14:23:
[...]

1) Ik heb hem nu meer dan 2 maanden en heb enkel een paar krasjes op de chromen rand, maar daar ontkom je niet aan.

2) Moet je zelf maar in de winkel proberen. Ik vind de x10 persoonlijk niet veel beter aanvoelen dan deze.

3) Hij maakt erg goede foto's, de foto's van deze advertentie zijn gemaakt met mijn Galaxy S: V&A aangeboden: Dell Alienware M11x te koop

4) Ik heb geen screenprotector, maar het glas is erg sterk en zolang je hem gewoon in een zak doet zonder scherpe dingen (zoals een sleutel of geld) dan krijg je er waarschijnlijk geen krassen op.

5) Je krijgt er wel redelijke in-ear oortjes bij en het geluid uit de speaker is zeker niet slecht.
Diepe krassen niet maar miniscule krasjes die je alleen onder een bepaalde hoek ziet krijg je na verloop van tijd wel zonder screenprotector. Het maakt niet uit of je hem in de broekzak steekt, in een leren pocket tasje of hoe sterk het glas nu ook wel is. Iedere gsm trouwens, zowel de galaxy of de xperia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361537

Seraphic schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 16:38:
[...]

Diepe krassen niet maar miniscule krasjes die je alleen onder een bepaalde hoek ziet krijg je na verloop van tijd wel zonder screenprotector. Het maakt niet uit of je hem in de broekzak steekt, in een leren pocket tasje of hoe sterk het glas nu ook wel is. Iedere gsm trouwens, zowel de galaxy of de xperia.
Ja, das waar dat elke telefoon er wel last van krijgt, alleen je leest veel over het goedkope plastic van de galaxy, waardoor het bij deze telefoon meer kwetsbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphic
  • Laatst online: 15-03-2024
Anoniem: 361537 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 17:44:
[...]

Ja, das waar dat elke telefoon er wel last van krijgt, alleen je leest veel over het goedkope plastic van de galaxy, waardoor het bij deze telefoon meer kwetsbaar is.
Tja, de achterkant is idd van plastic. Ik heb m'n SGS nu al 2,5 maand en ik heb nog geen krasjes of putjes op de achterkant of de omlijsting.

Maar het is en blijft plastic hé. Als m'n SGS morgen wat te hard in aanraking komt met een scherpe rand (...of een harde grond :X ) zal ik zeker en vast een putje hebben.

In reviews wordt de bouwkwaliteit inderdaad soms aangehaald als minpunt, sommige vinden hem zelf te licht. Dit was ook de reden dat ik bijna een htc desire heb gekocht.

Toeval wil dat ik niet veel later iemand tegen het lijf ben gelopen met een SGS. En m'n eerste reactie na hem in m'n handen te hebben was "dit voelt toch degelijk aan?"

Ik heb nu wel een hardcase besteld, deze zal ik normaal gezien woensdag hebben:
http://skmobile.wordpress...ase-for-samsung-galaxy-s/

Als je de kans hebt zou ik hem zeker es in de winkel of via een kennis proberen.

Persoonlijk ben ik heel tevreden met m'n SGS (en android), zowel qua hardware, snelheid en batterij (+-2 dagen). Het grootste nadeel vind ik nog dat iedereen denkt dat een iphone is. De interface heb ik daarom direct veranderd met behulp van launcher pro. :)

YouTube: Launcher Pro - Samsung Galaxy S i9000
Pagina: 1 2 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.